ekspertai.eu buvo vienas iš nedaugelio portalų, kuriuos galima pavadinti disidentiniais teigiama prasme.

Tai alkas.lt, tiesos.lt, propatria.lt ir dar keletas mažiau žinomų.

Jų sveikas disidentiškumas reiškiasi santūria forma, kritikuojama buvo valdžios drungnumas, pernelyg serviliškas pasidavimas tarptautinei konjunktūrai, perdėtam „briuselizmui“, o taip pat atskleidžiamos vidinės negerovės. Valdžia juos pravardžiuoja marginalais, sąmoningai sudėdama į vieną lentyną su išties marginalia šutve, visokiais „Karštais komentarais ir „Laisvais laikraščiais“ (žr. ). Aišku, jie neatsvėrė liberaliai-pastumdėliškų didžiųjų portalų main stream‘ o, bet, kaip ir privalu opozicinei sąžinei, atliko savo rolę sakydami bei gindami teisybę ir tiesą bei sveikas žmogaus ir tautos prigimtines vertybes.

Deja, buvo.

Maždaug šių metų vasarą ekspertuose įvyko lūžis. Pasirodė straipsniai, niekinantys Ukrainos laisvės kovą, tiesiog paimti iš putiniškosios Rusijos spaudos.

Tuoj pat, tarsi pajutę dvėselieną, į ekspertai.eu komentatorių gretas persikraustė smulkūs graužikai iš rusiškosios KGB veteranų „brigados“, ir užteršė internetinę erdvę tiek, kad padorūs komentatoriai buvo priversti trauktis.

Iš redakcijos pasitraukė, ir buvę jos bendradarbiai, parašę viešą laišką: „ Mes, buvę tinklalapio ekspertai.eu apžvalgininkai ir bendradarbiai, jau senokai pastebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju (sąmoningai ar nesuvokiant) įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais “, – paskelbė Liudvikas Jakimavičius, Vygintas Vilutis, Vytautas Rubavičius ir Rasa Kalinauskaitė.

Nežinome, kokios yra to lūžio priežastys – ar noras išgyventi, kai baigėsi nusivylusio mecenato parama, ar tiesiog įvyko ideologinė diversija.

Vienaip ar kitaip, tokia padėtis yra nepakenčiama. Prorusiški straipsniai – anonimiški, vietoj autoriaus pavardės – pasirašoma „autorius ekspertai.eu“. Kas tas „autorius“, kokia jo pavardė? Kur redaktorių pavardės? Kas pagaliau yra portalo redaktorius, kas yra atsakingas portalo tekstus, už ideologinę liniją?

Susilaukus kritikos, pradėta nesąžiningai ir kvailai gudrauti, laikant skaitytojus idiotais – proputiniška informacija pateikiama tarsi ją kritikuojant, bet pateikiama pilnai, nuo „a“ iki „z“, taip kad savo juodą darbą atlieka. Pvz.

, pateikiamas straipsnis „Donecko srities Mospino miesto gyventojai dalinasi įspūdžiais po naktinio apšaudymo“, kur rašoma, kad “ Ukrainos vadovybei pradėjus antiteroristinę operaciją šalies rytuose, pagrindinė sąlyga buvo bet kokia kaina išvengti nekaltų civilių žmonių aukų.

Šių uždavinių Ukrainos armija besąlygiškai laikosi. Šiame video matome Rusijos propagandos suklaidintus Mospino gyventojus, kurie galvoja, kad juos rugpjūčio 17 d. naktį apšaudė Ukrainos armija. Tačiau jie nežino, kad tai teroristų darbas “, o toliau seka vaizdai sugriautų namų, interviu su gyventojais, kaltinančiais Kijevo valdžią ir kita putiniška rudai- raudona produkcija.

Ir visa tai patiekiama pramaišiusi su pozityvia informacija, kad atskiedus slogų įspūdį, bet juodas darbas jau padarytas – naiviam skaitytojui į smegenis įkalta propagandinė vinis.

Formaliai VŠĮ „ekspertai.eu“ steigėjai yra Audrius Nakas ir Šarūnas Puidokas. Jų dėka portalas įgijo populiarumo, didžiavosi esąs priklausomas su potekste „nuo sveiko proto ir tautos vertybių“.

Tačiau, jei toliau tęsis portalo degradacija, norėtume žinoti pavardę ar pavardes tų, kurie yra už tai atsakingi.

Gerbiamas Audriau Nakai, esu eilinis portalo skaitytojas ir retkarčiais autorius. Tol, kol Jūsų pavardė yra rišama su ekspertai.eu portalu, Jūs privalote įvardinti asmenį ar jų grupę, atsakingus už portalo ideologinę liniją. Anonimiškumas čia nepadės.

Jei nebesate redaktoriumi – patvirtinkite tai. Jei esate – paaiškinkite, ką reiškia tas lūžis.

Šiaip ar taip, kol padėtis neišaiškės, daugelis žinomų ir atsakingų už savo rašinius autorių, manau, susilaikys nuo bendradarbiavimo portale.

Naujausi

Komentarai (197)

Rikiuoti
Domas2014-09-06 04:14

Pavydziu ukrainieciams. Priekyje koloradas, uz nugaros Tevyne. Kiekvienas gali pasirinkt. Lietuviui prasciau. Uzpakaly pediku paradas -priesakky pedofilu teismas.

vėjas2014-08-28 02:23

apie Patacką kažkada galvojau geriau. Nusivyliau. užsikonservavęs juodai

vilnius2014-08-27 13:43

jau kelintas cia atsisveikinimo laiskas su ekspertais? saugumieciams patarciau keisti stiliu, nes tampate nuobodus. ekspertams linkiu sekmes

Kaunas2014-08-27 13:01

Atia, Ekspertai.ru

Ir aš2014-08-27 04:12

Pritariu TOmui.J. Tegyvuoja!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Jovalas galvose2014-08-26 21:08

Is visu pusiu pilasi informacija... Atrodo tera du pasirinkimai-JAV ar Rusija,Tikrai ? Mes esam maza valstybe turinti laviruoti tarp didziuju interesu ir rinktis kokiu momentu kaip elgtis,kad isliktume nepriklausomi kiek imanoma. Ir musu valdzios uzdavinys tai daryti. Deja isminties cia maza. Daugiau asmeninio naudos ieskojimo. Ir aplink tai negali nuosirdziai pasitikedama telktis Tauta. Todel stovim ant smelio pamatu. Is ties-jei agresija-kas pasiaukojamai gins lopineli vardu Lietuva ? Pasaulio puodas uzvire ir neaisku kuo tai baigsis-keiciasi politiniai vejai. Pagarba Patackui-klausimas Ekspertams savalaikis.

sveiki putinieciai2014-08-26 20:42

senai buvau uzsukes i jusu portala. Niekaip nesuprantu, ko jus cia vienas kita "Kremliaus saules sviesos" nauda liaudies ukiui ir tautos gerovei irodinejate. Ar nepastebejote, kad be jusu siame portale nieko nebera-net Nakas ko gero su gautais rucenzūrais kazkur atostogauja

Leonas2014-08-26 19:59

Teisingas straipsnis, ačiū Algirdai. Vis labaiu ryškėja tos ausys, kurios nulinksta prieš Kremliaus propagandą, lapt lapt. Gerai, nesunku bus atskirti pelus nuo grūdų.

EKSPERTAI SAVE BAUDŽIA PATYS...2014-08-26 13:48

NAKO IR JO ANONIMINIŲ TALKININKŲ DOROVINIS NUOPOLIS PRASIDĖJO JAU SENIAI... Lietuvos dvasiai ir garbei ištikimas riteris A. Patackas mandagiai konstatavo ryškiausią degradavimo bedugnę- Nakas ir jo anonimai yra ageesoriaus- Kremliaus pusėje.Jokia portalo ironija to nepaslepia ir tą tarnystę mato visi padorūs ir intelektualūs portalo lankytojai.. Portalo laukia krachas, nes nuo jo jau nusisuko daugelis demokratiškų žmonių.

TOmui.J2014-08-25 19:53

te Gyvuoja :)

Zbignewas>195.2014-08-25 19:36

jei turi ausis - girdi. Perlų nedalint, taip pasakyta.

T0mas J.2014-08-25 18:08

NA, JEI NIEKAS NEPATEIKIATE RYŠKIŲ PAVYZDŽIŲ, liudijančių ekspertų parsidavimą Kremliui, tuomet jums leidus aš laikysiu juos neparsidavusiais. Nes ir aš neturiu tokių įrodymų. Tegyvuoja ekspertai!

Egzorcistas2014-08-25 17:10

Visi,kas nepritaria radikalioms Patacko pažiūroms, gerb. disidento ir signataro yra traktuojami kaip paklydėliai, kenkėjai, išdavikai, žiurkės... Atsukus jo pažiūras turinio požiūriu į priešingąpusę, galėtų būti tipinis Stalinas arba Gebelsas

pritariu 184 klaustukui2014-08-25 16:48

aš taip pat abejoju ar galima įvairios informacijos pateikimą vadinti proputinišku ? Man kaip tik patinka ekspertai , kad jie neprimeta "savo" nuomonės skaitytojams :) Visada juos paskaitau ir toliau skaitysiu .

T0mas J.2014-08-25 16:45

Pateikit prašau ryškiausių pavyzdžių, liudijančių ekspertų parsidavimą Kremliui. Konkrečiai.

Zbignewas2014-08-25 16:29

ekspertai (linkėjimai eurazijiečiams!) jau senokai trimituoja iš ruso subinės. Tik tokie moliai, kaip rubavičiaus chebrytė, per vėlai pamatė. Varymas ant prezidentės, agitavimas dėl referendūmo, kuris būtų sukėlę anarchiją valstybėj, Zigmo konferencijos. Dabar Ukraina prakrapštė kai kam akis. O kur Patackai buvot, kai R.Paulauskas balotiravosi?

Darius2014-08-25 16:13

Boikotuokit ir briskit is cia, bus su kuom padiskutuoti be pamazgu pylimo, kas yra jusu pagrindiniai argumentai. O del tiesos.lt... tikslas grazus, tik ta jusu tiesa labai panasi i lryto , delfi etc. tiesa. Kam kartotis ? Geriau sukurti portala, kaip kad 15mintiesosdelfinuryte !?

KVIECIU2014-08-25 15:42

KVIECIU VISUS BOIKOTUOTI SI PORTALA, NESKAITYTI IR PRANESTI KITIEMS. VISI BUVE AUTORIAI PEREJO DIRBTI I TIESOS.LT, KURIS YRA PATRIOTINIS NEKREMLINIS IR NEBIJANTIS RASYTI TIESA. PASAKYKIME MELUI NE.

šis2014-08-25 15:37

Kremliaus palaikytojų portalas.

Jurgis2014-08-25 15:09

Koks nesibaigiantis bukagalviškumas:" Lanzbergis -Lietuva", o visi kiti, kurie jau įgavo smegenų, išdavikai, lyg kvailiu būti yra dorybė!

g. b.2014-08-25 14:53

ekspertu portalas naudingas tik kremliui. prisiminkime kaip ekspertai suzlugde programa europos kulturos sostine, be pagrindo zmones apsauke vagimis, niekas nepasitvirtino, prokuratura nutrauke visus ikiteisminius, nes viskas buvo smeiztas. kam tai buvo naudinga? kremliui. viskas dabar atsistoja i vietas, rusijos agenteliai issiryskino.

to 1822014-08-25 14:31

ka cia veiki,isdaviku'portale? kodel neieskai bendrazygiu neisdaviku portaluose kaip delfiai?)

klaustukas2014-08-25 14:25

man patackas sukele itarimu. cia kazkas ne taip. negirdejau kad jis reikstu pasipiktinima tokioje formoje del kitu interneto portalu, kur sklinda propagandos daugiau, o ne pateikiama informacija. ar ivairios informacijos pateikimas neprimetant nuomones skaitytojui tai yra proputiniska? labai tuo abejociau. todel dabar suabejojau ir patacku. cia kazkas ne taip.

na2014-08-25 14:21

televizoriaus nežiūriu,perbėgu-paskaitau įvairius informacinius šaltinius. Su visa pagarba A. Patackui norėčiau jo klausti, ar ir jo nuomone Lietuvos žmonės-skaitytojai negeba atsirinkti,susidėlioti ir daryti savų išvadų,ar informacija turėtų būti vienalytė-"sukramtyta"ir pateikta kaip negebantiems mąstyti? Kodėl kartais labai atlaidus ir daug ko nepastebintis,autorius kitiems labai kategoriškas be išlygų? Ar tokioje terpėje įmanoma formuotis vidinei darnai ir ar toje galimai nedarnioje terpėje gali rastis teisumas ir teisingumas?. Ar vidinei nedarnai netenka išsilieti-sukaupto, ne kam skirta,o tam kas tuo metu po ranka pakliuvo? Seimo narius mes rinkome rūpintis Lietuva,Lietuvos žmonėmis. Ar nemanote,kad dažnai žiūrima pro juos ,kažkur tolyn,kad nereiktų įvardinti ir pastebėti bėdų Lietuvoje,žmonių negandų ,čia gyvenančių,Lietuvoje ir tas bėdas įvardinti? Sirijoje žuvę apie 10000 vaikų,Gazos ruože per paskutinius antpuolius-apie 4000 palestiniečių ir 3 izraelitai ,iš jų kas ketvirtas vaikas???????. Tai spaudos duomenys. Manau kiekvienas taikus,kuriantis žmogus pasakytų karų kurstytojams NE.

Ekspertai isdave Lietuva2014-08-25 14:21

Visus islikusius pazangius kovotojus uz Tiesa kvieciu telktis po Drasos Kelio veliava. Mes turime partija, turime zmoniu parama. Siulau i partijos pirmininkus rinkti Algirda Patacka. Arteja savivaldos rinkimai, reikia laimeti nemazai vietu, naujas partijos pirmininkas ikveptu naujo vejo, o Varkala butu pavaduotojas.

Eiktunakui2014-08-25 13:58

Viena iš sąmoklo teorijų-Nakas pats yra iš p raidės.

T0mas J.2014-08-25 13:29

Aš dar nebaigiau susidaryti nuomonės apie minėtą ekspertų "lūžį". Gal galite man padėti? Pateikit prašau ryškiausių pavyzdžių, liudijančių ekspertų parsidavimą Kremliui. Konkrečiai.

Kaunas2014-08-25 13:28

Labai pavėluotas gerb. Patacko praregėjimas. Seniai pastebėjome, kad portalai, Garliavos tragedijos dėka subūrę skaitytojų ratą, palaipsniui, ir vis įžūliau pradėjo skleisti kremlinų propogandą. Pirmiausiai sėkmingai paskleidę dezinformaciją, nukreiptą prieš nepriklausomos energetikos projektus, mūsų atominę elektrinę. Tą patį galima pasakyti ir apie DK partiją, į seimą atvedusią juodųjų buhalterių ir borisovų šalininkus. Visgi sveikinam, praregėti geriau vėliau negu niekad.

jau prieš metus2014-08-25 13:01

nustojau domėtis ekspertais. Dabar tik dėl Patacko perskaičiau jo straipsnį, su kuriuo visiškai sutinku.Atsirado etatinių komentatorių, kurių nikai jau matyti Delfyje, pvz. toks Darius.Gali jie pakeisti savo vardus į Aldoną ar Brutę, braižas išduos.Audrius Nakas jau senokai sukėlė nemalonias asociacijas.

politkalinys19562014-08-25 04:32

Pas mus pačius rusų komunistinė ir KGBistinė nomenklatūra jau sukūrė donecką vilnijos "solečnikuose", kur dešimtmečius rusų agentūra ugdė tuteišių neapykantą Lietuvai, kaip ir rytų Ukrainoje viskam kas ukrainietiška. Atsiūs iš Karaliaučiaus " mandagius žalius žmogelius" ir bus "niekšų lenkų sukilimas už uždraustą w rašybą" prieš "niekšus fašistus lietuvisus" , manau ir daliai komentatorių lieps griebti kalašnikovą,vietoj klaviatūros.

Tai ne kita2014-08-25 01:39

nuomonė.Tai dvasinis chuligamnizmas.Čia ekspertams.

Paprastas2014-08-24 23:30

„149“ it kitiems „buvusiems“... ha, ha.. bet nuolatiniai atskrendančius, kaip pajunta mėšlo kvapą iš savo „patrioto“ parašyto straipsnio. Kam vargstat? Jog turite savo smirdančius „avilius“ – delfi, alkas, 15 min. ir t. t. . Ar tiek ten „pridirbote“, kad jūsų smarvė nubaidė naujus „klientus“? Tai jums pasiūlymas, atėjote parašykit trumpai „Slava Ukrainai“ ir iškarto visiems aišku – tai buvo „tikri patriotai“.. tik kieno?... O iš amerikietiško kolorado lietuvišką lakštingalą nepadarysite. Tai užuojauta jums ir jūsų didvyriui Patackui.

odeta2014-08-24 22:19

sveikinu ekspertus kurie labai grazioj formoj atsikrate palmaitinio tipo komentatoriu spieciaus. tas purvas tikrai nepuose portalo. dar karta sveikinu ir ir linkiu buti tvirtiems kaip iki siol.

beje2014-08-24 22:08

po amerikoniskos meiles netekome mazeikiu naftos.

kazkaip nesupratau2014-08-24 22:01

gerb. patacko,nes jeigu preke rusiska,tai blogai,jeigu amerikonska,tai gerai.rusai blogi,o amerikonai geri...kazkaip vaikiskai skamba patackai.beje esu is tremtiniu ir sibire mums padejo rusai,o amerikonu mano dede lauke bunkeryje,kol buvo nusautas vieno zydo komjaunuolio.

Teisingas2014-08-24 21:23

A. Patacko pastebėjimas, jis visada buvo ir bus ištikimas Lietuvos karys, patriotas.

Aistė2014-08-24 19:04

Tiesiog neskaitysime..,jau ir taip beveik nebeskaitome. Patys ir pasieksite tokį rezultatą:)Kaip visuomet, A.Patackas įvardija tiksliai.

jei jau klaidzioja2014-08-24 18:48

patackas su rubavicium,tai ko noret is kubilistano uzzombintu buduliu..

Darijus2014-08-24 18:34

Dėdulės pakalikui nepatinka tiesa nesuderinta su amerikonais?

vasia2014-08-24 18:18

PATACKAS teisus-pasmirdo.

niekaip nesuprantu Patacko2014-08-24 16:14

Niekaip nesuprantu Patacko , ko jisai nori iš A.Nako?.. Taigi, pagal jo pageidaujamą meniu ir taip jau dirba visi kiti portalai, o, jeigu propagandai trūksta erdvės, tai gali, argi sunku prisisteigti papildomų portalliūkščių - "16 min.", "17min.", "18min" ir taip toliau. Nesuprantu, kam kišti nagus prie vienintelio normalaus portalo? Kas čia taip nori pasitarnaut sistemai, ar Drąsos Kelias, ar A.Patacko asmuo?

d32014-08-24 13:36

politkalinys1956, skubiai ysijunk liettrydy ir susirask delfy ten viska iskals laukan is tavo perkaitusios megztos beretes.

jurate2014-08-24 12:33

138 komentaras - "LIETUVOS SĄŽINĖS BALSAS- A. PATACKAS..." .Jei kam priimtina tokia sazine,tai neklijuokit sazines su svetimomis saulegrazomis ir lemputemis kiseneje visai Lietuvai,pasilaikykite ja sau.Patackui is viso nederetu moralizuoti - eiliniai zmones is parduotuviu vagia,Landsbergio draugai - pamirsta susimoketi.

yel“l“ow submarine to 152. Aššš2014-08-24 07:42

nemanau, kad nakas privalėtų atsakinėti į tokius idiotiškus klausimus :)) - labai juokinga, kai patackas apsimeta idiotu, tipo nepastebėdamas, jog tiek delfyne, tiek daugelyje kitų prostitucinių portalų, tiesiog tiršta straipsnių, kurie neturi autoriaus - autorius arba portalas, arba elta, arba bns :)

Gintautas2014-08-24 07:41

Atsakyki Nakai, laukiam. Jai tylesi reiskiasi esi sudvabalis.

yel“l“ow submarine2014-08-24 07:36

patackas nukvako galutinai :))) - užjaučiu šeimą ir artimuosius ...

Marija2014-08-24 05:26

Idomu, kas butu, jei po Garliavos sturmo lietuviai organizuotu Maidana? Greitai visus supakuotu. Kokia cia demokratija? Juokas.

Julius Puras i 152. Aššš (2014-08-23 20:14:03) (78.60.192.240)2014-08-24 03:47

Neatsakys Nakas nes jis neturi garbės. Ir be to Nako moralė subirėjus ir dėl to jis negali viešai ka nors pasakyti.

apie kokias cia sachtas kalba ?2014-08-24 03:26

1:31 ww.youtube.com/watch?v=D2WhBJ_2dIM

NAKAS TYLĖS..2014-08-24 02:51

kĄ TAS KLOOUNAS GALI ATSAKYTI GARBINGAM TAUTOS VYRUI...??:) kAD JO PROTO BANGOS SU PUTINO SUTAMPA?:)

nuomone2014-08-24 02:42

mano mylimi "Ekspertai" liko vieninteliai neparsidave jankiams. Tik liberastiskiems ir lekstiems traskuciu su koka-kola megejams tai ziauriai uzkliuva. Kur musu TV kazkada buvusios idomios ir aktualios laidos? Kur buve savo nuomone turintys zurnalistai? Neturedami kitos iseities beveik visi buvo priversti atsistoti i rusiskos Г raides poza... Ekspertai anksciau niekam nekliuvo, kol nebuvo uzsieme konkrecios pozicijos geopolitiniame kontekste (bande demaskuoti daugiau ekonominius-korupcinius dalykus). Kiek padeta energijos - jokios reakcijos is valdzios ir ju kiseniniu prokuroru. Tada isradingai panaudojo labai stipru ginkla-pradejo publikuoti musiskiu marioneciu ir uzsienio "skenduoliu" pasisakymus (a la Psaki, Nalivacenku), kuriais jie demaskuoja savo beviltiskuma ir kvailuma. Dalis ura-patriotu perkaitusiomis galvomis viska suprato atvirksciai, nei buvo bandoma pateikti. O gaila.

Dalija2014-08-24 01:43

Taip, turi būti tik viena tiesa .Kitos nuomonės negali būti.Jei kitaip galvoji, vadinasi tu esi rusų šnipas.Kaip tarybiniais laikais.Turi egzistuoti tik viena tiesa.Tada, kuo skiriasi TSRS nuo EU.?

politkalinys19562014-08-24 00:20

Mums kala į smegenis, kad maidanas nuvertė mylimą teisėtą prezidentą, sukilus liaudis Kryme išvijo ukrų fašistų valdžią, kur per amžius rusų žemė(kaip Prūsijoje), o totoriai jokių teisių į ją neturi , nes liaudies priešai. Donbase , prieš fašistus kovoja ne Rusijos specpajėgos, o tuteišiai su medžiokliniais šautuvais ir savo pagamintais tankais bei gradais, Rusija teikia humanitarinę pagalbą, o ne karinę ginkluotę ir amuniciją. keleivinį lėktuvą numušė ukrai , o ne rusiškas bukas. Tai galima būtų skelbti, kaip rusų propagandinį užsakymą,su aiškia nuoroda, bet ne anonimų - redakcijos vardu. Kitaip tai koloradai redakcijos bulvėse, nes galvojantys supranta kas užsako šitą muziką.

Aššš2014-08-24 00:14

Užskaitau gerb. Patacko straipsnį. Iškelti klausimai labai teisingi. Nagi Nakai, atsakyk.

to 1502014-08-23 20:41

neizeidinekit,,padoriu komentatoriu'' ))

149, - tikram Lietuvos patriotui.2014-08-23 20:34

"Kaip yr sakes garbus sporto komentatorius per vienas kasio rungtynes, - UZSIKRUSKITE", as jums irgi sito linkiu, nes kitaip ismirs ,jusu, besmegeniu rase ir nebus kas mus linksmina. Gero Lietuvos ryto, jums !

147-tam2014-08-23 19:51

is cia (is portalo) pasitrauke ne samdiniai, o zmones, akivaizdziai isitikine, kad ekspertai virto raudonuju propagandistu protkrusykla. Nesunku buvo pastebeti, kaip i cia urmu suvirto is kitu portalu visi raudonarmieciai su budionovkemis, bandantys savo sudina gebelsiskai-putiniska propaganda maskuoti, kaip Lubiankoje ir LTSR laikais Gedimino prospekte 40 ismoke, - neva "teise i kitokia nuomone". Visu savo galva, o ne pagal gebe instrukcijas gyvenanciu komentatoriu atsakas raudoniesiems "lituvysams" buvo pasitraukimas is sitos durniu palatos. Kaip yr sakes garbus sporto komentatorius per vienas kasio rungtynes, - UZSIKRUSKITE. Dalinkite savo raudona nuomone patys vieni kitiems, riekites tarp saves, kuris raudonesnis, gal batka Putinas pastebes, sudina rubli prie algos prides. Esate menkystos, lietuviams su jumis nepakeliui. Amen. Buves "ekspertu" skaitytojas. P. S. Na labai idomu, ar ides kitokia nuomone raudonieji egzpertai...

neatsistebiu patacko kvailumu2014-08-23 18:10

is cia ,pasitrauke' role atliekantys samdiniai,o ne komentatoriai.

patinka2014-08-23 17:38

o man Ekspertai patinka...o kam nepatinka,.. juk yra Delfis ir 15min ....svaikite skaitydami tas nesąmones,kurios ten pateikiamos...negi demokratija ir laisvė dabar bus siejama su viena aukščiausia ir neklystama nuomone

zzz2014-08-23 17:24

Dar vienas Landsbergis atsirado.Ir kas taip žmogui supisa protą?Gal per bokso treniruotes sudaužyta galva?

anksciau gynusi patacka2014-08-23 16:05

o gal jis is tikruju voge maiseli ir saulegrazas?

Megzta Beretta2014-08-23 13:31

Ko jūs kapstotės paviršiuje? Nerkite gylyn, iki reptilžmogių.

Agnei2014-08-23 12:57

rimtas klausimas ( aš kol kas nežinau atsakymo ) :"Kitaip kam reikalinga valstybe, jei kiekvienas rasys ka nori?" .... bet gi kaip su žodžio ir nuomonės laisve? Pagarbiai aAlgirdas

Agne2014-08-23 12:46

Seime Patackas yra moralinis autoritetas. Jei tokiu Patacku Seime butu daugiau, gyventume kaip Svedijoje. Lietuva neissiaugina nauju Patacku, o tai blogai. Valstybes poziuri i uzsienio politika turi formuoti valdzia. Kitaip kam reikalinga valstybe, jei kiekvienas rasys ka nori?

Patarimas2014-08-23 12:23

tiems, kas tingėsit ar laiko neturėsit visus komentarus skaityt, paskaitykit 105.

PORTALO LAUKIA FIZINIS GALAS2014-08-23 12:03

LIETUVOS SĄŽINĖS BALSAS- A. PATACKAS , DEJA, TEISUS..DVASINĖ PORTALO DEGRADACIJA AKIVAIZDI... NAKAS GALUTINAI PRIBAIGS PROTALĄ SU SAVO KLOUNO ,,MORALE"...

Patackai,2014-08-23 09:12

patriote! Moralizuoji, varai pamokslus liaudžiai pagal savo įsitikinimus, kaip Leninas savu laiku (irgi manė, kad teisus), o kad aukščiausia persona, kuri dabar veda šalį į „šviesų“ rytojų ne tautos mitinguose, ne Baltijos kely, ne su Tavim, ne su manim, ne su Lietuvos patriotais, kai Sausio 13-tą tankai traiškė, ne laisvą Lietuvą kūrė, bet kitoj pusėj buvo, tai čia niekis?! Kodėl nerenki mitingų, ko nerašai knygų, straipsnių apie tai? Bijai į skūrą nuo valdžios, nuo bendraminčių gauti ar čia šiaip, tik menkniekis, kad taip yra?

politkalinys19562014-08-23 06:16

Kad "koloradai" įsimetė į nako bulves, man pasirodė nutraukus komentarus apie žurnalisto dingimą Donecke, pakrypus diskusijai rusų propagandai nenaudinga kryptimi. Kas herštas, ar nakas, ar tas kas apmoka muziką naftodoleriais7

pasirodo2014-08-23 05:53

ekspertai.eu- kietas riešutėlis.

Ar2014-08-23 05:22

begalima ko kito tikėtis iš ištikimojo Landsbergio ginklanešio. Todėl jam ir reikalingas paaiškinimas, ką reiškia tas lūžis.

bočius 752014-08-23 04:58

Kodėl ištrynėte mano komentarą,kad visa pasaulio t.v. " žiniasklaida " yra priklausoma nuo šeimininkų todėl yra kvaila ja tikėti , o reikia visada klausti kam naudinga ši situacija ...

štai taip2014-08-23 04:14

Напутствие братьям-славянам от Слободана Милошевича «Русские! Я сейчас обращаюсь ко всем русским, жителей Украины и Беларуси на Балканах тоже считают русскими. Посмотрите на нас и запомните – с вами сделают то же самое, когда вы разобщитесь и дадите слабину. Запад, эта бешеная собака, вцепится вам в горло. Браться, помните о судьбе Югославии! Не дайте поступить с вами так же!..» Из последнего интервью Слободана Милошевича.

125komentarui2014-08-23 04:07

Koki cia brieda parasei?

Komentaras2014-08-23 03:54

O, mes, pasirodo, turime lietuvišką Torkvemadą komentatoriaus, pasirašinėjančio Ritos vardu, asmenyje ...:))) Paskaičius komentarus, darosi džiugu, kad ne visiems lietuviams akis propagandos migla užplūdus... Sėkmės ekspertams.

Naujas nepriklusomas2014-08-23 03:52

Naujas nepiklausomas portalas tai yra tautoszinios.lt rekomenduoju!

kimis2014-08-23 02:25

saunuoliai,ekspertai.eu nepasidave amerikietiskai-grybauskaites deziformacijai.o patackas tegul atsimerkia teisa reikia matyti visur o ne tik fanatisku rusafobisku poziuriu.

DOMAS2014-08-23 02:23

tokie portalai turi buti uzdaryti.karo metu ne laikas sklaidytis,niekas jau seniai neskaito ekspertu.kas nori tiesos zino ka skaityti

Patackai2014-08-23 02:02

o kur tavo dvasine vedle-zmogzude? neaiskink is vis apie nieka sedek iskrypeliu partijoj ir tylek! i seima ant lavonu nujojes

Ačiū2014-08-23 01:49

Algirdui Patackui. Išsakė daugumos nuomonę

O kaip2014-08-23 01:48

triukšmingai paliko Nakas ir Puidokas partiją Drąsos Kelias...Deja,A.Nako ateitį galėjai numatyti,kai jis "Dviračio žiniose"tyčiojosi iš Garliavos tragedijos...Reikėjo įrodyti savo drąsą ir laikytis neutraliai,nesityčioti,atsisakyti vaidinti patyčias iš J.Varkalos ir t.t...Ar jie ne saugumo užsakymus vykdė?

bitė2014-08-23 01:34

Deja, pasikeitusį portalą pastebėjome iš tiesų. Gaila,kad Ekspertai pasuko Rusijos link. Mėgau šį portalą ir skaitydavau jo straipsnius,įdomius komentarus.Deja,to nebeliko,todėl užsuku vis rečiau. Pritariu gerb. Patacko nuomonei, kas įvyko-nebeaišku,bet portalas nebe tas. Ate.

Ceslovas2014-08-23 00:49

Algirdai , reiketu greriau pasiziureti i savo darza, kas suzlugde DK partija.

Paprastas >1132014-08-23 00:37

Na. taip: „Vistik Rusijos teroristai nužudė konsula. Ir tai padarė labai žiauriai.“ ... Ir Malaizijos lėktuvą, ir Odesoje ir t.t. ... O idiòtas, -ė smob. (2) DŽ silpnaprotis; kvailys – tai jau TIESA. Tavo vieta – alkas.lt .... :-)))

gudi giria2014-08-23 00:35

ant backu klykavo dedule ir kiti ir priklykavo kitiem zmonem uztat reike sumoketi gyvybe

110 desimtas2014-08-23 00:33

Na tokius galima vadinti provokatoriais, panikos skleidejais, karo kurstytojais. Tuoj pat mesti nepatikrinta infomarcija ir kaltintinti kitamincius. Pats pasiskaitykit ta straipsni is 15 min. Ir ten aiskiai parasyta , kad "mirtį nuo nežinomų nusikaltelių rankų".Na, bet jus žinoti nenorit, nes skaitote tik propagandinį skaitalą ir jusu mintys toliau kaip ju atkartojimas, neina.

Geriau skaitykit2014-08-23 00:33

Geriau skaitykit tautoszinios.lt

Darius Purui2014-08-23 00:13

Man labai gaila, bet jus vis dar nieko nesupratote is to filmuko, kuri , beje ne pats R. PAulauskas suko. Nesvarbu kaip tiksliai jis nubreze egzistavimo ribas ir istorija tu krastu, svarbu , kad jis realiai analizuoja kilusiu neramumu ir karo priezastis. O jus..." ortodoksu bažnyčios sukurtomis fikcijomis"- na ka tai reiskia ? Kad kataliku sukurtos fikcijos tikresnes ? nenukrypkit nuo filmo prasmes ir bandykite suvokti kam naudingas sis karas ir kas viska pralos.

Pagarba uz TEISYBE2014-08-23 00:13

tikrai Autoriaus pastabos pilnos tieSOS, aciu Dievui, kad dar yra tokiu , kurie sugiaba atskirti arklio "buzulius" nuo pyrago. Kazkada ir as dziugavau "ekspertu" straipsniais, dabar liko tik grynas putinizmas ir kova bei patycios pries musu salies vadove

Julius Puras i 112.2014-08-23 00:05

Vistik Rusijos teroristai nužudė konsula. Ir tai padarė labai žiauriai.

to 1102014-08-22 23:55

siūlau pasitikrinti ar 15 min nerašo eilinės dezinformacijos, nes tas portalas yra rusofobijos viršūnė, neturinti nieko bendro su realybe

Cha > 109. romačius2014-08-22 23:49

Užuojauta tokiems kaip tu, kuriems užtenka ru ir Ekspertų žinių. "Luhanske teroristai pagrobė ir nužudė Lietuvos garbės konsulą Mykolą Zelenecą" (15 min.) Bet tu to nežinai ir žinoti nenori, nes skaitai tik rusų propagandinį skaitalą.

romačius2014-08-22 23:34

Užuojauta žmonėms,kuriems užtenka LRT žinių. Ir dar su pateikta nuomone.Tokias žinias būtinai žiūrėkite su traškučiais ir coca cola. Taip skaniau:)

orinta2014-08-22 23:16

visada paskaitau ekspertus,paziuriu ka rekomenduoja.tik nesuprantu kodel jei jie skelbia ne tik tai ka kiti tai blogai?informacija visokia gali buti,propagandos pas ekspertus nepastebejau.zinoma,ne kiekviena informacija gali buti maloni.kaip ir su tuo lektuvu malaizijos,tamsa.

lietuvis2014-08-22 23:16

Idomu, kada ir kieno buvo okupuota Ukraina, kad straipsnio autorius teigia, jog "ekspertai" niekina "Ukrainos laisvės kovą"? Taip pat, kodel autoriu taip jaudina proputiniska informacija, o nejaudina proukrainietiska dezinformacija? Akivaizdu, jei esi idijotas, tai ir mastyti nesugebi, tokiu atveju yra daug kitu lietuvisku portalu, kur mastyti nepatartina, tiesiog reikia tiketi tai kas pateikiama! Patackas vertas savo patrono (V. L. ) ir uoliai dirba jo labui!

Tikrai2014-08-22 23:09

tai kas ta redakcija? Paspaudus ant nuorodos nė vienos pavardės. O gerb. Patackui pagarba ir palinkėjimas sveikatos.

Paprastas >Patackui2014-08-22 22:57

Atviras laiškas ponui Patackui. ... Gaila, pargyvenęs tokį ilgą laiką, taip ir nesupratote kas yra tiesa. Galima išmokti daug kalbų, daug sužinoti, bet sugebėti mąstyti, bei panaudoti žinias tai ne kiekvienam duodama. Tai yra nuolatinis proto treniravimas, savikontrolė(o ne cenzūra), sugebėjimas išgirsti kitą, jo įsitikinimus ir bandyti jos priimti, o atmetant dar karta argumentuotai jos paneigti, bei „pasverti“, ar yra pakankamai argumentu. Tai yra procesas. Kaip jau senai pastebėjau pas jus viskas atvirkščiai. Jūsų patriotizmas tai yra kerštas, ambicijos ir nevaldomos emocijos. Kaip žinote „santūra“ yra savitvarda, susilaikymas nuo ko nors(pavyzdžiui nuo žmonių naikinimo). Tai kaip esu įsitikinęs jums apie ją kalbėti nereikėtu. Jus tvirtinote : „gindami teisybę ir tiesą bei sveikas žmogaus ir tautos prigimtines vertybes“ ir tuo pačiu ginat grupę žmonių(piliečiais jos nepavadinsi) kurie gina ir šlovina „ES, NATO ir ypač JAV tikslus ir siekius“. Ar tai yra Tautos(! )prigimtines vertybes?... PRIGIMTINES?!. Manau jums sunku bus tai suprasti, todėl noriu užduoti paskutinį klausimą: nuo bado mirštantieji vaikai, senukai ir ateina du išgelbėtojai. Vienas su automatu, o kitas be ginklo, bet atneša vandens, duonos... Kuris jums arčiau prie širdies? Kur yra tiesa(kas yra tikras išgelbėtojas)? ... O ltvnews. online ir toliau linkiu „laikyti“ tiesos vėliavą. P. S. Nežinau kaip ten su „tiesos. lt“(neturiu laiko, bei noro), bet mano įsitikinimais alkas. lt, bei propatria. lt yra paskutinis šlamštas(tautine tuštuma).

klaipeda2014-08-22 22:50

Ko jus puolat si Lietuvos didziavyri - nesu politologas ar panasiai, bet kad sis kanalas nuvaziavo i komercija - faktas. Sis mano komentaras pirmas per tris menesius, nes sio portalo praktiskai nebeskaitau. Gaila, anksciau tai buvo sviesos spindulys prieblandoje...

PasterNakas2014-08-22 21:51

Jei ką gero p. Patackas ir buvo padaręs gyvenime, tai senatvėje viską nubraukė. Šmeiždamas kitaip galvojančius, jis atsiskleidė kaip tipinis viduramžių krikščionis kryžiuotis, kuriam svetima sąžinė, o dėl "kilnių" pažiūrų leidžiama naikinti kitokius. Patacko viso gyvenimo liga - demonizmas. Demonizmas atveria kelią ne tik ramiai meluoti, vogti parduotuvėse, bet ir naudoti bet kokius aplinkinių priespaudos ir naikinimo būdus.

prezi2014-08-22 21:45

paskaitinejau komentarus po patackos tekstu, ziuriu kaip atsigave saugumietiski komentatoriai - provokatoriai, kaip koks spiecius propaganda varo:)))) kam taip stengtis? darbuokites delfi tiesos mesos ar dar kur jums patinka, kam lendate cia vargstate? patackas nu ka, pavarges zmogus jau ir tiek

Jaroslavas2014-08-22 21:36

Kiek siekia atmintis, tai anksčiau proputiniškus perpasakojimus rašinėjo Mindaugas Peleckis. Jau seniai stebėjausi, kaip ekspertai.eu dirba su juo. Peleckis smaginosi rašinėdamas apie Siriją, kur, anot jo, dėl visos mėsmalės kalta JAV. Arba apie Izraelį ir Hamas teroristus, kur, anot jo, niekadėjau žydai baisiai skriaudžia "niekuo dėtus" geranoriškus palestiniečius.

pritariu2014-08-22 21:34

pritariu labamrytui

e2014-08-22 21:33

Įsivaizduokite situacija. Šalyse A ir B gyvena žmonės, dirba žemę, stato namus, augina vaikus ir anūkus. Kai kas gyvena geriau kai kas blogiau, tačiau niekas negalvoja ir nenori karo. Ir tokių žmonių A ir B šalyse yra 99 proc. Ir taip yra visame pasaulyje. Tačiau tarp A ir B užsiplieskia karas kaip daug karų vyksta pasaulyje. Klausimas - kaip jis kyla ir kam jis reikalingas? Atsakymas į klausimą nesvarbus, svarbu kad tie 99 proc. nenorėjo karo tačiau kariauja. Išvada jie nieko nesupranta ir jais yra manipuliuojama. Manipuliavimo pagrindas yra IDEOLOGIJA. Gamtos dėsnis yra tas kad tie 99 proc. negeba patys vertinti aplinkos, jie ieško IDEOLOGIJOS. IDEOLOGIJA jiems suteikia ramybę, kadangi gauna tuziną atsakymų į visus klausimus. Taip kad mieli tautiečiai, netinginiaukite, bandykite naudotis savo galva (kad ir kaip tai yra daugeliui neįmanoma). Ir nekurkite savyje savo neigiamų emocijų kovoje už savo IDEOLOGIJĄ, kadangi tai jus žudo kaip žmones tiek dvasine tiek anatomine prasme.

Egidijus2014-08-22 21:30

Pritariu nuomonei, kad uzsienio politikos klausimai, ne kiekvienam. Reikia rasyti apie pilietine visuomene, skatinti pilietiskuma, viesinti valdininku trukumus. Uzsienio politika yra profesionaliu politilogu darbas, tokiu mes turime. Tiesa, jie visi dirba didziosiose medijose, bet taip ir turi buti. Jie apibendrina faktus ir pateikia argumentuota nuomone. O ka daro ekspertai? Jie skelbia tik informacija is ivairiu saltiniu taciau be jokios nuomones. Gavus informacija is uzsienio be nuomones, daugelis gali pasimesti ir nezinoti kaip reaguoti. Todel ekspertams nebereikia skelbti informacijos apie uzsienio politines aktualijas. Cia mano nuomone. Kai noriu suzinoti kas vyksta pasaulyje ziuriu LRT, tikrai mano poziuriu ten profesionaliausiai pateikiama informacija, neturiu pagrindo abejoti.

Skirmantė2014-08-22 21:23

Lūžis įvyko ne šią vasarą. O bene prieš dvejus metus, ir tai pasidarė aišku man perskaičius Sirijos karo traktuotes, kurioje buvo ginamas proputiniškas Sirijos prezidentas Asadas, žudantis Sirijos žmones. Tuos straipsnius pasirašinėjo Mindaugas P. (pavardė žinoma, bet tiek jau to, nerašysiu). Manau, kad Ekspertai "nesusiaudo", nes niekad jie nebuvo užsienio politikos asai. Bet ilgainiui ta linija sustiprėjo, o tai, kas buvo rašoma apie Ukrainą, tai tiesiog gėdų gėda. Negi tiems, kas savo vardus aukoja (Nakui, Puidokui) negaila savo garbės, gero vardo? Manau, kad "Ekspertai" buvo ekspertai, kol portaliukas buvo mažytis ir skelbė susirašuinėjimus su korumpuotom institucijom. Po to, kai tapo portalu, ir ėmė pretenduoti į portalą, išnyko. O gal jo ir nebuvo?

Asmeniškai Patackui2014-08-22 21:23

Buvau mitinge, kuriame kalbėjo Patackas, oi kaip drąsiai žadėjo Mergaitę apginti, oi kaip gražiai kalbėjo.....kol į seimą neįlindo. Patackai, kur Mergaitė, kodėl net seneliai negali jos pamatyti, pabendrauti? Taip kad Patackai geriau ruoškis keliaut Mergaitės ieškoti, o ne priekabiauti prie žmonių rašančių tiesą. Dėkui Ekspertams už objektyvią informaciją.

L a b a s r y t a s2014-08-22 21:16

Susireikšminusių idiotų, bailių ir tinginių rezervatas Europos centre - štai kas mes esame. Reikėtu oficialiai priimti ir patvirtinti šitą faktą. Tada, visuotinai susivokus ir padarius atitinkamas išvadas, tai b��tų esminis žingsnis tikros pilietinės visuomenės ir demokratinės valstybės kūrimo kelyje.

mantas2014-08-22 21:15

ekspertai jau metus laiko neisileidzia jokiu kitu nuomoniu, nepriima jokios kritikos, o skelbia dazniausiai tik smeizikiskus vienpusiskus tekstus. taciau melo kojos trumpos. rubavicius, vilutis, jakimavicius tare savo zodi. manau savo zodi tars ir skaitytojai. manes cia nebera jau seniai

op2014-08-22 21:11

ponas patackai, prirasete cia blevyzgu bet kam nepasitaiko. nieko tokio. geriau pasakykite, ka mano apie vaisvilos teksta salia ideta? apie brazuoles tragedija? labai lauksiu

Antanas2014-08-22 21:11

Ka ir kalbet, ekspertai.eu siuo metu gali pasizymeti nebent lekstu perspausdintu is kitur turiniu. Laza ir tiek

Gal2014-08-22 21:07

tie menininkai, kaip Nakas, tiesiog nesigaudo politikoj, nes kitaip sunku paaiškinti, kodėl Ekspertų bendraautoriumi tapo A.Dugino propoguotojas Lietuvoje M.Paleckis? Arba kodėl čia publikuojasi Ukrainos išdavikas žurnalistas A.Šaryj?

Ir gaila,ir pikta2014-08-22 20:58

Lietuvos pozicija Ukrainos atžvilgiu niekinga. Mūsų valstybė ne siekia paskatinti dialogą tarp Rytų ir Vakarų Ukrainos, bet palaiko konfliktą ir tuos, kurie šaudo taikius gyventojus, siunčia lėktuvus, tankus juos naikinti, net naudoja tarptautinių organizacijų draudžiamus šaudmenis... Ar Patackas yra už masines vaikų, senelių,moterų ir vyrų žudynes, ligoninių, mokyklų, senelių namų apšaudymą, griovimą, už valdžią užgrobusius Ukrainos oligarchus, net turinčius savo privačius karinius batalionus?! Ar Patackas to norėtų ir Lietuvoje? Gėda signatarui. Gaila, kad patriotais laiko tik tuos,kurie garbina pražūtingą JAV (ir ES) politiką.

adomas2014-08-22 20:57

valdzia ir tauta turi vienytis, baltijos kelias labai geras pretekstas vel susikibti rankomis. teisybe nugalejo, tik ekonomika dar reikia stiprinti. patackas nesa kryziu jau daugeli metu, prilyginciau ji gandi. o ekspertai tapo labai nedemokratiski, neisileidzia kitokios nuomones, cenzuruoja labai

pensininkas2014-08-22 20:45

Rinkimai ir Referendumas parodė, kad sveiko proto Tautos liko tik apie 10 procentų. Likę pasiskirstę maždaug per pusę. Vieniems tinka RF, kitiems ES. Taigi sušikta Lietuvos dalia ir patriarchas Tautą išbalansavo. Ir ekspertai nebe tie, pradėjo rašyti, kad išgyventi. O ant nosies invazijos galimybė.

jo jo2014-08-22 20:43

Teisingai raso, nebeidomus ir neaiskus.Sulyginciau su lauisvu laikrasciu-nei sioks nei toks. Gaila kad kazkada paremiau

aAlgirdas2014-08-22 20:15

"objektyvumo" sargas prabilo. Pirmai pradžiai tegu pakomentuoja Vaišvilos straipsnį. Gal senatvei pradės galvoti. Tiesa bent aš tuo netikiu, nes galvoti žmogus pareiškęs "Vienaip ar kitaip, tokia padėtis yra nepakenčiama. Prorusiški straipsniai – anonimiški, vietoj autoriaus pavardės – pasirašoma „autorius ltvnews. online“. Kas tas „autorius“, kokia jo pavardė? Kur redaktorių pavardės? Kas pagaliau yra portalo redaktorius, kas yra atsakingas portalo tekstus, už ideologinę liniją?' GALVOTI JAU NESUGEBĖS

Patackui2014-08-22 19:57

galima paprasciausiai neskaityti ir nerasyti i jums nepatinkanti portala ar ne?

Mokytojas2014-08-22 19:43

Nepritariu Patackui.

Teisus2014-08-22 19:34

Patackas

ome2014-08-22 19:31

Teisingai Patackai, įveskime kitai nuomonei Cenzūrą, nors tai draufdžia KONSTITUCIJA, beje Patackai gal jau gana slėpt savo propamerikietišką ideologinę liniją? kurią atskleidei šmeišmadas Signatarą R. Paulauską?

Mokytoja2014-08-22 19:29

Pritariu gerb. Patackui

Gerbiamieji2014-08-22 18:33

netgi nesiginčijant kas teisus,o kas ne,žudyti žmones ir lyginti miestus su žeme reaktyvinės ugnies sistemomis ir net balistinėmis raketomis gali tik visiškai degradavę. Juk kaip besuksi kariuomenė atėjo iš Kijevo pusės ir pasiuntė ją valdžia atėjusi po valstybinio perversmo. Na nėra kitokio pavadinimo šiai valdžiai. Niekada nebuvau Janukovičiaus gerbėjas,bet valdžią jis buvo laimėjęs rinkimuose kuriuos pripažino ir JAV ir ES. Taigi ir pakeistas režimas galėjo būti per rinkimus ir iki jų buvo viso labo nepilni metai,o po to, kai jis geruoju atidavė visą valdžią ir sutiko su visomis sąlygomis,liudijant net trims ES pasiuntiniams,visa karo kaltė krenta ant naujojo režimo. Kas nematė kaip buvo "priiminėjami" įstatymai radoje prižiūrint Pravyj Sektor smogikų gaujoms? Kas pasakys,kad demokratiškai vyko prezidento rinkimai kai net agitacijos neleista nepatikusiems kandidatams,o šalyje jau vyko karas? Jeigu taip rinkimai vyktų Rusijoje ir JAV ir ES rėktų iki užkimimo,kad nebuvo demokratijos. Pavojingiausia yra kai Lietuvoje politikai ima norėti,kad piliečiai atsisakytų matyti ir girdėti,o tik kartotų jų išsakytas mintis. Bet juk tokioje santvarkoje jau buvome! Juk su tokia santvarka ponas Patackas ir kovojo! Kas per paradoksas kai dauguma patyrusių sovietų represijas ima ir vėl ilgėtis tokios pat santvarkos? Arba tai atgailavimas,kad vėl pakliūti po tatos sparnu,kur sotu,gera ir garantuota vieta seime...

gintas2014-08-22 18:31

Rusofobija atima protą - net Patackui.

RH2014-08-22 18:20

Tas faktas kad Patackas dainuoja viename chore kartu su Lrytas ir Delfi dabar turetu reiksti kad Patackas pradejo laizyti subone elitui?

nieko nuostabaus2014-08-22 18:17

į senatvę daugelis sumarazmėja, bet jei dar ir ligonis...

Ǒ2014-08-22 18:05

Patacko liguista homofobija pati kalba už save. Iškreiptas tikrovės matymas ir yra iškreiptas matymas. Visko, o ne tik žmogaus teisių visumos.

to 65. alvydas 58 - tam ir kt.2014-08-22 17:50

gal gali pateikti dar kitus rusijos feikus (ar tik šis vienas)? o pvz. lrytas tai ko ne kiekvieną dieną remiasi ukrainietiškos žiniasklaidos sukūrtais feikai pvz vakar dienos "Dėl sprogimo Kazachstane rusai apkaltino Ukrainos armiją" (lrytas. lt/pasaulis/konfliktai-ir-saugumas/del-sprogimo-kazachstane-rusai-apkaltino-ukrainos-armija-201408212032. htm) - o iš tikrų pirmiausia ukr žurnalistai apklatino, kad tai teroristai tokias neaiškias bombas naudoja (youtube. com/watch? v=bpiq6bjVYss)

vilte2014-08-22 17:47

Keista :Gerbi zmogu , gerbi , gerbi , paskui se tau boba devintines...

hm2014-08-22 17:46

tai ekspertai.eu atidirbinejo visada. pradzioj violetinei venckienei, dabar putinui - negi nuo pat pradziu nebuvo aisku - kas moka, to ir muzika ekspertuose groja :)

Andrius2014-08-22 17:42

Tiesa, slypi, kazkur per viduri. ltvnews. online, kitaip nei "Laisvas laikrastis" Maidano pradzioje palaike, neissigimusio maidano idejas. Kritiskesni straipsniai prasidejo po Odesos tragedijos, kai ant "demokratiskos" ugnies sudeginti buvo 40 zmoniu. Cia daug kas ekspertus burnoja, grasina neskaityti ir panasiai.. Mielieji, demokratija ir yra, kai zmogui pateikia informacija, is abieju pusiu, o ne tik is unian. ua, kaip daro delfis ir panasi spauda. Gal nereikia, laikyti Donbaso zmoniu idiotais, nesuprantanciais, kas is kur saudo.. Buk tai, Patackui, sedinciam uz 1000km, aiskiau matosi kas kaltas. Anatolij Sharij, jau ne karta irode, kaip spauda manipuliuoja info. Isimintiniausi pvz. , buk tai po malaizijos lektuvo katastrofos, pro-rusas, iskeles vaikiska zaizla pozuoja, kad numusom lektuva(cia taip ukrainieciai pateike foto), taciau ukrainieciai neparode, kadro einancio po, kad zmogus laikydamas zaisla, persizengnojo, pagerbdamas aukas. Ir tokiu pvz aibes. Ziniasklaidos pareiga yra informuoti, o ne formuoti nuomone! Linkiu Ekspertams ilgu gyvavimo metu!

grumstas2014-08-22 17:39

Dėkui Patackui, jo žodis , manau , bus išgirstas ,tų , kurie neabejingi Tiesai ir nekenčia melo, sukčiavimo ir dviprasmiškumo. "Užlenkiau" su tuo tinklaraščiu ir dabar nebeskaitau jo straipsnių, nes dauguma komentarų autoriai yra atvirai "juodašimtiškos prorusiškos' pakraipos. Patys kurpiate propagandos nuodus , patys ir vartokite.

to 602014-08-22 17:38

o jus tai delfis lietrytis 15 min. net nepriverčia mąstyti- ir jums tai yra labia patogu

atpildas2014-08-22 17:37

Komentatoriams tikintiems kad amerika tai gerio neseja,linkiu ryta sutikti kaip Kijevo maidane,praleisti diena kaip Odesos profsajungos rumuose,vakarus praleist kaip Donecko moterys ir vaikai rusiuose meldziantis kad po eilinio naciu bombardavimo liktu gyvi,o nakciai palinkesiu tokio sapno kaip maza mergaite verkia prie savo mamos lavono ir saukia mano mama ne teroriste

to 542014-08-22 17:36

"....nepriverčia mąstyti,nes pateikia suklastotą informaciją.Vieną kitą įvykį lyg ir teisingai pateikia,bet kontekste taip suvelia,kad gaunasi atvirkščiai.Juo tikėti gali tik tie,kurie nori paburnoti ir tam čia gera vieta." Nu burnoasi labiau delfi, lietrytį 15 min.. oča palyginus visai nieko - tai vis dėl to gal priverči mąstyti?

35-jam2014-08-22 17:29

Kaltinti visą tautą - absurdas.

Megzta Beretta2014-08-22 17:28

Iš dalies autorius teisus, bet turiu pastebėti, jog mes nuėjome toliau, žymiai toliau, ten kur slapstosi reptiloidai, masonai ir kitokie anunakiai. Tai mes kaip ir praregėjome. Supratome, jog VISŲ valstybių valdžiose būtent jie. Neišskiriant nei Jelcin, Gorbačiov, nei Putin. Nesimeldžiame nei Liandberg, nei musmirėms, nei šungrybiams... nes visų jų "žaidimai"-link "Auksinio milijardo". Kam neaišku kas tai, pasiguglinkite. Ir jokios tai pasakos. Turiu pastebėti, jog lietuviams visos mažumos(didžiosios) yra priešiškos ir kenkėjiškos. Jos žaidžia slaptus "žaidimus po kilimu" ir dedasi tikrais lietuviais.

alvydas 58 - tam ir kt.2014-08-22 17:26

" .. kad pasigincytume, apsikeistume nuomonemis .. " apie ka? apie Slavianske prie skydo prikalta vaika? ir "gince gims tiesa" ?

alvydas 58 - tam ir kt.2014-08-22 17:23

- ispudis toks - ekspertai.eu atidirbineja khuilo Putinui.

602014-08-22 17:21

Bukit logiskas,-jums netinka, tai ko jus isikabines i ekspertus ?

d32014-08-22 17:20

pirma pats issiaiskink kas tai yra mastyti.

d32014-08-22 17:17

ir dar, kazin ar patackas ne is soroso lesyklos paukstis? pagal giesme nesa y tai. tsakant, kas moka pinigus, tas ir giesmes uzsako.

to582014-08-22 17:13

gal jūsų išprusimas kaltas,jei jums ekspertai tinka.Apie šį atveją taip pat turėtumėte pamąstyti.

d32014-08-22 17:12

jis cia tik trolina. delfio informacija surasyta jis laiko po megzta berete.

Darius 54tam2014-08-22 17:09

Na jeigu jusu neprivercia mastyti, tai gal kaltas jusu isprusimas, kad ismoke kalti, bet ne mastyti ? Cia pateikiama ivairi informacija is ivairiu saltiniu,- ja analizuojant ir mastoma. Jei jus norite vienalytes informacijos kodel jus neliekate kokiam delfyje pvz. ? "tikėti gali tik tie,kurie nori paburnoti ir tam čia gera vieta." ,- na taip, tai ir matosi. Kaip, kad jusu bedramintes Ritos:"isverstaskuriu,prorusisku,kazkokiu psichopatu grupele formuojama vietiniu zaliuju zmogeliugu kolona". Tai jusu pagrindiniai "argumentai". O mes cia lankomes , kad pasigincytume, apsikeistume nuomonemis, nes "gince gimsta tiesa". Velgi, norit burnoti,- eikit i delfi ir lryta, kam jus mums prikaisiojate savo ydas ?

d32014-08-22 16:58

taigi, za sto barolis, na to i naparolis

super2014-08-22 16:56

"disidentas" kalba apie "ideologinę liniją". Nesu žurnalistas, bet įsivaizduoju, kad egzistuoja tiesiog objektyvumas be jokių linijų. O gerb. Patackui patinkanti linija puikiai išreikšta 15min portale, tai siūlyčiau ten ir bendradarbiauti.

d32014-08-22 16:55

megztos beretes nepriversi mastyti

to522014-08-22 16:51

nepriverčia mąstyti,nes pateikia suklastotą informaciją.Vieną kitą įvykį lyg ir teisingai pateikia,bet kontekste taip suvelia,kad gaunasi atvirkščiai.Juo tikėti gali tik tie,kurie nori paburnoti ir tam čia gera vieta.

d32014-08-22 16:48

teisigai, reikia skaldytis su jewrozombiais ir gelbeti Lietuva nuo okupacijos ir jewrokolaborantu.

to 50 gavosi šū...2014-08-22 16:44

Wau kokie žodžiai "Šis portalas nuo pat pradžių buvo sukurtas tam, kad skaldytų visuomenę, keltų nepasitikėjimą valstybe ir skleistų antieuropinę propagandą." o gal jis priverčia mąstyti?

to ptksš2014-08-22 16:43

ko pergyveni- dar gi lieka tau labia daug ir delfis ir 15 min. ir net lietrytis su kuznecovaite ir pomerancevu ir kitais.

gavosi šū...2014-08-22 16:40

Joks čia lūžis neįvyko ir ekspertai niekada nebuvo disidentinis portalas. Šis portalas nuo pat pradžių buvo sukurtas tam, kad skaldytų visuomenę, keltų nepasitikėjimą valstybe ir skleistų antieuropinę propagandą. Iš esmės Ekspertai niekuo nesisikyria nuo tų leidinių, kuriuos gerb. Patackas įvardijo, "marginalia šutve". Skirtumas tik toks, kad šis portalas buvo skirtas kitai auditorija, nei "laisvas laikraštis" ar koks "karštas komentaras". Ir būkim teisingi, technologams, kūrusiems šitą igeologinį ginklą tikrai pavyko patraukti dalį išsilavinusios, galvojančios publikos ir gana sėkmingai manipuliuoti informacija bei sėti jų galvose euroskeptikų idėjas. Ekspertai labai subtiliai įsiliejo į energetinės nepriklausomybės projektų griovėjų gretas. Taip sakant, dirbo tą patį, kaip ir "marginali šutvė" tik subtiliau. Nemažai prie juodų Ekspertų darbelių prisidėjo ir laiške minimi pasitraukę autoriai. Na, bet atsitokėjo žmonės... pamirškim. o kare, kaip kare... propagandiniame kare galioja tos pat taisyklės. Kodėl Rusijos technologai prieš prezidento rinkimus nutarė pakeisti Ekspetų pobūdį, sunku pasakyti. Aišku tik tiek, kad visos jėgos buvo mestos referendumo organizatorių veiklai paremti ir prezidentės kompromitavimui: žemo lygio, primityviam, akiplėšiškam. Šita propaganda, akivaizdžiai, buvo skirta žemiausio lygio publikai... Ir Kremliaus technologai suklydo... nežiūrint primityvumo ir skandalingumo, Ekspertai netapo populiarūs tarp žemiausių socialinių sluoksnių, kurie galėjo nulemti prezidento rinkimus ar referendumo likimą. Kaip teisngai p. Patackas pastebėjo,vietoj to, apie Ekspertus savo gretas suglaudė nusenę KGBistai, buvę partsekretoriai, visokie, į paraštes nustumti, mokslinio komunizmo profesoriai, sovietmečio žurnalistai ir panaši publika. Na jie čia skaitinėja tas anonimines rašliavas, komentuoja, bendrauja, lieja apmaudą, plūstasi... bet šitie vargetos jokios įtakos šiandien neturi, jie niekam neįdomūs... Jų balsas tikrai į Dangų neina. Todėl, manau,nereikia piktintis Ekspertais. Atvirkščiai, reikia džiaugtis, kad Rusijos propagandistai susimovė, kad iš rusų ideologinio-propagandinio projekto "ltvnews. online" gavosi šūdas. Su kuo visus ir sveikinu... Ir jau tikrai, p. Patackai, naivu siųlyti portalo vadovams pasibarstyti galvą pelenais, ar išduoti tuos, kurie stovi už jų nugarų. Čia juk Rusijos karas,kurį jie paskelbė visam civilizuotam pasauliui, ko gero vienas didžiausių ideologinių karų, kokius matė mūsų planeta. Šito karo kareiviai ir generolai sentimentų ir moralinių skrupulų neturi, jų galvos kietos, dantys aštrūs o širdys šaltos. O gal jie jų net ir neturi...

to vilnietė 28-am2014-08-22 16:39

pala pala apie kokia baimę tu kalbi -greitai kaip tik bus pavojinga kalbėti, kas neatitinka mūsų valdančiųjų interesų- ruošiamos gi įvairios priemonės kaip kovoti tipo su "informaciniu karu"

ptksš2014-08-22 16:37

Man rodos, jog sparčiai artėjama prie "Karšto komentaro" idealogijos. Vadinasi, tampama absoliučiu š...

d32014-08-22 16:29

o kam megztom beretem vargti skaitant rusiska liberastine opozicija?, ta paty, net maidauniskai pasisokinedama atkartoja Svyturio salies pozocija.

Ritai2014-08-22 16:28

Pasakykite kaip su jumis galima bendrauti ir diskutuoti kai jusu kultura, matomai, stovi ant " isverstaskuriu,prorusisku,kazkokiu psichopatu grupele formuojama vietiniu zaliuju zmogeliugu kolona" pamatu, o jus atstovaujate "aktoriu,inteligentu,kovotoju uz tiesa" gretas ? Su jusu komentaru lygiu jums tiesiai i lryta ar delfi ir tikiuosi, kad ten "klausantis ir ziurint propogandinius kanalus" jums "protelis" nepasimaisys, jeigu jau nevelu.

rinkėja2014-08-22 16:22

Gerb. Patackai,kai aš,Jūsų rinkėja,prieš rinkimus paklausiau kas sieja Jus ir Drąsos kelią,kurio dėka Jus einate seiman, man atsakėte, kad MERGAITĖ,JOS AŠAROS. Paaiškinkite, prašau kodėl šiandien nesiekiate nušluostyti vaiko ,kurį valdžiažmogiai įkalino ,ašarų? Kodėl nutilote, kodėl nesimato Jūsų nei TIESOS akcijose, nei teisiamųjų dėl TIESOS teismo salėse, o žodis"mergaitė"Jums tapo tarsi be tabu. Kas Jus taip paveikė? Gal Putinas, gal Ukraina, gal Nakas? Kas? Atsakykite savo rinkėjams. Tiesos pirmiausia reikia ieškoti pas save, o ne Ukrainoje,Rusijoje ar kokiame Izraelyje. O,suradus ją ir MELUI bus sunkiau užpulti TEISINGĄ Lietuvą.

atpildas toJulius Puras2014-08-22 16:20

Viename is savo komentaru jus parasete kad ekspertams truks kulturos atsakyti i Patacko straipsni.Pirma nereikia daryti isankstiniu prielaidu antra jums patiems truksta kulturos nes jus taip ir neatsakete i klausima tai kuris leidinys raso objektyvia tiesa.

sevy2014-08-22 16:16

aciu ekspertai kad esat ir niekam nepadlaiziaujat, neparsiduodat

Rita2014-08-22 16:16

Taip po truputi ir tampama Lietuvos isdavikais. Is pradziu viska ka bedarytu valdzia keiksnojama,nieko teigiamo nematant. Po to pastovi negatyvi nuomone apie JAV,ES,o Rusijos propogandines zinutes pateikiama kaip tiesa. Kartu su cia komentuojanciu isverstaskuriu,prorusisku,kazkokiu psichopatu grupele formuojama vietiniu zaliuju zmogeliugu kolona. Kuri pasitaikius pirmai progai puls patarnauti rusu okupantams. Taip buvo ir 194o. Siandien aktorius,inteligentas,kovotojas uz tiesa,o atejus dienai X -isdavikas. Dar suprantu tuos pastovius komentatorius blevyzgotojus,nors ir anonimai ,taciau aiskus Lietuvos priesai. Taciau ko siekia prisidengdami tiesos ieskojimu sio portalo ,LL,KK redaktoriai nesuprantama. O kas nori zinoti kas vyksta Ukrainoje tai skaitykite ne lietuviskus o rusu opozicijos portalus GORDON,Grani ru. ,Obozrevatel,The new Times,Novaja gazeta,Unian net. ,Kasparov ru. ,Exo Moskvi,Dozd,radio Svoboda,Golos Ameriki. Kur galima paskaityti ir paklausyti protingu protingu,intelektualiu zmoniu. O klausantis ir ziurint Kremliaus propogandinius kanalus su Kisieliovu ir Solovjovu gali ir protelis pasimaisyti. Kas puikiai atsispindi daugelio komentaruose.

40komentarui2014-08-22 16:15

Venckienes?O kodel Venckienes?Koks briedas.........

gerai,2014-08-22 15:57

kad bent ,,Laisvą laikraštį'' pripažino netikusiu.Ten visiškas chaosas-be jokių dokumentų,klastotės.Žodžiu,venckienės laikraštis.Ir būtinai puolimas prieš teisėsaugą,visų valdžios ,,nuskriaustūjų''užuovėja.Jei jį uždarys,tai prašviesės padangė.

to cha2014-08-22 15:50

gero vardo jie niekad ir neturėjo. Nors man ir nepatinka dabartinis mūsiškių dėmesys Ukrainai,bet ekspertai pateikia netikslią informaciją. Kad ir apie landsbergį. Vieną sakinuką įmetė dėl Bražuolės. Vertas dėmesio sakinys,bet kontekstas nevykęs. Kad landsbergis pats išsiduoda dirbąs ne Lituvai,tai čia nereikia ir ekspertų. Daug klausimų ekspertai paliečia nekompetetingai ir nepagrįstai. Patackui patiko,kai garbimo kedžius. Ir dabar turbūt tebepatinka. Toks ir teisuolis tu,patackai.

XXX2014-08-22 15:47

Patackai, tu dar del XXX rubrikos padaryk koki panasu pareiskima, tada tikrai viskas bus aisku.

vilnietė 28-am2014-08-22 15:46

nejuokink, gerai, apie kokią savigarbą čia kalbi? Baimė. Kaip vėjas pūčia, taip linksta. Nuomonė.

Cha2014-08-22 15:38

Taigi, gerą vardą sugadinti lengva, atstatyti kartais ir viso gyvenimo gali nepakakti. Aišku viena: ką nerašytų, Ekspertais pasitikėti jau negalima. Beje, nieko įdomaus, išskyrus rusišką propagandą ir nerašo. :(((

Dabar aisku2014-08-22 15:36

Mes visi kartu paemus esame gerokai debilavota nacija

mūsų2014-08-22 15:30

politikams tikrai vertėtų būti santūresniems.Prisinkim Graužinienę.Negražu buvo vykti ir bučiuotis su sukilėliais.

Darius J.Purui2014-08-22 15:29

Snekedamas apie R. Paulausko mintis jus tariat "Mūsu tautos bėda tame kad mes esame paversti demagogijos vartotojais nesugebančiais adekvačiai vertinti ivikius." Tai pirma jus niekuom nepaneigiate R. P. minciu, ir taip tikrai uzsiimate demagogija. Jus gal nesupratote, bet daugelis cia komentuojanciu nesijaucia "nesugebanciais vertinti ivykius", o kiti ateina , kad isgirsti ne tik "partines" linijos nuomones. "ekspertai.... tapo kremlinės propadandos platintojais Lietuvoje". Ar kitokiu minciu isreiskimas butinai propoganda ? Tai kas jums priimtina ? Jus, pries minciu ivairuma? Jei taip toliau, tai as jus jau matau ir uzdegant J. Bruno lauza, nes jis juk skleide propoganda ! "aš "ekspertus" išmečiau iš savo FB" ir"man regis kad jus esate eilinė demagogijos auka"... Mano , grynai asmenine nuomone, kad zmones kurie mato pasauli per FB, kazkuom tai riboti. Panasiai kaip JAV zvalgyba... bet jie turi teise egzistuoti (-: . Na, o kas auka ? Ar jus,su jusu vienintele ir neklystancia(matomai) nuomone ar zmones , kurie skaitydami oficialia spauda pasigesta objektyvumo, nors minimalaus? Beje, nepritariu komentaru blokavimui, nebent labai necenzurisku, lryto stiliuje, kitaip prasides ir "negeru" straipsniu blokavimas.

aš,2014-08-22 15:28

eilinis,taip pat esu prieš tai,kas prasidėjo Ukrainoje. visi,kas kvietė Ukrainą jungtis prie ES turėjo suvokti,jog tai slavų tauta,kur beje,net pačių rusų joje labai daug. Be to-šalis,nežinamti demokratijos. Jos pačios viduje vyksta didžiulis susiskaldymas kuriuo keliu sukti. Ir tai gali tikrai sukelti pasaulinį karą,jei dar pradėsim remti ginklais. suvokit,kad jie patys viduje skilę perpus. Mums,lietuviams,kištis į jų reikalus išvis nereikėjo. Pagaliau tokios šalies prijungimas prie ES gali net sugriauti ES. Kam tai buvo naudinga? Juk Krymas kaip ir priklauso Rusijai pagal istoriją ir Putinas jo neatiduos. Reikėtų bent tai suvokti ir tenkintis bent mažesne teritorija. Šiuo atveju man patinka Tomaševskio pažiūra. Kitais klausimais su juo nesutinku. Kodėl mes turim pulti ukrainiečiams į pagalbą?

atpildas2014-08-22 15:28

Prisidedu prie 21 komentatoriaus isvardinkite tamsta Juliau tuos leidinius kur galima rasti objektyvia informacija kuri nebutu prorusiska,proamerikietiska,netarnautu esamos valdzios rusofobiskai politikai.Kur rasti tiesa o ne mela iviniota i blizganti demokratijos popiereli?

del ideologines linijos2014-08-22 15:20

Kai tik pradedama remtis kokia nors ideologija, TIESAI nebelieka vietos. Daugeliui įvykiai Ukrainoje yra didžiausias stabdis, neleidžiantis blaiviai galvoti. Nenuostabu, nes tai labai karšta zona ir vertinimai to, kas ten vyksta, yra daugialypiai. Bet negali nesutikti su tuo, kad spauda šiuo klausimu pateikia kalną dezinformacijos. Rusijos spauda taip pat. Skirtumas iš esmės tas, kad lietuviškoji žiniasklaida atvirai meluoja, o rusiškoji pateikia tik vieną tos informacijos pusę - patogią Rusijai. Bet aš lietuviškoje spaudoje radau tik vieno žmogaus teisingą situacijos vertinimą - Mindaugo Puidoko straipsnius, kur blaiviai, be isterijos ir nuosekliai sudėlioti faktai ir vertinimai. Kad tie straipsniai buvo nepatogūs kažkokiai ten "ideologijai" matyti iš to, kad jie gana greitai pradėti blokuoti (paskaitai pradžią ir negali paskaityti tęsinio). Tokios IDEOLOGIJOS mums reikia? O gal mums tikrai reikia visapusiškos TIESOS? Ne prorusiškos, ne prolietuviškos, ne proeuropietiškos ir neproamerikoniškos? ltvnews. online pateikia informaciją ne tiks apie įvykius Ukrainoje, jei pastebėjote. TIESA ir jos ieškojimas turi būti pagrindinė IDEOLOGINĖ LINIJA. Sėkmės ltvnews. online

Pagarba doram Tautos riteriui- A.Patackui...2014-08-22 15:14

Užuojauta Nakui ir Puidokui, ,,nuėjusiems į lankas "Kremliaus naudai dėl kvailumo arba dėl primityvesnių paskatų....:)

to vilnietė2014-08-22 15:10

gal būt todėl, kad dar turi šiek tiek savigarbos.

Prašalietis2014-08-22 15:09

Dideliam elektros lempučių,žodžio laisvės,demokratijos, ir kitokių tautinių moralinių dalykų specialistui A. Patackui paprastas žmonių informavimas neįsivaizduojamas be ideologinės linijos. Ankstesniais laikais ideologinė linija Tarybų Lietuvos patrijotams buvo Maskvos linija, šiandien buvusiems profesionaliems Tarybų Lietuvos patrijotams tapus "tautiniais patrijotais" ideologinė linija yra JAV Vašingtono ideologinė linija. Tad tokie kaip Patackas profesionalūs visų sričių tautiniai patrijotai neįsivaizduoja, kad gali būti objektyvus paremtas faktai visuomenės informavimas. Kur turbūt Ukrainos Lietuvos šiandienos ideologų skelbiama Ukrainos "kova už laisvę" nuo Putino Rusijos tėra inspiruoto JAV antikonstitucinio Maidano valstybinio perversmo tęsinys. Čia jokiom kovom už kokią nors laisvę ar nepriklausomybę net nekvepia. Vieni prasivogę oligarchai pakeitė kitus tokius pačius. Tik jei ankstesnieji Juščenka,Timošenko, Janukovičius ir jų chebros buvo tik vagiai, tai dabartiniai JAV statytiniai yra ne tik vagiai plėšę Ukrainos žmones ir krovęsi turtus, bet ir žudikai,kurie su JAV tyliu pritarimu naikinanti savus ukrainiečius. Kas nors kiek sekė Ukrainoje įvykius nuo pat pradžių, tas žino kaip yra iš tikro Ukrainoje, ir čia vargu ar padės tokių "tautinės moralės patrijotų" kaip Patackas aiškinimas net ir laikantis "teisingos" tautinės ideologijos linijos. Gimęs bolševiku ir mirs bolševiku, nes jis be ideologinės linijos nemoka ir negali. Šiandienos lietuviško ar ukrainietiško tipo patrijotai, turi būti neblogai sudirbę visokiose privatizacijose, arba turi būti su tokiais susiję, turi turėti nemažai pinigų ir juos laikyti užsienyje. Taip pat gali tautiniais ptrijotais būti, kaip Ukrainos gynybos ministras Avakovas, Porošenka jei esi užverbuotas JAV CŽV agentu. Tokie ant JAV turtų įšaldymo grėsmės kabliukų pakabinti "tautiniai patrijotai" ar JAV užverbuoti agentais "tautiniai patrijotai" labai gerai "atstovauja" savo tautų interesus. Valio šiandienos tikriems "tautiniams patrijotams". SLAVA UKRINIE, SLAVA LITVIE. Tik NESLAVA RUSAMS ir kol kas nelabai SLAVA KINAMS.

vilnietė2014-08-22 15:03

ačiū, gerb. A.Patackui už tiesą.Niekaip nesuprantu, kodėl viskas taip apsivertė? Ne vien šis portalas, KK.,LL, žurnalistai R.Janutienė,K. Krivickas ir kt. Nuomonė.

sluota2014-08-22 15:00

ekspertai, labai prasau jusu blokuoti komentaruose siuksles, tokius kaip puras ir panasius, neleiskite tersti spec tarnybu ar penktos kolonos komentarais. tebunie tie zmones-provokatoriai dirba delfiuose ir kitur, ten pakankamai vietos. laikykites!

Albas2014-08-22 14:55

Juliau Purai, pagal jūsų komentaruose daromas gramatines klaidas galima daryti vienareikšmišką išvadą - jūs esate rusakalbis. Pagal komentarų tematiką ir argumentaciją darytina loginė išvada - jūs penktos kolonos atstovas arba etatinis darbuotojas iš Latvių gatvės.

Ir dar Juliui Purui2014-08-22 14:54

Kokiais autoriais, žurnalistais, Jūsų nuomone, šiandien labiausiai galima pasikliauti. t.y. kurie neiškraipo faktų?

Dzūkija2014-08-22 14:52

Gerbiamas Patackai,šiandien kalbėti apie TIESĄ nelengva,kai aplink tik interesai... Lietuvos užsienio reikalų ministras ragina nepamišti apie Lietuvos geopolitinius interesus - kokie jie Donecke? Juk ten irgi gyvena žmonės,augina vaikus ir turi savo vizijas apie ateitį. Ar Kijevas degindamas ir bombarduodamas rytų Ukrainos gyventojus gina savo LAISVĘ ar savo INTERESUS... Įdomu,kokia būtų tiesa,jeigu panorėtų atsiskirti ir tapti savarankiška kuri nors Rusijos sritis? Būkim sąžiningi - tiesa yra TIESA - ji negali atstovauti kieno nors interesams,nes tada tai jau nebe tiesa,o tik propaganda... Ir Lietuvai,ir rytų Ukrainai,ir Kijevui reikia taikos - o be TIESOS tai neįmanoma pasiekti...

Juliui Purui2014-08-22 14:52

tai kokie šaltiniai Jūsų nuomone šiandien yra patikimiausi informacijos suteikime?

j2014-08-22 14:51

ekspertai.eu yra įdomus portalas su sveika ironija budinantis mus iš "demokratinių laisvių" miego.

Kiek kainuoja sąžinė?2014-08-22 14:47

Pritariu gerb.A.Patackui. Manau melas nėra pateisinamas už jokius pinigus. Klausimas kas privertė Ekspertus parsiduoti ir už kiek? Geriau būtumėt visai užsidarę nei parsidavę. Gėda.

Teisingumas ir „mailiaus“ byla2014-08-22 14:41

Mes visi labai stengiamės būti teisingi ir iš kitų reikalaujame teisingumo. Dabar, kai dar vienai kadencijai yra perrinkta LR prezidentė ir pradėjo veikti nauja LR vyriausybė, jau yra iškelti nauji uždaviniai ir yra visuotinas pasiryžimas susitelkti kovai su korupcija ir kitokiomis blogybėmis valstybėje. Generalinė prokuratūra neskundė Aukščiausiajam teismui visų dalyvių išteisinimo „mailiaus“ byloje. Taigi, valstybinės institucijos ir atsakingi asmenys turėtų pradėti veikti ir siekti teisingumo: pvz. reikia išsiaiškinti, kas ir kodėl pagamino netikrą „mailiaus“ bylą ir 5 metus mulkino visuomenę! Tiksliau: – netikros bylos gamintojai yra žinomi, bet reikia įvertinti jų veiklą ir siekti jų atsakomybės pagal įstatymus. Ar ir vėl bus “niekas dėl to nekaltas”, nors verslininkams ir valstybei yra padaryta milžiniška apie 90 mln. litų žala? ..

aurelijus2014-08-22 14:37

ekspertai liko vieni is labai nedaugelio kur gali rasti informacijos tokios, kurios nepateikia kiti, ne lietuviskos propagandos. patackas visada buvo konservatoriu ir landsbergio apsauginis, taciau smerkti zmogaus uz jo tokia nuomone negalima. ukrainoje isprovokuotas karas ir beprasmes zudynes daug ka atskleide. idomu ka ekspertai atsakys.

2 ruta2014-08-22 14:31

tokie kaip tamsta buvo TSRS geriausi komjaunuoliai...paklusnūs partijai ir jos vadams.Patys negalvojo tik saliutavo. Kur netiesa 3 komentare?Ar jūs skaitote tik delfį ir žiūrite skydinės televiziją?Jei taip tada jums nepadės niekas...

tu rutai2014-08-22 14:31

o mums atrodo, kad jus turite proto negalę. Saugokite savo sveikata

tam Julius Puras2014-08-22 14:28

eik kasti žemę,nešioti prekes maximoje,žodžiu užsiimk veikla pagal protines galimybes.Nelįsk ten kur reikia domėtis,skaityti,gilintis ir turėti tam gabumų.Ne tau tai...

ruta2014-08-22 14:26

3 numeris , jus turite proto negalia , ar tiesiog taip uzdirbate ?

Buvau2014-08-22 14:24

bepradedantis tikėti į Patacko atsivertimą kai Garliavos byloje nesavanaudiškai stojo į nukentėjusių pusę.Dabar linkstu manyti,kad tai tebuvo pigus politinis triukas.Nes vėl landsberginė kiršinimo politika ima viršų.

2 Julius Puras2014-08-22 14:22

kam tu reikalingas jeigu net logiško komentaro be klaidų neparašai?Štai tokiems ir skirta plūstanti per visus kanalus grobuoniška globalistų propaganda....

Na2014-08-22 14:19

Na kiek durnių dar yra - senai aišku, kad Amerikai reikia karinių bazių Ukrainoje, kad lėktuvą numušė chokolai - kiek durnių dar čia yra Lietuvoje ir tiki tom nesąmonėm ir ko čia siekia lietuviai, Patackas tai miršta už LandsBergą, kuris kursto Lietuvą prieš Rusiją. Ko čia siekima - gi pakenkimo tik Lietuvai

autoriui2014-08-22 14:13

Kaip tik ekspertai.eu liko vieni iš paskutinių - kur pateikiamos žinios ne iš vienų vartų - taip turi būti demokratinėje valstybėje. Žmonės turi teisę girdėti įvairią nuomonę, o jau jie patys padarys išvadą. Ir tai yra ne DEGRADACIJA, o normali praktika - žodžio laisvė. AČIŪ ekspertams.eu.

To Darius2014-08-22 14:12

Taikliai ir aiskiai

Darius2014-08-22 14:08

Gerbiamas Patackai, esu eilinis portalo skaitytojas, Jūs privalote įvardinti asmenį ar jų grupę, kurie jus priverte dergti sveikas R. Paulausko mintis ir jus vercia dergti komentatorius kurie turi skirtinga nuomone nei tu "prie lovio", iskaitant ir jus ? Kas smulkus grauzikai,- mes ar jus kuris vogia "semetchkas" is parduotuves ? Ir tai jusu stilius,-"nesąžiningai ir kvailai gudrauti, laikant skaitytojus idiotais" ir kišant militaristine prolandsbergiska informacija.

Nesuprantu2014-08-22 13:59

ko nori ponas. Kad grįžtume į sovietmetį prieš kurį pats kovojo? Kad užsikištume ausis ir užsirištume akis? Jeigu jums,politikams,nėra žodžio tiesa ar teisybė,o yra tik komanda pagal kurią jūs pasiruošę baltą vadinti juodu ir atvirkščiai,tai eiliniai piliečiai nesusiję su jokia prievole ir laisvi vertinti faktus kaip yra. Kokia čia paslaptis,kad Ukrainoje įvykdytas valstybės perversmas su pagalba iš užsienio? Kokia paslaptis,kad tai antikonstitucinis veiksmas ir viską buvo galima išspręsti rinkimais ir derybomis,tuo labiau,kad visi susitarimai ir taip buvo pasiekti ir kaip garantai dalyvavo net trys ES valstybių atstovai? O gal paslaptis,kad dabar rytų regionus visa karine galia naikinantys perversmininkai daro nusikaltimą? Kad miestus apšaudo gradai,uraganai,tankai aviacija ir net balistinės raketos tikriausiai aš meluoju? Tikriausiai reikia tylėti ir slėpti nuo savo piliečių tikrą padėtį,o pabėgėlius vadinti turistais,kaip tai daro JAV? Teisybė ir tiesa yra tokia kokia yra nepriklausomai kas norėtų ją nuslėpti. Pasaulis labai mažas ir dabar geležinės užkardos nepastatysi. Didžiulė gėda pirmiausiai JAV ir ES,kad organizavo šį perversmą,kad tyliai skatina rytinių Ukrainos gyventojų genocidą ir leidžia po perversmo atėjusiam režimui fiziškai ir morališkai naikinti pasipriešinusius. Ukraina buvo laisva šalis ir ji nekovojo su jokiu agresoriumi,o tik viena oligarchų grupuotė pakeitė kitą. Pagarba Rusijai,kad neliko abejinga ir bent kokią pagalbą suteikė naikinamiems slavams.

vapsva2014-08-22 13:56

Paskutiniu metu vis rečiau čia užeinu. Už kokius "nuopelnus" Ekspertai KGBistano propogandą bando prastumt?

:-(2014-08-22 13:48

Pritariu gerb. A.Patackui.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi