Po klausimo signatarui – kodėl jis savižudiškai stengiasi ekspertai.eu tačiankoje įsikinkyti trečiu kuinu, kviečiame prisiminti trejų metų senumo interviu su Zigmu Vaišvila. ekspertai.eu 2017 12 03

Internete kiekvienas gali apsimesti kuo tik nori, galima būti ir paukščiuku ir Ilja Muromiečiu. Nuotr. E.eu
Internete kiekvienas gali apsimesti kuo tik nori, galima būti ir paukščiuku ir Ilja Muromiečiu. Nuotr. E.eu

Rugsėjo 18 d. tinklalapiai ekspertai.eu , Alkas.lt ir laisvaslaikrastis.lt paskelbė signataro Zigmo Vaišvilos straipsnį „Pirmasis Ukrainos pasidalinimas įvyko“.

Paprastai aiškiai ir laiku vienintelis politikas Lietuvoje viešai pasakė tai, ką dabar pamatė tie, kurie Lietuvoje dar nori matyti ir suprasti, kas vyksta. Nėra ir nebus dėl kruvinojo Ukrainos pasidalinimo scenarijaus kalčiausio asmens.

Kol pasaulio didieji siekė savo tikslų, o Ukrainos oligarchai pradėjo šios didelės ir didžios šalies persidalinimą, naivūs Ukrainos piliečiai ir jų rėmėjai ne tik Lietuvoje dar tikėjo gražia pasakos pabaiga. Tačiau aiškėja didelė šio sveiku protu nesuvokiamo eksperimento kaina.

ekspertai.eu ir Z. Vaišvila netruko sulaukti laiško pavadinimu „Ką veikia signataras Z. Vaišvila Kremlių aptarnaujančiame „ekspertai.eu“ portale?“, kurį iš elektroninio pašto adreso atsiuntė Vykintu Jasu ( kartais šis žmogus pasirašo kaip Jakas, tačiau vadinsime ji Jasu ) prisistatęs pilietiškas Lietuvos pilietis.

Laiško autorius perspėjo signatarą nebendrauti su, V. Jaso nuomone, Kremliui dirbančiu portalu ekspertai.eu ir suteikė signatarui paskutinę galimybę pasitaisyti. ekspertai.eu kalbina signatarą, anot V. Jaso, naiviai manantį, kad tokiu būdu „išlaikys bent vieno visuomeniško ir padoraus lietuvio pagarbą“.

- Ką galima paprastai ir aiškiai pasakyti šiam pilietiškam piliečiui?

- Suprantu, kad mus užplūdo didžiulė ir nesveika isterijos ir provokacijų junginio dozė, kasdien vis labiau psichologiškai verčianti žmogų galvoti apie neišvengiamą ir didžiulį pavojų. Psichologiškai darosi labai sunku, nes kasdien ir iš visų pusių į mūsų galvas kalte kalama, kad karas neišvengiamas, net kad blogis ne viena ar kita valdžia, ir, gink Dieve, tik ne mūsų valdžia, bet konkreti tauta – rusai.

Kaune net atsirado medikų, pasiskelbusių, kad neteiks paslaugų rusams. Jei V. Jasas ne provokatorius, tuomet jam ir visiems, kurie nori atgauti dvasinę ir psichologinę pusiausvyrą, nuoširdžiai siūlau bent pavartyti 1984 m. V. Havelo straipsnį „Politika ir sąžinė“: „ Sistema, ideologija ir aparatas atėmė iš žmogaus – tiek valdančiojo, tiek ir pavaldinio – sąžinę, natūralų mąstymą ir natūralią kalbą, o drauge ir konkretų jo žmogiškumą. Valstybės primena mašinas, žmonės tampa statistiniais rinkėjais, gamintojais, pirkėjais, pacientais, turistais arba kareiviais.

Gėris ir blogis – šios natūraliojo pasaulio kategorijos, vadinasi, praeities atgyvenos – politikoje praranda realią prasmę . Vieninteliu metodu tampa tikslas, o vieninteliu matu – objektyviai patikrinama ir matematiškai apskaičiuojama sėkmė.

Valdžia aprioriškai yra nekalta, kadangi auga ne iš to pasaulio, kuriame žodis „kaltė“ dar turi prasmę .“

Paprastai pasakius, valdžia ir mes, dar šios valstybės, kiek jai liko egzistuoti, piliečiai, kalbame skirtinga kalba. Tie patys žodžiai mums ir politikams turi visiškai skirtingas prasmes.

Iš dalies dėl to neretai nesusikalbame ir pykstamės net tarpusavyje, nes nepagalvojame, kad valdžia kalba tik savo kalba, kurią mes žmogiškai norime suprasti savaip. Bet valdžia, apsimetusi kvailele, visada turi pasiteisinimą – jūs nesupratote valdžios, ji gi taip nuoširdžiai ir visomis savo jėgomis „kovoja“ už mus ir mūsų gėrį.

Deja, jų mums dovanojamas „gėris“ tereiškia varganą pragyvenimo minimumų minimumą, kurį nežinia kas nuleidžia iš dangaus mūsų egzistencijai. Kad liktume gyvi ir retsykiais nueitume iki balsadėžių.

Visa kita į kainą „įskaičiuota“ – net mūsų teises ginančių ne tik valdiškų, bet ir „visuomeninių“ organizacijų nemokamai gauname. Net jų finansavimu pasirūpina valdžia.

Tiesa, iš mūsų surinktomis biudžeto lėšomis pagal Vyriausybės tvirtinamas ar Briuselio programas. Kad patiems mums nereikėtų burtis.

Jei jau labai norėsime, tai net visuomeninį rinkiminį sąrašą galėsime pasirinkti, kuriam VRK suteiks eilinį numerį. Konclageryje taip pat visus sunumeruodavo.

Galime ir apie lietuvišką patirtį pasiskaityti – Balio Sruogos „Dievų mišką“. Tik nepamirškime už visa tai padėkoti.

Anksčiau dėkojome Partijai ir Vyriausybei, dabar užtenka padėkoti Prezidentei. Nepajusime, kaip tai taps būtina daryti.

Ji gi gera – net nusifotografuoti su ja leidžia. O Vyriausybė ir Seimas vis tiek viską padarys taip, kaip JI palieps.

Įvairovei ir spektakliui pagražinti tarpusavyje pasipeš, ir serialus – tiek TV, tiek gyvenimiškus – kasdien parodys.

- Beveik į grožinę literatūrą perėjome?

- Net liaudies pasakų žanras tapo pavojingu. Liaudies dainų su putino putinėlio paminėjimu teks atsisakyti. Anksčiau ar vėliau privalomą cenzūrą įves. Ukrainoje jau įvedė.

- Tai ką slėpsime?

- Prisiminiau, kaip Ministro Pirmininko Andriaus Kubiliaus Pirmojo laikais signatarų klubo valdyba ėjome į Ūkio ministeriją susipažinti su kai kuriais po mūsų raštiško kreipimosi teoriškai leistais susipažinti Williams istorijos puslapiais. Patekome septyniese į specialiai įrengtą mažą mažą ministerijos kambarėlį, kuriame buvo tik dvi kėdės – viena prižiūrėtojui, kita – smalsiam Kubiliaus Pirmojo palaimintam lankytojui. Paklausiau prižiūrėtojo, kaip mes septyniese ta viena kėde dalinsimės? Negi kiti šeši lauksime už durų, o ir susipažindami negalėsime tarpusavyje pasitarti?

Žmogus visiškai pasimetė ir nuoširdžiai tarė – skambinkite Kubiliui, jūs gi jį pažįstate. Neskambinome. Išėjome, žmogui padėkoję už nuoširdų prisipažinimą. Nusprendėme, kad tesityčioja Kubilius Pirmasis su savo instrukcija iš kitų, jei tokių suras.

- Labai įdomu. Tačiau grįžkime nerimstančio žmogaus, prisistačiusio Vykintu Jasu, kuris, kaip paaiškėjo, taip pat yra ir Algirdas Karčiauskas, save dažnai vadinantis kažkokio Kauno rinkėjų klubo atstovu ar nariu.

Po mūsų pasikalbėjimų spalio 3 d. iš to paties savo IP adreso šis nenuorama pasidalino net žydų išmintimi apie asilo ausis bei pasirėmė ir signataro Algirdo Patacko nuomone, vildamasis, kad „bent signataras Z. Vaišvila bus nepametęs sveikos nuovokos“. Visada nesunkiai atpažinti šį aktyvistą galima ne tik iš besikartojančio IP adreso, bet ir iš jam būdingų rašybos ir gramatinių klaidų.

- Jei tai tas pats Algirdas Karčiauskas, buvęs Kauno sąjūdietis, su kuriuo turėjau nemalonės jo iniciatyva telefonu bendrauti 2009 m. pradžioje, tai tuomet šį Vykintą Jasą – Algirdą Karčiauską priskirčiau provokatorių kategorijai.

2009 m. pradžioje jis telefonu mane, o ir kitus visuomenei žinomus žmones pakvietė į Kauną dalyvauti miesto savivaldybėje sausio 31 d. vyksiančioje kauniečių sueigoje, skirtoje Kęstučio Čilinsko vadovaujamam judėjimui steigti (būsimam JDJ). Aš mandagiai atsisakiau ir pasakiau priežastį.

Nedalyvausiu, nes pakankamai gerai pažinojau a. a.

K. Čilinsko, kaip mūsų buvusios Vyriausybės Ministro Pirmininko Gedimino Vagnoriaus kanceliarijos vadovo, veiklą.

Tačiau nežiūrint į mano atsisakymą, organizatoriai (jų tarpe ir A. Karčiauskas) viešai paskelbė, kad pranešėjų tarpe bus Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio (LPS) iniciatyvinės grupės klubo pirmininkas Zigmas Vaišvila, kiti tuo metu visuomenėje aktyviai reiškęsi asmenys.

Pvz. profesorius V. Daujotis, kuris taip pat atsisakė dalyvauti šiame renginyje. Paprašiau organizatorių A. Karčiauską, portalus balsas.lt ir bernardinai.lt , paskelbusius tai, paneigti šią neteisingą informaciją apie mano būsimą dalyvavimą renginyje.

- Pavyko?

- Nei paneigė, nei atsiprašė. Dar daugiau – po kiek laiko sužinojau, kad renginyje dalyvavo jaunuolis, kuris mano vardu atsiprašė, kad aš nedalyvauju Kauno renginyje, mano vardu pakalbėjo ir paragino steigti JDJ.

- Tai gal suteikėte jam savo įgaliojimus?

- Suprantu, kad ekspertai.eu turi neblogą humoro jausmą.

Tačiau Kauno renginyje šposų nebuvo – viskas vyko labai rimtai. Kažkas už mane man nepažįstamam jaunuoliui suteikė mano įgaliojimus.

Algirdas Karčiauskas galėtų papasakoti apie tai išsamiau. Todėl į antrąjį renginį Klaipėdoje, į kurį mane pakvietė vėlgi ne a.

a. K. Čilinskas, o šaunus mūsų laikų Klaipėdos sąjūdietis Dionizas Varkalis, atvykau ne tik aš, bet ir daugiau kolegų LPS iniciatyvinės grupės narių. Renginys buvo šaunus, nors ir su nesusipratimais.

Tik K. Čilinskas prasėdėjo salėje atokiau tylomis.

Po renginio grupelė susirinkusiųjų drauge su K. Čilinsku pasėdėjo atskirai, o po renginio buvo paskelbta, kad renginyje įsteigtas JDJ Klaipėdos skyrius.

- 2009 m. pradžia buvo Vytauto Landsbergio dovanos Lietuvai – Dalios Grybauskaitės – pristatymo metas. Ar šie reiškiniai ir įvykiai susiję?

- Bijau, kad taip. Ne tik dėl to, kad žinau, kieno iniciatyva ir parama a.

a. K. Čilinskas pradėjo JDJ. Tai netruko paaiškėti, kai Lietuva išeidinėjo į Respublikos Prezidento rinkimų tiesiąją.

2009 m. vasario 20 d. BNS spaudos konferencijoje nežinoma iniciatyvinė grupė paskelbė apie iniciatyvą kviesti Dalią Grybauskaitę kandidatu į Lietuvos Prezidentus, o tokia panelė Gaja Bartusevičiūtė melagingai pareiškė, kad šią iniciatyvą remia Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras Zigmas Vaišvila. Internete buvo ir paskelbtas sąrašas, kuriame D. Grybauskaitės „kvietėjų“ sąraše „puikavosi“ ir Zigmas Vaišvila. 2009 m. vasario 23 d. paprašiau BNS tai paneigti, bet taip nenutiko.

Beveik visa žiniasklaida išsijuosusi gynė vienintelę „tinkamą“ kandidatę. Tuo metu dar BNS direktorius A. Račas buvo būsimos Prezidentės fanas, savo asmeniniame tinklaraštyje pasityčiojęs iš mano kreipimosi į konservatorių partiją dėl D. Grybauskaitės piršimo Lietuvai. Mano paaiškinimą dėl šių klausimų 2009 m. vasario 2 d. paskelbė tik „Respublikos“ dienraštis.

- Minėtame priešrinkiminiame kreipimesi į konservatorių partija dėl D. Grybauskaitės kandidatūros paminėjote ir apie jums bandytą primesti V. Landsbergio siekį pirkti ginklus valstybei iš Rusijos per privačias a. a. G. Konopliovo įmones. Tai kodėl dabar V. Landsbergis toks piktas ant Rusijos?

- Bėda, kad jis, visų pirma, piktas ant Lietuvos ir jos žmonių. Turėjęs tokį milžinišką pasitikėjimo juo kreditą, jis ne tik jį iššvaistė, bet akivaizdžiai naudoja piktam.

Piktam siekiui ne Rusijai, bet Lietuvai. Jis ne toks neprotingas, kad manytume, jog jis nesupranta, ką daro.

O mes, sąjūdiečiai, signatarai ir dauguma Lietuvos žmonių per ilgai juo tikėjome, sutapatindami tik su vienu asmeniu nežmoniškai ilgai puoselėdami savo lūkesčius, atrodytų neįsivaizduojamam ir vargu ar realiam tikslui – Lietuvos Nepriklausomybei.

- Kurią savo „karžygių“ vedami pardavėme?

- Deja, taip. O šiandien trys Rusijos „Muromiečiai“ iš istorinio paveikslo mus beatodairiškai veda į karo kelią.

Todėl privalome aklai jais pasitikėti. Tik šįkart taupoma – net trijų viename valdžia įtikėjusiai šeimai nebesiūlo: skalbimo miltelių mamai, alaus tėčiui ir šokolado vaikučiui.

Bet išleisime lėšas kitur – eurui ir karui. Negalima šių lėšų skirti nei pensininkams, nei vidaus reikalų sistemai, nei, gink Dieve, kultūrai.

Nes reikalingi tik paklusnūs kariai ir mankurtai.

- O ką darysime su jų tarnais – provokatoriais?

- Būkime ramūs, skaitantys ir mastantys. Ir kantrūs. Provokatoriai patys netrunka išsiduoti. Taip nutiko ir šį kartą. Hiperaktyvusis Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko „tandemas“ išsidavė ne tik dėl to paties kompiuterio IP, bet ir dėl penkerių metų senumo istorijų. Vadinasi, tokie provokatoriai yra sisteminiai. Jie visada atsiras ten, kur reikia aktyviąją ir dar mastančią visuomenės dalį suskaldyti.

- Tokių žmonių sistemai, matyt, labai reikia. Jų reikėjo ir JDJ, ir Garliavoje, ir organizuojant referendumą Tautos valia, ir, matyt, šiandien?..

- Hiperaktyvumas ar užduoties formuotojų nervinimais netrunka išsiduoti. Po mano spalio 16 d.

spaudos konferencijos Seime Kviečiu p. Dalią Grybauskaitę parodyti asmeninį pavyzdį“ Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko ar šio tandemo užsakovo nervai neišlaikė – Alkas.lt paskelbus šią medžiagą, netruko atsirasti Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko tandemo iš to paties IP adreso parašytas anoniminis komentaras, kviečiantis Alkas.lt atsisveikinti su „psichopatėjančia asmenybe“ Zigmu Vaišvila.

- Atsisveikinsite?

- Taip, nes šiandien šeštadienis, reikia nors savaitgalį kiek atsikvėpti.

- Ačiū už interviu.

- Tai nėra už ką.

- Vis tiek ačiū.

- Prašau.

- Iki greito.

- Iki.

Tik keli iš daugelio Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko rašytinių darbų pavyzdžiai. Matosi, jog tai labai produktyvus plunksnos meistras, ypač didelį dėmesį teikiantis savo komentarų antraštėms, mėgstantis jas šlifuoti iki tobulumo.

Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko komentaras portale alkas.lt:

Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko komentaras portale ekspertai.eu:

Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko komentaras po publikacija „Ką veikia signataras Z. Vaišvila Kremlių aptarnaujančiame „ekspertai.eu“ portale?“:

Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko komentaras po publikacija „Z. Vaišvila apie nacionalinę grėsmę Nr. 1“:

O čia dar vienas išskirtinis Vykinto Jaso – Algirdo Karčiausko laiškas – „Įdomu, ar ekspertams dar ilgai pavyks ,,melšti "Vaišvilą savo ir Kremliaus naudai...???“.

Naujausi

Komentarai (69)

Rikiuoti
Zigmas Vaišvila - 68-am ar 68-ai2017-12-04 02:29

Negražu taip nepagarbiai (vėjo malūnais) vadinti Lietuvos Prezidentę ar patį Vytautą Landsbergį...

Tas Zigmutis2017-12-03 23:41

tikras Don-Khotas. Tikrai labai narsiai kovoja su vėjo malūnais.

Marius2017-12-03 22:50

Tamsta Zigmai Vaišvila, nekreipkite dėmesio į tokius internetinius trolius. ekspertai.eu redakcija nesismulkinkite, nepraraskite esminės krypties. Na kam įdomu ką Jasas-Karčiauskas prikliedėjo?

ar2017-12-03 19:55

tai cia tas pats Algirdas Karciauskas, kur baige mokslus Leningrade? vrk.lt/statiniai/puslapiai/rinkimai/416_en/Kandidatai/Kandidatas66722/Kandidato66722Anketa.html

skorpe2017-12-03 19:39

O del GERBIAMO ZIGMO... tai net pranasystese yra pasakyta...kada ateis ATGIMIMAS ir issivadavimas, bus like vos keletas ZMONIU ( tokiu , kaip ZIGMAS - GALVOJANCIU...)...visi kiti virs i zombius - bus labai paveluota, bet tikekimes geresnio... :)

skorpe2017-12-03 19:33

Zali balvonai ant ZALIOJO TILTO nuimti su vieninteliu tikslu- nera lavono, nerair nusikaltimo...siuo atveju NERA ZLIUJU skulpturu- NEBUVO IR OKUPACIJOS...

Egidijus Baltušis2017-12-03 14:35

Pirmą kartą A. Karčiauską pastebėjau besitrinant dar Garliavos įvykiuose, o susitikt teko rekomendavus A. Mačiulaičiui iš Raudonės. Jis paminėjo, kad A. Karčiauskas labai patikimas žemės referendumo šalininkas Kazlų Rūdoje. Tuomet mano bendraminčiai iš Kauno iniciatyvinės referendumo grupės, perdavė nemažą dalį agitacinės medžiagos (Laisvo laikraščio egzempliorių ir plakatų), artėjo referendumo balsavimo data, todėl skubėjau aplakstyti Suvalkijos, dalį Prienų ir Šakių apylinkes. Susiskambinau su A. Karčiausku, jis pasakė, kad padės ir pasakė, kad gali paimti didelį kiekį agitacinės medžiagos, jaučiau, kad kažkas nerealu, todėl daviau jam per pus mažiau. Atvežiau tiesiai į jo namus V. Borisevičiaus gatvėje. Vėliau, nuojautos vedamas aplėkaiu Kazlų Rūdą ir niekur neradau nė 1 jo pakabinto plakato, paklausiau žmonių, ar gavo iš jo LL. Tarp kitko A. Karčiauskas yra žinoma asmenybė Kazlų Rūdoje, jis net atstovauja vietinei blaivybės organizacijai, vietiniai kalbėjo pažystam, bet laikraščio negavom. Vėlaiu jį mačiau kaip Puteikio padėjėją prezidento rinkimų kampanijoje. Štai koks yra A. Karčiauskas, besivadinantis Kauno rinkėjų klubu, nieko bendro neturėdamas su Kaunu. Sutinku su ZV, kad Karčiauskas yra VSD provokatorius ir dirba mūsų tautos priešams.

Nu jo...2017-12-03 13:15

Turėjau tą įtarimą, kilusį perskaičius dar ankstesnį ligonio kliedalą, pasirašytą šito LPS veterano, kuris dabar ir patvirtino. Įtarimas, jog LPS veternas Karčiauskas yra elementarus dzibilas, kenčiantis nuo asmenybės susidvejinimo ir susitrejinimo (kartais tapdamas Jasu, ir net Jaku), ir giliai užantyje slėpdamas baltą bilietą, leidžiantį viešumoje spangti nesąmones, tiesiog mėgaujasi savo pačio negalia, galima sakyti pasitvirtino...

AS2017-12-03 12:50

Konclageryje taip pat visus sunumeruodavo. Galime ir apie lietuvišką patirtį pasiskaityti – Balio Sruogos „Dievų mišką“. O ASMENS KODAS NERA NUMERIS BE KURIO NE ZINGSNIO PO TERITORIJA?

Sarmatia2017-12-03 12:38

Koks didelis noras lietuvius supriešinti su rusenais,kurie yra mūsų Gediminaičiai. Nuo 17amziais Rusenai nevaldo savo valstybes juos valdo svetimi,taip teigia jų istorijos mokslininkai. Kriminalui uzgrobus carinę valdžių prie valdžios vairo buvo 48 komisarai svetimtaučiai ir ne vieno ruseno. Musu garbingi Karaliai gelbėdami vakaruose gyvenančius žydus, kuriuos persekiojo,jiems suteikė pagalba gyventi po mūsų dangumi,su visomis cebuviu teisėmis. Per 500 šimtus metu nebuvo užfiksuota nei vienu skerdynių su lietuviais. Kaip žydai persikėlė pas savo pusbrolius arabus karas vyksta jau70 metu. Taip kaip mes turime tęsti mūsų garbingu Karalių,Bociu atminimą privalome sugyventi su rusenais ar kitomis tautomis gyvenančiomis šalia. Prasidejus gorbio perestroikai lenku gyvenamuose rajonuose taip pat buvo per statomi žemės rybozenkliai,neisprovokavo mąstančiu lietuvių,neišprovokuos ir ateityje.

Nežinau2017-12-03 12:36

Šis ar ne šis, bet su tokia pavarde asmuo yra mano kaimynas. Jis gyvena kartu su draugu. Jie su draugu yra pederastai ir pedofilai. Kitaip sakant jis išsigimėlis. Naktimis neįmanoma miegoti. Vienas kitą žaginą per subinę ir rėkia iš džiaugsmo. Tai yra vyras ir žmona. Šeima kaip dabar mėgstama sakyti. Naktimis organizuoja pederastų orgijas. Kai aš jam viena dieną padariau pastabą dėl to, tai jis man pareiškė, kad tai Europos vertybės. Jis dažnai apsinarkušines vaikščioja prie namų keturiomis. Jį vedžioja jo sugulovas su dirželiu. Dėl to jį ir praminė sobaka Jaska. Iš pažiūros jisai šleivas, kreivas ir kuprotas. Kažkiek panašus į savo šauklį, visiems garsu KGB stukačių. Jo motina alkoholikė ir prostitutė. Šis individas atsirado jai pastojus girtai nuo kažkokio valkatos papraščiausiai jai gulint patvoryje.

to 57. Kas žino atsakymą?2017-12-03 12:28

todel, kad tie balvonai labai gerai simbolizavo dabar valdzioje veikiancius kolaborantus ir islaptintus kgbistus.

Kas žino atsakymą?2017-12-03 12:21

Kodėl signatarui Zigmui Vaišvilai patiko cccp balvonai ant žaliojo tilto? ___________________________________________________ Citata "Keletas klausimų šių dienų didžiavyriams ar dvasios skurdžiams (?), nuvertusiems skulptūras nuo Žaliojo tilto" (Zigmas Vaišvila) va čia *** ekspertai.eu/rugpjucio-23-iosios-klausimai-lietuvosar-rusijos-ura-patriotams/

tvarkingai2014-10-27 19:28

ištemptas provokatorius ant vandens paviršiaus. Kaip karšis, vandens paviršiuje įkėpęs oro, labai jau ir nebesipriešina žvejo tempiamas į krantą. Daugiau tokių provokatorių reikia ištraukti į paviršių, nes prokuratūra persekioja tik seksualių mažumų ir valdžios "skriaudėjus.

54 -ai komentuotojai- poniai Rasai T. :)2014-10-24 22:05

Būtų malonu, jei savo baisiai karštus jausmus Landsb. ir Gryb. išreikštumėte be baisių rašybos klaidų...:) Jei savo simpatijas tiems šulams toliau platinsite prasta lietuvių kalba, būsiu priverstas paviešinti tamstos pavardę.. Tuomet koks telekomo įmonės rajone gyvenantis gimnazistas labdaringai galėtų užsiimti tamstos švietimu...

provokartoriau karciauskai2014-10-24 20:36

vienykites uz grybauskaite ir landsbergi !

chod2014-10-24 19:18

pagarba Vaišvilai

–> 51.2014-10-24 04:49

Bezdaliau, jukš į savo delfyną ar komsomolką!

Z.Vaišvila- kvailys ar manipuliacijos auka?2014-10-24 04:01

Zigmu V. sumaniai manipuliuoja ir jo vardą naudoja prieš Ukrainą, Lietuvos saugumą ir NATO veikiantys Nakas su Puidoku... Jie šią liniją varo ne už ,,ačiū",o savimyla Zigmas jiems talkina,ko gero, už dyką... Bet žalą Signataro vardui ir piliečių protams daro realią... Vaišvila ,kamuojamas Napoleono komplekso ir praradęs lietuvišką pilietinę savigarbą, tapo prorusiško portalo veidu ir ramsčiu. Kas Z. Vaišvila- narciziško kvailumo auka ar samoningas Kremliaus talkininkas- kiekvienas tegu randa atsakymą pats.

labukas, IP 94.244.81.392014-10-22 21:32

labas, jakai jasai karčiauskai, tavo IP 94 244 81 39 jau išmokom mintinai ir pažįstam:)

NAKAS TIKRASIS PROVOKATORIUS IR MANIPULIATORIUS...2014-10-22 18:54

Smagu žiūrėti, kaip šis žmogus be principų bankrotan einantį prokremlišką portalą bando paremti Vaišvilos pavarde... :) Radžvilo įrašą, kaip ir daugelį TS vedlių tekstų , savininkai,matomai, eilinį kartą pavogė- panaudojo be autoriaus sutikimo... Ir tokiame neskaidriame portalėlyje, kurio savininkams padorumas yra atgyvena, Vaišvila eksponuoja savo tekstus... Akivaizdu, kad šis neišrankus signataras ,dėl tapimo įgudusio manipuliatoriaus marionete,praranda reputaciją ir savo rankomis laidoja savo politinę ateitį ir reputaciją...

Taip2014-10-21 18:27

Pagarba Vaišvilai - tai mąstantis žmogus, nes ir mokslų daug rimtų baigęs, tai ne muzikantas profesorius LandsBergas ir fizikas laborantas kubilas

Arnė2014-10-21 12:17

Su pagarba, linkime sveikatos, ištvermės savo kelyje. O Lietuvoje liūdna; Vaišvilos įžvalgos verčia kritiškai mąstyti ir, deja, pasitvirtinančios.

manau2014-10-21 02:26

Zigmas chuiloLT.

tikrai itartinas tipas2014-10-19 20:16

susipazinau su juo kai prasidejo referendumo parasu taisymai.jau antra pazinties vakara susigincijau su juo del referendumo reikalu(pasiule daryti tai kas galejo pakenkti referendumui).labai sunkus zmogus ,kaip balamutas.nesupratau, ar jis kokiais vaistais prigydytas,ar provokatorius.referendumo kelyje buvo ir dar vienas Algirdas,kuriuo nepasitikejau.

rasi2014-10-19 18:17

gali buti , kad provokatoriu yra daug rusiu . teroristiniame nusikalstamame organizuotame prekyba zmonemis tinkle provokatorius tai moralinis zmogzudys . toks provokatorius yra pastatomas salia nurodytos isnaudojamos aukos ir jis jau subanditejes veikia . veikia melagingai , ziauriai , klastingai , aukai kartais besisypsodamas . tai agresyvi , izuli , neisprususi siekianti ant aukos pasidaryti sau karjera ir itikti banditui jeigu taip galima pavadinti hiena . provokarotius auka sistemingai trypia , niekina , menkina , zemina kenkia , alina , auka drasko , padeda is aukos grobti pinigus . isaiskinus provokatoriu persekiojima , susivienijus su banditais , juos reikia teisti pacia griezciausia bausme . provokatoriai niekina nurodyta auka jos net nepazinojus , siap sau , kad banditas nurodo veiksma . kuria ypatingai kaltes , tampa melagingi liudininkai ir auka jaunuoli pasodina i kalejima pardavimui , tai biznis dideli pinigai . banditu provokatoriai padeda pagrobti nuziureta dora , kilnia auka i prostitucija , pagamina auka narkomanu paskui pelnosi , deda narkotikus slaptai salia budamas aukai net nezinant ir taip pripratina . provokatorius tai baisus zmogus , kuris pagal bandito nurodymus auka seka , persekioja ir visi susoke atima is aukos gyvenima . ir sugebek tu taip toliau tampytis iskisti zub.. s, kad atrodo nieko nevyksta. stai ka veikia provokatoriai recidyvistiniame prekyba zmonemis tinkle . tiesa sio tinklo vadeivos naudoja psichotronini -elektromagnetini ginkla t. y , kai uzgrobia aukos elgesi ir valdo auka kaip ziauriau . pagrobia auka i psichotronine vergija ir isnaudoja pelnosi . patys uzgrobti jaunuoliai is vergijos istrukti negali , jiems elektromagnetiniais spinduliais apsvitina galva , smegenis ir jie negali logiskai mastuti , nesipriesina isnaudojimui , mirciai . aukas privercia pries ju valia zaisti puse paros kompiuterinius zaidimus , ar manko istisai telefonus tai nauja terorizmo forma . kas tuos kompiuterinius zaidimus kuria ir kieno tai biznis ?. viename interviu kalbejo verslininkas gerb. ilja , bet neissiaiskinau apie kokius zaidimu kurimus . kai suzinosite kieno biznis prekyba zmonemis ne viena sokiruos . o pabaigai apie provokatorius , jie gali buti taip pat priversti auka kankinti persekioti . nepaisant visu blogybiu linkiu myleti savo grazia tevyne , savo grazu ispuoseleta kiema , myleti tautieti , grozetis vieni kitais .

kq2014-10-19 16:47

sveikinti Landsbergį, NIEKADA.

jurgis2014-10-19 16:08

stiprybes keliantiems tauta

tas2014-10-19 14:39

jacas, tas karciauskas ar koks ten jis, eilinis reksnys, tokie jiems patiems net nesuvokiant yra panaudojami bet kokio reikalo gadinimui, klasika. bet viesinti tokius butina, valytis nuo ju

Ed2014-10-19 14:34

Pagarba Vaisvilai

Paprastas2014-10-19 14:30

Velniškai keistas dalykas(painiava), toks jausmas kad aš irgi provokatorius arba ... idiotas! Kadangi nenoriu sutikti su gerb. Z. Vaišvilos ir ekspertų nuomonę. Pasirodo yra du keliai: arba tu su gerb. Z. Vaišvila(tada tu „pažeidžiamas“ ir kremlinis, „putkinas“ ir t. t. ), arba tu „sisteminis“ provokatorius. ... Jo, kaip rašė vienas rusų rašytojas – „ Горе от ума“. ... Geriau busiu idiotu. Kodėl? ... Argumentai: provokacija yra slapto agento veikimas organizacijoje siekiant šnipinėti, kenkti, arba atskirų asmenų, organizacijų ar šalių kurstymas atlikti žalingus veiksmus. Na, mano žalingi veiksmai, tai tiesos rašymas – gal tai galima pripažinti kurstymu... Tačiau ar aš provokatorius? Manau kad ne: provokatorius yra slaptas policijos agentas, veikiantis provokacijos būdu... Tai išvada tik viena – aš idiotas! Idiotas todėl, kad nematau kaip kiti, kad V. Jasas(A. Karčiauskas) yra provokatorius(nėra įrodymų). Jog A. Patacką niekas nelaiko provokatoriumi. Aš pavyzdžiui visiškai pritariu gerb. Z. Vaišvilai, kad „Visa kita į kainą „įskaičiuota“ – net mūsų teises ginančių ne tik valdiškų, bet ir „visuomeninių“ organizacijų nemokamai gauname. Net jų finansavimu pasirūpina valdžia.“ Ir dar papildyčiau : visos partijos, judėjimai, „portalai“ ir t. t. kuriems valdžia leidžia pervesti dali mokesčių, labdarą ir t. t. Suprantu, kad atsiras daug protingų žmonių, kurie norės mane pataisyti dėl sąvokos „provokatorius“, tačiau aš priimu tik tiesą, pvz. jeigu žmogui davė vardą – Petras, tai jis ir yra Petras visur. O ne taip kad iš namu išėjo Petras, o autobuse važioja jau „Vladas“, o į parduotuvę įėjo jau Jonas(interpretacijos! ). Gero sekmadienio visiems.

jooo2014-10-19 06:36

Tiesoslt video is meno akcijos Daukanto a.O Z.VAISVILAI DIDZIAUSIA PAGARBA.

manau2014-10-19 05:42

kad Z.Vaišvila visada suprato, jog jo laukia sunkus darbas, kurį reikia ir privalo padaryti. Ir tik sveikatos jam. Kartais tiesiog baisu kaip pagalvoji, koks dar sunkus jo laukia kelias, bet kaip širdžiai miela, kai žinai, kad Lietuva turi ir tokią asmenybę, kad jos nepalaužė negandos, kad išliko Žmogumi....

to 28 gela2014-10-19 04:45

eik kvaili tusciagalvi gulti i savo durniu palata,gal snd sestadieni sesele pamirso suleisti raminanciu?

aplink Vaisvila2014-10-19 04:29

Kaip tik visi Lietuvos patriotai IR BLAIVIAI MASTANTYS,MOKANTYS ANALIZUOTI,O NE KLAUSANTYS DIDZIUJU MEDIA MELASKLAIDOS RUPORU VIENYKITES APLINK Z. VAISVILA!!! Jis apsaukiamas ir apsmeiziamas,sistemines biorokratines apsivogusios nomenklaturos ir biurokratijos,bei didziuju partiju sudarytu is to poskomunintinio meslo ir vagiu aferistu surogatu ir banditisku verslininku. taip pat sazininu zmmogumei yra N. Puteikis! siems 2 politikam siulyciau apsijungti ir bendromis jegomis stengtis iveikti,kolkas nepajudinama SISTEMA! ar mum kaip ir Rusijai kuri lauks 20 metu galbut,kad pasikeistu putinistine valdzia ar ir mes taip lauksim kop pasikeis kubilistine-butevicistine-paksistine-uspaskistine-lansbergistine-degutistine-junevicistine ir t. t nomenklaturine valdzia?

ome2014-10-19 02:27

oo šaunu, kad tempiat tuos šmeižikus į dienos šviesą, tokiems dar ir ne vieną bylą rektu įsūdyti, nes per nepriklausomybes kabutėse metus labai jau visi niekšeliai išdrąsėjo.

Zbignewas2014-10-19 01:52

suklydau, skirta 14tam.

Zbignewas 11 tam2014-10-19 01:51

O ekspertai prie to, kad dažnai spausdina profesoriaus pasisakymus. Tarp signatarų jis - čia antras po Zigmo, kurį irgi pasveikinsiu su gimtadieniu (gal).

aAlgirdas <"30"2014-10-19 01:51

dėl senaties pilnai su Jumis sutinku, tik štai dėl objektyvios istorijos,kurią labai ir labai paankstino a.a. Vytautas Petkevičius su savo "Durnių laivu", laukti nebereikėtų. Pagarbiai

aAlgirdui2014-10-19 00:30

viskam savas laikas. Jau 22-26 metai nuo daugelio įvykių, galima sakyti- sueina senatis... Ir gerb. Vaišvila apie tai kalba. Puikiai turėtumėt suprasti, kad kalbės ir toliau, palaipsniui atskleis dar labai daug dalykų- neįmanoma to padaryti per vieną kartą

trumpai2014-10-19 00:17

Pagarba ekspertai,manau kad iki delfio lygio jie niekada nedasiris.

gela2014-10-19 00:16

seniai tuos vengrus reikejo bausti, kokie jie europieciai jei lankstosi pries putina? vaisvila irgi lankstosi, pilietybe jam atimt reiketu ir tegu vaziuoja i maskva gyvent ant peciaus

ptksš2014-10-19 00:12

Politinė tryda, ir tiek.

VISI SUNELIAI TURI BUT PRIEKOJU2014-10-18 23:57

ivede sankcijas vengrijai.

aAlgirdas2014-10-18 23:48

šis Zigmo intervju tikrai patiko - logiškas, kiek manau sąžiningas ir teisingas, atskleidžiantis tam tikras tikrovės detales, sakykime atitinkamų judėjimų organizavimas ir t. t. Vienok, asmeniškai man labai idomu kodėl Vaišvila pradėjo kalbėti apie vykusius įvykius be pagrąžimų, kodėl? Betgi ir tai dar ne taip svarbu - svarbu, kad jau kalba. Dabar gi belieka atsisveikinti su patriotizmu kaip tokiu ir pradėti kalbėti apie Sausio 13d. , Medininkus ,t. y. kaip buvo ištikrųjų ir kokia Landsbergio rolė tuose įvykiuose. Patrijotizmą ir euforiją derėtų jai palikti nuošalyje, nes pasakius A nebėra kelio nesakyti B. Ko ir linkiu Zigmui su kiekviena spaudos konferencija atskleidžiančių tų lemtingų Lietuvai įvykių detales

Paprastas2014-10-18 23:42

Gerb. Z. Vaišvila ir ekspertai, noriu Jūs paklausti: kodėl visur matote provokatorius? Ar tai jau profesinė lyga? Kodėl, kaip aš pastebėjau, kito asmens piktumas, jo valingas noras priversti kitus veikti pagal jo „standartus“ ir norus, iššaukė pas jūs dar didesnę neapykantą ir „demaskavimo sindromą“. Aš irgi pažįstu šitą žmogų. Teko su jo diskutuoti bet, kad jis butu provokatorius tikrai nepastebėjau. Tai žmogus turintis maniją – pakliūti į valdžią, tačiau visiškai tam nepasiruošęs(neturi valstybes sąvokos). Toks „inteligentas“ iš inteligentijos(buvusieji ekspertai yra jo mokytojai), o Patackas jo idealas. Kada jis „ėjo“ į Seimą, aš jam sakiau reikia turėti daug pinigų, arba labai gerai ir smulkiai žinoti valstybės valdymą, žinoti ką pasiūlyti daugumai. Tačiau mes matėm, kaip atrodė DK atstovai debatuose. Paskui jis dirbo Puteikiui, ... ir vėl fiasko, nors jiems (kauniškėms)atrodė kad jų kandidatas „nepažeidžiamas“. Todėl žmogui ir neatlaikė nervai. Taigi iš bėdos jį galima pavadinti „politinių teroristų“, bet ne provokatoriumi.

gudi giria2014-10-18 23:18

Zigmai tu ne vienas,pergale Lietuviu tautos vistiek bus,taip testis negali.

–> 21. chuliganas (81.29.31.195)2014-10-18 22:05

Skani „tatos“ subinė?

chuliganas2014-10-18 21:48

Kas čia bučiuojasi su ZV? pasitepkit lūpas vazelinu, nes prilips ebola. o VL dergti nevalia - be jo jūs neturėtumėt Kovo 11-osios ir gyventute lyg utėlės SSRS pažasty...Su gimtadieniu, profesoriau!

Artojas > "patriotams'2014-10-18 21:47

Kuris iš jūsų demoratas galėtų pasakyti: Kodėl Landzbergis, Brazauskas, Adamkus, Paulauskas, Grybauskaitė ir kiti panašūs slepia savo tikrasias biografijas ?

pagarba2014-10-18 21:46

Vaisvilai ir ekspertai.eu,kuris ivairiapusiskai nusviecia ivykius,o kurie nori girdeti ir pritarti valdziagyviu politikai,lai neskaito ekpertai.eu.Juk LT dar yra mastanciu zmoniu,o ne subinlaiziu uz duonos kasni.

skorpionas2014-10-18 21:12

Deramas Z.Vaišvilos atsakas KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-neofašistinio-neostalinistinio-pseudosocialdemokratinio rėžymo šunaujai.

moteriškė2014-10-18 21:03

Tai ką aš čia perskaičiau, tai tikras durnių laivas, pagal V. Petkevičių. Vyrai, gydykitės, kol dar ne vėlu. Ko jūs tuo siekiate ir kas jus įtakoja? Z. Vaišvila gerai pažįstamas Lietuvos žmonėms ir jūsų šmeižtas jo atžvilgiu, tai skaldymas ir taip suskaldytos Lietuvos. Geriau paklausykite vaizdo įrašo tiesos. lt portale L. Šopausko su profesoriumi V. Radžvilu, gal prablaivėsite. Koki iššūkiai laukia mūsų valstybės. O jūs, kaip nukvakėliai, rašinėjate "nei į tvorą, nei į mietą". Man būtų gėda būti tokiu nevykėliu vyru, o dabar gėda dėl jūsų.

rasi2014-10-18 20:56

o ka reiskia salies patrijotai ?. savo salies patrijotai visi , kas myli savo mylima , kvepiancia tevyne . o kaip tevynes nemyleti , ji tokia grazi su savo gamta , tokia rami apaugusi miskais , ir tokia gyva su daug ezeru ir upiu ir tokia kvepianti su savo zeme ir turinti tiek daug darbstuoliu pauksciu . lietuviu zmones nuo pauksciu nedaug atsilieka tokie sumanus ir tokie darbstus . linkiu visiems zmonems nedaryti viens kitam blogio , nepykti , grozetis zmogumi ,vienytis groziui , ramybei ,nes padaryti zmogui gera taip grazu ir taip kilnu . nusimeskite nuo saves pavydo , neapykantos , psichologinio smurto isisenejusius trupinius . buti geru , nuosirdziu kovojanciam uz savo tevyne taip brangu ir taip silta . kiek nedaug reikia zmogui tik buti doru zmogumi . gero setadienio poilsio .

Komentaras2014-10-18 20:48

Pagarba tikram Lietuviui- Zigmui Vaišvilai.

Komentaras2014-10-18 20:46

11-tam : garbink ir sveikink tu tą savo landsbergį, tik kuo čia dėti ekspertai.eu? Kitą sykį pataikyk ten kur reikia: landsbergis.lt. Nepamiršk virtualų bučinį žemiau nugaros pridėti.

rasi2014-10-18 20:45

o kas yra provokatoriai ?. kiek tenka zinoti , provokatoriai teroristiniame nusikalstamame prekyba zmonemis tinkle padeda , pagelbeja uzkankinti nuziureta , nurodyta dora , kilnia auka . provokatoriai su malonumu tai atlieka . prekyba zmonemis tinkle provokatoriai sutinka kankinti , persekioti , kenkti aukai uz skanesni duonos kasni ar kokia nors kompensacija . be to prekyba zmonemis tinklo gangsteriai naudoja aukoms psichotronini - elektromagnetini ginkla , naudoja prievarta . hmmm... ar gali buti viesai skelbiama provokuoti bet koki zmogu , galimai cia kokia klaida isivele ?.

kažkas susipyko su protu...2014-10-18 20:13

PATRIOTUS kviesti vienytis prieš tikrą ir bene vienintelį likusį Tikrą Sąjūdietį- Zigmą Vaišvilą- tai juk tas pats, kas komunistuojančius landsbergio konservus telkti prieš Pirmąją Šungrybę...

Zbignewas2014-10-18 19:53

Sveikinu gerb. Vytautą Landsbergį su gimtadieniu! Prisijunkit sveikinimais ir kiti ekspertai.eu komentatoriai! Gero savaitgalio.

Nu2014-10-18 19:42

Tarp berečių sveiko proto asmenų nėra. Į jas nereikia kreipti dėmesio, kaip nekreipiamas dėmesys į kvailelius. Tegul rašo, tegul išsilieja savo tulžį, juk žodžio laisvė :)

kas prisimins2014-10-18 19:20

Kas apie tai priimins po 100 metu ? :)

septintam2014-10-18 18:44

o kodel jus taip nepagarbiai vadinate algirda karciauska? kodel jis nesveikas? gal jus pats nesveikas? kas jums leido zmones taip zeminti?

Komunistai nemirtingi2014-10-18 18:42

Jau bloga nuo landsbergistų- persidažiusių komunistų. Jiems Vaišvila visą gyvenimą buvo ir bus skausminga pūliuojanti rakštis minktoj koservuotoj subijnėj. O va, ekspertai, patys didžiausi provokatoriai, nes užkibo ant kažkokio nesveiko jaso-jako ar dar kokio tai karčiausko pamesto provokacinio jauko ir eskaluoja temą iš niekam neįdomaus "nulio" į didžiausią sensaciją. Duokite Signatarui ramybės, o ne į "j-j" ligonio kvailystes velkit....

Antanas2014-10-18 18:31

Pikti ant signataro Z.Vaišvilos manau tie kurie nesusidėjo su Dėdulės nekokybiškais pramatymais ir neišdavė Sąjūdžio idėjų.Sėkmės, nes tik tamsta gali pakelti Tautos mąstymą. Gaila, kad nedalyvavote Prezidento rinkimuose. Ruoškitės.

Dzūkija2014-10-18 18:07

Niekada nemaniau,kad baime ar isterija galima užsikrėsti... Serga JAV,serga Europa... O gal žmonės jau senai buvo užsikrėtę ir dabar liga paūmėjo... Keisčiausia,kad vienu metu... Tai dar baisiau,nei kiaulių maras ar paukščių gripas - juk kalbame apie žmones,kurie nebesugeba protauti,nes,manau,tiesiog nebeturi kuo... Pasaulio didieji(bent jau taip jie save vadina)vykdo eksperimentus,noriai prie jų prisijungia Lietuvos politikai... ŽMONĖS,negi nepavargot būti avinais,kuriuos veda tiesiausiu keliu į skerdyklą... ATSIBUSKIT... ekspertams. lt ir Z. Vaišvilai linkiu kantrybės ir stiprybės gelbėjant Lietuvą nuo propagandos maro...

signatarui2014-10-18 17:51

Butum tikras signataras - nesamoniu nerasinetum...

Mantas2014-10-18 17:49

Kantrybes jums gerb. signatare... svarbiausia teskit tai ka darot kiek tik sveikata leis

techo2014-10-18 17:27

o kaip ip nenaudosi jei ip viesai skelbiami? sunku nenaudoti kai ir taip matosi. bet kaip supratau cia be jokio ip aisku kas tas tipelis jasas. turbut azubalio kareivis.

Signataras2014-10-18 17:19

Z.V.: "jis (V.L.), visų pirma, piktas ant Lietuvos ir jos žmonių. Turėjęs tokį milžinišką pasitikėjimo juo kreditą, jis ne tik jį iššvaistė, bet akivaizdžiai naudoja piktam. Piktam siekiui ne Rusijai, bet Lietuvai". Netikiu, kad tai tiesa. Zigmo lūpomis kalba sąjudietiškos ir vėlesnės nuoskaudos. Tai žemina signatarą... O Ekspertai neturėtų jo naudai viešinti komentatoriaus IP. Tai siejama su teisine atsakomybe.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi