ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Kupiškio savivaldybės tarnautojas: nemanau, kad tai įmanoma XXI amžiuje, Europos viduryje, priklausant ES ir NATO(56)

Man 11 metų teko gyventi sovietmečiu, tai buvo žiauri totalitarinė valstybė, kur žmogaus gyvybė nieko nereiškė, o kariuomenė turėjo milžiniškas teises, bet kažkaip žmonės gyveno ir išgyveno. O čia juk mūsų kariuomenė, kuri mus gina nuo užsienio grėsmės, o kad jie greičiau pagaus dezertyrą, aš būsiu visai patenkintas.

J. Panka. Nuotr. facebook.com
J. Panka. Nuotr. facebook.com
J. Panka. Nuotr. facebook.com
J. Panka. Nuotr. facebook.com

Į visuomenėje kilusią diskusiją dėl naujojo Karo policijos įstatymo įsitraukė Kupiškio savivaldybės Vyriausiasis specialistas (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius), buvęs politinės partijos „Tautininkų sąjunga“ pirmininkas, vėliau politinės partijos „Tvarka ir teisingumas“ Verkių skyriaus vadovas Julius Panka.

„Gal kas žinote, kodėl dalį piliečių taip sujaudino informacija, kad Lietuvos karo policijai suteikiama dalis Lietuvos policijos įgaliojimų?“, – visuomeniniuose tinkluose klausimą iškėlė J. Panka.

Vyriškis paneigė diskusijos dalyvių teiginius, esą karinės struktūros tikslingai atskiriamos nuo civilinės valdžios, jog būtų išvengta rizikos vieną dieną atsibusti po chuntos valdžia.

„Nemanau, kad tai įmanoma XXI amžiuje, Europos viduryje, priklausant ES ir NATO“, – chuntos grėsmės galimybę atmetė J. Panka.

Argumentuodamas nuo 2021 m. sausio 1 d. įsigaliosiančio naujojo Karo policijos įstatymo naudą, jis prisiminė ir tarybinius laikus.

„Man 11 metų teko gyventi sovietmečiu, tai buvo žiauri totalitarinė valstybė, kur žmogaus gyvybė nieko nereiškė, o kariuomenė turėjo milžiniškas teises, bet kažkaip žmonės gyveno ir išgyveno. O čia juk mūsų kariuomenė, kuri mus gina nuo užsienio grėsmės, o kad jie greičiau pagaus dezertyrą, aš būsiu visai patenkintas“, – teigė J. Panka.

Diskusijoje pritariantis valstybės tarnautojo mintims taip pat teigė, kad nuo 2021 m. sausio 1 d. Karo policija tiesiog „galės efektyviai gaudyti vengiančius tarnybos ir suimti idiotus lendančius į konvojus“.

„Labai geros pataisos ir jau seniai reikėjo. O pas jus Karo policija tikrai nesiverš į namus, nebent esat sistemos dalis, arba slėpsit dezertyrus“, – įžvalgomis dalinosi vienas diskutantas palaikantis Kupiškio savivaldybės Vyriausiasiąjį specialistą.

J. Pankos teigimu, „Karo policijai suteikti tie patys įgaliojimai, kaip ir paprastai policijai, nei vieno papildomai“.

Kupiškio savivaldybės tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius taip pat perspėjo vieną diskusijos dalyvį, kad tas, kuris bandys cituoti Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarą Zigmą Vaišvilą, bus šalinamas.

„Dar karta dėsi mano sienoje bepročio vatniko Vaišvilos kliedesius, blokuosiu be įspėjimo“, – įspėjo J. Panka.

ekspertai.eu primena, kad šių metų pradžioje Kupiškio savivaldybės tarnautojas jau buvo atskleidęs, kad Z. Vaišvila yra parsidavęs ruskiams.

„Deja, Zigmą Vaišvila labiausiai galima lyginti su tarpukario veikėju Liudu Gira. Abu buvo patriotai, abu buvo saugumo vadai ir abu mįslingai parsidavė ruskiams“, – visuomeniniuose tinkluose tąkart yra informavęs J. Panka.

Savo žinias apie naujojo Karo policijos įstatymą ir paaiškinimą kodėl už jį balsavo yra išsakęs ir Seimo pirmininko pirmasis pavaduotojas Jurgis Razma (nuo 37:10): https://www.dailymotion.com/embed/video/x7y02qp?start=2230&autoplay=0&loop=1&mute=0

Naujausi

Komentarai (56)

Rikiuoti
Vytas2020-12-14 22:47

Ankščiau ar vėliau į viešumą išlenda tikrieji įvairaus plauko "veikėjų" veidai. Taip ir J. Panka, manau dėl savo riboto realybės suvokimo, pasišvietė visu gražumu. Kurgi dingo jo "patriotiškumas", tautiškumas, demokratiškumas? O gal trūksta išsilavinimo, kad nepajėgia suprasti, kad karo policijos įstatymo nauja redakcija nukerta bet kokias iliuzijas į tai, kad valdžia pakęs bet kokias su ja nesuderintas nuomones. Rodos ir skaityti tereikia mokėti tik skaityti, kad galėtum palyginti Konstitucijos, policijos įstatymo, senojo karo policijos įstatymo su naujojo karo policijos įstatymo nuostatomis. Teismas, esant reikalui, vadovausis įstatymo raide, o ne interpretacijomis eilinio piliečio. Stebiuosi. kaip su tokia logika bei teisiniu išprusimu pilietis gali dirbti valstybinėje įstaigoje, ir dar tarptautinių ryšių koordinatoriumi. Įdomu, kaip ir ką su tokia logika jam sekasi "koordinuoti"?

Antanas2020-12-13 16:12

Panka, aš gyvenau 50 metų TSRS ir nemačiau, kad kariuomenė taikos metu kištųsi į policijos reikalus. Buvo NKVD, KGB represinė speciali ne kariuomenė, bet sukarinta tarnyba kuri kišosi visur. Man keista, kad buvęs tautininkas, neturintis pastovumo, šokinėjate po partijas? Kodėl keista? Lyg palaikiau tautininkus ir vieną gegužės vakarą, pogrindžio disidentas A. A nuo Alytaus paprašė, kad iš tautininkų buvusio N. N. pirmininko iš Kauno paimčiau tautininkų laikraščius ir nuvežčiau prie Alytaus disidentui senoliui, kad jis tuo laikraščius paplatintų. Vakarėjo. Pamatęs mane tautininkų pirmininkas pasimetė ir pradėjo vis eidamas į kitą kambarį skambinėti telefonu ir vis mane sulaikant, kad neskubėčiau, užmezgant ir su manimi pokalbį. Temo. Išvykau. Senolis miegojo. Spaudinius palikau verandoje. Grįžtant kaip bjauriais KGB laikais iš abiejų kelio pusių sulaikė sava policija. Ką veži? Maniau provokacija ir įmes "narkotikų", nes tautininkų pirmininkui nepatiko, kad ne tas disidentas senolis atvyko, bet kitas disidentas kuris jį pažinojo, užkopusį iki "patikimo" tautininko. Krata automobilyje. Pasilenkęs prie bagažinės mane pažįstantis ir kiti pažinoję policninkai atsiprašė, sakydami, kad jiems paskambino, kad mane patikrintų. Toliau pavažiavęs patikrinau visą automobilį, ar tikrindami ko nors nepakišo, kad kiti toliau sustabdę "surastų"? Tai va akistata su buvusiu tautininkų pirmininku. Bučiau nerašęs jei ne tamstos šokinėjimai po partijas. Žavėjausi tamstos pilietiniu aktyvumu iki laiko.. Disidentas Antanas. P. S. Atsiprašau kitų komentatorių ir skaitovų už ilgą komentarą.

kokia siaubinga santvarka2020-12-13 15:22

, kad net 11 meciai jaute totalitarizmo skraiste .

Įdomu2020-12-13 14:48

Panka tik 11 metų gyveno prie tarybinės santvarkos. Ir būdamas vaikas buvo labai skriaudžiamas, versdavo atlikti namų darbus ir nevėluoti į mokyklą. Užjaučiu, bet padėti negaliu. Taip ir nebaigei mokyklos, ar ne pons Panka, ar panke. Tavo žinios prilygsta nuliui. Ar skaitei policijos įstatymą? karo policija dabar turi dvigubai didesnius įgaliojimus negu policija. Paprasti policininkai negali įsibrauti į privačias patalpas be teismo sprendimo, o į karinius objektus-niekada, o karo policija nuo sausio pirmos galės siautėti bet kur. Apgailėtina, kad mūsų politikai ne tik beraščiai, bet ir galimai ligoniai.

Kaimo durnius2020-12-13 14:38

Susiraskit sena video is protesto akcijos ir paziurekit kaip sitas balvonas stumdo pagyvenusia moteri,jam i motinas tinkancia ! Ir tai buvo ne siaip stumtelejimas,jis ja blaske iki apvirtimo,o moteryte maza ir smulki. Jus isivaizduojate sita psicha karo policininko uniforma ???? Juk toks saudys be ispejimo i moteris ir vaikus be ispejimo kai jam prades vaidentis puolantys rusai ! Ir kas sita psicha prieme i darba,ir kaip jis dirba ? Juk jam reikia bendrauti su zmonemis-jis pavojingas visuomenei,jo vieta durnyne.

To 50. zinoma2020-12-13 14:16

Matyt cia tuo karo policijos sukurimu norima lietuvius ir kitas tautas sukirsint, kad paskui butu kaip Ukrainoje , Baltarusijoje. Pensiju "neturi" is ko normaliai pakelt , o cia svaistys pinigus kaip zmones ir raso dubliuojanciai strukturai. Ekonomika ponai reikia kelt , kurt darbo vietas , sveikatos ir svietima tobulinti,kad zmones labiau isprustu , o negrimztu atgal i akmens amziu. Kurti geri, grozi , meile vienas kitam , o nelakstyt su sautuviukais. Nesantaika tarp zmoniu , valstybiu yra blogis.

zinoma2020-12-13 13:36

Visada buvo ydomu stebeti , kaip vyniojasi klap.ukai uz geresni gyvenima , uz pasiulyta gyvenimo prabanga . Taip iseina dabar veikia naujas biznis , smeizk , trink Zmogu su Zeme pagal fas komanda tai gausi sootu gyvenima ?. Niekas nezino kas bus ir kas pasinaudos siuo ystatymu , bet visi kalba . Koks ystatymas apgins Zmogaus teises?. Kalba , kad tik kalbeti . Reikia palaciau diskutuoti ir tada bus aisku .Visiems sveikatos .

Kas2020-12-13 13:31

yra dezertyras? Tai asmuo priėmęs priesaiką ir savavališkai pasišalinęs iš dalinio dislokacijos vietos.Karinės tarnybos vengiantis asmuo, nepriėmęs priesaikos, nėra dezertyras ir jo paiešką vykdo policija.O karinės policijos uniforma galima aprengti bet kurios tarnybos darbuotojus.

Kaimietė2020-12-13 13:25

Ar gali žmogelis Panka , pakeitęs keletą partijų ir ideologijų, turėti savo nuomonę.Žinoma, kad NE.Todėl ir siunta ant Vaišvilos,kad šis neklysdamas eina savo keliu. Įsivaizduokit , jei žmogelis panka būtų karo policijos viršininkas...

Anupras2020-12-13 13:14

sako nieko baisaus, suteiktos tokios pačios teisės kaip ir policijai. Kam reikia dubliuoti jėgos struktūras? Nepasitikėjimas policijos lojalumu? Vidaus reikalu ministerija ir Krašto apsaugos ministerija matuojasi "raumenimis"? Jei palaipsniui pradės didėti karo policijos pareigūnu skaičius, sulauksim naujos politinės jėgos. Gavom "landzberginę laisvę" ir ja dabar keičia visuotinis saugumas. Jeigu dėl saugumo jausmo užgožiamos piliečiu teisės, tai nieko baisaus? Ar ne taip?

yel“l“ow submarine to 43. Julius G.2020-12-13 13:02

čia tipo ironija, anekdotas ar vistik įgimtas debilumas ? :) - “Delfi ir 15min paskelbė“ :)))))))))))))))))))))))))))))))) - “Tas istatymas reikalingas tam, kad butu lengviau pagaunami dezertyrai“ :))))))))))) - atsimenu, lig šiol metų metais litchūaniją kankino problema su dezertyrų gaudymu ! - juos gaudydavo tiesiog mėnesių mėnesiais - ir dažniausiai nesėkmingai :)))))) - tokio debiliško “įstatymo“, priimto paskutinę litsovieto darbo dieną , be svarstymo ir per vieną minutę, reikėjo tiesiog verkiant ! - ir štai, pagaliau viena grandiozine problema litchūanijoje taps mažiau - dezertyrus pagaus greitai ir lengvai, tad litchūanijos veršių gyvenimas taps dar sklandesnis ir sotesnis :))))))))))))))

Trigrašis >43.Julius G2020-12-13 12:48

Kam man reikia Delfi ar 15 min. išaiškinimo,kai aš pats moku skaityti?O dėl tikėjimo,tai yra tokia liaudies patarlė;Tikėjimas,- durnių motina".Juliau,nori prisipažinti,kad esi .....?

>43 Juliui G.2020-12-13 12:38

Tavo komentaro raktiniai žodžiai "reikia tikėtis".Atidžiai perskaičius įstatymą ,jokio "tikėjimo"nelieka ,nebent delfi ar 15 min.didelis autoritetas. Užuojauta.

Julius G.2020-12-13 11:27

Galite nusiraminti del to istatymo. Delfi ir 15min paskelbe isaiskinima to istatymo, nieko ten baisaus nera. Ir teisininkai pasake, kad reikia tiketis jog si istatymas neperzengs zmogaus teisiu ribu. Taip kad daug triuksmo del nieko. Tas istatymas reikalingas tam, kad butu lengviau pagaunami dezertyrai, stai ir viskas. Pamirskime kilusi triuksma, viskas isaiskinta.

Taigi2020-12-13 08:52

Ne Panka, o kvanka

NRG2020-12-13 05:20

Tai J. Panka paminėjo kad Zigmą Vaišvila labiausiai galima lyginti su tarpukario veikėju Liudu Gira. Bet juk Julius Panka galėjo paminėti ir kad dabar Julių Panką labiausiai galima lyginti su tarpukario Tautininkais, kurie tada užgrobė valdžią Lietuvoje (su panašios kariuomenės pagalba), ir tą padarė Raudonojo Kremliaus pinigais? Ir tai kad ta pati kariuomenė tada su didžiuliu įniršiu ir drąsa kovojusi prieš demokratiškai nusiteikusius Lietuvos piliečius, be kovos "padovanojo" Lietuvą Sovietų Sąjungai ? (istorija kartojasi? ) Gal taip yra todėl, kad Julius Panka stengiasi nukreipti dėmesį nuo savęs ir atkreipti tą dėmesį į ką nors kitą..? Ir gal J. Panka galėtų išsamiau paaiškinti, nuo kokios gi užsienio grėsmės mūsų kariuomenė dabar mus gina? (O aš jau maniau kad ji dabhar tik su sidabriniais šaukštais valgo, ir taip gina mus nuo nutukimo... ) Bet tai kad Kupiškio savivaldybės tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius perspėjo kad tas, kuris bandys cituoti Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarą Zigmą Vaišvilą, bus šalinamas (su tos armijos pagalba!? ) - jau rodo tikrąjį Juliaus Pankos ryžtą ir karingumą. Na taip - gal tik tokie kurie yra pasiryžę "šalinti" žmones "už citatą", ir galėtų nubalsuoti už tokį įstatymą... Bet gal tada tai pačiai kariuomenei reikėtų dar suteikti ir įgaliojimus (nei vieno papildomai) kaip ir paprastai psichiatrinei ligoninei..? Net ir nesitikiu kad J. Panka sugebėtų atsakyti čia į tokius paprastus klausimus (Nors būtų gerai... ). Bijau kad Juliaus 'blokuos be įspėjimo' bet kurį nepatogų klausimą ir bent kurią abejojančią jo dvasingumui nuomonę, jei tik taip elgtis jam palieps jo Paties asmenybės dydis...

labai įtartinai panašus2020-12-13 05:18

į III-čiojo Reicho SS reichfiurerį Heinficha Himlerį

Nelaime2020-12-13 04:47

Jono Ohman,Julius Panka pusbrolis!

Artas2020-12-13 03:15

Teisingai, balvonas ir pusprotis...

viltė2020-12-13 00:27

Įdėmiai pasižiūrėkite kino juostą 1971 m. "Žaizdos žemės mūsų" ir nekils jums jokių abejonių kas dabar valdys šią teritoriją ...

SS2020-12-13 00:23

Kažin pats Panka ir jo mintims pritariantis veikėjas, kurie džiūgauja, kad bus gaudomi dizertyrai, ar patys atliko karo tarnybą?

joooo>>>17. padesime taska komunizmo liekanoms2020-12-13 00:02

is kur tokiu durniu jamasi ir triedzia kazkokias nesamones kaip tas debilas Panka chujanka ir 17rasytojas...patys runkeliai ir esat jei kliedit nesamones

Aja to "padesime taska komunizmo liekanoms"2020-12-12 23:25

Nusividuriavai? Palengvėjo? Visada užjausdavau tokius, kaip tu, žmones, pasiklydusius tamsiuose savo sąmonės labirintuose.

...2020-12-12 23:22

tu peniukšli,_"tarnautojau". Turi riebius žandus ir tai vienintelis požymis nusakantis su kuo ir kur turėtum būti. Piktas infantilo likimas. Neišeina nei patriotu būti, nei parsiduoti,diskredituos ir tuos ir tuos.

Sunki panku juliuko vaikyste2020-12-12 23:16

Diktuoja va tokius " pareiskimus". Nes kas moka riebesni piniga, to daina ir dainuoja nuskriaustas betėvis vaikas.

Kaimo durnius2020-12-12 23:01

Balvonas neeilinis,pusprotis,va tokie ir saude zydus.

iš žodyno chujyno2020-12-12 22:46

panka - chujanka, patriotas - chujajotas, nato - chujato

yel“l“ow submarine to 25. Тrigrašis > 24.Nustebino2020-12-12 21:44

nacikas ir ne kvailys ? :)) - tipo vanduo, bet nešlapias? :)))) ---- toji eilinio biurokratėlio kėdė, nors šilta ir patogi, tačiau nieko giedoti neverčia :)- visiškai ne tas kėdės lygis - o juo labiau, neverčia gaidiškai giedoti savo snukiaknygėj :))))) - čmo vulgaris , jei moksliškai :)

Arvydas2020-12-12 21:43

O tai prieš patampant "...savivaldybės Vyriausiasis specialistas (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius)..." nėra tikrinama, ar pretendentas suvokia skaitomą tekstą? Nesuvokiant skaitomo teksto, kyla grėsmė netinkamai sukoordinuoti institucijų veiksmus.

francuz >20. Romui2020-12-12 21:36

Taip, tokie pragyvenę iki 11 metų tarybinėje santvarkoje, puikiausiai žino kaip ir kas buvo blogai. Už juos geriau žino tik gimusieji po 1990 metų.

U-22020-12-12 21:10

Jeigu sitas kuprotojo Ozio Vyckos vergas ciulpia jo minksta speny uz maista ir nori tik isgyventi, tai cia labai smerkti sita nuplikusia curva nereiketu. Cia trikdo kas kita - kaip jis ta derina su "...tautininkas, tvarkietis ar krikščionis"?

Тrigrašis > 24.Nustebino2020-12-12 20:52

Gal ir nėra kvailas,bet šilta kėdė verčia giedoti tai,kas liepiama.Jis,- Tarnautojas,o tai skamba išdidžiai..

Nustebino2020-12-12 20:45

Negi toks kvailas tas Panka?

Nu jo...2020-12-12 20:25

Geriausiai visą šitą Pankos kliedesio esm3 įliustruoja bukas minties suvedimas į Zigmą Vaišvilą, ir net ne į jo komentarus liečiančius šitą karine diktatūra paduodantį įstatymą , o į jankių liberų "pEtriJotų" Zigmukui paskirtą egsistancinY būvY "Vatnykas", kurį sisteminiai silpnapročiai įžvelgia absoliučiai visur, kur tik uodegą sukti pasirodo maumenėlis per silpnas. Nežinai ką pasakyt, nes argumentai baigėsi - sakyk magišką žodY "Vatnykas", ir daugiau nieko nereikės komentuoti. Kongenialu...! :D:D:D

Alfredas Paladis2020-12-12 20:11

Ne už tokia Lietuvą kovojome...

manau2020-12-12 20:01

juliu paskiepyjo kubilius,kaip kadaise V.Valentinaviciu,kuris nesiojo lietsargi,o dabar uz gera tarnavima gavo mru dekano vieta.

Romas2020-12-12 19:59

Pralinksmino tas lietuviskas "Duce". Jis matai net 11 metu pragyveno tarybiniu laikotarpiu ir patyre kokia ziauri totalitarine valstybe buvo. :))))) LTSR, palyginus su LR, buvo "vaiku darzelis", o ne ziauri totalitarine valstybe. Tiesa Pankai yra ka prisiminti, matyt motina retai keite slapius vystiklus, todel prisiminimai siaubingi. Kas nors, tarybiniais metais, daug mate kariskiu ir kazkokiu pratybu?

V. Ladas2020-12-12 19:32

Tą karo policijos įstatymą reikėtų pataisyti jo suderinimo su valstybės policija bei vietine administracija prasme, ir karo policininko kompetencijos apribojimo prasme, ir viskas bus OK...

Trigrašis > 14+ 17 komentatoriams2020-12-12 19:24

Parašyčiau aš judviem keletą "smagių"žodelių,bet ar judu,subingalviai,suprasite?Labai prajuokino to Tarnautojo perspėjimas,kad blokuos,jei kas nepritars jo kliedesiams.Kokia didelė tolerancija žodžio laisvei ir nuomonių įvairovei.

padesime taska komunizmo liekanoms2020-12-12 18:55

dabar paanalizuokime kas nepatenkitas tuo istatymu? didzioji tautos dalis, maziausiai 99 procentai ne zodzio apie tai nepasake, jiems jis kazko neuzkliuvo. o kam uzkliuvo? kremlinams. tai va kremlinai, tas karo policijos istatymas jums ir skirtas, neliks cia ne vieno, kuris nores ziuret i rytu puse, vardan atminties islikimo tas istatymas labai gerai pasitarnaus. isvalysime viska nuo putino propagandos ir kenkejiskos veikos pries musu valstybe. ir nepamirskime landsbergio zodziu apie runkelius, tai itin taikliai buvo pasakyta. kremlinai jums laiko liko isinesdinti dar kelios savaites, nemanykite kad jusu kas gailes.. tikrai ne,,

...ir islindo zuikio ausys...2020-12-12 18:50

Pasigedau Pankos kotais. Bet nedingo anis, nedingo. Seka viska is užu saugaus atstumo. Jei ka - tai net ir blokuoja, nenaudėlius! :)))))

> 102020-12-12 18:45

Jis, tipinis rusofobijos instinktų sukalibruotas ultranacionalistas. Laukia laikų, kada nacistinę simboliką galės nesioti atvirai. Tada su tokiais pat galės griauti Lietuvos likučius. Taip, kaip tai daro Ukrainos nacional.... patriotai jau baigiantys išvogti savo šalį.

Ale tu matai2020-12-12 18:41

kaip penktoji kolona išsigando Lietuvos karo policijos. Antai submarinę net tryda užpuolė.

Ceslovas2020-12-12 18:40

Pankas isplautais smegenim vapsi, jog 11 metu gyvendamas tarybiniais laikais suvoke ziauria totalitarine valstybe kur zmogaus gyvybe nieko nereiskia.Gal Panka jau uzmirso "nepriklausomos lietuvos" laikus kur zmogaus gyvybe laibai "vertinama" (Kedzio, Lubio,Pranciskaus Sliuzo ir kitu).

serumas2020-12-12 18:39

as maniau kad panka patriotas ir ne bet koks, o protingas. o pasirodo tai beretinis idiotas... gaji ta landsbergio mokykla, uzkratas tos bjaurasties stiprus. nebent panka visada toks buvo, tik apsimetinejo kad yra kitoks

To 8. smegenu mazai2020-12-12 18:23

Kazkaip to ikurejo pavarde nelabai jau lietuviska, ar tik nenorima sukelt valstybej chaoso , kai taip buvo ir yra Ukrainoje , o dabar ir Baltarusijoje. Ko toliau nuo tokiu pasiulymu , nes mums pakanka ir policijos. Karams sakykime Ne.

Zero2020-12-12 17:47

Tai Pankas tautininkas, tvarkietis ar krikščionis? Nesupratau. Ar jis dabar tik Kupiškio tarnautojas?

Palyginimas2020-12-12 17:32

I.Pankos teigimu "Karo policijai suteikti tie patys įgaliojimai, kaip ir paprastai policijai, nei vieno papildomai". Netiesa. Paprastos Policijos įstatyme yra 15str. "Policijos veiklos kontrolė". Naujame Karo policijos įstatyme, be išplėstų įgaliojimų, yra papildomas įgaliojimas -veikla be kontrolės, nes tokio straipsnio net pavadinimo nėra.

smegenų mažai2020-12-12 17:12

visur vantinkai ruskiai...

aAlgirdas-- yellow submarin2020-12-12 17:08

norėčiau paprieštarauti dčl pono ......... man regis kai pašlemėka pavadini ponu tai žavu

yel“l“ow submarine apie 3. aAlgirdas (2020-12-12 14:40:08) (84.15.181.231) Parašė: visiškas prisitaikėlis šis ponas Panka2020-12-12 16:58

visada patiriu klaikią šokiraciją, kai kiekvieną šiukšlę, kiekvieną išmatėlę, kiekvieną srutų srovelę, kažkas pavadina “ponu“, “gerbiamu“, “ekscelencija“, “su pagarba“ ir pan. :)))))))))))))

mėsos daug2020-12-12 16:58

smegenų mažai

Vadakste2020-12-12 16:51

Pankai , kad karo kol kas pas mus nera , tai nebent bus. Uztenka policijos , ne taip jau turtingai gyvename , kad tiek islaikyt visokiu sukurtu strukturu.

aAlgirdas2020-12-12 16:40

visiškas prisitaikėlis šis ponas Panka

yel“l“ow submarine2020-12-12 16:05

debilas ir tiek ..., - nors, to išmatos atveju tai skamba kaip komplimentas ..., - nes tai lansberginis debilas, t.y. litchūaniškas nacistėlis ..., - o tai du skirtingi skirtumai :))) ----- beje: o pagal kokius profesinius kriterijus skiriama į tokias pareigas (Kupiškio savivaldybės Vyriausiasis specialistas (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius) kupiškio valdžiagyvių kontoroj ? - ir kie gi “kainuoja“ tokie “specialistai“ veršiams ?

Darijus2020-12-12 16:03

Atsibudo nacikas. Supranta, kad ateina jo laikas. Tokie šaudė žydus. Dabar šaudys rusus ir nesutinkančius su juo.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi