Artėjant Seimo rinkimams Lietuvoje gimsta dar viena politinė partija – „Lietuvos sąrašas“. Partijos steigiamasis suvažiavimas rengiamas ketvirtadienį popietę Simono Daukanto aikštėje, šalia Prezidentūros, Vilniuje.

Vienas iš partijos steigėjų Darius Kuolys sakė, kad idėja steigti naują partiją „kilo iš siekio įveikti dabartinę jėgos grupuočių savivalę ir valdžios cinizmą, sutvirtinti demokratinius ir moralinius Lietuvos valstybės pamatus“.

„Lietuvos sąrašo“ partija, jeigu ją pavyks laiku įkurti, planuoja dalyvauti spalio 14 dieną vyksiančiuose Seimo rinkimuose.

Daugiau ČIA

15min.lt

Naujausi

Komentarai (49)

Rikiuoti
Vida2012-07-07 18:04

Reikia tikėtis, kad vienybės ir vienijimo idėja netaps deklaratyvi. Jei sugebėsite išlaikyti vienybę kaip veiklos vektorių, Lietuvoje kalnus bus galima nuversti visuomenės labui. Linkiu organizatoriams atskirti idėjos nešėjus nuo savanaudiškų vartotojų. Sėkmės.

tik-tik,tik neapsirik,2012-07-07 05:39

niekas nieko bendrai neformuos,nes kiekvienos parapijėlės klebonėlis nori būti Visos Lietuvos Valdovu.

šaukė2012-07-07 05:34

ponia Irena,kai Valinskas šaukė turbut irgi ėjote,nes tai patyręs artistas? O aš nėjau,supratau jo tikslus.Dabar irgi neisiu,nes suprantu politikų tikslus.Man svarbiau sąžiningas nepolitikas,negu patyręs politikas.Patyrusiu ten visi labai greitai tampa,nes ten, net neatsiprašant, vaikų darželis.

Paulė2012-07-07 04:46

Reikia džiaugtis, kad "Lietuvos sąrašą" formuos bendrai, nes jau buvau nusivylusi, kai pasigirdo nepasitenkinimoi balsų (Oželytės). Nepraraskim vienybės, nes ji svarbiausia.

Irena2012-07-07 04:12

Kuolys seniai kviečia žmones atsibusti ir keisti mūsų gyvenimą. Tai patyręs politikas ir sukurti "Lietuvos sąrašą" buvo jo idėja, kurią pasisavino Drąsos kelio partija. Gerbiu Venckienę už jos kovą dėl mergaitės, bet ji nėra tas žmogus, kuris gali sutelkti žmones. Manau įvyko kažkoks nesusikalbėjimas, nes Venckienė nors ir sąžininga, bet politikoje nėra patyrusi. Man atrodo, kad ji nerealiai vertina savo sugebėjimus ir populiarumą žmonių tarpe. Taip, daugelis ją palaiko, bet ne dėl jos sugebėjimo blaiviai vertinti situaciją, bet dėl kovos su klanais (teisėjų ir pedofilų). Norint vadovauti partijai, vien drąsos maža, reikia ne vien beatodairiškai kritikuoti, bet ir BLAIVIAI vertinti situaciją, matyti perspektyvą, girdėti šalia esančius.

vardenis2012-07-07 00:36

Bent aš nesupratau,kuriam skiriat savo dėmesį,kuris keikiasi,kolioja,kenkia?

Juozas2012-07-06 22:35

Žinoma, kad intelektualas ras ką kalbėti su Skučiene, kad ir kaip jam būtų nuobodu. Tačiau ar Skučienė ras ką atsakyti intelektului ir ar supras nors ką nors apie ką intelektualai tarpusavyje kalbasi. Štai klausimas. Be to, aš nemenkinu ir neniekiu Skučienės, bet manau, kad į Seimą jai nereikėtų eiti, dėl per menko išsilavinimo. Jau praėjo tie laikai, kai bet kas - rankų kilnotojai kaip jiems liepta, valdė valstybę. Tikėkimės praėjo.

Juozas2012-07-06 22:29

Nepataikei. Aš balsuosiu "Už Lietuvą Lietuvoje". Kaip ir anksčiau balsuodavau už LSDS - Akstinavičiaus vadovaujamus socialdemokratus. Tačiau labai palaikau ir Kuolio "Lietuvos sąrašą", nes pasitikiu Kuoliu.

Juozas2012-07-06 22:24

Geriausiai būtų, kad tamsta iš vis nebalsuotum.

Juozas2012-07-06 22:21

Dar didesnės nesąmonės negalėjai sugalvoti "intelektuale" iš DK

Kazys2012-07-06 21:09

O, sveiki pone "Inteligente", susitinkame antroje svetainėje po tuo pačiu tekstu Tikrai dabar gera Lietuvoje ... Galima keiktis, keikti, kolioti, kenkti ... turime Laisvę Kazys

pries keleta dienu2012-07-06 18:15

teiges, kad i rinkimus neis ir valdzios nesieks, kuolys pasisuko 180 laipsniu kampu. Jau idomu, kas visgi uz jo stovi. Idomus tipelis

inteligentai apsišiko2012-07-06 18:08

ačiū už nuomonę.

Skaitytojas2012-07-06 17:25

Ko jus puolat ant to Kuolio? Ar jis koks nusikaltelis, ar vagis, kuris turi penkis butus, nama-pili, kotedza? Ar turi jis ka nors panasaus, pasakykit? Ne taiup, kaip sitie vagys, kurie dabar sedi seime, pasiziurekit i ju turtus, bet ju niekas nearestuoja, neatima, nors jie isigyti tikrai nesaziningu budu. O reiketu pradet nuo prezidentu (buvusiu ir ponios). Is kur visa tai, kad paliko AMB vaikaiciams ir dar uzteks provaikaiciams. Bet niekam tas neidomu. As pritariu, kad D. Kuolys eitu i seima. Tokiu zmoniu reikia Lietuvai. Bet geriausia, kad prisidetu prie N. Venckienes partijos. Ten daug protingu zmoniu. O visi vienodi tikrai negali but, kaip kazkas cia raso.

Pradėkime nuo savęs2012-07-06 16:14

O, Tamsta, ar daug ką nuveikei Lietuvos labui? Ar pats nestovėjai po medžiu? O dabar ką darai, kad Lietuvoje būtų daugiau Tie-SOS?

Esame ir liksime skirtingais2012-07-06 16:10

Tai ar žmogus jau neturi teisės pasakyti savo nuomonę vienu, ar kitu klausimu? Jeigu yra pažįstamas su Donskiu, tai jau nusikaltėlis, kurį reikia ištremti į Sibirą? Nebūkime trumparegiški žmonės. Mes visi esame įvairūs. Net šeimose broliai esame skirtingi ir niekada taip nebus, kad visi vieningai mąstysime, suvoksime. Prie Stalino, Mao Ceduno, ar prie kitų diktatorių žmonės buvo daromi vienodais.

Nesipūskite2012-07-06 16:02

Nu , sakyčiau, yra per daug skambu ir nekuklu.

Labai žemas lygis2012-07-06 16:00

Nu ir leksika, tamstos. Tai viską pasako apie jūsų išsilavinimą ir savigarbą. Jeigu negerbiate aplinkinių, tai nors save gerbkite. Diskutuoti su tokiais žmonėmis beprasmiška.

vaikiška liga2012-07-06 14:48

be liberalų neliks tos partijos.Domėkis.

Rokas2012-07-06 14:31

Palaikau Lietuvos sąrašo kūrėjus tik nepriimkite nė vieno liberalo,- matote, kas padaryta su švietimu, teisingumu, sveikata , kultūra -jų tikslas globalizmas blogąja prasme.

emigrante2012-07-06 13:10

paklausykit liepos 2 ELTA patalpose vykusios spaudos konferencijos ta dali,kur kalba iskili Amerikos Lietuve Angele Nelsiene,kuri specialiai atvyko paremti ir pasiulyti p. Neringos politiniam judejimui pagalba ir bus daug aiskiau. Kaip zinia Amerikos lietuviai niekada nebuvo ir nera vieninga mase. Ponios. A. Nelsienes ir jos bendrazygiu nuopelnai Lietuvos Nepriklausomybei nenugincijami,nuoseklus ir reiksmingi. Todel ,matomai,kilo samysis kitos Amerikos lietuviu puses stovykloje,o D. Kuolys kaip buvo taip ir lieka pestininkas ant ju zaidimo lentos...... Neatmetama ir issiganduisu netekti patogiu seimo kedziu itakos..... Juk turtingi,o situacija,kuomet labai dideliems pinigams rinkimuose priespastatomos apsivalymo idejos is ties intriguojanti.

manau, kad tai susiskaldymas2012-07-06 12:36

Nereikalingas pagaliu kaisiojimas i ratus. Drasos kelias - tinkama partija, kurioje nemazas burys intelektualiu zmoniu. Manau, kad Skuciene, nors ir gera teta, puiki moteris, tik Seime jai ne vieta - nepakanka issilavinimo, iskalbos ir politinio isprusimo. Gerai, kad salia Venckienes yra eruditai, intelektualai. Nebalsuosiu uz Kuoli, nes liberalai jau prisodino visokiu lyciu teisiu, homoseksualams pridovanojo pinigu, eskaluoja geju pasakas vaikams apie tos pacios lyties ,,dvasine" meile (E. Zlobiene... ) ir t. t. Isvis kvieciu nebalsuoti uz liberalus - paziurekite kas vyksta svietimo sistemoje- nuo darzeliu iki mokyklu, visi, kaip nuproteje neigia lytis - gimei berniuku, bet gali pasirinkti kuo nori buti. Idiotizmo virsune. Laikas stabdyti ES isitvirtinusiu liberastu-pederastu siunciamas nuorodas kaip mums gyventi. Reikia vienybes. Idomu, tai kur dabar pasuks V. Vasiliauskas, ka tik vedes Drasos kelio spaudos konferencija ir apie Kuoli pasakes, kad jis nekandidatuos i Seima. kas cia darosi - ar protas kam jau maisosi?

inteligentai apsišiko2012-07-06 12:33

Po medžiu stovėjo trys inteligentai.Susapnavo Sąrašą į Lovį.Sąrašą privatizavo ir ... apsišiko.Jeigu ten buvo medalinskas,ozolas,kuolys - tai ne Gedimino sapnas.Patvoriniai iš šūdų Lietuvos nestatys.

uola2012-07-06 12:02

Kuolinis maišo kortas,atejo laikas kai jau atskiriame pelus nuo grūdų .Ar nepasenusi metodą bandai,skaldyk ir valdyk.Manau Neringai argi butinas Lietuvos sąrašas net Kuolinio užpatentuotas,Lietuva gali pasirinkti kitą pavadinimą DK- sąrašą kuris reikštu partijos DRĄSOS KELIAS partiją ir tuo pačiu garbingą DIDŽIĄJĄ KUNIGAIKŠTYSTĘ.

Spritus Sanctus2012-07-06 03:45

Akivaizdu, kad yra bandoma highjackinti ideja ir uzkirsti kelia Venckienei dalyvauti rinkimuose. Senos schemos, kai vagis saukia:- laikykite vagi, vis dar tebeveikia:) Kazkada V. Laucius buvo ikistas i koservus, destrukcijai is vidaus kelti. Dar anksciau, zydras albinas uzlipes ant backos zviege, kad reikia gelezinkeli i Prusija remontuoti, paskui atsirado kgb pisulkos, kad zydras albinas, neva lukasenkos pasikesinima organizuoja su gruzais...... ir tapo zydras albinas patriotu Nr:1 Dabar matom ta pati vaizdeli: komuniaga su lapine kepure Gylys, islindes is untizo demonstratyviai arestuojamas uz 'mitingavimus', staiga tampa kovotoju ir po savaites sedi salia Venckienes!:D Kuolys, kazkada kartu su zydru albinu, patarinejas adamkui, vadovauja dosniai finansuojamam 'institutui', bet net susiles per visas TV keikia 'valdzia', bet staiga neria i krumus:D

Benas to Romui2012-07-06 02:50

Kuolys yra liberalas ir tuo viskas pasakyta. uz jo stovi neteisetai prezidentas adamkus, donskis, aleksandravicius ir i juos panasus asmenys. Jam geda stoveti po veliava su lietuviska svastika jis ja vadina nacistine jam geda ziutreti kai eina patriotinis jaunimas Vilniaus gatvemis. Jei kas nors dar orntuojasi aplinkoje tai supranta zodi liberalas.

Stasys2012-07-06 02:14

Juozai, jeigu intelektualas neras ką pakalbėti su Skučiene tai toks jis ir intelektualas. Ar Jūs juos vadinate intelektualais? Juozai, ar čia ta sąvoka intelektualas kaip nors surišta su intelektu? O ką Jūs iš viso apie tai žinote? Iš esmės, Juozai , atrodo , kad nėra ką daugiau su pačiu diskutuoti.

Jurosk2012-07-06 01:39

Pilnai sutinku ir esu UŽ. Kaip esam girdėję iš pasisakymų tikslai ir pagrindiniai siekiai sutampa. Manau, tai yra ne susiskaidymas ar skaidymas, o kaip tik didesnio balsų skaičiaus siekis šia naujai jėgai. Bent man taip atrodo. Laikas parodys.

neūsas2012-07-06 01:32

ponuli,stovėję po medžiu eina ne išrūkyti buvusius, o palikti buvusius kitai kadencijai.Negi manai,kad jiems rūpi žmonių bėdos? jie ir toliau stovės po medžiu,jie mums abejingi,jų tikslas-lovys.

Romas2012-07-06 00:11

Cia vyksta grynas VSD miglos putimas: tas sake ta, tas ana. Zmones kirsina ir tiek. Kuolys blogas, tai pasakykit ka jis tokio padare? Gal banka apiplese? O gal jis snipas? Vienos abstraktybes. Maziau skaitykit tokius puslapius, kaip 15 min, ar Lietuvos rytas, apart smegenu plovimo, nieko neparaso. O kuo daugiau demokratiniu partiju, tuo geriau. Protingu zmoniu nebuna per daug. Svarbu isrukyti visa ta bruda, kuris yra dabar seime.

neūsas2012-07-05 23:52

net sunku apsispręsti - "už Lietuvą Lietuvoje" yra "dėmėtas pimpalas", o " už Lietuvos sąrašas "yra "spalvotas sysalas"., už kurį balsuoti.

alfa2012-07-05 23:42

kiek žinau,tai dauguma Lietuvoje ir emigrantai balsuos už Drąsos kelią ie už Venckienę.Čia tuos visokius gudručius,kurie stovėjo po medžiu ir dabar lenda su savo sąrašais ir vazomis į Seimą,žmonės žino,jie tik patys save giria.

NUOMONE2012-07-05 23:38

Juozuk...niekas nepasikeite,skaldyk ir valdyk ir savo tiksla pasieksi...nieko naujo tik nuosyte papudruota.

Ana2012-07-05 23:37

Kol kas nuoseklumą ir sąžiningumą veiksmuose galima pamatyti tik iš N. Venckienės pusės.

alfa2012-07-05 23:35

rudenį sužinosim,ką išrinks.Manau,kad išrinks tik DK , o stovėje po medžiu,liks toliau stovėti.

NUOMONE2012-07-05 23:32

Kuoliuk...pasitrauk,nekaisiuok pagalius i ratus tavo praeities darbai negali leisti vel atvesti Lietuva i nauja ...prazuti.Jei visuomene nezino tavo juodu darbu,tai nereiskia,kad niekas ...nezino,kol dar nevelu...PASITRAUK. Tavo daromas sarasas nauja optine apgaule....visuomeniai.

alfa2012-07-05 23:31

prisipažinai,kad eini su liberalkonservais,

Juozas2012-07-05 23:25

Sakyčiau taip: intelektualui su tokiais kaip Skučienė nelabai yra apie ką kalbėti.

Juozas2012-07-05 23:23

Absoliutus šmeižtas. Tai Venskienė nukanalizavo "Lietuvos sąrašą". DK- jūs esate nesąžiningi ir tokių į Seimą rinkti negalima. Tokių jau turėjome- ačiū.

Juozas2012-07-05 23:20

O skirtumas toks, kad Venskienė jau prieš rinkimus elgiasi nesąžiningai ir bandė uzurpuoti "Lietuvos sąrašą". Tai kaip tokią galima į Seimą rinkti? Be to, be pas ją perėjusius visuomeninkus, daugiau ten iš vis nėra už ką balsuoti: Skučienė ir katės maiše.

Juozas2012-07-05 23:17

Šį kartą bus už ką balsuoti. "Už Lietuvą Lietuvoje ir "Lietuvos sąrašas". Sunku apsispręsti. "Už Lietuvą Lietuvoje" sąraše yra Raimondas Kuodis. Pasvajokim, jei jis taptų Vyriausybės vadovu. Po visų košmarų Lietuva tikrai nusipelno tokio premjero.

Karolina2012-07-05 23:05

Labai gerai, kad kuriasi, rinksime tuos, kurie bus vertesni - koks skirtumas - Neringos ar Kuolio sąraše - šiukštu tik , kad nepatektų šios kadencijos (išskyrus keletą vertų seimo mandato) veikėjai, svarbiausia.

nemezidė2012-07-05 22:56

Pati idėja - kaip ir gera. Bet gerais norais grįstas - kelias į pragarą. Asmeniškai neturiu nieko prieš D. Kuolį, bet nepatinka man tos jėgos, kurios stovi už jo. Kažkodėl šeštas jausmas man kužda, jog Lietuvos sąrašas - spąstai rinkėjams. Kad su tuo sąrašu nebūtų : norėjom kaip geriau, išėjo kaip visada. Todėl labai norėtųsi gauti informacijos kas iš to sąrašo "lėlininkai", o kas tik "lėlės". Kaip suprantu, abiejuose sąrašuose - Lietuvos ir Drąsiaus kelio- pirmu smuiku vis tiek groja VSD. Įsigilinus į rinkimų įstatymą ir tą dalį apie reitingavimą, Lietuvos sąrašas atrodo gana keistai. Jei tai daroma sąmoningai, panašu į rinkėjų spąstus...

Irina2012-07-05 22:52

To reikejo ir tiketis, Kuolio tikslas ir buvo pasalinti bet kokia kaina prezidenta ir nukanalizuoti Neringa Venckiene. Gerai kad musu Neringute protinga, suprato kur suo pakastas. DIEVE padek Neringai Venckienei ir jos partijai !

alfa2012-07-05 22:42

Šitas Trojos Sąrašas nukreiptas prieš Venckienę,liberalkoservų valdžiai išlaikyti.Tai labai akivaizdu.DK partijos sąraše jau yra intelektualų.Jeigu dar kurie nors intelektualai siekia teisingumo,tai ir jie kviečiami,nėra jokio reikalo kurti atskirą sąrašą.Jeigu jie vistik kuria atskirą sąrašą,reiškia jų tikslas kitas - išlaikyti po rinkimų liberalkonservų valdžią.Tai ir durnam aišku ir nereikia čia tų saldžiažodžiavimų.

alfa2012-07-05 22:31

Džiaugiesi,kad iš jų visų liks šnipštas?

Modė2012-07-05 21:59

Na ir puiku. Bus nemažai piliečių, kurie balsuos už Sąrašą. Kai kas - už Lietuvą Lietuvoje, kažkas bal;suos už Tautininkus, kažkas - už A. Matulevičių, o kai kas už Drąsos kelią. Tai bus puikios naujos jėgos, garbingi žmonės, Seime sudarys koaliciją ir bus dauguma. Todėl - esu labai UŽ. KUOLYS - IŠMINTINGAS IR DORAS ŽMOGUS.

alfa2012-07-05 21:43

o kas už iškalbos kada sužinosim? kas buvo už 10 dievo įsakymų dabar žinom,bet nežinojom prieš rinkimus.Kodėl taip vadinami intelektualai neina su jau esamos Drąsos kelio partijos sąrašu,o kuria naują partiją? Ar čia kvailių ieškojimas...

as2012-07-05 21:30

puiki iskalba ir jokios arogancijos!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi