Konservatorius Žygimantas Pavilionis pranešė, kad baigėsi Referendumo dėl pilietybės išsaugojimo grupės posėdis.

„Tik ką baigėsi Referendumo dėl pilietybės išsaugojimo grupės posėdis. Diskusija buvo aktyvi, tačiau, iš vaizdo įraše matomos nuotaikos, galite matyti – iš esmės sutarėme dėl mūsų Frakcijos pasiūlytos formuluotės!“, – visuomeniniuose tinkluose inforrmavo politikas.

http://www.dailymotion.com/embed/video/x6jaxm4

Pasak konservatoriaus, „svarbu paminėti ir tai, kad pavyko sutarti dėl visuomenės informavimo svarbos, tam skirsime atskirą posėdį, pasikviesdami visus visuomenės lyderius, diasporos atstovus, atsakingų institucijų vadovus“.

„Tačiau dabar nebesvarbu, kas formuluotę pasiūlė, dabar tai – visų mūsų, siekiančių išsaugoti lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę siekis ir tam turime dirbti išvien ir kasdien! Kiekviena šeima turi emigravusiųjų, todėl tai – kiekvienos šeimos atsakomybė, kiekvieno mūsų atsakomybė!“, – atskleidė Ž. Pavilionis.

Naujausi

Komentarai (128)

Rikiuoti
Referendume balsuosim visi prieš2018-05-18 13:02

Amerikos lietuviai ir ištekėję už užsieniečių mišrūnės gali nevargti-lietuviai masiškai balsuos prieš-nes pilietybę gaus ir minimum milijonas Izraelio piliečių ir Lietuva taps Naująja Jeruzale

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-17 20:05

to "126. StasysG". Kas čia per košmaras daromas. RAUDINIEJI CHAMAI išnaglėjo be ribos: "Ž. Pavilionis mano, kad antrasis variantas sulauks daugiausiai Seimo narių pritarimo, nes pasaulio lietuvių pasiūlyta formuluotė, kurioje numatoma, kad pilietybę asmuo įgyja gimimu, anot jo, būtų greitai apskųsta Konstituciniam Teismui." Tai skaitome straipsnio pavadinimą "Ž. Pavilionis negaili pastangų išsaugant lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę". Laukiu to galutinio varianto.

StasysG2018-05-16 20:19

REFERENDUMAS bus: straipsnis "Sprendimas, paliesiantis šimtus tūkstančių svetur gyvenančių lietuvi��: politikai artėja prie sutarimo" (117) Indrė Ožalinskaitė, w w w . DELFI . lt 2018 m. gegužės 16 d. 14:30 Gali būti, kad Seime pagaliau bus vieningai sutarta dėl vieno klausimo – šis penktadienis galėtų pažymėti esminių pasirengiamųjų darbų referendumui dėl dvigubos pilietybės įteisinimo Lietuvoje pradžią. Tačiau yra vienas „bet“ – tai įvyks tik tuomet, jei Seimo darbo grupė galiausiai susitars dėl formuluotės. Pasak darbo grupei priklausančio Karbauskio, galutinis sprendimas turėtų būti priimtas savaitės pabaigoje." Ž. Pavilionis mano, kad antrasis variantas sulauks daugiausiai Seimo narių pritarimo, nes pasaulio lietuvių pasiūlyta formuluotė, kurioje numatoma, kad pilietybę asmuo įgyja gimimu, anot jo, būtų greitai aapskųsta Konstituciniam Teismui. Kalbant apie tai, jog antroji formuluotė galimai diskriminuotų tam tikrų valstybių piliečius, Ž. Pavilionio teigimu, reikia atsižvelgti ir į tai, kad referendumas daromas daugiausiai dėl tų, kurie išvyko po 1990 m. kovo 11-osios, Rusijoje gyvena ženkliai mažiau lietuvių, emigravusių per kelis paskutinius dešimtmečius, nei kitose, Vakarų, valstybėse"

Senis Šaltis2018-05-15 23:19

aliau tai buvo tikrai už dyką. Vien paskaičius 116. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com (2018-05-15 06:37:00) (98. 193. 120. 238) Parašė:" to "114. senis ". Seni, tai tavo SAPALIOJIMAI: "Nieko is jusu Lietuva negaus, tik plepalus." Jau daugiau daviau Lietuvai finansiškai čia gyvendamas, negu penkis gyvenimus Lietuvoje būčiau nugyvenęs. Tas visai nesunku buvo padaryti, nes mano atlyginimas buvo ne mažas, o visiškai tragiškai mažas...." turit suprasti ekonomikos dėsnius. Daug duoti reiškia mažai uždirbti ir išvykti, o tai reiškia kad duota daugiau nei "negu penkis gyvenimus būtų LT nugyvenęs fašistas mūsų". Tiesiog reikia skaityti genijų (gėjų? ) minčių nebandant gilintis. Ir viską pateisinti dr. snargliu prieš vardą. Gi negali dr. nusišnekėti.

alius>123. Senis Šaltis2018-05-15 23:10

Ir kaip aš buvau pamiršęs.Taip, tai iš tikro rimta paspirtis mūsų buvusiai valstybei.Kronkaitis net Vietname naudotų šaudyklių atvežė,aišku ne už dykai,bet pigiai ir rusai taip jau nepuolė.Štai ką reiškia dviguba pagalba.

Senis Šaltis2018-05-15 22:38

aliau taigi atsiuntė adamkų, bobelį, visokius kronkaičius, žodžiu valdantį elitą. Pasakysit, kad ne po karo. kaip ne po karo. Viskas po karo, nesiųs gi kada šaudo ir gaudo į nesaugią Lietuvą - pavojinga. Atsiuntė, kada tik galėjo. Nei 100 metų nepraėjo gi.

alius>117. dr. Jonas2018-05-15 22:26

Daktarėli tu čia prie temos:" ir visuomet legaliai pagelbėti, kai yra reikalas. O juk tų reikalų jau buvo ir pagalba buvo svarbi ir svari".Primink prašau,kiek pokario metais narsių patriotų iš JAV grįžo kovoti ir numirti už tėvynę?Ar ta svari pagalba buvo:"Laikykitės broliai,mes su jumis".

senis2018-05-15 22:11

davai, be lia lia lia? Kada pradesi moketi po 100 doleriu i Lietuvos biudzeta? Cia tave, netyciuk, padare tarybiniai zmones, isaugino, pramokino. Kas uz tai turi sumoketi? Rasai daug, bet ne i tema. Kas tave priverte rastu atsisakyti Lietuvos pilietybes? Kuria taip issimucijai sunkiai gimdamas? Kiek metu gyveni Amerikoje, padaugink is 12, padaugink is 100 doleriu, bus apie 24 000. Negi tau gaila tokios niekingos sumos? Pasijustum visavertis zmogus, kuo tai prisidejes prie Lietuvos geroves. Nebuk zmotas.

Senis Šaltis2018-05-15 16:43

117. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com. Ko tu vis po ilgausko saule nori pasišildyti? Negirdėjau, kad tave samdė advokatu ir prašė kokių paslaugų. Be to skaičiau ilgausko interviu ir jį net tau kopinau, kur ilgauskas ir nežadėjo nieko Lietuvoje veikti, o rašė, kad savo gyvenimą sieja su amerika, nes joje praleido didesnę savo gyvenimo dalį, ten jo šeima, ir grįžti niekada neplanuoja nepriklausomai nuo pilietybės turėjimo. fašistas jonas vis bando pameluoti, bet sunkiai sekasi.

Senis Šaltis2018-05-15 16:29

"Taigi džiaukitės, kad mane IŠVIJOTE, daugiau pinigų į biudžetą ateina." --- ak tai pasirodo jormalūzą.com kažkas išvijo. Argi ne BK išvijo už tas vagystes ir šmeižtus teismuose fašiste? Nesinori nei vienam fašistui pasėdėti už nusikaltimus kalėjime.

Senis Šaltis2018-05-15 16:27

116. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com. Tragiškesnio komentaro apie ekonomiką nesu skaitęs. urba-Turbo pavydėtų konkurentui.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-15 10:47

to "115. xxxx". Visai neįtikinai, nes kalbi nesąmones ir štai kodėl. Visi prieš įstatymą lygūs, o tuo labiau prieš Konstituciją. Tai jeigu LR pilietis turi teisę išvykęs įgyti ir antrą pilietybę, pasilikdamas prigimtinę, tai tuomet gali daryti legalią įtaką šaliai kurioje gyvena ir visuomet legaliai pagelbėti, kai yra reikalas. O juk tų reikalų jau buvo ir pagalba buvo svarbi ir svari. O kai atima gimimu įgyta pilietybę, tai tada žmogus jau negali kaip laisvas sugrįžti, o tik kaip vergas, vagių valdžioje turi atsiklausti, gal leis pagyventi 3 mėnesius. Skirtumas didžiulis. Kai tik atmėmė iš Ž. Ilgausko pilietybę, jis jau NEGRĮŠ, tegu valdžia jam užpakalį pabučiuoja. Tai čia tokia yra pilietybių atiminėjimo nauda. Išvažiavo, užsidirbo ir jau buvo pasirengę grįžti ir investuoti. O ką dabar Lietuva iš to turi? Bet tamsta apie kitką kalbi, kad Lietuvoje likę taps antrarūšiais. NESĄMONĖS, nes visų teisės bus tuomet LYGIOS. Jei nori išvažiuoji, nori gauni kitą pilietybę, nori negauni ir gyveni kaip laisvas pilietis, o ne vergas. Tas kas laiko LR Piliečius vergais, tas nori jų gyvenimą reguliuoti. Tai tegu pareguliuoja Ž. Ilgausko gyvenimą šitie ASILAI.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-15 10:37

to "114. senis ". Seni, tai tavo SAPALIOJIMAI: "Nieko is jusu Lietuva negaus, tik plepalus." Jau daugiau daviau Lietuvai finansiškai čia gyvendamas, negu penkis gyvenimus Lietuvoje būčiau nugyvenęs. Tas visai nesunku buvo padaryti, nes mano atlyginimas buvo ne mažas, o visiškai tragiškai mažas. Tie atlyginimo trupinėliai, kuriuos gaudavau, dabar atiteko kitiems ir jie nuo jų moka visus mokesčius. Tai kaip matai, matuojant biudžeto įplaukas, mano išvykimas jas tik PADIDINO ir gana palyginus solidžiai kartais, bet ne absoliučiais dydžiais. Nemoki skaičiuoti. Galiu paaiškinti kaip tai gaunasi. Kai gauni mažutį atlyginimą, tai mokesčių sumoki arti nulio, arba visai jų nemoki, ant ribos. Jei tas atlyginimas pridedamas prie kito didelio atlyginimo, tai tuomet nuo visos sumos yra atskaičiuojami mokesčiai, o tai reiškia mokesčių į biudžetą patenka daugiau. Taigi labai naudinga mokslo žmones IŠVYTI iš Lietuvos. Tą ir padarė. Lietuva turtėja. Vagys gali daugiau pavogti. Taip, kad tamstos SAPALIOJIMAI yra NETEISINGI. Biudžetas dėl išvytų žmonių surenkamas didesnis. Čia toks labai konkretus atvejis. Taigi džiaukitės, kad mane IŠVIJOTE, daugiau pinigų į biudžetą ateina.

xxxx2018-05-15 03:35

Dviguba pilietybė pavers gyvenančius Lietuvoje antrarūšiais piliečiais! Netikit? Jūs ar jūsų vaikai turės tokias pat teises, kaip ir JAV piliečiai, o pareigas? Jūs ar jūsų vaikai ne tik turės, bet ir tarnaus kariuomenėje, o amerikonas? Jūs mokėsite mokesčius Lietuvoje, o amerikonas? Bet būti renkamam ar rinkti valdžią galėsite vienodai. Ar įtikinau?

senis 113 dr. J. Ramanauskui2018-05-14 21:09

galvoji kaip propiesoriaus palikuonis, kaip prinokes komunistas-kgbistas. Lietuvoje turto liko mazai, todel nori nors pilietybe nemokamai susikombinuoti. Atsisakei Lietuvos pilietybes kgbiste rastu, kur tavo logika? Vietoj bendrabucio gavai buta, bet lietuviskas godumas neleidzia ta bendrabuti palikti ciabuviams? Reikia prichvatizuoti? Kodel pensininkas is savo 200 euru pensijos 50 euru atiduoda mokesciams, o tu is savo, sakykim, 2 000 doleriu, gaili 100 doleriu mylimai Lietuvai, pakliuvusiai i beda, 4 Reicho kolonija? Tu kaip Paksas. Myli Lietuva is toli, labai atsargiai, kad neissiteptum,ir kad tai tau, gobseke, nieko nekainuotu. As juk specialiai ta 100 doleriu stumiu, pazistu lietuvius kaip nuluptus, utele i Ryga uz doleri varo. Nieko is jusu Lietuva negaus, tik plepalus.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-14 20:40

to "112. senis". Matau, kad Jūs gyvenime tik pinigus ir matote. O referendumo nereikia, reikia AFERISTUS iš Seimo ir LR KT išvaikyti.

senis2018-05-13 20:21

100 euru i Lietuvos biudzeta kiekviena menesi. Referenduma skelbti tik tada kai visi pabegeliai is Lietuvos bus metus mokeje toki mokesti. Is tu, kurie jau turi lietuviska pilietybe prie svetimos salies pilietybes, iskaiciuoti ta 100 euru, uz visus menesius turint dvi pilietybes. Tie zydai henkiai, arabai pavilioniai-komunistai, priprate viska gauti per blata. Dabar, Lietuvoje, rinkos politika. Moketi teks!

suldu ->102. dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 11:14

"tiesos"...kuklumas dar niekam nepakenke.

Senis Šaltis2018-05-13 07:11

"Įvesime tvarką, ne taip užgiedosi." --- varge varge, koks tu beviltiškas. Čia tu tą tvarką įvesi, kotačiulpy?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 07:02

to "104. yel“low ". Čia jau geriau, nesuprantama, kaip tas besmegenis tavo draugeliu tapo? Įvesime tvarką, ne taip užgiedosi.

Skorpe2018-05-13 05:09

Rinkimus jau pradejo... :). bet ka padarys sitas del savo ego...

Senis Šaltis2018-05-13 03:56

Na teks dar su savimi padirbėti. kgb taip lengvai nemetama ir nepamirštama.

yel“low submarine to 105. Senis Šaltis2018-05-13 03:51

nepulk į neviltį ,nenukabink nosies, ir nenuleisk rankų, Seni :) - atsiversti/susivokti nėra lengva, bet tamstai “linkiu“ pabandyti ! - pirma sąlyga - niekada ir dėl nieko neprieštarauti joneliui - tuo būdu galų gale suprasi, koks tai “genialus“ žmogus ! - o paskui viskas eisis kaip per sviestą !

Senis Šaltis2018-05-13 03:44

Geltonas, nepykit, bet aš dar negaliu pilnai atsiversti į šį tikėjimą, kaip Jūs. Bet jau jau. Nors, kol kas dar vis esu niekšas kgbistas ir viskas ką apie mane jonelis sakė. Net reikės surasti būdų, kaip išnesšti iš KTU ir VDU laborotorinę įrangą, kad kuo labiau būčiau panašus į Jūsų korifėjų.

yel“low submarine to 102. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 03:34

joneli, tu mane statai į dulkės padėtį - tu viską “atspėji“, tu viską kiaurai “matai“ ... , - tiesos aš tikrai nemėgstu, tiesiog nekenčiu, visą gyvenimą esu biudžeto siurbėlė bei parazitas, o veikti kažką moku tik liežuviu, - o ir visas tas veikimas, yra tarnavimas rusijai, kolaboravimas , ir litchuanijos niekinimas bei sabotavimas ... , - imu įsimylėti patį, kaip mūsų epochos didžiavyrį ir sąžinę :) - neatstumk mano meilės, maldauju !!! - tik meilė mane grąžins į tikrą patrydiotinį kelią , tik meilė išmokins mane triūsti litchuanijos labui, kaip paskutiniam chunveibinui; tik meilė privers mane bjaurėtis mano ankstesniu gyvenimu :)

Senis Šaltis2018-05-13 03:22

"Oi nemėgstate, baigsis jūsų geras gyvenimėlis iš biudžeto siurbti lėšas, oi baigsis... ko gero kito darbo tai dirbti nemokate." --- kažkaip išsiaiškinome, kad tu čia pas mus berniukas, kuris iš mokesčių mokėtojų pinigų buvo išlaikomas. Negana to dar ir du universitetus apvogei. O kokiu čia pagrindu tu mus gąsdini? Tipo tu amerikos pilietis, gyvenantis amerikoje kažką padarysi? Net ohmanas, ir tas sugeba atvažiuoti iki Lietuvos, o tu ką? Pirstelėsi seneli, ne daugiau.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 03:16

Tai jeigu jau taip esu durnas, tai kam jūs čia stengiatės, tai durną visi mato? Nemėgstate žulikai tiesos. Oi nemėgstate, baigsis jūsų geras gyvenimėlis iš biudžeto siurbti lėšas, oi baigsis... ko gero kito darbo tai dirbti nemokate.

Senis Šaltis2018-05-13 02:36

Na nakas deja ne taip seniai dar kėlė daug klausymų, tačiau matant, kad leidžiama joneliui kelti nesantaiką, komentaruose rašyti visokias nešvankybes be perstojo, komentarus visus rašyti kaip iš po kopijavimo aparto... tai parodo, kad šis puslapis arba neadministruojamas, arba jame nesilaikoma jokių taisyklių, kurias patys susigalvojo. net stasys nebeatrodo daugiau pažeidžiantis ekspertų taisykles. Nakas nesilaiko savo pačio sukurtų taisyklių. Taigi...

yel“low submarine2018-05-13 02:29

matant nesibaigiantį begėdišką ekspertų elgesį, t.y. pareigingą daktarėlio “raštų“ publikavimą, belieka vienintelis kelias - pradėti trolinti jonelį, pilant jo adresu visas šleikščiausias ir gašliausias liaupses :)))) - visi kiti būdai išbandyti po n kartų... :) - nei ekspertai, nei, juo labiau proto gigantas iš čikagos, per metus nepadarė jokių išvadų ..., - neduok “die“ sutiksiu naką kur nors netyčia :)))))))

Senis Šaltis2018-05-13 02:17

Nu teisus neteisus, bet kur tarp šių 3 sakinių "12 straipsnis Lietuvos Respublikos pilietybė įgyjama gimstant ir kitais įstatymo nustatytais pagrindais. Išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis. Pilietybės įgijimo ir netekimo tvarką nustato įstatymas." rasti prigimtinę teisę, ar atskirai ne Lietuvoje gyvenantis gali įgyti kitą pilietybę, ar DVI pilietybės? Nu niekaip nerandu. Gal jonelis išsigalvojo, kaip manot Geltonas? Bet negali gi jormalūzas. com toks talentingas amerikos pilietis nešti tokių vėjų. Aš su Jumis sutinku. Dar suprasčiau, jei jis viešoj vietoj kotą pasmaukytų, ar pats sau nusičiulptų, bet tokių vėjų gi jis neneš.

yel“low submarine to 97. dr.kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 02:10

joneli, gi prašiau - nevark ir nesinervyk - tu teisus, tu visada teisus, tu dėl visko teisus ! amen :)

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 01:57

to "96. yel“low ". Visiškas nesąmones parašei, ką tavo šizofreniška makaulė sugalvojo "dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais". To ką parašei nėra Konsitucijoje, taigi esi AFERISTAS. Galima suprasti tamtą, kad vykdai kgbistinę trolinimo akciją, o kitas variantas yra tas, kad esi visiškai durnas.

yel“low submarine apie 82. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 01:47

jonelis elementaraus rašyto teksto nepajėgus suvokti , o primeta kad kažką kerta konstitucijoje :))) - labai norėtųsi joneliui tiesiog pasakyti atsi3,14sk, bet kadangi anam su lietuvių kalbos suvokimu rimtos problemos, tai tenka bandyti čikagietiškai - joneli, fuck of !

Senis Šaltis2018-05-13 01:15

"Idiote, neatskiri dviejų skirtingų sakinių, tau jie vienodi." --- ir tai man sako žmogus neskiriantis kada jam sako, kad jis paišo ant sienų, o jis mato, kad jis mokosi nuo piešinių nuo sienų? Tu geriau eik kokį amerikos universitetą apvok. Pasakoriau.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-13 01:02

to "93. Senis Šaltis". Idiote, neatskiri dviejų skirtingų sakinių, tau jie vienodi. Be to, savo šizofreniją perši kitiems. Taigi gali kosėti, nieko iš tavęs neišeis. Esi nieko vertas, na nebent valstybinio apdovanojimo iš Grybauskaitės, nes taip pat kvailai čiauški, tai tie aferistai. Taigi paruošk dokumentus ir tikėkis apdovanojimo iš Lietuvos okupantų.

Senis Šaltis2018-05-12 21:52

92. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas. com, o paskaitei mano duotas nuorodas į prigimtinės teisės aprašymą? Ar tu, kaip uola, būsi nesutraiškomas į miltus, nes tau argumentai ne rodiklis? Pagal tavo puolimą ir tokį nelogišką, ant to sinkevičiaus, tai susidarau įspūdį, kad jis tave tvirkino ir po to nesumokėjo. Dėl to tu ant jo toks piktas? O pagal tavo puolamų žmonių kiekį, tai tave vargšelį tvirkino nemažai? Gal dėl to ir pabėgai iš šios ašarų pakalnės, kad nepasiekiamas ir nebaudžiamas, galėtum dabar šikti ant sau nepatinkančių? Nenuostabu, nes vien paskaičius, kaip tu gyneisi dr. tai turėjai visai komisijai kotus nučiulpti ir dar ne po vieną kartą. Spėju turėjo tau patikti?

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 21:38

to "90. alius". Pabandykime tamstos patarimus praktiškai pritaikyti. Turime aferistą prof. V. Sinkevičių. Galvoju, kokį jam čia įvertinimą duoti iš tamstos pateiktų? Imkime: Birbirn genį V. Sinkevičiau.... tai čia būtų toks jo pasiuntimas, bet ne įvertinimas? Gal geriau Asilas prof. V. Sinkevičius? O kaip pats manai, koks geriausias iš tamstos pateiktų pasiųlymų tiktų aferistaui prof. V. Sinkevičiui? Noriu pabrėžti, savo įvertinimuose nenaudoju keiksmažodžių. Aferi̇̀st‖as, ~ė (2) dkt. asmuo, kuris daro aferas, sukčius. Af‖erà, ~èros (2) stambi apgavystė, nesąžiningas, apgaviko darbas: Norėjo įtraukti į ~èrą. Padaryti ~èrą. Išaiškinti ~eràs. Tai išsiaiškinau aferisto prof. V. Sinkevičiaus AFERAS. Jos yra jau publikuotos ir ne kartą. Kadangi Lietuvos valdžia meldžiasi aferistams ir net juos apdovanoja, vadinasi turime aferistų valdžią. Logiška?

Senis Šaltis2018-05-12 21:09

Ežio kelnėse nereikia, jis jau seniai jonelio kelnėse.

alius>87. dr. Jonas2018-05-12 21:05

Prašau.Nors kaip daktaras turėtum žinoti mokyklos penktos klasės kursą.Užsirašyk:Birbink genį, Pakasyk sliekui pažastį, Eik teptukų gamyba užsiimti, Kapok varškę, Galvijas, Karvė, Kiaulė, Kad tave perkūnas [nutrenktų], Asilas, Eik skradžiai žemės, Kad tave velnias nusineštų, Kad tau ežys kelnėse išdygtų, Eik debesų spardyti.

Senis Šaltis2018-05-12 20:55

"belieka kaip sakai, nuo sienų pasiskaičius" --- šitas kvailys, kaip ir jau seniai pastebėta, net perskaityti nesugeba, kad alius rašo ne apie skaitymą "kas viešose vietose sienas aprašinėja negražiais žodžiais". Dar kam kyla klausymų ką konstitucijos dievas savo galvoj nešioja? Spėju jo liga smarkiai pasistūmėjus, nes jormalūzo. com suaktyvėjimas rodo, kad gal ir nebedaug jam liko, tad jis nori apie save kuo daugiau aptriesti kampų, kad kuo daugiau smirdėtų, net jo nesant.

suldu ->Jonas2018-05-12 20:53

Lietuvos naikintojai yra emigrantai, kurie isveza leituvos teiti,o ne politikai. politikus galima pakeisti.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 20:40

to "86. alius". Parekomenduok man geresnius žodelius Lietuvos valstybės naikintojams, LR Konstitucijos niekintojams ir afereistams. Labai būsiu dėkingas. Pasitenk. Man tikrai sunku surasti jiems tinkamus žodžius, belieka kaip sakai, nuo sienų pasiskaičius :) Taigi laukiu rekomendacijų.

alius>82. dr. Jonas2018-05-12 20:29

Jau visai suvargai daktarėli.Taškaisi kagėbistais,idiotais,asilais ir kitais specifinio kontingento išsireiškimais į kairę ir į dešinę.Matyt tai tavo įprastinis leksikonas.Aš visada stebėjausi, kas viešose vietose sienas aprašinėja negražiais žodžiais.Matyt tai tavo darbas išsikrovimui, po komentarų rašymo.

Senis Šaltis2018-05-12 20:00

Nemažai ekspertai.eu skaitytojų rašo, kad pasipiktinę švedijos piliečio savivale, bet kažkodėl niekas nekreipia dėmesio į amerikos piliečio propagandą ir smegenų plovimą. Kad nebūtų kažkada per vėlu.

Senis Šaltis2018-05-12 19:56

Šakės. Aš jau nebeskaitau jormalūzo komentarų. Pradedu skaityti ir viskas, kaip pagal kopyrką, visas tekstas jau tūkstančius kartų tas pats. gebelsas pavydėtų tokio jormalūzo.com apsimetimu balvonu.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 19:39

to "77. V. Ladas (2018-05-12 12:19:39) (188. 69. 194. 48) Parašė: Čia palaikau _Ž. Poviloni0 siekį į prigimti nės teisės į pilrtybės issaugojimą." ***NEAPSIGAUK V. Ladai, neapsigauk. Ž. Pavilionis buvo Seimo atstovas LR KT posėdyje dėl pilietybių ir tenai šito klausimo NEKĖLĖ, nors raštiškai, kaip ir visi Seimo nariai apie tai buvo INFORMUOTAS. Tai ką pats suteiki ž. Pavilioniui kaip nuopelną yra ĮTVIRTINTA LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje. Tokios nuostatos įtvirtinimui visiškai nereikia jokio referendumo, nes tai jau yra įtvirtinta KONSTITUCIJOJE, kurios nevykdo nei Seimas, nei LR KT. Tai kam kaitalioti Konstituciją, jeigu jos vis tiek NEVYKDO. Ar supranti, kad referendumą daro tam, kad daugiau "rinkėjų" ateitų rinkti eilinio RAUDONOJO prezidento. Tai yra "rinkėjus" vilioja "saldainiukais". Šlikštynės, aferistai.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 19:32

to "76. yel“low ". Tai pasirodo, kad NESUGEBĖJAI surasti, kur yra Konstitucijoje parašyta, taip kaip sakei: ""dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais". Tai dabar IDIOTE sulygink su Konstitucijos tekstu:"IŠSKYRUS ĮSTATYMO NUMATYTUS ATSKIRUS ATVEJUS, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis." Sulyginęs pamatysi, kad pakeitei Konstituciją be jokio referendumo. Pats savo tekste sujungei skirtingus žodžius į vieną"atskirais-išimtinais-retais-specialiais", ko net nešdrįso padaryti LK KT teisėjai AFERISTAI, IŠKRYPĖLIAI, nes jie IŠKREIPĖ žodžio "atskiras" reikšmę į "atskiras (retas)", taip pakeisdami Konstituciją. Juokingiausia yra tai, kad LR KT teisėjai IDIOTAI sumaišė žodžius taip, kad erdvės ir laiko sąvokas sugrūdo į vieną. Iš kokios peklos tie NIEKŠAI atsirado. O tamsta, patiki tų aferistų idiotų magija ir todėl pasirodai kaip užhipnotizuojamas silpnaprotis AVINAS. O greičiau vykdai kgb instrukcijas - griauti Lietuvos valstybę, o po to iš jos ir TYČIOJIESI. Tai čia LR KT patys pakeitę, suniekinę Konstituciją, siunčia į referedumą, kad tą Konstituciją "pataisyti" į tai, kas nepataisoma. Tobulą tekstą galima tik SUGADINTI. Taigi LR KT kaip ir tamsta yra PENKTOJI KOLONA, žiurkės ant Lietuvos sprando, ryja Lietuvos biudžeto pinigus didžiuliais kąsniais ir naikina Lietuvą. Tokius išperas turime Lietuvos valdžioje. Ar tamsta esi biudžetininkas ar šiaip kvailys?

Senis Šaltis2018-05-12 18:53

LR konstitucijoje vienintelis straipsnis, kuris kalba apie prigimtinę teisę yra "18 straipsnis Žmogaus teisės ir laisvės yra prigimtinės." -- O tai reiškia, kad tu esi laisvas nuo visko, net nuo pilietybės. tai yra prigimtinė tavo teisė. Jei esi laisvas nuo pilietybės, tai pilietybė nėra jokia prigimtinė teisė. Tai išsigalvojimas. Jei čia būtų karalystė, būtume kokie karalystės gyventojai, ne piliečiai. Pats baisiausias dalykas, kad kažkoks amerikos gėjus, šokdina ltvnews. online, ir kaip galima tikėti, kad tokius skystaklynius išrinkus vėl į seimą, jų tokie amerikonai nevaldys ir vėliau? Matyt reikia suprasti, kad šiame pasaulyje nėra nenuperkamų. ltvnews. online ne išimtis. Visi požymiai link to ir veda. Graudus vaizdelis.

Senis Šaltis2018-05-12 18:20

Atsiverčiau visus tris LDK status, ir o varge, apie jokią pilietybę, beigi dar prigimtinę - nei žodžio. Kame reikalas? Konstitucijoje preambolėje sakoma: "– jos teisinius pamatus grindusi Lietuvos Statutais ir Lietuvos Respublikos Konstitucijomis, " - Kaip čia gaunasi, kad statutai nemini "prigimtinės pilietybės"? Visi trys statutai ir nei vienas. Gal "pilietybė", tai naujas koks prigimtinis genas po 1992 metų? bet būti prigimtiniais deBilais jums niekas netrukdo. Vargani idiotai.

Senis Šaltis2018-05-12 18:10

Švieskitės prigimtiniai deBilai gid. lt/filosofija/prigimtine-teise kuriems nedašunta, kad jei konstitucija priimta 1992 metais ir tik ji kalba apie pilietybę, kuri išvis yra naujadaras, tai negali būti jokia prigimtinė teisė, nes prigimtinė teisė ateina iš gamtos. Kažkaip nepastebėjau, kad 1992 metais pasirašyta konstitucija atėjo iš gamtos ir dargi atėjo su pasaulio susikūrimu. Sueina lempagalviai ir net internetu tingi naudotis. Nenuostabu, kad neturime pramonės - tinginių tauta atsiprašant.

Senis Šaltis2018-05-12 18:05

V.Ladai "Prigimtinė teisė laikoma viršesne už pozityviąją kaip tam tikra aukščiausioji teisė, kurios galia kyla iš gamtos – už pozityviąją teisę viršesnės normos." lt.wikipedia.org/wiki/Prigimtin%C4%97_teis%C4%97

V. Ladas2018-05-12 16:19

Čia palaikau _Ž. Poviloni0 siekį į prigimti nės teisės į pilrtybės issaugojimą. Turiu anūkę - Anglijos pilietę, kuriai vis dar aktualu palaikyti ryšius su Lietuva, ir tikiuosi, kad jai pavyks išsaugoti ir Lietuvos pilietybę

yel“low submarine apie 75. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 15:27

tai štai kokio nepilnapročio straipsnius, tyčiodamiesi iš skaitytojų, nuolat publikuoja ltvnews. online - jonelis gali iš kiekvieno oponento po n kartų reikalauti nuorodos į tą patį konstitucijos straipsnį :))) - ir tai tęsiasi daugiau nei metus :)))))) ------------------------------------------------------- 12 straipsnis Lietuvos Respublikos pilietybė įgyjama gimstant ir kitais įstatymo nustatytais pagrindais. IŠSKYRUS ĮSTATYMO NUMATYTUS ATSKIRUS ATVEJUS, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis. Pilietybės įgijimo ir netekimo tvarką nustato įstatymas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 08:26

to "73. yel“low ". Brd brd mrd krd pirdi... tai vis perdi ir perdi, išeik į lauką atsivėdink. Ketvirta valada ryto, pats miegas.... o tu vis perdi ir perdi. Išsimiegok pirmiausiai. Pabandyk suformuluoti nors vieną prasmingą sakinį. Nors gali ir nuorodą duoti į Konstitucijos straipsnį, kai sakai 40 komentare, kad ten parašyta taip: "- aš irgi galiu pasakyti - straipsnis yra parašytas tobulai, dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais - ir jokio referendumo nereikia ! " Tai parodyk, kokiame Konstitucijos straipsnyje taip parašyta: ..." dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais"... Taigi nepersk į balą, duok nuorodą į LR Konstitucijos straipsnį. O jei neduodi, vadinasi esi susiformavęs, užsigrūdinęs IDIOTAS - kgbistinis PROPAGANDISTAS. Praradęs sugebėjimą mąstyti ir tavo draugeliu gali būti besmegenis su savo iškrypėliškumu. Ar nematai, kad esi pilnai užzombintais smegenimis, kurie yra labai silpni, gal tik keli griveliai, kaip pas infuzoriją. Na tikrai gali mane sudirbti į šipulius tuoj ir dabar, tik duok nuorodą į Konstituciją, kur taip parašyta "dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais". Matau, kad esi LR KT teisėjo prof. Vytauto Sinkevičiaus išminties lygio, kaip aferistas. Apie tai gali jau pasiskaityti 2018-05-01 "Tragiška PLB nuostata dėl dviejų pilietybių" (ht*tp:/*/ww*w. ekspertai. *eu/tragiska-plb-nuostata-del-dvieju-pilietybiu/). Pastudijuok, gal smegenėlės atšoks ir pradėsi nors truputėlį mąstyti, jei nesi parsidavusi žiurkė, kaip tas tavo draugelis besmegenis.

Senis Šaltis2018-05-12 08:02

Geltonas, aš pastebiu, kad jormalūzas.com pradėjo vengti rašyti po savo mazgotėmis, kada jį pastatome į vietą argumentais. Tada pasirenka kitas temas, kad rašant po savomis neatrodytu visišku idiotu. Chytras tas kgbistas mūsų jonelis. Praėjęs nemažą pasiruošimo kursą maskvoje, per taip vadinamas komandiruotes, kada taip vadinamą kavą pirkdavo, kaip pats pasakojo.

yel“low submarine to 71. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 07:57

nesiruošiu idiotui kartoti supaprastintą iki minimumo, 2017-ų metų lingvistikos, logikos, teisės ir netgi psichiatrijos kursą, kuris tebesisandėliuoja ekspertų archyve, po tavo, kretine, prišnerkštomis paklodėmis :) - kai galutinai užsikruši meluoti ir tiražuoti moralinę pornografiją , galėsi ten rasti atsakymus į visus savo debiliškus klausimus :))))

Senis Šaltis2018-05-12 07:52

jormalūzas.com Matau, kad savo kliedesius bandai pripiršti kitiems. Atsiversk Konstituciją ir parodyk, kur tavo kliedesiai parašyti. Tamstos šizofrenija nėra LR Konstitucija.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 07:19

to "70. yel“low ". Matau, kad savo kliedesius bandai pripiršti kitiems. Atsiversk Konstituciją ir parodyk, kur tavo kliedesiai parašyti. Tamstos šizofrenija nėra LR Konstitucija.

yel“low submarine to 47. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 04:55

panašu, kad kliedi, joneli, jau net nesusimąstydamas :))) - arba tiesiog mąstymas tavo toks - debilo mąstymas ...

Senis Šaltis2018-05-12 04:39

jormalūzas.com eik dirbti biezadariau. Amerikai reikia raketų prieš siriją, o tu čia neatlieki pareigų, kam prisiekei.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 04:28

Citata: "Ž. Pavilionis negaili pastangų išsaugant lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę". Tai iš esmės MELAS ir štai kodėl. Ogi todėl, kad Ž. pavilionis, būdamas Seimo atstovu LR KT kai buvo nagrinėjami šie klausimai, NĖ VIENU ŽODELIU net neužsimnė apie teisės į prigimtinę Lietuvos pilietybę išsaugojimo, nors raštiškai visas Seimas ir Ž,Pavilionis tame tarpe, buvo INFORMUOTAS apie tai. Taigi tai tik kgbistinis SPEKTAKLIS. Vieną kalba, kitą daro, AFERISTAS.

Senis Šaltis2018-05-12 04:20

66. Seniui Salciui. Su tokiu mąstymu ir nenueiname toliau. "gausiu algą grąžinsiu skolas, ir vėl pasiskalonsiu, kad kitą mėnesį vėl paskolintų". Poreikius mažinti reikia, jei jau skolų yra, ir dirbti pradėti. bei nusikaltėlius sodinti į kalėjimus. Nebus tada nei skolų ir nereikės verkti, kad blogai gyvename. Prisiima paskolų, po to verkia, kad apgavo, bėga į užsienius, arba, kad nemokėti skolos, ar jas atidirbinėti. sako butai brangūs, o kaime nenori gyventi. Tada ir nereik verkti, kad visi juokiais, kokie neūkiški. Uždarom atominę, parduodam naftą, supjaustom laivus, uždarom pramonę, po to sakom, kad reikia pajuodėlių į tuščią vietą. O ką jie dirbs? Mes neturim jokios pramonės.

Seniui Salciui2018-05-12 04:09

Tuscia vieta netrukdo. Trukdo valstybes skola ir nenormali visuomenes struktura, kai pensininku arteja prie 50proc. Kas grazins skola, kaip dirbanciu mazeja, kas islaikys pensininkus. Akivaizdu, kad uz skola teks atsiskaityti teritorija , o i ja isileidus kitataucius , lietuviai taps mazuma.

Senis Šaltis2018-05-12 04:08

Žodžiu skaitykite konstituciją bent jau nuo pradžios iki to pačio 12-to straipsnio. Priambolę būtina skaityti. lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm nereikės visokiais pamišėliais iš amerikos tikėti. Galvos ne tam, kad rudenį lapų neprikristų, ar kepurei nešioti.

Senis Šaltis2018-05-12 04:00

"taigi kompensacijas privalejo moketi rusai." --- Lietuvai mažai dar davė rusai? Iš agrarinės šalies, kur 95 nuošimčiai nemokytų lietuvių gyveno kaime prie smetonos, pastatė pramonę, laivyną, atominę. Viską išporceliavom. dabar dar reikalaujam, kad tremtiniui mokėtų. Gal vieną kartą pamirškit tuos baubus. nes gyventi nepradedam. Vis rusai puola. gal dar ir iš vokietijos pareikalaukim, iš lenkijos, iš prancūzjos? Kiek dar mūsų čia okupantų be ruskių buvo? O gal dar grąžinam klaipėdą ir vilnių? ukraina parėkavo, tai krymo nebeturi. gruzija parėkavo, neturi pietų osetijos. abchazijos ir anksčiau neturėjo. Labai gerai matėm vienų metų sausio 16 kada irgi žmonės norėjo geriau. Ne vienas invalidumą gavo. Taip, kad su norais reiktų atsargiau.

Senis Šaltis2018-05-12 03:56

O kam juos reikia pildyti? kam trukdo tuščia vieta? ją užims po 20 metų lietuvio vaikai. Kam būtinai arti žemę, ji gali ir padirvonuoti, nuo to ji tik atsigaus. saudo arabija, libija kitos šalys yra gerokai didesnės už LR ir su mažiau gyventojų. Niekas ten neverkia. Įtikino amerikos pranašai, kad mes jau labai nykstame. tai ir nykstame įtikėję. Psichologija - stiprus ginklas. jormalūzo. com paklausk, praves tau gebelso pamokėles. Kurias čia trukdau jam pravedinėti.

> Seniui Salciui2018-05-12 03:54

del tremtiniu , tai as turiu omeny visokius priedus prie pensiju ir t.t. O tai ka jie cia turejo privalejom grazinti. Mes ju netremem, taigi kompensacijas privalejo moketi rusai.

matai Seni2018-05-12 03:50

mes nykstanti tauta ir mums tu zmoniu labai reikia. Negi tu manai, kad butu geriau, kad kokie musulmonai uzpildytu ta trukuma.

Senis Šaltis2018-05-12 03:49

"Jokiu grazinimu ir kompensaciju tremtiniams neturejo buti." ---- matau visai nesigaudot situacijoj. Tremtiniai ne savo noru buvo išvežti, ne patys išvažiavo. Va šitie jormalūzai. com savo noru išvažiavo dėl skalsesnio srėbalo, vietoj to, kad kažką pakeisti Lietuvoje, jie bėgo dėl atsakomybės. Lengviausia pašaukti, kad kalta valdžia. Kada pats esi liurbis ir netikša. tada pabėgęs dėl privilegijų, visur ir ieškosi privilegijų. Tremtiniai kita kategorija. Ir abejoju, kad jie ką labai jau daug susigrąžino.

> Seniui Salciui2018-05-12 03:45

Del grazinimo tai pilnai su jumis sutinku. Mete viska, isleke , o dabar matai grazinkit per toki laika nepriziurimas turtas sunyksta. Be to jeigu tu pats to turto negynei tai kokia teise turi reikalauti ji grazinti. Jokiu grazinimu ir kompensaciju tremtiniams neturejo buti. Mes is ju jokio turto nepaemem tai ir neprivalom grazinti.

Senis Šaltis2018-05-12 03:43

56. > Seniui Salciui. taip taip ir išsiskyręs su boba, turi teisę ją pakilbasinti, nes ji gi tavo vaikų motina. Grįžti gali, bet tikrai ne tie, kurie savo norų jau 20 metų negyvena Lietuvoje, kurių jokie karai, ligos neišvijo. jausk skirtumą, kada žmogus išvyksta kažkur padirbėti, ir kada išvyksta kitur gyventi, vaikų prisigimdo, o jei nepasiseka grįžta, ant likusių mokesčių mokėtojų sprando. Vietiniai turi mažiau teisių pagal tave?

Senis Šaltis2018-05-12 03:40

Net Nakas atrodytų užsiimantis gerais darbais, gvildendamas teisingus klausymus, užsiima destrukcija Lietuvoje. Manot jis nemato ir nesupranta, kad jormalūzo. com mazgotės kiršina mus tarpusavyje? Mums tik sunku patikėti, kad va lyg iš vienos pusės jis toks teisingas, o kad vykdo tik jam pačiam žinoma ardomą veiklą per visokius jormalūzus. com. jau nebeįdomu pasidarė tie karo tekstai. ką jis tuo nori įrodyti? Kažkas čia visai neblogai parašė, kad siūlo ten temų pavadinimus ekspertams. Na nežinai, tai tikrai ne objektyvi žurnalistika. tai vienų šmeižimas savęs kėlimas. Pamąstykit kodėl būtent taip viskas vyksta. Galvas turit, niekas už jus nesugalvos. Vieną dieną negerkit, o pagalvokit, bus daugiau naudos.

> Seniui Salciui2018-05-12 03:36

Mes turime isileisti savus neziurint i priezastis del kuriu jie grizta. Isgyvens jie cia ar neisgyvens cia jau nuo ju priklauso. Jie turi teise i sia zeme, nes cia ju tevyne.

Senis Šaltis2018-05-12 03:34

Konstitucija, nuo pirmų jos žodžių sako: "– įkūnydama prigimtinę žmogaus ir Tautos teisę laisvai gyventi ir kurti savo tėvų ir protėvių žemėje – nepriklausomoje Lietuvos valstybėje, – puoselėdama Lietuvos žemėje tautinę santarvę, " ---- o kažkoks pavilionis ar jo draugas jormalūzas. com bando savo amerikonišku griovimus visus įtikinti priešingai. kad išsilakstę yra globalūs lietuvos piliečiai. Labai graudu, kad žmonės vargstantys Lietuvoje, dar pasiduoda amerikos pranašų saldžiąkalbėm.

Senis Šaltis2018-05-12 03:29

Duodu pavyzdį su visokiais žydų grąžintinais namais. Jie pabėgo, o kažkas liko ir sugebėjo to namo per 70 metų ne tik nesugriauti, bet ir prižiūrėti, kad nesugriūtų. neprižiūrimų namų daug, jie griūva per kelis metus, jei nežiūri. Bet štai parvyksta koks žydo anūkas, gavęs pilietybę, pagal jormalūzo. com konstitucijas ir išveja kelias kartas gyvenusius tame name žmone, kurie galbūt ten jau pirko perpardavė ir teisėtai įsigiję tą būstą. Sugriuvusio namo tam anūkui tikrai nereikia, jsi ne durnas, kad dar atvykus gauti kažką, kiš pinigus už teritorijos išvalymą. O va, palaukęs, kada toje vietoje kažkas kažką pradės statyti, tai tada toks čia, kaip iš niekur atsiranda. Ir sako - duok tai mano.

Cia2018-05-12 03:28

tik jau nebeilgo laiko klausimas. Jei sitas Seimas su gerb. Karbauskiu nepadarys dvieju pilietybiu ,padarys kitas , jau viskas Lietuvoje rutuliojasi....

Senis Šaltis2018-05-12 03:23

Duosiu šiek tiek minčių kas čia kalba, kad reikia priimti grįžtančius. taigi, patys žinote, kaip sunku išgyventi Lietuvoje ir kažką pasiekti, kada užsienyje net paprastu darbininku dirbdamas uždirbi padorius pinigus. taigi tokie žmonės "grįžę" į Lietuvą nekurs jokio naujo verslo (turit pavyzdžių prašom pateikti), jie už žymiai lengviau ir daugiau uždirbtų pinigų nupirks vietinio sunkiai pradėtą ar išvystytą verslą. Nors tas vietinis gyveno vergo sąlygom ir dar kažkokiais būdais (nesiaiškinam dabar kokiais) pradėjo kokį versliuką. Toks atėjūnas iš emigracijos, tą versliuką, nupirktą, galiu garantuoti, prašiks po kelių metų, ir uždarys, ir sugrįš atgal iš kur atvažiavo, toliau lengviau gyventi. tikrai toks niekada neliks vargų šalyje.

>I lankas2018-05-12 03:22

Zmones isvyke i uzsieni dirbti ir gyventi nutauteja ir cia mazai priklauso nuo to turi jie dviguba ar vienguba kokia nors pilietybe ir jokios konstitucijos ju nuo sito proceso neapsaugo, jei jie patys nededa pastangu. Koks tikslas tureti kitakalbius jau kitos kulturos zmones su dar prikabinta lietuviska pilietybe.

wowa2018-05-12 03:16

Sitas maminys yra jankiu ambasados vibratorius, o tie kurie cia juom zavisi yra batareikos.

I lankas2018-05-12 03:00

Zmones gime lietuviais, pasieme kitos valstybes pasa , tai kas su jais atsitinka girdisi gaasdinimai del nieku....Mes visi, gime lietuviais ir liksime lietuviais , nes mus saugo Lietuvos Konstitucija! Mums labia gerai isaiskina L. Konstitucija dr.Jonas Ramanauskas. Aciu Jam!

Nesustebiu2018-05-12 03:00

į savo mamytę atsigimęs .

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 02:55

to "40. yel“low ". Ožy, tai sakai, kad tavo numononė yra tokia: " aš irgi galiu pasakyti - straipsnis yra parašytas tobulai, dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais - ir jokio referendumo nereikia !" *** Tai va,pasakyti gali ką nori, tačiau tamsta taip teigdamas ypatingai žiurkščiai sulaužai Konstituciją, kurią nori pakoreguoti referendumu. Kam reikia referendumo, jei LR KT ir Seimas nesilaiko KONSTITUCIJOS? Aiškiai matau, ir net darau prielaidą, kad klūpodamas, meldiesi AFERISTAMS, kurie nesislaiko ir iškraipė Konstitciją. Toks tamstos dievas _ AFERISTAI.

>432018-05-12 02:29

Manau reikia akcenta deti i griztancius i Lietuva ir uztikrinti greita ir patogu pilietybes susigrazinima. Valstybei maza nauda is piliecio su dviguba pilietybe gyvenancio uzsienyje. Kita vertus kaip vietinis as nenoreciau, kad gyvenantys uzsienyje su dviguba pilietybe turetu teise spresti kaip cia mes turime tvarkytis per rinkimo teise.Sutinku su jumis , kad nebuvimas dvigubos pilietybes pristabdo siek tiek pilietybes atsisakyma.

yel“low submarine to 41. tai vengimas spresti problemas2018-05-12 02:21

galbūt neteisingai tamstą supratau :) - greičiausiai turėjai omeny planuojamas “manipuliacijas“ - t.y. smegenų plovimą prieš projektuojamą referendumą, pakeliant dvigubos pilietybės“ problemą iki “nacionalinės idėjos lygio“ ir įvardinant dvigubos pilietybės įteisinimą kaip visapusiško litchuanijos progreso katalizatorių :)))

>Seniui Salciui2018-05-12 02:17

Nu negali buti, tokie grazus ponai ir tokie baisus tikslai:))

yel“low submarine to 41. tai vengimas spresti problemas2018-05-12 02:16

nė iš tolo nenoriu užsistoti jokių valdžiagyvių, tik noriu paklausti - o kur ir kokia problema yra su ta piletybe ? :))) - tamsta juk nenorėjai pasakyti, kad emigraciją skatina negalėjimas išsaugoti litchuanijos pilietybę (likti litchuanijos piliečiu), priimant kitos šalies pilietybę ???? - mano kuklia nuomone, tokia konstitucijos nuostata, tą emigraciją tiktai stabdo , nors gal ir labai nežymiai, nes tikrai yra nemažai emigrantų, nenorinčių prarasti litchuanijos pilietybės - t. y. nepaliekančių minties sugrįžti pilnateisiais piliečiais :)

Senis Šaltis2018-05-12 02:09

"Manipuliacijos su pilietybe tai yra vengimas spresti problemas del kuriu lietuviai isvyksta." --- o kas sakė, kad tai vengimas kažką spręsti? Gal kaip tik tai yra sąmoningas veiksmas, išprašyti iš LR kuo daugiau žmonių?

tai vengimas spresti problemas2018-05-12 01:58

Manipuliacijos su pilietybe tai yra vengimas spresti problemas del kuriu lietuviai isvyksta. Milijono tautos praradimas tai yra genocido lygio nusikaltimas. Tame dalyvave konservatoriai- socdemai, nori visais budais sumazinti ta skaiciu, tuo paciu ir stumdami si pilietybes istatyma, nes puikiai supranta, kad uz tokio masto nusikaltima reiks anksciau ar veliau atsakyti.

yel“low submarine to 34. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 01:39

joneli , nesinervyk - susilaikydamas nuo eilinio, tavo idiotizmo įvertinimo atitinkamai žodžiais, primenu : tau jau n kartų ant makaulės kuolas tašytas - tavo, 12-o straipsnio traktavimas yra tiek pat teisingas, kaip ir mano , ir kaip bet kurio kito :))) - ir tas niekaip nesuteikia tau teisės apsiskelbti vyriausiu ir teisingiausiu konstitucijos aiškintoju :)))) - aš irgi galiu pasakyti - straipsnis yra parašytas tobulai, dviguba pilietybė galima tik atskirais-išimtinais-retais-specialiais atvejais - ir jokio referendumo nereikia ! :))) - tačiau aš sakau - jei kažkam atrodo, kad reikia keisti tokią nuostatą, ir jie sugebės inicijuoti referendumą įstatymine tvarka - tegul bus referendumas, nes tai yra konstitucinė teisė, ožy ! :))) - o įvyks jis ar neįvyks, nutars ar nenutaras - ne tavo sukruštas reikalas :))))) - tai litchuanijos piliečių reikalas/pasirinkimas ! - net kgbisto “titulas“ tau, iš esmės, yra tavo menkų smegenėlių pervertinimas :))))))

Senis Šaltis2018-05-12 01:38

"VISIŠKAS ŠNIPŠTAS, BEPROTYBĖ. " --- nu viskas, jei jormalūzas.com taip pasakė, vadinasi, taip ir yra. Ir nereikia čia ginčytis.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 01:30

to "35. StasysG". Skaičiau tuos du variantus, įsigilinau. VISIŠKAS ŠNIPŠTAS, BEPROTYBĖ. Tikiuosi mano motyvus perskaitysite vėliau, jie nusiųsti publikavimui.

del atsakomybes tiksliai pasakyta2018-05-12 01:24

Tikrai cia jusu konservatoriai atsakomybe. Kam jus ta pilietybe siulot, pasiulykit darba Lietuvoje, o jei negalite tai uzdarykite ta savo kontora- partija, nes is jos jokios naudos.

Senis Šaltis2018-05-12 01:19

1) "Berods nori pasakyti, kad labai gudriai parašei? Tai ezopinė kalba." --- net nesakysiu, kad viskas aišku, bet pilnai suprantu, kad tiesiame be užuolankų sakinyje jormalūzas. com matai ezopinę kalbą. Ką nors turėtų tai stebinti? 2)" ( StasiuiG tas labai nepatinka)" --- o koks tikslas į šį komentarą įkišti satsyG tai tikrai įdomu? Iš tikro net neįdomu, nes ir taip aišku, kad reikia paminėti savo proxy, kad ale su kažkuo kas tau ale pritaria dar turi kažkokių ale prieštaravimų. Kažkoks graudus cirkas .

StasysG2018-05-12 01:14

Formuluotė. Referenumas. 2 varijantai pagal TV3 portalą: " 2018. 05. 11 11:21 Pilietybės referendumui – vienas tikslas: turi neskaldyti tautos Seimo darbo grupė dėl dvigubos pilietybės įteisinimo svarsto dvi formuluotes, abi jos leistų išlaikyti gimimu įgytą Lietuvos pilietybę. „Viena formuluotė skamba taip: gimimu įgytos pilietybės negalima prarasti prieš žmogaus valią“, – po darbo grupės posėdžio žurnalistams sakė jos pirmininkas Arvydas Nekrošius. „Dar kitas siūlymas, 12 straipsnio 2 dalį pakeisti taip: išskyrus konstitucinio įstatymo numatytus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos ir kitos valstybės pilietis“, – alternatyvų variantą pristatė „valstietis“ A. Nekrošius. Dėl formuluotės referendumui darbo grupė planuoja apsispręsti kitą savaitę, o tada imtis kitų organizacinių darbų. Pasaulio lietuvių bendruomenės (PLB) vadovė Dalia Henke sakė, kad priimtinos visos formuluotės, kurios „vienija, o ne skaldo tautą“. w w w. tv3. lt/naujiena/lietuva/958667/pilietybes-referendumui-vienas-tikslas-turi-neskaldyti-tautos

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-12 01:13

to "31. suldu -> Jonas (2018-05-11 19:47:16) (82. 135. 249. 117) Parašė: Lietuvos konstitucija kuria lietuvos pilieciai, jonai. Pakankamai aiskiai parasiau?" Berods nori pasakyti, kad labai gudriai parašei? Tai ezopinė kalba. Reikia klausimą nagrinėti konkrečiai. O konkrečiai yra tai, kad LR Konstituciją iškraipė LR KT AFERISTAI, ir dabar taisyti AFERISTŲ iškraipytą Konstituciją REFERENDUMU gali tik BEPROČIAI. Nes antru etapu bus taip pat vėl iškraipyta, tas kas referendumu priimta ir taip daina be galo. LR KT teisėjai yra PENKTOJI KOLONA. Gal jie kartais norėtų mane paduoti į teismą? Apie tai jie yra INFORMUOTI RAŠTU. Viliasi, kad daug Lietuvos žmonių to nesužinos? Taip, esant uzurpuotai žiniasklaidai ( StasiuiG tas labai nepatinka), jie tikisi išlikti sausais. Taip, kad tamstos kalba yra ezopinė. Reikia konkrečiai siūlyti... o ne vėjus laukuose vaikyti.

yel“low submarine to 28. senis 21 submarinai2018-05-12 01:00

visi puikiai supranta, kad vadiname tas “organizacijas“ partijomis tik sąlyginai, - paprastumo dėlei :) - iš tiesų tai pseudopartijos arba nomenklatūrinis propindosinis konglomeratas, kuriame vadovaujančias pozicijas užima formalūs ar neformalūs pindosijos ar eurokolūkio agentai :))) - po šiai dienai kaišioti į kiekvieną skylę rusiją, yra mažų mažiausiai nelogiška :)) - o buvusių agentų ar darbuotojų įslaptinimo faktas ilgiems metams, turi visai kitą tikslą ir motyvus :)

xxxx2018-05-12 00:52

Pavilionis - JAV statytinis, kaip jo mamelė - Žydrųjų statytinė.

suldu -> Jonas2018-05-11 23:47

Lietuvos konstitucija kuria lietuvos pilieciai, jonai. Pakankamai aiskiai parasiau?

suldu ->14. alius2018-05-11 23:42

Aciu

Nesamonė2018-05-11 22:35

absurdistaniečiai už dvigubą absurdistanų pilietybę.

senis 21 submarinai2018-05-11 22:31

kokios ten dar partijos? Nuo 1940 metu Lietuva valdo tik vieninga Lietuvos Komunistu Partija. LKP. Pasalinus Lietuva is TSRS, teko LKP suskirstyti i konservatoriu, socdemu ir lyberastu frakcijas. Suskirstyta tik tam, kad frakciju sarasus rinkimams pateikti kaipatskiru partiju. Laimi konservatoriu frakcija, valdo LKP, laimi socdemai, valdo LKP. Lyberastai visada na podchvate. Dabar lyberastai atlieka Grybauskaites perkunsargio funkcija. 2 000 svetimos valstybes agentu, uzimanciu visus svarbesnius postus teritorijos administracijoje, 100 metu visos LKP frakcijos uzslaptino sutartinai. Tai ivyko t. v. Lietuvos nepriklausomybes 26 metais. Tarp LKP konservatoriu, socdemu ir lyberastu frakciju, siuo klausimu buvo visiskas konsensas.

Senis Šaltis2018-05-11 22:21

"Citata: "...iš esmės sutarėme dėl mūsų Frakcijos pasiūlytos formuluotės!..". Tai kokia ta formuluotė?" --- o tu paskaityk visų atsakymų knygą - konstituciją, gal ten rasi (atsiprašau, jei nerasi, tai tu gi dievas konstitucinis - darašysi), gi viską randi visada.

Pas zmones2018-05-11 22:21

Airiai sugrįžta iš užsienio į tėvyne pastoviam gyvenimui ir be dideliu vargu jiems gražinama Airijos pilietybe. Kodel pas mus kitaip.? Suteikti antra LR pilietybe gyvenančiam ne Lietuvoje yra apsurdas,to trokšta dypai po antrųjų pasaulio skerdynių palyke turtus , ir pasitraukė į vakarus,kuriuos nori atsiimti jų vaikai ir anūkai. Jeigu taip nutiktų ,kad Lietuvos pilieciai gyvenantis šalyje privalėtų padengti jų turto nuostolius,tuomet reiketu samdyti qubilka skolinti milijardu,nes jam šis darbas “geriausiai pasiseke,”čia jo silpna vieta.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 22:13

Antanas Vinkus sako tame video džiaugsmingai "Referendumas bus", tačiau NEĮVYKS, nebus priimtas sprendimas, kuris ir yra NEREIKALINGAS. LR Konstitucijos keisti nereikia, reikia nustoti melstis aferistams.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 22:10

Citata: "...iš esmės sutarėme dėl mūsų Frakcijos pasiūlytos formuluotės!..". Tai kokia ta formuluotė?

yel“low submarine to 15. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 22:09

joneli, nesistenk ! - visą šūdą, kurį tu buvai pajėgus sumalti/primalti, tu jau sumalei - pakartotiniai permalimai, ventiliatoriaus režimu dirbančiu tamstos liežuviu, nieko nekeičia - didesniu klounu, nei esi, tamsta jau netapsi - bo ir gabumai ne tie, o ir laiko ne marios :)))) - turi šansą tapti bent jau mažesniu menkysta - jei kartais pasinaudotum bent puse progų patylėti :) - bet žinau, kad tau tai neįveikiama misija :)...

Senis Šaltis2018-05-11 22:07

Geltopnas - negaliu prieštarauti. Tiesiog nėra pasirinkimo.

yel“low submarine to 12. Senis Šaltis2018-05-11 22:01

nesutinku, kad visos kvazisisteminės ar semisisteminės partijos ar rinkiminiai projektai, kuriuos iš nevilti rinkosi žmonės, buvo dar blogesnių rezultatų prielaida :) - juolab, kad niekas nepatikrins, kaip būtų, jeigu būtų :))) - praktiškai, visi valinskai ir pan. , įnešė puikią dezorganizaciją į nusistovėjusios sisteminės pelkės/gango funkcionavimą - ir tai jau yra pliusas ! - o dėl r. paulausko neturiu prieštaravimų ... , - tačiau jis vienas, be komandos ... , santykiai su juraičiu kažkokie nediskretiški; jo psdichotipas pernelyg diktatoriškas... ; komunikavimo su žmonėmis stilius akademiškas, o žmonės tolydžio kaimėja ir primityvėja... , - politikas, tai yra didžiulis komandinis technologinis projektas , kainuojantis pinigus ir intelektinius resursus... , - žo, sadnesas begalinis, su ta litchuaniška opozicija...

senis2018-05-11 21:58

nepamirskime, kad pavilionis yra netyciukas arabas. Jis, kaip tik gali, kenkia centrinei Europos valstybei Lietuvai. Taip pat nepamirskime, kad Judas gime Kariotiskese. Judas Iskariotas. Todel prigimtine lietuviu teise i Lietuvos pilietybe, tos pilietybes rastiskai atsisakius, turi daug bendru bruozu su Judo teise i sidabrinius. Atsisakei Lietuvos pilietybes rastu, kad gautum kita, issvajota pilietybe, bet kaip tiesioginis Judo Iskarioto palikuonis, nori gauti atlygi, pasilikti atsisakyta pilietybe. Tai labai suprantama. Tai ubago, vergo sindromas. Nieko cia greit nepakeisi, cemodanas kiauras, be rankenos, bet ismesti gaila. Buna, kad zmogus motinos, tevo atsisako, bet palikima veliau pasiima.

Senis Šaltis2018-05-11 21:54

14. alius. šitas padaras, primesdamas savo teiginius, kaip konstitucinį žodį, tiksliau jau jo žodžiuose kalba pati konstitucija, ir aiškindamas apie teisę, visiškai nenusimano ir nežino, kad teisė nesibaigia ties konstitucija. O tai, kaip minėjau, nesibaigia ties jo žodžiais (nes jis įtikėjo, kad jo asmenyje yra konstitucinis dievas, kūriui su dvasiomis tik paverkti kamputyje belieka). aš jau kėliau klausymą prieš metus, bet dabar vėl grįžau prie to pačio, šitas amerikietis prisirašydamas dr. prieš savo vardą, visiškai nemoka argumentuoti. tai neįgalus žmogus, net neabejoju, kad jis nei bakalauro neapsigintų su tokiu intelektu. net komentaruose kadaise rado anas pažžįstamą, kuriam pasibėdavojo, kad tas kolūkio laikais iš jo mergą nuviliojo. Spėju nuo tada anas nebesidomi nei mergomis. Toks gyvenimo nuskriaustas amerikonas.

Senis Šaltis2018-05-11 21:45

"Pareigos niekada negali atsirasti, kai yra atimama pilietybė. Parodyk LR Konstitucijos 12-am straisnyje apie tai ką kalbi. Jeigu neparodysi, tai užsikimšk." --- kažkaip vis pats neparodai nieko apie ką triedi kasdien. Be to pagalvojau, o tau išvis yra kas tave tenkintų, be tavęs pačio? Tu gal smaukalius esi?

Senis Šaltis2018-05-11 21:38

"Teigiu, kad Lietuva neturi VSD, o tik kgb padalinį, nes tokį idiotą, kenkiantį Lietuvos valstybei, dar vis saugo." --- argumentai ir įrodymai kur? Aj tiesa, pamiršau, gi amerikos pilietis neturi galimybių. Tada sorry my baby american frend.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 21:35

to "14. alius". Tamsta skleidi KGBistinę propagandą. Pareigos niekada negali atsirasti, kai yra atimama pilietybė. Parodyk LR Konstitucijos 12-am straisnyje apie tai ką kalbi. Jeigu neparodysi, tai užsikimšk. Daug kartų šią propagandą girdėjau. Tamstos kgbistinė nuomonė negali būti aukščiau Konstitucijos. Taip vadinamieji inteligentai ją skleidžia, juos todėl lengva INDENTIFIKUOTI pagal veikimą.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 21:32

to "9. yel“low submarine". Esi penktoji kolona ir tai seniai nustatyta. Ž,Pavilionis ragindamas už referendumą taip pat yra penktoji kolona, todėl jam ir antrini. Paaiškinu, kad dėl "Ž. Pavilionis negaili pastangų išsaugant lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę" prigimtinės Lietuvos pilietybės jokio referendumo NEREIKIA, nes tai jau yra įvirtinta LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje, ar supranti pilnai susiformavęs IDIOTE kartu su visu Seimu ir PLB, kurie šitą idiotizmą palaiko ir dar šokinėja. Koks marazmas juos užvaldė? Meldžiasi AFERISTAMS. Tamsta, kaip penktos kolonos atstovas todėl ir pasisakai už referednumą, kuris NEĮVYKS, nes tai yra APGAULĖ. PLB Seimas yra pasisakęs prieš REFERENDUMĄ, tačiau PLB tai nė motais. Kas per žmonės? Ž. Pavilionis, kai buvo Seimo atstovu LR KT tai visiškai NEKALBĖJO apie "lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę", o apie visai kitus dalykus, kurie NEEIKALINGI. Jis buvo apie tai informuotas iš anksto, turiu to įrodymus, tačiau veikė PRIEŠINGAI tam, ką dabar sako. Tai raudonasis diplomatas, todėl tamsta, kaip penktoji kolona, jį ir remi.

alius2018-05-11 21:25

Ką tu čia daktarėli vis tą patį apie tą patį.Prigimtinė teisė kartu neša ir prigimtines pareigas.Tu čia vis dejuoji apie teises,gal nors kartą paminėk ir pareigas.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 21:23

to "5. Senis Šaltis". Daug jau šiknaskykių laižytojau yra įrodymų, kad esi IŠSIGIMĖLIS, tame tarpe ir tavo 5-tas komentaras čia. Tavo melas yra begalinis, esi šiukšlė. Būk kuo tuo nori, tačiau pats, nesuprasdams lietuvių kalbos, visą laiką kalbi nesąmones. Teigiu, kad Lietuva neturi VSD, o tik kgb padalinį, nes tokį idiotą, kenkiantį Lietuvos valstybei, dar vis saugo.

Senis Šaltis2018-05-11 20:47

prisiminkim valinsko, venskienės, pakso ir kt partijas, kurias žmonės rinkosi iš tų blogybių geriausius. Viskas tik nuvedė prie dar "geriau". Kolkas man dar Rolandas Paulauskas neišdavė savo pažiūrų, nors jo išėjimai į eterį pagausėja irgi tik prieš rinkimus. va už Kazimierą šiai dienai pasirašyčiau, nors nežinia, kas bus kada rinkimai ateis.

yel“low submarine to 10. Senis Šaltis2018-05-11 20:41

taip, sunku nesutikti, tačiau gyvenime išvien situacijos, kai reikia rinktis mažiausią blogybę, iš milijono galimų ... :)

Senis Šaltis2018-05-11 20:20

Laba diena Geltonas. Pamenat buvo toks Gintaras Radvila ir vedė laidą internete ale pagalbos nuskriaustiems, jau ir pavadinimą pamiršau. Taigi pasibaigė rinkimai ir dingo visos tos laidos, ir jau keli metai jų nematyti, nors anas žadėjo kažką parodyti kažkada ekspretų komentaruose rašė. Po tokių veiksmų, aš niekada nebalsuosiu už Naką, ne todėl, kad jis čia labai blogas, bet todėl, kad jis pjarščikas, ir viską daro tik dėl savo gerbūvio. Net jormalūzo. com mazgotės ir komentarai prasilenkiantys su bet kokia etika nėra šalinami, tik dėl pjaro. Todėl tokie žmonės, kaip Nakas, zigmas, radvila ir kiti panašūs, yra galutinai išbraukti iš mano ateities politikų sąrašų, bei dargi agituosiu su pavyzžiais kodėl kiti neturėtų už juos balsuoti ateityje. Deja.

yel“low submarine to 2. dr. kgbistas Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 20:07

joneli čikagieti, klouniškasai ! - pakartosiu dar kartelį, pramogos dėlei: nežiūrint į pavilionio debilumą, absoliučiu dydžiu niekaip ir niekuo nenusileidžiantį tavąjam, tenka pripažinti, kad anas, bent jau formaliai, yra mažesnis idiotas nei tamsta , nes pripažįsta/neisterikuoja dėl to, kad problema su dviguba pilietybe, turi/privalo būti sprendžiama referendume - kaip ir įrašyta konstitucijoje - “9 straipsnis Svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai sprendžiami referendumu.“ :) - taigi, beretozoidiškasis kgbiste, tavo nesibaigiančios putos prieš referendumą, yra juokingas, apgailėtinas, nezgrabnas, vištgaidiškas plasnojimas virš gegutės lizdo, arba, kitaip sakant, - turi visus antikonstitucinės veiklos požymius :)))))) - o konstitucija, kaip ir pats esi kartojęs begalę kartų - kaip idiotiškas prisukamas žaislas , yra vientisas dokumentas - tiek su 9-u straipsniu, tiek su visom 12-o straipsnio dalimis - o ne tik su pirmąja :))))) - ir linkėjimai ltvnews. online radakcijai, pareigingai publikuojančiai visą neverendless kgbistinio daktarėlio paklodžių ciklą, kuris neregėtai “puošia“ tinklapį, ir suteikia jam unikalų, pamišėlių prieglaudos įvaizdį :)))))))

Suldu2018-05-11 20:07

Formuluotes klaikios.

Senis Šaltis2018-05-11 20:07

6. žopa. Deja mes mažumoje. Dauguma veršių, kaip jormalūzas.com ir balsuoja už tokius. Aš netikėjau, kad tiek aplink deBilų, tačiau tenka su Geltonu sutikti - viskas yra ne taip, kaip mums atrodo. Viskas yra baisiau.

žopa2018-05-11 20:04

Nesuprantu,kokią naudą turi šitas Pavilionis demonsruodamas savo durnumą. Juk jis per rinkimus nepraeis,net pagal sąrašą,o vienmandatėje neturės jokių šansų. Nejaugi jis nesupranta,kad jo partijos kontaktai su įvairiomis padugnėmis,o jo pozicija šių padugnių atžvilgiu itin pozityvilugdo visą partiją. Nejaugi Lietuvoje dar atsiras tiek idiotų,kurie padėdų jiems surinkti 5 procentus rinkėjų balsų? Jeigu tas pavyktų tai valstybei didelis pavojus su tokiu kiekiu neprognozuojamų piliečių.

Senis Šaltis2018-05-11 20:03

"Kaip matau išsigimėlis vėl kudakuoja nesąmones." --- kaip matau ir su emocijų valdymu tamstai liūdna. Džiaugiuosi, kad esu tas, kuris sugeba parodyti tavo tikrą veidą. Beje išsigimėlis čia kuria prasme? Tu mane matei, pastebėjai kokių nors išsigimimo požymių, ar tik šiaip nusprendei, kaip ir savo neargumentuotoje kalboje, priklijuoti etiketę ir viskas? Kaip pavadinti seną dieną, kuris niekada bobos neturėjo ir sulaukus 66 metų nei vaikų po savęs paliko? Na gerai, pasakysiu be šlikštynių, tai vadinama žmogaus nelaimė. Nes žmogus nežino kam jį gamta sutvėrė. Bet ir tarp pingvinų atsiranda kurie du bičai vienas ant kito lipa, ir ruoniai pingvinus pavibruoja. Tu tas pingvinas jormalūze. com?

Senis Šaltis2018-05-11 19:57

"Prigimtinė teisė į Lietuvos pilietybę yra jau garantuojama LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje." --- po šiai dienai, nepateikei nei vieno argumento, kad ten parašyta būtent prigimtinė teisė. Oj, kaip nepatogu, kada pačiam tenka prisigalvoti ir prikurti konstitucijoje neparašytų sakinių, ką taip agresyviai kitiems draudi daryti. jormalūzas. com argumentus prašau. Dabar jau galutinai įsitikinau, kad tu nežinai ką reiškia įrodyti argumentais.

Nelaime2018-05-11 19:39

Anksciau zmones mego vaikus daryti gamtoje "rugiuose"zirniuose"pievose",bet buvo viens kitcs ir"durnaropese" padirbtas!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-05-11 19:21

Kaip matau išsigimėlis vėl kudakuoja nesąmones. Toks jau jo likimas. Tačiau girdėti tokias nesąmones "Ž. Pavilionis negaili pastangų išsaugant lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę" labai nejauku. Prigimtinė teisė į Lietuvos pilietybę yra jau garantuojama LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje. Jokio referendumo, ar girdite Seimo IDIOTAI, tam nereikia. Klausiu PLB, ar pilnai IŠPROTĖJOTE? Na, jeigu norite APVOGTI Lietuvos valstybę, tai tai tokiu keliu ir reikia eiti.

Senis Šaltis2018-05-11 18:05

"...visų mūsų, siekiančių išsaugoti lietuvių teisę į prigimtinę Lietuvos pilietybę siekis ir..." --- GALVOJAU, KAD IŠKRYPĖLIS AMERIKONAS ČIA SUGALVOJO, TĄ PEZALĄ "prigimtinę Lietuvos pilietybę", BET DABAR MATAU, KAD GREIČIAUSIAI, ČIA NE jormalūzo.com nuopelnas, jis tik plagiatorius, pasigaunantis svetimas idėjas ir mintis.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi