Praėjusį antradienį Seimas ėmėsi svarstyti nutarimo, kuriuo numatoma pakeisti Lietuvos Respublikos Konstitucijos straipsnius dėl referendumo, projektą. Jei Vyriausioji rinkimų komisija su savo vadovu Zenonu Vaigausku priešakyje nepersistengs brokuodama piliečių parašus iniciatyvinės grupės pristatytose parašų kaugėse, tuomet patys šalies žmonės nuspręs, ar keisti šiuos Konstitucijos straipsnius.

Vis dėlto pirmiausia prisiminkime, kad referendumas – visuotinis regiono ar valstybės piliečių apklausos būdas balsuojant dėl tam tikro sprendimo patvirtinimo ar atmetimo. Tai – galimybė sužinoti aiškią piliečių valią tais klausimais, kai nepakanka politikų ir ekspertų kompetencijos, o reikalingas bendras visų sutarimas.

Referendumas yra svarbus bet kokiai politinei sistemai, kuri pretenduoja vadintis demokratine, nes tai tiesioginės demokratijos apraiška, leidžianti sužinoti pilie��ių nuomonę kertiniais valstybei klausimais. Vykstant demokratijos plėtrai visame pasaulyje, lygiagrečiai kyla susidomėjimas referendumu kaip populiariosios konsultacijos su piliečiais būdu.

Visgi kai kurie analitikai pastebi tendenciją, kad didėja įtampa tarp tiesioginės ir atstovaujamosios demokratijos šalininkų. Po to, kai piliečiai Prancūzijoje ir Nyderlanduose per referendumus atmetė ES konstitucijos projektą, Europos politinis elitas atsargiai vertina tiesioginį piliečių dalyvavimą politiniuose procesuose.

Be abejo, esama įvairių pozicijų. Islandai neseniai savo konstituciją priėmė referendumu, 2014 metais Škotija per referendumą apsispręs dėl savo ateities Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje šalies valdymas neįsivaizduojamas be referendumų.

Mūsų šalies politinis elitas kone vieningai sutaria, kad piliečius reikia kiek įmanoma labiau atriboti nuo sprendimų priėmimo procesų, nes iki šiol galioja norma, kad referendumai gali būti skelbiami, jei piliečių referendumo iniciatyvinė grupė per tris mėnesius surenka milžinišką kiekį – 300 000 – rinkimų teisę turinčių Lietuvos Respublikos piliečių parašų.

Beje, Lietuvos Respublikos Konstitucijos 9 straipsnyje sakoma, kad „Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu“, tačiau praktiškai ši nuostata nėra taikoma. Juk nuo 1991 m. Lietuvoje įvyko 11 referendumų, kuriuose 4 kartus piliečiai pritarė pasiūlytoms nuostatoms. Per tą laiką jokia iniciatyvinė grupė neįstengė surinkti reikalaujamo parašų kiekio.

Nieko nuostabaus, nes pagal oficialią statistiką Lietuva per dešimtmetį neteko apie 400 000 žmonių, tad surinkti reikiamą parašų skaičių prilygsta „neįmanomai misijai“.

Šio klausimo svarstymai Seime tik patvirtina, kad politikai siekia kiek įmanoma labiau apriboti piliečių teises pareikšti savo valią. Opozicijos lyderio Andriaus Kubiliaus pasisakymai Seime yra tiesiog iliustratyvūs šiuo požiūriu.

Pateikęs sveikam protui sunkiai suvokiamas paraleles su nacistine Vokietija, kurioje Hitleris tvarkėsi referendumais, konservatorių vadas išrėžė: „Kai yra nestabili visuomenė, visuomenė, patirianti dar daug lūžių, visuomenė, kuriai labai stipriai daro įtaką įvairios išorinės informacinės atakos, minkštosios galios ir t. t.

, ir t. t.

, naudojimas tokio instrumento kaip referendumas neatsargiai ir neatsakingai iš tiesų gali sukelti labai pavojingų pasekmių.“ Be to, A. Kubiliui atrodo, kad rengiant referendumus „rizikuojama labai svarbiais valstybei dalykais“.

Pastarasis teiginys tiesiogiai kertasi su konstitucine nuostata apie referendumais sprendžiamus svarbiausius valstybės gyvenimo klausimus. Pagal tokią logiką referendumai yra neįmanomi, kadangi jie yra šaukiami tik dėl svarbių klausimų, o juos rengti yra rizikinga...

Kitas A. Kubiliaus logikos viražas verčia klausti, kaip jis vertina šiuolaikinę Lietuvą.

Pasak jo, čia yra „nestabili visuomenė“. Tuomet iškyla klausimas, ką veikė visos šalies valdžios, kad ši visuomenė per ketvirtį amžiaus taip ir neįgijo stabilumo?

Kaip apskritai tokia visuomenė gali išsirinkti sau teisėtą valdžią? Gal pakaktų, kad prezidentė paskirtų parlamentą, kuris valdytų tol, kol visuomenė taps stabili?

Pagaliau kokiais kriterijais nustatomas šis stabilumas?

Piliečių nuomonė politikams yra svarbi tik per rinkimus, tačiau jie sąmoningai pamiršta, kad rinkimai yra tik viena iš demokratijos apraiškų, o jai būdingi ir kiti ne mažiau svarbūs elmentai. Niekas nesugalvojo geresnės valdymo formos už demokratiją, tačiau ji yra veiksminga tik tuomet, kai gali pasireikšti visomis savo galimybėmis.

P. S. Išankstiniais duomenimis, į VRK pristatyta beveik 320 tūkst. parašų.

Naujausi

Komentarai (145)

Rikiuoti
koks ryšys tarp...2013-12-03 22:17

"bliss", "conspiracy", "vizitor" ir tiesiog kaitaliojamų keliuose portaluose kelių IP protokolų, prasidedančių 84.15.... ? ATSAKYMAS - tai prasčiausiai užsimaskavęs komiteto vyr. feldfebelis su darbiniu pseudonimu "marta", purškiantis į eterį normaliam skaitytojui juoką keliančią bolševikinę demagogiją iš komiteto bunkerio Balsių kaime tarp Pakruojo ir Joniškėlio.

koks ryšys tarp Kuolio sorošistų ir Paleckio 'Frontininkų?2013-12-03 00:06

Visi, kas bent minimaliai domėjosi t.v. Antifašistiniais judėjimais Baltijos šalyse bei A.Paleckio Socialistinio Liaudies Fronto finansavimo šaltiniais yra girdėję Rusijos senatoriaus Boriso Špygelio vardą. Būdamas vienu galingiausių tos šalies oligarchų ir nekarūnuotu farmacinio verslo karaliumi, B.Špygelis iki 2005 m. buvo ir Rusijos žydų religinių bendruomenių ir bendrijų kongreso prezidentas. O nuo 2007 m. jis buvo išrinktas Pasaulinio rusakalbės žydijos kongreso prezidentu ir stojo į planetarinio masto organizuotos žydijos lyderių gretas. 2010 m. buvo sukurtas tarptautinis antifašistinis judėjimas „Pasaulis be nacizmo“, kurio vienas iš steigėjų yra ir Lietuvos Socialistinis Liaudies Frontas, vadovaujamas liūdnai pagarsėjusio A.Paleckio. Judėjimo „Pasaulis be nacizmo“ Organizaciniam komitetui ir vadovauja Rusijos senatorius Borisas Špygelis, kuris, kaip manoma, ir yra faktinis šios organizacijos savininkas bei pagrindinis sponsorius. Šis Judėjimas Estijos saugumo ataskaitose, skirtingai nuo mūsų VSD rašinėlio apie nieką, yra tiesiai šviesiai įvardinamas, kaip Rusijos instrumentas, nukreiptas veikti prieš Baltijos šalis. Ponas B.Špygelis Rusijos analitikų ir žurnalistų, nagrinėjančių tos šalies elito grupuočių santykių peripetijas jau seniai priskiriamas prie vienos galingiausių - t.v. "žydrojo lobby".novorossia org/obshestvo/724-golubaya-mafiya.html ) Netradiciniai jo pomėgiai, kaip ir jo buvusio žento atveju, besidomintiems nėra itin didelė paslaptis. Bet šiais tolerantiškais laikais tokie reikalai nesudaro jokios kompromato sudėties. Na, mėgsta V.Putino senatorius laisvalaikiu pasantykiauti su dailiais ir brangiai apmokamais vaikinais - tai koks kieno reikalas? Būta čia ko... Tačiau neseniai Runetą perskrodė sensacinga žinia. Kažkas atkasė ir į internetą įkėlė labai įdomų teismo dokumentą, iš kurio tampa aišku, jog žmogus, kurio asmens duomenys yra absoliučiai identiški Antifašystui Nr.1 B.Špygeliui, 1982 m. Maskvoje buvo nuteistas už nepilnamečių berniukų tvirkinimą. Tuo metu ponas B.Špygelis dirbo Proftechninės mokyklos direktoriaus pavaduotoju ir homopedofilijos aukomis tapo bendrabutyje gyvenantys tos mokyklos auklėtiniai. Dokumente aprašomos ne itin gražios mokyklos direktoriaus pavaduotojo asistavimo berniukams aplinkybės. Bet įdomiausia nutiko tuomet, kai šis dokumentas su atitinkamais komentarais pradėjo plisti pagrindinėje Runeto blogofermoje - LiveJournale, kuris nūnai priklauso vienam iš tolerantiškos kilmės Rusijos oligarchų. Vos įsidėjus postą su šia medžiaga LiveJournalo administracija be jokių perspėjimų ir paaiškinimų iškart suspenduodavo blogą. -------------- Taigi, kaip matome, pedofilų valdžioje problematika aktuali ne tik demokratinėje Lietuvoje, bet ir tolimoje nuo demokratinių vertybių Rusijoje. Šiuo postu noriu palaikyti Rusijos blogerius, kurie kovoja už žmogaus teisę žinoti ir skleisti informaciją apie viešą asmenį ir vieną iš Putino režimo šulų. O mums irgi bus pravartu žinoti, kokie veikėjai organizuoja ir vadovauja Baltijos šalių antifašystiniams judėjimams, vykdantiems ardomają antilietuvišką veiklą. Būtų smagu, jeigu ši informacija atsirastu kitų metų VSD ataskaitoje, kurioje mėgstama talpinti visokias laikraščių iškarpas bei nuotraukas...;) P.S. Šiuo atveju gaila, kad mano pagrindinis FB profilis užblokuotas. Sunku bus deramai išplatinti šią vertą visuomenės dėmesio žinią.

ikurti2013-12-02 22:38

tautos vrk.o ne gaujos.vistiek sis referendumas yra jau galiojantis ir mums nusispjaut I gauja.mes jiems greit paskaiciuosime,kiek milijardu isvoge ir pagarsinsim tautai ir jie greit atsakys uz viska,o partijos nusikalstamos greit isfomuosim,laisvi rinkimai,be kgb.ir komunistu

Laisvoji Bangapirmadieni,21val.radio laida Naktigone2013-12-02 22:11

junkites

136Benas komentarui2013-12-02 17:12

Pritariu jums....Kas nenori vergu Tapti ,tas isvaziuoja,,,

Kuo2013-12-02 15:22

toliau, tuo aiškiau ryškėja konservatorių vadukų niekšybės ir parsidavimas bei baimė, kad tauta turės savo žodį, o tada išaiškės visos jų ir satelitų niekšybės.

Klaipeda2013-12-02 15:06

Kažkaip įdomiai gaunasi - referendumams tauta nesubrendusi, o va rinkti prezidentą ar savo atstovus į seimą - subrendusi. Nori nenori peršasi išvada, kad valdžia, nepasitikėdama savo piliečiais, pati save išsirenka, o vadinami rinkimai yra tik spektaklis.

131 mikui2013-12-02 13:02

Gaila laiko diskusijoms, tokiems paistalams, kaip tavo, jai ne Lietuvos žmonės ir jų aukos, tai tikrai būtume dar po Rusijos padu ir nereikia čia visus nuopelnus priskirti tuometiniams vadams. Lietuva laisva bus tik tada, kai Lietuvos žmonės bus šitos žemės šeimininkai, o ne kaip dabar, valdžia nuo visuomenės atsitvėrusi 300 tūkstančių parašų barjieru, įteisinta lietuviška baudžiava.

Klausimėlis gerbiamam V. L.2013-12-02 12:43

Ar teko girdėti, kad bent vienas sistemai priklausantis veikėjas, Lietuvoje beje kaip ir Rusijoje, būtų nubaustas už finansinius ar kitokius nusikaltimus valstybei? Tokių pavyzdžių mūsų stebuklų šalyje ne vienas ir ne du. Vienas paskutinis jų - Matuzo išteisinimas. Kodėl apie teisingumą ir žmogaus teises mėgstanti postringauti sisteminė žiniasklaida šiandien Lietuvoje linksniuoja tik tris baisiausius nusikaltėlius: Uspackichą, Venckienę ir Patacką???

Reikia būti budriems2013-12-02 11:58

Surinkti parašus tai tik dalis darbo.Labai svarnu ,kad jie nebūtų suklastojami.

Benas2013-12-02 11:24

Jus man pasakykite ar gali vergas buti laisvas jei jam ant galvos tasomas kuolas 23m ir jis nenori keisti, mano nuomone supuvusios Lietuvos sistemos? Manau kad visi pensininkai ir uzguiti studentai per gerai gyvena Lietuvoje kai bus blogai, turetu iseiti i gatves arba i tremti, paskui ta milijona, kuris dirba ES laukuose. Jus paziurekite, viesai tyciojasi valdinnkai, Tauta vos ne bebrociais vadina, prezidente is vis sneka biliaka o vergai atsiklaupe, toliau saukia mes balsuosime uz jus tik jus nepalikite vergu. Kaip sake tv vedantysis Klevecka, lietuvis yra mozachistas kuo jam blogiau tuo jam maloniau. Ar neisnyks lietuviu Tauta kaip Prusu?

to 131. mikas2013-12-02 11:14

o aš sakau apsaugok viešpatie nuo tokių patriotų kaip landsbergis ir grybauskaite, o nuo priešų patys apsisaugosime

to 1312013-12-02 11:10

...aciu partijai ir vyriausybei uz musu laiminga dabarti. Ir uz musu vaiku, gyvenanciu svetur ateiti... Esu pasiskiepyjes nuo tokiu apgailetinu pliurzalu.

skaudžiai susimoviau2013-12-02 11:09

Nuo Nepriklausomybės atkūrimo iki 2008 m. manydamas kad konservatoriai labiausiai gina Lietuvos laisvės interesą ir už juos balsuodamas, pasirodo, naiviai susimoviau. Aiškėja, kad Landsbergis, Kubilius, Grybauskaitė ir kiti „svarbūs veikėjai“, iš valstybės valdymo siekdami eliminuoti piliečius, už Tautą antikonstituciškai bandydami viską nuspręsti „troikoje“, patys elgiasi ne ką geriau už viską labiausiai žinančius, suprantančius, gebančius nacius arba sovietus.

Zulusas mikui2013-12-02 10:51

Taip, taip platformine kompartija mums nepriklausomybe iskovojo!

mikas2013-12-02 10:48

jei ne landsbergis ir grybauskaite iki siol sedetume po rusijos padu ir valgytume rusiska varske. tikiu grybauskaites pergale antrai kadencijai. visada zavi landsbergio izvalga. lietuvai pasiseke kad turi tokius lyderius.

kodėl taip2013-12-02 10:46

Kodėl taip agresyviai siekiama Sukilėlių, Savanorių, Partizanų kraują sugėrusią Šventą Lietuvos Žemę mūsų Laisvės ir gerovės garantą pėda po pėdos negrįžtamai visiems laikams prarasti?

Ne vien Lietuvoje2013-12-01 22:49

Ukrainiečiai irgi nepribrendę referendumui. Janukovičius pažadėjo tokį dėl sutarties su ES organizuot, bet paskui pabijojo.

na , Kubiliaus išvedžiojimai2013-12-01 22:41

Kaip ....sena nuvalkiota daina...

kaip naciai bei sovietai2013-12-01 22:41

Prezidentė Rytų partnerystės renginyje moko: pilietinė visuomenė – kiekvienos valstybės jėga, tačiau ji ir elito ratelis daro viską, kad pilietinės visuomenės Lietuvoje neliktų. Paklauskite savęs: kodėl konservatorių laikais Rusijos spec. tarnybos pirmą kartą Nepriklausomos Lietuvos istorijoje tardė Lietuvos Respublikos pilietę Kusaitę. Kodėl Kubiliaus ir Grybauskaitės laikais Lietuvos Respublika pirmą kartą istorijoje bendradarbiavo su Lukašenka persekiojant Gudijos opoziciją.. LR spec. tarnybos čečėnus Gatajevus, kurie gelbėjo be tėvų likusius Grozno vaikus, ėmė persekioti vien todėl, kad, šie nepasidavė VSD provokacijoms (raginimui nuvykti į Rusiją ir ten kažką padaryti, kad Rusija išties turėtų pretekstą vykdyti savo „antiteroristinę kampaniją“ . .. Ar tai ne bandymai didžiajai kaimynei pagelbėti kolonialistiniame Kaukazo kare??? Kodėl apie žmogaus teises mėgstanti postringauti sisteminė žiniasklaida visa tai nutyli??? Gal tikrai žiniasklaida vienu balsu šiandien šaukia ne dykai?? Kodėl disidentai kovoję prieš SSSR savivalę, šiandien Nepriklausomoje Lietuvoje vėl tampa disidentais?? Šalyje vyksta siaubingi susidorojimo su principingais asmenimis scenarijai. Tokį „išrinktųjų“ elgesį, be abejo inspiruoja baimė. Baimė, kad visuomenė gali perprasti „ juodas patriotiškumo“ - „mįslingos energetinės nepriklausomybės“ ir kitokias dvigubų-trigubų žaidimų schemas. Baimė, kad gali sugriūti jų kurtas manipuliacinis įbauginimo mechanizmas. Iš po slaptumo širmos gali išlysti garbės elito rateliui nedarantys darbeliai bei tikrieji įvairių kurptų skandalų motyvai. Apie kokią laisvą teisinę, civilizuotą, klestinčią valstybę galima kalbėti, lengva ranka aukojant brangiausią pasaulio turtą žmones?. Šaliai siunčiama žinia: kad jau ne dora, ne tiesa, ne konstitucija, ne laisvė ir ne Lietuva svarbiausia. Svarbiausia paslaptingi galingųjų interesai. Pinigai.. Todėl sistemininkai trimituoja: Lietuva taps laimingiausia, kai viską parduos, tame tarpe ir dorą bei sąžinę, ir neliks šios žemės šeimininko – žmogaus, galiausiai neliks ir problemos.. Landsbergis, Kubilius, Grybauskaitė ir kiti „svarbūs veikėjai“, iš valstybės valdymo stengdamiesi eliminuoti piliečius, antikonstituciškai bandydami viską nuspręsti už Tautą patys elgiasi ne ką geriau už nacius arba sovietus. Talmudo išmintis: „Išgelbėti vieną gyvenimą tolygu išgelbėti pasaulį, lygiai kaip sugriauti vieną gyvenimą yra tas pats, kaip sugriauti visą pasaulį.

Tautos pergalė...2013-12-01 22:26

ŠAUNUOLIAI PARAŠŲ RINKĖJAI IR AKCIJOS KOORDINATORIAI…TAI TIESIOG STEBUKLAS, DĖL KURIO NIRŠTA ,,LOVIO” PARTIJŲ VADEIVOS- LANDSBERGIAI, KUBILIAI , BUTKEVIČIAI, USPASKICHAI, PAKSAI IR KO BEI JŲ EILINIAI PAKALIKAI . ŠIE SAVANAUDŽIAI, TAUTĄ MULKINANTYS NIEKŠELIAI IR PREZIDENTŪRA PARKLUPDĖ ŠALĮ, SUKŪRĖ ,,VALDOMOS DEMOKRATIJOS” OLIGARCHINĘ SANTVRAKĄ IR APRIBOJO PER SEIMĄ PILIEČIŲ GALIAS. DABAR TAUTAI ATSIVERS GALIMYBĖ PRISIKELTI, DEMOKRATIJOS ATSTATYMUI PANAUDOJANT REFERENDUMUS. PIKASŲ , MERKIŲ IR KO PATARNAVIMAS ŠIAI NOMENKLATŪRINEI ŠUTVEI APGAILĖTINAS… JEI NE SKUČIENĖS IR MALINAUSKIENĖS IŠ DK PARTIJOS GODUMAS IR KVAILUMAS REFERENDUMAS BŪTŲ TURĖJĘS IR LĖŠAS DERAMAI REKLAMAI BEI GERESNIUS REZULTATUS…ŠIOS TRUMPAREGĖS EGOISTĖS VIEŠUS PARTIJOS PINIGUS PASILIKO SAVO IR GRUPINEI NAUDAI IR PALIEKA PARTIJĄ TOLESNIAM NYKIMUI…

jo2013-12-01 22:03

Mes iejome I istorija..Alkas lt

rinkeja2013-12-01 20:46

Kubilius sako: „Kai yra nestabili visuomenė, visuomenė, patirianti dar daug lūžių, visuomenė, kuriai labai stipriai daro įtaką įvairios išorinės informacinės atakos, minkštosios galios ir t. t., ir t. t., naudojimas tokio instrumento kaip referendumas neatsargiai ir neatsakingai iš tiesų gali sukelti labai pavojingų pasekmių.“ Nieko sau Tautieciu apibudinimas. Tai kaip tada su rinkimais? Tinka ir nestabili visuomene?

Oleg2013-12-01 20:46

Auišku sukels pasekmių, tau į kišenę mažiau eurų dės...

to 812013-12-01 16:40

"Šių įstatymų ir įstatymų projektų sąrašus skelbė Lietuvos aidas, O jų autorius buvo konservatorius teisės mokslų daktaras Pakalniškis" - nejuokink su tuo neosovietu, nes šitas vagnoristas išdavė Tėvynės Sąjungą ir, berods, buvo priimtas į partiją atgaline data, spaudžiant Vagnorkai, protestuojant eiliniams Tėvynės Sąjungos nariams, jei gerai pamenu? Konservatorių partijoje buvo daug žmonių be elementarios sąžinės ir padorumo, kaip sako mano močiutė, o aš ja tikiu.

Jonas2013-12-01 13:45

Tai dar vienas Lansbergio projektas Lietuvai?

Benas2013-12-01 13:11

Visi zino, kad istorija ir jos klaidos kartojasi. Kas buvo didvyriai tapo nieksais o kas buvo nieksai, ,,didvyriais" Mano nuomone Gruto parke atsiras tokiems tipeliams tik laiko klausimas kada? Tu gali keisti paziuras, lyti, bet pacios esmes nepakeisi. Ziurint i istorija ar neateis laikas kai lensbergizmo sukurtas melas bus naikinamas kaip ir sovietinis?

Va taip....2013-12-01 13:05

Ši karšta meilė iki gero Lietuvėlę neprives. Abu buvo dėstytojai ir abu neaiškūs.

va2013-12-01 11:37

teko girdeti kad ekspertai eu yra zuoko

>pensininkas2013-12-01 11:35

tikiu,kad 81 žmogus gali prabalsuoti už Z.V.,gal net iki 100 datrauks

>Sito2013-12-01 11:25

ko nerimsti ,siknalaizi?Stribu isperu garbintojas esi tu.Tau gi dedule,LTSR nusipelniusio,kosto kubilinsko kolegos sunus ir NKVDisto dukra didziausi Lietuvos gelbetojai ir tavo stabai.

pensininkas2013-12-01 10:18

Delfije yra straipsnis “Apklausa: pasiūlyti prezidentu D.Grybauskaitė,… ir dar 42″. Iš 363 komentarų tarp geriausiųjų 10-tame mano komentaro apklausoje dabar tokie rezultatai: už Z.Vaišvilą – 81, už D.Grybauskaitę – 47. IŠVADA: Zigmui reikia kandidatuoti į prezidentus. Paprašykime jo.

Sito2013-12-01 09:14

sudportaliolabai ,,pazangi,, auditorija.Vien stribu ir stukaciu,bei su klaidomis rasanciu liumpenu tribuna.

d3 > 65. to2013-12-01 09:05

todel, kad Maskva ejo tuo paciu keliu paskui Vilniu, kol Putinas nesustabde ir nepradejo stumti Rusija nuo liberastines prarajos, y kuria Lietuva yverte muzikantas.

jonas2013-12-01 08:25

kad LT nestabili polytika ir valdze tai jau aisku taip kad ponas kubiliau savo kakalu nereike tept visuomines.praktiskai 23m maudomes toi pacioi sudo kruvoi

e2013-12-01 03:59

Na manau jau atėjo laikas rašyti naujausią Lietuvos istorija nuo 1980 iki 2013 m.

Skorpas2013-12-01 02:19

NU būkit žmonės, nedėkit ,šitų DVIEJŲ nuotraukėlos , bo pykina .....iš tiktūjų :(

Lovio Kiaulės2013-12-01 01:57

ima jausti pavojų savo nepajudinamam, priveligijuotam buvimui valdžioje, kur jie yra jau virš 20 metų, ir įprato daryti bet ką, elgtis su valstybe kaip svetima pinigine, iš kurios negaila pasiimti tiek kiek reikia. Todėl nenuostabu, kad kiaulės būkštauja - referendumai keltų didelį pavojų jų politinės sistemos viešpatavimui.

Kaimo analitikas2013-12-01 01:39

Norėčiau patikslinti paskutinį sakinį. Juokas pro ašaras ir 25 (dvidešimt penki) metai Valstybės politiniame gyvenime, kaip į užpakalį.

Kaimo analitikas2013-12-01 01:31

Pasikartosiu. "Stebėtina politinės minties evoliucija Lietuvoje. Referendumas kaltas, kad sprendimai neatitinka atseit Lietuvos interesų? Referendumas tėra įrankis. Kaip peilis - galima duoną riekti, galima ir žmogų pripjauti. Lietuvos žmonės nėra sau, tuo pačiu ir Lietuvai, priešai, yra pakankamai išsilavinę ir racionalūs. Vadinasi, norint atitinkamų referendumo rezultatų, reikia VISŲ PIRMA KALBĖTIS SU ŽMONĖMIS. Paprastai ir aiškiai, SU ARGUMENTAIS, išaiškinti pliusus ir minusus. Trumpai šnekant, visų pirma, POLITIKAMS REIKIA PRADĖTI DIRBTI TIESIOGINĮ SAVO DARBĄ - KALBĖTIS SU ŽMONĖMIS IR JUOS IŠGIRSTI, o ne tik tarpusavy čepsėti prie lovio. Tačiau dabartiniams, man atrodo, tai yra mission imposible." Papildomai norėčiau paminėti, kad labai gaila, jog dabartiniam "politiniam elitui" reikia priminėti kokia yra jų misija. Ne tarpusavio "razborkės", O ATSTOVAVIMAS TIEMS, KURIE JUOS IŠRINKO. NE TIEMS, KURIE SUMOKĖJO, O TIEMS KURIE DĖJO KRYŽIUKUS. Atrodo elementaru, tačiau siūlyčiau atkreipti dėmesį, kaip toli mes visi nuėjom "į šoną". Juokai, juokais, tačiau, faktiškai dabar mes atsiradome tame pačiame taške nuo kurio prasidėjo "Sąjūdis". Juokas pro ašaras.

grazi foto2013-12-01 00:53

Du musu nuostabiausi zmones,nusipelne Lietuvai! Istorija ivertins ju triusus! Lietuvos sviesuliai mus vedantys i tikra laisve,per komunistu zabangas

apie nestabilią visuomenę2013-12-01 00:23

Ar pamenate, kad per pirmuosius devynis nepriklausomybės metus pasikeitė dvylika premjerų? Nestabilesnių dalykų nei valdžia Lietuvoje nėra. O partijų vadovų su nestabilia psichika tuo labiau.

Pikasui2013-12-01 00:20

Suteikiu Jums progą ir siūlau per porą dienų surasti Lietuvos konstitucijoje straipsnį apie patariamąjį, pritariamąjį ar konsultacinį referendumą. Manau nerasite, ne žalieji nukando žodį "pritariamasis", o konservatoriai išvėmė priedą prie referendumo.

Latys2013-12-01 00:00

Tada, kada pasens ir atbuks "Baltijos kelio generacija", o jos vieta uzims jaunimas, kuriam dabar be perstojo Lietuvos media, spauda plauna smegenis.Va tada ir bus saugu nomenklaturai organizuoti referendumus.Zinant, kad visuomene balsuos taip,"kaip reikia".

kabala2013-11-30 22:54

Kažkokia sionistinė - čekistinė atmosfera tvyro šioje suvaidintoje scenoje. Tarsi Lituvos išpardavimo puotoje.

stasys to reigardui2013-11-30 22:53

Nevarkite Reigardai ..neverta daryti paslaugas tam kurio nei pažįstate nei gerbiate ..tai apsimestinis žinojimas..gero vakaro :).

tiomnyj narod2013-11-30 22:47

Pajudino Prezidentė širšių lizdą. matyt Snoro mafijozas Antonovas visgi ne rusų tautybės, o ždchazarų, kad šitaip skubinama kelti neobolševikinę revoliuciją su konstitucijos naikinimu. baisiai į nelygią kovą stojo Prezidentė. Stoti vienai prieš rusijos žd mafiją?.. O dar susivienijusią su savais sukčiais?..Tam reikia milžiniškos drąsos.

Raigerdas Stasiui2013-11-30 22:26

Matot, gerbiamasai, jums patinka pašnekėti, tuščiai, apie nieką. Aš neturiu tam laiko. Kalbėkite su sau lygiais, kurie taip pat gali šnekėti apie bilei ką. Aš jums uždaviau aiškų klausimą: kas, jūsų manymu, yra politika. Jūs neatsakėte, reiškia jūs nežinote. Ar suprantate, kad jūs prisižvejojote komunistinių idėjų. Jums vaidenasi, kad visuomenė yra kažkame kalta. Neva, kokia visuomenė, tokia ir valdžia. Tai, jeigu mokiniai ir mokytojas yra vienodo lygio, tai kokio velnio reikalingas toks mokytojas? Problema yra tame, kad ne Kubilius pasakė, kad "kiekviena virėja gali valdyti valstybę", o Leninas. Ir nors A. Kubilius muša sau į krūtinę ir sako, kad "aš dabar ne komunistas, o konservatorius", tačiau elgiasi jis taip, kaip pasakė Leninas. Ar šitą jūs matote, ar nematote? Ar jūs nematote, kad A. Kubilius neišmano ekonomikoje? Maža to, kad jis nieko neišmano šitame reikale, tai dar jis išdrįsta pasakyti, kad tai "nestabili" visuomenė. Tai, koks sveiko proto politikas gali pasakyti tokius dalykus? Jeigu jūs nematote šito, tai pasiimkite Bulgakovą ir perskaitykite. Šiandien A. Kubilius aplojo visuomenę, rytoj jis aplos dar ką nors. Tai, kam reikalingas toks politikas su Šarikovo ydom? Jis gi naudojasi valdiška tribūna, kad aploti visuomenę iš kurios jis gauna maitinimą ir statosi sau namus. Taigi, čia Šarikovo chamizmas gryname pavidale. Reikia stabdyti tokius politinių Šarikovų išsišokimus. Jūs nesupranate, kas yra politika, todėl ginate A. Kubiliaus elgesį su visomis jo Šarikovo ydomis. Jeigu iš tikrųjų egzistuoja politika, tai ten turi būti numatytas ŽENKLAS STOP ŠARIKOVAMS! Kada politikos nėra, tada Šarikovai gauna valią ir jie daro tai, kas šauna jiems į galvą. Kada nėra politikos, tada Šarikovai susikuria savo politiką. Kokia ta politika? Tai neapykantos politika, nes visose jų bėdose yra kaltos KATĖS, t. y. rusai.

neobolševikinė revoliucija?2013-11-30 22:17

Labiausiai džiūgauja KK Vitalijus Balkus – didis nepriklausomas ideologas įvairių komunistų naujosios kartos, kuris kaip vietinis Leninas yra Lietuvoje. Gi kai senoji buvo visoks ten Mykolas Burokevičius ir Valerijus Ivanovas, tai nauji realybės vėjai nupūtė tą seną nomenklatūrinę kartą, kaip šiukšles bei šūdus nuo pietų stalo nupučia uraganas. Taip ir gavosi, kad Frontas, kurtas be jokios idėjinės bazės, nebūtų galėjęs nei egzistuot, nes kokia nors NK-95 pernelyg visokius vėjus, dekonstrukcijas ir paradigmas peza, tad reikėjo tikro marksizmo irgi trockizmo žinovo, sugebančio žmonėms suprantama kalba pasakyt ir pagrįst išnaudotojų blogį, taip ir gavosi, kad nors Paleckiukas ir vadas, betgi tikrasai viso ko kūrėjas ir idėjinis žmogus – tai Vitalijus Balkus.

Puštunas.lie2013-11-30 22:12

Jei tik kokia iniciatyva kyla iš tautos, valdžiagyvių ir oligarchų samdyti štreikbrecheriai tuoj puola loti: ''a-jai a-jai- rusų interesai, rusų provokacija!!!' ' Kodėl ne filipiniečių? Jų gi kur kas daugiau į ploto vienetą, kad susidomėtų persikėlimu! Pvz. : Rusijoje vid. gyventojų tankis- 6žm. /kv. km (Lietuvoje lyg apie 70žm/kv. km) ir šioje milžiniškoje teritorijoje jų >160mln. - vos daugiau, nei Japonijoje. O kiek, palyginus, tos Japonijos?! Gal, žemę parduot leidus, kurie ne kurie ruseliai, Rusijoje prisidirbę ir panorėtų svetur išsikelt. Tik Rusijai tai svarbesnių dalykų esama. Tiek tos su ta Rusija . . . Visa esmė, kad valdžios uzurpavimas tampa nestabilus- sumažėjus privalomų refer. iniciavimui parašų kiekiui, galėsime ir kitus svarbius klausimus spręsti tinkamai suverenui o ne aniems t. sakant ''teisėtiems''. Pvz. : a kaip čia taip Lietuvos seimo rinkimų įstatymas jau net aritmetikos dėsniams prieštarauja- nuo kokių lubų tie 5%?! Reiškia, tuos ''atliekamus'' nuo nepatekusiųjų balsus išsidalina sisteminės gaujos- tuos balsus, skirtus ne už juos!!! Nuostabybiška ''demokratija''!!! Aukščiausią Tarybą, paskelbusią nepriklausomybę, rinkome ne tokiais fokusais, ir rinkimų biuleteniai buvo labiau apsaugoti nuo klastojimo. O kai Tartiufas-savanorisNr. 1 valdžią apturėjo, idėjiniai iškilūs Sajūdžio bendražygiai tik jo aurą slėgė . . . Vat, savo klapciukų padedamas, neva ''. . neetiška braukyti per pavardes'', sukombinavo kaip nepageidaujamus į seimą neįsileisti. Katros gaujos labiau finansuojamos valstybės ir etc- sisteminės! Tai jos ir daugumą rinkimų apylinkių savo atstovais kontroliuoja- viskas čiki! Tik šitaip jie ir ''išrinkti''- pro šią Prokrusto lovą normaliam patekti . . . . O kažkas dar stebisi, kad valdžiagyviai suvereno nenaudai pluša ! Kas dėl žemės, tai dar niekam nepavyko jos pagaminti- į gelmes šlangos neįkiši ir, kaip baliono, neišpūsi- per šimtus milijonų metų jos dydis kinta labai nežymiai- dėka palaipsniui ant jos krentančios meteoritinės medžiagos. Dar nė viena valstybė nesugalvojo tokios valiutos, kurią Gamta pripažintų esant ją tenkinančia. Tautos savo arealus per šimtmečius gynė (ir grobė) krauju. Po 2-jo Pasaul. karo, kad išvengti karų ateity, prieita prie valst. sienų nekintamumo. Tai galingieji pasaulio 3,14darai sugebėjo žemę ''įvertinti'' šlamančiaisiais!!! Galima gi supirkti iš vidaus! Tokio cinizmo protėvių kovoms už tautą ir Tėvynę dar nebuvo . . .

tautiečiai, ar jūs sveiko proto?2013-11-30 22:05

jūs pasirašėt už Uspaskicho projektą, kad viena ketvirtoji seimo narių jau galėtų keisti KONSTITUCIJĄ kada panorėję, kaip panorėję. O KONSTITUCIJA iki šiol buvo valstybės pamatas. Vadinasi jūs pasirašėte už šio pamato griovimą, UŽ VALSTYBĖS GRIOVIMĄ. Žemė čia buvo tik pretekstas, tikroji priežastis kita. Jei pažvelgtumėte, seimo portale rastumėte Uspaskio – Paulausko įstatymų projektus. Dar vienas jo projektas – dėl dvigubos pilietybės visiems lietuvos PILIEČIAMS. Ar išviso prieš pasirašydami bent perskaitėte ant ko pasirašote? Tikiu, kad ne. Pasiskaitykite atidžiau apie konstitucijos straipsnių keitimą portale zemesvardu.lt Nes atrodote kaip ta tamsi liaudis su kuria Leninas vertė Kerenskio demoikratinę vyriausybę valdydamas ją vien tik lozungais “duonos”, “žemės”, “taikos”… nes jai daugiau nieko ir nereikėjo. Bet po visų savo revoliucijų gavo tik š ant pagaliuko.

Referendumams2013-11-30 21:50

subres,,nestabili visuomene,, tada,kai panasus pisakos ir sudportaliai nustos plauti zmonems smegenis ir santykiauti prota.

>88. Kaimo analitikas2013-11-30 21:44

Jau per vėlu, dabar turi kalbėti tauta,nes partijų valdžia tiek prisidirbus,kad ja niekas netiki ir jie patys tai supranta,todėl juos ir siutina,kai išgirsta žodį referendumas.

stasys to reigardui2013-11-30 21:43

Pastabą dėl nekonkretumo laikau pagrįsta, tik nereikia čia to perdėto familiarumo, tikrai nesiruošiu Jums baksnoti pirštų į krutinę ir primetinėti savo požiūrio.. Jus linkęs matyti tik tas puses kurios tinką tik Jums ir nesistengiate to padaryti kai kalba paliečia visą politinę Lietuvos sistema.. o jį iš esmės vienoda tiek savo mastymų tiek kilme tiek turinių .. juk nepradėsite manęs įtikinėti jog soc. demai gimė nuo Baltijos alaus putos,.. o jų iki šiol turėta veikla buvo tiek pat skaidri kiek ir šiandiena deklaruojami norai tarnauti Lietuvai ? nesiimsiu ir vardinti tuos prikepusius sausainius .. manau neverta ,.. ir ne vieta tam, kai kalba eina apie konkrečius dalykus. Tautos teisė savarankiškai apsispręsti nekvestionuojama teisė .. ir tą linkmę neverta diskutuoti,.. Kubiliaus išsakyta nuostaba dėl referendumo supaprastintos tvarkos , tik atspindį tas abejones kurios matomos šiandiena spaudoje .. ir jos tikrai ne be pagrindo. Lietuvoje referendumo pagalba bandoma įpiršti naujas šalies valdymo formas, kaip pakaitalą esamai,.. pagal mane tai tinkamas būdas daugiau kiršinti visuomene, vietoj to kad imtume ir pakeistume tai kas netinka senoje. Gal tai nėra tiek paprasta padaryti, kiek pasinaudoti referendumu, bet greiti sprendimai retai būna vertingi ilgalaikėje perspektyvoje.. Nežinau kodėl Jums Reigardai atrodo kad surinkti 300000 tuks. parašų gera atsvara likusiai daliai Lietuvos gyventojų ? ar tie parašai pagal Jus ir yra visa tikroji Lietuva ? turbūt ne .. kas dėl žodžio „nestabili“ atsiverskit Lietuvos žodyną ir perskaitykit kaip apibudinamas tas žodis ! teiginiai ? Lietuvoje nei viena partija nesugeba valdžioje išsilaikyti ilgiau nei 4 metus ,o naujai steigiamos, ant bangos, tik rodo kiek mažai vadovaujamasi žmogiškomis vertybėmis renkantis ateities gaires. iš čia ir pasekmės ... iš čia ir žodis nestabili,.. valdžia neatsiejama nuo tautos ir jos moralės suvokimo Reigardai .. jei Jums atrodo kad yra ir kita Lietuva turiu Jus nuliūdinti Jos diduma neatsiejama nuo jos mažumos. Jei dar to nepakanka, imkit ir pasinagrinėkite pats senų demokratijų patirtį, kur būti opozicijoje ilgus metus nėra koks tai priekaištas, pav. Švedija ? Nežinau kodėl Jums taip patinka atrodyti daugiau išmanančiam ? gal tai savotiška gynybos linija ? bet šiuo atvejų tikrai nėra nuo ko gintis .. taip kaip apibrėžimus mes visi mokame skaityti. :) bet tik tiek... :)

lietuvis2013-11-30 21:43

Kubilius ir Vytautas yra tie, kurie griauna Lietuvos valstybe

Zeks2013-11-30 21:39

nu tai durnas esi, jei nerandi. Aš ir radau, ir balsavau. Eik miegot geriau.

Zeks2013-11-30 21:35

"Delfi" niekur nerandu balsuociau uz Zigmuti.Gal jau istryne.?

Kaimo analitikas2013-11-30 21:28

Stebėtina politinės minties evoliucija Lietuvoje. Referendumas kaltas, kad sprendimai neatitinka atseit Lietuvos interesų? Referendumas tėra įrankis. Kaip peilis - galima duoną riekti, galima ir žmogų pripjauti. Lietuvos žmonės nėra sau, tuo pačiu ir Lietuvai, priešai, yra pakankamai išsilavinę ir racionalūs. Vadinasi, norint atitinkamų referendumo rezultatų, reikia VISŲ PIRMA KALBĖTIS SU ŽMONĖMIS. Paprastai ir aiškiai, SU ARGUMENTAIS, išaiškinti pliusus ir minusus. Trumpai šnekant, visų pirma, POLITIKAMS REIKIA PRADĖTI DIRBTI TIESIOGINĮ SAVO DARBĄ - KALBĖTIS SU ŽMONĖMIS IR JUOS IŠGIRSTI, o ne tik tarpusavy čepsėti prie lovio. Tačiau dabartiniams, man atrodo, tai yra mission imposible.

Jules2013-11-30 21:27

Neduok Die statybininkas politikoje, ypač baigęs VISI Civilinę statybą - tada jau tikrai galas daug kam Lietuvoje. Vienas civiliokas, berods, Dargiukas kažkoks iš užkampio, kažkoks AMBalo oligarchas, kilęs iš Mažeikių ragina vėl burliokus kviestis į Lietuvą, kaip kažkada caras rusus pėsčiomis varė nuo Volgos į Mažeikius, tada vadinamus Muravjovo, statyti geležinkelio, o vietinių žemaičių į darbą iš tolo nepriimdavo. Dabartiniams oligarchams lietuviai irgi nereikalingi, tegu nešdinasi į Vakarų Europą, o jie mat kviesis gudus ir rusus, kurie ir taip nuo ryto iki vakaro žmonoms aiškina, kad Wilno jų.

Aneliute2013-11-30 21:20

Niekas ju nerenka jau daug metu,ziurekit kas balsus skaiciuoja!Jeigu jie butu teisingai renkami,tai dirbtu,o dabar savo ateiti zinodami is anksto ,sedi ir ora gadina...Reikia naikinti patekimus per sarasus!Ar galim savo salyje pasidaryti tvarka?O "dedulei"geriau patyleti!

Benas2013-11-30 21:20

Tautieciai as visada sakiau, kad bolsevikai, marksistai, globalistai uzgrobe konservatoriu partijos pavadinima. Ar jus matete zyda konservatyvu tuo labiau svetimai Valstybei? Nors esu desinys, bet lensbergizmas ar kubilizmas tai markso ideologijos nesejei. Nebereikalo per tv lensbergio paklause vienas vedantysis. Sako buvo apklausa, zmoniu klause kokie nusikalteliai, daugiausia pridare nieksybiu po karo Valstybei. Zmones nubalsavo taip. 1- stalinas, antras lensbergis, 3- kubilius. lensbergis nuraudo, pasimete ir [pradejo nesamones sneketi. Tik gaila tu politiniu kaliniu ir tremtiniu kur dar aklai tiki nedoreliu. Nors jiems sako jus niekseliai, kad nenorite parduoti Tevyne ir jos zemes, bet jie vistiek balsuoja. Tai pries ka jie kovojo ir nuo ko jie kentejo po karo? O kam is vis rinkotes i sajudi?????????????? /

Raigerdas 81-am2013-11-30 21:08

Pritariu jums. Ir ypač tai jūsų minčiai, kad "konservuotos bankės galėjo pakeisti Lietuvos ateitį teigiama linkme". Tai vat, aš taip pat tikėjausi iš jų logiškų ėjimų, todėl ir balsavau. Bet jie apvylė, apgavo, apmovė daugybę savo rinkėjų. Prisistatė visai kita partija, deja, nesugebėjo ištrūkti iš savo komunistinių pančių, t. y. nesugebėjo pasikeisti kartu su laikmečio reikalavimais. Nesugebėdami pasikeisti tapo stabdžiais, o dabar jau atvirai pradėjo rodyti savo iltis prieš visuomenę, kurias ilgą laiką slėpė. Dėl kolchozų V. Lansbergis neteisus. Jis nesupranta ekonomikos, o daro tik tai, kas jam patinka arba nepatinka. Griauti jis moka, o kaip statybininkas jis visiškas brokdarys, ir pasielgė jis lygiai taip pat, kaip savo laiku elgėsi bolševikai, kurdami tuos kolchozus. Normalioje visuomenėje turėjo būti leista privati nuosavybė ir ji turėjo įgyti pranašumą konkurentinėje kovoje. Čia nieko nereikėjo griauti, o reikėjo leisti vystytis abiems sistemoms. Silpni kolūkiai jie būtų savaime sugriuvę, o stiprūs galėjo konkuruoti, tik viduje kolūkio reikėjo keisti valdymo sistemą į žmogišką. Šitaip negalima elgtis su ekonomika, nes ji nemėgsta staigių posukių. Čia reikia pamatyti, suvokti kaip gali būti geriau, tada tik keisti ir žiūrėti į rezultatus. O griauti, tai čia kiekvienas kaimo pijokėlis tą daryti moka. Nekompetetingumas yra V. Lansbergio labai didelė bėda, kurios, deja, jis nesuvokia. Tame ir yra tragedija visos šitos partijos. Bet atkreipkite dėmesį, kad komunistai nesugebėjo išsiaiškinti ekonomikos dalykų per visus 70 metų. Kodėl? Todėl, kad jie ideologiją pastatė į pirmą vietą, o apie ekonomiką jie suprato tik, kad "ji turi būti ekonomiška". Vergas ir lieka vergu. Jeigu jų nebūtų, tai niekas niekada jokios vergijos nesukurtų. Kalbant apie konservatorių partiją, tai galima pasakyti, kad Šarikovas pasikeisti nesugebėjo ir dabar privalės grįžti į tą pačią būseną, kuo jis buvo anksčiau. Sąjūdžio eksperimentas su Konservatorių partija nepasisekė. Reikia vėl daryti operaciją ir gražinti šuniui jo šunišką gyvenimą. Tada ir jiems bus gerai ir visuomenei sveikiau.

79 tam2013-11-30 21:01

De facto ar de jure, koks skirtumas? Kodel taip klausiu? O gi todel, kad zmones taip ir nesuprato kokio issivadavimo jie siekia. Nuo Rusijos? Elcinas, kuriam, mano nuomone, paminklas turetu buti pastatytas, pasake - prasom. Nuo komunistu? Juokingas klausimas. Pirmasis prezidentas ne tik kad komunistas o dar ir pirmasis sekretorius. O gal laikui begant kas pasimoke? Zinoma - dabar prezidentas tu paciu komunistu mokyklos destytoja o valdanciose partijose pilna buvusiu komunistu ir komjaunimo veikeju. Bet ar jie kalti kad juos isrinko? Estai pasielge kitaip, ju nerinko ir dabar geda prisipazinti, kad jie jau toli aplenke pasiputusi "baltijos tigra". Greit vel prezidento rinkimai, taigi pirmyn, issirinkit sau buvusi nomenklaturininka ir gausit tai ko nusipelne.

Kapsas2013-11-30 20:54

Na taip, - paleiskime seimą ir viską spręskime referendumais. Kaimo bobutes (nors ekspertai dar nesutaria) jau nusprendė, kad Lietuvai nereikia AE. Dabar kai kam labai nesinori, kad Lietuva priklausytų eurozonai, - reikia referendumo.. Kažkas pasakė (kalbant apie fiziką), kad šiandien vidurinę baigęs abiturientas apie gamtos dėsnius žino daugiau nei Faradėjus ir Niutonas kartu sudėjus, bet ar jie moka mąstyti kaip jie?! Jei vietoj VL, būtų buvęs koks nors AMB, tai šiandien Lietuvą valdytų koks nors Janukovičius arba Lukošenka, o Lietuva vis dar būtų Kremliaus vasalė. Va taip!!!

to 79. Jules2013-11-30 20:41

"Nepamiršk kokia tuomet buvo reali padėtis, realus jėgų išsidėstymas ir geopolitika, ir kas realiai de facto valdė Lietuvos ūkį, jos turtą ir KGB? Na tikrai, kad ne Landsbergis, o AMBalas, sutinki? AMBalas buvo de facto, o "Šatrija" de jure anuomet, pagauni mintį? Ir toks Landsbergio ėjimas anuomet buvo kaip tik Lietuvai naudingas, nes AMBalas sunkiai pernešė tą faktą, kad jam vadovauja - boba, todėl jautėsi nejaukiai ir darė klaidas, kad ir koks stiprus ir naglas buvo." Na ką tu įvardijai nėra geopolitika, o tik smulkios politinės intrigos... O reali padėtis buvo tokia, konservuotos bankės galėjo pakeisti Lietuvos ateitį teigiama linkme, desovietizuoti ir dekigibizuoti valdžios struktūras... Prieš rinkimus 1996 m. konservų ruporai skelbė visus lddp-istų priimtų įstatymų analizes ir įstatymų sąrašus kurie jiems laimėjus bus panaikintiir įstatymų projektų kurių jie nepriims jų tarpe buvo žemės čiumudaninis įstatymo projektas, taigi painiojiesi šiek tiek Šių įstatymų ir įstatymų projektų sąrašus skelbė Lietuvos aidas, O jų autorius buvo konservatorius teisės mokslų daktaras Pakalniškis. Bet kai atėjo į valdžią apsimetė durniais ir priėmė visus anksčiau kritikuotus įstatymus, o tų kuriuos grasinosi atšaukti irgi kažkaip užmiršo. Geopolitika apima daug didesnę teritoriją ir tai jau yra pasaulinės politikos dalis. Deja tuo laikotarpiu vykdytas vagystes ir stambaus masto aferas stengiatės pridengti įvykdytus nusikaltimus prieš tautą.

Tadas2013-11-30 20:30

Lansbergio vietoj,pamatęs tokią nuotrauką,nusišaučiau iš gėdos,o gal valdžia ištrina gėdą.

Jules to 682013-11-30 20:10

Nepamiršk kokia tuomet buvo reali padėtis, realus jėgų išsidėstymas ir geopolitika, ir kas realiai de facto valdė Lietuvos ūkį, jos turtą ir KGB? Na tikrai, kad ne Landsbergis, o AMBalas, sutinki? AMBalas buvo de facto, o "Šatrija" de jure anuomet, pagauni mintį? Ir toks Landsbergio ėjimas anuomet buvo kaip tik Lietuvai naudingas, nes AMBalas sunkiai pernešė tą faktą, kad jam vadovauja - boba, todėl jautėsi nejaukiai ir darė klaidas, kad ir koks stiprus ir naglas buvo.

Juozas2013-11-30 20:09

Prie šio straipsnio labai tinka neseniai LRT radijuje p. Medalinsko pasakyti (tikiuosi, netyčia jam išsprūdo? ) žodžiai, kad demokratija ypač reikalinga valstybėse, kur vyksta pereinamieji procesai- Ukrainoje, Baltarusijoje, Guzijoje ir pan. Gi vėliau, kai laimės opozicija, ji (demokratija) jau ne tokia svarbi. Suprask- mes jau turime valdžia, ir nėra ko kištis liaudžiai į valstybės turto dalybas... Labai panašu, kad Lietuvos valdžia mąsto būtent taip- mus prileidote prie lovio- už tai ačiū, dabar eikit kuo toliau ir negalvokit ką nors keisti.

to 762013-11-30 20:05

Ar kartais tamsta ne tas drg.J.Marazmas iš Seimo, jeigu sakai esąs žemaitis?

to 75. to 682013-11-30 19:59

taigi tamstytei ir sudėdliojau faktus o kokių dar nori naratyvų... tai pasakysiu žemaitiškai kūm pats kvep tūm ir kita tep...

to 682013-11-30 19:45

Tamsta visai neišmanote paprastosios politikos, o apie Geopolitiką, matyt, nėra ko ir kalbėti, tiesa? Reikalinga faktų istorija, o ne kažkokie demagogų ir pasamdytų "zampolitų" naratyvai.

žmogiškasis faktorius pensininkui2013-11-30 19:18

Mečio revanšas pavyko? Per daug nesižavėkit, kad eilinį kartą nereiktų nusivilti. Sintetinis jis kažkoks. Spėju dar pamatysim visokio plauko prisiplakėlių.

Kokia2013-11-30 19:12

idilė.Senstančio vyro keistos mintys?

Kaimo analitikas2013-11-30 19:02

Labai simbolinė ir daug klausimų užduodanti nuotrauka. Kuo toliau, tuo labiau atrodo, kad ši porelė yra valdoma tais pačiais metodais. Ir tikrai ne iš amerikos... Beje, "nestabilus" kubilius netoli tenuribavo nuo "šunaujos" autoriaus. Ot nenuskilo bachūrams vadovauti tokiai beviltiškai tautai... Dar vienas klausimas. Kaip mūsų "šviesiausieji" prileidžia "nestabilius" prie rinkimų urnų? O gal jau ir laisvų rinkimų valandos suskaičiuotos? Pagal dabartinės Lietuvos vystymosi tendencijas tai labai tikėtina.

kur2013-11-30 18:53

tuos balsavimus radote,konkrečiau

pastabėlė2013-11-30 18:50

Su fotošopu padirbėta prastai.

Raigerdas Stasiui2013-11-30 18:42

Gerbiamas Stasy, jūs teigiate, kad aš maišau politiką su nusikalstama veika, bet nepateikiate jokių argumentų. Jums reikia suprasti, kad parašyti - "o Jūsų konservatorių sutapatinimas su praeities struktūromis mažų mažiausiai neišlaiko ir paprastos kritikos" - šito neužtenka. Jūs gi ne vaikų darželyje ir esate suaugęs žmogus, tai argumentuokite tai, su kuo jūs nesutinkate. Jums reikia įdėmiau skaityti, nes aš netapatinu konservatorių su praeities struktūromis, o tik palyginu, kad konservatoriai turi tokią pačią prštu badymo manierą, kokią demonstravo NKVD ir KGB. Ir kalba eina apie KOMUNISTINIUS METODUS. Komunistas gali sakyti: "Nuo šiandien aš socialdemokratas arba konservatorius", bet jo mąstymas tai išlieka tas pats. Mąstymo šablonai kinta ne pas visus žmones, o sunkiausiai jie kinta būtent pas komunistus. Kalba ėjo apie tai, kad KOMUNISTAS TURI SAVO POŽIŪRĮ Į VISUOMENĘ. IR JEIGU JIS PASIVADINO KONSERVATORIUMI, BET Į VISUOMENĘ JIS ŽIŪRI, KAIP Į "NESTABILIĄ", KAIP TAI DARO A. KUBILIUS, TAI KUO JO POŽIŪRIS SKIRIASI NUO KOMUNISTINIO POŽIŪRIO? KUR ČIA JŪS MATOTE SKIRTUMĄ? KAS JAM DAVĖ TOKIĄ TEISĘ TAIP ŽEMINTI VISĄ VISUOMENĘ? Toliau apie politiką. Tai, jeigu jūs teigiate, kad jūs geriau išmanote apie politiką, nei aš, tai aš nieko prieš. Tačiau ne žodžiais jūs tą dalyką aiškinkite, o veiksmu. Aš jums garantuoju, kad jūs galite apklausti visą Konservatorių partiją ir jie jums nesugebės paaiškinti, kas yra POLITIKA. Kad jums būtų aiškiau, tai pradėkime nuo jūsų. Klausimas jums: KAS, PAGAL JUS, YRA POLITIKA?

to 64. Jules2013-11-30 18:40

na tamsta ir demagogas... Caras geras aplinka kalta, tai vis tik kaip matai Lanzbergis buvo Seimo pirmininku tai ko neatsistatydino, O tai yra valdžia... o be to pažiūrėkim visus daugiausiai žalos padariusius premjerus atvedė Lanzbergis Nuo Prunskienės iki Kubiliaus, Tame tarpe ir Vagnorius. O dar tamstytei priminsiu tokį dalyką, dvasinį dėsnį: toks tokį traukia, taigi jis paskyrė panašius į save, bet vėliau jie dėl godumo ir dėl garbės suipešė taigi diedukas nors ir labai suktas buvo tokių pat apstumdytas.

Pensininkas2013-11-30 18:39

Nauji balsavimo rezultatai delfyje. Už Z.Vaišvilą - 39, už D.Grybauskaitę - 26. Zigmas lenkia 1,5 karto.

kiekviena isbrokuota parasa2013-11-30 18:23

VRK turi pagristi atskiru protokolu VIESAI! Tada bus maziau klastojimu. Juk Vaigauskas vos vos issilaikes, bet pamalonintas ir islikes, stengsis visomis keturiomis, kad tinkami referendumui surinkti parasai sumazetu ik 299!Budekite ir bukite atidus, parasu rinkeju iniciatoriai.

to 63. d32013-11-30 18:21

Gelbėjosi ir gelbėjasi Vakarų Europoje, o ne Maskvoje? Įdomu kodėl? Ir apskritai, juk dabar valdžioje bolševikai, tai "v čiom dielo"?

Jules2013-11-30 18:19

Sakot "Nuo 1996 iki 2000 m. valdė Lanzbergis su savo gauja kuri sudarė absoliučią daugumą ir beje 1997 m. priėmė žemės nešiojimo čiumudanuose įstatymą tai superinis teisinis pasaulinis išradimas", bet nutylite, kad laimėjusi rinkimus ir absoliučią daugumą partija buvo Vagnoriaus-Ožkelytės ir Laimos Andrikienės-Žiemelis suskaldyta į tris partijas. Žemės skraidymo įstatymas buvo parengtas LDDP-istų - skaityk iš naujo įstatymų priėmimo istoriją. Nesuprantu, kaip Jums tų runkelių negaila, negi visai širdies nebeturite jiems nuolat meluoti net prieš artėjančias šventes? Mes irgi žmonės, negi neturime jokių teisių?

d32013-11-30 18:17

tu man pasakyk, kur as ne tiesa pasakiau. daugybe lietuvaiciu, prarade darba, turejo begti is Lietuvos gelbetis po to, kai valstybinis turtas buvo privatizuotas arba sunaikintas.

to 43. Jules2013-11-30 18:10

"O Landsbergis valdžioje buvo tik 2,5 metų, nežinojot?" Meluoji ... Tai Pasižiūrim ir paskaičiuojam Lansbergis valdė nuo 1990 m iki 1992m. nuo 1992 m. iki 2006 m. valdė AMB Nuo 1996 iki 2000 m. valdė Lanzbergis su savo gauja kuri sudarė absoliučią daugumą ir beje 1997 m. priėmė žemės nešiojimo čiumudanuose įstatymą tai superinis teisinis pasaulinis išradimas.... Taigi ir gauname rezultatą kad Lanzbegis valdė šešis metus, o tai jau netiek ir mažai...

Prašalietis-Jules2013-11-30 17:57

Mažytė paskutinė replika. Eilinį kartą "padėkos"tauta p. Lansbergiui, kitiems buvusiems ir esantiems vadžioje "veikėjams", kilusiems iš perestroijkai ir Gorbačiovui remti sąjūdžio, už tai, kad Mažeikų nafta,lenkų dėka, dirba ir žmonės pamaloninti. Reik manyti jie turės pinigų ne tik pavalgyti, bet ir už šilumą žiemą susimokėti. Šimtai milijonų litų prarastų prichvatizuojant mažeikių naftą smulkkmė, palyginus su šiandieniniu Mažeikių naftoje žmonių "dievišku pamaloninimu". Kad kitos įmonės mažeikiuose, o visoje Lietuvoje nedirba, turbūt apie 70procentų palyginus su kokiais 1989metais,yra Lansbergio ir kitų visiems gerai žinomų "veikėjų" "nuopelnas". Eilinė gera žinia,80 procentų skurdžių Lietuvoje sumažėjo skaičiumi lygiu mažeikių naftos pamalonintų dirbančiųjų skaičiumi. Ilgai lauktas "šviesus tautinis rytojus išaušo pagaliau ir jiems"...

Jules to 51. d32013-11-30 17:55

Ar pats nepagalvoji, kad pagal 1949 metų Ženevos konvenciją pats nelabai čia legalus? Labai įdomu, kaip čia gaunasi, kad Ukrainos jaunimas gatvėse grumiasi su Maskolijos šalininkais už Europą, o va Lietuvoje "polnym xodom" varoma ant Europos? Ant Europos, kurioje išsigelbėjimą rado daugybė lietuvaičių. Kaip Jums ne gėda taip elgtis ir kaltinti valstybės atkūrėją nebūtais dalykais kartu su Prezidente Dalia? Jei taip Kubilius su Marazmu kokiame uždarame posėdyje ar uždarame konciervų baliuje taip varytų ant profesoriaus, būtų galima suprasti, bet Jūs, jūs gi padoresni už kubiloidus, tiesa? Tai kaip čia tada gaunasi, nepagalvojote?

d32013-11-30 17:52

o tai Maskva nespaude del nepriklausomybes?, o "nugalejom"! o stai JAV vyriausybei nebeuzteko jegu pasipriesinti, todel atidavem visa valstybes turta uzsienio jurisdikcijai ir patapom "nepriklausomi" ubagai.

Jules Prašaliečiui2013-11-30 17:27

Žmogau, Mažeikiuose buvo kur kas daugiau gamyklų, kuriose dirbo kur kas daugiau mažeikiečių nei Mažeikių naftoje, nežinojai? Bet ten dirbę žmonės pačiam nerūpi kaip ir Zigmučiui - visi jie atsdūrė gatvėje, o dirbantys naftoje pamaloninti - tiesiog Dievo apdovanoti. Gamykla dirba ir šiandien, kai kitų jau seniai Mažeikiuose nebėra, nežinojai? Ir dar, dėl Mažeikių naftos spaudė JAV vyriausybė, nežinojai? Esi beveik Pusdievis, kad galėtum skelbti karą Wall Street'ui, ania?

Ištrauka iš knygos „Raudonoji Dalia“2013-11-30 17:26

Pozuodamas nuotraukoms maloniai priglaudė galvą prie savo protežė Dalios. O ji laikė jį apkabinusi per pečius. O gal - už sprando?

stasys to reigardui2013-11-30 17:23

Ne politinė santvarka ir priklausimas tam tikrai socialinei gyventojų grupei, daro žmogų garbinga .. o Jūsų konservatorių sutapatinimas su praeities struktūromis mažų mažiausiai neišlaiko ir paprastos kritikos . Pagal mane tai Jus maišote politika su nusikalstama veika ir priklausimo kuriai tai partijai. paradoksas DP nerastumėte daug Jūsų minimų buvusių komunistų ,.. bet ta partijai aiškiausiai atspindį, buvusios LKP darbo metodus.. kišininkavimas, savų protekcija, aiškus luominis pasidalinimas, populizmas tarp vargingiausiai gyvenančių Lietuvoje. Aš tik vedu mintį prie to kad ne politika verčia žmogų nesąžiningų , o žmogus jos pagalba realizuoja savo užmačias .. ir tam visiškai nesvarbu kokiai partijai priklausoma.

Prašalietis-Jules2013-11-30 17:22

Priminimas, pono V. Lansbergio vienas iš "nuopelnų" yra "nacionalinės ekonominės nepriklausomybės vardan" atidavimas Mažeikių naftos amerikiečių įkurtam UAB-ui su 10000 kapitalu. Finalas visiems žinomas. Tokių "nuopelnų" p. Lasbergis tautai padarė ne vieną. Žino visi ką davė žmonėms 90 aisiais naivuolių minioms Lansbergis ir jo kompanijos, vadinamos sąjūdžiu, šūkaliojimai-nešersim rusų,kolūkius "pasidalysim",išvogsim ir lietuvoje bus net geriau kaip europoje,perteklinių pinigų neturėsim kur dėti ir t. t. Žinom kaip "suklestėjo" tautinis kaimas nepriklausomybės metais,to jau neįmanoma nuslėpti ir t. t. Laimingas žmogus p. Lansbergis, kaip ir jo tėvelis, kuris ir prie Smetonos buvo ne paprastas darbo žmogelis ir prie vokiečių ministru pabuvo, o šiurpių stalino gulagų nematė. Vargšelis už "gerus darbusLietuvai" net tapo nusipelniusiu LTSR veikėju. Sūnus mažai atsiliko nuo "nusipelniusio" tautai tėvelio. Jaunas su draugais, Sakalu ir kitais,skaitė draudžiamą literūrą. Daugelis gavo gūlagų, šaunuolis "čiurlionietis" Lansbergis ne... sekėsi "šaunuoliui". Perestroijkos ir Gorbačiovo palaikymui skirtame sąjūdžio kūrime p. Lansbergis irgi nedalyvavo, bet kaip gerai "informuotas" žinojo kada prie jo "prisijungti". Viskas buvo, kaip sakoma, po kontrole... Lansbergio aplinka irgi buvo atatinkama, jei kas pamiršo, artimas bendražygis etatinis KGB kapitonas berods Kasparaitis, pavardės tiksliai neprisimenu,kurį,kaip Lansbergio bendražygį, sunkiai pavyko savo laiku "iškrapštyti" iš pirmųjų sąjūdžio gretų. Tad ponas Lansbergis kaip ir panelė Grybauskaitė didžiausi "demokratai" ir demokratinių vertybių "puoselėtojai". Tokie žino, kur yra tikri šeimininkai ir kam reikia tarnauti. Jų sapaliojimai apie tautą, laisvę, nepriklausomybę ir t. t. yra skirti tik naivuoliams kvailinti. Viskas buvo ir yra daroma, kad Lietuva būtų ir kaip galima ilgiau liktų "Durnių laivu", kuriame 20 procentų esančių arčiau ar toliau nuo valdžios lovio,kitų sąskaita, o ne savo darbu duodančiu kokią nors naudą visuomenei, susikūrė sau šviesų tautinį rytojų. Kitiems 80 procentų liko tik skurdi eilinių durnių vieta ir ,kaip priedas, vadovaujančių ir jų politinių UAB-ų blevyzgos apie jiems jau artėjantį "šviesų tautinį rytojų"bei "kovas prieš piktas užmačias vidaus ir užsienio priešų". Tad kas nesuvokė protu kas yra kas ir kokie kieno "nuopelnai" tautai, tiems per 23 nepriklausomybės metus "daėjo" per pilvą... Klasikai jau yra minėję, kad revoliucijas vykdo naivuoliai ir kvailiai, o valdžią ir naudą pasigrobia niekšai. Ne išimtis ir Lietuva ar Rusija su savo kriminalinėmis revoliucijomis, kurių tikslas buvo ,prisidengus kilniais šūkiais žmonėms mulkinti, išgrobstyti bendrą visuomenės turtą. Panelė Grybauskaitė veidmainyste ir prisitaikėliškumu pranoko kažkuria prasme ir Lansbergį, todėl matome tokią abipusę simpatiją ir susižavėjimą vienas kitu.

pensininkas2013-11-30 17:13

Pranešu: Delfyje paskelbiau apklausą: Pensininkas 2013-11-30 11:49 IP: 78. 60. 208. 85 Gali susidaryti situacija, kad antrame tūre dėl Prezidento lieka: Z. Vaišvila ir D. Grybauskaitė. Siūlau apklausą – kas už Vaišvilą spaudžia žalią (nykštis į viršų), kas už Grybauskaitę spaudžia raudoną (nykštis žemyn). Rezultatas per mažiau kaip 3 val toks: už Z. Vaišvilą 28, už D. Grybauskaitę 23. IŠVADA: Zigmui būtina kandidatuoti prezidento rinkimuose. Praneškite jam.

to 42.2013-11-30 17:10

esu tolerantiskas todel net ir i tokius issisokelius kaip pats nereaguoju Ir uzsirasyk sau nors ir ant kaktos kad tave kol kas toleruoju neti tik as bet ir visa likusi LT zmoniu bendruomene kurios tarpe turi garbes vapet tokias nesamones ir pats Apie nieksus tersiancius savo lizda gal esi ka girdejes netikeli

petras2013-11-30 17:03

Kiekvienas pilietis turi dometis politika,valstybe,ir ju tarnais ,jeigu ne ta dare ir darys nusikalteliai per savo plitines partijas...turetu buti itraukti i rinkimu komisuja balsu skaicevimo visuomenes atstovai.

d32013-11-30 16:59

taip ir toliau. sekantis referendumas del Lietuvos banko nacionalizavimo, o jei jewrosojuzas ims sakotis, tai ir del isstojimo is jo.

VARGAS TAUTAI2013-11-30 16:51

SU NESTABILIU SEIMU IR NESTABILIA PREZIDENTE(PREZIDENTĖ IR JOS APLINKA NEPASIRAŠĖ),BET KEISTA KODĖL PER RINKIMUS TIK PER RINKIMUS TAMPA STABILI

Faktas2013-11-30 16:44

Problema tame, kad, męs runkeliai, manome, kad valdžia pas mus atėjo iš dangaus ir iš ten pat, iš dangaus, mums kažkas turi duoti ir geresnį gyvenimą bei orumą. Deja, geras gyvenimas ir pagarba tai ne naturalūs dalykai, tai reikia sukurti, patiems. O kad tai iš mūsų kažkas atėmė, menkina ir trukdo padaryti, tai tik patvirtina tą pačią išvadą.

SVEIKINU ŠALIES DEMOKRATINES PILIETINES JĖGAS...2013-11-30 16:41

ŠAUNUOLIAI PARAŠŲ RINKĖJAI IR AKCIJOS KOORDINATORIAI…TAI TIESIOG STEBUKLAS, DĖL KURIO NIRŠTA ,,LOVIO” PARTIJŲ VADEIVOS- LANDSBERGIAI, KUBILIAI , BUTKEVIČIAI, USPASKICHAI, PAKSAI IR KO BEI JŲ EILINIAI PAKALIKAI . ŠIE SAVANAUDŽIAI, TAUTĄ MULKINANTYS NIEKŠELIAI IR PREZIDENTŪRA PARKLUPDĖ ŠALĮ, SUKŪRĖ ,,VALDOMOS DEMOKRATIJOS” OLIGARCHINĘ SANTVRAKĄ IR APRIBOJO PER SEIMĄ PILIEČIŲ GALIAS. DABAR TAUTAI ATSIVERS GALIMYBĖ PRISIKELTI, DEMOKRATIJOS ATSTATYMUI PANAUDOJANT REFERENDUMUS. PIKASŲ , MERKIŲ, GORIENIŲ IR KO PATARNAVIMAS ŠIAI NOMENKLATŪRINEI ŠUTVEI APGAILĖTINAS… JEI NE SKUČIENĖS IR MALINAUSKIENĖS IŠ DK PARTIJOS GODUMAS IR KVAILUMAS REFERENDUMAS BŪTŲ TURĖJĘS IR LĖŠAS DERAMAI REKLAMAI BEI GERESNIUS REZULTATUS…ŠIOS TRUMPAREGĖS EGOISTĖS VIEŠUS PARTIJOS PINIGUS PASILIKO SAVO IR GRUPINEI NAUDAI IR PALIEKA PARTIJĄ TOLESNIAM NYKIMUI…

Skaitytojas2013-11-30 16:02

Kam cia idetos situ dvieju Lietuvos grioveju fizionomijos? Jos kelia pasislykstejima.

Deja2013-11-30 15:54

kai bubuvo valdžioje ...kas....? Kaune Čuiurlionio muziejuje stogas buvo kiauras ir vanduo,drėgmė kėlė didžiausią grėsmę paveikslų ekspozicijoms.Visi stebėjosi tada,kaip pagalbos negalima prisišaukti,ai tiek mylinčių Čiurlionį?

to 422013-11-30 15:48

nei gėdos,nei jokios pagarbos žmogui.Lietuviai visada buvo orūs,garbingi ir svetur gerbiami.Menkinimo politika vykdoma ir rėkiama "jūs netikę".Lygiai taip pat kaip kolchozų turtą išvogė kolchozų "specialistai",kurie priėjo ir žinojo kur ką vogti ir tie kurie vogė rėkė,kad "vagiaaaaaaaaa".

Petras2013-11-30 15:47

Nepadėjo Vytauto "Dūmai", napajėgė jie nukvaišinti lietuvių, kurie dar vis suvokia, kad Tėvynė ir jos žemė tai dvi fundamentalios ir nedalomos vertybės. 320 tūkst. surinktų parašų už referendumą- skambus antausis "apdūmijusiam" konservatorių ideologiniam vadui.

Jules to 352013-11-30 15:46

Nemanau, kad skaitydami "istrebitelių" raštus rasite tiesą. O referendumas reikalingas pirmiausia raudoniesiems oligarchams. Prasčiokai visai bus nuo visko nuvaryti ir suvaryti tų pačių, referendumą laimėjusių, oligarchų į gardą kiaulėms - į konclagerį. O Landsbergis valdžioje buvo tik 2,5 metų, nežinojot? Ir joks ne sovietinis profesorius, o čiurlionistas -pianistas ir muzikologas - ne "bombačnykas" ir ne Rusijos visagalybės kurėjas kaip ne kurie čia galintys nusišlapinti priešui ar oponentui į gerklę("Betkokiu oru tau i snerves primysciau, tik sakyk kur ir kada sudo gabale:))"). Tokius tauta išvydo 1944 metų rudenį.

> #292013-11-30 15:30

"jei valdžiukės labiau skaitytųsi su tauta, nekiltų noras referendinti problemas. patys kalti." --------------------------------------------------------------- O ar ta musu visuomene nors kiek nusipelne, kad su ja skaitytis??? Ar mes kazkokie ypatingi, kuriems uztenka vien skustis ir piktintis, kad niekas mumis nesirupina ir negerbia? Mes - apsileidusiu, savanaudisku ir bailiu runkeliu visuomene, tokiu pat kaip ir kitose treciarusese valstybese. O runkelius visur skriaudzia ir isnaudoja. Tai naturalu ir normalu.

Kaimietis2013-11-30 15:19

Jau suprichvatizavo pramonę rėkdami, kad ji gali veikti tik kapitalistinėmis sąlygomis. Rezultate ,kad ir Alytuje iš ir galėjusių ir dabar dirbti naujausių ir unikaliausių kombinatų neliko nei vieno, daugumoje tik griuvėsiai stūkso. Žemė ir dabar atrodo blogiau dirbama ne kaip Karaliaučiaus sritije, produkcijos bene dešimtadalį buvusios teduoda. Tai ko gi tie ,kurie jau turi supirkę nenusakomo dydžio plotus, jų nedirba? Ir nereikia šitų gobšrūnų klausyti, jie tikrai ne iš patriotizmo stengiasi pigiai supirkti Lietuvos žemelę ,o tam, kad patys parduotų kad ir velniui už didesnius pinigus ! Ir nereikia čia durnių ieškoti!

Viskas!2013-11-30 15:16

..Viskas! Tai buvo paskutinis kartas, kai Dedule leidosi kalbinamas pries kamera gatveje. Sargybinis jau grieztai perspetas del netinkamumo pareigoms - pareikalauta neprileisti fasistuojanciu provokatoriu ir kremliaus snipu per patrankos suvi - kitaip eis Maximas saugoti.

to 34. Jules2013-11-30 15:09

Betkokiu oru tau i snerves primysciau, tik sakyk kur ir kada sudo gabale:))

SVEIKINU ŠALIES DEMOKRATINES PILIETINES JĖGAS...2013-11-30 15:04

šAUNUOLIAI PARAŠŲ RINKĖJAI IR AKCIJOS KOORDINATORIAI... TAI TIESIOG STEBUKLAS, DĖL KURIO NIRŠTA ,,LOVIO" PARTIJŲ VADEIVOS- LANDSBERGIAI, KUBILIAI , BUTKEVIČIAI, USPASKICHAI, PAKSAI IR KO BEI JŲ PAKALIKAI . ŠIE SAVANAUDŽIAI KORUMPUOTI NIEKŠELIAI PARKLUPDĖ TAUTĄ, KURIAI DABAR ATSIVERS GALIMYBĖ PRISIKELTI, DEMOKRATIJOS ATSATYMUI PANAUDOJANT REFERENDUMUS. PIKASŲ , MERKIŲ, GORIENIŲ IR KO PATARNAVIMAS ŠIAI ŠUTVEI APGAILĖTINAS... jEI NE SKUČIENĖS IR MALINAUSKIENĖS IŠ DK GODUMAS IR KVAILUMAS REFERENDUMAS BŪTŲ TURĖJĘS IR LĖŠAS DERAMAI REKLAMAI BEI GERESNIUS REZULTATUS... ŠIOS ŽMOGYSTTOS VIEŠUS PARTIJOS PINIGUS PASILIKO SAVO PARANKINIŲ NAUDAI...

Raigerdas2013-11-30 15:04

Jeigu pasitvirtins REFERENDUMO rezultatai, tai ateis galas 20 metų trukusiai užmaskuotos formos komunistinei diktatūrai. Komunistai dar karatą įrodė, kad socializmo, nei kapitalizmo sąlygomis jie nedirba žmonių labui. Tai yra klastingas žmogaus tipas, keičiantis savo spalvas, kaip chameleonas. Komunistai niekada nebuvo ir nebus už žmogaus laisvę, demokratiją ir už laisvą žmogaus pasirinkimą. Todėl komunistai suskubo persidažyti į konservatorių partiją ir vietoje "komunizmo statytojo kodekso" pasiėmė į rankas šv. Krikščionybės raštus ir pradėjo juos cituoti. Iš tikrųjų komunistas nori būti valdžioje, laikyti, kad visuomenė yra, neva, masė, arba nestabili masė, o jiems yra kaip ir "skirta" valdyti šitą nestabilią masę. Tokia nesveika arogancija pagimdė užmaskuotos formos autoritarinę valdymo sistemą, kuri tapo pagrindu atsirasti korupcinei sistemai. Konservatorių partija yra grynai naujo tipo komunistine partija, kuri daro Rusijos juodosioms jėgoms pačią didžiausią paslaugą, kokią negali padaryti net buvę KGB-istai. Pirmiausia, jie apkaltina daugiau nei 300 000 Lietuvos piliečių nacizmu vien už tai, kad jie siekia geresnio ir demokratiškesnio valdymo šalyje. Tai tipiškas komunistinis bruožas, kuris labiausiai pasireiškė NKVD ir KGB struktūrose, kai tūkstančiai žmonių buvo apkaltinti tokiais dalykais apie ką jie neturėjo jokio supratimo. Konservatorių partija pratęsė šitas NKVD ir KGB tradicijas. Kaip žinia, komunistas negali kitaip dirbti, kaip tik badydamas pirštu į kitus, pats tame būdamas kaltas. Pastovus badymas savo purvinais pirštais į Rusiją ir į mūsų visuomenę, kiršina nesantaiką tarp kaimyninių šalių ir tarp tautų. Jeigu paanalizuoti kruopščiai visą konservatorių partijos veiklą, tai manau, ten yra ne tik kiršinimas tarp tautų, bet ir tarp religijų, tik jie tai darė slapta, pasinaudodami klastingais metodais. Komunistai, kaip jau jiems įprasta, yra dideli mėgėjai daryti visuomenei žalą ir slapta gerinti savo gyvenimą. Jeigu paimti nuostolius, kuriuos padarė Konservatorių partija Lietuvai, tai čia, galimai, būtų milijardai litų. Faktiškai šita partija turėtų būti teisiama, nes dėl jų neprotingos ir klastingos politikos - sakau vieną, galvoju kitą, o darua trečią - daugiau nei pusę milijono gyventojų buvo priversti, kartoju - ne išvažiavo, o buvo priversti palikti tėvynę dėl žiauraus didesnės visuomenės dalies išnaudojimo. Šitoje partijoje nėra nei vieno aukštos kvalifikacijos specialisto, kuris išmanytų apie ekonomiką, finansus ir valstybės valdymą. Visa šitos partijos veikla buvo nukreipta tik į IDEOLOGIJĄ, nukreiptą ne prieš tamsiąsias jėgas Rusijoje, nes be šviesių žmonių Rusijoje buvo neįmanoma ir pati Lietuvos Nepriklausomybė, o būtent prieš visą Rusiją. Šita IDEOLOGIJA atitinka stambiųjų pasaulio bankininkų, naftos monopolijų ir farmacinių gigantų interesus Vakaruose ir tai niekaip nėra susiję su demokratija. Todėl Lietuvos politinis gyvenimas įgavo iškreiptas formas, o Lietuvos visuomenė buvo paversta į melžiamą karvę, kuri iki pat šiandien moka milijardinio dydžio duokles bankininkams. Konservatorių partija pasižymi ne tik nekompetetingumu ekonomikos klausimuose, bet ir savo reakcingais veiksmais kliudo atsirasti bet kokiai pažangai Lietuvoje. Jų priešiškumas pažangiems dalykams ir palaikymas tokių grupių, kurios pasižymi klasta, veidmainiškumu ir dviguba morale, kas yra labai artima komunisto širdžiai, pavertė šitą šalį vieną iš skurdžiausių ir labiausiai atsilikusių šalių Europoje. Mano manymu, šitą partiją reikia traukti atsakomybėn, nes ir Garliavos įvykiai parodė, kad šita partija yra priešiškai nusiteikusi tam, kad Lietuvoje įsigalėtų Neteisingumas, Neatsakomybė ir Ignoravimas tų visuomenės grupių, kurios siekia Teisingumo, Atsakomybės ir Žmogaus Teisių įgyvendinimo.

Mano manymu2013-11-30 15:03

Bet koks užsienietis nusipirkes žemės vėliau labai gailėsis ir paliks ją veltui, kad tik išsaugoti savo kailį.

Prašalietis2013-11-30 14:47

Sąjūdžio veikėjams Lansbergiui ir kitiems, savo tikslų pasiekimui, tauta,minios žmonių, buvo reikalingos tik 90-aisiais ir tik valdžios užgrobimui. Po to buvo viskas daroma, kad Lietuva taptų "Durnių Laivu",a. a Petkevičiaus taiklus apibūdinimas kas vyko ir vyksta Lietuvoje, kuriame viską pasako šio laivo gydantys TSKP mokslų daktarai,tokie kaip Grybauskaitė, tarybiniai profesoriai-tokie kaip Lansbergis ar jų atstovai. Kur girdėta,kad būtų durnių namuose referendumai ir panašiai. Durnių laive viskuo pasirūpina taip vadinamas iš sąjūdžio kilę valdžia ir elitas,kad ko nors "blogo"eiliniai durniai sau nepasidarytų. O tai per kokius rinkimus ar referendumus dar išsirinks kokį Burokevičių ar Sniečkaus palikuonį į valdžią, kuris ves tautą ne vakarų saulės ieškoti, o rytų, ar kitokios kitokios saulės.

Jules to 332013-11-30 14:44

Tik žiūrėk, kad pačio nereiktų paieškoti?

pasiulymas2013-11-30 14:30

sita foto siulau idet i yuotube su uzrasu JU IESKO POLICIJA, ir tai but teisingas veiksmas:))

Jules2013-11-30 14:23

Kubiloidų sapalionės apie kanclerio A. Hitlerio referendumus nieko vertos – tiesiog absoliučiai istorijos nežinančių davatkų svaičiojimai, kurios tik parodo, kad į Kubilių panašių asmenybių tipas visai nesiderina su demokratija, su tautos poreikiais, su paritetu tarp tautų, valstybių ir lygybės, ne lygiavos, principu. Kubiliaus iracionaliąją politiką, Irracionaliają filosofiją gali kažkiek suprasti tik gerai įkalęs „Vodka Kremlin Gold“. Konciervai yra linkę, kaip kažkada ruskiai Sovietų Rusijos imperijos kariuomenėje Baltijos šalių rekrutams, klijuoti fašisto, nacisto, „niemco“ ir „pribaltijsko bandito“ etiketes. Greit kubiloidai vers senu įpročiu pasiaiškinti kaip toje minėtoje kariuomenėje, kodėl mums kažkada anuomet nepatiko Sovietų valdžia, kodėl mūsų senelius tie kubiloidų prakeikti „niemcai“ šokoladu maitino, o kas negebės tinkamai atsakyti kaip nori kubiloidai su AMBaliausko bolševikais – taip prieš juos pasiųs Garliavos šturmavykus ir kitus Neosovietinės Oligarchijos „bojevykus“. Bet gerai pagalvojus, juk mamyčiukai kitaip ir negali, pratūnoję sunkius laikus po mamos sijonu iki Gorbio „Perestroikos“. Kubiloidai nenori prisiminti kur kas kraugeriškesnio veikėjo pasaulio istorijoje – tai gerojo Vakarų liberalijos užauginto ir gelbėto dėdės Džo, dėdės Stalino ir jo imperijos su didingaisiais sąjungininkais Vakaruose, kuriai joks Hitleris nė iš tolo prilygti negali, nes Bolševikų partijos ir jos internacionalo sąskaitoje virš 150 milijonų aukų už XX amžių pasaulyje. Kubilius, pasirodo, yra dar ir prastas fizikas arba veidmainis, apsimetąs nežinąs, kad jei yra veiksmas – tai bus ir atoveikis. Kubiloidai pažemino Tėvynės Sąjungą, išdavė tą patį prof. V. Landsbergį, todėl dabar ir gauna atgalios ir dar stipriau gaus ateityje, jei atsisakys demokratijos principų ir elementaraus žmoniškumo ir padorumo, jei prieš tiesos ir teisingumo siekiančius savo tautiečius siundys Omon‘ą ir nedesovietizuotus, nederusifikuotus teisėjus ir prokurorus. Neosovietams iš Konservatorių partijos pirmiausia gal reiktų susipažinti su pasaulyje seniai pripažinto garbaus ir sąžiningo istoriko, Alan John Percivale Taylor, darbais istorijos moksle ir svarbiausia su jo padarytais atradimais – istorijai ir pasaulio visuomenei labai svarbių, anksčiau slėptų ir draudžiamų, dokumentų paviešinimu, susietų su Tarpukario Vokietijos įvykiais ir jos politikais bei eilinių žmonių begalinėmis kančiomis, badu ir pažeminimu. Nors, kita vertus, eilinio žmogaus vargų ir kančių išpindėję mamyčiukai suprasti gi negali, tad kubiloidai turėtų nueiti nuo politikos arenos visiems laikams. Argi Lietuvai reikalingi Uspaskio kišenės aptarnautojai?

Kaimo analitikas2013-11-30 14:23

Aplamai, man tokie pasisakymai labai primena maximos berniukų "atsakymus" Latvijos žiniasklaidai - patys kalti. Manau visa tai nuo per ilgo buvimo prie lovio.

Pikasas2013-11-30 14:23

REFERENDUMAS DĖL ŽEMĖS. KAIP JĮ VERTINTI? Referendumas – aukščiausia Tautos valios išreiškimo demokratinė forma. Šia forma naudotis būtina labai atidžiai ir atsakingai. Kol kas Lietuvoje referendumai skinasi kelią į privalomą teisę gan sunkiai dėl įvairių priežasčių. Kartais juos bando organizuoti tokios nepatikimos jėgos, kad norisi po jų gražių kalbų ir įtikinėjimų paklausti: “Ar kvepalai “Krasnaja Moskva” vis dar gaminami? ------------------ Išimtis sudarė labai svarbūs referendumai dėl Rusijos kariuomenės išvedimo, LR Konstitucijos priėmimo, dėl LR narystės ES. Tam , kad visuomenė būtų aktyvesnė ir, nežiūrint kaip ji balsuotų, ateitų į pastarąjį referendumą pakankamas skaičius piliečių, buvo balsuojama dvi dienas ar net padalinama “prizinė” smulkmė. Iki dabar “penkta kolona” negali to atleisti. Minėti referendumai buvo gyvybiškai svarbūs ir sėkmingi, kaip ir apklausa dėl LR Nepriklausomybės. Šeši organizuoti referendumai pripažinti neįvykusiais dėl mažo piliečių aktyvumo. --------------------- LR Konstitucija gal ir nėra idealiai tobula, nes tokių net nebūna, tačiau ji daug ką išsprendė teisine kalba. Jos aiškintojai – Konstitucinis teismas retai kada sublizgėdavo padoriais jos aiškinimais. Ši aukščiausia teisinė institucija bandė savavališkai keisti teksto žodžių prasmę, trukdė Seimui vykdyti net ir tas funkcijas, kurios surašytos tame teisiniame akte. Prisiminkime išprievartautas Lietuvos pilietybės įstatymo peripetijas. Mano, nuomonė ši struktūra sudaryta iš tokių kadrų nors kainuoja daug, tačiau nepasiteisino. KT bandymai kištis į kitų valdžios institucijų funkcijas kartais būdavo netgi šiurpiai nesėkmingi. Keletą rimtų, svarbesnių Lietuvai klausimų galėjo išnagrinėti ir LR Aukščiausias teismas. Lietuvos kairiosios jėgos pritarė dabartinei Konstitucijai ir manau greitai dėl to pasigailėjo. Jos greitai perėmė visą valdžią Lietuvoje ir galėjo sulipinti sau patogesnius straipsnius. Gal “Česiūnės štabas” kai ką pražiopsojo? ------------------------ Galėjo turėti nemažą reikšmę ir 1994m. referendumas dėl neteisėto privatizavimo bei pažeistos teisėsaugos. Įstatymuose tada švietė, berods, net 47 skylės, ryškiai skirtos šiai nusikalstamai veiklai. Nors 90 procentų piliečių , jame dalyvavusių pasisakė “už”, tačiau iš viso dalyvavo tik 32 procentai iš bendro jų sąrašo. Tada buvę valdžioje LDDp-istai atkakliai pasidarbavo tam, kad visuomenės siekis neįsiteisintų. Prezidentas AMBrazauskas referendumo išvakarėse rėžė pusvalandžio kalbą,kad niekas neateitų balsuoti, kuri ankstesnes jo aplinkos pastangas užviršavo. Po nepavykusio referendumo sekantį rytą TV žiūrovai pamatė atvykusį svečią JAV gamtosaugininką V. Adamkų, kuris labai pasidžiaugė tokia LDDp-istų sėkme. Lietuva toliau pasiliko murgdytis korupcijos ir savavaldžiavimo pelkyne… ------------------------- Gal dar labiau pasidžiaugė Rytų imperijos energetikos šeimininkai, kai Lietuvoje 2012m. įvyko “patariamasis referendumas” dėl IAE statybos projekto stabdymo.” Pseudožalieji” pirmą žodį nukanda ir jau grūmoja už “Tautos valios negerbimą”. O ar ta dalis, kuri pasisakė už didesnę priklausomybę nuo užsienio energetikos, turėjo visą reikiamą informaciją? IAE paruošė tekstą ,kurį perskaitė A. Čekuolis TV ir radijo laidose. Prisiminkime, kiek purvo ant šio patyrusio žurnalisto buvo išpilta. Drįsčiau teigti, kad specialiai užsakyto purvo. Tuo pat metu beveik visos informacinės priemonės buvo pajungtos Kremliaus interesams. Užsakovų ausys prie Lietuvos kelio krūmuose kyšojo. Kai kas jų nepastebėjo, o kai kas gal net nenorėjo matyti. -------------------- Paminėjau skirtingų referendumų pavyzdžius. Šis referendumas dėl žemės pardavimo yra psichologiškai ne mažiau sudėtingas ir praktiškai taip pat labai atsakingas. VRK pirmininko paminėtas, organizatorių siūlomų formuluočių prieštaravimas yra tik smulkmė, palyginus su visa esme. Vertės ir apie tai padiskutuoti. ------------------------ Kalbant apie žemę, pirmiausia dera susitarti ar ji yra nuosavybės objektas? Jei taip, tai su savo nuosavybe kiekvienas pilietis gali elgtis kaip tinkamas. Tai yra atsisakyti jos, parduoti už rinkos kainą ar pats ja, ta žeme naudotis. Negalima nematyti tam tikro technologijų progreso žemės ūkyje ir dalyvavimo maisto produktų rinkoje naujų galimybių. Visa tai gerokai paspartina Europos Sąjungos parama, kuri žemės ūkiui, santykinai, yra bene pati didžiausia. ES politika turi kertinę nuostatą remti visų ES žemdirbius. Kol kas išmokos Lietuvos žemdirbiams nepasiekia ES išmokų vidurkio pagal įvairius parametrus. Skirtumas mažėja, bet jis išlieka dar ryškus. Tačiau, sutikime, kad moderniškai šeimininkauti žemės ūkyje mes dar tik mokomės. Progresui nemažai turėjo įtakos ir tie užsienio investuotojų į žemės ūkį pavyzdžiai, kada užsieniečiai savininkai su aukštomis technologijomis susieja ir didesnį darbo užmokestį. Ne visi kaimo gyventojai turi galimybių ir reikiamų žinių perimti tokią patirtį. Kai kas jau lyg ir norėtų atsisakyti žemdirbystės ar gyvulininkystės, nes konkurencija rinkoje tampa vis aštresnė. Tačiau, niekas nenori savo turimą turtą – žemę, parduoti pusvelčiui. Tokia situacija, kai žemės pardavimo galimybės yra labai ribotos, pasinaudoja turtingesni kaimynai, supirkdami iškreiptos rinkos kainomis didžiulius žemės plotus. Tokia situacija negali tęstis amžinai. Buvo numatyti terminai, kurie buvo suderinami ir su ES tokiam žemės užvaldymui mažomis kainomis. Kai kas gerai žino žemės rinkos kainas kitose ES šalyse ir tikisi savo turtą parduoti beveik pagal jas. Tad kur šio referendumo esmė? Padėti stambiems žemvaldžiams toliau pusvelčiui plėsti savo valdas? Ar atsižvelgti į mano minėtų žemdirbių siekius neprarasti savo turto pagal ispanų užkariautojo Korteso principą – mes jums stiklinius karolius , o jūs mums – auksą. Teisybė turi egzistuoti ir žemės rinkoje. Tai vienareikšmiška. -------------------------- Yra dar viena baimė, kuri skatino piliečius pasirašyti dėl referendumo. Atseit, žemę supirks užsieniečiai ir gali būti, kad Lietuvos valstybės identitetui bus suduotas rimtas smūgis. Pasaulyje tokį pavyzdį turime Izraelio valstybės formavime po II-o Pasaulinio karo. Masiniu genocido nuskriaustai tautai buvo leista atsitiesti net sukuriant savo valstybę. Asmeniškai nemanau, kad Lietuvoje čia minima grėsmė yra išties reali. Rusijai dirbamos ar dar neįdirbtos žemės ryškus perteklius, pirkti žemę pasaulinėmis kainomis užsienyje jos piliečiai gali ir labiau išsivysčiusiose šalyse. Jei kažkas iš nostalgijos praeičiai panorės čia kurti verslą, tai laisva rinka savo sąlygas sudiktuos. Kur kas didesnė tikimybė, kad įsigyti žemės gali panorėti tų ES šalių žemdirbiai, kurie mato čia didesnes galimybes įsiterpti į žemės produkcijos rinką. Kol pakils samdomų darbuotojų atlygiai iki Vakarų šalių standartų, būtų tam tiks gal net labai palankus verslui laikotarpis. Jei ši mano paminėta baimė pas daugelį užgoš logiką ir protą, tai Seimo teisė yra numatyti įvairius papildomus reikalavimus, kurių pats griežčiausias galėtų būti nuoma nustatytam terminui, o pirkimas tik po to. Variantų yra visokių ir juos aptarti taip pat galima. Tačiau turime nepamiršti vieno, kuris svarbus visai ES. Jei mūsų 500 mln bendruomenė nori rimtai konkurencingai pakovoti su JAV ir Pietryčių Azijos regionais, bendri projektai ES viduje gali būti prioritetiniai. Niekas milijardų už gražias akis nedalina. Vakarų Europos šalys – turčiai gal tikisi, kad dabartinė parama sugrįš su bendros ES bei tuo labiau su Šengeno erdvės rinkos privalumais. Mes vis primename savo valdžiai, kad norime gyventi kaip pasiturintys vokiečiai , olandai ar suomiai. Geras noras ir siekis. Tada “nusipelnysime gyventi geriau”, kai mąstysime ne “kremlinų” pakištomis “idėjomis”, o savo galva. Lietuviai, kurių šioje šv. Marijos žemelėje dar yra trys milijonai, darbšti ir gabi tauta. Ne prastesnė už kitas. Tad viskas mūsų ryžte ir apsisprendimuose. Esu už kiekvieną prasmingą referendumą. Jei bus paskelbtas referendumas dėl žemės – būtina aiškintis apie jo galimas pasekmes. Lozungas “Lietuva – lietuviams” čia netinka. Lietuva – visiems šioje šalyje gyvenantiems ir savo šalį gerbiantiems piliečiams ir gyventojams. Vystykime toliau savo gebėjimus darbe, gerbkime savo šalies gyventojų tradicijų įvairovę, puoselėkime kultūrą ir pasikliaukime savo protu, kurio tobulėjimui ribų nėra. Sėkmės visiems, siekiantiems tiesos ir teisingumo.

kas ką2013-11-30 14:14

jei valdžiukės labiau skaitytųsi su tauta, nekiltų noras referendinti problemas. patys kalti.

stasys2013-11-30 14:12

Ką gali "nuspręsti" tokia tauta, kurios nuostata geriau nedalyvauti nei rankas kyštį prie to kas vienaip ar kitaip neduoda laukiamų rezultatų,o jei ir dalyvauja tai nelabai supranta dėl ko.. aš ne prieš tautos valią, jį bet kuriuo atvejų gerbtina, bet manipuliacijos populistinių politikų ( tokių pav. kaip Vaišvila) negali tautai duoti nieko kito, tik destrukcija ir chaosą.. Per tuos dvidešimt metų mūsų politikai jau išmoko drumstį vandenį ir tokių būdų prastuminėti sau palankius sprendimus... aišku ne be verslovinių oligarchų pagalbos.. visos tos idėjos turį vieną ir tą patį scenarijų. 1. Graži idėja vardan Lietuvos gerovės. 2. Idėja paremta "beveik" ne pelno siekiančiais norais. 3. Pabrėžtinas idėjos tautiškumas . 4. Ekonominės naudingumo formulės pakeitimas tautiniais interesais. 5. Įdėjai paremti, visada surandami vidiniai ir išoriniai priešai. Per paskutinius 10 m. taip buvo, kai Kirkilas prastuminėjo LEO. LT afera, taip buvo su saulės "pigios energijos"moduliais, toks pat argumentas figūravo ir per praita VAE referendumą.. kai konservatoriai paprasčiausiai išsigando atsakomybės ir idėja palaidojo jos kritikų pagalba referendume.. nors realiai ratas apsisuko ir vėl grižo į pradinį tašką.. tą patį matėm ir su skalūninėmis dujomis.. iš piršto laužti teiginiai, neleidžia Lietuvai žengti tvirtais žingsniais į priekį .. ir tame kalti ne politikai kurie šeip šoką pagal tą muzika kieno jį yra užsakoma,.. o tą patį subrendusį amžiumi, bet ne atsakomybės jausmų tautos dalis, kurį kas karta pasiduoda paperkama pigaus populizmo .. kažką gelbėti... aš suprantų norą būtį reikalingam, aktyviai dalyvaujant šalies politiniame gyvenime.. bet mielieji Lietuvai reikia ne tik gerų sprendimų, bet ir noro dirbti, kai kada gal ir visuomeniniais pagrindais .. o tam kaip visada niekam nelieka laiko .. referendumas tai atsakomybė kuria rinkėjas perkelia ant savo pečių, ar Lietuva pasiruošusį tam ?? kažin .. juk iš esmės mes tą patį jau esame mate paskutinius dvidešimt metų, kai politikams neužtekdavo drąsos užsikrauti atsakomybės naštos su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis .. jie būtinai paklausdavo tautos o ką Jį tauta, supranta apie branduoline energija?? atsakimas aiškus. Nieko .. O ką jį supranta apie skalūnines dujas ? nieko,... o ką jį supranta apie Lietuvos sutartį stojant į Europos sąjunga ? ir jos atskirų dalių nepaisymo , pasekmių ,.. drąsiai sakau .. NIEKO ... ČIA VIS TAS PATS „REIKIA GELBĖTI KAI NĖRA KO GELBĖTI“.. Lietuvos žemė jau seniai porceliuojamą Danijos piliečių sukurtuose Lietuvos UAB , ją tūkst. ha. Perleidžiant iš rankų į rankas .. kas netikit paskaityk verslo žinias . Populizmas ..

Kaimo analitikas2013-11-30 14:11

O kas kaltas, kad Lietuvos visuomenė "nestabili"? Kas blokuoja įvairiapusę informaciją apie paprastų vakariečių gyvenimą, jo sąrangą ir tradicijas? Kas VIETOJ TO leido rusų statytiniams supirkti beveik visą Lietuvišką žiniasklaidą, tuo atidarydami kelią kremliaus propagandai? Kas neapgynė patriotų-teisėsaugininkų, norėjusių užkardinti ir paviešinti šiuos ryšius? Visa tai padaryta socdemų ir koncervų rankomis. Šie veiksmai, kaip ir turėtų būti, jau pradeda duoti savo rezultatus. Tik rezultatai gali būti kiek netikėti viso šio plano "stogams". Jie (rezultatai), kaip nebūtų keista, ne gesina lietuvišką patriotizmą, o pradeda jį SKATINTI. Ir ši naujiena tikrai nėra gera VISOMS "sisteminėms partijoms".

debiliui-laborantui2013-11-30 14:00

tai reiskia,kad "nestabili visuomene" ir sudare salygas atsirasti tokiai gaujai kaip sudkonserviai-degradai... nestabili pagimde nestabilius...!!!

Antanas2013-11-30 13:40

Ačiū Ekspertams. Konservatorių, tuo labiau Krikščionių politinės partijos pavadinimas nesiderina su šios partijos veiksmais. Šiandieną "L.R" kaip svarbiausiai ir reklamiškai yra pateikta informacija apie apsinuoginusią ukrainietę. O kiek "apnuogintų" Lietuvos piliečių - pensininkų? Žurnalistai kitų leidinių, kada jūs pakilsite iki tiesos sakymo , rodymo lygmens?

Romas2013-11-30 13:40

Nieks taip negriauna Lietuvos valstybingumo pamatų, kai kalinami nuo pedofilų nukentėję vaikai, kai teisiami, jautrūs žmogiškumui ,Lietuvos piliečiai, tik už tai, kad buvo pilietiški. Dabar vyksta kova prieš Lietuvos pilietiškus piliečius, ir tai griaunama laisvos Lietuvos ateitis.

to Regis2013-11-30 13:38

Ačiū už gerą komentarą. O kas Jūsų nuomone būtų vertas į prezidentus?

Jules Audrai2013-11-30 13:33

"... ir neniekinkite šaunių žmonių, kurie kovoja už savo tautą, žemės vientisumą, už savo vaikų ateitį ir galimybę neleisti ES paversti mus paklusniais zombiais" - kovoja už raudonųjų oligarchų šventą reikalą, už šventą pasivogtą nuosavybę, už prabangų gyvenimą kitų sąskaita, tai jau tikrai. Nori kad viską pasiglemžtų oligarchai? Manai, jie leis Jūsų vaikams prieiti prie upės, ežero, o ne pils iš šaunyko pačiai į užpakalį jų "bojevykai", sargybiniai ir kiti banditukai, saugantys jų šventą prichvatizuotą, pasivogtą svetimą nuosavybę, kažkelintas žmoneles ir meilužes? Nemanai, kad po kiek laiko bus kitas referendumas tų pačių oligarchų organizuotas, kad būtų leista kuo greičiau jau tą pačią žemę, pigiai iš prasčiokų supirktą, parduoti maskoliams ir kitų šalių mafijai?

nusiraminkit2013-11-30 13:32

su ta savo baime Rusijai." Rusija" kažkaip turi neigiamą reikšmę, bet juk ten gyvena tokie pat žmonės kaip mes, turi savo kultūrą, literatūros lobynus. Man artimesnis rusas, nei anglas, vokietis ar ispanas. Mes nesitapatinam su valdžia, tai ir tamstos baikit savo paranojas. Referendumai turi nuolat vykti, bent tokiu būdu galima įtraukt pasyvią visuomenės dalį į valstybės kūrimą

Romai,2013-11-30 13:26

o ką pats išmanai apie tą Rusiją? Nemanai, kad reiktų tiesiog patylėti?

Jules2013-11-30 13:22

Jei tauta būtų stabili, sąmoninga ir subalansuota - nebūtų rinkusi LKP CK Pirmojo sekretoriaus, pagrindinio "prichvatizatoriaus", Respublikos Prezidentu. Nesižavėtų L. Brežnevo epochos moksliukais, mokslo pirmūnais, kurie sudrapalino viską, ką tik galėjo. VU, VISI ir KPI absolventai baigia galutinai sudaužyti savo šalį. Ypač reiškiasi VISI Civilinės statybos genijai, bet "Maximos" ir kiti pastatai ir Lietuvoje greit pradės griūti, rimtai sakau, pamatysite savo akimis neužilgo. Tokių brokdarių dar reiktų gerai paieškoti, kad rastum kur nors pasaulyje kaip mūsų civiliokai ir nelabai rastum, išskyrus kokią nors Rusiją, Indiją ir pan.

Faktas2013-11-30 13:08

Jei komentaruose apsireiskia рedоtroliai - straipsnis taiklus ir aktualus

Pasigodojimai.2013-11-30 12:59

Konservatorių vadai labiausiai pasigenda brandaus socializmo - brežnevinių laikų stabilios visuomenės. Tai bent buvo stabilumas - jokių nepasitenkinimo apraiškų, jokių reikalavimų, jokių piketų ar mitingų! Pavydėtinas stabilumas! Darbo metu , kas netingėjo, visi "pylė į lempą", tvarkėsi savo reikalus , statėsi sodų namelius, deginosi saulėje. Konservatoriai miršta iš ilgesio, prisimindami šį visuotiną cementinį stabilumą ir valdžios sferose, ir visuomenėje. Neliko nieko - liko tiktai godos...

Hm2013-11-30 12:58

Na va ir parodė valdžiažmogiai savo tikrą... snukį...

uraaa2013-11-30 12:51

Tai va kaip gudriai Rusjja griauna mūsų valstybės pamatus - mūsų pačių išdavikų ir jų apmulkintos tamsios liaudies rankomis. Visai kaip per spalio revoliuciją... uraa

Romas2013-11-30 12:48

Dabar oponuojantys valdžiai piliečiai, vadinami gazpromo tarnai, atstovaujantys rusijos interesams, taip ir stalinas žmones vadindavo, jai nepritari, reiškiasi šnipas, anglų ar amerikonų, priprato mūsų valdžia važiuoti ant arkliuko, rusai puola,  ir iki šiol jiems visai neblogai sekdavosi, bet mąstantys žmonės perprato, ir tas arkliukas jau netaip gerai veža ,kaip ankščiau. Manau žmonėms jau nusibodo, mūsų bestuburė valdžia, kuri negina mūsų žmonių ir Lietuvos interesų.

Audra2013-11-30 12:44

Ačiū Tomai !!! O,vargšeliui virgaudui siūlyčiau pasiskaityti plačiau,ką mums bruka ES,-ogi,būtent tai,kur jūs bijote nukrypti...ir neniekinkite šaunių žmonių,kurie kovoja už savo tautą,žemės vientisumą,už savo vaikų ateitį ir galimybę neleisti ES paversti mus paklusniais zombiais.Tai,kad rašomės referendumui- vadinama patriotizmu.Esame ir būsime orūs savo Tėvynėje- nepavyks nei saviems klanams,nei ESopiniams modifikuoti mūsų smegenų .

Rusijos mylėtojams2013-11-30 12:44

gal paaiškintumėt KAS ŠIAI CHEBRAI - Žemės vardu (savanoriai) DAVĖ MANO E-MAILO (GMAIL) ADRESĄ, KAD PERSIUNTĖ MAN “ŽEMĖS VARDU” AGITACIJĄ BLSUOT ELEKTRONINIU BŪDU? Ar neturėtų teisėsauga susidomėti - KAS KAUPIA IR PERDAVINĖJA-PARDAVINĖJA E-MAIL ADRESŲ DUOMENŲ BAZES? O gal tai hakerių darbas? Jei taip tai ką veikia mūsų VSD, jei mūsų duomenys nėra apsaugoti?

virgis2013-11-30 12:38

Labiausiai sutinku su Regiu. Gaila tik kad 320 000 mastanciu, bet dar ir is tu bus nemazai uz "musu prezidente". Bijau kad geresni isvaziavo ir liko liumpenas. Nnestabili visuomene isrenka nestabilia valdzia, o valdzios lyderiams reiketu pastoviai tikrintis pas neuropatologus.

Priesingybes traukia2013-11-30 12:37

Paranojikas rusofobas ir nusipelniusi komuniste - tokia grazi pora

tautiečiai, ar jūs viso proto?2013-11-30 12:35

jūs pasirašėt už Uspaskicho projektą, kad viena ketvirtoji seimo narių jau galėtų keisti KONSTITUCIJĄ kada panorėję, kaip panorėję. O KONSTITUCIJA iki šiol buvo valstybės pamatas. Vadinasi jūs pasirašėte už šio pamato griovimą. Ar išviso prieš pasirašydami bent perskaitėte ant ko pasirašote? Tikiu, kad ne. Pasiskaitykite atidžiai apie konstitucijos straipsnių ktimą portale zemesvardu.lt

>Virgaudas2013-11-30 12:34

nabage,ar tai kosto kubilinsko kolegos,nusipelniusio LTSR,sunelis ir bolsevike iki kaulu smegenu ne Maskva?Pries kovojant su Maskva ,gal reiketu pasalint is savo valdzios tos Maskvos liekanas?Gal reiketu paskelbt komunistini rezima nusikalstamu su visom is to sekanciom pasekmem?

Daiva2013-11-30 12:27

Apie koki gresianti fasizma ponai rasote ,jis jau yra..

>sauka2013-11-30 12:22

Jei savo pilietinės nuomonės pareiškimas yra savo valstybės išdavimas,tai tu esi šuns šūdas,o ne lietuvis.

sauka2013-11-30 12:17

kas pasirase uz si referenduma isdave tevyne, isdave sajudzio idealus. parasas uz referenduma - tiesus kelias i rusijos glebi. gaila kad konservatoriai nesugebejo itikinti tamsuoliu kad nesirasytu del sito nusikaltimo

To 3. Virgaudas2013-11-30 12:10

Gaila jūsų ponaiti.Panašu, kad miegojote tuos 23 metus ir nematėte ar nesugebate matyti kas vyksta Lietuvoje. Prabuskit, nes Lietuva jau bunda.

Virgaudas2013-11-30 12:03

Na pildosi Rasos Juknevicienes zodziai, jei uz referenduma tikrai pasirase reikiamas kiekis žmonių mes tikrai galime nukrypti i fasizma. Manau Europos komisija turetu ivertinti siuos rezultatus ir imtis atitinkamu priemoniu. Dabar turbut daugelis praregejo ir supranta, kad profesoriaus Landsbergio zodziai apie nelaime yra reali. Rusijos organizuotos atakos pries Lietuva ir prezidente Grybauskaite jau duoda vaisius kuriuos skina Maskva. Ar atlaikysime?

valdas2013-11-30 11:57

geda klausytis ka mes runkeliai issirinkom

Regis2013-11-30 11:40

Šv.Juozapas, 2013-11-29 20:53 Sveiki. Su Švente. Pagaliau mums pavyko! Parašus už referendumą surinkom. Pusė darbo padaryta. Dabar laukia nemažiau sunki kita pusė darbo - laimėti referendumą. Tačiau ši iš pirmo žvilgsnio kukli pradžia yra didelis postūmis. Kaip sakė tūlas N. Amstrong'as -mažas žingsnelis, bet didžiulis šuolis istorijoje. Tam tikra prasme mes pagaliau pradedame ropštis iš gilaus kraterio kitoje, tamsiojoje mėnulio pusėje. Gal gi Dievas duos paskutinį šansą -išvaikyti Tėvynę okupavusius ''ufonautus''? Kaip bebūtų, šį vakarai jaučiuosi pakiliai. Reikalas atliktas. Pasirašiau. Ir ''juozapienė'' manoji, taip pat pasirašė. Smagu daryti Istoriją. ; Šia proga noriu tarti keletą žodžių ypatingam Žmogui: Miela Banga, mūsų angele - didelis AČIŪ Jums už tą nenuilstamą triūsą raginant tautiečius pasirašyti dėl Referendumo. Tai, kad šiandien turime tokį puikų rezultatą, tai kad po ilgų metų vėl turėsime galimybę pareikšti Tautos valią - už tai, mieloji Banga, turime padėkoti ir Jums. AČIŪ. ; ------------------------------------------------------ Apie straipsnį: Net ir labai gudri višta kartkartėmis įsidilgina užpakalį. Būsimas ''alternatyvinis'' Klano kandidatas prezidentiniams rinkimams nuėjo pasipiarinti. Ir čia jo laukė siurprizas! Taip, viena parsidavėliškose televizijose pliaukšti paslaugiam žurnaliūgai uždavinėjant iš anksto suderintus klausimus. Čia, salėje buvo gyvi žmonės, o ne surogatinai virtualūs ''brangūslietuvosžmonės'' anapus tv ekrano. Gyvi žmonės, piliečiai paklausė gyvai, tiesiai tarpuragėn. Va čia byčiukas ir apsikakojo. Sušlapo generoliški lampasai. Kad nebūtų sumaišties galvose, paaiškinsiu: Aš nei už Polikarpovną, anei už Gailių. Kaip sakė vieno seno lietuviško filmo personažas - ''aš su savo boba''. Misliju teip- Klanas ne vienalyti, jame burbuliuoja visokie vidiniai įvairaus ''skonio'' srutų klaneliai. Visos šios ''kovos'' yra žiurkių pjautynės bačkoje. Ar Polikarpovna neteisėtai organizavo Gailiaus ir Giržado išvijimą iš FNTT? Be abejo taip. Ar Gailius elgėsi niekšiškai N. Venckienės atžvilgiu? Be abejo taip. Situacija yra tokia kad vienai Klano grupuotei atėjus prie Lovio, kiti sručiai iš karto imasi žygių atsikovoti Lovį. Be to Polikarpovnos ''populiarumo'' mitas pradeda ryškiai trūkinėti per siūles ir tuo mitu tikinčių sumažės dar keleriopai. Ką daro Klanas tokiu atveju? Ruošia Alternatyvinį kandidatą. Tų kandidatų visada būna keli, (dėl miglos tirštumo) ir visi jie yra nuo to paties Šeimininko. Manau, kad mes, piliečiai privalome rasti SAVO kandidatą rinkimams. Ir rinkti jį reikia ne pagal skambias kalbas. Rinkti pagal darbus, pagal Padorumą, Sąžinę ir Išmintį. Prisipažinsiu, mane žiaurrrrrrrriai erina ne kurių žmogelių runkeliškai-asiliškas bukumas. Pamatę kažką smarkiau mojuojant kumščiai valdžios adresu, išgirdę ar perskaitę kokio veikėjo liepsningus pasisakymus, tūlai besmegeniai tuoj choru užbliauna - ''-Į Prezidentus gerb. Tūlą! Į Prezidentus! Jeigu a6 pasaky2iau, kad niekinu tokius kvailagalvius avinus, būčiau nenuoširdus. Aš nekenčiu bukagalvių. Visa pasaulinė istorija nudažyta krauju. Kas kalti? Tironai? Užkariautojai? Ne. Tironai, agresoriai atsiranda tik kaip rezultatas. Priežastis visko blogo žemėje yra buki idiotai ir dar viena veislė iš to paties tvarto -abejingieji. Tik Idiotų ir abejingųjų dėka šiandien esame ten kur esame. Apsukruolių saujelė uzurpavusi valdžią tik pasinaudojo vienų bukumu, kitų abejingumu. Ten kur tautos yra didžiąja dauguma išsilavinę, kur nėra abejingų liumpenų pertekliaus -tos šalys klesti. Šalyse kur gyventojai yra ne liumpenai, o piliečiai niekada neįmanomas toks klanų susidarymas. Skaidrioje, pilietiškoje visuomenėje tarakonai yra kaip ant delno. Tarakonai turi tūnoti giliuose plyšiuose ir nespurdėti. O jeigu kuris užsimiršęs išlenda į paviršių tokį tuoj šliopt ir nėra tarakono. Pas mus tarakonų balius. Esame tarakonų šalis. Todėl kiekvienas praeinantis šuva ant mūsų myža, kiekviena nusususi ožką praeidama graužia, idant kokį kreivą pakelės karklą. Iš tiesų sakau, iš tiesų sakau jums - metas įsižiebti šviesą, apsikuopti ir išnaikinti tarakonus. Juk ne bomžai gi esame. Bent tie 320 000 tai tikrai ne.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi