Valstybės biudžetas – tai šalies veidas be kepurės. Taip kažkada yra pasakęs žinomas politikas.

Šiemet Lietuvos biudžetas, po daugelio Tėvynės Sąjungos ir Lietuvos socialdemokratų valdymo metų į minusą, pagaliau nedeficinis.

Ką tai reikškia? Tai reiškia, kad Žaliųjų valstiečių sąjunga išpildė savo pažadus rinkėjams. Skeptikai ir kritikai dabar turėtų pritildyti savo dejuojančias srėbtuves.

Statistika, kaip ir matematikos mokslas yra tikslių sąvokų erdvė.

Taip, pinigų dar daug kam trūksta. Bet kitąmet jų bus daugiau. Mokytojai, kelininkai, medikai, visi tai pajus.

Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio pasakyti žodžiai, kad šių metų biudžetas yra istorinis, įeis į istoriją. Perteklinis ir socialiai orientuotas biudžetas, geriausias įrodymas, kad kai norima, tai ir padaroma.

Jei šiai valdžiai pavyks įveikti ir korupciją, o tokie ženklai jau matosi, ne vienas išvykęs lietuvis ims dairytis namų pusėn. Šimtmečio proga, tai būtų geriausia dovana tautai, kaip ir surastas Vokietijoje Nepriklausomybės aktas.

Lietuva garsi ne tik krepšiniu ir lazeriais. Lietuva pasauliui ženklas, kad gali būti kitaip.

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
Svetlana2018-03-10 23:51

Emilijai, labai įsigandau ,o skusti ir gąsdinti negražu.SKUNDIKŲ nieks ne mėgstą

Julius2018-03-01 15:44

Labai "pasauliui" įdomu :)

Vytis2017-10-23 23:21

Beje,apie tuos korupcijos įveikimo ženklus,kur anų ieškot?Dangui,žemėj ar vandeny?Kokie anie bus?Auksniai,ružavi ar šūdaspalviai?Atleiskit už ikyrumą,bet nieku gyvu nesinorėtų pražiopsot-suprask,reiškinys nekasdieninis,Saulės užtemimui toli šaukia iki tųjų korupcijos įveikimo ženklų.

Vytis2017-10-23 23:11

Aleliuja,pagaliau,pagaliau mokesčių mokėtoją taip apiplėšė,kad biudžetas pliusinis.Ir išties,išties jums sakau,kelkit kainas ne tris syk,kelkit dešimteriopai ir visus pažadus įvykdysit.Visiems atlyginimus galėsit pakelt-tespringsta,kas kaltas jog elemetarios aritmetikos nesimokė.Bet kaip žeidžia,kad kaži koks pašlėmėkas išsišokėlis visą tautą idiotais laiko...

Tu2017-10-21 03:45

Amelija ,paskambink į Vasaros 5 , Vilniuje ir ,manau, tau tikrai padės.

velesas>52. Amelija2017-10-21 02:44

Gryna tiesa. Tiesa ir ne kitaip... Iš ties nemenka dalis čia užsukančių stipriai priklausomi, tad ir valdomi. Tikrai ne taip, kaip pati_ visiškai laisva. Nuo proto.

Amelija2017-10-21 02:14

Ir tai ne paskutinis skambutis... Manau, kad vieną dieną visi, dirbantys Kremliaus propagandai, sulauks įvertinimo. Kasdien peržiūriu komentarus ir manau, kad daugelis jų autorių nėra laisvi žmonės.

Dzukas > 50. Amelija2017-10-21 01:37

Nieks ir neabejoja, kad Landsbergio "spaliukai" pilnai isiliejo i stukaciu gretas. Dziugu, kad nors viena tai daro "atvirai". :DDD VSD ir yra blaiviai mastanciu zmoniu, ne visi dar zombuoti.

Amelija2017-10-21 01:21

Tik ką paskambinau VSD dėl portalo veiklos: Lietuvos šmeižimo, Rusijos protegavimo, negatyvo skelbimo. Paprašiau, kad jūsų portalą paimtų domėn.

Žiūrim, ką turim2017-10-16 19:46

Siaubinga,kraupu.Ką tik pasižiūrėjau,o iš kur gauname elektrą? Iš Rusijos 404 MW,Baltarusijos 449 MW,Kaliningrado 278 MW.Viso 1131 MW,o iš Švedijos 700 MW.Košmaras du trečdalius energijos gauname iš rusų!Juknevičienei ir susmirdusių ožių bandai siūlyčiau atsiversti Litgrid sistemos duomenis ir staigiai išjungti kompiuterį,liustrą,užsidegti žvakutes ir šiuo protestu suduoti smūgį Rusijos ekonomikai.

> 392017-10-16 15:20

Nuo chizofrenijos....

to Antanas2017-10-16 14:50

tai as sita klausima uzdavinejau,matyt nera mentu daugiau pasauli

galimai žydei autorei2017-10-16 13:40

youtu.be/SC6EijsZeZ0

AZ2017-10-16 02:43

Šaunuolė Anfisa.Dar atsimenu apie jos 100 dolerių ratą,panaikinantį visas skolas.Labai teisingai-kiekvienoj srytyje vadovu ir jo patarėjais gali būti tik profesionalai.Negali būti kelių policininkas Respublikos premjeru.Lietuvoj ,pasirodo,viskas galima.Asilas gali būt avių bandos prezidentu.Na,gi tai durnių laivas.Čia viskas galima.Bet kiek tai ilgai gali tęstis?..

informacija Lietuvai2017-10-16 01:42

informacija Lietuvai : 2017 Spalio 11 dieną BNS pranešė, kad vyriausybė nutarė „pabėgėliams“ mokėti tokias išmokas: -Kompensacija būsto nuomai vienam žmogui per mėnesį - 314 eurų. Pašalpa būtiniausioms reikmėms ( komunalinėms paslaugoms, maistui, transportui ir kt. ) - 204 eurai. Papildomai mokyklinio amžiaus vaikams išmokama pašalpa būtiniausiems mokinio reikmenims įsigyti (57 eurai) ir kas mėnesį mokama 60,8 euro kompensacija vaikų ugdymo pagal ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas išlaidoms apmokėti. Suma: Suaugusiam ir vaikui per mėnesį = 518 eurų. Mokyklinio amžiaus vaikui = 635,8 eurų. Vienkartinė įsikūrimo pašalpa - 204 eurai. -Vienkartinė įsikūrimo pašalpa vaikui -102 eurai. Nelydimam nepilnamečiui, sulaukus pilnametystės -1122 eurai. pajamas? O jūs lietuviai kurie neturite savo namų ar gaunate kompensaciją būsto nuomai vienam žmogui per mėnesį - 314 eurų ir kitokias išmokas lietuvos vaikams?

to 422017-10-16 00:58

a tai tikrai ne nuo psichikos sutrikimo?

to tai2017-10-16 00:43

- nuo Ž.YDIZMO, CINIZMO IR NORO turėti!

cha2017-10-15 23:40

taupydamas biudzeta sau toki namuka pastate,o buve basi policininkai dar dabar basi...

392017-10-15 23:00

Nutolus nuo straipsnio , akys isiplecia , pradeda begioti , akys issprogsta kai Zmogus yra valdomas nuotoliniu smegenu distanciniu valdymu , ar kai yra uzcipuotas. Kai teroristai nori padaryti dirbtinas avarijas vaziuojanciam vairuotojui taikiniui jam sustabdo mastyma , zvilgsnis pasidaro stiklinis , teroristas pasiekia savo norima tiksla , daro tai nesunkiai jie savo amata profesionaliai atlieka , puikiai ismoke , kaip trikdyti prievartauti psichika per atstuma . Zmogus glezna butybe jis negali pasipriesinti teroristiniams agresoriams . Kurie Zmones nezino apie teroristu nusikaltimus jie net nezino , kad yra pavojingu manipuliaciju tinkle , nezino , kad yra valdomi . Tik nereikia galvoti , kad nieko nevyksta , vyksta . Su terorizmu reikia kovoti .

tai2017-10-15 21:40

nuo ko išvirsta akys?

Antanas2017-10-15 21:03

Kur dar tokia šalis kurios premjeras -policininkas?

tai va2017-10-15 20:00

biudžetas - tai iš darbininkų atimti pinigai per mokesčių sisitemą.

gudriai2017-10-15 15:24

nusikopijavo kalbą iš lenkijos. tik ten teisingi faktai, o čia -išmislas.

kaip tai?2017-10-15 15:02

Paėmus pagrindu Kubiliaus 650 litų nuo kurios jau buvo karpomos pensijos ir palyginus anais laikais valdžios nustatytą pensijų vidurkį susidarė mažiau nei 100 lt. skirtumas. Dabar ši indeksuota,padidinta ,paversta eurais pensija apie 220eu. ,o valdžios vidurkis jau net apie 300 eu ,tai yra 80 eu arba 276 litai arba SKIRTUMAS tarp anos pensijos ir vidurkio jau padidėjo net 2,5 karto Taip išeina ,jog valstiečiai girdamiesi ,jog gerina "socialinį foną' 2,5 karto pagilino atskirtį tarp pensininkų,nes su panašiomis pensijos Lietuvoje net daugiau nei puse pagyvenusių?

V. Ladas- to 33 Kol kas dar...2017-10-15 14:17

Ką jau čia ir bekalbėti apie kariams ir pareigūnams pensijų kėlimą, jei negrąžinta, ir panašu, kad laukiama išmirimo, nusavintoji pensijų dalis. Net jei grąžintų be palūkanų, tai būtų jau tik dalis skolos. Ir, likimo ironija, pretendentas į dar aukštesnį postą, pats nešiojęs antpečius. Na, mes kol gyvi, turime balso teisę, ir ja naudosimės...

Kol kas rinkėjas2017-10-15 13:34

p. Skverneli, Tu teisus, kad Lietuva daug kuo garsi, tik gaila ne premjerais ir dar kai kuo. Jei asmuo buvęs pats pareigūnas ir nesupranta, kad diskriminacijos tarp pensininkų negali būti, bet vieniems jas didina (senatvės pensininkams), o valstybines pensijas (pareigūnams ir kariams) palieka tas pačias (jos nedidintos jau 10 metų). Tokie vadai, tai "š" ir dar juos bandoma aukštinti iki ....

Piksius>hmm...2017-10-15 03:41

ir pasipūtė bendras vidurinis produgktas daug, labai. Bet biudžetas minusinis visose valstybėse, kaip ir "danguje taip ir žemėje". Labai džiaugiuosi, bet nepagaunu kur geriau. Vis tik kaip bežiūrėk, geriau kur vyksta inovacijos, kurios tiesiog nieko nesuprantantančius išfilruoja ir lieka tik teisingai, įvanotyviai suprantantys indivividai.

Dzukas > 27. V. Ladas2017-10-15 03:16

Nieko ipatigo ir naujo. Nemaza zinau smulkiu imoniu Europos salyse, kur naudojami "vokeliai". Algoritmas senas kaip Pasaulis. Jokios kontroliuojancios institucijos neras budo tai panaikinti. Tai isnyks, kai zmogus jausis saugus uz savo gerbuvi. Kol to nebus, bus vokeliai.

hmm...2017-10-15 02:27

Elementaru - kai prekių ir paslaugų kainos, be jokios priežastie, šoktelėjo keliskart - atitinkamai padidėjo PVMo surinkimas... Galėjo, tas buvęs mentas, pridurti, kad vyriausybė džiaugiasi dirbtinu kainų kėlimu ir t.t.

skorpe2017-10-15 00:05

SLYKSTU.... jau nera kantrybes laukti, kol jie ismirs..... kaip taikiu budu pakeisti situs svolocius i TIKRA LIETUVOS VALDZIA???? UZKNISO sitie sizofrenijai, kurie nemato kaip mergaite nesa, kaip skurstama, kaip uzsakomi susidorojimai su kitaip matanciais.... uzknisot negyvai !!!! Dieve padek !!!!!

skorpe2017-10-15 00:01

Skeptikai ir kritikai dabar turėtų pritildyti savo dejuojančias srėbtuves. ////// O CIA JAU ATVIRA DIKTATURA !!! JIS UZSIKIMSTI LIEPIA SAVO RINKEJAMS ???

V. Ladas2017-10-14 23:50

Pasibaisėjau, iš vieno darbavietes keičiančio giminaičio sužinojęs, kad gimtojoje savivaldybėje maždaug 75 proc. autoserviso ir medžio apdirbimo įmonių darbuojojų dalį atlyginimo tebegauna vokeliuose. Žino kažkokį algoritmą, leidžiantį taip sukčiauti. Jei kontroliojančios institucijos sukurs savo algoritmą, sugebantį demaskuoti tą "buhalteriją", valstybės pajamos padidės. Gal kitose savivaldybėse yra kitaip, bet mūsiškėje toks valstybės mulkinimas savaime suprantamas, giminaitis net nesupranta, kad gali, ir privalo būti kitaip.

tik taip2017-10-14 23:38

yra vienaip - darbininkai uždirbantys pinigus ir biudžetininkai ėdantys ir parėdantys darbininkų pinigus per mokečių mechanizmą surinktus į biudžetą. Biudžetininkų atlyginimai tai atimti iš darbininkų pinigai.

////////2017-10-14 23:25

lietuvos beda tai valdininku gaujos gausa ir tu dikaduoniu parazitu korupcija ir godumas

suldu ->Dzukas2017-10-14 23:24

Lietuvoje tiesioginai mokesciai yra dideli, palyginus su likusia, senaja europa,o netiesioginiai atvirksciai - labai mazi. Tiosioginiai mokesciai yra daug skausmingiau ir paliecia visus sluoksnius,o netiesioginiai, kuriu pagalba galima reguliuoti pajamu neligybe, atvirksciai - labai mazi. tai yra viena priezasciu, kodel lietuva skesta seselyje ir korupcijoje. tai viena is priezasciu, kodel tokia didele pajamu nelygybe.

nu2017-10-14 23:21

kitais metais,bus prasciau,nes svirneli palaikys,tik,,atbrosu,, partija su kirkilu priesakyje.

nu2017-10-14 23:19

jaučiasi kad prisidėjo versilinkas išmanantis buhalterijų, balansų, pinigų atėjimą į biudžetą ir paskirstymą.

Dzukas > 17. V. Ladas2017-10-14 23:12

Aisku tik i gera, ir didelio triuso tam nereikia - kainas pakelk, soc. ismokas ir islaidas infrastrukturai sumazink ir deficito nera. :DDD Vat jeigu pramone padidetu, pradetu dirbti ir pelno mokesciu imokos isaugtu, dirbanciu gyventoju skaicius isaugtu ir pajamu mokesciu imokos isaugtu, tada visai kitas reikalas. Arba sumazinkit 0,2 procento karines islaidas, o ten potencialo iki valios, taip pat nebus jokio deficito.

tai va2017-10-14 23:03

reikia mažint mokesčius ir mažint biudžetininkus ėdančius ir praėdančius darbininkų pinigus surinktus į biudžetą.

To 162017-10-14 22:57

ta5 va, bet už viską sumoka darbininkai ir akcizus ir PVMus ir pelno mokesčius, jei visi tie mokesčiai būtų atiduodami darbininkams tai biudžetas būtų tuščias o biudžetininkų iš viso nebūtų, bo nebūtų iš ko pinigų mokėtibiudžetininkams prie tuščio biudžeto.

Dzukas2017-10-14 22:52

Na taip... kai vien PVM sudaro apie 3,5 mlrd., o imoniu pelno mokestis tik virs 600 mln., gyventoju pajamu mokestis tik virs 300mln.

V. Ladas2017-10-14 22:33

Bet...Prie ankstesnių valdžių, esant panašioms sąlygoms, biudžetas buvo tik deficitinis. Beveik visą laiką. Kažkas, visgi, į gera, a ne?

alius>15. Dzukas2017-10-14 22:27

Galima ir paprasčiau.PVM neliesti,o didinti kainas.PVM+akcizas duoda apie pusę biudžeto pajamų.5 procentų infliacija kaip tik ir duos apie 250 milijonų augimą.

Dzukas2017-10-14 21:46

Kam idomu - Lietuvos 2017 biudzeto deficitas - 558,5 mln. Metai uzsibaigs, galimas daiktas suzinosim koks buvo galutinai. Planuojama, kad 2018 metu biudzetas bus pateiktas, atrodo 17 spalio, su preficitu apie 260 mln. Ka galiu pasakyti - viesims reik laukti PVM ir akcizu didinimo, nes tai ir yra Lietuvos pajamos. Visi kiti mokesciai yra ant tiek mazi, kad apie juos kalbeti neverta. Jeigu pazvelgti i imoniu pelno mokesciu ir gyventoju pajamu mokesciu kieki, galima padaryti isvada, kad Lietuvoje nera imoniu ir nera gyventoju.

ooo2017-10-14 21:21

kada panaikinsit VL isaka , kad I seima nebutu sulendama per partijas , o kiekvienas seimo narys butu isrinktas tautieciu. Nebesigirdi dvieju pilietybiu ir internetinio balsavimo itvirtinimo.

Anfisa2017-10-14 21:04

12-m. Tamsta perdaug reikalauji is buvusio keliu policininko. Keliu policininkas turi suprasti ekonomikoje tiek, kiek sveria jo kisene. Dabar gi jam "patarineja", greiciausia, laisvosios rinkos instituto "specialistai". Tamsta pats supranti, kas jiems moka... Tamstos pykti ir panieka neismaneliui vyriausybes "virsininkui" skaitau perdieta ir nepagrysta... Na, negali pykti ant asilo, kuri pastate vadovauti aviu bandai...

yel“l“ow submarine2017-10-14 20:18

melo įžūlumas tiesiog beribis ! - apie kokį nedeficitinį biudžetą kalba tas idiotas, jei litchuanija vis dar šeriama eurokolūkio pašalpomis ? ; apie kokią biudžeto socialinę orientaciją galima svaigti, jei pensininkai ne gyvena, o išgyvena, - nekalbant apie vaistų kainas, tolydžio degraduojančią mediciną/sveikatos priežiūrą , švietimą, visokius maisto bankus ir panašias pornografijas ?? - ar įmanoma rasti bent vieną socialinę sferą, kuriai totaliai netrūksta lėšų ??? , - kurioje socialinėje srityje jau pasiekti bent jau semieuropiniai atlyginimai ? ---- neprilygstamas daunozauras :)

?2017-10-14 19:51

"Skvernelis pabėgėlius padarė išrinktųjų kasta, pažeidė Konstituciją ir įteisino lietuvių diskriminaciją" - ldiena .lt

apie ženklą2017-10-14 19:43

Lietuva pasauliui ženklas kad Lietuvoje ant tiek mažas atlyginimo minimumas kad apie milijonas lietuvių emigravo į tas šalis kur didesnis atlyginimo minimumas, už kurį galima išsinuomoti būstą, susimokėti už transportą į darbą, išmaitinti save ir savo vaikus,turėti pramogų ir kelionių atostogoms.

tai va2017-10-14 19:31

didelis biudžetas - tai dauk pinigų atimta iš darbininkų per mokesčiųs sistemą.

faktas kaip blynas2017-10-14 19:28

valstybės biudžetas- tai iš darbininkų atimti pinigai mokesčių pavidalu, nes biudžetininkai algas gauna iš darbininkų paimtų pinigų ir sumokėtų į biudžetą.

Anfisa2017-10-14 18:53

4-m. Pritariu. Perku piena is smulkaus ukininko. Pienas dar siltas - tiesiai is po karves. Atvesinus saldituve, nugriebiu grietinele. Naudoju kaip grietine. Karstoj sriuboj istorpsta, kaip priklauso. Grietine is parduotuves karstoj sriuboj plaukioja gabalais. Netirpsta.))) Muset, augalinio aliejaus privaryta, greiciausia palmiu... Kas gyveno kaime - iskart pamato ir supranta, kame reikalas...

Antanas2017-10-14 17:57

Gal dar pamarinuokime pensininkų pensijas, pakelkime produktų kainas, tai kitais metasi dar geresnis bus biudžetas. Žmonėms šiandieną reikia gyventi, bet nenumirus išminčiau. 27 metai nepriklausomai Lietuvai, kad gyvensime kaip Švedijoje. Šis pasigyrimas kaip ubagų varžybos, kas daugiau nusišlapins. Ar rupū.... jums nupliš padangos, jei bent tokią lengvatą padarytumėte pensininkams,kad miesto transportu galėtų važinėti nemokant. Po kelis kartus ieškant vaistų tenka keletą kartų pasinaudoti per dieną transportu. Estijoje važinėja nemokamai, Anglijoje nemokamai. kai mano bičiulis iš Anglijos Kauno autobuse parodė savo pensininko pažymėjimą, turėjo nemalonumų ir man guodėsi.

skorpe2017-10-14 16:56

Skeptikai ir kiritikai dabar turėtų pritildyti savo dejuojančias srėbtuves. === suprask, atsitiks kaip GERBIAMAM ... dar tegu dziaugiasi , kad Vaisvilos su ji isgydziusiais daktarais nepastate prie sienos ... tai nors milteliu atsiunte, gal tyliai nusinuodys ??? .... ir kas tai galetu paneigti? /// Namuose kraujo klane rastas negyvas buvęs žurnalistas Pranciškus Šliužas //// ot tai zinokit pasaket , kad GERAI IR GERAI ? Svernelis pabuvo uzsienyje, gavo INSTRUKCIJAS ir dabar RYKAUJA !

3kom.2017-10-14 16:54

Gerai būtų ,jeigu pakelyje būtų sviestas.Mokame už neaiškų tepalą,besiveliantį burnoje.Perku iš ūkininko sviestą,tai šis tirpsta burnoje ir skonis nesulyginamas su parduotuviniu.

U-22017-10-14 16:19

Prisijungiu prie perteklinio ir socialiai orientuoto Skvernelio. Lietuva garsi ne tik krepšiniu ir lazeriais bet ir pakeliu sviesto uz 2 jevrus, kury nesiraukydami perka minimuma gaunantys lietuviski elgetos.Skvernelio Lietuva, tai ženklas pasauliui, kad musu elgetos yra turtingesni net uz Saudo Arabijos elgetas.

Paskaitai tokį briedą2017-10-14 16:15

ir pasijunti dalbajiobu...

aptverta spygliuota viela, Lietuva būtų panaši į konclagerį2017-10-14 15:19

(2017 kovo skaičiai) Vakariniame ES pakraštyje mažiausia mėn. alga – 1222 eURAi (į rankas). ————– // —————————— miltai – 0. 35 e/kg (35 eurocentai/kg). Lietuviškame ES pakraštyje mažiausia mėn. alga – 335 eURAi (į rankas). ————– // —————————— miltai – 0. 54 e/kg (54 eurocentai/kg). Vakariniame ES pakraštyje mažiausia mėn. alga ir vėl didinama kaip ir kasmet nuo balandžio mėn. ____________________________________________________ Vakariniame ES pakraštyje mažiausia mėn. alga didėja kasmet, o miltų kaina nekinta jau k_e_l_i_s metus iš eilės. ************************************************** Premjermilicininkas Saulius Skvernelis šito nemato : )

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi