Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) neatmeta galimybės kreiptis į teisėsaugą dėl parašų klastojimo renkant parašus dėl referendumo, kuriame tauta galės balsuoti, ar uždrausti parduoti žemę užsieniečiams ir juridiniams asmenims bei nuleisti kartelę referendumams rengti.

VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas trečiadienį per posėdį teigė, kad rašysenos ekspertai nustatė atvejų, kai parašų rinkimo lape už referendumą neva pasirašė vienas asmuo, o parašų tikslinimo lape – kitas.

VRK vadovo tvirtinimu, patikrinus maždaug pusę patikslintų bylų, neva aptikta keli šimtai nesutampančių parašų.

Referendumo iniciatyvinės grupės nariai trečiadienį teigė nieko negalintys pasakyti, kodėl kai kurie parašai nesutampa, nes patikrintų bylų neturi. Jie svarstė, kad pirmą kartą žmogus pasirašė užkluptas gatvėje, nepatogioje padėtyje, o antrą kartą pasirašė namuose.

Iniciatoriai reikalavo, kad VRK nedelsdama priimtų sprendimą dėl patikslintų parašų, nes esą baigėsi įstatyme numatyti terminai parašams tikrinti. VRK nariai savo ruožtu sakė, jog nesvarbu, kada jie priims savo sprendimą, nes referendumo datą turi paskirti Seimas, o šis į posėdį rinksis tik kovo 10 dieną.

Rašysenos ekspertai trečiadienį nebaigė tikrinti referendumo iniciatorių VRK pateiktų patikslintų rinkėjų parašų, todėl sprendimas dėl referendumo atidėtas.

Kitas VRK posėdis numatytas pirmadienį, vasario 17 dieną.

Trečiadienį bene pirmą kartą buvo apribotas patekimas į „Valstybės žinių“ pastatą, kur įsikūrusi VRK. Lauko durys buvo užrakintos, sustiprinta apsauga. Posėdį norėję stebėti referendumo iniciatoriai į VRK patalpas įleisti pagal iš anksto pateiktą sąrašą.

„LNK žinios“ visuomenei išplatino žinią, kad „referendumo istorija gali tapti kriminaline“.

„Žinių radijo“, „ekspertai.eu“ inf.

VRK posėdžio vaizdo įrašas:

Naujausi

Komentarai (71)

Rikiuoti
deinis2014-02-16 12:00

Referendumas del žemės lanžbai reikalingas ,jeigu mes norime nors biški pabūti lietuviais ,gerai ir dėl parašų skaičiaus ,bet aš pasigendu vieno dalyko ,reikėjo tuo pačiu referdumu išreikšti nuomone dėl rinkimų ,kad būtų renkami ASMENYBĖS O NE PARTEICŲ SĄRAŠAI ,gal nusikratytume tuos ,kurie labai stengiasi sutrukdyti referendumą ,čia glima ižiurėti kai kenkim a ,žlugdyma valstybės pamatų.

Česlovas2014-02-14 12:56

Atviras laiškas VRK komisijos pirmininkui Zenonui Vaigauskui. Kam tau reikalingi parašų ekspertai jeigu yra žmonių kontaktai? Zenonai Vaigauskai, Jau visai susipainiojai meluodamas. Pasamdei ekspertus iš savo aplinkos. Moki jiems algą iš mokesčių mokėtojų kišenės, žlugdai referendumą, ,,tempi guma" ir aiškini, kad ekspertų laukia didelis darbas išaiškinant referendumo parašų autentiškumą. Taigi prie kiekvieno parašo yra asmens kontaktai . Paskambink jam , arba VRK ,,teisininkams " įsakyk tai atlikti ir sužinosi net per telefono skambutį paklausęs paso serijos numerį ar žmogus pasirašė už ar prieš. Svetimas prisistatęs kito pavardė paso serijos numerio nežinos. Kam reikia savaitėmis studijuoti parašų atitikmenys ir mokėti algą, bereikalingai eikvoti ir tempti laiką, jeigu visą tą darbą galima atlikti per pusdienį. Kam tu čia ,,makaronus" ant ausų kabini. Sakyk aiškiai ir tiksliai. Turi gavęs užsakymą, nes dirbi prieš referendumą,prieš LR Konstitucija ir prieš Lietuvos Valstybę. Nuo ko gavai užsakymą ir kas tave nusamdė galima nesunkiai numatyti, bet tu gi neprisipažinsi. Tu neteisėtai užėmei VRK pirmininko postą, kadangi nesi desovietizuotas ir galimai ( sprendžiant iš biografijos) esi lengvai pažeidžiamas nes neatsiribojai nuo sovietinės praeities. Užtenka kokiam KGB-istui iš saugumo paskambinti tau, bei priminti tavo biografijos detales, parodyti vieną kitą nuotrakėlę ir tu esi iš karto jo kišenėje ir viską darai ką šis inkognito įsakys. Taip, kad Zenonai visi tavo veiksmai rodo, kad už tavo nugaros stovi Lietuvos Valstybei kenksmingi ,,dėdės" ir nurodinėja tau ką daryti. Tu gi uoliai vykdai jų nurodymus ir paliepimus nes esi vieną ir tą pačią ,,virvutę" pakabintas. Galimai tu ir esi tas pats ,,dėdė" iš nežinomos Lietuvos Valstybei aplinkos. Tai būtu iš vis tragedija. Atvirai tariant aš prisipažįstu, kad tu ir esi tragedija Lietuvos Valstybei. Nori duosiu tau gerą patarimą už kurį ateityje man ačiū pasakysi. Nedelsdamas skelbk referendumą įvykusiu ir taip nukreipsi nuo savęs dėmesį. Taip tau pačiam bus žymiai geriau. Visiems laiško pabaigoje rašau žodį pagarbiai ir po to prisistatau kas toks esu. Žodį pagarbiai aš nerašysiu nes busiu neteisus, kadangi tavęs visiškai negerbiu dėl ciniško KGB-istinio, klastingo ir veidmainiško tavo charakterio būdo. Česlovas Kasperavičius.

?2014-02-14 03:33

vaigauskai , kuom pats smirdi , tuom kitus tepi? PATYS PERKAT _PARDUODAT , NAIKINAT , TAISOT balsavimo biuletenius per rinkimus...

kuku2014-02-14 03:30

žmonės , gal imam pasus ir renkamės kas galim prie vrk pirmadienį. UŽTEKS TYČIOTIS ir DAR TEISĖSAUGOMIS GRASINTI.

kuku2014-02-14 03:28

kažkoks absurdas - mano sena mama kiekvieną kartą pasirašo kitaip . IR KĄ ?

Provokatoriau NikoGreko (77.90.72.135)2014-02-14 03:22

Provokatorius NikoGreko (77. 90. 72. 135) bando kažką įrodyti, neva tai palaikantys referendumą neišprusę ir nemoka paprastos gramatikos, jis kaip užsiciklinusiam blogam sapne, kartoja nuo Garliavos laikų užsilikusias liekanas tuos pačius nuvalkiotus juodinimo būdus, bet taip jau primityviai, kaip bebenčiukas neįstengė nieko naujo, savo sugalvoti, o tik pakeitė visas raides Y į raidę i... :) Tai juk jau pasenę ir atgyvenę šitie bajeriai, na ir apgailėtinas koNjaunimo ribotumas, et smagu kažkaip... :)

NikoGreko2014-02-14 01:24

Jeigu paaiskes kad rasisenos ekspertai klista, teks atsakit Vaigauskaui. Uz iniciativines grupes smeizta.

dvirankis2014-02-14 01:20

jei aš pasirašyčiau viena ranka,o kitą kartą kita? Kaip tada? O jei aš pasirašyčiau stovėdamas, o kitą kartą sėdėdamas ir stengdamasis, kad tik šį kartą gražiau, kad tik tiktų - kaip tada? Kaip tie sujungimai būtų? Taigi turi atvykti pas mane su notaru ir paklausti manęs kaip pasirašiau, o ne per mikroskopą žiūrėti. Istorijos tos pat kaip melo detektoriumi prezidentė patikėjo, bet nežinojo esmės? Tarybinis chunveibinizmas?

Darijus2014-02-14 00:30

Tipas vien už koloboravimą su TSKP 1991 m. turi devėti dryžuotą uniformą. O Jūs čia apie ką diskutuojate?

asilas2014-02-13 23:18

"Nesvarbu KAIP balsuoja,svarbu KAS ir KAIP skaiciuoja" J.Stalinas !!! KAS ir KAM cia dar NEAISKU ??? Nejaugi runkeliai iki siol dar nesuprato,kodel 4(keturias)kadencijas is eiles,sedi savo kedeje - cekistinis SKAICIUOTOJAS ??? Nejaugi neaisku KAIP baigsis artejantys cekistines stribvaikiu chuntos kontroliuojami "rinkimai" ??? Nejuokinkite mano kanopu,gerbiamieji... :(((((((

ugnis2014-02-13 21:44

2014 me­tų Lie­tu­vos vals­ty­bės at­kū­ri­mo die­nos mi­nė­ji­mo ren­gi­nių programa Va­sa­rio 14 d. , penktadienis 10. 00 val. Gė­lių, pa­de­da­mų ant Va­sa­rio 16-osios Ak­to sig­na­ta­rų ka­pų, per­da­vi­mo ce­re­mo­ni­ja Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­to rūmuose* 17. 00 val. Lie­tu­vos na­cio­na­li­nių kul­tū­ros ir me­no pre­mi­jų įtei­ki­mo iš­kil­mės Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­to rūmuose* Va­sa­rio 15 d. , šeštadienis 12. 00 val. Lie­tu­vos Lais­vės Ko­vos Są­jū­džio Ta­ry­bos 1949 m. va­sa­rio 16 d. dek­la­ra­ci­jos pa­skel­bi­mo 65-ųjų me­ti­nių mi­nė­ji­mas Lie­tu­vos par­ti­za­nų me­mo­ria­le Mė­nai­čių kai­me, Rad­vi­liš­kio rajone Va­sa­rio 16 d. , sekmadienis 8. 30 val. 1918 m. va­sa­rio 16-osios Lie­tu­vos Ne­prik­lau­so­my­bės Ak­to sig­na­ta­rų pa­ger­bi­mas Ra­sų kapinėse 10. 00–17. 00 val. Eks­po­zi­ci­jos lan­ky­mas ir fo­tog­ra­fi­jų par­odos „2013 m. Lais­vės pre­mi­jos lau­rea­tas Si­gi­tas Tam­ke­vi­čius“ ap­žiū­rė­ji­mas Ge­no­ci­do au­kų muziejuje 10. 00–17. 00 val. Eks­po­zi­ci­jos „Tus­ku­lė­nų dva­ro pa­slap­tys“ lan­ky­mas (Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se, Bal­ta­ja­me dva­re­ly­je, Žir­mū­nų g. 1N) Na­cio­na­li­nio mo­ki­nių kon­kur­so „Lie­tu­vos ko­vų už lais­vę ir ne­tek­čių is­to­ri­ja“ dar­bų par­odos ap­žiū­rė­ji­mas ir edu­ka­ci­nių už­duo­čių at­li­ki­mas (Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se, Kon­fe­ren­ci­jų sa­lė­je, Žir­mū­nų g. 1F) Kop­ly­čios-ko­lum­ba­riu­mo lan­ky­mas (Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se Žir­mū­nų g. 1F) 10. 30 val. Vals­ty­bės ap­do­va­no­ji­mų įtei­ki­mo ce­re­mo­ni­ja Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­to rūmuose* 12. 00 val. Tri­jų Bal­ti­jos vals­ty­bių vė­lia­vų pa­kė­li­mo ce­re­mo­ni­ja Si­mo­no Dau­kan­to aikš­tė­je, Vil­niu­je. Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­tės Da­lios Gry­baus­kai­tės kalba 12. 00 val. Iš­kil­min­gas mi­nė­ji­mas, Vy­čio kry­žiaus or­di­no vė­lia­vos pa­kė­li­mo ce­re­mo­ni­ja Vy­tau­to Di­džio­jo ka­ro mu­zie­jaus so­de­ly­je, Kaune 12. 30 val. Šv. Mi­šios Vil­niaus ar­ki­ka­ted­ro­je bazilikoje 12. 40 val. Pi­lie­ti­nė – šven­ti­nė ak­ci­ja „At­min­ties įkvėp­ti“ Vie­ny­bės aikš­tė­je, Kaune 13. 00–13. 30 val. Jus­ti­no Lin­gio ir Ge­ri­man­to Sta­ti­nio do­ku­men­ti­nio fil­mo „Lie­tu­vos Pre­zi­den­tas Alek­sand­ras Stul­gins­kis“ ro­dy­mas (Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se Kon­fe­ren­ci­jų sa­lė­je, Žir­mū­nų g. 1F) 13. 30–14. 00 val. Alek­sand­ro Di­gi­mo do­ku­men­ti­nio fil­mo „Gink­luo­tas pa­sip­rie­ši­ni­mas“ ro­dy­mas (Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se Kon­fe­ren­ci­jų sa­lė­je, Žir­mū­nų g. 1F) 13. 30 val. Šven­ti­nis kon­cer­tas „At­min­tis gy­va“ Is­to­ri­nės Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­tū­ros so­de­ly­je, Kaune 14. 00 val. Lie­tu­vos vals­ty­bės at­kū­ri­mo die­nos mi­nė­ji­mas prie Lie­tu­vos Ne­prik­lau­so­my­bės Ak­to sig­na­ta­rų na­mų Vilniuje 14. 00–15. 00 val. Pa­žin­ti­nė eks­kur­si­ja po Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nio komp­lek­so te­ri­to­ri­ją ir mu­zie­ji­nę eks­po­zi­ci­ją „Tus­ku­lė­nų dva­ro pa­slap­tys“ (rink­tis Tus­ku­lė­nų rim­ties par­ko me­mo­ria­li­nia­me komp­lek­se Kon­fe­ren­ci­jų sa­lė­je, Žir­mū­nų g. 1F) 15. 00 val. Na­cio­na­li­nių kul­tū­ros ir me­no pre­mi­jų lau­rea­tų pa­ger­bi­mas Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Sei­mo rū­mų Par­la­men­to galerijoje* 15. 00 val. Šven­ti­nis kon­cer­tas Ci­do are­no­je, Panevėžyje 16. 30 val. Šven­ti­nis kon­cer­tas Ka­ted­ros aikš­tė­je, Vilniuje 17. 00 val. Šven­ti­nis kon­cer­tas Švy­tu­rio are­no­je, Klaipėdoje 17. 30–20. 00 val. 16 sim­bo­li­nių lau­žų Ge­di­mi­no pros­pek­te (nuo Ka­ted­ros aikš­tės iki Vin­co Ku­dir­kos aikš­tės), Vilniuje 18. 30 val. Pi­lie­ti­nis gru­pės Sky­lė kon­cer­tas „Bro­liai“ Tea­tro are­no­je, Vilniuje** 18. 45 val. Iš­kil­min­gas Va­sa­rio 16-osios kon­cer­tas Lie­tu­vos na­cio­na­li­nė­je fil­har­mo­ni­jo­je** Kon­cer­to glo­bė­ja – Lie­tu­vos Res­pub­li­kos Pre­zi­den­tė Da­lia Grybauskaitė *Įė­ji­mas su kvie­ti­mais. **Įė­ji­mas su bi­lie­tais.

bite2014-02-13 21:32

manau,viso to vargo pasiekimas bus,jei seimas sudės nors kokius saugiklius žemės pardavimui ir sumažins referendumui reikalingų balsų skaičių iki kokių 200000 . Kito rezultato sunku laukti,nes aiškiai vykdomi aukštesnių asmenų nurodymai,kad referendumo nebūtų. Viską padarys,kad to neleistų,žino mūsų žmonių nusiteikimą,jei ir bus koks nepasitenkinimas,jį nesunkiai nuslopins. Juk taip Skvernelį JE išgyrė,nepaisant nekokio policijos darbo. Jie yra užtikrinti savo jėgomis ir masių pasispriešinimo nebijo, nes moka greitai žmones sukiršinti tarpusavyje. Gera "senoji mokykla".

Džiugašvilis2014-02-13 20:59

Nepakeičiamų yra - Zeniukas!

Gediminas2014-02-13 20:36

penki balai komentatoriams. Dauguma kala skaudžiai, bet tiksliai. Ir nuotrauka Vaigiuko-Klapčiuko gera parinkta. Pritariu nuomonei, kad čia panašu į naują pedofilijos bylą. Siekiama tai to paties - kabinti makaronus tautai, o galai tuo metu į vandenį...

Mix2014-02-13 19:38

Visi VRK veiksmai akivaizdžiai rodo, kad viskas daroma, kad referendumą sužlugdyti. Tik viena neaišku - ar dar yra daug žmonių to nesuprantančių ir patenkintų dabartine padėtimi. Rinkimai tai artėja.

pensininke,2014-02-13 19:31

perzinias sake, kad tikrina su mikroskopu, tai kazin ar yra buve taip kada sake, kad apie 100 parasu gali netikti

stasys2014-02-13 19:21

Ko čia gerklas dėl to VRK laidyti,..Vaigauskas ne dievas, Jo sprendimus visada galima bus teisme apskusti, o ten jau pamatysit kokie ten "parašu veizoriai" pieštukus drožė ir kodėl.

arturas2014-02-13 19:13

ogi tai panaseja i pedofilijos byla

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-02-13 18:23

Lietuvos zinios si mano komentara BLOKUOJA, gal jau ten ivesta griezta kgbistu kontrole, o gal tiesiog Lietuvos isdavikai tai daro. Ar yra skirtumas? ----------------------------------- "Vyriausybė turės rinktis: ūkininkai ar stambūs žemvaldžiai" ----------------- Vyriausybe kaip matome, ir opzicija kaip matome jau mato tas problemas del zemes pardavimo uzsienieciams.... ir turi rinktis... Ar tapti Lietuvos ISDAVIKAIS amziams, ar visgi leisti pasakyti Lietuvos zmoniu nuomone Europai Referendumo budu. Tai va kokie reikaliukai svieciasi su tuo zemes pardavimu. Formuojasi vaizdas, kad Lietuvos zemes pardavimas yra naudingas RUSAMS, LENKAMS, LIETUVOS ZEMGOBIAMS, kurie jau turi paruose pardavimui 13-14 tukst. hektaru plotus, LIETUVOS KOLOBORANTINEI VALDZIAI, kuri visu savo neefektyvaus valdymo kastus PADENGINES is parduotos valdiskos zemes ir misku! Dar vienas galingas PIRKEJAS suinteresuotas Lietuvos zemes ispardavimu: LAISVAS KAPITALO JUDEJIMAS! , tai tie, kurie valdo pinigus…. kuriu turi tiek, kad suvokti kiek turi jau NEPAJEGIA, viska superka, kad parduodama. Kaip matote zemes pardavimu yra suinteresuotos galingos jegos ir jau yra PARDAVEJAI IR PIRKEJAI! Lietuvos valstybes teritoriniam vientisumui iskiles MIRTINAS PAVOJUS. Zemes nepardavimo klausimas yra tolygus Lietuvos nepriklausomybes klausimui. Tai viena is paciu FUNDAMENTALIAUSIU Lietuvos vertybiu, per amzius ginta, krauju aplaistyta. Kai matau sitos valdzios ir jai pritariancios opozicijos ISGAMISKAI ir ISDAVIKISKAI politikai, tai nera jokios kitos isvados : Lietuva valdo KOLOBORANTAI! Valdzia ir opozicija KAUNASI tik del to, kuriam didesnis kasnis atiteks ISPARDUODANT LIETUVA! Kaip sake zemes ukio ministras, Lietuvoje jauniems ukininkams zemes jau NERA!

pensininkas2014-02-13 17:23

bijau , kad mes jau savoj Tevynej esame svetimi

Ei2014-02-13 16:46

Reiks Alvidai KAčinskienei rašysenos eksperto licenciją atimt. Atmetė pradžioj daug atseit vienarankių parašų. Dabar kai nieks nenubaudė pradėjo išradinėt dvirankius.

Vaigausko2014-02-13 16:43

banditų gauja viena nebe susitvarko. Pasikvietė talkon dar rašysenos ekspertus, kurie nustatys tiek "negerų" parašų kiek reikės Lietuvos BATSIUVIAMS. Bet gal tai išeis į naudą? Sekančiam REFERENDUMUI organizatoriai pasiruoš geriau ir šutvei bus sunku sužlugdyti referendumą. Gal jiems surinkti ne 300 000, o 500 000 parašų? Su mielu norų prisidėsiu prie parašų rinkimo dėl Seimo narių, dėl teisėsaugos (prisiekusiųjų teismas, prokuroro ataskaita, VSD sutramdymas ir pan. ) ir kitų aktualių Lietuvos žmonėms reikalų. Ir liustraciją-dekagebizacija labai aktuali. Jau vien Vaigausko fintai rodo, kad komunistų prie rimtų postų prileisti NEGALIMA.

SVETIMAS2014-02-13 14:09

Niekada nebuvo kad valdantieji atidave savo valia valdzia paprastiems zmonem,nebent tai buvo suinteresuota kita turtiguju grupe ,kuri pasinaudodama masemis pereme i savo rankas valdzia salyja.Tad tik ginkluota kova su ryskiais lyderiais tauta gali pakeisti esama valdzia.NESVAJOKIT TESLAGALVIAI ,kad jums bus suteikta tokia garbe ir valdantis sudelitis atiduos tai kas jiems priklauso???????

REIKIA2014-02-13 13:17

eiti į gatves, kitaip būsime sužlugdyti. Turi atsirasti vedlys.

ŠITAS2014-02-13 13:14

ŠLYKŠTUKAS VAIGAUSKAS vykdo įsakymą sužlugdyti referendumą, ne kitaip.

LINCO TEISMAS2014-02-13 13:03

Manau Lietuva probres iki LINCO TEISMO ir visi Valdininkai bus NUZUDYTI TAUTOS. Amen.

Garliava2014-02-13 12:53

Jiems buvo, bandymo poligonas, koks žmonių samoningumas ir susivokimas. Nustatyta, kad dauguma žiūri melo televizijas ir jomis tiki, tai jie galvoje, kad ir su referendumu galima taip padaryti, tai ir daro, varydami propogandą. Jug jie čia eina prieš pilietinę visuomenę ir prieš demokratiją, kaip po tokią, tikra sovietija.

xx P.S.2014-02-13 12:43

Tikėtina, kad teisėsauga turėtų pasidomėti visais pasirašiusiais už referendumo surengimą (negalima toleruoti antivalstybinės veiklos), arba bent psichiatrai, kaip tarybiniais laikais. Sarašuose juk yra visi adresai, duomenys.

NA2014-02-13 12:41

vaigauskas kaip zaltys raitosi - kad tik referendumo nebutu. Apgailetinas

xx2014-02-13 12:39

Ar galima dalyvauti lažybose, kad referendumo neleis? Šimtaprocentinė laimėjimo garantija, kad referendumo neleis surengti.

Ekspertas2014-02-13 12:33

vaiGausKas tur but koktelejojo, Koks skitumas ar referendumo šalininkui pavyko pakartoti savo parašą taip tiksliai, kaip to nori vaiGausKo eXpertai? Esmė ne tame ar sutampa parašai, o tame ar žmogus kuris patikslino savo parašą, iš tikro, nori kad būtų surengtas referendumas. Visą šitą išpuolį prieš referendumo šąlininkus aš vertinu kaip psichologinį smurtą (KGB stilius).

Tikrintojams2014-02-13 12:30

Viskas daroma,kad užtempti laiką. Įdomu, o ekspertas gali atsisėsti į kalėjimą už melagingą akpsertizę, ar bus taip "man pasirodė".

ema2014-02-13 12:17

bet kiek gi gali nevaldoma valstybines reiksmes chunta gali tyciotis is tautos?

Chunta-klika priejo liepto gala2014-02-13 12:07

Jei Lietuvos zmones ir dabar neis I gatves del kriminaliniu sisteminiu partiju prigrustame VRK sabotazo del 320 000 balsu-tai atsiminkite kad liksite visa gyvenima baudziauninkais-ponai valdininkai dulkins jusu valytojas dukras,sunus dirbs pigiose statybose o politiku-verslo chamu vaikai ir gimines tyciosis is jusu-nepatinka galit emigruoti.Arba Lietuva apsivalys ir ivyks didelis sprogimas kur Seimo langu dauzymas bus tik pradzia-arba liksime amziams 3-jo pasaulio valstybe,kolonija kuri neturi ateities.

ruta2014-02-13 11:48

patikrinti labai paprasta , nes Rinkimu komisija turi asmens duomenis , bet ar is tikro norima suzinoti tiesa , ar norima sukelti skandala , kad Referendumas butu neivykes ? Ir kodel gyvenimo patirtis Lietuvoje kuzda , kad norima bet kokia kaina suzlugdyti Referenduma ? Ar prezidentes biografija irgi tikrinama taip pat uoliai ? Ir praeitos kadencijos rinkimuose taip pat ka tai domina parasu atitikimas ? Ar cia , kaip visada Lietuvoje - dvigubi ir net trigubi standartai ?

Žmogus2014-02-13 11:26

puikiai žino, kaip gerai yra turėti savo teisėsaugą:) Visada būni teisus, bet kartais reikia nepamiršti, kad uodega būna prispaudžiama netikėtai...

alius2014-02-13 11:08

Islandija parodė ką reikia su jais daryti

Panašu2014-02-13 10:47

Kad su tais balsų skaičiavimais, jie jau 23 metus mus mulkina, gal ir gerb. Lozoraitis, taip buvo patrauktas į šoną, kas gali paneikti.

Ergo2014-02-13 10:45

Mūsų klaninė valdžia bijo žmonių, bijo jų pasirinkimo, todėl elgiasi klastingai, davė komandą VRK bet kokiomis priemonėmis neleisti įvykti referendumui...Jie ir toliau nori gyventi taip pat - patogiai, su ES pinigais ir privilegijomis...Žmonės ir jų nuomonė valdžiai nereikalinga.

RINKIKAS2014-02-13 10:35

Tai tegu praneša, kurių pasirašiusiųjų piliečių parašai pagal ekspertus nesutampa. Esu pasiryžusi pas tokį pilietį dar kartą nueiti ir papršyti jo raštiško paliudijimo, kad pilietis abu kartus pats pasirašė. Tada tokius piliečių paliudijimus galėtų referendumo iniciatoriai pateikti teismui.

Atrodo2014-02-13 10:11

valdžiažmogiai toliau bando mažėjančią žmoniū kantrybe. Valdžiažmogiai ar nebijote?

Sufabrikuos bylas,kai[p2014-02-13 10:10

Venckienei.Referendumo iniciatoriai jau šiandien turi kreiptis į vadinamą teismą.Tikrų tai nėra.Diktatūra.Gerai,žinosime,kaip mus apgavo sąjūdiečiai kubiliniai ir brazauskiniai.

Konsultuoja2014-02-13 10:05

Turbūt juos konsultuoja "geriausia Baltijos šalyse advokatų kontora".

idomu2014-02-13 09:44

ko galima iš Jų tikėtis-JIE BIJO žmonių-jie LABAI BIJO-O BIJOTI SISTEMA TURI DĖL KO žmonės paversti pusbadžiu gyvenanti-nekenčiama "MINIA" IŠVADINTI VISOKIAIS MARGINALAIS,NET JAUNIMO BIJO-PERNAI per valstybės šventę nišvadino tautinį jaunimą-nacionalistais

darko2014-02-13 03:33

bl jie achujielino visai..!!!!!!!!!!!!????????? kkriminalu pakvipo

ls2014-02-13 02:24

Būna momentų kai vaidinti demokratijos jau niekaip nebepavyksta..

G2014-02-13 01:37

Valdzia tiesiog prasyte prasosi lietuvisko Maidano...

Kaimo pilosopas2014-02-13 01:27

Siūlau atkreipti dėmesį į tą pačią, "dabartinėje" Lietuvoje besikartojančią, susidorojimo schemą. Valdžiagyviams REALIAI pavojingi, iš pradžių, kaip asmenybės yra šmeižiami dvaro žiniasklaidoje, po to toje pačioje žiniasklaidoje yra "triuškinami" jų argumentai, po to pereinama prie teisminio persekiojimo. Praktiškai visais rezonansiniais atvejais buvo ir yra taikoma ši sovietinė-gebistinė metodika. O dabar pagalvokim, kodėl, nepaisant akivaizdaus profesinio neatitikimo, aplamai griaunančio žmonių pasitikėjimą esama valdžia, ir galų gale, pačia valstybe, carienė taip gina savo statytinius "teisėsaugininkus"? Manau pagrindinė motyvacija yra baimė dėl savo užpakalio. Kuo toliau, tuo stipresnė. Iš pradžių ja buvo maitinama tik carienė, bet dabar jos (carienės) kontrolieriai jau ir patys nejuokais išsigando. Bet kuriuo atveju, tai geras signalas. Reiškia santykis krypsta Tautos naudai. Apropos, noriu dar kartą pakartoti, kol vrk vadovaus senas komuniaga vaigovskis, galite pamiršti apie BET KOKIUS LAISVUS RINKIMUS. Lūž kompiuteriai, dings biuleteniai, bus begalė žodinės trydos, bet savo valią jūs matysite kaip asilas ausis.

Skeptikas2014-02-13 00:22

Pateikus VRK surinktus 320 tūkst. parašų, prognozavau jog po to, kai VRK juos 'suskaičiuos', iki reikiamų 300 tūkst. pritrūks kokių 10-20 parašų. Kol kas šios prognozės neatsisakau, nes VRK darbas tos prognozės realumą tik sustiprina.

Iki ko priejo2014-02-12 23:45

VRK pradejo uzsiimineti santazu. Gerai padirbejo koncervai.O dar buvo nepatenkinti, kad socdemai atstate si pirmininkeli, kai patys buvo ismete uz bloga balsu suskaiciavima per rinkimus. Galimai itare, kad kableli Vaigauskas buvo padejes i DP puse. Uzsibujojo sitas blizgantis nuo riebaliuku veidelis.

Darijus2014-02-12 23:24

Nr.13-tam: tai va gerbiamasis ir pasakyk man, argi lietuviai ne mulkiai?

vladas2014-02-12 23:23

VISA SI VEIKEJU GRUPE YRA MAITINAMA TAUTOS JAI MOKAMI GANETINAI DIDELI PINIGAI, TACIAU KLAUSIMAS UZ KA.. ,darbo jie nedirba, naudos lietuviu tauta juos islaikydama negauna ir kas keisciausia yra DRASKANTI RANKAS TIEMS, KURIE JUOS SERIA,nei seimas nei vyriausybe ju islaikyti nera pajegi.. ,TACIAU KAIP SUPRASTI SI JU VEIKSMA... TUO PACIU NORETUSI, KAD PAAISKINTU KODEL TYLEJO VRK, KADA LIETUVOS SEIMAS AKYVAISDZIAI VYKDE NUSIKALTIMA REFERENDUMO METU DEL TARIAMO STOJIMO I EUROPOS SAJUNGA.... KODEL NUSIKALTIMA TOLERUOJANTYS VRK VEIKEJAI SIUO METU DAR VIS SEDI TEN ....

Vaida2014-02-12 23:20

"Valio", sugrįžom į sovietų sojūzą. Jei dar kam nors kilo klausimų dėl valdžios ketinimų, tai dabar jau turėtų nebekilti. Nu jau užkniso

.2014-02-12 23:12

na ka, galime ruosti giljotina, kopustu bus daug.

kazimieras2014-02-12 23:01

... žinosite kaip parašus be leidimo rinkti...

Roma2014-02-12 23:00

Aš pats rinkau parašus, tai kiekvienas žmogus savo ranka pasirašinėjo, ką jie ten ieško. Kai kurių žmonių, labai neįskaitomas raštas būna, tai jie ir priekabiauja, tuo naudojasi.

Gal galima2014-02-12 22:56

patikrinti dabar ar visi parasail stojant I ES priimtini ?Cia Vaigauskui.

Pasiulymas2014-02-12 22:17

Siūlau šitų išgamų sistemai pasikinkyti visų galų meistrą, ekspertą turbūt ir rašysenų ekspertą - Paliulį. Jis kaip mat nustatys rašysenos pažeidimus. Oi kaip ieško išeičių oi kaip ieško. Atiduos kamuolį kitiems dundukams - o jie tirs, apklausas darys kol senatis sueis, oi kaip man viskas aišku, metamos paskutines šeškės ant stalo o partija juk dar net neprasidėjo.

lorenzo2014-02-12 22:02

bet kokioje kitoje salyje tie 300 tukstanciu pasirasusiu zmoniu suzinoje apie vaigausko veiksmus atsistotu piestu prie rinkimu bustines,bet lietuvoje galima išsidirbineti kaip tik nori iš tautos,vistiek niekas del to langu nedauzis

Ale2014-02-12 21:58

argi yra skirtumas tarp 290 tūkst. ir 300 tūkst.? Argi tokio kiekio piliečių nuomonė nereikšminga? Apie ką ponai kalba? Aišku, parašus reikia tikrinti, bet kalbėkite apie esminius dalykus. Dabar gi vyksta aktyviųjų piliečių gąsdinimo lenktynės.

Ką čia2014-02-12 21:54

Išsidirbinėja VRK ,čia žmonės darė sąžiningai- niekaip nesiseka sukurpti,kad referendumas nepavyko -čia laiko tempimas, bet nuo gegužės 1d garantuoju niekas tos žemės nepirks ,kai toks chaosas, nebent vietiniai sukčiai skubės apiforminti sandorius.

Vadakste2014-02-12 21:45

Matosi aiskiai , kad kabinejasi , jiems negerai tas , tai tas. Nenori jie tu referendumu , oi kaip nenori , nes jiems gali nesisekti isparceliuoti Lietuva. Nepasirasiau referendume , nebuvo kaip , o kompu nemokejau , taciau pritariu , kad Lietuvos zmones turi dalyvauti valstybes gyvenime.Galit priskaiciuoti ir mano balsa , nes as UZ.Lietuvos valstybe turi but gyva ir nezlugusi.

nuomone2014-02-12 21:33

Tai jei sitaip issitycios is zmoniu ...manau ,kad surengs lietuviai toki Referenduma ,kad ne trys simtai tukst pasirasys ,bet ir penki simtai...zmones turi supykti ...supykti ir pasirasyti ...kad ivyktu toks referendumas kokio jie pageidauja ...

Mintis2014-02-12 21:32

Į kovą prieš tautą pakeltos visos pajėgos ir naudojami neleistini kovos būdai.Juk klausimas paprastas,ar surinkti parašai?

sdv2014-02-12 21:09

pritariu antram. tas visas gyvates , visas ta partiju sarasuose esancias ir toliau tarpti pretenduojancias kirmeles reikia isnakinti.

tomas2014-02-12 20:56

Referendumas del zemes nepardavimo uzsienieciams ir kitu punktu turi ivykti , nes to nori Tauta, ir Tauta surinko parasus , kad referendumas butu paskelbtas ir Tauta pasakytu savo sprendima referendume. Tautos valios niekas negali sustabdyti .

Lai įrodo2014-02-12 20:52

Nesilaiko įstatymo, nes mat "nesvarbu". Čia tik runkeliams piliečiams reikia įstatymų laikytis. Bet tegu įrodo ir apkaltina konkretų žmogų savo parašo suklastojimu, juk visi taisyti parašai jau su žmogaus kontaktais, referendumo rengėjai gali surast ir viską išsiaiškint.

Čia tik pradžia2014-02-12 20:49

Dar palaukit, čia bus visko, jau kas kas, bet ts-lkd ir liberastai turi neaplenkiamus juodųjų technologijų įgūdžius ir resursus, pradedant PR dėstytojais universitete baigiant ant to užaugintus konjaunimo robotukus. Pils srutas kaip tik sugeba.

sabotažnikai sabotuotojai2014-02-12 20:47

kaip tai nesvarbu,jeigu priklauso priimti ar nepriimti :yra nustatyta data ,tai ir reikia elgtis griežtai pagal instrukciją. Taip bardakas ir daromas valstybėje, kuris naudingas tautos priešamms.

TAIP2014-02-12 20:46

JUS LABAI PASIGAILESIT PO TOKIU DALYKU. MES JUMS TOKIUS REFERENDUMUS SURENGSIM KAD NELIKS NEI SEIMO NES VRK NEI KONSTITUCINIO TEISMO, APIE EURUS NET NESHNEKU. PLIUS VISI DALYVAUJANTYS REFERENDUMO DRAUDIMO FAKTE- ATSIDURS UZ GROTU SU TURTO KONFISKAVIMU.

Šito2014-02-12 20:39

galima buvo tikėtis. Korumpuotosios demokratijos atraminiai taškai, kaip VRK ir kt., tikriausiai uoliai dirba, kad sutrukdytų referendumą.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi