Ukrainos parlamentas svarsto įstatymą, kuriame už Rusijos vadinimą Rusija bus taikoma baudžiamoji atsakomybė ir 2875 dolerių bauda. Jei nusikaltėlis prasižengs darsyk, mokės dvigubą sumą. O Rusiją bus galima vadinti tik „Moskovija“.

Įstatymą „Dėl istorinio Ukrainos vardo“ svarstymui 2015 m. liepos 3 d. pateikė Olego Liaškos Radikaliosios partijos (Радикальна Партія Олега Ляшка) narė parlamentarė, Aukščiausiosios Rados vicepirmininkė Oksana Korčynska. Ketinama įstatymą svarstyti iki sesijos pabaigos liepos 22 d. Ukrainos nacionalistai teigia, kad jokios Rusijos nebuvo, o buvo tik Kijevo Rusia, kurios sostinė buvo Kijevas ir kuri apėmė dabartinės Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Moldovos, Rumunijos, Slovakijos, Estijos ir Latvijos teritorijas.

Rusia (sen. slavų k. Pѹсь ) su sostine Kijevu gyvavo 882-1240 m. Maskva įkurta 1147 m. , o Maskvos Didžioji Kunigaikštystė – 1283 m. LDK laikais lotyniškai Maskva vadinta Moscovia, pirmąsyk šis pavadinimas paminėtas itališkame dokumente 1500 m. ( Šaltinis: Хорошкевич, А. Л. (1976). "Россия и Московия: Из истории политико-географической терминологии" [Khoroshkevich A. L. Russia and Muscovy: from the history of politico-geographic terminology]. Acta Baltico-slavica X: 47-57. )

Šaltiniai: rt.com, rada.gov.ua

Naujausi

Komentarai (63)

Rikiuoti
ame2016-02-23 05:33

Visai sudurnavojo bedujinu perversmo oligarchai arteja pabaiga reiks kelti gedulinga vainika,ant ju reichstago.

Ferum2016-02-22 11:46

Pagal tą pačią logiką, analogišką įstatymą turėtų priimti baltarusiai, nes Rusijos imperijos laikais, gyventojai gyvenantys dabartinės Baltarusijos teritorijoje, buvo vadinami - litvinais. O tuomet gyventojai gyvenantys dabartinės Lietuvos teritorijoje tradiciškai buvo vadinami - žmuidzinais.

cha-cha-cha2016-02-22 00:01

Manau labai opi tema ivairiausio plauko liashko, zirinovskiams, murzoms ir etc. Todel, butu logiska pasiulyti LR seime svarstyti BK istatyma del Baltarusijos ir Ukrainos vietovardziu vartojimo teisetumo, nes tai - LDK...

Jonis To 59. yel“l“ow2016-02-21 23:32

Gerbiu Ji, nors jis musu ka..es vaikis...

yel“l“ow submarine to 58. Jonis To 47. dr. Jonas2016-02-21 23:25

šitą unikaliai idiotiškos kalbotyros “šedevrą“ daktarėlis bando prastumti už gryną pinigą jau ne pirmą kartą :))) - nelinkėčiau nė vienai mokslo sričiai tokio antimoksliško “daktaro“, visiems oponentams turinčio “tobuliausią“ ir viską pramušantį argumentą - kgbistai :))

Jonis To 47. dr. Jonas2016-02-21 23:10

Jau ejau poilsio, netycia uztikau: "dabartine rusu kalba yra 70 procentu panasi i bulgaru ir serbu kalbas ir tik 30 procentu panasi i baltarusiu ir ukrainieciu kalbas"! Kokios aistros! Tikri rusai yra genetiskai gryni ukrainieciai? Atradimas! Gal parasykit traktata apie tautu asimiliacija. Dar lenkus paminekit! Taigi, Tautu sukirsinimas yra Jusu (USA) salies INFORMACINE strategija ir arkliukas! Idealiu atveju, Jums butu zymiai geriau, jei lietuvis kariautu su baltarusu, serbu ar lenku. Isnaikinkim visa genetini fonda! Pergale bus USA puseje! Atsiprasau uz leksika.

Dzūkija> 52. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-02-21 22:23

...ar rada konsultuoja tamstą ???...

Dzūkija> 52. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-02-21 22:17

Tamsta,konsultuojate Kijevo radą ???...

U-2 to 52. dr. Jonas2016-02-21 21:53

Visi istorikai isskyrus "dr. Jona", dirba su VIENU ir konkreciu laikotarpiu ar tema. Labai daznai to uztenka visam gyvenimui. Tai vadinasi specializacija. Ir tik kretinai su putotomis lupomis ir priedeliu prie pavardes "dr" kaip tu myza ant visu stulpu is eiles. "NEPANEIGEI" - o kaip galima paneigti tavo paties surasyta, nuosavos ligos istorija?

Bausti, bausti, nubausti, bauda, kaleimas, pakarti, susaudyti....... Dievas yra2016-02-21 21:52

Reikia Ukraina pavadinti Lahavozin o tiems kas ir toliau ukraina vadins ukraina, bauda 5000eur antra karta 10,000, 3-cias kartas turto konfiskacija ir iki gyvos galvos. Bet pala, o uz kitus 5-6...kaip baust, dvigubi standartai gausis kai viena baudi o kito jau nebebaudi.

Ar visas pasaulis mokes bauda ukrainai?2016-02-21 21:45

Idomu kaip Ukraina rinks baudas is JAV pareigunu kurie rusija kaip vadino rusija taip ir vadins?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-02-21 21:33

to "48. U-2". Gal tamsta zinai nors viena vieninteli istorika, kurio zinios ne padrikos? Gal nesupranti, kad nuoseklios istorijos NIEKAS NEZINO!? Matomai pagal proto sugebejimus jokio supratimo, kas yra istorija.... NETURI! Istorija formuojama is atsitiktinai aptiktu dokumentu, visokiu subjektyviu kroniku, iskastiniu daiktu, religiniu poziuriu ir zmogaus galvoje formuojasi modelis... ir tas modelis pas viena istorija yra vienoks, pas kita visai kitoks, o pas mane, kaip NE ISTORIKA gali buti kitoks, tai visiskai nereiskia, kad istorikas teisus, o as tikrai neteisus. Suprantu, kad tamsta jau niekada nesuprasi, nes ne vienos issakytos minties NEPANEIGEI pagristai tik kazkokiu laukiniu kgbistiniu poziuriu. Aiskus proto defektas. Gal ir pasikartosiu, niekda niekas niekur neaptiko ne maziausio lopinelio priskirtino rusu tautai, o taip pat nieko nera zinoma apie jokia rusu tauta! Moskovija taip, istorijoje buvo.... o netoli Maskvos buvo tauta, kurios pavadinimas AIS- ka- rola! Gal cia rusiskas vardas? :) Yra teorija kuri sako, kad rusu pavadinimas yra dirbtinis ir su imperialistiniu tikslu uzkariauti tikrus slavus! O tie rusai, kurie save vadina slavais tai viso labo tautos, kurios 400 metu buvo mongolu vergijoje, tai yra atitinka azijatu bruozus ir kultura. O jeigu tas "48. U-2" butu nurodes istorije "rusu" tauta ar nors maziausia zemes lopineli priklausanti "rusu" tautai, tai tada sakyciau.... Oi, oi.... atsiprasau, oi atsiprasau! Deja paskeleide MESLA pagal kgbsitne metodika!

vilte to U-22016-02-21 20:44

Geras !Daktaro visai nepagailejot... :))))))))))

>62016-02-21 20:32

Ukr Rados deputatas pasiule toki proekta,taip kad jokio feiko!

Bijau kad2016-02-21 20:30

ir pas mus taip pareikalaus!? Idomu tik ar leis vadinti federaline?

U-2 to 47. dr. Jonas2016-02-21 20:15

Net nesidomint istorija, visiskai aisku, kad tavo tevas tave darydamas buvo girtas. Todel viskas ka tu "Cia ka parasiau yra susiformave is padriku ziniu".

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2016-02-21 20:00

Besidomint istorija paaiskeja, kad tokios RUSU tautos is viso niekada nebuvo ir niekada tokio vardo tauta neturejo kokio nors zemes lopinelio. Tai dirbtinis vardas. Gi Moskovija, Maksva ar Maskvos kunigaikstyte buvo ir joje, toje teritorijoje gyveno tautos, kurios kalbejo ugro-finu kalba! Gi taip vadinamoji "rusu" kalba atejo is Balkanu, is ten... serbu ir bulgaru misionieriai su provoslavisku tikejimu nese i tas teritorijas savo tikejima ir per baznycias zmones pradejo kalbeti tai senaja baznycios kalba, kuria kaip pavadinti, tai nezinau.... gal bulgaru gal serbu kalba. Tai irodo toks dalykas, kad dabartine rusu kalba yra 70 procentu panasi i bulgaru ir serbu kalbas ir tik 30 procentu panasi i baltarusiu ir ukrainieciu kalbas! Taigi ukrainieciai bando atkurti istorini teisinguma Maskovija vadindami Maskovija, tai is kur tas pavadinimas.... maskoliukai atsirado? Kai pasiziurai kai kalba na taip vadinamas tikras rusas... sviesiplaukis, melynakis... na tikru tikriausias BALTAS! Ir joks jis nei mongolas,nei pietietis, nei dar kas. Tikras issilikes baltas, o kad kalba kita kalba, tai reiskia tik ta, kad is bulgarijos ir serbijos atejo misionieriai ta kalba atnese vietiniams. Cia ka parasiau yra susiformave is padriku ziniu.

>>> 452016-02-21 18:16

Durniai jus propagandiniai, apie nauja Kijevo maidana ir pas jus nei zodzio, esat toks pat sudas kaip ir DELFI ar 15min.

Jonis To 43. Paprastas2016-02-21 15:03

Sutinku su Jusu nuomone - "melas neturi logikos". Musu tikslas - skleisti ne kas parasyta ir graziai apipavidalinta. Musu tikslas, surinkus medziaga, parodyti objektyvia Tiesa. Sekmes!

Prašalietis2016-02-21 14:25

Pavadino Leninas dalį rusų ukrainiečiais kitą dalį-baltarusiais ir šiandienos ukrainietiški runkeliai iš džiaugsmo ir pasitenkinimo nukvako gavę tokį "šaunų"pavadinimą. Galėjo Leninas,pasidomėjęs šių žemių senovės istorija, duoti šiems rusams šaunesnius pavadinimus nuo Podolės ir Volynės kraštų pavadinimų. Galėtų šiandiena dar išdižiau jaustis tiek ukrainietiški tiek baltarusiški runkeliai būdami Podoliais ir Volyniais. Žiūrėk,geriau pagalvoję ir prisiminę šiandienos ukrainietiški Maidano runkeliai,kad trumpam Vytautas buvo užsukęs į šiuos kraštus, turėtų "garbę" pasijausti net lietuviškais eurosojūziniais runkeliais.

Paprastas>41 Jonis2016-02-21 14:02

Logiškai mąstant, melas neturi logikos. O „gordonua“ yra klastotojas(kaip ir „golodomoro“), patikrinau kontrolinius taškus ir radau melą. „Valstybingumas“ atsiranda kartu su kalba, lygiai tai pat: kaip dingsta „valstybingumas“ – prarandama kalba. Kaip skaitysi tokius „istorikus“ atkreipk į tai dėmesį.

oooo2016-02-21 12:48

korupcijos juroje skestanti laiva dar vienu siaudinio propogandos gelbejimo ratu bandoma gelbet ,,, ,, geriau pasakytu , griebkim kas liko ir kol galim ,,nes kudasiu nestgreitai teks ,, ale ,,, kam rankas bespaus ir kokiais zidziais viska beivardins musu elitiniai trubadurai ,, vat kur visas idomumas ,, ?

Jonis2016-02-21 12:39

Logiskai mastant, Lietuva ar (LDK) zodziai irgi turetu buti nevartotini UA. Kad nebuciau apkaltintas neobjektyvumu, pateikiu pro-ukrainietiskos istorijos vizualizacija. Specialistai gal ras neatitikimus : gordonua.com/specprojects/kordon.html

e2016-02-21 12:04

Ukraina evoliucionuoja pagal ISIS pavyzdį.

Jonis2016-02-21 11:56

Juos gąsdina, kad Kijevas yra VISOS Rusijos Motina. Pagaliau pradejo skaityti Istorija.

vilte2016-02-21 11:50

Man idomiau yra tai , kuo uzsiima Radoje politikai ...svarbesniu problemu salyje nera ,korupcija pazabota , liaudis pasieke reikama gerbuvi , dabar liko tik klausimas kaip pavadinti Rusija...

b2016-02-21 10:46

Tiksliai ar ne yra aprašytas įstatymas,nesvarbu.Svarbu,kad Ukrainos valdžia(matomi jos darbai)panašūs į jų kolegų iš Lietuvos.Valstybės ekonomika žlunga,pabėgėlių į kitas valstybės skaičius vos ne toks pats kaip Sirijoje...O valdžia ir žiniasklaida durnina žmones visokiomis nesąmonėmis,kad tik nekreiptų dėmesio kodėl blogėja gyvenimas ir ,neduok dieve,bandytų keisti esamą padėtį.

gerai tegu priima2016-02-21 10:24

Nuvažiuoja į ukrainą grybas rusiją rusiją pavadina. Ir už grotų iškiša

Albi2016-02-21 09:21

Nei viena spauda neparašė , kaip šventė ukraina maidano sukaktį , kodel tyli ? Nepatogu ?

Dzūkija2016-02-21 02:54

;))))))))))) į temą ir su jumoru... cont.ws/post/206357

Dzūkija> 32.2016-02-21 01:59

?????????? be š... neišeina ??????????

–> 30. Romas >6. Kokį čia pliurpalą (95.84.196.128)2016-02-21 00:53

Susikišk į šikną savo pamokymus Romai, Maryte ar paprasčiausiai, ožy: nesvarbu, kaip pasivadinsi! Maža, kad prisijungei svetimu IP, pats vietiniu būdamas, bet ir neįkerti, kad ten ukrainietiškai nieko nekalbama apie dolerių sumą, nekalbama, kad tik Moskovija galima bus vadinti! Šiaip, tai adminu teko padirbėti, todėl daugelio rašeivų fintai man oi, kaip pažįstami, žinau, ko eiliniai portaliečiai nemato. Nesiplėsiu kol kas. Ir dar. Aš irgi iš tų, kurie mato Ukrainos nesąmones, kokias Tolikas Š. , kaip riešutus gliaudo (prenumeruoju jo naujienas), bet esu absoliučiai prieš, jei ir pas mus portale kažkokie „feikai“ platinami, kaip kokioj valatkynėj ar elskydinėj!

U-2 to Parovėja ir Dzukija2016-02-21 00:28

Cia apie jaunikius ir jaunamartes is Ukrainos. Tikiuosi vaizdelis Jus pradziugins. youtu.be/NmQ2g2nhybY

Romas >6. Kokį čia pliurpalą2016-02-21 00:07

Išmok skaityti pliurpale... Ištrauka iš įstatymo proekto : "«Стаття 1101. Використання історичної назви території України та похідних від неї слів в якості назви або синоніму Російської Федерації, використання такої назви для позначення сучасної території Російської Федерації чи будь-якої її частини 1. Використання історичної назви території України та похідних від неї слів в якості назви або синоніму Російської Федерації, використання такої назви для позначення сучасної території Російської Федерації чи будь-якої її частини, в офіційних документах органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, публічних виступах посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, при висвітленні будь-якої інформації та створенні інформаційних матеріалів про Російську Федерацію засобами масової інформації та інформаційними агентствами, в навчальних, картографічних, довідкових, енциклопедичних виданнях, в оголошеннях, рекламі, на вивісках, на дорожніх покажчиках, в поштових відправленнях, в аудіовізуальних творах що розповсюджуються українськими мовниками та в інших сферах де застосовується офіційна назва Російської Федерації, – караються штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка є представником влади, або вчинені повторно, – караються штрафом від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ».

Dzūkija> 25. Parovėja2016-02-21 00:06

Žodžiai už pasaulio turtus vertingesni...,nes teisingi...

U-2 to 20. to Parovėja & dzūkija2016-02-21 00:00

Prausk rankas pries lipdamas ant kompo - dvoki Ozio myzalu.

Dzūkija> 19. Parovėja2016-02-21 00:00

Pralinkminot...iškeitė tikrą draugą į X...ir dar viską atidavė :)))))...juk už jūrų marių ir geria,ir skriaudžia,ir labai dažnai nei grožio...,nei inteligencijos nerasta...:))))))))))))

U-2 to 19. Parovėja2016-02-20 23:55

....bet musu Bestija irgi buvo lyginama su nuotaka, jokio jaunikio ji neturejo nes Ivanas turejo zymiai jaunesniu, Nereikejo pavyti šalin Bestijai to jaunikio Ivano - jis pats tepe slides. Jaunamarte Bestija issirinko negra Makaka Baraka ir užrašė visą Lietuva užjūrio princui!!!??? ir ėmė laukti tos stebuklingos dienos... P.S. Cia tenka pastebeti, kad kaip kurioms tautietiems ir užjūrio princo arklys - princas.

Parovėja2016-02-20 23:55

Nelaimingas tas, kuris stengiasi būti į ką nors panašus. Kvailas tas, kuris galvoja, kad taps tobulu, jei gyvens šalia tobulo. Ir pasmerktas tas, kuris dėl savo nesėkmių kaltina visus aplinkui, tik ne save patį.

Dzūkija> 20. to Parovėja & dzūkija2016-02-20 23:53

Rašykite,tamsta,ko norite pats...aš pati parašysiu...,nes ne tamstai žinoti,ko aš noriu...O noriu aš - Laisvos,klestinčios LIETUVOS...

Dzūkija2016-02-20 23:48

Šiaip tai aiškiai parašyta - Rusija siūloma vadinti Rusijos Federacine Respublika,nes anot Ukrainos rados ,vardas - Rusija arba Rusia (Россия , Русь)- žymi Ukrainos teritoriją... ir tai,kad juo naudojasi kita valstybė, ukrainos piliečiai supranta kaip agresiją,kaip kėsinimąsi į suverenios Ukrainos valstybės teritoriją... Aš tai skaitau,kaip briedą... ,kaip bandymą perrašinėti istoriją,viską užmaunant ant savo kurpalio... ir nematauaš čia jokio noro tapti europiečiais... Matau tik didelį norą nemuilintiems sulįsti į vieną vietą...

Parovėja to 202016-02-20 23:45

Tu neteisus. Dar ruošiausi rašyti komentarą, bet gautųsi labai ilgas, tai tiek to

K2016-02-20 23:42

Skaitykite gerb rasytojo knyga durniu laivas.

to Parovėja & dzūkija2016-02-20 23:42

Parovėja nori, kad Ukrainoje būtų Europa, o dzūkija - kad Lietuvoje būtų maskolija.

Parovėja2016-02-20 23:32

Nebepamenu, kur skaičiau, bet Ukraina buvo lyginama su nuotaka. Turėjo ji jaunikį tokį, gal ir grubų, nelabai inteligentišką, gal ir išgeriantį, bet kuris jai visada padėjo, pinigų duodavo, kai reikėjo, nuo blogiukų gynė. O nuotakai taip norėjosi užjūrio princo. Gavo tokį pasiūlymą, tik užjūrio princas paprašė truputį palaukti ir tada jis tikrai ims ją į žmonas. Pavijo šalin Ukraina tą jaunikį Ivaną, užrašė visą turtą užjūrio princui ir ėmė laukti tos stebuklingos dienos... Tik užjūrio princas persigalvojo imti ukrainietę į žmonas. Ir ką dabar daryti? Grįžti pas Ivaną kaip ir nė šis nė tas. O kas kaltas? Aišku Ivanas! Jei jis būtų buvęs inteligentiškesnis, gražesnis ir dar visoks -esnis,jai nebūt reikėję ieškotis užjūrio princo ir nebūt jos taip apgavę

Darijus2016-02-20 23:31

Nr.13-am: standartinis komentaras. Užmokėk (viešai) ir reikšiu tavo šeimininkų nuomonę.

U-2 to 10. Parovėja2016-02-20 23:30

Jums labai nedaug pritruko iki absoliucios tiesos. Taigi, siek tiek inovacijos ir modernizacijos, taigi - Europa apie tuos pačius ukrainiecius Walcmana ir Jeiceniuxa sako, kad ju graži šypsena, daili krūtinė ir gražios akys. Ir tai yra tiesa todel, kad tiems patiems europieciams dar grazesne yra Conchita Wurs Lietuviams, tisliau pagerintiemas lietuviams Grybauskaitei , Linkeviciui, Olekui si porele irgi tobula visais atžvilgiais, gal tik pasidažyt reikėtų.

to 92016-02-20 23:27

Kažin kur daugiau fašistų, - Maskolijoje ar Ukrainoje? O žmonijos istorijoje dar nesuskaičiuota kas daugiau niekšybių ir žudynių pridarė: komunistai ar fašistai.

Dzūkija> 12. Parovėja2016-02-20 23:24

Sutinku...dauguma atsitokėjo,betgi apgavo tokie kaip Korčynska ir Liaško - jie gi vargo tai nemato...ir,manau,eiliniai žmonės jiems mažiausiai rūpi...

Na2016-02-20 23:20

Vincas Kudirka šią tautą vadino maskoliais. Visai gražu.

e5ry2016-02-20 23:17

niekam cia Darijau tu neidomus, tik pats sau. ir darbdaviui tavo komentarus skaiciuojanciam ir alga mokanciam.

Parovėja2016-02-20 23:16

Didžiąją dalį tų, kurie šokinėjo, paprasčiausiai apgavo. Eiliniai ukrainiečiai tiesiog dirba ir bando išgyventi.

Dzūkija> 10. Parovėja2016-02-20 23:04

"...ta ukrainietė turi svajonę būti europiete..." - tai ,kad Ukraina Europoje...Ar norint tapti europiete,tai reiškia reikia nešioti apatinius su "kvarbatkėm"...Manau,kad tai asabai reikėtų pradėti galvoti ir neieškoti priešų ten,kur jų nėra .Aš manau,kad ji atstovauja sorošistams - pakeisk istoriją,meluok,grasink ir tkslas bus pasiektas.Deja - trumpam :dauguma jau prisišokinėjo...

Parovėja2016-02-20 22:36

Jūs dar nepersisotinote viešąja informacija? Rusijos žiniasklaida pateikia apie Ukrainą tą informaciją, kuri rodo Ukrainos klaidas ir kvailystes. Prietrankų politinių veikėjų yra ne tik Ukrainoje, bet ir toje pačioje Rusijoje, ir Lietuvoje. Tiesą pasakius, net nebeaišku, ką skaityti ir kuo tikėti. Palyginimui. Rusai žiūrėdami į ukrainietę sako, kad jos klišos kojos, kreivi dantys ir nepaklusnūs, amžinai pasišiaušę plaukai. Ir tai yra tiesa. Bet nieko apie teigiamus dalykus. Europa apie tą pačią ukrainietę sako, kad jos graži šypsena, daili krūtinė ir gražios akys. Ir tai yra tiesa. Bet nieko apie blogus dalykus. Lietuviams ukrainiete tobula visais atžvilgiais, gal tik pasidažyt reikėtų. Tai tiesa, ar melas? Bet ta ukrainietė turi svajonę būti europiete. Ar tai blogai? Man jos gaila. Ir dėl daužomos svajonės ir dėl to, kad vyras (valdžia) pakliuvo ne itin protingas... Aš jau noriu, kad visi aplink nustotų iš jos tyčiotis, kad padėtų jai, parodytų teisingą kelią, kuriuo einant būtų galima jei neįgyvendinti, tai bent jau priartinti tą svajonę. Kai nuolat žmogų žemini, tyčiojiesi iš jo, naudojiesi juo, žmogus darosi piktas. Ir tada kyla didžiulis noras atkeršyti. Visiems. Bet kokiu būdu

Senas Komunistas2016-02-20 20:17

Tai tik laiko klausimas, kada šitie banderų fašistai išnyks nuo žemės paviršiaus...jau dabar Kijeve vyksta mitingas...

o grybauskaite sake2016-02-20 20:12

kad Rusija teroriste,tai irgi mokes bauda ?

Dzūkija2016-02-20 20:00

:))))Kokia kalba ukrų radoje vyksta posėdžiai ???

Kokį čia pliurpalą2016-02-20 18:32

ltvnews. online brukat!? Anoniminį „feiką“ RT pabezdėjo, o jūs mums tą patį perbezdat! Yra gi nuorodos į originalų šaltinį iš kur galima atsisiųsti tuos kelis tekstinius dokumentus panagrinėjimui. Niekur ten tuose projektuose neminima tokia 2875 dolerių bauda, kad bus dvigubinama (koks gi „chocholas“ tokią įstengtų sumokėti!? ) ir visai ne „Moskovija“ ten siūloma Rusiją vadinti! Antrą kartą jau užsiraunat ant to paties grėblio: liepos mėnesį jau buvot!

skorpionas2016-02-20 17:55

o aš siūlyčiau bausti tuos, kurie Ukrainą vadins Ukraina, o ne Benderliandija.

Rūtvainikis2016-02-20 17:05

Yra tokia info " Lietuvių vardų kilmės žodyne" pusl. 280, Moklso ir enciklopedijų leidybos institutas, 2009: "2hebr;baž. lot Ruth iš hebr. Rūth- "draugė". Klausimas : ar ne draug-iją reiškia žodis rus-ija? Ir jei rus- ija atitinka žodį draug- ija tai įvairių tautų susijungimas į vieną ir yra draug-ija/ rus-ija? Pagalvojimui... Be to yra lietuvių vestuvių tradicija apie rūtvainikį, rūtvaininkio persegimą iš dešinės pusės į kairį, ir rūtvaininkio nuėmimas... Paglvokite patys ką tai simbolizuoja?

Darijus2016-02-20 16:35

Kažkada ir ukrainiečių nebuvo: bėgiojo pitekantropai. Todėl turėtų būti nuoseklūs: pavadinai ukrainietį ukrainiečiu - bauda.

U-22016-02-20 15:15

Komentuoti humanoida Olega Liaška ar nevisaprote Oksana Korčynska, kurios kazkas laiku neuzmigde kaip nepagydomos, yra tas pats kas spardyti pastipusy asila. Zymiai ydomiau pamislyti kaip "Įstatymo „Dėl istorinio Ukrainos vardo“" kontekste, atrodo visiski situ sutverimu palaikytojai Grybauskaite, Linkevicius, Olekas ar netgi Bernatonis.

Paprastas2016-02-20 15:08

Dabar prezidentė turi inicijuoti įstatymą dėl Moskovijos. Jog reikia palaikyti Rusią. Teks ponai kalbėti ukrainietiškai. O ypač įsivaizduoju tautininkus. Bravo Радикальна Партія Олега Ляшка. Slava Rusia!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi