Vis abejojau, ar rašyti, ar bus iš to naudos. Pagalvojau, o gal šis straipsnelis padės atsispręsti dar abejojantiems, už ką...

Mažai kalbama apie skriaudą neįgaliesiems, tačiau tai yra aktualu dešimtim tūkstančių Lietuvos piliečių. Po 2008 m. „ naktinių reformų“ ir po jų vykdomo pensininkų ir neįgaliųjų genocido; A. Kubilius, R. Dagys, A. Čaplikas, A. Šemeta (dabartinis eurokovotojas su sukčiavimu) ir kitą „šušara“, kartu su savo „stogu“ turi sėdėti teisiamųjų suole, o ne Seime, ar kituose „šiltuose vietelėse“. Nereikia dangstytis makroekonomikas sąvokomis ir kova su krize, tuomečiai Tėvynės gelbėtojai turėtų kompensuoti žalą labiausiai pažeidžiamiems Lietuvos piliečiams iš savų kišenių, o ne biudžeto lėšom, kaip visuomet pridengiami nusikalstami politikų veiksmai.

Juk nė viena ES valstybė nesiėmė tokio absurdiško, drastiško, antiliaudinio plano, kaip pažaboti krizę. Kol nebus atsakomybės už savo veiksmus ir sprendimus, tol mes būsim neatsakingų eksperimentų aukos.

Komentatorius Raigerdas ne kartą rašė, kad Valstybės valdymas turėtų būti vykdomas privačių bendrovių pricipu. Nei vienas sąmoningas šeimininkas savo ūkyje nepridirbs tiek nesąmonių, kiek pridirba mūsų išrinktieji.

O ką, darau ką noriu, po manęs nors ir tvanas... Juk ir KT kišeninis, ką tik nori išaiškins...

Kas juokingiausia, kad tas pats R. Dagys, buvęs soc.

aps. ministru ir 2009 m. gegužę pasirąšęs diskriminacinius įsakymus (jau tais pačiais metais, dar „įgalaus“ KT pripažintais antikonstituciniais ir prieštaraujančiais žmogaus teisėm. Bet tais įsakymais buvo vadovaujamasi iki 2012 gruodžio 28 d. , kuomet LVAT galų galę pripažino juos neteisėtais) dabar užima Lietuvos Respublikos Seimo nario ir Socialinių reikalų ir darbo komiteto pirmininko pavaduotojo pareigas. Jis ir toliau „rūpinasi“ tais, kuriuos jau kartą sėkmingai išdūrė.

Apie kitus nekalbėsiu, kiekvienas galit „pasigooglint“. Rasite tas aukščiau minėtas „šiltas vieteles“.

Neabejoju, jog baigiantis kadencijai bus vėl prikurti eiliniai departamentai ir kitos įstaigėlės kad tos „erkės“ ir toliau sau ramiai galėtų maitintis Tautos krauju ir prakaitu. Kaip skanu...

Ir saugu... Atsakingai pareiškiu, kadangi turiu pakankamai medžiagos ir patirties nagrinėjant šią situaciją.

Ir 3 metų patirtį teismuose. Ir dar klausimas, jeigu jau 2009 m. rugsėjį KT pripažino šiuos SAM ir SADM įsakymus neteisėtais, kodėl tarnybos 3 metus vadovavosi antikonstituciniais norminiais aktais? Vėl dvigubi standartai?

Ką pas pensininkus „pasiskolino“, pas neįgaliuosius atėmė! Vyriausybės „išdurti“ pensininkai, 10% sumažinus pensijas, dar galėjo pusbadžiu išgyventi, o neįgalieji (turiu omeny tuos, kuriem buvo skirta vadinamoji II grupė ir kurie priėmus minėtą įsakymą buvo nublokšti į III) neteko 50% pajamų, o tai jau nebe pusbadis.

O kur slaugos, priežiūros ir kitos išmokos. Visi gavo vėzdu galvon.

Kiek mačiau ašarų, tų, pažeidžiamiausų žmonių. Be to, jeigu tai buvo vienintelės pajamos, tada per krizę, kai jauni ir sveiki nerasdavo darbo, kas gi tai?

O kad taip šiuos visus veikėjus nors pusmečiui pastatyt į mūsų vietas... Taigi, LVAT sprendimas įsigaliojo nuo sprendimo priėmimo dienos.

O tie pavogti pinigai vaistams ir varganam pragyvenimui nuplaukė. Kodėl teisybė įsigalioja, kai valdžiai patogu?

Argi TEISYBĖ turi galiojimo laiką? Kai kreipiausi dėl kompensavimo nuskriaustiems į Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitetą , gavau atsakymą, kad persiuntė rąštą į Socialinės apsaugos ir Darbo ministeriją.

Kam tada tos Seimo komisijos? O A. Pabedinskienė atsiuntė apgailestavimą ir supratimą... Kaip ir visur, kiekvienas, ko gero, esame susidūrę su taip deklaruojamu „rūpestingumu“ mums.

Kad ir ta pati pensija. Juk galima būtų visiems jas perskaičiuoti ir skirti tą didesnę...

Kur tau... Tai daroma tik dirbantiems pensininkams.

O jei jau nebepajėgi? Tai nedirbantis pensininkas – beteisis?

Ir dar daugybė kitokių kliaučių primąstyta. Naivūs tie, besitikintys grąžinimų.

Taigi, visas šis absurdo teatras nesikeičia jau trečias dešimtmetis. Dabar iš vis nebesuprasi nieko.

Mes ir toliau esame bandomaiaiais triušiais. Nežiūrint į tai, kokia partija yra valdančioji.

Taip bus, kol mums vadovaus pagal sąrašus. Taip bus, kol chemikai, geodezininkai ir kt.

specialistai vadovaus sritims, kuriose orientuojasi, kaip kiaulė apelsinuose, tol važiuosim atbulom. Kai žmogus nurodo, jog jo hobis yra politika, man ne visai aiški jo psichinė sveikata.

Normalūs žmonės žvejoja, medžioja, ar renka pašto ženklus. Taip įsivaizduoju hobį.

Laisvalaikio pomėgis – politika? (A. Čapliko, tuomečio sveikatos aps. ministro, biografija).

Tiek to, sakoma, kad kiekvienas kvailys savaip kvailioja. Bet kai tai daroma valstybiniu lygiu?

Jei nesuvoki, patars milijonus kainuojantys patarėjai. Taigi ne savo pinigus mokėsiu...

Bet pasirašei – atsakyk. Bankuose taip.

Ir visuose rimtuose kompanijuose taip. Kodėl Vyriausybėje kitaip?

Liaudis, kaip darbdavys, paskyrusi šiuos „tarnautojus“ tarnauti Lietuvai ir jos gyventojams paliuosuota iš darbo! Nonsensas!

Tauta paleista šunim šėko pjauti... Kokie čia dar referendŪmai?

Ji reikalinga tik renkant visažinius „ tarnautojus”.

Taigi, gerbiamieji pensininkai ir grupes turintys (o mūsų daug), nebalsuokim už mus nuskriaudusius ir tebetęsiančius genocidą „UAB socialiberalkonservatunija“ atstovus. Argi nieko nesako tokie skaičiai kaip 400 000 „Maisto banko“ nuskurdintų klientų?

Atiduokim savo balsus už N. Puteikį.

Manau, kad šis žmogus stengsis bent įtakoti Vyriausybę ir Seimą imtis kardinalių reformų. Ir savo pezidentinėm galiom spręsti aktualius Tautai ir ypač eiliniams Lietuvos žmonėms klausimus.

Nejau nenusibodo?

Komentatorius Diedukas

Naujausi

Komentarai (30)

Rikiuoti
stasys2014-04-25 23:17

Liepa ..na ir įtarimai pas Jus.

Liepa-stasiui2014-04-25 21:33

Tamsta garantuotai savo kontoros sklepuke auginate porą kelmelių kanapių...Dievaži, tokių siurrealizmų skaidriu protu neprirašysi..

stasys2014-04-25 11:29

varnalėšų ūkis ,..ne tik reikalauja daug laiko ir didelio miklumo landžiojant po jų lapais .:)..

Juozapas ---Diedukui ir "Spiečiui"2014-04-25 01:41

Labas vakaras. Pirmiausiai - sveikinimai Diedukui. Šaunuolis. Tikrai, rašyti Tau einasi gerai. Smagu. Man itin patiko paskutinis straipsnio trečdalis. Vienžo, gerai. :)/// . Taigis... Hmmm, pastaruoju metu, kaip pastebėjot beveik nerašau komentarų. Pavasaris. Laisvalaikį suryja ūkiški darbai. Vos ištenku laiko bent perskaityti aktualijas, o paskubomis bele ko peckioti nesinori. Juolab gaišti laiką ginčams su "stasikais". Na ir galų gale pavasaris matyt ne tik man - rimtesnių straipsnių pastaruoju metu nelabai ir buvo. :(//// Tiesą sakant, su metais mane vis mažiau domina nesibaigiantis diagnozavimas "Kokioje "*" mes sėdime" ir "kas dėl visko kaltas". Tiek laiko šnekant jau net ir ežiukui rūke turėtų būti aišku, o jau kam lig šiol nabaišku, matyt tokiam nei mes nei medicina nebepadės. Glušas yra glušas. ///// Vienžo, šiandien mieliau kalbėčiaus apie tai ką ir kaip derėtų daryti. T. y. įdomu būtų padiskutuoti dėl krašto demokratizavimo būdų ir to proceso etapų eigos mechanizmų. ///// Eilinį kartą komentuoti apie agentės "Marijos" biografijos peripetijas man jau nelabai įdomu. Juk ir taip aišku -vyti von tą "šušarą" reikia. Urmu. Taigi,... Dar kiek luktelėsiu gal Zigmas kažką sumislys, tačiau tikriausiai paseksiu Dieduko pėdomis. Visokių minčių ir idėjų yra. Prašosi išguldomos straipsnyje. Bėda - labai trūksta laiko. Rimtus dalykus mėgstu daryti ūkiškai. Va tokie "musyse" reikalai.

Diedukas>Vai me2014-04-25 01:07

Ne nuliui, o 100%. Jei iki 2009 m. gegužės turėjot II -ą ir jei diagnozė nepagerėjo, važiuokit į savo NDNT skyrių ir reikalaukit. Be reikalo pateriojot metus. Nors įstatymas leidžia šiuo atveju atstatyti neįgalumo procentus atbuline data. Taip kad, nuo 2013 vasario... Drąsiai ir pirmyn. Nebereikia bylinėtis. Tik reikia pareikalaut. Džiaugiuosi galėdamas patart...

Vai me>Diedukui2014-04-25 00:57

Dėkoju, uz patarimą. Rašote, kad nuo 2013m. sausio viskas grįzo į senas vėzes, o lll neįgalumo grupė, iki pensijos man suteikta 2013m, vasarį. Tikriausiai ir kitiems, NDNT skaičiuoja neįgalumo lygius, pagal konservatorių "pagerintą" skaičiavimo modelį ir toliau išdūrinėja Lietuvos piliečius. Kuo daugiau valdzia sutaupys, tuo daugiau bus galima pavogti per viešuosius pirkimus. Tai visų sisteminių partijų pagrindinis lozungas. Panašiai kaip katalikui "TĖVE MŪSŲ ". Nemanau, kad prie socdemų, kas nors keisis. Bandysiu pasinaudoti jūsų patarimu,nors galimybės, ką nors pasiekti, tikriausiai lygios nuliui.

Beta stasiui 19:252014-04-25 00:38

Priežastys aiškios, tai nemokšiškas ir antidemokratinis klano pavadinimu 2K valstybės valdymas. Išeitis taip pat- iškrapštyti juos lauk. :)

stasiui2014-04-25 00:35

Laimingo kelio! Ir minkšto patalo būdoj...

stasys2014-04-25 00:30

teisingai dieduk .. neklausyk tos stasių šaikos, visi ten apsiėdę Max. GMO priedais .. be jų kaip be rankų ,.. pabandyk du kartus per diena mutuoti iš Švonderiško ciuciaus gyvenančio sklepuke ant VSD grandinės į daugialype stasių šaiką .. o prie progos .. dar ir į kitas gyvuliškas formas .. Vien tik Reigardas joms keletą savo mokslinių paaiškinimu surado.. o kur dar minios balsas ?. Na vien ždž .. gaf .. gaf.. duokš man kaulą ir aš lendu atgal, savo blusų skaičiuoti ..? :) Tegyvuoja didžioji tiriamoji žurnalitika ekspertuose .

Diedukas Liepai+spiečiui2014-04-25 00:30

Dėkui už palaikymą ir solidarumą. O stasiai vis argumentų ieško. Pilnai pakanka apsidairyt aplink ir įjungt smegeninę...P.S. Juozapo seniai begirdėt...

o as2014-04-25 00:16

pavargau per tuos metus, tik kalbos ir kalbos... Tokia juoduma, kad nei duru nei langu ir gali tik konstantuoti faktus ir guostis...Uz ka balsuot? Ar yra skirtumas jei valdo pinigai... o perkama viskas ir visi - tik kaina skiriasi

Liepa-Diedukui2014-04-25 00:06

Ačiū Jums už žurnalistinę veiklą ;). Išties gražus pilietinis poelgis.// Pas mus kaip yra? - tikimasi, kad kažkas atneš teisybę ant lėkštutės, kažkas maidaną surengs, kažkas tvarką įves. Kažkas kitas, bet tik ne"aš"...Spaudžiu dešinę - visoms Jūsų mintims pritariu. ;)P.S. Nekreipkit dėmesio į stasiaus šaiką: jiem duona- neskanu, tad valgo tik pyragus. Beje, žinot, tie pyragai maximiniai - su konservantais ir hidrintais augaliniais riebalais... ;)

stasys2014-04-24 23:25

Reigardai... atsakant į tavo pirma komentarą apie Dieduko pastangas išsakyti savo tiesa apie valdžia .. nepagrindžiant ją jokiais kitais argumentais tik kaip savo supratimo socialine teisybe ,. apie kuria taipogi svaigo ir nic.“ Pilosopas iš kaimo“.. tik kitame str. .. asmeniškai man nesuprantama kaip galima filosofuoti apie tokias skausmingas socialines reformas, kai mažinamos išmokos socialiai remtiniems piliečiams, tuo pačių kitame str. kariant valdžia už tai kad valstybės skola per tos krizės laikotarpį išaugo keleriopai. Jus tai paįvairinote dar netgi ir kitų šalių pav. Bet kažkodėl nepaminėjote, kad daug skausmingesnis nuopolis buvo kaip tik tame viduriniajame visuomenės sl. kur algos krito daugiau nei per puse, o įsipareigojimai bankiniai liko tie patys, iki kriziniai, kas paskatino ir didele emigracija, nemažinti išmokų ir algų viešam sektoriui butu būve daugiau nei nusikaltimas Lietuvai .. ir tuo laikotarpių niekas net necyptelėjo viešai.. visi suprato kodėl ir kam to reikia.. dar keisčiau nutylėti kodėl tokios pasekmės mus ištiko .. viską suapvalinant tik ties ta pačia kaltės valdžiai išvada .. Mielasis jei autorius sako A .. jam privalu pasakyti ir B .. kitu atvejų .. mes virpiname tik orą... o priežastys ir toliau pasilieka neįvardintos.. Reigardai Jus nekalbate apie esme .. o pučiate patogius muilo burbulus kaip ir Z. Vaišvila .. vien tik klausimai, kaltinimai ir jokiu realiu pasiūlymų .. Jūsų pastangos lygios toms kurios savo laikų į valdžia atvedė „prisikėlėlius“ paverčiant Seima šokančių dainuojančių komediantų sueiga. Aš negaliu to nematyti .. ir negaliu Jums to nepasakyti . Antra komentaro dalis aplamai nusišnekėjimas apeliuojant į savo pasaulio matymą. Čia galima rasti ir labiau motyvuotų pavydžių .. apsieinant be apeliacijos į pritempta dauguma.

> Vai me2014-04-24 22:41

P.S. bylinėtis nereikia...

Diedukas > Vai me2014-04-24 22:39

Jei Jums nustatytas terminas iki pensijos, tuomet kreipkites į NDNT, privalo peržiūrėt ir atstatyt "status quo". Nors, bet kokiu atveju kreipkites. Nuo 2013 m. sausio viskas grįžo į senas vėžes. Tam reikėjo 3-jų metų mūsų teisėtvarkos gromuliavimo. Ir tik vienetai sugebėjo išsimušt teisybę. Bet tų vienetų dėka, LVAT šiaip ne taip sugebėjo pripažinti akivaizdžius faktus, kad su tą pačią diagnoze, žmogus negali įsakymo tvarka patapti sveikesniu. Deja, pinigų negrąžins. Jiems reikalingesni, juk nusipelnė gyvent geriau...

Beta2014-04-24 22:21

Žodis konservatorius yra sinonimas žodžiui neteisybė. Valstybinių pensijų Bubilius nenuėmė niekam.

Vai me2014-04-24 22:08

Turėjau ll neįgalumo grupę,gaudavau 700lt. Krizės metu,konservatoriai ir liberalai pakeitė ligų balų sumavimo tvarką ir kas turėjo ll grupę,visi persikraustė į lll grupę. Nors sveikata pablogėjo,vaistų kainos kyla vos ne kasdien,dabar gaunu 350lt. Galvojau gal verta pradėti bylinėtis, bet vaziuoti į Vilnių, nes tik Vilniaus apygardos teisme priimami pareiškimai,neturiu nei jėgų, nei pinigų. Be to, karti patirtis tų ,kurie kreipėsi ,verčia nuleisti rankas ir ramiai laukti mirties.

Beta stasiui2014-04-24 22:00

Prašom neįsižeisti. Pajuokavau. :)

stasys2014-04-24 21:51

Beta ..neteisinga taip teigti.Nėra tokio dalyko kaip tykių kažkuo.. galima tikėti įdėja, vizija, galima savimi pačiu..visa kita reikia vertinti . Taip ir su V.L.

Raigerdas Stasiui dėl melo2014-04-24 20:45

Stasy, kartais žmonės ištinka įvairios ligos. Bet žmonės gydosi ir pasigydo. O štai su melagiais yra blogiau - jie nepasveiksta. Psichiatrai jau eilę metų bando gydyti melagius, bet jiems kol kas nesiseka. Nors, melagį gydyti nereikia. Iš tikrųjų, dalis žmonių turi tą bėdą, ir jie meluoja tiesiog automatiškai. Kodėl? Mes priimame spalvas, garsus ir kitokią informaciją per priėmimo kanalus. Jie perduodami virpesiais ir mūsų sistema juos pagauna ir paverčia į signalų sistemą, o mes, esame išmokyti išreikšti tai ženklų pagalba ir perduoti kitam žmogui. Kodėl vieni žmonės sugeba perduoti neiškreipdami informacijos, o kiti ją būtinai iškreipia? Tai susiję su žmogaus protu. Jeigu šitame kelyje nėra fizinių defektų, tai su žmogumi gali atsitikti taip, kad jis vaikystėje gauna tokias emocijas, kurios yra neadekvačios esamai situacijai. Jo mąstymo sistemoje užsifiksuoja tai, kaip "tikras" dalykas. Todėl šitas žmogus vėliau yra pasmerktas visą savo likusį gyvenimą gyventi melagingų idėjų ir jausmų pasaulyje, kurį jis platina. Jis pyksta, jeigu kas nors jam pasako, kad pas tave "falšyvi jausmai", "falšyva vaizduotė", "falšyvas požiūris" ir t. t. Ar galima tokiam žmogui padėti? Taip galima, nes egzistuoja tokia metodika, kada žmogus pats pamato, kad jo galvelėje pilna melagingų duomenų. Ir tada jis po truputį pradeda mažinti tų melagingų duomenų kiekį ir tokiu būdu jis pradeda sveikti. Matai, Stasy, tau gali sakyti nors šimtai žmonių ir raginti tave nemeluoti, bet tu vis vien šito nesuprasi. Nes problema yra tame, kad tau MELAS YRA TIESA, nors iš tikrųjų tai yra priešingybės. Pasikalbėk su prostitute ir tu pamatysi, kad ji net nejaučia, kaip ji meluoja, visur ir visada.

Raigerdas Stasiui2014-04-24 20:23

Labai teisinga Dieduko parodyta iniciatyva. Jeigu daugiau tokių Diedukų būtų Seime ir Vyriausybėje, tai mes iš tikrųjų būtumėm užsiėmę valstybės statyba. O dabar gaunasi daugybės žmonių (manau, gal net pusės milijono) kova su pagrindine NEGEROVE LIETUVOJE - SU VALDŽIOS MELU. Faktiškai tokios kovos neturėtų būti, bet ji yra. Narkomanui reikia įrodinėti, kad jis yra narkomanas, nes jis netiki, alkoholikui reikia įrodinėti, kas jis alkoholikas, nes jis netiki. Ir galimai valdžiai mums reikia įtikinėti, kad jie yra melagiai, nes jie netiki, kad yra melagiai. Diedukas taip pat pabandė pakeisti situaciją ir parašė, kas negerai. Tai labai teisingai pasielgė Diedukas, ir tai yra daug teisingiau, nei to nepasako V. Landsbergis, A. Kubilius, Raselė Juknevičienė, A. Butkevičius, A. Anušauskas ir dar daugelis politikų. Jie yra bailiai, todėl jie tylės uodegas pabrukę, o štai Diedukas neišsigando, bet ėmė ir pasakė: NETEISINGAI JŪS ELGIATĖS, SĖDINTYS VALDŽIOJE. šTAI Dėdukas rašo:"Taigi, visas šis absurdo teatras nesikeičia jau trečias dešimtmetis. Dabar iš vis nebesuprasi nieko. Mes ir toliau esame bandomaisiais triušiais. Nežiūrint į tai, kokia partija yra valdančioji. Taip bus, kol mums vadovaus pagal sąrašus. Taip bus, kol chemikai, geodezininkai ir kt. specialistai vadovaus sritims, kuriose orientuojasi, kaip kiaulė apelsinuose, tol važiuosim atbulom". Ar yra nors vienas žmogus, kuris pateiktų faktų, kad mūsų valstybėje yra ne taip, kaip aprašė Diedukas? Bet tas valdžios kurtumas yra apsimestinis. Valdžia pas mus veikia tik pagal savo gyvuliškus instinktus, kaip tas I. Krylovo pasakėčioje ėdantis katinas, kuris klauso, kaip barasi virėjas, bet ėda toliau, net apsilaižydamas. Tokia jau pas mus valdžia su katino lygio morale. Todėl nori nenori, bet Diedukas dar kartą bando "sugėdyti" tą ėdantį katiną. Manau, kad ateis tas laikas, kada jie išgirs, bet tik tada, kada iš jų bus atimtas ėdalas.

araminas2014-04-24 19:57

pritariu tau konservatoriau stasy, tu visada esi teisus. tu stasy ir komentatorius pikasas - esate mano kumyrai. tik uz konservatorius, tik uz grybauskaite - TIK TOKIU BUDU LIETUVA BUS LIETUVA! VISI I RINKIMUS!

stasiui:)2014-04-24 19:52

akivaizdu kad pats esi senai senai demaskuotas valdzios samdomas provokatorius Liaudiskai : paskutinis gandonas skant Bet tokie siais laikais kaip su ai vis i virsu vis i virsu kaip sakei tikisi ..

Beta2014-04-24 19:49

Stasys vis dar tiki Landsbergiu. :)

stasys to P.S.2014-04-24 19:38

Taikliai pastebėta. Kas link to kas čia vis dar traukia .. man vis dar sunku matyti kaip eilinį karta kvailinama liaudis.. gal būtent tai ? vyti politines virveles galima iš bet ko .. bet jei ta daryti tokiu akivaizdžiai neprofesionalių butų, tai kuo ta informacinė terpė geresnė nei koks Delfis.. ar L. Rytas. jokios diskusijos,. jokiu argumentų .. tik įsivaizduojamos kelnių šleikos saugančios ekspertus. eu nuo jų pačiu nuogumo. Taip kad drąsiai galite mane rašyti į keistuolių stasių sąrašą. :) aš vis dar kažkuo tikiu..

P.S. stasiui2014-04-24 19:05

ekspertai.eu jau seniai pačiam prarado žavesį. Šis teiginys jau matytas. Kas traukia ČIĄ? Be to, kita nuomonė šiam tinklalapy yra pačio, tamstele, ne daugumos. Be to portale yra rubrika - Laiškai. Ten ir parašyta...

Diedukas > stasiui2014-04-24 18:41

Senovės kinų karvedžio Sun-Zi knygoje "Karo menas", aprašyti metodai, kaip pasiekti tikslą konkurencinėse situacijose. Siekiant pergalės, visos galimybės naudotinos...

stasys2014-04-24 18:31

ekspertai.eu ..praranda savo žavesį . Jei ta kita nuomonė ..paprasto komentaro formoje tampa tinkamu turinių jų puslapiams, sunku ką nors ir bepridurti. Neisižeisk dieduk ..silpnas bandymas ..apeliuojant į žemiausius žmogiškuosius rinkėjų jausmus.

Beta2014-04-24 18:14

Viename interviu Povilas Gylys tiesiai suformulavo: vienintelis tokio tipo demokratijos privalumas tas, kad ji atvėrė kelius į valdžią absoliutiems idiotams.

Mix2014-04-24 17:40

Papildau Dieduko komentarą. Tik dirbantiems pensininkams perskaičiuoja pensijas todėl, kad valdžiasėdžiai rūpinasi savo ateitimi. Jie sau nusistatė didžiausius atlyginimus, nemaža jų dalis jau dirbantys pensininkai, tai argi apsimoka skaičiuotis pensiją iš buvusių sovietinių atlyginimų. Jų priimamuose įstatymuose jokios logikos bei teisingumo nerasi nei su žiburiu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi