Absurdo teatras Lietuvos teismuose tęsiasi. O gal tiksliau – jis įgyja vis bjauresnes grimasas, atidengia vis kraupesnius teisinio nihilizmo, ar dar tiksliau – sąmoningo nusikaltimų dangstymo pavyzdžius.

Visa tai stebint, belieka tik dar kartą konstatuoti jau šimtąkart įvardintą faktą: Lietuvos teisėsauga atsidūrusi klaikioje, tiesiog protu nesuvokiamoje duobėje, kuomet sunku kalbėti ne tik apie elementarų įstatymų paisymą ar profesionalumą, bet ir apie elementarų žmogiškumą, sąžinę, gėdą. Kaip ir kokiais terminais galima pavadinti reiškinį, kuomet sąmoningai ir tiesiog ciniškai teismo procese ignoruojami tiesą liudijantys faktiniai įrodymai, filmuota medžiaga bei profesionalių specialistų pateikti medicininiai dokumentai?

Kaip įvardyti veiksmą, kai teisėjas, žinantis įstatymus ir akivaizdžiai matantis objektyvius duomenis, t. y.

viena, savo nutartyje rašo visai kita? Ar tai – ne nusikalstama ir iki protu nesuvokiamų kraštutinumų ciniška teisėjo veika valstybės vardu, kuri negali būti nevertinama aukščiausių šalies teisinių instancijų, o pirmiausia – Gintaro Kryževičiaus, kaip vieno iš atsakingiausių už tiesos saugojimą ir gynimą Lietuvos Respublikoje?

Kiek laiko dar mūsų šalyje bus viešai demonstruojamas siaubingas teisinis cinizmas, nesiskaitymas su tiesa ir manipuliatyvus savo pareigų atlikimas, kai įstatymo instrumento galia viešai išteisinami kaltieji, tokiu būdu ne įteisinant tiesą ir Konstituciją, bet verčiant mūsų valstybę teisėsaugos kloaka?!!!

Gyvas ir ,,šviežias" to pavyzdys – Vilniaus miesto 1 apylinkės teismo teisėjų kolegijos sprendimas. Kolegija, susidedanti iš kolegijos pirmininkės Eglės Žulytės-Janulionienės, kolegijos teisėjų Mariaus Bajoro ir Gintaro Pašvensko, 2012-06-29 nutartimi atmetė mano skundą dėl neteisėtų antstolės Sonatos Vaicekauskienės veiksmų 2012-03-23, vykdant Kėdainių rajono apylinkės teismo teisėjo Vitalijaus Kondratjevo 2011-12-16 sprendimą.

Nutartyje konstatuojamas faktas, jog antstolė veikė teisėtai, neviršydama kompetencijos , todėl darytina išvada, jog pareiškėjos Neringos Venckienės skundas dėl antstolės Sonatos Vaicekauskienės veiksmų atmestinas kaip nepagrįstas (CPK 513 straipsnis).

Dirbusi teisėja trylika metų, negaliu nevertinti tokio klaikaus teisinio nihilizmo, kuris prašyte prašosi viešo svarstymo ne tik kaip neprofesionalus darbas, bet kaip nesąžiningas ir tiesiog nusikalstamas tyrimas, kaip ciniškas pasityčiojimas iš mažametės aukos kančių, kaip bjaurus spjūvis į nepriklausomos valstybės žmonių, daugybę aukų sudėjusių už elementarias demokratines žmogaus laisves ir orų, pilnavertį gyvenimą, už teisę į tiesą, veidus .

Kas atlikta ne taip, kaip privalėjo? Skundžiamoje nutartyje visiškai neįvertinti mano skunde nurodyti objektyvūs S. Vaicekauskienės kaltę įrodantys motyvai, nepasisakyta, kad teismo sprendimą neleistinai vykdė mažametės apsaugą nuo nusikalstamo poveikio organizavę bei atlikę pareigūnai (apsaugininko žodžiai mergaitės močiutei: „Ponia, Jūs turite vykdyti teismo sprendimą“ – ar tai jo kompetencija?! ), kad antstolė S. Vaicekauskienė sudarė visas sąlygas L. Stankūnaitei ir apsaugą nuo nusikalstamo poveikio organizuojantiems bei vykdantiems pareigūnams naudoti prievartą prieš vaiką, kad ji tos prievartos nenutraukė.

Dar daugiau – nutartyje net nepasisakyta apie teismui pateiktą Teismo medicinos specialisto išvadą dėl mažametės sužalojimų 2012 m. kovo 23 d. , kuria nurodyta, jog mergaitei nustatyta: vienas odos nubrozdinimas – krūtinės dešinėje bei du odos nubrozdinimai krūtinės ląstos kairėje pusėje, viena poodinė kraujosruva kairėje pažasties duobėje; mažametei padarytas nežymus sveikatos sutrikdymas.

Nekalbant apie visa tai, nutartyje nebuvo pasisakyta vienu svarbiausių klausimų – liko visiškai neįvertintas reikšmingas medicinos dokumentų išrašas apie mažametei išsivysčiusį potrauminį stresą (! ) po dramatiško 2012-03-23 d. ,,ėmimo". Teismui juk buvo pateiktas net ne vieno gydytojo, o visos didžiulės gydytojų grupės – Psichikos sveikatos centro vadovės Vidos Matulionienės, Vaikų ir paauglių psichiatrės Vitalijos Kaminskienės, Medicinos psichologės Dainos Taparauskienės mažametės mano globotinės medicinos dokumentų išrašas, kuriame nurodyta, jog mergaitės psichikos būklė po kovo 23 dieną patirtos fizinės ir emocinės prievartos pakito , kai netikėtai bandyta ją jėga paimti iš globėjos ir senelių namų, kuriuose vaikas augo kelerius metus ir kur buvo pripratęs, emociškai sutapęs.

Mergaitė aktyviai priešinosi, klykė prievartos veiksmo metu; fizinė prievarta buvo taikyta ir prieš svarbius pacientei asmenis; sveikatos pokyčių simptomai išryškėjo per porą savaičių nuo traumuojančio įvykio ir tebesitęsia, praėjus pusantro mėnesio po jo ; išdėstyti duomenys leidžia diagnozuoti: F43. 1 (Potrauminio streso sutrikimas).

Tokie faktai tiesiog stulbina ir norisi viešai paklausti: nuo kada profesionalių, kompetentingų, patyrusių medikų išvados Lietuvos teismams yra tapusios nereikšmingomis ir nevertintinomis, tiesiog – niekinėmis?!!! Ir – nuo kada jos gali nublankti prieš anstolės S. Vaicekauskienės pozicijas? Kokioje pasaulio teisinėje valstybėje propaguojama tokia nauja ir negirdėta ,,teisinė" praktika?

Ir kiek profesionalių medikų turi pasirašyti po pažyma, kad ji taptų galiojančiu faktu Lietuvos teisme? Ar teisiniams šalies autoritetams – gerb.

G. Kryževičiui, prof. V. Nekrošiui, Teisingumo ministrui R. Šimašiui tai atrodo priimtina teisėjų veiksmų strategija, siekiant įvertinti objektyvias veikos aplinkybes? Ar jiems šis faktas niekaip nekliūva?

O gal tai – aplaidus neprofesionalių teisėjų darbas, klaida, ir jie už neprofesionalų pareigų atlikimą baustini?

Dar vienas faktas, liudijantis priimto sprendimo neadekvatumą, yra video įrašas http://www.youtube.com/watch?v=GxUjZfBwzSk&feature=g-vrec, kuris buvo pateiktas teismui. Jis patvirtina, kad mažametės atžvilgiu buvo naudojamas smurtas, kad ji buvo sužalota.

Tuo tarpu teismas nurodo, jog iš įrašo matyti, kad antstolės nurodymu joks smurtas mažametės mergaitės atžvilgiu nebuvo naudojamas. Deja, teismas nepasisako, kad pagal Antstolių įstatymą, Sprendimų vykdymo instrukciją, Civilinio proceso kodeksą antstolė kaip vienintelis sprendimo vykdymą organizuojantis asmuo privalėjo nutraukti prievartos naudojimą vaiko atžvilgiu, bet to nepadarė.

Akivaizdu, kad ji nesilaikė 2012 m. kovo 22 d. Kėdainių rajono apylinkės teismo nutarties, kad prievarta gali būti naudojama ne prieš vaiką, o pašalinant kliūtis sprendimui įvykdyti (CPK 764 str. 4 d. ).

Akivaizdu, kad būtent antstolė S. Vaicekauskienė, galimai piktnaudžiaudama tarnyba bei viršydama jai suteiktus įgaliojimus, nesilaikydama įstatyme ir poįstatyminiuose aktuose nustatytos teismo sprendimų dėl vaiko perdavimo vykdymo tvarkos, 2012-03-23 organizavo priverstinį mano globojamos mergaitės perdavimą jos motinai L. Stankūnaitei , tam pasitelkdama kaukėtus liudytojų ir nukentėjusiųjų apsaugos valdybos pareigūnus, nors teismo sprendimų vykdymas neįeina į jų funkcines pareigybes.

Vaikas smurtinio akto metu patyrė neišmatuojamai didelę psichologinę traumą: siaubingą išgąstį dėl netikėto veiksmo pasijutus tiesiogiai grobiamam, baimės dėl galimo išplėšimo iš saugių namų ir aplinkos, mano, jos tetos ir globėjos, ir senelių netekimo. Ją neabejotinai siaubingai išgąsdino matyta apsaugininkų kaukėta „teroristinė“ išvaizda ir smurtas prieš artimus bei kieme ją saugojusius žmones.

Mergaitė atpažino, kad tai buvo tie patys persirengę policijos pareigūnai, kurie pakaitomis saugodavo ją ir L. Stankūnaitę.

Mergaitė buvo sužalota ir psichologiškai, ir fiziškai.

Taip ir norisi atvirai paklausti teisėjų, ar jie, peržiūrėję vaiko prievartinio perdavimo vaizdo įrašą, iš tiesų nematė, kad jame buvo daugiau negu aiškiai užfiksuotas L. Stankūnaitės ir mažametės apsaugą nuo nusikalstamo poveikio vykdančių pareigūnų smurtas?

Smurtas mažos mergaitės, jos senelių, močiutės sesers atžvilgiu? Šitai matė visa Lietuva, o daug kas – netgi iš labai arti, ir dabar plačiai apie tai kalba.

Ne tik viską patyrusieji, bet ir žurnalistai, turintys filmuotą medžiagą. Tai kaip čia yra?

Kodėl teisėjai ,,nemato" to, kas objektyvu? Kas tuomet galėtų paneigti, kad jie deramai objektyvias aplinkybes ,,mato" kitose bylose?

Gal tuomet svarstytinas klausimas apie jų darbingumą ir kompetenciją? Ir tai vėlgi – tiesioginis klausimas gerb.

G. Kryževičiui.

Nes Lietuva nori ir turi teisę į kokybiškus teisėsaugos darbinius veiksmus, kurie nekeltų tokių pagrįstų abejonių ir dar daugiau – nekraupintų visuomenės bei nežemintų pačių teisėjų vardo, nepurvintų šalies teisėsaugos.

Visos su pedofilijos istorija susijusios bylos – akivaizdžiai smukdančios Lietuvos teisėtvarkos autoritetą šalyje ir pasaulyje, lėmusios visišką visuomenės nepasitikėjimą sava teisėsauga, o kartu – ir visa valstybe. Ir kaip tiesa bebūtų dangstoma, kokiomis priemonėmis – įmantriomis ir brutaliomis – bebūtų dengiama, jos siūlai vis tiek lenda lauk.

Ir lįs, paversdami ne vieną savigarbą ir orumą praradusį, savo sąžinę bei teisinį žinojimą paniekinusį teisės ,,korifėjų" apgailėtina karikatūra. Nes ši tiesa – tiesiog perregima.

Mažos mergaitės kančios akivaizdžios visiems Lietuvos žmonės, išskyrus – Lietuvos teisėsaugą.

Naujausi

Komentarai (100)

Rikiuoti
aurimas2012-07-17 17:27

kodel trinat komentarus,patvoriniai???vakar vakare parasiau,dabar jau dinge..ten nebuvo nieko izeidziancio...ten tik buvo issakyta kitokia nuomone...mes irgi norim TIE-SOS.. venckienei jau laikas i kalejima..

aurimas2012-07-17 04:38

NU NEGALIU..LOGIKOS VISAI NERA PAS JUS,VENCKIENES IR KEDZIO GARBINTOJAI... LABAI DZIAUGIUOSI,KAD JUSU GRETOS GREITAI RETEJA... NERINGUTE,DZIOVINK DZIUVESELIUS...JAU LAIKAS RUOSTIS I PANEVEZI..ATSIBODO JAU TAVO NESAMONES///

aurimas2012-07-17 04:31

SVEIKI NEVYKELIAI...53 %!!!!!!!!KA JUS CIA NUSISNEKAT...VISAI JAU SMEGENYS SUPUVO NUO STOVEJIMO PRIE TVOSOS!!!!NERINGA SES I KALIUZE..FAKTAS..

o2012-07-16 15:03

ar bedarbe laima, dauzoma jos aplinkos ir kalinama tarp keturiu sienu, apsauginiu stumdoma kaip siuksle gali buti gera motina mergaitei?

nesvarbu2012-07-16 06:10

cha neturi ka veikti ir rasai ,nebegerk prietranka

Hm2012-07-16 04:49

ne tik atstatydinti, bet ir nuteisti-tiems isgamoms tik pragare degti...

Kvailu ne tampama,2012-07-16 04:44

juo jau gimstama(cia ne apie psichines ligas, bet zmogaus ypatybes). Todel atleidziame tau, cha. N. Venckiene buvo ir globeja gera, ir savo darbe perspektyvi, ir politike bus puiki. Tik beda, kad jos gyvenime atsirado tokiu puvesiu, kurie pleciasi ir neleidzia normaliai kvepuoti. Is N. V. ir vaikas atimtas neteisetai, ir teisine nelieciamybe, ir siekimas doktoranturos-zlugdo zmogu kaip imanydami. Beliko atimti teise buti isrinktai Seime ir laisve-butu ivykdytas supuveliu planas 100%. Bet sie puvesiai uzmirsta, kad liekame mes-Lietuva, visu nesuzlugdys ir nenuteis.

dabar arba po minutės2012-07-16 02:06

niekas nepasikeis savaime,jau per daug užimta gaujos,tik tikri rinkimai ir tai galimas klastojimas,nes jau matosi,kad bijo,jau dabar pradėjo klastoti ir skelbti savo naudai,žmonės ,būkime protingi,neapsirikim eilinį kartą.Jeigu teisėjai taip daro,reiškia yra nurodymai,nes savavališkai nedarys.

nejuokinkit2012-07-16 01:46

uz Drasos kelia balsuoja tik tos partijos puslapyje, ar nedaeina net tiek?:))))

cia vel as2012-07-16 01:45

bet kaip visa tai sustabdyti.juk baisu ziureti ir klausytis ,kaip iskraipomi faktai .i ka kreiptis del tieSOS

lionginas2012-07-13 21:34

P.kom. kodėl varote į vienus vartus ,nuo to TIESA nepaiškės ir jos nepadidės.Tikites kad žmonės pamirš penkių ,gal keturių metų įvykius ir TIESA PATAPS kokios kažkam norisi-NEMANAU....

lionginas2012-07-13 21:33

P.kom. kodėl varote į vienus vartus ,nuo to TIESA nepaiškės ir jos nepadidės.Tikites kad žmonės pamirį penkių ,gal keturių metų įvykius ir TIESA PATAPS kokios kažkam norisi-NEMANAU....

mama2012-07-13 21:16

Tik už Drąsos kelią.Teisėjai,prokurorai,policija privalės atsakyti už savo neteisėtus veiksmus.Minia nori TIESOS ir mes ją turėsime.

debeselis2012-07-13 19:55

Deimantėlė teisingai sakė ,,žmonės jus ar ne žmonės".

debeselis2012-07-13 19:53

Man atrodo, kad jie visi iš tiesų nekenčia Neringos, bet ir pavydi. Pavydi to, ko pas juos ir su žiburiu nerasi, ką jie seniai savyje išniekino ir pardavė už pinigus. Pirmiausia garbę, tyrą sąžinę. Pavydi Neringai visko-dvasios stiprybės(kuria tikrai apdovanojo Dievas), tvirtumo, nepaperkamos sąžinės, puikių žinių, logiško mąstymo, gebėjimo taip šventai nešti didelį skausmą ir nepalūžti, dabar jau galų gale pavydi ir populiarumo. Istorija ir tauta sustato viską į savo vietas, ir niekšai visada išmetami į šiukšlyną, o garbingi tautoje apdainuojami. Nesuprantu tik vieno, kaip gali taip patemti protas, kad leistų savo pavardes į apyvartą tapti anekdotų turiniu, pašaipų, jau nekalbant prakeiksmu. Vargšų vargšai dvasios skurdžiai. Jie visi kartu paėmus neverti ir vieno šios taip šventai kenčiančios moters pirštelio, Deimantėlės ašarų. Dabar dar pakėlė ranką ir mosikuoja kaltinimais seneliams mergaitėms. Jie visai prarado sveiką protą. Nes tai jau ne teisėsauga, o saujos būdas susidoroti su žmonėmis, kitaip tariant ,,žlugdyti oficialiai". Įdomu, jei paieškojus ir kitų liudininkų, ne vien Deimantėlė, juk negalėjo būti niekinama ji viena, tikrai turi būti ir daugiau, ypač vaikų namų vaikų.

jonas2012-07-13 19:33

Teisėsauga jau perėjo į lukašenkinę stadiją ir iš paskos seka žiniasklaida- nebėra LTV Kuolio, Dabkaus, Aleknonio. Paleckinė sistema dar tebegyvuoja nuo Justo laikų?

nuomone2012-07-13 13:04

pritariu, tai žmogus kuris neturi savo nuomonės, tik vartosi savo kėdėje ir atlieka kitų įsakytas užduotis.

pasiklydote?2012-07-13 13:02

siūlau savo nuomonę pareikšti lt rytas ar delfi, nes jūs ne čia pataikėte, ten visi įspūdingais žodeliais šaudosi ir vieningai balsuoja už neigiamus dalykus.

nuomone2012-07-13 12:59

pritariu, kad jau užtenka su jais terliotis, reikia kreiptis į kitą šalį.

nuomone2012-07-13 12:57

ponia Irena, jeigu Jūs tikrai Irena( pasitikėti negalima niekuo, nes sekamas mūsų kiekvienas žodis) pasižiūrėkite,,apklausa. lt" ir pamatysite , ar tikrai mažai žmonių viską žino. Jau vien užsinio lietuviai kiek žino. Paskaitykite laisvalaikiu knygą ,, Drąsiaus viltis išgelbėti mergaitę", ten viskas su dokumentais, parašais, nesutampančiais teisininkų sprendimais. Tikrai nieko slapto nėra, manau knygos turinį gali koreguoti, be tfoto su smurto žymėmis nelabai.

Irena2012-07-13 02:35

Be to reikia stengtis ne tik laimėti rinkimus, bet ir su kuo ir kaip vykdys darbus, kad žmonės rinkę Drąsos kelią nenusiviltų. Matyti neteisybę ir kažką daryti, kad tos neteisybės būtų mažiau, tai ne vienas ir tas pat.

Irena2012-07-13 02:33

gal klystu, bet man atrodo, kad Neringa nelabai objektyviai vertina situaciją dėl rinkimų. Ji mato ją supančių žmonių nuotaikas, bet juk supa tik maža dalis, daugelis mato tik televizijas, skaito lietuvos rytą ir net nežino kas iš tikrųjų vyksta.

Irena2012-07-13 02:24

manau reikia kuo daugiau stebėtojų per rinkimus, tada ir klastoti bus sunkiau. Reikia išmanančių žmonių, kurie organizuotų stebėjimą, apibendrintų rezultatus, kad apylinkėse suskaičiuoti procentai apygardose netaptų kitokiais procentais. Bet tam reikia visą šią "virtuvę" išmanančių žmonių.

zemyna2012-07-12 23:54

manau, pirmiausia reikia pasitelkti gerus advokatus,ieskoti zinomu, visuomenej garsiu zmoniu pvz. Motieka,Rasimavicius ,Slicyte ar pan. Reikia imti net kelis,prisiminkim kiek Paksui atstovavo,bet ir tai nelabai sekesi bent iki siol. Tik Strasburas padejo. Teisybes ,kol teisesaugoj nebus pokyciu ,greitai nebus. Net jei pasikeistu seimas,teisesauga labiau priklauso nuo prezidentes,o ji -nieko nedaro ir nedarys . Dar prezidentaus 2 metus. Taip,kad labai sunki laukia kova. Sekmes. Stiprybes. Nezinau,ar pavyks atsilaikyti pries sistema.

Mute2012-07-12 22:21

Reikia kreiptis tarptautiniu lygiu.Cia jums,Ponia Neringa zinot,kur.Nes tie lietuviski padugnes sutvarkys jus ir jusu seima.Laikykites.Didele dalis Lietuvos zmoniu balsuos uz jus.Jus drasi,stipri,protinga moteris.laikykites.

Vilke,2012-07-12 20:53

jeigu reikia išganytojos, reiškia yra DĖL KO užsiimti išganymu :)

to mes2012-07-12 19:18

kodėl tamsta kalbat visų vardu? Jei tamsta negerbiat Prezidentės ir siunčiat ją kažkur, tai toli gražu nereiškia, kad taip mano visi... Prašom kalbėti SAVO vardu, o ne apibendrintai, garbusis (-ioji).

...2012-07-12 17:52

Nu ir marazmais tikit, aviu banda :) Isganys jus Venskiene :)

Manau,2012-07-12 17:42

kad padėtis gali pagerėti tik išrinkus naujus drąsius , neturinčius ant savęs kompromato, žmones į seimą.

Roma2012-07-12 17:12

Tikrai nenorejo ir neuztare mazos mergaites.Nepraeis be atsako mergaites asaros maldavimai palikti ja ramybeje pas globeja ir senelius.Nerupi jiems ir kas dabar daroma su mergyte.DIEVAS atlygins uz gera gerumu uz bloga blogumu.Lazda turi du galus greit atsisuks ir jiems.STIPRYBES JUMS NERINGA.MES su JUMIS.

mes2012-07-12 11:33

NEBEGERBIAM prezidentes,tegu jinai eina kur nori,mums jos nebereikia.

Benas2012-07-12 03:16

Vieno garsaus zmogelio pasakyti zodziai. Kogda ja uslysu slova kultura, srazu chvatajus za pistalietom. GEBELSAS!

sisi to 8 Joe2012-07-12 03:07

neužtenka juos tik atleisti iš pareigų-būtina teisti;tas pat ir su Konstitucinio teismo teisėjais-visokie kgb-istai ten dirba.Reik kad patys žmonės rinktų,o ne prezidentai ar seimas skirtų.Kol bus sena tvarka-nieko gero nelauk,ir toliau juos sėkmingai papirkinės.TIK ŠALIES PILIEČIAI TURI TEISĘ RINKTI IR ATLEISTI PAREIGŪNUS.Tada ir tvarks ims rastis

Danute2012-07-12 02:39

as iki pat siol negaliu ramiai uzmigti,tik pasimeldus usz Deimantele.apsiraminu.Jau nugyvenau nemazai meteliu.bet,kad toki kosmara teks matyti ir ji suvirskinti,tai nesitikejau niekada gyvenime.Zmones gerieji,atsibuskit,netylekit ir netikekit senaisiais seimo vilkais-melagiais,nebalsuokit daugiau uz juos,o tik uz Lietuvos sarasa ir Drasos kelia,nes norime TIE_SOS.

visai2012-07-12 01:32

sutinku su neringa venckiene,nes teisinis nihilizmas igauna pagreiti.grybauskaites gedingas tylejimas ir sokiai su vaikais per sventes stulbina.neispruse zmones nezinodami jos praeities ir jos tevu biografijos isrinko i prezidentura.po kedziu namu sturmo ji zmoniu atmintyje liks kaip poncijus pilotas,kuris atidave nukryziuoti JEZU.taigi manau grybauskaites karjera baigta.

manau2012-07-12 01:10

ir vel vidurius jam paleis

Lietuve2012-07-12 01:05

Neringa stiprybes,as ner tos dienos,kad negalvociau kas iviko su mergaite,cia labai baisu.Ira protingu zmoniu kurkites,stokime dar karta gal isliks ta grazioji LIETUVA su garbingais zmonemis.

nuomone2012-07-11 22:41

bet ar galime tikėtis, kad jie nesuklastos balsavimo rezultatų? aš jau nebetikiu. savo Lietuvoje mes teisybės jau nerasime, kai viską toleruoja prezidentė įlindusi į krūmus.

aura2012-07-11 22:40

valdžiažmogiai praleido gerą progą užtarti mažą mergaitę... Įdomu, kaip jie tautai aiškinsis prieš rinkimus, kad stovėjo po medžiu, kai labai ,labai reikėjo kiekvieno ,kas nors kiek galėjo atitolinti tą siaubą, kurį iškentė mažoji didvyrė, ir visai neaišku, kas su ja dabar... Išgirsim tik gerai per eilę metų nušlifuotus sausus atsakymus ir begalinį norą sulįsti ir užimti kuo geresnę vietą "prie lovio". KĄ apie tai mąsto ponios Degutienė, Abramikienė, Baltraitienė - [mamos? ], o ir pati Prezidentė [giliai ŠIRDYJE] ???? Žinoma - TIESOS nesužinosim..........

Klap2012-07-11 22:12

Jokiu budu nereikia tiketi visokiomis rasliavomis apie reitingus, turekite, zmones, savo pozicija, nereikia klausyti zmoniu, kuriems ,uzpiltos' ruku akys - tegul jie kalba, as dabar tokiu komentaru net neskaitau, man jie niekiniai, as matau ta TIESA, kuri ir turi buti. Tik, kaip daugelis komentuojanciuju raso-reikia butinai vaziuoti i kaimus, AISKINTI ZMONEMS,jie pasimete, reikia jiems padeti suprasti tikraja padeti, as keleta zmoniu pati sugebejau itikinti, atverti jiems akis. TAI REIKIA DARYTI-BUTINAI. Balsuosiu tik uz DRASOS KELIA!!!!

Klap2012-07-11 21:53

Bet, isivaizduokit, kiek keliu reikia praeiti, kad JUOS ,paliesti''...ir seimo pritarimo ir pacios ponios. To nebus padaryta, kol visiskai nepasikeis seimas ir pati prezidente, nera taip paprasta...pirmiausiai reikia isdrysti tai pradeti daryti, o kas isdrys? Uz JU jau nieko nera...

Klap2012-07-11 21:48

Protingas Jusu komentaras tikrai paguode. Ir is pacios Jusu minties jauciasi, kad jus ne vargse (kaip esate pasivadinusi), o tikra turtuole, nes turite didele siela. Pirma karta po daugelio dienu kazkiek nurimau. Aciu.

Ana2012-07-11 20:42

Sutinku su tais, kurie rašo, kad reikia daugiau reklamos apie DRASOS KELIOS partiją. Jei jos nebus, kitos partijos su savo reklamomis praplaus smegenis LT piliečiams

alfa Kindziulis2012-07-11 20:41

BUMERANGO DĖSNIS už tokį vaiko kankinimą bausmės neišvengs,valstybę galim laikyti sąlyginai amžina,bet valdžia labai laikina. Visų rūpestis tęsiasi,mergaitė nelaisvėje,negali susitikti su artimaisiais,su vaikais su kuriais žaidė.Skaudu.

uzsienis2012-07-11 20:34

KAIMUOSE ,RAJONUOSE REIKIA DAUGIAU REKLAMOS IR AISKUMO APIE DRASOS KELIA,APIE SITA PARTIJA...TURITE ,KAIP STULPINAS RASE IRENGTI SKYRIUS IR DAUGIAU ORGANIZACINIO DARBO...NES DAUG ZMONIU NESINAUDOJA INTERNETU ,O TIK LNK ZINIAS ZIURI,,,TAIP KAD REIKIA RUOSTIS LABAI INTENSYVIAI IKI RINKIMU ...SEKMES! MES SU JUMIS NERINGA!

uzsienis2012-07-11 20:31

kaip galime juos nubausti???anstole ,advokata cerniauska,vadus ,kurie siunte tokias pajegas i privacia valda be teismo leidimo ...tik balsuodami UZ DRASOS KELIA MES TAI GALIME PADARYTI...EMIGRANTAI SU JUMIS! PADARYKIME TAI DEL MERGAITES IR TEISINGOS LIETUVOS!

mes už jus2012-07-11 20:30

Neringa,noriu tik viena pasakyti - mano visa šeima balsuos už Jūsų partiją. Tad,neklausykit jokių "sociologinių" pranašų ir tikėkite savo pergale. Eikite daugiau į žmones,aiškinkit jiems apie valdžiažmogių melą,atmerkite akis tiems,kurie vis dar tiki teisinga valdžia.

vargšė2012-07-11 20:25

Viena tikrai aišku,kad anstolė Vaicekauskienė tikrai gailėsis ir net labai dėl šitų savo žiaurių veiksmų. Vienaip ar kitaip ši bloga energija sugrįš jai pačiai arba jos vaikams. Tai ne mano subjektyvios mintys - tai mokslo įrodytas energijos pusiausvyros egzistavimo faktas.Man piktų žmonių visuomet buvo gaila,nes jie pasmerkti kančioms,kad ir kaip patetiškai tai nuskambėtų...

Stasys2012-07-11 19:39

Mano mintyse nuolat tūno ir ausyse skamba tiesiai šviesiai pasakytos fazės: "..bet kokia prievarta prieš mergaitę negalima", "prievarta netoleruotina", "Venckienė vykdo teismo sprendimą, bet mergaitė to nenori".... Sekantys įvykiai pateikė klausimus ir galvosakį, o kam tie žodžiai buvo skirti - sienai ar tiesiog oro erdvei.... Keista po viso to, labai keista!

Joe2012-07-11 19:18

Yra aiškiau negu aišku, kad buvo naudojama ne tik prievarta bet ir smurtas mergaitės atžvilgiu.Tokie teisėjai netarnauja teisingumui, todėl jie turi būti atleisti iš pareigų .Kol teisėjai neatsakys už savo sprendimus, kol juos saugos neliečiiamumas tol tokia košė bus teisingumo virtuvėje.

stanislava2012-07-11 18:37

tautai kantrybes taure jau perpildyta . Gana kuriam , kryzeviciam ,simasiam girtis savo demokratine teisine valstybe . Zmoniu pasitikejimas musu teisine sistema - kad jau nebera kur zemiau bekristi . Gerbiama NERINGA , burkite apie save tokius pat drasius ir bebaimius [ tokiu kur siekia tik prie lovio neprisileiskite ] , mes tikime kad dar galima prikelti musu sali is to pulinio . Zmones manau neliks abejingi , tai jie -tauta [ dabar bandomi vadinti minia , patvoriniais ] beginkliai gyne Lietuva ir ja apgyne , parems JUS tiesos ir teisybes vardan .

Močiutė Julija2012-07-11 18:31

Močiutės pamokymai Matot, vaikučiai, kas gaunas iš tiesų, kai neišmoksti pamokų: akis aptraukia tartum sviestu, ir vietoj smurto regi fiestą. Gali aptraukti širdį ši katarakta – tai vietoj siaubo klyksmo girdisi daina. Ant smegenų užslinko valkius šis,– tada jau amen: matai pustrečio šimto gelbėtojų vietoj policajų - - Sakau jums: ruoškite pamokas laiku, kad nenutiktų panašių bėdų!

Roma2012-07-11 16:33

Pavadino puliniu Venckiene kuri uz toki jos smeizima galetu skusti bet ... kam pasiskusi nes teisesauga ir yra didziausias pulinys. Jie visus valdo daro ka nori. TEISYBES LIETUVOJE DAR NERA. Koks istatymas leidzia naudoti smurta prievarta pries mergaite jos globeja senelius taikius zmones? Tikiu kad yra ir saziningu teiseju bet jie gavo komanda is auksciau nematyti ir negirdeti. Kada bus nubausti mergaites pagrobejai? Ar jums nesisapnuoja mergaites asaros ir sauksmas NENORIU GELBEKIT? STIPRYBES JUMS NERINGA MERGAITE SUGRIS I GIMTUOSIUS NAMUS. JUS musu ateitis.

Jolanta2012-07-11 16:23

Aisku, kad iki siol visos bylos tik taip ir buvo tiriamos- kaip palankiau galingiems, turtingiems, itakingiems. Jei ne issilavinus Venckiene, kur jos pacios laikiu teko patirti si siauba, mes ir toliau galvotume, kad gal viskas gerai. Gal gerai, kol manes tai nekliudo. Bet kliudyti gali... Teisesauga Lietuvoje - untiteisesauga. Todel as balsuosiu uz Venckiene. Ir paaiskes, kad puse Lietuvos balsuos. Tik vaziuokit i kaimus, kalbekite su zmonem, Drasos kelio zmones!!!

elena2012-07-11 15:58

Baisiausia kai smūgiuojama į nugarą,ką padarė KUOLYS.Pasirodo jam mielesnis patogus GYVENIMAS .PASIDEMONSTRAVAI MITINGUOSE, GAVAI UŽDUOTI IR PUIKU. MES BUVOME SU NERINGA IR SU JUMIS, ODABAR TIK SU NERINGA IR PATVORINIAIS.

Modė2012-07-11 15:54

http://apklausa.lt/f/uz-ka-balsuotumete-2012-m-lr-seimo-rinkimuose-visuotine-apklausa-rpp68s6/answers.html

vilte2012-07-11 15:53

oi, kiek dar reikes zmonems irodineti tiesa, darosi baisu, kokiais paverte juos ziniasklaida, televizija ir t.t., skirkit , pagaliau , zmones , tiesa nuo melo ! atsikvosekite pagaliau, nes paskui jau bus per velu ! uz DRASOS KELIA !

Visada2012-07-11 15:09

tik aiškūs argumentai ir tiksli kalba. Tai Neringos Venckienės tekstai. Žinoma, kad jai skaudžiausia yra mergaitės istorija, nes ji buvo tapusi jai tikrąja mama ir ją žvėrys išplėšė iš jos rankų. Kuriai tikrai mamai būtų kitaip (nekalbu apie biologinę menkystą)? Bet tai nereiškia, kad jos kova yra tik už mergaitę. Ji išaugo į kovą už tautą. Ir štai ji kovoja toliau, nors ir sirgdama, bet savo straipsniais pateikdama tautai aiškias, teisiškai grindžiamas žinias apie teisėsaugos padėtį Lietuvoje. Nesuprantu, iš kur žmoguje tiek stiprybės..... Aš (ir , manau, daugelis) būčiau paskendusi savo skausme ir negalėčiau pasikelti. O va ši moteris, kuriai išgamos baigia sunaikinti iki šiol turėtą gyvenimą, stovi (kaip dainos žodžiuose) kaip stovi Laisvė. Mieli žmonės, Dievas (netikintys pasakytų -istorija) tam tikrais tautos egzistavimo momentais atsiunčia lyderius, kurie gali padėti tautai išsilaisvinti iš priespaudos. Šis laikas , manau, yra būtent toks ir N. Venskienė mums duota, kad žiūrėdami į jos drąsą keltumėmės. Ir nereikia valdžiažmogiams tarnaujantiems politologams gąsdinti mūsų asmenybės kultu. Tauta be vedlio kaip avys be piemens. Sąžiningas ir drąsus vedlys yra Dievo dovana tautai. Ir nesvarbu, kad jis pakylo į kovą pastumėtas savo asmeninio skaumo, tai irgi Dievo valia, ne mums vertinti Jo kelius. Priimkime šią Dievo dovaną, eikime paskui Neringą, eikime su ja, eikime už ją, nesidairydami į įvairius bandymus ją sumenkinti, mus suskaldyti (Kuolio darbas, gal ne tik jo... ), eikime tautos atgimimo keliu už švarią mūsų visų ateitį, ateitį be korupcijos, kyšių, niekšybių, padlaižiavimų ir kt. nedorybių. Ir visi balsuokime tik už Drąsos kelio partiją, nes tik drąsa (tokia kaip Neringos) gali mus išgelbėti.

Sėkmės2012-07-11 15:06

Ar ekspertai.eu jau sulaukė iš Prezidentės ir gen.prokuroro savo pozicijos išreiškimo ir išsamaus įvertinimo dėl Visuomeninės komisijos Garliavos įvykiams ištirti IŠVADŲ; ką jie numato daryti?Jeigu dar ne, reikia užklausti pakartotinai.ekspertai.eu - juk jūs tikrai nesate ir nebūsite "ne prie ko" vietoje.SĖKMĖS.

Kaunas2012-07-11 15:00

Pagarba NERINGAI. Stiprybės Jums ir sveikatos. Labai gaila, kad prezidentės pastangos keisti teisėjų kontingentą jaunais teisininkais neduoda rezultatų. Sistema įsiurbią juos ir jie greit supranta, kurioje pusėje jėga ir kad NERINGA neapsimoka būti (kol kas). Kad būti NERINGA, reikia turėti ne tik stuburą, DRĄSĄ, bet ir būti paprasčiausiai žmogumi, bet ne INFUZORIJA. Teismai nesikeičia, jie ragais, nagais ir dantimis įsikibę į tai, kas pasiekta, ir jokiems geriems įstatymams savo pasiektos gerovės jie neatiduos. Tik tikėjimas TIESA, tik ryžtingas NUSITEIKIMAS, tik kryptinga VEIKLA ir NEPALAUŽIAMA VALIA leis mums pasiekti permainų ne tik užpelkėjusiose teismuose (pasak prof. V. Mikelėno), bet sudaryti galimybę doriems teisėjams ir būti DORAIS TEISĖJAIS, o ne adata šieno kupetoje. Lietuvos piliečiai būkime SAVO TĖVYNĖS PILIEČIAIS, padėkime jai apsivalyti nuo infuzorijų, prisiveisusių ir užteršusių mūsų TĖVYNĖS orą, vandenis ir žemę. Sėkmės mums visiems.

Zina2012-07-11 14:44

Kazin ar ir liks nenubausti mergaites pagrobejai ? Linkiu, kad kuo greiciau visi susilauktu pelnytos pacios griezciausios bausmes. Sekmes gerb. Neringai. Jūs Lietuvos VILTIS !

Romas2012-07-11 14:33

Gal jie pokoreguos rinkimus ir gausis vienas procentas už Drasos kelią,dabar galima ir to tikėtis.Kadagi visur meluojama.

Modė2012-07-11 14:31

Negaliu be šleikštulio žiūrėti į sotų Masiulio snukį, tai pasibaisėjau, kai pamačiau, kad už Masiulį ten balsuojama nemažai... Pasirodo - tai sukčių šaika...

Modė2012-07-11 14:28

Teisėsauga yra oralinė valdžiagyvių aptarnautoja, kaip ir žiniasklaida...

Modė2012-07-11 14:26

Pritariu tiems, kas siūlo Neringai pasitelkti Stulpiną. Stulpinas išmintingas, doras žmogus. Jis Drąsos keliui labai reikalingas.

Modė2012-07-11 14:22

Su šia byla ypač aiškiai atsivėrė teisėsaugos pūlinys... Tai kiek bylų jie šitaip numarino??? Arba išsprendė, taip, kaip reikia už kyšius??? Pasibaisėtina, siaubas... Nors ir iki šios bylos jautėsi, kad valstybėje kažkas labai blogai darosi... o dabar - tai pasimatė - tikra katastrofa.

Bete2012-07-11 14:08

jau praradome paskutine vilti, kad teisesaugos sistemoje dar yra garbingu drasiu zmoniu. Deja, ten tokiu nerasta ir jie nepasirode...Manau, po rinkimu, kai pamatys, kad isrinkti kiti nauji zmones, jie pulkais ims aiskintis ir atsiversti...po laiko.

Antanas2012-07-11 14:04

"Gimiau nei per anksti, nei per vėlai, gimiau pačiu laiku." Taip dainuotų dainininkai vienoje dainoje. Taip ir vieno "nuomonė" komentare tik dar suradus vieną laikraštį kur galima rašyti TIESĄ? Žmonės nesitaikstsntys su netiesa visada suranda būdų kaip ją išreikšti ir tai pagal kiekvieno sugebėjimą. Viena politikė kalbėjo, kad ji labai buvo kovinga tarybiniai okupacijai, nes jai mama patarė neskaityti kaip moksleiviams tarybiniams knygos "Kalvio Ignoto teisybės". Matote kokia ji buvo kovinga, bet kad nesinešiotų komjanimo ženkliuko, mama neperspėjo. Tai va, kas dar nebuvo gimę tai tokią TIESĄ gali sužinoti, arba dar ankščiau už TIESĄ "Laisvo laikraščio" redaktorius buvo tampomas po teismus, arba panašiai ir laisvo laikraščio "Karštas Komentaras " redaktorė. Taip kad naujai gimusiems jau po Europos sąjungos saule bus ir naujai gimusių laisvų TIESŲ.

laisve2012-07-11 13:56

Neringa, kodel jus nesikreipiat i Strasbura?

linkėjimai2012-07-11 13:52

sėkmės Neringai ir sveikatos

Pagarba2012-07-11 13:46

šiam atsinaujinusiam laikraščiui, kuris tapo pirmuoju, kurį atsiverčiu kiekvieną rytą. Sėkmės visiems jį plečiant ir objektyviai atspindint tiesą. Dabar jau net nebepamenu, kada buvau atsivertęs delfi. Manau, kad visuomenės remiama, su tokiais vedliais, kaip ekspertai, drąsos kelias, TIESA nugalės ir moralinės vertybės atgaus savo vertę.

pilietis2012-07-11 13:41

Visiskai pritariu jusu nuomonei.Didele dalis povincijoje gyvenanciu zmoniu,neturi objektyvios informacijos ir yra apkvailinti visokiu siauroviziju.Istorija suteike mums,gal but paskutini sansa,issivaduoti is klaikaus melo ir netiesos liuno.Trauktis nebera kur.Tik balsuodami uz DK,- turime galimybe islikti zmonemis.!!!

aleksandra2012-07-11 13:41

lietuvos pilieciui lietuva nera teisine valstybe teisine valstybe yra klaniniam pilieciui kad teismu pagalba pasitvarkyti savus reikalus 73 pakeltos rankos pasake pedofilijos lietuvoje nera ir sie komunizmu korupcija seksualiniais iskrypimais prasmirde seskai vel grudasi i seima o kai tese valstybeje degradavusi ir ziniasklaida padeda chuntai kirsinti tauta kas gali paneigti kad mergaite susigrazino tas kas jos ilgejosi tai kas po kaukemis ponai astriu pojuciu megejai

una2012-07-11 13:32

Neringa, nevadinkit Kryževičiaus Gerbiamu , juk nei Jus, ne visuomenė jo negerbia

visi2012-07-11 13:29

teisėjai užsiutę ant Neringos nes ji pajudino pelkę kurioje ramiai veisėsi teisininkų klanas. kasdien artimai tenka bendrauti su keletu teisėjų-kiekvienas iš jų asmeniškai nekenčia Venckienės. Jų marmūzės įsitempia kai pradedi kalbėti apie Venckienės kovą už teisingumą,

nuomone2012-07-11 13:25

visų pirma norėčiau padėkoti šiam laikraščiui, už tai , kad galima nors viename rasti parašytą TIESĄ. Daugiau jau nebėra ką ir skaityti, vienas melas: paskutinis, kad ,, Drąsos kelias" tegauna 1 %. Kai tuo tarpu ,,apklausa. lt" rodo visai kitus duomenis 25%. Mielieji , nepamirškite ir jūs sudalyvauti šioje apklausoje. Skaitant šį straipsnį tiesiog užkerta kvapą (jeigu galima juos pavadinti) žmonių , kurie daro nusikaltimą jau vien priimdami neteisingus sprendimus. Kaip jie gali žiūrėti į savo vaikų akis, kaip gali žiūrėti visiems žmonėms į akis akivaizdžiai meluodami ir parsiduodami kažkam už šiltą kėdę. Tai tikrai šlykštu ir tikrai juos persekios kaltės šešėlis, kad jie pražudė mergaitę, kuri tikrai turėjo laimingą vaikystę. O dabar....... kur jos ,, laimė" tarp keturkampių vyrų?. Kurie visą laiką įsmeigę į ją akis. Manau, kad Lietuvoje jau nėra ko tikėtis ir reikėtų imtis konkrečių veiksmų. Kiek laiškų parašyta, vien prezidentei, kuri taip netikėtai nutilo. O kur atsakymai??? P. Neringa Jus labai gerbiu ir manau, kad jūs tikrai galėtumėte sugalvoti , kur mes galime pabandyti ieškoti TIESOS. Gal kreiptis į Latvijos teisėsaugą( kuri nuo pedofilų išgelbėjo vaiką), gal į Strazbūrą(nors kažkodėl abejoju ar ten bus skaidru) , gal dar kažkur. Mes tikrai neliksime nuošalyje, tikrai prisidėsime, nes tai kas vyksta dabar, jau neįmanoma girdėti, Juk tai liečia mus visus. Taip parodoma jėga prieš eilinius žmones ir kokie kartu mes šioje Lietuvoje nelygūs.

pritariu2012-07-11 13:18

gerb.Neringai. Temidė akla. Visa tauta matėm smurtą, o seimūnai, teisėjai, prokurorai,-ne. Aiški regėjimo patologija. Reikalinga skubi pagalba.

Klaipėda2012-07-11 13:06

Neringa - Lietuvos viltis.

alfa Kindziulis2012-07-11 13:00

Maža mergaitė "saubo" pagrobta,paslėpta pedofilų nelaisvėje , visus eilinius žmones valdžiažmogiai daro paklusniais vergais,kai kokie inteligentai,visuomenininkai verkia,kad kažkas pavogė jų "sąrašą",kuriame galimai surašytos Trojos asilų kanopos... kur einam,žmonės.Artėja rinkimai,neklausykim blogio pranašų - balsuokim už Drąsos kelią,su šia jėga bandykim iš nužmogėjimo sugrįžti į žmogiškumą.

xxx2012-07-11 12:51

"Ir lįs, paversdami ne vieną savigarbą ir orumą praradusį, savo sąžinę bei teisinį žinojimą paniekinusį teisės ,,korifėjų" apgailėtina karikatūra" Labai teisingai, nes per teliką matydamas pasisakančius teisės "korifėjus", iš tikrųjų matau ne protingus, o tiesiog apgailėtinus vyrus.

IRENA2012-07-11 12:46

KVIEČIU ŽMONES BŪTI PRINCIPINGIEMS,NEPAKANTIEMS BEI PILIETIŠKIEMS BET KOKIEMS,OYPAČ PIKTYBINIAMS,BEI CINIŠKIEMS NUSIKALTIMAMS. KAS JAUČIATĖS NUSKRIAUSTI MŪSŲ TEISĖTVARKOS---VIEŠINKITE IKI SMULKMENŲ. MUMS DUOTAS GINKLAS--VIEŠUMAS.

balsuosiu2012-07-11 12:39

uz DRASA.

Neringa2012-07-11 12:37

ačiū už Jūsų išsamius ,profesionaliai parengtus , argumentuotus straipsnius. Jie padėjo nuimti korumpuotų ,nusikaltėlišką veiką vykdančių,pareigūnų kaukes.Pats laikas organizuoti susitikimus su kaimo žmonėm,atskleisti ,'' kas yra kas,'' rodyti Garliavos teroro vaizdo įrašų medžiagą(05 17d. ir kt.),jiems suprantamai pristatyti DK programą.Sėkmės,sveikatos,Dievo globos ,lietuviškoji Žana dArk.Siūlyčiau į tą veiklą įtraukti p. S. Stulpiną.Šiauliai.

Legendos2012-07-11 12:15

Už ką buvo įkalintas aklasis Ivanauskas?

Angele L.2012-07-11 11:37

Žmogedrų teisėsauga ir valdžia

tadas2012-07-11 11:28

galima kaltinti Kryževičių,bet žymiai kaltesnis tas kas ji paskyrė į tokias pareigas .

dar2012-07-11 11:24

sis pulinys jau pritvino, tures sprogti.Lietuva jau prabudo

alfa Kindziulis2012-07-11 10:34

PENSININKE,INTELIGENTE,PILIETI ar dar kartą balsuosi už nužmogėjusius?

nusivylusi valdzia2012-07-11 10:32

gerai kazkieno pasakyta ;---------jeigu netvarkoj su tarpkoju ,tai kaip gali buti gerai su galva ..

alfa Kindziulis2012-07-11 10:29

APKLAUSA pagal apklausa.lt per LR Seimo rinkimus už DRĄSOS KELIĄ balsuos 53,6%, už konservus 6,9%, kiti gaus mažiau 6%. Į apklausą buvo įsilaužę masiulio hakeriai,bet jau pašalinti.

nusivylusi valdzia2012-07-11 10:18

lietuvoje atgime viduramziu inkvizicija ,kokia gali buti teisetvarka.........

ogi2012-07-11 08:24

tokiu menkystu, kaip tamsta trydaliojimas ir perdetas rupestis N.V. politine karjera irodo, kad sekme jai garantuota. Nebus lengva, per 20 metu meslo nemazai prisikaupe.

zmogau, perskaityk2012-07-11 06:48

G ribojedovo knyga ,,Vargas del proto" - labai paciam/ai tinkama ir tinkamu laiku reikalinga.

cha2012-07-11 06:05

bloga globeja, bloga teiseja, tokia Tie-sa, juk globotines nesugebejo issaugoti, is darbo ismete. Kas garantuoja kad sita bedarbe bus gera politike?:D

tai "teisėjas" marius bajoras2012-07-11 05:52

ir kituose bylose klastoja liudytoju parodymus, netiksliai surašo posėdžiu protokolus, pažeidinėja proceso dalyviu teise į rungimosi principa, šališkai nagrinėja bylas daro kitus grubius proceso pažeidimus ....., o tik neseniai pradėjo dirbti teisėju.....

Taip2012-07-11 05:52

Zmonemis negalima vadinti tu, kurie taip susidorojo su vaiku, o dabar bando susidoroti su N. Venckiene. Tai padarai. Issigimeliai. Kai pinigai uzvaldo protus ir siela parduodama velniui. Reikia neduoti nei minutes uzmirsti kovo 23d. , geguzes 17d. -tai juodos dienos tiek Venckams ir Kedziams, tiek Lietuvai. Kaskart vis galvoju apie tai kas ivyko ir blogiausia yra del to, kad neimanoma irodyti tiesos-taip viskas papirkta, iskreipta, uzspausta. Bausmes smurtautojai vis tiek neisvengs-juos visa Lietuva jau seniai prakeikusi...

manau2012-07-11 04:27

kad Kryževičiuss pademostravo visa ko reikia, kad turėtų būti atstatydintas! Toks laikas ateis. Turi atsakyti ir tie teisėjūkščiai, kurie yra "apsėsti", nes turi akis, bet nemato, turi klausą, bet negirdi. Užtenka! TIESOS!

tikras2012-07-11 04:08

isgama su baltais lastais!

tikras2012-07-11 04:07

isgama su baltais lastais!!!

sveiku protu nesuvokiama2012-07-11 04:02

protu nesuvokiamas valdziazmogiu cinizmas. Tiems zmogystoms nieko nera svento. Eilinis spjuvis tautai i veida. Kiek dar kentesime?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi