Jūsų dėmesiui siūlome dokumentą, kurį drąsiai galima priskirti lietuviškosios prokuratūros perlų aruodui.

ekspertai.eu netolimoje ateityje planuoja atidaryti tokių prokuratūros dokumentų ir sprendimų aukso fondą, kur vienoje vietoje bus galima susipažinti su ryškiausiais prokurorų darbais.

Prokuroras Aidas Giniotis, kurio nutarimą matote žemiau, be abejo, atsistos į vieną garbės eilę šalia tokių pokurorų kaip Sigutė Malinauskienė, Gintaras Plioplys, Vilma Gužaitė, Rasa Miltinytė, Gintaras Jasaitis, Darius Raulušaitis, Irmantas Mikelionis, Darius Valys bei kitų iškilių teisėsaugininkų.

Prokuroras A. Giniotis gegužės 9 d. nutarime atsisakyti pradėti ikiteisminį tyrimą šį savo sprendimą argumentavo cituodamas tikrovės neatitinkančius parodymus, esą advokatas G. Černiauskas realiai nelietė nešamos mergaitės, o tik saugojo, kad tuo atveju, jei L. Stankūnaitė jos neišlaikytų, jis galėtų vaiką sugauti.

Kritiškai vertinant tokius tiek advokato, tiek L. Stankūnaitės parodymus, kyla pagrįstos abejonės šį nutarimą priėmusio prokuroro sugebėjimu realiai vertinti jam pateiktus duomenis ir jų santykį su kitais duomenimis bei aplinkybėmis.

O aplinkybės buvo tokios: 1. Advokatas G. Černiauskas leidimo būti privačios nuosavybės teise valdomame sklype neturėjo.

2. Advokatas G. Černiauskas, kaip pats teigė, atvyko su savo kliente jos prašymu į ne jai nuosavybės teise priklausančią teritoriją.

3. Advokato G. Černiausko vykimo kartu su savo kliente tikslas buvo suteikti pastarajai fizinę pagalbą, kurios realiai galėjo prireikti.

Tai suteikia pakankamą pagrindą išvadai, kad advokatas G. Černiauskas vyko tam, kad dalyvautų mergaitės fiziniame perėmime, nes jo klientei L. Stankūnaitei reikėjo fizinės pagalbos ne bulvėms kasti, o būtent nešti mergaitę. Tokiu būdu pagalbos teikimas L. Stankūnaitei sąmoningai įvardijamas kaip pirminis veiksmas, realiai žinant, kad ta pagalba iš tiesų buvo nukreipta į mergaitės veiksmų apribojimą.

Be fizinės pernešimo paslaugos, advokato G. Černiausko elgesys atitinka psichologinio poveikio mažamečiam vaikui turinį. Advokato buvimas betarpiškai arti mažamečio vaiko turi būti įvardijamas kaip tiesioginis psichologinis vaiko veiksmų įtakojimas – kažin, ar toks artimas svetimo vyro buvimas nepadarė įtakos mergaitės fizinių veiksmų (pasipriešinimo) intensyvumui ir ryžtingumui.

Įdomu, kad šis advokato G. Černiausko darytas poveikis mažametei mergaitei net nėra vertinamas.

O juk mergaitė turbūt negalvojo, kad kažkoks vyras padeda L. Stankūnaitei ir saugo ją, kad ji nesusižalotų, jei kartais L. Stankūnaitė jos neišlaikytų. Ji greičiausiai to vyro bijojo ir suvokė kaip jos fizinius veiksmus ribojantį asmenį. Ji gal būtų stipriau pasipriešinusi nešimui, bet G. Černiauskas tuos jos veiksmus apribojo. Jau vien savo buvimu.

O pats akivaizdžiausias aptariamo nutarimo melas, tiesiog badantis akis – prokuroro teiginys, jog matomas faktas, kad advokatas eina apsikabinęs per mergaitę net ir L. Stankūnaitę, realiai neegzistavo. Tiksliau, prokuroras remiasi advokato žodžiais, esą jis nelietė mergaitės, nors tai visiškai prieštarauja faktams, įvykio metu užfiksuotiems vaizdo įrašuose.

Todėl būtina spręsti klausimą dėl prokuroro A. Giniočio atsakomybės įrašant į oficialų dokumentą melagingus duomenis.

Kalbant paprastesne kalba, dėl šio prokuroro nusižengimo turi būti pradėtas ikiteisminis tyrimas, o vėliau byla perduota teismui.

Naujausi

Komentarai (128)

Rikiuoti
....2013-07-18 13:57

Zmones kvaili padarai, mato ta ka nori matyti, o ne tiesa.

neveltui2013-06-15 06:55

yra TOKIA PATARLĖ-MELO KOJOS TRUMPOS

manau2013-06-15 06:53

kiti lietuvos žmonės ne tokie akli ir kurti,kaip prokuroorai....manau nei vienas verslininkas ,tokio darbuotojo nelaikyti darbe,o atleistų be algos,ir jokių kompensacijų,bepigu prokurorams,apsivelki prabangų kostiumą ir jau teisėsaugos elite,gali prieš kitus teisininkus pasipūtęs vaikščioti........čiūdai mūsų valstybėje vyksta,tik galvoju iki kada žmonės tylės....kaip galima tokies algą mokėti-KĄ VALSTYBĖ TOKIA TURTINGA?

jeronimas2013-06-07 01:41

Tai kokiuo tikslu advokatas ir biologine treniravosi kaip nesti vaika su plikio advokato sunumi? Pats advokatas viesai apie tai pasakojo? Bent jau pries meluojant susitartumet.O prokuroras mate ir parase tai,kas jam buvo liepta.Lieka klausimas,kas valdo prokurorus tyrejus ir teisejus????Kai sis klausimas bus isvyniotas,manau ir visas vaik-p-siu pulkas isaiskes.Va tuomet daug kam bus nelinksma.

baikite...2013-06-06 21:06

jau atsibodo anr gerbiamo advokato pilami purvai.Žiūrėkite savo kedvenckyno kuriame buvo pragaras įsikūręs su velniene.Ačių advokatui,anstolei,pareigūnams išvadavusiems mergaitę iš pragaro kančių.

birute2013-06-05 15:39

na ir issigimusi teisine sistema-sitaip izuliai meluoti-tikras nuzmogejimas.

r2013-06-05 00:42

abejoju,kad mergaitė nepaversta daržove : ar plikis sulauks atpildo?

r2013-06-05 00:37

ei,pliki,tai sakai,jog nenešei vaiko?ech,pliki....

dalia2013-06-04 15:31

stebūklų šalis ,aklas eina šaudyti velnių ,o matantis nemato to,kas dokumentiškai akivaizdžiai užfiksuota

Grasilda, > 1172013-06-04 10:09

Čekistai lygiai tą patį sovietiniais metais sakydavo suimtiems pogrindžio spaudos leidėjams, daugintojams ir platintojams. Tai tik įrodo, kad gyvename NE-TEISINĖJE ir NE-DEMOKRATINĖJE valstybėje, o neonomenklatūros citadelėje. Kol to nesupras mąstančioji tautos dalis, nieko ir nebus.

Jaunoji2013-06-04 04:24

Vienas zmogus nesa eidamas i prieki,o ne sonu.Sonu nesa dviese.Isbandykit,jei nesat to dare.

Violetiniams aktyvistams2013-06-04 04:11

Ar jums ne gėda, violetiniai, kedopedofilai? Šitiek laiškų išsiuntinėjote užsienio politikams, partijoms, ministerijoms, departamentams, visuomenės veikėjams, aktoriams, žmogaus teisių organizacijoms, ir nė vieno, absoliučiai nė vieno atsakymo, kurį būtų smagu paskelbti kad štai, “jie palaiko mūsų poziciją, jie irgi galvoja kad Lietuvos policija elgėsi kaip KGB stribai ir nacių Gestapo, kad mergaitę reikėjo atimti iš motinos, nes jūs, patvoriniai, taip nusprendėte, ir kad patvorio teismai turi teisę anuliuoti visų kitų teismų sprendimus”. Na ir kur tie atsakymai, pasidalinktie, pasididžiuokite jais, pasaulio debilų konkurso nugalėtojai, kedodebilai ir kedopedofilai! Kas jus pasaulyje palaiko? Kas irgi kaip ir jūs galvoja, kad lietuvių tauta yra vienintelė tauta pasaulyje, kuri taikos ir demokratijos sąlygomis, be jokio ginkluoto perversmo ar revoliucijos, visą valdžią savanoriškai perdavė pedofilų klanui? Kad Lietuva – vienintelė pasaulyje išgamų valstybė, kurioje visi teismai dirba pedofilų klanui. Ką jūs įtikinote, šlykštynės, išgamos? Parodykite ir įrodykite!

pinokiui2013-06-04 03:22

taip, man vis dar nuostabu ir labai baisu, kai pas mus atsiranda keletas vis dar iš stankūnaitės darančių švantąją. Realybė tokia, kad žmonės labai menko mentaliteto, nesugebantys virškinti informacijos savo galvom, tai ir intelekto, ir erudicijos, išsilavinimo stoka, o didžiausia stoka yra širdies.

černiausko2013-06-04 03:14

darbai tokie baisūs, kad jis net išoriškai supanašėjo su šėtonu. Seniai sielą pardavęs. Visai nenuostabu, kad rėkia, jog sniegas juodas.

Zina2013-06-04 02:20

Uz izulu melavima Cerniauskas turetu but nubaustas ypac grieztai, nes jis veike pries istatyma. Ta ryta ten buvo ir daugiau nusikaltusiu itatymui, yra filmuota medziaga , irodymu pakankamai ju kaltei irodyti....

Vida2013-06-04 02:15

Visiškai pritariu 82 komentatoriui.

įdomu,2013-06-04 02:03

kamreikėjo nešti mergaitę,jei ji ,mylėdama mamą,pati būtų tekina išlėkusi iš senelių namų,anot kuzios sapalionės,kad ji buvo mušama net per galvą. Peršasi išvada,kad mergaitė kategoriškai nenorėjo eiti,todėl ją nešė taip,kad net nesuspurdėtų ir nesipriešintų. Galima drąsiai teigti,kad pedofilija buvo,nes vaikas,mylėdamas mamą,savo noru tekinas lėktų jos glėbin,o dabar,net ir užlaužus p. Venckienei rankas,mergaitė nerodė jokio noro eiti su motina,bet ją dar visaip kaip vijo šalin

Turi būti2013-06-04 01:08

Atsakomybė reali tokiam prokurorui

to 82 (5.20.70.125):2013-06-03 21:17

galimai esi kuzia arba jos „ziniu saltinis“, nes vadovaujiesi Gebelso teorija- 100 kartu pakartotas melas taps tiesa!!! Deja, vien nufilmuota, nufotografuota ir paviesinta medziaga nedideliame epizode irodo Cerniausko ,,ne prie ko“. Giniocio nutarime, iš liudytojo Černiausko parodymo ikteisminio tyrimo apklausosos metu: ,,... Atsižvelgiant į ti, kad D. Kedytė sveria apie 40 kg. buvo realus pavojus, kad jai besimuistant L. Stankūnaitė galėjo mergaitės neišlaikyti“. Taigi, mergaitė ,,muistėsi“!!! Vadinasi, bandė ištrūkti, o Černiauskas, kurio ranka po mergaitės keliukais (tai ryškiai matosi 3 nuotr. ), padėjo Stankūnaitei pažaboti mergatės pasipriešinimą-muistymasi, jos kojas sukryžiuodami ir taip suteikdaimi jai skausmo. Ar supratai, pedofilu atstove, kad mergaite MUISTESI?! Vadinasi, pries ja buvo panaudota PRIEVARTA. Apie a. a. Kedi – sportiska vyra tik desimt cerniausku tegalejo nugaleti. Kaip negeriantis, nevartojantis narkotiku, besirupinantis savo fizine kultura, staiga taps girtuokliu, narkomanu?! Jei bandote ji apkaltinti pedofilija, tai kodel jis rase pareiskimus teisesaugai, prasydamas, reikalaudamas isaiskinti pedofilu irstva?! Juk galejo sau ramiai ir toliau tvirkinti dukra. Bet jam to nereikejo. Jis buvo shoke, suzinojes, kaip biologine daro pinigus- is mazos mergytes skausmo! Ir is viso, paciam neverta gaisti laiko ekspertuose, kituose tiesos portaluose- neitikinsi, nes daugelis mate policijos smurta Klonyje, mate linksma mergaite, mate ir paviesintas nuotraukas ir „Zepelinus“, kai apsinuoginusi stanke, palikusi vaika Kedziams, tariamai lankesi pas ,,mama“ . Nuotraukos irode ir D. K. , kad ji su seserimi tenkino savo nepazabojamus poreikius – komu eschio prodatsia! Mat tuo metu Kedys buvo isvykes verslo reikalais. O dabar biologine , pedofilu pagalba, tapo „svarbiausia liudytoja“, motinu motina... Juokinga, jei ne graudu – kokia baisia kaina-laisve nelaisveji ji moka uz tuos 3000 litu raudonoje pinigineje per seansa su mergaite. Slykstyne ji ir jai dirbantys pedu pisoriai.

Močiutė2013-06-03 21:15

Nešė-nenešė advokatas, koks jums skirtumas. Mergaitės motinai Venckienė geruoju neatidavė, nevykdė teismo sprendimo, pirmą kartą imant, gulėsi teta ir senoliai mergaitei ant galvos... Kaip kitaip vaiką išplėšti iš klaikios aplinkos. Niekada jokia teta ir seneliai nemylės vaiko kaip pati mama. Ir joks vaikas nieko kito taip nemylės kaip savo mamą. Tada mergaitė priešinosi, nes buvo nuteikta prieš mamą. Dabar jos laimingos, nors ir nėra dar laisvos. Venckienė ją išnaudojo, primokė baisių, šlykščių žodžių. Kai kedofilai paliks jas ramybėje, pasibaigus teismams jos bus laisvos ir galės išvykti. Ir tik iškrypėliai kedofilai svajoja, jog ją kas parduos. Norėtumėt? Nesulauksite. Sėkmės Laimai ir ištvermės. Kas gali suprasti jauną motiną, taip ilgai kovojusiai dėl dukrytės? Nejaugi esate tokie baisūs žmonės ir negalite pradėti kitaip mąstyti?

pinokis to 822013-06-03 20:09

Ar tu durna ????? Nusiprausk vėpla,gal išsiblaivysi... p.s.suprantu kokia 95% palaikančių stankūnaitę rašo samdyti aborigenai už kelis litus,bet yra ir tokių daunų-mankurtų kurie tuo tiki...stebuklai....

Patiko2013-06-03 18:41

Geras naujadaras - smaukūnų teisėsmauka, cha cha cha

jo2013-06-03 17:00

Drasiaus kelias informacijoje yra paviesintas mergaites anksciau rasytas laiskas /laimai/

Lietuvis2013-06-03 16:26

Kaip yra liudna , kad siu dienu Lietuvoje yra taip kaip matosi is sio "is kur vejas pro kur Oras" laisko. Kad melas ypac patalogines melages "isgimdytojos" stankunaites sakomas 3 mln. Lietuvos zmoniu ir skustagalvio prokuroro priimamas uz teisybe ir taip "isvartomas" kad nesitiki savo akimis ir ausimis. Jie kaip tankas ant musu Loretos sausio tragedijos metu vaziuoja. Visais frontais , apsiginklave melu, prievarta ir nieksybemis. Mes dabar turime tik skecius. Teisybes skecius, dorybes skecius ir tikejimo skecius....

Pikasas2013-06-03 15:51

RETRO 2012-05-17 ("šturmo" Klonio gatvėje dieną) MERGAITĖ “PAIMTA.” KĄ VISA TAI PASAKO APIE LIETUVOS TEISĖSAUGOS TEISINGUMĄ? Dabartinė “teisinė sistema”, manau, būtų sutraiškiusi Lietuvos Sąjūdį dar pačioje jo užuomazgoje. Išlaikiusi savo tvirtą galią dar nuo sovietmečio režimo laikų, galimai prikaupusi daug kompromatų apie valdžioje esančius, prisitaikiusi prie šiek tiek pasikeitusios aplinkos, pagaliau ji tapo lyg ir “valstybe valstybėje”. Be didesnės kontrolės ir atsakomybės. O juk tai ir yra viena iš neokomunistinės raiškos formų, kai grupiniai ir asmeniniai interesai, kartais netgi labai šlykštūs yra teisėsaugos nepastebimi arba net toleruojami, o bet koks pasipriešinimas neteisingumui yra traiškomas su didžiule galia. Galima netgi įtarti, kad ir šios istorijos metu teisėsaugos institucijų kai kurie pareigūnai netgi dangstė nusikaltėlius, falsifikuodami įkalčius ir ignoruodami šalies įstatymus. Jūs tik pagalvokite. Ir naujam šturmui buvo pasitelkta 240 policininkų. Teigiama, kad buvo atvykęs tiesiogiai ministrui A.Melianui pavaldus VRM vidaus pajėgų dalinys, netgi “Aro” vyrai, ginkluoti automatais. Ir į ką gi jie ruošėsi šaudyti, norėdami įvykdyti V.Kondratjevo teismo sprendimą? Į tuos, kurie nepabūgo mitinguoti dėl mergaitės teisės išlikti? Bei į tuos, kurie maldomis bandė atitolinti smurtą prieš mažą mergaitę? Europarlamentas Vytautas Landsbergis įžvelgė ir mato tokio, čia paminėto proceso grėsmes, tačiau ką nors iš esmės pakeisti jam nepakako būtinų svertų anksčiau, o dabar tuo labiau. Beliko moralinis beldimasis į sielas. Išgirsta tie, kurių sielos yra tam atviros ir pasiruošę girdėti. Toks profesoriaus kalbėjimas ypač svarbus, kai šliaužiantis politinis perversmas graso naujos LSDP – TT – DP “trojkos” konglomeratu. Ši nauja jėga netgi neslepia savo tikslų – sunaikinti visus tuos projektus energeninei šalies nepriklausomybei, kurie Seime šiandien yra pradedami aptarinėti. Tokiems tikslams pasiekti stengiamasi išlaikyti esamą teisinę sistemą tokioje pačioje būklėje, kokią matome dabar. Vienas iš tokios abipusės “otkatinės” pagalbos pavyzdžių yra bene pati skandalingiausia pedofilijos ir žudynių skandalo istorija. Opozicija suvokia, kokią griūtį jų šefuojamoje teisėsaugoje gali sukelti šios istorijos išsiaiškinimas iš esmės. Tad ir tie visi veiksmai, kuriantys apsauginį “stogą” visiškai nėra atsitiktiniai. Daug požymių rodė, kad naujas šturmas Klonio gatvėje artėja. Pagausėjo slaptų pareigūnų pasitarimų, buvo dirbtinai stabdomas prasidėjęs A. Ūso bylos tyrimas, vis aktyviau reiškėsi A. Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų gynėjai. A. Ūso bylą tapo sunku “paskandinti”, kol mergaitės globėja buvo patyrusi teisininkė Neringa Venckienė. Dabar jai globėjos teisės jau panaikintos. Kai kam verkiant reikėjo tai padaryti. Todėl buvo ruošiamasi ir veikiama dviejomis kryptimis. Vyko paruošiamieji darbai mergaitės “ėmimui” ir tolesnis N. Venckienės teisminis persekiojimas. Parinktas šturmui rytas, manau, buvo pasirinktas neatsitiktinai. Šiandien Seime prasideda labai svarbus šaliai energetinės nepriklausomybės įstatymų paketo tvirtinimas. “Permainų koalicija” atkakliai siekia, kad Seimas patvirtintų Vyriausybės pateiktus projektus . Kai dėmesys sutelkiamas į svarbius energetinius klausimus, pedofilijos ir žudynių skandalas, vaikų teisių pažeidimai gali būti savaime pastumti į antrą, mažiau reikšmingą planą. Energetinė Lietuvos nepriklausomybė yra labai svarbi mūsų šaliai, esančiai Rytų imperijos pašonėje. Bet moraliniai teisėsaugos aspektai dėl to neturėtų nublankti ir būti primiršti. Lietuvos piliečių siekis gyventi teisinėje valstybėje, kurios pagrinde yra teisingumas – ne mažiau svarbus. Dar galima pasiginčyti, kas yra svarbiau – mūsų dvasiniai ar ekonominiai aspektai? Beje, jei “Dainuojančios revoliucijos” metais nebūtų mūsų šalyje dvasinio pakilimo, tai apie šalies laisvę ir nepriklausomą ekonomiką galėtumėm ir šiandien tik pasvajoti. Kad šturmas Klonio gatvėje greičiausiai vyks labai greitai, rodė ir S. Vaicekauskienės pažadas šią savaitę į Garliavą nevykti. Atrodo, kad nepavyko ir šį kartą visiškai blokuoti stebėtojus Klonio gatvėje. Nežiūrint kamerų išjungimo, kai kas į viešumą vis tik skverbiasi. Atsiranda ir gyvai įvykį stebėjusių liudininkų, kurie teigia, kad prieš mergaitę ir vėl buvo panaudota prievarta. Prezidentė nurodė, kad mergaitės paėmimo aplinkybės turi būti ištirtos. Tenka suprasti, kad gali būti atlikti vidiniai patikrinimai. Apie tokio tikrinimo rezultatus jau pranešinėja policijos atsakingi pareigūnai, teigdami, kad jokios prievartos prieš mergaitę nebuvo ir kad dabar ji jaučiasi gerai. Kas labiausiai svarbu ir premjerui A. Kubiliui. Negi tik tiek tesvarbu? Tenka teisėsaugos institucijų pareiškimais vėl ir vėl suabejoti. Ar bus atliktas išsamus tyrimas ir visų dalyvavusių institucijų panaudoti veiksmai ir priemonės dar sužinosim. Net ir tokiu tyrimu tenka suabejoti, nes graudi patirtis rodo gan apverktinus rezultatus. Žinoma “Vsio zakonno” formulė neturėtų likti pagrindu visiems neteisėtiems aktams pridengti. Pedofilijos ir žudynių skandalas – už įstatymų ribų(vne zakona). Dabar teigiama, kad mergaitę turės teisę pamatyti tik viena vaikų teisių priežiūros pareigūnė, kuri turi teisę susipažinti su itin slapta informacija. Visos šturme dalyvavusių asmenų pavardės jau tapo didžiule paslaptimi. Kad tame akte dalyvavo ir advokatas G. Černiauskas, padėdamas mergaitę išnešti į automobilį taip pat daug ką pasako. Viskam, atseit, vadovavo antstolė S. Vaicekauskienė. Jos nurodymu video kameros buvo atjungtos. Gal tam, kad prievartos veiksmus nuslėpti. Ką nufilmavo polijos pareigūnai – taip pat didelė paslaptis. Gal jie kokį fragmentą atkiš ir TV žiūrovams, kai bus atrinktas tam tinkamas. Jei prasidėtų tikras tyrimas, tai tyrėjai tų filmų nepamatytų, kaip negali pamatyti Seimo nariai. O jei ir išsikovotų tokią teisę, tai gal gautų tik draikanų likučius. Kovo 23 d. smurtą užfiksavusio operatoriaus filmas paneigė bandymus policijai blefuoti. Šį kartą buvo kur kas gerokai labiau apsidrausta, kad į viešumą kiek įmanoma mažiau patektų. Atseit, vis dėl mergaitės interesų… Aiškinama ir tai, kad L.Stankūnaitei nebus leista išvykti iš Lietuvos. Pareigūnas priežasties tam nenurodė. Bandykime paspėlioti. L.Stankūnaitė, gyvendama gan griežto namų arešto sąlygose “prakalbėti” ir tapti svarbia saugoma liudininke neturi galimybių. Tad ją išleisti laisvai į užsienį yra nemaža rizika. Gal kai kas po šios operacijos mano, kad teisėsaugai pavyko pasiekti reikšmingą pergalę? Nemanau, kad taip galvojančių Lietuvoje ir tarp emigrantų bus daug. Po antro šturmo tokių gal nuo kokių penkių procentų dar labiau sumažėjo. Esu nuoširdžiai įsitikinęs, kad tai yra didelis tiesos ir teisingumo pralaimėjimas. Žvelgiant iš viešo intereso pusės, tai pralaimėjimas tos visuomenės dalies, kuri nori gyventi pagal LR Konstitucijos nuostatas, teisinėje valstybėje. Ši kartą manau, kad Lietuvoje pralaimėjo ryški visuomenės dauguma, o laimėjo visiška mažuma todėl, kad šios mažumos pavaldume yra jėgos struktūros. Kas buvo tos mažumos “vadybininkas”? – dar teks aiškintis. Gal pavyks tai padaryti taip operatyviai, kad žudynių karuselė būtų sustabdyta. Visuomenei tokios pamokos yra labai įsimintinos. Sąmoningumo augimo procesas privalo tęstis. Kitaip istorija mus vėl numes į kokią naują purviną balą. Šiuo atveju ją pavadinčiau neokomunistiniu pelkynu, kuris daug ką gali įsiurbti į savo akivarus. Privalome atsilaikyti ir ten nepatekti. Smurto šalyje ir taip didžiulis perteklius. Tad labai norisi, kad bent jau šioje kraupioje istorijoje tas perteklius dar labiau nepadidėtų.

82 am2013-06-03 15:32

neitikinamai parasei,tad rasyk dar ir dar karta-gal koks kvailys ir patikes

senuks2013-06-03 15:15

40 kg. bulviu maisa ir nemenkam vyrui yr ka nest. O is didelio "malonumo" besispardancia ir klykiancia mergyte nese melagis advokatas su "galiune", tik neaiskiu kokiu reikalu, stanke. Teisingai savo komentare pastebejo gerbiama Ozelyte, kad prokuroro akytes, galimai spiritu plautos buvo.

82-ajam mulkiui2013-06-03 15:06

Už kiek pardavei dūšią? Na, kai gryš gerb. N.Venckienė, tokie šmeižikai turėtų atsakyti pilnai. Ruoškis nužmogėjusi būtybe.

opa2013-06-03 15:02

"Man malonu jog galėjau pasikalbėti su mergaite ir ji viską smulkiai papasakojo,likome draugės su mergaite,su motina kurios nepažinojau". Kas čia per persona? kad gali kalbėti su saugomu asmeniu? Ar nebus iš imbierinės fantazijų šalies? Kodėl leidžia visokioms, nenutuokiančioms psichologijos, lįsti ir klausinėti, aitrinti tai, ką mergaitė turi pamiršti? Ką reiškia ta apsauga, jei užsimaniusios pasišnekėt šnekutės klausinėja ir peršasi į drauges?

Laikas paskelbti2013-06-03 14:53

Laikas jau nebeanalizuoti vien tik vykdytojų veiksmus, o viešai paskelbti užsakovų pavardes. Po pasikėsinimo į A. Drižių šie asmenys jau viiškai "prasišvietė". Tai yra atsakymas, kas surežisavo visas šias makabriškas bylas, kai Venckienė nelaimėjo teismuose iš keliasdešimties NEI VIENOS BYLOS, nepatenkintas nei vienas skundas. Tai yra raktas šioms byloms-jie iki šiol išlaikė įtaką per kompromatus, filmuotą medžiagą ir įrašus, iki šiol valdo prokurorus , policiją ir žiniasklaidą. "Juos pažinsite pagal darbus " -paskaitykite visus Sakalo straipsnius, pasekite pilkojo gebnerolo Paulausko "tylėjimą ", o ypač Sadecko "triumfo" baigiamąjį pasisakymą -pakeisime tapatybes, padarysime plastines operacijas, ir-"ką reiškia valstybei nupirkti stankūnaitei butą užsienyje". taigi aišku, kad jos ne nuo senelių bus slepiamos, o kad niekad neprabiltų tie-sos. jei prijungti dar ir teisiamų už porelių gaudymą policininkų parodymus, kai jie nurodė, kad esą automobilyje aptiko Ūsą su labai žinomu žmogum, tuomet viskas stoja į savo vietas. Dėl nužudyto teisėjo-iš jo gimtinės kaimynai sakė, kad teisėjo brolis (ar pusbrolis )buvo nužudytas ar nusižudė, kad tai susiję su giminaičio (dėdės) seksualine prievarta ir kad kaime žmonės naudojo tokį apibūdinimą- "auksiniai kiaušinėliai " Kodėl nei policija nei prokurorai šitų aplinkybių neištiria? O Ivanausko byla yra kaip ir Kusitės-blefas, nes kaltinimas padėjimu gali būti keliamas tik po to, kai bus nustatytas žudikas. Kaip makabriškai atrodo tiek Ūso,tiek ir Stankūnaitės tėvų išsišiepę veidai ... ir reiklavimai milijonų neturtinės žalos . tyai ne teisėsauga, o teisėsmauga. Reikia kuo greičiau atsiimti ją.

Jolitai2013-06-03 14:38

Nerašyk ir pati ko visiškai nežinai ir pamazgose nesimaudžiau ir nesimaudysiu. Vieną gerai žinau jog mergaitės nužudytieji netvirkino-specialistai nustatė. Vadinasi pedofilijos nebuvo tuose namuose,nebet tėvas apsvaigęs tvirkino. Nesikalbėjai su mergaite po išvadavimo iš bepročių namų Klonio gatvėje,o man teko garbė pasikalbėti su ja. Dabar mergaitė labai gailisi jog klausė tetos senelės,Skučienės,kaimynės,ir dar tėvo kol buvo gyvas. Mergaitei buvo liepta sakyti,ją mokino-ji verkdavo nenorėjo taip kalbėti-bet įsakymai buvo žiaurūs. Mergaitė papasakojo kaip jai kalbėjo blogai apie mamytę,kaip liepė jos nekęsti,kaip liepė mamytę negražiai vadinti,kaip visi stengėsi mamytę prieš mergaitę padaryti pabaisa,kad tik ji bijotų motinos-ir bijojo,nes tą baimę įskiepijo kedvenckyne. Mergaitė sakė nemylėji neringos,bet bijodama jos viską darė kaip buvo įsakyta. Dabar mergatė jau tik neapykantą jaučia visiems kas blogai ką nors sakė apie jos mylimą mamytę. Nekenčia mergaitė neringos ir senelių kurie mokė ją kalbėti su motina grubiai ir blogais žodžiais. Pagaliau palikite dabar labai mylinčią savo mamytę mergaitę ir jos motiną ramybėje. Srutose savo tegul maudosi kas apie mergaitę tokį blogį užvirė turėdami savų tikslų ir nepagailėję mažos mergaitės. Mergaitė ir motina viena kitą labai myli ir laukia tos dienos kai jų nesaugos,kai nebus grėsmių iš kedvenckyno gaujos narių. Mergaitė labai noriai viską papasakojo graugiškoje aplinkoje-ji be galo džiaugiasi jog nėra gaujų žmonių ,jų riksmų,kvatojimų,garsių poterių. Ji puikiai mato kokia gera jos mamytė ir juokiasi iš kedvenckų išsigalvotų visų istorijų apie mergaitę. Kiekvienas padorus pilietis tik džiaugtis turėtų jog megaitė laiminga-tad netrypkite jos laimės,jos ateities. Tik labai blogi žmonės gali siekti dar labiau sugadinti mergaitės gyvenimą kuris buvo sugadintas kedvenckyne. Mergaitė jau labai laiminga,kad turi prie ko prisiglausti,turi ką apkabinti,pabučiuoti ir nuoširdžiai pasikalbėti,pasitarti-ji bus visiškai laiminga kai baigsis persekiojimai,kai nusikaltėliai gaus tą ką nusipelnė,kai nereikės jų saugoti nuo jų. Man malonu jog galėjau pasikalbėti su mergaite ir ji viską smulkiai papasakojo,likome draugės su mergaite,su motina kurios nepažinojau,o dabar gerai žinau jas abi ir tik labai didelės joms laimės galiu linkėti,dar kantrybės-sakiau pakentėkite tikrai baigsis viskas ir jūsų laukia puiki ateitis.

dr.2013-06-03 14:21

Stankūnaitė atstumia ,nemaloni todėl,kad nuolat meluoja,neigdama dukros patyrimus.Nesuvokiama,kodėl lyg kokia bevalė vištelė sutinka,kad su dukra net pusę metų eksperimentuotų psichiatrai.ji turi pradėti dirbti ir gyventi laisvą,normalų gyvenimą...tegu išvažiuoja,gal ateis į lietuvą ramybė...gal advokatas nustos kvailinti žmones...

Seserys ir Broliai2013-06-03 13:41

nekreipkit dėmesio i provokatorius jie atlieka Judo juoda darba kiršinti,nuvesti i šunkeli,kad pamirštu kur yra tiesa,kai kurie net tokiu būdu save išduoda savo blevizgom,tokie kaip Valatka,Vinokūras,Kuprevičius,Kuznecovaitė ir dar daug neišvardintu,kurie žinoma turi šeiminyka kuris visam paradui vadovauja.Susitepusi žmogu lengva valdyti ir juo naudotis.Sekmės visiems ieškantiems TIESOS

Tomas J.2013-06-03 13:18

Nusikalstama Lietuvos prokuratūra šauniai gyvuoja tik dėka TSKPistės Prezidentės palaikymo.

akių dumimas2013-06-03 05:26

koks niekingas prokuroras, daugiau nėra ką pridurti

to 822013-06-03 05:00

Kodėl savo "įžvalgose" nemini Kuznecovaitės "fakto", kad senelis Kedys mušė Mergaitę apsauginių akivaizdoje mergait�� per galvą? Ir pats netiki, ane, "troli"? :) Jau taip viską žinai, kas kaip, tai gal parašyk, kur dirbo Stankūnaitė, nes ji teigia, kad nepamena? :) Turėtum žinotum, ane, "troli" pedofilini :))

aba2013-06-03 03:21

Pakartosiu komentarą, bet man akivaizdu, kad neša advokatas, o biotvarius eina šalia. Nes moteris nenešioja 40kg. tokiu būdu, jai tai per sunku. Nu niekaip nepaneš. O gal padarom ekspermentą? Jei prokuratūra neįgali.

to 82. juk komentarai pilasi iš Venckienės gaujos2013-06-03 03:18

Na,kaip sakoma,kiekvienas apie kita sprendzia pagal savo sugedimo laipsni.Kitus tepliodamas,pats ar pati,tikrai geriau nekvepesi.

Jolita2013-06-03 03:12

82 komentatoriui. Labai klysti manydamas, kad čia užsakomieji/apmokami komentarai, atseit iš "kedvenckų", "violetinių", "patvorinių" klano... Niekada nebuvau Klonio gatvėj, nepažinojau ir nepažystu Venckų/Kedžių šeimos ir jiems prijaučiančių Klonio gatvės budėtojų, bet visada sekiau šią mirtimis grįstą mažos mergaitės ir jos artimųjų tragediją, beje visose žiniasklaidos priemonėse, ne tik ekspertai eu. Manau per tiek laiko mąstantys žmonės susidaro savo nuomonę ir kokia jinai bebūtų, visi vienaip ar kitaip ieško tiesos. Aš nuo pat pradžių tikėjau ir tebetikiu, kad pedofilija buvo, kad keturmetis vaikas nemelavo, kad byla siuvama baltais siūlais. Yra daug teisinių dalykų kurių visuomenė nesupranta, nes jiems teikiama tendencinga informacija, galbūt ne viskas išaiškės ir ateityje... Bet negerbiamasis tik nereikia pilti srutų ant tų kurie to nenusipelnę, pasigėdintum tų pačių komentatorių neišsiaiškinęs, kad jie tikrai klaniniai pasak tavęs... Nevoliok kitų pamazgose, nes gali tekt ir pačiam jose pasimurkdyt anot vienos patarlės perfrazavimo...

tai2013-06-03 00:56

ten černiausko ranka su garsiuoju laikrodžiu pati viena be šeimininko?

Vaidas2013-06-02 21:57

Palaikau prokurorą giniotį, man irgi atrodo, kad advokatas mergaitės nenešė, nes tuo metu levitavo. Sunku ką nors nešti kai tavęs neveikia žemės trauka...

Kas nuzude usa ,kedi?2013-06-02 21:34

o cerniausko ten nebuvo visai...

Pikasas32013-06-02 20:21

INFORMACIJAI COPY: "...Alvydas Veberis, kurio pastangomis prie Kauno marių, 2010m. balandžio 17d. toje vietoje, kur prieš metus rastas negyvas D.Kedys, buvo pastatyta balto angelo skulptūra. A.Veberis teigė, kad balto angelo skulptūra norėjęs atkreipti dėmesį į tiesos nerandančius kovotojus. „Būtent todėl prie skulptūros postamento primontavome lentelę, kurioje iškalti Mato evangelijos žodžiai: „Palaiminti persekiojami dėl teisumo: jų yra dangaus karalystė“, - aiškino A.Veberis. D.Kedžio galimos žūties vietą papuošęs angelas iki šiol stovėjo Panevėžio priemiestyje, Staniūnuose esančioje A.Veberio sodyboje. „Kadaise vilniečiui meistrui Janui Jankievičiui buvau užsakęs pagaminti gipsinį angelą. Kitą šio autoriaus skulptūrą esu pastatęs ant Kryžių kalno“, - LŽ sakė A.Veberis. Panevėžietis pabrėžė sieksiantis, kad ant Kauno marių šlaito pastatytas baltas angelas netaptų garbinimo simboliu, o vien primintų skaudžią D. Kedžio istoriją. Anot A. Veberio, balto angelo statymu rūpinosi 25 žmonės iš Panevėžio, Kauno, Klaipėdos. „Skulptūra sveria beveik 300 kilogramų, tad vienas jos tikrai nebūčiau atgabenęs“, - teigė vyriškis. Jis tikino prašysiantis žmonių, kad prie angelo neneštų gėlių ir nedegintų žvakių. „Angelas ir taip laiko rankoje žibintą, šviečiantį tamsoje“, - sakė skulptūros statytojas. (... ) A.Veberio manymu, angelas yra puošmena, tvirtai pastatyta ir pavojaus nekelianti, todėl problemų regioninį parką saugantiems valdininkams bei pareigūnams neturėtų kelti. Jo manymu, tvarkos saugotojai neteisėtai pastatytos skulptūros neturėtų griauti." P.s. Tris metus netrukdė, o dabar patrukdė vandalams...

Kasparas2013-06-02 20:05

Kodel Lietuvoje netiriami prokuroru daromi nusikaltimai? Kiek dar jie gali siauteti? Ateikite ir paimkite mano vaika - tikrai prisiekiu jusu neisgelbes niekas...

Pikasas to 82nr2013-06-02 17:20

Nieko nežinau apie "Venckienės gaują", tad nesiimu apie tai komentuoti. Žinau tik tai, kas buvo paviešinta žiniasklaidoje. Įvairių nuomonių galima buvo rasti ir komentarų puslapiuose. Jūsų versija manęs neįtikino, nes, mano supratimu, joje daug spragų ir alogiškumų. Jūs teigiate, kad "Kedį slėpė giminės ,juo persirūpino,jam temdami alkoholį ir kvaišalus. Tik nuo jų ir nusibaigė kedvenckų''didvyris'" Ar tai tik jūsų nuomonė ar turima informacija? Jūs visą eilę savo teiginių pateikiate, kaip jums žinomus faktus. Gal galite nurodyti tokių jūsų žinių šaltinį ar turite konkrečių prasmingų argumentų savo versijai apginti? Mielai susipažinčiau.

to IP (5.20.70.125)2013-06-02 17:08

kuo pats smirdi tuo kitus tepi,kiekvienam už juodus darbus bus atseikėta.Taip kad gal nebevark nes tos naštos gali nebepanešt,nueik i bažnyčia nusidėjeli(e) gal Dievas atleis.

juk komentarai pilasi iš Venckienės gaujos2013-06-02 16:56

Kitos reakcijos net negalėjome laukti,juk Venckienė pabėgo tam ,kad pamazgas piltų ant nekaltų,o save bandydama kažkiek pateisinti. Bet pateisinti tai ką ji padarė su savo bendrininkais neįmanoma. Net pikasas neteisininkas nusirašė visiškai. Kedį slėpė giminės ,juo persirūpino,jam temdami alkoholį ir kvaišalus. Tik nuo jų ir nusibaigė kedvenckų''didvyris''. Patys nuvežė ir kaip rašo pikasas nutrenkė kaip šunį,imituodami dar lapą įgrūdo,juk pagal visus aprašymus Drąsius negyvas buvo atneštas ,butelį prisėmė vandens-negi kedvenckynas tuo prisipažingtų. Rašo kokią teisę turėjo motina Laimutė peržengti tą teritoriją-ji senai leidimą turėjo,pačios Venckienės. Kaip mergaitė nesipriešins motinai kai gyvendama kedvenkyne buvo pastoviai nuteikinėjama prieš motina,mergaitei buvo įsakyta motina visokia vadinti ,įgąsdino mergaitę jog parduos blogiems dėdėms,visus tuos metus kai pasigrobė iš darželio mergaitę ir buvo ištisi metai nuteikti vien blogų pasakojimų-tavo mama tokia,tavo mama anokia,vadink motina blogiausiais vardais,kuriais išmokinome. Bubo mergaitei įsakyta būtinai rėkti nnenoriu Laimos,noriu neringos,jei taip nesakys mergaitė tai bus blogai. Keletą metų pastoviai kalant į galvą mergaitei tik baisybes apie motiną-Venckienė buvo savo pasiekusi ir mergaitė bijojo mamos. Tas išvadavimas mergaitės iš kedvenckyno dabar ir jau greitai po išvadavimo buvo mergaitei kaip tyro šaltinio gurkšnis,kad pasibaigė gąsdinimai mokinimai kaip ir kur ką sakyti. Advokatas labai etiškai pasielgė tiek motinos,tiek mergaitės atžvilgiu,jis buvo pasiruošęs nešti mergaitę juk ne vystiklinė mergaitė buvo ir dat pripompuota,kad bus labai blogai jei paims. Venckienei jau tą rytą buvo perskaitytas nuosprendis jog ji ne globėja ,o visas teises turi tik motina,tai po tokios žinios jog ji neglobėja o tikroji mergaitės vieta tik su motina,Venckienė vos išgirdusi pranešimą jog ne globėją privalėjo pati mergsaitę paleisti,o ne laikyti kaip pamišusiai ir klykiančiau laikiniu balsu. Juk matė teismo sprendimas įvykdytas ir ji jokių teisių į mergaitę neturi,nei seneliai niekas iš tos giminės. Motina kryžiaus kelius praėjo eilę metų kovojo dėl savo dukrytės,bet kova buvo nelygi,motina be teisinių visokių vingrybių žinojimo,o prieš ją du pasikaustę teisininkai-Venckus advokatas išgarsėjęs ginant pedofilija užsiėmusio boso viešnamį,kuriame lankėsi daugybę kartų ir drąsius gimus dukrytei,ten pedofilino mokyklinukes 13-14 metų mergytes-tai vienos mergytės buvo viešas pasakojimas. Ar galėjo motina kovoti su tokia supuvusia šeima,jų moralė ginti nepilnamečių tvirkintojus paverčiant tas mergytes net prostitutėmis-štai koks kedvenckynas. O Lietuvos padorūs piliečiai pripratę prie Venckienės etatinių komentatorių ir juokas iš jūsų parašytų komentarų jau gal 1000 kartų peržiūrint tuos pačius įrašus gal net su padidinimo stiklais. Jūs rašote pagal užsakymą,o mes iš širdies. Daugelis šio portalo net nežino,žino tik nusikaltėlių pasaulis. Doras čia rašantis nepasibaigus Venckienės byloms net nenagrinėtų šios temos-bet už didelius pinigus,kodėl gi ne. Didelis AČIŲ advokatui,anstolei ir pareigūnams išvadavusiems mergytę. JI tikrai laiminga ir po to kai atsidūrė pas motiną,ir suprato ant kiek mergaitę mulkino kedvenckyne. O apsauga labai mergaitei reikalinga nes ją tiesiog medžioja -kur ji,net Stoma pareiškė labai stengiausi išsiaiškinti kur mergaitė,bet nepavyko. Ir ačių Dievui,kad jas saugo,nes nugalabytų abi violetinės minios samdyti fanatikai. Laimės motinai ir jos dukrytei-nenusiminkite jog čia tieg blogų ant motinos komentarų-jie užsakyti,o mes jus palaikėme ir palaikysime-tiesa nugalėjo jūs abi viena kitą mylinčios kartu-tas svarbiausia.

čia pavyzdys2013-06-02 15:04

kaip klastojami Lietuvos valstybės oficialus dokumentai,dankstyti nusikaltimams.Žinoma didieji valstybės pūliniai nieko nesiims nes jis savas žmogus

Pensininkas2013-06-02 14:59

Prokuroras super meluoja. Kas skiria prokurorus. Panelė Grybauskaitė. Tai ar ji akla, ar video medžiagos Klonio g.5 gegužės 17 d. šturmo, jai niekas neparodo? Visur melas, akivaizdus melas. Kur jūs žiūrite Daugė Grybauskaitė, pan Butkiewicz, ponas Gedvilai ir pan Krycziewicz

nebuvo2013-06-02 14:51

argi nematote, kad advokato Cerniausko ten apskritai nebuvo?

Erika2013-06-02 13:40

Aišku, kad nenešė. Negi nematot.

Pikasas2013-06-02 13:28

Suniokota D. Kedžio kūno radimo vieta ir ten esantys paminklai. Kitaip, kaip vandališku, tokio išpuolio nepavadinsi. Bet kuriuo atveju. Net ir manant, kad būtent D. Kedys vienu ar kitu būdu prisidėjęs prie žadėto keršto ar bent jau norėjo imtis neteisėtų veiksmų gindamas savo dukrą. Toks “manymas” kategoriška forma buvo ištartas tuo metu vieno iš aukščiausių pareigūnų – tuometinio lep gen. prokuroro Raimondo Petrausko spaudos konferencijos metu: “nėra abejonių, jog D. Kedys žmogžudystėms ruošėsi ir žudė vienas”. „Kas jį galėjo nužudyti, jei jis nužudė (Violetą Naruševičienę ir Joną Furmanavičių – P.). Niekas jo nežudė“, – tiesioginėje LTV laidoje „Teisė žinoti“ pareiškė tuometinis Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento vyriausiasis prokuroras Algimantas Kliunka. CITUOJU: “Laidos žiūrovui paklausus, kodėl D.Kedys, jei tai jis įvykdė dvigubą žmogžudystę, iškart neatsikratė ginklo, nešiojosi jį beveik septynis mėnesius ir eidamas prie Kauno marių gerti jį pasiėmė, R.Petrauskas atsakė: „D.Kedys nebuvo profesionalus žudikas. Kai pametė vieną legaliai turėtą ginklą, jis nešiojosi nelegaliai įsigytą“. Tik vėliau paaiškėjo, kad rastame butelyje – balos vanduo. Kai tokie teiginiai paviešinami netgi neatlikus reikiamų tyrimų, be teismo nutarties, tai daug kam galėjo sukelti nuostabą. Jei sakyti tiesiai, tai jau įrodyta, kad prokurorai gerokai klydo. Vėliau jie bandė tikslinti, kad ant žudynių ginklo D. Kedžio pirštų atspaudų ar DNR nerasta, jo rūbuose nerasta pistoleto tepalo pėdsakų neaptikta, o J. Furmanavičiaus žudynėse dalyvavo du asmenys. Prie tokių nustatytų faktų, manau, vertėtų pridurti ir liudininkų parodymus iš žudynių vietų,kurie paneigia prokurorų teiginius, kad D. Kedys – vieno ar dviejų asmenų žudikas. Galima būtų suminėti dar visą eilę žinomų šalutinių aplinkybių, kurios tokį paneigimą papildo. Kas nužudė “D. Kedžio istorijoje” eilę asmenų būtina išsiaiškinti. Nusikaltėlių veikos turi būti įvardintos, o teismas visą tai turėtų įvardinti pagal LR Baudžiamojo kodekso straipsnius. Ir šiandien negalima kategoriškai teigti, kad D. Kedys nesiruošė keršyti jo minėtiems pedofilams. Viešas perspėjimas sunkiai derinasi su Drąsiaus siekiu ginti iki galo savo dukrelę. Žadantis keršyti ir kartu besiviliantis kad jis nebus sulaikytas ir įkalintas būtų labiau panašus į beprotį. D. Kedys tokiu žinomoje TV laidoje tikrai neatrodė. Jis labiau priminė nusivylusiu teisėsauga tėvu, kuris neberado kitos galimybės tęsti kovą neišeidamas į informacinę viešumą. Jei Drąsius Kedys iš tikrųjų galėjo regzti keršto planą, tai toks siekis galėjo labai suneraminti tuos, kurie vienaip ar kitaip galėjo būti pedofilijos skandalo dalyviai. Ramūs išliko tik policijos vadovai , kurie buvo ir viešai TV laidoje ir M. Žalimo perspėti. Būtų naivu manyti, kad nebuvo sekamas kiekvienas D. Kedžio žingsnis ar telefono pokalbis. Pareigūnai gal būt tikėjosi, kad jie visiškai kontroliuoja situaciją. Jie gal net nepagalvojo, kad kažkas gali perimti iniciatyvą, pasistengi “pakišti” D. Kedį ir įvykdyti šiurpią dvigubą žmogžudystę. Gal buvo tokiu būdu pašalintos silpniausios pedofilijos skandalo grandys? Kur buvo D. Kedys nuo jo, liudininkų teigimu, išvežimo su antrankiais spalio 5d. iki jo radimo prie Kauno marių? – neaišku ir šiandien. L. Stankūnaitė gal buvo informuota, kad teigė: “rado numestą kaip šunį”. Tai prieštarautų prokuroro A. Kliunkos teiginiui: “duomenų, jog D. Kedys buvo nužudytas nėra”. Visuomenės tokie skuboti pareiškimai neįtikino, nes pluoštas kūno nuotraukų, tolimesni tyrimai perša įvairius variantus ir versijas. D. Kūno radimo vieta prie Kauno marių buvo pažymėta paminklais, kurių buvimo vieta nebuvo teisiškai uždrausta. Todėl niekas neturėjo moralinės teisės kėsintis į atminčiai skirtus objektus. Nukirsti galvą paminkliniam angelui, bet kuriuo atveju, gali tik niekšas, kuriam nieko nėra švento. Teisėsaugos garbės reikalas nustatyti tokį niekadėją ar jų grupę ir tokį vandališką aktą įvertinti įstatymų nustatyta tvarka.

Jeigu2013-06-02 11:33

raudona pinigine nese viena,tai ne ja islaikyti reikia,o ji pati privalo grazinti skola mokesciu moketojams,nes tokia galiune gali ir privalo atidirbti kraudama vagonus, ar Klaipedoje iskraudama konteinerius.

kuku2013-06-02 06:49

jis ne tik nešė , bet ir sužnybęs traukė kairę mergytės koją į save , kad net dešinioji buvo užmesta link stankės . tik tokio skausmingo veiksmo būdu vaikas buvo nešamas ištiestomis kojomis ir negalėjo spardytis - tik rėkti iš skausmo .

kuku2013-06-02 06:45

tas plikis visiškas melagis , kaip ir jo ginamoji biologinė

Kuz-ė irgi turbūt sakys, kad savo sukurtos "teisybės" apie Venckų sūnų nerašė2013-06-02 06:18

sutinku su N. Oželytės komentaru, 2013-06-01 23:48 . Rinkimų Boikotas. "N. Oželytės straipsnio recenzija: "Paskaicius sia "teisybe" man, kaip bebutu keista, kilo baime del Kuznecovaites, kuri paversta kanalizacijos vamziu, per kuri nuleidziamos visos srutos. Baisu ne del jos vidinio pasaulio (kiekvieno reikalas,koki ji tureti), bet netiketai dingtelejo mintis, kad jos jau laukia jai paruostas "nendres lapas", nes nesaugu palikti priklausomybiu pazeista plepia moteri liudininke, o komjaunuoliu,matyt,imerkusiu uodegas i vaikucius, zaidimas jau igyja grotesko, absurdo ir juodo siaubo filmu bruozus ir baigsis kazkam atitinkamai . Tas "kazkas" paprastai buna tiesioginis nesvaraus reikalo atlikejas. Vargse girtuoklele,ar ji nujaucia,kur galvele ikiso...." May 27 at 9:06am

Rūta2013-06-02 05:37

Bet ir išgimdytojos pajėgumas,- viena, 40kg.besipriešinantį vaiką pakelia Tai, ją įsikinkius, galima laukus eiti art !

+2013-06-02 05:15

Prokurorą ir advokatą būtina paduoti į teismą už priesaikos sulaužymą.

Taigi2013-06-02 04:36

Jei prokuratūra nematė pedofilijos, tai černiaus nešimo tikrai neįmanoma jiems buvo įžvelgti.

UK2013-06-02 04:26

Manau kad Lietuvoje jau seniai pribrendo laikas LINČO teismui. Kai ''ant baslio'' bus pasodintas tas pedų advokatpalaikis, tai ir daukanto ponia su visais jai padlaižaujančiais vaikpisiais ant kelių atšliauš. O neatšliauš, ir jai eilė ateis..

Nieko naujo2013-06-02 04:22

Šitas mankurtas net kiaušus kasydamas sakys, kad paausius kaso.

NUOMONE2013-06-02 03:41

dRASIAUS KELIAS INFORMACIJOJE dEIMANTES LAISKAS STANKUNAITEI ,KURI ANKSCIAU MERGAITE RASE /YRA VIDEO/ FOTO YRA KAIP VANDALAI ISNIEKINO SKULPTURA PASTATYTA DRASIUI KEDZIUI/

nuomone is uzsienio2013-06-02 03:34

visa lietuva ir uzsienis mati ,kad cerniauskas nesa mergaite ,tik tas giniotis nemato!!!! tame kondratjevo sprendime buvo aiskiai parasyta kas turejo dalyvauti vykdant ta teismo sprendima ,kad anstole ,vaiku teises ir motina/ to cerniausko nebuvo oamineta tame psrendime /jo isvis neturejo buti net name ta ryta! aisku uzsienyje jam grestu baudziamoji atsakomybe /bet lietuvoje tokie yra garbinami ,globojami ,kaip stankunaite /lietuva ne ritasi jau ,bet nusirito kosminiu greiciu zemyn/zmones perdaug tyli ,o jie bujoja toliau! ekspertams aciu ,kad esate! PRIES MERGAITE NEGALEJO BUTI PANAUDOTA PRIEVARTA! O KA MATOME????

jo...2013-06-02 03:17

ar nebus perpildyti kalejimai kai visa WC-komanda reikes susodinti uz grotu????:)

Darijus2013-06-02 01:22

Reiktų paklausti Sabonio nuomonės, juk puikiai Fantomasą pažįsta - išsaugojo botelius.

Česlovas2013-06-02 01:11

Melas is prezidentes, prokuroru,teiseju,vsd lupu, kad pries mergaite nebuvo prievartos, prokuroro A. Giniocio raste rasoma "besimuistant mergaitei" tai kodel jinai(Deimante) muistesi? Is dziaugsmo turetu apsikabinus biologine buti, o ne muistytis ir rekti. O kad plikis advokatas meluoja tai tikriausiai jo gyvenumo budas.

Tam(tai) 58. anokie čia ekspertai2013-06-02 01:01

Nereikia vargintis, savo nuomonę išsakėte,bet žmonės ne kurti ir ne akli. Aš įsitikinusi, kad mergaitė nėra laiminga su motina uždaryta, išnešta klykianti, sukryžiuotomis kojytėmis. Jei būtų pagal jūsų parašymą, tai seniai viskas būtų viešai parodyta bent jau seneliams, kurie augino anūkę. Deja to nėra, yra tik išsisukinėjimai ir melas, melas kiekviename žingsnyje. Jokių grėsmių mergaitei nėra, o jei yra tik iš motinos pusės. Motina uždaryta, o vaikas manau kenčia. O kodėl nebuvo atsižvelgta į mergaitės norą? Kodėl išnešta klykianti, jei tokia motina gera kodėl vaiko neišsivedė už rankytės paėmusi? Kam reikalinga buvo prievarta išnešti? Daugybė klausimų kodėl ir jie neatsakyti, o pilamas purvas ant tetos, kuri matosi mylėjo mergaitę. Mergaitė ne kartą sakė, kad nori gyventi su Neringa, o ne su motina. Ne reikia istorijos apversti. Viskas yra matoma.

VISKAS MELAS,2013-06-02 01:01

nes mergaitės visų pirma turėjo paklausti ,SU KUO ji nori gyventi.O nešti netgi stankė neturėjo teisės.Nekalbant apie tą gašlūną.... Mergaitė - ne kūdikis, ji vaikšto ir TURĖJO arba likti, arba išeiti [jei to nori]savomis kojomis. Ką matome nuotraukose - TAI NUSIKALTIMO VYKDYMAS.

taigi2013-06-02 00:53

Taigi ,gal pamenate,kaip po siu ivykiu advokatas pats sake,kad treniravosi su savo sunumi,kaip reikia nesti ,o jau veliau nutilo,matomai kazkas liepe uztilti.kaip ir Stankunaite su Usu buvo vienoje laidoje pasisake,kad yra artimi meiluziai,o paskui vel apverte plokstele,taip kad kai yra nauda vieni zodziai-kai nera-kiti,tokia morale siu veikeju.

na mat kaip...2013-06-02 00:48

Aplamai, kas dave teise policijos ekipazui atvezti Stankunaite i ne jai priklausancia nuosavybes valda ir isiverzti i ne jai priklausancia namu valda? Kas dave teise Stankunaitei grobti vaika? Kur yra reglamentuota, kas turejo vaika perduoti Stankunaitei? Ar ne vaiku teisiu darbuotojos turejo paimti vaika ir perduoti Stankunaitei? Uztenka vien to fakto, kad Kedainiu teismo sprendime buvo parasyta, kad prievarta pries vaika negalima. Bet juk visa Lietuva ir tautieciai uz Lietuvos ribu mate (ir bet kada gali pakartotinai pamatyti), kad vaikas ir Vencku-Kedziu namu buvo pagrobtas, panaudojant prievarta koviniu veiksmu israiska. O Cerniauskas su Stankunaite - pagrindiniai veikejai sioje smurto akcijoje! Ziurint i nuotraukas galima konstatuoti: kaip cerniauskas teigia, kad jis ejo salia, lygiai taip pat galima teigti, kad Cerniauskas nese vaika, o Stankunaite ejo salia. Ziurint i nuotraukas, matoma didesne Cerniausko kuno ir veido itampa nei Stankunaites, o tai reiskia, kad didesne svorio dali teko nesti jam, o ne Stankunaitei. Bet Lietuvos prokuratura to nemato... Visai nenuostabu butu, jei sekanciame etape prokuratura pareikstu, kad Cerniausko geguzes 17 Garliavoje isvis nebuvo... ir pridetu: remiantis Stankunaites parodymais...

anokie čia ekspertai2013-06-02 00:26

čia pletkų lygio straipsnis senai išgvildentas-nešė,nenešė,kas kam darbo,svarbu mergaitę išvadavo iš pabaisų Klonio gatvės. Netikėkite sąmokslų teorijom,šis laikraštis tuo ir užsiima,kad pasirodytų jog jie ir tik jie teisūs,o iš tikrūjų melagiai. Černiauskas padėjo kaip tuo metu reikėjo-kas svarbiau ar kad mergaitė toliau būtų kankinama kedvenckyne ar kad mergaitė būtų laiminga su savo motina-svarbiau mergaitės laimė ateitis be aferistų,o su mylima motina.

tam iš Vokietijos2013-06-02 00:18

Laimutė prieš Venckienę tikrai šventoji. Laimutė vaiko negrobė,ji kovojo dėl savo dukrytės,juk ji ją pagimdė,o ne ciotka,kuri mergaitę su savo broliu gavę falšyvą pažymą pagrobė iš darželio ,jik mergaitei buvo vos 2-3 metukai,kad ir darželio auklėtojos pasakojo jog Laimutė puiki motina. Atėjus tėvui į darželį mergaitė traukdavosi į kampą iš baimės jį pamačius. Brudai tokią mažą pagrobė ir dar gyvenimą pavertė pragaru. Tėvas juk miegojo apsinarkošinęs su dukra juk Venckienė gyrėsi jog abu guli vienoje lovoje. Išmokė kedvenckynas augant mergaitei baisių dalykų,kuriuos pateisinti gali tik beprotis. Ar jūs komentatoriai leistūmėte savo dukrą gyventi su teta kuri mokintų jūsų nekęsti,jus vadinti nevaikiškais žodžiais,neleistų su jūsų vaiku susitikti,o jei susiktūmėte stovėtų kaip žandarė ir klausytų. Laimutei motinos teisės neatimtos buvo ir neapribotos,tad po teismo kuris priėmė nuosprendį kuo greičiau mergaitę grąžinti motinai-kodėl nevykdė teismo sprendimo,kodė sukėlė ažiotažą. Venckienė nusikalto negrąžindama mergaitės motinai. Baikite nesąmones rašyti jog mergaitei duoda kažkokius vaistus,taip rašyti gali tik patys prifarširuoti vaistų. Tiek Laimutei atsibodęs tas saugojimas,bet komentaruose dar nepaėmus mergaitės buvo rašoma-vos paims mergaitę jos abi bus pakastos po velėna,tad ir mergaitei ir jos motinai pavojus baisus kol nesugauta bėglė nuo teisėsaugos Venckienė. Šioje istorijoje kalčiausi a. a. Drąsius ir jo sesuo Neringa,tai jie sukūrė pedofilijos istoriją saviems tikslams. Mergaitei pavertė gyvenimą pragaru kol anstolė išvadavo. Na ir kas jei advokatas būtų viena ranka palaikęs mergaitę jog neiškristų,juk buvo mergaitei įkalta į galvą kad jos mama pabaisa,kad vos paėmus parduos blogiems dėdėms-mergaitei ėmė baimė po to kaip ją nuteikė kedvenckynas. Advokatas normalus vyras ,mylintis savo šeimą,vaikus ir užjaučiantis. Straipsnis tyčia sukurtas,norint pažeminti advokatą-bet jis mums kaip buvo puikus žmogus,toks išliko. Kam čia tos pastangos pridėti nuotraukų,juk jau tiek visur dėjo,kad mintinai visi viską žino. Gal apseikite be tokių nuotraukų,jau matome jog be jų neįgalūs esate,o mes gegužės 17 dieną kai buvo išvaduota mergaitė iš pabaisų globėjų,iš patvorinių rujos,nuo nevispročio buvusio kunigo-tą dieną laikome mergaitės antrą gimtadienį,kada ji su motina dabar labai laimingos ir laikinai dar su apsauga. Seneliai Stankūnai su malonumu pasiimtų mergaitę,bet mergaitė pavojuje,todėl dar saugos,kol sugaus istorijos visus organizatorius. Telaimina Dievas ir motiną Laimutę ir jos dukrytę,kad greičiau jos gyventų abi normalų gyvenimą. Patarimas Laimutei,jei skaito-neskubėkite atsisakyti apsaugos,juk jums dabar labai pavojus didelis,ypač kai bėglė neaišku kam ką įsakinėja. O tų straipsnių nuotraukų buvo ir bus kol Venckienė laisvėje.

Senis Šaltis2013-06-02 00:08

Aš trečioje nuotraukoje matau, kad stankūnaitė laiko ranką prakišusi į viršų mergaitei tarp kojų, o černiausko ranka laiko po apačia už mergaitės kojos.

Vadakste2013-06-01 22:48

Negalima nieko peiestarauti , tai grazios nuotraukites , grazios.Nesa abu ir tiek ziniu.

paste2013-06-01 22:15

(2013-06-01 08:47:58) (31.172.30.2) Parašė: Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė metu galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tokių vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

gerb.ekspertai2013-06-01 22:11

manau Jūs klystate-nuotraukose gi aiškiai matyti,kad jo ten net nebuvo,jau nekalbant apie nešimą :)

daltoniska teisesauga2013-06-01 22:10

jau seniai supuvusi teisesauga bando zmonems ipirsti, kad juod tai yra balta.

vokietija2013-06-01 21:41

teisineje valstybeje vaikas NEGALI gyventi kalejime(pati motina sake). vaiku teisiu konvencija sako,kad VAIKO GEROVE AUKSCIAU SEIMOS GEROVES. jei motina del kokiu nors priezasciu laiko uzdare pareigunai,kuriu ji bijo(matomai tai jie vis ja primusdavo,nes daugiau nera kam) -VAIKAS TURI BUTI PALEISTAS -ei ne seneliai kedziai -YRA SENELIAI STANKUNAI -tegul paaugina mergyte kokius 8 metelius. juk sventoji motina atrodo NIEKADA NEISLAIKE SAVO KARSTAI MYLIMO KUDYKIO... mergaite ramiai augtu petrasiunuose,kur ramiai gyvena seneliai stankunai,mergaitei tikrai niekas negresia -visos gresmes is motinos,taip pat ir nesibaigiancios virtines vyriskiu

lietuvė2013-06-01 21:36

visi viską puikiai supranta. Supranta ir teisėsauga. Bet visi patekę į aukštus postus turi ne po vieną uodegą, kuriai privalo paklusti. O jei ne- tikrai ras kaip išgrūsti. net į kaimo mokyklos direktorėlio ar mokytojo (pradinių kl.) vietą patenkama tik per pažintis. O čia- teisininkai.

Suvalkas2013-06-01 21:23

Plikas padaras akivaizdziai nese Mergaite, bet meluoja kaip tikras advokatas, o prokuroras pasitaike toks patiklus, kad butu patikejes jog Cerniausko ten isvis nebuvo.Reikia tokio sukilimo kaip pas turkus, kitaip niekas nepasikeis advokatai meluos, prokurorai jais tikes, o teisejai nuteis taip, kokia komanda gaus.

Ona2013-06-01 21:11

ar tas tariamas prokuroras Aidas Giniotis yra taipogi is Naujosios Akmenes?

ome2013-06-01 21:11

Jei pedofilijos nebuvo tai kam tada prokuroras verciamas klastoti akivaizdzia situacija, kodel advokatas meluoja, jei pedofilijos nebuvo? Zodziu byra iskrypeliu kortu names ir kuo toliau tuo daugiau liapsusu parodo, lauksim laiku kai rezimas bus nuimtas ir padorus teisininkai ivertins iskrypeliu nusikaltimus, ju dengejus, dengeju dengejus, tik ar uzteks vietu kalejime, nes ju bus simtai.

Skorpas2013-06-01 21:10

38 irena ..... JŪSŲ matyt sutrikusi rega, JŪS NEMATOT, kaip ir mūsų prezidentė :(

SKORPAS2013-06-01 21:01

ĮPATINGAI nuotraukoje matosi, kaip černiauskas per apačią laiko stankės ranką, kuri laiko mergaitės kojas , o kita ranka apglėbęs stankę , kad per nugarą mergaitė neišsimuistytų..... IŠ VIS ar turėjo teisę liestis stankė ir advokatas? Mrgaitę turėjo teisę, tik paklausti - vienintelė vaikų teisių tarnybos atstovė, gal dar psichologė - VISKAS, nes tuo metu NERINGA BUVO GLOBĖJA ir TEISĖJA ... todėl į jos kiemą iš vis neturėjo teisės įeiti BET KAS NEATSIKLAUSĘS, nes tai PRIVATI IR DAR TEISĖJOS VALDA... anstolė ir visi kiti čia išviso neturėjo teisės būti, nebęnt NERINGA BŪTŲ SAU apginti išsikvietusi policininką, kad kokį černiauską išvestų, bo tas negirdi , kada jam sakoma PRAŠOM IŠEITI IŠ MANO NAMŲ!!!!!

cerniausko plaukuotoji ranka matosi:)2013-06-01 20:44

ant WC-liemens :) o mergaite viduryje ir aklam aisku jog nese abu !!!!

Valstybine mafija...2013-06-01 20:42

dengia nusikaltelius o "egzotinis debilas" visur melagingai liudyja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sos...Sos...Sos.....Lietuviu tauta ...vsio po zakonam...doroja teisesaugos mafija o kometatorius po teismus taso egzotinis debilas!!!!

hipokritai2013-06-01 20:03

Nestatykit vezimo pries arkli. Parasykit kas buvo PRIES TAI. Kiek svetimu vyru terorizavo mergaite uzdaryta ir uzbarikaduota patalpoj.

Gal gali pakartoti?2013-06-01 20:02

Stank. niekaip nebūtų galėjusi panešti 40 kg sveriantį vaiką, kuris yra gulimoje padėtyje.Tai neįmanoma. O jei ji sugeba,turėtų pademonstruoti su kitu 40 kg sveriančių ir besipriešinančiu vaiku.

Keista,2013-06-01 19:48

kai akivaizdus melas virsta tiesa.

Nf2013-06-01 19:38

Tai kad Cerniauskas ir nese visa mergaites svori,pasiziurekit kaip persivertes eina.Budamas kitoje puseje apkabino Stankunaite(tai kam ja reikia apkabinti jei tik salia ejo),o padaras tik vaizduoja nesanti.Is tikruju slykstu,kai mums bando irodyti kad musu akys meluoja ir mato to ko nera.

irena2013-06-01 19:21

per feisbuką bandžiau daugeliui atverti akis,ir neklausyti melo. Černiauskas ir kaip advokatas ir kip pilietis aliko puikiai pareigas,jo rankos sulenktos,jis buvo pasiruošęs bet kuriuo momentu mergatę padėti išlaikyti,bet to nereikėjo. Nebūtų tos dienos,tos istorijos jei ne Venckienė su savo broliu. Sumontavo filmuką ir galvojo visą svietą apkvailins,bet jau vos pamačius filmuką krito į akis kodė befilmuojant mergaitės 7 kartus kiti rūbai. Kodėl vos 2-3 metų mergaitę su sufabrikuota pažyma pagrobė iš darželio,nuo to laiko ten ir laikė mergaitę,nesibodėdama Venckienė viešai pasakojo jog brolis miega vienoje lovoje su mergaite-kodėl vienoje-juk vietos daug,o gal apsvaigusiam tėvui grįžus iš viešnamio buvo miela nusiregti ir gultis prie mergaitės.... Tik po pasigulėjimų su tėvu staiga po kiek laiko filmukas ,matosi kiek pastangų įdėta bemokant vaidinti mergaitę. Kaltinti jog peržengė svetimas valdas Černiauskas ir motina-yra toks kvailas,kada tose valdose kas dieną,kas valandą galėjo kas tik norėjo vaikščioti-patvorinių pilna buvo-jie juk ne artimieji giminės,jie netgi liesdavo mergaite,laikydavo ant kelių-BŪDAMI VISIŠKAI SVETIMI TAI MERGAITEI. Kas davė teisę globėjai rodyti mergaitę svetimiems vagiant jos gyvenimą. Kas davė teisę Venckienei globėjai palikti mergaitę kažkur ir jos neprižiūrėti,juk globą tik ji turėjo,daugiau niekas,nei senelis,nei senelė,nei kaimynė,nei Skučienė. Nebūtų visiškai to įvykio jei Venckienė būtų vykdžiusi teismo sprendimą,kai ir kiti jį vykdo. Bet Venckienei reikėjo daugiau reklamos,vaidinti jog pergyvena dėl mergaitės ir tuo tarpu mokinti mergaitę neapkęsti motinos,visokiais žodžiais ją vadinti,bauginti mergaitę motina. Tik sužvėrėjęs žmogus gali nuteikinėti mergaitę prieš motina,o ne atvirkščiai. Nepavykus anstolei vieną kartą įvykdyti teismo sprendimą,kai ant mergaitės suvirto Kedžiai,Skučienė ir tampė tryse mergaitę. Tuomet labai puikiai suplanavę su pareigūnų pagalba ,MOTINA ir ADVOKATU NUVYKO TEISĖTAI VYKDYTI TEISMO SPRENDIMĄ MERGAITĘ SUGRĄŽINTI MOTINAI. Kas dėjosi kambario viduje gerai matėme,nes transliavo-matėme jog tai senelių namai,senelė su suknia basa kažkodėl neapsiavusi vis lakstė po kambarį,ant kėdės kaip carienė įsitaisė Venckienė. Ji mergaitę pasisodino ir įsakmiu balsu pasakė eik prie lango ir rėk-tai Venckienė molališkai,psichiškai gniuždė mergaitę,neperduodama gražuoju mergaitės,nos buvo prašoma. Dar Venckienė sako atidarykit gal duris,nes laužtis jie visas teises turi-tą girdėjome,juk transliavo. Džiudu jog advokatas pats tėvu būdamas neleido daugiau nuskriausti mergaitės Venckienei. Jis vos kelis žodžius kaip žmogus pratarė ir Laimutė kai nešė mergaitę jis ėjo visiškai šalia sulenkęs ranką,jei mergaitė kristų,ją sulaikytų,bet jis nenešė mergaitės mergaitę nešė motina-atskirkite pagaliau. Net jei ranka būtų prisilietęs prie mergaitės tai nieko nereiškia,nes pas Venckienę mergaitę kieme lietė visi kas norėjo,kartu blynus kepė su patvoriniais,kambaryje jiems ant kelių sėdėjo,kuris tik pasisodindavo-jie visiškai ne. buvo susije nei giminyste,nei teismu. Pati Kedienė pasakojo jog mergaitė nesisarmatina svetimų ,žaidžia su jais bendrauja-o turėjo mergaitės ir veidą slėpti nuo svetimų ir mergaitę slėpti,kad ji nematytų patvorinių išsidirbinėjimų,keiksmų apie savo motiną,blynų kepimų,vaišinimų-bet tai viešai darė kedvenckynas,o dabar bando apjuodinti tuos kas iš pragaro išvadavo mergaitę ir mergaitė laiminga,jau teisėjams papasakojo kokį siaubą iškentė,ką jai liepė sakyti,daryti kedvenckyne,tai būdavo net ne prašymai bet įsakymai mergaitei. MERGAITĖ PO KLONIO GATVĖS KALĖJIMO NORI TIK MOTINOS,GERŲ SENELIŲ STANKŪNŲ,RAMYBĖS. TAD LEISKITE MERGAITEI PUIKIAUSIAI ATSITIESTI IR NEPERSEKIOKITE MERGAITĖS LAIMĖS.

antana2013-06-01 18:47

Retorinis klausimas - ar prokuroru, kuris yra priėmęs priesaiką, gali dirbti aklas? Ar už priesaikos sulaužymą prokurorai nebeatsako ir nuo kada?

Rita2013-06-01 18:44

Drasiai galima pavadinti ,DU MELAGIAI ,tai prokuroras GIniotis ir advokatas Cerniauskas . Abu reikia paduoti i teisma uz melagingus parodymus . Kaip tiketi musu teisesauga kai joje dirba tokie nusikalteliai ,kaip sie du . kaip jiems ne geda ziureti savo vaikams i akis ,savo zmonoms , giminems ,kaimynams ,kada jie matomai uz ta mela gauna krauju apslakstytus pinigus. Kaip jiems ne geda uz kitu skausma pirkti savo vaikams duona . Jie ne zmones ,jie gyvuliai .

V.L2013-06-01 18:13

Tas farsas ir klastotes sioje salyje iprastas dalykas. Visame kame vien melas ir apgavystes. Pasidomekit kaip vyksta rinkimai. Kaip falsifikuojami balsai. Zmones balsuoja vienaip kol biuleteniai keliauja jau buna pakeiciami taip kad butu palankus vienai ar kitai gaujai. Teismuose nenustatinejamas teisingumas o gelbstimas klanas kuris daugiau pamoka. Tik kada paaiskes kas ir kiek moka siai vadinamai "sventajai baisybei". Dar nebuvo nei vieno vaiko per 50 metu, kad tokiu budu butu "gelbejamas is blogio". Ir tai teismai ir kova uz teisinguma, jau nebejuokinga o pikta ir graudu. Tikriausiai dauguma mastanciu zmoniu aplanko mintis "kur mes esame" Su sajudzio jubiliejum ir vaiku gynimo diena. Kaip butu gera jei tikrai juos gintu ir priziuretu, lavintu ir aukletu, bet....

Elementaru2013-06-01 18:11

Teisingai parasė komentat. Nika, kad ,,Horizontalioje padetyje nešiojami tik naujagimiai...". Pamėginkime padaryti eksperimentą su tokio amziaus vaiku, ar pavyks panešti, ar bent palaikyti horizontaliai?....:)

Laura2013-06-01 17:54

Stankunaite 'nese' tik desine mergaites koja, kuri tuo metu buvo ant uzlausta is virsaus. Tai reiskia, kad ji nese tik vienos kojos svori geriausiu atveju, nes visas kuno svorio centras buvo daug zemiau. Kaire kojas uzaluzes nese Cerniauskas, aiskiai matosi jo ranko - jei jis nebutu laikes mergaites svorio ir ja neses, vaikas tiesiog butu kybojes ant moters. Kadangi svoris nemazas, o Cerniauskas beveik vienas turejo ji laikyti, o uz kojos laikant tai daryti nepatogu, naturalu kad jis apkabino Stankunaite. Suspaudus besipriesinanti grobi tarp dvieju kunu yra lengviau nesti ir todel, kad judesiai visu yra suvarzyti, o gali judeti greitai. Kaip straipsnyje ir pastebeta, turim dar keleta pavardziu prie visu kitu parsidaveliu, akiplesisku melagiu.

xxx2013-06-01 17:36

teisėsauga, mano manymu, atvirai tyčiojasi iš visų žmonių,rodydama akivaizdų melą ir savo galias.

Ema2013-06-01 17:34

Ginioti, nejaugi aklas esi, pažiūrėk, gi kažkoks plikis neša mergaitę, nemeluok, melagi. Ir iš viso, kodėl tas fantamasas čia į Kedžių valdas savo kanopas įnešė??? Nenorėk ir nesvajok, Ginioti, kad visuomenė tavo aklom akim žiūrėtų ir aklai tikėtų, ką tavo apakusi sąžinė ir nekompetencija mums bando įteigti. Gal laikas truktis iš posto dėl sveikatos, galimai turintys rėgėjimo negalią negali eiti tokių pareigų?

prokuroro vardas2013-06-01 17:33

Aidas ,ar ne jo ieskojo Kedys ?

Nika2013-06-01 17:19

Mamos ,ar jus ,kada nors nešiojate savo tokius didelius vaikus horizontalioje padetyje ,kaip matome iš tu nuotrauku ir video. Horizontalioje padetyje nešiojami tik naujagimiai,kai vaikas truputi didesnis visada buna vertikalioje padetyje ant motinos ranku,t. y. stačias ,kaip mergaite sedejo ir ant Neringos keliu ,bet ne gulejo ,kaip šiose nuotraukose . O dar priminsiu visa žiniasklaida raše,kaip Černiauskas pasakojo ,kaip jie abu su Stankunaite treniravosi su jo sunumi kaip nešti mergaite. O svarbiausia ,kodel mergaite "mylinčiai mamytei" ja iš gimdžiusiai reikejo savo dukra nešti ,ji pati su džiaugsmu turejo šalia jos eiti.

Teklė2013-06-01 17:13

Prokurorui už tokį visuomenės mulkinimą, išsityčiojimą būtina kelti bylą

čia2013-06-01 17:02

netgi ne apie mergaitę kalba , o apie kažkokią kėdytę. Trečioj nuotraukoj puikiausiai užfiksuota advokato letena ant mergaitės užpakalio. Kad to nematyti, reikėtų išsibadyt akis, gal tas teisėjas iš tikrųjų aklas? O gal ten iš tikrųjų buvo tik kažkoks fantomasas ar kyborgas, kai tikrasis černiauskas sėdėjo kažkur kitur ir turi tai patvirtinančių liudininkų?

Molė2013-06-01 16:53

Prokuroro Nutarimas tiesiog šlykštus, pasibjaurėtinas. Kokie ten idiotiški išsisukinėjimai. Kiekvienas, kas turi akis matė, kad Černiauskas aktyviai dalyvavo grobime, tam pasirengė iš anksto, nešė vaiką sukryžiuotom kojom, skubėjo išsišiepęs, pridengtas juodais skydais. Tad kokie dar gali būti žmonių durninimai???

nuomone2013-06-01 16:23

po viso šito juos galima teisti už melagingus parodymus. Akivaizdu, kad nešė ir netgi tam ruošėsi. Pats černiauskas viešai pasisakęs , kaip repetavo su stankunaite nešiodami jo sūnų. Nuo kada černiauskas tapo stankės apsauginiu? Jeigu černiauskas svetimas galėjo būti viduje , kodėl išnešė senelę ir išvežė atpažinimui?

nenuostabu2013-06-01 16:21

jie akli ir kurti....kaip kryževičius,nuleidęs akis aiškina,kad didžiausias pūlinys teisėsaugoj Venskienė,,ją išmetė,bet ten niekas nepasikeitė,kaip žmonės vertino arti nulio,taip vertina,ir žino puikiai ,kad į teisėsaugą geriau nesikreipti,nes greičiau apkaltins ,o ne ištirs

juventus2013-06-01 15:58

siaip tai manau jei GČ ir stanke butu paliudija kad advokato ta diena isvis nebuvo Lietuvoje manau ir ta butu patvirtine :D cia lygiai ir tas pats :) vsio "zakonno" :)

kaunas2013-06-01 15:36

dabar kalbama apie dvipartine sistema uztenka tu paciu klounu.Jei niekas nebesikeis boikotuosime rinkimus ir juose nedalyvausime.

ot2013-06-01 15:35

reiktų parodyti mūsų prezidentei įrašą ir paklausti kaip ji mato? Ot man būtų įdomų kaip ji pasakytų. Kaip padaryti, kad mūsų prezidentė panorėtų pamatyti ir mum pasakyti? Tada ir mes galėtume pasakyti ar ji mato pasaulį realų?

manau2013-06-01 15:27

mes visi ta puikei matem ,ir zadejo vienas is klaniniu istemti jei kas,plikis su plikiene akivaizdzei meluoja,vadinasi visur meluoja ir pedofilija tikrai buvo,gal kada ir isaiskes,nes kitu atveju nebutu tiek zmoniu suinteresuotu ir klano ja paneikti ir gana itakingas asmuo cia figuruoja.manau

Retorika.2013-06-01 15:19

Ar Lietuvos aukščiausia vadovybė nieko nemato, nieko negirdi, nieko nežino, nieko nesupranta, kad nėra jokios reakcijos į nekompetentingą prokuratūros darbą ir skleidžiamą cinišką melą? Jeigu taip, tai kam Lietuvai reikalinga tokia vadovybė? Tačiau, matyt, viską žino, mato, girdi ir supranta, tačiau kitaip elgtis nė nemano, nes globoja nusikaltėlius, esančius valdžioje. Ar doriems, sąžiningiems, pilietiškiems Lietuvos žmonėms reikalinga tokia vadovybė ir valdžia? Turbūt tai tik retorinis klausimas...

organizuotas nusikalstamumas - gauja2013-06-01 15:07

is protokolo matyti, kad buvo is anksto sutartas nusikaltimo veiksmas, t. y. mergaites prievartinis nesimas ( ne vedimasis kartu su savimi, bet prievartinis nesimas)

Steponas2013-06-01 14:56

Šia informacija EKSPERTŲ KOMANDA mano akyse pagaliau užsitikrino garbingą VISUOMENINIO KONTROLIERIAUS titulą. Tiksli, korektiška, teisiškai tobula, visuomenei suprantama informacija apie teisinės sistemos vienos iš atramų –prokurorų „kvalifikaciją“, „savigarbą“, profesinę „sąžinę“ ir priklausomybę nuo asmeninės praeities šešėlių arba turtingo užsakovo pageidavimų. Manau, kad Ekspertams laikas imtis dar vienos visuomeninės kontrolės funkcijos – GARBĖS TEISMO. Visa širdimi tikiu, kad ne visa Lietuvos teisėsauga yra tapusi viena didele, prezidentės Dalios Grybauskaitės žodžiais (2011 m. birželio 7 d. ) tariant, SENA ŠUNVOTE, ILGAI DANGSTYTA KLANO PASLAPTIES ŠYDU. Būtent dabar turėtų atsirasti Garbės nepraradę teisininkai, kurie visuomeniniais pagrindais įvertintų šį prokuroro Aido Giniočio sprendimą pagal visus Lietuvoje galiojančius teisės aktus. Nuosprendis neturėtų juridinių pasekmių, tačiau moralinį šoką sukeltų visam ŠUNVOČIŲ KLANUI, o Lietuvos piliečiams suteiktų objektyvų žinių apie galimybes kovoti su tokių „prokurorų“ darbo broku ir jo pasekmėmis. Savo ruožtu oficialioji teisinė sistema negalėtų eilinį kartą tiesmukai meluoti, daryti nuolaidų ir „dengti“ savo atstovą teisiškai neteisingu sprendimu. Prisiminkime ir pagerbkime darbus žmonių, kurie JAU ATLIKO milžinišką paruošiamąjį darbą tokiam veiksmui: dvasinį žmogaus pasaulį tobulinančius darbininkus NIJOLĘ SADŪNAITĘ ir ROBERTĄ GRIGĄ; Nepriklausomybės akto signatarus teisininkus KAZIMIERĄ MOTIEKĄ ir LIUDVIKĄ NARCIZĄ RASIMAVIČIŲ, Aukščiausiosios Tarybos -Steigiamojo Seimo narę, teisininkę ZITĄ ŠLIČYTĘ, teisininką, buvusį Generalinės prokuratūros Tardymo departamento ypač svarbių bylų tardytoją ir Seimo kontrolierių KĘSTUTĮ MILKERAITĮ, Lietuvos žmogaus teisių asociacijos pirmininką VYTAUTĄ BUDNIKĄ, Lietuvos žmogaus teisių gynimo asociacijos pirmininką ROMUALDĄ POVILAITĮ, M. Romerio universiteto profesorių SAULIŲ ARLAUSKĄ; kriminologę, Aukščiausiosios Tarybos –Steigiamojo Seimo narę RŪTĄ GAJAUSKAITĘ; sociologijos profesorių GEDIMINĄ MERKĮ; buvusį prokurorą a. a. STANISLOVĄ STULPINĄ, buvusį Seimo narį, žmogaus teisių gynėją, advokatą a. a. KĘSTUTĮ ČILINSKĄ; už žodį TIESOS persekiojamą nepilnametę Lietuvos ateitį; už Lietuvos ateitį pagrįsta teise ir teisingumu kovojančias bendruomenes susibūrusias prie tinklapių ltvnews. online , TIESOS. LT , LAISVASLAIKRASTIS. LT ir į daugelį kitų bendruomenių, kurios TIESĄ pripažįsta valstybės pamatine vertybe; prisiminkime ir pagerbkime sumuštus, nubaustus, paniekintus, apšmeižtus, visaip pravardžiuotus TIKRUOSIUS lietuviškosios civilizacijos KŪRĖJUS ir šimtus garbingų Lietuvos KULTŪROS ir MOKSLO ASMENYBIŲ, kurios pasiaukojančiai bando atverti melo traiškanomis užlipdytas abejingųjų piliečių akis. Visuomeninės institucijos GARBĖS TEISMAS įkūrimas Ekspertų komandos sudėtyje būtų naujas žingsnis plėtojant tikrosios demokratijos vertybes ir galinga užtvara giniočiams, jovaišoms, černiauskams, justicijos akademikams ir profesoriams ir net tokioms niekingoms asmenybėms kaip vinokurai.

Mix2013-06-01 14:53

Netrukdykite savo įžvalgomis valdžiažmogių. Jie dabar intensyviai dirba ES naudai. O čia tokie Lietuvos varguoliai lenda su savo problemomis.

Tadas2013-06-01 14:18

Man gaila tų,kurie dar tikisi,kad šioje byloje atsiras nors kruopelė teisingumo,kol vadovauja šiandieniniai vadovai,nepriklausomai nuo partijų kaitos,atsisakykit tos vilties ir galvokit tik apie rinkimų boikotą,tam kad būtu pakeista rinkimų sistema ir atgautume teisę valdyti savo šalį.

jo2013-06-01 14:15

Su vaikų diena!o ŠITIE PROKURORAI TIKRIAUSIA NETURI VAIKŲ

Nakas teisus2013-06-01 14:13

Anksčiau ar vėliau jie sėdės...

Romas2013-06-01 14:09

Užtenka Lietuvoje atsirast vienam pricipingam, padoriam, nesitaikstančiam su melu pareigūnui ir kokį vaizdelį mes matome,apgailėtiną. Apšviečiama visa kreivų vedrodžių karalystė ir aiškiai matosi kas yra kas. Ačiu gerbiamai Neringai Venskienei,kad ji nepabijojo stoti,prieš šitą blogio imperiją,tai yra pažangos generatorius,kuris pastums Lietuvą į priekį,daugiau negu visi seimo nariai sėdėdami seime jau 23 metus. Te padeda jai Dievas sunkiame jos kelį.

Kęstutis2013-06-01 13:54

Tokie įvykiai tik patvirtina, jog didžioji dalis visuomenės nemąstantys biorobotukai-zombiukai... Kiek rinkosi žmonių į protesto akcijas?... Mergaitė tai tik simbolis, iš tikrųjų - 2012 gegužės 17 dieną "užmetę smirdinti dekiuką" iš Lietuvos išnešė tautos sąžinę ir orumą...

tai va2013-06-01 13:51

niekas nemate ,kad Drasius Kedys saude,bet prokurorai "isitikine"kad zude butent jis ,o va desimtys zmoniu mate kaip sitas tipo advokatas nese mergaite,bet prokurorai "isitikine "kad sitas filantropas tik salia ejo ir pergyveno ,kad tik neiskristu is tvirtu mamytes ranku. Klaunas tas prokuroras,tegul jis pats pasiima cemento maiseli 40 kg ir panesioja,o cia besipriesinantis vaikas. Biomase kaip koks Savickas sveikatos turi. Kad tam prokurorui tiek smegenu kiek biomase turi sveikatos. Ko gero jis tiek ir turi

po2013-06-01 13:33

gegužės 17 Černiauskas pasakė, kad mergaitės išnešimą treniravosi su savo mažamečiu sūnumi. Kad treniruotės nepraėjo veltui, kad advokatas neša mergaitę, video tai patvirtina. Kas tiems prokurorams atsitikę ir kas kaltas dėl jų aklumo?

Benas2013-06-01 12:49

Kol zmones rinks i prezidentus sovietinio, marksistinio auklejimo zmones kol i seima rinks tokias partijas, kurios pritaria vaiku grobimui, seimos naikinimui ir tt.... tol Lietuvoje niekas nesikeis. Jus man pasakykite kaip gali zmogus nors truputi mastantis balsuoti uz tuos, kurie tyciojasi is jo 23m?????????

Gydytojas2013-06-01 12:47

Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog mergaitė metu galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos buseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos buseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tokių vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

ruta2013-06-01 12:45

Ar imanoma eiliniam Lietuvos pilieciui atsilaikyti pries tokia melo ir falsifikacijos sistema ? Ar galima tiketi tais domenemis , kurios paskleidzia 'teisesaugos' interesu grupe ? Ar tas viesas melas ne pats tikriausias irodimas , kad PEDOFILIJA puikiai pritapo valdzioje , teisesaugoje , prezedenturoje , nes toks brutalus melas rodo , kad postai tokie auksti , ir melo idirbis toks sustyguotas , o neabejingu pilieciu tiek nedaug , kad neverta stengtis padoriau pridengti akivaizdu mela ! Ar nepraleidom laiko parodyti , kas Lietuvoje TIKRAS seimininkas ? Ar dauguma taip ir tupes uz plintusu , bijodama del savo asmenines geroves , nesuprasdama , kad viena diena gali ateiti ir jos tragedijos valanda ? Daznai stebiuos , kas per ta musu Tauta , kodel dauguma neislenda is vergo mentaliteto , kodel niekas nedomina apart nuosavos geroves ir noro ilysti kokiam partiniam bosui ar seimininkui giliai , giliai ... , na , nenugyvensi dveju gyvenimu ir keturiu kostiumu normaliam pilieciui nereikia , ir ka reiske nauja masina palyginus su geru ir reikalingu darbu , vardan morales , principu , bet vel gi pamatai , kad pedrytis , delfi dar egzistuoja , tai reiske , kad idiotu vis gi daugiau ... , deja ! Reikia tiek nedaug - susivienyti ir solidarizuotis ! Bet ar toks paprastas dalykas JAU ne persunkus Lietuvos Tautai , pajutusiai korupcijos didelius pinigus , susiformavusiai idingai sistemai , kad jeigu turi pinigu , tai istatymai tau negalioja , o dar geriau auksta posta tureti ir vis susirupinti , bet NIEKO nekeisti i gera ?

Viskas paaiškės.2013-06-01 12:29

keisis VSD,prokuratūros vadovai.Net ir marionetė Dalia keisis.

Pikasas2013-06-01 12:25

RETRO 2012m. , birželis >> AR ADVOKATAS G. ČERNIAUSKAS SAVO KALTĖS NEJAUČIA? Reikėjo daugiau kaip mėnesio, kol atsirado padoresnis advokatas S. Dambrauskas, konkrečiais veiksmais oficialiu raštu išreiškęs savo pasipiktinimą G. Černiausko elgesiu "šturmo" Klonio gatvėje metu. Kaip sakoma, geriau vėliau, negu niekad... Verta pažvelgti į advokatų darbą šioje istorijoje plačiau. Advokatė L. Kraujutaitinė vienu metu atstovavo ir A. Ūsą, ir L. Stankūnaitę. Tai netgi logiška, nes labai tikėtina, kad abiejų nusikalstamos veikos galėjo būti tampriai susiję. Vėliau G. Ūsienės interesus pradėjo ginti tikra advokatų garsenybė - A. Liutvinskas. Pasakykite kas nors, prašau, ką konkrečiai A. Ūso byloje gina advokatas G. Černiauskas? Laima Stankūnaitė byloje yra tik liudininkė, kuri neigia savo dukros atskleistas nuoskaudas, jau paviešintas teisme. Tai kodėl ją reikia ginti, jei ji pati "ne prie ko"? Juk būtent ginti L. Stankūnaitę, o ne ką kitą kažkas paprašė G. Černiausko. Gal tas asmuo ir yra pedofilijos ir žudynių skandalo "vadybininkas", jei jo asmenybė taip kruopčiai slepiama? Beje. Mergaitės interesus gynęs advokatas A. Venckus nušalintas. Laaaabai įspūdingai ir mikliai tai buvo atlikta. Negi iš tikrųjų visa tai telpa į "vsio zakonno" ("viskas teisėta") išvadą? Visiems turi būti aišku, kad bet kuris advokatas neturi teisės pažeisti tarnybinę etiką ir atlikti tokius veiksmus, kurie prasilenkia su teisingumo išaiškinimo siekimu. Joks, suvokiantis etikos sąvokas advokatas neturi moralinės teisės bylos proceso metu įrodinėti savo ginamojo nekaltybę, jei jis pats tuo visiškai netiki. Padorūs teisininkai tokiais atvejais pasiūlo ginamajam prisipažinti kaltę, taip bandant sušvelninti teismo nuosprendį. Kitu atveju, advokato teisė yra atsisakyti teikti paslaugas konkrečios bylos atveju, suderinus tokį atsisakymą su kaltinamuoju. Gan dažnai advokatai šioje istorijoje parodė gal net apsimestinai žemą kvalifikaciją, bandydami klaidinti visuomenę savo dažnais viešais toli gražu netiksliais pareiškimais. Jei G. Ūsienės advokatas A. Liutvinskas atskleidžia liudininkei L. Stankūnaitei A. Ūso byloje esančią medžiagą, tai jis už tokius veiksmus taip pat privalo atsakyti. Nemanau, kad toks advokatas apskritai turi teisę dirbti teisininku. O gal žinia, kad G. Černiausko gautas 100000 litų užsakymas Kauno rajono savivaldybėje, kurio pradžia ir atlygio pabaiga sutampa su Kėdainių teismo sprendimo ir mergaitės smurto laikotarpiu nėra joks atsitiktinumas? Gal todėl toks laimingas G. Černiauskas glaustėsi prie Mergaitės iš Klonio gatvės kaip koks... , kad uždarbis už sėkmę jo jau laukė? Beje, "šturmo" metu jis buvo pašalinis. Kodėl policininkai jo nenuvilko į autobusiuką, kaip kitus stebėtojus? Kuo jis išskirtinis? Kas jam leido mergaitę rėkiančią į autobusiuką tempti ir ten iš jos tyčiotis? Jei gležnai teisėjai pareigūnai galėjo rankas laužyti, senukus Kedžius, iš miego prikeltus kojomis į priekį nešė, tai gal G. Černiausko, kaip vyro, prisibijojo? Gal pagalvojo, kad Liu Fiuneso kino partnerį pamatė? :) Kodėl tiek daug teisininkų taip atkakliai, kartais, manau, netgi įžūliai gina A. Ūso garbę ir L. Stankūnaitės interesus? Pradedant A. Ūso bylos prokuroru E. Motiejūnu ir baigiant nauju Kėdainių teismo sprendimu, kad ir S. Vaicekauskienė "šturmo" metu buvo "ne prie ko". Tai ką, policijos vadovų aiškinimai, kad ji viskam vadovavo jau atmesti? Vilniaus II-as apylinkės teismas, atvertęs įtarto A. Ūso bylą, pradėjo aiškintis, kokias veikas galėjo atlikti pats Andrius Ūsas. Tai atliekant anksčiau ar vėliau niekaip nebus galima apeiti kito klausimo, kaip prie tų veikų prisidėjo ar neprisidėjo Laima Stankūnaitė. Esu įsitikinęs, kad L. Stankūnaitės advokatas Černiauskas nekvalifikuotai ir, tikriausiai, nesąžiningai atlieka savo pareigas. Atmetimas visų liudininkų parodymų tik dar labiau apsunkina A. Ūso bent jau dalinę reabilitaciją ir didina pačios L. Stankūnaitės atsakomybę. Nuoširdus bet kurio įtariamojo prisipažinimas gali būti teisme įvertintas kaip lengvinanti aplinkybė. Advokatas atkakliai stengiasi užkirsti kelią tokiai galimybei. Dar keisčiau elgiasi G. Ūsienės advokatas A. Liutvinskas, nuolat stengdamasis kenkti žmonos viešai išsakytam interesui nagrinėti A. Ūso byloje sukauptus duomenis, papildant juos liudininkų parodymais. Labai panašu į tai, kad advokatas G. Černiauskas atstovauja jo nenurodyto asmens, kuris paprašė advokato atstovauti L. Stankūnaitę vaiko paėmimo byloje. Ar toks atstovavimas yra teisėtas? Būtų įdomu sužinoti, kaip tas nežinomas asmuo, turintis tokį įtikinėjimo talentą, susijęs su pedofilijos ir žudynių skandalu? Kiek tokios advokato paslaugos gali kainuoti, kad G. Černiauskas meta į pedofilijos laužą gal net paskutinius savo, kaip teisininko įvaizdžio ir moralės likučius? Ar tos paslaugos apmokamos sunkiai suvokiamomis sumomis ar pats advokatas yra “pakabintas” ir valdomas iš to paties nežinomo skandalo “vadybininko” centro? Keista stebėti, kai teisininkas manipuliuoja ir net viešai sako netiesą taip klaidindamas visuomenę. O gal pats G. Černiauskas yra "pakabintas" ir valdomas iš šalies? Gal jis tik perduoda tai, ką jam liepia? Juk advokatas G. Černiauskas aiškina kokiems mergaitės artimiesiems kada nors gal leis ar visai neleis jos pamatyti. Ar G. Černiauskas nepatarė teisėjui Cininui, kad A. Ūso bylos nagrinėjimą reikia atidėti rudeniui? Jei jo komandų klauso ir teisininkai, tai kokį vaidmenį G. Černiauskas turi šioje istorijoje? Ar nepasirodys kada nors užsakovams, kad ir jis per daug žino?... Verta atkreipti dėmesį, kad advokato G. Černiausko ir bylos prokuroro E. Motiejūno reikalavimai dėl nuotolinės L. Stankūnaitės apklausos sutapo. Net du kartus teisėjų kolegijai teko atmesti tą patį prašymą, kaip nepakankamai motyvuotą. O jei pasiūlyti padaryti išvažiuojamąjį teismo posėdį kokioje kavinėje, kur L. Stankūnaitė lankosi ir ten ją apklausti? Jos apsauga kažkodėl bijo ją į teismo salę vežti. Labai įdomu, kodėl? Kai kurias, panašias mintis buvau išsakęs dar prieš Gegužės 17d. "šturmą". Prieinu išvados, kad kai kuriems pareigūnams moralės normos negalioja. Tokių jokios kalbos nepaveiks. Gali įtakoti tik įstatymo RAIDĖ. Kai jos atitinkamas svoris užgula, tada apsidairo , kur tas "stogas", kur galima saugiai pasislėpti? Suranda... kol kas...

Kaip2013-06-01 12:25

toje rusiškoje,anų laikų laidoje-"Очевидное невероятное",aiškiai matoma,bet "kažkam"......neįtikėtina ..žiauri tikrovė - kreivų veidrodžių karalystėje..

Kunigunda2013-06-01 12:09

Ir tai mūsų "teisėsaugos" teisingumas. GĖDA. Va jums ir atsakymas kodėl Venckienė "pagėgo" iš Lietuvos. Įmodu kas tai temidei akis užriša.

3 nuotraukoje2013-06-01 11:50

viskas puikiai matosi dešinė ranka už mergaitės šlaunies,kairė už Stan.. nugaros ir kaip dar drystama meluoti,nebent visi ta nusikaltima organizavo ir yra bendrininkai.Toks jausmas kad gyvenam afrikos gilumoj

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi