Nepavykus užgniaužti visuomenės dėmesio Garliavos įvykiams, viešųjų ryšių guru imasi jau senokai standartinėmis tapusių priemonių.

Skleidžiama informacija, neva dauguma Lietuvos gyventojų nesugebėjo susieti skandalingos bylos ir opias teisėsaugos problemas apnuoginusių valdininkų veiksmų su valdžia. Visuomenė esą mano, kad sprendimus priimantys politikai yra, kaip šiandien madinga sakyti, "ne prie ko", tad rudenį rinkėjai neva neatsižvelgs į partijų laikyseną dėl Drąsiaus Kedžio ir Laimutės Stankūnaitės dukters. Tai esą paaiškėjo atlikus gyventojų apklausą.

ekspertai.eu komentaras

Primename, kad makaronų kabinimas yra pačių skęstančiųjų reikalas.

Naujausi

Komentarai (95)

Rikiuoti
Jolita2012-07-14 23:09

Nors skaitau ir lietrytį ir delfi, alfa, ekspertus, balsą lt, bet savo požiūrio nekeičiu; jokiose apklausose gyvenime neteko dalyvaut nei man nei šeimos nariams, aišku, kad tokiu negarbingu būdu siekiama formuoti visuomenės nuomonę būsimiems rinkimams. Įvykiai Garliavoje tik sustiprina mano nuomonę, aš balsuosiu tik už Drąsos kelią... Nors Klonio gatvėje niekada nebuvau, nes neturėjau galimybės (stebėjau internete), ir nemėgstu violetinės spalvos, bet širdyje esu violetinė... Aš už tai, kad vaikai LT nebūtų šitaip brutaliai "išimami" iš juos mylinčių žmonių, kad nebūtų prievartaujami, kad Lietuvoje nustotų galioti teisinė savivalė ir įstatymai būtų visiems lygūs, tiek ponui Adamkui, tiek N. Venckienei kuri nusikaltimo nepadarius jokio tampoma po teismus...

jurga2012-07-11 03:36

ATSIPEIKEKITE ZMONES TIK UZ DRASOS KELIO PARTIJA .

alfa Kindziulis2012-07-11 01:09

žiūrėk į veiksmus ne į klausimus,prisimink Trojos arklį.Šiek tie aiškina Stoma portale Karštas Komentaras.

alfa Kindziulis2012-07-11 01:06

Masiulio partija jau sugadino naturalią apklausą.

Algis2012-07-11 00:56

Kuo gi prasikalto p. D. Kuolys? Kuo blogi ir nelogiški jo pateikiami klausimai visoms valdžioms, į kuriuos atsakymų, deja, nėra?.. Gal kritikuotojai tuos atsakymus žino?..

vilte2012-07-11 00:14

tik uz DRASOS KELIA !!!Tautieciai , susimastykite viena karta, kitos iseities nera !

alfa Kindziulis2012-07-11 00:00

Balsuojam už DRĄSOS KELIĄ portale apklausa.lt Įvaltį lipa ir Kuolys,atsargiai,gali būti tie patys konservai,gal ir blogiau.

Rokas2012-07-10 23:50

Mes uz drasos kelia, musu daug ir galit pilt purva bet mes apsisprende

alfa Kindziulis2012-07-10 22:45

APKLAUSA. paskutiniai duomenys - Drąsos kelias 47,2%, konservai 8,5%.

Ir as2012-07-10 22:11

galvoju,kad DK partijai labai reikia drasiu, ismananciu balsavimo biuleteniu skaiciavimo imantrybes,zmoniu.Zinau kaip skaiciuojami balsai,nes 4 val.biuleteniai jau buna paruosti.Suskaiciuota kiek zmoniu turi balsuoti,kazkiek atmetama,biuleteniai sutvarkomi,o vakare,uzdarius balsavima,sudedami pauksciukai ant nebalsavusiu zmoniu sarasu.Viskas!vsio zokono!!!

alfa Kindziulis2012-07-10 20:48

DĖMESIO-KATASTROFA už ką balsuotumėte 2012 LR Seimo rinkimuose? Visuotinė apklausa. žiūrėk apklausa.lt Drąsos kelias 37,6%, konservai 9,1%, Matulevičius 8,9%, Songaila 8,8% kiti mažiau 6%.

2012-07-10 19:20

man atrodo,kad daugiau nėra už ką ir balsuoti,kaip tik už DRĄSUOLIUS>kito pasirinkimo nėra

alfa Kindziulis2012-07-10 19:09

Realiai yra daug optimizmo dėl Drąsos kelio.Vakar "Kauno diena" paskelbė balsavimo rezultatus klausimu ar lems Garliavos įvykiai už ką balsuosit ir atsakymas "taip,tai nulems už ką balsuosiu" 72,6%. Dabar žiūrėkim į šiuos skaičius ir klasykim ką kalba valdžios propaganda, o ji sako " apklausa parodė,kad Garliavos įvykiai nenulems rlnkimų rezultatų........Realybė ir smegenų plovimas.

Irena2012-07-10 18:58

Jei nebus Drasos kelio biuleteniu atejusi balsuoti kitus padaryciau negaliojancius

wwcc2012-07-10 18:16

ne tik susirasyti,bet gerai butu ir uzfiksuoti vaizdo irasuose,arba bent foto.

Mix2012-07-10 18:01

Tikėjimas galimybe pasukti Lietuvos kursą Tiesos keliu blėsta. Netikiu, kad vien tik Drąsos kelio partijos pavadinimas gali pritraukti rinkėjus. Sutinku su tais, kurie sako, kad reikalingas didelis darbas prieš rinkimus. Tačiau kol kas to darbo rezultatų nesijaučia. Tai didelė klaida. Nepasinaudoti dabartiniu šansu suvienyti pažangias Lietuvos jėgas ir piliečius, būtų didelis praradimas. Optimistams sūlau pažiūrėti balsuojančių skaičių už paskelbtą Peticiją dėl referendumo organizavimo teismų pertvarkos klausimu. Balsuojančių vos apie penkis tūkstančius. Kodėl? Teisėsaugoje glūdi visos problemos. Komentatoriai tą pabrėžia, tai kodėl nebalsuojama už referendumo organizavimą? Ar nebus tas pat ir su rinkimais?

jukš2012-07-10 17:02

nuo lovio.

zuikis2012-07-10 16:52

numirs ta jusu Drasiu kaliu partija iki rinkimu, dar normaliai nesusikurusi, o jau tarpusavyje pykstasi

alfa Kindziulis2012-07-10 16:39

pritariu,čia net ir kompiuterių kontrolė,prisimenant Prunskienės ir Adamkaus atvejį.

alfa Kindziulis2012-07-10 16:34

VIENYKIMĖS KAM ŠIRDY DAR NE LOVYS reikia vienytis,bet ką vienyti - politikus ar rinkėjus? Pakanka išsiūsti į Seimą 95 suvienytus politikus. Šis darbas įveikiamas. Sunku suvienyti milijoną rinkėjų - sunku įveikti aksiomą "šidžiai neįsakysi" Visi yra rinkėjai ir vieni prie lovio,kiti prie tvoros. Prie lovio visi netelpa,prie tvoros ne visi nori. Kam sieloje lovys,tas rudenį pastovės "po medžiu" Taigi,vienykimės kam širdy dar ne lovys. Aš balsuosiu už Drąsos kelią.

apie balsu klastojima2012-07-10 16:15

girdejau apie viena balsavimo biuleteniu gadinimo buda (tai tikras faktas): apsimeti, kad susilauzei ranka, t.y. tavo ranka sugipsuota, ten isikisi piestuka, kad nesimatytu, ir kai skaiciuoji biuletenius, juos pagadini, subraukai ir pan. Taigi, akylai stebekite tuos, kurie 'serga', kuriems yra kazkokiu problemu pvz. su rankomis.

MMM2012-07-10 15:50

Esu ne kartą dalyvavęs rinkimuose komisijose ir stebėtoju. Mano pasiūlymas būtu toks. Reikia aktyvių nuo "Drąsos kelio" atstovų komisijose arba nusimanančių stebėtojų. Skaičiuojant balsus susirašyti kiekvienos apylinkės rezultatus ir perduoti "Drąsos kelio" štabui. Štabas susumuos visus rezultatus ir palygins su oficialiais Vaigausko rezultatais. Manau, kad tai būtu gera priemonė išvengti balravimo rezultatų klastojimo. Nors jau esu 70metis, bet "Drąsos keliui" pasirengęs pasitarnauti, jei mano pagalbos prireiktu.

Vaigausko kontora2012-07-10 15:09

Juokiames uz pilvu susieme.

mES2012-07-10 14:41

UZ DRASOS KELIA,bet Vilniuje girdejau mokytoju nuomones,kad drasieciai ne visose apygardose gali issikelti savo kandidatus,nes vel neliks uz ka balsuoti.

robertas2012-07-10 14:07

Uz drasiu

Vilte2012-07-10 14:06

aukso zodziai, tokia pati ir mano nuomone kaip Jusu

Vilte2012-07-10 14:05

taip, musu seima, gimines, draugai - uz TIESA, balsuosim tik uz DRASOS KELIA, tikrai jie surinks daug balsu, zinoma, jei nebus klastojami rezultatai, reikia buti atidiems

Vilte2012-07-10 14:02

matot, kame didziule beda, mes tai balsuosim uz TIESA, bet...rezultatai , manau, bus klastojami, na, kad ir kompiuteriai gali uzluzti, juk taip buvo jau. Manau, JIE taip drasiai uztat ir tikisi, kad nauja partija nesurinks balsu daugumos.O kad surinks- faktas, tauta jau pabudo,tik reikia laaaabai stebet rinkimus.

kaunietė2012-07-10 13:56

Visasda gerbiau prof.Lansbergį,o dabar tai džiaugiuosi,kad jis, nieko nebijodamas, palaikė mergaitę iš Garliavos,pasmerkė Seimo sprendimą"panaikinti teisėjos N.V. neliečiamybę,sakydamas,kad tai tarybinis veiksmas.Daugiau pagarbos V.L.,jis to vertas.

Aurimas2012-07-10 13:42

"lendsbergizmo"nekentėjai nemato problemos kai valdo KGB agentai, skaito knygas apie šlovingus H.Daktaro nuotykius, ir patalogiškai nekenčia V.Landsbergio, kurį kaltina dėl visų savo ir Lietuvos nesėkmių. Kol šie bukapročiai nesutiks pamąstyti apie tai ir kiek pakoreguoti savo nuomonę atsižvelgiant į tikrovę, tol viduramžiai iš Lietuvos nesitrauks.

ruta2012-07-10 13:22

Nesudetinga sekti rinkejam pasakas , kai tam pajungtas visas Valstybes potencialas . Bet , manau , dauguma pilieciu jau pamate kas yra kas , todel nesivarginkite 'politologai' , bus taip , kaip MES , PILIECIAI pasakysime - prabalsuosime ! O rinksime , tikrai ne partijas , kurios tik sugebejo susikurti sau asmenine gerove ir vygde tik grandiozinius projektus , kurie VISISKAI buvo nenaudingi Lietuvai , o net kenksmingi . Viskas , gana , prisivaldete !

Žemaitis2012-07-10 12:48

Bet juk balsus žinai kas skaičiuoja, todėl Lopatologai taip drasiai ir kalba. Reikia geležine ranka kontroliuoti balsų skaičiuotojus.

robee2012-07-10 12:46

nu Benai tikrai ;) Lansbergis bent karta mano akyse buvo su tauta ir neizeidinejo (kaip megsta ),o kalbejo butent pries klana !

algis2012-07-10 11:10

Absoliuciai jau nestebina visa kruva politpatologu,kuriu pasisakymai ir ,,analize,, buna visai priesingi visuomenes nuomonei.Jie dazniausiai nusisneka,rezultatai buna priesingi,o jie truputi patyleje,vel atsiranda viesoje erdveje,kad kazkieno uzsakymu,vel galetu formuoti visuomenes nuomone.Jokie jie ne politologai.Paprasciausi piaro darbininkai,uzsakovu matyt neblogai apmokami.

visi2012-07-10 04:07

uz Drasos Kelia Neringa sveik ir stiprek mes su tavimi

alfa Kindziulis2012-07-10 04:05

jūs šaunuoliai,matom jus internetu.

regina2012-07-10 04:00

tik uz drasos kelia eisim visi kas tik galesim, labai gaila mergaites, venskienes , seneliu. gal si partija bent siek tiek pades pakeisti sia apsurdiska situacija. linkim pasveikti neringai. laikykites. tauragiske.

alfa Kindziulis2012-07-10 04:00

BALSAVIMAS SLAPTAS. Kas balsuos Lietuvoje,tai vengiant darbdavių piktumo galima jiems sakyti,kad balsuosiu, balsavau už tuos,kurie patinka darbdaviams, o balsavimo kabinoje balsuoti už DRĄSOS KELIĄ ir jų vienmandatinikus,kurių žada būti visose apygardose.Šventas pamelavimas nenuodėmingas.Beje Adamkus kasdien,kaip jis pats sako,sėdi Prezidentūroje ir dirba ir iš jo kalbos matosi,kad dirba sistemai,

Juozas2012-07-10 03:49

Benai, as manyciau, kad tu issisokai !

Musu visi2012-07-10 03:37

Mano visi pazistami balsuos uz DRASOS KELIA .Visi. Londonas

Benas2012-07-10 03:32

Svarbiausia Lietuvoje sunaikinti lensbergizma ir paskelbti uz istatymu ribu.

Benas2012-07-10 03:30

Skaitykite ,,tiesiai sviesiai" portala. Ten rasomo kaip kuolys lenkiasi sorasui ir ima pvz kaip klaidinti zmones su ,,Lietuvos sarasu" nes jie yra du. Vienas Venskienes, kitas kuolio. Kuoliu gali patiketi zmogus kuris nesiorentuoja aplinkoje. Kuolys yra liberalas ir tuo viskas pasakyta o sneketi gali biliaka.

Mielieji2012-07-10 03:28

Jus nuostabiausi. Jus planuojate ikunyti mano nedrasia svajone. Taip, taip, taip, tik sazinigi stebetojai visuose visuose rinkimu stabuose.

Aisku2012-07-10 03:05

Tik uz NVenckiene. Del to melo padejom puse sveikatos . Kaip rytas ir puoli skaityti laikrasciu . Ir kai matai ,kad netiesa ,tai ir norisi drebti riebiu zodeliu.. Gaila gerb NVenckienes ,kad del tokiu ........ turejo palikti darba ir savo sveikata luosinti . Stiprybes NVenckienei ir jos teveliams. O mergaitei ,kad tik dievulis padetu ir sapnuotu grazius sapnus su mazais angeliukais. Tikiu ,kad viskas iseis i gera ... O tas baisus voratinklis su visu dideliu voru bus sudraskytas.... Laukiame rinkimu! JAV

Jie labai isigande2012-07-10 02:41

Liepos 9 d. Tv rode Adamkaus interviu. Jis atskleide , kad partieciai - valstybininkai (pedrylos0 yra paniskai issigande, sake : nesitikejau, kad po 22 metu "demokratija" Lietuvoje sugrius, nes valdzia perima minia, gatve". tai patvirtina, kad skelbiami ju klapciuku"tyrimai" ir apklausos rodo visai ka kita. Be to paskelbtoje apklausoje yra ir kiti kalusimai del jegos panaudojimo, del vaiko grazinimo globejai, ten atsakymai parodomi realus-apie 70 proc. ir daugiau nepalankus valdantiesiems. beje Adamkus dar paske, kad jis veklos dar nebaige, santykiauja (taip ir pasake) su kitais demokratais ir kitu valstybiu atstovais. Todel ateityje pedofilus ir ju draugelius Adamkaus pavyzdziu tikslinga butu vadinti"santykiautojais"

alfa Kindziulis2012-07-10 01:52

ĮDOMU. Alfa.lt buvo straipsnis "Garliavos įvykiai rinkimų rezultatų nenulems?" - teigia,bet uždeda klaustuką,nes už Venckienę 15,1% , prieš Venckienę [ tie kurie palaiko "teismo sprendimą"] 3,8% , neutralių 12,5%, tai Venckienės šalininkų apie 4 kartus daugiau negu priešininkų ir tai oficialūs duomenys ir iki rinkimų dar yra laiko.

airija2012-07-10 01:13

sutikau tik viena zmogu kuris palaike motina stankunaite,bet jis pasirodo neseniai isigijo kompiuteri ir ziurejo LNK.skaite Lietryty,patariau paskaityti kitus leidinius,TV3 ziureti.Atsipeikejo.o del rinkimu,manau bus klastojami.patys balsuosim internetu,tik uz Neringa.ir dar pastebejau,kam nerupi Lietuvos ir mergaites likimas,jie nesidomi,neskaito,jiems tas pats,visad kaltas Lansdbergis

alfa Kindziulis2012-07-10 00:46

Po pietų... Kuolys pristatė savo partiją Vaigauskui registracijai,bet iš tikro tai jau šaukštai po pietų.Šita kaukė jau nuplėšta,dauguma balsuos už Drąsos kelią.

Skaitytojas2012-07-10 00:46

Tik uz Venckiene balsuosiu as ir visa mano aplinka. Vagys lauk, prisivoget, pardavet Lietuva. Labai geras Stulpino str. Tik man keista, kad jis anksciau gulde galva uz grybautoja, o dabar jau senokai, nusistates pries. Ir as pritariu, kad valdziazmogiai tures atsakyt uz savo nusikaltimus pries tauta, kartu su polikarpovna. Tam pritariu 100%. Ne apkalta jai, bet tiurma. To labai laukiu. Nestovekim po medziu, a rteja rinkimai, kurie turi pakeist Lietuva is esmes.

NU2012-07-10 00:27

TIK UZ DRASOS KELIA, CIA IR TAIP AISKU KAD RINKIMAI BUS KLASTOJAMI,ATSIRAS VISOKIU VEIKEJU,BUS DAUG PROVOKACIJU......................................................

ttt2012-07-10 00:25

Manau, šitaip ruošiamasi klastoti rinkimus. Jei klastojamos baudž. bylos, straipsniai spaudoje ir TV laidos, komentarai po straipsniais (neva, dauguma palaiko stankūnaitę), tai ką reiškia suklastot rinkimus - juolab, jei pralaimėjus daugeliui klaninių grėstų kalėjimas. Taigi, didelis motyvas yra. Yra ir praktikos - pamenat "užlūžusius" kompiuterius renkant šlepetes?

stebetojas2012-07-10 00:02

jei pamatysiu kad kas balsavo uz pedofilus .pritrenksiu.

ačiū2012-07-09 23:56

teisėjui Cininui, kad nutempė pedofilijos bylos nagrinėjimą iki pat rinkimų....

Rima2012-07-09 23:48

Pas mus dirba desimt zmoniu ir visi ir ju seimos nariai,ruosesi balsuoti uz Venskiene,tai kaip cia taip,is kur tos apklausos?

IP2012-07-09 23:40

Tu netikeliu "goblinu" ir tu su liemenem ir tu kitu "agentu" tik namo kieme buvo virs 200, o kiek ju buvo aplink Garliava(DAR TIEK PAT) ?KIEK DAR SMOGIKU BUVO PASIRUOSE REZERVE ??? KIEK BEDALIU PARSIDAVELIU IR ISDAVIKU KORDINAVO TU "pestininku" stumdyma ???? kiek ??? KIEK ???? GAL RUSU SNIPU STABAS IS "daukanto" zino ???

Elena2012-07-09 23:33

tik balsuosim už Drasos kelią,nes daugiau nėra už ką balsuoti,nes pamatėme,kad jie akli,kurti ir savanaudžiai,o mums tokie tikrai jau nebereikalingi.

taigi Duok2012-07-09 23:25

Dieve, kad gerb. Mikelenas sutiktu.

ml2012-07-09 23:20

Taigi,be Grybauskaites,Kubiliaus ir Degutienes zinios eme ir pajudejo vidaus kariuomenes pulkas link Garliavos!Imsim,mat,ir patikesim!

nenusileisim2012-07-09 23:01

o balsuosim už DK.Visa šeima.

...2012-07-09 22:44

Butina,kad balsavimo diena kiekvienoje bustineje stebetu saziningi,drasus ,patikimi stebetojai,negalima atsitraukti ne minutei,tuoj bus suklastota.Reikia uzsirasyti is anksto,mes savo miestelyje stovesim iki pergales.UZ DRASOS KELIA.

...2012-07-09 22:38

Tik uz drasos kelia,tegul negalvoja,kad mes pamirsime. NIEKADA visa likusi gyvenima prisiminsime,nes to kas vyko garliavoje,neteko matyti niekada,o kas vyksta dabar,tai dar baisiau. Dabar jau tyciojasi ne is Venckienes,bet is musu,eiliniu zmoniu. Stebime kaip nubaus Venckiene DEL NIEKO. Jaunimelis taip pat stebejo ta teroro akta. As specialiai vezdavau ten vaikus,kad jie metytu kas vyksta pas mus,nemaciau reikalo slepti,tegul zino. Blogiau kaip dabar yra,jau nebebus. Uztat alkstantys,neturintys uz ka moketi mokescius,kurie pastoviai jauciam nepritekliu,turime balsuoti uz DRASOS KELIA,reikia pameginti viska pakeisti. Meskim visas ambicijas i sona ir ramiai pagalvokime,nes progos kazkz pakeisti nebebus.

Mazai2012-07-09 22:37

Visa musu seima ir gimine bei pazistami balsuos uz Drasos kelia/N.Venckiene/vien del to ,kad dabartine valdzia nepaaiskino viesai kodel taip grubiai paeme Mergaite is mylimu globeju ir seneliu namu,kodel buvo panaudota tokios policijos ir kt padaliniai.Cia visa esme,kas atims daug balsu is Konservatoriu ir socdemu.

aha2012-07-09 22:34

bijau, kad bus sutelktos visos jegos klastoti balsavimus :(, taip buvo daroma ir bus daroma.

Birute2012-07-09 22:19

Tik uz DRASOS KELIA...eisim visa seima,kaip dar niekada nera buve,...

-0-0-2012-07-09 22:17

Vienareiksmiskai uz DRASOS KELIA.

nijole2012-07-09 21:57

Nebesinori nieko rasineti,bet balsavimu laukia visa mano seima,o to dar nera buve.

alfa Kindziulis2012-07-09 21:49

Garliavos tragedijos,pralieto kraujo,mergaitės klyksmo neužpudruos nei Kuolio-Sorošo sąrašas į lovį,nei Uspaskicho lėbavimo sąskrydžiai.Manau,kad jeigu net Daukanto a. nusileistų skraidanti lėkštė ir žali "žmogeliukai" nuo bačkos agituotų balsuoti už Kuolį,Uspaskichą ar Kubilių,vistiek žmonės balsuos už Drąsos kelią.

As2012-07-09 21:34

Tik uz tiesa, uz DRASOS kelia!

Joo2012-07-09 21:14

Jei prie Drąsos kelio arba Lietuvos sąrašo prisiplaks visokių mikelėnų ir panašios publikos, Seime bus kaip buvę arba dar blogiau

šeima2012-07-09 21:13

Nepakenčiame nusikaltėlių valdžios. Šlykštu gyventi teritorijoje, kurią valdo padugnės. Tik už 'DRĄSOS KELIĄ" !!! TIE-SOS!

rinkimu klastojimas2012-07-09 21:09

praeiti rinkimai buvo ziauriai klastojami. Tai pasakojo moteris kuri taip dare. Buvo prispausdinta daug tusciu biuleteniu. Balsu skaiciavimo nariai atejo jau pasiruose su uzbrauktais biuleteniais i balsu skaiciavima( po balsadeziu atidarymo) ir issitraukdavo pluostais sufabrikuotu biuleteniu ir beskaiciuojant juos idedavo i bendrus, i ta pluosta uz kuri reikia. Tikrus pavogdavo. Tai faktas, kad dabar gali vel taikyti tokias technologijas. Todel butina filmuoti be perstojo ir ziureti i rankas.

Ceslovas2012-07-09 20:49

Tik nesustokim pusiaukeleje. Jie musu bijo.

Mindaugas2012-07-09 20:45

O man nesvarbu ką skelbia visokios apklausos. Aš tikiu, kad ,,Drąsos kelias" gali pakeisti teisinę sistemą į teigiamą pusę ir prašviesinti lietuviams gyvenimą, išvengiant dabar demonstruojamo ,,teisės korifėjų" cinizmo.

labai geras laikas2012-07-09 20:37

Gyvename įdomiu laikotarpiu, stebime korupcinės žiniasklaidos klestėjimo piką. Atvirai, įžūliai, ciniškai formuojama viešoji nuomonė. Tai tik įrodo, kad KLANAS egzistuoja. Jis privertsas gintis, JIS bijo naujos politinės jėgos. Viliuosi, kad rinkėjai nėra akli ir jiems užteks drąsos per rinkimus balsuoti u- N. Venckienę ir jos komanda - tik ši politinė jėga dar gali į mūsų gyvenimus sugražinti, dorą, garbę ir tiesą.

uz ''Drasos kelia ''2012-07-09 20:30

Man nepatinka toks susidorojimas su Neringa ir ka? na nepatinka! ir as balsuosiu uz VENCKIENE. Kiekvienas iš mūsų turime teisę išsirinkti tuos, kuriais pasitikime ir niekas neturi teisės mums trukdyti tai padaryti, nes suverenitetas Lietuvoje priklauso Tautai. Štai ko bijo tie, kurių sąžinė nešvari. Lietuva - jokia teisinė valstybė, joje teisės tiek, kiek musės ašarų. Šio propagandinio straipsnio pasirodymas liudija apie paniką kai kuriose partijose. Manęs propaganda neveikia. As su seima rudeni balsuosiu tik uz ''Drasos kelia ''

išpampę išsigimėliai2012-07-09 20:28

Taip žalia šviesa tiems sąžiningiems ir ieškantiems TIESOS piliečiams, kuriems pakeliui su NERINGA. Prieš melą ir smurtą ! Verst nuo lovio tuos, kurie prisidėjo prie Mergaitės paėmimo brutaliausiu smurtu. Verst tuos išgamas - nutukusias kiaules, kurie net nesukriuksėjo, klykiant Mergaitei -"nenoriu pas Laimą... ,as noriu gyventi su Neringa..." , apsimetę kurčnebyliais ir aklais..." saldžiai miegojusiais" tą baisų rytą... Šiuuukšš nuo lovio, išpampę išsigimėliai. Prisirijot, gana.

hmm2012-07-09 20:28

Kas gali paneigti kad apklausa tik keletos zmoniu nuomone,as ja netikiu.mano nuomones niekada niekas neklause.vadinas yra tam tikras burelis kuris pastoviai deklamuoja savo nuomone.tai snypstas ta apklausa..dar neteko girdet ir is pazistamu kad bent kas bent kada butu apklause.vyksta visokios akcijos prekybcentriuose,bet kad butu tokia apklausa vykdoma neteko girdet...

zmones2012-07-09 20:27

turintys bent kiek sazines, susigaudo kas vyksta sitoj karalystej. Svarbu rinkimu kontrole, kad su balsais nekvailiotu. Dabar tai svarbiausias organizacinis darbas turi vykti.

Vika2012-07-09 20:27

mes tylioji dauguma prisidedam-bent jau reikšdami nuomonę po straipsnais,siunčiame draugams el.paštu kas verta paskaityti,apie įvykius lietuvoje į Angliją,Airiją ir dalijamės čia lietuvoje.juk dirbantys viešajam sektoriui bijo dėl savo darbo ,bet turi tvirtą nuomonę ir ją pasakys per spalio mėn seimo rinkimus ......

TIE SOS2012-07-09 20:26

elementarus viesuju rysiu triukas suklastoti apklausas (kas moka uz jas tas ir rezultata gauna koki nori) ypac matant kad delfi uzsake, ji gi lietrycio visus straipsnius pas save deda. po to rinkimu klastojimas

violetinė2012-07-09 20:25

Po Garliavos įvykių tapau violetine, nors niekada Klonio gatvėje nebudėjau, tik iš tolo stebėjau įvykius. Supratau, kad dabartinėms politinėms jėgoms, toleravusioms susidorojimą su taikia kauniečių šeima ir jų globota našlaite (kaip ir Venckienės persekiojimas) arba net vykdžiusioms šį nusikatimą, tarnavusioms klaninėms jėgoms, atėjo laikas pasėdėti ant atsarginių suolelio. Konservatorių partija, kurios nuolatinė gerbėja buvau, susikompromitavo, išsigimė. Laikas, ponai, atsinaujinti, atšviežinti kraują.

alfa Kindziulis2012-07-09 20:15

KVIETIMAS Kviečiu visus Lietuvoje ir emigrantus aktyviai rašyti komentarus.Plėškim iškrypėlių kaukes.UŽ DRĄSOS KELIO PARTIJĄ,UŽ NERINGĄ, o rudenį į rinkimus.

nuomone2012-07-09 20:00

jeigu likti abejingam po tokių įvykių, reiškia pripažinti sau, kad visai negerbi savęs, neturi savo nuomonės ir toleruoji smurtą prieš vaikus.

Marytė2012-07-09 19:56

Nemažai yra žmonių, kurie tyli, nedrįsta kur nors eiti, dalyvauti, bet nuomonę turi susidarę tvirtą. Manau, rinkimuose (jeigu jie bus) tą nuomonę išsakys. Mūsų politikai labai stipriai pasistengė, kad taip būtų. Jeigu bus skaičiuojama teisingai, neapgaudinėjant, tai pamatysim, kas yra kas.

Rinkėjas2012-07-09 19:52

Įvykiai Garliavoje,mano pažiūras ir apsisprendimą už ką balsuoti ir ką palaikyti,pakeitė 360 laipsnių kampu.O ką rašo užsakomieji straipsniai,man jau neįdomu ir vienodai pakši:).Už žmones,davus leidimą laužyti mažo vaiko gyvenimą ir stovinčius po medžiu,kas gali jais pasitikėti,kad nepradės visuotinį valymą jiems nepritariančių?

IRENA2012-07-09 19:48

RINKIMŲ REZULTATUS PAMATYSIME,BET VENCKIENEI AČIU UŽ VISO VALSTYBĖS BRUDO IŠVIEŠINIMĄ.DABAR MES JAU JUOS PAŽYSTAME.

Kaip2012-07-09 19:47

Blogiausia tai, kad vystosi neiskumas nusiteikusiems balsuoti uz tuos, kurie savo bekompromisiais veiksmais parode savo verte, bet kaip reikes dabar suprasti bei apsispresti jei jau bent pakolkas deklaruojami keli sarasai. Painiava jau yra. Beje, ir valdziazmogiu tikslas bent pakolkas pasiektas.

Janina2012-07-09 19:43

tos apklausos -- tikras fenomenas; pagal jas Adamkaus reitingai oho kokie; o paskaitykite alfoje.lt „Adamkus: jei minia pradeda diktuoti...“ komentarus ir pamatysite, kad kokie 95 proc. komentatorių neigiamai vertina jo veiklą. Esu jau garbaus amžiaus, bet niekada jokiose apklausose nei aš, nei mano šeima nėra dalyvavusi. Tai ką jie apklausia?

Arvydas2012-07-09 19:31

kadangi žiniasklaida su savo vėliavnešiu - "komsomolka" yra uzurpuota valdžiažmogių , o tie neaiškių struktūrų, tai reikia surasti galimybes kuo plačiau paskleisti ekspertų, alfa, už teisingumą medžiagą.

Irena2012-07-09 19:28

mano nuomone labai pakeite sie ivykiai nepriklausau jokiai partijai ir balsuosiu uz sarasa ir tokiu zmoniu yra daug is mano aplinkos ir tos nuomones niekas nepakeis jokie uzsakomieji straipsniai o balsuodavau anksciau uz konservatorius kadangi jie stovi po medziu salies reikalai nesvarbu tegul ir stovi:)

nereklamuokite2012-07-09 19:14

Maža ką ten delfi rašo! Ar dar liko tiek savęs negerbiančių žmonių,kurie tikėtų visokių delfi skleidžiama dezinformacija?

pensininkas2012-07-09 19:11

Per dvidešimt metų mane klausė, tik apie poliklinikos darbą .

pastaba2012-07-09 19:08

balsu skaiciuotojai gali manyti kitaip...

Povilas2012-07-09 19:06

Būkime tikslūs formuluotėse. Visuomenės apklausos rezultatų paskelbimas - tai joks visuomenės nuomonės atspindėjimas. Visuomenės nuomonės rezultatų paskelbimas - tai bandymas formuoti visuomenės nuomonę. Užmaskuotas jaukas lengvatikiams. Iššifruosiu: paskelbiama, jog visuomenė galvoja TAIP. Elinis skaitytojas turi suprasti - jei dauguma galvoja TAIP, ir man verta galvoti TAIP. Nors iš tikrųjų tą TAIP galima suformuluoti ir KITAIP ir ANAIP ir TREČIAIP. Pagal valdančiųjų poreikius.

virginija2012-07-09 19:03

mano nuomonę tai tikrai garliavos istorija pakeitė... iki šiol visada laikiausi konservatoiškų pažiūrų, tačiau šiemet mano balsas keliaus tik Lietuvos sąrašui, o dar ir kitų mano didelės šeimos narių sprendimas yra toks pat, tad tegu jie ten sau tyrimus atlikinėja, bieliniai, valatkos ir pan :-D, laikas parodys jų (ne)teisingumą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi