Istorija niekada nesikartoja, bet iš jos galima mokytis.

Sąjūdis-1990 ir sąjūdis-2012 turi bendrų bruožų.

Ano Sąjūdžio vėliava buvo LAISVĖ, šių dienų Sąjūdžio – TIESA.

Yra pasakyta – “tiesa jus išlaisvins...”. Išdavę tiesą, praradome laisvę – vidinę, sielos laisvę.

Atminkime, ką pasakė žymiausias XX a. žmogus – “Turėkite drąsos...”

*

Anų laikų priešas buvo okupantas, buvo išorėje.

Šių laikų priešas yra viduje, yra tarp mūsų.

Anais laikais Lietuva buvo kalėjime, dabar ji ligoninėje.

Anais laikais kovėmės dėl laisvės, dabar – dėl gyvybės.

Serga Lietuva, serga Lietuvos valstybė, serga lietuvis.

Mes ateiname gydyti valstybės, tautos ir jos žmonių. Tai – didžiulė atsakomybė.

*

Trumpa DK rinkiminė programa rikiuojasi taip: 1. Tiesos ir teisingumo atstatymas. Nėra tiesos be doros, nėra teisingumo be moralės. Įstatymas be tiesos yra negyvas, yra tik skeletas.

2. Žmogaus kaip Dievo kūrinio apsauga. Šių dienų blogis kėsinasi į žmogaus prigimtį.

3. Lietuvio kaip tautos žmogaus apsauga. Tautos, ypač mažos, atsidūrė pavojaus zonoje.

*

Būsime klausiami – o kaip su ekonomika, su gerbūviu...? Taip, skurdas yra blogis, bet dar didesnis blogis yra sielos skurdas. Kartu su kitais, su kitomis politinėmis jėgomis kovosime su skurdu ir sieksime gerbūvio – turime pakankamai pajėgų ir ryžto. Bet sukeisti vertybių vietomis nežadame.

Ką darysime pirmiausia? Pirmiausia sieksime tiesõs skaudžiausioje vietoje – pareikalausime sukurti ypatingajį teismą, kuris išnagrinėtų Klonio gatvės tragediją iš esmės, iš pat pradžių. Tačiau šitai yra neįmanoma be esminių pokyčių teisėsaugoje, be naujos formacijos teisininkų ugdymo, be visos valstybės kaip gyvastingo organizmo gydymo.

Užkirsime kelią svetimų žmogaus prigimčiai, svetimų mūsų tautai pseudomokslinių iškrypėliškų naujovių brukimui, kurios ir yra labiausiai kaltos dėl to, kas vyko Klonio gatvėje. Tikroji tolerancija, tikrasis pakantumas yra nepakantumas blogiui. Tikrosios žmogaus teisės yra tos, kurios neprieštarauja žmogaus prigimčiai.

Mūsų tautos etiniai kodeksai yra viršesni už ES kodeksus.

Turime teisę ir pareigą būti ir likti lietuviais. Atsiverdami pasauliui, nepamiršime ir neišduosime gimtųjų namų, tėviškės dangaus.

Visa tai – dėl ateities, dėl jaunų žmonių, dėl mūsų vaikų.

Dėl mažos mergaitės. Dėl Lietuvos...

Naujausi

Komentarai (78)

Rikiuoti
to 762012-08-06 15:38

Sveikas etatini.Pradėjot pamainą?Nors mintį kokią suregstumėt,o tai išvėmėt šliauką ir skaitosi padirbot?

knibzda...2012-08-06 13:11

ir labai smirdi violetinis kirmelynas...kazkokie nevisprociai...sakyk jiems balta,-vistiek jie mato juoda,nors ant galvu kuola tasyk...

zemyna2012-08-06 01:34

Aciu gerb.Patackui.Aiski ir puiki programa. Visiskai to pakanka. Taciau labai noretume, P.Patackas butu sarase antras,o ne kazkur toli.Pasigendu Nako, jis taip pat turi buti desimtuke. Vasiliauskui su Gyliu pakaktu ir antro desimtuko. Tikimes,kad sarasus dar koreguosit. Suprantu,kad galesim reitinguoti,bet norisi,kad ryskiausi DK zmones butu pradzioje,o ne kazkur nustumti. SEKMES.

to šiaip tai2012-08-05 17:23

Kaip saugumiečiai ir klanas nebijo DK matosi iš jū begalinio noro susidoroti su p.Venckiene,daugumos nužmogėjusių TV,internetinių portalų šmeižto kampanija.O kad lyderių nuomonės,siekiant to pačio tikslo,skiriasi nematau problemos.

keturi mln2012-08-05 17:18

Štai ir atsakymas Naglio P. Pasitikėkime gerb. Dariumi K. Jis sumaniai ir garbingai dirba tautos gerovei. Jo siekis man pavyzdys, kaip sutramdyti "nepakeičiamus" valdžiažmogius. Jie be skrupulų "sėdi" kelias kedencijas ir laimina netvarką visur. Pvz. vien sąrašo du pirmieji jau turi "INDULGENCIJĄ" be vargo patekti į Seimą. Jiems ir pensija netrukdo.... Išnaudoti rudens rinkimus tai mūsų šansas kažką pakeisti...

Šiaip tai2012-08-05 16:48

saugumiečiai ir visas klanas labiausiai bijo intelektualų.Drąsos Kelio jie nebijo,nes bando juos sutraiškyti jėga.O va D.Kuolio jie bijo,nes jei paskui jį sukils inteligentija,tada klanui galas.

Prašymas2012-08-05 01:53

NDJ nariai viešai pareiškė, jog neis į rinkimus. Tai kaip čia dabar suprasti gylių kompaniją DK? Paaiškinkite.

aborigenas2012-08-05 01:35

Prezidente, likdama lyg ir nuosalyje, faktiskai yra visu brudu brudas.

Naglis Puteikis2012-08-05 01:34

Seimo Audito komitete aiškinomės, kiek D. Kuolys "susižėrė" tų milijonų. Paaiškėjo, kad projektas 3 metams 120 mokyklų, D. Kuolys dirbo neatlygintinai, avansas buvo pervestas 200 tūkst. , turės būti paskirstytas tarp keliolikos partnerių ir tų 120 mokyklų. D. Kuolys dėl dėl keturių milijonų: "Tai su daugybe partnerių (jų per 20) parengtas ir prieš metus ŠMM konkursą laimėjęs pilietinio ugdymo projektas. Daug savanoriškų pastangų skyriau jį kurdamas. Ir tik tam, kad Lietuvos jaunimas įgytų geresnį nei iki šiol pilietinį išsilavinimą, kad jau mokyklose imtųsi aktyvios pilietinės veiklos. Didžioji beveik trejus metus truksiančio projekto lėšų dalis bus skirta 120 Lietuvos mokyklų, konkretiems mokyklų projektams įgyvendinti. Jokios asmeninės naudos iš šio projekto neketinau turėti ir neturėsiu. Jau seniai Pilietinės visuomenės instituto direktoriumi dirbu kaip savanoris, neimdamas jokio atlygio už darbą. Visas šias aplinkybes gerai žinojo ir VSD, ir jo kuruojama liberalcentristų partija, ir VSD valdoma žiniasklaida, tačiau propagandiniais sumetimais jas nutylėjo. Smulkiau - www. civitas. lt/lt/? pid=7&id=111

Naglis Puteikis2012-08-05 01:31

Seimo Audito komitete aiškinomės, kiek D. Kuolys "susižėrė" tų milijonų. Paaiškėjo, kad projektas 3 metams 120 mokyklų, D. Kuolys dirbo neatlygintinai, avansas buvo pervestas 200 tūkst. , turės būti paskirstytas tarp keliolikos partnerių ir tų 120 mokyklų. D. Kuolys dėl dėl keturių milijonų: "Tai su daugybe partnerių (jų per 20) parengtas ir prieš metus ŠMM konkursą laimėjęs pilietinio ugdymo projektas. Daug savanoriškų pastangų skyriau jį kurdamas. Ir tik tam, kad Lietuvos jaunimas įgytų geresnį nei iki šiol pilietinį išsilavinimą, kad jau mokyklose imtųsi aktyvios pilietinės veiklos. Didžioji beveik trejus metus truksiančio projekto lėšų dalis bus skirta 120 Lietuvos mokyklų, konkretiems mokyklų projektams įgyvendinti. Jokios asmeninės naudos iš šio projekto neketinau turėti ir neturėsiu. Jau seniai Pilietinės visuomenės instituto direktoriumi dirbu kaip savanoris, neimdamas jokio atlygio už darbą. Visas šias aplinkybes gerai žinojo ir VSD, ir jo kuruojama liberalcentristų partija, ir VSD valdoma žiniasklaida, tačiau propagandiniais sumetimais jas nutylėjo. Smulkiau - civitas. lt/lt/? pid=7&id=111

Arvis2012-08-05 00:37

Vis nesiliauja klaidinančių komentarų rašymas,turintis tik vieną tiksla - sukelti žmonių norinčių balsuoti už "Drąsos kelio" partiją abejones. Taip pat ir prieš N. Venckienę. Panašiai kaip ir tikėjime į Dievą - silpno tikėjimo žmogus ištikus nelaimei tuoj puola kaltinti Dievą ir visus kitus, o tikro tikėjimo išlieka tuo kuo ir buvo. Visi,kurie nori permainų valstybėje neturėtų veltis į beprasmes diskusijas su visokio plauko demagogais ir samdytais giedoriais - o tvirtai remti DK partiją tiek kiek leidžia sąlygos. Maža to,kiekvienas privalo rasti bendraminčių ir juos atvesti į DK.

Stulpinas copy2012-08-05 00:34

Stulpinas-kai kam, 2012-08-04 14:08 Su Vasiliausku nei Prezidentė, nei kas nors iš Prezidentūros visiškai tuo klausimu nesikalbėjo ir jokio jam spaudimo nedarė. Tai patvirtino pats Vasiliauskas. Kartoju: Vasilauskas viešai pareiškė, kad jis neva pasiaukojo dėl T. Dapkaus, kurį jam buvo nurodę atleisti kažkas iš bendrovės savininkų.. Aš asmeniškai netikiu, kad Vasiliauskas būtų aukojęs savo karjerą, savo gyvenimą, savo pareigas ir gerą atlyginimą vardan kito žmogau-faktiškai nesprendęs išeiti į gatvę. Atkreiptinas dėmesys, kad T. Dapkui niekas negrėsė, nes jis nedelsiant su geru atlyginimu buvo įdarbintas Mockaus televizijoje, o "pasiaukojęs" Vasiliauskas neva liko gatvėje. Tai visiškas absurdas, nes manau, kad tai buvo paprasčiausia VSD OPERACIJA, KAIP V. Vasiliauską "įsprausti" N. Venckienei. Nedelsiant buvo sudarytas Vasiliausko-Kuolio tandemas ir šalia Neringos Venckienės atsidūrė ne tik V. Vasiliauskas, bet net VSD kadriniai karininkai bei jų agentai. Manau, kad net baisiausiame sapne dori žmonės negalėjo susapnuoti, kad šalia N. Venckienės atsiras net VSD pulkininkas, Laurinkaus, A. Sadecko, A. Sakalo, S. Šedbaro, S. Sabatausko bendražygis, vienas iš apkaltos Prezidentui R. Paksui organizatorių ir vykdytojų, neseniai konservatorių siūlytas į VSD Generalinius direktorius-Linas Petronis. Deja, bet valdžios ir VSD projektas "Skaldyk ir valdyk yra įgyvendinamas sėkmingai. Manau, kad pati Neringa Venckienė, jei ji dabar nedelsiant "nepabus", tai ją pažadins pralaimėti rinkimai, kai ta pati naujai išrinkta klaninė valdžia, su tokių pat ir tų pačių teisėsaugos vadovų pagalba galutinai susidoros su ja pačia, artimaisiais ir maža mergaite. Apie teisingumo atstatymą visai tautai bus galima pasvajoti dar gal po 20 metų-paskutinis šansas ką nors pakeisti bus prarastas. Manau, kad tada ji pamatys ir savo "branduolio bendražygių" tikrąjį veidą.

Algirdas2012-08-04 20:23

Laura teisi.Pakol Antru numeriu nebus A.Skučienė,nėr apie ką ir kalbėt.O šitie Venckienės profesoriai lai ir rašosi po septyniasdešimt antro.Ta tvarka,kaip išėjo "iš po medžio".Gana mus duryt.

Laura2012-08-04 18:36

Ar skaitet Brundzos straipsnius? Tikrai ne pats blogiausias variantas, sveikos logikos zmogus, o ir neminimas tarp oligarchu, kurio visi buve bendrazygiai mirsta neaiskiomis aplinkybemis. Bet gylys, vasiliauskas... Venckiene tikrai kaip minimum turetu pagristi savo formuojama sarasa. Ar jis nesivadino LIETUVOS? Ar jo ideja nebuvo ta, kad ji rinktu LT zmones? Nejau LT zmones nerenka nieko kito, kuriu reputacija maziau abejojama? Nezinau ar cia tikrai veikia Skaldyk ir Valdyk principas, bet ir pati DK partija turi galvoti, ka daro. Nebus taip, kad visi uz juos balsuos tik is principo, jei jie darys tautai nepaaiskinamus sprendimus. Juk ir Garliavos istorijoj didziausia beda buvo NEPAAISKINAMI dalykai, arba aiskinami itartinai. Ten gal blogieciai neturejo kaip pasiaiskinti, bet nejau ir DK neturi nieko pasakyti tautai, kodel ju desimtuke irasyti butent tie zmones, nuo puses kuriu daug kam akys ant kaktos soka?

Robertas2012-08-04 16:06

Gal vertėtų kokį šūkį šiems rinkimams sugalvoti ir"užpatentuoti"? Pavyzdžiui pasiteisinęs švarinimosi "DAROM!".

Algirdas Onaitis2012-08-04 13:23

p.Stulpinas parašė,ką ir aš galvojau.NEGERI DALYKAI.Iš keturiolikos Venckienės įvardintų kandidatų,tik DU partijos nariai.Drąsos Kelio sąrašas iš pašalinių.Partijos nuomonės nieks neklausė.Apie suvažiavimą Nė kalbos.Venckienė viską sprendžia.Ji čia gudriausia.Nu ir kas gavosi? Venckienę supakuos,nauji jos draugai ateis į Seimą pasakys -Galių trūksta,o patvoriniai vėl per žiemą su plakatais -LAISVĘ VENCKIENEI.O jei jau nebepanorės?

Stanislovas Stulpinas2012-08-04 13:20

Vasiliauskas yra išplatinęs viešą pareiškimą, kad jis atsistatydino dėl to, kad jis buvo Lietuvos žinių savininkų verčiamas atstatydinti iš Lietuvos žinių žurnalistą ir savo pavaduotoją T. Dapkų. Neva jis atsistatydino solidarizuodamasis su T. Dapkumi Nebuvo nė vieno žodžio, kad kokį nors "spaudimą" darė Prezidentė Tai dabar norėtusi paklausti:- ponas V. Matulevičiau, kuris meluojate ir klaidinate visuomenę-Jūs ar V. Vasiliauskas. Mano nuomone, šį žingsnį V. Vasiliauskas žengė tik siekdamas bet kokia kaina atsidurti šalia N. Venckienės. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad tai padaryta artėjant rin kimams. Atsistatydinęs V. Vasiliauskas nedelsiant sudarė tandemą su D. Kuoliu. Ar tai nėra VSD PROJEKTO "Skaldyk ir Valdyk" sudedamoji dalis, nes Drasos Kelyje pradėjo darytis sunkiai suprantami dalykai-į jo "branduolį" įtraukiamas net buvęs VSD pulkininkas, M. Laurinkaus bendražygis L. Petronis. Kaip žinoma saugumiečių " buvusiųjų" nebūna

visa tai labai gražu,2012-08-04 11:16

bet įsileidę į savo gretas brunzas, gylius, kuolius iš kart viską pasmerkiate. Kur prasmė?

to bukimevieningi.lt2012-08-04 04:41

Vatikano atstovai ir "konservai" džiaugiasi jūsų teiginiu ir palaiko jį.Aš atvirkščiai manau ,kad padarysime mes kaip reikės "DK valdo".

bukimevieningi.lt2012-08-04 03:27

Vatikano atstovai padarys taip kaip reiks "KOnservai valdo"

Verta demesio2012-08-03 23:00

Skaitykite D.Kuolio interviu Bernardinai.lt.

romualda2012-08-03 22:55

Uz TIESA kurios neranda Lietuvos pilieciai ,uz tuos kurie kovoja kad musu vaikai ir anukai butu neprievartaujami iskrypeliu, tik uz DRASOS PARTIJA KURI YRA MUSU VILTIS

ekslietuviui2012-08-03 19:44

Nepamirškit kad esate psihinia liga sergančios lietuvos sūnus.Padėkite jai pasveikti, o ne išsižadėkite.

Ekslietuvis2012-08-03 18:36

Amžinos debiltautės problemos. Tikrai, dabar Lietuva serga. Sunkia psichine liga ir jokie rinkimai jos nepagydys, nes beprotystė rinkimais nepagydoma.

vienybe2012-08-03 16:00

visi vienytis neskaldytis

vito-NIEKAS2012-08-03 15:22

Esu dėkingas už Jūsų pasitikėjimo mandatą manimi! Balsuokite už NIEKĄ, nes: 1. Kas yra geriausias kandidatas? NIEKAS. 2. Kam tai rūpi? NIEKAM. 3. Kas ištesės savo rinkiminius pažadus? NIEKAS. 4. Kas išklausys Jūsų bėdas? NIEKAS. 5. Kas išdrįs pasakyti tiesą? NIEKAS. 6. Kas sumažins mokesčius? NIEKAS. 7. Kas apgins Jūsų teises? NIEKAS. 8. Kas žino atsakymus į visus klausimus? NIEKAS. 9. Kam reikia suteikti išskirtinių valdžios galių? NIEKAM. 10. Kas už Mamą skaniau iškeps kiaušinienę? NIEKAS. 11. Kas užjaus Jus, kai gulėsite suspardytas ir sutryptas? NIEKAS! .:: Širdingas Ačiū už palaikymą! ::.

Stasys2012-08-03 14:18

Pirmiausias ir svarbiausias tikslas, mano manymu, turėtų būti šalies išlaisvinimas nuo iškrypėliško pedofilinio kgbyno, kuris, atrodo labai galingai įsitvirtino visose valdžios struktūrose. Panašu, kad jis yra pagrindinis mūsų materialinio bei dorovinio nuosmūkio kaltininkas. Smugti giliau jau nebeturime teisės, nes galime visiškai pražūti, pavojus yra mūsų istoriškai garbingai tautai išnykti. Matyt, kažkas to ir siekia. Įsitikinęs, kad visam tam absurdui pagrindus padėjo amb, o uoliai tęsė jo perėmėjas... , o jų pasėkėjai akivaizdžiai labai suįžūlėjo ir įsismagino. Tai įrodo paskutinieji kai kurie absurdiški sprendimai ir smurtiniai veiksmai bei prievarta prieš taikius žmones, prieš mažą, norinčią laisvai ir padoriai gyventi, mergaitę. Jeigu jie taip labai bijo, reiškia, jie yra neteisūs, smarkiai susitepę, padarę baisius nusikaltimus ir todėl savo kailių gelbėjimui negaili nei pinigų, nei pastangų, naudodami jėgą, prievartą, melą, šmeižtą, nesiskaito su priemonėmis, kurios dažnai prasilenkia su sveiku protu. Kodėl? Kas už to viso stovi? Ar tai ne pavojus mūsų sunkiai iškovotai laisvei? Apie teisingumą net sunku ir kalbėti, nes dažnai jo nerasta. Taigi, kas galės tai pakeisti? Kas sugebės pažaboti blogį ir įteisinti gėrį, kuris tapo deficitu? Neabejoju, kad pasiekti tai sugebės tik patys būdami dori, sąžiningi, neabejingi valstybės bei tautos likimui žmonės. Todėl, būtina jiems visiems jungtis ir pradėti žygį prieš tą blogio slibiną. Juk šv. Jurgis kažkada tai nugalėjo slibiną... Taigi, ir linkiu Gėrio pergalės prieš blogį, be abejo, su mūsų visų pagalba.

sėkmės2012-08-03 14:07

mes už Jus ir Jūsų idėjas, nes žmonių politikoje nebeliko.

Algirdas Onaitis2012-08-03 11:53

Prieš rinkimus prisižegnojo pagerint ir pagreitint. davarė šalį iki grybo. Dar ir iškilmingai prisiekęs ramiausiai prakiurksojo. Dabar ir vėl žada. Runkelis tiki. Atrodo net ir Venckienė: -Keturi metai kovos ir yra geriausia reklama. Peržiūrėjau šimtus mūsų foto. Ant šalčio,vėjo,lietaus,karščio,policijos ir saugumiečių persekijami. Ne visose aš pastebimas,dar mažiau Venckienė (dėl pateisinamos priežasties),bet šito sukčiaus iš vis neradau. Nors aš savo brangų laiką aukojau,o deputatas lyg ir privalėtų. Tai taip ir gavos,kaip stribo duktė man jaunystėj sakė: -Niekada nedaryk žmogui gera -būtinai atsilygins piktu. P. s. Kad nebėgtų skųstis,kam sukčium pavadinau,pasiaiškinsiu iš kalno: -padorus žmogus nusišautų. Tai tokie seniausiai jau ir nusišovė. Liko tik patackos.

Įdomus interviu2012-08-03 03:01

su D.Kuoliu bernardinai.lt.

Garbė,sąžinė,2012-08-03 03:00

orumas,Tiesa,Laisvė...Meilė Dievui,Tėvynei ir Artimui.

Taip2012-08-03 02:43

pritariam.Tai ko labiausiai reikia ir Lietuvai ir jos žmonėms.Gražinti savigarbą visiems,visų pirma vaikystei,mažam,negalinčiam apasiginti vaikui.

welt belt2012-08-03 01:21

pakeisti lietuvi bus sunku tokiu kaip cerniauskas , vaicekauskiene ir kitokie issigimeliai lt yra daug . jiems numetamas sotus kasnis, ir uz ta kasni jie teva ar mama gali parduoti

A2012-08-03 01:02

Programa turi turi turėti savo idėjinę dalį ir praktinę. Patackas išdėstė tik idėjinę. Ir tai tik, atrodo, savo asmeninę. Po rinkimų kiti DK kandidatai sakys, kad jų tai neįpareigoja. Praktinė programa turi apimti visą valstybės valdymą, konkrečius potvarkius ir metodus. To kol kas nėra. Ir nepanašu, kad sulauksim. Garbingi žmonės, tokie, kaip Patackas nebūtinai yra geri įstatymų leidėjai ir vyriausybės nariai. Bet dar blogiau jei į sąrašą pateks ne tik negarbingi, bet svetimųjų atsiųsti žmonės, tam, kad perimtų kontrolę arba susilpnintų visą judėjimą. Už kokius nuopelnus, kokiais sumetimais sąraše atsirado tokie žmonės kaip Gylys, Brunza, V. Matulevičius ? Čia gi Brazausko darbuotojai.

Kristina K.2012-08-03 00:41

Negi nematote, kad nei Kuolys, nei Venckienė situacijų jau nevaldo, šitų partijų valdymas yra perimtas sisteminių partijų žmonių, manau suprantama, kad ne tiesiogiai. Pamatysite, kas gausis po rinkimu, bus dar baisiau, nei yra dabar.

Apie...2012-08-03 00:40

Net jei ir yra DK partijos puiki programa, ar DK partijoje esanti komanda gali ją įgyvendinti? Kaip gali būti kartu vienoje partijoje ir pritarti bendrai programai, bei veikti sutarus, kartu, vieningai + ir - ? DK partijos dešimtuko sąrašas yra įspūdingas, bet kas jungia šiuos žmones? Ar jie galės veikti kartu Seime? Patackas ir Gylys yra antipodai. Pirmasis yra dešinysis politinis kalinys, didelis Landsbergio rėmėjas; antrasis yra kairysis. Lig šiol smarkiai skyrėsi ne tik Aleknonio ir Vasiliausko rašymo bei argumentavimo stilius, bet ir pagrindinės nuostatos daugeliu klausimų. Panašūs kontrastai galioja kitiems sąrašo nariams, pvz, Matulevičiui ir buvusiam kunigui Varkalai. Tai ką mes svarstome? Ar rašome tik, kaip ginčas dėl ginčo?

to debeselis2012-08-03 00:36

nekisk savo reklamos apie dieva.Jeigu jau nori ,tai it tikek,bet yra žmoniu ir protingesniu ,kurie tom tavo pasakom netiki.Savo burelyje apie dieva ir kalbekit.Man juokinga.

Aciu,aciu!!!2012-08-03 00:26

Gerb.Patackai!Jau seniai girdejom tokius zodzius,kad svarbu prigimtine teise i oru gyvenima! Mes uz zmoniskuma,o iskrypeliams reikia taikyti privaloma gydyma,nes jie psichiniai ligoniai.Kadangi jie kesinasi i kitu zmoniu privatuma,reikia juos izoliuoti!!!...

Tadas2012-08-03 00:17

sako programa per trumpa,taigi senai viskas yra įstatymuose,konstitucijoj,tik nėra sąžinės,moralės pas tuos kas tuos įstatymus vykdo,išlenda koks popuasas ir drebe tiesiai ,kad įstatymai nieko bendro su morale neturi,reiškia įstatymai geri ir amoralūs ir visiem gerai, įpatingai valdžiai,juk taip jiems patogu.

Pagarba2012-08-02 23:59

Algirdui Patackui

to zoza2012-08-02 23:04

Superinis komentaras! Smagu kai mintims išreikšti naudijami žodžiai-meilė,paguoda,siela...Šie ženklai parodo,kad mūsų serganti valstybė sveiksta.

Algirdas2012-08-02 20:41

Tai ką, bendravardi? Vietos Seime neužleisi geruoju? Bijai,kad nepatrūkčiau? Tai leisk bent Tavo vietoj po medžiu, pastovėt.

sn2012-08-02 20:28

debesėli, gal galit pateikti pavyzdį iš gender loops programos, kuriame matytųsi, jog vaikai auklėjami belytėmis būtybėmis? Neatmetu prielaidos, kad danų pinigai netinkamai panaudojami, bet tada reikėtų apie tai ir kalbėti.

...2012-08-02 19:36

"Ką darysime pirmiausia? Pirmiausia sieksime tiesõs skaudžiausioje vietoje – pareikalausime sukurti ypatingajį teismą, kuris išnagrinėtų Klonio gatvės tragediją iš esmės, iš pat pradžių." Ypatingą troikę.

jo2012-08-02 19:09

Trumpai drūtai kad tik viskas būtu ivikdyta. Visus 22 metus vien pažadai ir nusiritom iki tokio lygio kad baisu. Tad sėkmės DK partijai

debeselis2012-08-02 18:55

Gerbiu A. Patacką. nesuprantu, kur čia įžvelgiamos homofobinės nuostatos. Prieš 20 metų apie tai net minčių nekildavo, iš kur tai dabar? Kas yra tikroji vertybė? Gal programos gender kurias slapta bando įgrūsti į vaikų darželius ir auklėti juos kaip belytes būtybes? Mokslu priešingu visiškai Dievui? Kas gi žmogus be Dievo-tiesa pasakius niekas. Per vieną sekundę gyvenimas gali apsiversti aukštyn kojom. Tik tada ligos patale imi galvoti apie Dievą. O reikia tuo gyventi. Kiekvienas darom pasirinkimus gerus ar blogus,tai įvertins Dievas, bet kas liečia lytiškumą Šventam Rašte aiškiai parašyta koks Dievo planas žmogui, kokia Dievo mintis ir kas yra nuodėmė. Mes galime čia kurti ką tik norime, Dievas davė laisvę, tik be Dievo tiesiog išsigimstame, nes ir Jėzus pats pasakė ,,jūs be manęs nieko negalite". O numirti ir stot į Dievo teismą teks kiekvienam. Tad pritariu gerb. Patacko trumpai programai, kuri šiuo metu Lietuvoje labai reikalinga.

Taip2012-08-02 18:16

antras punktas kvepia religiniu dogmatizmu o sio punkto komenaras "svetimų mūsų tautai pseudomokslinių iškrypėliškų naujovių brukimui" - grazulio homofobija. Linkiu ivardinti tas "iskrypeliskas" naujoves konkreciau, kad rinkejai zinotu uz ka balsuoja.

pagarba2012-08-02 18:09

PATACKUI programa kiek trumpoka bet juk kritikuot galim bet noreciau platesnes nuomones kas yra emigracija juk tai zmoniu niekinimas zeminimas juk svetur jauciasi geriau nei savoj tevynei turi programoje ir tai atsispindet juk mes esantys svetur norim but su jumis kartu tad uz tiesa ir sazine visada busiu su tuo pagarbiai isvykusi

vilte2012-08-02 17:58

gerbiu p. Patacka !

Vitalija2012-08-02 17:51

Pagarba Algirdui Patackui!

Vytautas2012-08-02 17:46

gerbiu ir pasitikiu Patacku 100 proc.

Zoza2012-08-02 17:44

Mieli Tautieciai,nebukime visazinanciais ir nekritikuokime kitu,pirmiau pazvelkime i save ir paklauskime saves:,,ar as galeciau parasyti geriau' ?' Atsake i si klausima,atsakytume i kitus. Gerbiu Jus p. Patackai uz nuosirduma,lietuviska dvasia ir krauja uz Jusu ikvepima eiti,tiksliau grizti prie musu lietuvisku istaku: doros,tiesos,sarmatos,meiles kitam,palaimos,paguodos ir pa kantumo kitai nuomonei. Per amzius dalinome,pardavinejome ir isdavinejome savo bociu sven ta zeme visokiems perejunams ir nedoreliams kiek tik galejome o galop partinius interesus iske leme auksciau Tautos ir Valstybes. Todel daugiau jau ir nera kur ir trauktis,kitaip Lietuvos-Tevynes galime ir netekti,ja prarasti. Tik dori,teisingi,drasus ir mylintys Tauta ir Valstybe gali atkurti Musu Lietuva. Apjungdami bendramincius,bukite izvalgus ir apdairus,kad nepapultu tautos isdaviku ,kuriu visais laikais Lietuva turejo iki valiai. To as Jums ,Algirdai, noreciau ir palinketi is sirdies ,to paties linkiu ir Garliavos PATVORINIAMS,DRASOS KELIUI ir VISIEMS DORIEMS LIETUVOS PILIECIAMS.

Gražina2012-08-02 16:11

gal per trumpa...

tauta2012-08-02 16:01

belieka tik įgyvendinti to ir linkiu DK

sn2012-08-02 15:29

Viskas būtų gerai, tik visiškai neaišku, kas yra, anot Patacko, "svetimų žmogaus prigimčiai, svetimų mūsų tautai pseudomokslinių iškrypėliškų naujovių brukimas", kam Patackas DK vardu ruošiasi užkirsti kelią? Nejaugi vienintelis Patackas visame pasaulyje žino absoliučią tiesą, kokios naujovės yra iškrypėliškos, o kurios nėra? Pavyzdžiui, ar moters motociklo vairavimas yra iškrypėliška naujovė? Juk yra tėvų, kurie draudžia mergaitėms dviračiais važinėtis - tai teisinga šeima, galinti būti pavyzdžiu kitoms? Kokiais kriterijais vadovaujasi, nuspręsdamas iškrypėliškumo laipsnį? Man atrodo, jog autorius sąmoningai ignoruoja svarbiausią dokumentą - Visuotinę žmogaus teisų deklaraciją. Neabejoju Patacko sąžiningumu, bet mane glumina jo homofobinės nuostatos. Todėl siūlau šį klausimą išsiaiškinti iki galo, nes kitaip DK judėjime Patackas įkals destruktyvų pleištą.

Rinkis Žmogau:2012-08-02 15:25

1. Laisvę arba Vergiją (1990 jau pasirinkom) 2. Teisingumą, arba kažkieno paskirtą "teisėją" ir antstolę (laikas pribrendo ) 3. Absoliutų solidarumą, arba būk VIENAS minioje (antstolė gali ir Tave patį ...) Mintis (žinojimas) - galingiausia iš visų žinomų energijų. Žinojimą, žinias skleidžia žiniasklaida. Tai galingiausias ginklas iš visų. Kieno jis rankose dabar?

VIKTORIJA2012-08-02 15:09

AČIU ŠIAM ŽMOGUI.DIDŽIUOJUOSI JUO. TEKO SKAITYTI,KAD ŠIS ŽMOGUS VERČIAU PRARAS GYVYBĘ,NEGU SAVO ĮSITIKINIMUS.

sekmes2012-08-02 14:59

Pagarba tokiam zmogui kaip Patackas. Manau turejo buti 2 zmogus partijoje. Labiausiaj jo ir Venckiene pasitikiu. Sekmes jums nelengvame darbe, bus nelengva, svarbiausiai isdaviku, parsidaveliu, kurmiu neprisileiskit , nes busit isduoti po rinkimu. Ziurekit kad zmones butu svarus, jei tures nesvariu uodegu , iskart bus pakabinti. Jus turit isvalyti LIETUVA , nes daugiau nera kam

Pritariu programai!2012-08-02 14:22

Sekmes ir sveikatos jums, gerb. Patackai!

???????????2012-08-02 14:19

KUR NAKAS?????????????

Mums2012-08-02 14:14

pavyks. Tikėkime ir melskimės. Bus laiminga pasakos pabaiga. DIEVO palaimos ir stiprybės!

ULA2012-08-02 13:43

Verkiu kaskart pasižiūrėjusi į klykiančios mergaitės veidą, verkiau skaitydama ir Jūsų programą..... Negi įvyks stebuklas ir teisingumas Lietuvoje triumfuos, o žmonės Lietuvą vadins ne pedofiline, o teisine valstybe...?Negi įvyks stebuklas, kad pavogęs vištą būsi išteisintas, o pavogęs milijonus atsisėsi ilgam atgailauti? Pagarba Jums.

Reikia uzgriebti dar giliau.2012-08-02 13:24

Tiesos atstatymas yra daug platesnis, nei teisesaugos sutvarkymas. Zinoma butina pakeisti visus policijos vadovaujancius kadrus, kad isgaudytu pedofilus,dabar ar po vienos minutes (kaip tai per viena nakti tik ka padare Izraelyje apsimete vaikais policininkai, prisistatydami vaikais feisbuke), jie turi saziningai dirbti, kad apsaugotu zmones nuo narkotiku platinimo , pornografijos ir kitos brukamos bjaurasties. Taciau svarbiausia, mano nuomone, Lietuvoje istatymu pagalba iteisinti, atkurti senoves Lietuvos paprotine teise, kurios pagrindas yra-DOROVE , kad niekam nekiltu mintis diskutuoti kas yra seima, kad jokie iskrypeliai, nebegaletu kesintis nei i vaikus, nei i jaunus zmones. Panaikinti vaiku namus kaip sovietines sistemos palikima, visus vaikus pripazinti musu visu vaikais, globoti juos seimynose , suteikti profesija, darba, vakysteje suteikti globa ir apsauga nuo bet kokio smurto, bet kokios prievartos. Uz seksualinius nusikaltimus pries vaikus , tvirkinima nustatyti bausmes nuo 10 metu iki gyvos galvos. Is esmes pakeisti Lietuvos ugdymo ir svietimo sistema, vaikus lavinti, ugdyti ju gabumus, atsisakyti pasenusios ir atimancios kurybiskuma ," robotizuojancios " mokymo sistemos, kai visi vienodai, nepriklausomai nuo lyties, pomegiu ir gabumu kala fizikos, geometrijos, matematikos, kazkieno sukurtas formules. Pakeisti ekonomikos mokyma , ismesti i siukslyna jo propaguojama uzbaigti gyvenimo skolon , nezaboto lupikavimo propagavima ir toleravima, sukurti naujus ekonomikos mokymo ir jos praktinio veikimo santykius. Sudaryti salygas zmonems saziningai dirbti ir uzsidirbti, sukurti savo -Lietuvos kreditavimo sistema, veikiancia kredito unijos pagrindu, (ne lupikavimui, o savitarpio pagalbai). Uzdrausti pardavineti Lietuvos zeme bet kokiems kitatauciams, leisti tik nuomotis.

pensininkas2012-08-02 13:06

Šaunuolis Patackas. Pritariu Trumpai DK programai. Ji įspūdinga. Ilgesnės ir nereikia. Nes tuomet ji taps demagogine. Linkiu Pergalės.

v.r.2012-08-02 13:00

DK sieks teisingumo? Apipildami purvais Darių Kuolį, kaltindami jį neva pasisavinus 4 mln.lt kurie dar tik bus skiriami 120-ies mokyklų pilietiniam ir patriotiniam ugdymui? ”Gera” pradžia, ar ne, kovotojai ”už teisingumą”. Kas kitas bus apšmeižtas?

Jonas2012-08-02 12:55

Citata; "Užkirsime kelią svetimų žmogaus prigimčiai, svetimų mūsų tautai pseudomokslinių iškrypėliškų naujovių brukimui, kurios ir yra labiausiai kaltos dėl to, kas vyko Klonio gatvėje". Jei pirmojoje sakinio dalyje dar būtų įterptas žodis "sovietinių", niekuo nesiskirtų nuo stalininių partinių direktyvų, deja. O dėl antrosios - akivaizdi DK partijos programos klaida, nes mokslas nieko dėtas. Kalti yra nesąžiningi ir korumpuoti prokurorai bei teisėjai. Jokiais "ne pseudo mokslais" to nepakeisi. Reikia asmeninės pareigūnų atsakomybės už savo pareigų nevykdymą. Kiek Lietuvos teisėjų yra atsakę už tyčinį bylų vilkinimą? Nenubausti, neatleisti iš darbo netgi tie, dėl kurių kaltės Lietuva praleimėjo bylas Europos žmogaus teisių teisme. Kiek prokurorų atsisakymų ginti viešąjį interesą buvo viešai aptarta ir nepriklausomai įvertinta, kiek prokurorų nubausta už tyčinį neveikimą? Nė vieno.

Tadas2012-08-02 12:28

labai paprastas pastebėjimas,kad tapti turtingu reikia būti neteisingu.Šiandien vyrauja nuomonė,kad turtas tai proto produktas,deja tikrovėje didelis turtas yra neteisybės pasekmė.Kadangi žmogus nėra tobulas,kad suprasti tikros savo poelgių pasekmės,būtina riboti besaikį turtėjimą,mokesčių pagalba. Jau dabar pažangesnėse valstybėse,darosi gėda būti labai turtingu ,kai kurie turtuoliai patys riboja savo turtus.

Algirdas Onaitis2012-08-02 12:10

Dėl Pirmo numerio aš nieko nesakau.Kol kas.Bet jei antru numeriu siūlo ne Audronę Skučienę,o kažkokį Vasiliauską,tai jabal aš tokią Programą ir tokį moralistą.Užsimanė.Pastovėjo po medžiu,dabar ant patvorinių sprando į Seimą sugrįž.Gana mus maustyt.Patys tada viens kitą ir neškit.Mes pastovėsim po medžiu.

Romas2012-08-02 12:07

Namą turim statyti ant vertybinių pamatų.Pirmiausiai žmogaus teisės, turi būti šventas dalykas.Nekurkime savo gerovės kitų žmonių sąskaita.Kelrodis turi būti dešimt Dievo įsakymų.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-08-02 08:33

"1. Tiesos ir teisingumo atstatymas....." Ne atstatymas, o atkurimas. Ta pati klaida yra ir musu nepriklausomybes atstatymo akte, turetu butu atkurimo!!!!

Pritariu Mieli nepritariu Antanui2012-08-02 05:41

Nesupykit Antanai bet šiek tiek demagigijos jūsų komentare įsiterpė.Tiesa kaip ir Dievas(gėris) yra viena.Tik žmonės turėdami įvairiausių tikslų šias sąvokas interpretuoja, klasifikuoja,skirsto į rūšis ir pogrūpius.

Algirdas2012-08-02 05:31

Noriu į Seimą. manau viskas paprasta,reik istatymo,visus politikus,prokurorus,ir visa kita mesla,det po parasu ir atsakomybe. jai pripjove grybu,tai tegu atlygins nuostolius savo ir savo gyminiu turtu,o ne mokesciu moketoju pinigais. va tada visi dirbtu savo darba saziningai o dabar ziurekit,jai paprastas zmogelis kazka padaro savo darbe,tai jam greit is algos nuraso,neziurin i sumas,o cia pradingsta milionai,ne tai kad nieks neiesko,bet nei teismo nebuna. tai va kodel jie visi dantimis kabinasi prie lovio,nes ten vok kiek nori,ir nieks nieko nesako jai netrukdai kitiems ta pati daryt

Algirdas2012-08-02 05:22

p.Patackai.Čia lygtais yra vienas,nestovėjęs po medžiu.Ar tiesa? antrasis – V.Vasiliauskas, trečias – P. Gylys, ketvirtas – A. Patackas, penktas – G. Aleknonis, šeštas – J. Varkala, septintas – V. Daujotis, aštuntas – S. Brundza, devintas – L. Petronis, dešimtas – V. Matulevičius.

Antanui2012-08-02 05:21

taip, nuo Adomo ir Ievos laikų žmonės kovoja... bet kovoja už savo tiesas, už savęs įtvirtinimą virš kitų. Deja, Adomas ir Ieva ir atvedė žmoniją į šią neteisingą kovą, bet už tai paskutinysis Adomas (Jėzus Kristus) atėjo į žemę parodyti , kaip reikia kovoti už tikrąją Tiesą. "Mūsų kova ne su kūnu ir krauju, o su dvasinėmis blogio jėgomis dangaus srityse", kova vyksta dvasinė tarp blogio ir gėrio. Ir pirmiausia ji turi būti laimėta žmogaus viduje, jo sieloje. Aplinka gali pradėti keistis, jei dauguma tautos laimės šią kovą.

Mieli2012-08-02 05:14

žmonės, paskaitykit Evangelijos pagal Matą 5 - 7 skyrius ir sužinosite, kas yra Tiesa. O sužinoję Tiesą, būsit išlaisvinti iš, pirmiausia, nežinojimo, po to baimės. Tiesa yra viena, nėra Jono tiesos, Onutės tiesos, Ingos tiesos, Mindaugo tiesos. Visas taip vadinamas tiesas turime palyginti su ta vienintele Tiesa ir koreguoti jas su ja. Tik tada tapsime tikrai pakantūs vieni kitiems, taikūs, mylintys, o, vadinasi laimingi. Tada nenorėsime turtėti, skurdindami kitus, nes bet koks pernelyg didelis turtėjimas saujelės reiškia pernelyg didelį nuskurdinimą masių. Tada būsime atviri dalintis, tada svetimas skausmas bus mūsų skausmas ir svetimas džiaugsmas bus mūsų džiaugsmas. Ir iš viso nebūsime vieni kitiems svetimi.

Antanas2012-08-02 04:58

Gerb. Patackai, žmonės už TIESĄ kovoja ir kovos nuo ADOMO ir IEVOS laikų ir žemėje tos absoliučios TIESOS niekada nesurasite, tai mitologija( Yra žmogaus laisvė kiekvienam suprasti ) ją surasite tik po mirties. Manau, kad reika kovoti su blogiu, kuris kitam yra ir "gėris ir tiesa". Koks tiesos kriterijaus svertas, kad man mažiausias atlyginimas turi būti 800 lt. O kodėl ne 500 ar 900 lt.? Kiek būna patenkintų teismo sprendimu? Labiausiai būna patenkinti kai abi pusės susitaria. Štai kur TIESOS pagrindas kai žmonės susitaria. Atimti per prievartą ir padalyti po lygiai.......? Jau tyrėjome tokią TIESĄ. Nebus žemėje TIESOS, tik Dangaus Karalystėje. Kovoti su blogiu - reikia.

XYV2012-08-02 04:54

Tyra siela- supras."Nera tiesosbe doros , nera teisingumo be morales". Sakralus taurumas .Tai dvasingumo revoliucija. Pagarba Algirdui Patackui ir jo kriterijams .

Robertas2012-08-02 04:52

Šviesių,mąstančių žmonių mintys.To neparašytų joks partijų programų etatinis rašytojas ar falšyvas politkonsultantas . Visuomet tikėjau kad politikos pagrindu gali būti tiesa,dorove,dvasingumas,padorumas.Pagarba p.Patackui .Ačiu jam.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi