Kad ir kaip viskas dėliotųsi, visada ateina tiesos akimirka.

Naujienų portalas alfa.lt paskelbė: “Kaip teigė Darius Kuolys, „Lietuvos sąrašas“ jau dabar remtų tokius žmones, kaip konservatorių partijos narė Agnė Bilotaitė, jos bendrapartietis Naglis Puteikis, su Liberalų sąjūdžio vėliava į rinkimus žingsniuosiantis buvęs Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos direktorius Vitalijus Gailius, buvęs Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybos viršininkas Povilas Urbšys.”

Šios viešojoje erdvėje paskelbtos žinios D. Kuolys iki šiol nepaneigė, nors neteisingas žinias jis visada paneigia operatyviai ir nedelsdamas.

Tad kyla pagrįstas klausimas, kas kuria naują “partiją” „Lietuvos sąrašas“, kurios lyderiu skelbiamas D. Kuolys, o parašus steigimui aktyviai rinko konservatorius N. Puteikis?

Atsakymas topteli staiga: juk tai nuostabus konservatorių ir Liberalų sąjūdžio projektas. Genialu. Tik apmaudu ir begėdiška, kad liberalieji konservatoriai išnaudojo profesorių Vytautą Landsbergį, jo neabejingumą Garliavos tragedijai, profesoriaus nuopelnų valstybei ir patirties šešėlyje vykdydami savo gudrų rinkiminį projektą.

Manytina, kad jis tai suprato ir nutilo, neleisdamas jo vardu manipuliuoti nesąžiningiems partijos kolegoms, kurie tiksliai apskaičiavo, kad jo vardo fondo valdyboje yra pastaruoju metu liūdnai pagarsėję psichiatrai, liberalas Dainius Pūras ir Linas Slušnys.

(Tas fondas įkurtas prieš dvidešimt metų. Valdyba rinkta irgi jau nežinia kada. Reikia būti rentgenu, kad žinotum, kuo pavirs koks nors D. Pūras. Kažkada jis buvo visai normalus žmogus, vienas tų, kurie reikalavo konkrečiai įvertinti sovietmečiu KGB užsakymus vykdžiusių psichiatrų nuopelnus. Tad kabinėtis prie V. Landsbergio fondo, kurio lėšų panaudojimo skaidrumu svarbiems dalykams – kitaip nei kai kuriuose kituose fonduose – abejoti nėra pagrindo, būtų neteisinga. )

O toliau reikia tik nuoseklaus mąstymo.

Jei D. Kuolio „Lietuvos sąraše“ yra konservatorė A. Bilotaitė, nemaža tikimybė išvysti ir konservatorių Arvydą Anušauską. Jei yra konservatorius N. Puteikis, turbūt nebus apsieita ir be konservatorių – praeityje garsaus krepšininko Sergejaus Jovaišos, žinomo TV baritono Vytauto Juozapaičio ar buvusio Ūkio ministro Dainiaus Kreivio. O kodėl gi ne?

Buvęs Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybos viršininkas P. Urbšys niekada neslėpė savo simpatijų šiai partijai. Tad negalima atmesti ir prielaidos, kad D. Kuolio „Lietuvos sąraše“ atsiras Mantas Adomėnas, Irena Degutienė ir – ką jau ten – net pats Andrius Kubilius.

Manau, dėl etikos sumetimų konservatorių Stasio Šedbaro ir Vilijos Aleknaitės-Abramikienės D. Kuolio sąraše tikrai nebus.

Bet jei jis jau dabar remtų su Liberalų sąjūdžio vėliava į rinkimus žingsniuosiantį buvusį Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos direktorių V. Gailių, tai tikrai remtų ir po Liberalų sąjūdžio vėliava žygiuojantį Leonidą Donskį.

O tada ir visus kitus, pradedant Gintaru Steponavičiumi ir baigiant teisingumo ministru Remigijumi Šimašiumi. Ir turbūt jau nereiktų labai stebėtis, jei tarp D. Kuolio sąrašo remiamųjų atsirastų ir liberalas sąjūdietis, psichiatras, vaikų rūpintojėlis D. Pūras.

Iš čia ir išvada: D. Kuolio “Lietuvos sąrašas” yra konservatorių ir liberalų sąjūdiečių šansas šį rudenį į Seimą prastumti gausesnes pajėgas. Ir niekam nereikėjo kreida rašyti žodžio “tiesos”, tai už juos padarė kiti.

Konservatoriai suvaidino spektaklį, kurį dažnai naudoja kriminalistai. Šio metodo pavadinimas – gerasis ir blogasis tardytojas. Šiuo atveju tai gerieji ir blogieji konservatoriai. O patirtį jie turi. Užtenka prisiminti, kaip meistriškai N. Puteikis suskaldė amžiną atilsį Kęstučio Čilinsko nepartinį demokratinį judėjimą, kuris konservatoriams, o kartu ir liberalams, kišo pagalius į ratus prieš 2008-ųjų Seimo rinkimus.

Kai disponuoji valdžia, tau yra lengvai prieinamos visos technologijos ir metodai. Ir tada niekaip nesinori paleisti iš rankų to magiško valdžios samčio, kuriuo galima semti viską ir kiek nori. Tai gerai žino ir patyręs D. Kuolys.

Šarūnas Puidokas, aktorius, ekspertai.eu visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovas

Naujausi

Komentarai (151)

Rikiuoti
Tokiu bajeriu jau seniai neskaiciau...2012-08-03 22:22

Hahaha, drasiai ir garsiai juokiuosi is sito visuomeniniu ir politiniu procesu skyriaus vadovo :D tokiu juokingu isvadu, neparemtu jokia logika ar faktais, tikrai jau seniai neskaiciau... Jeigu cia rimtas "analitinis" straipsnis, gaila man autoriaus... O jeigu juokais viskas - tikrai i Top 10 humoristu Lietuvos galima deleguoti!

RUDENI2012-07-31 15:38

balsuoti uz DRASOS KELIAS partija, Taskas.

Sąjūdiečių į AT2012-07-31 12:58

buvom išrinkę 80%. Kas atsitiko po pusmečio? Kas nesimoko iš svetimų klaidų, pasimokys iš savų (skaudžiai). Jei Kuolio "sąrašo" pretendentai donskiai, pūrai, šimašiai, tai ne kas kita o TROJOS ARKLYS kaip komunistėliai Sąjūdžio sąrašuose. Gerbiami ponai ir ponios, nuo Jūsų nuovokos ir sąžinės priklauso labai daug. Jūsų rankose Lietuvos likimas - arba laimit ir einam PIRMYN, arba prakišit ir šis BARDAKAS tęsis toliau.

grj2012-07-31 04:05

Kažkaip tendencingai atrodo šis tekstas. D. Kuolys savo veikla Lietuvai yra nusipelnęs gerokai daugiau negu daugelis jį kritikuojančių. Kuolys kėlė šias teisingumo problemas, kai kiti "išmintingai" tylėjo, o dabar keldami tuos pačius klausimus jau tai pamiršta. Ir prie "Drąsos kelio" bando prisiplakti visokių žmonių, reikia matyti ir kas yra savo aky, ne tik svetimoje.

Liucija2012-07-30 19:10

Gal geriau ne kiršinti,o žiūrėti realistiškai. Juk niekas negarantuoja,Kad "Drąsos kelias" gaus keliasdešimt vietų,tai jau dabar reiktų ieškoti sąjungininkų. Nemanau,kad Puteikis galėtų būti koks išdavikas,nes jis nelaksto iš partijos į partiją,nors pats konservatorių tarybos ar prezidiumo buvo "nubuksuotas" sąraše gerokai žemyn. Girdėjau,kad N. Venckienė gal pavėluotai siūlė vienytis,laiko iki rugpjūčio dešimtos liko mažai,o tokie straipniai su keistomis sąmokslo teorijomis tik dar labiau skaldo.

XZ2012-07-30 18:55

Kad ir ką kas kalbėtų apie konservatorius,tai jie vis vien geriau negu kniaziai ar tapšnotojai,ar kokie socdemai.Juk nereikia nieko išsižadėti.Manau,kad "Drąsos keliui" po rinkimų vis vien reiks jungtis į koaliciją,jei norės ką nors nuveikti Seime,o ne pratūpėti opozicijoje.Po rinkimų tenka pamiršti nuoskaudas,jei nori ką nors gero nuveikti Lietuvos labui.

Atsargiai2012-07-30 18:47

Manyciau, gali buti VSD gudriai inspiruotas kirsinantis straipsnis.

Nagliui Puteikiui2012-07-30 18:46

Nustebinot.Parodykit konservatoriu tarpe nors viena prosmetoninio mastymo žmogu.Labai idomu ,nes nematau nei vieno.

Puidokui2012-07-30 18:42

negirkit to Landsbergio.Geriau paklauskit jo ,kodel nebuvo priimtas desovietizacijos istatymas. Tada nebutu buve prileisti prie valdžios komunistai ir KGBistai., ir dabar neturetume tokiu problemu.Tokia maža Estija pilna rusu ir tai sugebejo ji priimti ir užtat dabar geriau už mus tvarkosi.

Darijus2012-07-30 17:24

Tik naivuoliai gali pasitikėti konservatoriais su jų garbės pirmininku, buvusiu KGB agentėliu.

Naglis Puteikis2012-07-30 17:06

134. Grasilda 2012-07-30 10:34:12 (86. 100. 225. 58) parašė: Gerb. Grasildai, beveik visai sutinku su šiais Jūsų žodžiais: "Gerb. Nagli Puteiki. Supraskite, kad dėl konservatorių daugumos (negi Jūs tik dabar tai žiūrėjote? ) bolševikinio požiūrio (kas ne su mumis - tas prieš mus) ir nuožmaus rėksmingumo 1992 m. tautos dauguma ir nubalsavo už "kultūringesnius", mažiau rėksmingus komunistus, nesuvokdami, pirma, kad neonomenklatūriniai komunistai, išsaugoję daugumą vadovaujančių postų, po 2 metų restauruos sovietinę tvarką Lietuvoje, antra, kad konservatorių partijoje gana gausu perbėgėlių, trečia, kad joje esama anų laikų prosmetoninio autoritarinio sukirpimo žmonių, kurie dabartinėmis sąlygomis atrodo kaip ateiviai iš kitos planetos. Galiausiai per pastarąją kadenciją partijos vadovybė visiškai nuvairavo į neoliberalizmą. "

kvieciu2012-07-30 16:18

Tik tendemas PREZIDENTE-NERINGA VENCKIENE gali istraukti Lietuva is bedugnes, uz sios 2 moterys ir kvieciu balsuoti. Tikrai neapsiriksim. Rekia viena karta valstybibninku klanui padaryti gala

Pagarba ekspertams2012-07-30 15:40

ir Šarūnui. Iki jūsų rašinio jau mąsčiau būtent apie šį variantą. Galima kiek nori bandyti ieškoti teigiamybių Kuolio veiksmuose, bet sveika logika sako ką kita. O dėl Naglio Puteikio, tai arba jis be galo naivus žmogus arba labai gudrus, kuris apsimeta labai naiviu. Bet čia tinka liaudies patarlė: "Pasakyk, kas tavo draugai, pasakysiu, kas tu". Ir dar viena, kuri kartu ir Biblijinė: "Blogos kompanijos gadina gerus papročius". Jei Naglis iki šiol yra konservatorių partijoje,kuri tikrai yra bloga kompanija, tai kas jis yra?.... Ir vėl, jei jis jiems nepritaria, tai kodėl jie laiko jį savo tarpe??? Čia daug kam reikėtų pagalvoti...

Kažkas2012-07-30 15:32

keisto su tuo Puteikiu. Jis turi labai daug advokatavimo ir kažkokio keisto meilikavimo dvasios. Prisiminkit, kaip jis liaupsino L. Kernagį. Kažkaip nesveikai kėlė jį ant pjedestalo visuose savo rašinėliuose. Nieko neturiu prieš Ligitą, bet Naglis tikrai atrodė tuo metu idomiai, taip jį liaupsindamas. O dabar va atsirado kitas kumyras - Kuolys, kuris, kaip užsisiuvęs burną, tyli ir viešoje erdvėje nekalba, neaiškina savo veiksmų motyvų, bet užtat Naglis už jį atidirba. Kas tai? Ar tai necharakterizuoja Naglio, kaip labai emocionalios, atsižvelgiančios į asmenis, asmenybės? Ir kiek čia beaiškinsi, vistiek, žmonės su jautria siela ir sąžine, atsirinks, kas veikia tiesoje, o ne mele. Jokie jūsų advokatavimai Kuoliui, gerb. Naglį, nepakeis mano ir daugybės Lietuvos žmonių apsisprendimo balsuoti už Drąsos kelio partiją, nes tik joje mes nematome manipuliacijų tautos sąmone. O reikėjo tiek nedaug - išplaukus ant mergaitės nelaimės, turėti drąsos prisijungti prie Drąsos kelio, paminti savo išdidumą, būti vienybėje, nes tik būnant joje galima nugalėti. Bet nugalėjo ambicijos būti priekyje arba visai kitas tikslas... Ir greičiausiai būtent tas kitas.

emigrante2012-07-30 15:26

D. Kuolys ypatingo pasitikejimo nekelia nei po nevykusio vadovavimo po 1990 Kovo 11 Lietuvos svietimui,nei veliau po liudnos istorijos su prof. Z. Zinkevicius,nei Adamkaus prezidenturoje,o dabar jo skaldytojiskas nepastovumas rodo,kad jis gali buti ir nuo kai ko priklausomas. Reiketu dar karta visuose imanomuose info atspausdinti N. Venckienes laiska - kvietima vienytis bendrai kovai uz geresne,teisingesne Lietuva. Tai trumpas,bet labai labai svarbus oficialus laiskas. kuri,galbut,perskaite ne visi.

paprastutis2012-07-30 14:59

manyčiau, nereikia čia labai jaudintis. Juk prieš rinkimus matysime šios partijos sąrašą. mano supratimu elgtis reikia taip - pamatei sąraše nors vieną buvusį liberalą - viskas, už tokį sąrašą balsuoti negalima. Nes pas mus vadinamieji "liberalai" - tai nusikaltėliai. O ir tarp konservatorių tokių nemažai.

Grasilda2012-07-30 14:34

Gerb. Nagli Puteiki. Supraskite, kad dėl konservatorių daugumos (negi Jūs tik dabar tai žiūrėjote? ) bolševikinio požiūrio (kas ne su mumis - tas prieš mus) ir nuožmaus rėksmingumo 1992 m. tautos dauguma ir nubalsavo už "kultūringesnius", mažiau rėksmingus komunistus, nesuvokdami, pirma, kad neonomenklatūriniai komunistai, išsaugoję daugumą vadovaujančių postų, po 2 metų restauruos sovietinę tvarką Lietuvoje, antra, kad konservatorių partijoje gana gausu perbėgėlių, trečia, kad joje esama anų laikų prosmetoninio autoritarinio sukirpimo žmonių, kurie dabartinėmis sąlygomis atrodo kaip ateiviai iš kitos planetos. Galiausiai per pastarąją kadenciją partijos vadovybė visiškai nuvairavo į neoliberalizmą. Šis straipsnis, deja, yra visiškas "briedas". Eikit jo adoratoriai pas N. Venckienę, užtikrintai paskandinsit ir taip menkai populiarią jos partiją.

Omnivoras2012-07-30 13:49

Nu nežinau, varo kedofilai ant Lietuvos sąrašo , ant Kuolio, nors toje violetinėje gaujoje nėra nė vieno verto bent batų raištelius tam garbingam žmogui atrišti. Nu suprato D. Kuolys, kad didelė dauguma žmonių norinčių padraskyt sistemą - niekada neis su kedofilais, ginančiais pedofilą - 30 metų žmogžudį vedusį paauglę 16 metę ir ją išspyrusį lauk iš namų. Nu niekada, todėl violetiniai pedofilai skaldop visuomenę ir atims balsų iš Lietuvos sąrašo, o ne atvirkščiai. Baukutė, blyn , jiems autoritetas ....... tas staugimas šuns balsu prie prezidentūros ir atspindi tą minios įtužį ir aklą neapykantą visiems kas mąsto kitaip nei jie.

Stasė2012-07-30 13:47

Autorius svaičioja ir negražiai manipuliuoja. Rezultatas atvirkščias - D. Kuolio akcijos tik kyla paskaičius tokius straipsnius. Patartina imti pavyzdį iš D. K. taktiškos, kultūringos pozicijos kitų politinių jėgų atžvilgiu. Žema tokiu būdu bandyti sumenkinti Lietuvos sąrašą. Fatališką klaidą padarė būtent N. Venckienė, pareiškusi, jog imasi pati formuoti Lietuvos sąrašą, tačiau kažkodėl puolamas būtent D. Kuolys. Nemanykite, kad žmonės to nesupranta.

Max2012-07-30 12:42

Taip ir galvojau,kad Tata pakels konservu reitingus,uzsistodamas Garliavos mergaite.Nuo savo mylimos partijos vykdomos politikos neatsiribojo,vadinasi pritaria jos visai politikai.Jis gi partijos garbes pirmininkas,reikia gi kelti partijos garbe... Na ir gudrus zydelis!

irma2012-07-30 11:36

aiste, man atrodo žodžiai garbingumas ir melagis yra nesuderinami. o kuolys yra melagis, kalbant paprasta ir aiskia lietuviu kalba. tai kaip siulytumet teksto autoriui ji vadinti? garbingu melagiu? keistai kazkaip gaunas. juk kuolys pazadejo venckienei viena, o padare visai ka kita. drasos kelia galima kaltinti tik tuo, kad per daug prisileido senos sistemos zmoniu, tokiu kaip kuolys, arti saves. tai drasos kelia ir prazudyt gali. adamkaus patarejas kuolys patyres konservatoriu veikejas, savo meistriskuma jis ir pademosntravo.

Aiste2012-07-30 07:18

Tai jau nebeatsiplausite. Tiesiog sunku patiketi, kad skaitau ekspertus, portala, kuriuo pasitikejau. Po sio straipsnio pradejau abejoti ekspertu veikla, portalas pasirode kitoje sviesoje. Skaldyti tauta... SIS STRAIPSNIS - GALINGAS PLIUSAS D. KUOLIO PUSEI. Faktas akivaizdus, is D. Kuolio puses tokiu nesamoniu ne su ziburu nesurasi. Ekspertai pastate save i labai, labai prasta padeti, o buvau nuolatine ju skaitytoja. Kuolys tokio lygio nesamonemis neuzsiimineja. Nemanykite, kad pakanka fakto, kad SP nera DK partijos narys. Kuo tampa ekspertai (ar jau yra, galima uzduoti klausima) , jei jus spausdinate tokio "proto" lygio paistala. SP yra visuomeniniu ir politiniu procesu skyriaus vadovas............ :) Kas cia? ...... Nemanykite, kad zmones kvaili, musu kartele auksta ir TAUTOS SKALDYMO ir KVAILUMO mes netoleruosime.. Visalaik buvau uz Venckiene ir uz Kuoli, ir tikejausi susivienijimo. Kas gali buti neprotingiau kaip tautos kirsinimas ir kvailiau, kaip zlugdyti save ne priesu, o savo rankomis. Is moraline puses tai apgailetina. Visdelto intelektas akivaizdziai, matosi, reikalinga savybe. Taip pat ir garbingumas.

mielas :)2012-07-30 05:58

puteikiui matomai į tašką pataikė ši publikacija, jei tokiais lapais atsirašinėja tokius niekus. pajungęs visus savo patarėjus, matyt ir dalį partiečių :)

Nagliui Puteikiui2012-07-30 05:24

"Naglis Puteikis yra konservatorių žmogus, pasiųstas pas DK (Darių Kuolį), kad DK-ys sustiprintų DK-io (Drąsos kelio) sąrašą vienmandatėse galinčiais laimėti DK (drąsiais kandidatais) prieš TS-LKD kandidatus". -------------------------------------------------------------------------------- Ši įžvalga ir įtikinama, ir gerai nuteikianti... Galėtų Š[Č?]P ir pasimokyti...

Povilas - Nagliui Puteikiui2012-07-30 05:05

Jūs rimtą klausimą, turintį nedidelę dozę ironijos, pabandėte visiškai nuleisti juokais (to 120. Povilas - Nagliui Puteikiui 2012-07-30 00:09:19 ). Bet ir toks atsakymas suteikė labai daug informacijos. Panašu, jog bandote išsisukti nuo tiesaus atsakymo. Nėžiūrint to, kol kas lieku Jūsų šalininku.

Naglis Puteikis2012-07-30 04:53

to 120. Povilas - Nagliui Puteikiui 2012-07-30 00:09:19 "Pabandykime gerokai sutrumpinti Jūsų plačius komentarus: ...Todėl siūlau dvi formuluotes: a) Naglis Puteikis yra konservatorių žmogus, pasiųstas į DK. b) Naglis Puteikis yra DK žmogus, turintis vertingas pozicijas ir konservatorių partijoje. Kuri formuluotė yra arčiau tiesos Jūsų nuomone, gerb. Nagli?" NP: leiskite pajuokauti: "Naglis Puteikis yra konservatorių žmogus, pasiųstas pas DK (Darių Kuolį), kad DK-ys sustiprintų DK-io (Drąsos kelio) sąrašą vienmandatėse galinčiais laimėti DK (drąsiais kandidatais) prieš TS-LKD kandidatus".

Nakai, nyku...2012-07-30 04:50

ekspertai.eu pagal 'geriausias' sistemininkų tikrovės iškraipymo tradicijas 'kurpia' savo 'tiesą' - išties didelis nusivylimas, niekada nemaniau, kad taip nutiks... Jei DK nuo jūsų neatsiribos, tikrai už juos nebalsuosiu.

Naglis Puteikis2012-07-30 04:49

to 116. mielas :) 2012-07-29 20:39:58 (78.60.212.79) parašė: "puteikis čia ir pavarė šventos karvės giesmių. o esminiais klausimais visada balsavo ir balsuoja taip kaip reikia liberaliajai partijos viršūnei. tai pat ciniškai gudrus jo puolimas prieš policijos eilinius. prieš vadovybe jis nieko prieš, o va eiliniai policininkai blogis...." NP: iš esminių klausimų kaip tik atvirkščiai - už PVM spaudai, už Viešų pirkimų tarnybos vadovo skyrimo tvarką, už Bilotaitės antikorupcines pataisas balsavau "už", nors dauguma frakcijos vadovų balsavo kitaip. Dėl policininkų, tai yra priešingai - kritikuoju tik vadus ir konkrečius sadistus, pvz. 2012 m. liepos 12 įrašas mano f/c: "Policija savo sadistų neišduoda nuo G. Beresnevičiaus nukankinimo 2006 m. Po to sekė 2011 m. Agotos Ramanauskienės sumušimas iki komos, patyčios iš aktoriaus Bindoko Šiauliuose, L. Hermano ir K. Žaltausko kankinimai, praeitą savaitę - mažos mergaitės skriaudimas Šventosios kavinėje naktį. Todėl niekas nieko netirs, kol policijai vadovaus žiaurūs savo sadistinių pavaldinių globėjai buvę kelių patruliai Skvernelis ir Požėla, bei neturintys atjautos prokurorai. Taip bus ir toliau, nes tokius žiauruolius gina aukščiausi politikai , t. p. Salamakinas ir net, kas stebina, Mantas Adomėnas (vakar TS-LKD prezidiume pasakė, kad niekas neįrodė, kad dėl G. Beresnevičiaus mirties kalta policija - tarsi į policijos automobilio bagažinę G. Beresnevičius įlipo pats): lrytas. lt/-13420680731341503306-lietuvos-policija-vilnietį-sumušė-skaudžiau-už-okupantus. htm Kodėl policija nedarė įrašų, kai visus mitingus dėl FNTT ir Tie-sos filmuodavo ne mažiau, nei 4 video kameromis. Kodėl ištrynė to neva mušeikos telefono įrašus?

Naglis Puteikis2012-07-30 04:45

to 113. Kestas 2012-07-29 20:12:23 (84.15.184.4) parašė: "D.Kuolys su N.Puteikiu padirbejo , apsimesdami gailestingais samarieciais , kancios ir smurto fone sukurti" Lietuvos sarasa" ,kad transformuoti susikompromitavusia konservatoriu partija .Ismintinga ir apsukru , beda ta , kad jie atstovaus tiem patiems oligarchams." NP: čia kada D.Kuolį ar mane matėte dirbant oligarchams? Pateikite pavyzdžių. O dėl kančios ir smurto fono, tai į D.Kuolio rengtus peticijų rašymus, mitingus-koncertus-piketus Dauikanto aikštėje 2006 vasarą ir vėliau dėl Beresnevičaus ir Pociūno nužudymų tik apie 200 žmonių tesusirinkdavo. O kur Jūs , komentatoriau, tuo metu buvote?

Naglis Puteikis2012-07-30 04:41

to 111. to Nagliui Puteikiui 2012-07-29 19:41:09 (84.15.184.4) parašė: "Bilotaite nebalsavo pries , o susilaike .Tokioj astrioj situacijoj susilaikymas buvo tolygus priesiskam balsavimui ....Svarbiau -- N.Puteikis ir D. Kuolys paruose platforma konservatoriams , kurie susikompromitave ne tik per Seimo balsavimus, naikinant Venckienei nelieciamybe. Slykstus yra miglos putimas i akis ." NP: Bilotaitės susilaikymas yra tas pats, kas balsavimas prieš. beje, ko Jūs norite iš merginos, kai ant jos nuolat rėkia (labai garsiai) ir dar grasina R.Dagys? Dėl D. Kuolio platformos - pacituosiu: "Kaip galima kaltinti Kuolį tuo, kad neva jis tarnauja Kubiliui, jei Kuolys siūlo į Seimą išrinkti Gailių, Giržadą (kuriuos dabar Vyriausybė paliko nelaimėje) ir dar visą būrį kitų principingų valstybės tarnautojų, kuriuos TS-LKD vadovybė paliko nelaimėje anksčiau? Ir dar - Kubilius rėmė (ir teberemia) LRT vadovą Siaurusevičių, kuris privertė iš pradžių Aleknonį išvaryti Kuolį iš radijo laidos, o po to Siaurusevičius išvarė ir Aleknonį iš LRT." Dėl savęs: štai mano kalba paskutiniame tarybos posėdyje - Jūs manote, kad Landsbergis ar Kubilius man ją parašė (sakiau ekspromtu, vėliau užrašiau): Kai B. Nemcovo akivaizdoje palyginau LT policiją su RU policija - kilo baisus daugumos TS-LKD tarybos narių pasipiktinimas. Šiandien, 2012 07 14 d. TS-LKD sąskrydyje Jonavos rajone vykusio tarybos posėdžio metu kalbėjau apie tai, kad partija nuvilia rinkėjus nekovodama su teisėsaugos, ypač policijos smurtu prieš silpnesnius, negalinčius pasipriešinti. Tuo metu policijos smurtas tęsiasi ir kas savaitę nuskamba po naują istorija, tačiau TS-LKD nereaguoja, versdama rinkėjus rinktis kitas partijas, kurios nedviprasmiškai kovoja už tiesą bei teisingumą, o toks pasyvus teisėsaugos smurto toleravimas „gamina“ naujas partijas. Šią mano kalbos vietą dalis iš 111 tarybos narių pasitiko nepatenkintu murmėjimu. Tačiau kai rodydamas į pirmoje eilėje sėdintį Rusijos vieną iš opozicijos lyderių B. Nemcovą pasakiau, kad jis nustebtų, jei sužinotų, kad Lietuvoje policija taiko Rusijos teisėsaugos metodus, pvz. areštuoja vaikus Kaune už piešimą kreidutėmis žodžio TIE-SOS ant Nemuno krantinės, salėje tarsi bomba būtų sprogusi : kilo labai triukšmingas pasipiktinimas, neleidęs man kurį laiką kalbėti toliau. Sakiau, kad jei B. Nemcovas mokėtų lietuviškai, jis labai nustebtų, kad Lietuvos policija prašo teismo, kad jis skirtų baudas už piketus (iki 9 žmonių) ir Prienų raj. teismas skiria 500 Lt baudą (palyginkime - už keikimąsi bjauriais keiksmažodžiais tiesioginiame eteryje , pvz. Selui, skiria 200 Lt baudą), kad Mažeikių policija atliko nesankcionuotą kratą privačioje TV, ieškodama kas drįso užsakyti pranešimą apie numatomą taikią demonstraciją Mažeikiuose. Sakiau, kad labai blogai, kad TS-LKD į tokius antidemokratiškus ir antikonstitucinius veiksmus nereaguoja. TS-LKD tarybos aiški salės dauguma šaukė „baik, kokias nesąmones čia kalbi““, rėkė kad esu demagogas, populistas, Kęstutis Masiulis ragino man tuoj pat išeiti iš partijos (pyksta, kad vadinu jį alkopramonės atstovu mūsų partijoje), o Audronius Ažubalis pasiūlė eiti į Latvių gatvę, kur įsikūrusi Rusijos Federacijos ambasada (kuom užkliuvau buvusiam sovietinių laikų disidentui Audroniui? ). Ypač piktinosi Kauno Dainavos skyriaus ir Šilainių skyriaus atstovai (Šilainiuose išrinktas R. Dagys), kuriam reikės atlaikyti ankstesniuose rinkimuose dar nematytą kitų partijų, ypač Drąsos kelio konkurenciją dėl „TYLOS“, kuria šis skyrius pasitiko Garliavos šturmą (rėmė)ir vaikų areštą dėl kreidutėmis priešo TIE-SOS ant Nemuno krantinės (apsimetė, kad nieko nematė). Pasakiau, kad tokia reakcija, kai akivaizdi dauguma TS-LKD remia smurtinius policijos veiksmus rodo, kad partija nesupranta, kad nebeatspindi savo rinkėjų lūkesčių ir jai bus blogai per rinkimus, jei mes nesirūpinsime policijos darbu ir tiesos paieškomis, mūsų vietą užims „Drąsos kelias“ ar kitos partijos. Beje, frakcijos Viešų ryšių grupės ir frakcijos Etikos komisijos, kurios kažkodėl svarstė nieko man nepranešę mane už akių, nors tuo metu buvau Seimo patalpose, ir priežiūros komitetas labai klysta, ir spėju, kad tai daro tyčia, kaltindami mane dalyvavimu Drąsos kelio partijos veikloje. Bandžiau įtikinti, kad jei TS-LKD būtų siekusi, kad būtų ištirtas Gintaro Beresnevičiaus nukankinimas policijos automobilio bagažinėje 2006 m. , o ne laikytųsi viešai reiškiamos Manto Adomėno koncepcijos, kad neįrodyta, jog G. Beresnevičių nukankino policija (negi jis pats įlipo į policijos automobilio bagažinę? ), tai nebūtų tokio žiauraus Garliavos šturmo 2012 metais. Apgailestavau, kad užuot draugavusi su nevyriausybinėmis organizacijomis, kurios siekia tiesos, TS-LKD nuo jų nusisuka, ar net smerkia: Priežiūros komitetas liepė TS-LKD kandidatui Šiauliuose principingam kovotojui su korupcija parlamento gynėjui, savanoriui skulptoriui Gintautui Lukošaičiui iš jo agitacijų išimti žodį TIE-SOS. Beje, dvigubus Priežiūros komiteto (kodėl toks keistas pavadinimą, juk galėtų būti kaip visose partijose – Etikos ir procedūrų? ) standartus puikiai atskleidė drąsus sovietų laikais persekiotas disidentas Andrius Tučkus: „partijos prezidiumas šįkart laikėsi dvigubų standartų, nes ar prisimenate, kaip partijos taryba nusprendė nepritarti alkoholio reklamos liberalizavimui ir penki iškiliausi frakcijos nariais tąkart balsavo prieš tokį sprendimą? Kodėl jų tada nesvarstėt?“ Įdomiai renkamus partijos skyrių pirmininkus, kurie sudaro TS-LKD tarybą palygino su Katalikų bažnyčios skiriamais klebonais ir paragino paklusti vadovybei vykdomasis sekretorius R. Alekna: „Kuris klebonas kelia maištą prieš popiežių?“ Mano kalba sukėlė tokį didelį pasipiktinimą, kad mobilizavo balsavimui absoliučiai visus užsiregistravusius tarybos posėdžiui jos narius – iš 111 registruotų 79 (71 proc. ) pritarė prezidiumo siūlymui, kad būčiau paslinktas žemyn per 10 vietų iš 16 į 26 vietą, 20 buvo prieš, 12 susilaikė. Už tai , kad balsavo prieš arba nedalyvavo balsuojant dėl energetinio saugumo paketo įskaitant atominę elektrinę Rytas Kupčinskas buvo nustumtas žemyn per 15 vietų iš 18 į 33-ią (už 64 - 65 proc. , 30 prieš, 5 susilaikė), Jonas Šimėnas atitinkamai per 22 vietas iš 31 į 53-ią (už 59 – 61 proc. , 15 prieš, 22 susilaikė). Paskelbus mano sėkmingo perkėlimo žemyn rinkimų sąraše rezultatus, pasigirdo džiaugsmingi plojimai. Sprendžiant iš susirinkusiųjų veidų, man pasirodė, kad daugiau nei pusė TS-LKD tarybos narių ne dėl įsiteikimo vadovybei, o NUOŠIRDŽIAI tiki, kad policijos smurtas prieš bejėgius yra teisėtas ir TEISINGAS ir kad galima suiminėti vaikus, kurie piešia kreidelėmis TIES-SOS. Manau, kad dėl tokio NUOŠIRDAUS paklydimo TS-LKD praras daug rinkėjų balsų. Todėl bandysiu suspėti iki rinkimų įtikinti TS-LKD vadovybę ir daugumą partijos tarybos narių, kad reikia draugauti su nevyriausybininkais ir viešo intereso gynėjais, kad reikia ginti konstitucines teises į taikus mitingus ir kad reikia priešintis policijos smurtui ir jo nebeleisti, o smurtavusius - nustatyti jų kaltes teismuose, išviešinti pavardes ir skirti jiems teisingas bausmes teismų sprendimais.

Povilas - Nagliui Puteikiui2012-07-30 04:09

Pabandykime gerokai sutrumpinti Jūsų plačius komentarus: 105. Naglis Puteikis 2012-07-29 18:02:31 bei 106. Naglis Puteikis 2012-07-29 18:18:07. Todėl siūlau dvi formuluotes: a) Naglis Puteikis yra konservatorių žmogus, pasiųstas į DK. b) Naglis Puteikis yra DK žmogus, turintis vertingas pozicijas ir konservatorių partijoje. Kuri formuluotė yra arčiau tiesos Jūsų nuomone, gerb. Nagli?

Benas to puteikiui2012-07-30 03:04

Tamsta pasiskaityk liberalu programa ju ideologija ir nereikia apsimetineti. Jus man pasakykite kaip atrodytu donskis, kuolio sarase, kuris smeizia Lietuva? O cia juk kuolio aplinka o kaip tamsta ziuri i adamkaus pasakyma, uztenka zaisti su ta Garliava, reikia spresti sita klausima po jo zodziu ir ,,issprende" Jis zmones vadina minia. O kas jis is tikruju? kuolys del Garliavos mergaites is kart tai pat nieko nesnekejo. Taip, kad brangus tautieti nereikia mutyti vandes ir klaidinti zmones. kuolys niekada nereme DK

valdemaras2012-07-30 02:27

20 metu iskrypeliu valdymo jauciame, nez8inau kas laukia tautos jei neatsipeikes

Ina2012-07-30 01:44

Autorius klysta - čia pagrindinis režisierius yra gudri lapė landsbergis.

mielas :)2012-07-30 00:39

puteikis čia ir pavarė šventos karvės giesmių. o esminiais klausimais visada balsavo ir balsuoja taip kaip reikia liberaliajai partijos viršūnei. tai pat ciniškai gudrus jo puolimas prieš policijos eilinius. prieš vadovybe jis nieko prieš, o va eiliniai policininkai blogis. čia lyg, jei obelis mažai duoda obuolių, tai kalti obuoliai. o šaknys ir kamienas ne prie ko

optimistas2012-07-30 00:26

Zmogaus proto nesugebeijma,o tiksliau nenorejima pamirsti praeities,puikiai iliustruoja du dzen budistu vienuoliai,Tanzanas ir Ekido,kurie ejo, po stipraus lietaus tapusiu labai klampiu ,lauko keliuku. Netoli kaimo,jie sutiko jauna moteri kuri nedriso pereiti i kita jo puse,nes purvas buvo toks gilus,kad butu supurvines jos viklima silkini kimono. Tanzanas pakele ir pernese ja kiton kelio pusejen. Vienuoliai toliau keliavo tyledami. Po penkiu valandu,besiartinant prie sventyklos kurioje ruosesi praleisti nakti,Ekido daugiau negalejo tvardytis,"kodel tu nesei ta mergina per kelia?" paklause jis,"vienuoliai negali taip elgtis". "As pastaciau ta mergina ant zemes pries daug valandu",atsake Tanzanas,"ar tu tebenesi ja?" Dadar isivaizduokit kazkieno gyvenima jei jis butu toks kaip Ekido,negalintis issilaisvinti is situacijos,ir vis kaupiantis ir kaupiantis tokio pobudzio "turini" viduje ir jus suprasite ka patiria didzioji dauguma planetos zmoniu. Kokia sunkia praeities nasta jie nesiojasi savo galvoje. Praeitis gyvena jusu prisiminimuose,bet patys prisiminimai nera problema. Juk mes ir mokomes is praeities klaidu. Tik tada kai prisiminimai,kitaip sakant mintys apie praeiti,visiskai okupuoja jusu prota ir tampa nasta,tada kai ji tampa jusu tapatybes dalimi,tada ji tampa problemiska. Praeities salygojama jusu asmenybe tampa jusu paciu kalejimu. Savo prisiminimus jus susiejate su savo tapatybe ir ji tampa tokia,kokia tu jauti ja esant. Sis "mazas as" yra iliuzija kuri aptemdo tavo tikraja tapatybe,-amzinaja ir beforme BUTI. Taciau tavo istorija sudaryta ne tik is proto,bet ir jausminiu prisiminimu_senu emociju kurios nuolat perziurimos. Kaip tame vienuolio atvejije,kur jis 5 valandas nese neatleidimo nasta,kuria matino savo mintimis,taip ir dauguma zmoniu,per visa gyvenima, nesioja nebutina proto ir jausmu bagaza. Sielvartu,apgailestavimu,priesiskumu,kaltes jausmu,jie riboja save. Ju emocinis mastymas tampa jais paciais,todel jie prisirisa prie tu emociju,nes jos stiprina ju tapatybe. Del zmogaus tendencijos testi ir kartoti senas emocijas,beveik kiekvienas savo energetiniame lauke kaupia ir nesiojasi senu emociju keliama skausma,kuri vadinu "skauduliu". Taciau mes galime nustoti kaupti ir didinti ta skauduli kuri jau turime. Mes galime ismokti pakeisti ipriti kaupti ir vel jausti senas emocijas "suplasnodami sparnais",metaforiskai snekant,ir susilaikyti nuo nuolatinio proto buvimo praeityje,neziurint i tai ar tai atsitiko vakar ar pries 20 metu. Mes galime ismokti nelaikyti ivykius ir situacijas gyvais,musu atmintyje,bet sugrazinti musu demesi i svaru, nesutersta ir amzina dabarties momenta,o ne nuolat kurti ir perziurineti proto sukurtus filmus. Tada musu Tikrove,o ne mintys ir emocijos taps musu tapatybe. Niekas kas atsitiko praeityje negali neleisti jums buti dabartyje;o jei praeitis negali jusu sulaikyti nuo buvimo dabartyje,tai kokia ji tada turi galia? Eckhart Tolle

XYz2012-07-30 00:18

Pagiriamasis zodis Sarunui Puidokui !

Kestas2012-07-30 00:12

D.Kuolys su N.Puteikiu padirbejo , apsimesdami gailestingais samarieciais , kancios ir smurto fone sukurti" Lietuvos sarasa" ,kad transformuoti susikompromitavusia konservatoriu partija .Ismintinga ir apsukru , beda ta , kad jie atstovaus tiem patiems oligarchams.

Nagliui Puteikiui2012-07-29 23:42

Nežinojau, kad Petrusevičius Sibire rankos neteko. Buvo info, kad jis sprogdindamas vieną socdemų šalininką nukentėjo. Dėl ,,laisvų piliečių sąjungos'' - čia populizmas. Lietuva įstojusi į ES ir neturi dalies suvereniteto, todėl jokių laisvų piliečių nėra. Yra ES nariai, kenčiantys nuo ekonominių nepriteklių, bedarbystės ir priversti dažnai emigruoti, kad užtikrinti normalesnę egzistenciją. Laisvas gali būti, kai esi turtingas.

to Nagliui Puteikiui2012-07-29 23:41

Bilotaite nebalsavo pries , o susilaike .Tokioj astrioj situacijoj susilaikymas buvo tolygus priesiskam balsavimui .Bet ne tame esme , Bilotaite ne priesas .Svarbiau -- N.Puteikis ir D. Kuolys paruose platforma konservatoriams , kurie susikompromitave ne tik per Seimo balsavimus, naikinant Venckienei nelieciamybe. Slykstus yra miglos putimas i akis .

ko puolat?2012-07-29 23:00

Ko cia puolat Baukute, ? Jus tiek padarykit kiek ji, nekam neparsidave kaip liko be partijos, tiegul tesia moteris savo pradetus darbus, paziurekit jos balsavimus seime, visur balsavo pagal sazine. Kuo kiti seimunai geresni uz ja. Nepamirskit kad jos deka buvo ikurti gyvybes langeliai, kiek isgelbeta vaikuciu? As jos darbus matau, o kad ja korumpuota ziniesklada puola , tai reiskia kad ji rimta neparsidavusi seimo nare

RUDENI2012-07-29 22:53

balsuoti tik uz DRASOS KELIAS partija !!!

vaje2012-07-29 22:50

labai tikiuosi, kad tie rupulai su baukutemis tikrai nelys i Drasos Kelio partija ir nekres kiaulysciu,na i kuri tik paziuresi-visi prisikrove kelnes :{

Atsakykit2012-07-29 22:21

Per lryta pranese, kad baukute eis su DK.. Jus ka darot?

Naglis Puteikis2012-07-29 22:18

Kodėl esu TS-LKD ir kodėl padedu Dariui Kuoliui, bei kitiems visuomenininkams, viešo intereso gynėjams? Į Tėvynės sąjungą įstojau 1996 m. , paakintas savo tėvo Vytauto Puteikio, kuris 8 metus atsėdėjo lageriuose už Stalino karikatūrų platinimą 1946 m. Pasvalyje. Taip pat sužavėtas kalinio Algirdo Petrusevičiaus pasakojimų ir1995 m. važiuojant agituoti už TS į Ignalinos rajoną, kai jis viena ranka vairuodamas (kitos neteko Stalino lageriuose) pasakojo kaip kelsi kartus bėgo iš sovietinių kalėjimų Sibire. taip pat įkvėptas generolo Kronkaičio straipsnių. Dabar tokius žmones jau keleri metai keičia-išstuminėja buvusio Vilniaus mero Viliaus Navicko, Šiaulių miesto administracijos direktoriaus Vlado Damulevičiaus tipo žmonės, tačiau bendrąją gerovę ginančių TS-LKD narių vis dar lieka dauguma. Dėl tos sąžiningų, viešą interesą ginančių, prieš policijos smurtą ir korupciją kovojančių TS-LKD eilinių narių daugumos ir esu TS-LKD ir nesiruošiu jos palikti. Visą gyvenimą nuo tada, kai tapau politiku (apie 2002 m. ) bendrauju su visuomenininkais, viešojo intereso gynėjais ir padedu jiems kaip galiu. Galite apie tai paklausti bet kurios NVO Klaipėdoje nuo 2006 ir dalies NVO Kaune nuo 2009 m. Jaučiu nevyriausybininkams skolą, ypač Dariui Kuoliui nuo to laiko, kai jie ir pirmiausia Darius Kuolys ėmėsi ginti 2006 m. policijos nukankinto eseisto Gintaro Beresnevičiaus garbę ir jo našlę, o aš, būdamas Klaipėdoje, neprisidėjau, nors norėjau. Vis guodžiausi, kad per didelis atstumas iki Vilniaus ir kad vilniečiai patys savarankiškai suras teisybę G. Beresnevičiaus nužudymo byloje. Darius Kuolys vienas iš pirmųjų organizavo peticijų rašymą, kad policininkams sadistams būtų iškeltos baudžiamosios bylos. Deja, gyvenimas parodė, kad teisėsaugininkai savų teisingumui neatiduoda ir valdžia visas peticijas išmetė į šiukšlių dėžę. Tada visuomenininkai ir vėlgi Darius Kuolys dėl kitos bylos ėmėsi kitokių priemonių - piketais, koncertais, mitingais , beje Daukanto aikštėje 2006 ir vėlesniais metais ėmėsi ginti kito labai įtartinomis aplinkybėmis nužudyto žmogaus - pareigūno Vytauto Pociūno garbę ir jo našlę. Ir vėl norėjau dalyvauti, ir vėl iš Klaipėdos pasirodė tarsi per toli, ir vėl galvojau, kad vilniečiai patys pasieks teisingumą. Deja, gyvenimas irgi parodė, kad nei peticijos, nei piketai valdžios nė kiek nejaudina ir valdžios smurto nestabdo. Todėl visiškai suprantu Darių Kuolį, kuris įsitikinęs, kad kitos priemonės nepadeda, ėmėsi steigti partiją ir siekti deleguoti kiek įmanoma daugiau sąžiningų žmonių į Seimą. Nedalyvavęs anksčiau minėtose Dariaus Kuolio organizuotose akcijose už teisingumą, jaučiuosi tiems kovotojams įsiskolinęs, todėl jiems visokeriopai padedu. 2011 m. po susidūrimo su dviem policininkais sadistais dėl prekybos vaistažolėmis prie turgelio Kaune neva be leidimo 73 metų vaikų darželio auklėtoja Agota Ramanauskienė atsidūrė komoje. Tąsyk aš jau išmėginau lietuviškąjį teisingumą bandydamas kaip Seimo narys padėti surasti nukentėjusiosios giminaičiams teisybę. Deja, valdžios smurtas ir uždarumas pasirodė esą stipresni. Visi anksčiau minėti policininkai sadistai tebedirba, juos kruopščiai globoja aukščiausi teisėsaugininkai, aukščiausi politikai apsimeta, kad nieko nežino ir žinot nenori. Todėl smurtas Garliavos šturmo metu yra logiškas tokios politikos tęsinys. Nematydamas kito būdo, kaip padaryti Lietuvos teisėsaugą ir politiką europietiškomis, pradėjau skirti dar daugiau dėmesio visuomenininkams, viešojo intereso gynėjams: ėmiausi registruoti daugelį pavadinimų, reikalingų visuomenininkams; tokių kaip „Už teisingumą“, „Tie-sos“, „Lietuvos sąrašas“, dalyvauju visuose jų mitinguose, padedu jiems organizuotis, perku kreidą žodžiui TIE-SOS rašyti, popierių jų leidžiamoms „Aikštės žinioms“ ir pan. Viešojo intereso gynėjai šiuos pavadinimus naudoja iniciatyvinėms grupėms, internetiniams portalams, akcijoms, leidiniams, organizacijoms, įskaitant ir naujas partijas, kurios gina bendrąjį gėrį.

Naglis Puteikis2012-07-29 22:02

D.Kuolys apie vienijimąsi- "Lietuvos Respublikai kaip laisvų piliečių sąjungai atkurti reikia plačios demokratinės bangos": "„Drąsos kelio“ lyderiams pasiūlėme du galimus bendro veikimo būdus: dar kartą pamėginti kartu sutelkti platų Lietuvos sąrašą arba, jei tai nebūtų priimtina, remti demokratinėms permainoms įsipareigojusius jų kandidatus vienmandatėse apygardose. „Drąsos kelias“ pasirinko antrąjį bendradarbiavimo būdą. Gerbiame tokį sprendimą ir remsime atskirus „Drąsos kelio“ žmones vienmandatėse. Buvau ir lieku įsipareigojęs „Drąsos keliui“ padėti sudaryti jų rinkiminį sąrašą. Lietuvai svarbu, kad su šiuo sąrašu į Seimą ateitų kuo daugiau sąžiningų ir stiprių žmonių. Puiku, kad žinomi mokslininkai, visuomenininkai šiandien prisijungia prie „Drąsos kelio“ ir jį tvirtina. Tačiau turime matyti ir dabartinę tikrovę. „Drąsos kelio“, net didelės sėkmės atveju, nepakaks Seimo rinkimams laimėti. Mano dalyvavimas „Drąsos kelio“ sąraše padėties nepakeistų. Lietuvos Respublikai kaip laisvų piliečių sąjungai atkurti reikia plačios demokratinės bangos. Reikia ir tos visuomenės dalies, kuri nesutinka su dabartine grupuočių savivale, kuri nori demokratinių permainų, tačiau nėra apsisprendusi tragiškos Garliavos istorijos atžvilgiu. Tokių žmonių yra daug ir jų pozicija taip pat gerbtina, jų talka bendram reikalui taip pat labai reikalinga. Šiandien būtina ir ilgalaikė, ne tik į dabartinius Seimo rinkimus orientuota, bendro piliečių veikimo perspektyva. Tik ją turėdami, galėsime susigrąžinti demokratinę valstybę, atkurti konstitucinę santvarką. Labai svarbu atrasti ne tik patikimus visuomenės ir valdžios dialogo, bendradarbiavimo būdus, užtikrinti pilietinę valdžios priežiūrą, bet susikurti pačios visuomenės susikalbėjimui ir sugyvenimui reikalingus idėjinius ir vertybinius pamatus. Juk Respublika – tai draugyste pagrįsta piliečių bendrija. Įprastais, vien į jėgos žaidimus nukreiptais, kovos logika grindžiamais sprendimais jos atgaivinti nepavyks. Respublika gali rastis tik iš piliečių pasitikėjimo, pagarbos ir bičiulystės ryšių. Juos megzti, stiprinti – vienas sudėtingiausių dabarties uždavinių. Tokiems uždaviniams reikalingi netradiciniai sprendimai. Tikimės, kad savita, „nepartinė“ „Lietuvos sąrašo“ partija kartu su kitais galės prie tokių sprendimų prisidėti." Daugiau apie tai: uzteisinguma.lt/respublikai-atgaivinti-reikia-placios-demokratines-bangos/

Naglis Puteikis2012-07-29 22:01

to 103. Nagliui Puteikiui 2012-07-29 17:22:07 (78.61.45.116) parašė: "dėl LLRI. Šventas naivume, Seimo narys ir nežino kas įkūrė ir kas fundavo LLRI ir kodėl panašūs dariniai atsirado ne vienoje Rytų Europos šalyje." NP: nerašiau, kad nežinau, kas įkūrė ir kas palaiko. Žinau, kas įkūrė ir kas remia - dar pernai buvo beveik viešai skelbiama, kas remia. Tik norėjau atkreipti dėmesį, kad juodi LLRI darbeliai kažkodėl primetami niekuo čia dėtam Sorošui.

Nagliui Puteikiui2012-07-29 21:22

dėl LLRI. Šventas naivume, Seimo narys ir nežino kas įkūrė ir kas fundavo LLRI ir kodėl panašūs dariniai atsirado ne vienoje Rytų Europos šalyje. Mūsų pramonininkai įkūrė? LLRI įkūrė Leontjevskij fond parvežta iš USA PB ideologija pasiremdami K. Glaveckas, D. Moskus su pagalba pačio Leontjevo žmonos, kuri ilgą laiką buvo V. Adamkaus patarėja ekonomikai. PB politika buvo - sunaikinti tų šalių pramonę privatizuojant ir paleidžiant darbuotojus į emigraciją turtingų šalių darbo rinkai papildyti pigia darbo jėga. Leontjevo dukra dabar dirba vietoj mamos. O prezidentas dabar - teisingumo ministras. Net dviem etatais pradžioje dirbdavo. Ir ministru ir laisvos rinkos agitatorium:)). Mažom valstybėm liberalizmas - pražūtis. Tą rodo Rytų Europos valstybėlių, pasukusių šia kryptimi paskutinės vietos ES ekonomikoje. Skandinavų šalys neskuba liberalizuoti ir išlaiko didžiąją dalį stambiosios ekonomikos valstybės rankose. Todėl ir pirmauja ekonominėje ir gerovės srityje.

alfa Kindziulis2012-07-29 20:57

Nepasimeskit, žinot Drąsos kelią ir balsuokit, nes Lietuvos politikieriai jau pralenkė arabų dvasininkiją; Kuolys, Puteikis, Matulevičius jau tapo ajatolomis, iki rudens dar daug žvaigždžių sužibės lovio padangėje.

o kodel taip visur2012-07-29 20:42

liaupsejamas tas Kuolys, pvz: n e t Neringa Venckiene neliaupsejama, nes viskas aisku ir suprantama !

zmones2012-07-29 20:37

balsuokit uz Venckiene ir jos Drasoskelia ir nepralosit,o pateke jie i seima prisiplakusius greit atsijos, o mes padesim,kaip sako musu proteviai,nemeskim kelio del mazo ,kreivo takelio,todel as balsuosiu uz Drasoskelia ,nes tik jis laimes rinkimus,nes jame gludi Kedzio drasi sirdis ir ji reiklinga gelbeti maziems musu salies vaikams !!!

na stai2012-07-29 20:36

Balsuoti tik uz DRASOS KELIAS partija ir jokio galvosukio- ramu ir tvarkinga !!!!!!!

Naglis Puteikis2012-07-29 20:26

to 36. Benas to sv 2012-07-28 22:39:06 (78. 62. 185. 144) parašė: "Man tas pat kuolys, smailys ar koks valys. Viso pasaulio TAUTU PRIESAS YRA MRKSIZMAS, LIBERALIZMAS, GLOBALIZMAS. Per situ individu ideplogija vyksta karai ir revoliucijos. Manau mastantiems viskas aisku. Daug ka pasako jo aplinka donskis, aleksandravicius, adamkus". 20:53:46 (78. 62. 185. 144): As visada sakiau, kad kuolys yra sorosininkas jam geda kai patriotinis jaunimas eina Vilniaus gatvemis jam geda stoveti prie veliavos su svastika. / Jis yra marksistas, globalistas, liberalas, kuriu tikslas naikinti kas susije su TAUTA, PATRIOTIZMAS o del konsevu tai jie ir su paciu velniu gali eiti obuoliauti del valdzios. ,,Lietuvos sarasas? jei ji surasines kuolys tai niekuo nesiskirs nuo tu kurie 22m vykdo TAUTO GENOCIDA. Zmones jei nori pakeisti nusikalstama sistema LIETUVOJE turi balsuoti tik uz NERINGA!!!!! Turi seime pasikeisti 100proc zmones, isgyvendinti is LIETUVOS lensbergizma, nusimesti baudziauninko pancius. Tokie kaip kuoliai ,,valstybininkai|" viska darys kad suklaidintu zmones." NP: Sorošas su D. Kuoliu, ar Laisvos rinkos institutas su pseudoelitu skatina laukinį kapitalizmą ir žiaurųjį milicionizmą ? Norėčiau keletą pastabų dėl termino "sorošininkai, sorošistai". Spėju, kad tai netyčinė klaida. Nes geri Sorošo darbai yra užmiršti (indėlis į politinių laisvių propagavimą buv. SSRS šalyse), o kitų blogi darbai kažkodėl priskirti jam. Kažkodėl Sorošui priskiriamas jėgos ir pinigų kulto (valdžia ir socialinės gėrybės priklauso tik pseudoelitui) propagavimas, nors jis čia niekuo dėtas. Nes šią misiją - laukinio, žiauraus , socialiai neatskaitingo, socialinę nelygybę didinančio kapitalizmo aršus propaguotojas yra ne Sorošas, o Lietuvos laisvos rinkos institutas. Gal net ne be jo pagalbos ši misija yra priskiriama Sorošui, tuo maskuojant milžiniškus pinigus, kuriuos šis Laisvos rinkos institutas gauna iš LT monopolininkų ir oligarchų tam, kad skleistų jėgos ir pinigų kultą kiek įmanomai plačiau Lietuvos žiniasklaidoje, tuo iš esmės tą žiniasklaidą tvirkinant. Neribojamo, laukinio kapitalizmo, kuris grįstas besaikiu pelno silpnesnių žmonių sąskaita, kurie negali apsiginti nuo peršamos agresijos, naikina kultūra, švietimą, nacionalinę sąmonę, istoriją, tokio kapitalizmo beveik niekur nėra, tik kai kuriose postsovietinėse šalyse, ypač LT. Bet čia ne Sorošo, o savų darbas. Ties savi įsitaisę Laisvos rinkos institute. Sorošas nefundavo Laisvosios rinkos instituto, iš kurio ir sklinda tas laukinio kapitalizmo be ribų ir be saiko virusas, kuris ir Jus ir mane erzina. Tą LLRI, beje, išlaiko būtent LT oligarchai, monopolistai, oligopolininkai ir transnacionalinių korporacijų, pvz. Skandinavijos bankų, filialai Lietuvoje. Sorošas fundavo laisvę nuo SSRS, o ne nuo socialinės atsakomybės, kuo užsiima LLRI. Už tą laisvės propagavimą kai Rusijos vadovybė davė komandą nutraukti užsienio fondų paramą Rusijos nevyriausybinėms organizacijoms, tai vienu metu prasidėjo puolimas vienodais tekstais ant Sorošo finansuojamų įstaigų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. Tai buvo kerštas už POLITINIŲ LAISVIŲ propagavimą Rusijoje. Jei D. Kuolys būtų laukinio kapitalizmo liberalas, tai nebūtų štai taip daręs: kai žmonės buvo policijos žalojami ir nukankinami dar 2006 m. žalojami, pvz. Gintaras Beresnevičius buvo įkištas į policijos automobilio bagažinę ir tol vežiojamas, kol mirė, vienintelis Darius Kuolys bandė našlei padėti ir gerą G. Beresnevičiaus vardą apginti. Tas pats vyko su Vytauto Pociūno žūtimi - tik D. Kuolys bandė apginti jo ir jo našlės gerą vardą. Bet jau buvo pabandęs peticijų neveiksmingumą dėl G. Beresnevičiaus mirties. Todėl D. Kuolys ėmėsi kito metodo - vedė, kvietė žmones į pasipiktinimo, gedulo, atminimo, protesto akcijas (koncertus, piketus, mitingus) bet jo BEVEIK NEIKAS nepalaikė (maksimum iki kelių šimtų žmonių susirinkdavo į tas akcijas), nes bijojo, ypač politikai. Laukinio kapitalizmo liberalai, ypač postkomunistinių šalių, o tuo labiau LT neturi nei atjautos, nei širdies, meldžiasi Laisvosios rinkos institutui, kuris propaguoja laukinį, nereguliuojamos rinkos kapitalizmą, kokio nelabai kur pasaulyje yra. Taigi Darius Kuolys šia prasme - joks ne liberalas. Kitas dalykas, kad vakarietiškoje demokratijoje TIKRI LIBERALAI gina žmonių teises į sveikatą, gyvybę, orią senatvę, orų pragyvenimą, teisę į mitingus ir į saviraišką, teisę būti nemušamam policijoje. Šia prasme liberalų Lietuvoje beveik nėra. D. Kuolys nėra ir joks kosmopolitas, nes kosmopolitai netyrinėja lietuvių viduramžių raštijos ir istorijos, nacionalinės lietuvių sąmonės formavimosi, RESPUBLIKOS ištakų Lietuvoje ir pan. , o D. Kuolys tai daro jau kelis dešimtmečius, leidžia knygas, dėsto apie tai studentams.

ech2012-07-29 20:21

labai, labai geras straipsnis, uztikrintas, sekmes autoriui ! Net saldu .

Naglis Puteikis2012-07-29 20:19

to 46. Skaitytojas 2012-07-29 01:26:21 (92.26.122.134) parašė: "tiksliai parasyta, jeigu rems Kuolys A.Bilotaite, tai butinai prisiims ir Anusauska. Juk apie juodu graziu kalbu buvo seime. Ir kas ta Bilotaite, kuri visuose sarasuose buvo pries Venckiene. " N.P.: Pasislėpus už anoniminio niko lengva dskleisti dezinformaciją, nes A.Bilotaitė NIEKADA NEBALSAVO PRIEŠ N.Venckienę.

vito2012-07-29 20:15

Aš rūkau, bet negeriu, bet myliu moteris.

Naglis Puteikis2012-07-29 20:07

Šarūnas Puidokas: "Užtenka prisiminti, kaip meistriškai N. Puteikis suskaldė amžiną atilsį Kęstučio Čilinsko nepartinį demokratinį judėjimą, kuris konservatoriams, o kartu ir liberalams, kišo pagalius į ratus prieš 2008-ųjų Seimo rinkimus." NP: Nuostabu skaityti tokius dalykus portale, kuriuo visą laiką pasitikėjau. Aš suskaldžiau NDJ? Viešpatie švenčiausias, pasiklauskit bet kurio tuometinio JDJ aktyvisto, ar dabartinio NDJ aktyvisto kas ką skaldė. Buvau eiliniu JDJ nariu, kol tarp Vilniaus aktyvistų kiklo idėja, kad neturi būti partinių. Tada jie ir inicijavo dalinimąsi į dvi dalis - į JDJ ir NDJ. O kad 2008 m. JDJ kišo pagalius kažkuriai partijai, tai niekaip neįmanoma, nes a. a. K. Čilinskas deklaravo būtent nėjimą į jokius rinkimus. Autoriaus minčių seka: jei kažkas rems Bilotaitę, tai ir Anušauską, o jei Anušauską, tai ir Adomėną. Pratęskime: jei Adomėną, tai ir Alekną, o tada būtinai ir Matuzą, o jei Matuzą, tai rems ir V.Navicką. Ir t.t. Jei kažkas rūko, tai ir geria, jei geria, vadinasi ir vagiliauja ir pan.

vai vai2012-07-29 19:59

Na va, ir paaiškėjo, ko "Ekspertai" jau daugiau nei kelios savaitės nenuilsta pilti pamazgų ant D. Kuolio ir pjudyti "Drąsos kelią" su "Lietuvos sąrašu". Ogi, galų gale, paskelbtas "Drąsos kelio" pirmasis rinkiminis dešimtukas(DELFI), ir ten Nako tai nėra... va, va... nutrūktgalviai liko už borto. Ir tai labai teisinga bei protinga. Sveikinam teisėją Venckienę priėmus teisingą sprendimą: tarp partijos lyderių ne vieta žmonėms, kurie politiką suvokia, kaip nuožmią kovą be taisyklių, kuriems sąjungininkų ir sąlyčio taškų ieškojimas - tuščias laiko gaišimas. Tikėkimės, kad žmonės stoję už naujos partijos vairo, nepasiduos pagundai nueiti amoralios, bevertybinės politikos keliu, kuri, kaip visi žinom, veda į niekur. Kas pamiršot pažiūrėkit į konservatorius... Na o dėl jaunų žmonių, siekusių politinės karjeros ir nusukusių ne tuo keleliu- gaila žinoma... , deja, politikoje klaidas ištaisyti sunku.

joooo2012-07-29 19:55

mazai kas beskaito lietryti ir delfyna , tai provokatoriai ped....susibego sicia, na gal ir idomiau :}

hz2012-07-29 19:52

Saunuoliai Ekspertai .eu ! Stiprybes ir istvermes , sveikatos :) !

vito2012-07-29 19:50

Jau reikia naujo straipsnio - čia baigia viskas užDelfinėti.

Jules nutvėre melagi Puidą uz rankos.2012-07-29 19:30

Jules 2012-07-29 11:09:02 (78.56.245.254) parašė: Norėčiau patikslinti. Kiek man žinoma, šiuo metu nei p. Pūras, nei p. Slušnys Vytauto Landsbergio fondo valdybos veikloje nedalyvauja. D. Pūras nuo tada, kai kandidatavo į VU Medicinos fakulteto dekano postą (maždaug 10 metų). Tuo metu p. D. Pūrą pakeitė p. L. Slušnys, bet jis greitai išvažiavo dirbti į Klaipėdą ir atsisakė dalyvauti fondo valdybos veikloje.

Almantas Stankunas2012-07-29 19:29

Šiaip visada palaikau ir skleidžiu ekspertai.eu publikacijas. Be šį kartą nuvylė. Skamba primityviai, nes kalbama apie tai kas būtų jeigu būtų. Negi nesuvoksime, kad gėris gali laimėti tik tada, kai to gėrio ieškosime ir suradę jį prapažinsime visur - visose partijose ir judėjimuose. Tikiu, kad net ir pačioje VSD yra padorių žmonių, kurie širdyje nepritaria savo vadovybės elgesiui dėl pastarųjų rezonansinių įvykių Lietuvoje.

PUIDOKAI SUSIMILK DAR IPILK2012-07-29 19:26

Manai ,galima be pusiaulitrio suprasti? Kuri tokias nesamones ir galvoji, kad kas gali jomis patikėti. Istorija žino, kad sov laikais uztekdavo ant lietuvio ar ant žydo ar ant gruzino pasakyti : -Jis anglų, arba Japonų arba Vokiečių šnipas, ateidavoo NKVedistai ir sušaudydavo žmogų nekaltą. Bet uz tat liaudį veikė žodis šnipas. Kuolys kartu su Drasiaus keliu siekia rinkimuose panaikinti kubiloidų viešpatavimą. Atsiranda Puidokas ir sako : sąmokslas . Ko jis tikisi. Tikisi, kad pradės veikti pedofilinė teisėsauga, ne tik prieš Venskienę, bet ir prieš Kuolį. Ir liaudis bus patenkinta, jei nekaltą įkiš turmon. Pavyzdys _ Chodorkovkis, , Timošenko... Lietuvoje: Kusaitė. Taip gindziamas kelias prolet kultui.

RUDENI2012-07-29 19:19

balsuoti tik uz DRASOS KELIAS politine partija. Taskas !

baisu2012-07-29 19:17

ko tas Vytautas Juozapaitis taip verziasi i seima, ar esantis seime Juozapaitis vieta sildo !

to nors2012-07-29 19:13

Sventa Jusu tiesa ! Arteja ruduo ir vis labiau sirdi gelia. Nei minutes, nei akimirka netikejau Kuoliu. Apskritai, kas uztikrins saziningus biliuteniu skaiciavimus ????? L i u d n a !

nors2012-07-29 18:32

1 proc. Pajamu paskyriau dk, nors balsuodavau uz konservatorius arba liberalus, dabar esu kryzkeleje: konservatoriai su liberalais man nebeegzistuoja del atsiskleidusiu doroviniu vertybiu, o dk,kaip partija, yra labai silpna. Matulevicius irgi yra seimo nariu budamas negraziu dalyku su sklypais padares, kuolys jau buvo valdzioje, taigi atsiskleide. Gal balsuosiu net uz milijonieriaus partija-aisku, ne darbo, o respublikonu. Jus cia nesvaikite, kad ateis dk rudeni ir nusluos visus. Be rimtu zingsniu,be asmenybiu, be intensyvaus darbo su zmonemis neateis ir nenusluos. Labai gerbiu naka ir venckiene, bet jie turi suprasti, kad ne apie konkurentu sarasus turi kalbeti, ne pedofilijos istorija zaisti be galo ir be krasto, o kelti viesumon visas kitas neteisybes istorijas. zmones, kurie lanko si portala, yra jusu fanai, bet pasikelkite statistika lankomumo, ir matysite, kiek rinkeju suandien turite. Jei tikrai norite laimeti, jusu laukia labai itemptas darbas. Dabar gi jo nepastebiu

alfa Kindziulis2012-07-29 18:30

Skirtingai nuo Bardisiaus, ekspertai.eu vertinu teigiamai, nes pirmą kartą per 20 metų "ylos iš maišo lenda" prieš rinkimus, o ne po rinkimų.

Arvis2012-07-29 18:28

Pagaliau gerb. prof. VLandsbergis pamatė kuo pavirto konservatorių partija. Kuo ji pavirs man teko patirti dar 2003m. - jau tuomet mačiau eilę pasipūtusių ir save pervertinusių veikėjų,kurie paskatino nutraukti bet kokius kontaktus ir norą bendrauti. Manau ši partija "išdūrė" visus tuos, kurie ilgais sovietmečio metais svajojo apie teisingą ir laisvą Lietuvą, nesukūrė savo spaudos,televizijos ,radijo -palikdami visa tai buvusiems kolaborantams ir dabar praėjus dešimtmečiams Lietuva apkvailinta svetimos propagandos ,ir vis dar gelbėtojai pluša išsijuosę,kad ir toliau viskas eitų jiems palankia vaga. Sotaus gyvenimo troškulys,abejingimas vargstančiam,savęs iškėlimas ir daugelis kitų "simptomų" yra būdingas daugeliui ,nesvarbu kokiai partijai priklauso, veikėjų. Valstybės sugedimo mastą gerai parodė mergaitės istorija - teisingumu ir morale čia net "nekvepia".

Bardisius2012-07-29 18:14

Po sio straipsnio pradejau abejot ekspertu veikla.Gerai,kad rinkimai dar tolokai,bus dar laiko ivertint kas yr kas..

pavarotti2012-07-29 17:39

Keista, kad autorius, prisistatantis aktorium, neskiria baritono nuo tenoro: "...žinomo tenoro Vytauto Juozapaičio..."

Vitalija2012-07-29 17:36

Atsipalaiduokite dėl Gerb. Vytauto Landsbergio. Jį gali kas nori traukti į sąrašus, ar netraukti, gali dar ką nors sugalvoti, tačiau, profesorius Vytautas Landsbergis yra ne eilinė visai Lietuvai priklausanti asmenybė, kurio reikia klausyti ir išgirsti, o ne po sąrašus "stumdyti", ar jo gailėtis, jei kažkas kažką ne taip padarė, ar ne taip suprato, ar ne su tuo sustatė.

alfa Kindziulis2012-07-29 17:13

Vienykitės persigrupuodami.Tie,kurių tikslas lovys ir jau kalbat kriū-kriū kalba, vienykitės su grįžtančiais į lovį, o tie,kurių tikslas teisingumas pagal Garliavą ir dar kalbat lietuviškai,vienykitės su Drąsos keliu.Juk vienybės klausimas atsirado tik dabar, prieš rinkimus, o prie tvoros nebuvo diskusijų dėl vienybės Seime.

Gaila2012-07-29 17:09

Manau, kad sąrašo idėja yra suburti kiek galima daugiau šviesesnių ir garbingesnių Lietuvos piliečių. Kol kas Kuolys ir Puteikis tik kovojo už tiesą. Kol kas nenuvylė nei savi idėjomis, nei darbais. Kodėl turėtume jais abejoti. Nesuprantu, kodėl autorius spėlioja, kad sąraše bus susikompromitavę jų bendrapartiečiai, mes gi pamatysime eidami į rinkimus ir galėsime pasirinkti už ką balsuoti. Gaila, kad ekspertai užsiiminėja skaldymu. Tai kai prie tokio skaldymo su juodosiomis technologijomis prisidės sosdemai, paksistai ir uspachikai, tai kas bus.

patarimas2012-07-29 17:02

Neringa turi buti labai izvalgi. Kuolininku gali buti infiltruota i jos partija. Neringa buk atsargi. Kurk skyrius rajonuose, nes kaimas netures us ka balsuoti ir gali neateiti i rinkimus

Xy2012-07-29 16:57

Pagyvensim - pamatysim . Gal straipsnyje tik prielaidos . Apie D. Kuoli pasakyciau - "trintukas".Tas terminas ne naujas , gyvuoja jau 20 metu .

TONIS2012-07-29 15:58

Apie Puteiki arba gerai,arba nieko! O ,jei Kuolys remia Bilotaite,tai kompromituoja savo "marke",nebent jis ja "isdulkint" noretu uz paslauga...:)

suomis2012-07-29 15:44

to Povilas Yra katinas kuris gaudo peles ir yra katinai kurie tik imituoja pelių gaudimą. Reikia atskirti grūdus nuo pelų.

Petras2012-07-29 15:13

Autorius teisus. Kuolys ir jo kapeikoliubovų ir kruglodurovų sąrašas yra eilinis plutokratijos(padofilokratija) projektas. Konservatyvusis kretinas, nubalnota nosimis, kaip koks pusdurnis batka Machno, mynantis dviratuką po nugyventą ir išsibėgiojusią Lietuvą, daugaiau nieko protingesnio ir nepajėgė sugalvoti, gelbėdamas savo vagių šutvę, kaip už saują sidabrinių nusisamdyti judą kuolažmogį. Nesiduokim suklaidinami ir balsuokim už DK partiją.

Jules2012-07-29 15:09

Norėčiau patikslinti. Kiek man žinoma, šiuo metu nei p. Pūras, nei p. Slušnys Vytauto Landsbergio fondo valdybos veikloje nedalyvauja. D. Pūras nuo tada, kai kandidatavo į VU Medicinos fakulteto dekano postą (maždaug 10 metų). Tuo metu p. D. Pūrą pakeitė p. L. Slušnys, bet jis greitai išvažiavo dirbti į Klaipėdą ir atsisakė dalyvauti fondo valdybos veikloje.

Benas to pilieciu2012-07-29 15:08

Pagal tave garbe turi seimo narei kurie balsavo uz mergaites pagrobima?

ekspertai.eu2012-07-29 15:05

anonimui : Dėmesio piliečiai, 2012-07-29 11:04:27 (87.247.121.215) Puidokas nėra DK narys.

Dėmesio piliečiai,2012-07-29 15:04

Venskienės partijos narys Puidokas, jau dabar, net neprasidėjus rinkimams, užsiiminėja šmeižtu ir viešai meluoja. Nes Kuolys neramsto jokių konservatorių ir netgi atvirkščiai: tai N. Puteikis visaip palaiko Kuolį ir "Lietuvos sąrašą". Jei dabar DK taip elgiasi, tai kas bus kai tokie puidokai papuls į Seimą? Bus neovalinskai? Todėl, prieš balsuodami už DK gerai pagalvokime ar tikrai jie tie kuo save pristatinėja. Garbe, kiek pastebėta, jie tikrai nepasižymi.

Benas2012-07-29 15:03

Tam kam atsibodo skaityti mano komentarus. Ponuli galite neskaityti ju niekas nevercia. Atsiverskite delfi, komjaunimo tiesa, brnardinai ten visi vienminciai. Ten zmonems plaunomos smegenys ten liberalai, globalistai, marksistai ten leninas ir jo ideju igyvendintojei, ponuli skaitykite tenai. O del kaldu tai geriau daryti rasytines nei zlugdyti ir isvokti valstybes turta milijardais.

Benas to kostui2012-07-29 14:53

Pritariu 100 proc

irma2012-07-29 14:50

man atrodo venckienei geriau vienytis reikia su socialdemokratais, negu su nieksingais konservatoriais ar ju filialais. o jei rimtai - drasos kelias turi eiti savo keliu, kiek imanoma valytis nuo provokatoriu, kuriu cia bus bandoma inkrustuoti kiek imanoma daugiau. jokiu vienybiu negali buti su visokiais apsisaukeliais atbundanciais pries kiekvienus rinkimus

Kostas2012-07-29 14:44

Dešinieji, kairieji. Apie ką Jūs kalbate gerbiamieji?. Nėra Lietuvoje, beje niekad net nebuvo jokių ten dešiniųjų, kairiųjų ar dar kokių viršutinių, apatinių. Yra viena vienintelė partija, tai gobšių, savanaudžių vagių ir plėšikų sambūris, kurie turėdami tik savanaudiškus tikslus ir siekdami klaidinti tautą pasivadino neva ideologiniai priešingais pavadinimais, buvę bolševikai (socialdemokratai) ir naujieji bolševikai (konservatoriai) su savo draugeliais satelitinėmis grupuotėmis (darbiečiai, tvarkiečiai, liberalai centriečiai ir ne centriečiai ir dar gyvas velnias visokio sbrodo), kurie priklausomai nuo politinės konjunktūros prisijungia prie galingesniųjų. Atsirandantys nauji, pažangūs judėjimai sąmoningai skaldomi, žlugdomi į jų gretas infiltruojami atvirai ir užsimaskavę naujieji ar buvę bolševikai, kurie vienaip ar kitaip visuomenės akyse diskredituoja partiją bei jos žmones. Tas labai akivaizdžiai stebima su nauja partija Drąsos Kelias. Atsiranda Kuolys, sąrašai su bolševikų pavardėmis, prieštaringai vertinamo laisvos rinkos instituto rekomendacijos. O dar tas teisėsaugos pagreitinto tempo presingas N. Venckienei. Veikiama pagal klasikines taisykles - nėra žmogaus, nėra problemos ir tikslas pateisina priemones.

Boravskiui ir Nakui2012-07-29 14:41

Issiplete ekspertai.eu ir pavirto menkaverciu pliurpaliu portalu. Pagal Visuomeniniu ir politiniu procesu skyriaus vadova Saruna Puidoka gaunasi, kad visus galima prijungti prie ko nors: kad ir prie Snieckaus, Stalino ar Lenino. Aksciausio lygio debilizmas!

Povilas2012-07-29 14:39

Naujoji politikų banga, siekianti nušluoti "sistemininkus" kartais neišvengia paprasto vaikiškumo. Štai ir šiame straipsnyje gerb. aktorius kiek panašus į vaiką, žaidžiantį slėpynių su D. Kuoliu ir jo kompanija. Tam vaikui pavyko iš tolo pamatyti, kur slepiasi D. Kuolys ir jis jau plyšoja visa gerklė visam kiemui: "radau, radau!" Šaunu! Įžvalgu! Bet ar to reikia? Ar tą žaidimą reikia žaisti? Štai "senas politikos vilkas" D. Kuolys tikriausiai žaidžia šachmatais. Sėdi pats sau "nė prie ko" - rinkimuose kandidatuoti lyg ir nesiruošia, bet figūras vistiek stumdo - kuria partiją, vienus remia, kitus ne, pasisako žiniasklaidoje ir mitinguose. Kitaip sakant, įtakos nepraranda. Ir dar didelis klausimas, ar jį patį kažkas nestumdo toje žaidimo lentoje. Bet jis - figūra. Taigi, jei jau pasukote į politiką, tai mokykitės politikuoti. Jei jūs aplosite visus konservatorius kaip nedorėlius, tai prarasite ir tuos dorus konservatorius, kurie avira širdimi norėtų prisidėti prie DK. O tokių yra! Geriau neklijuoti etikečių: konservatorius, komunistas ir t. t. ir pan. Žymiai paprasčiau žiūrėti, kiek žmoguje yra žmogaus ir ką jis iki šiol gero ar blogo yra padaręs, per daug nekreipiant dėmesio į gražias kalbas. Žvelgiant į kiekvieną atėjusįjį geranoriškai, bet reikliai, galima atsirinkti. Juk nesvarbu, kokios spalvos katinas: juodas, ar baltas, svarbu, ar gerai jis peles gaudo.

kaunietė2012-07-29 14:32

Aš ,kasdien važiuodavau į Garliavą ...Kasdien vis dairydavausi , gal pamatysiu Klonio gatve atvažiuojant tokias bilotaites ,ar kuolius ..,deja . Kur šiandien mergaitė? Ar jiems tai rūpi??? Kas jai sugrąžins vaikystę, laisvę,kas ją išvaduos iš kalėjimo? Kur šiandien Tiesa ir Teisingumas?Važiuokime po Lietuvą, rodykime ir rodykime gegužės 17d. šturmą ...žmonės atsirinks pelus nuo grūdų patys....

Modė2012-07-29 14:29

Vienintelis išsigelbėjimas - nieku gyvu nebalsuoti už buvusius seimūnus, kurie bezdėjo seime 20 metų.

Basakojė2012-07-29 14:25

Pamažu išsirutuoliuoja kas yra kas. Ko gero reikia balsuoti už Matulevičiaus Lietuvą Lietuvoje.

Info2012-07-29 14:25

Iki rinkimų liko 77 dienos.

Basakojė2012-07-29 14:23

Joa... bilotaitė.. Verta susimąstyti... Manau, kad už Kuolio sąrašą tai jau tikrai nebalsuosiu.

fk2012-07-29 13:27

arba kuolys nusisnekejo kalbedamas apie tokias bilotaites, arba as nezinau... remti bilotaites, tai kodel tada neremti kokiu juknevicieniu??? juk vienodo lygio abi motereles

Ponui Benui2012-07-29 13:24

Jau koktu darosi nuo jūsų komentarų. Kiekviename portale tie patys sakiniai su klaidomis, tos pačios mintys įkyrėję iki gyvo kaulo. Pakeiskite "plokštelę", ponas.

Daumantas2012-07-29 13:21

Atrodo, kad viskas lyg ir gerai. Reikia vienytis visiems tiems, kurie už TIESĄ mūsų Tėvynėje. Atrodo, kas jau kas, tačiau dešinieji pirmieji turėtų eiti tuo keliu. Tačiau man kelia nuostabą keletas faktų. Kodėl dauguma konservatorių "stovėjo po medžiu", kuomet vyko teroro aktai Garliavoje, kodėl daugelis jų balsavo už neliečiamybės atėmimą poniai Venckienei? Deja, tai-faktai, kurių niekas nepaneigs. Liūdni faktai. Jie veda į dešiniųjų susiskaldymą, kuris Lietuvai nieko gero neduos. Įdomu, kuria kūno dalimi mąsto mūsų dešinieji?

Absurdas2012-07-29 13:21

"Jei D. Kuolio „Lietuvos sąraše“ yra konservatorė A. Bilotaitė, nemaža tikimybė išvysti ir konservatorių Arvydą Anušauską". Vienas iš dviejų: arba ponas Puidokas yra nelabai garbingas, arba nelabai protingas.

algis2012-07-29 11:43

Yra trys simptomai:balti arkliai,paranoja ir sizofrenija.Kas dominuoja siame straipsnyje?

spragilas2012-07-29 10:10

Labai sunkiai vyksta tautos suskaldymas,perskaičius komentarus matosi,kad viai puikiai atskiria šiaudus nuo grūdų,manau,kad Lietuva po rinkimų smarkiai pasikeis nes jau žmones gerai orentuojasi,vagims,sukčiams ,kapeikoliubovams,žemių skraidintojams,buvusiems lovio vergams,tarnams iš praeities sunku bus prasmukti į naują Seimą. Jie dar bandys daug kartų,bet manau jie pralaimejo. Tik sureme pečiais ir mastantys paskutinį kartą galime išgelbeti Lietuvą stovinčia ant bedugnes. Džiaugsmas kad taip sumaniai jau orentuota Lietuva ir jau nera jegos kuri tai sudegintu. Neringa Drąsos kelias visų Lietuvių širdyse.

Gargonas2012-07-29 09:57

Didžiausias priešas slepiasi ten, kur jo niekuomet neieškotumėt - Julijus Cezaris. Jei pešasi du lietuviai, šalia visada galima aptikti kaip ir nekalta, nematoma, nereikšminga, bet didžiausia kaltininką ir tas kaltininkas kaip taisyklė visada būna konservatorius.

Darius2012-07-29 09:46

Kuolys jau buvo seime. Prisiminkite, kai buvo Švietimo ministras ir pirmasis įvedė mokamą mokslą, kurio kaina buvo nereali. Pasidomėkite, kiek studentų tuo metu studijavo ir galėjo baigti aukštąjį mokslą. Atsakymas: vienetai. O šiandieną jis jau kovotojas už teisingumą, už lietuvių gerovę, korupciją ir pan. Ir kokį paprastą žmogų jis ginė?

Atsipeikėkite!2012-07-29 06:03

kur jūs matėte ar girdėjote, kad Kuolys sudarinėtų tokį sąrašą?!.. O juo labiau rašytų šias ŠP nurodytas pavardes?!. Šiaip labai nusivyliau ŠP - savo noru, niekineo neverčiamam taikyti juodąsias technologijas ir prisidengti kaip figos lapeliu gerais ketinimais, skambiomis pareigomis ir... Profesoriumi... Menka. Net labai. Ir visiškai negarbinga. Ir gūdu.

Skaitytojas2012-07-29 05:26

tiksliai parasyta, jeigu rems Kuolys A. Bilotaite, tai butinai prisiims ir Anusauska. Juk apie juodu graziu kalbu buvo seime. Ir kas ta Bilotaite, kuri visuose sarasuose buvo pries Venckiene. Visur balsavo pries Venckiene, tai kas cia vyksta su tuo Kuoliu? Jokiu konservu net negalima priimt. Jis tada isdavikas. Jau man uz Bilotaite desimt kartu geriau A. Matulevicius. Kai kas labai negraziai raso, bet pasiziurekit pirmiausia i savo uzanti. Jis tikras patriotas, nebijo tiesos zert i akis, net buvo bandoma uz tai su juom susidoroti.

vv2012-07-29 05:02

ekspertai kodėl dabar ginate profesorių? ar tikrai jis jau toks čystas? man geriau 10 puteikių, kurie išvalytų LIETUVĄ nuo korupcijos, negu profesorius, kuris turi tamsią praeitį. kas sunaikino ūkį? mokslą? sveikatos apsaugą? ne profesorius? aišku žmonės keičiasi.

Reputacija,2012-07-29 04:05

prestižas,socialinis statusas. Tai uždirbama tik kantriu,mandagiu elgesiu. Kultūra. Pamąstymui. Kas esi,tą ir pritrauki. Jei norėsi teisingumo, ir tuo pačiu piktinsiesi kitais jo siekiančiais,būsi priešiškai nusiteikęs jų atžvilgiu,taip pasąmoningai nutrauksi ryšius su žmonėmis,kurie jus remia.. Ir vieną dieną sužinosi,kad tu niekam nereikalingas. Tokie prieštaravimai,kai nori teisingumo,o tuo pačiu burnoji ant kitų, jo siekiančių,veda į šunkelį. Tokie bambekliai patys atbaido tai ,dėl ko meldžiasi.... Ir aišku,jau visai kitas klausimas,kaip patys konservatoriai dangstosi profesoriaus vardu ir bando žaisti dvigubą žaidimą. Ir D. Kuolys čia "ne prie ko"...

sudu myzalu centras2012-07-29 03:56

ar rado profesorius prikakotus pampersus?

Skirmantė2012-07-29 03:51

To labai neetiškai. Šita nuotrauka - kaip tik. čia tik nuotrauka. yra juk tokių, kurie ne tik nuotrauka, bet ir jo pozicija naudojasi dabar, nors tada patys po medžiu stovėjo ir dabar stovi, bet štai prisiminė, kad profesorius kažką apie medį kalbėjo...

Skirmantė2012-07-29 03:47

Konservatorius konservatoriui nelygu (tikrų konservatorių gal 3 ar 2 seime, kuriuos pasiimančiau į Nojaus arką). Štai Puteikiu bei Vitalijum Gailiumi aš pasitikiu (nors ir nepažįstu, bet pasitikiu), o Bilotaitė, eilinė politinė karjeristė, kuri nuosekliai po medžiu stovėjo, kai draskė vaiką... ŽODŽIU- ATSIPEIKĖKIT, "Lietuvos sąraše", neimkit tų, kurie po medžiu stovėjo ir dėl Venckienės neliečiamybės sugebėjo tik "susilaikyti", tuomet aš nesusilaikysiu ir pasakysiu kad net ir susilaikymas šiuo atveju LYGUS MORALINIŲ PRINCIPŲ IŠDAVYSTEI. Kas galėjo Bilotaitę siūlyt į sąrašą? Retorinis klausimas.

Labai neetiškai2012-07-29 03:47

panaudota V.Landsbergio nuotrauka.Kaip jaukas.Manau,kad profesoriumi primityviai naudojamasi.Aišku,purvas prie jo nelips.Nors palaikau kovą už mergaitę,bet Drąsos Keliui reikia mokytis kultūros.Tikiu,kad tai brendimo etapas.Viskam yra ribos.Jauskite saiką.

ana2012-07-29 03:43

tik už Drasos kelią

Tadas2012-07-29 03:41

baikim tas nesąmones su partijų rėmimais,ar tai būtu komunistai,konservai ar drąsos kelias ,remkim žmones kuriais pasitikim,o ne kažkokį pavadinimą .Remsiu Patacką ,Venskienę,Pertrusevičių,patvorinius,bet niekad neremsiu Brunzos,Matuliavičiaus,Kuolio,Gylio,kad ir kokioj partijoj jie benutūptu

Benas2012-07-29 02:55

Visoms partijoms prasidejo konvulcijos kaip papulti i seima? Visi bijo DK ir manau jei bus trukdoma. Bet TAUTA manau tars teisinga zodi juk negali balsuoti kas pritare vaiko grobimui ?. VIENYBES IR VISI BALSAI UZ ,,DRASOS KELIA" TIK TAIP GALIMA NUTRAUKTI TAUTOS GENOCIDA, KURIS VYKSTA NUO 1940M

Benas to sv2012-07-29 02:39

Man tas pat kuolys, smailys ar koks valys. Viso pasaulio TAUTU PRIESAS YRA MRKSIZMAS, LIBERALIZMAS, GLOBALIZMAS. Per situ individu ideplogija vyksta karai ir revoliucijos. Manau mastantiems viskas aisku. Daug ka pasako jo aplinka donskis, aleksandravicius, adamkus

algis2012-07-29 02:35

Taiklūs pastebėjimai, labai taiklūs.

SV2012-07-29 02:31

nesupratau autoriaus pasiputimo, skelbia kaip naujiena tai kas seniai zinoma. kas tas kuolys, kam jis dirba, ka yra pridirbes. zmones atsipeikekit ir nevaidinkit mesiju. kuolys senas politikos profas ir zino ka daro. konservatoriai nuo seno garsus intrigu meistrai ir sios srities lyderiai. siaip cia teisybe straipsny konstatuota, bet kas is to? geriau galvokit ka daryt kad sito viso atsikratyt.

Tai2012-07-29 02:26

tik prielaidos.Ir labai kiršinančios.

tik tiek2012-07-29 02:25

Kvailesnio rasinelio skaityti neteko.

Lyg ir suaugę žmonės,2012-07-29 02:15

o nesuprantat. Visos partijos, kaip jos besivadintų, VIENODOS. Ir jose buvusių tikslas patekti į valdžią, prie lovio. Dabar tą bandys daryti per Lietuvos sąrašą ir kt. Žmonės laukė tikro apsivalymo, ir ką jie mato? Darių Kuolį, adamkinį, Medalinską, paksinį, Brunzą, Genzelį, Gylį - gal jūs visus durniais laikote? Sėkmės rinkimuose...

astreja priesrinkimine kova2012-07-29 01:52

Tikrai nesuvokiau kuolio kam ilkure partija, jei jis ,,nekandidatuos" i Seima pats. Kam chebryte Seime be vedlio? Pritariu, kad Drasos keliui reikia kompetetingu zmoniu daugiau. Patiko S. Brundzos siulymai partijos programai. Jie turetu tspti daugeliui punktu pagrindu. Maziau arogancijos : ,,ash, ,,ash", ash," - daugiau- mes, mes, mes. G. Merkys turetu isijungti, Inga Stepukoniene butinai ir kiti, aktyviai pasisake iv. klausimai. Stulpinas gali padeti koreguojant programa - nereikia Venckienei viska apsiglebus vienai daryti- viena galva -- gerai, o dvi - dar geriau ir t. t. Isejo Lietuviu fronto biciuliai su pareiskimu. na, ju tarpe yra keistu asmenybiu - kai kurie Kauno advokatai atsisake padeti eilineje byloje, o jie priklauso LFB?! Daug spekuliaciju. Bet yra puikiu spcialistu ir doru zmoniu Lietuvoje, jais reikia remtis. Kviesti vyr. vaiku pediatra, onkologijos profesore, psichologus Mironcikiene, Andzelika Vezbaviciute ir t. t. Sie zmones nestovi po medziu ir dabar, ne tik anksciau. Kirsinimai pasieks dar aukstesni lygi, priartejus paskutiniam turui. DK partija, rugiapjutei pasibaigus turi pabirti i kaimus su filmais is vaiko grobimo (juk retas turi kompiuterius)kovo ir geguzes men. Zmones zino A. Naka, Rolanda , pasakiusi Cerniauskui - jus man slykstus... , Vasiliauska, Varkala net Aidas Venckus turetu dalyvauti rinkimineje kaampanijoje (nesitiki, kad seima isiro... ) ir t. t. Bukite stiprus.

Klausimas rimtas!2012-07-29 01:25

Kas isgelbes TS nuo rinkimines katastrofos po geguzes 17 ir imuniteto atemimo Venckienei??? O dabar dar Stankunaitei, padavus ieskini prie Lietuva! Tai reiskia, Stankunaite, prievarta su 240 policininku seimo, Grybauskaites, Kubiliaus akivaizdoje pagrobusi klykianti vaika, padave i teisma Lietuva, t. y. padave i teisma mane, Tave, mano vaika, Tavo vaika, Tave, ponas Kubiliau, Tave, ponas Landsbergi, Tave, ponia Degutiene, Tave, ponia Grybauskaite! Ir Jus nerandat reikalo reaguoti i tai???

Skaitau ir pastebiu2012-07-29 01:19

Na, bet nei vienas judėjimas, nei viena partija taip nevaro bačkų ant kitų, kaip tie, kurie remia Drąsos kelią! Kur tik nepaskaitysi, tai visur priešus mato; tik jie protingiausi, tik jie geriausi! Netgi, tie, kurie atvirai sako, kad remia Venckienę, vis tiek apdergiami! Atstumiančiai tai atrodo, ir kiršina tautą. Kelia abejones ar jie Seime sugebės ieškoti geriausių sprendimų, ieškoti kompromisų.

Kas tai ? Naujas eksperimentas?2012-07-29 01:14

Ir dar: Idomus ir pritrenkiantis faktas, kad gerb. Landsbergio fonde figuruoja Slusnys ir Puras!

Benas2012-07-29 01:13

VIENAS KELIAS TIK ,,DRASOS KELIAS" ZMONES NEPASITIKEKITE AFERISTU KURIAMUS VISOKIUS SARASUS

Benas2012-07-29 01:08

Lietuvoje konservatoriu partijoje, sunaikinus konsevatizma ir tapus neoliberalais taip jie neikina LIETUVOS VALSTYBE labiau nei komunistu partija. Tik nesiorentuojantis aplinkoje zmogus, gali galvoti, kad zingeris gali buti konservatorius. O lensbergiu niekas nesinaudoja nes jis turi buti niekam neidomus. Tai zmogus padares nusikaltimu LIETUVAI KAI PADARE KILNOJAMA ZEMIA IE AFERISTAI PRADEJO KILNOTIS I GERIAUSIAS VIETAS TAIP SUPRIESINES ZMONES. ,,Lietuvos sarasa "| zmones turi boikotuoti ir taip padeti sau ir savo vaikams del ateities

Kas tai ? Naujas eksperimentas?2012-07-29 01:05

Tik labai idomu, ka pasakytu gerb. D.Kuolys, isvydes "papildyta" sarasa... Juo labiau, kad sudarant "Lietuvos sarasa" zmones nesiule nei, Kubiliaus, nei Degutienes, nei Juknevicienes, nei Kreivio, nei Anusausko, nei kt. cia isvardintu! Nemanau, kad sis eksperimentas pavyks! Konservatorius rinke zmones nusivyle tiek Kubilium, tiek Degutiene, tiek Abramikiene! Tokiu atveju labai teisingai padare DK, kad liko savarankiskas!!! Mano seima balsuos uz Patacka, Venckiene ir Varkala! Balsuociau ir uz Griga, Slicyte ir Motieka, jei jie issikeltu!

Benas to lietuviui2012-07-29 00:58

Tu man pasakyk kaip gali suvienyti + ir -? kaip gali pasitiketi liberalais kuriu tikslas naikinti TAUTA ir VALSTYBE, PATRIOTIZMA IR ISTORIJA? Jus pasiziurekite kokia jo aplinka, donskas, adamkus, aleksandravicius ir i juos panasus

Benas2012-07-29 00:53

As visada sakiau, kad kuolys yra sorosininkas jam geda kai patriotinis jaunimas eina Vilniaus gatvemis jam geda stoveti prie veliavos su svastika. / Jis yra marksistas, globalistas, liberalas, kuriu tikslas naikinti kas susije su TAUTA, PATRIOTIZMAS o del konsevu tai jie ir su paciu velniu gali eiti obuoliauti del valdzios. ,,Lietuvos sarasas? jei ji surasines kuolys tai niekuo nesiskirs nuo tu kurie 22m vykdo TAUTO GENOCIDA. Zmones jei nori pakeisti nusikalstama sistema LIETUVOJE turi balsuoti tik uz NERINGA!!!!! Turi seime pasikeisti 100proc zmones, isgyvendinti is LIETUVOS lensbergizma, nusimesti baudziauninko pancius. Tokie kaip kuoliai ,,valstybininkai|" viska darys kad suklaidintu zmones.

Lietuvis2012-07-29 00:05

demokratija.eu - puikus, įžvalgus straipsnis Rimas Armaitis: „SUVIENYTI gali tik bendri tikslai, aiški veiksmų programa, o apie tai vienybės idėjos puoselėtojai praktiškai beveik nieko nekalba!..” Dariaus Kuolio vedama “Lietuvos sąrašo” partija visoje šitoje nacionalinio vienijimosi idėjoje ir suvaidino pagrindinį „Trojos arklio“ vaidmenį!..

aldona2012-07-28 23:54

kaip beziuresi isties keistoka. konservatorius puteikis steigia nauja partija, rinko parasus, agitavo, o patys konservatoriai ne garso neisleido. bent jau viesoje erdveje galejo pavaidinti pabardami puteiki tuo klausimu, itikinamiau butu..... nezinau ar dar yra kokia partija kuri leistu vienam is savo nariu steigti nauja partija? gal kas zino?

232012-07-28 23:50

kuolys bande isdurti ir pasinaudoti venckienes vardu, viska jis gerai dare, kaip ir reikia konservam, nera uz ka ant jo pykt. patyres adamkaus patarejas zino ka daro:))))

alfa Kindziulis2012-07-28 23:48

Gera pradžia - pusė darbo. Gerai, kad ylos iš maišo lenda prieš rinkimus, o ne po rinkimų. Na, o reakcija tai graudi. Nors projektas nuostabus - partija užregistruota, rinkėjams akys užpudrintos, bet va, kas čia dabar - projekto gerbėjai nepripažįsta, net pyksta dėl viešo pagyrimo; tik neverkit,gerai?

Kiekvieną dieną vis naujiena2012-07-28 23:32

Tikrai juokingai atrodo, kai kiekvieną rytą paskaitai kokio pranašo, save tituluojančio visuomeninių ir politinių procesų skyriaus vadovu, ar teisininko Stulpino, ar žinomos kriminalistės, ar pagarsėjusių komentarų autoriaus pranašystes, ką blogo D. Kuolys ir partija "Lietuvos sąrašas" padarys ateityje. Prie šio choro prisijungė ir S. Stoma. Vienas "tikras N. Venckienės draugas" putoja - Kuolys VSD ir valstybininkų projektas, "Trojos arklys", kitas, atvirkščiai, "Kuolys užsislaptinęs liberalas". Pikasas tvirtina, kad Kuolio tikslas buvo supjudyti konservatorius su "Drąsos keliu"(tarytum Kuolys būtų pastūmėjęs konservatorius niekšiškai elgtis su N. Venckiene ir "Drąsos keliu"). Pačiai primityviausiai publikai skirti portalo "Tiesiai šviesiai" kliedesiai: Kuolys žydų projektas. O štai šio rašinio autorius mums išbūrė jau visai naują versiją: D. Kuolys, susimokęs su N. Puteikiu, ruošiasi "stumti į Seimą gausesnes Konservatorių pajėgas". Tuoj, tuoj Lietuvos sąraše pasirodys tokie susikompromitavę konservatorių politikai, kaip Šedbaras, Degutienė ir net pats Kubilius... Nurimkit, ponai ir ponios... Šiandien mes žinom, ką žinom. Partija "Lietuvos sąrašas" ruošiasi parenti eilę kandidatų į Seimą, keletą jau paskelbė. Žinom, kad likusius paskelbs vėliau. Taip pat žinom, kad "Lietuvos sąrašas" remia "Drąsos kelio" siekius ir pasirengę bendradarbiauti. Palaukim ir pamatysim, kas bus. Tada ir spręsim, mes rinkėjai, už ką atiduosim savo balsus. O šis desperatiškas pranašysčių srautas, kad "Lietuvos sąrašas" tuoj, tuoj ims kenkti ''Drąsos keliui" ir visai Lietuvai, žalos nei partijai "Lietuvos sąrašas", nei apie ją besiburiantiem iškiliems Lietuvos žmonėms, nei asmeniškai Kuoliui žalos nedaro (na kas patikės, kad prof. Daujotytė turi piktų kėslų). O štai "Drąsos keliui", laikas pagalvoti ar neverta atsiriboti nuo kai kurių "tikrų N. Venckienės draugų", partijos rėmėjų ir narių, taip pat interneto portalų, kurie save vos ne oficialiais "Drąsos kelio" portalais skelbia. Žinot, su tokiais draugais ir paties Jėzaus Kristaus į dangų neįleistų...

O2012-07-28 22:25

Prielaidos, kuriose neabejotinai yra racijos. O kaip kas pakryps..., jei dar busim gyvi, tai galesim ir isitikinti. Argi politikoje kada nebuvo intrigu. Jos niekada nesibaigia. OOO..., tas valdzios skonis, prie jo taip greit priprantama. Lietuva..., o kas tai?

viskas aisku2012-07-28 22:14

Na va ir islindo yla is maiso. Viskas aisku, bet aciu Dievuo Venckiene laiku susigaude. As pergyvenau kad nesusigaudys. As supratau kad kas kas cia rezgama zinot kada. Tada kada 2 mitinge pries mergaites pagrobima buvo paslepti visi plakatai su Kubiliaus, Degutienes, Vaicekauskienes ir kitu veikeju galvom. Kas kas dave nurodyma plakatus paslepti, o zmonems buvo isdalinti maziuliukai plakaciukai su uzrasu tiesos. Paziurekit video koks buvo 1 mitingas ir koks 2, ir jums bus viskas aisku

Rinkėjo pamąstymai2012-07-28 22:06

Aš labai gerbiu p. Neringą Venckienę, gaila man mergaitės ir jos senelių, bet man ši sukurta partija, pasivadinusi Drąsos keliu, kelia daug klaustukų dėl savo kompetencijos, dėl pasipūtimo ir dėl skaldytojiškos veiklos. Gerai, jei ši partija laimės daug balsų ir galės sprendimus priimti vieni, bet gali atsitikti ir kitaip. Provincija gali pabalsuoti ir už sistemines partijas. Tada DK partijai reikės jungtis į koalicijas su kitomis partijomis, reikės ir tolerancijos ir pakantumo ir išmanymo. Manau, kad lankstumas politikams labai svarbu. Ar nenuvilsite rinkėjų savo arogancija, savo per dideliu pasitikėjimu? Juk rinkėjas, atiduodamas balsą už vieną ar kitą asmenį, savotiškai rizikuoja.

Zenonas2012-07-28 22:02

Nepykit, bet šis straipsnis kvepia paranoja. Žiūriu, tik nevykėliams reikia daug priešų, kad patys sau atrodytų dideli. Jeigu visi konservatoriai yra blogis, tai kodėl V. Landsbergis "šventasis"? Sutinku, padėtis "tautos išvadavimo fronte" yra sudėtinga, bet nereikia taip visko suprimityvinti. Ar galvelės neneša ką toliau daryti? Siūliausi. Srėbkit. Pagarbiai

alfa Kindziulis2012-07-28 21:57

lauksim reakcijos - tiesa kai kam akis bado, o kai ką gali apšviesti - kodėl visur vienas komentatorius vis kartoja "Kuolio prisileisti negalima."

Grazina2012-07-28 21:48

Mano manimu tai labai logiška. Aš ir prieš skaitant straipsnį baiminausi, kad kai kurie lyg ir teigiami asmenys pritrauks į sąrašus ir savo draugus, kurie, deja, nėra teigiami. Todėl mielieji, būkite atidūs. Jei matote sąrašuose buvusius seimūnus, pagalvokite ar reikia už juos balsuoti.

Kuklumo, savikritikos ir padorumo2012-07-28 21:46

Vyrai, Jūs niekur nenueisite su tokia savo politika. Jums dar mokytis ir mokytis. Mes, rinkėjai, dar patys suprantame, kuris parlamentaras dirba sąžiningai, kuris ne. Pvz. , man nesvarbu, kad A. Bilotaitė, ar N. Puteikis yra konservatoriai, bet jie yra darbštūs, sąžiningi. O tai yra svarbiausia. Niekados gero žodžio nepasakysiu apie Šedbarą. Taip pat V. Gailius - nesvarbu, kad jis nuėjo į E. Masiulio liberalų sąjungą - visada balsuosiu už tokį žmogų dėl to, kad sąžiningas, principingas ir, kad profesionalas. Seime visose partijose yra daug nevykėlių, liurbių ir tinginių. Mes visus juos atpažįstame ir mokame įvertinti. O ateina jie į seimą pagal sąrašus. Jūs, dabar susibūrę į Drąsos kelią manote, kad pas jus sąraše nebus tokių nevykėlių. Netikiu. O atėję jūs, naujokai, irgi nežinia ką nuveiksite. Beje, jūs turite vieną išryškėjusią blogybę, ar įdą - priešinti vienus su kitais, labai gerai galvoti apie save, manau, net pervertinti savo galimybes. Bijau, kad neatsitiktų taip, kad atsisėdę seimo kėdėje nežinosite nei ką šnekėti, nei ką veikti. Mokykitės diplomatijos, politikos,tolerancijos, kol dar nepatapote seimūnais.

aleksandra2012-07-28 21:42

tai karstis chebra perkaitot eime paplaukiot

aramis2012-07-28 21:40

kad kuolio pries pat rinkimus sukurta keista partija (cia jis nunese net valinska) yra liberalkonservu projektas, kalbos uzkulisiuose sklande nuo pat pradziu. aciu ekspertams kurie kaip visada nebijo nieko viesint

vito2012-07-28 21:39

"Ошейник все равно, что портфель" - М.А.Булгаков. Bet V_ir_PP skyriaus vadovas irgi skamba išdidžiai.

mielas :)2012-07-28 21:27

manau šis ekspertai.eu lyderio pastebėjimas, labai skaudžiai kirs išlikusiam konservatorių elektoratui. bet aiškumo į susidariusią situaciją įneša

netikiu tuo,2012-07-28 21:26

ką skaitau.... Jei tai tiesa - tai tada nafig...

xx2012-07-28 21:20

O kas gali paneigti...?

Lietuvis2012-07-28 21:19

Vertas dėmesio straipsnis, bet žymiai plačiau... SUVIENYTI GALI TIK BENDRI TIKSLAI, AIŠKI VEIKSMŲ PROGRAMA, O APIE TAI VIENYBĖS IDĖJOS PUOSELĖTOJAI PRAKTIŠKAI BEVEIK NIEKO NEKALBA!.. http://www.demokratija.eu/

Apgailėtina!2012-07-28 21:11

savo fantazijas pateikti kaip prielaidas... ir iš to daryti skaldytojiškas išvadas... DK turėtų prisiminti išties išmintingą pasakymą: nereikia ir priešų, kai turi tokių draugų...

Pensininkas2012-07-28 20:58

Nesuprantu, kam Puidokas iš ekspertų išmeta šią sąmokslo teoriją. Gal DRĄSOS KELIO reitingų kėlimui. Tai gal pasakytų, ar eis Kuolya su tuo sąrašu į rinkimus? Prie ko čia Landsbergis, Pūras ir Slušnys bei kiti šoblos.

Anupras2012-07-28 20:46

Labai panašu į paranoją. Ir žvilgsnis įtartinas...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi