Iškelti bylą švedams, mėčiusiems meškiukus su nepadoriais užrašais Lukašenkai ant galvos, ir deportuoti tuos švedus į Minską. Suimti Gatajevų globotus nužudytų čečėnų opozicionierių vaikus ir pirmyn padais nuvežti biologinei motinai – Maskvai.

Nuteisti Maskvos metro turistinį planą turėjusią Kusaitę už nuomonę apie Rusijos terorą Šiaurės Kaukaze, ir taip išgrįsti kelius Lietuvos ir Rusijos bendradarbiavimui keičiantis "know-how" bendroje kovoje prieš vidinius priešus. Kas dar galėtų paliudyti akivaizdžiai pakitusius Lietuvos užsienio politikos prioritetus?

Gal Amerikos šnipas, kurį pagautų ir nubaustų už įtartiną šlaistymąsi aplink Rusijos ir Baltarusijos ambasadas Vilniuje?

Akivaizdžiai ir neraudonuojant prie konservatorių su D. Grybauskaite pakito Lietuvos užsienio politikos prioritetai.

Ir ne tik jie. Mūsų vidinio bendrabūvio naujovės liudija ir apie dvasinį valdžios suartėjimą su Rusija.

Skaičiuoti galima iš anksti: nuo pirmojo bebaigiančios galioti valdžios pirkinio – vandens patrankos nepatenkintai liaudžiai vaikyti. Vainikuoja tą supanašėjimą nuolatinis A. Kubiliaus pasidžiaugimas, kad nepatenkinti be triukšmo susirenka daiktus ir išvažiuoja. Juk jis supranta: jei tie, kurie išvažiavo, būtų likę čia, belange būtų virtęs ne tik Seimas po įsimintino sausio 16-tosios maišto, bet ir jo paties bunkeris kitoje Gedimino prospekto pusėje.

Toliau – neadekvatus jėgos panaudojimas prieš nepaklususius Garliavoje. Čia jau netgi ne rusiškas, o baltarusiškas stiliukas. Maža? Signatarų teismai. Kas dar? Tiesioginis Prezidentės patarėjų kišimasis į privačių žiniasklaidos bendrovių reikalus. Neteisėtai klausomų telefoninių pokalbių išklotinių nuolatinis srautas Daukanto aikštėn ir "su ja" suderinti suėmimai. Nepanašu, kad kopijuojam?

Vaizdelį papildo vadinamoji "užsienio politika". Ten mes vaizduojame autistus.

Lietuvos valdžia nematė ir nereagavo į tragikomišką ir jau kažkelintą Putino-Medvedevo susimainymą, pavadintą demokratiškais rinkimais. Ji taip pat nematė reikalo kaip nors pasipiktinti Rusijos opozicijos persekiojimu už pilietinį nepaklusnumą po tų tariamų rinkimų.

Natūralu, kad Vilnius nemato reikalo kaip nors reaguoti ir į trijų pankių iš "Pussy Riot" taip vadinamą teismą už tai, kad jos meldė Dievo, jog neliktų Putino... Teismas už maldą, o katalikiška Lietuva tyli.

Koks ten žodis dar buvo politiniame žodyne Sąjūdžio laikais? Rodos, "gėda".

Man asmeniškai ypatingai koktu matyti tokį Lietuvos "surusėjimą" prie konservatorių, nes labai aiškiai prisimenu, kaip gi jie, būdami opozicija, piktinosi KGB rezervistai valdžioje ir jos pilkojoje zonoje, kaip išgyveno dėl stribų nebaudžiamumo, kaip rypavo, kad visi kiti parduos tą mūsų Lietuvą, todėl valdžią galima patikėti tik jiems – "patriotams".

Gali manyti, kad per tūlo Garbaravičiaus nagus srūvantys 40 procentų brangesnės nei Estijoje (nors toje pačioje Sekmoko "laisvoje rinkoje" pirktos) rusiškos elektros energijos nuošimčiai suminkština net ir labai radikaliai patriotiškas sielas. O gal aš klystu?

Gal per ketverius metus valdžioje dešinieji įbedė nors vieną elektros stulpą pigesnės, "nerusiškos" energijos link? Ne, jie tik kadencijos pabaigoje, mainais į teisingumą "juodosios buhalterijos" byloje, "nusipirkę" darbiečių balsus savaip, savo naudai sutvarkė energetikos popierius Seime.

Paskaitykite rusiškus prokremlinius interneto portalus. Lietuvos rusų mažuma ir emigrantai dabar agituojami balsuoti už Darbo partiją.

Už partiją, kuri tuos energetinės nepriklausomybės popierius nuleis į kanalizaciją, vos tik išsivaduos iš būtinybės gelbėti V. Uspaskicho uodegą iš taukuotų teisingumo rankų.

Labai norėčiau išgirsti ką nors paguodžiančio iš tos, kuri pagal Konstituciją atsakinga už tai, su kuo iš kaimynų Lietuva draugauja, ir kaip. Tačiau tėra tik netiesioginių požymių, kuria kryptimi veikiama.

Juk be pritarimo iš Prezidentūros Generalinė prokuratūra nebūtų užsimojusi prieš švediškus meškiukus. Juk politika!

Vadinasi, liepė. Įspūdį, kad Daukanto aikštės "trobelė ant vištos kojelės" pasisuko 180 laipsnių, dar sustiprina ir išdrąsėjusi Rusijos ambasada, kuri ką atvirai ir įsakmiai pareikalavo gražinti jai Lietuvos saugumo pagal rusišką užsiundymą persekiotų ir Suomijoje (nuo Lietuvos! ) politinį prieglobstį gavusių Gatajevų įvaikius. Manot, kad Vilnius pasakys ne?

O aš manau, kad jei vaikučiai nenorės, tai juos pagal susiklosčiusią tradiciją išneš basom kojom į priekį. Vardan stabilumo.

Naujausi

Komentarai (106)

Rikiuoti
Desativada2012-09-15 01:15

Aku baru saja terjumpa satu wesitbe kad kahwin online kat . Banyak jugak pilihan kad kahwin yang best2 ada kat sana. Layanan diorang memang terbaik.

dar 102-am2012-08-21 01:54

o p.Patacką prašyčiau nevelti į savo kaltinamą išvadą.Man p.Patackas auksčiausio dvasingumo pavizdys ir mokytojas.

102-am2012-08-21 01:21

mano religija -jokios religijos neturėjimas.Mažiau galvos skausmo.Tiesiog gyvenu,be tarpininkų, Dieve.O jūsų pykčio ir neapykantos fluidai tik stiprina mano religiją.

tadas2012-08-20 18:32

Teisingai rašo dėl tų pusių, jų nuodėmė yra juokas lyginant su ta šventvagystę Kirilo parėmimą Rusijos žudikų ir vagių klano stogo -Putino. Nevok yra dievo įsakymuos, nežudyk irgi, o pankiškai nesimelsk nėra tokio.

101 - tam2012-08-20 17:51

Is stribu gimines busi? - tie kurie i Sibira veze? - ko tais igzpertukai komunistu ir anarchistu traukos centru patapo - cia gal redaktore saviskius pritraukia? Keista ka Patackas ir Co cia veikia tada...

100-jam2012-08-20 17:05

Tai sudeginkim jas tas raganas,kartu su ginėjais.Amen.

Pasiziurejus2012-08-20 16:07

i tu "pusiu"palaikytoju nupjauto ukrainoje kryziu, galima suprasti is kur vejas pucia. Aiskiai jauciasi sieros, o tiksliau setono kvapas. O dar kazkas jas gina???

nesamone p,ruta2012-08-20 15:40

kad lygini garliava su baltarusija,tiesiog nesamone ir toliau neskaitau,nes tu jau su savo demagogijom ikirejai

97 - tam2012-08-20 13:17

Jo - komunistai tik siaip sau, pajuokavimui 94 mln. isnaikino... Ir kryziu tremtiniams galima nupjauti, nes komunistes is pussy riot "palaikyti" reikia - tai dar lauksime, kol i Katedra ant sovietiniu laiku "Kataliku Baznycios Kronikos" pasikti ateis?

to Hm2012-08-20 01:47

jokios "pusės" Lietuvai nebūtinos, kad pamatyti nevaldomą šėtono siautėjimą marijos žemėj.Kur "..nuolaidžiaujama ir pataikaujama"ne menininkams chuliganams,o pedofilams,žudikams,vagims.Ir nelabai girdėti kad kas tam priešintusi.Gal per sunku ir kažkaip nepatogu,juk jie solidūs,gerbiami ponai .O va menininkės-chuliganės, tai pats tas, jėgų pakanka nuteisti,pabarti,pamoralizuoti, pasjausti bažnyčios gynėjais.

Darijus2012-08-20 01:13

O man įdomu kokie Rūtos santykiai su S.Stulpinu? Gal ji gali apie tai pasisakyti? Gerbiamas Stulpinas savo nuomonę pareiškė.

Hm2012-08-20 01:07

Neimanoma sutikti su Ruta del tu "pusiu ". Chuliganizma ir tikinciuju izeidima ji vadina malda ir protestu pries Putina. Neisigilino i situacija si zurnaliste, kaip ir kai kurie cia komentuojantys, ir patiki suklaidintu ar silpnu zmoniu aiskinimais. jeigu bus taip nuolaidziaujama ir pataikaujama chuliganams, netruksime susilaukti tokiu "pusiu" ir Lietuvoje. Matyt, yra norinciu jaukti zmoniu smegenis ir padeti isigaleti setonui kuo placiau.

93 - ciaip2012-08-19 23:37

Tipo nakas ir Co antra Sibira suorganizuos?

dar 91-mam2012-08-19 22:59

kadangi mano pastangos nuėjo per niek, siūlau jums paskaityti protojerėjus Viačeslavo Vinikovo interviu ir pabusti.

91-mam2012-08-19 22:18

jūs laimėjot.Reikėjo 7 metus duoti.Kad visiems pamoka būtų.Melsiuosi už jas.

89-tam2012-08-19 20:32

Ir dar - jos nuteistos ne už kritiką, o už piktžodžiavimą ir pan., t.y. už veiksmus, žeidžiančius tikinčiųjų jausmus.

89-tam2012-08-19 20:30

akivaizdu: manęs niekas neįpareigojo jūsų jovalo suprasti - jei jūs jį suprantate ir jums 'toks kokteilis' tinka, puiku. Bet aš jo nesuprantu: a) nėra jokio pagrindo lyginti Neringos Venckienės teisinio persekiojimo ir šių piktžodžiautojų teismų. b) nemanau, kad jei Stankūnaitė dabar atsiprašytų, to pakaktų...

88-tam2012-08-19 20:14

p. Algiui rašiau papiktintas nepadoraus pasiūlymo autorei,jūs ne taip supratot. Prie ko čia Putinas , Putino dubleris ir Smaukūnaitė. Ateis laikas ir jie bus teisiami tikiuosi adekvačiai padarytiems nusikaltimams. Męs kalbam apie bausmės adekvatumą. Kiek žinau tikinčiūjų jos atsiprašė. Juk jos nuteistos už tai kas net neuždrausta-kritiką. Ar ji būtų skirta bažnyčiai ar Putinui. O labai norint galima bet kokį kritikuojantį apkaltinti religinės nesantaikos kurstymu.

86-am2012-08-19 18:07

jei jau piktžodžiautojos yra jūsų 'sesės' "Dievo kūrinių prasme", tuomet... ką jūs čia veikiate? Juk tokie pat kūriniai ir Putinas su Medvedevu, ir Stankūnaitė, ir jos advokatas su antstole... Ar išties pasiruošęs tapti tokios 'plačios' širdies?... Aš nieko prieš - tai jūsų pasirinkimas. Bet palikite man mano teisę pasakyti, kad jie yra ne tik Dievo kūriniai... Neringą Venckienę persekoja už tiesos ieškojimus ir sakymus - jokiu būdu nematau nieko panašaus į piktžodžiautojų teismą. Turiu pagrindo manyti, kad 75-tą komentarą parašėte jūs, tad klausimas apie klyną grįžta jums - aš čia neturiu ką pridurti: 75. 71-am Algiui 2012-08-18 19:27:43 (78.60.64.162) parašė: Matosi, kad veikiamas katalikiškai maskuliniško spaudimo klyne, žinot kaip su moterimi kalbėti

Atsitokėkit2012-08-19 12:39

Kalbėkim ne Rasiejos tema, ji tik parodė Rasiejos teisingumo parodiją. Kirilas jau atsiprasė (Atleido)uz veiksmus savo valstybės. Kalbėkime apie teismų parodiją Lietuvoje dėl Deimantės, dėl Vėnskienės dėl Kusaitės dėl Pociūno, dėl Fumanaviciaus dėl antiteroristinio padalinio sturmo Garliavoje,, dėl Konstitucijos pamynimo, dėl Liuksemburgiškų degalų kainų. ir t,t,

85-tam2012-08-19 08:20

sesės ir broliai dievo kūrinių prasme o jūs ką pagalvojote? O p.Neringa čia tikrai "ne prie ko ".Visai net nepanašu: ten rusiškas ,o čia visai kitoks lietuviškas politinis susidorojimas.Ir prie ko čia klynas?

84-iam2012-08-19 05:16

neturiu nė menkiausio supratimo, kieno vardu kalbate 'mes' ir juo labiau - kodėl tos piktažodžiautojos yra jūsų sesės [žodžiai yra ir darbai...]. Tuo labiau keista, kad sugebate į visa tai įpainioti ir Neringą Venckeinę. Galiu daryti tik vieną išvadą: jūsų galvoje tikras jovalas, bet jis jums patinka... Ką gi - jūsų pasirinkimas, bet ir pasekmės jūsų. Beje, jūsų 'seses' nuteisė moteris, tad jokios feministinės (klyno) implikacijos čia nedera.

83-am2012-08-19 02:43

Atsiprašau jegu įsipainiojo klaida.Sutinku jos PIKTŽODŽIAVO (beje kaip ir p.Neringa) tai žiaurus nusikaltimas .O PIKTDARBIAUJANTIEMS palaiminimas-fain,aukštesnis lygis.Darbai bažnyčios(tikinčiūjų) nežeidžia- tik žodžiai.Bažnyčia(tikintieji) -politinio susidorojimo tylūs stebėtojai? Kriminalas- carą,pilnom ambicijų kelnėm, išdryso paminėti.Tegul dabar mūsų sesės pūna ir atgailauja 2m.

82-am2012-08-19 01:09

Ir vėl painiojatės - apie jokį Kremlių aš nekalbėjau. Tad kaip galima kritikuoti tokią mano nuomonę?... Kad Dievas yra visur ir nesvarbu, kur piktžodžiaujama, sutinku, bet... pasirėmus tokiomis prielaidomis piktintis tuo, kad tikintieji gina nuo šventvagiavimo bent savo šventyklas, su logika nesuderinama. Kaip nelogiška ir aiškinti, kad šventykla yra "be reikalo mistifikuojama" - jei jau ginate nuomonės reiškimo teisę, tai suteikite ją ne tik šventvagiams, bet ir tikintiesiems ir neaiškinkite jiems, ką, jūsų nuomone, jie pernelyg sureikšmina - turite teisę jų nesuprasti, bet gerbti privalote.

78-am2012-08-19 00:51

Jūs teisus .Esu ne tikintis į Dievą o kaip ir visi męs gyvenantis Dieve,nes NĖRA PASAULYJE NIEKO IŠSKYRUS DIEVĄ (B.G.).Todėl abšurdiškai skamba jūsų nuomonė kad neva galėjo protestuoti prie kremliaus ,suprask dievo ten nėra-ten galima?Bažnyčios pastatas svarbi ir reikalinga vieta,bet be reikalo mistifikuojamas ir sureikšminamas,kaip ir šios profesijos žmonės.Pagarba jiems už reikalingą,kilnų jų darbą kaip ir daktarams,mokytojams ir t.t...

79-tam2012-08-19 00:17

Prajuokinot "..viešai atsiprašė už sūnaus išdavystę.".Juk matė sūnaus agoniją.Ogal aš ko nežinau,gal buvo teismas ir jis nuteistas mirties bausme?O kas dėl sinagogos tai jau tikrai kur ten jiems iki tikro tikėjimo(katalikų).

72-am2012-08-19 00:01

uz smulku chuliganizmą 2 m. kalejimo (prašyta 7-ių) tai jau tikrai "..Vakarų civilizacijos dorovės norma ir teisė".Galime tik įsivaizduoti kiek užprašys seneliams Kedžiams,jau nekalbant apie p.Neringą.Teisūs komentatoriai-Lietuva.ru.

75-am- 71-as2012-08-18 23:57

Litvinenka buvo Rusijos saugumietis, išdavęs Tėvynę. Jo tėvas viešai atsiprašė už sūnaus išdavystę, po jo mirties. Polo Maccartney pastarosios sutuoktuvės vyko sinagogoje. Gal sinagogose yra toleruojamas dievo plūdimas, nežinau.

75-am2012-08-18 23:46

nusikalbate: jos jokios 'mergaičiukės', o suaugusios (22, 24 ir 30 m. ) moterys, ir nubaudė jas ne Bažnyčia... Jau nekalbu apie tai, kad Paul McCartney išreikštas palaikymas "Pussy Riot", nėra joks simbolis savaime, tik faktas: simboliu jį paverčiate jūs ir tik todėl, kad siekiate savo tikslų. Kaip ir tie, kurie aiškina, kad klykaujant "срань Господня" siekiama "politinių" tikslų... Na, nebent jūs esate lengvatikis ar šiaip nemąstantis, tik kartojantis kitų propagandą...

tam 722012-08-18 23:39

na ir sugebek tu man taip,doroves puoseletojau,prikalbet nieku,didziausioj litanijoj mint ant kazkieno kazkokios sazines,zarstytis kazi kokiais cia faktais is tu mergiociu gyvenimo,o nesugebet net akies krasteliu uzmest zvilgsnio i sios istorijos ir tokio,lengvai tarus-neadekvataus nuosprendzio esme. O ta esme tiesiog klykte klykia padoriems ir siek tiek koses galvose besinesiojantiems pilieciams-tai susidorojimas. Vienas is tukstanciu toj saly,to isgamos klano surezisuotu susidorojimu-uz smulku chuliganizma 2m. kalejimo!

apie meškiukų likimą2012-08-18 23:36

Štai už ką „demokratinių“ meškiukų tėvynėje Švedijoje nori teisti Julianą Asanžą: 1.už tai, kad jis suėjo į lytinį kontaktą su švede „miss A“ be prezervatyvo; 2.už tai, kad jis atliko lytinį aktą su „miss W“, be prezervatyvo, tuo metu, kai ji miegojo. P.S.Ar meškiukai buvo su prezervatyvais? Lukošenka gali kreiptis į Švedų teismą ir meškiukams bus riesta.

71-am Algiui2012-08-18 23:27

Matosi, kad veikiamas katalikiškai maskuliniško spaudimo klyne, žinot kaip su moterimi kalbėti. Inkviziciškai katalikiška ir malonu skaudžiai nubausti apsėstas ir pamokyti ortodoksinio meldimosi technikos. . Simboliška kad seras Paul McCartney išreiškė palaikymą "Pussy Riot" merginoms. Lygiai taip pat , su Bitlus klausančiais ilgaplaukiais ,ne kaip visi atrodantčiais 'bepročiais" elgtasi sovietmečiu. Šiandien tai tautos moraliniai autoritetai,šviesuoliai,genijai... Ši istorija tik parodo kiek toli nuo pradinės idėjos "pažengė" bažnyčia,žiauriai bausdama mergaičiukes už vaikiškus šėliojimus ir tuo pat metu metropolitai bučiuoja ir laimina Litvinenką į dangų nusiuntusius pateptuosius.

73-iam2012-08-18 23:17

net nesupratai, ką parašė 72-as, o jau puoli aiškinti, kad netinka...

to 72 garbusis2012-08-18 22:46

Ka parasei visai mums netinka, tai Rusijos vidaus reikalas. Rutai puikiai žurnalistei (neatimsdi)ir gerbiamai, kaip pats rašai, rūpi Kedytės likimas, gresianti policinė demokratija ir kaip gelbėti tuos, kuriuos gali taip pat smurtu išnešti tiesiai į teismo salę, kad atsakytų uz pasipriešinimą smurtui.. Tai mes matome Rusiją, bet namų bėdos mums labai skaudžios

Gerbiama Rūta,2012-08-18 22:37

„Vaginos Maištas“ ("Pussy Riot") pačioje pagrindinėje Maskvos šventovėje (Kristaus Išganytojo) ne Putiną keikė, bet staipydamosis ir piktžodžiaudamos rėkavo du žodžius – «срань Господня». Visa kita į garso takelį įrašyta vėliau ir per įvairias masss media buvo išplatinta. Apie pastebimai nėščios Надя Толокно (viena iš "Pussy Riot") dalyvavimą viešoje orgijoje Valstybinio Biologijos muziejaus patalpose (Maskva, 2008 m.) ir kitokius jos bei kitų „pankių“ nuolatinius anarchistinius išsišokimus medžiagos internete taip pat gausu. Akivaizdu, kad tokio pobūdžio „performansai“ nukreipti ne tiek prieš Putiną, kiek prieš krikščioniškąją Vakarų civilizaciją apskritai, jos dorovės normas ir teisę. Tai kaip, anot Jūsų, Rūta, „Vilnius... ir katalikiška Lietuva“ turėtų reaguoti į tai, kad Maskva nesitaikstė su pankių chuliganizmu, jų viešai amoraliu elgesiu, religinio nepakantumo krikščionims kurstymu, o stačiatikių Cerkvė – su karingomis antikristinės dvasios apraiškomis (šlykščiu piktžodžiavimu, kurio net nenorėjau versti į lietuvių kalbą; kaip ir nenorėjau įdėti nuorodų į šių „maištininkių“ viešo ištvirkavimo scenas)? P.S. Logiškai mąstančiam žmogui aišku, kad iš to, kas pasakyta, neseka, kad Rusijoje, o taip pat ir Lietuvoje, su žmogaus teisėmis viskas yra gerai...

Algis2012-08-18 21:57

Pats laikas autorei griebti benzopjūklą ir atstačius nuogas krūtis pjaustyti kryžius, pastatytus Stalinizmo aukoms atminti, kaip FEMEN Kijeve, arba šokti ir plūstis ant Arkikatedros altoriaus, solidarizuojantis su Rusijos beprotėmis, o gal geriau jai pabarstyti "demokratiją" iš švediško lėktuvėlio, praskridusio pro švediškų bankų okupuotą ir nugyventą Lietuvą? O kodėl autorei neprakalbus, apie Julianą Asanžą, su kuriuo tos pačios "demokratinės" Švedijos teismai nutarė susidoroti už tai, kad jis atskleidė užjūrio "demokratų" nusikaltimus, ar apie švedų vykdomą Lietuvos vaikų demoralizacijos ir tvirkinimo politiką? O gal už tai nemoka?

Lenis2012-08-18 15:13

Skirta lukašenkai. Paleiskite iš turmos Beleckį, o po to kalbėsimės apie meškiukus.

Glamurine Ruta2012-08-18 14:39

Miela Ruta, kam tas kojas skesti ar i prieki tiesti ? , juk yra gera proga tiems varguoliams bei runkeliams puiku SOU surengti tiesioginiam TV eteryje. Net ii Seima pakliuti galima ir nuo nuogo uzpakalio rodymo TV ekrane, tai tiesiausias kelias i sekme runkeliu valtybeje. Jei liaudis praso duonos ir zaidimu - reikia duoti ! O ko nepadarysi del pinigu, padarysi del dideliu pinigu !

to 61. Tikėkimės2012-08-18 14:30

Net nesvajok , Rūta , Neringa , tai mūsų šių dienų sąžinės vedrodis , jei leisim jas suėst ,tiek mes ir teverti.

66 - to pataisymas2012-08-18 14:20

Praleidau žodį, turėtų būti: "Na ką gi - tai Jūsų pasirinkimas - sėkmės šiame nelengvame pseudomesijo, nešančio liaudžiai vienintelę teisingą (Jūsų) nuomonę kelyje."

Rūtai - trolis2012-08-18 14:18

Atsakant į 57 - ą: arabiškas kardas vadinasi "jataganas",tuo tarpu "janyčaras" - dažnausiai kavaleristas. (Kiek leidžia mano menkutis išsilavinimas) . O šiaip - polemizuojant, kaip taisyklė, naudojami argumentai ar bent jau teiginiai, bet tikrai ne geriausia išeitis bandyti įžeidinėti oponentus. Nežinau kodėl, bet aš Jus laikiau objektyvesne ir pakantesne kitokiai nuomonei, tačiau kaip matau Jūs nusprendėte, kad teisingą nuomonę galite turėti tik Jūs pati. Na ką gi - tai Jūsų pasirinkimas - sėkmės šiame nelengvame pseudomesijo, nešančio liaudžiai vienintelę teisingą (Jūsų) nuomonę. P. S. O dėl bandymų įžeisti - nesistenkite - Jums dar augti ir augti iki tų, kurie mano atžvilgiu tai sugeba...

53 - am trolis2012-08-18 13:52

Man asmeniškai kryžius, cerkvė, bažnyčia nereiškia nieko, mano požiūriu tai statiniai, man nenešantys jokios simbolinės prasmės, ir ne daugiau... Paprasčiausiai noriu pasakyti, kad protestų apraiškos mažų mažiausiai idiotiškos. Pjaustyti kryžius Kijeve protstuojant prieš Putiną - kiek ir ko prieš tai reikėjo suvartoti?

airija2012-08-18 04:58

labai grazi nuotraka.norime matyti jus ekrane ir ne karta per savaite.aciu

61-am2012-08-18 04:30

nuosmauka galvok ką rašai!To net Kubiliui ar Aidžiui nelinkėčiau.Bespredielas.

Aha2012-08-18 04:15

teisingai viskas surasyta!

Tikėkimės2012-08-18 03:42

kad nachalką melagę ir pletkininkę Janutienę išneš kojom į priekį.

sn2012-08-18 03:11

Dėl meškiukų tai viskas atvirkščiai - mūsų valdžiažmogiai norėjo "demokratais" pasirodyti, kad žvilgsnį nuo savo suaugimo su kontrabanda nukreiptų. Kaip ir tas baltarusių "opozicionierius" - iš esmės tai užsiėmė pinigų plovimu, prisidengęs demokratijos stiprintojo šydu. Šimašius padarė mažą klaidelę, ir daug kas paaiškėjo. Pamenat, kaip Zingeris susinervino, juk jam ir kities irgi nubyrėjo. Šiaip partiniams valdžiažmogiams demokratija yra toks verslas. Periodiškai reikalaujantis nedidelių investicijų, o po to galima palyginus ramiai gyventi. Kryžių pjovimas ar šokis ant altoriaus - kad Rusijai ir Ukrainai būtų blogiau. Yra ir tokia filosofija - kuo blogiau, tuo geriau... Mylim tave, Rūta. Laikykis.

birute2012-08-18 03:10

O aš dabar Rūta jau visai netikiu,ji prisiklausė Jurijaus ir Viktoro Smorigino paistalų,apkaltino mus,kad apsisysiojome,padėjo Smoriginams eiti net per seimo kontrolierius ,pažemino,nors nieko neišsiaiškinusi,apkaltino anksčiau laiko močiutę numarinus,man,po filmavimo ištikus priepoliui,buvau pas gydytojus,o kaip gryžau,jau jų nebuvo,o mūsų langas žaliu kiaušiniu apmėtytas. Na ir gerai,kad vyras taip pasielgė,dabar supratau,kad Rūta eina per ugnį,per vandenį,kad tik jos laidas žiūrėtų,bet,gerbiamieji,ne viskas yra tiesa,jei būčiau buvusi aš jai būčiau viską pasakius apie kaimyną ,o duktė nenorėjo atidaryti durų. Dar jei mus nors dalele pažemins ,jau tada paduosime visą komanda su tv 3 už šmeižtą,dabar Viktoras turi mums moketi,nes kas tik iš policijos,vaikų teisių,mūsų atveju,anstolio-neįsileidžia,o po to griebiasi brolelio pagalbos,kuris per savo vardą nori mus VIKTORO pasakytais žodžiais išrūryti,t. y. išvyti,nes labai daug žmoniu iki mūsų gyveno ir niekas nebegalėjo per jį pagyventi. Jis visiškai nesugyvenamas,nors jam mes tiek gero padarę,bet juk pragertas protas nieko nemąsto. Taigi,cia trumpa ištrauka-KODĖL J>SMORIGINAS VERKIA>O tai gryniausia tiesa,jei mus apšmeižė,tai lai žmonės nors dalelę sužino tiesos.

pagarba2012-08-18 03:00

na, Jūs tiesiog šaunuolė, visad tokia drąsi ir visokius užkulisius kremtat kaip riešutėlius. Taip ir toliau, gerb. Rūta.

Valio2012-08-18 02:34

Labai prasminga nuotrauka.Tai, ko dabar Lietuvai labiausiai rekia: išjudinti vieną kauliuką, kad prasidėtų nesulaikoma supuvusios sistemos griūtis. Rūtele, gal pabandykite.

Arvydas2012-08-18 02:28

Puikus straipsnis gerb. Rūta, tačiau pasakius A lauksime ir B t.y. kitame straipsnyje, tikiuosi, atsakysite į leninišką klausimą "Ką daryti?" Nors dabartinės "sisteminės" ir, atsiprašant, lyderiai ir supuvę, tačiau jų rankose viskas, t.t. ir didžioji žiniasklaidos dalis. Vyksta totalinis žmonių mulkinimas. Gal jau ir Jums, Rūta, laikas į politiką. Tokie žmonės kaip Jūs, Oželytė turite Dievo dovaną patraukti ir įtikinti žmones.

(-;2012-08-18 00:29

Gana taikliai pastebėta.Kaip ir komentaras lt "Nepralošiamų variantų taikymai tęsiasi, arba kam dabar naudingas konfliktas su Rusija? " Dar džiugina,kad ekspertai susilaukė ir atitinkamo struktūrų dėmesio ir etatinių "komentuotojų" aktyvumo.Vadinasi-dirbate ne veltui.Tiek konservai,tiek socdemai,tiek liberalai minta iš tos pačios lesyklos,kur trupinius mėto rytų kaimyno ranka.Todėl DP bylą ir "tiria" jau 4 metai berods

S. Tomas: Ar žinote, kad minimali alga į rankas šiuo metu Lietuvoje yra 993 litų?2012-08-18 00:28

S. Tomas: Ar žinote, kad minimali alga „į rankas“ šiuo metu Lietuvoje yra 993 litų Karštas komentaras 2012-08-17 13:55 . Nuo 2001 m. birželio iki 2004 m. liepos minimalios dirbančio žmogaus pajamos Lietuvoje (minimali alga arba minimali alga kartu su pašalpa) teisiškai sudarė 68 proc. nuo vidutinės algos, o nuo 2004 m. liepos — 60 proc. Kitaip tariant, minimali alga į rankas yra šiuo metu yra 993 litai (vidutinė alga į rankas — 1 655 litai). Toks yra Europos socialinės chartijos straipsnio reikalavimas, kuris yra privalomas Lietuvai. Šie pinigai, suskaičiuoti nuo pat 2001 metų, yra Lietuvos žmonių turtinė teisė, kurią galima įgyvendinti per teismus. Be to, dėl šio klausimo galima kreiptis į Europos žmogaus teisių teismą. Šią Chartiją Seimas ratifikavo 2001 m. gegužę, o įsigaliojo ji birželį, — nuo šios datos kiekvienas Lietuvos gyventojas, dirbantis už minimumą, įgijo turtinę teisę. Chartijos 4 str. 1 d. nustato: „Teisė į teisingą atlyginimą. Siekdamos užtikrinti, kad būtų veiksmingai įgyvendinta teisė į teisingą atlyginimą už darbą, Šalys įsipareigoja: 1) pripažinti darbuotojų teisę į tokį atlyginimą, kuris garantuotų jiems ir jų šeimoms normalų gyvenimo lygį.“ Kas yra „atlyginimas, garantuojantis darbuotojui ir jo šeimai normalų gyvenimą“? Klystate, jeigu galvojate, kad tai yra romantiškai poetinė metafora, neturinti praktinės prasmės. Vienintelė institucija, kuri turi teisę aiškinti Chartiją, yra Europos socialinių teisių komitetas (ESTK), posėdžiaujantis Strasbūre. ESTK precedentų teisė (išvados ir sprendimai) yra neatsiejama Chartijos dalis. Nuo 1961 iki 2004 m. ESTK aiškino, kad sąvoka „normalus gyvenimas“ reiškia, jog minimali alga į rankas turi sudaryti 68 proc. nuo vidutinės algos. 2004 m. aiškinimas buvo pakeistas ir suma buvo sumažinta iki 60 proc. Tuo atveju, jeigu minimali alga yra mažesnė, valstybė privalo padengti skirtumą pašalpomis. Šiuo metu Lietuvoje galioja šis išaiškinimas. 993 litai į rankas yra ne priešrinkiminis pažadas, o jūsų teisė, kuri jau atšventė 11 gimtadienį. Jums reikalingas ne Seimo narys, o advokatas. Priešingai nei reikalauja Chartija, nuo 2001 m. keli šimtai tūkstančių Lietuvos gyventojų (šiuo metu 20,8 proc. ) gaudavo tik 687 litus „į rankas” arba dar mažiau. Jie negavo savo teisėtų pajamų. Įvyko turtinių teisių pažeidimas. Vienas mano draugas pasakė, kad dirba apsauginiu ir į rankas gauna 900 litų — daugiau nei „oficialus minumumas“. Tačiau jo teisės taip pat yra pažeidžiamos, nes visą šį laiką kiekvieną mėnesį jis turėjo teisę į papildomus 93 litus. Iš tiesų, nuo tokio Vyriausybės teisinio nihilizmo galėjo nukentėti apie 30–40 proc. Lietuvos gyventojų. Kaip tai atsitiko? Kodėl Seimas ratifikavo Chartiją, bet nepakeitė atitinkamų įstatymų? Kodėl Lietuva jau 11 metų pažeidinėja įsipareigojimus Europai ir savo piliečiams? Neseniai minimali alga ant popieriaus buvo padidinta 50 litų, tačiau klausimas apie tai, kad minimali alga į rankas teisiškai jau yra 993 litai net nebuvo keliamas. Atsakymas yra labai paprastas: dauguma Seimo narių nesuprato už ką balsavo. Manau, kad dauguma Seimo narių arba ministrių net ir perskaitę Chartiją, nesugebėtų suprasti jos turinio. Be abejo, Seime ir Vyriausybėje yra daugybė teisinių patarėjų. Tačiau gyvenimas rodo, kad tik protingas žmogus sugeba aplink save suburti protingą komandą. O dabar įsivaizduokite, kiek dar yra kitų tarptautinių sutarčių, už kurias Seimo nariai balsavo, nesuprasdami jų prasmės. Šitame pastate tiesiog tiksi finansinės bombos. Grįžau iš Paryžiaus prieš kelias dienas, bet į mane jau kreipėsi keli piliečiai su prašymu padėti priteisti iš valstybės po 300–400 litų už kiekvieną mėnesį nuo 2001 m. Be abejo, ši finansinė pareiga gali tapti sunkia našta Lietuvos valstybei. Tačiau kaltę turi prisiimti politikai, kurie valdė valstybę pastaruosius 11 metų. Ar pasirašę sutartį kada nors bandėte teisme sakyti — „juk aš jos neskaičiau”? Dar daugiau — kuo ilgiau Lietuvoje nebus 993 litų minimalios algos „į rankas”, tuo labiau didės valstybės skola savo piliečiams. Kai kurie sakys, kad Lietuva neturi pinigų. Nepamirškime, kad taisyklė, nustatanti, kad minimali alga turi sudaryti 68 proc. nuo vidutinės algos, buvo įvesta Vakarų Europoje 1961 m. , t. y. 16 metų po Antrojo pasaulinio karo, kurio padariniai ekonomikai buvo daug baisesni nei šiolaikinė krizė. Europa buvo atstatoma nuo nulio: susprogdintos gamyklos, kapų kryžiai iki horizonto, sulyginti su žeme didmiesčiai, badas, dešimtys milijonų našlaičių, neįgaliųjų ir benamių... o mes jau 22 metus gyvename nepriklausomoje valstybėje. Vyriausybė turi tik dvi išeitis: arba nedelsiant padidinti į rankas gaunamą algą iki 993 litų, arba denonsuoti Chartiją. O darbo žmonių advokatai, matyt, jau turi ir naudingesnį pasiūlymą žmonėms. Dr. Stanislovas Tomas Paryžiaus advokato padėjėjas

43-iam troliui ir kitiems2012-08-18 00:18

kuriems tas kryžius kažką reiškia .Tai gal reikėjo nukryžiuot? Nesupratau ,ar čia buvo įžeisti tikintieji ar pats p.Dievas.Jeigu tikintieji(t.y.piliečiai) tai 7 metai daugoka,o jei p.Dievas ,tai iš vis jokia bausmė nenumatyta,nebent pačiam gale.

Deathas2012-08-17 21:10

ir dar pamirsau pamineti pedofilu mafijai tarnauja tie antzmogiai yra tiek prisidirbe ,kad juos tampo kaip nori tie pedofilai kurie turi realia valdzia lietuvoj !

Deathas2012-08-17 21:07

Kad simpsonas su klanine klapciuke tycia ,kryptyngai ejo link rusijos cia jau senai sitas aisku ! viskas kas vyksta ltu tera bailiu ,bejegiu padlaiziu spektaklis kur jiems dede putinas nurodo zengti ten jie ir zengia! kai salies vadovo autoritetai yr lukasenka tai apie ka daugiau kalbeti?! tik vienas neaisku toks vaizas susidaro jog simpsono nusikalstama grupuote tiesiog bijo prarasti valdzia nes kaip zinia putinas nemegsta skolu laukti ar pazadu netesejimo kitu valstybiu vadovu atzvilgiu ! ir gales juodam kamary zvaigzdutes skaiciuoti simpsonas kai isskris lauk. nors aisku dabar koncervai darys viska ,kad isgiventu net ir rezultatus rinkimu bandys klastoti bent as tuo net neabejoju! o Rutai bravo taip ir toliau )

Be muilo į...2012-08-17 20:52

Tik totalinis valdžios lindimas pedofilams į užpakalį įstumė Lietuvą į teisiškai degradavusios valstybės statusą. Aukščiausi valdžios pareigūnai paminė garbę ir orumą, spjovė į TAUTĄ, spjovė į Konstitucijos, Įstatymų ir Žmogaus teisių pažeidimus, kvailai aiškindami, kad, girdi, jie neturi teisės reaguoti, nes jiems gręsia apkalta. Koks paradoksas! Reiškia, už leidimą daryti nusikaltimus arba jų "nematymą", jie apkaltos nenusipelno? Jie išlieka "švarūs", arba "išsiplovę" visas anksčiau padarytas nuodėmes? Gal Lietuvoje liko tik debilai ir darželinukai, kad toks "saliamoniškas" pasiteisinimas skleidžiamas? Kita vertus, turbūt nieko doro ir nebeglima tikėtis iš teisiškai degradavusios valdžios ir jos neadekvati reakcija į valstybiniu lygiu padarytą nusikaltimą tik patvirtina tokias prielaidas.

Tadas Rūtai J.2012-08-17 20:31

Kažkaip senokai Jūsų laida berodė apie Gatajevus, o apie Gureckį visai nerodė. Čia nepopuliarios temos ar kaip? :) Gal ginti čečėnų ir nereikia ,juk jie anot nemažai lietuvių "visi banditai ir teroristai"?

f2012-08-17 20:18

Po 20 metu supratau, kad mes esame Lietuva.ru Toks vaizdas, kad nuo pat pradziu visa "laisves" rezisura sukurpta kremliaus rezisieriu, ne vieno atsitiktinio prezidento pas mus nebuvo, visi parinkti, teliko ibrukti zmonems, kad butinai isrinktu. Paksas vienintelis matyt netyciukas, bet staigiai buvo isjotas lauk.

Rūta Janutienė 39-tam2012-08-17 20:12

Ta pati "Femen" Turkijoje mečetėje surengė analogišką "Pussy Riot" akciją. Baisieji musulmonai neįkalino jų duobėje, nenukirsdino savo "janyčarais", netgi trumpam neuždarė. Jie tiesiog pasiuntė jas namo, o po metų jos vėl galės svečiuotis Turkijoje. Putininis debilizmas pavers tris protingas jaunas merginas kankinėmis. Paskaitykite jų paskutines kalbas teisme. O Gatajevų vaikus tai tikriausiai reikia tiesiai į Krasnodarą pas gubernatorių, kuris kuria kazokų policiją visokiems "čiurkoms" vaikyti. O iš viso tai juk darbo laikas Maskvos laiku jau baigėsi. Troliams, skorpionams laikas eiti gyventi asmeninio gyvenimo.

Vytas2012-08-17 20:02

Rutele, esate superine. Rasykit, kalbekit, visada lauksim. Mes su Jumis visada ir visur. O i komentarus, kurie uz tai "saliankos" gauna, nereikia kreipti demesio. Sunys loja, o mes einam i prieki.

Stasys2012-08-17 19:27

Labas ,Rūtele! Senai girdėta, dar seniau matyta, pasiilgom labai. Esate šaunuolė. Tikime, kad nenukrypsite nuo tiesos kelio ir naparsiduosite nevidonams, kaip kad kai kurie kiti. Linkime sėkmės, ištvermės ir geros sveikatos.

Algis2012-08-17 19:25

Su protu autorė susipyko , o gaila, darė protingo žmogaus įspūdį.

trolis2012-08-17 18:45

http://www.balsas.lt/naujiena/614958/vandalizmas-ukrainoje-remdamos-pussy-riot-pusnuoges-feministes-nupjove-kryziu Kaip Jums šitos „Pussy Riot“ (liet. – „Maištaujančios vaginos“) šalininkės? Čia demokratijos apraiška? Ar spjovimas į visus, kam tas kryžius kažką reiškia ? O gal aš dėl išsilavinimo stokos kažko nesuprantu, ir dabar pamatęs nupjautą kryžių Putinas apsiverks apsikabinęs Medvedevą ? O Rusijos žmoneliai iškart supras koks blogis yra Putinas?

Kuo virto Lietuva???2012-08-17 18:38

Patikslinimas "kvieciasi pasiasikinti ambasadoriu (kaip Venckiene i prokuratura po paciu peliu organizuoto teroro)!"

kaimietis2012-08-17 18:37

Gerbiama Rūta aš msniau kad esi protingesnė, nereikia malti visko į vieną krūvą. Norėčiau pamatyti Tavo, Kubiliaus ir Bačkio veido išraišką ir veiksmus, jeigu mes su kaimynu įkalę užsikorę Arkikatedroi ant altoriaus sudainuotume dainušką, kad Dievas apgintų mus visus nuo Kubiliaus su visa atomine. Ar mes gautume tamstos pritarimą ir padėką nuo Kubiliaus. O dėl meškiukų yra tarptautinė teisė kurios privalu laikytis jeigu ęsame "demokratinė valstybė"

Kuo virto Lietuva???2012-08-17 18:33

Lietuvos valdzios involiucija, perfrazuojant Lukasenka ir Kafka... Po Garliavos tragedijos, kai privatus asmuo veikia valstybes vardu, sau i talka pasitelkdamas tokias valstybines kovines pajegas, Lietuvos peliu seimas pritaria siam teroristiniam aktui! Kaip reaguoja pele Nr. 1 is Daukanto aikstes? Visiskas nesusipratimas- aiskina, kad negalejo susisiekti su vykdytojais, o sie aiskina, kad niekas nebande su jais susisiekti. Dar geriau - kaip budinga pelems - pele Nr. 1, budama USA, sprunka nuo tautieciu pro siuksliu konteinerius! Nekaltas vaikas motinos ir uz jos stovincios tos pacios chuntos uzsakymu islaptintame izoliatoriuje, 2 peles is seimo (pacios be geografines orientacijos) chuntos nuvezamos i vaiko kalejima, visuomenei aiskina, kad kalinimu liko patenkintos! Tai skandalas: Kas valdo valstybe, jei valdzios atstoves vezamos i nezinia? Bet juk peles to kognityviai nesuvokia! Paskutinis skandalas: Kitos save demokratine valstybe laikancios salies privatus pilieciai suorganizuoja demokratijos simboliu ismetymo akcija taip vad. diktatoriaus valdomoje saly. "Kerta" Lietuvos/Baltarusijos siena. Lietuvos valdzia tyli kaip peles po grabiniais vainikais (Lukasenka). Jos tyli arba neigia oro erdves pazeidima. Veliau, jau prispaustos, pareiskia, kad si atveja vertins pagal ES melynuju peliu istatymus. Peles nesuvokia, kad tuo jos parodo, kad yra uz diversijas svetimoje valstybeje! Peles isizeidusios del kaimynines salies prezidento pareiskimu, net pasmerkia ji, kvieciasi pasiasikinti ambasadoriu prokuratura pasiasikinti (kaip Venckiene po paciu peliu organizuoto teroro)! Tik grabines peles nesuvokia, kad tuo pripazista, kad Lietuva tapo ir de(r)mokratijos tranzito salimi!

:)2012-08-17 18:32

Ukrainos feminisčių judėjimo „Femen“ aktyvistės penktadienį Kijeve surengė akciją Rusijos pankroko grupės „Pussy Riot“ narėms, teisiamoms už „maldą“ Kristaus Išganytojo cerkvėje Maskvoje, remti, praneša „Interfax-Ukraina“. Agentūros duomenimis, „Femen“ aktyvistės nupjovė ir nuvertė medinį kryžių Ukrainos sostinės centre, prie Nepriklausomybės aikštės. Jis buvo pastatytas per 2004-2005 metų „oranžinę“ revoliuciją. „Šiuo aktu „Femen“ ragina visas sveikas visuomenės jėgas išpjauti iš smegenų sutrūnijusius religinius prietarus, kurie yra diktatūros atrama ir kliudo įtvirtinti demokratiją bei moterų laisvę“, - cituoja feminisčių pareiškimą „Korrespondent.net“.

mociute2012-08-17 18:30

Gerbiama RŪTA pasiilgome jūsų laidų.Aciū už DRĄSĄ ir TIESĄ .

Ina2012-08-17 18:16

Ką jūs čia šnekat? Kas kad mes balsuosim. Lietuvoje jokio teisingumo seniai nebėra, negi manote, kat teisingai bus suskaičiuoti balsai.

trolis -Rūtai2012-08-17 17:45

Neatspėjote, su Rusijos, kaip ir kitomis ambasadomis neturiu nieko bendra. Pankėm pagal taikomą straipsnį maksimali bausmė galėtų būti 7 metai. Prokurorai prašys 3 (pagal žiniasklaidos teikiamą informaciją). Taip kad nereikia skleisti dezinformacijos... Putino - Medvedevo tandemas - tai kur kas atviresnis respublikonų - demokratų tandemo JAV variantas. Paprasčiausiai šitie du nesivargina visą tą reikalą maskuoti iki tokio lygio kaip užatlantės tandemas... Dėl "milicininkų pučo" - Batkai iki Garliavos "gegužės 17- os dienos operacijos" scenaristų dar augti ir augti, štai ko jis galėtų pasimokyti iš "lietuviškos demokratijos". A propo: kiek atsimenu, žodis "milicija" reiškia nereguliarią pasipriešinimo kariuomenę, sudarytą savanorišku principu iš civilių būrių (TSRS milicijos pavadinimas kaip tik iš to ir kilo), taigi norėčiau patikslinimo - Jūs kurią pusę turėjote omenyje, rašydama apie "milicininkų maištą'? Dėl nužudymų - pačiame įvykdyme profesionalumas neginčitynas, tačiau operacijos ir priedangos operacijai organizavimas - kaip šnipų romanų prisikaičiusios namų šeimininkės darbas. Nemanau, kad kaimyninės spec. tarnybos taip kretiniškai dirba (nebent koks nors praktikantas - "dvoješnikas" - čia jau greičiau mūsiškių - lietuvaičių braižas, juolab, kad sprendžiant pagal valdžios požiūrį į elektoratą, nelabai verta ir stengtis, juk vis tiek "tyliai nurys"... Istorija su meškiukais: o Jums nekliūna kitkas - kad virš LT paskraidė lėktuvėlis, nuskrido į Baltarusiją, vėl grįžo, ir visiems, kas už LT oro erdvės apsaugą atsakingi visiškai "dzin"? Priežastys, mano nuomone, gali būti bent dvi: a) aukščiausiu lygiu buvo pasakyta - "nematykit"; b) iš tikro visiems viskas "dzin" (tačiau tokiu atveju kam apskritai reikalinga kariuomenė? Nebent vidaus sukilimus malšinti... ) P. S. Dėl išsilavinimo stokos - tikrai nesijaučiu per dideliu intelektualu, galinčiu spręsti apie kitų žmonių išsilavinimą, o maniškio man kaip ir užtenka...

Algimantas2012-08-17 17:21

Ačiū už šį straipsnį ir ypatingas AČIŪ už visą žurnalistinę veiklą. Rašykite, rodykitės laidose.

troliui2012-08-17 17:21

pašukaliojęs "šalin grybauskaitę" katedroje tikrai negausi nei 7 nei 3 metų kalėjimo,netgi mūsų telefoninių prokuroų valstybėlėje. Ir normalioj vakarų valstybeij tai bus max chuliganizmas, bet vagies ir žuliko valstybėje nėra nei laisvų teisęjų nei prokurorų, todėl ten už chuliganizmą 3 metai kaliūzės o už nekalto žmogaus kankinimą kalėjime ir jo nužudymą bausmės nėra yra paaukštinimas pareigoje ,Magnickio byla čia išdavikė. Nesakau ,kad Lietuva yra laisva demokratiška valstybė esam tik "vagių ir žulikų "valstybės švelnesnis variantas, bet tai nereiškia ,kad turim pritarti putino bespridielui.

radau alfoje2012-08-17 17:06

copy/paste - jūsų tinklapyje instancija.lt perskaičiau įdomų straipsnį su video apie rinkimų klastojimo technologiją. Čia dar papildymas - pasakoja IT programistas, žr.: youtube.com/watch?v=4zdZDVHMsJU

Troli esi puikus2012-08-17 16:45

pedofilinis mutantas Nuostabu, gal jau greit....

Rūta Janutienė2012-08-17 16:42

Troli, spėju, iš Rusijos ambasados. Dėl pankių: man gal ir nepatiktų maldos forma, aš gal diskutuočiau, bet tikrai nesutikčiau su 7 metais pataisos darbų už minčių pateikimo formą. Tai - valstybinis idiotizmas. Putino-Medvedevo pasikeitimas tikrai nelygintinas su tuo, kas vyksta JAV. Labai skystas sulyginimas. Mažų mažiausiai rodo išsilavinimo, žinių stoką. Milicininkų pučas Garliavoje yra baltarusiškas stiliukas. Pasižiūrėkite, kaip jūsų batia kovoja su kitaminčiais Minske ir kaip ten dingsta arba netikėtomis aplinkybėmis miršta režimui nepatogūs žmones. Netgi, sakyčiau, pagal stilistiką visa ši istorija, nuo nužudymų Kaune momento (tiksliau - jį įskaitant) galėjo būti perimta bendradarbiaujančių spectarnybininkų abipus lietuvių-slavų sienos. O D. Kedžio ir Ūso nužudymai - vienas braižas, kuris būdingas šios srities profesionalams.

Pritariu 'trolis' labiau nei Rūtos straipsniui..2012-08-17 16:06

Rūta gerbiama dėl savo žurnalistikos, tik kartais kategoriška ir laiko patį faktą aukščiau nei fakto detales. Bet smulkmenose ir yra visa tiesa, išmokus pastebėti reikiamas detales - tu PAMATYSI TIKRĄ VAIZDĄ - TIESĄ.!! Pavyzdžiui kaip Lietuvos seime bene 20 metų keičiasi valdžios tai socialdemokratai, tai konservatoriai - TAI JUK KAIP KOMENTATORIUS TROLIS PARAŠĖ

trolis2012-08-17 15:56

Negali ginčytis, parašyta įdomiai, nors gal ir per daug emocionaliai. Blogiau kitkas, kad gerb. Rūta nutyli kai kurias labai svarbias aplinkybes. Cituojam: „... trijų pankių iš "Pussy Riot" taip vadinamą teismą už tai, kad jos meldė Dievo, jog neliktų Putino…“ Tai pavadinti malda gerokai per drąsu, juolab turint omenyje ne tik intonacijas, bet ir būdą kaip tai buvo padaryta. Įdomu, jei atsiratų lietuviški panašūs personažai ir tą patį pultų daryti Katedroje, Rūtos reakcija būtų tokia pati? Juolab, kad šita „anarkysčių“ akcija, ko gero, tik dar labiau padidino Putino reitingus Rusijos tikinčiųjų (o ypač viresnio amžiaus žmonių) akyse. Juk jos paprasčiausiai išniekino tikintiesiems šventą vietą; o kaip Jums atrodo, jei niekinama tai kas brangu skanduojant kažkokius lozungus – į tuos lozungus bus žiūrima teigiamai? Sekanti citata: „Lietuvos valdžia nematė ir nereagavo į tragikomišką ir jau kažkelintą Putino-Medvedevo susimainymą...“ O leiskite paklausti kodėl ji turėjo reaguoti? Juk LT valdžia taip pat neraguoja į demokratų –respublikonų susimainymus JAV... Dar viena : „Toliau – neadekvatus jėgos panaudojimas prieš nepaklususius Garliavoje. Čia jau netgi ne rusiškas, o baltarusiškas stiliukas.“ Čia ne baltarusiškas, čia greičiau Pol Poto ar Mao stiliumi... Tik pas Mao jau vien už įtarimus dėl tokių švelniai tariant egzotiškų seksualinių polinkių, kurie inkriminuojami pedofilijos bylos figūrantams (Ūsui, Stankūnaitei), būtų nulėkę galvos (tiesiogine prasme). Dėl „surusėjimo“ – tai ką mes dabar turime LT, ne „surusėjimas“, o greičiau „sulietuvėjimas“ pačia blogiausia – džiaugsmo kai kaimyno namas dega prasme. Ir nereikia ieškoti išorės priešų, jų nėra, tie vieninteliai ir nepakartojami „veikėjai“ , kuriems mes turime būti dėkingi už tokią „valstybę“ (jei šį darinį galima taip pavadinti) yra čia, šio darinio viduje, ir nepabijokime pripažinti mūsų pačių viduje... P.S. Perspėju nesu nei „batkos“, nei Putino šalininkas. O Garliavos įvykiai – tai išvis kažkoks nonsensas, dėl kurio normalioje valstybėje tokie veikėjai kaip Žiobienė, Stauskis, Šimašius būtų nusišovę

Rūtai2012-08-17 15:40

Kokia Jūs šaunuolė. Labai gerbiu už drąsą. Už tiesą.

skorpionas2012-08-17 15:18

Straipsnio pavadinimas turėtų būti: R. Janutienės kliedesiai ir nesąmonės apie pil. Grybauskaitės suartėjimą su Rusija. Skrydis į Baltarusiją buvo nesankcionuotas, todėl Lietuvos prokuratūrą privalėjo nedelsiant iškelti bylą dėl grubaus skrydžio taisyklių pažeidimo ir patraukti baudžiamojon atsakomybėn Švedų „erelius“, tačiau tai padarė tik po mėnesio ir tokiu būdu gribauskistinis-kubilistinis-neofašistinis-neostalininis režimas toleravo nepriklausomos valstybės sienos pažeidimą. Gribauskistinis-kubilistinis-neofašistinis-neostalininis režimas pasielgė šlykščiai ir nusikalstamai.

Apgailėtinas2012-08-17 15:10

konservatorių nuopuolis.Ar jie pajėgūs "prisikelti"?

Ula2012-08-17 15:02

Ačiū,ačiū ,ačiū ir už straipsnį ir už tai,kad esate.... Laukiame, kad savo žurnalistiniu įžvalgumu padėtumėt išnešti kojomis į priekį Černiauską,kuris, beje vienintelis šiandien taip labai rūpinasi mergaite ir jos pasimatymais su seneliais.... O, kad būtumėt mačiusi, kaip šįryt ,pro Kauno m vaikų teisių"gynėjų", guminių pirštinių +raudonos kaldros savininkių langą , buvo išmestas pagalys ant piketuojančių ir laikančių plakatus"Mergaitei -laisvę" , galvų..... Pagalys tai ne minkštas meškiukas ... Ir jis krenta ne iš švediško lėktuvėlio , o iš verkiančios iš džiaugsmo ,kad pagaliau pavyko izoliuoti mergaitę, Žiobienės tvirtovės.....

Gražina2012-08-17 14:51

Prisijungiu prie visų komentuojančių - Sveika sugrįžus! Jūs mums reikalinga. Ačiū!

LABUTIS2012-08-17 14:32

Malonu vėl jus matyti. Greičiau į eterį. SEKMĖS JUMS

Manau,2012-08-17 14:25

kad tai teisingi pastebėjimai.

tt2012-08-17 14:22

Ruta greiciau grizkyte, pasiilgom, nera ka ziureti

Pensininkas782012-08-17 14:19

Šaunuolė Rūta. Ačiū Rūtai. Konservatoriai pabuvę valdžioje 4 metus padarė daugiau žalos nei prieš tai 4 metus buvę Socialdemokratai. Gerbiama Rūta, Jūsų mintys sutampa su mano mintimis. Daugiau už konservatorius nebalsuosiu, dabar tik už DRĄSOS KELIĄ ar UŽ LIETUVĄ LIETUVOJE.

ačiū Rūtai2012-08-17 14:02

, kad esi viena iš tų žmonių kurie nebijo sakyti tiesą viešai. Kuo daugiau tokių žmonių, tuo mūsų elitui bus baisiau, nes jie mūsų bijo , o ypač p. Neringos, kad nepatektų į seimą. Juk tai akivaizdu, kaip jie neriasi iš kailio , vis sugalvodami naujas kliūtis. Neleidžia susitikti seneliams su anūke, nors CK parašyta,, jeigu tėvai nesutinka leisti pasimatyti su giminaičiais, juos turi įpareigoti, vaikų teisių įstaiga, o dar kitu atveju, įpareigoja teismas, atsižvelgiant į vaiko interesus". Tai prie ko čia tas Stankūnaitės sprendimas, aiškiai parašyta ,,vaiko interesai". Štai jums ir vėl vaiko teisių pažaidimas...... Laukiam p. Rūta sugrįžtant, nes Jūsų visų labai trūksta.

Jole2012-08-17 14:01

Labai Pasiilgome ir laukiame jusu laidu Ruta. Sekmes jums!

TEISININKAS2012-08-17 13:56

LIETUVIU TAUTA SUKANDUS DANTIS KENCIA........NUO OLIGARCHU IR MAFIJOZU -PEDOFILU......BET VIENA KARTA TURI bSUKILTI IR NUSLUOTI I SIUKSLYNA SIA NUSIKALTELIU GAUJA. PADEK DIEVE ISVADUOTI LIETUVA NUO ISKRYPELIU VALDYMO.....

TREMTINYS2012-08-17 13:51

MAN IR MANO ARTIMIESIEMS GEDA, PRIE KO PRIVEDE KONSERVATORIU VALDMAS KARTU SU USPASKICHU IR SOCDEMAIS........ KAUKETOS TEISESAUGOS SIAUTEJIMAS, BANKU GNIUZDYMAS, DIDZIULE IMIGRACIJA SU LIBERALU PAGALBA ZLUGDOMAS SVIETIMAS IR SVEIKATOS APSAUGA, PROKURATUROS IR TEISMU SIAUTEJIMAS VYKDANT TERORA PRIES NEKALTA SEIMA, LAISVOS SPAUDOS GNIUZDYMAS, KAINU BRANGIMAS ENERGETIKOJE, PRASKOLINTA LIETUVA, VSD LANKSTYMASIS SU FSB KUSAITES BYLOJE..... IR DAR T>T>....... IR VISA TAI SU PREZIDENTES PRITARIMU...... LAUKIAM KADA ATEIS TA DIENA, KAI LIETUVA ISIVADUOS NUO TOS MAFIJNES-PEDOFILINES-NEKENCIAMOS VALDZIUKES........ GRAUDU IR GEDA, KAD VISA TAI VYKO VALDANT KONSERVATORIAMS........

JAU DABAR2012-08-17 13:49

SKAITYKITE DRASIAUS KELIAS..YRA INFORMACIJOS PATVORINIAMS...

Skirmantė2012-08-17 13:41

Vaikai yra tas ženklas, kad mus jau p**a juodai. Beje Gatajevų vaikai irgi reguliuojami VSD. Gal ir kokio blondinuko. Aš pati tai suprantu, kad Lietuva jau okupuota, bet būtų gerai, kad, kaip žydui (pagal posakį "Ar saulė aukštai"), pasakytų kas tiesiai šviesiai - "LIETUVA okupuota".

Algis2012-08-17 13:40

Na koks proamerikoniškas straipsnis. Pagrindinis dalykas - byla švedams, po to pritempti faktai. Klausykit p. Rūta, buvo oro erdvės pažeidimas ar nebuvo. Kai rusų lėktuvas Su patyrė avariją Lietuvoje, kiek triūkšmo buvo dėl oro erdvės pažeidimo, jei rusų lėktuvai kiek pažeidė Lietuvos oro erdvę ar mes nesiunčiame notų Rusijai. O čia įžūliai pažeidžiama visos tarptautinės skraidymo normos ir dzin. Ir nesvarbu ką jie ten Baltarusijoje darė. Arabų teroristai sprogdindami lėktuvus irgi nori gero visiems arabams. Tai pateisinkime juos. Jie juk nusikaltimus daro norėdami gero savo tautai. Nesuprantu Jūsų. Jeigu nusikaltimas daromas ir jis tarnauja Amerikos interesams, Jūsų nuomone tai ne nusikaltimas. Kaip žurnalistė, o ne vienos pusės pažiūrų propagandininkas, turėtumėte laikytis objektyvumo ir paklausti prokuratūros, kodėl dėl tarptautinių skraidymo taisyklių iškart nepradėtas tyrimas.

Robertas2012-08-17 13:30

puikiai išdėstyta.Galima pagirti rusijos spectarnybų profesionalumą ir kantrybę,jų pastangos nenuėjo veltui ir duoda vaisių. O mūsų( o gal jų?)politikams palaipsniui prarandantys prasmę žodžiai: gėda,sąžinė,meilė, jau seniai sukelia nejaukią šypseną.Ačiū Rūtai . Manau ji per kieta ir per protinga kad eitų į seimą.Ji savo vietoje.

taikliai pasakyta2012-08-17 13:20

bet labai pasigendu argumentuotu ir apmastytu Pikaso straipsniu.

xxx2012-08-17 12:48

Baisu darosi, kas žino, o kieno eilė bus po Gatajevų vaikų?

Birute2012-08-17 12:38

Taiklus str.,nieko nepridesi..sekmes Rutai

Daiva2012-08-17 12:31

Ačiū Rūta,gerbiu Jus, laukiu jūsų laidų

LONDONAS2012-08-17 12:28

AČIŪ!

aldute2012-08-17 12:08

aciu uz straipsni laukiam jusu laidu visada sakote tiesiai sviesiai saunuole nieko nebijote sekmes ruta.

Janina2012-08-17 12:05

Taikliai parašyta. Šaunuolė Rūta! GĖDA mūsų valdžios žmogeliukams!

s2012-08-17 12:03

ačiū

aciu2012-08-17 11:52

aciu,Ruta,pasiilgau jusu ,laukiu rudens ir nauju jusu laidu,sekmes ir stiprybes.

saunu2012-08-17 11:44

labai gerai parasyta. Kodel gerb.Ruta nezengiate i seima? Labai butu malonu Jus ten matyti ! SEKMES JUMS !

Marija2012-08-17 11:31

Saunuole!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi