Pareiškimas konservatorių partijai – TS-LKD

Aš, Zenonas Langaitis, esu nusivylęs Konservatorių partijos veikla, o paskutinis partijos tarybos poelgis, per reitingavimą iškeliant sąraše aukšyn poną Evaldą Jurkevičių – NIEKINGA IŠDAVYSTĖ. PO ŠIO POELGIO PARTIJA MAN ATSISKLEIDĖ VISA SAVO VEIDMAINYSTE...

Tai akivaizdus vidinės TS partinės korupcijos įrodymas, kai už niekingos „komisijos“ darbą buvo atsilyginta jos vadovui. Visiškai aišku, kad E. Jurkevičius „komisijoje dirbo“ įpareigotas ir su partiniais nurodymais. Viskas, ką jis darė, buvo nuspręsta aukščiau. Absoliutus žmoniškumo praradimas Jūsų partijos sąmonėje nepaprastai stebina ir liūdina tiek mane, tiek ir daugelį kitų lietuvių. Jūs praradote visą pasitikėjimą, užgyventą per 22 metus.

Aš, kaip ir visa mano šeima, 22 metus (!) buvome ištikimi konservatorių rėmėjai. Visada balsavome tik už konservatorius, kaip tautos Sąžinės ir saugumo garantą. Bet esame šlykščiausiu būdu išduoti. Tos Sąžinės du trečdaliai TS atstovų Seime nebeturi nė krislo. O ypač – TS vadovai.

Manęs, ponai, nepriskirsite Lietuvos išdavikams. Aš 1988 metų birželio 10 dieną buvau Kauno Architektų namuose, kai mes ten įkūrėme Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio (LPS) Kauno skyrių.

Aš esu buvęs Sąjūdžio Kauno Iniciatyvinės Grupės narys, to meto kolegos tai žino. Tada visi kartu ėmėmės atkurti Nepriklausomą Lietuvą.

Deja – to padaryti nepavyko iki dabar. Mes esame visiškai priklausomi nuo tų, kurie labai panašūs į anuometinius „užkariautojus“, tik užsivilkę kitą kailį.

O daugeliui dar tarnauja ir senas kailis...

Dviejų trečdalių dabartinės konservatorių partijos atstovų Seime negali pavadinti kitaip, kaip TAUTOS IŠDAVIKAIS. Tai baisi gėda ir negarbė Jums, kaip partijai, kažkada buvusiai Tautos atrama.

Ko Jūs tikitės, išdavę žmones ? Atsipirkti Ignalinos Atomu...? Tuo pačiu, kurį čia kadaise iš SSSR atvežė rusai? Juokinga... Rūpinkitės pirmiausia Ž M O N Ė M I S, o ne atomu ir pinigais... Nelaikykite, ponai, kvailiais visos Tautos... To jau per daug.

Mūsų šeima už jus NEBALSUOS. Mes žinome visas išdavikų pavardes.

Naujausi

Komentarai (139)

Rikiuoti
133 irenai2012-08-25 04:29

mtyt ,kad jei balsuos už ŽUDikų drasos kelią , tai ta motera neseniai paleista iš Panevežio moterų kaliejimo . Nes Venskienei jau į panevežį , jau kelialapis rašomas.

stebetojas2012-08-25 04:12

Ponai debilai iš žiegždrių psiketrines ligonines ,ar jums neaišku ,gad venskienes kriminaline gentis ( vadinsi ŽUDIKŲ DRASUS KELIAS ) ,jeigu nebūtų apera tai nesisleptų ligoninese po koldromis .

juk2012-07-18 20:07

seimūnai Vaigauską pasiliko. Ko gi dar tikėtis.

Prabocius2012-07-18 15:32

Kokie skystakiausiai tie runkeleliai-lietuveliai.Seniai reikejo aiskintis ir nebalsuoti.Miegojo eile metu,pramerke viena aki-suskele rasliavele..Labai jau cia baisu!O balsu falsifikacija?Bus,kaip jiems reikes

Adomas2012-07-18 14:34

Blogiausiai,kad kaimo zmones balsuoja uz tuos,kuriuos palaiko klebonelis

taip2012-07-18 14:33

tik UŽ Drąsos kelią

Irena2012-07-18 13:47

ačiū autoriui už straipsnį.Tikra tiesa.Mano šeima tikrai už juos nebalsuos.Mes už p.Neringos partiją.Vilnius.

Skirmantė2012-07-18 04:32

ką jau ten už juos balsuosi... asilai būtumėm... juos už kaklaraiščių reikės nuvilkt į teismą...

AČIŪ2012-07-18 04:19

AČIŪ Zenonui, Nagliui, kitiems už sutelkimą bendraminčių. Ir mano aplinkoj daugybė pirmąkart nebebalsuos už konservus ir krikdemus. O aš pati lenkiu galvą prieš tuos, kurių daug metų nesupratau, kai jie matė, kas ten darosi... Ačiū Dievui, pamažu bundam...

Vida2012-07-18 03:31

Mūsų šeima taip pat nebalsuos. Visada balsavom. Bet nuo dabar niekada to nebus.

:DD2012-07-18 02:56

Asmeniškai man tai atrodo visiškai buka ir nepagrįsta, bet linksminkitės - juk demokratijos šventė :D P. S. Visi, kas pasisako už tokius darinius kaip Tiesos kelias, davai, netyčia pasidomėkit politika ir šalies aktualijomis. Jaučiu, pravers :DD

Jolita2012-07-18 02:33

Pritariu.Mes irgi uz parsidavelius , isdavikus , kurie zmones laiko kvailiais -NEBALSUOSIM!

na2012-07-18 02:24

Kad ir 100% surinktu drasos kelias manau rezultatai bus suklastoti.

šeima2012-07-18 01:49

Mūsų šeima ir visa giminė apie 100 žmonių taip pat nebalsuos už konservatorių partijūkštę. Mes už Neringą

Pilietė2012-07-18 01:45

Balsavau už konservatorius, juos palaikiau, deja šiandien jie korumpuoti išdavikai, tokie patys išgamos. N.Puteikiui, Stancikienei ten ne vieta.

andrius2012-07-18 00:39

nebebalsuosiu už konservatorius ir aš, bet kad taip Dievas apšviestų protą ir balsuodavusiems už komunistus

a2012-07-17 22:12

musu seima visada balsavo uz konservatorius.Dabar TIKRAI NEBEBALSUOS

Zenonas Langaitis2012-07-17 21:24

Ačiū gerbiamieji už didelį palaikymą. 51-mą išsamų komentarą parašė gerbiamas Naglis Puteikis. Už ką esu labai dėkingas. Jam šis mano protestas tikrai neskirtas. Aš labai palaikau jo dabartinę visuomeninę veiklą, ir manau, kad gerb. Naglį išrinksim į Seimą vienmandatėj apygardoj. 15-a TS-LKD partijos narių iš Seimo frakcijos nebalsavo už imuniteto panaikinimą teisėjai Neringai Venckienei. Tarp šių žmonių yra keletas tikrai vertų atstovaut tautą Seime. Aš minėjau - išdavė du trečdaliai Seimo konservatorių. 71-mą komentarą parašė ponia Irena. Ačiū. Ponia Irena, jūsų minimi savi konservatoriai Kupčinskas, Puteikis nebus išrinkti sąrašu, net jei už balsuos jūsų vyras. Juos konservatorių taryba nukėlė per toli kandidatų sąraše. O balsų nusimato gaut - nedaug... Tad jūsų vyro balsas pasitarnaus tik Kubiliui, Degutienei, bei dar keliems už jų saraše.

Laima2012-07-17 20:08

mano aplinka irgi buvo už konservatorius, bet dabar tik už DRĄSOS KELIĄ

N.2012-07-17 19:34

Ši (ir kitos) konservatorių akcijos atbaidė tūkstančius jų ištikimų rinkėjų.

kauniete2012-07-17 19:17

Tik uz DRASOS KELIA balsuosim tai musu issigelbejimas nuo melo apgaules nes jiems liaudis tai nieko nereiskia

Daiva2012-07-17 18:26

Ta pati, kad musu seimo pirma karta po daugelio metu nebalsuos uz TS, parasiau ant TS facebook'o :) Siulyciau, kad visi jiems ta gera "zinia" skelbtume....:)

lew2012-07-17 18:02

Mes irgi nebalsuosime uz TS-LKD. Dar ir visa gimine ir kaimynus agituosiu nebalsuoti uz TS-LKD.

mes2012-07-17 17:57

Atėjo laikas senus chrienus keisti į jaunus ir protingus žmones,o tokių Lietuvoje tikrai yra.

Irena2012-07-17 17:15

Pasitikiu tais žmonėmis, kurie visados balsavo už konservatorius, o o štai dabar, kaip ir aš, jau nebalsuos. Tie žmonės turi Tėvynės idėją ir suvokia politikos esmę, o prisplakėliai, kurie aiškina, kad niekados nebalsavo už konservatorius, yra tik pakeleiviai, kurie bet kada gali nuklysti . 100 nuošimčių pritariu autoriui. Yra dar dorų žmonių.Pagarba.

spragilas2012-07-17 16:12

Labai daug nusiminusių konservų partiją, už kurią daug metų balsavo ir dejo galvą, tikejo,mylejo galime pasigirti,kad mes greitai supratome artistus iš to pačio apsurdų teatro,kad čia tie patys konservai ex. komunistai apsivilke avies kailį, ir kitaip pasivadine,grąžiai čiulbantis pasiplonine ant kalviško priekalo liežūvį, todel ne kiek del jų niekšybių nepergyvename,niekada už juos nebalsavome. Jau pasako ir kurčiui ,kad 2K. Prievartavo Lietuvą su liutuku bet buvo pastatyti į švarų vandenį ir ta afiora žlūgo,dabar 2K su atomine,varijantas numeris antras,bet meldžiames dievui kad ir ši afiora žlugtu. Po tamsios nakties išaušta šviesus sauletas rytas balsuosime su savo šeima,gymine,kaimynais pažįstamais tiktai už NERINGA DRĄSOS KELIAS,leiskime nusilenkti ir pailseti buvusiems 70 metų valdžioje komunystams, jų gadine pasibaige dabar turi į šviesią ateiti vesti kiti.

BALSUOSIU2012-07-17 15:37

UŽ VENCKIENĘ

Odeta2012-07-17 15:00

Aš niekada ir nebalsavau už konservatorius... turėjau savo nuomonę ... o dabar turiu dar tvirtesnę..TIK UŽ DK!

alfa Kindziulis2012-07-17 14:55

50 metų po Sovieto padu, 4 metai po Pedofilo padu. Rudenį tai reikia nutraukti. Kankinės mergaitės klyksmas šaukia - balsuoti už DRĄSOS KELIĄ. Atmeskim visus prisidirbusius, tiek senus tradicinius,tiek saldžiabalsius vienytojus ir išeikim iš nužmogėjimo.

Kestutis2012-07-17 14:49

Aciu teisingus zodzios.

VIRGINIJA vv2012-07-17 14:01

Tokio nusivylimo tautoje dar nebuvo. Mano visa seima, pazistami ir draugai tikrai nebebalsuos uz siuos ,, mimikrijos,, apsestuosius.

aras2012-07-17 08:48

Drasos Kelias ---> DK ----> LDK

Giedrius2012-07-17 08:37

Tik uz DRASOS KELIA ir jokios kalbos negali buti, gana ten tiem kriegerem seime vokti valstyves pinigus ir statytis namus...

grj2012-07-17 05:49

Konservatoriai galėtų prisiminti seną liaudies išmintį: kas tėvų (Tatos) neklauso, valgo duoną sausą. Kažin ar padės ir "MG Baltic" parama.

musu seima taip pat2012-07-17 05:39

Nebalsuos!

Edvardas2012-07-17 05:09

ir as irvisa mano seima nebebalsuos uz konservatorius ,ka dareme 22 metus

Tai va2012-07-17 04:44

Ponia ar panele Irina.Pakso apkaltos aršiausi organizatoriai buvo Sakalas ir Sabatauskas.Bet jie tikrai ne dešinieji.Nors esu labai piktas ant TS-LKD už išdavystę,bet jūsų teiginys netikslus.

isgamos2012-07-17 04:42

Komunistai +konservai=fasistai.

jankauskaite2012-07-17 04:16

tie zulikai net nekreipia demesio i kaip jie vadina mes negalim reiksti protesto pries neteisybe tai ka daryti kai yra tersiamas net sporto vardas kas galejo Gusauskui suteikti sambo vicecempijono varda jei ji gali suzaloti be kovines aprangos ir per puse jo svorio MOTERIS ?gal jau kada ruoset pagrbima mergaites toliau Venskienes kaltinima Kedziu kaltinima Skucienes kaltinima toliau aresta kad Venskiene nepakliutu i seima jega jusu rankose kam gali pareksti skunda jei visi esate isvien sunaikinti Venskiene bet mes laukiam atsakimu i labai daug klausimu ir privalesit atsakyt nes jus valgot musu uzdirbta duona ir turit tarnauti MUMS

cysas2012-07-17 03:53

aisku uz DK

alfa Kindziulis2012-07-17 03:45

tegul kuoliniai eina pas libkonservus, o aš balsuosiu už Drąsos kelią; kiaurai matau falšyvus politikus ir sakau: "kubilą su kuolu nuneškit į rūsį ir visi ateikit prie tvoros".

nebe2012-07-17 03:38

Visa laika balsuodavom uz konservatorius. Si karta – tikrai ne. Tai nusikalteliu partija

Karolina2012-07-17 03:32

Mūsų šeimoje 6 balsavę ir tikėję konservatoriais - tik už DK balsuosime, nes jie - konservatoriai išdavė ir atėmė iš visų saugotos mergatės vaikystę ir gal ir gyvenimą savo abejingumu, negirdėjimu. Baisu.

vi2012-07-17 03:21

kaip bebūtų gaila, bet jie vistiek pateks į Seimą, nes pagal rinkimų sistemą, net pusės busimųjų seimūnų mes NERENKAME , jie pakliūva pagal partijų sąrašus; deja, labai daug žmonių balsuoja stabiliai, kaip nuo seno įpratę, ir visiškai nesvarbu, ką jie nuveikė...

Issluoti!2012-07-17 03:13

Taip!

nebe2012-07-17 03:11

Visa laika balsuodavom uz konservatorius. Si karta - tikrai ne. Tai nusikalteliu partija.

NE2012-07-17 03:11

NE - KONCERVAM, TAIP - DK

Issluoti!2012-07-17 03:10

Teisingai!

Issluoti!2012-07-17 03:08

Taip Zenonai, mes visi normalus zmones balsuosim uz DK! Aciu!

LUKAS UK2012-07-17 03:08

tu pati zmogzude!!!issipagiriok!!!

LUKAS UK2012-07-17 03:06

MES VISI UK GYVENANTYS UZ DP.UZ NERINGA,pries parazitus kurie kenkia Lietuvai!!

aldona2012-07-17 02:51

As nenoriu priklausyti konservatoriu partijai,nors dar tik pora metu esu ju nare,nuvyle,apgavo,ishdave...Ir mano balso jus negausit,mes su vyru ruosiames ishstoti ish jusu nesaziningos partijos.

na tai2012-07-17 02:45

mano pasirinkimas senai subrendo.DK.Bet kaip apsaugosime rinkimų klastojimą?Juk liko nepakeičiamas pirmininkas,čia kaip sovietmečiu , nepakeičiamas iki grabo lentos.

ido2012-07-17 02:45

paskutini karta berods balsavau 1993.m si rudeni dar karta balsuosiu ,su viltimi ir tikejumu,uz drasos kelia,nes tai ka isvydau ,man abejoniu nekelia jokiu ,absoliuciai.

dalytis2012-07-17 02:28

tai va landsbergi "dedule",neberasai nei padusavimu,zinodamas kad tavoji sistema-pulinys bus operuojamas jau susipratusios visuomenes, zinant kas mus 70 metu yra okupave.ir nebedrisk daugiau zmonems erezijas putoti.

tik2012-07-17 02:14

UZ DRASOS KELIA IR NIEKA DAUGIAU

KLAIPEDIETE2012-07-17 02:13

As balsuosiu uz DK.

sisi2012-07-17 02:11

aš nebalsuosiu nei už konservatorius,nei už socdemus, nei už jokius liberalus,nei už jokias darbo ar nedarbo partijas-jie išdavikai!Nebalsuosiu ir už pakso,agurkinio ir butkevičiaus sąjungas.Kaip galima skirstytis meškos kailį,jo dar nenudobus?BALSUOSIU TIK UŽ P.VENCKIENĘ,NDJ IR KT.VISUOMENINES ORGANIZACIJAS,bet ne už vagis,sadistus ir aferistus!

Vilnietis2012-07-17 02:09

Aš ir mano aplinkos žmonės galvojame lygiai taip pat,nors 22metus balsavome tik už konservatorius.

nejuokinkit2012-07-17 02:02

SU ZMOGZUDZU PARTJA

as2012-07-17 02:01

kas gali balsuot uz kubiliaus partija sitaip nuskurdino zmones o giriasi kad suvalde krize priskolino pinigu ateme is zmoniu pencijas o jie prisigrudo kisenes ar nors vienas zmogus jautet pagerejima gyvenimo o skolas tai mes ir musu vaikai atiduos atsiras kaip visada tokiu durniu

Musu seima2012-07-17 01:54

, visuomet balsavusi uz konservatorius, irgi nebebalsuos! Tiesiog pasislykstejome ju veiksmais del pastaruju ivykiu... Dar Degutiene drista sakyti, kad nesureiksmina atsiradusios konkurencijos. Ji net nesupranta, kokia zala padaryta! As jos vietoje sureiksminciau. Nebent ji rami, nes rinkimu rezultatai bus suklastoti?!

Elena2012-07-17 01:51

pritariu už jokius konservatorius,darbiečius ir mūsų giminė nebalsuos,mes už tiesą ir tik už tiesą,tai yra Drąsos kelią balsuosime,nes šitie žmonės verti būti seime,gana tyčiotis iš mūsų.

elvyra2012-07-17 01:46

musu seimos keturi balsai tik uz NERINGA

Tomas/ Panevezys.2012-07-17 01:38

Turbut ir as nieko naujo nepasakysiu .tik dadursiu .Kad. visa musu gimine buvo istikima TS. BET . beveik visi pasijaute isduoti. Tikrai nebusiu pransas ,bet mano ,mano seimos, bei dideles puse gimines eis i DK krepseli . Patvorinis. Tomas

Edvardas2012-07-17 00:10

Gaila tik V. Lansbergio . Jis daug kartu prase nestoveti po medziu,bet daugumai jau ,,pakabintu", esanciu pirmame desimtuke konservatoriu liko tik stoveti po medziu ir dar pagal partine drausme pavyko patraukti likusius silpnadusius. Jiems negali atsirasti vietos kitame seime. Mano seima taip pat visada balsuodavo tik uz sia partija,bet gaila dabar ji prarado drasa ,tad gerai, kad turesime juos kuo pakeisti. Tik uz Drasos kelio partija siulyciau ir Jums balsuoti.

RH2012-07-16 23:48

Drasos kelias!!!

Aplamai,norint2012-07-16 23:36

pažinti konservatorius,reikia pažinti jų charakterius,asmenybės ypatumus.Tai labai liūdnas vaizdas."Palikite mirusiems laidoti mirusius".Dvasiškai mirę.Nežiūrint to,yra labai modernių ir humaniškų konservatorių.Jie trypiami....Mes taip pat nebalsuosime.

Kur dingo2012-07-16 23:27

V.Landzbergis?Jo mintys?

Vilte2012-07-16 23:09

musu visa gimine, o ji didele tik uz DRASOS KELIA

Rokas2012-07-16 23:03

Ir mano šeima už konservus nebalsuos, o mūsų daug.

Varanas2012-07-16 23:00

Pasišiko didelė dalis seimo narių balsuodami dėl teisinės neliečiamybės atėmimo N.Venckienei ir netik dėl jos,bet šiaip labai daug prikiaulino.Ne tik už konservatorius nebalsuos daugelis,nebalsuos ir už kitas seime šiuo metu esamas partijas.Neteisingumo propogavimas seime-aukščiausio lygio,kokio niekas nesitikėjo,kad sulauks.

Algis2012-07-16 22:16

Nesu pedofilas ar vagis, todėl negalėsiu palaikyti kūbilinių, brazauskinių ar liberastų, nesu gabus suvirinyojas ar idiotas, todėl negalėsiu balsuoti už agurkichus ir paksius. Lieka DK. Už juos ir balsuosiu.

Klap2012-07-16 21:24

Net minties ir kalbos nera, kad uz juos balsuot, tegul neprisisvajoja cia jie - zmonems akys atsivere - juokingi optimistai, smaikstuoliai .Vienareiksmiskai TIK UZ DRASOS KELIA!

tremtinys2012-07-16 21:18

Visa seima 20 zmoniu balsuodavome us TS konservatorius, o darbar nusprendeme uz tuos isverstaskurius nebalsuoti, per daug niekingai pasirode visoje sitoje Garliavos istorijoje, beje ir kitose savo veikose. Visi balsuosime uz Drasos kelia ir N.Venckiene

moteris2012-07-16 21:14

aš irgi tik už DK partiją. Gal pavyks per rinkimus juos visus nušluoti.

moteris2012-07-16 21:13

aš irdi tik už DK partiją. Gal pavyks per rinkimus juos visus nušluoti.

Naglis Puteikis2012-07-16 20:13

Ar kur nors nusisukau nuo TS-LKD? Niekur aš nepasukau, nenusisukau. Visą gyvenimą bendrauju su visuomenininkais, viešojo intereso gynėjais ir padedu jiems kaip galiu. Jaučiu jiems skolą, ypač dar ir Kuoliui, nuo to laiko, kai jie ir pirmiausia Darius Kuolys ėmėsi ginti 2006 m. policijos nukankinto eseisto Gintaro Beresnevičiaus garbę ir jo našlę, o aš, būdamas Klaipėdoje, neprisidėjau, nors norėjau. Vis guodžiausi, kad per didelis atstumas iki Vilniaus ir kad vilniečiai patys savarankiškai suras teisybę G. Beresnevičiaus nužudymo byloje. Darius Kuolys vienas iš pirmųjų organizavo peticijų rašymą, kad policininkams sadistams būtų iškeltos baudžiamosios bylos. Deja, gyvenimas parodė, kad teisėsaugininkai savų teisingumui neatiduoda ir valdžia visas peticijas išmetė į šiukšlių dėžę. Tada visuomenininkai ir vėlgi Darius Kuolys dėl kitos bylos ėmėsi kitokių priemonių - piketais ginti kito tamsiomis aplinkybėmis nužudyto žmogaus - pareigūno Vytauto Pociūno garbę ir jo našlę. Ir vėl norėjau dalyvauti, ir vėl iš Klaipėdos pasirodė tarsi per toli, ir vėl galvojau, kad vilniečiai patys pasieks teisingumą. Deja, gyvenimas irgi parodė, kad nei peticijos, nei piketai valdžios nė kiek nejaudina ir valdžios smurto nestabdo. Nedalyvavęs anksčiau minėtose Dariaus Kuolio organizuotose akcijose už teisingumą, jaučiuosi tiems kovotojams įsiskolinęs, todėl jiems visokeriopai padedu. 2011 m. po susidūrimo su dviem policininkais sadistais dėl prekybos vaistažolėmis prie turgelio Kaune neva be leidimo 73 metų vaikų darželio auklėtoja Agota Ramanauskienė atsidūrė komoje. Tąsyk aš jau išmėginau lietuviškąjį teisingumą bandydamas kaip Seimo narys padėti surasti nukentėjusiosios giminaičiams teisybę. Deja, valdžios smurtas ir uždarumas pasirodė esą stipresni. Visi anksčiau minėti policininkai sadistai tebedirba, juos kruopščiai globoja aukščiausi teisėsaugininkai, aukščiausi politikai apsimeta, kad nieko nežiną ir žinot nenorį. Todėl smurtas Garliavos šturmo metu yra logiškas tokios politikos tęsinys. Nematydamas kito būdo, kaip padaryti Lietuvos teisėsaugą ir politiką europietiškomis, pradėjau skirti daugiau dėmesio visuomenininkams, viešojo intereso gynėjams: ėmiausi registruoti daugelį pavadinimų, reikalingų visuomenininkams; tokių kaip „Už teisingumą“, „Tie-sos“, „Lietuvos sąrašas“, dalyvauju visuose jų mitinguose, padedu jiems organizuotis, perku kreidą žodžiui TIE-SOS rašyti, popierių jų leidžiamoms „Aikštės žinioms“ ir pan. Viešojo intereso gynėjai šiuos pavadinimus naudoja iniciatyvinėms grupėms, internetiniams portalams, akcijoms, leidiniams, organizacijoms, kurios gina bendrąją gerovę. Į Tėvynės sąjungą įstojau 1996 m. , įkvėptas kalinio Algirdo Petrusevičiaus pasakojimų ir jo pavyzdžio. Dabar tokius žmones jau keleri metai išstuminėja buvusio Vilniaus mero Viliaus Navicko, Šiaulių miesto administracijos direktoriaus Vlado Damulevičiaus tipo žmonės, tačiau bendrąją gerovę ginančių TS-LKD narių vis dar lieka dauguma. MANO KALBOS TS-LKD SĄSKRYDŽIO METU VYKUSIAME TS-LKS TARYBOS POSĖDYJE SANTRAUKA: Kai B. Nemcovo akivaizdoje palyginau LT policiją su RU policija - kilo baisus daugumos TS-LKD tarybos narių pasipiktinimas. Šiandien, 2012 07 14 d. TS-LKD sąskrydyje Jonavos rajone vykusio tarybos posėdžio metu kalbėjau apie tai, kad partija nuvilia rinkėjus nekovodama su teisėsaugos, ypač policijos smurtu prieš silpnesnius, negalinčius pasipriešinti. Tuo metu policijos smurtas tęsiasi ir kas savaitę nuskamba po naują istorija, tačiau TS-LKD nereaguoja, versdama rinkėjus rinktis kitas partijas, kurios nedviprasmiškai kovoja už tiesą bei teisingumą, o toks pasyvus teisėsaugos smurto toleravimas „gamina“ naujas partijas. Šią mano kalbos vietą dalis iš 111 tarybos narių pasitiko nepatenkintu murmėjimu. Tačiau kai rodydamas į pirmoje eilėje sėdintį Rusijos vieną iš opozicijos lyderių B. Nemcovą pasakiau, kad jis nustebtų, jei sužinotų, kad Lietuvoje policija taiko Rusijos teisėsaugos metodus, pvz. areštuoja vaikus Kaune už piešimą kreidutėmis žodžio TIE-SOS ant Nemuno krantinės, salėje tarsi bomba būtų sprogusi : kilo labai triukšmingas pasipiktinimas, neleidęs man kurį laiką kalbėti toliau. Sakiau, kad jei B. Nemcovas mokėtų lietuviškai, jis labai nustebtų, kad Lietuvos policija prašo teismo, kad jis skirtų baudas už piketus (iki 9 žmonių) ir Prienų raj. teismas skiria 500 Lt baudą (palyginkime - už keikimąsi bjauriais keiksmažodžiais tiesioginiame eteryje , pvz. Selui, skiria 200 Lt baudą), kad Mažeikių policija atliko nesankcionuotą kratą privačioje TV, ieškodama kas drįso užsakyti pranešimą apie numatomą taikią demonstraciją Mažeikiuose. Sakiau, kad labai blogai, kad TS-LKD į tokius antidemokratiškus ir antikonstitucinius veiksmus nereaguoja. TS-LKD tarybos aiški salės dauguma šaukė „baik, kokias nesąmones čia kalbi““, rėkė kad esu demagogas, populistas, Kęstutis Masiulis ragino man tuoj pat išeiti iš partijos (pyksta, kad vadinu jį alkopramonės atstovu mūsų partijoje), o Audronius Ažubalis pasiūlė eiti į Latvių gatvę, kur įsikūrusi Rusijos Federacijos ambasada (kuom užkliuvau buvusiam sovietinių laikų disidentui Audroniui? ). Ypač piktinosi Kauno Dainavos skyriaus ir Šilainių skyriaus atstovai (Šilainiuose išrinktas R. Dagys), kuriam reikės atlaikyti ankstesniuose rinkimuose dar nematytą kitų partijų, ypač Drąsos kelio konkurenciją dėl „TYLOS“, kuria šis skyrius pasitiko Garliavos šturmą (rėmė)ir vaikų areštą dėl kreidutėmis priešo TIE-SOS ant Nemuno krantinės (apsimetė, kad nieko nematė). Pasakiau, kad tokia reakcija, kai akivaizdi dauguma TS-LKD remia smurtinius policijos veiksmus rodo, kad partija nesupranta, kad nebeatspindi savo rinkėjų lūkesčių ir jai bus blogai per rinkimus, jei mes nesirūpinsime policijos darbu ir tiesos paieškomis, mūsų vietą užims „Drąsos kelias“ ar kitos partijos. Beje, frakcijos Viešų ryšių grupės ir frakcijos Etikos komisijos, kurios kažkodėl svarstė nieko man nepranešę mane už akių, nors tuo metu buvau Seimo patalpose, ir priežiūros komitetas labai klysta, ir spėju, kad tai daro tyčia, kaltindami mane dalyvavimu Drąsos kelio partijos veikloje. Bandžiau įtikinti, kad jei TS-LKD būtų siekusi, kad būtų ištirtas Gintaro Beresnevičiaus nukankinimas policijos automobilio bagažinėje 2006 m. , o ne laikytųsi viešai reiškiamos Manto Adomėno koncepcijos, kad neįrodyta, jog G. Beresnevičių nukankino policija (negi jis pats įlipo į policijos automobilio bagažinę? ), tai nebūtų tokio žiauraus Garliavos šturmo 2012 metais. Apgailestavau, kad užuot draugavusi su nevyriausybinėmis organizacijomis, kurios siekia tiesos, TS-LKD nuo jų nusisuka, ar net smerkia: Priežiūros komitetas liepė TS-LKD kandidatui Šiauliuose principingam kovotojui su korupcija parlamento gynėjui, savanoriui skulptoriui Gintautui Lukošaičiui iš jo agitacijų išimti žodį TIE-SOS. Beje, dvigubus Priežiūros komiteto (kodėl toks keistas pavadinimą, juk galėtų būti kaip visose partijose – Etikos ir procedūrų? ) standartus puikiai atskleidė drąsus sovietų laikais persekiotas disidentas Andrius Tučkus: „partijos prezidiumas šįkart laikėsi dvigubų standartų, nes ar prisimenate, kaip partijos taryba nusprendė nepritarti alkoholio reklamos liberalizavimui ir penki iškiliausi frakcijos nariais tąkart balsavo prieš tokį sprendimą? Kodėl jų tada nesvarstėt?“ Įdomiai renkamus partijos skyrių pirmininkus, kurie sudaro TS-LKD tarybą palygino su Katalikų bažnyčios skiriamais klebonais ir paragino paklusti vadovybei vykdomasis sekretorius R. Alekna: „Kuris klebonas kelia maištą prieš popiežių?“ Mano kalba sukėlė tokį didelį pasipiktinimą, kad mobilizavo balsavimui absoliučiai visus užsiregistravusius tarybos posėdžiui jos narius – iš 111 registruotų 79 (71 proc. ) pritarė prezidiumo siūlymui, kad būčiau paslinktas žemyn per 10 vietų iš 16 į 26 vietą, 20 buvo prieš, 12 susilaikė. Už tai , kad balsavo prieš arba nedalyvavo balsuojant dėl energetinio saugumo paketo įskaitant atominę elektrinę Rytas Kupčinskas buvo nustumtas žemyn per 15 vietų iš 18 į 33-ią (už 64 - 65 proc. , 30 prieš, 5 susilaikė), Jonas Šimėnas atitinkamai per 22 vietas iš 31 į 53-ią (už 59 – 61 proc. , 15 prieš, 22 susilaikė). Paskelbus mano sėkmingo perkėlimo žemyn rinkimų sąraše rezultatus, pasigirdo džiaugsmingi plojimai. Sprendžiant iš susirinkusiųjų veidų, man pasirodė, kad daugiau nei pusė TS-LKD tarybos narių ne dėl įsiteikimo vadovybei, o NUOŠIRDŽIAI tiki, kad policijos smurtas prieš bejėgius yra teisėtas ir TEISINGAS ir kad galima suiminėti vaikus, kurie piešia kreidelėmis TIES-SOS. Manau, kad dėl tokio NUOŠIRDAUS paklydimo TS-LKD praras daug rinkėjų balsų. Todėl bandysiu suspėti iki rinkimų įtikinti TS-LKD vadovybę ir daugumą partijos tarybos narių, kad reikia draugauti su nevyriausybininkais ir viešo intereso gynėjais, kad reikia ginti konstitucines teises į taikus mitingus ir kad reikia priešintis policijos smurtui ir jo nebeleisti, o smurtavusius - nustatyti jų kaltes teismuose, išviešinti pavardes ir skirti jiems teisingas bausmes teismų sprendimais.

Ironiška2012-07-16 19:04

bet D-egutienė + K-ubilius atves Lietuvą į D-rąsos K-elią. DK --> DK. Toks likimas:)))

Eugenijus2012-07-16 19:00

Ačiū gerbiamas Zenonai už šį straipsnį,kurį beveik pažodžiui galėčiau taikyt sau ir savo šeimai.Deja .

Benas2012-07-16 18:54

O as manau konservatoriu partijos branduoli sudaro visi buve.... tokie kaip ,,dedules" Cekistai suprate, kad zmones nebalsuos uz komunistus tai jie ir puole kurti konservatoriu partija. Jus paziurekite ar gali marksistas, lensbergis, zingeris ir i juos panmasus buti konservatoriais? Tai juokas pro asaras tik man gaila kad zmones tapo lensbergizmo aukos ir vergai. konservatoriu partijoje Tevynes nera yra tik ES o kaip pradeda sneketi apie AE afiora tai prisimena Lietuva. Kol konservatoriai neapsivalys nuo tokiu tipeliu tol siai partijei belieka bendrauti su liberalais ir geju lyga.

Irina2012-07-16 18:44

Na taip jusu vyras paims ir isgelbes Kupcinska, Puteiki, . Sitie zmones turi laimeti vienmandatineje apigardoje, o ne su tokia isdaviku partija. Konservatoriai neperzengs 5% balsu, tai jusu vyras tegul geriau negadina savo balso, nes ismes i ora. Labai klystate rasydama, kad konservatoriai pasirinko Jurkeviciaus pozicija, cia Jurkevicius pasirinko konservatoriu pozicija, ivykde konservatoriu isaka, zut but susidoroti su Venckiene. Matau jus nelabai gaudotes situacijoje

Sad2012-07-16 18:40

Perdaug gerai is Lietuvos,visus I Lukiskes,o ten jau aiskinsimes,kas kaltas,o kas prijauciantis sitiems kriminaliniams!

dabartine konservatorių partija2012-07-16 18:36

turi būt pripažinta nusikalstama organizacija ir uždrausta amžinam kaip nusikalstama komunistu partija !, tiesa persidažiusiu komunistu konservatorių gretose nemažai yra šio metu...

Irina2012-07-16 18:24

Manau STT galetu irgi pasidometi, kad balsai nebutu falsifikuojami

Tiesiog2012-07-16 18:21

Turime ja apginti nuo visu partiju nusiteikusiu priesiskai jos atzvilgiu

miglė2012-07-16 18:20

Gali būti, kad rinkimų rezultatų protokolas bus nusiųstas kitoks, negu jį matys komisija. Taip Rusijoje darė. Iš komisijos vienas narių turi būti tos partijos. Kas ją sudarinėja? Kokiais principais?

Tik2012-07-16 18:14

Drąsos kelio partiją. Tik už ją visi turime balsuoti. Nesiblaškyti tarp Kuolio ir Venckienės. Kuolys, įkurdamas partiją (neaišku, ar ji bus užregistruota), aiškiai parodė savo veidą ir taip pat kokie jos siekiai. To dėl , žmonės, visi turime balsuoti už Drąsos kelią. Dabar yra svarbiausia sąžinė ir širdies švara, o specialistų atsiras. Daug sąžiningų ir protingų žmonių, kurie gali užimti svarbius postus Valstybėje ir vadovauti kitokiais principais nei dabar tą darantys. O politikos mokytis nereikia, reikia turėti švarią sąžinę, politikoje mokytis reikia vieno: kaip apgaudinėti, išsisukinėti, meluoti, vogti iš Valstybės. Šituos mokslus išmokusių tautai nebereikia.

Nuomone2012-07-16 18:13

Pas mus Lietuvoje - nesvarbu kaip kas balsuoja , svarbu kas ir kaip balsus skaiciuoja . Gali ivykti , kad valdantieji gaus 99,9 % balsu . VRK vadas tai nepasikeite . Prie dabartinio IT lygio nesunku ir 120 % balsu surinkti ypac jei dar sistema pakimba , "perdaug apkrauta" .

!!!!2012-07-16 18:00

Kas uztikrins rudeni saziningus balsu skaiciavimus ???

vilte2012-07-16 17:55

skausmas, nusivilimas ir isdavyste atsispindi siame pareiskime, kiek dar tauta klys ? mano seima balsuos uz DK !

Janina2012-07-16 17:54

Neidavom balsuoti, nes nebudavo už ką. Šį rudenį tikrai eisim ir balsuosim už "Drąsos Kelią". Duok Dieve Jiems sėkmės sudėtingame kely.

Stasys2012-07-16 17:49

Atsiprašau žmonių,kad anksčiau klydau. Daugiau aš ir mano giminaičiai nebebalsuosime už tą šedbaro, jurkevičiaus ir kt. nedorėlių partiją, taip pat už čapliko, kuodytės, bogušio... bei už uspascinius ir brazauskinius. Manau, kad jie nenusipelnė daugiau sėdėti "prie lovio".

Anglija2012-07-16 17:42

Pilnai pritariame p. Z. Langaiciui uz issakyta nuomone,mes taip pat nebebalsuosime uz konser vatorius. Nereikia balsuoti ir uz kitas ,,tradicines'' partijas,nes jie visi is vien susivienije prie lovio. Jiems svetimas padorumas,teisingumas,valstybes reikalai tik deklaruojami,o Lietuvos pilie cius jie laiko avinu banda ir ciniskai tyciojasi is ju. Todel pirmyn i rinkimus,aktyviai dalyvauki me juose ir balsuokime uz Drasos kelia. O po rinkimu,daug kam pasiulysime ,,apsiginti'' nedore liams teisme.

a2012-07-16 17:24

Balsuosim už Drąsos kelią. Šalin konservatorius, socdemus, liberalcentristus, zuokininkus. Lauk iš Lietuvos , niekšeliai.

Studentas2012-07-16 17:22

Pedofilų klanas klastoja teismų procesus, skelbia melagingą informaciją žiniasklaidoje, užsako tendencingus (arba suklastoja) ir apklausų duomenis. Jie stengsis suklastoti ir rinkimų rezultatus.

p. Zenonui2012-07-16 17:18

žinau, kad Jūs doras ir kantrus žmogus. Bet matau, kad ir Jūsų kantrybės taurė jau perpildyta. Pritariu ir sakau, kad mūsų šeima pasielgs lygiai taip pat po 22 ištikimybės metų šiai partijai....

Irena2012-07-16 17:16

Aš balsuosiu už Drąsos kelią, mano vyras balsuos už konservatorius—tam, kad sugrąžintų Kupčinską , Šimėną ir Puteikį, kur jiems būti pridera. Visada balsavau už konservatorius, ir jie tik patys kalti, kad šiandien pasirinko a la jurkevičiaus poziciją, o ne tautos kelią.

Z2012-07-16 17:08

Taip, jie yra niekšai, tačiau dar daug davatkėlių automatiškai už juos balsuos, todėl, kad partija siejama su ponu Landsbergiu ir joms nė motais, ką išdarinėja išrinktieji.

Algis2012-07-16 17:07

Man asmeniškai nuo pat tautos atgimimo kliuvo tautos "vadų" arogancija. Iki šiol pasirinkimas, deja, buvo tik toks: oponentai-priešai, išdavikai ("dešiniosios partijos) ir...jokeriai. Džiaugiuosi, jog DK nepanašus nė į vieną iš jų...

atstovas2012-07-16 17:06

gėda prisipažinti, bet ir aš visada balsuodavau už konservatorius - tačiau, BALSUODAVAU... (o tai jau būtasis laikas) P.S. nuvylėte ir ne ekonominiais pasiekimais, o ypač smukusia morale..

taip2012-07-16 17:00

Nebalsuosime už konservatorius, ši baisi vaiko istorija įrodė koks gilus jų moralinis nuosmukis. Teko tiesiogiai susidurti su konservatorių darbeliais, ką jie išdarinėja su žeme, kaip manipuliuoja žmonių pasitikėjimu bei nuomone, kokiais metodais siekia valdžios.

Rita2012-07-16 16:57

niekada už juos nebalsavau,bet niekada dar taip taip jais ir nebuvau pasipiktinusi......tiesiog gėda,kad mūsų valstybę valdo tokie asmenys.

Grazina2012-07-16 16:56

Aš už juos niekada nebalsavau ir nebalsuosiu. Nebalsosiu nei už vieną seną partiją. Visos jos vienodos - ta pati mergelė tik kita suknelė. Šį kartą savo balsą atiduosiu tik už DK!

Nijolė2012-07-16 16:38

TS - visiškai atitrūkę nuo žmonių, nuo realybės. Buvau jų nare, bet užteko proto iš ten pasitraukti ir daugiau nebebalsuoti už juos.

Regina582012-07-16 16:26

Mano šeima irgi tik už DK

alfa Kindziulis2012-07-16 16:23

Tik už DK

balsuosiu2012-07-16 16:12

tik uz DK.

hau2012-07-16 16:06

Rėmiau TS nuo pat jų įsikūrimo. Visas viltis dėl Lietuvos ateities siejau su šia partija. Iki 2k laikų. Iki ko nusirito jie šiandien. Labiausiai skaida širdį dėl nžudytos vilties. Kai buvę lddp-istai elgasi nepadoriai, ne taip skaudu, nes iš jų nieko ir nesitikėjom. TS yra daug padorių piliečių, tačiau jie turi paklusti partijos valiai. Stebiuosi, kodėl jie pritaria vadovybės nedoriems žingsniams. Štai ir vėl rinkimų sąrašo pirmieji nr. nepamainomi K. ir D. Tikrai nebalsuosiu. taip ir sunaikinama partija, taip nužudoma viltis.

Ingeborga2012-07-16 15:33

Tai bus pirmas kartas, kai nebalsuosiu uz TS

Tikrai nebalsuosiu2012-07-16 15:25

E. Jurkevičius "dirbdamas" N. Venckienės neliečiamybę panaikinančioje komisijoje, pasirodė ne kaip problemą sprendžiantis asmuo, o kaip nesubrendęs arogantiškas vyriškis. Jis taip ir nesuvokė koks svarbus jo vaidmuo toje komisijoje, o dar tėškė kvietimą Neringai susirungti su juo Seimo rinkimuose! Tarytum Neringai iš tos komisijos tiek ir tereikia...leidimo į rinkimus? Baisu kokie deputatai. Jie nemato Lietuvos, tik savo reikalus tvarko.

irma2012-07-16 15:20

melagiu paradas priejo marsruto pabaiga.tokio didelio zmoniu nusivylimo net nebuvo galima tiketis

Kristina,2012-07-16 15:02

Aš irgi nebalsuosiu. Tuoj pat po Garliavos įvykių parašiau el. laiškus premjerui Kubiliui ir Seimo pirmininkei Degutienei, kad savo sprendimais kompromituoja konservatorių partiją. Kaip parodė tolesni įvykiai, jie į tai neatsižvelgė. Gaila. kad 20metų laukėm nieko nedarydami, o dabar valdžios taip įsikerojo nepajudinamai, kad kažin ką ir begalima padaryti. Juk tuoj pasiųs policijos ir kariuomenės būrius prieš liaudį. Reikia stebėtis, kaip jie įsivaizduoja esą lyg dievai. Juk mes juos išrinkom. Aš siūlau nebalsuoti nei už vieną seime esančią partiją. Juk ir opozicinės partijos savo veiksmais parodė, kad remia valdančiųjų pozicija Garliavos įvykiuose. Jeigu būtų dalyvavę balsavime, būtų buvę visai kitokie rezultatai. Tik va, kaip dabar su "Lietuvos sąrašu". Jeigu atsirado du tokie sąrašai, tai įrodymas, kad Kuolys nėra Lietuvos draugas.

SAD2012-07-16 15:01

Panaikinti visus neteisetai priimtus istatymus,o juos i Lukiskes!

SAD2012-07-16 14:59

1991 gyniau parlamenta,apdovanotas valstybes,buvau 20 met istikimas konservatorims,bet nuo 2010m jais labai nusivyliau,o dabar jau juos laikau nusikalteliu partija,kurie neturi ir prarado,bet koki sazines jausmas,pamine Lietuvos konstitucija,seimo nariai pamine seimo nario priesaika vadovautis LK.Balsuosiu tik uz DK,ir labai noreciau,kad visi tie kurie buvo atsakingi uz geguzes17d sturma,atsakytu pagal istatymus

liudna2012-07-16 14:55

komuniagos to ir laukia,ju modelis pasiteisins,tad ir toliau gyvuos vsio zakonno

aras2012-07-16 14:54

Gerb. Zenonai, ne vieno jusu seima uz juos nebebalsuos. Bent jau mano aplinkoje nepazistu ne vieno, kuris iziuretu kazka teigiamo sitoje parsidavusioje partijuksteje.

vilma2012-07-16 14:48

PRITARIU

as2012-07-16 14:48

niekada nebalsavau uz konservatorius ir nrbalsuosiu , manau reikia mums atsibusti ir balsuoti uz saziningus zmones uz Drasos kelia

Regina2012-07-16 14:46

Labai teisingai pastebeta.

Regina2012-07-16 14:43

Kaip pirstu i aki. Kitaip nebeimanoma.

Klaipėda2012-07-16 14:36

Už padarytus milžiniškus nuostolius Lietuvai, konservatorių partiją reikia paskelbti už įstatymo ribų, o jos vadus teisti.

Irina2012-07-16 14:35

Apie kokius cia 5 procentus kalbat? Uz Drasos kelia balsuos 50 % zmoniu. Manau ir klausimo negali buti uz kokia partija balsuoti.

Algirdas K. : ,,lovio partijas" - lauk!2012-07-16 14:34

,,Gėdos sąrašo” narius ir nomenklatūrines partijas- lauk iš Seimo!!! 2012. 06. 27 Šiame gėdos sąraše (GS), išvardinti Seimo nariai sudarė sąlygas smurtui mergaitės ir piliečių atžvilgiu, negynė teisingumoir nesiekė tiesos Garliavos mergaitės ,,ėmimo“ istorijose. Jie kovo mėnesį ir gegužę balsavo preš teisingumo siekiančių piliečių lūkesčius arba susilaikė ar nusišalino nuo balsavimo. Tai privalu vertinti kaip nusikalstamą Seimo nario abejingumą blogio šėlsmui, kaip Tautos atstovo „stovėjimą po medžiu” tuo metu, kai privalu ginti viešą interesą. Ypač griežto rinkėjų vertinimo rudenį turėtų sulaukti GS esantys Seimo nariai, kliudę piliečiams naudotis referendumo teise. Pastarieji 2011 m. rugsėjo 20 d. atmetė galimybę piliečiams palengvinti referendumo organizavimą, kai buvo siūloma galimybė rinkti esamą parašų kiekį šešis mėnesius. Jų pavardės pažymėtos raidėmis TRO ( teisės į referendumą oponentas). Tėvynės sąjunga- Lietuvos krikščionys demokratai: Adomėnas M. , Aleknaitė Abramikienė V. (TRO), Ažubalis A. , Bekintienė D. (TRO), Čigriejienė V. M. (TRO), kovo mėn. susilaikė, o gegužę nedalyvavo balsavime, Dagys R. J. (TRO), Dautartas J. , Degutienė I. (TRO), Dumčius A. , Juknevičienė R. (TRO), Jurkevičius E. (TRO), Kubilius A. (partijos lyderis... ,TRO), Kazulėnas A. (TRO), Masiulis K. (frakc. seniūno pavaduotojas... ), Matulas A. , Matuzas V. (TRO), Urbanavičius J. (TRO), kovo mėn. nedalyvavo balsavime, o gegužę susilaikė, Pečeliūnas S. (TRO), Ramanauskaitė-Skokauskienė A. , Razma J. (frakc. seniūnas... ,TRO), Saudargas P. (frakc. seniūno pavaduotojas... , TRO), Stankevičius Č. V. (TRO), Stundys V. (frakc. seniūno pavduotojas... ,TRO), Šedbaras S. (TRO), Vareikis E. , Vidžiūnas A. (frakc. seniūno pavaduotojas... ,TRO), Zingeris E. (TRO), Žeimys P. , ( TRO), Žilinskas R. , (TRO). 29 – dauguma frakcijos narių... Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis: Endzinas A. , Kašėta A. (frakc. seniūnas... ), Kuodytė D. , Lydeka A. , Masiulis E. , Steponavičius G. , Teišerskytė D. 7- dauguma frakcijos narių... Lietuvos socialdemokratų partija: Andriukaitis V. P. , Bastys M. , Bradauskas B. , Budrys D. , A. Butkevičius (partijos lyderis abu kartus nedalyvavo balsavime... ), Giedraitis S. , Juozapaitis J. , Juršėnas Č. , Kirkilas G. , Mitrulevičius A. , Olekas (frakc. seniūno pavduotojas... ) J. , Pauža B. , Petrauskienė M. , Sabatauskas J. , Salamakinas A. , Sinkevičius R. , Sysas A. , Šiaulienė I. (frakc. seniūnė... ). Viso18 asmenų– dauguma frakcijos narių... ) Liberalų ir centro sąjunga: Babilius V. (kovo mėn. balsavo prieš diskusijas, o gegužę nedalyvavo balsavime), Burba A. (frakc. seniūnas... ), Čaplikas A. (TRO), Liesys J. , Melianas A. (TRO), Nedzinskas A. , Stirblytė A. , Valinskas A. , Valinskienė I. 9 – dauguma frakcijos narių... Darbo partija: Baltraitienė V. , V. Gapšys (frakc. seniūnas... ), Gedvilas V. , Graužinienė L. Tautos prisikėlimo partija: Sacharuk A. (kovo mėn. balsavo prieš diskusiją , o gegužės mėn. nedalyvavo balsavime) Partija „Tvarka ir teisingumas” : Klumbys E. ( kovo mėnesį balsavęs už viešumą , gegužę, po ypatingo klaikaus smurto, balsavo prieš komisijos sudarymą... ), Komskis K. (frakc. seniūno pavaduotojas... ), Mazuronis A. , Mazuronis V. (frakc. seniūnas, abu kartus nedalyvavo balsavime…), Petkus A. (frakc. seniūno pavaduotojas…) Krikščionių partijos frakcija: Užlytė Z. , V. Žiemelis (frakc. seniūnas, kovo mėn. - nedalyvavo, gegužės mėn. - susilaikė…) Mišri frakcija: Ramelis K. (TRO), Šedžius A. , Varaška M. Kiekvienas padorus pilietis privalėtų balsuoti prieš GS narius ir prieš visas Seime esančias partijas, pavertusias politiką verslu ir tapusias ,,lovio partijomis”. Alternatyvos korumpuotoms, oligarchinę „valdomos demokratijos” santvarką sukūrusioms tradicinėms partijoms bręsta. Stiprėja „Drąsos kelio” partija, buriasi partijų „Už Lietuvą Lietuvoje” aljansas, kuriasi visuomenininkų formuojama „Lietuvos sąrašo” partija ... Tik apvalę Seimą nuo politinės nomenklatūros rudenį, galime tikėtis Lietuvoje demokratinių pragiedrulių pavasarį... Algirdas Karčiauskas (visuomenininkas, Kaunas) Kiekvieną sąmoningą, teisingumo siekiantį žmogų kviečiu pasirašyti šį Lietuvos rinkėjams skirtą atsišaukimą. Pritarimus atsišaukimui siųskime elektroniniais laiškais (e-mailais) adresu : uzdemokratineteisesauga@gmail. com

ištikimi konservatorių rėmėjai2012-07-16 14:21

Nebalsuos ir mano rato žmonės, nes konservatorių viršūnėlės darė viską, kad kuo mažiau už juos balsuotų. Taip sakant, ir toliau vykdysim jų norus...

Pensininkas2012-07-16 14:20

Aš dar konservatorius, bet pilnai pritariu Zenonui. Balsuosiu tik už naujas antisistemines ir antiklanines jėgas, iš jų pasirinkdamas tą, kuri manysiu peržengs 5 ar 7 procentų ribą.

kaunietė2012-07-16 14:11

Ir mano aplinkos žmonės už tuos niekšus ,pakėlusius ranką už mergaitės ašaras ir smurtą ,o dabar ir jos globėjos Venckienės įmetimą į liūtų narvą , tikrai nebalsuos. Kas kaip ką pasakė, kodėl jie bijo pedofilų, teisingumo , jau ir analizuoti neverta..... Viską apvainikavo Jurkevičius ir jo reitingas....

Tikrai2012-07-16 14:02

Mano šeima niekada neidavo į rinkimus, nes nematė už ką balsuoti. Dabar bus pirmi rinkimai, kai mes balsuosime ir žinosime už ką. Gali būti, kad nusivilsime, juk "revoliucija suvalgo savo vaikus", berods Robespjeras.

Lina2012-07-16 13:58

Tik už DK !

Vaidas2012-07-16 13:52

Mano seimos istorija lygiai tokia pati kaip pono Langaicio. Nezinau del tevu, bet as su zmona uz konservatorius tikrai nebebalsuosime, nes pamateme, kad jie neturi veiksmu laisves, yra lygiai taip pat pakabinti, kaip ir kiti "nusipelne" veikejai. Padeti gali pakeisti tik sviezias kraujas, "nusipelne" jau turi pasitraukti

Irina2012-07-16 13:44

O man pikta del tokiu zmoniu kurie 22 metus balsavo uz konservatorius ir nemate ju juodu darbu , nei del Mazeikiu naftos aferos, nei del neteisetos gedingos Pakso apkaltos, kuris butent konservatoriams uzlipo ant uodegos ir jie greitai susidorojo su jo. Dabar ta pati daro su Gerbiama Venckiene. Butent mes zmones privalom apginti Neringa Venckiene nuo konservatoriu puolimo. Jiei mes to nepadarysim , mes nebusim verti zmogaus vardo. Turim, tiesiog privalom balsuoti uz Drasos kelia , nes kito kelia jai nebera

Alfonsas2012-07-16 13:35

Atiduokime visi savo balsus už mažos mergytes saugią gyvybę už "Drąsos kelio" partiją.

TOMAI2012-07-16 13:34

IŠ KOKIOS KANALIZACIJOS TĄ PUOŠMENĄ IŠTRAUKĖ. LAABAI TINKA PRIE KOSERVATORIŲ LAPSARDOKŲ.(KAIP KAKLARAIŠTIS).SĖKMĖS RINKIMUOSE.

Jurate2012-07-16 13:31

Jums pritaria ir musu seima - balsuosim uz DK.

ada2012-07-16 13:30

Konservatoriai,socialdemokratai,liberalai,darbiečiai-jie visi veikia išvien.Tauta nebegali toliau kentėti tokių patyčių.Paskutiniai įvykiai atskleidė,kad mūsų valdžiažmogiams didžiausia vertybė tai pinigai,bet kada jiems užteks.

Zenonas2012-07-16 13:28

E. Jurkevičiaus staigus paaukštinimas rodo, kad TS-LKD Garliavos įvykiuose yra suinteresuota ir aktyviai dalyvaujanti partija. Pagarbiai

...2012-07-16 13:24

Geras komentaras,as niekada uz juos nebalsavau ir nebalsuosiu,reikia bandyti balsuoti uz naujas partijas,kaip nors isvaikyti tuos isdavikus. Mano artimuju ratas balsuos uz DRASOS KELIA,nes blogiau jau nebebus.

pilietė2012-07-16 13:22

Mano šeima ir artimieji, draugai, kurie balsuodavo per visus rinkimus už TS, to jau nebedarys. Tokio įžūlumo, cinizmo, brutalumo, niekšybių negalima kęsti ir toleruoti. Čia labai tinka posakis - jie nežino ką daro.

alma2012-07-16 13:22

Ir aš už juos nebebalsuosiu

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi