Jie, sovietiniai kolaborantai, atkūrus nepriklausomybę iš valdžių neišėjo ir nebuvo išvaryti, tik suvaidino „persitvarkymą“, persigrupavo ir su ypatingu atkaklumu pratęsė sovietiniam klanui būdingą veiklą, žalingą valstybei ir naudingą šiam klanui.

Praėjusio šimtmečio pabaigoje Lietuvoje lankėsi doktorantė iš Vakarų, rinkusi duomenis daktarinei disertacijai „Socialiniai procesai posovietinėse šalyse“. Pasiteiravus, ką aptiko mūsų šalyje, ji atsakė: „Tą patį, kaip ir kitur – sovietinė nomenklatūra valdė šalies turtą tarsi savo, bet dėl dogmos, kad tai visaliaudinis turtas, negalėjo juo laisvai disponuoti.

Jie siekė atsikratyti tos dogmos ir Maskvos kontrolės. Pasinaudojus atsiskyrimu nuo Maskvos, jiems tai pavyko.

Tačiau tai nėra žmonės, kurie sugebėtų tinkamai šeimininkauti – jie sugriaus ūkį ir šalių ekonomiką. Tai truks tol, kol valdys jie patys ar jų statytiniai“.

Iš tiesų taip vyko ir tebevyksta, nieko naujo nenutiko , nes beveik visų lygių valdžiose išliko ir tarpsta sovietinis klanas, tik keliskart pakeitęs Komunistų partijos pavadinimą. Ir veikia jis taip, kaip jam būdinga. Todėl visuomenės reiškiamas nusivylimas – „ne dėl tokios nepriklausomybės kovojome...“ – yra pagrįstas.

Dar pirmosios kadencijos metu viename iš savo metinių pranešimų Seimui prezidentas Valdas Adamkus konstatavo, kad Lietuvoje susikūrė ne demokratinė, o biurokratinė valstybė. Iš tikrųjų, buvusi sovietinė nomenklatūra prichvatizavo šalies turtą ir išsiskirstė į įvairias partijas, kad galėtų vaidinti demokratiją.

Taip apiplėšta tauta ne savo noru tapo tariamos demokratijos spektaklio dalyve ir šių partijų rinkiminės reklamos rėmėja. Sovietmečiu užaugusi ir atitinkamai ugdyta tauta, dar vis tikinti, kad šalį gali valdyti ir melžėja, liko patiklia „buvusiųjų“, kurie pralobo „partijos auksu“ ir prisigrobtu turtu, įkaite, pasidavė jų rinkiminei propagandai ir atvėrė kelią į valdžias.

O išrinktieji virto paklusniomis magnatais tapusių savo rėmėjų marionetėmis, todėl yra ne rinkėjų, bet magnatų atstovai valdžiose. Visuomenė tokių išrinktųjų atžvilgiu yra beteisė.

Tačiau valdantiesiems Lietuvoje – išskirtinės demokratijos sąlygos. Valdininkams leista viskas, be jokios atsakomybės prieš įstatymą ir visuomenę.

Jiems neegzistuoja įstatymų vykdymo mechanizmas, atsakomybė. Viename iš pasitarimų valstybinės kontrolės atstovams išvardinau per dešimt įstatymų pažeidimo pavyzdžių, o jie į tai atsakė: „Jūs dar mažai žinote...“

Taigi demokratija – tik valdantiesiems, klanui. Klanui neparankūs turto, prabangos, diferencijuotų mokesčių, demokratizuotų teismų, monopolijų ir oligopolijų išskaidymo, smulkaus verslo rėmimo valstybės garantuotais kreditais, darbo našumą keliančio minimalaus darbo užmokesčio kėlimo ir panašūs įstatymai, todėl tokie ir nepriimami.

Mokesčių surinkimą valstybei taip pat tvarko klanas.

Mokesčiai nesurenkami, nes mokesčių inspekcijos netikrina pinigų apyvartos, auditorius paperka užsakovai – nuolatiniai jų samdytojai, sankcijos vertos pajuokos ir tos pačios magnatams netaikomos, klesti korupcija, už kurią nebaudžiama. Nes „demokratija“ valstybėje atiduota į magnatų-biurokratų rankas. Todėl netenka stebėtis, kad tyrimų duomenimis mūsų valdžią ir santvarką remia tik 8,5 procento apklaustųjų.

Kaip skelbia žiniasklaida, mūsų Seimas pasižymi dideliu milijonierių skaičiumi. Kai politika paverčiama verslu, kai rūpestis klano, o ne valstybės reikalais tampa svarbesnis, kitaip ir būti negali.

Lyginant politines partijas, daugiausiai turtų yra sukaupę Seimo Socialdemokratų frakcijoje dirbantys milijonieriai: iš 24 šios frakcijos narių 8 yra milijonieriai, bendra jų turto vertė – 62,9 milijono litų. 10 narių parlamente turinčioje Darbo partijos frakcijoje – 7 milijonieriai.

Jų bendra turto vertė – 13,1 milijono litų. Didžiausioje valdančiojoje Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partijos frakcijoje iš 45 narių yra 5 milijonieriai, kurių bendras turtas viršija 33 milijonus litų.

Taigi, kairiaisiais save vadinantys socialdemokratai, turintys Seime dvigubai mažiau vietų už konservatorius, turtų turi sukaupę dvigubai daugiau nei didžiausia dešiniųjų partija. Tai ir parodo galios šaltinį, per kurį buvusi sovietinė nomenklatūra atėjo ir laikosi valdžioje.

Seimas lengvai priėmė nesunkiai apeinamą įstatymą, kad partijas gali remti tik fiziniai asmenys. Prichvatizacijos metu darbuotojams suteiktomis sąlygomis įsigyti akcijas pasinaudojo tik nomenklatūra, tapdama įmonių kontrolinio paketo valdytoja, ta nomenklatūra iki šiol išliko pajėgi remti ir kaip fiziniai asmenys. Tokie „fiziniai asmenys“ gali sėkmingai veikti ir per lengvai paperkamą žiniasklaidą.

Dabartinė Lietuvos padėtis primena Žečpospolitos, taip pat demokratinės valdžios bajorams, žlugimo išvakares. Valdžioje vyrauja valdininkai-politikai, o ne reikalo specialistai, teisėsauga pakrikusi, paperkama ir paklusni valdininkams.

Šalis sparčiai skandinama skolose, sekant Graikijos, Italijos, Ispanijos, Portugalijos ir pačios JAV scenarijumi, tik JAV, spausdindama „pasaulinius pinigus“ dolerius, plūduriuoja skolų trilijonų paviršiuje. Žmonės iš Lietuvos masiškai bėga.

Bankrotas?!

Jau atvirai žiniasklaidoje pasirodo nusišnekėjimų, esą Lietuvos padėtis panaši į carinės Rusijos padėtį prieš Spalio perversmą (viršūnės nenori keistis, apačios nebegali kęsti). Istorinė patirtis akivaizdžiai parodė, kad smurto, perversmų, revoliucinių stichijų dvasia vesdavo šalis tik į dorovinį ir ekonominį nuosmukį, todėl apie tai gali kalbėti tik mūsų valstybei priešiški balsai.

Sėsli, darbšti, per amžius kovojusi dėl nepriklausomybės ir išlikimo, pakėlusi didžiules kančias ir netektis, lietuvių tauta išliko, atkūrė savo valstybę. Rašau apie tai ne paverkšlenimo dėlei, o turėdamas tikslą parodyti, kodėl mūsų valstybėje išvešėjo blogis , kuris, deja, jau pavojingas tautos būčiai.

Tarę, kad valstybė yra tautos būstas, juo ir turime susirūpinti patys – taip, kad nepaliktume gražiausių gamtos kampelių bei ištaigingų namų ir darbo vietų grobikams, o tautiečių nesiųstume darbo ir būsto ieškoti svetur. Jei esame tautiškai susivokusi pilietinė visuomenė.

Jei manome, kad padėtis yra labai bloga, reikia žinoti, kad gali būti dar blogiau. Pasigirsta kalbos apie naują krizės bangą, kurios globalizmo akivaizdoje galime neišvengti. Verkšlenimais prastos padėties nepataisysime. Reikalinga visuotinė talka Tautai ir jos valstybei gelbėti iš susidariusios padėties, apsaugoti nuo pavojų, anot poeto – išeiti „į naują vieškelį, į naują buitį“.

Nors demokratijos mechanizmas, ypač posovietinėse šalyse, kokia yra ir Lietuva, pasižymi ydomis ir grimasomis, tačiau kitokio neturime, o artėjančių rinkimų akivaizdoje susitelkę nauju Talkos valstybei ir tautai sąjūdžiu esame pajėgūs jei ne radikaliai pakeisti, tai bent pataisyti padėtį gera linkme. Pasinaudoję rinkimų mechanizmu ir eidami į rinkimus su visiškos atsakomybės nuostata, esame pajėgūs pastatyti užkardą į valdžias tiems, kas politiką laiko pelningo verslo arena ir iš to susikrovė milijonus, ir atverti kelią tiems, kurie savo žiniomis ir dora veikla jau įrodė savo pasirengimą tarnauti tautai ir jos valstybei.

Naujausi

Komentarai (65)

Rikiuoti
To Jurgiui Bieliniui2012-08-15 04:23

Taip tai tikrai taip buvo ir netik Trakų rajone, tai didesniu ar mažesniu mastu buvo kiekviename rajone.Kodėl valstiečių ūkius kūrė buvę stanbių įmonių vadovai arba šiaip palankūs anai valdžiai žmonės. O dabartnė valdžia daugumą apsuka ir paleidžia tegul eina svirinėdami kol nugrius, o tada galima ir visai sutrypti. Bet kiek jie taip galės. Juk vieną kartą pasibaigs tie durneliai. Tai kas tada jiems suneš milijonus?

> visiška tiesa2012-08-14 22:06

pritariu jums, kad jeigu nenori balsuoti už DK, balsuokite už D. Kuolio sąrašą arba susivienijimą Lietuvą Lietuvoje, vis nuimsite dalį balsų nuo nomenklatūrinių partijų.

mano2012-08-14 15:46

seima ir draugai tik uz DK.

Kirvis2012-08-14 14:46

Tikra tiesa!

tik2012-08-14 02:28

šlykštynės ir išgamos sėdi valdžioje,pagal visus straipsnius darosi tokia išvada,ir ji, turbūt,ne be reikalo tokia

Arvydas Brunius2012-08-13 23:59

Todel balsuokit uz Kgebistu nuopisas jus atves i Putino roju!Juokauju runkeliai!

Dekojame2012-08-13 17:44

visiems paaukojusiems 40 lt., tai ir moraline parama DK.

yra galimybe2012-08-13 16:46

reitinguoti. kol istatymai nepakeisti telieka tik jais vadovautis. tai Neringos teta 'trukdo' balsuoti uz Dk sarasa, taciau 'netrukdo' balsuoti uz LS sarasa? idomiai cia.. hmm... tokie svaisciojimai rinkimine reklama, ne daugiau.

Visiška tiesa2012-08-13 01:22

Taip sakydavo kompartijos propagandininkai, o dabar kubiloidai Eik , zinai į Laptevus vėplių monyti.

Grazina2012-08-13 01:15

Peticija yra vieša, o balsavimas slaptas Stai tau ir atsakymas , o gal tu konservų protinga vištelė, iš kubiloidų komandos ? Kodėl keli alasą

Jurgis Bielinis2012-08-12 22:01

„Evoliucija ne revoliūcija“ buvo užplanuota dargi daug ankščiau nei prieš Sausio įvykius KGB institucijose ir suderinta su Vakarais. „Evoliucija... Lietuvoje prasidėjo 1989. 07. 04 LTSR ministro Vytauto Sakalausko įsakymu išleisti „Valstiečių ūkio kūrimo Įstatymo“ pasirašymą. Tuojau pat atsirado kandidatas 8 metus pragyvenęs JAV, dirbęs netoli vyriausybės, prieš tai Maskvoje studijavęs aspirantūroje, šnipinėjęs lietuvių „Lituanus“ draugiją. Taigi jis Jonas Gedminas kartu Edvardu Eismontu tuojau atvažiavo į Antano Terlecko.... sujudintą Lietuvą tėkšt Sakalauskui pareiškimą ant stalo duok jam žemės 50 ha Trakų rajone. Sakalauskas tuojaus už rašė rezoliūcija „Vykdyti“ ir perdavė Jonui Jagminui, Savo pavaduotojui. Gal porą savaičių vėliau Pareiškimą ir dokumentus, kaip priklauso Trakų r. valdininkams paduoda buvusio savininko nušauto savo kieme dukra Vancevičienė. Dokumentai dingsta. Paduodami nauji. Vyksta teismai, teismai, Vienas iš trijų teisėjų pripažįstą Vancevičiams žemę. Teisybės ieškojimas nuveda į Strasbūrą Ten Lietuvos teisėjai atstovai Kūrys, Vodopalas.... , Sadauskaitė - Jocienė, Raslanienė ir panašus. Vanccevičiai prašė pagalbos Landsbergio, AMBo, Vagnoriaus, Vancevičienės sūnus ko nesusimušė su prokuroru Paulausku. Tas leptelėjo už „jį eina labai didelės jėgos“. Rašo JAV, jų tanybai, kad jų pilietis su KGB dėmėmis pavogė 50 ha žemę, nieko. Toliau viskas iki šios dienos viskas vyksta kaip buvo užplanuota. Buvo sulaužaužyti testamentai tokių žymių Lietuvai nusipeniusių Žmonių, kaip Stepona Kairys, Kipras Bielinis... ir tūkstančiai kitų paprastų žmogelių. Taigi „kas gi tos jėgos, kad negrąžinta žemė, neatstatyti kaimai, išvaikyti žmones. Spėju Aukščiausiu Lygiu suderinta su pasaulio lyderiais, kad jeigu TSRS taps kapitalistinė jos komunistai gali atsiliginti esamu žmonių turtu. Taigi ne karas, ne revoliūcija, o evoliūcija

Ir kitur buna visko2012-08-12 18:23

bet zmones turi teise uzduoti klausimus valdziai ir i juos atsakoma,kazkas keiciasi.Tokios situacijos kokia dabar turime Lietuvoj,neisivaizduoju jokioj demokratinej saly.Kai zmones bijo pareiksti savo nuomone net draugams,bendradarbiams,kad nebutu iskart apsaukti idiotais.Valdzia privalo ieskoti ir duoti ja samdantiems zmonems atsakymus i klausimus.PRIVALO ! Zmones,kur jusu ORUMAS ?

Vytas2012-08-12 17:46

Is kur valdziazmogiu milijonai jei jie negali tureti jokio verslo? Jie puikiai supranta, kad jei Lietuva taptu teisine valstybe, ju turtams ir laisvei ateitu galas. Todel ju tikslas islaikyti esama padeti kuo ilgiau nuperkant ziniasklaida ir biurokratus. Ju geroves ir laisves viltis, tai kvaila suklaidinta tauta!

Prabocius2012-08-12 15:08

Atmenu,kai Lietuvos runkeliai ir apzeltukes leke balsuoti uz super komunista ambala.Gerai,jog bando pradeti galvot-kas lietuviams svetima-neiprasta.Nores ,kaip geriau-gausis ,kaip visada.Uzkrusti zmones,sedintys pedklanio ir jo remeju kiseneje

alfa Kindziulis2012-08-12 13:44

kažkoks nuomonių balaganas. Dabartiniai partiniai [ komunistų paveldėtojai] smerkia buvusius partinius [ buvusius komunistus ]. Kažkada visi buvo spaliukai, pionieriai, komjaunuoliai, dažni ir partiniai, o dabar sisteminiai ir antisisteminiai ir visi išsijuosę agituoja nebalsuoti už Drąsos kelią. Tai ar reikia geresnio įrodymo, kad Garliavos įvykiai sukrėtė Lietuvą ir kad mažos mergaitės kančia pakeis Lietuvą.

Kuo toliau tuo labiau2012-08-12 08:27

viskas Lietuvoje absurdiska ir siurrealistiska.Straipsnis puikus,bet ka dabar daryti ?Noretusi balsuoti uz asmenybes,o ne uz sarasus.Neturiu nieko pries Neringos teta,bet ar teisingai suprantu,kad ji butu Seime ? Noretusi matyti specialistus,saziningus zmones,galincius atsinesti geru ideju.O gal kazko nesupratau ?Pvz-Brunza-lenktynininkas,biznierius,o kas per zmogus ?Taip kad balsuosiu uz Kuolio sarasa.Tegu bendradarbiauja naujieji Seime.

A2012-08-12 05:23

Visų kandidatų, esančių sąraše, turi būti paskelbtos išsamios biografijos ir kilmė, kad nebūtų kaip su Grybauskaite. O rinkėjai turi turėti galimybę reitinguoti. Mano asmenine nuomone, iš valstybės tarnybos turim atleisti ne tik kolaboravusius su okupacine komunistine ir nacistine valdžia, bet ir žlugdžiusius Lietuvą pirmaisiais Nepriklausomos Lietuvos metais. Gylys buvo vienas iš Brazausko partijos kūrėjų ir vadovų, dirbo vyriausybėje, kuri, man atrodo, atsakinga už bankų griūtį ir išvogimą. Matulevičius varė, sakyčiau, čekistinę propogandą laidoje Krantas. Ir dabar tie vyrai ateina lyg naujai gimę ir iškart tampa liaudies vedliais. Sakykim, mes dori, patiklūs žmonės, bet reikia turėti šiokį tokį saiką. Tiek mums, tiek jiems. Nes viskas baisis tuo pačiu rypavimu, kad valdžia bloga.

nORIU IRREIKALAUJU2012-08-12 04:18

Manau, kad neskaiciuokime kur kas dirbo. Pav. P. Gilys sutardamas su N. Venckiene, eidamas vienodu keliu, negali nedirbti Lietuvos zmoniu gerovei. Jei nepasitikesime zmogumi, kuris reme ir remia Garliavos bedoje istiktus zmones, ejo kartu su mumis demonstracijoje bus blogai per rinkimus irpo rinkimu. P. Gilys ekonomistas- reikalingas. Be jo yra garbingu, protingu zmoniu. Kur zurnalistas Dapkus? Ne su mumis? As neagituoju balsuoti uz P. Gyli, bet as taip samprotauju.

A2012-08-12 03:07

Žinoma, kad reikia pritraukti padorius žmones, bet tuos padorius žmones ir atbaido nepatikimi perbėgėliai, atsidūrę pirmajame dešimtuke. Juk panašiu mūsų akyse degradavo Tėvynės sąjunga, buvo užvaldytos saugumo ir teisėtvarkos žinybos.

Algimantas2012-08-12 02:27

"Liaudies priešų" ieškojimas veda į niekur arba puiki priemonė diktatūrai įvesti. Reikia galvoti, kaip pritraukti kuo daugiau žmonių padorių kurti valstybės strategiją (tiek ekonomikoje, tiek teisėje, tiek valstybės politikoje) ir siekti išsikeltų tikslų. O dėl liustracijos jau nebeturiu nuomonės: praėjo 22 metai, Lietuva jau gyvuoja ilgiau, negu prieškarinė, kuri padarė savotišką liustraciją pastatydama prezidentu Smetoną, sunaikindama socialdemokratus ir demokratiją. nepasakyčiau, kad daug laimėjo, įsigalėjo korupcija žmonių išnaudojimas. Reikia vienytis padorioms jėgoms kuriant valstybę žmonių gerovei, tada bus ir žmonių palaikymas ir rezultatai.

A2012-08-11 23:06

Gražina: ,,Labai svarbu, kad, būtent, DK tinklapyje būtų skelbiama informacija." Žmonės trokšta permainų, deja, DK tinklapis tyli, DK vos kvėpuoja, grįžtamojo ryšio nėra. Ir tai su tokiais patyrusiais propogandos vilkais, kaip lietuviškas nevzorovas Matulevičius. Kaip sakė Čingačgukas, tik baltaveidis brolis gali dusyk užlipt ant to paties grėblio. Jei turėsime netinkamus vadus, jokių rinkimų nelaimėsim. O jei net laimėtume, tai paaiškės, kad geriau būtume nelaimėję. Pirmas punktas programoje turėtų būti liustracija. Bet prieš tai reikalinga liustracija pačioj partijoj. Jei sąraše liks bent vienas ,,buvęs" čekistinės mafijos narys, judėjimui amen.

Zita.2012-08-11 21:33

Tik Drąsos kelias. P.Gylys yra doras žmogus. Kiekvienas žmogus turi teisę keistis. Net pats Kristus sakė, kas be nuodėmės meskit į manę akmenį.

Gražina2012-08-11 16:03

Už Drąsos Kelią, už Neringą Venskienę! Tačiau bijau, kad vien tik DK nesurinks 5 procentų rinkėjų balsų. Kai skaitau komentarus, matau, kad dauguma yra už DK. Bet kai pasižiūriu, kiek žmonių pasirašė peticiją (vos 3027! ), tai mano antuzijazmas krenta... Paprastai rinkimuose dalyvauja apie 50 procentų gyventojų. Grubiai paskaičiavus, tai - 1 500 000 gyventojų. Tai 5 procentai yra 75 000 gyventojų. O kodėl peticiją pasirašė tik 3 000? Kur likusieji DK bendraminčiai? Juk pasirašyti peticiją lengviau, nei ateiti prie balsadėžės? Todėl ir raginu visas pažangiasias jėgas susijungti, kad nebūtų išdalinti balsai į visus pažangiųjų sąrašus. Tada nei vienas sąrašas `neperlips` 5 procentų. Senoji nomenklatūra liks savo vietoje, o mūsų pastangos nueis veltui ir galimybė prarasta. Labai svarbu, kad, būtent, DK tinklapyje būtų skelbiama informacija. Ištiesų mes, kurie remiame DK, nežinome tikrosios situacijos. Reiktų, kad DK vadovybė išsklaidytų mūsų abejones. Mes turime žinoti, kas yra įtrauktas į sąrašą, už kokius piliečius mes turėsime balsuoti, kas jie tokie. Reikia, kad DK paneigtų sklandačias paskalas apie galimybę juntis su konservatoriais, kurių mes nebenorime matyt valdžioje. Taip pat, Gerbiamieji Bendraminčiai, kas tik galite, remkite aukomis DK.

visiškai2012-08-11 03:39

sutinku su straipsnio autoriumi

A2012-08-11 03:29

Mintys teisingos, bet 1. Kaip galim balsuot už DK, jei pirmam dešimtuke keli ,,buvę" komunistinės mafijos nariai ? 2. Kaip mes galim rinktis, jei nė viena iš naujųjų demokratinių partijų nepaskelbė savo kandidatų išsamių biografijų ? 3. Ko galim tikėtis iš naujųjų demokratinių partijų, jei likus kelioms savaitėms iki rinkimų jos dar neturi programų ? 4. Kaip tikitės išrinkti tą, ką norit, jei rinkiminę komisiją kontroliuoja ta pati komunistinė mafija ? 5. Koks gali būti pasirinkimas, jei tarp naujųjų judėjimų politikų ir visuomenės nėra jokio bendravimo, jokio grįžtamojo ryšio ? Man atrodo, kad seni vilkai ėriuko kailyje tiesiog manipuliuoja naujaisiais tautos lyderiais.

pagarba autoriui už išsakytas mintis2012-08-11 00:43

šiek tiek veluokai, bet kaip sakoma geriau veliau negu niekada... platinkit kas galit

welt belt2012-08-11 00:23

nenoreciau kartotis, bet taip yra . viskas kaip prie tarybu, ir niekam ataskaitos nereikia duoti. viskas partiniams, o dominuojanciom partijoms isskirtinai viskas . kas pasikeite? ogi nieko. ticiojasi is zmoniu, nepaiso tautos valios , kraunasi turtus. isvyti juos bus per sunku . gaila , kad mes siaurieciai, seip tai juos reiketu tiesiog nuversti.

as2012-08-10 23:57

tik už Drąsos kelią, jau berodos yra ir kandidatas vienmandatinėje iš Drąsos kelio, net nesigilinsiu į jo veiklą tik už ji balsuosiu, nes jei nebus seime jų daugumos, jie nieko nepadarys. Raginsiu ir savo aplinką balsuoti už DK. Siūlau žmonėms paremti DK nieko neįpareigojančią sumą 39,99 Lt. Param jiems butina visapusiška.

Jonas2012-08-10 23:56

Labai puikus straipsnis, su konkrečiais faktais. Manau, kad tai vienas iš geriausių straipsnių paskutiniu metu.

Jo2012-08-10 23:06

Cia gydymas nepades,tik amputacija,greita,manau net be narkozes[viesa] amputacija? Bet to nebus,Drasiaus pvz.." Jie" trimfuoja," kremu valytojos" "slibinui" aukoja savo vaikus," slibinas" jas saugo,gina,uz musu pinigus? Kodel tas vyksta? Nera Valstybes,nera Valstybines politikos,yra okupantu palikta,kgbkomuniagu-kgbrezervistai " teisiu peremejai" ... P. S KGB ,"istatymu",paskelbta nusikalstama organizacija,ju choziajnai CK KPCC, " isrinkti prezidentais" ? Komuniagu-komsamolo armija,vadovybe vykde Lietuvoje genocida,protu okupacija, vlast,jie teisejai,jie baudejai,jie kontroliuotojai,jie pinigu skaiciuotojai,jie prezidentai? Jie " demokratiniu rinkimu" balsu "skaiciuotojai",nepakeiciami,nepailstantys " jie" ...

Tiesa2012-08-10 22:49

Mielieji, turime būti, šį rudenį, kaip niekad aktyvūs rinkimuose, nes tik nuo mūsų priklauso kokią turėsime SAVO LIETUVĄ. Manau, kad visi norime gyventi saugiai, jaustis ŽMONĖMIS, ne kažkokiais nuolankiais vergais.Nebūkime mankurtais ar valdžiažmogių marionetėmis.BŪKIME VIENINGI IR SUPRATINGI,kokie buvome tada - BALTIJOS KELYJE! Gi T I E S A turi triumfuoti!

Naivus straipsnis2012-08-10 22:30

"Esame pajėgūs pastatyti užkardą į valdžias tiems, kas politiką laiko pelningo verslo arena ir iš to susikrovė milijonus, ir atverti kelią tiems, kurie savo žiniomis ir dora veikla jau įrodė savo pasirengimą tarnauti tautai ir jos valstybei." Pagal kokius testus atskirsite, kas politika laiko pelningo verslo arena, o kas ne? Pagal milijonu kieki vienam partijos nariui? Pagal buvusiu komunistu ar komjaunuoliu skaiciu partijoje? Pagal tai, kiek partijos nariu gime Sibire? PAGAL KOKIUS KRITERIJUS?

Mix2012-08-10 22:28

Straipsnyje išdėstyti labai tikslūs ir teisingi motyvai, dėl nepasiteisinusių lūkesčių kuriant Lietuvos valstybėje demokratiją. Teko kažkiek dalyvauti tikrinant buvusio komunistinio (visaliaudinio) turto judėjimą. Tikra tiesa - jis atsidūrė nomenklatūros rankose ir jos atstovai tapo milijonieriais. Tačiau skaudžiausia - kaip reikia išaiškinti visa tai žmonėms, kad jų garbinami buvusieji ir buvusi santvarka nebuvo gėris.

>Ona2012-08-10 21:07

Komunistineje sistemoje buvo taip pat doru ir saziningu pilieciu baikim vieną kartą nusikalbėti,kad koloborantas sąžiningas pilietis,o tie kurie stojo į okupantų komunistinę partiją ir yra koloborantai. Niekas nesodina tokių kaip Gylys į lagerius,tegu dirba bet kokį naudingą darbą Lietuvai, tačiau šlykštu žiūrėti kai tokie kiša savo pasturgalius į semą ir aiškina,kad čia jo vieta ir,kad dabar tai jis kovos už tiesą. Joks judėjimas ,joks" Drasos kelias " nepadės,jei nepradėsim blaiviai mastyti ir nepasiduosim manipuliacijom,statom ant kortos Lietuvos ateitį,o ne kokio buvusio komunistėlio sapaliones.

nuomone2012-08-10 19:56

nepamirškime paieškoti, tų kuklių 40 lt partijos DK rėmimui

jurga2012-08-10 19:21

Pirma ,gerai ,kad jusu seima balsuos uz DK partija ,bet reikia dar kiekvienam is musu surasti ir isaiskinti kaimynui ar senyvo amziaus giminaitei ,kad ji taip pat prabalsuotu uz DK . Daug pagyvenusiu zmoniu nezino is viso apie ta partija . Cia musu pareiga kiekvieno . Toliau ,vistik svajoju aopie kitokia Lietuva ir labai noreciau ,kad ateitu ta diena kai is visu tu zmoniu kurie neteisetai praturtejo ,butu viskas atimta o jie uz tai atsakytu ,tikiu ,kad taip ir bus . Ir dar ,labai noriu ,kaD VISI TIE PROKURORAI ,TEISEJAI IR ADVOKATAS SEDETE KALEJIME .

alfa Kindziulis2012-08-10 18:45

Visiems siūlau balsuoti UŽ DK ir PRIEŠ AE. Kas liečia energetiką, tai nesąmonė būtų savo teritorijoje statyti atominį monstrą iš kurio Lietuvai tektų tik 400 MW. Tokį galingumą galima generuoti ir be pavojingo Atomo, o energetinį savarankiškumą galima užtikrinti įgyvendinus jungtis su keliomis skirtingomis valstybėmis. Kas liečia politinę valdžią, tai šiandien yra tik viena jėga išaugusi Klonio gatvėje, kuri gali pasipriešinti valdžiagyvių viešpatavimui; visi kiti kaip stovėjo, taip ir po rinkimų stovės po medžiu. Sėkmės rinkimuose ir neklausykit lovio propagandos. Kaimėjus DK galima ir kitos msergaitės tokia kaip Rūtos spaudos konferencija.

daugiau2012-08-10 18:35

informacijos reikia skleisti kukliausiai ir skurdžiausiai tautos daliai. Jie nei skaito nei susigaudo ką daryti. Tai galima skleisti lapelius, t.y. dk programos trumpinį, kas svarbiausia tautai. Tinkamos vietos bažnyčia, turgus, mugės ir kt. šventinės susibūrimo vietos. Būkime vieningi. Skurdas ir apgaulė persekioja daugelį.

Atsakymas "Kas"2012-08-10 18:16

O jei parašys tau tas pavardes tai taps viskas aišku? Jei neturime už ką balsuoti vistiek balsuokime kad ir sugadindami savo biliotenį, nes kas paneigs, kad kažkas gali už jus prabalsuoti. Mažiau ambicijų, daugiau darbų gal tada per kančias ir išrinksime valdžią kurį mus girdės ir gerbs.

Jole2012-08-10 17:54

Tik uz naujus zmones balsuoti, manau kad taip ir bus!

Skaitytojas2012-08-10 16:28

Onai 24. Bradauskas sąžiningas? Ona, kas jūs?

Ona2012-08-10 16:15

nereikia gretinti buvusiu nomenklaturininku Gylio ir Bradausko. Komunistineje sistemoje buvo taip pat doru ir saziningu pilieciu is kuriu gerbiu profesoriu Gyli. Tai saziningas, tolerantiskas ir doras pilietis, kuris eina i politika ne del milijonu, o padeti valstybei ekonomikoje.

Juozas2012-08-10 16:09

jei liaudis kiek galima daugiau bus vieninga ir balsuos uz Drsos kelio partija, tai butu geri postumiai teisesaugoje, kuri yra demokratiskos ir skaidrios valstybes pagrindas.

Geras2012-08-10 15:57

apibendrinantis straipsnis.Gera ,tiksli diagnozė....Laikas pradėti rimtą gydymą.Toks yra.Jis mūsų viduje.Malda,pasitikėjimas Dievu ir vertybės....nesavanaudiška meilė Dievui,Tėvynei ir Artimui.Visa kita bus pridėta.

geras2012-08-10 15:47

straipsnis drasa stiprybe venybe te bus musu sirdyse uz tiesa sazine Drasos Kelias pirmyn

marijampoliete2012-08-10 15:41

musu seima ir artimieji balsuosim uz Drasos kelia!! Nebegalim matyti tokios neteisybes,dvigubu standartu ,prokuraturos akivaizdaus nesaliskumo,nenorime sitos valdzios daugiau matyti!!! tie patys veidai ir ta pati demagigija!! per trumpas gyvenimas,kad dar prarastume 4 m. ZMONES NEJAUGI JUS DAR JAIS TIKITE!!!???

leanas2012-08-10 15:30

Manyčiau, kad tylėti negalima, reikia rašyti ir kalbėti. Bet kreiptis reikia į tarptautines organizacijas, o neį prezidentę, nes ji visiškai neįgali - negali nė cyptelėti prieš mafiją. Dar gerai, kad jai leidžia bent jau olimpinę čempionę sutikti, ordiną prisegti

Genys2012-08-10 15:28

Labai geras straipsnis.Tik ar ne per vėlai sudėliotos mintys.Ta pati nomenklatūra, sovietinė, valdys ir toliau.Rinkimai bus suklastoti.Juk Vaigauskas nepakeičiamas.O parazitiniai biurokratai plečiasi, jų daugėja, vienijasi, kad tik išsilaikytų, veni kitus palaiko. Paskaitykit kasdieninį L.rytą...

laimes Drasos kelias2012-08-10 15:26

as uz Venckiene ,Varkala,Skuciene ir tuos saziningus zmones ,kurie is sirdies remia Neringa ir jos teisinguma ,manau ,si p-ja pajegi suburti patriotus ,mokancius suvaldyti ekonomika ir zinancius valstybes valdymo kelia,pirmiausia ka jie turetu padaryti,tai ka padare estai,o jie isleido istatyma,kuriuo i bet kokius vyriausybinius ,seimo ir kt valdyma ,negali dirbti buve kgb-istai ! Manau ,kad dabar neturetu teises valstybiniame darbe dalyvauti ir kai kurie esami saugumieciai ir melynieji sergetojai,zodziu ,jei esi nors laseliu susitepes-- i valdzia nelysk,o nusikaltelius sodinti,turta oligarchu ir vagiu --konfiskuoti,ivesti milijonieriu mokesti ir t. t. t. Na,manau,atsiras zmoniu,turinciu smegenu ir noru tarnauti Tevynei,o ne velniui.

lean2012-08-10 15:19

Pritariu, kad blogiau jau nebus. Blogiau bus tuo atveju, jei ir vėl balsuosime už tuos pačius nomenklatūrininkus ir oligarchus. Nieko nėra Lietuvai blogesnio už socdemus, Uspaskio darbo partiją ir konservatorius. Jie jau tai įrodė. O dar blogiau, jei išvis nebalsuosime. Turime daryti ką galime - balsuoti už naujus žmones

Truputį netikslus autorius2012-08-10 15:18

sakydamas, kad "sėsli, ... lietuvių tauta išliko". Nesėslumu mes, lietuviai, pranokstame žydus. Ir tai užkoduota dar nuo karaliaus Mindaugo laikų pačios istorijos. Gaudavome dvarus ir įsikurdavome dabartinės Ukrainos, Baltarusijos ir kitose mums priklausiusiose žemėse. Tai, kas buvo užkoduota Didžiojoje Kunigaikštystėje bajorų sąmonėje persidavė ir lietuviškajam plebsui. Nei latviai, nei estai taip masiškai ir taip plačiai niekada nebuvo pasklidę visame pasaulyje. Tai stebime ir šiandien. Juk ne taip paprasta ryžtis vykti į nežinomas žemes, kuriose kalbama kita kalba. Jei lietuviai būtų susikūrę nuosavą tautinę religiją, bent jau armėniško tipo, šiandien pasaulyje jie būtų galingesni už žydus. Deja.

TAIP2012-08-10 14:24

MANO BALSAS N. VENCKIENEI. Niekuo daugiau jau netikiu, tik ja.

Manau,2012-08-10 14:12

kad teisingi autoriaus pastebėjimai.

Zenonas2012-08-10 13:53

KĄ ČIA BEPRIDURI - TIKRA TIESA >>>>citata>>>> Nors demokratijos mechanizmas, ypač posovietinėse šalyse, kokia yra ir Lietuva, pasižymi ydomis ir grimasomis, tačiau kitokio neturime, o artėjančių rinkimų akivaizdoje, susitelkus nauju, Talkos valstybei ir tautai sąjūdžiu, jei ne radikaliai pakeisti, tai gera linkme pataisyti padėtį esame pajėgūs. Pasinaudoję rinkimų mechanizmu, į rinkimus eidami su pilnos atsakomybės nuostata, esame pajėgūs pastatyti užkardą į valdžias tiems, kas politiką laiko pelningo verslo arena, kas iš jo susikrovė milijonus, ir atverti kelią tiems, kas savo žiniomis ir dora veikla jau įrodė savo nuostatą tarnauti tautai ir jos valstybei.

Basa2012-08-10 13:37

Būtinai reikia eiti balsuoti. Tik nieku gyvu nebebalsuoti už buvusiuosius..

TIK UZ DRASOS KELIA,2012-08-10 13:26

Pabalsuojam už DK,o po to matom ,kad seime sėdi Gylys,Brunza,Pūras,Jovaišas,o Venskienė,Patackas,Sadunaitė sėdi Lūkiškėse.Siūlau balsuoti ne už žodžius Drąsos kelias,o už žmones kurie yra drąsūs ir tai įrodė savo gyvenimu,o ne pinigine.

Puikus2012-08-10 13:25

straipsnis! Pagarba autoriui. Tik uz DRASOS KELIA!

Tadas2012-08-10 13:16

Lietuva gyveno ir gyvens ,nereikia gąsdinti savęs ir kitų.Negalima tik antrą kartą daryti tų pačių klaidų,kai palaikėme Brazauskinius komunistus vien už tai,kad jie irgi palaikė nepriklausomybę,dabar puikiai jaučiam to pasekmes.Negalim tylėti ir nuolaidžiauti,kai tie patys raudonskūriai gyliai ir brunzos prisidengę žodžiu TIESOS lipa prie lovio,jei susitaikysim,neturėsim nei tiesos,nei garbės,tik nusivylimą.

vilte2012-08-10 12:42

jei tauta prabalsuos uz sistemines partijas arba bus suklastoti rinkimu balsai ju naudai, LIETUVIU tauta kartu su LIETUVA zlugs, tad tautieciai - bukite budrus, gal but cia ir dabar paskutinis sansas...

...2012-08-10 12:40

TIK UZ DRASOS KELIA,kitaip busim visai nuubaginti,paminti.Tegul bando DRASOS KELIAS,ju programa gera,jei blogai dirbs,tai daugiau ne vieno nerinksim,bet blogiau kaip yra nebebus.

>. Visiska tiesa2012-08-10 12:25

ir aš noriu balsuoti už drąsos kelia ,bet kad DK pirmame dešimtuke ,pilnai atitinkantys šio straipsnio apibūdinimą ,du šlykštūs nomenklatūrininkai,raudonais pilvais,Brunza ir Gylys.Ar ne nuo tokių parazitų ir turim atsikratyti,kaip rašo straipsnis,paaiškinkit,tik iškart įspėju ,nebandykit aiškint,kad Brunza sunkiu darbu tapo milionierius,o Gylys per klaidą tapo komunistas ir Brazausko parankinis.

O2012-08-10 12:03

aš zinau tikrai už ką balsuosiu. Už buvusius tai nė už vieną partiją. Tikiu gerb. Venckiene, praėjusia visą pragarą niekinimų, žeminimų, sukurptų kaltinimų. Tikiu ja, todėl už ją balsuosiu.

vito2012-08-10 09:38

Apie revoliuciją rašo sarmatas.lt, bet ten versta iš amerikonų kalbos. Šįkart ji atšliauš iš Vakarų. Įdomu, ką ponas Dr. a.b. rašys, kai vrk sugeneruos mums mūsų balsavimo rezultatus?

Visiska tiesa2012-08-10 07:43

Pritariu autoriui,todel BUTINA dalyvauti rinkimuose,tik mankurtai gali sakyti,kad neisiu balsuoti. Balsuoti reikia,jeigu pavargome nuo nesiskaitymo,melo,neteisybes,korupcijos,tarnavimo klanams ir kitokiu ,,sergancios'' valstybes simptomu. Uztenka tradicinems partijoms siurbti musu ,,krauja''. Aktyviai atiduokime savo balsus uz Drasos kelia ! Kas nenori balsuoti uz DK,tas gali balsuoti uz D. Kuolio sarasa ar tautininku ir kt. susivienijima. Taciau neduok Dieve i Seima atvesti prorusiskaji Palecki,kuris Lietuvos atzvilgiu yra tikras padleckis,uztenka jo tevo ir senelio isdaviko. Yra ir daugiau vagiu einanciu i valdzia,kaip K. Brazauskiene,prichvatizavusi pusvelciui Draugystes viesbuti,kavine-valgykla Sesupe ir tt. Turime buti atsargus balsuodami,kad neatiduotume savo balso nedoreliams,taciau BALSUOTI BUTINA.

kas2012-08-10 06:33

kas konkrečiai prašau pavardes tu,kurie savo žiniomis ir dora veikla jau įrodė savo pasirengimą tarnauti tautai ir jos valstybei. Nežinau nei vieno ,Todel ir neisiu balsuoti.Parašykit pavardes ir nuveiktus gerus darbus Lietuvai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi