V. Vasiliauskas paaiškino, kad jokio flirto tarp DP ir DK nėra, tėra tik įvairus balsavimas "pagal sąžinę".

Naujausi

Komentarai (100)

Rikiuoti
Kodel2012-12-18 14:53

Kodel Valdas Vasiliauskas taip mygcioja? Kaskaip toks jausmas, jog jis kaska nori uzslepti... zmogus netikes politikai - nemoka meluot ir kiaules akiu "isverst" nemoka tinkamai.... reikia i Vilniaus politikos mokslu isntituta - pasistazuot.

sekla2012-12-07 20:29

Graiku tragedijos verta intriga

sekla2012-12-07 20:26

Venckiene ir jos palyda... Klasikine tragedija - kerstas,pavydas, valdzios siekimas, baime,veidmainyste. Mergaite - tai tas nekaltas avinelis, uz kuri likimas anksciau ar veliau atseikes karalienei ir jos tarnams, kas priklauso.Bet pirmiausia karaliene Venckiene susilauks "dovaneliu" ir is savo tarnu. Nors ir teiseja,bet intelektas kaip pradinukes.O savo broli mylejo kaip gera sesuo.

p. Matuleviciui2012-12-06 16:23

Uspaskiho valdzioje nebuvo , o visas pasaulis pamate terora Garliavoje. Tad nereikia zmoniu gazdinti Uspaskihu. Kad jis kas ka pasauliui parodys. Kokie esam, tokie esam. Man atrodo , atejes i valdzia jis istikruju parodytu kaip reikia dirbti, stengtusi del zmoniu. Bet tokie kaip Matulevicius kaisios pagalius i ratus, kaip cia gali buti , atejo rusas ir padare, kas ka pakeite. Ir as kas kaip jauciu , kad butent Viktoras gali padeti Venckiei sugrazinti Mergaite, ir kad butent Viktoras gali padeti isnarplioti Garliavos istorija. Nes daugiau nera kam.

p. Matulevičiui2012-12-06 14:57

O kuris iš jų ten gerėsnė? O kam ėmė Skikas pinigus iš kraujo perpylimo centro (sakė lėpė Čaplikas)? Kam ima muitininkui kyšius (jų vadas sako žino)? Kaip vertinate JE biografiją? Kas ją rėmė? kodėl Europa savo privačius bankus nacionalizuoja, o Lietuva skelbia bankrotus? Ar Lietuva neturi savo bankroto administratorių, kad samdosi svetimšalį, kuris gali manipulioti, net vertimais, už 100 tūkst. Lt/mėn? Tai kuris skirasi nuo Uspaskicho? Man asmeniškai jis irgi nepatinka, bet tikrovė yra tokia. Žmonės ir aš asmeniškai pasitikėjau Kuoliu, bet kai pradėjo formuoti visokius sąrašus traukti Bilotaites, Puteikius tai kylo klausimas kas jis? Kas yra Nakas jau supratome. Kad ir Jūsų, Nako ir kt. išsiskyrė keliai, jei Jus norite gero Lietuvai, o ne sau, tai nereikia pylti pamazgų ant p. Neringos ir DK, nereikia skalbti purvinų apatynių viešai. Manau nei vienas iš Jūsų tiek neatlakytu, kiek atlaikė ji. Ar tiesa, kad Jus esate bendrasavis "Energetiko" Šventojoje? Tada Jusų tikslas man aiškus.

Algimantas Matulevičius2012-12-06 14:21

jeigu kam neaišku apie Uspakicho "dorus" darbus prieš Lietuvą, apsilankykite tautosvieneybes.lt svetainėje ten rasite mano knygos "Valstybės valdymo užkulisiai" elektroninę versiją. Manau pakeisite nuomonę. Daug yra bėdų Lietuvoje bet šiandien didžiausia yra Uspakichas su savo DP ir ją save gerbiantys tautiečiai susivieniję turi spręsti o ne su jais daryti sandorius.

to 932012-12-06 11:45

nemąstantiems paaiškinu. Nieko negali nuveikti, ko sėdi seni, laikini (nes formuojasi Vyriausybė) kadrai. Kai bus paskirti nauji ministrai, suformuotos komisijos - manau tada itr kreipsis.

o na2012-12-06 09:06

gal kas zinote ka drasos kelio frakcija seime nuveike per menesi del mergaites? niekur negaliu rasti apie tai informacijos.

dviraciu pasislykstejau2012-12-06 03:43

uz pinigus.................aktoreliai tyciojasi is vaiko tragedijos.................kritot zmoniu akyse..........dishofkos jus.............uz piniga is mergaites artimuju tyciojaties, kurie kankinasi iki siol, kad vaikas pavoktas ir galimai kankinamas, jeiteisejo zodziai tiesa, kad mergaitei atminti istryne

nesuprantu2012-12-06 02:45

Skaitydavau komentarus,kad ekspertai i dk infiltruoti,netikejau..Dabar matant Nako issidirbinejimus tv,suprantu,kad turbut klydau.?Ar skaitete bent viena straipsni ju parasyta del pedofilijos bylos,ar po jos..._Nesinori tiketi,bet ..nejaugi jus ekspertai viska darete tik del to,kad pakliutumete i seima?Isspausdinti kitu straipsnius nesunku,o jus....?Praradote rasymo dovana?

negrazu2012-12-06 02:37

Ozelyte visada garbino ir bus garbintoja koncervu.Paskaitykite fb,slykstu skaityti.Sedi is neturejimo ka veikti ir pletkais uzsiima.Eitu dirbti,o ne is mokesciu moketoju pinigu gyventu.Cia sazines ji neturi,o dar mokyti kitus isdrista.Paskaitykite kaip ji garbina Masiuli,kuris is zmoniu per tv issisaipe,kaip liaupsina Kubiliu...

optimistui2012-12-06 01:36

kartais jauti,kad kazkas ne taip,tik nesupranti kas..?aciu lb..

to 85 Skirmantei2012-12-06 01:13

Pasiskaityk komentarą Nr.17, gal kažką suprasi.

optimistas2012-12-06 01:11

Isivaizduoju vilka laukianti kol dvi avys nuspres kuri yra moralesne ir kuri turi teise netapti siandien pietumis vilkui.

o2012-12-06 01:09

man jei Nakas parodijavo p.Varkalą, tai primena tuos stribus, kurie 2012 05 17 Klonio g. tempė kunigus iš kambario. Manau jie gaus su kaupu.

Skirmantė2012-12-06 01:04

žmonės, Oželytė teisi dėl to, kad negalima mainytis neliečiamybėmis su uspaskiu, nes taip atsiduriame užburtam rate... O dėl nako personažo... (nemačiau, nežinau, koks jis), bet tai atrodo neskaniai.

atsipeikekit2012-12-06 00:45

ekspertai issigime jei tokius video deda. zmones mato, kas puola neringa tas puola visa tragedija. antraste kokia ekspertai cia idejo viskas pasako apie juos pacius. sl

optimistas2012-12-06 00:45

4.Dialogas apie gyvenimo prasme Kai kurie pasikeitimai gali buti iveikti ju paciu, ne per agoniska sprendimu darymo procesa,o per staigu to suvokima ir atpazinima:Tai yra TAI ka as turiu daryti. Sprendimas jums ateis taip sakant, - isbaigtas. Jis ateis esant budriam,negalvojant. Tu prabusi viena ryta ir tu zinai ka daryti. Kai kurie zmones paliks darba,kuriame tvyro negera atmosfera arba gyvenimo situacija. Taigi, pries tai kol rasi kas tau gerai isoriniame lygmenyje,pries atrandant kas tau gerai,kas suderinama su bundancia samone,tu gal turi pirma atrasti kas negerai,kas jau negerai,kas nesiderina su vidiniu tikslu. Kiti pasikeitimai gal ateis is vidaus. Netiketas susitikimas atnes nauju galimybiu tavo gyvenimo pletrai. Ilgai trunkantis konfliktas baigsis ir tave ilgai satbdziusi kliutis isnyks. Sia vidine transformacija,kartu su tavim, greiciausiai patirs ir tavo draugai ,arba jie dings is tavo gyvenimo. Kai kurie santykiai baigsis,kai kurie sustipres. Gal tu paliksi savo darba arba tapsi nauju pasikeitimu savo darbe neseju. Tavo partneris(e) tave paliks,arba jus pakilsit i nauja intymumo lygmeni. Kai kurie pasikeitimai,isoriskai gali atrodyti negatyvus,bet tu greitai suprasi kad taip sukuriama erdve tam kad i tavo gyvenima ateitu kazkas nauja. Tuo metu gali buti nesaugumo ir netikrumo periodas. Ka as turiu daryti? Taip kaip ego daugiau nebevaldo tavo gyvenimo,psichologinis,isorinio saugumo poreikis,kuris vis delto yra iliuzinis, taip pat mazes. Tu sugebi gyventi netikrume,netgi megautis tuo. Kai tu jautiesi patogiai netikrume,tuomet tau atsiveria nesuskaiciuojamos galimybes. Tai reiskia kad baimes,tame ka darai, daugiau nebera dominuojantis faktorius ir nebestabdo tavo veiksmu kurie skatina pasikeitimus. Romos filosofas Tacitas,tai teisingai pastebejo:"Kelyje i kiekviena iskilu ir didi pasiekima,visada kliutimi iskyla saugumo troskimas". Jei netikrumas jums nepriimtinas,tai tai virs baime. Jei tau tai priimtina,tai netikrumas virs stiprejanciu gyvybingumu,budrumu ir kurybiskumu. Pries daug metu,vidinio impulso vedinas,as palikau akademine karjera,kuria daugelis pavadintu "daug zadancia"ir zengiau i visiska neuztikrintuma;ir po keleto metu is to gime mano kaip dvasinio mokytojo inkarnacija. Daug veliau,kazkas panasaus nutiko ir vel. Impulsas paskatino parduoti nama Anglijoje ir isvaziuoti i Amerikos vakaru pakrante. As paklusau tam impulsui,nors nezinojau kokia to prasme. Is to neuztikrintumo atsirado knyga "The power of NOW". ,kurios didzioji dalis parasyta Kalifornijoje ir Britu Kolumbijoje,tuomet kai neturejau savo namu. Virtualiai as neturejau pajamu ir gyvenau is santaupu,kurios greitai tirpo. Bet,praktiskai viskas puikiai susideliojo i savo vietas. Pinigai pasibaige kai buvau bebaigias knyga. As nusipirkau loterijos bilieta ir laimejau $ 1,000,kurie padejo isgyventi dar menesi. Taciau ne kiekvienam butina pereiti drastiskus isoriniu aplinkybiu pasikeitimus. Kitoje spektro puseje mes turime zmogu kuris lieka lygiai toje pacioje vietoje kurioje ir buvo,ir daro lygiai ta pati ka dare. Jiems pasikeis tai KAIP jie daro,bet ne KA. Tai nera lydima baimes ar inercijos. Tai ka jie daro ir yra puiki priemone ir nereikia nieko kito tam,kad samone ateitu i si pasauli. Tai yra ju indelis i naujos zemes apsireiskima. ....................................................................................................................................................................................... Ar taip turi elgtis kiekvienas? Jei vidinio tikslo pildymui reikia buti Dabartyje,kodel kazkas turi jausti poreiki palikti dabartini darba ar gyvenimo situacija? ................................................................................................................................................................................... Buvimas su tuo kas yra,nereiskia kad tu daugiau neskatini pasikeitimu ir nesi pajegus imtis veiksmu. O motyvacija veikti ateis is gilesnio lygmens,ne is egoistinio norejimo ar baimes. Vidinis susiliejimas su esamu momentu atvers tavo samone ir suvienys tave su visuma,kurios dalimi yra ir Dabarties momentas,Vienove, ir tada gyvenimo visuma veiks per tave. Eckhart Tolle

na2012-12-06 00:32

Oželytė-galimas emocijų kalnas.Ar galėtų įjungti loginį mąstymą,ar jo rastų savyje?Ir supratimas nepakenktų.

N.Ozelyte2012-12-06 00:02

buvo Lietuvos Komunistu partijos Centro komiteto nare iki Sausio 13-osios. ,,Depolitizavosi" ir tapo konservatore. Vel ,,depolitizavosi", bande tapti DK remeja. Kai kur vertinau labai teigiamai, nes turi Dievo dovanele- iskalba- gali piti vandeni be sustojimo, ko, deja, neturi Vasiliauskas. Bet, kaip sake Leninas, nokytis niekada ne velu, tai ir Vasiliauskas, tiketina, kalbeti auditorijai ismoks. Ir Ozelyte ir Vasiliauskas abu labu priklause TSKP. Kuo jie skiriasi? Abu po Kovo 11 depolitizavosi, kaip ir simtai komuniagu.

Trigrasis2012-12-05 22:54

Normaliai V. Vasiliauskas pasake - kiekvienas balsuoja taip, kaip jam liepia sazine. Taip ir turetu buti visur ir visada.

Audronė2012-12-05 22:35

Kažkokie labai keisti komentarai (beveik visi į vienus vartus) ir komentatoriai keikūnai.Anksčiau buvo ir protingų minčių.Gaila,kad ir čia dirba už pinigus.Nespėsi surasti ką nors įdomesnio ir vėl viskas pasikartos.Gal yra kokia pogrindžio svetainė?

kas yra2012-12-05 22:07

kas tas Lietuvos sarašas? Sugebėjo tik du žmones iškelti,tie patys pralaimėjo. Viskas matomai buvo daroma ,kad suskaldyti DK, kad sukiršinti žmones. Ir toliau šis skaldymas tęsiasi,jau dabar net p. Oželytė įsijungė,aišku,juk konservatorė. tai šie žmonės ir buvo konservatorių inkliuzai,kad laiku nuvestų prie 'tatos' . Kai pamtė,kad nepavyks -ėmėsi išbandytų strategijų- šmeižto,skaldymo. Manyčiau,kad DK rinkėjai palaiko Neringą V. ir toliau ją palaikys,kad ir kokias kliauzas čia kabinsite. Aišku viena - visi tie 7 pateko į seimą tik jos dėka , todėl turėtų laikytis frakcijoje. Jei įvyks kitaip, jau tikrai daugiau niekas nebepatikės tokiais perbėgėliais,nei jokiais sąrašais ar sąjūdžiais. O dėl Nako,belieka apgailestauti dėl jo elgesio,matomai ,vyrukas kazkuo 'pakabintas' uz tam tikros vietos,todėl nelaisvas, nepavyko jo sumanyta akcija pries Neringą dėl reitingavimo, tai dabar galimai turi atidirbti šios akcijos kūrėjams. Gaila, o taip juo tikėjome.

l.l2012-12-05 21:41

tik parsidaveliai gali pulti neringa, gali pulti vasiliauska. varkala zmogus is didziosios raides, visi tokie kunigai butu, nebutu mergaites tragedijos. nepraustaburniai ekspertai pasirode ko verti. tfu

Tadas2012-12-05 20:55

prieš teismą turi stoti visi,bet prieš tai reikia tą teismą turėti nešališką.Pirma teismo reforma,o po to visi pradedant agurku ir baigiant Venskiene ir Stankūnaite apsigint savo teisumą.

nuomone2012-12-05 20:40

Mieli Lietuvos zmones Garliavos tragedija atskleide tikrus zmoniu veidus. Ir siandien mes plesim ju kaukes. O panele N. O pati save demoskavo

aha2012-12-05 20:35

Tai be abejo Dvyracio ziniose Nakas dirba aktoriumi,vaidina pagal uzsakovo pageidavima. Bet ar tai neprasilenkia su sazine ? . Taip pats zmogus ir personazas nera tapatu,bet nesunku suvokti jog personazas sukurtas tam kad sumenkintu Garliavos tragedijos dalyvius. Taigi naturaliai kyla klausimas ar etiska ir garbinga vaidinti personaza ,kurio deka sukuriamas pasityciojimo siuzetas is tavo paties ginamu vertybiu?! Ir apskritai klausimas pamastymui ar isvis etiska istorija susijusia su pedofilija parodijuoti? Juk tai labai skausminga tema ,bet kuriuo atveju tokiose istorijose sulauzytas vaiko likimas...

Pabegis2012-12-05 20:31

Kiekvienai artistei reikia gero teksto ir rezisieriaus.Neturint nei to nei to,lieka tik improvizacijos.Kartais nevykusios

Angelė2012-12-05 20:26

Šalyn rankas nuo NERINGOS, parsidavėliai ir visokios ožkos. Neringa neatsilaikė prieš buldozerį, tai jei ji šliejasi prie tanko ( VU-neaiškus tipas, bet kito kelio kaip ir nėra), aš ją palaikau ir palaikysiu, nes tik ja tikiu iki galo. Net ir šiandiena, po mitingo buvo renkami parašai, kad ji paaiškintų DP veiksmus. Aplik ją vieni prisiplakėliai, kad ir Nakas pasirodė ko vertas, o aš nesupratau, kodėl sąraše jį nustūmė. Dviračio žinių nebežiūrėsiu, nes nebeliko iš ko juoktis, biesdarniai ten ir tiek. Nepasiduokit smegenų plovikam(jų talentai plovimui,kaip oželytės, valatkos ir kt. nemaži)-mastykit širdim.

smerkentiems Naką2012-12-05 20:07

yra žmogus Nakas ir yra personažas Karkala ,nereikėtų juose matyti vieną ir tą patį ,tai labai skirtingi dalykai

aladinas2012-12-05 20:02

as irgi nesuprantu kokia nakas turi teise parodijuot kuniga? ka jam nieko svento nera? ka truksta politiku kuriuos galima parodijuoti? juk tokiais veiksmais jis naikina kova uz teisinguma. ekspertai jus kompromituojat visas tiesos paieskas

to Vidmantui2012-12-05 19:57

zmones, negi nebemastote,gerb. Nijole Ozelyte niekada tokiu nesamoniu nerase ir nerasytu, nejaugi neaisku, kad provokatorius rasineja isivedes jos duomenukus, pradekite mastyti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

na Dieve, Dieve2012-12-05 19:52

kas tam Vsiliauskui, visai kalbos dovana prarades, ne tam as uz ji balsavau, kad myyyykciotu, Vasilaiuskai, prasom elgtis stabiliau, nes baisoka !

...2012-12-05 19:35

Smerkiu N.Ozelyte , kuri po pedofilijos bylos absurdiskos baigties ,po inkriminuojamu bylu nekaltiems zmonems drista linketi Neringai Venckienei teisines nelieciamybes panaikinimo !

taigi2012-12-05 19:32

Aš irgi visada gerbiau A.Naką, reitingavau balsavime, gailėjausi kai jis nepateko į seimą, bet parsidavusiose "Dviračio žiniose" tyčiotis iš Varkalos - GĖDA. O N.Oželyte nebepasitikiu, nes ji užkietėjusi konservatorė.

ziurint irasa2012-12-05 19:28

atrodo, akd Matulevicius galetu, gyva suestu Vasiliauska, uz jo demagogija. Taciau jis padorus zmogus.

gerbiamieji2012-12-05 19:26

pasakitykit savo komentarus ir pamatysit, kad didziajai dali komentatoriu labai negerai su galva. Jiems vaidenasi "teisybe sakanti Venckiene".

52komentarui2012-12-05 19:23

nakui turetu buti geda/bet gal jis gedos neturi??tada jau kita tema/bet siaip lietuvoje zmones kaip durnaropiu apsivalge ,kad butu ,vienas kita smeizti ,dergti ,jau kaip ir mada kazkokia /manau ,kad nakui gal truksta pinigu pragyvenimui???gal ten tv kuri vadinasi LNK jam gerai moka???bet kai skaitau komentarus jauciasi ,kad yra dar like zmoniu saziningu ir mastanciu/darykite viska ,kad lietuva pasikeistu ir gelbekite mergaite!

...2012-12-05 19:22

DK ir Lietuvos sarasa suvienyti neimanoma , vienas linkes skristi , kitas - ropoti.

piliete2012-12-05 19:09

ozelyte, visą laika JUS gerbiau, savo vaikams pavyzdziu staciau, uz konservatorius balsavau, sausio 13 pries tankus stovejau. Bet dabar mano kantrybe truko - atstokite nuo Neringos ir jos benražygiu- jie daro viska , kad isgelbetu mergaite, jeigu ji dar bera gyva is banditu ir iskrypeliu nasru. Ir kovos visom priemonem uz vaika, kuris negali apsiginti ir yra isplestas jega is savo namu. O Jus drabstote sudais DK, KIRSINATE zmones. Jeigu tik pasitycioti besugebate is vaiko jo artimuju skausmo, tegul jusu anuke isprievartauja pedofilai, tada zinosite, kaip skauda Neringai ir tai nekaltai pedofilu aukai..

Vidmantas2012-12-05 18:43

P.Ozelyte, ko Jus kimbat prie to Vasiliausko, jis Jums kelia perejo? Su niekuom DK neflirtuoja, o jeigu taip yra, tai ne Jusu reikalas. Zinoma, Jus esat konservatore, tai jau daug ka pasako. As Jus laikiau kur kas kulturingesne. Bet va, taip negraziai paraset komentara(aisku apie Vasiliauska), kad springsta s... gabalu ir t.t. Ar tai, Jusu manymu, kulturinga? Tai Jus pacia zemina.

Šiap,tai tikrai nepavyko2012-12-05 18:29

susivienyti Lietuvos sąrašui ir Drąsos keliui...gal ir gerai...Gaivinkime Sąjūdį.Jis neutralus.Mūsų inteligentija išvėsusi.Tik konstatuoja.Reikia veikti.

kadangi valstybė suranda milijonus2012-12-05 18:27

sutenerės išlaikymui,tai saugumiečių televizijoms neaukosiu.Niekas nežino,kam nueis tos labdaros lėšos.Gal pedofilams.Padėsiu savo aplinkoje..

Kada Dviračio2012-12-05 18:24

žynios parodys tuos visur knibždančius saugumiečius?O ponas Nakas dėl etikos sumetimų turėtų susilaikyti vaidinti Varkalą...Na,jei jo įsitikinimai pasikeitė,jis turi padaryti pranešimą...bet tyčiotis iš nelaimės?Tai jau žiauru....Kodėl niekas Nako nesmerkia,kad jis tyčiojasi iš nelaimės?O kad Neringa karo sąlygomis bando gelbėtis..

vyte2012-12-05 18:20

jei Lietuvoj butu švari teisėsauga ,tai gal ir galima butu atiduoti ,bet ger...Ozelyte ,jos net su ziburiu nerasi,tik kysiai ,kysiai ,po 30000tukst,vsio po pravilom, mes tokią susikurėm,labai gaila,

Sektantai2012-12-05 18:19

Teisėjas Cicinas pasistatė sau paminklą greta Kondratjevo: ciciniškas ar kondratjeviškas - taip ateityje vadinsim absurdiškus, korupcija dvokiančius teismo sprendimus. Apibendrinant garsiausios nepriklausomybės laikų bylą galima pasakyti: teisė Ūsą, bet nuteisė Kedį, o ketverių metų mergaitę įvardino melage bei aferiste.Parodykite ar dar gyva ir sveika Deimantė.

tai2012-12-05 18:16

Kodel BETINGIS vis dar dirba vyr. Kauno prokuroru , nor pas ji sodyboj rado pavogta naktinio matymo yranga is MUITINES , ar tik ne su kontrobandistais draugauja ?

jus2012-12-05 18:12

Visi užmirštat įsiteisėjusią teismo nutartį, nurodančią prokurorams pareikšti įtarimus vaiko pardavinėjimu veltėdei Stankūnaitei. Dėl prokurorų užimtumo, ši teimo nuratris vis dar nėra įvykdyta jau trečius metus. :) Kas dėl teimo, tai nuosprendis nenustebino, kai iš proceso buvo eliminuota N. Venskienė, o mergaitės teises turėję ginti prokuratūra ir Vilniaus vaiko teisių atstovai viso proceso metu atstovavo Ūsui. Vienintelė advokatė Litvinskienė (kuri, beje. proceso metu taip pat visiškai nesužibėjo) paprašė pripažinti Ūsą kaltu, o jei tokio prašymo nebūtų buvę, teismas iš vis nebūtų galėjęs užbaigti bylos, nes prokuratūra ir vaiko teisės siekė Ūsą išteisinti.

46 komentarui aha2012-12-05 18:00

Tikrai taip, teko matyti Dviracio ziniu laida kur ponas Nakas parodiavo Varkala. Lakste ten aplink tvora... bet slyksciausia buvo tas issityciojimas kuris prasidejo veinus sakiniu "viskas prasidejo nuo vienos mergaites ..." po to tiksliai zodziu nepamenu bet apie tai kas "nesiruosiu sustot.." Taip buvo parodijuojama Varkalos isreiksta mintis kazam is zurnalistu ,kad noretu sukurti seima . Atvirai ,sakau nesupratau pono Nako dalyvavimo siame epizode reiksmes?! Dar galiu isivaizduoti kad jaunieji KAKAdu vedejai ,negali sau leisti tokios prabangos ir pasirinkti kokius tekstus kalbeti kokiu ne,bet jei ponas Nakas yra tokioje pat darbineje pozicijoje tai mane giliai liudina, ir vercia dar karta pervertinti sia situacija kas su kuo ir uz ka ir del ko?!

to2012-12-05 17:44

kaip žmonės,labai sunkioje padėtyje atsidūrė DK partija ir suprantama žmogiškai,labai patiko Matulevičius,kur jis tiek konfliktavęs asmeniškai su Uspaskichu ir tai sprendžia dilemą,o nekaip bulius puola raudoną skudurą. Kas laimės,jei Neringa sėdės kalėjime,žinome. O koks tai bus smūgis tėvams ,sūneliui. Koks teisingumas yra mes taip pat žinome. Politika,tai kompromisai ir reikia pasverti,kas naudingiau,gražiais lozungais visi kalbėt mokam,o prasmė? Svarbiausiai kad Venskienė,apart. kančių ir praradimų,jokių nusikaltimų nepadarė.

jeigu geguzes 17 d.2012-12-05 17:39

irasas nesuklaatotas, tai i nusikateliu suola ses WCkauskiene, apsauginis, psichologe, baltu pirstiniu savininke, Cerniauskas , biologine ir kiti Garliavos mergaites grobimo akcijos dalyviai. JUk WCkauskiene, nors ir nera pilnavercio protelio, bet dar ne tiek durna, kad pati pries save pateiktu kaltinamaja medziaga. O be video juostos NESUKLASTOTOS!!! , jokia byla negali buti ne pradeta. Reikalaukite, kad su mergaite susitiktu Stoma, G. Songaila, Neris Karpuskaite, Juozas Valiusaitis ir kiti, kurie su ja bendravo, jei jau negali seneliai Kedziai, Venckai, Karoliukas. Reikalaukite visi. Pamatysite kokiame baisiame stovyje yra mazamete, o biologine - slyksti sterva, del pedofilu pinigeliu paaukojusi nekalta vaika, dreba tik uz savo kaili. Bet, deja, galas arteja - ji bus susargdinta ir ... amen. Beje, kaip bebutu, bet ekspertams vargu bau, ar reikia perimti lryto funkcijas pries DK partija. Juk ta partija yra ir jusu kudikis! Saugokite ja. Globokite. Na, Vasiliauskas neturi Dievo dovanos - iskalbos. Raso gerai. Matulevicius kalba puikiai - minkstai ir itikinamai. Sunku buvo klausytis Vasiliausko greitakalbes. Jam reikia dazniau namuose irasineti savo kalba ir isiklausyti kas negerai.

to 472012-12-05 17:31

Tai rašė Puteikis. Jo negalima pasitikėti, tai konservatorių taktika - gasdinimas, nors visko gali buti. yra dar kitas varijantas - suformuos Vyriausybę, užsiims Seimas medinuku.

to2012-12-05 17:30

tai gal oželyte.pati už Venskiene pasėdėtum kalėjime,žinant kaip susidorojo su jos broliu,Pripratus kompartijoje pliurpt it savo žodžių jokiais darbais nepagrįsti,labai poniai tiktu į konservatorių partiją,ten tokios juknevičienės,abramkienės,kaip kalės visus puolančios ir lojančios vis.

Matulevicius TV pergyveno2012-12-05 17:12

Kad balsuodamas pries DP lyderio nelieciamybes panaikinima isduos Venskiene.Labai gerai padetis buvo isanalizuota viename straipsnyje ,isaiskinta,kad jos nelieciamybes issaugojima palaikys tik kai kas is DP ir pora konsarvatoriu.Taip kad eiti i kompromisus su sazine-nera prasmes.Labai uzjauciu ponia Neringa,jai gresia atsidurti abejotinos musu teisesaugos rankose...

7komentarui2012-12-05 17:10

uzsienyje esame dauguma atjunge LNK/pasakojo kiti kurie dar ziuri ,kad is Skucienes yra saipomasi/jiems iki tos Skucienes viesiems kaip iki menulio/tai ten ir nakas parodijuoja???siaubas!

uzsienis2012-12-05 17:05

kazin ka ta ozelyte kalbetu ,jei jos anukei butu atmintis istrinta?????ir ja persekiotu is juodo kubo???

36komentarui2012-12-05 17:01

suprantate kokia valdzia .tokie ir zmones paliko/ziuri tik savo uzpakaliu/uzsienyje jei pasklistu tokia zinia ,kad mergaitei istrinta atmointis ne tik ,kad iseitu i gatve ,nes eiti gal net nereiketu ,nes YRA VAIKU TEISES UZSIENYJE ,KURIOS IMTUSI TOKIU PRIEMONIU ,KAD MERGAITE TUCTUOJAU BUTU PARODYTA SENELIAMS KEDXZIAMS ,KURIE JA UZAUGINO/o del lietuvos zmoniu ,tai manau ,kad neis i jokias gatves niekada,nes yra ibauginti/labai pritariu jusu komentarui

to valstybes sterva2012-12-05 16:54

tikrai pritariame mes uzsienyje gyvenantys/vaikasm neturi pinigu gydymui sunkiausiomis nligomis sergantiems/saugoja moteri kuri savo vaika paaukojo pedofilams/tai yra nesuvokiama/ir svarbiausiaqi niekas nieko nedaro ,nei prezidente ,nei vaiku teise,kad mergaite dabar isgelbetu kol jos visai nenukankino/kas gali paneigti ,kad ir dabar mergaite nera tvirkinama???o ka nutyre tas teismas ,tai protu nesuvokiama ,teise usa pedofila ,o nuteise Kedi/na ir ka ,kad isteisino ta usa/visiems mastantiems jis liks pedofilas amziams,tvirkines mergaite/jau bien soka varo toks sakinys ikiteismineje tyrimo medziagoje kuri buvo paviesinta/kai jie trysie gulejo lovoje usas,stankunaite ir mergaite ,usas tvirkino mergaite/bet teismui nei motais nei tyrimo medziaga nei mergaites psichologines ekspertizes/baus dabar gydytoja ir senukus ir kaimyne /tai ar cia ne pasityciojimas is lietuvos zmoniu????

nesuprantu2012-12-05 16:53

gerb. Oželytės; Matulevičius ir Vasiliauskas pasakė, kad neišeis iš frakcijos, ko labai nori Valatka ir Jakilaitis, jie jau seniai tai pranašauja. Tai ką, p. Oželyte, siūlytumėt dabar daryti? Palikti Venckienę vieną??? Juk ji bus suvalgyta be druskos, va tada tai niekas neišdrįs ieškoti teisybės. Ir socdemų, ir konservatorių su satelitais liberalais pozicija aiški. Tai kur išeitis?

is toli2012-12-05 16:49

gerb.Vasiliauskai saugokite ir globokite Neringa! mes dauguma emigrantu tikime jumis/sekmes/tik labai neramu del Neringos/viska darykite kaip jums atrodo protingiausia ,kad tik jos nepasiektu tos rankos is juodo pastato/mergaite jau darzove/Ivanauska nori padaryti darzove/kas sekantis?nesunku nuspeti/sekmes

valstybes Sterva2012-12-05 16:48

Prasitute "motina" sutenere L. STANKUNAITE dabar jau jai pakeista tapatybe ir leks is LIETUVOS. Sterva valstybes islaikoma is mokesciu moketoju is atimtu negaliuju penciju,is negale turinciu beglobiu vaiku pinigeliu,kuriuos suluosino pedofilas ANDRIUS USAS ir jo sebrai,kartu su motina sutenere LAIMA STANKUNAITE. Dabar klanas deriguoja teismams ir prokuraturai,tap kaip sitie sedi susitepe ir baimeje del savo karjieros,priimineja apsurdo ir sveiko proto nepaaiskinamus sprendimus. Kad PEDOFILU PEDOFILAS ANDRIUS USAS YRA SVENTASIS su astuoniu klasiu pazymejimu. Toksai pedarastas su tokiu issilavinimu tik ir galejo pas parsidaveli MUNTIJANA buti patareju. Ir tai cia buvo tik tam kad galetu tvirkinti ir luosinti beglobius vaikus prisidenges Muntijano patarejo statusu.

to 772012-12-05 16:40

Labai sutinku su jumis. Tad tie, kurie balsuos už neliečemybės panaikinimą DP IR DK kandidatams aš juos prakeiksiu lygiai tiek kiek prakeikiu konservatorius su liberastais

PONAMS2012-12-05 16:21

TIKRAI PONAI,NEPAMESKI KELIO DĖL TAKELIO

Skirmantė2012-12-05 16:11

Tikrai, pedalai, aš irgi sutinku: p***** vaikus tuntais ir niekas nesiskundė, iš kur ta Venckienė tokia atsirado? štai kur klausimas.

to 32 rutai2012-12-05 16:10

Manau po Uso isteisinimo normaliojoje valstybeje zmones iseitu i gatves, bet deja ne Lietuvoje. Visi garsus kovotojai uz Mergaite kas kur pasislepe, niekam jau nebereikia TIESOS. Baltas svarkas tyli, panele N.O ragina Neringa Venckiene paciai eiti pas korumpuotus prokurorus ir prasytis kad ja je nuteistu . Barbaru , issigimeliu valstybe. Man truksta zodziu

optimistas2012-12-05 16:05

Aaaa supratau,...jei tas zmogus jums nepatinka,tuomet jus norite atiduoti i teisesaugos rankas ir jums nerupi ar jis teisingai ar neteisingai bus nubaustas.Bet jei jus pats ar jusu vaikai papultu ten,manau butumet pirmi kurie tvirtintu,kad teisesauga pasitiketi negalima.

to 272012-12-05 16:02

kai jo nėra, tai nėra ko jaukti.

Pensininkas782012-12-05 15:57

Principas "ranka ranką plauna" yra nedoras. Aš, pvz, balsuočiau už VU bandos neliečiamybės panaikinimą, nes byla jau 6 metai nagrinėjama ir pirmos instancijos teisme yra baigimo fazėje. Ir labai pasipiktinčiau, jeigu Venckienė, Varkala ir Vasiliauskas tame posėdyje dėl neliečiamybės VU panaikinimo nedalyvautų, susilaikytų ar balsuotų prieš.

Ruta2012-12-05 15:55

Pritariu ,tokiai teisesaugai kokia yra dabar tai negalima atiduoti nei Uspashiko nei Venckienes . Pirmiausia reikia sutvarkyti mafijine teisesauga ,isvaryti is jos visus TARYBINIUS teisejus ir prokurorus ,tada galima kalbeti apie atidavima . Dabar visi kas papuola i ju rankas gali buti nuteisti be kaltes .As manau ,kad niekas siandie na teisesauga nepasitiki . Po geguzes 17 d. man jie visi banditai .

Kas2012-12-05 15:54

ta Venckienė.Tegul atsako už savo darbelius.

Pagarba2012-12-05 15:51

Oželytei.Suprato,kad žiaiuriai buvo suklaidinta.Tokia nepamatuota kritika konservatoriams,kurie stojo ginti Lietuvą nuo visokio plauko atėjūnų.Visiems tikintiems Lietuva gera pamoka.

suomis2012-12-05 15:51

Bus įdomu, kai ekspertai.eu pradės varyti ant Neringos Venskienės. Ponai, neprarskite kelio dėl takelio.

optimistas2012-12-05 15:49

Negaliu suprasti tokio dalyko:visi kaip vienas sako kad teisesauga pasitiketi negalima,bet mano,kad i teisesaugos rankas reikia atiduoti zmones kad jie nulemtu ju likimus?

Parsidavėlis2012-12-05 15:46

DP marionetė,dešiniųjų jėgų skaldytojas.Venckienė irgi neaišku kieno pagimdyta.Tiek daug protu sujaukėte.

optimistas2012-12-05 15:39

Televizija Televizijos ziurejimas yra megstamiausia laisavalaikio praleidimo forma milijonams zmoniu visame pasaulyje. Vidutinis Amerikietis kol sulaukia 60-ties i TV ekrana spokso 15 metu. Daugelyje kitu saliu sie skaiciai panasus. Daugeliui zmoniu TV ziurejimas atrodo "atpalaiduojantis"Atidziai stebek save ir tu pastebesi,kad kuo ilgiau tavo demesys sutelktas i ekrana,tuo labiau tavo mastymas yra sustinges,ir ilgai ziurint pokalbiu sou,zaidimu sou,serialus ar net reklamas,tavo protas beveik nustoja veikti. Tu netik pamirsti savo problemas,bet taip pat laikinai issilaisvini nuo saves - o kas gali buti labiau atpalaiduojancio uz tai? Tuomet ar TV ziurejimas kuria vidine erdve? Ar ziurint tu buni Tikroveje? Deja ne. Ir nors tavo protas ilga laika negeneruoja minciu,bet jis nukrypsta i galvojima apie TV sou. Jis nukrypsta i TV sou kolektyvini mastyma i galvojima apie tai. Tavo protas neaktyvus tik ta prasme,kad jis negeneruoja minciu. Taciau jis nesustodamas absorbuoja ekrane matomus vaizdus ir mintis. Tai sukuria padidnto paveikumo,panasia i transa,busena, ir tai igalina manipuliuoti visuomenes nuomone. Todel politikai ir tam tikru interesu grupes,o taip pat reklamos verslo atstovaI tai zino ir todel moka milijonus,kad pagautu tave nebudrumo busenoje.. Jie sieka savo mintis paversti tavo mintimis ir paprastai jiems tai pavyksta. Taigi ziurint TV yra tendencija nusileisti zemiau minciu,nei pakilti virs ju. Siuo poziuriu TV turi panasumu su alkoholiu ir kitais narkotikais. Nors ji padeda issilaisvinti nuo minciu,bet tu uz tai mokesi auksta kaina:samones praradima. Kaip ir narkotikai ji turi stipru priklausomybes efekta. Tu sieki pultelio kad isjungti TV,bet vietoje to tu pastebi kad perjungineji is eiles visus kanalus. Atrodo tik isjungimo mygtukas yra vienintelis kurio pirstas nepajegus paspausti. Tu vis tebeziuri,paprastai ne todel kad kazkas sudomino,o butent todel kad nieko idomaus nerodo. Viena karta ant to pakibus tu pastebi,kad kuo paprastesnis,kuo beprasmiskesnis turinys ir vaizdas tuo stipresne priklausomybe nuo to. Jei tai yra idomu,jei provokuoja mastyma,tai skatins tavo prota mastyti, kas yra labiau samoninga nei ziureti transa sukeliancia TV. Tuomet tavo demesys nebus totaliai sutelktas i vaizda ekrane. Programos turinys ,jei jis turi tam tikra kokybe,iki tam tikro laipsnio gali neutralizuoti hipnotizuojanti,prota bukinanti TV ir spaudos efekta. Yra keletas programu kurios ipatingai padejo daugybei zmoniu;i gera pakeite ju gyvenimus,atvere ju sirdis,padare juos samoningais. Net kai kurios komediju sou,nors atrodo,kad ju turinys apie nieka konkreciai,netycia rodydami sukarikaturinta zmogaus godumo ir ego versija,gali daryti dvasinga poveiki. Jos mokina neziureti i viska per daug rimtai,priimti gyvenima lengvabudiskiau,o be viso to jos mokina mus juoktis. Juokas ipatingai islaisvina ,o taip pat gydo. Taciau dauguma televiziju kol kas kontroliuojamos zmoniu,totaliai kontroliuojamu ego ir todel pasleptas TV tikslas yra kontroliuoti jus uzmigdant,kitaip sakant padaryti jus nesamoningais. Kol kas tam dar yra milziniskos neisnaudotos galimybes ir spaudoje ir TV. Venk ziureti programas ir reklamas kurios blasko demesi keisdamos vazdus kas dvi tris ar dar maziau,sekundes. Nuolatinis tokiu progarmu ziurejimas,dauguma atveju yra kaltas del vaiku demesio sutrikimo,dabar pastebimo pas milijonus vaiku visame pasaulyje. Trumpa demesio trukme padarys jusu pojucius ir santykius pavirsutininskais ir netenkinanciais. Ka bedarytum,koki veiksma tokioje busenoje beatliktum,jame truks kokybes,nes kokybe reikalauja demesio. Daznas ir ilgas TV ziurejimas ne tik padarys jus nesamoningu,bet taip pat padarys pasyviu ir nudrenuos jusu energija. Todel vietoje to kad ziureti kas papuola,pasirink programas kurias tu nori ziureti. Kai tik beziuredamas prisiminsi daryk taip,jausk gyvybe savo kune. Karts nuo karto stebek savo kvepavima. Karts nuo karto atitrauk nuo ekrano demesi,tokiu tavo ziurejimo pojutis nebus totaliai okupuotas. Nedidink garso labiau nei butina,tokiu budu TV neuzgoz tavo klausos. Per reklamines pertraukas naudok nutildymo mygtuma. Neik miegoti is karto po to kai isjungei TV,arba dar blogiau neuzmik ziuredamas. Eckhart Tolle

Gerbiama Nijole,2012-12-05 15:35

supraskite,vyksta karas.Gerai būtų,jei tik minčių karas ...bet vyksta žiaurūs bandymai su vaiku,žudomi liudininkai..."Štai aš siunčiu jus kaip avis tarp vilkų,Todėl būkite gudrūs kaip žalčiai ir neklastingi kaip balandžiai".(Mt 10,15)...Gudrumo dozė turi būti.Svarbiausia,kad N.Venckienė nemeluoja,kaip ne kurie konservatoriai...

Gal2012-12-05 15:25

reiktų ieškoti taikos,ne karo kirvio. Gal reiktų palikti DK narius seime ramybėje,duoti jiems laiko surasti kelius pasiekti geriausią rezultatą. Oželytė gyvena iš rentos ir vargo nemato,jai nereikėjo išgyventi tiek kiek išgyveno N Venskienė. Mergaitei buvo jautri,kaip motina,kaip žmogus,tai natūralu,žmogiška,bet jautrumo iškankintai moteriai,jos šeimos nariams trūksta,ir supratimo. Reiktų mažiau skleisti savo moteriškumo apsireiškimus daugiau atjautos ir supratimo kitiems ir.... loginio mąstymo. Manau,gal Vasiliauskas,kad kažką padaryti nori sustiprinti Neringos pozicijas? Kitaip jie bejėgiai. Ar to nori Oželytė?

Nijole ozelyte nusivyliau ! Kodel?2012-12-05 15:15

Todel, kad ji negali suprasti, kad ji pati nezino ka sneka, va todel. pavyzdys: ji sako, kad neringa venckiene, kuo skubiau turi pasiduoti teismui ir viska issiaiskinti, issiprasyti video iraso geguzes 17 dienos. Kalba kazkokias nesamones ozelyte, lyg pati nesupranta, kad iraso net ir teisme nebus parodyta, nes kitaip kristu desimtis galvu nuo peciu, o ir teismais pasitiketi negalima, kadangi uso byla tai parode, kaip ir mergaites perdavimo byla ir procedura parode taip pat. Manau ozelyte keista pasidare, kaip ir ekspertai eu. Betruko dar tik to, kad ekspertai eu pradetu varyti ir ant Neringos Venckienes.

STOP!2012-12-05 15:14

Gana skkaldytis. Reikia vienytis vardan vieno bendro tikslo. Drąsos kelias būtinai turi apginti Uspaskichą nuo neteisingos teisėnaikos, tuomet Uspaskichas apgins Venckienę nuo neteisingo persekiojimo. Apie ką čia kliedite? Jeigu pas mus būtų tikras teisingumas - tada prašom, bet dabar... ypač po apverstos pedų bylos - atiduoti į tokios teisėnaikos rankas visus asmenis - tolygu pasmerkti mirčiai... Vienykitės prieš bendrą blogį, o susivienijus gal ir pavyks įveikti pūlinį.

molis2012-12-05 15:02

to :17. p.Oželytei Tuom ir skiriasi, kad vieni neįforminti, kiti įforminti kaipo vagys...tai ta prasme byla yra politinė, nes forminimas arba ne , priklauso nuo partijos pavadinimo....

Pritariu 172012-12-05 15:01

Pritariu 17 komentatoriui. Vasiliauskas teisingai daro, tam kad išgelbėti p.Neringa visos priemonės pateisinamos, o panele N. O as seniai perkandau ir supratau kuom ji kvepia

Valda > Poli2012-12-05 14:57

Okupacijos metais važiavęs į užsienio šalis, tame tarpe ir į kapitalistines,- negali būti ne kurmis.

to 142012-12-05 14:56

paprastai tie kurie moka kalbėti, tai ir moka tik kalbėti

p.Oželytei2012-12-05 14:55

Taip reiškėtės iki rinkimų. Dabar "mergaitei atmintis ištrinta" (žinoma ne Jusų anūkei), teismas ūso kaltinime - "ieškojo" a. a. Drąsiaus kaltės - tylite. Ar per maža renta, kad po rinkimų jau "VSIO ZAKONNO"? Ką manote apie JE biografiją? Kas ja rėmė? Vasiliauskas teisingai daro, tam kad išgelbėti p. Neringa visos priemonės pateisinamos. Jus kalbėjote apie "sakvajažus" pinigų kurie Jums buvo siūlomi, Jus pagal save sąžininga (todėl likote "už borto" savo laiku). Tai aš suprantu tie kurie 20 metų išsilaikė, nebuvo tokie kategoriški, kaip Jus. Tai kom jie skiraiasi nuo Uspaskicho?

JOANA2012-12-05 14:48

Komunistas komunistui nelygu. Per nekomunistus baisu į gatvę išeiti,laisvė vertinga tada,kai negadina žmogaus,o jei ji tokia ,kaip veršiuko nutrūkusio nuo grandinės,tai sujaukia smegenis -pinigų kuo daugiau,bet kokia kaina,pašalinant bet kokias:gyvas ar negyvas kliūtis,malonumų kuo įvairesnių-prostitutės nebeįdomu tiekit nekaltų kūdikių-tokia laisvė veda į pasaulio pabaigą tą mes ir matome. Išeitis; darykime gerus darbus,kovokime su blogiu ir melskimės,nes per maldą žmogaus protas nušvinta

Kokia pilietinė2012-12-05 14:07

organizacija galėtų kreiptis į Sąjūdžio iniciatyvinę grupę?Kad paaiškintų,ar tokie tikslai buvo ,kas padaryta,kas ne taip padaryta,kas nepadaryta?Ir ką daryti toliau?Jei anas Sąjūdis buvo veržlus,kaip nuo kalnų krintanti upė,tai šis turėtų būti įgavęs lygią ,gilią ,bet tvirtą,pastovią vagą.

Valda2012-12-05 14:06

Šis senas komunistas visai nemoka kalbėti. Įsigytų gerą padėjėją ir siųstų vietoj savęs... nemalonu klausytis.

Pikasas2012-12-05 14:04

RETRO...2012.08.19 Cituoju ištrauką: "Vykstant pedofilijos ir žudynių skandalui vis labiau ryškėjo teisėsaugos institucijų nesugebėjimas ištirti šią painią istoriją taip, kad nebūtų pagrindo įtarti teisėsaugininkus keistu angažuotumu. Kai išryškėjo Andriaus Ūso garbės ir Laimutės Stankūnaitės interesų gynėjų gretos, nemaža dalis visuomenės bandė tęsti tiesos ir teisingumo paieškas, kurias buvo pradėjęs Drąsius Kedys, padedant jo seseriai Neringai Venckienei. Baigiant išsemti visas teisines galimybes siekti tiesos, pradėta ieškoti politinių priemonių. Vienintelis ir bene logiškiausias būdas buvo bandymas kreiptis pagalbos į aukščiausią valdžios instituciją – Seimą. Deja, šis Seimas susitaikė su dabartine sudėtinga teisėsaugos būkle ir nepanoro priimti jokių sprendimų, kurie galėtų padėtį bent jau sušvelninti. Kai kurie politikai ir valdininkai netgi ryžtingai stojo ginti senas, dar sovietinius laikus menančias tradicijas teisinėje sistemoje. Būtent tada pradėta ryžtingai kalbėti apie poreikį steigti politinę partiją, kuri galėtų tęsti pradėtus darbus jau politiniame lygmenyje. Buvo gana aišku, kad naujai besisteigiantis politinis darinys neturi didesnės politinės patirties, lėšų, reikalingų kasdieniam partijos darbui ir netgi tvirto ideologinio branduolio, kuris sugebėtų priimti pozityvius politinius taktinius sprendimus. Tokią gana neapibrėžtą situaciją pajuto įvairūs marginalai, kurie bandė savanaudiškai pasinaudoti kelerių metų N. Venckienės ir jos artimos aplinkos teisingumo paieškomis. Sukurti ir kuriami politiniai dariniai deklaruoja savo superpatriotines pozicijas, nors dažnai galima įtarti, kad jų tikslai su Lietuvos laisve ir kuriama demokratija nieko bendro neturi. Dėl tokios neapibrėžtos situacijos “Drąsos kelias” (DK) ir Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD) nesugebėjo rasti abiems pusėms priimtinų sprendimų, kad panašūs tikslai būtų įgyvendinami sutelkus jėgas. Nors kai kuriems marginalams nepavyko patekti į DK sąrašą, bet visai išsivalyti nuo tokių prielipų ir jam nepavyko. Pavyzdžiui, jame puikuojasi Vytauto Matulevičiaus ir Aurimo Drižiaus pavardės. Prisiminkime, kad “Krantuose” Vytautas ryškiai “rezidavo”, o A. Drižiaus redaguojamas “Laisvas" laikraštis” buvo nuolatinis paksoidų ruporas. Atsitiko dar keistesnis dalykas. Žinomiausi “Drąsos kelio” kandidatai į Seimą pasirinko tas rinkimines apygardas, kuriose bolotiruojasi TS-LKD politinis elitas. Jei N. Venckienės ir Irenos Degutienės kandidatavimą vienoje apygardoje dar galima įvertinti kaip paskatą Lietuvos emigrantams aktyviau dalyvauti rinkimuose, kas bendrąja prasme yra pozityvus reiškinys, tai kitose apygardose susirungs tie, kurie galėtų koja kojon nuosekliai eiti teisingumo ir demokratijos keliu. Tokia situacija gali pasidžiaugti Lietuvos socialdemokratų – Tvarkos ir teisingumo – Darbo partijų politinė trijulė su savo artimais politinias darinukais. Nors kiekvienoje apygardoje yra po 5 -7 (ar net daugiau) kandidatus, bet žiniasklaida dėmesį nukreipė tik ten, kur rungiasi TS-LKD ir DK lyderiai. Nesunku suprasti, kad kai du pešasi, laimi trečias. O tas trečias šiuo atveju – kairiųjų jėgų blokas. "

Pikasas2012-12-05 13:57

Kas belieka V.Vasiliauskui? Užsikirtinėti kalboje? Apie kokią sąžinę jis kalba? Gal bent jos spalvą galėtų nurodyti?

772012-12-05 13:46

Ir dar man kila toks klausimas. Kuom sitie kurie praso naikinti teisine neleciamybe ir ruosiasi teisti Uspaskina, geresni uz ji?? Po Uso isteisinimo mano akyse je didesni nusikalteliai nei Uspaskihas , apie Venckiene isvis nekalbu. Tad mieleji zmones manau i tokias rankas atiduoti teisti zmoniu negalima. Todel ir balsuoti dabar reikia pagal sazine- neleisti atimti teisines neleciamybes.

Reikalingas2012-12-05 13:37

pilietinis pasipriešinimas.Ar Sąjūdis mums tokią Lietuvą žadėjo?Ir kas atsitiko?Sąjūdis turi rinktis į suvažiavimą apžvelgti rezultatus.Ir toliau padėti tautai.Kitaip...Tuščios kalbos.

772012-12-05 13:29

Pagarba Vasiliauskui , Matuleviciui. Jus zmones is dideles raides. Situacija tokia , kad tik jus dabar galit apginti savo kolege Neringa Venckiene. Kol nepasikeis teisine sistema Lietuvoje , tol i nusikalstomas rankas negalima atiduoti manau ne tik Venckienes , bet ir Uspaskiho. Nes gali taip atsitikti kad sitie zmones nesulauks teismo ir gali pasprinkti arba nuskesti baloje.

N.Oželytei2012-12-05 13:28

Ar manote,kad būtų teisinga eiti Neringai nekaltai į kalėjimą,kad ten jai išplautų atmintį?Tiesiog reikalingas saliamoniškas sprendimas...

aha2012-12-05 13:16

Atsiprasau jei ne veitoj mano komentaras...bet gal kas gali man paiskinti ar Nakui vaidinti Dviracio ziniose ,ir nepabijosiu to zodzio, tyciotis is Mergaites tragedijos ir is kitu zmoniu ,su kuriais vienoje koneferecijose buvo bendraminciai ir dalino interviu ,yra pagal sazine?! Ar tai tik darbas ir jis nieko bendro su sazine neturi?!

tuktuk2012-12-05 13:09

man tas vasiliauskas tai kazkoks politinis marginalas.nors jam tai pritinka,sunkiai rezga zodi,bet zino ka daro:)))

Poli2012-12-05 13:01

PS - Nakas privalėjo kovoti, nepasiduoti, neatsisakyti ir būtinai patekti į Seimą.

Poli2012-12-05 12:59

Nebežinau, kuo tikėti, o kuo ne... Sunku ant dūšios. Bet jei Nijolė Oželytė sako, kad Vasiliauskas - "kurmis", tai Nijole tikiu.

nijolė2012-12-05 12:26

Ne veltui springsta,tokį didelį š...gabalą net profesionaliam provokatoriui sunku nespringstant nuryti :)

nesuprantu2012-12-05 12:08

balsuojam labai labai įvairiai pagal sąžinę: tai kaip tas sąžinės įvairumas turi būti suprantamas? Padėkite.

vytukas2012-12-05 12:00

v,vasiliauskas yra vertingiausias dk veikejas.tikrai bus rezultatai,nesvarbu kokie.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi