Ketvirtadienį signataras Zigmas Vaišvila Seime surengė spaudos konferenciją, kad paneigtų visus pasirodžiusius gandus, esą, jis tarnauja Rusijos slaptosioms tarnyboms.

Apie tai neseniai laišką parašė Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos atstovai Mantas Adomėnas ir Liutauras Kazlavickas. ekspertai.eu su pirmuoju apie šį pareiškimą ir pasikalbėjo.

- Signataras Z. Vaišvila ketvirtadienį surengė Seime spaudos konferenciją, kurioje norėjo atvirai atsakyti į visus klausimus apie jo tariamą atstovavimą Rusijai. Ar kvietė Jus dalyvauti?

- Negavau tokio kvietimo.

- Ar nenorėjote spaudos konferencijoje dalyvauti savo noru ir paklausti Jums rūpimų klausimų, susijusių su tariama signataro veikla Rusijos naudai?

- Aš nemanau, kad į tą klausimą jis yra pajėgus atsakyti.

- Jūs įvardinote Z. Vaišvilą, kaip Rusijos specialiųjų tarnybų prieš prezidentę įrankį. Kuo remiatės taip teigdamas? Kokių turite įrodymų?

- Aš motyvus išdėsčiau tame laiške ir daugiau nieko pridėti negaliu.

Galiu tik akcentuoti: ten (laiške) yra labai aiškiai pasakyta „sąmoningas ar nesąmoningas“. Tiesioginių įrodymų aš neturiu, tuo turi užsiimti slaptosios tarnybos, kurios turėtų juos surinkti, bet yra toks anglų pasakymas: „Jeigu kažkas vaikšto kaip antis, kvaksi kaip antis, tai veikiausiai ir yra antis“.

Jeigu visi veiksmai prisideda prie Rusijos interesų plėtimo Lietuvoje, nuosekliai, daug metų, tai, ko gero, nėra atsitiktinis dalykas. Nežinau, sąmoningai ar nesąmoningai, čia Z. Vaišvilos sąžinei ir specialiosioms tarnyboms į tą klausimą atsakyti, bet, kad tarnauja, tai tikrai.

- Ar normalu Seimo nariui daryti tokius pareiškimus?

- Taip, normalu. Tai yra labai svarbus politinis klausimas.

Prieš Lietuvą vykdoma visokeriopos „minkštosios galios“ ataka ir domėtis ja yra svarbiau nei klausti, ar apie ją mes sužinojome su baltomis pirštinaitėmis, ar kažkokiu būdu netiesiogiai , taip sakant... Todėl tas dėmesio nukreipimas, kaip buvo pranešta apie vykstančią informacinę ataką, yra, mano supratimu, dar viena dezinformacijos ataka, norint nukreipti visuomenės dėmesį nuo to, jog tokia ataka ir informacinis karas vyksta.

Man atrodo, mes kur kas labiau turėtume domėtis, ko tuo siekiama, kas yra įrankiai, kas yra tie žmonės, institucijos, tinklaraščiai, kurie tą ataką vykdo ir su ja bendradarbiauja ir tik tuomet galėsime apsiginti.

- Bet juk tai gana rimtas pareiškimas, gadinantis kito žmogaus įvaizdį, o Jūs jokių įrodymų neturite...

- Taip, koreguoja įvaizdį. Jeigu žmogus talkina Rusijai, tai jo įvaizdis turi atitikti tikrovę. Jis tą įvaizdį pastato ant žemės .

- Minėjote „minkštųjų galių“ ataką. Kas tai yra?

- Tai yra veikimas informaciniame lauke, pasinaudojant įtakomis politinėms jėgoms, visuomeninėms organizacijoms, žiniasklaidos portalams formuojant viešąją nuomonę. Karinė ataka, ekonominė blokada, energetinis puolimas, kibernetinės atakos – kas nepriklauso šių atakų sričiai ir kas veikia visuomenės viešąją erdvę yra „minkštosios galios“ poveikis.

- Ar prezidentės Dalios Grybauskaitės kritika automatiškai reiškia, kad žmogus yra Rusijos specialiųjų tarnybų įrankis?

- Ne, tai savaime nereiškia. Kritikuoti iš tiesų galima, aš pats esu kritikavęs prezidentę.

Yra kritika, kuri siekia tam tikrų konstruktyvių tikslų ir yra puolimas prieš asmenį, siekiant pakeisti pasitikėjimą institucija, Lietuvos valstybe. Jeigu čia būtų vien tik kritika (tai kas nėra prezidentės kritikavęs! ), bet šiuo atveju yra nuoseklus, susijęs su kitais aspektais, visomis paramomis puolimas, kuris naudingas toms jėgoms, kurioms svetimi Lietuvos strateginiai interesai. Kai visa tai sutampa, tuomet galima kalbėti apie tam tikrą kompleksą.

Jeigu kas nors vien tik krypuoja, tai dar nėra antinas, bet jeigu ir krypuoja, ir kvaksi, jeigu pasirašo po visomis kampanijomis, kur mes galime matyti Rusijos interesą, slypintį ir aktyviai besireiškiantį, tai tuomet jau turbūt reikia manyti, kad tas žmogus yra įrankis. Ar jis tą suvokia, ar ne, tai yra jo proto ir sąžinės klausimas, bet gali nei vieno, nei kito nepakakti tokiam žmogui.

Tai yra labai tikėtina.

- Tai Jūs sakote, kad ta kritika specifinė, nuosekli?

- Ne, čia ne kritika nuosekli, nuoseklus veikimas. Jeigu tai būtų tik santykių su prezidente klausimas, tai iš tiesų nevertėtų taip kalbėti, bet kai yra veikiama visų Lietuvos energetinės nepriklausomybės, Euroatlantinės integracijos aspektuose ir veikiama ranka rankon su Rusija, tuomet matome tam tikrą politinės veiklos kryptingumą, kuris sako, kad tas žmogus nuosekliai veikia prieš gyvybinius Lietuvos interesus.

- Savo laiške rašėte, kad signataras Z. Vaišvila yra studijavęs mokslinių tyrimų centre Dubnoje. Ar šis dalykas sustiprino Jūsų įtarimus dėl tarnavimo Rusijos naudai?

- Tai yra nurodoma proga, kur tai galėjo įvykti. Čia yra slaptųjų tarnybų reikalas išsiaiškinti, kur tai įvyko, kokiomis sąlygomis. Iš tokio biografijos fakto negalima preziumuoti, bet kadangi panašaus lygio faktografija buvo pateikiama, kaip lemiamas įrodymas prezidentės sąsajų (su tarnybomis), tai ir čia nurodyta tokiais tikslais.

Naujausi

Komentarai (200)

Rikiuoti
įdomu,2014-01-20 23:54

ko konservatoriai šiuo kreipimusi į Seimą siekia? Viešumas DK klausimais gi jiems nenaudingas.

onai (197) < Algika2014-01-19 20:56

Tamsta minite kokius tai samdomus komentatorius. Todėl Klausimas, pateikite įrodimus, savo teiginiams ir paneigimą, kad tamsta nesate samdyta, taip vadinamų "tradicinių partijų" kartėlio.

manau2014-01-19 20:40

Degradavusi apgailėtina korupcionierių partija, 23 metus niokojusi lietuvą, ką jiems belieka daryti? Tik šmeižti visus aplinkui.

ona2014-01-19 16:00

pritariu Adomėnui. va ir dabar, seime, skubos tvarka teikiamas pasiūlymas dėl Signatarų rentų. Kas teikia-ogi tie , kurie nei buvo per Sausio 13-tąja prie parlamento ar telebokšto, nei Signatarai, o teikia kairiųjų ir Dp įseologai. Visuomenė, aišku piktinasi visu seimu(pamiršę įsidėmėt pavardes teikusiųjų) ir po po to jų samdomi komentatoriai labai piktinasi Signatarais. Taip vėl nustumiamas klausimas dėl Uspaskicho neliečiamybės ir Signatarai čia -NE PRIE KO. Va, jums ir akivaizdus "minkštosios galios" pavizdys

kombatas2014-01-19 14:49

taip Mantai, vienas iš "atakos" prieš Lietuvą pavyzdžių tai Estijos ministro pastebėjimas kai kalbėjo apie planuojamą geležinkelio liniją: "Lietuvos vyriausybėj sedi kvailiai"

olita2014-01-19 14:16

Perkaito Adomėnui galva ne kitaip.Valyti seimą reikia nuo Adomėno,Tomaševskio, Steponavičiaus ir kitų baltų apykaklių,nes rašo niekus,trukdo dirbti Seimo nariams savo darbus.Gėda tuos niekus skaityti.

nuobodu2014-01-19 12:04

išleisti Adomėną ir Co į pensiją , į "užtarnautą "poilsį, nes darosi nuobodus . Tos kvailos mintys apie įtakas ir užsienio tarnybas. Tegu nedaro nesąmonių, negriauna ekonomikos, stabdo emigraciją ir viskas pagerėtų. Plepalai apie krizę, energetinę nepriklausomybę ? - o veiksmai - IAE uždarymas, ekonomikos griovimas, pinigų švaistymas, vogimas(LEO afera, stadionas, uždarymo IAE nesąmonės, Alytos prichvatizacija ir t. t. )Visa ta plepalynė , kaip blogas jumoras.

"nuomonei"2014-01-19 10:30

Grybauskaitė, kalbanti vien lozungais ir šūkiais, labai "aiškiai" dėsto savo "programines" nuostatas, ar ne?

Kuo2014-01-19 09:09

labiau,tokie seime atsirade "kvaksi",vaidina "svarbius",tuo labiau sukelia zmonems pykti ir neapykanta,"nusikvaksejimu".Eitu pailset,perkaito vaikui galvele.

Nuomone2014-01-19 04:18

Kadangi Rusija geometrine progresija eina revansizmo keliu, neturiu jokiu vilciu, kad ji vel kokia nors forma neokupuos Lietuvos. Todel Lietuva turi buti kuo labiau vieninga, gerbti savo valdzias, klausyt savo baznycios, be to nedelsti nei dienos kuo stipriau susisiejant su Vakarais (kiekviena trukdymo atveji atskleisti, nes tai daznai panasu i politinio pobudzio diversijas). Toks kelias pades ateity (galimai ir gana artimoje) sutrukdyt tos okupacijos ivykiu forsavimui. O toliau - kaip Dievas duos. Taip pat dekui Dievui, kad socdemai kol kas susitvarko. O tie visokeriopo pobudzio poveikiai is Rytu buvo ir bus. Siaip tai Kremlius tikejosi ktokio rezultato. Kremliaus planai musu mazo krasto atzvilgiu buvo paprasti: paspaust ekonomiskai (per energet priklausomybe ir kt. ), del ko Lietuva, budama nekonkurencine ES, pati per emigracijos nusilpninta elektorata turejo nukrist kaip sunokusi slyva i Maskvos glebi. Tokie planai nepavyko, o jau bresta naujos kartos, su kuriom Kremliui galimai bus sunkiau. O griztant prie Vaisvilos, tai tas zmogus turetu aiskiai destyt mintis, darytu aiskias isvadas. O dabar mykia, mykia visokias samokslo teorijas. Is tikruju nesimpatiskas tipazas.

idomu2014-01-18 16:39

KAS RENKA TOKIO LYGIO SEIMŪNUS,PADĖKOKIM...ATŠAUKTI visus tokio lygio seimūnus,PILNA KOMUNISTų MIEGANČIŲ,užtenka sovietiniai laikai pasibaigė -visus Į ARCYVĄ ISTORIJOS ,TEGUL DŽIAUGIASI NUVEIKTAS DARBAIS IR stadijonais su viešbučiais

GAIGALAS2014-01-18 16:31

jam tik apie antis ir šnekėt...

to milda2014-01-18 15:28

vaikeli snargliuka nusivalyk ir eik pamoku ruosti,veliau gal ir pasigydisi kad nesivaidentu,idijotizmo virsune,kas ne su jais tas pries juos na tikrai antiskas protas,tiksliau proto likuciai

dvigalvis antinas2014-01-18 14:49

Tipiškas konsevatoriaus požiūris-Mes geriau žinome ko Jums reikia,bet įrodymų pateikti negalime,nes tai-pidrijotinė aksioma. Bet jei kažkas vaikšto kaip Adomėnas,nusišneka kaip Adomėnas ir myli Lenkiją kaip Adomėnas,tai dar nereiškia,jog tai tas pats Adomėnas. :) Nes gali būti tokių pačių pažiūrų identiškas bendravardis ir bendrapavardis. Tai tinka ir Anušauskui. :) Panašu,kad apie pačius konservatorius reikėtų pradėti kalbėti kaip apie "minkštąją" Rusijos įtaką. Geriausia gynyba-puolimas,o Lubiankos antpečiai ir svajoti negalėjo apie konservatorių pasiektą efektą ir jų intrigų beviltiškai suskaldytą Lietuvos patriotinį sparną. Jei dabar Rusija pradėtų iš tikro pulti,visiems adomėnams geriau būtų patylėti,nes niekas nepatikėtų ir miegotų toliau. Geriau jau tegul konservatoriai mėgaujasi paniškai ultravioletinio apšvietimo,matyt,bijančio buvusio(esamo) bendražygio paskelbtomis "Metų šūdų" nominacijomis.

Adomėnai2014-01-18 14:35

deklaruojat esantis krikščionis. Kaip balsuosit dėl lošimų aparatų,kuriais Kacas ruošias lyg 3500 visur Lietuvoje"išbarsty"? Apie tai rašyta spaudoje. Gėrimas,lošimas skatina nusikaltimus,nes reikia pinigų ir tada jų ieškoma iš ko pasiimti. Padaugės nusikaltimų-pasekmės neišvengiamos. Krikščioniški Degutienė,Razma,Kubilius jau tai palaimino????? Kubilius sako nežino,kad to nori Kacas ,kai jau visur parašyta? Ar Kubilius vėl netiesoje? Kokį prioritetą rinksitės-kaip krikščionis?

UK2014-01-18 14:21

Ka sitas Kiaulenas nuotraukoje kriuksi?

konservatoriai su socdemais nesinaudoja minkštosiomis galiomis; dėl aukso jie pasirengę Lietuvą parduoti akimirksniu2014-01-18 13:35

Seime stumiamos verslininkams naudingos Azartinių lošimų įstatymo pataisos Pastaruoju metu Seime labai suintensyvėjo darbas su Azartinių lošimų įstatymu (toliau – ALĮ). Yra sutariama, kad ALĮ nėra tobulas, reikia jį koreguoti. Deja, labai sunku pateisinti begalines Seimo narių pastangas netobulą įstatymą pakeisti blogesniu. Moksliniai tyrimai rodo, kad didėjant azartinių lošimų prieinamumui daugėja ir azartinių lošimų sukeliamų problemų. Atrodytų, sužinojus tokius faktus, reikėtų atmesti siūlymus ir eiti dirbti kitų, visuomenei naudingų darbų. Realybė yra kita. Seimo Audito ir Biudžeto ir finansų komitetuose svarstymai trunka ilgiau nei valstybės biudžeto svarstymai. Biudžeto ir finansų komitetas, kuriam vadovauja socialdemokratas B. Bradauskas, yra paskirtas pagrindiniu. Ilgą laiką ponas Bradauskas buvo nusiteikęs prieš B1 automatus, tačiau, lydekai paliepus, kažkam panorėjus ėmė ir apsivertė – pradėjo agresyviai proteguoti B1 automatų įteisinimą. Komiteto posėdžių metu stengiasi neleisti pasisakyti tiems, kurie prieštarauja B1 automatų įteisinimui (nesvarbu, ar tai būtų vyriausybės, ar visuomenės atstovai), o jeigu ir leidžia pasisakyti, tai tuoj pat atvirai apkaltina, kad atstovauja kitokių azartinių lošimų organizatoriams. Šioje istorijoje labai įdomus ir konservatorių partijos lyderių vaidmuo. 2013-12-11 d. Biudžeto ir finansų komiteto posėdyje I. Degutienė ir A. Kubilius balsavo už B. Bradausko aktyviai peršamus B1 automatus ir pasitarnavo S. Kaco siekiams daryti biznį su B1 automatais. Nacionalinės tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos atstovui dieną prieš posėdį paskambinus telefonu I. Degutienei, ir paprašius prieš posėdį susitikti bei atkreipti dėmesį į B1 automatų keliamus pavojus (nes B. Bradauskas stengiasi neduoti žodžio NVO posėdžių metu), I. Degutienė nesutiko susitikti, motyvuodama tuo, kad prieš posėdį neturės laiko. BFK darbotvarkėje buvo numatyta, kad ALĮ projektas bus svarstomas nuo 10:05 val. Tačiau klausimo svarstymas buvo pradėtas gerokai anksčiau nei buvo viešai paskelbta. Matyt dėl to I. Degutienė ir nesutiko susitikti su NTAKK atstovu. A. Kubilius BFK posėdžio metu paklausė „kas lobuoja šitą įstatymą?“ Juokinga, bet niekas negalėjo atsakyti. Dar juokingiau, kad A. Kubilius nežinojo, kas lobuoja – juk partijos bičiulis J. Razma turėjo pasakyti. Na, o jeigu iš tiesų nepasakė, tai gerbiamas Andriau, viešai informuojame, kad ALĮ įstatymo projektą lobuoja S. Kacas su savo advokatu L. Sesicku. Jeigu netikite, galite pasitikslinti pas J. Razmą – jis tikrai žinos. Kadangi ALĮ klausimas buvo pradėtas svarstyti daug anksčiau nei buvo viešai paskelbta, tai suinteresuotieji asmenys, prieštaraujantys B1 automatams, negalėjo pilnavertiškai išreikšti savo pozicijų. BFK pasistengė viską išspręsti, taip sakant, „po kaldra“. BFK posėdžio išvakarėse BFK darbo grupė paruošė pakoreguotą ALĮ projektą ir 2013-12-11 d. BFK nariai balsavo už komiteto išvakarėse parengtas ALĮ projekto nuostatas. Deja, bet tai, už ką balsavo BFK komiteto nariai, nebuvo paskelbta viešai iš anksto – buvo tik B. Bradausko pagarsinta žodžiu balsavimo metu. Taip sakant „iš po kaldros“ ištraukė, nubalsavo ir… pažeidė Seimo statutą! Gerbiami Seimo nariai, prašome Jūsų BFK komiteto 2013-12-11 dienos balsavimą paskelbti negaliojančiu, nes šis balsavimas, mūsų nuomone, prieštarauja Seimo statutui. Nacionalinė tabako ir alkoholio kontrolės koalicija

Mildai2014-01-18 12:49

O kiek vakarai per visokias NVO investuoja Lietuvoje, kad juos padarytų biorobotais? Tai ir yra minkštoji galia, kai suminkštinamos smegenis. Su televizoriumi, vaistais, nuodais ar alkoholiu ar dar kuo - nėra skirtumo.

e2014-01-18 12:46

Dabar supratau kodėl visi veržiasi studijuoti į Britanija - kad išmoktų mastyti kaip antis. Anties suvokimu žmogus viską supranta tik kvaksėti nemoka.

To milda2014-01-18 12:32

Gaila man mildos...

milda2014-01-18 12:11

grybauskaite viena is nedaugelio lietuvos politiku kurie dar priesinasi oligarchijai ir rusijos diktatui. laime kad dar yra konservatoriai kurie palaiko grybauskaite. o provokatoriu tokiu kaip 179 komentaras lietuvoje netruksta. maskva investuoja i propagandini kara su lietuva milijardus euru, tas labai aiskiai matosi. kam naudingas lietuvos juodinimas? tik kremliui. putinas zino ka daro, taciau nezino kokia stipri grybauskaite.

Labai silpnas interviu2014-01-18 12:05

Negalima neparuoštų žurnalistų siųsti tokiam interviu. Žurnalistas turėjo klausti iš esmės: Vaišvila dirbo Lietuvai kiekvienam asmeniškai ir valstybei pavojingu metu, o Grybauskaitė dirbo okupantui. Tai visiškai neatsispindi klausimuose.

Skandalas2014-01-18 08:06

Jo ,jeigu mokesi Kembridze,tai reiskiasi snipineja Anglijai!Irodymu neturiu,bet tikrai taip...

rm2014-01-18 04:23

Video is Garliavos sturmo pamynejimo /tiesos.lt/Labai gerai A.Stancikiene pasisake ...

Iš JAV2014-01-18 03:52

Lygiai tą patį ką Adomėnas pasakė apie Vaišvilą, galima pasakyti ir apie Ekspertus.

arklys kuriam aišku2014-01-18 03:50

Reiškia, Adomėnas - Anglijos šnipas.

adomėnai2014-01-18 02:42

Vaišvila yra patikrintas. Jo ištikimybe Lietuvai nėra pagrindo abejoti. Pats esate kažkoks neaiškus, juodinate savo artimą dėl numanomos priežasties ir elgiatės kaip koks kgbistas. Neišlaikėte tokio menko patikrinimo, suklupote. Tai jeigu esate katalikas, turite suvokti iš jūsų vidaus išėjusį šmeižtą kaip didelę nuodėmę? Kaip dabar bus?

Mimiras2014-01-18 02:07

Aš esu D-vas - turiu sąskaitą banke, kelis butus, auksinį plunksnakotį, gerai išmanau, ką sakė platonas, esu napoleono bonaparto ūgio, gerai suvokiu, kas yra bloga, kas gera...

Neužmirštuolė2014-01-18 01:30

Mano pagarba Zigmui Vaišvilai, o Adomėnui - nors nerodytų jo veidelio.

Fokiškas Kulkosfaidis2014-01-18 00:49

Jei kažkas kalba kaip visažinis, stengiasi atrodyti kaip visažinis - ar tai visažinis? Įtarčiau, kad tai psichinis ligonis.

Audrone2014-01-18 00:22

Siunciu Adomenui nuo rusu.Morda,morda,ja kierpyc,priniemai pasadku.

nesimpatiski jie abu2014-01-18 00:21

Zigmas man kazkodel nerimtas, toks neuzaugantis ir kapriznas vaikas, o Adomenas isvis neigiamas... norisi aplenkti ji dideliu ratu.

tai2014-01-17 23:33

kad Mantas Adomėnas yra Vytauto Ališausko krikštasūnis įsiveskit tas abi pavardes su žodeliu ir, ir ten viskas parašyta.Todėl jis galimai jaučiasi tvirtai.Ir Jūs čia galit kiek norit šnekėti:) Geriau rimčiau tą laiką panaudoti,nei užsiimti niekais.

Komentaras2014-01-17 23:31

"Tiesioginių įrodymų aš neturiu... bet, kad tarnauja, tai tikrai"... Adomėnai, išgerk liuosinančių, tavo vidurių užkietėjimas ne tik riebiame vedelyje atsispindi, bet rimtai paveikė ir smegenis.

V.2014-01-17 23:27

Bet žinot kas baisiausia... baisiausia tai, jog kad Adomėnas pats tiki tais kliedesiais, kuriuos šneka.

nereikia2014-01-17 23:26

Ne tik Dubna, Murmanskas, Murmasi,Gremiha, Naujoji Žemė ir tt. daug tokių miestų rusijoje buvo ir dalyje jų buvau bet tai prie ko ta KGB net komjaunuoliu nebuvau. O Adomėno įmonės irgi problemų piniginių turėjo.

Tešliukas2014-01-17 23:25

Vienas Adomėnas karo metais Kaune tarnavo vertėju gestape. Gal senelis, kad Mantukas visur mato priešus ir taip azartiškai užjaučia saugumiečius? Tęstinumas būtų labai gražus ir prasmingas. Tiktų į prižiūrėtojus CŽV kalėjime.

aras2014-01-17 23:24

Cia pats juokingiausias pavyzdys, kai neaiskiais keliais gautas Kembridzo diplomas, proto nepridejo. Bet ne kiek nenustebino sito lasiniuocio vapaliones apie "minkstaja galia", matomai gerai susipazines.

gaudy2014-01-17 23:20

Buvo vienas kembridžas. Kandidatavo į prezidentus be rods Juozas Petraitis, o vėliau apsivogė, dar su kontrabanda įkliuvo... tai tokie tie mūsų kembridžai... gal kartais draugeliai adomėlio

Ar2014-01-17 23:14

tiesa,kad jį galimai globoja ponas Ališauskas?Jei taip ,buvo komentaruase rašyta,tik neaišku ar tiesa,jei taip,gal todėl toks mandras. Jei ne,atsiprašau.

atsibodo2014-01-17 23:00

tie patys snukiai seime,o adomenui reiktu fizinio darbo,kad ir pas koki ukininka,nors nauda butu lituvai,nes dabar tik makaronus kabina.

Bajeristai2014-01-17 22:58

Su neuzmirstuole isejo taip,kaip ir su skiepais!

cicero2014-01-17 22:54

Penis(minkštoji jėga) Adonėnui in oculi.

Oi,oi2014-01-17 22:51

Dubna-tai centras i kuri patekdavo patys gabiausi ir protingiausi,likes planktonas ir liko laborantais ir nepavykusiais muzikais -danoscikais ir kas baisiausia,kad jie stojo prie valstybes vairo ir nuvairavo i pudymus.Va,kur didziausia nelaime!O Z.Vaisvilai didele pagarba!

kaipgi2014-01-17 22:48

O kur masoniška neužmirštuolė? Tarytum ne konservatorius tas Adomėnas, o koks rusijos minkštos jėgos daiktas (penis).

gaila2014-01-17 22:47

kad toks nusipenėjęs seimo narys, nieko absoliučiai nenuveikęs Lietuvai,drįsta taip žeminti gerb. signatarą. Sėdėdamas jau antrą kadenciją seime,patekęs per sąrašus,niekina tuos,kurie kovojo už Nepriklausomybę,pamiršdamas kad jo ginamieji asmenys ir mokėsi, ir disertacijas gynėsi taip pat ne Lietuvoje. Ir dar kokiose institucijose! O kaip jis pats išvažiavo į tą Kembridžą? Proteliu tai nepasižymi,reiškia kažkas jį išsiuntė( "švogerių" ar kitų "tarnybų" darbas? ),tai dabar grįžęs vaidina 'gudrutį'. Įdomu,kas už jo minkštos nugarytės stovi? Kokie veikėjai jam sudarė tas puikias galimybes tapti seimo nariu, būti nebaudžiamu už savo pasisakymus dėl KT ,kai kiti už analogiškas kalbas persekiojami?

taigi2014-01-17 22:46

O kur masoniška neužmirštuolė? Tarytum ne konservatorius tas Adomėnas, o koks rusijos minkštos jėgos daigtas (penis, o lietuviškai bybis).

Tomas2014-01-17 22:42

Zema asmenines antipatijas pridengti patriotizmo kauke...

kvailiu2014-01-17 22:38

issidirbinejimo tikrai neskaitau Eitu sitas sveikas bernas kokio rimto darbo dirbt veltui negaisines laiko

gaudy2014-01-17 22:36

ai... aijaiai...kaip užkonsevuoti kurdupeliai sujudo...

padorus2014-01-17 22:34

padorus ir ambicingas Adomenas. daugiau tokiu politiku Lietuvoje ir nebutu sarmata del pries kitas salis. sekmes ponui Adomenui.

TOTALI APGAULĖ2014-01-17 22:29

Kuomet demokratijos gynėjais besidedantys sorošitai/pilietininkai vadina Prezidentę diktatore-autokrate ir ne kartą bandė ją išprovokuoti teistis teisme, kurio dalis vis dar buvusio Gen. Prokuroro Paulausko įtakos zonoje. *****Pirma provokacija - "nacės" raištis ant Prezidentės rankos Bielinio knygos viršelyje. Tai Lietuvos vėliavos aiškus išniekinimas, sutapatinant ją su NACIŲ svastika. Apie tai niekas nė žodžio mūsiškėse sorošistų okupuotose "iskrose', "pravdose". ******ANTRA PROVOKACIJA - Rūtos "žaliosios" knyga prieš Dalią "raudonają". Rūta Janutienė prisipažino alfoj, kad ją užsakė Dėdulė X ir kad ji turėjo išprovokuoti Preziidentę paduoti Rūtą už šmeižtus teisman. ****Prezidentė provokacijom nepasidavė. TREČIA PROVOKACIJA Paties Zigmuko. Pats padavė Prezidentę į teismą už tai, kad neatsako į jo užklausimus. ****KTVIRTA PROVOKACIJA: Atsirado naujas pretekstas - kažkas nutekino tautai pažymą apie pavojų tautai iš Rusijos pusės. Ir čia jau išlindo patys rimčiausi kadrai iš seimo "Nacionalinio" SAUGUMO. Ir ėmėsi tirti... TIRTI NE PAVOJŲ TAUTAI, bet tai, KAS NUTEKINO TAUTAI RUSIJOS PASLAPTIS. Staiga trūko kantrybė ir Tomaševskiui su Uspaskichu ir jie ėmė dergti Lietuvą EP per Lietuvos atsiskaitymą už pirmininkavimą Europos Taryboj. Gavo teisingą ir tiesmukišką atkirtį nuo Prezidentės. Sorošistų/pilietininkų laikrasčiuose apie tai - nei žodžio. Netgi atvirksčiau Atviros Lietuvos Fondo (ALFA) laikraštis užsidarė nuo laisvo žodžio, nuo skaitytojų komentarų panašiai kaip prieš tai Donskio pritupėti Bernardinai. O Graužinienės pavaduotojas Auštrevičius apdovanoja Rusijos kegebistiniame "kurorte" praplautą arkivyskupą Tamkevičių... už ką? greičiausiai ne už ką kitą, kaip už Marijos radijo "nukenksminimą' du kartus nušalinant jo vadovus. Persiekiojamas Volskis paskiriamas į merdinčią parapiją, emigruoja į Noorvegiją, o Kęstutis Kėvalas paaukštinamas ir išsiunčiamas į Vatikaną... be jokio tokio triukšmo, koks vyko Lenkijoj naikinant jos Marijos radiją... prieš Kačinskių konservatorių partijos žūtį, susodinus juos visus į veną lėktuvą ir išskraidinus į KATYNĘ... Tie, kas nutekino info į JAV, apie lėktuvo paruošimo skrydžiui duomenis, dabar laikomi kaip nutekinę "valstybės paslaptį"... :)

to 145. DUBNA2014-01-17 22:13

persk į vandenį...burbuliatorius gausis

PREZIDENTĖS BIOGRAFO BIOGRAFIJA:2014-01-17 22:12

Vaišvila: tepa, kuo kvepia 2009-05-12 Gabrielė Vasiliauskaitė | Alfa. lt Paaiškėjo, kad signataro politinė ir verslo reputacija kelia didelių abejonių. Z. Vaišvilos biografijoje būta ir galimai artimų ryšių su KGB generolu, ir įtariamų finansinių aferų, kurios kainavo milijonus litų valstybei bei privačioms bendrovėms. Z. Vaišvilos, kaip verslininko, biografijoje vyrauja „serijiniai“ bankrotai, signataro veikla arba domėjosi, arba tebesidomi Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba ir Generalinė prokuratūra. (APIE TAI DAUG MINIMAME RAŠINYJE. SIŪLAU SUSIPAŽINTI) (... )artimas Z. Vaišvilos tėvo bičiulis buvo KGB generolas Romualdas Marcinkus, SSRS KGB Pirmosios vyriausiosios valdybos 19-ojo skyriaus viršininkas, kuris be viso kito kuravo ir tuometinį KGB rezidentą VDR Vladimirą Putiną. Generolas R. Marcinkus ėjo vadovaujamas pareigas LTSR KGB prieš pat nepriklausomybės atgavimą, vėliau jis dirbo skandalingajame koncerne EBSW dabar teisiamo Gintaro Petriko saugumo konsultantu. Alfa. lt pasiteiravus Z. Vaišvilos, ar jis gyveno Maskvoje pas generolą, šis atsakė trumpai: „Studijų Maskvoje metais aš gyvenau Dubnoje, 130 km nuo Maskvos, taip pat bendrabutyje Vilniuje. Toks būtų mano atsakymas.“ Paklausus, ar pažįsta generolą R. Marcinkų, Z. Vaišvila staiga skubiai atsisveikino ir padėjo telefono ragelį. Z. Vaišvila iš tiesų į Lietuvą grįžo iš Dubnos. Maskvos srityje esantis miestelis buvo ypač uždaras, nuo pašalinių užklydėlių ypač saugomas Sovietų Sąjungos karinio pramoninio komplekso centras, vadinamoji „pašto dėžutė“, kuriame buvo kuriamas SSSR branduolinis ginklas. (Vienas iš Z. Vaišvilos tariamų kaltinimų Daliai Grybauskaitei, kad ji dirbo vadinamojoje „pašto dėžutėje“ tuometiniame Leningrade. ) Antrą kartą paklausus apie pažintis su KGB veikėjais, ypač su generolu R. Marcinkumi, signataras noriau pasakojo apie tai, ką laiko savo istoriniais nuopelnais: „Daug pažįstu generolų... Visų pirma, visų pirma su juo bendradarbiavau, na, kaip bendradarbiavau, Šebaršino darbo reikalais. Jis buvo [KGB vadovas] vietoj Kriučkovo, iš karto po Putino. Pirmąją Lietuvos ir Tarybų Sajungos sutartį pasirašiau su Šebaršino asistentu gen. Sergejumi Lebedevu (dabar jis yra Rusijos užsienio žvalgybos tarnybos direktorius – red. past. ). Daug bendraudavome. Iš lietuvių saugumiečių, taip, buvo bendrauta su generolu Marcinkumi, bendrauta su visais vadais, perimant saugumo reikalus. Tačiau su buvusiu KGB generolu R. Marcinkumi Vaišvilą siejo ne tik darbas inventorizavimo komisijoje. Šio dešimtmečio viduryje R. Marcinkus baigė karjerą globojamas Z. Vaišvilos. Kelerius metus, iki kol išėjo į pensiją, buvęs KGB generolas dirbo draudimo agentu „Parex“ grupei priklausančioje draudimo bendrovėje „Baltic Polis“, nors jo darbo vieta buvo tuometiniame „Parex lizinge“ (dabar „FF lizingas“). Iš ten atleistas, jis iki pensijos tęsė savo darbinę veiklą „Parex lizinge“. Šios bendrovės vadovas buvo Z. Vaišvila. Alfa. lt šaltiniai teigė, kad yra tekę ir dabar pastebėti Z. Vaišvilą apsilankantį Romualdo Marcinkaus namuose Vilniuje ir sveikinantį jį įvairių reikšmingesnių švenčių metu, todėl galima daryti išvadą, kad jų bendravimas nėra nutrūkęs ir šiuo metu. Mažeikių „Sodros“ vadovei signataro Z. Vaišvilos verslas kainavo ramybę ir sveikatą. Neliko vilties atgauti ilgai nemokėtų ir laukiamų atlyginimų didelei daliai Mažeikių gyventojų, dirbusių UAB „Oruva ir Ko“, dėl kurios bankroto kaltinamas Z. Vaišvila. Galų gale vietoj vilties Lietuvai – įtarimai, kad Z. Vaišvilos veikla kainavo milijonus iššvaistytų mokesčių mokėtojų litų. Verslininko Z. Vaišvilos karjerą sunku atsekti. Kaip sakė Alfa. lt šaltiniai, tai – tarsi voratinklis, suraizgytas apraizgytas „firmelėmis“, signataro skundais prokuratūrai, teismams ir, panašu, visiems, kam tik įmanoma. Z. Vaišvila valdė arba vadovauja šioms kompanijoms: finansų bendrovei „Parex Lizingas“ (dabar „FF Lizingas“) bei dyzelinius variklius gaminančiai bendrovei „Oruva ir Ko“. Abiem iškelta bankroto byla. Pastarosios turtą Z. Vaišvila, kaip įtariama, perkėlė į savo vėliau įsteigtą bendrovę „Oruva Motors“ Palangoje (taip pat dyzeliniai varikliai). Dar viena finansinių signataro voratinklių dalyvė – vienokiu ar kitokiu būdu galimai jo kontroliuojama bendrovė „RRD“. Istoriškai“ verslo voratinklis pradėtas megzti 2001 metais. Mažeikių dyzelinių variklių gamintojai AB „Oruva“ (1500 darbuotojų) buvo iškelta bankroto byla. Tuo metu bendrovė su Lietuvos valstybės garantijomis buvo gavusi 100 tūkstančių dolerių paskolą iš vieno Vokietijos banko. Beveik visas bendrovės turtas buvo įkeistas už šią paskolą. Taip pat „Oruva“ buvo pasirašiusi kelias lizingo ir faktoringo sutartis su „Parex lizingu“, kuriam vadovavo Z. Vaišvila. „Oruva“ buvo skolinga „Parex lizingui“ apie 2 mln. litų.

DUBNA2014-01-17 22:10

O SNORO BANKO SAVININKO ANTONOVO TĖVAS A. ANTONOV TAIP PAT DIRBO DUBNOJ, VAIŠVILOS KOLEGA. PO TO JIE ABU VIRTO BANKININKAIS. TIK VAIŠVILOS PAREX ŽLUGO KUR KAS ANKSČIAU. O KAI A.ANTONOVAS SU SŪNUMI BUVO APKALTINTI MASKVOS PROKURATŪROS UŽ DVEJŲ KONKURENTŲ NUŽUDYMĄ, JIEDU EMIGRAVO, VIENAS Į LIETUVĄ, KITAS Į JK (UK). DABAR ŠIE SUKČIAI TEISIAMI IR UŽ KUR KAS DAUGIAU AFERŲ NEI LIETUVOJE.

DUBNA2014-01-17 22:09

DUBNA, ponai, tai jums ne koks mokslinis institutas. DUBNA - tai RUSIJOS KARINES STRATEGIJOS CENTRAS. TEN BUVO KURIAMOS BRANDUOLINĖS BOMBOS. TEN BE KGB PALAIMINIMO NET PELKĖ NEPRALYSTŲ. CHA, VA DĖL KO PREZIDENTĖ TIESIOG PRIVALO BIJOTI VAIŠVILOS - JUK JIS I6 DUBNOS BUVO ATSI7STS PERESTROIKOS DARYTI. . IR TODĖL JIS KAS SAVAITĘ VIS BANDO JĄ IŠGĄSDINTI. BET JI NEI BIJO, NEI KĄ. NEI KVAIŠVILOS,NEI PATIES PUTINO. TODĖL IR IŠKĖLĖ KLAUSIMĄ JUNGTINĖSE TAUTOSE - AR NE LAIKAS PUTINUI SU VISAIS ISKANDERIAIS NEŠDINTIS IŠ KARALIAUČIAUS.

TRATEGINIS KUM6TIS2014-01-17 22:06

Taigi, tam tikros jėgos sutelkė strateginį kumštį prieš Prezidentę. Jau prieš rinkimus antiprezidentinis sparnas su "nuskriaustais" bankininkais, sukčiais, vengiančiais mokesčių ir jų išlaikoma žiniasklaida, susikontaktuoja ir sumodeliuoja pseudoopozicinę aplinką, kad išlaikytų "čikagos berniukų" įvestą "banditišką" kapitalizmą. Siekiant nuteikti tam tikrą visuomenės dalį (pavyzdžiui, nūdien dirbtinai plečiamas abi "pedofilijos bylos" puses) balsavimui ne UŽ, o PRIEŠ. Kitaip tariant, per sumodeliuotas bei toliau modeliuojamas "aplinkas" yra siekiama aktyvuoti destruktyvųjį pradą. Absurdo teatras... tik su stipriu užnugariu... Jau kurį laiką eskaluojama versija, neva užčiuopė tikruosius žudikus.. . o Prezidentė "nepalaikė" Garliavos judėjimo... nors aiškiai pasakė, kad "jokia prievarta prieš mergaitę neturi būti naudojama. ... Čia strategams yra itin svarbu, kad būtų balsuojama (ar per socialinių tinklų prijaukinamą valdomai- padriką propagandą agituojama balsuoti) būtent PRIEŠ mūsų dabartinę Prezidentę. Kitaip tariant, -strategija yra nukreipiama ta linkme, kad destruktyviai nuteiktų rinkėjų balsai būtų kanalizuojami, t. y. transformuojami iš "padriko" "PRIEŠ" į valdomą "UŽ". O už ką - žino tik juodosios jėgos. ... Bet jau viena aišku - tarp jų nebus nei "drąsiosios pabėgėlės Venckienės, nei "apsisnargliavusio" Zigmuko iš "Rūtelės knygos". Tai - pėstininkai.

kista2014-01-17 22:05

kaip tokius seimūnus ir renka...su tokia alga jie gali ilgai TYČIOTIS-juk prabangų kostiuką ne kiekvienas ,gali nusipirkti,ir tokio įspūdingo proto,kaip šis ponas,netikiu ,kad jis mokėsi oksfordegal ti kokius kursus palankė...o idomu jį prezidentė ar egzaminavo dėl kalbos?

idomu2014-01-17 22:02

čia jis apie save ir sėbrus

to 139. ar cia tas2014-01-17 21:40

taspats, taigi ant snukučio užrašyta, mėgstantis paėsti ir pasi...brukt, todėl jam labai svarbus ėdalas, patiektas auksiniam lovy... o čia dabar kėsinatės...

>Virsmas2014-01-17 21:39

Jie ne skura isverte, o jau isivaizduoja esantys antzmogiai.Zmones prades "gerbti" pries rinkimus.Ir niekas juos nei "pakabino", nei "prispaude", jie patys savo uodega kremta.

ar cia tas2014-01-17 21:35

kuris vaikus moko keiktis? Ar cia tas pats, kuris vietoj Tiesos nori mesos, t.y. vietos prie lovio?

teisingai pastebejo 27 giminaitis,2014-01-17 21:11

kad Adomenas - tikras S. Korejos diktatoriaus artimas gimine, net su identiška Š. Korėjos vado - Kim Jong Uno šukuosena. Anam protelio ne per daug, nors ir studijavo Europos brangiame univere, bet ir Kim-Adom -Duo ne ka daugiau. Tokia gimine, toks paveldas, o kalbos tik papildo, kad valdzios troskimas - tai tikslas bet kuria kaina, net jei ir apsijuokiama ar naudojamas smeiztas konkuruojanciuju atzvilgiu. Nieko nebus tau, Kim-Adom-Duo, nei panasaus sukirpimo ir izulumo ,,dasrbieciui" Gapsiui - tautai jus tesate tik samdiniai, galintys aploti kitus.

Mimiras2014-01-17 20:56

Tie ištroškę valdžios ir pinigų gali būti paprasčiausiai kokie kriptochazarai..

minkštimas jam galvoj2014-01-17 20:47

Adomėnas pats labai minkštas,tikva,galios tai jokios. Apmaudu nabagui,todėlir puola. O gal dar yra įsitikinęs,kad žemindamas kitą pats didesnis tampi? Menkysta, norinti atrodyti patriotiškai didinga

L.O.>2014-01-17 20:18

Adomėnas labai gudri ir godi asaba, na o jei abu galai tik "minkštieji" tai ir darbai akivaizdūs.

roze2014-01-17 19:47

Sampanas ryta Adomenui nepadeda,demesio ir patrauklumo kaip ner,taip ner...

su2014-01-17 19:33

minkštu daiktu, protu moterų nepaatakuosi,o ponas Adomėnas tai bando padaryti, ir ne svarbu kad koncevatorių galvos kietos, protelis, tai ne koks.

MANTAI ADOMĖNAI,2014-01-17 19:23

kadangi tu studijavai net keturis metus UK Kembridžo universitete, tai, manau, kad per tuos metus tapai UK slaptųjų tarnybų agentu, ir dabar drumsti vandenį Lietuvoje. Tau-iki Vaišvilos, kaip man-iki Marso... Jis jau įrodė ištikimybę LIETUVAI, o tau dar teks įrodyti, jei Lietuvai iškils GRĖSMĖS... Mažiau bambėk, o daugiau dirbk tautai. Advokatas.

minkštosios galvos2014-01-17 19:22

konservatoriu minkštosios galvos kliedesiai

Oxfordas2014-01-17 18:34

kriu, kriu!

Virsmas.2014-01-17 18:15

Pagalvokime ir atsakykime sau - nuo kada konservatoriai išvertė skūrą? Nebebijo nei krentančių reitingų, nei elektorato smarkaus mažėjimo. Kodėl, kas juos taip pakabino ir prispaudė?

Gediminas2014-01-17 17:54

Adomėnas-partijos eilinis norintis prasimušti į partijos viršūnėlę. Kubiliui neišeina rašyti Zigmo adresu, užsiundė pitbulį. Bet šis dar neapmokytas, nežino kokį ginklą turi Zigmas. Gavo nuo Zigmo lazda per snukį, bet įlysti nėra kur, teks inkšti lauke. Kubilius irgi bezda į saują, pasirodo su juo ne tik į žvalgybą pavojinga eiti, bet kada parduos, bet ir į balių . Adomėnas toks žmogėnas, prie sovietų būtų buvęs aršus veikėjas(KAS GALI PANEIGTI? ), kaip filmo ,,Vestuvės Malinovkoje" herojus, apsuka kepurę su žvaigžde priekyje ir ereliu užpakalyje) ir sako: vėl valdžia keičiasi. Karjera aukščiau visko.

Chi chi chi2014-01-17 17:48

Ar tik nebus ta besižargaliojanti lovoje mergiotė iš koncervų rinkiminės agitacijos įsakiusi ADOMIUKUI pakelti SUBINĘ ?

matosi2014-01-17 17:22

Adomėnas pluša iš paskutiniujų... matyt nori, kad ir jam prisegtu prie švarko atlapo žydrą gėlytę. Ir ką nepadarysi dėl "titulu".

Jules2014-01-17 17:15

Taip, po šito referendumo bus antras referendumas, kai raudonieji latifundininkai(kapitalbolševikai) supirks visą prasčiokų žemę už centus. Va tada ir prasidės visas dabartinio referendumo entuziastų linksmumas. Bilderberger'iai nėra "durni", patikėkite. O prie tokios beviltiškos ir pragaištingos padėties privedė ne kas kitas, o kubiloidai su savo sugerovais iš Bolševikų partijos, atsiprašau, iš socialdimokratų.

Faustas2014-01-17 17:14

Deja, nors knygų daug skaičiau, Kvailys jaučiuos, kaip ir anksčiau. Magistras, daktaras esu Bet mano galvoje tamsu... (Vertė A.Churginas)

Reiktų2014-01-17 17:08

Reiktų Z. Vaišvilai tą Adomėną būtinai teismui perduoti už tokį šmeižtą iš jo durnos perekšlinės vištos galvos. Labai durnas Adomėnas geros nuomones apie save

butent2014-01-17 17:05

Tam Adomėnui su galvele senai ne tvarkoje, o įsivaizduoja protingu, bet taip nėra, jis pats perekšlė višta

Rima2014-01-17 16:56

Kaip tik konservatorius, taip ir ...hm...hm...Kada atsibus tas is tremties sugryzes elitas??? Uzmigde ten smegenis ir vis dar mato konservatoriuose Lietuvos patriotus...

Pensininkė2014-01-17 16:54

O kas gi tokius renka? Tik nukvakę seniai, fanatikai ir dar kai kuris nesusivokiantis ir dar nežinantis kas yra konservatoriai - tie patys buvę, tik dar daugiau gobšesni ir žiauresni, be gailesčio, užuojautos. Ir tai parodė vien pensijų nusavinimas. O toks kaip Adomėnas ir kiti, ateina pagal sąrašus. Tokių sąrašinių ir kitose partijose pakankamai daug. Šį veikėją nuo pat pradžių įtariau, jog kažkas su galvele netvarkoj. Gal ten už jūrių marių kažkas jam trinktelėjo.

to 29.Aura2014-01-17 16:47

baig pusti puga!Asame tarp dveju supervalstybiu interesu.Ir nesvarbu kam tarnauji, kremliui ar pasaulio sirbliui, jaigu Lietuvai no to tik blogai.Deja apie prezidente nieko gero ne pasakisiu,Vaisvila sako TIESA!

Anfisa2014-01-17 16:37

Baiges mokslus prestiziniam universitete,dar nereiskia,kad makaulei padaugejo proto,padaugejo tik ziniu

Senjorė2014-01-17 16:37

Ačiū p.Raigerdui(11 kom.)už išsamų ir tiesų-šviesų atsakymą tokiems ponuliams ,kaip adomėnai.Vietoje p.Vaišvilos,užtampyčiau jį po teismus už tokius "sapaliojimus",kurie vadinami šmeižtu.

115komentarui2014-01-17 16:35

114komentaras geras...tikrai siaubas kokie sedi seime ir ima algas ,tokie ,kaip adomenai//jau vien jo veidas daug ka pasako.Apie kubiliu isvis be komentaru///114 komentatoriui siulau paskaityti str laisvame laikrastyje.

to 114. siaubas2014-01-17 16:27

man baisu pagalvoti, kad tau menkas žmogeli vaistai nebus išrasti, taip būdamas ne pilno proto ir nusibaigsi

siaubas2014-01-17 16:19

ir rinkėjai renka tokius ,kaip Adomėnas,baisu net pagalvoti...argi toks žmogus gali atstovauti lietuvai...baisu kokių turi konservatoriai,pradedant nuo vadų

a2014-01-17 16:03

pritariu

LIDA2014-01-17 15:51

o adomenas neturini psichologiniu problemu? paskaicius interviu gali susidaryti vaizdas kad jis truputi kaip cia pasakius netabilus… kazkuria prasme

Kas2014-01-17 15:42

Kas šis jaunuolis vaikišku veideliu? Vargšelį išspyrė ant sniego viauksėti.

Deja!2014-01-17 15:26

Kartais nereikia nieko teigti, viskas atsispindi veide!!!!!!! Siuo atveju ,atspindys akivaizdus!

matome2014-01-17 15:26

tautai beliko Ekspertai ir Tiesos puslapiai, dauguma pabugo prisidare nuo laisvos drasios tautos. Bet gyvenimas nestovi vietoje , vienus puslapius turi keisti kiti , vieni puslapiai turi buti daugiau skaitomi , kiti turi arteti i bankrota. Tokie egzistencijos desniai

hmmm2014-01-17 15:24

Ot snuki nuedes gerai lovinis shudzius, peza beleka gandonas:))

Diedukas to Tomas J. (patikslinta)2014-01-17 15:08

Tomas J. rašė: - ..." Pamenu kai Landsbergis 1991 sausio mėn. apie 8-12 d. (tiksliai nepamenu kurią dieną, bet šiuo laiku - nuo 8-os iki 12-os imtinai) pasirodė atidarytame Seimo lange ir klausė valandų valandas šąlančių žmonių: - ar niekam neatiduosime savo nepriklausomybės?" Be reikalo mes tada šalom parom, Tomai, rusai matė, kad nenulaikys pabaltijo. Niekas nebūtų puolęs AT. Kai perskaičiau "Landsbergių šeimynėlės paslaptys" viskas susideliojo į vietas. KGB paliko grupelę savų žmonių ir po šią dieną kontroliuoja. Sąmokslo teorijos apie rusišką pavojų tėra tik farsas. Tai panašu į "čečėnų" susprogdintus gyvenamuosius namus, kuriuos sprogdino rusijos spec. tarnybos. Pretekstas pradėti karą. Taip ir Lietuvoje viskas vyksta pagal demonišką scenarijų. Buvo geras straipsnis - "Lietuvos žemė: Rusijos interesas, kurį nutyli konservatoriai". Kas sužlugdė LIUSTRACIJĄ, kas sumąstė "skraidančios žemės" įstatymą. Galų galę kas apiplėšė silpniausius - pensininkus ir neįgaliuosius???

ale2014-01-17 15:06

is kur tokiu pasakymu tie teslagalviai sugalvoja, vienas uz kita imantresni. Ir morda nutaiso.

Adomėnui2014-01-17 15:06

kai nueisi į viešumą ir žmonės galės matyt tave diskutuojantį su Vaišvila akis į akį,ten galėsi pasakyti ką galvoji ir savo poziciją apginti.Dabar tokios šnekos tik galimų pletkų lygyje ir pagarbos joms negali rasti.

Inga Baranauskienė2014-01-17 14:58

Aš tai pasakyčiau, kad Adomėnas yra daug panašesnis į Rusijos agentą, nes nuosekliai diskredituoja Lietuvos valstybę jos piliečių akyse, griauna tautos istorinę sąmonę (vien neužmirštuolių akcija Sausio 13-ąją ko vertą! ), griauna tuos pačius energetinės nepriklausomybės projektus, aktyviai prisidėdamas prie jų supainiojimo korupcijos tinkluose (tai pasakytina visų pirma apie suskystintų dujų terminalą, o VAE - apskritai nesusipratimas), ir galop - NEŽINIA IŠ KUR TURI LABAI DAUG PINIGŲ. Bet čia turbūt nesąmoningo veikimo prieš valstybę pavyzdys.

Mimiras2014-01-17 14:57

Yra toks senas britų filmas "O, laimės kūdiki". Žiūrėdamas į Adomėno nuotrauką jį prisimenu.

Mimiras2014-01-17 14:55

Jeigu per 23-jus metus Lietuva virto vargetų ir oligarchų kraštu, jeigu išvyko šimtai tūkstančiai lietuvių šeimų, jeigu politikai gyvena kaip komunistų partijos sekretoriai su visomis privilegijomis, jeigu neliko vidurinio sluoksnio, jeigu per visokias amžiaus statymas ir projektus iššvaistomi milijardai, jeigu nesirūpinama šeimomis, skurstančiais vaikais, tai kam iš tiesų tarnauja tokia politika...ir kas paiims Lietuvą, kaip prinokusį obuolį...

silva2014-01-17 14:54

Z. Vaisvila viska pasako , kaip buvo . Eikit i televizijas issireklamuokit kaip mokat visi gerai , ir padiskutuokit su ponu Vaisvila apie kodel Luietuva pries paskutine ES sarase . Kodel taip nuvaryta, kodel isvaryta, kodel neileistos imones uzsienieciu ir lietuviai neturi darbo ir uzdarbio. Kam esant valdzioje padaryti didziausi pinigu ir kitu turtu praradimai Lietuvos valstybeje. Juk valstybe ne koks suris apsikabinau nerodau griauziu vienas ir niekam neduodu. Valstybeje turi buti aiskumas , skaidrumas ir buchalterija.

rm2014-01-17 14:54

Sliuzas organizuos dar tris referendumus.skaitykite/balsaslt/

Jules2014-01-17 14:46

Grėsmė reali ir didėjanti, bet ir laikas nešdintis rusams iš Rytų Prūsijos, Lenkijai irgi.

ligoniai2014-01-17 14:44

konservatorių partijoje vien ligoniai Vareikis,Juknevčienė,kuriai vaidenasi,kad rusai puola,grėsmė nacionalin.saugumui,jau nekalbu apie adomėną,galėtų konservatoriai pasirupinti pasigydyti Vasaros 5

V.Ladas2014-01-17 14:36

Z.Vaišvila, koks jis ten bebūtų kala Darją prie kryžiaus konkrečiais, teisiškai teisingai suformuluotais kaltinimais, konkrečiais faktais. O to rausvo paršelio išvedžiojimai labai abstraktūs. Apie kiekvieną išsilavinusį homo sovietikus galima pasakyti kažką tokio abstraktaus, ir be įrodymų. Kriuksi, kad kriuksėtų. Mano, kad tai pakels reitingus. Pakels, Zigmui...

2014-01-17 14:33

veido matosi, kad nesveikas. Lietuva nustekenta Vakarų,o jam vis vaidenasi Rusija.

pensininkas2014-01-17 14:13

Kembridže apmokytas dundukas, masonų įdėjų įgyvenditojas, Lietuvos Tautinės valstybės griovėjas, kuriam tikslas pateisina priemones?

Diagnozė2014-01-17 14:03

kai kurie komentatoriai sunkiai serga, jei jie lygina, nepalyginamus.

TOTALI APGAULĖ2014-01-17 14:03

Kuomet demokratijos gynėjais besidedantys sorošitai/pilietininkai vadina Prezidentę diktatore-autokrate ir ne kartą bandė ją išprovokuoti teistis teisme, kurio dalis vis dar buvusio Gen. Prokuroro Paulausko įtakos zonoje. Pirma provokacija - "nacės" raištis ant Prezidentės rankos Bielinio knygos viršelyje. Tai Lietuvos vėliavos aiškus išniekinimas, sutapatinant ją su NACIŲ svastika. Apie tai niekas nė žodžio mūsiškėse sorošistų okupuotose "iskrose', "pravdose". ANTRA PROVOKACIJA - Rūtos "žaliosios" knyga prieš Dalią "raudonają". Rūta Janutienė prisipažino alfoj, kad ją užskė Dėdulė X ir kad ji turėjo išprovokuoti Preziidentę paduoti Rūtą už šmeižtus teisman. Prezidentė provokacijom nepasidavė. Atsirado naujas pretekstas - kažkas nutekino tautai pažymą apie pavojų tautai iš Rusijos pusės. Ir čia jau išlindo patys rimčiausi kadrai iš seimo "Nacionalinio" SAUGUMO. Ir ėmėsi tirti... TIRTI NE PAVOJŲ TAUTAI, bet tai, KAS NUTEKINO TAUTAI RUSIJOS PASLAPTIS. Staiga trūko kantrybė ir Tomaševskiui su Uspaskichu ir jie ėmė dergti Lietuvą EP per Lietuvos atsiskaitymą už pirmininkavimą Europos Taryboj. Gavo teisingą ir tiesmukišką atkirtį nuo Prezidentės. Sorošistų/pilietininkų laikrasčiuose apie tai - nei žodžio. Netgi atvirksčiau Atviros Lietuvos Fondo (ALFA) laikraštis užsidarė nuo laisvo žodžio, nuo skaitytojų komentarų panašiai kaip prieš tai Donskio pritupėti Bernardinai. O Graužinienės pavaduotojas Auštrevičius apdovanoja Rusijos kegebistiniame "kurorte" praplautą arkivyskupą Tamkevičių... už ką? greičiausiai ne už ką kitą, kaip už Marijos radijo "nukenksminimą' du kartus nušalinant jo vadovus. Persiekiojamas Volskis paskiriamas į merdinčią parapiją, emigruoja į Noorvegiją, o Kęstutis Kėvalas paaukštinamas ir išsiunčiamas į Vatikaną... be jokio tokio triukšmo, koks vyko Lenkijoj naikinant jos Marijos radiją... prieš Kačinskių konservatorių partijos žūtį, susodinus juos visus į veną lėktuvą ir išskraidinus į KATYNĘ... Tie, kas nutekino info į JAV, apie lėktuvo paruošimo skrydžiui duomenis, dabar laikomi kaip nutekinę "valstybės paslaptį"... :)

pries Lietuva2014-01-17 13:57

vyksta aktyvus lietuvos priesu puolimas .tesiasi Lietuvos polonizavimas.

jonas2014-01-17 13:56

Kokios motinos pagimdo tokius kaip adomenas???

Vytautas Ju.2014-01-17 13:56

Kam tos emocijos?! Konservatoriai yra konservatoriai. Štai Alfa.lt yra naujas V. Landsbergio „pranešimas“ tautai. Ir vėl esame „krikštijami“, šį kartą ne „veršiais“, o tiesiai šviesiai...

to 76. TOTALI TAUTOS APGAULĖ2014-01-17 13:46

taip bet dalyvauja tame žaidime ir lanzbergis ir grybauskaitė ir dirba rusijos naudai arba sąmoningai arba iš durnumo v slepūjų kaip rusai sako išnaudojami, nekabink makaronų...o šito plano niekas ir nesliapia, pats kemeronas apie tai kalbėjo..., tik va jie nori suskaldyti rusija ir prisijungti dalimis, o putingeistas sako arba visa rusija įeina į eurosojūzą arba mes jus pajunksim rusijai štai ir visa dėlionė...

Supratimas2014-01-17 13:45

Apie minkštumus geriausiai supranta putlutis pupuliukas.

Kaimo pilosopas, patikslinta2014-01-17 13:45

Sparčiai artėjam prie tokios pačios situacijos, kuri buvo rusyne prieš karą, kai stalinas, bijodamas užsienio šnipų, išskerdė trečdalį RUSŲ inteligencijos.

Kaimo pilosopas2014-01-17 13:38

Pamažu artėjam prie tokios pačios situacijos, kuri buvo rusyne prieš karą, kai stalinas, bijodamas užsienio šnipų, išskerdė trečdalį RUSŲ.

TOTALI APGAULĖ2014-01-17 13:33

Kai KVaišvila atakuoja Prezidentę už tai, kad nepadėjo partinio bilieto tą 1990 m. dieną, kai buvo liepta, kai visi kiti VISO PASAULIO KOMUNISTAI, nematomai rankai paliepus, "pliuralizavosi", t. y. pervardino buvusią komunistų partiją kitokiais - socialliberal, socialdemokrat, leiborist, ir t. t. , pavadinimais. Ji partinio bilieto atsisakė visiems laikams, kai ko išmokus Georgtowno Universitete, ėmėsi tikrosios desovietizacijos Lietuvoj ir Europoj. JAV komunistai tuomet sulindo po GORBACHIOF FUNDATION, įsikūrusioj San Franciske, buvusioj karinėj bazėj ir jau iš ten, bei per padalinius ėmėsi internacionaliai vadovauti "naujoms" partijoms.

Čia konservatoriai nebendradarbiavo su Rusija:2014-01-17 13:33

Moraliųjų konservatorių laikais Rusijos spec. tarnybos pirmą kartą Nepriklausomos Lietuvos istorijoje tardo Lietuvos Respublikos pilietę Kusaitę. Kubiliaus ir Grybauskaitės laikais Lietuvos Respublika pirmą kartą istorijoje vertybiškai moraliai bendradarbiauja su Lukašenka persekiojant Gudijos opoziciją. Laisvę ir moralią politiką mylinčios LR spec. tarnybos čečėnus Gatajevus, išgelbėjusius šimtus be tėvų likusių Grozno vaikų, nusprendė persekioti vien todėl, kad, šie nepasidavė VSD provokacijoms (raginimui nuvykti į Rusiją ir ten kažką padaryti, matomai, kad draugiškoji kaimyninė Šalis išties turėtų stiprų pretekstą Čečėnijoje vykdyti savo antiteroristinę kampaniją)..

O2014-01-17 13:28

O jeigu kriuksi, kriuksi ir dėl vietos prie lovio balsuoja kartu su TOMAŠEVSKIU DĖL DĖL LENKŲ KALBOS ĮTEISINIMO ANTRAJA-TAI TIKRA KIAULĖ SU KEMBRIDŽIO DIPLOMU.

Teisingai2014-01-17 13:26

Imperija niekada neužmirš savo užgrobtų, o dar labiau prarastų teritorijų, kurias anksčiau ar vėliau, esant palankiam ,,vėjui'' jas susigrąžint.

Virgiui2014-01-17 13:12

Lietuva rašote iš mažosios tai ir supratimas toks.

Jules2014-01-17 13:10

Tai yra Kinijos stabdymo planas - karas dviem frontais, kuris jau du kartus įrodė, kad yra sėkmingas, turiu omenyje karą prieš Vokietiją. Laimėti karą dviem frontais neįmanoma, ypač atominį-branduolinį karą.

virgis2014-01-17 13:09

o man atvirksciai patinka, kad konservatoriai veikia vieningai, kalba vieningai, sutaria su prezidente. ar tai kalbetu landsbergis, ar jukneviciene, ar adomenas ar azubalis - is karto matosi kad tai viena komanda ir jiems svarbiausia ne savo asmeninis interesas o lietuva. todel telieka tik vienintele galimybe - rinkti vel grybauskaite. neturiu pagrindo nepasitiketi konservatoriais, nors ir jie viena kita klaida yra padare. taciau stipresnio tandemo kaip landsbergis-grybauskaite kol kas lietuvoje nera. issaugokime nepriklausomybe, branginkime ja, isiveskime eura ir rusija mums nieko nebepadarys.

gal užteks ponuli profesoriau Nr. 22014-01-17 13:08

tamsta vykdai tokią ataką savo kvailumu ir melu, kad nebesinori nei klausyti nei skaityti. Visur tik meluojate, meluojate, šantažuojate, neleidžiate žmonėms ramiai dirbti

Jules2014-01-17 13:02

Kartais tuos planus tenka ir pakoreguoti, o sumanymas toks buvo ir tebėra išties, bet neišdegs.

TOTALI TAUTOS APGAULĖ2014-01-17 12:57

taigi, New Lies for Old, šioje dar 1984 metų knygoje, buvęs KGB strategas Anatolijus Golycinas atskleidžia KGB planą kurptą 1958 – 1961 metais. Planavo toli į priekį, nes 1989-90 reikėjo grąžinti po II pasaulinio karo Pocdamo konferencijoj leistas administruoti sritis - Kaliningradą, Pabaltijį, Rytų Europą su Rytų Vokietija Europai, Vakarams... Prezidentė JT jau užsiminė apie tai kad Kaliningradą reikia demilitarizuoti. Kaip tik tą dieną, kai Kuolys organizavo prieš ją mitingą... pasinaudojęs Venskienės situacija. Rusijai tai labai nepatiko. Nepatiko ir sorošistams. Kažin kodėl? Jie net suorganizavo emigrantų protestą prieš Prezidentę Čikagoj, nors ji buv kone vienintelė politikė, kuri griežtai išvažiuodama pasisakė PRIEŠ MERGAITĖS PAĖMIMĄ PRIEVARTA. Bet, atrodo, Kuolys to nenorėjo girdėti ir vis tiek visas kaltes vertė jai. Bet skirkime pretekstus nuo tikrųjų preiežasčių. FNTT berniukai, Venskienės mergaitė... ir t. t. yra tik pretekstai, šaknys, priežastys slypi visaaai kitur. ******* Apie šį PLANĄ, apie Euraziją nuo Lisabonos iki Vladivostoko žino A. Paulauskas,pasipiktinęs, kad dalį paslapties kažkas nutekino liaudžiai… žino nuolat barantis neklaužadą Dalią Sakalas, prasitarė Andriukaitis (interviu Balsas. lt), kalbėjo pernai ir ponas Ušackas Kaliningrade (rašė KK). Tai greičiausiai žino ir didžiuma mūsų valdančio elito ir kas be ko - sorošistai - Kuolys, Donskis, Auštrevičius... ******/*/* Rusija Grybauskaitę su Landsbergiu yra įrašiusi į pavojingiausių sau žmonių sąrašą. Landsbergį su Zingeriu už PRAHOS DEKLARACIJĄ. D. Katz renka prieš tokius dosje (defendinghistory com). ****** O juk iki šių žmonių atėjimo į EP, EK, Rusija jau kone turėjo savo rankose Europą ir be kliūčių jų agentai suiminėdavo istorikus, tyrusius II_ pasaulinį karą. Tokius kaip David Irving ar tuos graikų bei vokiečių, kurių pavardžių nepamenu. ****** Tik kažkodėl nieko apie Eurosojūzą nuo Lisabonos iki Vladivostoko nežinome mes, eiliniai rinkėjai, kuriems leidžiama pažaisti rinkimus, pažaisti "demokratiją"maloniems Kuoliams leidus… ir netgi “liberaliai” pasispjaudyti portaluose. Tačiau sorošistai/pilietininkai ne keiksmų išsigando, keksmai tik pageidaujami, jeijie prieš Prezidentę, prieš Lietuvos Valtybingumą. Išsigando jie kitokių nei jų nuomonių ir nuo jų atribojo bernardinai lt, alfa lt, literaturairmenas lt o kitiems parūpino politinę cenzūrą. Tai gal ponas Z. Vaišvila su Kuoliu galėtų susitikęs su Kubiliumi kur nors pas Miliūtę ar Jakelaitį pakalbėti ir apie tai? Kam slėpti tokius svarbius Planus nuo liaudies? ****** O gal ir Prezidentė nežino, kad ant jos taip pyksta tie, kurie žino? Pavyzdžiui Ušackas, bei jį palaikantys Auštrevičius su Donskiu, o ir Rusijos strategai, nusprendę, kad Ušacko kandidatūra Lietuvai kur kas tinkamesnė nei dabartinė Prezidentė, kuri vis dar nenori patikėti, kad kuriam tai Euraziją ir kad tik Rusija privalo jai vadovauti:)

saule2014-01-17 12:56

kaip ten bebutu uz konservatorius ir ju prezidente nieko geriau nera. todel reikia palaikyti prezidente per rinkimus, nes rusai iesko priekabiu ir randa. referendumas kuri organizuoja rusijos jegos geriausias to pavyzdys, kiek daug suklaidintu zmoniu, kurie nesupranta, kad tik europos sajunga mus apsaugos nuo naujos okupacijos. su maskva nepajuokausi. butent tai ir norejo pasakyti adomenas. beja tas pacias mintis kaip adomeno ne karta yra issakes ir landsbergis.

TOTALI APGAULĖ2014-01-17 12:55

TOTALI APGAULĖ VYKO TADA KAI viena ranka tempė Venskų mergaitę iš Garliavos, o kita tuo tarpu organizavo Ligijos Gecevičiūtės-Tautkuvienės rakomis protesto akciją prieš Prezidentę, kuri tą pačią dieną turėjo kalbėti JT suvažiavime Čikagoj ir kuri buvo griežtai pasisakiusi PRIEŠ MERGAITĖS ATĖMIMĄ JĖGA. O EKSPERTAI su kitais sorošistų portalais varė propagandą, kad ši akcija konservatorių darbas... Totali apgaulė, kuomet tie patys organizatoriai atiminėja mergaitę ir tie patys organizuoja protestų mitingus prieš jos atėmimą. Bei skleidžia melagingą propagandą prieš niekuo dėtą Prezidentę? Štai kur tikroji DEZINFORMACIJA, kuria taip isimiklio naudotis KGB, o kažkada ir NKVD. Galimas daiktas, kad Ligija buvo įtraukta savotiškon sorošisttų globon po to kai jos tėvai buvo apdovanoti mažos žydaitės išgelbėjimu. Bet argi tik taip reikia atsidėkoti tiems, kurie gelbėjo žydus? Naudoti juos savieme tikslams?

Jules 67-am2014-01-17 12:44

O, čia jau arčiau tiesos pasakėte. Tai ne Prezidentės Dalios rūpestis kolchozais ir kolchoznikais, ir jų pasodybiniais sklypais, o kur kas rimčiau - tai Rusijos visagalybės projektavimas ir pasaulio nukariavimo planai, pasaulio pavergimo technologijų kūryba karinei pramonei ir Sovietų Rusijos imperijos kariuomenei. Tai kvepia žinot kuo? Aš tai nesaksiu, nes bijau, bet jūs...jūs gi nebijote, tad pasakykite, gerai?

reikia2014-01-17 12:36

balsuot uz juliu panka ir jo organizacija.atsibodo sisteminiai paslemekai.

to 662014-01-17 12:36

O gal dar ir "zampolitas', nemanai? Juk kažkada plikomis rankomis čiupinėjau С - 200 "Дубна" arba Adomėno kalba - SA-5 "Gammon". Tą Gamoną žino ir Vaišviliuks, tiesa?

kažkur2014-01-17 12:34

buvo rašyta,kad didžiausia "minkštoji galia": p...u....ė ir u....žu p......s. Tai apie kokias "atakas" čia?

JEIGU2014-01-17 12:30

kas ir tarnauja Rusijai, tai tokie kaip adomėnas, konservatoriai ir ta pati prezidentė , uzurpavę teisėsaugą, prokuratūrą,ir nuskurdinę ,apiplėšę tautą ,žiūrintys ne valstybės, o savo kišenių. Bet, tikiuosi , ne amžinai.....

ruta2014-01-17 12:26

kad ponas Adomenas tarnauja ne Lietuvai , tai akivaizdu pagal konservatoriu korupcine -griovejiska energetine politika , kuria jie vygde , budami valdzioje . Gal ponas Adomenas paskaicioti kiek Lietuvos pilieciu buvo priversti isvykti is Lietuvos , kad isgyventu , kai valde koncervatoriai . Ar ponui Adomenui atrodo , kad tarnauti Amerikai , ar Anglijai yra garbingiau , nei Rusijai . Ar jam atrodo , kad daryti isskirtines verslo saligas , amerikonams ar Skandinavu bankams yra patriotiska ? Ar jis isivaizduoja kaip reikia pragyventi is lietuvisku pensiju ir minimaliu atlyginimu ? Ar jis jau gime ciniku , ar konservatoriu partija 'augina' moralius isigimelius ? Ar daugiau nera garbingu pilieciu , kurie galietu buti prezidentais , tik komunistine -KGB liekana ? Musu seima negryztamai nukentejo ne tik nuo raudono represinio rezimo , bet ir nuo tokiu , kurie palaike ta rezima , todel ne tokie , kaip Adomenas ir Lansbergis spres kas bus prezidentu ! Kai mano tevai gryzo po represiniu lageriu i Lietuva , tai net darbo buvo sunku susirasti / abu medikai , ir ju truko /, o ponas Lansbergis , turedamas broli uzsienyje , lengvai gastroliavo po svieta , stai kur paradoksas , kazin , ar ne su KGB palaikimu ?

PATAISYMAS2014-01-17 12:26

DUBNA - NE ŠIAIP MOKSLINIŲ TYRIMŲ CENTRAS, BET KARINIŲ STRATEGIJŲ CENTRAS, TUO METU KŪRĘS IR ATOMINES/BRANDUOLINES BOMBAS.

to 62. Jules2014-01-17 12:24

Julijonas konsevobankių politrukas...

Diedukas2014-01-17 12:24

Tomas J. rašė: - Pamenu kai Landsbergis 1991 sausio mėn. apie 8-12 d. (tiksliai nepamenu kurią dieną, bet šiuo laiku - nuo 8-os iki 12-os imtinai) pasirodė atidarytame Seimo lange ir klausė valandų valandas šąlančių žmonių: - ar niekam neatiduosime savo nepriklausomybės? : - ... Be reikalo mes tada šalom parom, Tomai, rusai matė, kad nenulaikys pabaltijo. Niekas nebūtų puolęs AT. Kai perskaičiau "Landsbergių šeimynėlės paslaptys" viskas susideliojo į vietas. KGB paliko grupelę savų žmonių ir po šią dieną kontroliuoja. Sąmokslo teorijos apie rusišką pavojų tėra tik farsas. Tai panašu į "čečėnų" susprogdintus gyvenamuosius namus, kuriuos sprogdino rusijos spec. tarnybos. Pretekstas pradėti karą. Taip ir Lietuvoje viskas vyksta pagal demonišką scenarijų. Buvo geras straipsnis - "Lietuvos žemė: Rusijos interesas, kurį nutyli konservatoriai".

siandien2014-01-17 12:24

sausio 17 prie prezidenturos garliavos sturmo ir veliavu trypimo minejimas.renkames 12 val.

Pagaminę „mailiaus“ bylą tyrėjai pagamino milžiniškų nuostolių ...,.,.2014-01-17 12:24

FNTT ir Generalinė prokuratūra pagamino netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą. Lietuvos visuomenę „tyrėjai“ mulkino ir mulkina jau 4 metai ir dėl to milžinišką žalą patyrė ne tik verslininkai, kurie ketino įgyvendinti akvakultūros projektus, bet ir Lietuvos valstybė, o tai reiškia, kad buvo veltui, visiškai be reikalo išleisti visų mokesčių mokėtojų pinigai. Prie visuomenės mulkinimo nuo pat pradžios parodė iniciatyvą ir prisidėjo ir Žemės ūkio ministerija, Nacionalinė mokėjimo agentūra, Žuvininkystės departamentas, kurie visiškai be jokio pagrindo (tą pripažino pati NMA) atmetė 7 akvakultūros projektus, siekiant gauti ES ir LR biudžeto paramą ir dėl to verslininkai patyrė milijoninius nuostolius. STT nustatė (ir ne tik STT nustatė), kad ŽŪM ministerijoje yra galimi korupcijos atvejai ir yra neskaidrus ES paramos skirstymas žuvininkystės srityje. Verslininkai patyrė turtinės ir neturtinės žalos už apie 40 milijonų litų, o Lietuvos valstybė visiškai be reikalo dėl šios „bylos“ turėjo padengti tyrėjų, prokuratūros, ministerijų, įvairių tarnybų, Seimo komisijų, teismų ir t. t. darbo ir kitas išlaidas, taip pat dėl sužlugdyto verslo valstybė nesulaukė investicijų į verslą, nesumokėti būsimų pajamų pelno ir kiti mokesčiai ir per 4 metus tai sudaro apie 50 milijonų litų. Padaryta žala bendrai siekia iš viso apie 90 milijonų litų. Būtent taip skaičiuojami nuostoliai dėl sužlugdyto verslo. Pajamų gavo tik žiniasklaida 4 metus intensyviai ir įžūliai skleisdama melą ir šmeiždama projektų dalyvius. (bet projektų dalyviai sumažins šias pajamas, paduodami žiniasklaidos atstovus į teismą už tokią veiklą) Žalą valstybei dėl „mailiaus“ bylos galėtų (turėtų) nustatyti Lietuvos respublikos Valstybės kontrolė – Aukščiausioji valstybinio audito institucija. Tyrėjai ir prokurorai patys savo tarnybų ir darbuotojų padarytų nuostolių netirs, todėl tuo pasirūpinti turėtų kitos valstybės institucijos. Valstybės institucijos turi išsaiškinti ar ši „byla“ yra tyrėjų nekompetencijos rezultatas ar ši, galimai pagal užsakymą pagaminta „byla“ yra galimai piktnaudžiavimo valstybės tarnyba ir valstybinės korupcijos pavyzdys? Laikas išsaiškinti kaltininkus. Jie „gelbėjo“ valstybę nuo „pasikėsinimo pasisavinti milijonus litų ES paramos“, kurios (paramos) net nebuvo! Nebuvo ne tik skirta parama, bet nebuvo net numatyta (! ) skirti jokios paramos ir visiems kitiems projektams, o ne tik „mailiaus“! Ar kontroliuojančioms mūsų valstybės darbą valstybės institucijoms nesvarbu, kad švaistomi milijonai vaidinant „tyrimų“ spektaklius ir pučiant „kovos su ekonominiais nusikaltimais“ burbulus? Valstybei padaryta ne tik didžiulė materialinė, bet ir didžiulė moralinė žala. Šmeižiami ne tik verslininkai, bet niekinama ir pati valstybė prieš visą Europą ir visą pasaulį. Ar investuotojai norės investuoti į tokią Lietuvą? Gal jau laikas pasikeisti? Jei valstybės institucijos negali nieko pakeisti, tai gal galėtų padėti OLAF (Europos kovos su sukčiavimu tarnyba), Europos audito rūmai, Europos komisijos Žuvininkystės departamentas, gal būsimoji Europos prokuratūra? O dabar, esant tokiai apgailėtinai situacijai tik belieka pasakyti: Numerus stultorum in finitus est (lot. ) Kvailių skaičius – begalinis... ,,,

Jules2014-01-17 12:11

Na taip, uždaryti sienas ir išsipjauti ar suorganizuoti tokią vergiją lietuvių prastuomenei, kokios pasaulis dar nėra matęs, negi Jūs šito norite? Juk gerai žinote, kad viskas Lietuvoje bolševikų, tiksliau, transformuotų bolševikų rankose, kapitalbolševikų rankose, jų galioje ir valioje? Desovietizacija, derusifikacija nepravesta, o ir lenkomai dygsta kaip grybai po gero lietaus. Tai būtų galas mums visiems, nes mes ką mokame tai mokame - tai "ėsti", naikinti vienas kitą, engti savo silpnesnę sesę ar brolį.

Kritikas Pikčiurna2014-01-17 12:04

Perfrazuosiu Mantą: Jei pamatai žmogystą, panašų į Mantą Adomėną ir jis kalba, kaip Mantas Adomėnas, tai sutikai konservantą, pavojingą ne tik tavo sveikatai bet ir Tėvyei...

to jules2014-01-17 12:04

galim ir daug galim,pradziai reikia uzdaryti sienas ir nuteisti vietinius vagis.

Jules2014-01-17 12:01

Ai, nemaišykime Landsbergio su Kubiliumi, ženteliu Adomėnu, nuotaka Laima-Lučija-Marija ar tuo Kanalizacijos generolu Konservatorių partijoje drg. Romaškinu. Landsbergis iki nuvykimo į Ameriką, pamenate, kaip valstybės arba kaip partijos vadovas buvo vienoks, o grįžo kitoks, nes, manyčiau, kad ten jis buvo palaužtas arba stipriai užlaužtas Banko ir priverstas stipriai kai ką iš esmės keisti Lietuvos politikoje, apskritai savojoje geopolitikos sampratoje, sutikti su dvivaldyste partijoje ir Lietuvos politikoje apskritai - reikia visgi būti realistiškesniems, nes mes geopolitikos pakeisti ar kaip nors labiau ją įtakoti negalime. Ir Europoje ne kažin ką galime, o ką galime - tą ir darome gan neblogai, sakyčiau, pagirtinai.

gintas2014-01-17 12:00

Beviltiškas tešlagalvis kosmopolitas tas Adomėnas.

Tomas J. -> 552014-01-17 11:56

Nesutinku su tamsta. Geru Seimo nariu gali būti ir ne politikas. Svarbu kad žmogus būtų teisingas, konstruktyvus ir loginio mąstymo, bei organizatorius.

Diedukas2014-01-17 11:56

...„minkštosios galios“ poveikis, tai kada suminkštėja smegenėlės, ponas adomėnai.

politikoje negali buti kitu profesiju2014-01-17 11:49

pritariu 51 Jules: “Mokslininkai politikoje nelabai tinka - tokia pasaulinė praktika, patirtis.“ Politikoje turi buti tik politikai, o ne mokslininkai menininkai ar dar kas nors. Tik kai politikoje yra politikai tada zmones labai gerai gyvena. Nes kiti tiesiog nesupranta kas ta politika. Tokiu geru politiku yra pas mus nors nedaug, bet yra. Kirkilas, Jursenas, Azubalis, Mazuronis - tai tikri politikai kurie supranta ir tarptautiniu vandenu tekmes. O adomenas nezinau ka jis baige.

to 48. KLAUSIMAS EKSPERTAMS2014-01-17 11:48

nesuprantu, ekspertai.eu atspausdino interviu su M. Adomėnu, kuriame "demaskuojamas" Z. Vaišvila. Kur matai prezidentės ir Lietuvos šmeižtą? Manau šiuo atveju atsakyčiau, kad tarnauja konservatoriams ir prezidentei.

Tomas2014-01-17 11:45

Labai būtų sveika, kad p. Zigmas šį konservų trūbadūrą paduotų į teismą. Gal niekšelis supras, kad ne viskas galima ir seimūnui. Šlykštu kaltinti žmones neturint įrodymų.

Tomas J. -> 29. Aurai2014-01-17 11:43

"Ar negirdite, ka sako Vytautas Landsbergis? Juk nepasakysite, kad sie zmones ne autoritetai?" - Man Landsbergis ne autoritetas nuo tada, kai jis išsižadėjo ankstesnių savo idealų. Pamenu kai Landsbergis 1991 sausio mėn. apie 8-12 d. (tiksliai nepamenu kurią dieną, bet šiuo laiku - nuo 8-os iki 12-os imtinai) pasirodė atidarytame Seimo lange ir klausė valandų valandas šąlančių žmonių: - ar niekam neatiduosime savo nepriklausomybės? Ar niekada neatiduosime? Jis buvo patenkintas žmonių atsakymu ir juos pagyrė. Kalbėjo gražius žodžius apie laisvę. O paskui po keleto metų jau dėjo visas pastangas, kad Lietuva dalies suvereniteto netektų. Tada Landsbergio jau nepiktino net nesąžiningi agitacijos už narystę ES būdai - iš jo pusės nesigirdėjo jokių pastabų, - kai premjeras Brazauskas per TV tiesioginiame eteryje melavo žmonėms, kad "įstoję neprarasim nė truputėlio suvereniteto", - kai Auštrevičiaus vadovaujamas Europos Komitetas prie LR Vyriausybės platino melagingą agitaciją, kad įstojus į ES elektra "iš esmės nebrangs", - kai buvo šlykščiai grubiai pažeidžiamas įstatymas, neatidarant specialios sąskaitos referendumo agitacijai, ir milijoninės lėšos iš užsienio plaukė tautos mulkinimui. Nuo tada Landsbergis man ne autoritetas. IDĖJAS LAIKYKIM AUTORITETAIS IR PO JOMIS BURKIMĖS.

Jules2014-01-17 11:41

"1989 m. Dubnos Jungtinio branduolių tyrimų instituto Teorinės fizikos laboratorijoje (Rusija) – fizikos – matematikos mokslų daktaro disertaciją „Lygtys tapatingų fermionų sistemų banginių funkcijų komponentėms“,o jau 1998–1999 m. su Fulbraito stipendija dirbo mokslinį darbą JAV Arizonos universitete" - taigi jie abudu, Kubilius ir Vaišvila, turėtų dirbti mokslinį darbą Lietuvos naudai, Irenytė su Rasele gydyti žmones, o ne lįsti į politiką, kurios neišmano ir dar, manyčiau, yra pakabinti, nes tas jų darbas būtent ir stiprino Rusijos galias, Rusijos kariuomenę, Rusijos visagalybę ir jos plėtrą, Pasaulinę proletariato revoliuciją, o ne Lietuvos galias, kurios vis nyksta ir nyksta, senka resursai ir senka. Mes akivaizdžiai nunykstame ir kažkas tą nunykimą gi turi pradėti stabdyti, tiesa? Mokslininkai politikoje nelabai tinka - tokia pasaulinė praktika, patirtis.

to 482014-01-17 11:33

tamsta turbut nesuprantate savokos smeiztas.Kritika butina ,bet deja konservatoriu uztarejai labai sirsta ir patys smeizia si portala nebutais dalykais

Bernadeta2014-01-17 11:29

Pagrinda Rusijai kritikuoti Lietuva tarptautiniu mastu suteikia musu teisesauga,taip numyleta konservatoriu,generalinis prokuroras mylimas Grybauskaites. Kiek metu galima testi Uspaskicho byla,problema su lenkiskais uzrasais ir dar daugiau ivairiu besitesenciu laike problemu. Tai ir leidzia Rusijos ziniasklaidai metai is metu apie tai rasyti ir kritikuoti musu sali. Dar didziulis klausimas kuo viskas baigsis su Snoru. Jeigu patys nesukurtume sau problemu o butume protingesni tai ir Rusija nebeturetu prie ko kabinetis ir Grazulis neberasinetu padekos laisku Putinui. Musu politikai save vadinantys elitu ir tautos isganytojais,nesugeba i save paziureti is salies,kokie jie daznai buna apgailetini ir juokingi. Tame tarpe ir taip susireiksmine konservatoriai.

KLAUSIMAS EKSPERTAMS2014-01-17 11:26

EKSPERTAI IR TOLIAU PUOLA KONSERVATORIUS IR PREZIDENTE, NESILIAUJA SMEIZTI. KAM TARNAUJATE KA?

Jules2014-01-17 11:23

Nuolatinė demagogija, dirbtinis tautos alinimas, skurdinimas, bedarbystės ir smurtinės, kanalizacinės, visuomenės plėtra bei tyčinis vijimas iš šalies būtent ir atitinka Rusijos interesus. Sovietijos ženteliai Konservatorių partijoje jau nebežinosi kas besą? Neosovietijos oponentams Mechlis'o, Sčerbakovo arba Ehrenburg'o pavyzdžiu klijuojamos visokiausios šlykščios etiketės kaip rusų okupacijos metu, kai vėl buvę disidentai, laisvės kovotojai, neformalai yra vadinami banditais, fašistais, teroristais, ekstremistais, nacionalistais, o gal net ir "niemcais" senu įpročiu, kuriems nepatinka politkorektiškas melas, dalinė tiesa - tai ko norėt iš tokios Lietuvos konservatorių partijos, kuri, manyčiau, seniai parsidavė Bankui, parsidavė Neosovietinei Oligarchijai?

Vaidas2014-01-17 11:05

Ech, kaip norėtųsi, kad susiburtų autoritetingas psichiatrų konsiliumas ir ištirtų adomėnų/kubilių/juknevičienių atvejį. Paklausius konservų grietinėlės susidaro įspūdis, kad jie tiki tuo ką šneka. Tarkim, socdemai - visiški cinikai ir net nelinkę slėpti, kad jiems svarbūs tik jų siauri interesai. O konservų viršūnėlės??? Juos gi priverstinai gydyti reikia, arba jų vieta teatro scenoje.

to Aurai2014-01-17 11:04

Jusu isterija ginant Adomena sudaro ispudi kad dirbate jo atstove spaudai. Lietuviai ir be pastoviu konservatoriu itikinejimu zino kad Rusija kerstauja ir kerstaus Lietuvai uz jos isstojima is SSSR,kad Rusija ginkluojasi Karaliauciuje,kad rasineja ivairius smeizikiskus straipsnius,Zirinovskio pastovus grasinimai perzengia sveiko proto ribas. Taciau pastovus konservatoriu amsejimas tuo klausimu ir kaltinimas kritikuojancius prezidente darbu Rusijai,tai taip pat perzengia sveiko proto ribas. Jeigu Adomenas toks izvalgus Vaisvilos biografijoje,tai kodel jam niekas neuzduoda klausimo kaip cia su Grybauskaite,kuri taip pat mokesi ir dar dirbo Rusijoje. Konservatoriai isitikine,kad ji dirba Lietuvai,o ja kritikuojantis Vaisvila Rusijai. Ir dar tas pastovus priesu ieskojimas viduje tai priedanga savo juodiems darbams. Nereikia konservatoriu atstovams prisiskirti sau isskirtiniu patriotu ir Lietuvos myletoju teisiu. Pastovus to afisavimas nekelia pasitikejimo.

chunta2014-01-17 11:01

Slykstus tipas, nebutu prasmirdes konservas.

Mano nuomonė2014-01-17 11:00

M. Adomėnas yra tikras niekšas. Va jo teiginys - "Nežinau, sąmoningai ar nesąmoningai, čia Z. Vaišvilos sąžinei ir specialiosioms tarnyboms į tą klausimą atsakyti, bet, kad tarnauja, tai tikrai". Tai neabejotinai šmeižtas, pateikiamas kaip faktas. Jo argumentai - kaip naudoti tarybiniais laikais kgbistų prieš disidentus, kurie gynė Lietuvą. Tokie pareiškimai rodo, kad šitas konservatorius sąžinės neturi. Kiek mačiau signataras Z. Vaišvila kreipdavosi į prezidentę tik prašydamas atasakyti į konkrečius klausimus. Ar tai jau "tarnavimas" pone Adomėnai? O kaip jūs žadate apvalyti savo sąžinę po tokių niekšingų pareiškimų?

rimas2014-01-17 10:59

Pagal konservatorius tie, kas kritikuoja teisėsaugą kenkia Lietuvai. Adomėnas 'chunta' pavadindes konstitucinį teismą tikruoju vardu pakenkė Lietuvai. O tokie kenkėjai yra Rusijos agentai. Išvada pagal konservatorius Adomėjas - Rusijos agentas.

Adomenas2014-01-17 10:56

nusikvaksejo. Krypuoja kartu su partija. Panasu, kad i uzmarsti.

to 38. zilvinas2014-01-17 10:56

apsaugok viešpatie nuo tokių adomėlių ir konservobankių su užkonsevuotais papuvusiais smegenimis ir mentalitetu, o nuo priešų patys apsisaugosime. Tarp kitko adomėlis per sausio tryliktos minėjimą, prie laužų kieme, nuo parlamento gynėjų veteranų už išsišokimą čiut negavo į snukį.

to 37. AURA pritariu2014-01-17 10:48

pabezdėk ir eik mėgoti, gali papersti į kibirą su vandeniu, išeis bulbuliatorius...

zilvinas2014-01-17 10:47

29 komentaras teisingas. jei visi zmones taip mastytu seniai lietuva butu atsiplesusi nuo rusijos. o adomenas saunuolis, nebijo sakyti tiesos i akis. manau dar ne sitoj, bet dar kitoj kadencijoj laisvai nuo konservatoriu gales kandidatuoti ir laimeti prezidento rinkimus, tai tarptautinio lygio politikas kuris nepadarys gedos niekam. tai tik dar karta irodo, kad konservatoriu partija vienintele ruosia jaunaja karta politiku, ir ne bet kokiu, o labai stipriu.

AURA pritariu 100000000%%%%%%2014-01-17 10:23

ACIU UZ ISAMU IR TEISINGA -KOMENTARA ! JUS TIKRAI TEISI !!!

TS(KP)2014-01-17 10:22

Prisimenat seną konservatorių pavadinimą? Tikslus buvo. Ir iš kur jie tokį sukriośusį "jaunimą" gauna?

petras2014-01-17 10:19

Kuo toliau tuo labaiu Adomėnas tampa panašus į Ūsą.Brolis dvinys. Kažin ar tik iš išvaizdos , ar ir dūšios turtais?

Nijolė2014-01-17 10:17

Teko stebėti Adomėną šiais metais prie Sausio laužų Seimo aikštėje. Retos arogancijos žmogus, jo elsbicijonistinis elgesys, kalbėjimas tyčia pakeltu tonu, nors bendravo poros žmonių būtyje, nervingas dairymasis , bėgiojančios akutės,tikrinant, ar jis yra matomas, ar jis vertinamas, sudarė ne visiškai sveiko žmogaus įspūdį. Gal jis ir būvojo Oksforde, bet net Gapšys padoriau atrodo, nei Adomėnas - persivalgęs , išpleręs chamas.

to 29. Aura - TIK UZ PREZIDENTE GRYBAUSKAITE2014-01-17 10:11

Tai, kad ta tavo grybauskaitė ir yra akivaizdi kremliaus talkininkė. Sergat loginiu daltonizmu. Jums deda ant stalo įrodymus ir faktus, o jūs vistiek giedat tą pačią giesmelę. Kitaip tarianT, trukt už vadžių ir vėl iš pradžių.

Kuo būtų2014-01-17 10:09

konservatoriai be vargšės Rusijos?

smegenu plovimas liaudziai2014-01-17 10:05

jaunasis konsevatoriu konjaunuolis vel skleidzia demagogija.

nuomonė2014-01-17 10:02

Adomėnui su galva netvarkoj.

Aura - TIK UZ PREZIDENTE GRYBAUSKAITE2014-01-17 09:57

Komentatoriai, tie kurie puolate Adomena uz TIESOS zodi nesusimastote, kad esate KREMLIAUS ikaitai? Na gerai, sakykime jums Adomenas nepatinka, bet ar negirdite ka sako Rasa Jukneviciene? Ar negirdite, ka sako Vytautas Landsbergis? Juk nepasakysite, kad sie zmones ne autoritetai? O jei labai aiskiai sako-Rusijos informacines atakos intensyveja su kiekviena diena, prie sienos su LIETUVA statomos raketos kurios gali pasiekti bet kuri LIETUVOS nama. Todel zmones, siulau atsipeiketi ir idemiai isklausyti Adomeno argumentus, tada suprasite, kad remtis dar galima tik KONSERVATORIAIS ir PREZIDENTE. Tiems kam rupi LIETUVA, tiems kam rupi LAISVE-supras ka norejo pasakyti Adomenas.

Kažkaip atkreipiau dėmesį,2014-01-17 09:50

Kembridzo universitete pastudijave , labai blogai susitvarko su savo galva .Buvo vienas absolventas - juokdarys jau ansciau Lietuvoje, kandidatas - juokdarys i prezidentus, dabar dar vienas kembridzietis tesia ta klaunada .Nesuprantu,ar Kembridzo aukštoji mokykla tik juokdarius ruošia , o gal tik Lietuva uzsako.

Giminaitis2014-01-17 09:47

Žadėjau per Liet. televizijos ,,Paieškų tarnybą" ieškoti savo pusbroliuko - vieno iš Šiaurės Korėjos vadovo - Kim Jong Uno brolio-dvynuko - Kim Jong Adom-Čingo (žiūrėti foto), aplinkiniais keliais per Kembridžą, atsidangenusio į Lietuvą. Nejauku buvo likti Š. Korėjoje - ką gali žinoti, jeigu ten vadas nugalabijo savo dėdę, tai gal ir broliukui-dvynukui Adom-Čingui su jo liguistu mentalitetu - dėl informacijos nutekinimo apie apnikusius įtariamuosius, kaip, pvz. , Vaišvilą, būtų tekę galvelę (su identiška Š. Korėjos vado - Kim Jong Uno šukuosena) padėti... Linkime sėkmės mielajam Adom-Čingui, kopiant į Lietuvos Prezidentinį olimpą!

Ale2014-01-17 09:44

atidžiai seku visus Vaišvilos pareiškimus, bet, tikriausia, negebu suvokti nuoseklaus ryšio su Rusija. Adomėnas norėtų laisvą žodį uždaryti narvelin???

Tai jau taip2014-01-17 09:28

Pritrenkianti to įmitusio vyruko logika.

Untanas2014-01-17 08:34

Minkštoji galia ,tai konservatorių tryda.

f...2014-01-17 07:27

tokius idijotus kaip adomėnas reikia jei ne sunaikit, tai bent ilgiem metam uždaryt kaip pavojingus visuomenei degradus

Fvetvervfe2014-01-17 05:15

O jetau kokie zandai issipute! Matyt virsvalandzius sitas karjeristas prie lovio leidzia.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-01-17 05:11

As taip manau, kad jei Vaisvila dirba toms ten rusiskoms jegoms, gal dar kokioms jegoms..... tai pona Vaisvila REIKIA SUDOROTI MOTYVUOTAI PANEIGIANT JO KALTINIMUS JE PREZIDENTEI! Jei to nepadaroma arba nesugebame padaryti, nes kaltinimai pagristi, motyvuoti.... tai tada belieka konstatuoti, kad Adomenas nenori zinoti tiesos, nenori tiesos pasakyti Lietuvos zmonems .... kas vienareiksmiai reiskia.... tarnauja rusijos ir kgbistu interesams!!! Vagia is zmoniu TIESA! Varo rusiska propaganda! Kaip, kokiu budu? Ogi labai paprasta... Neapgina prezidentes motyvuotai, tai reiskia siekia kad Lietuvai vadovautu silpna prezidente... kuriai istatymai ne pro kur netelpa. Kad ir del Valstybines paslapties paskelbimo! Neduoda parodymu teisminei valdziai, kas reiskia slepia NUSIKALTELIUS arba ta nusikaltima pati padare. Ponas Adomenas gindamas Lietuvoje nusikaltelius.... tarnauja istikimai kgb interesui!!! Taigi, kai tik pamatysi MOTYVUOTA Vaisvilos kaltinimu PANEIGIMA, tada jau pasigailejimo Vaisvilai NEBUS.... bus kritikuojamas. O dabar Vaisvilos kaltinimai Prezidentei NEPANEIGTI, to nesugebama padaryti, to nepadaro ir Adomenas, kas reiskia kaltinimai pagristi... o Adomenas gina nusikaltelius valdzioje, kas reiskia yra pats nusikaltelis. Elementaru vatsonai!

minkstakiausis tas Adomelis2014-01-17 05:01

Purptelejo Adomelis ir nurimo.

Adomenui truputi informacijos,2014-01-17 04:54

kiek grazesnes, nei paties pedofiline rinkimu reklama, kai vaikas is apsnerkstos lovos sako suaugusiems - ei, pakelkite subines ir eikite balsuoti... Stai cia tikrai ,,minkstai-kietos" galios griaunamoji konservatoriu partijos ivaizdzio GALIA!!! Ir kaip dar paties is tos partijos neismete?! Juk del ,,aukstos" paties kulturos daugiau nei puse elektorato nusisuko nuo jusu!!! Prie 25 metus Vilniuje teko vaziuoti is miesto i Justiniskes tuo metu, taip vadinamais ,,mikriuku"-Latvija, kartu su ta pacia kryptimi vaziavusiu, ta pacia Kauno Komjaunimo vardo (dabar ,,Ausros")vidurine baigusiu, o dabar habl. fizikos mokslu daktaru Gintautu Kamuntavicium (veliau is Vilniaus parvykusiu i gimtaji Kauna,i VDU). Trumpai snektelejome. O jis ir sako:,,Na ir ko tam Vaisviliukui i politika lysti, toks talentingas mokslininkas is jo jau yra..." Nuo tada pradejau stebeti, klausyti ka Z. Vaisvila veike, veikia jau nuo Sajudzio laiku ir t. t. Tikiu jo padorumu. Tikiu, kad isrinkus ji LR prezidentu, butu tikrai tas zmogus, kurio siandien reikia Lietuvai. Beje, Vikipedia radau, kad G. Kamuntavicius apgyne:,,1989 m. Dubnos Jungtinio branduolių tyrimų instituto Teorinės fizikos laboratorijoje (Rusija) – fizikos – matematikos mokslų daktaro disertaciją „Lygtys tapatingų fermionų sistemų banginių funkcijų komponentėms“,o jau 1998–1999 m. su Fulbraito stipendija dirbo mokslinį darbą JAV Arizonos universitete. Ir niekas jam nieko nepripaiso. Jei paskaityti Vikipedia Kubiliaus biografija ir Vaisvilos, tai Kubiliui toli ir nesviecia iki Vaisvilos talento!!! Kaip ir Adomenui. Galimai, riebalai trukdo mastyti blaiviau.

>162014-01-17 04:29

O as linkiu Jums LAIMINGU ir Sekmingu 2014...

Tikrai2014-01-17 04:12

Kazkas yra pasakes"ne visi kvailiai -konservatoriai,bet visi konservatoriai-kvailiai".

>152014-01-17 03:57

Prašau negaila.Turiu dar daug "blogos kultųros"...

WOW..122014-01-17 03:50

Aciu-uzteko ,tik rubuiliui ir velnio...be komentaru ! Gera kultura....

sorry Raigerdai2014-01-17 03:49

rašiau 10-tam :)

ADOMĖNUI2014-01-17 03:47

Keli klausimai ieškantiems tiesos: 1. Ar tiesa, kad V. Landsbergis dėstė mokslinį komunizmą, sovietmečiu dirbdamas Valstybinėje Konservatorijoje? 2. Ar tiesa, kad V. Landsbergis buvo aukštosios mokyklos komjaunimo organizacijos vadovas? 3. Ar tiesa, kad V. Landsbergis sveikino Raudonąją armiją-išvaduotoją? 4. Ar tiesa, kad V. Landsbergis prašė KGB majoro Nachmano Dušanskio apsaugoti jo šeimą? 5. Ar tiesa, kad slaptame LKP CK biuro posėdyje buvo nuspręsta išimties tvarka leisti suteikti profesoriaus vardą V. Landsbergiui „už nuopelnus Tarybų valdžiai“?

>112014-01-17 03:46

Panelė mąstytoja-gamtininkė giminaitė,ar šiaip simpatizuojate rubuiliui?Tai kokio velnio lankotės čia,kur nerasta tiesos ir sąžinės?

Raigerdas2014-01-17 03:34

Yra vienas toks vienas įdomus dalykas. Reikia užklausti Genocido aukų muziejų dėl KGB veikimo principų. T. y. reikia, kad Genocido aukų muziejus pateiktų apibendrintą KGB metodų praktiką, kuriame būtų nurodyta, kaip buvo susidorojama su tuo ar anuo žmogumi, kuris neįtiko Stalinui, Berijai ar Ježovui. Ir jeigu tie metodai yra tokie, kokius dabar naudoja M. Adomėnas tai jį reikėtų patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Šmeižtas yra šmeižtas, todėl šmeižiku netampama per valandą ar per dvi. Yra dar ir toks dalykas - LR Konstitucijos 33 straipsnis "Piliečiai turi teisę dalyvauti valdant savo šalį tiek tiesiogiai, tiek per demokratiškai išrinktus atstovus, taip pat teisę lygiomis sąlygomis stoti į Lietuvos Respublikos valstybinę tarnybą. Piliečiams laiduojama teisė kritikuoti valstybės įstaigų ar pareigūnų darbą, apskųsti jų sprendimus. Draudžiama persekioti už kritiką". Taip, kad čia akivaizdus M. Adomėno veiksmas- "Persekioti už kritiką". Mano manymu, jis sulaužė duotą priesaiką ir elgiasi ne visiškai suvokdamas net ką jis daro iš tikrųjų. Mano manymu jis Seime užsiima išskirtinai tik destruktyvia veikla.

As2014-01-17 03:27

mano nupmone tai labai geras straipsnis.!!! ACIU -ADOMENUI ! O pon.Vaisvilai ..linkiu gerai apmastyti ka rasote , nes teks atsakyti,,nesvarbu kada ,bet teks, nes gyvenimas megsta atsilyginti,,tai pacios gamtos nuopelnas. Dar linkiu-sazines, gerio,tikrumos , neskaudinti zmoniu, nes ir taip jau sopa...

jo2014-01-17 03:22

Koks dedule kosytes prisivalges cha/Gerai jiems ten prie lovio tupeti adomenams visokiems./

Ech2014-01-17 03:02

Duočiau jam į snukį,bet įstatymai neleidžia...

Darijus2014-01-17 02:40

Sutinku, kad vykdoma ataka prieš LT. Ir tai vykdo koncervai- liberai bei socdemai ir Co.

GRYBAUSKAITE BIJO TIESOS!!!2014-01-17 02:30

VISISKAI NETIKIU TUO ,KĄ RAŠO ŽINIASKLAIDA. Pats analizavau "Snoro" įvykių raidą ir peršasi tik viena išvada: valdžia savais sumetimais sunaikino visiškai mokų banką Snoras. Tik reikia pasiskaityti LB išvadas apie "Snoro" bankrotą išvakarėse.... Geriausias, mokiausias ir t. t. Staiga, prezidentinės lazdelės mostelėjimu į banką įkibo dresuoti Vasiliauskas ir Šimonytė, atėmė banką iš savininkų, paskelbė jį nacionaliniu banku. Atrodytų, kad planas lyg ir įvykdytas, tačau reikia mokėti nusamdytiems "ekspertams" iš Anglijos už pagalbą susidorojant su "Snoro" savininkais. Skelbiamas mokaus banko bankrotas, atsiranda milijonai mokėti Frikliams ir Kuperiams, nubyra ir saviems. O banko vienintelis akcininkas - Valstybė - kreditorių eilėje atsiduria pačioje sąrašo pradžioje. Tokios bankroto praktikos dar nebuvo pasaulio finansų istorijoje. Tačiau Lietuva - Marijos Žemė - yra stebuklų šalis, kurią gali valdyti netgi TSKP ideologė Dalia Grybauskaitė.

Balaamo asilaitė2014-01-17 02:23

Čia - būsimas LT prezidentas. Rimtas, greitas, tiesus, iškalbus, moralus.

klanas apsidraudzia2014-01-17 02:22

jei Vaisvila noretu kandidatuoti i prezidentus ,tai Mantuko paleista antis ,turetu isgasdinti rinkejus .kalbos kad dirba rusams arba KGB yra konservatoriu arkliukas .

minkštas2014-01-17 02:19

yra adomėnas, tai jam tas apvalainas minkštumas visur ir vaidenasi, gal net savo svajose gražų berniuką vaišviliuką regi

...o dabar2014-01-17 02:11

Duskit pavidoliai. Daveu intervu!!! Priimkit kaip pajuokavimą. Pagarbiai

apie taurųjį Adomėną2014-01-17 02:09

„2008 m. kandidatuodamas į Seimą konservatorius Mantas Adomėnas suviliojo rinkėjus pažadu, kad nokautuos korupciją. Nepraėjo nė dveji metai, o M.Adomėnas jau pats gali tapti korumpuoto politiko pavyzdžiu.“ valstietis.lt/Pradzia/Naujienos/Lietuvoje/M.Adomeno-institutas-skleidzia-vis-prastesni-kvapa

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi