Telegram įrašas

Keli susiję: Parašų rinkimas už kandidatus į Prezidentus baigėsi. Kiek iš viso surinkta parašų?

Pasitvirtino VRK klastotės dėl Ingridos Šimonytės

VRK skelbia sprendimą dėl E. Vaitkaus nuostatų, pavojingai nukreiptų prieš Lietuvos valstybingumą

Neliečiamosios VRK ir Ingrida Šimonytė

Vargšė VRK. II dalis (Pasimetusi VRK)

Vargšė VRK

Naujausi

Komentarai (156)

Rikiuoti
>1312024-04-03 12:59

Lietuvos valdančiųjų elitas neturi jokių ambicijų išsaugoti tautos valstybingumą ateities kartom, kaip kad pvz. Lenkijoje. Jie paprasčiausiai iš lovio kemša savo kišenes vengdami bet kokios iniciatyvos už Lietuvoje strateginiu lygmeniu vykstančius procesus. Todėl jie su dideliu entuziazmu atsisakė bet kokios atsakomybės už Lietuvą, su dideliu entuziazmu ją visą atiduodami Briuseliui ir Vašingtonui, rinkdamiesi tik saugią direktyvų vykdytojų rolę. Štai ir turime naujuosius neo liberal komunistus ir neo liberal komjaunuolius už strateginius klausimus balsuojančius vienbalsiai. Ir dar, globalaus neo liberalizmo pamaldų bažnyčią seime.

dr. Jonas Ramanauskas joramlty2024-04-03 09:24

Širinskienė yra antikonstitucininkė.

Pranas2024-04-02 23:18

Jeigu as manau, kad Valdzia isdave mano interesus, tai as ir vadinu juos isdavikais. Tai is esmes yra valdzios kritika, kuri , demokratineje visuomeneje, nera draudziama.

-1472024-04-02 21:44

davatkų pezalai. Žydai neturi savo konstitucijos, savo valstybės/žemės, savo įvardijimo (judėjai); bet jiems valstybė -tai visa žemė/planeta, konstitucija -tai biblinės rašliavos, gynyba/puolimas -tai mamona/pinigai... Sąjūdis gražino valstybę, konstituciją, bet žydera tvarto ožys visa pagrobė ir paliko galioti tvarto religiją... žiūrėkit į pranašą, į valstybės vadovą, prie balkonėlio "nuoširdžiai pasimelsti..." (134). P. S. 151) konstitucija arba veikia, arba neveikia; (jos straipsniai, dalys) prie ko čia žmonės?

apuokas>150 gluodenui2024-04-02 20:04

Na tikrai nereiketu nusiminti. Is esmes dauguma zmoniu yra komformistai, linke prisitaikyti. Ir net tie teisejai , kurie politiku spaudziami priiminejo neteisetus sprendimus, pasikeitus vadovybei, aplinkybems ir pareikalavus dirbti pagal istatyma, nes kitaip karjera bus baigta, dauguma paklus sistemai. Aisku saziningiems teisejams dabar sunku, bet kaip liudija Vaisvila tokiu vis daR atsiranda.

konstitucija...2024-04-02 20:03

tai jūs teigiate,kad LT jau nebelikę sąžiningų ir įstatymus besilaikančių žmonių/pareigūnų? Sutikčiau,kad nevisi pareigūnai pilietiški ir principingi. Antraip,gi jie neleistų destruktyviai LT penktajai kolonai šmeižti ir nepagrįstai kaltinti NATO ar kitas LT institucijas. Suprantu,kad dėl kiekvieno kvailio pirstelėjimo negalima/neįmanoma kelti baudž.bylą. Na jo...O kitur už "baltą tuščią popieriaus lapą"...

Gluodenas > 147. Apuokas2024-04-02 19:36

Ir su paskutiniu sakiniu sutikčiau, betgi tai nuvarytų į gilią neviltį.

apuokas>144 gluodenui2024-04-02 19:34

Man irgi nepriimtinas Janutienes primytyvus Rusijos politikos xsupratimas, bet tai nesumenkina jos vertes keliant aktualias musu valstybes vidaus problemas, apie kurias tyli oficiali ar valdoma ziniasklaida

Gluodenas > 147.Apuokas2024-04-02 19:29

Tenka sutikti. Išskyrus paskutinį sakinį - jis pernelyg griežtas.

apuokas>gluodenui2024-04-02 19:23

konstitucija musu gera , bet kaip matot ji neapgina Vaitkaus. Nes jei Vaitkus butu Simonytes vietoje, viskas vyktu pagal konstitucijos raide ir Vaitkus butu ismestas. Problema tokiose salyse kaip Lietuva tame, kad visos teisines strukturos yra pavaldzios vienai politinei jegai per korupcinius rysius ir nera nepriklausomu strukturu , kurios turetu duoti atkirti. Aisku formaliai jos yra, bet dar karta noriu pabrezti nera tose strukturose zmoniu pasiryzusiu ginti KOnstitucija. Kaip valstybe yra nieko verta jei nera ja ginanciu, tai ir Konstitucija nieko verta , jei nera ja ginanciu ir saziningai savo pareigas atliekanciu zmoniu.

yell...NATO go NACHO to 144.2024-04-02 19:14

toks jau prostitutų likimas :))) ... , - ir aišku - prasmingiausia teirautis apie prostitutų pjautynes dar vieno moralinio alfonso :))))))))))

yell...NATO go NACHO apie 140.2024-04-02 19:06

klounas bl. :)))) - neva aš klaausiau, neva man rūpi, kas tam idiotui trukdo, - ar, juo labiau, prašiau kažkuo man padėti :))) - sau padėk, prieplauka ! :) ----, žo, klasikinė tvartelinių makaronizacija - malti bele kokį šūdą, kad veršiai nenuobodžiautų :)))))

Gluodenas > 1412024-04-02 19:01

Dėl Janutienės tai... ar matėte, kaip Ramanauskas ją išdėjo... ? Susispjaudė du rusofobai. O kliūčių niekas nenuims, čia kaip Zelenskio drakono dantys...

yell...NATOgoNACHO apie132,1342024-04-02 18:58

tas lansberginis debiloidas netgi nemato reikalo rašyti lietuviškomis raidėmis ..., - ką jau kalbėt apie visa kita ..., o gluodenas žiauriai nuvylė/šokiravo savo savigarbos mikroskopiškumu, bendraudamas su apuognyda, kaip su žmogum ...

apuokas>1402024-04-02 18:57

Man tai netrukdo. Jei jums tai problema- niekuo padeti negaliu.:)

apuoikas>1332024-04-02 18:55

Butent ilgalaikiu svietimu, bet tam svietimui turi buti nuimtos kliutys. Deja dauguma tautos neprieina prie alternatyvios informacijos. Ekspertai, Rutos Janutienes tV ir kitos pritraukia tik nezymiai dali visuomenes, be to jos yra marginalizuojamos.

yell...NATOgoNACHO apie132,1342024-04-02 18:51

galima buvo ir neafišuoti savo bukumo bei fašistinių tarakonų, šimtas nioliktą kartą :))))

Gluodenas > 132. Apuokas2024-04-02 18:50

Šitą Tamstos teiginį reikia suprasti kažkaip kitaip, supratau kaip džouką, tačiau miglotai. Konstitucija visais laikais buvo siekiamybė. Po to buvo išrasta tai, ką minėjote toliau, ir tai vadinasi uzurpacija. Pilna, totali uzurpacija, apimanti visas valstybės institucijas. Spėju, ją kurpdami landsbergistai pirmiau sugalvodavo būdą apeiti atitinkamą punktą, tik tada įrašydavo.

Dariuk2024-04-02 18:47

visi tarnauja/vykdo judėjų biblinį planą/projektą pasauliui valdyti. Tavo savarankiškumas yra tavo vieno, ir nekalbėk lietuviukų vardu. Savarankiškumas yra neišreikšta asmeninė kokybė; įvykus išraiškai kokybė apleidžia savarankiškumą; jis tampa nesvarbus (nesvarbu ar tu savarankiškai ar nesavarankiškai tarnauji/vergauji judėjam (biblijai)). Apuokas (134) jau meldžiasi žydiškam dievui.

yell...NATOgoNACHO apie132,1342024-04-02 18:43

galima buvo ir neafišuoti savo bukumo šimtas nioliktą kartą :))))

yell...NATO go NACHO apie 132.2024-04-02 18:41

galima buvo ir neafišuoti savo bukumo šimtas nioliktą kartą :))))

yell...NATO go NACHO apie 32.2024-04-02 18:40

galima buvo ir neafišuoti savo bukumo šimtas nioliktą kartą :))))

apuokas>1282024-04-02 18:38

Aisku as jums nepatariu taip zvelgti i Konstitucija. Pagal jusu lygi rekomenduociau ja isiremint ir kiekviena vakara nuosirdziai pasimelsti, gali buti, kad issispres ne tik jusu, bet ir visos Lietuvos problemos.:))

Gluodenas > 130. Apuokas2024-04-02 18:37

Leiskite nesutikti. Išlaisvinti nuo mitų galima tik ilgalaikiu nuosekliu švietimu, tačiau pats matote, į kur švietimas užsuktas. Tiesą sakant, jei tauta laisvai prieina prie informacijos, tačiau pasirenka tamsą, gal jai taip geriau ?Lieka metodas "kylį išmuša kyliu", pritaikant ... kitus mitus (!). Profesorius negali staiga pakeisti visuomenės mąstyseną, ypač mąstyseną klano šeriamos valdžią remiančios gaujos. O rinkimai jau štai.

apuokas>1282024-04-02 18:30

Cia jus teisingai pastebejot man nusispjaut ant to popieriaus(KOnstitucijos), nes jis nieko neapgyne. Jei valstybeje nera zmoniu- teiseju, prokuroru, kitu tarnybu kurrios ja vadovaujasi ir jos laikosi- ji nieko verta. Ne Konstitucija vykdo teisinguma , o zmones.

Darijus2024-04-02 18:29

Lietuviukų tragedija tame, kad vieni nori tarnauti amerikonams, kiti - rusams ir nei vieni, nei kiti nenori būti savarankiški.

apuokas> 1252024-04-02 18:19

Vaitkus silpnybe yra ta , kad jis kaip politikas nesugeba numatyti net savo siulymu pasekmiu. Butent nelaiku ir nevietoje keliamas narystes del NATO referendumo klausimas vienareiksmiskai ji atvestu i konservatoriu pozicija , nes kaip principingas zmoniu valios vykdytojas jis privaletu uziimti konfrontacine su Rusija pozicija ismestamas visa savo rinkimine programa i siukliu deze ir lengvai tai pateisindamas tautos valia. :) Politiko uzdavinys nera vykdyti nuzombintos ar kryptingos propogandos paveiktos mases norus. Jo uzdavinys isslaisvinti mases nuopropogandiniu mitu ir tik tada leisti jai pasirinkti, kaip informacine erdve yra islaisvinta nuo vienos susiteresuotos puses, linijos diktato ir vyksta normali informacine terpe pasireiksti skirtingoms nuomonems. Gi Vaitkus neturi zalio supratimo apie politiko misija.

121 1262024-04-02 18:18

daug kas gyvenime iš šūdo spaudžia vašką; ši nunestebėlė entuzijastingai džiaugiasi savo auksu, nors jis ir rudos spalvos.

yell...NATO go NACHO2024-04-02 18:16

noriu priminti/akcentuoti pagrindinį ir nenuginčyjamą trolio APUOKO "privalumą" : jam absoliučiai nusišikt ant konstitucijos !!! - tas leidžia daryti gelžbetoninę prielaidą/išvadą, jog susidarius atitinkamom sąlygoms/aplinkybėms, tam tvarto "produktui" bus nusišikt praktiškai ant bet ko ! ... , - chrestomatinė nacistinė gnyda ... , - pažvelkime aprox. 85 metus atgal, ir pamatysime tokių gnydoniukų tūkstančius ... , - tiek smetoniškoj šiknaskylėj, tiek visam sviete...

Gluodenas > 1222024-04-02 17:57

Faktas. Ar tai atitinka Lietuvos interesus? Beje, tai užkabina ir dar platesnę temą, kurią gal kada aptartume niekam nekliudant.

prorusiški veikėjai2024-04-02 17:55

prorusiški veikėjai,dar nuo "senų gerų laikų" puikiai "tvarkosi' su kitaminčiais,manipuliuodami mažumos ir daugumos samprata...,ir jas mainydama vietomis,kaip jiems patogu. Reikia pasakyti,kad....visa tai atlieka...visiškai beraštiškai,pasitelkdami kirvį,virvę ir bizūną... DDD Ne tie laikai ponai( draugai),ne tie laikai.... Jūs mums jau gerklės neužkišite ir plunksnos iš rankų neišmušite... Tegyvuoja NATO-toks visos Lietuvos pasirinkimas.

Gluodenas >119. Apuokas2024-04-02 17:48

Sakote nežino ? Išdėstyta programoje. Aiškiai matosi - kilus klausimams klaus tautos. Beje, jei referendumas patvirtins dalyvavimą NATO, eisu pas Ohmaną ir pasakysiu: "Axeli, aš irgi lietuvis, gal ir ne toks tikras, kaip tu, - duok man šautuvą, kur čia dabar nėra demokratijos?".

yell...NATO go NACHO apie 122.2024-04-02 17:46

ir ką gi tas klounas tuo norėjo pasakyti, konstatuodamas visiems žinomas tiesas, nė velnio nesupratęs gluodeno klausimo ? :))))

yell...NATO go NACHO apie 121.2024-04-02 17:42

šis nacistinės ir visos kitos smarvės protuberantas nononojonejobėlis , geriau nei bet kas kitas , daro/prodiusuoja grandiozinį klouną iš eilinio tvartelinio "orlausko" apuoko :))))

apuokas>1202024-04-02 17:38

Tilto konsepcija - tai Lietuvos klestejimas- prekiu judejimas , investicijos is abieju pusiu ir saugumas. Deja tai nedera su JAV interesais, kurie sia teritorija nori matyti kaip fronto linija, skiriancia Rusija nuo ES ir visais budais silpninancia Rusija. Tilto jau nera , logistikos linijos su Baltarusija yra uzdaromos, prebyba draudziama.

apuokui2024-04-02 17:35

esate labai šaltų nervų arba...labai puikiai trolinate visokius geltonuosius paukščius ir jo trydos palaikytojus. Geltonajai belytei paukštei niekaip nepavyksta be argumentų jums įgelti,jau nekalbant apie tą beraštę Darją Smagūriną DDD

Gluodenas > Apuokas2024-04-02 17:08

Santykiai ? Minėjote kažkokį tiltą tarp rytų ir vakarų. Ar tikrai rytus ir vakarus turi skirti nesantaikos upė, o tiltas nugriautas ?

apuokas>1132024-04-02 17:03

Prezidentas , kuris klauso tautos yra gerai. Blogai yra prezidentas kuris nezino ko siekia ir nori. Tegul Vaitkus paaiskina kaip naryste NATO dera su Lietuvos neutralumu ir gerais santykiais su kaimynais tame tarpe su Baltarusija ir Rusija:)

ką jūs kliedit2024-04-02 17:01

išformavus Varšuvos sutarties karinę organizaciją; nato pagal savo veiksmus kvalifikuojama kap banditų gauja veikianti visame pasaulyje -įpatingi arabų pasaulyje. Po 1991 m. nato neligitymi pagal svo įkūrimo protokolus; pati kurstanti karus, propoguojanti karinę isteriją, paranojiškai šizofreniškai besiruošianti kariauti visur ir su visais.

Gluodenas > Apuokas2024-04-02 16:54

Buvau sutikęs vengrą, kuris didžiavosi, atsieit, esąs austras (beje, jis turėjo ir kitų pričiūdų, kaip ir visa jo šeima). Ir moldavą, laikantį save rumunu. Rusams sakydavau: gerai, Lietuva - sena Rusijos žemė, sutinku, tik pasakykite, iš kur joje atsirado žmonės, kurių pavardžių taip ir nesugebate ištarti ?

apuiokas>1142024-04-02 16:50

Siek tiek palaukit :). Laimes prezidento rinkimus Vaiktus ir naryste NATO itvirtins referendumu.:)

apuokas>gluodenui2024-04-02 16:47

Del Rumunijos ir Moldovos. Reples tame , kad rumunai ir moldavai viena tauta.

Gluodenas > Apuokas2024-04-02 16:43

Tai kodėl to nepatvirtinus referendumu ?

Gluodenas > Apuokas2024-04-02 16:41

Tarkime, gerb. Vaitkus suteiks piliečiams teisę referendumu nuspręsti dalyvavimo NATO klausimą. Tarkime, visi kaip vienas nubalsuos už dalyvavimą. Argi blogai būtų toks prezidentas, kuriam tautos valia visdėlto svarbi?

apuokas>gluodenui2024-04-02 16:40

Naryste NATO palankiai vertina 89proc. LT gyventoju.:)

neGeltoni...2024-04-02 16:38

Mes patys esame NATO. Kodėl kremliniai niekaip neįsikerta? Vapsi apie kokias tai tolimas Moldovas.,bet niekaip nesirūpina Tatarstanu ar Ičkerija,jau nekalbant apie Karaliaučiaus sritį. Plebiscitas Karaliaučiuje....daugelį "prablaškytų" ir daugeliui atvertų akis.

apuokas>gluodenui2024-04-02 16:36

Apklauso rodo, kad dauguma pritaria narystei NATO

Darijus2024-04-02 16:36

Nr.104-am: tai paprasčiausia technologija įvelti į beprasmes diskusijas ir nukreipti nuo esmės.

apuokas>1062024-04-02 16:32

Jei pastebejote as nereiskiu nuomones gerai NATO ar blogai. AS palaikau strategine linija, kuri buvo itvirtinta kuriant musu valstybe- buti tiltu tarp Rytu ir Vakaru. Mane stebina kaip kurie politikai(Vaitkus), kurie zinodami, kad siuo metu dauguma gyventoju pritaria NATO siulo organizuoti referenduma ir tai itvirtinti. Is kitos puses jis deklaruoja save kaip neutralios valstybes salininka. Man tokie dalykai nesueina.)

> 105. apuokas>kolegoms2024-04-02 16:28

Na, šnapsas daro savo... Amžinas bedarbis: traukia link pensijos, bet matyt cirozė greičiau ateis...

Gluodenas > Apuokas2024-04-02 16:19

Kadangi Tamsta lengvai randate esmę, ar negalėtumėte man, tamsuoliui, paaiškinti, kuo ta NATO taip gerai, kad visa Lietuva juo patenkinta. Ir dar: Slovakija atsiskyrė nuo Čekijos, Kosovas nuo Serbijos ir tai reikia suprasti kaip teisingą sprendimą. Tame fone man keistai atrodo noras Moldovą prijungti prie Rumunijos. Kame čia replės?

apuokas>kolegoms2024-04-02 16:05

Beje kas atsitiko su Geltonu? Dar pries pora metu jo komentaruose vis dar buvo galima rasti viena kita minti ar argumenta, o dabar viskas uzpilta fekalijomis. Gal cia ne jis, o antrininkas?:))

yell...NATO go NACHO apie 102.2024-04-02 15:53

tokio smarvės koncentrato nepavadinsi nei šizofreniku, nei kretinu, nei oligofrenu, nei šūdo krūva ..., - tai visiškai nežemiška beprotybės ir smarvės forma, lenkianti visas žmonijai žinomas, eilėmis ...

yell...NATO go NACHO to 95.2024-04-02 15:47

aš irgi taip ir parašiau - skirtingai nuo tamstos, kurio galva prikimšta propagand0ninių šablonų apie okupaciją, aš nelikau išdavikais žmonių , kurie buvo istorijos ir geopolitikos įkaitais, bet, kaip parodė ateitis, nuėjo teisingu keliu ! - o kokiu keliu eina dabartinė nacistinė šiknaskylė, aš nesikartosiu

Aš ir sakau....,2024-04-02 15:23

Mes nuspręndėme,mes. O tu Darja mokėk. Mokėk daugiau,nei moki šiandien landzbergiams už jų apsaugą,pensijas ir t.t.Mums patinka,kai visokios Darjom moka už mūsų ginklavimasis ir NATO. Ačiū tau Darja.

Darijus2024-04-02 15:10

Kas nusprendė, kad LT gyventojai už NATO?

atskiri žmonės2024-04-02 15:05

savo fantazijomis gali LR įkišti į agresyviausią organizaciją, sukelenčią daugiausiai karų pasaulyje, sunaikinančią valstybių pasiekimus ir žmonių likimus, kasdien kelenčią karinę isteriją šalyje, kad tik kuo daugiau pinigų sukišti į metalo laužą ir savo kišenę. Vaitkaus fantazijos kaip saulės šviesa sklaidanti bobelių pučiamas miglas. Svarbiausias partijos tikslas -seimo rinkimai, gi prezidentinė dvižuha/šumiha tik ruošimasis laimėti kuo daugiau vietų seime.

apuokas>982024-04-02 14:39

Jus nesupratote esmes. Valstybe negali savo lesomis platinti Vaiktaus fantaziju apie atskirus zmones . O del NATO viskas aisku. Dauguma LT yra uz NATO, todel siuo metu is vis nera prasmes kelti sio klausimo nebent Vaitkus nori Lietuvos buvima NATO itvirtinti referendumu.:))

Romas2024-04-02 14:08

Tai sulig Širinskienės valstybes vadovų išdavikais vadinti negalima, o jie patys save šutve vadinti gali? Be to Vaitkus nepasisako prieš NATO. Jis teigia, kad dalyvavimas bet kokioje organizacijoje turi buti aprobuotas piliečių, o ne kokios nors šutvės be jokių referendumų ar piliečių atsiklausimo. Šioje laidoje labai nusivyliau ir Rūta ir Agne.

Šepa2024-04-02 13:59

Primenančià šepà su ne menku tonažu, prilindusi prie kryžyniu tarnavo ju propagandai. Ne gali “sumaitoti “dràsuolio ryštingo ,talentingo žmogaus,turinčio didį Lietuvoje autoritetà.

no no no2024-04-02 13:58

bet Geltonoji Tryda mato kitaip DDD Tu neteisus,Geltona teisi. Geltonoji gi negali būti neteisi?

Trigrašis > 90.>2024-04-02 12:56

Aš taip ir parašiau.Jei 30 metų kenki Lietuvai,tai ir esi išdavikas.Ir čia jau sanvarka nei prie ko.

yell...NATO go NACHO2024-04-02 11:25

nerealiai geras ! -apie liberastinės propagandaunijos makaronus ir smarvę --- https://youtu.be/9jPAcn_l02g?si=Tvxpn7Q7nmXkSgA1

yell...NATO go NACHO to 90.2024-04-02 10:16

tik nepavark minkyti propagand0ninio mėšlo ! - prie tų "išdavikų" Lietuva tapo visapusiškai išsivysčiusia valstybe, o su šitais išdavikais - nacistine šiknaskyle, su sugriauta pramone, išprievartautais žemdirbiais, milijardais skolos, rekordine biurokratija, baisia emigracija, tūkstančių šeimų tragedijomis, plikbajorišku buržuaziniu "elitu" , socialinėmis prarajomis, švietimo degradacija, nutautėjimu, pseudokultūra ir t. t. , ir t. t. ... , apuokas tau į draugelius - abiejų proto aštrumas kaip klozeto dangtis :)))) - ir dar smarvės geizeris degradas nunujojognyda į kompaniją :))))

yell...NATO go NACHO to 88.2024-04-02 09:59

taip taip, net neabejoju - idiotai, kliedintys nesąmones, gyvenime visada lieka "teisūs" :))) - man jau užteko kone metinių , diletantiškų dolbapuoko kliedesių apie rusijos neįgalumą, tai dabar belieka žavėtis to lochodaktilio briedu apie kažkokius "opozicinius" kanditatus, kuriems Vaitkus tipo turi "atiduoti" savo palaikytojus, kad kuris tai iš jų laimėtų :))))) - kliedesiai kone kiekvienoje raidėje ..., - iki ko nubukinta ši veršidė...

S2024-04-02 07:57

https://youtu.be/CDI2poz1Sqc?si=_h5G5YKhvnrQZBJG--sistema...

>83. Trigrašis laiko.2024-04-02 05:09

isdavikais laikome tuos, kurie bendradarbiavo su naciais, o ne zmones kurie state socializma. O palyginus rezultatus ir aklam aisku kas laimi. Nebent jums patinka 30 keliu metu "klestincio" kapitalizmo ismatos ?

S2024-04-02 04:58

https://youtu.be/0UxlcRyCngs?si=SKuxSReTMYPPu00E---vat butent, kokia cia laisve- kada visa sistema DUBASINA PER ZMOGU DAR NIEKO BLOGO NEPADARIUS, NES GAL PADARYS...

Gluodenas > 752024-04-02 03:46

O jei 74 koment. pasirodys teisus, ar pajėgsite pasakyti "šitas Apuokas mato ir dieną"? Laikas parodė, jog politikais bei norinčiais jais tapti pasitikėti naivu. Visada taip kartodavosi - pasekėjai plojo ir krykštavo, po to spjaudėsi. Svarstykles išrado ne fanatikai, o abejojantys.

Darijus2024-04-02 02:09

Smirdžius "nebetempia", sisteminės kiberpajėgos padėti atsiuntė apuoką.

yell...NATO go NACHO2024-04-02 01:45

anekdotas ---- https://youtu.be/_lbCZNk3whg?si=UcxoBvt1r-HgkiVU

U-22024-04-02 01:35

Jeigu si, visais atzvilgiais taukuota LR Seimo ir Karabaso lauku bei fermu piemenaite tik pardavinetu semkes Stoties turguje, as netureciau jai jokiu priekaistu. Dabar gi, gaunasi kokia tai Yukneviciene ar net Maldeikiene ant minimalkos. Gimines ir artimieji turetun skambinti TS-LGBT artimam vaiku psichiatrui Purui...

e2024-04-02 01:34

Kaip gerai kad lt es nato ir pinigai eurai !

Trigrašis2024-04-02 01:30

Širinskienė jokia teisininkė,eilinė turgaus bobelė. Jei ji teisininkė,tai bent ji turėjo pateikti,jei ne LK straipsnius,kuriems E,Vaitkaus programa prieštarauja,blogiausiu atveju,bent administracinio kodekso straipsnius. Suprantama,ji Vėgėlės strategė,tai kitą kandidatą privalu žeminti/niekinti. O dėl išdavikų,- tie kurie kolaboravo su TSRS struktūromis laikome išdavikais? Laikome. Tai jei valdžia tarnauja kitos valstybės interesams,jeigu jai mažiausiai rūpi Lietuvos gerovė,- tai jie kas? Asmeniškai man,ir vieni ir kiti,- išdavikai.

Dzūkija2024-04-02 01:13

žmonėms dar yra laiko pagalvoti, tuo labiau, kad kuo toliau, tuo aiškiau žmonės mato, kad NATO ne gynybynė ( nieko negynė, tik puolė), o ir ES viršūnėms nerūpi žmonės... o šioms gražioms ponioms tegaliu pasakyti, kad, net ir labai norint, į Tarybų Sąjungą sugrįžti nepavyks - na, nebent, jos turi laiko mašiną... beje, gal Širinskienė gali pakomentuoti Lietuvos atsiradimą ES ??? NATO taip pat ... manau įstojimas ir įgrūdimas - skiriasi ... ar Širinskienei ne ???

yell...NATO go NACHO2024-04-02 00:59

širqūrvai - atvirai ir tiesiai šviesiai ---- https://youtu.be/l-Spfd9WLMg?si=MoE4QzTFtOyLqFWZ

apuokas>782024-04-02 00:50

Isties parodys laikas koks politikas yra Vaitkus. Bet del Geltono tai as tikras esu, kad sis sauks visiems neiti balsuoti antram ture, nes tipo abu ten sisteminiai.:)

yell...NATO go NACHO apie 76.2024-04-02 00:44

visada šokinėju iš džiaugsmo iki lubų ir aukščiau, gaudydamas važiuojantį stogą, kai tik sulaukiu kokio konservakanopinio sutvėrimo "patarimo" :))))))

apuokui...2024-04-02 00:34

ne ,Vaitkus taip nepadarys. Per didelis garbėtroška. O ir Nakas su Vaišvila jam neleis.Tie balsai jau bus nukanalizuoti.Tikėkimės,kad bus antras turas ir Vaitkaus rinkėjai balsuos jau už kitą. Man tik įdomu,ką tada porins Vaitkus ir už ką palips atiduoti balsus DDD

neaisku2024-04-02 00:33

Ydomiai , ka reiskia sumaitojo ?. Kam Ji maitoti ?. Sis Zmogus vienintelis rupinosi viesai zmoniu sveikata ir isgyveno del yvairiu ne taip daromu veiksmu . Kas mate , tas zino . Kam Zmogu ismintinga maitoti ?.

apuokas>752024-04-02 00:32

Nezinojau, kad jus toks jautrus. Patarciau neskaityti mano komentaru, tuo labiau kad siuo atveju ne jums skirtas.Neduok die dar sirdies smugis istiks:)

yell...NATO go NACHO apie 74.2024-04-02 00:22

nejau šitas pamazgėlė be jokio žmogaus genų pėdsako, savo melais ir kliedesiais tik man vienaam sukelia ekstremalią neapykantą ??!!

apuokas2024-04-02 00:09

Beje as vis dar tikiu , jei Vaitkus nera konservatoriu pakistukas, kad jis realiai ivertins savo galimybes patekti i antra tura ir atsaukes savo kandidatura, pakvies balsuoti uz opizicini kandidata, kurio galimybes patekti i antra tura zymiai didesnes.

yell...NATO go NACHO2024-04-02 00:05

dar kartelį rimtai : nežinau kurio žmogaus galvoj gali ramiai atsigulti tas faktas, kad šita ne tiek riebi, kiek debili kekšė, yra tvarto įstatymdavystės "organo" (litsovieto) narė, už savo melą ir moralinę prostituciją gaunanti x10 didesnį "atlyginimą", nei statistiniai veršidės galvijai, už ją balsavę rankomis, ar kojomis (infantilizmu) ...........

Geltona Turgaus Boba...2024-04-01 23:57

Jūs jai nepataikaukite. Boba,prekiaujanti turguje....atlieka darbą,kuris nėra labai lengvas. Ten ir skaičiuoti reikia mokėti,daryti užsakymus,planuoti,derėtis ir nuspėti. Čia gi...Geltonoji apsiskiepinusi baidyklė nesugeba nieko. Trolina už kokį tai...koncervų projektą Vaitkų, siūlydama atimti taip reikalingus opozicijos balsus.

apuokas>682024-04-01 23:56

Tai aisku, kad jus neprivalot pagal instrukcija veltis i diskusija ka as ir konstatavau. Jusu pagrindine funkcija cia klijuoti etiketes, kame tikrai jusu igudziai geri.:)) Bet kaip matot man tas etikeciu klijavimas neigiamu emociju nekelia, sakyciau netgi pakelia nuotaika matant jusu bergzdzias pastangas.

yell...NATO go NACHO apie 63.2024-04-01 23:54

ot čia tai pliat 3,1415zdiec, koks velykinis stebuklas, koks psichodeliškas bajeris !!!:)))) - nepakeliamai dvokianti nunujojopliadinė gnyda, pasirodo, yra konservogonistas ! :)))) - čia tik labandžio 1-oji gali būti šito chameleopliadizmo paaiškinimu ...

tr2024-04-01 23:45

Pagal tu bobų logika mes niekada nebutume atsiskyre ir išėje iš tarybų sajungos sudieties,matai ale ižvelgė pro ruka širinskienė prieštaravima galimai konstitucijai,bet nieko nesako kad du kartus konstitucinis teismas pripažino kad seimas pažeidė konstitucija,ir čia viskas gerai.

yell...NATO go NACHO apie 64.2024-04-01 23:42

:))) - nesistebiu, kad apuokolochas nesuvokia, jog aš niekam nieko neprivalau, - o jei tas abriedukas savo kliedesinius vapesius vadina/ laiko "teiginiais" , tai čia jau gryn jo problema :))) - tas брехsmegenis labai apgailėtinai bando kažką įrodyti, nuolat kišdamas akysna kažkokius tvartelio tvarių smėlio dėžės kuriozus :))) - bet jei ką, skaitykite mano 58 komą :)

to 63.2024-04-01 23:34

Tai kad ta geltona go nako yra paprasčiausia turgaus boba prekiaujanti gariūnuos o alliekamu laiku rašo komentarus.

apuokas2024-04-01 23:03

64 komentaras buvo skirtas 61.:)

apuokas>632024-04-01 22:51

Sumenkinti ir paniekinti oponenta yra vienas is pagrindiniu propogandisto uzdaviniu, o po to primesti savo nuomone. Tos instrukcijos Geltonas aklai ir laikosi, todel mastantiems komentatoriams atrodo gan primityvus.

apuokas>602024-04-01 22:44

Jus net nesuvokiat elementaraus dalyko, kad ne su manim turite terliotis, bet privalote paneigti mano teigini, kad daugumoje atveju Sirinskienes balsavimas buvo opozicinis konservatoriams.:)

Geltonosios žaidimėliai2024-04-01 22:37

Geltonosios "žaidimėliai" tik iš pirmo žvilgnio tokie vienareikšmiai ir betarpiški. Manau,kad ji žaidžia daugialypį/daugiasluoksnį žaidimą. Manote ,kad jos "susipykimas" veik su visais komentatoriais nieko nepasako? Jos toks čia vaidmuo. Bet kuria kaina sumenkonti visus komentuojančius...,tuo pačiu sumenkinant opozicinę nuomonę. Čia senas koncervų braižas,kurio niekaip neįmanoma paslėpti. Gudriai čia ji...,gudriai...

apuokas>572024-04-01 22:36

Beabejo jis daro didele zala ekspertams. Paziurekit kos puikus humoras, satyra ir ironija pas Naka ir palyginkit su geltono propogandisto vemalais.

yell...NATO go NACHO apie 60.2024-04-01 22:34

nepakartojama :))) - tas apuoklounas , savo kliedesiais tūkstančius kartų įrodęs, jog yra abdoliutus, ultimatyvus idiotas, dar purkštauja, jog su juo niekas nenori terliotis :)))))))

apuokas>572024-04-01 22:27

Nepasakyciau, kad jis cia gudriai apsimetineja, nes akivaizdziai matosi , kad ir siuo atveju as apie viena, o jis vengdamas akivaizdziu faktu apie kazkokia geneologija sapalioja.:)

yell...NATO go NACHO apie 57.2024-04-01 22:21

o plia, koks "originalus" stepas(ходас) :)))) - nuo gimimo visame kame meluojanti, pindoužsiniuchinusi žiurkė, tipo susipergyveno dėl "kenkimo" ekspertams.eu :))))) - da nu naktį, kiek petkevičius daug prarado, taip nelaiku palikęs šitą durnių geldą :)))))))))))

yell...NATO go NACHO apie 56.2024-04-01 22:14

jau pradedu rimtai abejoti, ar shito apuokodioto giminėj kada nors buvo geneologinių akligatvių, ėjusių homo sapiens kryptimi :)..

taip,taip2024-04-01 22:12

Geltonoji Gnyda žaidžia gudriai,nieko nepasakysi. Apsimetinėja tai vienu,tai kitu... Sunku buvo perprastiu,kad žaltys sisteminis. Tipo koncervų nekenčia,bet... pažiūrėjus iš arčiau.... viską daro,kad jie laimėtų. Ar galima daugiau/labiau pakenkti Nako tinklapiui,nei Geltonosios Trydos.... kasdieniai komentai? bet kuris žmogas,čia užsukęs..... ,nusistebės ir pamanys kad čia visisška srutų duobė,kurioje lankytis nesinori. Norisi tik perspėti kitus,kad ęia nelystų...

apuokas2024-04-01 22:02

Na taip.Nieko nuostabaus, kad konservatoriu agentas Geltonas labai pergyvena, kad yra Ruta Janutiene, kuria konservatoriu nupirktos TV isgujo ir kuriai pavyko sukurti savo opozicini kanala ir Sirinskiene , kuri daugumoje atveju yra opozicijoje konservatliberalams.

Tai2024-04-01 21:51

dar karo krankliams. Teisingiau būtų skirti žmonėms , o ne velniažmogiams. Kas Ukrainą įklampino į sunaikinimą? Black Rock nupirko pusę Ukrainos žemės, kurią jiems pardavė šalies velniažmogiai. Bet Black Rock to neužteko. Jie norėjo užvaldyti visą Ukrainą, nes tai derlingiausia pasaulyje žemė, maitinusi visą Europą. Trumpiau tariant atimti iš Ukrainos žmonių jų prigimtinę nuosavybę. Ukrainos, kai valstybės nebūtų likę, ji būtų Amerikos korporacijų nuosavybe. Kas yra Black Rock su savo korporacijomis. Tai žydų IMPERIJA. O daba ką sako dievo žodis. Ištrauka iš kunigo Vlado Gedgaudo homilijos ( ne pažodžiui). Graikai(žmonės turintys daug įvairių dievų) panoro pamatyti Jėzų, bet pakliūti pas jį negalėjo, nes reikėjo pereiti į antrą kiemą, kur jie pakliūti negalėjo. Todėl jie paprašė Jėzaus mokinio Pylypo nuvesti juos pas Jėzų, o Pylypas, nežinodamas ką daryti, nuėjo pas dievo mokinį Andriejų pasitarti. Tada jie nuėjo pas Jėzų ir pasakė, kad žmonės nori Jį pamatyti. Kai žmonės įėjo į antrą kiemą, jie pamatė užrašą, kad žydams įeiti negalima, juos ištiks mirtis.

yell...NATO go NACHO2024-04-01 21:36

čia pagalvojau : kaip gerai, kad pindoholiko vėgėlės štabe "darbuojasi" tokia absoliuti durnelė :)))) - linkėjimai taam sisteminiam gudrašikniui - gnyyyyyyydos !

yell...NATO go NACHO2024-04-01 21:31

debilei, išdavikei ir melagei širinskienei apie pasaulio realijas (o konservokekšei (nors ji įsitikinus, kad ne konservo :)))) ) rūtelei, gal tik grabas padės, bet mažai tikėtina) - nuomonė jaunos žmogaus iš kanados (tiesa - rusakalbio - ooo shit !!)----https://youtu.be/-8L5kr8KVvs?si=B5-8nOQjT_WTuPCWhttps://youtu.be/6HBMsOMJAf8?si=tg6izEDmXH52x7Lz

yell...NATO go NACHO to 50.2024-04-01 21:15

beje, mažai kapstausi po tvartelio mėšlą : net nežinojau, kad ta pindostane dresiruota kekšė jau po žemaitaičio "stogu" - kaip sakoma - совести небыло, нет, и небудет ! " ---- gnyyyyyyydos !!!!

yell...NATO go NACHOto 50.2024-04-01 21:09

och, kaip trūksta tokių kaip tamsta, adekvačiai mąstančių žmonių su neatrofuota sąžine, ekspertuose, ir aplamai viešoj erdvėj ! - padirbėkime iki visų rinkimų pabaigos - iki rudens !! - gal sulauksime atsakymo į klausimą - būna stebuklų, ar nebūna :) - sėkmės ir kantrybės !

Who is who2024-04-01 20:57

Kai manęs paklausia, ką aš rinksiu į prezidentus, aš atsakau, kad rinksiu padorumą ir klestėjimą, o ne žlugdymą. Visada laikiau Širinskienę padoriu žmogumi ir atmesdavau kaltinimus, kai ją vadindavo melage. Kaip aš pakeičiau nuomonę? Jos pasisakyme mane šokiravo eilinis jos melas. Ji taip nežymiai, kai tarp kitko, pareiškė, kad Nato yra Lietuvoje paga Lietuvos konstituciją. Faktiškai pagal LR konstituciją Lietuvoje negali būti kitos šalies kariuomenės. Kai žmogus meluoja, jis turi savanaudiškų tikslų. Teisininkė tikrai skaitė konstituciją. Pasidomėjau apie ją pagal pricipą "kas yra kas". Pasirodo šita ponia yra Amerikos "pateptoji". Įdomu būtų žinoti, kas ją siuntė į Džordstauną "stažuotis". Žmonės privalo žinoti kieno interesus atstovauja mūsų valdžios atstovai. Šita ponia pasirodo iš karo kranklių šaikos, kuri pasiruošusi Lietuvos žemę paversti karo kapinynu. Kažin, ar dar yra Lietuvoje tarp aukštas pareigas einančių žmonių, kurie atstovautų mūsų šalies interesams, ar vien tik "pateptieji", lojalūs (nuo žodžio loja) naujiems kolonizatoriams. Širinskienė buvo įfiltruota į žaliujų valstiečių partiją, o dabar "darbuojasi" šalia Žemaitaičio. Įdomu būtų išgirsti kandidato į prezidentus Žemaitaičio nuomonę apie jos pasisakymą. Šioje situacijoje vaitkus turi užsiauginti storą odą, nes jis kovos ne su kandidatais, o su visa gvardija "pateptųjų". Tiems, kas sako, kad reikia palengva daryti tvarką šalyje ir bijo krizių, tai galiu pasakyti, kol jūs snaudžiate šalies žlugdytojas stiprina savo pozicijas, zombina jaunimą ir greitina žlugimą. Tap sunkumų bus, nes nauji kolonizatoriai dės visas pastangas, kad Lietuva nebūtų savarankiška. Bet iš krizės išsikapstoma, o iš sužlugdymo ne. Visos šalys pradeda sparčiai klestėti, kai nusikrato plėšikaujančių kolonizatorių. Tokių pavyzdžių pasaulyje labai daug. Šita žlugdytojų šaika ne visagalė, jų mažuma. Visa galia yra šalies liaudyje. Tik nuo jūsų priklauso jūsų vaikų ir anūkų ateitis. Ukraina pasirinko savo likimą, neišrinkite tokio likimo sau ir savo vaikams. Produktyviausias variantas Lietuvai būtų Žemaitaičio ir Vaitkaus sąjunga. Neramu dėl Vaitkaus gyvybės, nes potencialūs žudikai jaučiasi nepaliečiami ir nebeslepia savo ketinimus šaudyti tuos, kurie sako tiesą ir skelbia nepriklausomybę. Bet žmonių kantrybė yra ant ribos, ir bijau, kad gali atsitikti taip, kad tuo atveju jų riebūs pilvai plūduriuos upėje.

yell...NATO go NACHO2024-04-01 20:48

debilei ir melagei širinskienei apie pasaulio realijas (o konservokekšei (nors ji įsitikinus, kad ne konservo :)))) ) rūtelei, gal tik grabas padės, bet mažai tikėtina) - politologijos daktaras iš šveicarijos ----- https://youtu.be/-8L5kr8KVvs?si=B5-8nOQjT_WTuPCW ------- ir dar versija rusų kalba ----- https://youtu.be/-8L5kr8KVvs?si=B5-8nOQjT_WTuPCW

yell...NATO go NACHO2024-04-01 20:30

debilei širinskienei apie ukrošizopijos realijas(o kekšei rūtelei gal tik grabas padės) - pindostano politologijos profesorius mirshaimeris ---------- https://youtu.be/X7U7v3JBP_Q?si=fWeSZKL_h4l-B49o ---------- o ir oficialus ekspertų koprofagas nununenunejostebėlis turės ką veikti : ieškoti mirshaimerio biografijoje "pedofilijos" pėdsakų :))))

yell...NATO go NACHO apie 47.2024-04-01 20:10

:)))) - jooo, kodėl ne ? - manau nacistinėje veršidėje papai gali būti labai rimtu politiniu argumentu :) - o riebi iki nepadorumo subinė - užmušančiu argumentu :))) - ir vėlgi turime "brandaus" konservatinio elektorato pavyzdį ...

yell...NATO go NACHO2024-04-01 20:05

debilei širinskienei apie ukrošizopijos realijas(o kekšei rūtelei jau niekas nepadės) - buvęs CŽV karininkas larry johnsonas --- https://youtu.be/Wy3a8ddBi5Q?si=SJlWYkFcRB3YGHRV

sv2024-04-01 20:02

Sirinskienė vienu papu per minute sumaitotu vaitku

yell...NATO go NACHO apie 28.2024-04-01 19:59

meluodamas netų metus 24/7, tvartelinis čmo nedaro išimties ir balandžio 1 :))) - ir tuo pačiu kaskart siekia naujų kretinizmo aukštumų :)) - debiloidas "atrado", neva aš ginu pindosų žudikus:))) ); padugbė "išmąstė", jog karus organizuoja kariškiai, o ne politikai :))); bet visiška konservofrenija ir konservochrenija viename, jog tas nacizmu dvokiantis trolis, jog kažką cituodamas, tu be tik 100 proc. pasisakai už cituojamojo poziciją, bet ir kone prisiimi visas jo nuodėmes :))) - štai toks puikus konservatinio elektorato pavyzdys - meluoti, meluoti, ir meluoti, - nepaisant abdmsoliučiai nieko ...

Gėda ,,teisininkei,, Š.2024-04-01 19:51

Kuri Kliedi, kad ,,nei vienas LR teritorijos vadovas nėra nusikaltęs/išdavęs,,. O kaip su žmogaus teisų teismų sprendimais,apie violetinėje zonoje kankintus arabus? Ir apie tai, kad adamkevičiui reikia skelbti jau nebe įtarimus, o kaltinimus, dėl kankinimų kalėjimo steigimo lt?kaip šiuos reiškinius įvardintu šitas nelemtas smegenų plovimo duetas?

Deja, Rūta nėra2024-04-01 19:49

profesionali žurnalistė. Ji savo veikloje nesilaiko nešališkumo ir objektyvumo kriterijų principo, ji nėra apolitiška, nes nuolat akivaizdžiai politikuoja, o tai reiškia ji yra propagandistė.

gal ir2024-04-01 18:41

visiškai logiška teisme pasiaiškinti -kiek antikonstitucinių veikų atlikta per 30 metų...

E. Vaitkaus sumaitotį ne gali2024-04-01 18:37

Gali tik smarkai pabesdetį ...

to 26apuokas2024-04-01 18:22

Vaitkus niekur nesiūlo šokti, jis tik siūlo susimąstyti ir apie tai pradėt kalbėti...

Čia dar įdedu2024-04-01 17:51

ištaukėlę taupantiems laiką, Dž.Fridmano pranešimas konferencijoje 2015m. Čikagoje, lietuviškai. Laukiam Rūtos ir Agnės viešo atsiprašymo prieš Vaitkų.. - https://www.youtube.com/watch?v=kv2K4uKouEo

Darijus2024-04-01 17:47

Atsargiai. Nr.34-as yra oficialus šio tinklapio idiotas Smirdžius.

demesio2024-04-01 17:45

Tadžikai paskelbė ausų medžioklę... rusų ausų

Darijus2024-04-01 17:44

Nr.31-am: atleidžiu.

Darja Smarūrina...2024-04-01 17:29

kuria landzbergiai pastoviai rūrina siūlo visiems kariauti,bet...pati į apkasus už Bombaso, Krymo laisvę ir ruSSkių Myrą...Ukrainoje neina. Oooch....kokia "gudra" prostiankė,laaaabai "gudra" Ši lakudra nuspręndė,kad "tas laisves" teisingiau būtų akovoti atstatant.... "rakom"savo šikną DDD

Rūtai ir Agnei2024-04-01 17:27

pridedu nuorodėlę, mokytis niekada ne vėlu - George Friedman, "Europe: Destined for Conflict?" - https://www.youtube.com/watch?v=QeLu_yyz3tc&t=1214s

Alio!? - Intermarium !2024-04-01 17:16

Janutienei ir Širinskienei ne pro šalį būtų, bent pačioms kiek pasigilinti į dalykus, dėl kurių jos E. Vaitkui kabina Putino etiketę. Visų pirma buferinės zonos atskiriant vakarų Europą nuo TSRS (Rusijos) projekto autorius yra Lenkijos politikos veikėjas ir generolas J. Pilsudskis. Antra - tai, kad šios koncepcijos ir strategijos laikosi JAV, siekdama šios buferinės zonos pagalba atskirti Europą (Vokietija) nuo Rusijos resursų, kad Vokietija su Rusija nesudarytų ekonominės ir neduok dieve, politinės sąjungos . (Čia verta priminti, kad USA ir UK buvo prieš vakarų ir rytų Vokietijos sujungimą). Trečia, karo Ukrainoje rezultate atskyrus Europą nuo RF, nebeišvengiamai jau dabar yra kuriama buferinė zona (Gal pamenat "dviejų greičių Europą"? ) kurią UK dėl visos eilės priežasčių siekia paversti savo protektoratu ir susigrąžinti prarastą kėdę prie didžiojo žaidėjų stalo. Apie tai (JAV prioritetinę buferinę zoną Intermarium) ir ne tik, mielos moteriškės, Agnė ir Rūta gali išsamiai pasiklausyti Džordžo Fridmano pranešime 2015m. Čikagos konferencijoje. Tikiuosi, kad pasiklausiusios jos E. Vaitkaus jos atsiprašys už savo davatkišką ir neišprususį išsišokimą prieš Eduardą.

apuokas>30,292024-04-01 17:14

Jusu labai aukstas intelektas ir stiprus argumentai:)), atleiskit , bet diskutuoti su jumis man persudetinga.:)

Darijus2024-04-01 17:02

Atsargiai. Nr.28-as yra oficialus tinklapio idiotas Smirdžius.

Darijus2024-04-01 17:00

Nr.26-am: o kas tau, pid*re, suteikė įgaliojimą šnekėti visų vardu?

teisybė2024-04-01 16:58

"teisybę" galės pasimatuoti Geltonoji Šlykštynė po rinkimų. Aišku,ji turi neabejotinus privalumus cituojant...nuteistą pedofilą S.Riterį ir jankių karų organizatorių...kitaip...Belgrado /Bagdado skerdiką ir organnizatorių Mc Gregorą .Neabejotinai ir ponas Vaitkus,kiurį Geltonoji ir atstovauja....pasisako už anuos "pasižymėjusius" jankius... Galvokite žmonės,už ką balsuojate ir ką renkate...

Darijus2024-04-01 16:57

Nr.23-am: kodėl tu, pid*re, dar ne pas ukronacikus ir negini savo vaivorykštinės demokratijos?

apuokas>252024-04-01 16:23

|Taip, turejo buti rezerendumas, bet nebuvo. Ir tai tik irodo, kad laikas baigt sneket apie demokratija ar Konstitucija. Pasaulyje dominuoja interesas- JAV interesas, kuris ir itrauke LT i NATO. Ir reikia daug tyliai dirbti , kad ta itaka sumazint, o nesaukiant ura sokti nuogam i dilgeles kaip deklaruoja Vaitkus.Siuo metu pasaulyje dominuoja jegos faktorius ir cia mes atrodom labai silpnai.

To 21 . apuokas2024-04-01 16:06

Del istojimo i Nato referendumo nebuvo , tai gal but reikejo atsiklausti tautos , ar mes norim i ta Nato , bet kazkokia grupe pasiprase , tai ir todel mes ir atsidureme toje Natoje. Kas liecia ES dotavo mus pinigais , bet kodel valstybe skoloje milijardinemis sumomis. Matyt nebuvo grieztos kontroles finansiniuose reikaluoses?, arba patys nesugebejome valdyti siu gaunamu dotaciju.

Jo...2024-04-01 16:05

Nutukusi iš mūsų mokesčių pinigų

apuokas>222024-04-01 15:49

Sofkinis kovotojas atsirado:)))) Ar daR gyvas, nezuvai ten sededamas.:)

Darijus2024-04-01 15:42

Nr.21-am: vergo mentalitetas, tarnausiu tam, kas duoda pavalgyti ir nemuša.

apuokas2024-04-01 15:26

Vaitkus ir propogandistas Geltonas nesugeba suvokti elementaraus dalyko, kad bandymas isstoti is NATO gres sankcijomis is JAV ir ES finansavimo nutraukimu. Sitie "patriotai" nesuvokia , kad itrauks Lietuva i gilia ekonomine krize, nes Lietuva liks izoliuota is Rytu ir Vakaru.

yell...NATO go NACHO apie 17.2024-04-01 14:50

ką galima atsakyti tokiam dyzeliniam patrydiotui? :)))) ---- tiesiog vardinu etikečių asortimentą : runkeliai, sovietiniai, šunauja, vatnikai, daunbasas, putlerfašistai, koloradai, rašistai ... :))))

Vadakste2024-04-01 14:43

Europos sajunga , kaip Europos , taip ir tegul buna, tik reiketu is valstybes isgaudyt vagis, kurie vagia , net ir teisesauga nezino, kur galejo dingt milijonai?. Vienam apykoje uzdejo , tik milijonai dinge manau , kad neatsiras. Kas liecia Nato , tai tokiai mazai saliai nereiketu uzsiimti dideliais reikalais kaip ginkluotis iki ausu , dantu nes ginklams valdyti neuztektu musu tautos zmoniu. Pasauliui, taip pat ir Lietuvai reikia taikos , tik taikos ir su kaimyninem salim uzmegst ekonominius , kulturinius rysius . Visiems butu gyvent geriau , lengviau kai gamtiniai istekliai kuriu mes neturime gautume uz palankesne kaina is kaimynu , o ne uz tukstanciais km. atstumu. Kenciam labiau tie, kuriu pajamos yra daug menkesnes uz tu, kuriu pajamos gaunamos tukstanciais . Simtai negali atsvert tukstanciu. Zmonijai reikalinga taika , darbas , duona , geris visiems Lietuvos zmonems , o ne saujelems.

yell...NATO go NACHO apie 14.2024-04-01 14:40

na, kur jau, kur jau , šitam vištuokui suvokti, kad pretendntai, surinkę parašus, ir tapę kandidatais, vidų įststymų požiūriu yra lygūs :)))))) - piliečiai, pasirašydami prisiėmė atsakomybę už savo faborito nuostatas ir "kliedesius" ! o kodėl sisteminių šliundrų programos, atsiprašant, tarkim, Vaitkaus fanų požiūriu , negali būti kliedesiais ? :))))) - todėl tik tokie tvarteliniai, autentiški bolševikiniai šizikai, tame tarpe ir paukščių pseudonimais, net fiziologiname lygmenyje negali suvirškinti, jog absoliučiai jokia VRK , neturi jokio "teisybės" monopolio ar prezumpcijos, o rinkimai, visa savo esme, sugalvoti taam, kad išsiaiškinti, kieno vistik, pusėje, ta "teisybė" ...

apiuokas>go Nacho2024-04-01 14:35

Ir dar labai jauciasi profesoriaus mokykla- etikeciu klijavimas. Jis ta pradejo, o jus reikia pripazinti ko gero esat geriausias jo mokinys.:)))

Manau E.Vaitkus2024-04-01 14:33

tūrėtų atsakyti Širinskienei ir Janutienei trumpu video reportažu. Miela matyti, kaip krečia drugys provincialias Vašintono CK bažnyčios fundamentalistes, davatkas, neįsivaizduojančias gyvenimo be dėdės Semo glėbio. Jei jos domėtusi pasaulyje vykstančiais procesais ir suprastų pajudėjusias tendencijas greit dašustų, kad dėdė Semas nuo Europos ilgam nusisuks. Yra svarbesnių reikalų, Europoje esminiai darbai jau padaryti. Europa netekusi pigių energijos resursų ir įvelta į Ukrainos karą pasmerkta ilgalaikei ekonomikos depresijai. Europos politikams nieko neliks, kaip musti karo būgnus ir toliau kažkaip dalyvauti dėdės Semo pradėtame projekte Ukrainoje. Joks Vaitkus to nebepakeis. Nuo Vaikaus priklausytų tik, ar Lietuva bus griuvėsiuose su ilgais žuvusių sarašais ir išsaugotu valstybingumu, ar ne.

apuokas>go NACHO2024-04-01 14:28

Zodziai nieko nereiskia, veiksmai viska nusako. JUsu agitavimas nedalyvauti rinkimuose ar agitavimas balsuoti uz kandidata, kuris neturi jokiu sansu vienareiksmiskai naudingas vienintelei partijai- konservatoriams. :)

apuokas2024-04-01 14:24

Beje Sirinskiene labai teisingai pastebejo, kad valstybe negali savo lesomis spausdinti Vaiktaus svaiciojimu apie kazkokius isdavikus. Gal jam ir isdavikai, bet kazkam galbut didvyriai.:)

yell...NATO go NACHO apie 8.2024-04-01 14:20

debilusis apuokėlis eilinį kartą neišnaudojo, turbūt jau tūkstantosios progos patylėti :)))) - sunku suvokti, kokiu mėšlu turi būti prikimštos to sutvėrimo smegenys, - ar kaip klaikiai kontūzytos, kad po minimum dešimtmečio mano prakeiksmų visai tvarto rusofobinei-nacistinei-fašistinei-lansberginei-buržuazinei šušarai, t.y. išgamų ir išdavikų gangui, tas klounas dar vis bando mane apkaltinti kažkokiu kvėpavimu į tą pusę ...

Vaitkaus išvaizda:2024-04-01 14:17

labai savimi patenkintas durnius.

apuokas>82024-04-01 14:07

Tai mes gi zinom, kad konservatlibertalai jums geriausi, bet kokie tie valstieciai bebutu jie siuo metu labiausiai atstovauja valstybes interesus.

tr2024-04-01 14:05

Alio gal adresiuka kas žinot kur Regelskis dingo nes ldiena užblokavo rėžimas.

tr2024-04-01 14:01

Apie širinskiene turėjau geresne nuomone kaip ir janutienę,bet po šio pokalbio nuo ju demagoginės šnektos pasklido nuo jų blogas kvapas.

yell...NATO go NACHO to 7.2024-04-01 13:57

beje- gal kas žino, kokia buvo/yra karabasinių slavaukraininių "valstiečių" pozicija ūkininkų protestų tvartely ir urinopoj atžvilgiu ? - kokia gėda, kokia gėda ..., - nerealus kaifas būtų pažvelgti į veizolus tiems, kurie ir vėl balsuos už tuos karabasinius oligofrenus :))))

Žemdirbe tai jau smerktina?2024-04-01 13:39

Tonažo jureiviai ne bijo.

Širinskienė yra avis2024-04-01 09:53

Kaip Šiaurės Korėjoje, nedrįsk valdžią vadinti išdavikais nors jie išdavė konstituciją

yell...NATO go NACHO2024-04-01 08:01

o galėtų būti gražia, gal net fantastiška moterim, jei ne konservatinė smarvė iš burnos, gerokai prišiktos smegenys, ir 30 kilų, nuolat su savim beprasmiškai tampomų lašinių :)))) - salo chierojam tipo ? :)))))

yell...NATO go NACHO2024-04-01 07:09

nu 3,1415zdiecas konkretus ! - galvojau pažvengsiu iš tų dvejų, seniai ir gerai užsirekomendavusių idiočių, o čia, pasirodo , situacija visiškai katastrofiška ! :)))) - gi, anot to debilaus sutvėrimo su baisiu antsvoriu, "narystė nato yra konstitucijos sudėtinė dalis " !!!!! - kaip tai joks mikroskopas man nepadėjo surasti konstitucijoje tokio šūdo ! ---- ir šita kliurka , būdama litsovietčike, gamina tokį briedą ramiausiu ir riebiausiu snukeliu !!! - o šiaip, tai tame plepesyje aplamai vieni kliedesiai, rodantys, jog tokiai idiotei turėtų būti užkardytas bet koks priėjimas prie valdžios ! - net jei ta būtų kokios laiptinės ar kiemo komendantės pareigos :)))) ... - visada buvau prastos nuomonės apie tą karbauskio durnutę, bet tai vistiek nebuvo visiška konservatinė smegduobė :))) - o dabar 1:1 :))))

vo tep2024-04-01 06:37

Ana yr stuora žiorkė...

e2024-04-01 05:52

Per rinkimus vieni ant kitu purva varo,jie visi purvini melagystem rinkejams

Xxxx2024-04-01 05:30

Valstybė tai Aš (Širinskienė). Tipinis pavyzdys Lietuvos administratorių personos. "Durniams" trumpai paaiškinu: Valstybė yra jos žmonės-piliečiai (ir net ne tik piliečiai, tačiau čia gimę). Vieninga valstybės politika tai visų valstybės piliečių vieninga nuomonė (konsensusas), o ne Prezidento, Seimo ar Vyriausybės (juolab net ne "opozicijos" Širinskienės) nuomonė. Kai "valstybę" "valdo" klounai ir juokdariai, net "treniruoti" asilai, tai vadinasi "Cirkas", kuris "kaip atvažiuoja, taip ir išvažiuoja"- (greitai).

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi