2024 m. gegužės 9 d.

 

Ministras L. Linkevičius aptarė padėtį Moldovoje ir skatina šios šalies valdžią gerbti europines vertybes ir standartus

25
Paskelbta: 2017-08-22 09:53 Autorius: ekspertai.eu
Nuotr. urm.lt
Nuotr. urm.lt

Lietuvos užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius Vilniuje susitiko su Moldovos Veiksmo ir solidarumo partijos vadove Maia Sandu, su kuria aptarė Moldovos vidaus ir užsienio politikos prioritetus, pasikeitė nuomonėmis dėl regiono politinės ir saugumo situacijos.

L. Linkevičius pažymėjo, kad Moldova yra svarbi Lietuvos partnerė, su kuria šiais metais minime diplomatinių santykių užmezgimo 25-metį.

„Lietuva nuosekliai remia Moldovos eurointegracijos siekius, o tolimesnė  šios šalies pažanga priklausys nuo reformų įgyvendinimo eigos bei rezultatų“, -  pasakė ministras.

Moldovos opozicijos lyderė pristatė naujausius Moldovos rinkimų sistemos pakeitimus, kurie, anot M. Sandu, gali turėti įtakos demokratijos plėtrai.

Ministras L. Linkevičius pabrėžė, kad Lietuva, kaip ir visa ES, įdėmiai stebi situaciją šioje šalyje ir skatina Moldovos valdžią gerbti europines vertybes ir standartus.

Moldovos Veiksmo ir solidarumo partijos vadovė Maia Sandu lankosi Lietuvoje Prezidento Valdo Adamkaus kvietimu, dalyvaus konferencijoje „Atkuriant regioninę lyderystę”, kuri vyks Vilniuje rugpjūčio 22 dieną.

Šaltinis: urm.lt

„Ekspertai.eu“ skelbiamą informaciją draudžiama visuomenės informavimo priemonėse atgaminti be raštiško asociacijos „Global Gaze Network“ sutikimo, kurį galima gauti adresu [email protected]

Association „Global Gaze Network“
IBAN: CH9409000000161276571
BIC: POFICHBEXXX
(banko pavedimo mokestis toks pat, kaip darant pavedimą ir Lietuvoje)
Adresas: Brandschenkenstrasse 53
Miestas: Zürich
Pašto kodas: 8002


 
Komentarai

 
25. suldu ->stasys
(2017-08-23 14:29:32)
(82.135.251.145) Parašė:

Tai ne kulturiniai panasumai,o ekonominiai panasumai. tai, kad rusai pradejo pirkti daugiau kilumu, nereiskia, kad jie "amerikeja", tai tik ekonominio modelio pasekmes....Apie " lindima i subine"....visi lygiuojasi i itakos zonos lyderius,todel tai vadinama itakos zonomis.



24. Dzukas > 22. stasys
(2017-08-23 14:06:56)
(93.100.87.209) Parašė:

Viesojo sektoriaus efektyvumas priklauso tik nuo vyriausybes kompetencijos. Viesas sektorius gali buti zymiai efektyvesnis, nei privatus. Liberalios ekonomikos entuziastu klaida tame, kad jie mato privaciam sektoriuje "sventa karve". Ekonomikoje turi buti darna visame. Viesas sektorius, tai tas pats privatus sektorius, kur savininkas valstybe, o ne kazkoks individas. Viskas priklauso tik nuo administravimo kokybes. Taip kaip ES pati nera valstybe ir jos sudetyje nera valstybiu, todel ir kyla problemos ekonomikos srityje, ir ne tik. ES ekonomikos padetis, kaip ir JAV yra viena is sunkiausiu siuo metu. Jus matuojat ekonomikas BVP, todel visiskai nesuprantate kokiam stovyje yra ekonomika ir kokiu budu ji palaikoma.



23. Dzukas > 21. stasys
(2017-08-23 13:54:37)
(93.100.87.209) Parašė:

Taip, skirtumo matyti jus nenorite, daug patogiau gyventi iliuziju pasaulyje. Parasete daug, bet tai beprasmisku zodziu rinkinys. Nezinau ka jus vadinate - "Bandau parodyti , kaip greitai susitraukia rusiškas pasaulis vartojime , konkrečiai po sovietinėje aplinkoje . Praeis dar dešimt metų ir ta sovietinė kultūrinė terpė išniks , vieta užleidžiant mega amerikoniškai". Galima suzinoti koks rusiskas pasaulis ir kokiam vartojime susitrauke? Nera jau senai jokios tarybines terpes, dabar nauja terpe. Jeigu kalbeti grynai apie kulturine terpe, taip, tarybine kultura buvostipriai zlugdoma ir bandoma iskiepyti ta liberalini suda, bet butent dabar ir prasidejo vel pakilimas kulturos, i kuria ieina ir geriausi tarybiniai pavyzdziai. Ta jusu "mega amerikoniska" buvo kisama visur 20 metu, bet butent ji siuo metu nuosmukyje. Visi po truputi suprato, kad nereikalingas jiems pigus suragatas. Jus paminejote Gruzija, o ka jus apie ja zinote? Daznai ten bunate? Taip, visose salyse buvo isauginti liberalizmo daigai, bet praejo laikas ir zmones pradejo kovoti su tuo brudu. Susiraskite pilna irasa Pasaulio saliu kongreso, vykusio 2016 butent Gruzijoje ir paklausykite ka kalba gruzinai apie "vakaru pasauli" ir "rusu pasauli". Pasaulio seimu kongresas, tai stambiausia ir viena is itakingiausiu Pasaulyje nevalstybine organizacija. "Vakaru pasaulis", tai ne vakarai, tai tik pavadinimas to liberalinio judejimo, kuris prisidengia, gyventoju vakaruose, vardu. "Rusu pasaulis" tai ne rusai, tai priesinga kulturine terpe liberalizmui. Jus net nezinot ant kiek ji isaugo, nes nesidomite Pasauliu. Jus oastoviai bandote prie visko "priristi" Rusija, Putina, bet jusu samone nesugeba suvokti, kad Rusija nera "rusu pasaulio" monopolistas, Rusija tik parode pavyzdi, kad galima priesintis tam liberaliniam meslui, kuri kazkodel vadina "vakaru pasauliu". Galit net nesvaigti, liberalizma pradeta naikinti ir jis bus sunaikintas, tiksliau neoliberalizmas, kuris is vis neturi jokiu vertybiu. Senas, klasikinis liberalizmas, jis senai mire, nes ir buvo perdaug utopiskas.



22. stasys
(2017-08-23 08:27:24)
(77.219.186.189) Parašė:

17 ..vartotoju teisėms ginti Briuselis skiria netgi lėšų , bet kaip visada nėra kam tuo rimtai užsiimti .:) Slovakai susiorganizavo ir pravedė tirimą pas save , kada Lietuvoje bus imtasi panašiu veiksmų siekiu panaikinti diskriminacija produktų kokybėje , velniai žino .Viskas tu pačiu piliečiu rankose ir jų pastangose keisti situacija .O dėl likusio klausimo dalies ..tai liečia šalies socialinę lygybę ...o ji palanki tik dirbantiems, viešo sektoriaus problema jo neefektyvumas tai ir bus atsakymas kodėl tokia prasta padėtis su mokytojais , senjorais kai kuriuose regionuose .



21. stasys
(2017-08-23 08:26:44)
(77.219.186.189) Parašė:

Dzukai .. Apie gyvenimo kokybės skirtumus mes jau kalbėjomės daug , nėra tikslo vardinti iš naujo ka matai ir ko nesinori matyti . Bandau parodyti , kaip greitai susitraukia rusiškas pasaulis vartojime , konkrečiai po sovietinėje aplinkoje . Praeis dar dešimt metų ir ta sovietinė kultūrinė terpė išniks , vieta užleidžiant mega amerikoniškai . Dzukai nėra didesnio klapčiuko amerikoniškai kultūrai kaip nutautėjęs rusas ..savo šalyje .Blizgantis popsas išorėje verčia ta tauta , turinčia labai gylias kultūrines šaknis ,į paprasta vartotojų bandą ..padabinta nacionaline Georgijaus juostele .Jums teks labai rimtai paieškoti to rusiško pasaulio progreso pavyzdžiu ir ne be reikalo nes ju paprasčiausiai nėra .Nėra nei vienos posovietinės šalies kuriai tiktu Putino mėgstama frazė „bratskie narodi“ .Nėra, ir tai pasekmė to kokia ji draugiška eile metu buvo kitiems . Posovietinei erdvei reikia pokyčiu ir jie vyksta , gal ne tokie kuriuos Tamstai norisi matyti .. bet jie yra ir jokiais ‚valdžiagyviais‘ to neužglaistyti .Gruzija ..tam puikus pavyzdys .. nusimetusi Saakašvilio beatodairiškumą ..vistiek grįžo į tas pačias vakarietiškas vėžes ..V.Adamkus jau linkęs kalbėti apie poreikį pratęsti kalbas , kaip ta šalį labiau integruoti į vakarus . Kiekvienoje iš tu šalių nugaroje stovi rusišku stiliumi įkaltas kablys , teritorinio vientisumo klausimu ..o tai savotiškas dvipusis ryšys kai kraujuoja į ABI PUSES .Aš nesuku galvos dėl Lietuvos retorikos , po metu kitu kai nauji prioritetai taps neatsiejami naujai mastančios visuomenės dalimi ,ta slogi retorika Rusijos atžvilgiu atslūgs ..ir situacija keisis .Keisis ir pas mus, nėra ko slėpti , socialiniai klausimai vis labiau tampa aktualus .



20. Darijus
(2017-08-22 22:34:31)
(90.143.83.150) Parašė:

Nr.19-am: nesutikčiau, LT pateko į vakarų pasaulį,bet tik kaip kolonija.



19. Dzukas > 15. stasys
(2017-08-22 22:07:15)
(93.100.87.209) Parašė:

Ir kas su tom salim ne taip? Rusija priesas №1 ne keturioms salims, o ju klapciukams valdzioje, neverta svaigti, nors tai neturi jokios reiksmes. Nezinau kas ten kur nusileido ir nirsta. Pas visas kitas su Rusija normalus-dalykiski santykiai. Nesuprantu prie ko cia kazachu kirilica. Jie patys sprendzia kaip jims patogiau, nors tai ant tiek tolimas klausima, kad nera apie ka kalbeti, o ir rusu tyai nedomina. Tai nedomino ir TSRS laikais, nes kirilica TSRS buvo ne daugiau kaip puse respubliku. Tamsta niekur nebunate, man tenka pabuvoti visose buvusiose respublikose ir nematau ten jokios priespriesos rusams. Rusai gyvena savo gyvenima, kiti savo, bet supranta, kad tik Rusija palaiko ir palaikys ju vystymasi. Pas Rusija nera stokos bendraminciu ir partneriu. Bet as kalbejau ne apie "pasaulius", as kalbejau apie ekonomika ir vystymasi. Is visu 15 Respubliku butent trys seses sedi visiskam uzpakalyje, o ketvirta, per savo kvailuma gali ten patekti. Visos kitos normaliai vystosi, nes nesusigunde lysti i Eurokoluki. vat ir visa kalba. Tarp kitko jeigu manote, kad Lietuva pateko i kazkoki "vakaru pasauli", giliai klystate.



18. nesuprantu kodel
(2017-08-22 21:53:12)
(86.28.143.2) Parašė:

pjataciokas ne aptaria padeties su musu partnere (kuri visada is virsaus) demokratistanu? Ten juk problemos,ne toleruoja je konfederatu teisiu-nesioti velevas,dainuoti dainas,stoveti paminklais etc.Galetu jau ir ambasadoriu pakvieti ant kelimelio??? Nesuprantu kodel epie tai ir ekspertuose nieko? O juk ten verda ne juokais?!



Parašykite komentarą
Ekspertai.eu įspėja, kad komentaras – tai viešas informacijos paskelbimas.
Komentatorius atsako už savo viešai paskelbtą žinomai neteisingą, įžeidžiančią, šmeižikiško ar nusikalstamo turinio informaciją (tai yra komentarai, kuriuose skatinama tautinė, rasinė, religinė ar kitokia neapykanta, raginimai nuversti teisėtą Lietuvos valdžią, organizuoti sąmokslą prieš valstybę, pakeisti jos konstitucinę santvarką, kėsintis į nepriklausomybę arba pažeisti teritorijos vientisumą, šiais tikslais kurti ginkluotas grupes arba daryti kitus nusikaltimus, kuriais kėsinamasi į Lietuvos valstybę) LR teisės aktų nustatyta tvarka.
Ekspertai.eu komentarų neredaguoja.
Komentarai su keiksmažodžiais ar vulgarybėmis bei piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.
Vardas
Komentaras
 




Naujausi komentarai