Pasak konservatorių patriarcho Vytauto Landsbergio, rengti referendumus yra pavojinga:

*******

1992 m. Tautos referendumu patvirtinta Konstitucijos nuostata: Žemė, vidaus vandenys ir miškai, parkai nuosavybės teise gali priklausyti tik Lietuvos Respubliko piliečiams ir valstybei .

1996 ir 2003 metais Seimo „patvarkytas” tas pats straipsnis (atkreipkime dėmesį, kad pataisos padarytos be jokio referendumo): Žemę, vidaus vandenis ir miškus įsigyti nuosavybėn Lietuvos Respublikoje užsienio subjektai gali pagal konstitucinį įstatymą .

Tie, kurie nemato čia jokių skirtumų ir jokių problemų, neturi į tai kreipti nė menkiausio dėmesio.

Tie, kurie norėtų atstatyti Konstituciją ir grąžinti 47 straipsnį į pradinę būseną, turi surengti referendumą ir pareikšti savo valią. Pasirašyti referendumui internete galima čia: elektroninis pasirašymas.

Daugiau apie būsimą referendumą socialiniame tinkle: facebook.com/tautosvalia

Naujausi

Komentarai (40)

Rikiuoti
Eglė2013-11-27 13:05

Jūsų parašas dar tikrai galios, internete galima pasirašyti dar dvi dienas. Adresas - lietuva2.lt

nespejau grizti2013-11-26 22:34

neatsimenu savo slaptazodzio prisijungti per banka. Rytoj is ankstaus ryto begu i banką...susitvarkysiu slaptazodi ir kad tik padetu DIEVAS (JIS visada buvo su manimi) kad tik suspeciau, gal dar rytoj galios mano pasirasymas internetu ....

nnn2013-11-26 11:18

Kol kas dar nesu pasirašęs dėl referendumo rengimo, nes uriu savo požiūrį dėl žemės pardavimo užsieniečiams, tačiau vistiek manau, kad referendumo rengimui pritarti turėčiau, nes tai yra iniciatyvių piliečių pastangos. Juos reikia gerbti vien už tai, kad dar neprarado vilties ir už tai, kad atlaikydami begalinį spaudimą, įveikdami dirbtinas kliūtis, jie civilizuotais būdais bando kažką keisti. Nelabai tikiu, kad referendumo metu bus pakeista konstitucija dėl žemės pardavimo užsieniečiams, nes nelabai aiškios pasekmės dėl sutartinių įsipareigojimų ES, bet tikrai tikiu, kad bus padaryti pakeitimai referendumo orgaizavimui ir tai turės tik teigiamų pokyčių. Einu susirasiu kur galima pasirašyti ir bus tiktai labai įdomu ar Lietuva dar gali, ar jau nebe....

nepritariu2013-11-25 19:57

Todel kad musu pilieciai nuo savo zemes buvo tremiami i sibira dabar priversti isvaziuti svetur.Stribiniu samokslas zmonems mulkinti.As uz oki referenduma padarykite restitucija grazinkite

darom2013-11-20 13:39

PARAŠŲ UŽ LIETUVĄ DIENOS - KAD ĮVYKTŲ REFERENDUMAS! Bendrapiliečiai, esame prie 300 000 parašų ribos! Mums būtinas rezultatas, nepaliekantis jokių abejonių dėl TAUTOS VALIOS nei Seimui, nei Vyriausybei. Dėl to Jus kviečiame į VISUOTINĘ TALKĄ lapkričio 23-24 dieną (šeštadienį-sekmadienį). 1. Iki lapkričio 22 d. GRĄŽINAME VISUS TURĖTUS LAPUS ASMENIMS, IŠ KURIŲ GAVOME!!! 2. IŠ JŲ IMAME NAUJUS REZERVINIUS LAPUS. 3. VISI SU NAUJAIS LAPAIS, SUDERINĘ SU JŪSŲ VEIKLĄ KOORDINUOJANČIAIS ASMENIMIS VIETAS, EINAME Į VIEŠAS ERDVES RINKTI PARAŠŲ!!! 4. VISI, DAR NEPASIRAŠĘ KAD ĮVYKTŲ REFERENDUMAS, IMA PASUS arba ASMENS TAPATYBĖS KORTELES IR EINA Į VIEŠAS ERDVES PASIRAŠYTI!!! 5. NAUJUS LAPUS SU SURINKTAIS PARAŠAIS GRĄŽINAME LAPKRIČIO 25 d.!!! Referendumo grupė “Tautos valia'' zemesvardu.lt

Landzbergi2013-11-19 23:52

Po kiek opiumas liaudziai? po siuo pasisakymu slypi uzmaskuotas nenoras perduoti valdzia zmonems.

Marija2013-11-19 19:53

Bijoti lenku mazumos tai atgyvena. Dabar valdo kita mazuma.

Analfabetams2013-11-19 17:11

Kas čia tokie analfabetai, kurie sako "100 000 Vilnių paskelbs Lenkijos teritorija", taigi, nesusigaudo, kaip rengiamas referendumas? Paaiškinu - tas 100 000 yra parašai renferendumui RENGTI, bet tai NE balsavimas. Kai surenki 100 000, tada VISA tauta turi balsuoti ir saugikliai sudėti labai aukštom kartelėm - kad referendumas būtų užskaitytas, turi sudalyvauti daugiau nei pusė balsavimo teisę turinčių! O kad klausimui, dėl kurio balsuojama, būtų pritarta, turi pasakyti TAIP taip pat daugiau nei pusė balsavimo teisę turinčių. O tai yra kiek? Na, galim spėti, maždaug apie milijoną gal. Ar suvirškins analfabetai?

31-am2013-11-19 14:14

Nešnekėkite vėjų. Referendumo paskelbimas dar nereiškia jo priėmimo. Referendumuose balsuos ne 100 000, o visi norintys ir turintys balso teisę piliečiai. 30-am. Pasakei ir prisnigo. Pamanei, kad didelė dalis kvailiai, taip ir patapo. Pasižiūrėk į veidrodį.

KUO MUMS GRESIA2013-11-19 12:09

100 TUKSTANCIU RERERENDUMAS ,IR LENKAI PASKELBS VILNIAUS KRASTA LENKIJOS TERITORIJA

Pagarba2013-11-19 12:00

Vytautui Landsbergiui. Profesorius visiškai teisus sakydamas kad didelė dalis lietuvių kvailiai. Aš irgi manau, tik kvailiai arba turintys fašistinių tendencijų gali rengti tokius referendumus.

Skorpas2013-11-19 01:32

MANAU REIKIA - NUTEISTI TUOS, KURIE „PATAISĖ“ Įstatymą TAIP, kad prieštarautų KONSTITUCIJAI, sulaužė SEIMŪNAI duotą priesaiką - SAUGOTI ŽEMIŲ VIENTISUMĄ... TAIGI - atstatyti reikiaper teismą...

junkites2013-11-18 19:03

siandien 21val.radio laida Naktigone per Laisvaja Banga.

Augustinas2013-11-18 17:26

Kur ci pas jumi galima pries referndumu pasrasyc?

kokios2013-11-18 16:56

baisios "patriarcho" tranformacijos!!! Net dreba zmogielis is neapykantos kitokiai nuomonei. Galetu cia jau ir Rucyte isiterpti, kazkaip iki veidrodzio "patriarcha" davesti. Mazu padetu?

Antanas2013-11-18 00:34

Krikščionybė į Lietuvą atėjo per kalaviją ir kraują, musolmoniškumas manau ateis per žemę.

lojantiems apie fašizmo grėsmes2013-11-17 18:49

Lietuvos geopolitinė padėtis jau pati savaime užkerta kelią tokiai galimybei. O be to. Pranešėjos apie fašizmą, ne per seniausiai vadovavusios LT kariuomenei kuri prisidėjusi prie, anot pačios pranešėjos išsireiškiant apie demokratijos pagrindinius principus, fašistinių siekių įgyvendinimo, kad ir Afganistane. Nėra jokių ideologijų. Tai ne kas kita kaip atskirų interesų grupių įrankiai įgyvendinant savo siekius. Kai vieni ir tie patys gali manipuliuoti skirtingomis ideologijomis pagal situaciją. Akivaizdu, kad Lietuva, ne lietuviai, neturi jokių interesų į išlikimą, o įgyvendina tik svetimų, tarpusavyje konkuruojančių, interesantų siekius.

TIE ispardave beveik viska2013-11-17 15:36

beliko Zeme ir istekliai..ar leisime parduoti VISKA?

Referendumas 20132013-11-17 15:19

Londono pakraščiai jau priklauso MUSULMONAMS.Lietuvos žemė pigi,todėl musulmonai per tarpininkus nupirks galbūt sklypą šalia jūsų namo ir suvažiuos visi "bendrasavininkiai".Jei įtikinau,pasirašykit per Alkaslt tuoj pat.

to 3. Nepritariu2013-11-16 20:01

Na labai klysti manydamas kad netaps užsieniečių įsigyta žemė užsienio jurisdikcijoj. Jau tapo: pvz. danai įsigijo kiaulių kompleksą Marijampolės raj. ūžsmardino ir nutarė dar išsiplėsti, vietos bendruomenė laimėjo visus teismus iki aukščiausiojo teismo ir danai pasakė kad nevykdysim šio sprendimo, o be to dar ir danijos ambasada pradėjo auklėti čia vyriausybiniu lygiu ... ir dar neaišku kuo baigsis. tai tik vienas pvz. yra daugiau. O štai pasaulio istorija rodo, kad pardavęs žemę parduodi savo teritorija. Na akivaizdžiausias pvz. izraelis. Pradžioj iš vietinių arabų susipirko nedidelį kiekį žemių be rots apie tris procentus. Na o dabar net nesupirkinėja išmeta iš namų pavaišina švinu ir pasiima žemę ant kurios statosi savo gyvenvietes... Tie kurie siūlo parduoti žemę aš siūlau jiems parduokit savo pilietybę... mes usimetę nupirksim...

Įstatymai2013-11-16 19:31

O kur tas konstitucinis įstatymas dėl žemės pardavimo? Ar jis toks yra? Jei nėra, tai kada jį mūsų pupuliukai ruošiasi priimti.

suomis2013-11-16 19:28

Nupezęs dalbajobas.

Pas2013-11-16 18:45

Mus viešas interesas visai neginamas, valdžia demonstruoja cinizmą prieš piliečius, kurie reikalauja teisingumo, kalti be kaltės,kurpiamos bylos jiems, kad kiti neišdrįstų ieškot teisingumo. Kol visuomenė neturės įrankio, valdžios sprendimams įtakoti, tol šioj valstybėj pažangos tikėtis neverta, tai matome rezultatus, kur męs nuėjome, per 23 metus,ginami tik tie, kurie įtakingi arba turi daug pinigų.

TO liuda2013-11-16 18:23

Ar jums neidomi ka dabar pasaulis galvoja apie mus, kai isnaikinta gamyba, ispardavinetas ir prichvatizuotas Lietuvos turtas, milijonai isvaistyti ir daugiau kaip puse gyvena zemiau skurdo ribos? Ar jie labai graziai ziuri i mus, o kas liecia gejus, tai taip pat tauta turi nuspresti ar jie gali pusnuogiai lakstyti sostineje, reklamuot iskrypimus... Tauta ir turi spresti kokia ju valstyb, ka jie nori matyti ir kokia tureti valstybe, o ne PRIMESTA kitu saliu

TO 102013-11-16 18:18

Visose salyse uztenka 1 ar 2 procentu parasu, o mums reikia 10? O ka jiems nekelia nieks gresmes tik Lietuvai? Nerasinekit veju su naciais, ar dar lazkokiom Lryto isvadom, reisingiausios salys, kur tauta valdo, o ne 10 seimunu... Siaip, jeigu seimas dirbs tautai ir valstybei, tai nieks nenores tu referendumu. Jeigu liaudis mato kaip akivaizdziai Lietuvoje viskas isporcialiuojama, kai vykdomas tylus genocidas, tai ir turi spresti liaudis kas jiems palanku, o ne ko nori pripuole prie lovio.

Romas2013-11-16 18:10

Šitas parašų barjieras 300 tūkstančių, didžiausias visoje Europoje (iteisinta baudžiava), jau ir trijų milijonų mes neturim gyventojų, tai yra didžiausias apsurdas, taip mūsų valdžia bijo žmonių nuomonę išgirsti, svarbiais klausimais. Jau 23 metai mūzų valdžia mus veda į laimingą rytojų, tik kažkodėl labiausia kovojema prieš pilietiškus piliečius, apkaltinami tik už tai ,kad buvo neabejingi, greta esančiam. Valdžiai patogiausia, kad jokios pilietinės visuomenės nebūtų, tai jiems tada tikrai geras gyvenimas mažiau rūpesčių. O apie teisingumą galime užmiršti, , "teisingumas" tik turintiems pinigų, arba kai esi aukštai sėdintis.

tata2013-11-16 18:02

Landsbergis "teisus", musu tauta nepribrendusi. Taip kalbejo ir dvarponiai ar kokie rasistai, kad baudziauninkai ar negrai nepribrende laisvei

liuda2013-11-16 17:51

pritariu landsbergiui, parasu sumazinimas gali issaukt referenduma pries gejus. kaip tada i mus ziures pasaulis? aisku fasizmo gresme irgi reali sumazinus parasu kieki, apie tai seime paskaita skaite ir konservatore jukneviciene

Nepritariantis > 112013-11-16 16:59

Užgauliojimai vietoj argumentų…. toks elgesys yra apgailėtinas. Aš pritariu > 10 , didelė dalis Lietuvos piliečių yra tokiame skurde, kuris nori, nenori gimdo neviltį, pyktį ir tokią situacija, kada žmonėmis labai lengva manipuliuoti… paprastesnės referendumo sąlygos didina tokios manipuliacijos grėsmę. Kita vertus neteisinga, kad kokiai idiotų grupei seime daug lengviau organizuoti referendumą, nei piliečiams, bet aš tą neteisybę siūlyčiau naikinti ne lengvinant referendumo sąlygas piliečiams, bet įvedant tokio pat parašų surinkimo būtinybę visiems, įskaitant seimo narius ir etc. Užsitikrintumėm kad konstitucija bus palikta ramybėje kurį laiką, vis dar viliuosi, kad gal kada nors subręsim iki garbingos valstybės.

>102013-11-16 16:48

tu apgailetinas.Pasiziurejai ka kliedi sitas tavo stabas ir kartoji kaip papuga,geriausiu atveju,o galeciau pasakyt ir griezciau.

stop referendumams2013-11-16 15:58

manau referendumai tokiai mazai kaip lietuva yra didele rizika. fasizmas kelia galva, manau naciai tik ir laukia kad tokie referendumai butu, konservatoriai cia teisus.

Nepritariantis2013-11-16 14:12

Neįtikinot, prie ko čia žemės nuosavybė… gal bijot, kad lenkai supirks ir neprivatizuotinas žemes: miestus, kelius ir pan. ir taip įgis Lietuvos teritorijos dalies visišką kontrolę? Panaikins savivaldybes, nutrauks Lietuvos įstatymų galiojimą, pasiskelbs prisijungiantys prie Lenkijos... Kliedit, jei taip būtų, dabartiniai lietuvos banditai jau kontroliuotų visus lietuvos miestus… O jei lenkai Lietuvoje turės nuosavos žemės ūkio paskirties ar kitokios žemės nematau čia jokios grėsmės nepriklusomybei… Kaip jau rašiau, nepriklausomai nuo savininko pilietybės jo veiksmus ir galimybes riboja valstybės įstatymai

G.P. - Nepritariančiam2013-11-16 01:58

Esate arba naivus, arba aklas, arba piktavalis. Lietuvoje įstatymai jau dabar negalioja. Valstybė nesugeba (ar nenori? ) sutvarkyti kelių lenkiškųjų "jiedinstvininkų" siautėjimo. Metų metais nevykdomi teismų sprendimai dėl neteisėtų dvikalbių užrašų. O kas bus, jeigu Šalčininkų ir Vilniaus rajonuose žemes ims masiškai supirkinėti lenkai iš Lenkijos? O jei tą reikalą dar paorganizuos Lenkijos vyriausybė? Jau dabar Lenkija moka pinigus Lietuvos "lenkams" už tai, kad leistų savo vaikus ne į lietuviškas, o į Lenkiškas mokyklas. Kas reiškia Lenkijai "painvestuoti" kelis šimtus milijonų, už kuriuos galima supirkti visas Vilniaus apylinkes?

stuoka2013-11-15 22:34

Paprastas sveiko proto argumentas: mūsų žemės plotas baigtinis, todėl mums bus GERIAU, jeigu jos bus daugiau ir lengviau prieinamos mūsų piliečiams, taip pat ir man, taip pat ir ateities piliečiams. Kad ir sodybai įsigyti, nebūtinai dirbti. „Nepritariančiam“: gal pirma tegu tie Lietuvos įstatymai kokiam Šalčininkų rajone pradeda veikti.

Darijus2013-11-15 22:24

Pagarba žmonėms, renkantiems parašus.

stasys2013-11-15 21:32

nelygų kokius lengvatikius sutinki Dariau ..išvardink bet kelias realias priežastis kodėl tą žemė turį būtį prastesnė nei kokioje Lenkijoje pvz. ? jei gali apsieik be populizmo :)

Darius Nepritariančiam2013-11-15 18:24

Šiandien teko bendrauti su keliais tokiais, kategoriškai nepritariančiais. Po kelių minučių bendravimo susimąstė, dar po kelių pakeitė nuomonė, o po penkių jau plėšė lapą reikalaudami leisti pasirašyti...

Nepritariu2013-11-15 13:49

Užsieniečio įsigyta žemė netaps užsienio valstybės teritorija. Čia ir toliau, nepriklausomai nuo savininko pilietybės galios Lietuvos įstatymai. Po šiuo referendumu slapstosi stambūs lietuviški vergvaldžiai. Tūlas būras vis tiek žemės neįpirks, o lenkti nugarą užsieniečiui kartais yra naudingiau nei lietuvių vergvaldžiams. Manęs negasdina, kad vaikščiosiu "ne po savo" žemę, aš jos ir dabar neturiu, bet vaikštau ir nesijaučiu savo šaly beteisė, bent jau dėl šitos priežasties...

pritariu2013-11-15 13:01

tauta be teritorijos- niekas. taip referendumui

tikrai2013-11-15 12:45

NE! Zeme Lietuvos - TIK Lietuvos zmonems!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi