ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Z. Vaišvilos ir A. Nako kreipimasis į Seimą ir Respublikos Prezidento rinkimų būsimus dalyvius(79)

Akivaizdu – tokia padėtis ne tik diskredituoja Lietuvos Respubliką ir jos tarptautinius įsipareigojimus, bet ir sudaro grėsmę būsimų Respublikos Prezidento ir Seimo rinkimų teisėtumui dėl tarptautinių mūsų valstybės įsipareigojimų sąmoningų ir šiurkščių pažeidimų.

Z. Vaišvilos ir A. Nako kreipimasis į Seimą ir Respublikos Prezidento rinkimų būsimus dalyvius

2018 m. rugsėjo 26 d. spaudos konferencijoje Seime „Tarptautinių teismų sprendimų nevykdymas – grėsmė Lietuvos nacionaliniam saugumui“ buvo pristatytas Seimui pateiktas signataro Z. Vaišvilos ir buvusio Seimo nario A. Nako siūlymas Seimui keisti Respublikos Prezidento ir Seimo rinkimų įstatymus, kad būtų neatidėliotinai išspręsti galimų sankcijų taikymo Lietuvai dėl tarptautinių įsipareigojimų nevykdymo – Europos žmogaus teisių teismo (EŽTT) 2011 m. sausio 6 d. sprendimo byloje Paksas prieš Lietuvą ir 2014 m. balandžio 29 d. Jungtinių Tautų žmogaus teisių komiteto (JTŽTK) sprendimo mūsų valstybei.

ekspertai.eu primena – JTŽTK sprendimu, R. Paksui turi būti atstatytos visos politinės teisės nuo 2004 metų balandžio 6 dienos, būtent nuo tada, kada jis buvo nušalintas nuo pareigų. Įvykdyti šiam sprendimui Lietuva, pagal galiojančią tvarką, turėjo 180 dienų – lygiai pusę metų.

Kaip žinoma, nuo JTŽTK sprendimo jau praėjo ne 180 dienų, o ketveri su puse metų , tačiau sprendimo Lietuva net per tiek laiko neįvykdė.

Tiesioginė atsakomybė dėl neįvykdyto JTŽTK sprendimo tenka LR Konstituciniam teismui (apie tai skelbta publikacijoje „Nuo liepos 26 d. jau prabėgo du mėnesiai, tačiau Konstitucinis teismas savo prievolės vis dar nevykdo“).

Savaime suprantama, visa tai sukelia ne tik neigiamas pasekmes Lietuvai tarptautiniuose santykiuose, bet ir diskredituoja Lietuvos valdžios institucijas Lietuvos piliečių akyse, rodo netinkamą pavyzdį, jog galima metų metais nevykdyti teismų sprendimų.

Kokią žalą Lietuva gali patiri nevykdydama tarptautinių įsipareigojimų išsamiai yra papasakojas Teisingumo ministerijos Atstovavimo EŽTT skyriaus vedėjas Donatas Murauskas (apie tai buvo skelbta publikacijoje „Lietuva gali sulaukti labai rimtų pasekmių nevykdydama JTŽTK sprendimo dėl R. Pakso“).

Atsižvelgiant į tai, kas išvardinta aukščiau bei turint omenyje nusikalstamą Konstitucinio teismo neveikimą , spaudos konferencijos metu Z. Vaišvila ir A. Nakas pateikė dar vieną siūlymą, kaip Seimas, be jokio Konstitucinio teismo ir konstitucinių pataisų Seime galėtų išspręsti susidariusią keblią situaciją Lietuvai.

Siūlymas pateiktas atsižvelgiant ir į tai, kad:

  • Lietuvos įstatymai nedraudžia R. Paksui dalyvauti Europarlamento rinkimuose;
  • dėl vieno atskiro atvejo (EŽTT sprendimo) įgyvendinimo Lietuvos Konstitucijos keitimas yra prieštaraujantis pagrindiniam Konstitucijos reikalavimui – jos stabilumo užtikrinimui;
  • LR Seimas neskelbia apkaltos, o VRK leido dalyvauti Respublikos Prezidento rinkimuose Daliai Grybauskaitei, kuri 2009 m. ir 2014 m.

pretendentės į kandidatus dalyvauti Prezidento rinkimuose anketose pateikė VRK žinomai melagingus duomenis, kurie vieni kitus paneigia – dėl jos narystės LKP ar TSKP, dėl jos buvimo JAV ir darbo TSRS ambasadoje JAV laikotarpio – 1991 m. ar 1992 m. , taip pat dėl oficialaus Rusijos Federacijos patvirtinimo, kad ši informacija apie Dalią Grybauskaitę sudaro Rusijos Federacijos saugomą informaciją, kurią ši valstybė, Lietuvos pripažinta pagrindine grėsme Lietuvos nacionaliniam saugumui, negali pateikti tretiesiems asmenims, o taip pat ši informacija ir šiuo metu sudaro Rusijos Federacijos valstybės paslaptį, kurios ši valstybė negali atskleisti tretiesiems asmenis (ši informacija Seimui pateikta).

(Su D. Grybauskaitės anketomis VRK galima susipažinti ČIA)

Taigi mūsų valstybėje rodomas ne tik ydingas pavyzdys Lietuvos piliečiams, kad galima nevykdyti teismo sprendimų, tačiau atvirai ir viešai neigiama tarptautinė teisė, taikomi dvigubi standartai skirtingiems Respublikos Prezidentams.

Akivaizdu – tokia padėtis ne tik diskredituoja Lietuvos Respubliką ir jos tarptautinius įsipareigojimus, bet ir sudaro grėsmę būsimų Respublikos Prezidento ir Seimo rinkimų teisėtumui dėl tarptautinių mūsų valstybės įsipareigojimų sąmoningų ir šiurkščių pažeidimų.

Z. Vaišvilos ir A. Nako inicijuojamomis Respublikos Prezidento rinkimų įstatymo ir Seimo rinkimų įstatymo pataisomis siūloma atsisakyti absoliutaus draudimo apkaltos būdu nuo pareigų nušalintiems asmenims dalyvauti LR Respublikos Prezidento ir LR Seimo rinkimuose, o šią aplinkybę reglamentuoti šiais įstatymais, nustatant tokį reguliavimą, kuris šiuose įstatymuose taikomas asmenims, slapta bendradarbiavusiems su buvusios TSRS specialiosiomis tarnybomis, t. y.

privalomą šios informacijos pateikimą VRK, nustatant prievolę VRK šią informaciją viešai skelbti atitinkamo įstatymo nustatyta tvarka.

Z. Vaišvila ir A. Nakas taip pat kreipėsi į visus pretenduojančius būti kandidatais Respublikos Prezidento rinkimuose, kviesdami viešai pasisakyti dėl šios Lietuvos problemos, nes tai yra ne konkurencijos šiuose rinkimuose klausimas, bet Lietuvos valstybės problema.

Spaudos konferencijos fragmentus galima žiūrėti čia:

Naujausi

Komentarai (79)

Rikiuoti
Apie Šimonytę2018-10-22 15:26

Bet va, toks nuodvasa šito nesupranta, ir tai tiesiogiai skatina jo mužikišką įgimtą chamiškumą. O dar liga prisideda. O kur dar patologiškas pavydas visiems ir kiekvienam normaliems, bent kiek sėkmingesniems. Štai ir turim išaugintą šiltnamyje galviją.

Galvoju2018-10-09 05:51

kad P.Y.Z.D.A. Šimonytei Šweiko mėgėjai…

Daukantinė2018-10-05 04:06

"ponia"norėdama apsaugoti savo "dubcę" anot Tapino ,prispaudė ,Žigimantą, atsisakyti pretenzijų į Valstybės vadovo postą, kad šitas "niekšelis" dergtų V. Ušacką, nes didžiulė baimė, praradus įtaką teisėsaugai, medžiaga surinkta Skardžiaus ir perduota gen. prokuratūrai bus pradėta tirti, o kur dar uždirbti pinigai už palūkanas, kai ponia Šimonytė su Kubiliumi paėmė paskolas iš švedų komercinių bankų už ne proporcingas palūkanas, kai paaiškės kas pirko tuos vertybinius popierius ir už kokius procentus, kas iš tikrųjų sužlugdė ir išvogė Snoro banką, gal pagaliau Valstiečiai įveiks šio amžiaus "aferistus"

Šimonytei ir Nausėdai - NE2018-10-04 04:31

Dar Seimo laikinoji tyrimo komisija nustatė, kad tiek I. Šimonytė, tiek M. Majauskas aktyviai dalyvavo Snoro užgrobimo plano ruošime. Tą patvirtino ir liudininkas LB Apsaugos skyriaus viršininkas Vyt. Korsakas, kad keletą mėnesių iki banko Snoras užgrobimo 2011-11-16d. , Lietuvos banke ne kartą vyko pasitarimai, kuriuose be V. Vasiliausko, D. Petrausko, M. Leikos ir kitų LB “veikėjų”, planavusių bei organizavusių “operaciją” prieš Snorą, dalyvaudavo ir buvusi Finansų ministrė I. Šimonytė, premjero A. Kubiliaus patarėjas M. Majauskas, Lietuvos bankų asociacijos prezidentas S. Kropas, SEB banko prezidento patarėjas G. Nausėda. Atvykdavo ir “Zolfo Cooper” atstovai su S. Frikliu priešakyje. Ko norėt iš korumpuotų brudų konservatorių? …

Senis Šaltis2018-09-30 22:38

mda.... 46. Danutė > 43 Dzukas (2018-09-27 14:12:50) (188.69.195.81) ---- 47. Nijolė (2018-09-27 14:20:32) (188.69.195.81)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-09-30 21:01

to "25. Zigmas Vaišvila (2018-09-27 10:49:37) (78.61.243.166) Parašė: Reikia padėkoti sistemos komentatoriui "birkinui"...." *** Įspūdinga, Z.Vaišvila dėkoja "birkinui" ir visiškai nuštilo dėl savo pačio antikonstitucinės veiklos (neveikimo), kuris, o jis tai žino, yra nusikalstama veikla, berods BK-229 str. Žiur. 73 komentarą.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-09-28 23:38

to "25. Zigmas Vaišvila". Argi sistema yra taip apkiautus, kad nors vienam neįklimpusiam leistų dalyvauti? Abejoju. Tai geriausiai reikia pasiskaityti 2018-09-28 straipsnį "Ką reiškia Zigmo Vaišvilos mosikavimas rankomis?" (ht*tp:/*/ww*w. laisvaslaikrastis. *lt/index. php? option=com_content&view=article&id=7290:ka-reiskia-zigmo-vaisvilos-mosikavimas-rankomis&catid=33&Itemid=141). Būtų malonu, kad sugebėtumėte triuškinančiai atsikirsti, būtų rimtas pokalbis. Tylėjimas būtų Jūsų diskreditacija.

Danute >Nu jo..66; >68 TŪmasJ.2018-09-28 19:28

Atsakau. Tikėjimas į DIEVĄ -- tai yra MEILĖS religija. O kad viena kartą ir visiems laikams pamirštumėte "prieš 600 metų "gėrį"atnešta kalavijų ugnimi pabandykite pamąstyti širdimi ir atleisti už tas negeroves. Tuo labiau, kad jau keli Popiežiai už tai atsiprašė.. Visa problema - mūsų ŠIRDYS - virtusios akmenimis, ledo luitais,pilnos pagiežos,tulžės, pykčio, puikybės, godumo, nemeilės artimui. Raktinis žodis pakeisti tai -ATLEIDIMAS.. Ir džiaugiuosi, kad DIEVO ištikima pagalba lydėjo per visą 15 metų tremtį, lydi ir dabar.. Taip pat ir proto įdėjo, ir akis atvėrė ir ausys atkimšo ir pripildė širdį - MEILĖS,GERUMO, ATJAUTOS,GAILESTINGUMO ir daug ko, neužtektužų kelių sąsiuvinių išvardinti, už ką DIEVUI būsiu dėkinga iki mirties ir po jos irgi... Todėl kiekv. diena man kūpina gėrio ir grožio, ar tai būtų žmogus šalia ar medis ir gėlė lauke.. Tik veikiant DIEVUI mano gyvenime sugebėjau atleisti ištrėmimą, Mamos ir Tėčio ašaras,visos mūsų šeimos niekinimą Sibire.. O D. Gribauskaitės ir kt. negarbinu, tiesiog visus vadinu vardais, kokius jiems skyrė tėvai bei DIEVAS, tik ne "AMBALAS"ar panašiai. Reikia save labai negerbti, kad žmogų šlykšąiai pravardžiuoti.. Atleiskite, niekam nieko nekišu, kaip rašote... Esu laiminga su savo DIEVU ir JIS man teikia daug džiaugsmo, net kai už lango --sunaikinta ir sutrypta mylima LIETUVA. Bet Dievas duoda ir VILTĮ - tikrai bus kitaip. Žlugo raudonasis teroras ir fašizmas, žlugs ir šita"pseudodemokratija". Tikrai tikiu, JIS sunaikins šitą , dabar jau visuotiniu tapusi blogį, tai tik laiko klausimas... Bet DIEVAS davė žmogui protą, tuo mes ir skiramės nuo gyvulių, .. Dar yra laiko už visą padarytą blogį paprašyti ATLEIDIMO. Gal gi žmogus sustos ir atsipeikės...? Ypač už tą blogį atsakingi valdžioje? VISIEMS DIEVIŠKOS RAMYBĖS IR PALAIMOS... BŪKITE LAIMINGI... MYLIU VISUS, Danutė

Komunistei ožio gaujos statytinei apkalta!!!2018-09-28 04:36

komuniste ir arkliagalve turi atsakyt uz Lietuvos praskolinima o komuniste dar prisipirko kubilo isleistu spec VVP su 10% pelno marza ir dar dabar kapsi 10% is kiauros lietuvio kisenes, arkliagalve ar pati sau imtum paskola su 10% palukanom ?????????Kinijoje atsidurtu prie sienos ir butu uzkastos siuksline o turtas konfiskuotas.

yel“l“ow submarine to 67. Nu jo... submarinui2018-09-28 02:27

nepritarčiau :) - tada, kai jis buvo ambalo komandoj, buvo kitas laikas, kita situacija, kitos aplinkybės, kiti pasirinkimai..., - tada bvuvo galima rasti juozaičio pozicijoje racionalų grūdą :) - dabar gi, matau juozaičio rašliavose ir pozicijoje tik kliedesius - pradedant rusofobija, liaupsėmis musmirei ir baigiant prolatviškais anekdotais :))) - žo , geras konkurentas prezkampanijos dekoracijoms - puteikiui, glušpetriui, mozūroniui ir abiem “ekonomistėm“ - bet ne daugiau :))))

yel“l“ow submarine to 65. Danutė2018-09-28 02:14

galima tik stebėtis tokiu naivumu, jei tamstai tas iš svetur subtiliai ir rafinuotai suorganizuotas “flešmobas“ - “baltijos kelias“, tamstai po šiai dienai yra “stebuklas“ ir “žmonių sąmonės pabudimo“ ženklas :)))))

T0mas J.2018-09-28 02:03

Danutė nepripažįsta logikos.. Sako kad Dievas absoliutus gėris, bet garbina TSKP aktyvistę Grybauskaitę, nors puikiai žino kad TSKP uždarinėjo bažnyčias, trukdė priėmimą į kunigų seminarijas, mokyklose bruko ateizmą ir stengėsi lietuvius bedieviais padaryti.

Nu jo... submarinui2018-09-28 00:50

Man užtenka net ne Juozaičio rusofobijos, o fakto, kad Juozaitis yra iš Ambalo komandos. Čia toks "vinis", kad daugiau jokios reklamos nebereikia...

Nu jo... Danutei2018-09-28 00:47

Kaip pavadinti religiją, jėga primestą lietuviams prieš 600 metų ir "gėrį" atneštą kalavijuir ugnimi, ir po šiai dienai agresyviai brukamą virus ir visada. Ir dar papasakokit, kodėl katalikai elgiasi kaip sektantai, visur ir visiems be išimties per jėgą brukdami savo tiesas, visiškai negerbdami kito individo įsitikinimų? O dabar pasimelskit, kad jūsų dievas tamstai proto įdėtų, suprasti tuos banaliai elementarius klausimus, kuriuos paklausiau...

Danutė2018-09-28 00:42

Nuoširdus ačiū už gražius žodžius ir palaikymą,už šilumą ir gerumą...,kad yra taip grąžiai mąstančių ( >57, >62 ir kt.) Kad bandys išrinkti sisteminį kandidatą - tai suprantama,bet daugelio žmonių sąmonė jau bunda , gal ir įvyks stebuklas, kaip buvo 91-aisiais prie Parlamento,Baltijos kelyje...Būkime atviri TIESAI, GROŽIUI, MEILEI ir stebuklas tikrai įvyks...Būkime visi palaiminti, gražaus vakaro.

stasys2018-09-28 00:02

užeikite p. Danute dažniau .. tos nekrikštytos ekspertu dievo avelės paskutiniu metu kiek apaugo stora vilna ..Reikėtu jas dargi ir nukirpti .. žiemai ateinant .

yel“l“ow submarine to 33. Danutė >30 Dzukui2018-09-27 23:46

juozaitis yra rusofobas :) - o tai yra pagrindinis kriterijus, rodantis jo prastą intelektinį potencialą ir leidžiantis daryti prielaidą, kad sisteminiu šliužu jis taptų per pirmą pusmetį, jei būtų išrinktas - bet tam (išrinkimui) šansų praktiškai nėra, nes yra jau numatyti sistemos statytiniai - klausimas tik kuris sistemai brangiausias :))))

Danutei2018-09-27 23:36

ačiū už skleidžiamą žmogišką šilumą ir prasmingą maldelę.Labai neįsiskaudinkit,žmonės šaunūs ir geri,tik jau atprato,nemoka tą žmogišką šilumą priimti ir patys gėdinasi skleisti.Grazaus vakaro.

Atstatykite pavogta laiko skaiciavima2018-09-27 23:22

Netiketai teko pamatyti praeita pirmadieni kandidatu i prezidentus debatus per LRT. Sokiravo , nes LRT nesikeicia. Kaip ir ankstesniais rinkimais taip ir dabar laidos vedejas vaidina visagali. Vienam kandidatui gali leisti pasisakyti tris kartus. Kita kandidata gali nutraukti vos pradejus kalbeti. Kad to nevyktu, atstatykit kazkada buvusi LT ir sekmingai veikianti V salyse , laiko skaiciavimo etalona, kad kandidatai jaustusi , kad yra demokratineje EU salyje Lietuvoje. Ir , kad jie gali isnaudoti savo laika lygiai vienoda visi savo rinkejams. Mes Tauta sakome ir tai, kad komentatoriu laidoje taip pat nereikia , kaip buvo pakviesta bereikalingai ta zurnaliste. Mes rinkejai norim rinktis kandidata i prezidentus PATYS! O kandidatai patys turi reikalauti kalbejimo laiko skaiciavimo.

Danutė2018-09-27 23:01

Atsakymas visiems, kas įžeidinėjo komentaruose. Atleidžiu ir nepykstų.. Kurie palaikėte -- AČIŪ. TAIP MAŽA GĖRIO MUMYSE, todėl dėkoju už kiekvieną gerą žodį.. Visiems geros valios žmonėms rašau gražią maldą :" O mano DIEVE,tegul mūsų malda paskatins Tavo Šventąją Dvasią nužengti ant tų lyderiu, kurie yra valdomi geismų, godumo ir puikybės.. Mes prašome Tave sustabdyti skurdą,badą ir karus, kurie naikina Tavo vaikus, mes meldžiame, kad Europos ir Lietuvos lyderiai atvertų savo širdis Tavo meilės Tiesai" AMEN.

to >U-22018-09-27 22:24

Kiba Jūs gėjus,jei nepajutot moteriško dvelksmo iš Danutės komentarų:)?Komentarai švelnūs,gali prilygti Mona Lizos laiškams mylimajam:)O Jūs ieškote tame kažko naudingo vyriško:)?

U-2 to 57. Na na2018-09-27 21:26

"vyrukai,puolat moterį?" Jus neytiketinai patiklus. Ysivertes šita "Danute" y lova ir išvadaves ja nuo peruko ir pantalonu, jus galite labai nemaloniai nustebti atpažines joje konservatnyka Algy Greitai.

Na na2018-09-27 20:46

vyrukai,puolat moterį? Na nedžentelmeniška? Turi Danutė savo dvasinę erdvę,turėkit savąją,savitą,kas trukdo?Ar tai neišsitenka kur nors?

dimmer to 54. Danutė2018-09-27 20:17

"Blogį galima nugalęti tik gerumu ir malda".... Tuoj apsišiksiu iš juoko :D Net stasdebilis taip nenusišneka žiauriai :D Einu pasimelst, po to bobutę per gatvę dar parvesiu, ir kaip mat visi blogi ir gobšūs darmajiedai pasitaisys :D

Nu jo... Danutei2018-09-27 20:02

Apie juodaskvernius spekuliantus sielomis ir UAB "Bažnyčia" taip pat turiu savo nuomonę. Ir tamsta man ne viršininkas galintis liepti nematyti, ką mato kiekvienas bent minimaliai protaujantis individas, nepriklausantis katalikų sektai... :D

Danutė > 512018-09-27 19:55

Gaila, kad Jūs toks piktas. Nieko Jums nenurodinėju, rašykite ir galvokite ,ką norite... Tik nepulkite tikinčiųju ir Kunigų... Savo pikčiu ir puolimais nieko nepakeisite... Blogį galima nugalęti tik gerumu ir malda.. Dar VIEŠPATS JĖZUS EVANGELIJOJE pasakė, kad blogis yra nugalimas pasninku ir malda... Deja, per šimtmečius kito ginklo nerasta... Palikite ir A+A A. Brazauską ramybėje, verčiau pasimelskit už Jį.. O aš tyliai pasimelsiu už visus, kuriuos paminėjau šiandien diskusijoje su Jumis, kad visi turėtumėte daugiau Gėrio ir Meilės širdyje...

stasys2018-09-27 19:54

birkinui..ne viskas taip paprasta birkinai. Tam kad žmogaus ausis pasiekti tenka atpalaiduoti nuo streso jo apatine pilvo dalį ir čia tamsta esate sau puikiausias pavizdys.Jus tik pagalvokite kiek daug metodiku yra prikurta pačio žmogaus siekiu spręsti ta problemą.

Sutriptas Prezidentas prisikels2018-09-27 19:54

Nuo tiesos niekur nepabėgome,dvi juridines aukšto rango Europos institucijos išnagrinėję Prezidento R. Pakso neteisėta nušalinimą jam sugrąžino teise blokiruotis į seima,į prezidento rinkimus. Lietuvos rinkėjai išgyveno kartelį,kad be jų valios neteisėtai buvo išvytas iš garbingos pareigybes Prezidentas,todėl Tauta kuri ji rinko vėl balsuos už R. Paksa,kas už ji ir nebalsavo dabar tikrai balsuos,nes turime atstatyti sutripta tiesa,slikscia apgaule. Pamirsti R. Pakso padarytas klaidas,kaip Bočiai sakydavo kad iš klaidų mokomės....

Nu jo ... Danutei2018-09-27 19:37

Aš neturiu teisės apie Ambalą turėti ASMENINĖS NUMONĖS... !? Jūs kokiu metu gyvenate...? Stalinizmo ar šv. invizicijos laikais? :D:D:D Ne Jums nurodinėti kada, kur ir apie ką turiu teisę kaip kalbėti. Taip pirma. Antra... Ambalo atgaila Lietuvoje oro nekuria. Jo palikimas, kurį sąžinbigai išsidalino visos sisteminės partijos - "vsio zakonno", šiandien baigia pribaigti Lietuvą. Todėl, ponia, kalbėsiu apie visus to nusipelnusius, nesvarbu, kad škaplieriais apsikarstę ir indulgencijas išsipirkę. Nusikaltimams šiandien beveik atvedusiems šalį į totalų kolapsą, nėra nei senaties, nei pateisinimo, nors žmonių sunaikinusių šalį, motyvus ir galima suprasti. Ir nesistenkite Ambalo nusikaltimų pridengti konservatorių įvykdytais nusiklatimais. Tai nei kiek nesumažina nei vienų, nei kitų padarytų nusikaltimų, kurių rezultatą matome šiandien. Tai juokinga ir rodo ženklų intelekto trūkumą...

Danutė>49 Dzukas2018-09-27 19:26

Šiuo atveju klystate. Prezidente yra viskas, be Jos palaiminimo nevyksta nei viena politinė ar ekonominė byla Lietuvoje. Tam diktatui Ji turi savo paskirtus teisėjus ir prokurorus.. Iš čia visos blogybės, iš Jos ir Dėdulės valdymo ... Bet svarbu ne tai, kaip sakiau, man jų gaila, visvien kažkada reikės atsakyti... Daug svarbiau yra mūsų dabartinė nuostata jungtis i globalizmą... Ir Prezidentas toks ieškomas, kad galėtu nešti tą vėliavą O A. Juozaitis prieš,todėl Jį gerbiu, todėl už Jį ir balsuosiu... O dėl Tikėjimo neverta ir diskutuoti, jeigu Dievas ištikrųjų gyvena Jūsų širdyje, tai nereikės šliaužiuoti bažnyčioje,nematysite nei pedofilų nei inkvizicijos ir kt. blogų dalykų, kuriuos tikrai ne DIEVAS Laimina.. o tyliai, užsidaręs savo kambaryje melsitės, kad šitų blogybių būtų kuo mažiau...

Dzukas > 46. Danutė2018-09-27 18:55

Grybauskaite nera jokia ryztinga diktatore. Pati ji yra NIEKAS, net ne vyriausias Lietuvos priziuretojas. Ji tik sraigtelis mechanizme. Man net idomu tapo - gal paviesinsite nors viena ryztinga JOS zingsni. :DDDD Apie galimybe nuodemems ir tolimesnei atgailai, kalba uzvedete jus o ne as. Tokio klausimo nera mano dienotvarkeje. Niekada neskaiciau tikejimu sliauziojimo keleniais baznycioje. As gal dar daugiau tikintis nei jus, nes tikiu i zmogu ir jo galimybes. Virtualus pagalbininkai nedomina. Nera netikinciu zmoniu, bet pas kiekviena yra savo Dievas. Pasyviems pakanka mitu, aktyviems reikalingas pazinimas. Jus jau atleiskite, bet ar ne TIKEJIMAS pagimde inkvizicija ir simtus tukstanciu atvede ant lauzo? Ar ne tikejimas kviete zudyti kitatikius? Ar ne su Dievo vardu gyvena kunigai pedofilai ir zmogzudziai? Vardinti dar galima daug, bet nematau tikslo - Jus negalesite man atsakyti, kur tuo metu buvo jusu Dievas ir neverta "kiekviena skyle" uzkamsioti Kristaus vardu. Kristus buvo zmogus ir manau, zmogus garbingas. Tokiu nemaza buvo Zmonijos istorijoje. Baznycia tik "privatizavo" tuos vardus ir gauna pelna. Siaip, man ne kiek netrukdo jusu isitikinimai, tai jusu atsakomybe.

Dzukas > 45.2018-09-27 18:35

Ir Lietuvoje tame tarpe, bet nematau reikalo pastoviai sedeti Lietuvoje. Tikra gyvenima Lietuvoje, patikekite, zinau tikrai ne blogiau uz tamsta, o isdrisciau teigti, kad ir geriau, galimybiu daugiau. Lietuvisku laikrasciu neskaitau, todel tikrai nezinau koks tas laikrastinis gyvenimas. Balsuoti jus galite uz bet kuri kandidata, tai jusu teise. Net neabejoju kad ieskote pagarbos zmogui, lietuvybes, isminties ir vienybes, bet tai niekaip nepriklauso nuo jusu vaizdo apie kandidatuojancius. Jus reiskiate tik savo viltis, sukurdami "tautos gelbetoju" pavidala. Daugumoje tai fantazijos. Jeigu butu kitaip, Lietuvoje senai butu neblogas, o gal ir orus, gyvenimas. As nesakau, kad Juozaitis blogesnis uz kitus. Jis nei blogesnis, nei geresnis, jis sistemos vaikas. Nera ten jokios gilios minties ir isminties. Siaip, gincytis manau beprasmiska - Juozaitis nebus Prezidentu.

Nijolė2018-09-27 18:20

Būtent, jeigu dar liko kiek padorių ir išmintingų žmonių Lietuvoje (tikiu, jų yra daug), tai balsuos už Arvydą Juozaitį...Lietuvai reikia IŠMINTIES...šiuo Žmogaus asmenyje..

Danutė > 43 Dzukas2018-09-27 18:12

Nesutinku su Jumis dėl Prezidento savybių apibrėžimu. Būtent tokia ryžtinga diktatorė yra Grybauskaitė, tad keičiam Konstituciją ir renkam, tiesiog paskiriam prizenditauti iki gyvos galvos... kam dar leisti pinigus rinkimams? Taip pat nesutinku su Jūsų nuomonę apie DIEVO veikimą.. JIS yra ABSOLIUTUS GĖRIS... O jeigu nakties metu plešikaujate o ryte bėgate išpažintės tai toks jūs ir žmogutis... TIKĖJIMAS dar nieko nenuvedė klystkeliais, atvirkščiai, žmogus tik tada tampa pilnai laimingu, kai atsiverčia ir leidžia KRISTUI nešti save ant rankų, "ateikite pas mane visi, kurie vargstate ir esate prislėgti, Aš jūs atgaivinsiu.."

Dzūkui2018-09-27 18:03

Jūs gyvenate ne Lietuvoje lyg?Mes Lietuvoje,gyvendami tikrą gyvenimą ne laikraštinį, balsuosim už Juozaitį-už pagarbą žmogui,už lietuvybę,išmintį ir Tautos vienijimą. Pasiilgta jau Lietuvoje gilios minties iš širdies gelmių:).Lietuvai,šiuo metu,labiausiai reikia išminties.

Danutė>322018-09-27 17:53

Po Jūsų atsakymo pasidarė ramu, esate konservatorių šutvės atstovas, ir visur vaidenasi kremliaus ranka, "rusai puola". Apsiraminkite, net ir rusams jau nereikia nustekentos Lietuvėlės...

Dzukas > 33. Danutė2018-09-27 17:52

Lietuvoje yra tik viena sistema - Landsbergiu "seimyneles" sistema. Jai priklauso apie 70-80% valdzioje, nepriklausomai nuo to, kokios partijos narys. Juozaitis pakankamai "paprekiavo fasadu" sistemos sambureliuose ir pakankamai issake savo paziuras. Tai leidzia neabejoti - jis sistemos zmogus. Nemanau, kad sistema ji mato Prezidentu, bet tai galimybe islaikyti valdzia savo rankose. Tai kad jis neciauskia per TV, ne rodiklis. Daug kas retai pasirodo ekrane, visu pirma nera ten vertu diskurso laidu, kad gaisti laika, antra ne visi ir megejai tokiu renginiu. Tam yra pskirti veikejai, kuriems patinka "ciulbeti" kiauras dienas. Savaime aisku nera absoliutaus "GERIO" ir "BLOGIO" ir tik valdzia su pinigais isryskina, kokios savybes dominuoja pas zmogu. Bet kokiu atveju geras, saziningas, padorus zmogus tai tik musu prielaidos ir fantazijos. Salies Prezidentas, pirmoje eileje, turi buti ryztingas, geras organizatorius ir vadovas, atsakingas uz savo ir savo pavaldiniu veiksmus. Tai zmogus, kuris sugeba nubrezti uzduoti ir priversti ja vykdyti, priversti atsakyti darbu vykdytojus uz savo veiksmus. Faktiskai, tai turi buti liaudies ukio diktatorius, kuris pats atsakingas ir to reikalauja is kitu. Juozaitis, net jeigu butu nesisteminis, pazaboti sistema netinkamas, o kam Lietuvai eilinis statistas? DIEVAS nera geris, Dievas daugeliui, tai issigelbejimas nuo neveiklos ir atsakomybes. Juokinga klausyti apie "ispazinti". Labai patogu - naktimis plesikauji, rytais eini ispazinties ir atgailauji. :DDDDD Slykstu ir veidmainiska. Uz viska reik atsakyti, o ne poteriauti. Sisteminiai puikiai "bendrauja su Dievu" ir neturi jokiu problemu. Baznycia neturi nieko bendro su tikejimu ir Dievu. Neieskokite baznycioje ko nors dievisko, nieko dievisko ten nera. Ten - melas, apgaule, godumas, pavydas ir t. t.

na2018-09-27 17:34

gal?'Jei ne aš niekas kitas netinkamas"?Per praėjusius rinkimus buvo išbarstyti rinkėjų balsai po lankas ambicijų ir jei "ne aš nieks kitas netinkamas" galimų įtakų dėka.Tada tikrai padedama kažkam kur gebama balsus koncentruoti savų rinkėjų.Nepasimokyta.Einama galimai tuo pačiu keliu.

Darijus2018-09-27 17:25

Viską paaiškinantis faktas: Juozaičio mintis skleidžia delfi. Sistemai reikia naujo gelbėtojo. Mulkius reikia mulkinti.

Žemaitis-Zigmui2018-09-27 16:51

To labiausiai ir bijojau , kada prasideda tokie pasistumdymai...pakvieskite viešai ir darysime išvadas kieno jis kandidatas

nuomone2018-09-27 16:17

birkinai,esi tikrų tikriausia birka,neveltui pasirinkai tokį pseudonimą

33-čiai Danutei2018-09-27 16:14

Juozaitis atstovauja Kremliaus (Putino) sistemai.

Zilagalvis senelis2018-09-27 16:10

Gerai Ingrida, kad dalyvausi rinkimuose, as taip tikiuosi pamatyti tavo show ! Tiek pridirbai Lietuvai negerumu, nelaimiu, tiek praskolinai pinigu, tiek uzdejai mums vargo ir kanciu ir…. Tai kas iskuops ta suda kuri padarei Valstybei? kas imokes skolas kurias tu pridirbai ? Zinai kaip sako Biblijoje ? Kai Dievas nores mums padeti, jis palieps asilui is Palangos pliazo prabilti i tauta ir tapti Prezidentu… patikek Ingrida, asilas is Palangos pliazo budamas Prezidentu ir finansu ministru ir banko valdytoju, tiek nepridarytu bedu kiek tavo ta nedakista Grybe su tavimi ir tuo nusipenejusiu kiaule Vasiliausku pridirbo Lietuvai ! Zinai kodel? asilas nesugebetu buti tokiu asilu kaip tu ir tavo koncervatoriu partija. dabar brangioji, P. Y. Z. D. I. N. K is cia, atsidaryk partijos seifa, surink grasius, ir sumokek Lietuvai skolas, ir dink is politikos issigymele tu !

birkinas2018-09-27 15:52

stasy, dazniausiai paties izvalgos tikrai vertos demesio, kaip as sakau, skanestas analitikos gurmanams. taciau paties pokstai kartais buna pro sali. rekomenduoju susitelkti i reikalo esme, o ne pokstauti

stasys2018-09-27 15:44

birkinai .. turėjai paklausti Z.Vaišvilos o kodėl Jis nekelia savo kandidatūros į Prezidentus .? Kalk geležį kol ji karšta .. :)))

stasys2018-09-27 15:41

Pliurpalai mielieji, visi tie gąsdinimai visi tie demokratiniai sopuliai apie bloga valstybės įvaizdį . Nežinau .. žiūrių į tos spaudos konferencijos dalyviu veidus ir suprantu kad ne ten ju interesai užkąsti , ne ten. Kalbėti apie valstybės prestižą , veidą .. prieš tai pamurkdžius Prezidento institutą .. kiaulės išvietėje ..? .. cit. rusijos paslaptis ir t. t. politinis primityvas , kuris tik prisideda prie problemos platinimo . Čia svarbi tik viena dogma, Lietuva turi išspręsti R. Pakso problema vadovaudamasi savo pačios konstitucija .. o visos kitos nuorodos į tas EŽTT, JTŽTK .. tik formalios problemos apibendrinimas . Kaip tas nutartis ir kokiais terminais Lietuva juos įgyvendins jos vidaus reikalas . Reikės dešimt metu .. tokiai politinei nuomonės daugumai suformuoti .. reiškiasi taip ir bus . .. ir ne diena trumpiau . Pasakysiu daugiau ir raiškiai .. nusišvilpt ką ten galvoja plačios galvos ‚galiorkose‘ . Čia galima papriekaištauti valdžiai tik dėl vieno ,.. prastos komunikacijos ir viešinimo tos problemos visuomenėje , taip kaip suformuoja ydingą praktiką .. kai valdžia daro sprendimus nepasitarusi , neinformavusi visuomenės apie savo pakeitimus Konstitucijoje . O visus tuos kurie teigia kad Konstitucija tai pirmiau tekstas o ne vertybių suma .. ir šeip siusčiau toli tolį .. į rakiškes. Nereikia mums blaškytis apsiavus tuos savo gilaus provincialumo pusbačius ,mes pakankamai subrendę demokratiškai tas problemas spręsti ir patys ... nesidairant kitu nuomonės išorėje . Tas blaškymasis reaguojant atneša visuomenėje tik sumaištį ir norą kažką skubiai padaryti , prieš tai nepagalvojus .

Danutė >30 Dzukui2018-09-27 15:37

Įdomu būtų išgirsti, kokiai sistemai atstovauja gerb. A. Juozaitis? Jeigu Jis būtų sisteminis, tai rodytų per visus kanalus. Intervju su Juo beveik nebuvo.. O nausėda bei šymonyte kiša beveik kasdiena per viską, kas įmanoma.. Dažnai darosi net šleikštu.. Taip, krištolinių ,sutinku, nėra, bet reikia rinktis visvien padoresnį.. A+A S. Lozoraitis nebuvo mitas, jeigu taip sistema išsigando ir nugalabijo.. Kaip ir Prezidentas R. Paksas, nebuvo visiškai GĖRIS, bent nors kažką LIETUVAI darė gera, bent sąžinė švari dėl Mažeikų nepasirašimo parduoti už 1Eur. Taip jau yra, kad GERAS vien tik DIEVAS, o mes visi esame nuodemingi. Bet krikščioniui GĖRIS yra tai, kad gali išpažinti savo nuodėmes ir bandyti gyventi toliau sąžiningai O visi sisteminiai, naikindami LIETUVA ir jos žmones ir neatgailaudami, tiesiog kraunasi sau žarijas ant galvų... Ištikrųjų, man jų gaila... Labai norėčiau Prezidento tikro Krikščionio... Labai nusivyliau Katalikų Bažnyčia, kuri taip ilgai rėmė ir remia konservatorius, kurie su dabartine Prezidente pražudė LIETUVĄ...

Zilagalvis senelis2018-09-27 15:25

Gerai Ingrida, kad dalyvausi rinkimuose, as taip tikiuosi pamatyti tavo show ! Tiek pridirbai Lietuvai negerumu, nelaimiu, tiek praskolinai pinigu, tiek uzdejai mums vargo ir kanciu ir…. Tai kas iskuops ta suda kuri padarei Valstybei? kas imokes skolas kurias tu pridirbai ? Zinai kaip sako Biblijoje ? Kai Dievas nores mums padeti, jis palieps asilui is Palangos pliazo prabilti i tauta ir tapti Prezidentu… patikek Ingrida, asilas is Palangos pliazo budamas Prezidentu ir finansu ministru ir banko valdytoju, tiek nepridarytu bedu kiek tavo ta nedakista Grybe su tavimi ir tuo nusipenejusiu kiaule Vasiliausku pridirbo Lietuvai ! Zinai kodel? asilas nesugebetu buti tokiu asilu kaip tu ir tavo koncervatoriu partija. dabar brangioji, P. Y. Z. D. I. N. K. is cia, atsidaryk partijos seifa, surink grasius, ir sumokek Lietuvai, ir dink is politikos issigymele tu !

Na>Z.V.2018-09-27 15:12

"sistemos komentatorius" matomai žino ką daro jei net galimos ambicijos leidžia "pasimauti" gerbiamą Vaišvilą???

Dzukas > 20.2018-09-27 15:09

Apie varda klausimas gal ir idomus, bet bereiksmis. Jeigu neapsirikau, buvote Danute, dabar "bevarde" ir tai neturi jokios reiksmes, nes faktiskai galite buti kokia nors Maryte ar Jonu. Virtualioje erdveje jokie vardai neturi reiksmes. Dabar is esmes - nesutiksiu, kad jis nesisteminis. Jis sistemos zmogus, sisteminis iki gyvo kaulo. Ar doras ir saziningas, as nezinau, nesu pazystamas. Nera kriteriju ivertinti zmogaus dorove ir sazininguma iki tol, kol jam nepatikimi valdzios svertai ir pinigai. Tik isbandymas pinigais ir valdzia parodo zmogaus sazininguma ir doruma. Turiu nemaza pazystamu valdzioje ir galiu pasakyti, kad dauguma ju iki valdzios buvo padorus ir saziningi zmones, bent taip apie juos galvojo aplinkiniai. "Nelipantis per galvas" - gal ir taip, nors tai gali buti elementari ryzto stoka, o butent tai as ir priskiriu Juozaiciui. Lazoraitis, tai buvo tik dirbtinai sukurtas mitas, bet ne apie mirusius kalba. Nezinau kas bus Prezidentas, nes visi "vieno sodo" vaisiai, bet nieko gero Lietuvos nelaukia. Nera kandidatu tarpe Lietuvos Prezidento, nei jis, nei visuomene dar nesubrendo.

Kokia forma signatarai,nepriklausomybės sergėtojai palaikė,stiprino Paksą jo apkaltos metu?2018-09-27 15:06

Ar buvo abejingi tuo metu?

Danutė >232018-09-27 15:03

Žinote, nesu nei komuniste, nei konservatorė... esu iš tremtinių šeimos. Žmones politikoje, kurie atsakingi už eilinių piliečių gyvenimus, skirstau į dvi grupes :GĖRIO ir BLOGIO. Gera yra tai, kad AtA A. BRAZAUSKAS prieš palikdamas šį pasaulį, atgailavo už savo padarytus blogus darbus( apie tai buvo rašoma spaudoje)Todėl ir Jūs neturite teisės apie Jį kalbėti blogai... Dabar Jis atsakingas tik prieš DIEVĄ... Kada ŠIĄ TIESĄ supras tie, kurie buvo už LIETUVĄ atsakingi 28 NEPRIKLAUSOMYBĖS METUS? Juk daugelis bėgo susitikti su gerb. POPIEŽIUMI PRANCIŠKUMI ir nemaža jų buvo Šv. Mišiose Kaune? Popiežių galima apgauti, bet DIEVA TIKRAI NEPAVYKS.. Kur jų moralė ir sąžinė? TODĖL IR SAKAU, KAD gerb. ARVYDAS JUOZAITIS YRA IŠ GĖRIO stovyklos. A+A A. BRAZAUSKo afiorų negalima lyginti su INDEPENDECE, SNORO bei ŪKIO bankų užgrobimais bei visomis kitomis, kurios dabar lenda kaip grybai po lietaus...

Zigmui Vaišvilai2018-09-27 15:03

Prezidentą rikti reiks tai kas Jūsų nuomone galėtų juo būti:)Tokių klausimų buvote ne kartą gavęs ir žmonėms neatsakoma.Kas ,Jūsų požiūriu tinkamiausias?

Na2018-09-27 14:59

komentarą suvalgė,bet gal jis pasieks kita forma tą kam buvo skirtas:)

Zigmas Vaišvila2018-09-27 14:49

Reikia padėkoti sistemos komentatoriui "birkinui", kad išvardino tris kandidatus, bent vieną kurių sistema tikisi prastumti. Ačiū už atvirumą.

Dzukas > 19. Nu jo...2018-09-27 14:30

Sutiksiu su tamsta - nera Lietuvoje susiformavusio politinio elito.

Nu jo... 202018-09-27 14:30

Ambalas, kurį rėmė Juozaitis irgi buvo krištolinio tyrumo. Kol bufetavai viešbučio nepadovanojo, ant Gedinimo kalno lifto nesukurpė ir nepradėjo pumpuoti biudžetinių lėšų su Valdovų rūmų "statyba"...

to birkinas lt pridurkas2018-09-27 14:26

tau muilo atsiust ar pats nusipirksi juk taip sunku lysti i sykna konserviniam marui,urode,kas tave toki padare?ar tu esi proto invalidas?o gal tik paprasciausias jankiu tarnas dirbantis uz popiergali kuri vadinana doleriu,na tai sekmes urode belaizant mashna

birkinas2018-09-27 14:18

yra trys verti kandidatai siai dienai: nauseda, usackas ir juozaitis. kuris iskovos pergale? tas kas sieks labiau teisingumo ir tiesos. ypac kai nerami geopolitika. maldiekiene prezidento postui netinka, ji turetu buti ekonomines srities ministre. puteikis populistas. mazuronis ne toks populiarus koks buvo anksciau. simonyte gali paskandinti skandalai. austrevicius nepaeis del masiulio, nors jo protas bene labiausiai zvitrus. manau tie kas turi analitini prota atsirinks teisingai

>Dzukui( būtų garbinga ir savo vardą parašyti...)2018-09-27 14:12

Už gerb. Juozaitį todėl, kad : NESISTEMINIS, DORAS, SĄŽININGAS, LIETUVOS SĄJUDŽIO PRADININKAS, NEPARSIDAVELIS, NELIPANTIS PER GALVAS PRIE LOVIO, PROTINGAS... ir dar daug teigiamų savybių. Tai , manau, būtų pirmas, po A+A gerb S. LOZORAIČIO TINKAMAS pretendentas i šį postą.. Ir jeigu dar yra LIETUVOJE LIKĘ MYLINČIŲ TĖVYNĘ PILIEČIŲ, TIKRAI UŽ JĮ BALSUOS.. LIETUVA ATSIGAUTŲ, išliptų iš tos juodos, smirdančios duobės, kurioje, dėja, dabar atsidūrė... VIEŠPATIE, LAIMINK JĮ ŠIUOSE RINKIMUOSE...

Nu jo... Dzūkui2018-09-27 14:02

Ta pati, politinio elito nebuvimo problema... Tragedija, kai toks pasirinkimas. Ameniškai nelabai įžiūriu už kurį iš pateiktų kadidatų galėčiau balsuoti.

Dzukas > 17. Danute2018-09-27 13:58

Nieko neturiu pries, tai jusu pasirinkimas. Noreciau tik paklausti - O kuom jis jau toks isskirtinai gerbiamas? Nors viena aiski priezastis, kodel butent jis?

Danute2018-09-27 13:49

Tik už gerb.A.Juozaitį

Zigmas Vaišvila - Žemaičiui2018-09-27 13:39

Tai, ką Jūs siūlote, padariau vasarą iškart po Arvydo Juozaičio pareiškimo - pasiūliau jam susitikti. Vis dar neįvyksta tai.

Birutė2018-09-27 13:33

Mano šeima už ARVYDĄ JUOZAITĮ.

Žemaitis2018-09-27 13:19

Gerb. Zigmai susitikite akis į akį su Arvydu ir pasikalbėkite apie šituos rinkimus. Gal kas išeis bendrą padaryti. O dergimas jau mums įprasta prieš kiekvienus rinkimus , nieko naujo ir mes turime tokius vadovus kokius nori turėti užsakovai ir jiems nusispjauti į paprastų žmonių poreikius gyventi mūsų šalyje ... OREI. Nepasiduokite "purviasklaidos" propagandai darykite išvadas kam tai naudinga(kartu iškėlimas N. ir J. ir intervių radijuje) o gal jau kažkam buvo naudinga , kad Jūs taip sureaguotumėte ... Ir atvirai informuokite kaip sekėsi pasikalbėti. Išvadas visuomenė pasidarys pati ir pasirinks už ką balsuoti ir kuo tikėti . Nes į purviasklaida mesti milžiniški pinigai

Pensininke2018-09-27 12:42

Kas pas mus darosi, siryta Grybauskaite kalba is JUGTINIU TAUTU tribunos, o pas pacia nevykdomas Juntiniu tautu zmo gaus teisiu pazeidimas? Ar cia kas kita ?

Lietuvis2018-09-27 11:18

Dėl Pakso tie kandidatai tylės kaip subinės. Nes tai rimtas jų konkurentas. O ir Grybauskaitė apdovanojo Lietuvos didyjį šamaną Kūrį, kad nuėmė jai rimtą konkurentą. Pažeidęs žmogaus teises Lietuvoje dėl Pakso, tas išgama pradėjo svarstyti žmogaus teises Briuselyje

gerbiamieji2018-09-27 10:56

kreipkitės į litxyianijos paligono šeimininkus, t.y. į jungtinių atmatų ambasadą.

Prezidentės dviveidiškumas2018-09-27 04:12

Iš Tulpės laiškų Masiuliui matyt, kad gavo iš socialiai jautria apsimetančios prezidentės nurodymą užblokuot Butkevičiaus vyriausybės parengtus pensijų indeksavimo ir didinimo įstatymus. Turbūt iš laimės apsivožė pensijų karpytojas. O prezidentės dviveidiškumas atrodo bjauriai. Vaidino socialinės atskirties mažintoją, bet kartu su Masiuliu ir Kubilium dirigavo pensijų didinimo stabdymą. Po to eidavo pasipiarint ir pasišokt su seneliais, kuriems užblokavo pensijas, kad nuotraukų piarui pasidaryt.

Smagu2018-09-27 03:39

KGB gėlė-magnolija, MG Baltic-tulpė.

O tuo ar nustebsite?2018-09-27 03:33

2018 m. sausio 22 d. Tomas Dapkus anonsuodamas laidą savo veidaknygės paskyroje užrašo – „Ekonomistas Gitanas Nausėda „Savaitės panoramoje“ apie infliaciją, emigraciją, santykius su Amerika bei Rusija ir kokių savybių reikia Lietuvos Prezidentui“... Nausėdai!! Kokių savybių reikia Lietuvos prezidentui!!! Tomas Dapkus!!! Neabejoju, pirmiausia MG Baltic korporacijoje buvo sukonstruotas liftas švystelti Gitaną į prezidentines aukštumas. Ir nors vėliau VSD su valstiečiais draugiškai liftą apardo, grupė draugų ištaria – „niekas nesikeičia“, Gitaną paskelbę įtakingiausiu versle draugiškai suguža pas V. Laučių į laidą palaikyti savo pretendento. Nebeteigiu, jog Gitanas – MG Baltic kandidatūra. Teigiu: GITANAS – stambaus verslo politinio plano dalis, siekiant išlaikyti susiformavusių verslo korporacijų galias. Tai galingu poveikiu pasižyminti interesų grupė. Ir iki šiol visuomenė neįrodė galinti jai pasipriešinti. Šiais prezidento rinkimais vėl bus testas žmonėms. Ar verslas, disponuojantis pagrindiniais įtakos įrankiais – pinigais ir valdoma žiniasklaida – sugebės „įpiršti“ savo žmogų, dar pamatysime. Tačiau jau dabar galima stebėti daug įdomybių, kaip vyksta šis procesas, vis dažniau ir dažniau skaitant ir žiūrint Nausėdą.

stėrva2018-09-27 03:02

ir nebus vykdoma, nes LT valstybė yra kaip kolonijinė, kurią valdo svetimos valstybės statytiniai su rezervistais. Jiems tik maloniau, kai LT yra blogiau. Ir nesitikėkite kokių nors žingsnių iš seimo. LT seimas, tai paskutinis komunistų ir KGB'istų bastionas Europoje. Jei bus sankcijos LT, tai jie tik ir džiaugsis, kad pasiekė savo tikslą, bet prieš liaudį vartys akytes ir aikčios, ach, kaip negerai... Nebebūkite naivūs...

otvetas >>4. bbbirkinui2018-09-27 02:52

3 rub., patenkintas? O dabar nusvalai mamos pieną nuo lupų ir dingsti atgal į landsbergio šikną

Nelaime2018-09-27 02:44

Kas mums is muziku laimes,jai vagiai liudes.

birkinas2018-09-27 02:33

vsd savo ataskaitoje buvo perspejusi, kad rusija bandys itakoti rinkimus. is sio staipsnio matosi, kad taip ir vyksta. vaisvila ir nakai, kiek sidabriniu judosius jums moka? ar saldi isdaviku duona putino vaikai? gal vaziuokit guostis i maskva?

kolkas tik 82018-09-27 02:32

bus Paksas ,Skvernelis ir dar 10 norinciu .

Nesamonė2018-09-27 02:17

Na ką ? Įsitikinot kad laisvė tai bardakas? Laisva Lietuva vadovaujasi laisve nevykdyti JTŽTK sprendimo - R. Paksui turi būti atstatytos visos politinės teisės nuo 2004 metų balandžio 6 dienos, būtent nuo tada, kada jis buo nušalintas nuo pareigų. Įvykdyti šiam sprendimui Lietuva, pagal galiojančią tvarką, turėjo 180 dienų – lygiai pusę metų. LIETUVOJE BARDAKAS.

Darijus2018-09-27 01:47

O tai ką, amerikonų ambasada dar nenusprendė, kuris iš jų bus mulkių vadu?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi