Nepriklausoma Lietuvos žiniasklaida šių žmonių atminimą bando iliustruoti žodžiais koloradai arba vatnikai . Tačiau šie žmonės turėjo vardus, pavardes, gyvenimus, kurie visi smurtiniu būdu baigėsi 2014 m. gegužės 2 d. Odesoje. Siaubingas nusikaltimas iki šiol neištirtas.

Šaltinis: hashtag/odessainmymind

P. S. Lietuvos interesams Europos Parlamente atstovaujantis badaujantis liberalas Petras Auštrevičius iš karto po Odesos žudynių tragedijos savo facebook paskyroje yra pasidžiaugęs, kad sprendžiant Ukrainos likimą atsirado prošvaistės.

Taip pat savo nuomonę prieš kelias dienas išreiškė ir konservatorių atstovas:

P. P. S. ekspertai.eu primena, kad Lietuva remia Ukrainą ne tik finansais ir karinėmis priemonėmis, bet taip pat komandiruoja daug specialistų ir politikų, kurie padeda mūsų kaimynui geriau įveikti korupciją, sparčiau artėti prie vakarietiškos kultūros ir integruotis į Europos Sąjungą bei NATO.

O oficialus Lietuvos atstovas Ukrainos kare su Rusija Jonas Ohmanas valstybinio transliuotojo eteryje yra informavęs, kad ukrainiečiai šiame kare stengiasi žudyti pirmiausia būtent rusų tautybės žmones .

Naujausi

Komentarai (79)

Rikiuoti
Šitas2020-05-04 03:07

Bačiulis- alkocholikas , apsimyžęs vaikšto, kokią moralę jis gali turėt, nuzombintas šitas myžnius.

Ceslovas2020-05-04 02:52

Petrai ir baciuli, kaip gyvenimelis isgamos?Ramiai miegat po tokiu savo issireiskimu? Linkiu, kad stiptumet patvory kaip pasiute sunys.

zoom2020-05-04 02:45

ateis laikas ir teks atsakiti uz viska (tikiu) Dabar apie maidana,vel tas filmas,trampas anonsavo Twiterije- strana.ua/news/265021-tramp-v-twitter-anonsiroval-pokaz-na-tv-ssha-filma-o-rasstrelakh-na-majdane.html

SS2020-05-04 02:27

O ar neatsakingi už žuvusius Ukrainoje perversmo metu ir jau po perversmo Kijeve, Odesoje, Donbase ir kitur Lietuvos didieji politikai Grybauskaitė, Landsbergis, Kirkilas, Graužinienė ir visi, kurie įvairiais veiksmais sudarė sąlygas, o gal net ir paskatino nacikams Ukrainoje siautėti nebaudžiamai?

PEDERESTUI NEPATIKO PRISILIETIMAS2020-05-03 23:20

youtube.com/watch?v=mC-rkq5dWIU

GERAS NACIS - MIRĘS NACIS2020-05-03 23:16

SVEIKI ARIJAI, BAČIULIUI LINKIME, KAD VĖŽYS GREIČIAU PLISTŲ LINK SMEGENŲ..

Manau2020-05-03 23:06

Audrius Bačiulis-padugnė, kuris palaiko žmogžudžius. Čia viskas pasakyta.

marta 68 tam2020-05-03 22:57

Kol isaus tas rytas, jie ir tas svedas, dar ilgai pasokines ant lavonu.

marta2020-05-03 22:49

Loja ne uz aciu.

Vadakste2020-05-03 22:49

Apie Odesos tragedoja kazkaip musu valdzia net nepamini, tai matyt ten buvo nuzudyti ne Ukrainos gyventojai ju zmones. Dvigubi standartai pas musu valdzike. Uzuojauta , nes banditai neleido siems zmonems toliau gyventi.

Na2020-05-03 19:29

o kas paminės vardus žmonių žuvusių Putinui susprogdinus daugiabučius namus Buinakske, Maskvoje, Volgograde?

Tuos du padlas2020-05-03 18:24

Išaušus valandai X, žmonės patys pribaigs.

Eduardas2020-05-03 17:55

Pagarba ekspertai.eu

istorijos ratas2020-05-03 17:03

1941m. banderos Lvove žydus žudė, 2014m. Odesoje vėlgi, savo piliečius žudė. Nieko naujo.

tautietis2020-05-03 16:58

ydomu ar ateja rusai leistu ant lauzo pacirskinti tokius nusipenejusius ir vis dar badaujancius teroristines kuproto ozio gaujos chunveibinus

stasys2018-04-30 16:01

... pritariu viltei ..taip kaip visuose tuose skirtinguose įvykiuose figūruoja putino dvasia , siūlau į aikšte virvei atvesdinti pati įkvėpėją ir visu akyse ji 'dirstelti' be teismo ir kitu vakarietišku demokratijos atrybutu .

Lietuviu Tauta2017-01-23 02:08

turi atsiriboti nuo tokiu kaip grybauskaite,landsbergis,austrevicius ir kitu issigimeliu,kad nereiketu nesti zmogzudziu karmos.

Nu jo...2017-01-23 01:22

Lempagalviai Aušrevičius ir Bačiulis iš to džiaugsmo pamiršo, kad besidžiaugiantys svetimomis mirtimis ir žudymais, patys praranda teisę į savo gyvybę. Tai taisyklė, kurios dar niekam nepavyko paneigti...

Kodėl Lietuva2017-01-22 14:38

palaiko Ukrainos žmogžudžius ir tiekia jiems ginklus?

SS2017-01-22 13:08

O mūsų maidanuti tyli? Grybauskaitė juk negaili komplimentų Rusijai, o fašistams?

xxl 16. stasys2017-01-22 11:56

Net nežinau kaip pavadinti tokį žmogų (stasys), kuris žmogžudystes gali pateisinti vien aukos pavarde. Tokių terminų ko gero žmonija dar nesugalvojo. Fašizmas žudė ir tai daugiau pagal tautybę... Po nuotraukomis tik 9 pavardės, kurias sąlyginai galima vadinti rusiškomis, likusios panašesnės į tipiškas ukrainietiškas.

Vadakste2017-01-22 01:42

Ukrainos jaunimelis pasizymejo , net Ukrainos kaip valstybines veliavos nepagailejo , apsisiaute sia brangenybe savo kunus, pilste degius skyscius i butelius , o toliau dirbo juodus darbus. Zmones ir valstybes veliava isniekintos, sudegintos su zmoniu kunais. Negaliu nepagalvot is kur pas mus tiek nesuprantanciu zmoniu , kas vyksta toje Ukrainoje ir dar per akcijas siunciancius jiems pinigiukus. Zmones kada praregesit, tai nejaugi nematot kam visa tai reikalinga . Kazkam tereikia silpnos tos Ukrainos todel ir liepia jiems pravest visokias reformas, tai yra ilgint pensijini amziu , kirst miskus , privatizuot ka galima , kelt mokescius ir t. toliau. Vienu zodziu but dvyne su musu valstybe. Truputeli mes atsigaunam , bet beda ta , kad valstybe neteko daug savo pilieciu, nes ja paliete didziule emigracija. Ukrainieciai taip pat kraustosi , kas i Lenkija , Rusija , Europa turbut ir i Lietuva. Vienu zodziu daug negerumu , nei gerumu. Stop visam blogiui , kas vyksta siuo metu pasaulyje. Uzuojauta artimiesiems netekus savo brangiu zmoniu , o kaltieji turi uz tai atsakyti.

Realybė2017-01-21 23:22

Tik visiškos išgamos gali pateisinti žudikus Odesoje. Visi kas pateisina žudikus yra jų bendražigiai ir fašistai. Gėda Kijevo valdžiai, kuri kruvino perversmo keliu atėjo į valdžią, ir visam pasauliui nes gina ir pateisina žudikus. Kijevo hunta yra ten susitepusi savo kanopas.

youtu. be/If4MAyqdmc02017-01-21 21:13

youtu. be/If4MAyqdmc0

viską padarė "dešinieji" žydai, kitų rankomis2017-01-21 21:13

youtu. be/If4MAyqdmc0 viską padarė "dešinieji" žydai, kitų rankomis

stasiui2017-01-21 21:12

Kiekvienam konservatninkų komentatoriui parduosim 2 neperšaunamus Mėlynus Chalatus už vieno kainą...dovanų dar gausit vazelino,kad proveržis į išeinamąją jankio angą,vyktų be kliūčių....malonių jums akimirkų....:))...........

Donda2017-01-21 20:42

Šiaip neturiu kantrybės diskutuoti su tokiais gličiais troliais, kaip 42. stasys, tad teatkreipsiu dėmesį į jo nuolat daromus „viražus“, pakeičiant diskutuojamo objekto turinį taip, kad galėtų sulyginti nesulyginamus dalykus, nuvedant diskusiją klaidinančia linkme. Tokie troliai siunčia mokytis istorijos, patys apie ją mažai ką girdėję. Ką, pavyzdžiui, turi bendro Lietuvos nepriklausomybės atgavimas ir pučas, sukeltas seniai nepriklausomybę atgavusioje Ukrainoje, kad būtų galima tai lyginti? Šlykšti ir gliti troliška insinuacija. Juk, jei ieškoti panašumų ir kad klausimas būtų adekvatus situacijai, jis turėtų skambėti kitaip: kas lėmė, jog iš esmės tam pačiam veiksmui- einančio pareigas prezidento nušalinimui ir pakeitimui JAV politikai paklusniais vasalais- Lietuvoje teužteko prieš tautą pravestos taikios šamanizmo ir dvasių šaukimosi akcijos, o Ukrainojeprireikė kruvino aukojimo su samdytų snaiperių kulkomis ir pakvaišusių fanatikų Molotovo kokteiliais?

ceslovas-to lada2017-01-21 20:34

TU, BAciulis, badaujantis Austrevicius tai nusipelne Lietuvos teslagalviai, pataikaujantys benderu bandytams ir vagims.

deja2017-01-21 20:29

Ukraina tais metais nesidomėjau, kol vienąkart atsitiktinai nepamačiau vaizdelio: stovi ukrainiečių milicininkai, o juos puola su deglais, milicininkai traukiasi, niekuo neatsako. Kas vyksta? - nuo to nenormalaus momento stebėjau viską, susidariau nuomonę, kad esam stipriai prikišę nagus ir kad vaizdelis iki dabar nekoks. Ypač baisus buvo vaikų šokinėjimas: kto ne skačet, tot moskal. Ir tiesiog stulbina, kad vaikais šiandien prisidengta toje neaiškioje eisenoje: visur pasaulyje - prieš Trampą, pas mus - už vaikus?

Robertas to lada2016-05-08 18:20

Aš buvau aš žinau , tie patys 3 frontai galvose žmonių kaip ir pas mus

Dzūkija>47. lada2016-05-08 18:03

Beje,gal pats(-ti) galėtumėte pasidalinti patirtimi kelionių po Ukrainą - apie chaosą,apie kontrabandos mastus,prabangias mašinas tamsintais stiklais ...apie tai,kiek Ukrainai skolinga Europa...na,ir aišku Rusija...Patikėkit,ne visi Ukrainoje užsikrėtę šokinėjimo virusu - yra protingų žmonių ir norisi tikėti,kad jų dauguma...Paklausykite,gal išgirsit ir, tamsta,...youtube.com/watch?v=6ZIYUTfuA7g

Dzūkija>47. lada2016-05-08 17:53

Gaila,kad neišgirdote...belieka viltis,kad dar ne vakaras...

lada2016-05-08 17:48

Dzukijai - paciam (-ciai) nepakanka nuovokos susivokti, kad nieko nezinote apie Ukraina ir jos zmones - gal ten net nebuvote. Bet va pasneketi - Jus jau 'zinovas'. Jei tik apsinuodijote per Maskos TV kanalus, dar yra sansu atsipeiketi, jei kiti motyvai (kur anksciau rasiau)- sedekite ant sofkes ir dziaukites savimi. Na, ir atsisveikinsiu, todel nezinau, ar sureaguosite i si komentara. Manau, neverta - nes nei manes, nei kitu 'neuzkresite' savo primityvokai uzkoduota logika.

Dzūkija2016-05-08 17:42

Nenoras ir negebėjimas susivienyti - didelė bėda...Tai bent jau pabandykime solidarizuotis,jeigu esate lietuviai...bent parodykite gerą valią...pirmiausia išsimuškite "geležinę logiką iš geležinių galvų"...P.S.citatos autorius Donda...Pagarba...

Dzūkija>42. stasys2016-05-08 17:37

P.S. nepamirškite pagalvoti ir apie V.Landsbergio geležinį šūkį : Padarykime Maidaną visoje Ukrainoje...Kraupoka !!! ar tamstai NE ???...

Dzūkija>42. stasys2016-05-08 17:33

Nesiruošiu prieš tamstą teisintis...Jeigu "Tik pati tauta gali nuspręsti ar tos sąlygos revoliucijai jau pribrendusios" čia apie Maidaną - tai noriu paklausti : - kas yra Ukrainos tauta ? Ta saujelė aikštėje šalia Chreščiatiko ???...Atsakykite sau...,man nebūtina...

Dzūkija> 41. lada-40-tam2016-05-08 17:28

Kaip tamstai viskas paprasta...ir primytyvu - jeigu ne su jumis,tai reiškia prieš mus...Jeigu ne konservatnykas,tai - kremliaus agentas...Atsipeikėkite !!!

stasys2016-05-08 16:40

Dzūkija ..perlenkėte padorumo lazda bent du kartus ..o tai kaip tada pavadintumėte Lietuvos nepriklausomybes atgavimą ? Virtualia simuliacija iš vakarų ? Tenka sutikti su lada dėl tamstos ..iš istorijos pamokų reikia mokytis, o ne simuliuoti jos istorinius faktus ...po galimais priedais. Tik pati tauta gali nuspręsti ar tos sąlygos revoliucijai jau pribrendusios.

lada-40-tam2016-05-08 16:31

atau, kad ir ant Ukrainos, ir ant Lietuvos - bent taip pasirode) Jums is tikruju nusispjaut. Tikrasis Jusu dalyvavimas komentaru 'debatuose' greiciausiai yra nostalgija sovietiniam rezimui ar atidirbinejimas valstybei su Kolymos lageriais - kas galetu paneigti, kad tai netiesa. Bijau, kad Jums to nesuprast, todėl negaisiu laiko. Sekmes nemaskuojamame Kremliaus ir Putino palaikyme. Tik gaila sito portalo, nes vis dar gerbiu Naka.

Dzūkija>lada2016-05-08 15:56

Tamstos komentarai kliedesiai,švelniai tariant,o tiesiai šviesiai - briedų briedas !!! Tamsta nesate vienišas/-a su tokiais moksliniais darbais,bėda ta,kad tokiuose veikaluose sunku rasti bent kokį racionalų grūdą,tik bandymai įtikti sponsoriams... Na,o jeigu sekate "intensyviai ... ivykius Ukrainoje ir Rusijoje",tai bent minimaliai būkite objektyvus/-i ir, patartina,nuo pradžių - nuo Maidano - kaip galėjo tai būti kova prieš oligarchus,jeigu dabartinis Ukrainos prezidentas - oligarchas Nr. 1... Gal pabandykite suprasti,kad Maidanas tik eilinis, pažadais apie Ukrainą iki Uralo,pamaitintas perversmas...

svarbu2016-05-08 15:20

sitas nuzmogejes Baciulis uz mirties bausme popieziui?

lada 362016-05-08 14:46

As nelyginau Maidano su Garliava. Tik parodziau, kad tie Ukrainoje, tiek Lietuvoj yra skirtingu moraliniu ir politiniu poziuriu zmoniu, ir tai daznai trukdo pozityviai vystytis valstybei. Todel geriau nesikabinekit - as cia ne mokslini darba rasau, o laisvai reiskiu savo nuomone, nieko, beje, neizeidinedama. Tragedija Odesoje baisi, kaip baisus ir jos netyrimas. O kai kurie pavadinimai po zuvusiuju nuotraukomis yra tycia klaidinantys - Profsajungu rumu viduje buvo tik 'savi', todel ju niekas is degancio pastato nemete - patys issokdami bande gelbetis nuo ugnies. Ir issokusiuju niekas nedauze, ir net padejo gelbetis, kai tapo aisku, kad pastatas uzsidege. As toli grazu negiriu Lietuvos valdzios del vidaus politikos, del neimanomo isgyvenimo lygio, del pinigo pergales pries sazine ir paprastus, normalius zmones. Bet palaikau jos pozicija Ukrainos atzvilgiu. Tiesiog intensyviai seku ivykius Ukrainoje ir Rusijoje. Nors tam itakos negaliu padaryti, bet is sios ,diskusijos' papildomai darau isvadas, kad daug kam cia viskas visur blogai, o pagrindine platformine mintis - tik Putinas visur saunuolis. Tai neverta ir gincytis.

Andrius2016-05-08 14:35

Vargas šaliai, kurioje tokie išgamos kaip bačiulis ir auštrevičius yra politikos ir žiniasklaidos elito atstovai.

aAlgirdas-ladai(35)2016-05-08 14:09

tokio "išsamaus" paaiškinimo apie Ukrainą dar neteko skaityti. Necituosiu visko tik pacituosiu išvadą:"Todel ir stringa Ukrainoje reformos." Kas gi dėl Maidano palyginimo su Garliava - atsiprašau, nerodykite savo unikalaus išprusimo.

lada 25-tam ir co2016-05-08 13:28

Janukoviciaus bendrazygiai ir oligarchu statytiniai Odesos ivykiu metu butent vadovavo Odesos jegos strukturoms. Beje, didele dalimi tebevadovauja ir dabar. Ir ne tik Odesoje, ne tik jegos strukturoms. Todel ir stringa Ukrainoje reformos. Karsta informacija - tai 2014 m geguzes pradzioje, tuoj po ivykiu skelbta zurnalistu atskleista informacija, kuri kai kam oi kaip nenaudinga. Odesos tragedija - tai surezisuotos kremliuje (ar su jo zinia) pradzios ir spontaniskos reakcijos i tai tragiska pasekme. Maidanas Ukrainoje uz laisve nuo oligarchu tik is dalies laimejo. Kova tebevyksta. O Lietuva taip pat ne visa verke, kai Garliavoje kiti (savi) klanai zmones talze ir tyciojosi is tu, kurie norejo apsaugoti vaika ir teisybe.

to 33 Stasiui2016-05-08 00:04

Neapsimetikėk, kad tai tavo nuomonė. "Tavo" nuomomė įtartinai sutampa su konservatorių, lietuviškųjų fašistų nuomone. Geriau eik ir sugiedok eilinę odę tvartelio sąvininkui.

stasys to 312016-05-07 15:11

teisingai nutarėte ..kai žmogus ribotas savo nuomone ..jam neverta veltis į diskusija .Taip galima ne tik kelnes nusimauti bet ir savo dvasios 'groži'visiems parodyti ..Mielieji pratinkitės girdėti kita nuomone.. ji paprastai nebūna graži ...ir saldi. Tokia jau ta tiesa .

aAlgirdas-ladai(2)2016-05-07 14:36

labai patiko sakinys:"Kiek skaiciau karstos informacijos,", kurius pilnai atspindi pačios informacinius šaltinius. Teturiu vieną pasiūlymą -skaitykite ne karštą informaciją o RIMTĄ (tiesa mūsuose tai padaryti ne galo sudėtinga). Kas gi dėl "Stasio" komentarų - laikausi savo nuomonės - jam save gerbiančioje žiniasklaidoje ne vieta

pritariu 23 ir 242016-05-07 13:27

ignoruoto stasio komentarus visiškai nekreipiant į juos dėmesio ir neatsakinėjant.

jooo2016-05-07 04:09

stasiukasas sovietmeciu garantuotai buvo idejinis komunistas.100%

tai2016-05-07 04:04

du padarai ,kuriu tikrai nebutu gaila.

vajezau2016-05-07 03:23

du vabalai dziaugiasi. Antrame aukste buvo mano vyras. Dauguma ukrainieciai, nekalti, bet susaudyti, amzina jiems atilsi. Jie buvo beginkliai, uzklupti netiketai, yra video, bet as jau nezinau.

stasys2016-05-07 02:05

Kai žudomi žmonės nėra skirtumo kas jis ir pavardės tuo momentu jo niekas neklausia .. bet jei bandai suprasti viso to priežastis .. jos tampa svarbios .. svarbios kaip ir amžius .. socialinis sluoksnis to žmogaus. Bėda kad Jus VATNIKAI taip prisirišę prie tos švelnios matūškos paklodžių .. kad sunkiai beatskiriate .. kur problemos šaknis o kur tik tąsa visu tu įvykiu . Aš parašiau tik sakinį o tamstos pridėjote tai ką rašote . Baimė tiesai .. tamstu duona .. skanaus.!! Vilte .. užspausk ir laikyk ... o aš skaičiuosiu.. (šaipausi). :)

Darijus2016-05-07 01:40

Ir paneikite kas nors, kad kocervatnikai ir Co. - ne fašistinė partija. Slava Ukraine. Durakam slava. Kažkaip matau, kaip Audrius Bačiulis Osvencime, dujų kameroje, naudoja Ciklon'ą B, reikia juk naikinti parazitus.

Paprastas> "lada"2016-05-07 00:12

Suprantama, kada reikia uostyti amerikietišką „prakaitą“(Šiauliuose), atsiranda atitinkamas refleksas(kaip pas „Stasį“) ir Džordžo Sorošo (George Soros) „ideologija“ – Amerika aukščiau už viską. Tik patarčiau vietoj „Kas galetu paneigti,(... )?“ , pirma apsvarstyti „Kas gali patikėti tuo, ką aš jiems bandysiu pakišti?“ ... „Kiek skaiciau karstos informacijos(... )“, o tu atvesk ir prisimink, kad Janukovyčius dar vasario mėn. pabėgo į Rusiją. O „futbolo aistruoliai“, apdaužė jo palaikančius žmonės(autobusus kurie važiavo į Kijevą), aplankė visus miestus ir „miesto jegos strukturoms jau nevadovavo Janukoviciaus bendražygiai“ ir t. t. O 2014 metų kovo mėn. Krymas prisijungė prie Rusijos ir t. t. iki 2014 m. gegužės 2 d. ... Tavo įvykių „ciklas“ man primena fašistus ir Reichstago padegimą.

viltė2016-05-06 22:04

Ar taip sunku ignoruoti visokias šiukšles - nebus dėmesio - nebus ir šiukšlės .

to v.b.2016-05-06 21:50

Pritariu jums. Bėda tame, kad mes per daug dėmesio skiriame šitam provokatoriui. Pažiūrėkite, visą diskusiją suš...šitas trolis.

U-2 to 16. stasys2016-05-06 21:41

Stasiukasai, Stasiukasai, kaip tau sekasi pragyveni is debilams priklausancios menkos invalidumo pensijos? O gal tu, prisiduri pardavinedamas is senelio zydsaudzio paveldetus auksinius zydu dantis? Pakeisk tik viena zody - "Vien Zydiškos pavardės .. ta daug ką pasako" ir eik pas Zingery...

V.B.2016-05-06 21:31

16.stasys "Vien Rusiškos pavardės ..." va,Stasys,tai tipinis Lietuvos urvinis patriotas.Tokie pat patriotai-nacistai,1941 m. medžiojo bendrapiliečius su žydiškom pavardėm,dabar žymė- Rusiškos pavardės ...

Stasiui2016-05-06 21:28

Jūs tamsta fašistas ar tik banalus konservatorių trolis? Koks skirtumas, kokia žmonių tautybė? Ar manote, kad žmonių žudymas yra pateisinamas?

to 162016-05-06 21:09

tu gali buti nors ir su dieviska pavarde,vistiek dvoksi siknos prakaitu.

Oho2016-05-06 20:54

O siaube... kad jiems liežuviai nudžiūtų. Normaliam žmogui kiekviena gyvybė yra svarbi ir visada suvirpa širdis, kada ji užgęsta, tegul ir ne paties geriausio žmogaus. Manau, kad tokius komentarus rašančius anksčiau ar vėliau nubaus Dievas.

yel“l“ow submarine apie 15. lada2016-05-06 19:57

matau išsigimėliui stasiui, šiandien toliau sėkmingai dvokiančiam, į pagalbą atskubėjo sekanti litchuanijos ponosklaidos “žertva“ - beretoidinis veršis ... , - todėl, nekartodamas visų tų epitetų, kurių ponas šiandien dar kartą nusipelno savo kliedesiais, priminsiu tik - ne tiek ponui, atsiprašant, kiek visiems , kad vienas žinomiausių ir artimiausių “janukovičiaus bendražygių“ yra paršas , o šlipsaėdis , tas “nesusitvarkantis su korupcija geradaris“ , yra ne kas kitas, kaip karo nusikaltėlis, analogiškas paršui, kuris yra daugiau kaip tūkstančio civilių nužudymo p. osetijoje 2008 m. kaltininkas ... , - tačiau gruzijos teisėtvarka siekia jo ekstradicijos net ne dėl šio nusikaltimo, o dėl dugybės milijonų gruzijos biudžeto lėšų iššvaistymo - paprastai sakant - vagysčių ! - taip kad , prieš dalinant patarimus ekspertų redaktoriui, ponui klounui reiktų turėti bent jau minimaliausius mąstymo ir suvokimo įgūdžius :)

stasys2016-05-06 18:53

Vien Rusiškos pavardės .. ta daug ką pasako .

lada2016-05-06 18:11

O siu skaudziu ivykiu netiria todel, kad didzioji dalis dirbanciu Odesos jegos strukturose yra tie patys asmenys. Negi savo ir savo draugeliu darbelius tirs? Net Saakasvilis su jais negali susitvarkyti, nes jie labai itakingi is suauge su korumpuotom centrinem strukturom.

Sulauks2016-05-06 17:58

Sulauks jie Dievo bausmės, kaip jau sulaukė šiandien ata Kraujutaitienė.

lada2016-05-06 17:51

Be abejones, visu zuvusiuju ir nukentejusiu nuosirdziai gaila

lada2016-05-06 17:49

Redaktoriui vertetu pasiskaityti komentarus ir nuspresti, ar verta savo energija eikvoti siam kontingentui. Nebent tikslas yra padiktuotas ne is vidinio pasaukimo.

Senas komunistas2016-05-06 17:46

Taigi, Lietuva savo stichijoje.... Lietuvos pozicija Ukrainos klausimu tik parodo visą imperialistinio kapitalizmo puvimo procesą, tiek ir, visų pirma, su jo ekonominėmis konvulsijomis (besikartojančiomis finansinėmis krizėmis ir imperialistiniais karais), tiek ir kultūrinėmis-socialinėmis pasekmėmis... Šiuos įvykius reiktų analizuoti Lenino išvystytos imperializmo, kaip monopolistinio kapitalizmo, teorijos pagrindu. Supratus šią teoriją, viskas stoja į savo vietas...

dveidziu pasaulis2016-05-06 17:02

Lietuvos purvasklaida,tai visiskas dvigubu standartu pasaulis,pagristas ant melo ir propogandos. propagandos ir melo. taip jie susikuria sau terpe toliau valdyti zmones ir kimsti savo pinigines! Kol Lietuvos zmones nepasieks "kritines mases" tol turesime koncervatniku,socdemu-slyksdemu ir kitu pusbanditisku partiju dominavima,o "kritines mases" Lietuvoj niekad nepasiekti,nes sudarytos salygos visiems nepatenkintiems begti is musu salies... Juokingiausia,kaip su baisia kancia veide ir su apsimestinu gailesciu saukiama,apie vienu zmoniu nuzudyma ir beveik neprisidendus dziaugiamasi,apie kitu zuti ir nuzudyma,nes jie gal turi savo nuomone neatitinkancia Vakaru geopolitini poziuri. Bet kaltinti vien tik Lietuvos politini korumpuota ir parsidaveliska elita man nesinori,zmones irgi turi prisimti atsakomybe,nes tik sedint namie virtuveje ir kalbant kaip viskas blogai 25 metus ir nieko nedarant,o laukiant kol kazkas gal kazka pakeis ,kalbant kad turi uzaugti nauja karta,tai to niekad nesulauksime!! bet uz tai bijoti del savo "barachlo" ir darbo uz 400euru tai lietuviai kaiop tik tokie kurie ir nusipelno tokiu politiku kurie juos kvailina,mulkina ir ju saiposi ir toliau gyvena,neblogiau kaip rusu oligarchai...

Mindaugas2016-05-06 16:09

koncervatoriai dirba rusijos naudai, todel visaip stengiasi kad niekas neitartu. irodymu daugiau nei pakankamai

Andrius2016-05-06 15:57

Tegul issisi ramybeje Jie. Man is galvos vis neiskrenta mintis, kad tokie baciuliai, austreviciai, jei neduok dieve, Lietuvoje ivyktu koks konfliktas, susietas su Rusija, kaip naciu laikais rudmarskiniai tokie budavo, kurie eidavo ir dauzydavo zydus. Taip sitie eitu pirmose eilese ir jei patys zmoniu nezalotu, taciau pirstais rodytu, kuriuos zalot. Slykstynes

U-2 to 6. yel“l“ow submarine2016-05-06 15:47

Matote kolega, nr.2 lada, yra visai ne "lada" o tikru tikriausias opel kadetas, kuriuo privilegijuotas Vyr. Ozys jaunysteje vazinejo y konservatorija destyti marksizmo - komunizmo. Ytarumas yra jo surudijusiuose genuose.

yel“l“ow submarine to 2. lada2016-05-06 15:20

bent gramą gėdos turėtum, beretoidini išminčiau, - jei būtų bent tūkstantoji dalis to, ką tu čia priskiedei, iš kažkokių sichoukrpinės pornosklaidos nuobezdų, kaip paskutinis , atsiprašant, *****, tai per du metus būtų tiek malkų iš to priskaldyta, kad MH17 tragediją “puošiantis“ melas atrodytų kaip teniso kamuoliukas, lyginant su mėnuliu .... , - ir galų gale - lochozaure, nelaku ir ne vietoj užgimęs ! - kiek tų “futbolo aistruolių“ (tpfu, net kabutėse gėda rašyti) buvo nušauta ar bent sužeista su tais antimaidaunininkų ginklais ???? - išmesk tu tą sąvo makaulę kuo greičiau ir kuo toliau - kam kasdien tampytis absoliučiau nenaudingą ir supuvusį daiktą ? :)

Nu jo...2016-05-06 14:32

Retorinis klausimas: ką galima pasakyti apie politines partijas, savo gretose priglaudusias silpnapročius, VIEŠAI besidžiaugiančius įvykdytomis masinėmis žudynėmis. Tai gal tegu konservatoriai ir liberalai tegu pagaliau žmogžudžių ir karinių nusikaltėlių garbinimą įtraukia ir į savo oficialią partijos programą, nes tūlas lietuvaitis gali ir neįvertinti lietuviško politikumo klounų kruvinų pomėgių. Durakam slava, Salo ukropam, bl...

viltė2016-05-06 13:59

Ar atsirado nors vienas žmogus , kuris galėjo ramiai peržiūrėti nuotraukas žuvusiųjų , išskyrus šiuos , ir jaučiu , yra ir daugiau išsigimėlių , kurie neapsakomai mūsų gėdai , sėdi sau ramiai valdžios struktūrose , tai yra baisiau , nei galima manyti ...

U-22016-05-06 13:58

Tikiuosi, kad po prakaituoto ir smirdancio kiauliazandzio Baciulio ir nusibadavusio liberasto Ausreviciaus mirties, vien uz sita pasifeisbukinima velniai juos abu virs smaloje ir krus milijona metu.

lada2016-05-06 13:45

Kiek skaiciau karstos informacijos, Odesos milicijos ir prokuraturos vadvaujantys asmenys kaip tycia buvo sukviesti i pasitarima, kuriame jiems buvo isakyta isjungti telefonus. Ir jiems nebuvo imanoma prisiskambinti del ivykiu pradzios. Tuo metu miesto jegos strukturoms vadovavo Janukoviciaus bendrazygiai. Kas galetu paneigti, kad butent jie ir surezisavo skaudu spektakli. Net buvo isdalinti ginklai antimaidano atstovams, kuriais jie saude i futbolo aistruolius, zygiavusius su antiputiniskais lozungais. Ir tik tada pasipiktine futbolo aistruoliai puole varyti antimaidanininkus is Kulikovo aikstes. Sie ivykiai 'naudingi' Kremliui ir Janukoviciaus bendraminciams, o nukentejo zmones.

V.B.2016-05-06 12:53

Žvėrys,žvėrys,žvėrys...O tokie kaip Auštrevičius?duok tokiems valia,tai vėl kaip 1941 m.varys ir vers "vatnikus","koloradus" ir visus kitaip mastančius į tranšėjas.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi