Tikrai linksma stebėti karštus Orvelo fermos „rinkėjų debatus“ apie „tikrą“ ir „netikrą“ demokratiją. Skirtingai nuo valdžios, absoliuti ne be pagrindo nepatenkintų piliečių dauguma teigia, kad „tikros demokratijos“ nesą.

Deja, nė vienas neįstengia pamąstyti, kur ta „tikra demokratija“ yra ar kada nors buvo. Šiaip bet kurioje visuomenėje nuo neatmenamų laikų yra valdantieji ir valdomieji, bet valdantieji ateina ne iš gatvės ir anaiptol ne „visuotinės žmonių valios“ atkviesti.

Valstybė, kaip mus mokė dar žulikai komunistai, yra prievartos aparatas, o tai reiškia, kad valdžia bet kada turi svarbiausią argumentą – gerai išlaikomus (specialius) karius su visa reikalinga amunicija. Valdžia dar nėra tik tie, kurie žinomi konkrečiais gražiais epitetais – karalius, prezidentas, senatorius, teisėjas ar policininkas, bet gereičiau tie, kurie asmeniškai valdo (kitaip – turi) resursus, iš kurių mokama darbininkams, išlaikomi vergai, perkami ginklai, statomos gamyklos, kuriais pagaliau manipuliuoja bankai ir valiutos gamintojai.

Kad tie resursai „priklausytų visiems“, yra sena komunistinė svajonė, kurią bandant įgyvendinti pralietas vandenynas kraujo be jokio rezultato. Kur priežastis?

Ogi pati mūsų prigimtis, akivaizdi, kai mažas vaikas atima saldainį iš silpnesnio broliuko. Gilus įsitikinimas, kad „Lietuvos žmonės“, kurių daugelis yra gudresniųjų apiplėšti ubagai, suėję prie rinkiminių urnų vienodai gerai nubalsuos ir milijonierių klanai mandagiai užleis jiems valdžią savo pelno sąskaita, yra vis ta pati Lenino pasaka, kad bet kuri namų šeimininkė gali valdyti valstybę.

Kitaip tariant, pasireiškia dar bolševikmečiu įkalti utopiniai stereotipai.

Taigi politologas V. Radžvilas pagaliau ištarė tiesą: „liberalioji demokratija visur išgyvena krizę“, tik nepaaiškino iki galo. V. Radžvilas teigia, kad šiuolaikinė demokratija reiškia vieno elito pakeitimą kitu elitu valdžioje, o mūsuose toks pakeitimas neva degradavęs taip, kad pakeitimas nepaiso „iš apačios“ teikiamų signalų, kad peržengtos visos padorumo ribos.

Manyčiau, tai nėra esminis dalykas. Sakyčiau net, kad tai yra labai geras dalykas, nes dėl šio įžūlaus nuo sovietmečio dekultūrizuotų žmonių elgesio (o tokių žmonių, ubagų ar milijonierių, yra dauguma) tik ryškiau matosi apgaulingos demokratinės religijos mechanizmas. Nėra jokios krizės, yra globalizmo sąlygomis vis ryškėjanti tiesa apie „autentišką demokratiją“. Lietuvoje ji tad ir yra pati įžūliausia ir autentiškiausia, toliau nebėra kur.

Todėl V. Radžvilas daro loginę klaidą, kartu teigdamas ir tai, kad demokratija reiškia vieno elito pakeitimą kitu, ir tai, kad ydinga, jog mūsuose tos pačios fizionomijos keičiasi prie valdžios vairo jau apie 20 metų.

Juk kaip kitaip pakeisi vieną „elitą“ kitu, ar Lietuvoje jau tiek daug tų „elitų“? Išvada – reikia kaitalioti valdžioje ne partijas, bet jų „fizionomijas“, kad apgaulė ne taip ryškiai matytųsi, ar ne taip, pone Vytautai?

Gal naujesnės fizionomijos geriau įsiklausys į „signalus iš apačios“?

Jaučiu, kad šioje vietoje reikia dar kartą atsakyti valstybę pasišovusiai valdyti namų šeimininkei, atkakliai teigiančiai (ir teigsiančiai), neva „tikra demokratija“ – teisingumą garantuojanti „daugumos“ valdžia.

Kaip minėjome, resursai ir ginklai daugumai nepriklauso, savo „dauguma“ ubagai niekad niekur istorijoje (išskyrus trumpus ir chaotiškus kruvinų eksperimentų laikotarpius) turtingųjų mažumos nevaldė. Bet kuris bandymas daryti kitaip baigiasi kraujo praliejimu, ką jau kalbėti apie mūsų perspektyvas, kai ubagai yra visai naujutėliai, iš ką tik apiplėštųjų, o juos apiplėšusieji dar gyvi ir dar valdžioje.

Bet imkime kad ir patį demokratijos šaltinį – Senovės Graikiją. Ar ten valdė „dauguma“?

Dauguma buvo beteisiai vergai, o demokratiškai tarp savęs tvarkėsi tik vergvaldžiai, iki dantų ginkluoti. Beje net ir ši jų demokratija anaiptol nereiškė namų šeimininkės vaizduojamo teisingumo: kitaminčius be gailesčio eliminuodavo savo pačių daugumos sprendimu: labai pamokanti yra Sokrato istorija, ar ne?

Mūsų Lietuvoje tad yra tikrų tikriausia demokratija, stropiai nubeždžioniauta iš JAV, kur kiekvieną, įtariama „terorizmu“, galima areštuoti be teismo sprendimo ir laikyti tiek, „kiek reikia“, o monopolistai diktuoja žemdirbiams, kokią produkciją jie gali ir kokios negali auginti, nes „Monsanto“ korporacija, vykdydama pasaulį valdančiųjų bankinių patricijų planus, primeta vartotojams žmonijos perteklių mažinančius GMO.

Tai kaipgi su tuo rojumi žemėje, bus ar nebus? Globalistai sako, kad bus. Tam numatoma pirmiausiai išmarinti nereikalingą gyventojų perteklių, kad liktų ne daugiau milijardo vergų, aprūpintų darbu, patenkintų maloniai blizgančiomis masinėmis prekėmis ir įsitikinusių, kad jie patys „išsirenka valdžią“ ir „demokratiškai valdo“.

Ar tai teisinga? O kas yra „teisinga“ ir „neteisinga“? Man atrodo, kad tai truputį kitokios nei demokratija religijos klausimas, būtent – tiesos klausimas. Į jį visi modernūs filosofai atsakinėja, kad tiesa ir dora – reliatyvinės sąvokos. Kas kam dora, priklauso nuo kultūros tradicijų. Taigi kiekvienam sava tiesa.

Su ta kiekvieno tiesa globalistų ir planuojamas minėtas ateities rojus, kuris krikščionių ir giminingų „tamsybininkų“ kalba vadinamas apokaliptine Antikristo karalija.

Todėl informacijos gausumo laikais siūlau apmąstyti neblogai žinomą žmonijos istoriją, atkreipti dėmesį į visai unikalų reiškinį, kuris vadinamas monoteistiniu apreiškimu (nepaisant tūkstančių įvairių pagoniškų tikėjimų, visą pasaulį kažkodėl užvaldė tiktai vienas abraominis, kaip jį bevadintume – krikščionybe, judaizmu ar islamu), kuris skelbia esant pasaulio Šeimininką. Tas vienintelis pasaulių Valdovas ir yra Viena trokštama Tiesa ir Teisingumas.

Skeptikams siūlau pažvelgti į neturtingą Afganistaną, kuriame tokiam tikėjimui ištikimi žmonės sėkmingai triuškina NATO galybę – negi savo jėgomis?

Ar salafitų džihadas nėra visai racionalus pavyzdys, kaip dera kalbėti su demokratais? Jums nepatinka, pone Aurimai Guoga? Na tad prisiminkime makabėjus, jei nenorite salafitų. Be abejo, yra ir Kolizėjaus alternatyva – ne „kalašnikovų“, bet pasiryžusiųjų taikiai mirti už tiesą kalba.

Tiesa pasiekiama tik šios laikinos gyvybės auka. Globalistų kišamo sodomitinio pedofilinio rojaus mėgėjų laukia amžina pamazgų duobė.

Reikalingas ne demokratų, bet teokratų sąjūdis.

Šioje laikinoje, tik 70 metų kiekvienam egzistuojančioje egzaminų Amžinybei auditorijoje tegyvuoja tad jos Šeimininko valdžia, bet ne vaiko, nuolat atimančio iš silpnesniojo broliuko geidžiamą saldainį.

Naujausi

Komentarai (33)

Rikiuoti
kuzis2012-10-22 14:40

kazkas rase reikejo suvienyti jegas kuoliui su venskiene.. nors ir apsizenytu,jie, gimtu geiausiu atveju adamkus, cekuolis, miliute, zuokas.. juk kalbam apie tikrus dalykus, gamta , o komentarijai vis prie apciuopiamo, teisingo, tiesos. kiek sude tiesos? 100% manau tiek, nes jis toks. . todel kuolys, amnesty integreishen- atsiciuhinkit adamkaus kiaules, o zmoniu prasau musuose ieskoti musu lijuciu,Daukante, Vydune, Rosalles Jurate... daug musiskiu, o jus kuolys, vida, nauseda. ypac atkreikit demesy i zingeryyy.. kazkodel nesinori buti mandagiu, kardo kartais reik jau snd..

džiunglės2012-10-22 13:40

"tiesa ir dora – reliatyvinės sąvokos. Kas kam dora, priklauso nuo kultūros tradicijų..." Ką gi ,jei tai vertinti realiai : teoriškai - vežimas ,praktiškai - nevažiuoja. Nes kai plėšikas ,ar vagis atlieka savo juodą darbą ,aukai niekada nekildavo jokių abejonių dėl nukniaukto daigto , sudeginto miesto ar pavergtos ištisos tautos įvykusių pasekmių tikrumo ,"teisingumo","teisėtumo" ar "dorumo ". Ir civilizacijos paliestam visai nesunku suprast ,kad žmogui moralė yra viena ,o gyvuliui,nors ir dvikojui- "trupučiuką" kitaip(štai jiems vietoj tiesos ir doros tikrai galioja tik stipresniojo teisė,jie gali ir nesuprast ,kas yra vagis ,ir banditas,demokratija ar savivaldžiavimas ,nors ir prisidengiant demokratija. ). Vienžo ,žiūrint iš Mauglio "kultūros, tradicijų "- su straipsniuko logika lyg ir viskas tvarkoj. Tačiau ,žiūrint iš žmogiškos pozicijos ,,kaip pastebi ir suglumę bei pasipiktinę komentatoriai,be abejonės yra "kiek kitaip".

19 komentatoriui2012-10-22 12:53

Dievas Mozės maldoje, kuri yra ST 90 psalmėje, 10 eilutėje užrašė: "Mūsų metų skaičius septyniasdešimt, o stipresniųjų - aštuoniasdešimt. Dauguma jų praeina varge ir kančiose. Jie greitai praeina ir mes išnykstame". Taip kad yra toks Dievo teiginys Senajame testamente.

kalaris2012-10-22 06:07

kur net krikščioniškoji doktrina puoselėja romaus,neprieštaraujančio,pasitikinčio”iš aukštumos “ nuleistomis ir kažkieno nustatytomis vertybėmis bei tiesomis, ir neperpatikrinančio pamaldaus parapijiečio- geidžiamiausio ir godotino –avinėlio jausmus. Kai visuomenės daugumą sudaro kaip tik tokie ar į juos panašūs žmonės,-galima tvirtai ekstrapoliuoti dar skaudesniais ir baisesniais argumentais-kritine tautos mentaliteto masė arba neturi kairiojo smegenų pusrutulio veiklos paradigmų,arba ši veikla menkai išvystyta;tuomet mąstoma dešiniuoju smegenų pusrutuliu,nes kaip tik jame tarpsta iracionalumo,fantazijos, meninės kūrybos centrai;ši masė neturi racionalumo bei kriticizmo,todėl į pasaulį žvelgia pro rožinius akinius ir tiki,tiki ir laukia,kantriai laukia išganymo,neprieštarauja ir nesipriešina,bet tiki,autoritetais,o ne savimi,jog jam šalta,jog neišgali sveikai maitintis, išlaikyti šeimos,susilaukti vaikų dėl pinigų stokos;regi aplink marazmą ar abrakadabrą,-bet jis vistiek tiki,nes nesupranta dėl savo ribotų psihinių galių,taigi ir intelekto,jog valstybėje-visuomenėje,jos sanklodoje loginiai racionalumo raiščiai yra daugiau nei pairę,ištampyti,pavogti… Ne kartą teko ginti savo įsitikinimus,bet argumentų pagalba vis dar gyvas,kol nepašaus koks radikalus krikščionis. O gal ir šis supras,jog bažnyčių skliautai ir pilioriai,jų erdvė ir aukštis, ir daug kas kita-tai nuoseklia logika bei racionalumu sustyguotas inžinierinės konstrukcijos kūrinys ir patogus vartoti produktas: klausytis giesmių ir pamokslų,gražus tiek vidumi ,tiek išore…O gal ir pasaulietis supras ,jog ,tarkim, ergonomikos standartais pagamintoje kėdėje bus patogu sėdėti jaunam ir senam ,aukštam ir žemaūgiui,moteriai ir vyrui,raišam ir pasiligojusiam…Vadinas,abiem atvejais kurtieji zmogui produktai buvo maksimaliai išmąstyti,nuosekliai apgalvoti ,logiškai apspręsti bei racionaliai pagrįsti savo visomis jungiamosiomis konstrukcijų dalimis. O kaip su valstybe,kuri Lietuva vadinas? A? Nemeluokite bent sau ,tylomis,jei bijote garsiai rėkti,jog šioje dešinio smegenų pusrutulio arba tiesiog bepročių sukurtoje valstybėje kaip visuomenėje aš nematau ir neregiu racionalios logikos,sveiko proto pėdsakų apskritai,-tai nepatogus daiktas ir būvis,netinkamas vartoti daugumai,ir,manau, to pakanka,kaip sakė apie Prancuziją Stendalis, kad šią valstybę reikia sugriauti?

Algis2012-10-22 01:25

"Vienybė" abraomizme - aklumo viršūnė. Tikrai reikia sugebėti nepastebėti Toros sekėjų - žydų ir Toros iškraipytojų - musulmonų mirtinos nesantaikos...Deginamų ir sprogdinamų bažnyčių , krikščionių skerdimo musulmoniškuose kraštuose... O juk žydai neatsisako atsiimti savo pagrindinės šventyklos Jeruzalėje...Tik su siaubu tegalima spėlioti, kuo baigsis ši "vienybė"...

Stekse2012-10-21 23:46

Patiko autoriaus teiginiai, o kitiems siūlau visada žinoti, kad demokratija yra blogis, kurią mums per prievartą bruką vakarų režimo chunta. Ir teisingi autoriaus žodžiai, kad tiesą galima pasiekti, tik mūsų laikinos gyvybės aukomis. Jeigu šito nebus, toliau mus laikys kumštyje ir vis labiau gniauž, kol mūsų palikuoniams neliks ir kuo kvėpuoti, bet jie jau bus įpratę kad tai normalus reiškinys. Tad yra vienas kelias prieš demokratiją - Breiviko kelias, auka vardan žmogiškos savigarbos ir tautos.

Jūs2012-10-21 22:24

visiškai teisus, autoriau. Bet labai mažai kas gali jus suprasti, kad yra vienas pasaulio valdovas ir Jo vardas Dievas. tai Jis, matydamas visą absoliučiai pasaulio istoriją (buvusią ir būsimą) veda žmoniją link pabaigos. Bet pabaiga tai ne tai, apie ką galvoja netikintys žmonės. taip jiems tai lyg ir pabaiga, bet jiems teks nusivilti, kai po mirties jie neras jokios pabaigos, o vien tik "skausmą ir dantų griežimą" , ir, priešingai tikintiesiems Dievas "nušluostys kiekvieną ašarą nuo jų akių; nebebus daugiau mirties, nei liūdesio, nei dejonės, nei skausmo..." Iš tiesų visada valdė ir valdo Šeimininkas, tas, kuris viską čia sukūrė. Ir, jei Jis leidžia vykti žemėje tai, kas dabar vyksta - visiškas nužmogėjimas, globalizmas (sosto šėtonui ruošimas, suvienijus tautas ir pajungus visus žmones), "demokratija" (kuri yra išsigimusi valdymo forma) ir kiti baisumai, tai būtent dėl žmonių netikėjimo ir nutolimo nuo savo Kūrėjo, kad jie pamatytų, kad jų vaikiški žaislai tapo pavojingi jioems patiems ir kad laikas suvokti savo, kaip kūrinio, vietą žemėje, suvokti, kad žmogui naudingiausios yra tos taisyklės, kurias jam nustatė Kūrėjas, nes Jis rūpinasi savo kūriniu. taip, kaip ir žmogus, sukūręs kokį nors prietaisą, nurodo jo naudojimo taisykles ir kol prietaiso naudotojas laikosi tų nustatytų taisyklių, prietaisas veikia, bet jei ima išgalvoti savo taisykles, prietaisas sulūžta. Net per tokį paprastą pavyzdį Dievas kalba žmogui:"Atsipeikėk žmogau, klausyk, ką tai sakau, elkis pagal mano taisykles ir tu gyvensi, turėsi gyvenimo su perteklium, o, jei neklausysi, žūsi. Ir jei mes norime turėti to gyvenimo su perteklium, turim kiekvienas asmeniškai atsiversti į Dievą ir Jis duos mums meilę visiems žmonėms, o tada GYVENSIME

viskas2012-10-21 19:39

tvarkoj ir su Palmaiciu ir su Radzvilu. Bet kaip pasiekti, kad tokie zmones butu isileidziami i LRT, kur su jais butu rengiamos diskusijos? Kad ir giliausiu kaimeliu gyventojai isgirstu kitokias nuomones , ne tik "zinias is skydines", vedamas juoduju VSD nasliu.

Manau2012-10-21 16:36

teisus buvo "Tautu vadas" Josifas Visarionovicius sakydamas - nesvarbu kas kaip balsuoja , svarbu kas balsus skaiciuoja. Pas mus Lietuvoje balsai skaiciuojami taip kaip reikia . Isvada -galim balsuoti kaip norim , bet rezultatai bus tokie kokie reikalingi . Mano nuomone siuose rinkimuose uz DK partija prabalsavo labai daug rinkeju tai neimanoma buvo ja visiskai eliminuoti .

puikus mastymas2012-10-21 01:54

siulau pasiskaityti siaures rytai laikrasti (Birzu krasto), ten labai issamiai aprasoma to krasto KGB veikla 1982-1986 metais. Kokioje liguistoje psichiniu poziuriu valdymo sistemoje mes gyvenome. O kas dabar vyksta? Ko valdantieji nori? Kam jie tarnauja?

vilte2012-10-20 22:09

netekome vakar Stanislovo Stulpino ! ( vakaru ekspresas )

Brangieji filosofuotojai2012-10-20 20:50

Kol jus cia gincijates apie aukstas materijas-kazkas kikena ir viska tvarko savo naudai. Tokia ir beda su inteligentais-abejoja,grauziasi,kol kiti uz juos nusprendzia. Tas pats Sokratas nusprende sutikti su jam skirtu nuosprendziu-mirti,nors turejo galimybe pabegti. Ne,kaip cia jis matai paneigs savo idejas -paklusnuma Valstybei ir istatymams. Truksta jums valios gyventi irkovoti,o kaip sako rusai-Vaska slusajet da jest. Taip ir gincykimes tarpusavy-tik rezultatas bus pralaimejimas,ir ne vien inteligentams-visai Tautai. Reikejo Kuolio idejas suvienyti su Venskienes populiarumu ir dabar butu kiti rinkimu rezultatai.

Kadangi stipresnis2012-10-20 19:14

brolis atima saldainį iš silpnesnio broliuko, tai valstybė ir yra represinis aparatas kad tai sutramdyti. Kitaip ne tik Grybė pasiųs į Kedžių kiemą 240 gorilų, bet ir gatvėje stipresnis jaunuolis iš pono Leto atims ir švarką, ir kelnes. Puiku, kad ponas Letas supranta žydkrikščionybės ir visų abraominių tikėjimų nusikalstamą prigimtį. Bet būtu dar šauniau, jei jis surinktu visą informaciją ir pateiktu LIETUVAI protėvių religijos aristokratiškumą. Joje juk nebuvo žydiškos veidmainystės, akivaizdaus melo, suktybių. Ji nebūtu leidusi įsibujoti paleistuvystei, narkomanijai. Jos DVASININKAI patys nežinojo pedofilijos ir žmonių nemokino sugyvulėti. Tik žydkrikščionybės dėka yra toks baisus susvetimėjimas tarp tautiečių. Mes maža tauta (žydkrikščionybė labai prisidėjo prie to, kad mūsų būtu kuo mažiau) ir privalome laikytis visi išvien. Bet kaip gali pasitikėti Miliūte ar Pumprickaite, kurios už mūsų pinigus kasdien meluoja mums net nerausdamos? Mūsų inteligentai neturi garbės kodekso. Jų niekas nesulaiko nuo nusikaltimų, melo, paniekos tautiečiams. Todėl jie ne inteligentai, o tik "baltos apykaklės" su juodom dušelėm. Lietuvoje nėra elito. Yra tik plėšikų gaujos patogiai įsitaisiusios minkštose kėdėse su mūsų pačių pagalba. Kol visą tai pakęsim, gerovės, TIESOS ir teisingumo pas mus nebus.

Svajotojas2012-10-20 18:36

Deja, autorius nepristato teokratinio sąjūdžio tikslo. Jei tai - monoteistinio tikėjimo Jahve platinimas be prievartos ir gyvenimo sutapatinimas su tikėjimu, tai autoriaus savotiškai gaila, nes anarchistinė teokratija būtų tik dar vienas utopinis eksperimentas. Žmonių bendruomenės, deja, negali gyventi be vadų (religinių ar nereliginių), nesvarbu kokiu būdu tokiais tapusių, ir prievartos. Tai diktuoja bendruomenės savisaugos instinktas. Idant stipresnis broliukas neatimtų saldainio iš mažojo, o tas vėliau, užaugęs, keršydamas nenudobtų skriaudėjo. Beje, V. Radžvilo interviu praleistas vienas esminis momentas. Kaip bevertintume rinkimų būdu funkcionuojančią savivaldą Vakaruose ir pas mus, visada ir visur yra numatytas nepaprastosios padėties variantas, kuriame demokratija oficialiai nebeegzistuoja. Veikiama įsakymais. Bendram labui. Bendruomenės kitokio recepto per visą žmonijos istoriją, kai iškyla karo, stichinės, epidemijų ar technogeninės nelaimės grėsmė, neturėjo ir neturės, kokie bebūtų pamastymai apie teokratinį sąjūdį vietoj demokratinio ramiu metu.

teokratas2012-10-20 18:07

"to teokratas", tamsta, prašom, nurodykite vietą ST ar NT, kur parašyta, kad žmogus turi gyventi 70 metų. Nėra tokios. Nereikia meluoti. Dievas atseikėja kiekvienam, kiek priklauso, ir tai žino bet kuris, net aš, neturintis minimalaus išsilavinimo (trys klasės... sorry, guys) ir intelekto (vietoje juo naudojuosi širdimi ir intuicija).

Jo2012-10-20 18:03

manau,gan taikliai. Lietuviskas pvz. ,kad "isrinktaji valdyti" isrinktu,tam "isrinktasis",pats sau ["partijai"] psisikiria is izdo[bendro katilo] pinigeliu[milijonu],kad "isrinktaji" balsuotojams teigiamai patektu Elektros skydines. Tai kur cia demokratija? Kitas pvz. Megejai po svetimas Valstybes lakstyti su "pjautuvu ir kuju",issikasa "taiku" dujini griovi,is kurio issoka "svarscik",ne su elektrodu,bet su pinigais,"taikiais" pinigais,ir prasideda "pinigu,pinigus aptarnaujanciuju "isrinktuju" " draugyste,ir ziu "svarscik" jau "isrinktasis" bevedas grioviais,grioviais ,duju vamzdziais I "pjautuvu ir kuju" salies glebi. Juk Atomines mums nereikia,ja pastatys,greitai "piateletku za tri goda"[penkmeti per tris],gendancia,kad visi "remontinkai" darbo turetu okupuotoje svetimoje valstybeje,ta mums pazadejo nususes "raudonuju balsas","stebuklingai,paciu laiku" prastumes "isrinktuju" "norus",nors rinkejai,renkantys "isrinktuosius to nenorejo,nesurinko nususelis "raudonuju balsas",referendumui parasu.

NUOMONE2012-10-20 17:15

Taip gyvenam ir dar ilgai taip gyvensime kol kiekvienas drebesime del savo ... gerbuvio,gal kaip nors be manes,kas nors kitas o as palauksiu... Dabar man atrodo,kad pasiekeme toki lygi,kad DEMOKRATINIU keliu , valdzios kuri pilnai dirbtu ... zmonems ... NEBEISRINKSIME ,ar jie sutiks,kad pries rinkimus visos jegos einantis i rinkimus gautu is valstybes vienodas sumas,priimti seimo nario atsaukimo mechanizma,normalia turto deklaracija,kad seimo nario turtas kadencijos metu nepadidetu ne centu. Seimo narys aukoja save dirbdamas tautai,kadangi ji ir renka tauta o ne kazkoks klanas ... nusiperka. Ir neramumu del Lietuvos geroves nenori ir bijo... daugelis,ES . Todel ir toliau taip gyvensime ir vaidinsime,kad gyvename ... DEMOKRATISKAI.

!!!2012-10-20 16:59

skaitykite drasoskelias.lt !!!

Genys2012-10-20 16:27

Puikus straipsnis. Tiems, naiviems, kurie įsitikinę, kad gyvena teisingoje demokratinėje valstybėje siūlau šį straipsnį paskaityti kelis kartus. Esu įsitikinęs, mes gyvename įsivaizduojamoje "demokratinėje" valstybėje. Tai iliuzija. Valdžiažmogiai stengiasi tai įmituoti savo naudai, savo interesams. Tai yra bet kokioje vadinamoje "teisinėje demokratinėje" valstybėje, visame pasaulyje. Žodžiai konstitucija, pilietis, rinkimai, teismai ir kt. tik priemonė, instrumentas, imituoti demokratiją. Tai tik priemonės valdyti naivias mases. Valdžiažmogiams tai paranku, jie niekada neužleis savo pozicijų ir tuom naudosis. Tai akivaizdžiai įrodo Lietuvos pavyzdys.

taigi2012-10-20 16:06

puiki analize. Beveik visiskai sutinku su gerb.autoriumi. Ir su Radzvilu taip pat.

to teokratas2012-10-20 15:25

Tu teisus,V.Radžvilas yra geras,logiškas ir t.t bet dėl Palmaičio tu klysti žmogau.

Angel2012-10-20 14:26

Nesuprantu šio žmogaus, daug prirašyta apie nieką. Tamsta atgal į mokyklos suolą. Demokratija-tai piliečių valdymo santvarka, o senovės Graikijoj, Romos imperijoj, piliečiais buvo laisvi, dažniausiai turtingi vergvaldžiai. Vergai ne prie ko, nes jie net balso teisės neturėjo. Tai viena. Antra: valdžios apratas ištiesų yra prievartos aparatas. ir dabartiniais laikais žulikų aš matau dar daugiau, nei anais lakais. Trečia: Religijos plito ir plinta per karus ir kraują, nieko naujo, Ketvirta: kartais išmintinga namų šeimininkė įvestų daug daugiau tvarkos, nei kokie pasipūtę kalakutai, kuriems savarbūs tik jų sandoriai ir ego. Penkta: KAIP AŠ IŠ IŠKILIŲ ŽMONIŲ PASIGENDU NE PAPOSTRINGAVIMŲ, O PAPRASTO KREIPIMOSI:BROLIAI IR SESERYS, MES DARBŠTŪS, KANTRŪS, TALENTINGI... KURKIME, STATYKIME... Na kiek galima drožti ant savo tautos? Šešta: mūs tėvai daugumoj yra gimę karo laikais ir puikiai žino, kas yra sunkumai... Mus, mūsų šeimoj, mokė dalintis viskuo su broliu ir sese... Išmintingas žmogus ieško šviesos, net ir braisydamas po tamsą. Galima tęsti ir tęsti, tik ar verta? Pasiilgau šilto žodžio kantriam darbščiam Lietuviui. Mes ne avinų banda. Mes tauta.

Benas2012-10-20 13:54

Teisingas rasoma. Globalizmas, liberalizmas, marksizmas tai visu tautu naikinimo yrankis. As netikiu, kad Lietuvoje galejo tiek daug balsuoti uz liberalus as manau zmones nelabai supranta uz ka balsuoti. Liberalu ideologija, parduoti Valstybes zeme, pyderastai gali zenytis, jokios Tevynes ar Valstybes. ciayra Markso, Lenino ideologija.

Luotinykas2012-10-20 13:45

Demokratija ir visuotinė balsavimo teisė nesuderinami. Lemtinga dalis balsuotojų negali būti jokiais demokratijos subjektais – jie pasiduos įtaigai arba bambaliui, tereikia tam skirti pakankamai lėšų. Galbūt demokratija būtų įmanoma apribojus balsavimo teisę. Tarkime, balsuotų tik tie, kurie dalyvauja savanoriškoje (būtent! ) krašto apsaugos tarnyboje, nebūtinai su ginklu. Kita vertus, tik stebuklingų aplinkybių dėka būtų įmanoma tokią tvarką įvesti.

Saulius2012-10-20 13:28

Senis žino ką kalba, manau jis puikiai tiktu valdyt mūsų šalį.

to teokratas2012-10-20 12:53

Puikus rašinys, logiškas ir nuoseklus, kuriam suprasti reikia šiek tiek intelekto ir minimalaus išsilavinimo, kurių komentatoriui teokratui kaip tik ir trūksta. Yra teiginių, dėl kurių galima įdomiai diskutuoti, patalpinus juos į kitą istorinį kontekstą, tačiau intelektinės straipsnio vertės - nepaneigsi. Na o 70 metų, tai - tiek, kiek skirta žmogui Šventajame Rašte.

Lietuviu Tauta2012-10-20 10:29

avinu banda...pati geranoriskai nuleidusi galvas suejo drakonui i pravertus nasrus:) Skanau apetio!!!!! Aviena pasimegaujant bus suvalgyta su raudonu pomidoru padazu:) Skanaus!!!

Jurgis2012-10-20 06:50

Gilus straipsnis. Pagarba Autoriui.

Marija2012-10-20 05:11

Globalizmas ir islamizmas yra dvi priesingybes ir nesuderinami su gyvybe sprendimai. Reikia ieskoti kito kelio. Tai galetu buti Jezaus kelias, bet ne tas istorines krikscionybes kelias, o naujai suprastas.

suomis2012-10-20 04:54

Glušiaus paistalai.

Afganistane2012-10-20 04:27

pardavinėjami į prostituciją berniukai....O šiaip galingiausias yra nerašytas įstatymas-moralės įstatymas.Jis veikia visada.Nes įgimtas kiekvieno širdyje.Svarbiausia,jo neužslopinti vienadienias rūpesčiais.

to teokratas2012-10-20 04:07

klystate straipsnis tikslus į dešimtuką. o kas menčia visus karus ar ne globalistai. tai gal nėra ir plano dėl žemės gyventojų sumažinimo... tu tamsta irgi priklausai utilizuojamų grupei, negi manai tavęs pasigailės. manau pagaidins nupeš nudulkins ir utilizuos...tą ir daro, tik va tokie Palmaičiai trukdo...., tautą budina. negerai....

teokratas2012-10-20 03:43

Jei būčiau teokratinės valdžios atstovas, už blasfemijas Palmaitis pats degtų pragare. Kodėl jis nustatė kiekvienam žmogui 70 metų gyvenimo ribą? Čia eutanazijos propagavimas, ar kaip suprast? O tai daugiau gyvent negalima? Čia pagal vyriausybinę pensijų taupymo programą? Beje, Afganistanas nėra toks jau neturtingas, Kabulas atsigauna, o tai, kad tebevyksta karas, neleidžia šiaip jau turtingai šaliai atsigauti normaliai. Keikdamas globalistus, pats Palmaitis naudojasi kompiuteriu, internetu ir turbūt telefonu, kas yra gudriausi globalistų išradimai. O turėtų rašyti plunksna, eiti pėsčias kaip Daukantas per Lietuvą... P. S. Save tikriausiai Palmaitis nepriskiria prie Orvelo fermos gyvuliukų, o prie juos prižiūrinčiųjų? Iš viso to galima padaryti vienintelę išvadą: žmogui trūksta dėmesio, o tekstui - rišlumo ir minties. Nieko nepasakyta, iš tuščio į kiaurą. V. Radžvilas - filosofas, kuris mąsto logiškai, Palmaičio kalboje logikos nerasta, deja...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi