Šių metų rugsėjį Lietuvos politinės partijos, išskyrus opozicijoje esančius socialdemokratus, pasirašė susitarimą „Dėl Lietuvos gynybos politikos gairių“.

Susitarta nuosekliai didinti gynybos finansavimą – skirti ne mažiau kaip 2 proc. šalies bendrojo vidaus produkto.

Taip pat siekiant dar labiau atgrasyti vis labiau agresyvėjančią Rusiją, susitarta laikytis krašto apsaugos asignavimų kasmetinio didinimo principo ir ne vėliau kaip 2030 m. skirti ne mažiau kaip 2,5 proc. šalies bendrojo vidaus produkto.

Tačiau naujienų agentūros ELTA užsakymu rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai“ rugsėjo 24 – spalio 7 dienomis atliktos apklausos duomenimis, tik 27 proc. respondentų suvokia Rusijos grėsmę ir palaiko didžiosios dalies politinių partijų pasirašytą susitarimą iki 2030 m.

išlaidas krašto apsaugai padidinti iki 2,5 proc. BVP (14 proc.

apklaustųjų tenkina išlaidų krašto apsaugai didinimas iki 2,5 proc. BVP iki 2030 m.

, o 13 proc. apklaustųjų trokšta, kad tokie pinigai būtų skiriami ne 2030 m.

o dar greičiau – 2025-aisiais).

Mažiau suvokiantys Rusijos grėsmę – 36 proc. apklausos dalyvių sakė maną, kad toliau auginti išlaidų gynybai nereikia, nes pakanka įgyvendinti minimalų NATO reikalavimą, skiriant 2 proc. BVP.

Visiškai nesuvokiantys Rusijos grėsmės – net 29 proc. – teigia, kad krašto apsaugai Lietuvoje išleidžiama per daug ir šią sumą reikėtų mažinti, lėšas skiriant kitoms sritims.

8 proc. respondentų pateiktu klausimu jokios nuomonės neturėjo.

Taigi, nors Lietuvoje nuo ryto iki vakaro nepriklausomos ir valstybinės žiniasklaidos kanalais be sustojimo kalama į galvą apie būsimą Rusijos agresiją Lietuvoje, o tai reiškia – Europos Sąjungoje ir NATO, apklausos rezultatai nėra džiuginantys. Suprantančių, kad Rusija bet kurią akimirką gali pulti ES ir NATO, yra tik akivaizdi mūsų valstybės gyventojų mažuma.

Tačiau, kaip bebūtų keista, tokiais rezultatais labai džiaugiasi neišskiriama dviejų išraiškingų politinių personažų pora – Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas Vytautas Bakas ir jo pavaduotoja Rasa Juknevičienė.

„Tokie rezultatai pradžiugino saugumo srityje dirbančius politikus – tiek Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas Vytautas Bakas, tiek jo pavaduotoja konservatorė Rasa Juknevičienė tvirtino manantys, kad apklausa rodo augantį gyventojų sąmoningumo lygį“, – skelbiama publikacijoje optimistiniu pavadinimu „Apklausa: didžioji dalis gyventojų sutinka gynybai skirti 2 proc. BVP“.

ekspertai.eu primena, kad Lietuva NATO narė yra nuo 2004 m. ir buvo prisižadėjusi kasmet gynybai skirti 2 proc. nuo BVP. Tačiau nors finansavimas paskutinius kelerius metus ir buvo ženkliai didinamas, savo įsipareigojimų mūsų valstybė iki šiol dar niekada neįvykdė ir neskyrė žadėtų 2 proc. gynybai nuo BVP.

Minėto optimistinio straipsnio pradžioje teigiama, kad „daugiau nei 60 proc. gyventojų sutinka krašto apsaugai skirti 2 proc. BVP“. Tačiau tenka priminti, kad dėl tų dviejų procentų nereikia jokio gyventojų sutikimo ar nesutikimo – Lietuva jau seniai privalėjo skirti tokius pinigus, kokius buvo įsipareigojusi.

Gerai tai ar blogai tokie Lietuvos įsipareigojimai yra kitas klausimas. Tačiau tai, kas jau valstybės vardu įsipareigota – privaloma vykdyti.

Kitas dalykas – ar yra kuo komjaunuoliškai džiūgauti, jei didžioji dalis Lietuvos gyventojų nesutinka gynybai skirti 2,5 proc. BVP, kai kiekvieną dieną vis labiau agresyvėja Rusija?

Turbūt nelabai yra kuo džiaugtis, nes tai rodo, kad didžioji dalis Lietuvos gyventojų nepakankamai arba visiškai nesuvokia Rusijos grėsmės. O tiksliau – neišgirsta per valstybinius-komercinius Lietuvos transliuotojus kiekvieną dieną skleidžiamos žinios, kad Rusija bet kada gali pulti Lietuvą.

P. S.

O pabaigai pažvelkime, kokioje situacijoje yra mūsų šalies švietimas ir kultūra. Supratote teisingai – tai pačios nereikalingiausios sritys.

Nes tik idiotai gali įsivaizduoti, kad valstybės saugumas – tai tankų, patrankų ir šovinių pirkimas milžiniškais kiekiais. Ir tik visiški beraščiai, intelekto spragų turintys netikšos ar pigūs provokatoriai gali įrodinėti, kad šiais laikais pagrindinė valstybės gyvavimo ir pažangos prielaida – ginklų ir poligonų kiekis.

Taigi tie 73 procentai Lietuvos gyventojų, kurie nesutinka gynybai skirti politinių, o gal ir ne tik politinių idiotų trokštamų 2,5 proc. BVP ginklavimuisi, nuteikia viltingai.

P. P. S.

Genialus Danijos karikatūristas Herlufas Bidstrupas (1912-1888), savo kūryboje daug dėmesio skyrė ir militarinėm temom, čia keli jo darbai šia tema:

Naujausi

Komentarai (97)

Rikiuoti
ŠIKALĖ SAVO PLANŲ NESLEPIA :)2018-11-26 01:42

GAL NORIT SUMAŽINT LIETUVOJE ŠIKALIŲ VEISLĘ? Dovilė Šakalienė Birželis 18 d. · Jei neliks pasaulio - nebus ir Lietuvos. Kartais sveika iškišti galvą iš nacionalinių rūpesčių (rietenų?) ir pamatyti "didesnį paveiksliuką". Žemė gali sutalpinti ribotą skaičių žmonių (max 10 mlrd), tad jei norime išlikti - gyventojų skaičius turi stabilizuotis. O tam nereikia drakoniškų draudimų ar prievartinės sterilizacijos, tereikia lytinio švietimo, prieinamos kontracepcijos ir lygių galimyb... Žiūrėti daugiau — Geneva, Switzerland.

Jevgenija2018-11-17 14:59

Aš paviziui sutinku atoduoti savo 2.5 BVP nes skaitau kad šali armija turi buti .šalis be armijos silpna šalis.

Senis Šaltis2018-11-15 21:25

94. T0mas J. nelabai tavęs suprantu. Kodėl tu nerašai apie Hitlerį, prancūzus, lenkus, Napaleoną, jie visi okupavo Lietuvą. Tau viskas gerai su laiko suvokimu? Stalinas jau mitė ir 1940-ti jau anam amžiuje pasibaigė. Tu apsidairyk, kol tu čia rėkauji apie TSRS, kurios jau irgi nebėra vos ne tiek pat metų kiek tau yra, tai tavo Lietuvos ir nebeliks tarškale.

T0mas J. -> 592018-11-15 16:01

"jei teisingai supratau, jei tamsta turėtų ginklą gynybai, tai niekad nešautų į jokį savo skriaudėją ar potencialų žudiką, nes tai baisi nuodėmė ir amoralumas :))) - nežiūrint ir į tai, jog žinotum, kad tas žudikas prieš tai jau nužudė ne vieną tokį, kaip tamsta" / Kalbėjom apie TSRS įvykdytą Lietuvos okupaciją 1940 m. - ir štai tavo palyginimai.. Stebini. Lietuva Maskvai 1940 m. nebuvo potencialus žudikas ir nepadarė nieko dėl ko į ją reikėtų šauti. Bet juk Stalino išsigimėliai atėjo, šaudė. Todėl ir sakau: TSKPistai - žudikai. Kremlius - žudikų irštva. TSKP - okupantų žudikų partija.

T0mas J. -> 612018-11-15 15:56

Dėl KOLABORAVIMO tai labai aiškiai pasakyta BK 120 str.

Dzukas > 90. velesas2018-11-15 01:46

Siauliuose buvo du - Zokniai ir Vakaru. Buvo netoli Paliepiu i Ariogalos puse. Buvo Panevezio, Kedainiu... tai tik kiek pamenu veikianciu kariniu, neskaitant atsarginiu. Dar Skaudvile buvo... visu net ir nezinau. Nemaza buvo.

Dzukas > 89. velesas2018-11-15 01:16

Tikrai taip... ir Paliepiu aerodromas buvo isgrobstytas. Vardinti ivairius objektus galima iki begales, bet nera tame tikslo. Nieko jau negrazinti... kadaise klestinti Respublika buvo paversta i ubagyna ir vakaru siukslyna. Kaip ten bebutu, veikia bumerango desnis - uz visus savo nusikaltimus vakarai ir virsta ubagynu ir siukslynu. Man labai lengva palyginti, as dar gerai pamenu Vakaru Europa ir jankyna pries 40 metu. Visiems netikintiems pasiulysiu paklausti pas koki sena vokieti ar prancuza, kaip jie gyveno pries 40 metu ir kaip gyvena dabar. :DDDDD

velesas2018-11-15 00:46

Įvėliau klaidą. Turi būti-Šiaulių-. Atsiprašau :)

velesas>87. Dzukas2018-11-15 00:44

Ar neteko nieko žinoti ar susidurti. Anuomet buvo pastatytas ir įrengtas aerodromas Paliepiuose netoli Ariogalos ,link Šiaulų-Radviliškio. Ten pakilimo-leidimosi takas buvo iš tokių super plokščių, kurias gamino Latvijoje. Jos svėrė tiek, jog Kamazas tik dvi tepaveždavo. Galėčiau gerokai daugiau apie visa tai papasakoti, bet užapvalinsiu lakoniškai Poeto žodžiais: "... visa prapuolę, tik ant lauko pliko..." Tiesa, dar pridursiu tokį įdomumą. Tas aerodromas buvo numatytas ir įrengtas kaip atsarginis "Buranui" leistis. Ir dar, iš jo galėjo kilti "strategai" Baltoji Gulbė. Et, istorija... nostalgija nelemtoji ko tai gerklę braižo, nelyg laukinė katė...

Dzukas > 85. stasys2018-11-15 00:21

Kur.. kur tamsta kviecia pazvelgti? I valstybe? Nejuokinkit... kur matote tavalstybe? Seimininkas, taip yra... yra uz juru mariu. Bet jam Lietuva ne tevonija, o daiktas kuri jis nusipirko. Panaudos, paskutines sultis isspaus ir ismes i pasaulini siukslyna, kaip jau padare ne su viena salim. Visuomene gali buti saugi tik tada kai vyriausybe dirba visuomenes labui ir ne kitaip. Visos tamstos pasakos apie taikinius, tai paranojos fantazijos. Hipotetiskai kiekviena salis visada buvo, yra ir bus taikinyje. Ir ka dabar, kiekvienam uzjurio valkatai buciuoti uzpakali? Hipotetiskai gali ivykti labai daug ko. Tarp kitko - reliatyvumo teorijos pagrindu, didziausia gresme Lietuvai yra is JAV puses. Kodel tada tie dvasiniai ubagai ileidziami i Lietuvos teritorija? I tamstos "gedos stulpa" atsakysiu taip - Lietuva neturi ir niekada nertures kariniu pajegu pasipriesinimui. Jos ir nereikalingos, nes siuolaikiniame pasaulyje ne vienas Lietuvos kaimynas nesuinteresuotas kariauti su Lietuva, nepaisant to, kad tai mazyte ir silpna salis. Bet net jeigu norima tureti visiskai bereiksmes stambias karines pajegas, tai jau tikrai pirmoje eileje reikia atsikratyti NATO ir lesas skirti tik savo karinems pajegoms, diversifikuojant pirkimus. Tik idiotas, o greiciausiai tautos isdavikas, superka superbrangu metalo lauza. Lietuvos jegos strukturos turi spresti visiskai kitus uzdavinius, nei valyti jankyno pamazgu duobes.

Dzukas > 84. stasys2018-11-14 23:57

Tamsta raso nesamone. Tarybine kariuomene paliko gerai isvystyta infrastruktura, o po to viskas buvo isvogta ir sugriauta. Gerai pamenu kai buvo pjaunamos Siauliu aerodromo tako dangos plieno plokstes ir kaip metalo lauzas gabenamos i Vokietija, kai buvo banaliai isvogtos raketiniu starto aiksteliu iranga, kai nusiaubtas Siaures miestelis. Galimas daiktas, tamsta tais laikais dar po stalu sliauziojai, todel viso to nezinai. O ir ka ten kalbeti, Lietuva buvo nusiaubta, kai viduramziais buvo nusiaubta kryziuociu. Lietuva neturejo ir neturi jokios makroekonomines politikos, kaip ir neturi ekonomistu. Galite pasiteirauti bet kurioje salyje, Lietuva labiausia tamsi ir atsilikusi ekonominio issilavinimo lygiu.

suldu ->stasys2018-11-14 23:56

Ka jus cia dabar...? kokia dar "kita situacija"? sovietiniu laikotapriu klausemes "amerikos balso",o dabar "kiselios tv"...kur jus matot ta kitokia situacija? situacija pasikeite tik isores inteesantu tiksluose ir ekonomineje santvarkoje. kas dar pasikeite is esmes, lietuvos naudai?

stasys2018-11-14 21:46

Dzukui 83. Populiari žodžiu klounada po savimi turinti tik senas socialdemokratu nuostatas , kai nieko neturi tai niekam ir neįdomus. Pabandykite pažvelgti į valstybe šeimininkiškomis akimis . Ar visuomenė gali būti saugi kai jos vyriausybė negali duoti garantijų tokiu ir yra išimtinai svetimu interesu taikiniu . Šiandiena situacija kardinaliai kita , Lietuva liko kitu interesu taikiniu , bet turi ir pasirinkimą nesutikti su jai peršamu sprendimu , priedo to kuria kariuomene iš naujo ir visi kuriems atrodo tai kaip perteklinis išlaidavimas .. mano supratimu verti pasmerkimo prie gėdos stulpo . Koks gi tu pilietis jei už ta valstybe atsakingas tik vienu argumentu , mano troba kraštinė . Čia Dzukai panašu į išmėsinėta nugarine .. be kaulo .

stasys2018-11-14 21:36

Niekam tykęs pavyzdys Dzukai . Su tokiu pat pasisekimu Jus galite teigti kad Lietuva turėjo ir sovietinius kolūkius o juos išardžiusi neteko didžios dalies savo vertingo žemės ūkio. Formaliai gal Jus ir teisus būtumėte , bet jei jau skelbiatės esąs verslininkas čia turėtu atsirasti visai kiti argumentai, kaip ekonominis-naudingumo faktorius . Taip kaip sovietinė kariuomenė išėjo su viskuo nepalikusi net viniu dėžės .. Jus neturėtumėte kelti klausimo kokia ta kariuomenė buvo Lietuvos ir ar ji okupacinė . Todėl jos paliktas visoks nekilnojamas turtas irgi vargiai pritaikomas naujomis sąlygomis . Beje kai kas liko iki šiu dienu .. ir panaudojama .. vystyk nėra esminiu infrastruktūros dalyku .. Kurie daugiausiai ir kainuoja.

Dzukas2018-11-14 19:13

Siuo klausimu esu giliai isitikines, kad salies saugumas, pirmoje eileje, tai pilieciu gerbuvis, issilavinimo ir medicinos kokybes lygis, pilnavertes, nuosekliai didinamos socialines garantijos. Tik tai yra Lietuvos saugumas + nedalyvavimas kariniuose blokuose, tarpuvalstybines saugumo ir bendradarbiavimo sutartys, ypac su artimais kaimynais. Visi tie nato su ju kariniais biudzetais, tai korumpuotu valdziu veikla, neturinti nieko bendro su salis saugumu. Kol Lietuvoje i valdzia neateis adekvatus, pilietiski, tautiskai nusiteike zmones ir neatstatys Lietuvos valstybinguma, kal beti apie kazkokia ginyba ir sauguma yra kvaila. Galima atiduoti visa savo biudzeta ginkluotei ir maitintis lupenomis, rezultatas - isauges vakaru kariniu korporaciju pelnas ir visiskas Lietuvos isnykimas. Tik visiskas avinas ir parsidavelis gali siekti kariniu islaidu didinimo. Siuolaikinis Lietuvos karinis biudzetas, tai profanacija ir nusikaltimas pries Tauta. Tai apie 20-25% nuo Lietuvos pajamu, tai visiska nesamone. Jums visiskai nukvarsino galva tuo bereiksmiu BVP ir nieks nesako kad faktiskai tai yra 20-25% nuo visu Lietuvos pajamu. Jus realiai pagalvokite - ketvirta dali uzdibtu pinigu Lietuva ismeta karinems fantazijoms. Tai nesamone.

Trigrašis > 762018-11-14 18:49

Jūsų teisybė.O man pasirodė,kad Stasys pradėjo mąstyti.Deja,konservatoriai ir jų draugai,to nesugeba.

suldu2018-11-14 18:16

Gynyba, tiek asmenine, tiek visuomenine, vislaika buvo svarbu. Be to, labai svarbu ir saltas protas. Pirkdami technika, ne pagal savo kisene, galimybes ar neatitinkancia lietuvos situacija yra beprasmiska, amoralu. Turint galvoje tai, apie koki priesa suokia politikai, 6 ar 26 artilerijos vienetai nekeicia situacijos, taciau tuos artilerijos vienetus pakeistus i valstybines programas toje srityje, kur jos yra reikalingos, tai jau pakeistu situacija is esmes. Neprotingas pinigu svaistymas nesudaro protingo ivaizdzio. Kita pastaba bus apie "apklausas": apklausos yra tik proporcine isvestine, pagal situacija. Jokia masine "apklausa" niekada neatitiko realiu rezultatu. tai tik manipuliacinis irankis propagandos interesantams. Pasak nepriklausomos konservatoriu ziniasklaidos, lietuvos dauguma yra uz nato ir es, taciau dauguma uz gynybos biudzeto stagnacija... ar ne juokingi taskai ant "i"? Ar cia lietuviai yra "balvonai" visiskai priestaraujantys sau patiems ar toki ivaizdi bandoma sukurti, vienokios ar kitokios grupes? O kas zino, kaip yra istikruju?

Dzukas > 65. stasys2018-11-14 18:10

Tamsta klaidina skaitytojus - Lietuva turejo didesne karine infrastruktura nei Vokietija, kalbant apie Vakaru Vokietija. Esme tame, kad, taip vadinami draugai, priverte Lietuva viska sunaikinti savo teritorijoje, tame tarpe ir karine infrastruktura. Lietuva, landsberginiu pagalba, buvo isniekinta ir apiplesta.

Dzukas > 58. T0mas J.2018-11-14 18:03

Toks ispudis, kad tamsta visa gyvenima praleido izoliuotame vaiku darzelyje. Visada ir visur valdzia zudo savo priesus. Priezasciu tam pakanka. Valdzia turi "licenzija" zudyti ivairiais budais ir, reikalui esant tuo naudojasi. Nieko isskirtinio nei senais laikais, nei dabar nematau. Beprasmiskai ka nors tamstai aiskinti, kai tamsta kartoja viena ir ta pati - TSRS okupavo Lietuva. TSRS niekada neokupavo jokios Lietuvos, nei de-jure, nei de-facto. Noriu pasidometi - tamsta toks "aktyvus kovotojas" uz nepriklausomybe ir pries koloborantus. Kodel sedi ant peciaus ir nekovoji. Tamstos suvokimu siuolaikine Lietuva besalygiskai okupuota ir aplink pilna koloborantu. Ka, stuburas minkstokas? Liezuviu malti lengviau. Tarp kitko LTSR turejo valstybinguma, dabartine Lietuva jo neturi. LTSR suverenumas buvo ribotas, bet dalinai jis buvo, tas apribojimas buvo "apmokamas", ir gerai apmokamas. Dabartines Letuvos suverenitetas lygus nuliui ir jo panaikinimas ne apmokamas, o nuosekliai grobiamas. jusu problema - pilna galva siuksliu ir tamsus fanatizmas. As, savaime aisku, galiu klysti, bet beda tame, kad tamstos samprotavimai neisiterpia nei i vienus kanonus - teisinius, filosofinius, ekonominius, religinius. Nemegstu fanatiku, bet kokiam pavidale. Asmeniskai man, jus ir esate didziausi nusikalteliai.

Dzukas > 57. T0mas J.2018-11-14 17:05

Jokios frazes man nekliuva. Fraze, jos bereiksmes nes sprusta emociniame lygyje. Tamsta ir skaitai, nematydamas kas parasyta. Pirmi mano zodziai buvo butent apie Lietuvos okupacija lenkais ir vokieciais, pilna to zodzio prasme. O tamsta vis seka savo pasakas apie kazkokia laisva Lietuva. :DDDDD Jusu supratimu, jeigu lenkai su vokieciais butu palike Smetonai 1 ha teritorijos, kuria Smetona isdidziai pavadintu LR, jums ir tai butu "laisva Lietuva". Gal verta jau "ijungti" keleta papildomu lasteliu smegenyse? Ne zodzio nepaminejau apie kazkokia "laisve" kai rasiau apie seneli ir mociute. Tuo tik norejau parodyti "oru" gyvenima Smetonos Lietuvoje, bet tamsta butinai turi iskreipti teksta - reikia parodyti, kad tamstos teisybe. :DDDD Jus juokingas... net siuo atveju jus neteisus. Kas tamstai yra "laisva Lietuva"? Teritorija? Man laisva Lietuva, tai salyginai laisvi zmones, nes asoliutines laisves nera is esmes. Laisvi zmones, kurie turi darba, gali ismitinti savo seimas, kuriems suteikiamos bazines medicinos paslaugos ir issilavinimas, o vienu zodziu - orios socialines garantijos. Teritorija, ji visada "okupuota", ir jai visiskai vienodai kokios kilmes padarai jos zememis laksto. "Laisves" lygis budingas tik zmogui, o ne teritorijai. Todel ir zodziai mano seneliu dalinai liudija, kad nebuvo jokios "laisvos Lietuvos". Bet cia taip... ir "lyrinis" nukrypimas. Jus nepykite, bet tamstai kazkas ikale i galva vaikysteje iskreipta supratima apie vertybes, ir jus atkakliai kabinates uz to siaudo ir bijote pripazinti, kad tai tik jusu fantazijos. Pakartosiu dar karta - Jokia TSRS kariuomene nieko neuzgrobe. Ivyko santvarkos kaita ir ta kaita buvo paremta TSRS karine galia. Kiekviena santvarkos kaita visada remiama arba karine galia, arba finansine galia, istorija nezino kitu variantu. Po to kai buvo pakeista santvarka ir i valdzia atejo komunistai, Lietuva pasiprase i TSRS sudeti ir buvo priimta. Tai teisine klausimo puse, visa kita yra beprasmiski "snargliai", kuriuos kiekvienas vadina ivairiais epitetais. Tamsta tai vadina "okupacija", nes niekaip negali ismokti savokos okupacija apibrezima. Jus jau atleiskite Sneckui, kad jis jums neparode savo partinio bilieto. Lietuvos KP, kaip ir Lietuvos Tarybine Respublika, sukurta 1918, o 1940 isiliejo, kaip narys, turintis savo narius ir valdymo organus, i TSKP. Nematau reikalo gilintis i TSKP struktura, visa tai galite paskaityti TSKP istatuose. Patariu tamstai ismokti Lietuvos istorija, bent XXamz. , pasidometi ivairiu savoku reiksme ir esme. As gimiau LTSR ir tuo didziuojuosi. Tai mano gimtine. Turejau gera ir sviesia vaikyste ir jaunyste. Tamsta, padarysiu prielaida, ir gime LTSR, bet visa gyvenima nekente savo gimtines, nes i galva buvo ikalta kazkokia praeities smekla. Tamsta gyveno savo fantaziju pasaulyje. Tarp musu skirtumas tame, kad as gimiau ir gyvenau laisvas savo gimtineje, o tamsta, nuo mazens, skaite save okupuotu vergu ir nekente savo gimtines LTSR, nors mes abu ir gyvenome vienoje teritorijoje, o teritorijai buvo visiskai pofig kaip galvojate jus ir kaip galvoju as. Teritorijai, gamtai mes abu niekingi padarai, kurie pastoviai kazko nori. Vat jums ir visa laisves teorija. Jeigu jus mokate buti laisvu, jus laisvas... jeigu ne, jums niekas nepades - jokios skelbiamu nepriklausomybiu klounados. Laisve esa tik zmogaus galvoje ir daugiau niekur jos nera.

Mindaugas2018-11-14 16:48

manau kad geriau kalbeti apie pinigus o ne procentus pavyzdziui galima numatyti 10% ir tai pinigine israiska vistiek bus maziau nei 1% stiprios valstybes. tie procentai yra demagogija nenorit realiai ginti valstybes.

>74. Trigrašis2018-11-14 16:08

Bet ir turit jūs kantrybės diskutuot su troliu ar net bepročiu. :/

stasys2018-11-14 16:06

Trigrašiui .. Jus argumentuojate kaip ta liaudiška patarlė " bijai vilku neik į mišką " . Deja toks požiūris labiau kenksmingas valstybei, norinčiai vystytis , nei kažkuo pateisinamas ir suprantamas .:)

Trigra6is > 73 Stasiui2018-11-14 15:29

Stasį,visas Tavo komentaras,- paprasčiausia demagogija.Mes galim skirti krašto apsaugai kad ir 50 procentų savo biudžeto,bet,kaip teisingai parašė yel",jei rusui reikės,tai mus nušluos nuo žemės paviršiaus,nespėsim ir sumirksėti.

stasys2018-11-14 15:16

Trigrašiui .. prastas argumentas pasikliauti tik "rusai puola" gairėmis . Tie tikslai kažkada taps nuolatiniais ir tai kas stebina šiandiena , rytoj taps įprasta akiai ir nebekels klausimu ar reikia. Neįprasta yra tai kad tamsta nepastebi , jog ir tie konservatoriai budami valdžioje iki kryzės nematė reikalo tam klausimui skirti deramo dėmesio.. todėl ar čia jie svarbiausi ? kažin .. Aš dar pamenu R. Juknevičienės kalbas būnant krašto apsaugos ministre .. kalbas apie profesionalia kariuomene tuo pačiu mažinant lėšas esamai .. Kalbant paprasčiau senosios saugumo gairės griuvo ir čia tikrai ne vienu konservatoriu nuopelnai . :))) Neadekvatus situacijos vertinimas tuo metu privertė to meto politikus valdžioje neadekvačiai ir vertinti ta išlaidu sritį .

Trigrašis >67 yel"2018-11-14 14:59

Aš ne apie tai,kiek logikos yra Stasio tame komentare apie tuos procentus,bet,kad nors sykį neradau jo komentaruose vien tik"rusai puola",beprasmiškų išvedžiojimų,kaip mes atgrąsysim Rusiją.O turėti savo nuomonę gali tiek Stasys,tiek Dzūkas,tiek ir Tamsta.Šiaip ,kiek pastebiu komentaruose,Stasys mėgina jau mąstyti,o ar kada supras,kad konservų propaganda yra ištisinis melas,laikas parodys.

stasys2018-11-14 14:57

..ka mano Trigrašis apie tai ? :))

yel“l“ow submarine trigrašiui apie 68. stasys2018-11-14 14:49

štai ir dar vienas stasiotiškos “logikos“ grynuolis tamstos džiaugsmui :) - pasirodo, norint atgrasyti rusiją, galima/užtenka “važinėtis“ bet kokia technika - svarbu tik, kad ji vadintųsi karine, ir, suprantama, atitinkamai kainuotų, ir būtų galima pasigirti, jog mes prašikame chaki spalvos žaisliukams daugiau, nei daugelis beprotnamiokų (durdomo kaimynų/klasiokų) :)))))) - o dega ta visa “technika“ , anot stasioto, vienodai (gerai) :) - t. y. reikia suprasti, kad rusams tikrai nusispjaut , kokia technika “važinėja“ vieni ar kiti nato klounai :)))) - jei reikės, sudegins visą tą maskaradą be jokių emocijų ir triukšmo :)

stasys2018-11-14 14:45

geltonskruoste :))

stasys2018-11-14 14:34

Trigrašiui .. viskam savas laikas . Čia lenktyniauti nereikia , tegul rusas toliau puola ir visi kas tuo abejoja toliau galvoja apie nauju ambramsu pirkimą apart senu danišku tankiečiu ..įsigijimą ..bet jei pasidomėti ne senomis- naujomis technikos vienetais konfliktai laimimi .Jos visos vienodai dega. Pasivartykite yotube pasižiūrėkite kuo Afganistane važinėja Prancūzu užsienio legionas ..:))

yel“l“ow submarine to 66. Trigrašis>65 Stasiui2018-11-14 14:16

sveikinu tamstą ! - rasti logiką ar jos pėdsakus stasioto kliedesiuose , tai neeilinė sėkmė :) - manau, net mažylis su savo “radiniu“ vokietijos archyvuose, nestipriai pranoksta tamstą likimo dovanų dydžiu :)))))

Trigrašis>65 Stasiui2018-11-14 14:07

Kadangi šį sykį Tavo komentaras logiškas,atsakysiu. Aš keliu pagrindinį klausimą apie tai,ar mūsų tie papildomi 0,5 procento tikrai atgrąsys Rusiją,jei ji sugalvos mus pulti,ar tai bereikalingas pinigų švaistymas(pats rašai,kad pedagogai jau streikuoja,nes trūksta pinigų jiems nors kažkiek padidinti algas),kada ir taip jų visur trūksta? Ir dėl perkamos technikos. Kitoms šalims jinai jau netinkama,susidėvėjo,ar paseno technologijos,bet mums,kaip kokiai trečios rūšies šaliai,tai dar tinka.

stasys2018-11-14 11:14

Trigraši .. imkite kita pavyzdį , va mokytojai streikuoja reikalauja didinti išlaidas švietimui , bet juk visi sutaria kad didinti žiūrint į darbo rezultatus kaip ir nėra labai dėl ko ? 2,5 proc. skaičius reikalingas norint pasiekti tam tikrus tikslus , o ar tie tikslai teisingi ? klausimas esminis. Dėvėta technika reikalinga ir tam kad sukurti kariuomenei bent kokia technine baze ir infrastruktūra . Faktas kad ta darius tvarkingai nuo valstybės atkūrimo .. mums gal ir tu 2 proc. nereikėtu . Vokietija didina karines išlaidas , neturėdama tam didelės motyvacijos pas ja jau suformuota infrastruktūra kadu kadaise .. mes priešingai , turime apvalu nulį ir didelius norus .

Trigrašis2018-11-14 10:28

Kodėl valdžia taip nori skirti 2,5 procento savo šalies biudžeto gynybai,kai pagal susitarimą tereikia 2 procentų?Mes ne JAV,mūsų biudžetas per mažas,kad 0,5 procento labai sustiprintų NATO karinę galią.Mano supratimu,bus daugiau skirta pinigų,galima bus daugiau nupirkti iš kitų šalių nurašyto karinės technikos laužo,o tuo pačiu ir didesni "otkatai".Nes šiaip,kai visose srityse trūksta lėšų,savanoriškai išmesti pinigus į balą,gali tik bukagalvis.

aAlgirdas2018-11-14 08:46

keistas tampa šis komentarų puslapis --- atsiranda veikėjai, kuriems BŪTINA aiškinti elementarias istorines tiesas. Šį kartą tai darželinukas "Tomas J", kurio supratimas apie istoriją ir gyvenimą stebėtinai naivus. Gerbiamieji negaiškite laiko pastarajam kažką aiškinant -tai grynas laiko gaišinimas, nes darželinukas neturi elementarių žinių o tik moka rašyti

nėra tos grėsmės2018-11-14 07:09

Kvaila propaganda, daugiau nieko

yel“l“ow submarine to 58. T0mas J. -> 502018-11-14 02:28

vienok tamsta tikrai mažvaikis :))))) - o kas nustatė, kada jau yra priežastis žudyti, o kada dar ne ??? - ir kas tas “unifikatorius“, kuris standartiz/uos(avo) visų skirtingai suvokiamas ir interpretuojamas priežastis žudyti ar kolaboravimo bei išdavystės ktiterijus ??? :) - kiek tamstai metų ? - ar nesunku pradinėj mokykloj mokytis ?

> 58. T0mas J.2018-11-14 02:23

Bet gi tamsta ir nuožmus... Siūlote (leidžiate) žudyti šiuolaikinius lietuvos vadovus. Žiauru, vienok.

yel“l“ow submarine to 57. T0mas J. -> 492018-11-14 02:22

tasmsta gal jau išmok skaityti ir suvokti visą tekstą, o ne tik labiausiai patinkančias teksto vietas :)))) - atidedant į šoną visus kliedesius apie lkp ir tskp, galima pasakyti tik tai, kad tamsta esi tiek naivus, juokingas ir neobjektyvus/nesąžiningas, kad priekaištauji tsrs, jog ji nebuvo šventesnė už patį jėzuliuką, ir nežiūrėjo poteriaudama ir nieko nedarydama, kaip visi viską aplink okupuoja ir dalinasi - tiek prieš antrą mėsmalę, tiek po jos ! - koks interesas tamstai būti tokiu klounu , ir vieną iš akivaizdžiai neagresyviausių to meto valstybių kaltinti viskuo, tuo pačiu užsimerkiant prieš visas kitas realijas ? - jei teisingai supratau, jei tamsta turėtų ginklą gynybai, tai niekad nešautų į jokį savo skriaudėją ar potencialų žudiką, nes tai baisi nuodėmė ir amoralumas :))) - nežiūrint ir į tai, jog žinotum, kad tas žudikas prieš tai jau nužudė ne vieną tokį , kaip tamsta :)

T0mas J. -> 502018-11-14 02:08

Dėl žudymo ir žudynių pateisinimo. Be priežasties žudyti žmonių negalima, kaimyninės šalies gyventojų - taip pat. O TSRS okupavusi Lietuvą taip elgėsi. Brudai. Žudyti galima ir reikia didelius nusikaltėlius - okupantus ir kolaborantus, nes tai labai dideli nusikaltimai - OKUPACIJA ir KOLABORAVIMAS.

T0mas J. -> 492018-11-14 02:03

Tau užkliuvo mano frazė "laisva Lietuva", nepatiko. Paargumentavai, kad tavo senelis su močiute gerai gyveno, bet „aplink baisus skurdas priespauda“, „fašistinė diktatūra“. Betgi viens kitam neprieštarauja "laisva Lietuva" ir „skurdas priespauda“. Laisva – reiškia – neokupuota. Laisvoje šalyje ne visi žmonės gerai gyvena, ar ta šalis būtų Lietuva, ar JAV, ar Rusija. Man sunku patikėti, bet šiemet per Lietuvos Radiją girdėjau frazę „jeigu jūs dabar turit kišenėj 10 eurų, tai esate turtingesnis už 25% JAV gyventojų”. / Dabar supratau, kad rašydamas "leido KP paimti valdzia i savo rankas" turėjai omeny kad TSRS leido Lietuvos (būtent Lietuvos) komunistams paimti valdžią į savo rankas. Bet juk tai netiesa – valdžią paėmė (tiksliau – užgrobė) okupacijos būdu ne LKP, o TSRS kariuomenė ir tą valdžią atidavė partijai – TSKP. TSRS teritorijoje valdė TSKP, ir okupuotoje Lietuvoje – taip pat. Sniečkaus partbilieto nemačiau, kai jis buvo vadas Lietuvoj, bet kurių komunistų mačiau – juose visuose buvo žodžiai TSKP, KPSS ir antspaude ant nuotraukos kampo taip pat. O ta „LKP“ buvo tik TSKP padalinys – partija juk buvo viena.

yel“l“ow submarine to 55. Nu jo... Submarinui2018-11-14 01:23

šiaip jau, ta pornografija dėl migracijos, jei bus pasirašyta, pagal 67-tą konstitucijos straipsnį turi būti ratifikuojama litsoviete - vieno klouno parašas dar ne viskas :) - taigi, klausimas tik tame, kaip efektingai paveikti veršius, t.y. per veršius paveikti litsovieto idiotus :))) - o dar ir prezo rinkiminiam karnavale šitą klausimą reiktų presinguoti ir statyti į kampą visus kandidatuojančius klounus :)

Nu jo... Submarinui2018-11-14 01:04

Tai pala pala... Čia dar ne viskas... Klounai matyt iš globalios migracijos paktą pasirašys "iš lempos", nors pusė Europos sorošinius klounus su tuo paktu nx pasiuntė. Va tuomet bus "pilnas komplektas", nes kiekvienas afrikancas ar pakas galės čia atvažiavęs pareikalauti savo teisių. Pilietinių ir socialinių. Ir išspirti jojo, nebebus įmanoma, nes jo "teises" saugos ir jas garantuos kokio nors sisteminio klouno parašas po tuo sorošiniu migracijos paktu. O kad pacukai nežino kas toks Bidstrupas, ir jo karikatūras priskiria Tarybų Sąjungos laikams, - normalu. Mano supratimą tik visuomet rimtai traumuoja tai, kad veršiams į galvas negali tilpti faktas, jog tokie piešinukai galėjo gimti Danijoje. Nežinau čia reikia verkti, juoktis ar gailėti tokių nelaimėlių...

yel“l“ow submarine to 53. Tadas2018-11-14 00:49

o kai darė “apklausas“ dėl stojimo į nato ar euro įvedimo, ar kitokių valdžiagyvių avantiūrų, tai neabejotinai, tamstos miesto gyventojus apklausė ne tik beveik visus, bet ir tamstos akivaizdoje :)))))))))))))))))))))

Tadas2018-11-14 00:36

Musu miesto gyventoju, bent jau daugumos niekas net neapklause. Tie proc. apsoliutus melas. Ir karikaturos ir rasto stilistika 100procentiniai is TSRS kompartijos laikrasciu...

V. Ladas2018-11-13 22:23

O mane užknisa tas nuolatinis valdžios, tame tarpe ir dabartinės valdančios daugumos noras "bėgti priekyje garvežio". Tai yra jos noras net turtingąją Vokietiją pralenkti BVP ginkluotei skyrimo procentu. Ir gąsdinimasis, ir tautos gąsdinimas Rusijos agresyvumu. Po mūsų nepriklausomybės Rusija nieko neužpuolė. Kartą, tiesa ji išgelbėjo nuo genocido dvi Gruzijos (tebūnie Sakartvelo) tauteles, o kitą kartą išgelbėjo savo jūrų tvirtovę nuo JAV kėsinimosi ją nupirkti iš Ukrainos. Na, dar jai teko įsikišti, Sirijos prašymu, kad pabandytų sustabdyti šios šalies žmonių naikinimą. Tas sustabdymas beveik pavyko, bet rusai kaip ir užklimpo tame reikale. O čia dar sankcijos prieš ją, ir Rusijai ne skurdžių, kokie esame, užpuolimai rūpi, o gynybos stiprinimas, kad ir iš mūsų teritorijos jos neužpultų NATO (JAV ir ES). Nepuls mūsų Rusija, kol mes jos neužpulsim NATO kariaunos sudėtyje. Amen.

uzkniso jau2018-11-13 21:23

Kodel kalbama tik apie mistini kazkoki BVP, ir nei zodzio nesnekama apie realiu pinigu skyrima is metinio biudzeto. kai kam bus sokas, kadangi is biudzeto skiriama ne 2,5 %, o virs 10 % karo zaidimams.

Dzukas > 47. T0mas J.2018-11-13 20:57

"Graziai" ciulbi, bet pats lengvai pateisini zudynes, kai tai paciam patogu. Smetona zude Lietuvos piliecius, veliau smetoniniai zude tuos pacius lietuvius, nes jiems nepatiko KP valdzia. O kodel tie antri turejo eiti i skerdykla kaip versiai, tik todel kad kazkam nepatinka nauja santvarka? Toks pat atsakas ir niekaip kitaip. Kovoje tarp ideologiju nera vietos seilems - arba tu, arba tave. Visa kita yra lyrika. Yra tik du keliai - arba taikus susitarimas ir sambuvis, arba kova, pageidautina, iki paskutinio prieso. Nera kitu keliu.

Dzukas > 45. T0mas J.2018-11-13 20:40

Tamsta gi pasakoja apie kazkokia 1940 metu "laisva Lietuva". Kokia "laisva Lietuva", kai Smetona buvo banalus pastumdelis. Ispradziu lenkai ateme Vilniaus krasta ir pietrycius, po to vokieciai Klaipedos krasta. Ir tai ir yra tamstos "laisva Lietuva"? Mano senelis buvo Smetonos kariuomenes karininkas. Jie su mociute gerai gyveno. Senelis zuvo karo metu, o mociute visada sake - "baisus laikai buvo, ziauri fasistine diktatura. Mes sociai gyvenom, o aplink baisus skurdas priespauda." Kai lenkai 1938 metais nutare uzgrobti visa Lietuva, lenkams iskele ultimatuma TSRS - leigu lenkai isibraus i Lietuva, TSRS iveda kariuomene i Lenkija. Tada ir gime karinio bendradarbiavimo ir ginybos sutartis tarp TSRS ir Lietuvos. TSRS visiskai nesiruose kistis i Lietuvos reikalus, nors ismesti Smetona su sulais galejo dar 1938, o galejo ir anksciau. Tokios pagalbos prase ir LKP, bet nereikalinga buvo TSRS kistis i tas vietines riauses, Stalina is vis nedomino Komunizmo eksportas uz TSRS ribu, jis nebuvo globalistas. Tai pirmieji bolsevikai kliedejo apie pasauline revoliucija, nes visi "issilupo" is vakarietisku kairiuju ideju. TSRS pastate Smetonai ultimatuma del LKP nariu ivedimo i Seima ir nauju visuotiniu rinkimu, tik po to kai Smetonos iniciatyva buvo parasytas laiskas Hitleriui, del susivienyjimo puolimui pries TSRS. Savaime aisku, Stalinas sureagavo, ir teisingai padare. Nezinojau, kad tamstai paslaptis, kas buvo LKP vadovas. Nuo 1936 metu - A. Sneckus pogrindyje Kaune LKP Pirmasis sekretorius.

Prašalietis2018-11-13 20:25

Apklausa: didžioji dalis, net 73 procentai Lietuvos gyventojų nesutinka gynybai skirti 2,5 proc. BVP... Na ir kas kad nesutinka... Civilizuoti vakarai, į kurių kompaniją įsiprašė Lietuva, žino kiek turi skirti gynybai Lietuva. Lietuvos tipo valstybės turi prisidėti savo skatikais prie civilizuotų vakarų valstybių ginkluotės modernizavimo finasavimo pirkdamos jų pasenusią ginkluotę savo gynybinio pajėgumo stiprinimui.

T0mas J. -> 462018-11-13 20:20

Joks "bardakas" nei "bezpredielas" nepateisina nusikaltimų ir nusikaltėlių. Tas, kas galvoja, kad savo šalies piliečiai yra vertingesni už kaimyninės šalies piliečius, ir kaimynus galima žudyti kad saugesnis būtum pats - tas yra menkysta, kirminas.

yel“l“ow submarine to 44. T0mas J. -> 402018-11-13 20:12

aš nieko neteisinu, o žiūriu į istoriją gerai prakrapštytomis/pilnai atmerktomis akimis - ir iš matomo vaizdelio pozicionuoju save ir savo moralinę poziciją tame istorijos narpalyne :) - o tamstai, prieš vertinant 20a. pradžios ir vidurio bardaką ir “bezpriedielą“, siūlau išaugti iš vaikiškų kelnyčių ir rimtai, t. y. visapusiškai pasidomėti istorija, prieš pasakojant anekdotus ar pasakėles apie nevagiančių privalumus prieš vagiančius toje istorinėje mėsmalėje, kai buvo likęs tik vienas aktualus klausimas : “arba tu, arba tave“ ...

T0mas J. -> 412018-11-13 19:55

Niekada nesu aprašinėjęs "Smetonines Lietuvos grozybiu", nenusišnekėk arba pagrįsk. Papasakok smulkiau - kaip TSRS "leido KP paimti valdzia i savo rankas" Lietuvoje? Kas tuomet vadovavo KP?

T0mas J. -> 402018-11-13 19:50

Jei tavo kaimynas smarkiai vagia - vok ir tu greičiau, nes tuoj neliks ką vogti. Tokia buvo TSRS logika? Pateisini ją?

Vytas2018-11-13 19:48

Liaudies patarlė sako,kad net kabėdamas ant sienos šautuvas kartą per šimtą metų iššauna. Šiuolaikinės rakėtos pilnai patvirtina tą taisyklę: paleista link šiaurės, ji nuskrenda link rytų ar vakarų. Nes tai technika ir jai būdinga kartais sugesti. Nekalbant jau apie žmogiškąjį faktorių, kai lakūnas netyčia, per klaidą, paleidžia raketą. Ir vienas Dievas težino, kur ji gali nuskrieti. O reziumė paprasta: kuo daugiau ginklų, tuo didesnė tikimybė, kad jie gali iššauti. Ir ne į tą pusę, kurlink reikia, vadinasi, pavojus kilti karui didesnis. Gal jau pamiršo šiandieniniai bakai ir juknevičienės, nuo ko prasidėjo Pirmasis pasaulinis karas, kurio pradžios šimtmetį šiandien mini daugiau nei 100 valstybių lyderių? Priminsiu: NUO DVIEJŲ ŠŪVIŲ IŠ PISTOLETO.

Nelaime 39-as2018-11-13 19:46

Tautas valstybes sukuria globalistai,plius kalbas,religijas! Balta rase Rusiciai kalbejo senaja slavu kalba,gal laikas grizti prie savo kalbos,kur buvo raidynas is 49 raidziu! Tada nebus kas puola,kai visi Zionism savo praeiti ir TSRS ir visokio vokietijos. Dabar bosas vel nori Eu perdirbti i naujas valstybes! Tapkim Rusiciais! Dabartine lt. Zemaiciai,aukstaiciai,dzukai,suduviai,na bosui panorejus,galima kurti valstybeles ir kariauti del sienu,skaldyk ir valdyk! Iliuzijos prazutis!

Dzukas > 34. T0mas J.2018-11-13 19:38

"Kaimynas susierzino" po Smetonos, kaip sajungininko, isdavystes, todel leido KP paimti valdzia i savo rankas. Tamsta arsus pasakorius Smetonines Lietuvos grozybiu, tai jusu teise, nors niekada ir nematete tu grozybiu. Svajoti niekam nedraudziama. Bet turite sutikti, kad buvo kita zmoniu grupe, kuriai Smetona su savo sulais visiskai neimponavo. Jie ji nuverte ir kad issilaikyti, prisijunge prie TSRS. Visiskai teisigas sprendimas, mano nuomone, kuris padejo islikti Lietuvai. Visos tamstos fantazijos apie kazkokia laisva Lietuva, juokingos. Dabar ir pakanka tokiu svajotoju. Svajokite toliau...

yel“l“ow submarine to 39. T0mas J. -> 372018-11-13 19:29

nu jo :))) - tamstos naivumas ar kvailumas vertas muziejaus :)) - po to, kai naciai okupavo ar kitaip “prisijungė“ beveik visą europą, tsrs, suprantama, visiškai nesuprantamai ir be reikalo “susijaudino“, kad bent pabaltijys neatitektų naciams ...

T0mas J. -> 372018-11-13 19:15

TSRS 1940 m. okupavo laisvą Lietuvą, o Vokietija 1941 m. - okupuotą Lietuvą. Skirtumas yra.

yel“l“ow submarine2018-11-13 18:25

pasijuoksiu, kai tie 73 procentai sėkmingai išsirinks prezą, kuris siūlo dar daugiau skirti militaristinei psichozei, ar bent jau neprieštarauja tiems 2,5 proc. :))

Darijus2018-11-13 17:51

Nr.34-am: tiksliai, bet ir Vokietija NATO nepriklausė, o pradėjo karą.

Nelaime2018-11-13 17:46

Eikit jus n---i vag.izd.

ďar 75 mln biudzzeto projekte !2018-11-13 17:26

O svarbiausia tai ar Seimūnai žino apie gyventojų apklausą ir atsisakys,ar palaimins V-BĖS RAGINIMĄ DAR PRIE 873 mln ginklavimuisi PAPILDOMAI PRIDĖTI 75 milijonus sekančių metų biudzete ?

T0mas J. -> 272018-11-13 17:17

1940 m. Lietuva nepriklausė jokiai NATO, bet kaimynas kažkodėl susierzino.

Tam 29 Jeronimui2018-11-13 17:01

O kaip galvojat kur Rusija dės savo pabėgėlius, kai kiniečiai pasiims Sibirą ? Tam Rusijai Lietuva ir reikalinga. Ties, be lietuvių. O kad būtu be lietuvių, tam kryptingai dirba Lietuvos valdžia, teisėsauga, žiniasklaida, kurios visos tebėra grynai sovietinės - rusiškos, su tais pačiais rinktiniais KGB kadrais komunistais.

Tam 27 mano nuomone2018-11-13 16:57

gerai kad paliūdijate kad kaimynai įdiotai ir susierzinę nežinia dėl ko, gali užpulti.

Algimantas Končius2018-11-13 16:55

Dauguma nenori išlaikyti net 1 (vienos ) divizijos kariuomenės, bet užtat noriai išlaiko net 4 ( keturias ) divizijas parazitų valdininkų.

U-2 to 29. jeronimas2018-11-13 16:52

"Didziausia Rusijos teritorija kinieciai vadina okupuotom zemem." Cia kada, kur, kokie kinieciai, gal is Washingtono? Jeronimai, atsakyti uz savo zodzius, lygiai kaip ir negerti is kuprotojo Ozio Vytauto paliktos balutes kad asilu nepavirstum yra garbes reikalas. Sendien, nei rusai kinams nei kinai rusams jokiu teritoriniu pretenziju NETURI. O JAV Kinijai, del Kinijos salu - turi...

jeronimas2018-11-13 16:40

Rusija su savo Putinu sendien turi rimtesniu reikalu saugant Rusijos platybes.Juk Kinija nuo mazu vaiku ruosiasi savo okupuotas zemes atsiimti .Didziausia Rusijos teritorija kinieciai vadina okupuotom zemem.O Lietuva kam reikalingarusams?? Juk del keleta valdzios nieksu pradeti kara nebutina.???

Šakalys2018-11-13 16:13

Visiškai atgrąsity Rusiją gali tik 10procentų ginibai. Kaip yra pasakes dydis JAV prezydentas Adolfas Bismarkas, quote: nebūna taikos be karo.

Mano nuomone,2018-11-13 16:11

Nato mums nereikalinga.Jeigu nebūtų NATO ,manau gyventume taikiai,neerzindami kaimynų.

T0mas J.2018-11-13 15:58

Algos po euro įvedimo neaugo tiek, kiek pragyvenimo kaštai - maisto produktų kainos, važiavimo visuomeniniu transportu bei kitų paslaugų kainos, todėl gyvenimo lygis krito žemyn. Po įstojimo į NATO esam pakankamai saugūs, todėl reikia dirbančiųjų gyvenimo lygiu daugiau rūpintis, o ne svaigti, kaip aplenkti savo kaimynus pagal kariuomenei skiriamų valstybės biudžeto lėšų dalį. Nė viena ES šalis neskiria gynybai 10% valstybės biudžeto lėšų, kaip Lietuva - ir planuojama dar didinti. Tai nenormalu.

V. Ladas2018-11-13 15:07

Nesutinka, nes palaiko Ušacką, kuris norėjo 4,0, bet konservatos jo nesuprato, ir net į Tatos tvartelį nepriėmė..?

stasys2018-11-13 14:42

Nu gerai jau gerai .. neerzinsiu pachmielingo U-dulio..ir tam jis turi rimta proga . Ne duok dieve truks 'plionkė' to padangių riterio .. kuopsiu čia jo butelis dar kokia savaite .:)

U-2 to 21. stasys2018-11-13 14:32

O ka cia aiskintis? Susimokek mokescius, pasiimk birkina ir pyz-dink y pagyvenusiu curvu roju Washingtona kartu su Yukneviciene. P.S. Cia tuo aveju, jeigu pavyks gauti viza Akmenu gt.

Stasyyy :)2018-11-13 14:29

Bet tu ir asilo tarpukojis... :) paprasyk valdzios atostogu arba pasiimk biuleteni..

stasys2018-11-13 14:22

U-duli ..aš tikiuosi kad tu viska išaiškinsi tinkamai .P:) Klausome ..

U-2 to 19. stasys2018-11-13 14:17

Stasyte, Landzbergio arkly nedadarytas, ar tu bent yvoki kiek metu tu ir birkinas tures dirbti Stoties rajone iki tavo minimu 4,3? As netikiu, kad tu tiek apziosi net pasitelkes Yukneviciene...

stasys2018-11-13 13:55

U-duli .. bet tu ir asilo ausis , kai Lietuva skirs tiek r u b liu nuo BVP kiek Rusija gali skirti .. tave drąsiai galiu užtikrinti mes prie Pabradės turėsime ne ka prastesnius VDV .. Aišku mums dar toli iki tu rusišku 4,3 ... tokiais tempais didinant pasiektume tik kitame šimtmetyje .. o tuo metu gal tos Rusijos jau ir nebūtų .. o būtu kokios suvienytos Putino valstijos ,antras demokratijos ramstis po Amerikos .. Džiaugiuosi už tave , pasirodo 'proktologo' pomėgiai turi labai konkrečius tavo praeities bruožus .. ir aš tuo tikrai tikiu . :))

rasa2018-11-13 13:47

daugiau negu juokinga pitmiausia skirkit lesas svietimui soc.gerovei ir siekit taikos,nes tik kalbejimasis,taika gali pasiekti daug ka.Jei rimtai pirmiausia reiketu issivaduoti nuo tu 2 idiotu Raseles ir Bako,dar pridejus anuka ir butu ramu,pasiusti juos po velniu arba i priekines linijas,tegul parodo kaip reikia kariauti geriausia butu,kad savo patrioatizma parodytu Sirijoje

U-22018-11-13 13:39

Sendien Rezaneje svente - 100 metu VDV mokyklai ir jokiu problemu su finansavimu si, puiki mokykla neturi. Nuosirdziausi svekinimai pedagogams ir kursantams ir "Sineva" visiems. youtu.be/0Px2EQEyoQk Megaukites.

Vadakste2018-11-13 13:36

Vienos valstybes vadovas pasake , jei ivyktu treciasis pasaulinis karas , tai laimetoju nebutu, tai reiskia visi iskristumem i dausas, todel siekt taikos tarp saves kalbetis zmoniu kalba , o ne ginklu kalba. Karai ir ginklavimasis yra blogis , todel stop visam sitam blogiui , juk mes kol kas esame zmones. Pinigus leist taikiems , feriems tikslams , o ne zmoniu naikinimo irankiams. Gana jau tu sukeltu karu , kur isivelusi ir kai kuriu isgirtoji Nato.

yel“l“ow submarine2018-11-13 13:16

liūdniausia tai, kad bidstrupas savo menu tik patvirtina žmonijos ir, tame tarpe, litchūanijos kaimo degradaciją ..., - dar šaltojo karo metu jis matė tai, kas akivaizdu - ir kalbėjo pasauliui apie tai savo pieštuko pagalba..., - o šiandieniniams veršiams ir makakoms tai ir vėl tapo nesuvokiama ...

nuek2018-11-13 13:08

reiskia labai gerai ir taikliai tas komunstas piese

Na2018-11-13 12:59

tas Bidstrupas buvo komunistas...

NOTA BENE2018-11-13 12:52

73 procentai isdaviku ,kremlinu ,Putinistu ,nenori pirkti auksiniu sakuciu ,saukstus jau ikisome .

cha2018-11-13 12:37

Dabar žinome,kad Lietuvoje yra 27 proc. galutinių debilų, kurie ruošiasi kariauti su Rusija.:)

Birkinui2018-11-13 12:30

Birkinai, marš į būdą!!! Ar pamiršai, kad tavo komentarų nieks neskaito.

PIRMYN!!!2018-11-13 12:15

Citatos iš straipsnio. "Suprantančių, kad Rusija bet kurią akimirką gali pulti ES ir NATO, yra tik akivaizdi mūsų valstybės gyventojų mažuma". "Tačiau, kaip bebūtų keista, tokiais rezultatais labai džiaugiasi neišskiriama dviejų išraiškingų politinių personažų pora – Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininkas Vytautas Bakas ir jo pavaduotoja Rasa Juknevičienė"... Kadangi, mes, turime du tokius Lietuvą ginti pasiruošusius "patriotus" R. Juknevičienę ir V. Baką, tai kuo greičiau reikia sodinti juos į tankus, ir siųsti į karą, kariauti su Rusija. Atsibodo, tas jų gąsdinimas Rusijos grėsme. Ko jie ten sėdi Seime, jei yra tokie uolūs "patriotai", tegul įrodo, kaip jie nugali Rusiją,o ne gąsdinti tautą Rusijos grėsme. Žmonės nori ne karo, o geriau gyventi... Tad, pirmyn porele į karą, kariauti su Rusija! Lietuvos žmonės gyvens taikoje...

nuomonė2018-11-13 12:09

Jei tikėti patarle "ieškokite moters" ,tai tarp klykiančių "rusai puola" reiktų ieškoti moters vardu "Nauda" ? Ir logiškai mąstant vargiai užtektų skirti net 50 % ginklams, kai "priešo" vien sostinėje gyvena 3 Lietuvos? Užpuolę plikomis rankomis haubicas po varžtelį išardys. Vertingiausi ginklai tautos pasitikėjimas valdančiais,bet kai tauta patekusių prie lovio niekinama,kita patarlė porina: kaip šauksi,taip ir atsilieps.

birkinas2018-11-13 11:53

ne runkeliams spresti kiek reikia skirti gynybai. yra sriciu, kur turi lemti profesionalu zodis, o ne minios stugavimas. sovietinis palikimas stabdo lietuvos vystymasi, taciau zmones atsibunda, po metu kitu jau 80 procentu nores skirti tuos procentus, svarbiausia kantriai sviesti zmones kol jie supras, kas ju laukia jei neinvestuos i gynyba

Darijus2018-11-13 11:40

2,5 nuošimčių nesutinka, bet 4 nuošimnčius tai tikrai sutiks. Rusas juk už kampo.

to stasys lithuanijos debilas2018-11-13 11:26

tu klausimus uzdavinek savo motinai,kam ji debila pagimde

Nu jo2018-11-13 11:17

Nereikia nei poligonų, nei karinio laužo. Pakanka išjungti internetą - ir visi nugalėti.

Geras2018-11-13 11:16

Pasirodo net ekspertuose pasitaiko idiotu komentatoriu kaip stasys, jis trolis?

stasys2018-11-13 11:12

Labas rytas , jei ekspertai padarytu dar kokias tris apklausas skirtingais būdais , kas ten žino koks butu jų tikras rezultatas.? Juk ‚mastantiems-teisingai‘ jau nereikia priminti kad atsakymą formuoja užduotas klausimas , o ne ore pakabintas balionas .. 2,5 pr. BVP iki 2030 m. Gal iki to laiko taip didindami karines išlaidas mes jau busime rimta branduoline valstybe ,.? nusipirkus keletą atominiu bombų (klausimas retorinis) . Visa tai niekai mielieji , išlaidas gynybai formuoja ne BVP .. o reikalingos programos norint toliau vystyti karines struktūras Lietuvoje , .. tam kad nebūtu taip kaip toje humoreskoje , beje ji labai buvo mėgiama sovietais ir ne veltui . :) Tai tik patvirtina sena minti .. rankinis stabdis mašinoje vienintelė detalė kuri nesikeitė per ilgus jos modernizavimo metus ... užtraukei jį iki galo ir tegul lekia viskas 'poxik -n... ui'... Klausimas ekspertams ? kaip smarkiai padidėjusios išlaidos kultūrai ir mokslui ? gali padėti visuomenei palypėti vienu kultūros laipteliu ? manote skiriami didesni pinigai mokytojams ir kultūros darbuotojams turi įtakos kokiam Lukoševičiui ? vargiai ..

trumpai2018-11-13 10:14

išeitu kad socialdemokratu palikuonys pirmi suprato kad tas kelias privedė tapti judais ir kuris nuves i susinaikinima.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi