Siekį kandidatuoti į prezidentus pareiškė ir registravosi politinės kampanijos dalyviu Kovo 11-osios Akto signataras Zigmas Vaišvila . Skelbiame signataro kalbą šios dienos spaudos konferencijoje Seime.

Nevaidinsiu spektaklių „Noriu ir privalau“, „Pakvietė – negaliu atsisakyti“, „Kova su korupcija”. Supratimas, kad negali būti abejingas, ir pojūtis, ką ir kada reikia daryti, atvedė mane į politiką Atgimimo pradžioje. Visa tai dariau ir darau nuoširdžiai ir tikėdamas tuo.

2012 m. referendumas ir valdžios požiūris į jo sprendimą atskleidė, kas vyksta.

Vis nuožmesnė kova dėl būsimo referendumo už žemę ir valstybės valdymo sugrąžinimą parodė mūsų valstybės esmę – politinis „elitas“, išlaikomas valstybės ir gyvenantis tik sau, bet kokia kaina, net valstybės pardavimu siekia išsaugoti užgrobtą valdžią. Valdžia ginasi aklai ir beatodairiškai, gąsdina ir tyčiojasi iš mūsų.

Paminama net Konstitucija. Valdžia susitapatino su valstybe, įkeista bankams ir Briuselio biurokratų viršūnėlei, valstybės grobstymas vyksta atvirai ir tikint savo nebaudžiamumu.

Valdžios nesikalbėjimas su Tauta jau pavojingas. Visiškas nusivylimas valdžia ir netikėjimas valstybe veda į Tautos susinaikinimą – nuo emigracijos iki savižudybių.

Žemės ir valstybės valdymo susigrąžinimo Tautai referendumas, valdžios reakcija į jį po ilgų visiško nusivylimo metų mums grąžino pilietiškumą ir aktyvumą. Todėl referendumo sunaikinimas yra net tik valdžios savisaugos priemonė, bet ir valdžios baimės apraiška.

Snoro banko administratorius sprunka iš Lietuvos, nes suprato, kad dabartinė valdžia jo neišgelbės. Šis laivas skęsta, o žiurkės bėga pirmosios.

Todėl referendumas kaip Tautos savigynos ir Konstitucinės teisės tiesiogiai valdyti valstybę įgyvendinimo priemonė tapo pagrindiniu ir atsakingiausiu mūsų klausimu.

Dienomis ryškėja takoskyra tarp tų, kurie užvaldė valstybę, ir tų, kurie suvokia piliečių apsisprendimą ginti teisę į šeimą, valstybę ir Tautą. Todėl kova už šį referendumą, neatidėliotinai skelbtiną privalomąjį referendumą dėl euro, susikompromitavusio Konstitucinio Teismo pakeitimas, nepriklausomo prokuroro institucijos atsiradimas yra skubiausi klausimai.

Teisėsaugos naudojimas ne pagal paskirtį ir dvigubo teisingumo – teismų ir prokurorų – įtvirtinimas Lietuvą veda tik į betvarkę ir diktatūros pagundą. Užsienio politikos nebuvimas Lietuvą veda į aklavietę, verčia tik ES garsiakalbiu.

Valdžia nebegali ir nenori keistis, nes bijo atsakomybės. Tauta nebenori taip gyventi ir tai jau keičia.

Todėl neeilinės Seimo sesijos sušaukimas dėl šių referendumų – pirmaeilės svarbos klausimas.

Š. m. vasario 9-ąją visuomeninėje konferencijoje „Už valstybę be melo” drauge įsipareigojome įgyvendinti šiuos pagrindinius tikslus: 1. Už Konstituciją, konstitucinę santvarką ir laisvą viešąją erdvę.

2. Už teisėsaugos atskaitomybę ir jos pilietinę kontrolę.

3. Už valstybės finansų viešumą.

4. Už suverenias tautos teises ir tikrą savivaldą.

5. Už stiprių valstybių Europą.

Valdžia ginasi visais įmanomais būdais, nestigs ir slaptos kovos. Susirikiavus galimiems kandidatams į valstybės vadovo pareigas, nematau, kas tikrai to siekia kaip tikslo, o ne kaip saviraiškos priemonės.

Kas dirba, ne tik kalba. Žmonių lūkesčiai tikroms permainoms, Tautos ir valstybės išlikimui, šeimos gynimui nulėmė šį mano apsisprendimą.

Tai labai sudėtinga man ir šeimai. Todėl tikiuosi Jūsų supratimo.

Vienas to tikrai nepadaryčiau, todėl kviečiu telktis bendraminčius, visų pirma, referendumo paskelbimui.

Naujausi

Komentarai (89)

Rikiuoti
NikoGreko2014-02-24 23:36

Stasiau!!! Jeigu Gryboshenko laimes, kita diena mes prabusime Baltarusijoje.

stasys2014-02-24 19:42

Balsuokite už Dalia Grybauskaite ir Jums neteks galvoti, kokioje šalyje rytoj prabusite...(rinkiminė agitacija nesuderinta su D.Grybauskaitės rinkiminių štabų).:)

86 - tam, atsakau - duok galvą į sieną ..... pirmyn... :)2014-02-23 02:06

UŽ KĄ NORĖSIU UŽ TĄ IR BALSUOSIU.... Paulauskas yra nešvarus, jeigu gerai pasiknisus... atrastum NEGIRDĖJAU< KAD JIS LABAI PERGYVENTŲ DĖL MERGAITĖS... gal dar ir pritarė, juk iš teisėsaugininkų pats kilęs.... o girdėjau tokius pletkus, kad jis savo rėmėją , ne pats žinoma sutvarkė, kas galėtų paneigti... O jau to FAKTO KAD JIS SKUNDIKAS ir atnešė neteisėtai gautą pažymą ir mojavo ja , skaityk PAKIŠO PAKSĄ... kur dabar tie visi padirbinėjimai paneigti.... TAI JAU FAKTAS... ir iš vis jo veidas , kaip tos siaubingos lėlės, kuri naktį prabunda ir visus išpjauna..... aš su juo net grybauti neičiau :)

Rinkejas2014-02-23 01:21

Balsuokit uz Paulauska! ROLANDA. Nesakau Z.Vaisvila blogesnis, bet R.Paulauskas geriausias!!! Jis daug zino, jo iskalba, jo izvalgumas mane stebina. Pirmyn!!!

Pagaliau2014-02-23 00:52

yra kandidatų. Tikiuosi Kad gerb. Z. Vaišvila ir gerb. R. Paulauskas surinks parašus ir pateks į antrą turą.

Faktas2014-02-22 02:49

Zigmas be konkurencijos. Iš kur žinau? Iš komentarų.

NickoGreko2014-02-21 23:56

Stasiau matai kaip ira!=) gali net pagooglint, IP adresai is viso pasaulio. Konserviniai ubliudkai taip nemoka??? Liudna =/

NickoGreko2014-02-21 23:45

Tas pats nickas skirtingas IP

NickoGreko2014-02-21 23:43

Kitas IP

NickoGreko2014-02-21 23:42

Stasiau!!! ziurai cia!!!

Blindai2014-02-21 21:43

matyt tamsta ne vilnietis. Na tep, gi is Zemaitijes. Ta izymioji istaiga Vilniuje yr Vasaros g. Nr.5.

Tadas Blinda2014-02-21 20:55

Tik uz Zigma Vaisvila , gal buvusiams komunistams ateis galas. Reiketu viena karta sutvarkyti sita blestva ir vagyste, nacanalizuoti viska ka prisivoge per dvidesimt du metus. Seni tetusi i Vasaros 9 gatve Vilniuje.

Senis2014-02-21 20:34

Vienintelis iš signatarų,kuris nemiega ant MEDVEDEVO IŠVERKTOS RENTOS SIGNATARAMS,o dirba žadindamas kaip buvęs aktyvus sąjūdietis tautiečius iš letargo miego.Tik didžiulės sėkmės Z.Vaišvilai rungiantis su buvusiais komunistais.

MALACIUS VAISHVILA2014-02-21 20:17

AS PALAIKAU VAISHVILA IR VISUS AGITUOSIU BALSUOT UZ JI.

Platinam info !!!!!2014-02-21 18:00

Visus tautiečius, norinčius paremti Z. Vaišvilos rinkimų politinę kampaniją įstatymo nustatyta tvarka, kviečiame aukoti pervedimu į jo rinkimų sąskaitą: LT777290000000141615, AB “Citadele” bankas. Taisyklės: Jei aukojate iki 40 Lt (39,99 lt)- jokių papildomų sąlygų nėra. Jei norite aukoti daugiau nei 40 litų sumą, jūs privalote VMI deklaruoti 2013 metų turtą ir pajamas. Po 10 dienų galite pervesti į kandidato sąskaitą iki 10 proc. deklaruotų metinių pajamų, bet ne daugiau 22 320 litų. Aukoti galima iki agitacijos kampanijos etapo pabaigos, tai yra, iki 2014 m. gegužės 10 d. 1 val.

> 70-am2014-02-21 17:33

Aš tik citavau staselį...Raigerdas patvirtino.

staseliui2014-02-21 17:29

Plačiai dirbi...raštingasai tu mūsų...

stasys2014-02-21 17:18

gera tema užvedėt.:) dieduk tai ką matai ten ne IP numeriai, o serverio ID per kurį jungiamasi prie ineto :)skirtingi miestai skirtingi serveriai .. oij beraščiai ..

Raigerdas 70-am2014-02-21 16:15

Būtent galimas VSD ir konservatorių agentas Stasys parašęs man atsakymą savo komentare ir pats prilyginęs save šuniui parašė "gaf, gaf". Pagal jus išeina, kad jis irgi save išsidavė?

to Diedukas2014-02-21 16:02

šiaip jau lietuviai niekada nesako, kad šuo loja "gaf, gaf". Taip sako rusai. Išsidavėte?

P.S.2014-02-21 14:43

...staselis turi priėjimą dar prie kelių kompiuterių - IP 90.134.65.132 , IP 83.178.92.146, o gal ir daugiau. Kontora turtinga...

Diedukas Raigerdui2014-02-21 14:25

O.K. Ir dar, stebint Maidano įvykius, kilo tokia mintis; galima drąsiai dėti lygybės ženklą tarp tų pasislėpusių šunsnukių snaiperių ir mūsų stasių. Tas pats veiklos principas...

Raigerdas2014-02-21 14:12

Aš manau, kad vis vien Stasys ir toliau užsiims ta kenkėjiška veikla. Todėl siūlau gerbiamiems Darijui, Juozapui, Dėdukui, "Kaimo philosopui", "gaudy" ir kitiems, įdėti vieną ir tą patį tekstą, kai tik pasirodys Stasio komentaras: "5-i kometatoriai rekomenduoja skaitytojams ignoruoti, galimai, VSD ir konservatorių agentų "Stasys" (78. 63. 67. 199) arba "Marta" komentarus, kurie rašo čia tik tuo tikslu, kad sugadinti jums nuotaiką savo negatyviomis ir netgi liguistomis emocijomis".

65-am2014-02-21 13:15

Nesupratau... Gal įsiskaitytum įdėmiau?

2 Diedukas2014-02-21 12:52

Ko iskarto gaf, gaf, cia tu komentaruose loji . Labai gerai Vaisvila kalba, del to ir sujudo subines apsivogusiems, apsimelavusiems valdziazmogiams.

P.S.2014-02-21 12:20

63 komentaras stasiui ir panašiems...

Diedukas2014-02-21 12:18

Žinai, kodėl jūsų nekenčia? Todėl, kad jus dėstote mintis, kaip esama valdžia. Jus susitapatine su ją. Ir jūsų mažuma. (paneik!). O žmonėms įgriso, o gal atsibodo gyvent pagal principą "moja chata s kraju". Kiek gi galima stebėti šitų bojarinų, carų, karaliukų savivalę? Pamastykit giliau...

Diedukas2014-02-21 11:41

Vyrai nebekreipkit dėmesio į šitą "eruditą" stasterjerą (gaf, gaf). Jau rašiau, kad reikia ignoruoti pinokį pikasą, taip pat ir šį medinuką.(beje ir panašius. Čia pavardino) Jau kokį jį nudrožė, toks ir liks. Negadinkim sau nervų. Gal kada išplauks į paviršių, suduosim galvon...

stasys2014-02-21 10:02

Keisti Jus čia besirenkantis.. "pavadinčiau proletarais" bet internacionalinės idėjos Jums tiek pat svetimos,kiek ir geros elgsenos normų viešumoje supratimas,.. pavadinti visuomenininkais ranka nekyla.. taip kaip pačios visuomenės gerovė Jums tiek pat svetima, kiek ir gebėjimas diskutuoti be išankstinių makaronų kabinimo .. Tai kas jus Tamstelės esate ? "tiktu "sovietinio pencininko etiketė". piktas, niurzglus, užgaulus,aplinka suvokiantis tik per žodžius .. pasmaukyk, nax,ar šeip norą pažeminti. Negalite mielieji pažeminti to kurio asmeninė savivertė yra reali, o nesusiveda tik į paprastus nic. stasys, reigardas ,ar koks juozapas . Todėl ir klausių jūsų "jei jus ne sovietiniai pencininkai" tai kas jus ?.

Darijus2014-02-21 03:43

Raigerdai, nesinervuok. Juk demaskuotas agentas - nebe agentas. Tai tik šiukšlė. Juk prasidėjo kova dėl savo išlikimo ir garbės sąvokos čia nebus, tad negalvok, kad jie elgsis, kaip pats tikiesi. Pažiūrėkim, kaip susinervino sisteminiai, o pasakyti neturi ką. A ne, mankurtai.

Raigerdas Stasiui2014-02-21 03:22

Matai, Stasy-Marta, jau 4 vyrai pasiuntė tave atgal Pragaran. Nesusitvarkai tu su savo užduotim. Gausi velnių sugrįžęs į Pragarą. Pakartosiu tau savo klausimus, nes tu į juos pastoviai pamiršti atsakyti. Stasy, pasidalink savo velniška patirtimi: Tikriausiai giria ten jus už tai, kad kažkokiam tai žmogui pekenkėt? O už kenkimą ponui Zigmui Vaišvilai, ar pridės jums babkių? O KGB-išnikų jūsų tarpe ar daug turit? O kaip jūs ten dauginatės? Ar gramelį padarot "laisvu nuo pagrindinio darbo metu?" O Pragare, matyt, jūs ten šlapinatės tiems nuodėmingiesiems tiesiai ant galvų, ar ne? Velnišką darbą turi, Stasy, tikrai velnišką. Įsivaizduoji, net užjaučiu tave, labai užjaučiu. Bet juk pats ir pardavei Šėtonui sielą. Gal gali pasakyti už kiek suderėjot?

taigi2014-02-21 03:08

Neapsigaukite. Vaišvila gali pasirodyti antras Landsbergis.

Edas2014-02-21 01:54

Tik už šį protingą ir pasiaukojantį Lietuvos patriotą Zigmą Vaišvilą. Jis daug sugebantis ir teisingai matantis Lietuvos ateitį, todėl Zigmas bus teisingas Prezidentas.

Neosovietijos vienas iš lyderių2014-02-21 01:49

„Piktnaudžiavimas valdžia ir demokratinio valdymo stoka perauga į smurtą ir konfliktus“

stasys2014-02-21 01:43

pataisimas tema apie V.L. pasirodo :)

stasys2014-02-21 01:37

Juozai.. Jus kolegos pagal kamera ar pagal palata ? klausiu tik todėl kad pats tą kreipini pavartojote ..kas link to ano ..nueikite į tema Maidanas ir paskaitykite Vardas nic. komentarą ..dienos prizas jam/jai garantuotas .

Mielas pone Diedukai!2014-02-21 01:25

Užuojauta priimta. Ardenne nebegavo trečios nei Stalino, nei Brežnevo premijos, nei drg. Griškevičiaus, o tik Gorbio "Perestroiką" ir runkelyną.

Juozapas2014-02-21 01:13

Vietoje atsakymo: Žymus disidentas kartą kalbėjo - "niekada nediskutuok su gebistai. Jie tavo bandymą inteligentiškai kažką išaiškyti suvokia tik kaip tavo silpnumą. Su gebistu gali būti tik trumpa ir aiški klaba. Siųsti juos nax.." Bukuvskis pasakoja, kaip sėdėdint lageryje buvo pas juos toks politkalinys moldovans. Mokytoja. ans buvo inteligentas per penkias kartas. Gebistai sumanė moldovaną palaužti ir užverbuoti. Kasdien vesdavo į tardymus, mušdavo. Kartą grįžęs po eilinės egzekucijos į baraką, moldavanas ėmė guostis Vladimirui -"Nebegaliu, nebeištrivosiu. Nusižudysiu." Bukovskis išklausė, palingavo galvą ir sako:"-Durnius. Jegu durnas -žudykis". Moldavanas išpūtė akis "-O tai ką man daryti, patark". V. B. aiškina : sako"- Tu, kai ims mušti neraudok, o pasiųsk gebistus nax.." Moldavanas ėmė atabuluoti "-Ne, aš taip negaliu. Aš ne taip auklėtas". "-Na, tuomet -karkis", tarė Bukovskis ir apsisukęs nuėjo. Dar kokią savaitę moldavaną tardė ir mušė, kol ant kūno nebeliko sveikos vietos. Vėl ateina moldavanas pas Bukovskį ir verkdamas puola į kojas "-Maldauju, Vladimirai. Padėk. Išmokyk mane keiktis". Vienžo, dvi savaites kankinosi Vladimiras su tuo moldavanu, bet šiaip taip pavyko perlaužti išmokė plūstis matom taip kad tinkas nuo barako sienų byra klausant. Na, netruko moldavano eilinį kartą išsivesti kvotai. Keista, ans grįžo po dešimt minučių. Su didžiule mėlyne po akimi, bet ... moldavanas švytintis visas. "-Na, šypsodamasis klausia Bukovskis -kaip ėjosi?' ' Vienžo, moldavanas papasakojo, kad vietoje aiškinimų ir įtikinėjimų, jis, kaip ir buvo primokytas, vos atvestas pasiuntė gebistus ''po polnoj programme''. Gebistų pulkininkas buvo priblokštas, žinoma davė jam į akį, bet liepė nešdintis. Daugiau gebistai moldavano nejudino. Moralius moralius: eik tu ''stasy-martą'' ... nax...

Diedukas to jo,jo2014-02-21 01:12

Dovanojam ir reiškiam užuojautą...

Darijus2014-02-21 01:03

Nr.46-jam: Tamsta teisus 100 nuošimčių. Paprasčiausiai, norėjau paerzinti. O kaip pasišiaušė. Gražu žiūrėti.

stasys2014-02-21 00:59

..kontorinis šiknos kamštis :)..matau neveltui pagyriau.:)

Klausimas2014-02-21 00:54

Ar čia tas "šiknos kamštis", kuris kūrė bombačką vardu "Zigmutis"? Prašom patikslinti.

Jo, jo,2014-02-21 00:51

kur jau ne! Buvo toks kažkada labai galvotas aukšto rango nacis, savo Tėvynės išdavikas, genialusis Herr Manfred von Ardenne, kuris už bombačką gavo net dvi Stalino premijas, pameni, pone Darijau? Zigmutis kažką panašaus, manyčiau, irgi nuo vaikystės svajojo, kaip užaldyti pasaulį kaip tie Digimonai, bet nepavykus, atrodo, Dubnos bilderbergerių buvo išspirtas atgal į Tarybų Lietuvą žaliųjų judėjimą organizuoti ir smegenis runkeliams sukti - organizuoti "Perestroiką" Matuškai gelbėti. Jei kai ką sumaišiau, prašom dovanoti.

Juozapas2014-02-21 00:44

Ramiai, kolegos. Neprasidėkime su kontoros pašlemėku. Visiškai pakanka laikas nuo laiko vienam kuriam iš mūsų vis įvardinti tą kirmą tuo kuo jis yra. diskutuoti su juo neverta. Tuomet kontorinė hiena išlošinėja. Maitėdos siekia arba nuodyti naivesniųjų sąmonę arba, jeigu būna išryškinami imasi palno "B" - tiesiog siekia išprovokuoti, kad visa kalba suktųsi tik apie trolį. Ble-ble-bele.... Kontorai ko reikia, kad mes, jūs nesikalbėtume tarpusavyje, nes kalbėdamiesi tarpusavyje -mes galime rasti bendrą kalbą ir , sic. , imtis bendrų veiksmų. O tai jau smertelnai pavojingi režimui dalykai. Bet, kadangi čia paprastai renkasi piliečiai kurie chuntą "vidali v grabu i u belych tapočkach", vansi siskas ok. Tiesiog ignoruokime tą kontorinį šiknos kamštį ir tiek.

Darijus2014-02-21 00:41

Matai, stasys, kokių gerų turi pasiūlymų.

Jo,2014-02-21 00:36

ir pats rašyk prašymą į Dubnos bilderbergerių klubą, gal priims?

Darijus2014-02-21 00:34

Gerai, o pats eik pasimasturbuok.

stasys2014-02-21 00:32

pagerkit valerijono lašu nakčiai ir to užteks ..

Darijus2014-02-21 00:19

Artimiausia ateitis: bus paruošta labai kompleksinė ir gudri VSD operacija Zigmas2014. Iš pradžių tai bus švelnus abejonių projektas, kai kada paprasta provokacija, totali informacinė blokada ir priešo įvaizdžio formavimas. Pabaiga, greičiausiai, bus nekaltas teisinis susidorojimas. O gal infarktas renkant žibutes? Tikiuosi, suprasdami apsisaugosim.

Pagarba2014-02-21 00:03

Vaišvila teikia vilčių!!!!

Valdas2014-02-20 23:57

Manau kad esamieji valdzioje zmones tapo uzkietejusios sirdies. Kaip istaisyti situacija? Kas juos paveike - tai turetu buti stipri jega. Ka daryti? sakykim pakeiciant juos kitais zmonemis ,bet ar atlaikys kiti zmones? Juk kiekviena valdzia yra is Dievo, tai samprotauju, kad tik, ar kazkuria dalimi nesame nusipelne tokios esamos valdzios? Jinai uzkietejus. Bet ar nesame mes savo darbuose ,gyvenime panasus i juos budami tevais, mamomis, vaikais,mokytojais, budami turtingi arba vargsai, net bet kokios profesijos ar amziaus ar issilavinimo? Sakau bus teisinga perziuret savo sirdis, o tiksliau tai tik Dievas zino kas yra mano sirdyje, taip pat ir tavo sirdyje. Manau, kad kelias i atgimima įmanomas tik per atgaila,kaip pavieniam zmogui, taip ir daugeliui. Kad kas pas mus dedasi Lietuvoj, ir kad dabar pasikeistu tai reikalingas tautos susitelkimas darbui, maldai ir Dievo stebuklas kad visa tai įvyktu. O as tuo tikiu. Melskimes uz tuos, kurie stovi priesakineje fronto linijoje,ir tepadeda Dievas. Taip pat linkiu visa ko geriausio ir kitaip manantiems juk visi esame broliai ir seserys.

Šaunuolis, STAZI2014-02-20 23:51

tik pasigirk Tautai, kad komitetas liepe dazniau kaitalioti nick'us ir IP protokolus, subalansuotai naudoti martos-jeje-rutos-conspiracy-commonsense "aukstaja isminti" pacituojant kokius uzsienio veikejus ir laiku persijungt i "paprasta nuosirdu siek tiek megztaberetini runkeli stasi", tycia rasanti su gramatinemis klaidomis... Beda ta, kad jusu Sieciu bunkeris matomas kiaurai. Gal todel siandien ir gavot paspirtin vilku eriuko kailyje Vilniaus kuopa is S. Batoro gatves bunkerio. Tie anksciau varydavo ant Venckienes, bet matyt komitetas nutare, kad NV jau nepavojinga, o feldfebeliui martai su uzduotimis dorotis iseina sunkiai, ir dar nelieka laiko Sieciuose zasu palesint.

Laima2014-02-20 23:51

Labai gera spudos konferencija. Primine Sajudzio laikus.Suzavejo gerb. Slicytes pasisakymas. Aciu Jai. Labai dziaugiuosi, kad Zigmas Vaisvila nusprende bolotiruotis. Pirmas darbas, kuri mes galetume padeti operatyviai atlikti tai parasu rinkimas. Paskelbkite internete vietas kur butu galima pasiratyti. Veliau turesime, kas galime paremti Z. Vaisvilos rinkimu kampanija, pervesdami pinigelius i nurodyta saskaita. Sekmes mums visiems!

V.Ladas2014-02-20 23:51

Jau ramiau. Jau yra iš ko rinktis...Čia turėtų pasistengti RIG - referendumo iniciatyvinė grupė, panaudoti savo įtaką, kad pasirašiusieji balsuotų už žmogų, kuris trumpai ir aiškiai tautai dėstė visą esmę apie referendumą, teisiškai vertino jo eigą...

Pilietis2014-02-20 23:46

Na, labai nudžiugino Zigmas. Turėsiu už ką balsuoti. Tegul jam Dievas padeda. Melsimės už jį nuolat. Tiesiog malonu, mielieji, kad yra vilčių ir vėl bus įdomu... Džiaugiuosi visais gyvais ir gyvai mąstančiais. Būkit palaiminti! Ačiū jums.

Puiku2014-02-20 23:35

klausėmės ir žavėjomės visais šios konferencijos dalyviais Labai malonu buvo matyti ir girdėti seniai negirdėtą gerb. Šličytę. Štai kur Konstitucijos garantas. Tikras. Ir kaip nykiai tokių žmonių fone atrodo dabartiniai mūsų "pirmieji".

Uz Lietuva!2014-02-20 23:33

Sekmes Z.Vaisvilai!

stasys2014-02-20 23:30

Šaunuolis Juozapai .. Jums pavyko perspjauti Reigardo rašinėlius apie pragarą .. tiek menine, tiek analitinio mastymo bandymų, rasti sau tinkama paaiškinimą. Žinot o juk tam atsakimas galėtų būti labai paprastas .. nepatinka neskaitai .. Prie ko gi prieitume jei čia kiekvienas iš musų imtų reikštis iš asmeninės savo chamizmo pozicijos, siekiant kita apdergti .. Kas link mano komentarų,.. jie tokie kokie man atrodo kad ir turėtu būti.. pagal str. Na aš nematau čia tos vertės kuria čia taip Jums norisi pasididžiuoti .. pritemptos "klyšės" netaps svariais argumentais.. tai liečia ir paskutini komentarą Valicko str.

ka gi2014-02-20 23:25

gerb Venckiene sistema isgyvendino Bet nelauktai atsirado jos vertas patikrintas laiko Zigmas As tai uz ji tikrai balsuosiu Ir tai nebus kazkokia desperacija : a la renkuos viena is dvieju blogybiu Anaiptol Nes puse kadencijos drisusi alga is Briuselio imti Grybauskaite sioms pareigoms absoliuciai netinka Kaip ir savo laiku Landsbergis

ka gi2014-02-20 23:25

gerb Venckiene sistema isgyvendino Bet nelauktai atsirado jos vertas patikrintas laiko Zigmas As tai uz ji tikrai balsuosiu Ir tai nebus kazkokia desperacija : a la renkuos viena is dvieju blogybiu Anaiptol Nes puse kadencijos drisusi alga imti Grybauskaite sioms pareigoms absoliuciai netinka Kaip ir savo laiku Landsbergis

Visiskai pritariu Raigerdui2014-02-20 23:18

Zigmas Vaisvila,ne tik kritikuoja negeroves,bet mato,kaip istatymiskai jas taisyti.Be to jis suburtu intelektualiausia ir profesionaliausia patyrusiu zmoniu komanda,ko nepasakysi apie jo konkurentus.Jie nors mato problemas,bet ju neisspres.O gerb.Slicyte-lobis musu Tautai,padeka ir pagarba jos intelektui bei tvirtumui.Aciu gerb.Songailai,gerai,kad esate komandoje palaikancioje Z.Vaisvila.Aciu !

Juozapas ---Ragerdui2014-02-20 23:10

Tamsta esate teisus dėl ''stasio". Labai siptomišką nicką pasirinko tas šuva primena - DDR "Stasi". Gal tipelį kankina nostalgija? Kita vertus,nemanau, kad tai visiškai bukas lojikas. Greičiau tai toks kontoros cucikas kuris mėgsta užsiimti "le-leu-leudies balso" imitavimu. Bendro fono formuotojas. Kapsėtojas. Kpt-kapt- kapt... , lašina savo nuodus į žmonių sąmonę. Tačiau tai tik mums paskirto ''komplekso'' vienas elementų. 22,23,24 "komentarai jau kiek suudėtingesnio lygio smegenų plovimas. Tokie ''komentarai'' kaip taisyklė prasideda "pozityvia retorika, vėliau antroje teksto dalyje pasitelkiami "magiški" žodeliai "bet, tačiau, deja ir kt. Tokiuose smegenų plovimo tekstuose yra naudojama itin niekšiškas metodas, kuomet paimamas gabalėlis tiesos ir jame įmantriai įvyniojamas nuodo porcijos žiupsnis. šių komentarų-dezinformacijos tikslas pasėti abejones, demotyvuoti visuomenę ir taip silpninti pasipriešinimo nuotaikas. Ne artą esu pasisakęs šia tema, tačiau prie progos pakartosiu savo požiūrį: Chuntos režimo kontrolėje yra 90 proc žiniasklaidos. Visokiuose delfiuose, lrytuose ir pan. komentarus prižiūri cenzūros cerberiai. Pavojingi komentarai trinami, pavojingi komentatoriai ten yra blokuojami. Tokią ''privilegiją" turiu ir aš pats. Todėl silau, tas mažas laisvo žodžio salas apsaugoti nuo kontorinių sėjamos destrukcijos. blokuoti bobikus, o jeigu nepavyksta trinti rankiniu būdu. Ir tai nevadinčiau nedemokratiškumu -tai tiesiog savigyna. Tautą reikia šviesti. Tautai reikia vienyti. Tam trukdančias priežastis eikia eliminuoti. Bent šiame etape -būtina.

vilte2014-02-20 23:08

Dziugi zinia ! Aciu Z. Vaisvila , kad balotiruojates i Lietuvos Prezidento posta !

Diedukas to Susivienyti2014-02-20 23:08

O kaip Jūs įsivaizduojat tą valdymą patys? Visą Tautą niekaip neįtalpinsi į Seimo rūmus. Gatvėse susirinkus irgi įstatymų nesukursi. Konferencijoje buvo paminėta BENDROVALDA, labai puikus variantas, tačiau be lyderių juk neapseisi. O jau kokį lyderį pasirinks bendruomenė, tai jau kitkas. Be to atšaukimo mechanizmai turėtų būti sukurti. Kol kas, kaip ir gražu. Antras Sąjūdis, vėl aktyvėja visuomenė, vėl iš apačios kylam, tik takus rinktis reikėtų NEIŠMINDYTUS...

to 22. Vilkas eriuko kailyje2014-02-20 22:56

O internacis Stalinas, manyčiau, dar geresnis, nemanai? Ten jokių rinkimų nebuvo, gal žinai kodėl? O jei balsuodavo, tai visu 100 procentų, gal irgi žinai kodėl? Kodėl internaciai pasaulyje nugalabijo virš 150 milijonų gyvybių per XX amžių, bet jų niekas į jokį teismą netempia, gal irgi žinai kodėl?

Susivienyti2014-02-20 22:38

Tik būdamiu vieningi mes esame galingi. Mes jiems vieningi esame pavojingi, todėl visais įmanomais būdais stengiamasi mus supriešinti, suskaldyti. Tas pats ir kas liečia prieštaringai vertinamą organizacija tautininkų sajunga, ji skaldo žmones, o ne juos sujungia, cia skamba panasiai arba tu su mumis arba pries mus, tai visai kita nei sajudzio laikais, tai diktaturos prieausris. Lietuvius ir Lietuvos gyventojus gali suvienyti tik bendros idejos ir siekiai, o ne priesingos, priestaraujancios vieno ar kito zmogaus isitikinimams. Zmones reikia zadinti is baimes ir miego, zmones reikia vel sujungti, o ne juos skaldyti toliau. Slykstu kai yra naudojamos tos pacios manipuliacijos, kuriomis aiskiai supanasejama su jau esama sistema. Zmones turi valdyti savo saly patys. Jie turi kovoti uz tiesiogines demokratijos konstitucija. eiti i gatves nepaisant antikonstitucinio istatymo kai riboajama susirinkimo laisve. Jie turi kovoti. Kova negali buti jokios organizacijos rankose, nei tautininku nei kitos kokios. Jokiu nevyriayusybiniu organizaciju veliavu, kokios simbonolikos susijusios daugiau nei su tauta. Tik trispalves. Jokiu vadu tokiu kaip panka. Laisvi zmones be virsuniu viruneliu, partiju, organizaciju, vadu, atributikos, manipuilainiu kalbu, be reklamos, be zmoniu besiverzianciu i tribuna smegenis plauti dar viena nauja agitacija. Zmones laisvi nuo politikos ir jos siekio. Zmones laisvi nuo neapykatos. Tolerantiski. Santurus. Tik trispalves. Tokie kokie buvo sajudzio laikais.

Tiesioginė demokratija ir Islandija2014-02-20 22:36

kam vienytis y priešingas stovyklas? Geriau į vieną visumą, paliekant namuose simpatijas vienai ar kitai politinei organizacijai ar visuomenės grupei ar pn. Skirtumai skaldo. Petras už bulvių partiją, jonas už kopūstų, onutė už alyvų partiją. Ar jie susišnekės, ar jie nesusipyks? Kam pykti siekiant bendrų tikslų? Gal kažką žeidžia kopūstų partijos vėliava, gal kažką žeidžia vežliu organizacijos vėliava, bet visiems šiems žmonėms vienijantis yra dalykas tik trispalvė. Kam ieškoti skirtrumų ir vienas ant kito dėll jų pulti į atlapus, šitaip bus susipriešinta nesuradus sąlyčio taškų ir pralaimėta. Todėl bendras vienijantis šiems žmonėms vardiklis yra tik trispalvė, be jokios pašalinės simbolikos. Prisiminkit sąjūdžio laikus. Žmones vienijo bendras laisvės siekis. O kas vienija žmones dabar? Žmonės įpatingai susiskaldę ir susipriešinę ir jie toliau skaldomi. Ar gali suvienyti žmones realios laisvės, realios demokratijos siekis? Tai yra tiesioginės demokratijos siekis?. Kaip siekė tiesioginės demokratijos islandai ir kitos šalys. Negali šiame siekyje būti ne organizatorių nei vadų, visi lygūs ir laisvi

Vilkas eriuko kailyje2014-02-20 22:33

Tautininkai kaip ir kitos partijos ir kiti politikieriai baigia nusavinti valstybines šventes. Jau panašu į tai kad valstybinės šventės tokios kaip vasario 16 ir kovo 11 nėra Lietuvos žmonių šventė, o kažkokios pradėjusios jose dominuoti tautininkų organizacijos, kuri vis labiau stengiasi prie savęs taip pritraukt šalies žmones. Valstybinės šventės tautininkų organizacijos ar Lietuvos žmonių??? Dauguma tautininkų prijaučia fašizmui, o kai kurie net atvirai jį propaguoja. Nacizmas ir fašizmas po tautiškumo priedanga, nieko negali būt šlykščiau ir klastingiau. Persūdytas nacionalizmas ir patriotiškumas aiškiai artėja prie nacizmo ir fanatizmo. Hitlerio pasekėjai tai fanatikai, o nacionalizmo fanatikų ir pas mus daugėja. Neužmirškit kad Hitleris gi atėjo į valdžią legaliai. O kas dabar vyksta? Kartojasi istorija? Vilkas ėriuko kailyje? Čia tas pats kas nieko neįtariant iš avies išaugint plėšrų vilką. Vokiečiai Hitleriu tikėjo, kad jis šneka tiesą, tik vėliau žmonės pamatė kai jau vėlu, kai nekaltas avinėlis nusimetė savo kaukę, ir tapo kraugeriu vilku. Ar mažai žmonija patyrė? Ar nepasimokė? Kartosim istoriją?

Zenonas Jurgelevičius2014-02-20 22:14

Re: „Valdžia privalo gerbti konstitucines piliečių teises“. Gerbti tas teises jie gerbia ir dabar. Tik nuo rinkiminių įsipareigojimų rinkėjams vykdymo patys save atleido... Be to galiojančioje Konstitucijoje gausu vidinių teisinės prasmės prieštaravimų - todėl galimi diametraliai priešingi teisinės prasmės aiškinimai.

Raigerdas2014-02-20 22:08

Stasy, pakalbėkim geriau apie pragarą. Ar tau ten dažnai patinka būti? Kokia tne pas jus tvarka pragare? Nejaugi ten irgi demokratija? O gal diktatūra? Pasidalink savo velniška patirtimi? Ar premijas jūs ten gaunate? Tikriausiai giria ten jus už tai, kad kažkokiam tai žmogui pekenkėt? O KGB-išnikų jūsų tarpe ar daug turit? O kaip jūs ten dauginatės? Ar gramelį padarot "laisvu nuo pagrindinio darbo metu?"

Raigerdas2014-02-20 22:02

Gerbiamieji, manau, mažai kas žino apie tokius faktus, kad Saugumo tarnybos kartu su psichiatrais atrenka psichinius ligonius ir siunčia ten, kur yra žmonių susibūrimai ar protestai prieš tuo metu valdančiuosius. Jie gauna konkrečią užduotį, pvz. , išprovokuoti muštynes tarp susirinkusių protestantų, ar dar įvykdyti kokią nors diversiją. Jeigu susirinkusieji pasiduoda tokiom provokacijom, tai tampa pretekstu įsikišti policijos ar specialioms pajėgoms. Tokie dalykai, pvz. , buvo organizuoti per Oranžinę Revoliuciją Ukrainoje, bet dėka aktyvistų, kurie tyrė psichiatrų veiklą ir jų nusikaltimus, pavyko išaiškinti tuos žmones ir pavojus buvo likviduotas. Šiame portale aktyviai darbuojasi komentatorius STASYS, o kartais MARTA, kuri paskutiniu metu pradėjo reikštis nick'u RUTA. Visi STASIO komentarai yra negatyvūs ir tai, kiek pastebėjau, sukelia susierzinimą kitiems komentatoriams. Iš tikrųjų, šitas žmogus ne simuliuoja durnių, o jis iš tikrųjų yra tipiškas piktavalis ir nesveiko proto žmogus, kuris jaučia malonumą nors truputį pakenkdamas kitiems žmonėms. Jis atakuoja beveik kiekvieno geresnio autoriaus straipsnį. Jo idiotiški komentarai neturi jokios logikos. Galimas dalykas, kad jis tai daro savarankiškai, bet, galimai, jis yra specialiai čia pritvirtintas, kad sumenkinti ir pažeminti kiekvieną autorių, parašiusį tiesą arba kritinį straipsnį apie konservatorius arba dabartinę valdžią. Aš linkęs manyti, kad tai specialiai patubdytas žmogelis, turintis psichinius sutrikimus. Todėl rekomenduočiau į jį atkreipti dėmesį ir padaryti atitinkamai savo išvadas.

taigi2014-02-20 21:57

sistemos trojos arkliukai bus naudojami ir si karta.tik pamatysime is kur jie atsoliuos .

to 142014-02-20 21:49

sąskaitos nr iš alkas.lt "Spaudos konferencija: Valdžia privalo gerbti konstitucines piliečių teises". Kol kas negaliu patikrinti per VRK - tokių duomenų neduoda. Gerai būtų pasitikslinti, kad netyčia nebūtų suklysta spausdinant skaičiukus. Jei viskas gerai- platinti info kuo plačiau!

stasys2014-02-20 21:45

Silpnas kandidatas, silpna motyvaciją,vienas kaip pirštas, bandantis prasibrauti ten kur jo niekas nelaukia. Ar toks žmogus gali paskui save vesti idėjinius bendražygius ? bus matyti kai ims už ji kalbėti pačios idėjos, ko reikia kad Lietuvoje taptu geriau gyventi. Kas blogai jau yra žinoma.. sekantis žingsnis Zigmai .

Juozapas2014-02-20 21:39

Laukiau kada Zigmas iškels savo kandidattūrą. Dabar galiu kiek atsikvėpti -turėsiu UŽ ką balsuoti. O tai atsibodo pastoviai prieš ir prieš... Labai norėčiau, kad tiek N. Puteikis tiek R. Paulauskas atsisakytų dalyvavimo rinkimuose Z. Vaišvilos naudai. Ne dėl to, kad būtų prastesni. Tiesiog Zigmas yra žymiai stipresnis. Zigmas neblogai išmano teisę, Zigmas išmano spec. tarnybų ir krašto apsaugos specifiką, Zigmas yra tvirtas derybininkas o tokios savybės reikalingos vadovaujant užsienio politikai. Vienžo - UŽ Zigmą.

aciū2014-02-20 21:35

Ačiū žmogui, nurodusiam, ką kur pervesti. Tik nesusimaukit. Pasitikrinsiu, kur ką vedu. Nes dirbsiu, kad žmonės pervestų...

Diedukas Darijui2014-02-20 20:51

Visada galima susitarti. Postai, įtakos sferos ir t.t. Svarbiausia, kad dirbama būtų Tautai. LOL.

Rimantas Petrikas2014-02-20 20:50

Ar reikalinga Lietuvos valstybei kupriuko muzikanto ir jo bendražygių asmeninė nuomonė? Lietuvos Respublika valdoma vadovaujantis tautos suvereno aukščiausiąją galia patvirtinta Konstitucija ir tautos atstovų - įstatymo leidėjo priimtais valstybės įstatymais neprieštaraujančiais Konstitucijai. Konstitucija galioja ir lieka nepakitusi nuo to, ar Konstitucinio teismo fariziejai ką nors paaiškina, nepaaiškina. Lietuvos Prezidentas, Ministras Pirmininkas, Konstitucinis teismas ar kitos instancijos teismas, valstybės prokuroras ar įtakingas pilietis gali turėti, išsakyti savo asmeninę nuomonę, bet nuo to aukščiausias įstatymas – Konstitucija lieka absoliučiai nepakitusi ir visoms be išimties institucijoms, tame tarpe ir Konstituciniam teismui, visiems be išimties piliečiams nesvarbu kokią jis vietą užima valstybėje, galioja tiesiogiai. Tautos suvereno galios yra aukščiausiasis įstatymas ir Konstituciniam Teismui ir Vyriausiajai rinkimų komisijai ir Lietuvos Respublikos Seimui, bet kurios institucijos dalyvių grupė ar piliečiai, kurie kėsinasi į konstitucinę tvarką, atlieką nusikalstamą veiką prieš Lietuvos valstybę ir ateis laikas, kai stos prieš įstatymą.

Visiems- ir platinkime toliau2014-02-20 20:49

Visus tautiečius, norinčius paremti Z. Vaišvilos rinkimų politinę kampaniją įstatymo nustatyta tvarka, kviečiame aukoti pervedimu į jo rinkimų sąskaitą: LT777290000000141615, AB “Citadele” bankas. Taisyklės: Jei aukojate iki 40 Lt (39,99 lt)- jokių papildomų sąlygų nėra. Jei norite aukoti daugiau nei 40 litų sumą, jūs privalote VMI deklaruoti 2013 metų turtą ir pajamas. Po 10 dienų galite pervesti į kandidato sąskaitą iki 10 proc. deklaruotų metinių pajamų, bet ne daugiau 22 320 litų. Aukoti galima iki agitacijos kampanijos etapo pabaigos, tai yra, iki 2014 m. gegužės 10 d. 1 val.

Raigerdas2014-02-20 20:08

Poną Zigmą Vaišvilą norisi pasveikinti su šiuo sprendimu, na ir palinkėti jam sėkmės. Šiandien jūs suteikėtę daugybei Lietuvos žmonių viltį, kad Lietuva išliks, gyvuos ir klestės. Aš nutariau atiduoti savo balsą už jus. Tad linkiu nepamiršti, kad šitas DURNIŲ LAIVAS SKĘSTA, TOKIA JAU JŲ DALIA, KURIĄ JIE PASIRINKO PATYS. Mums teks statyti NAUJĄ LAIVĄ, BET JAME NEGALI BŪTI NEI VIENO DURNIAUS. SU JAIS NET KOŠĖS DOROS NEIŠVIRSI. Pradėkime kurti Lietuvą nuo DOROS ir PERKELKIME TAI TIEK Į VERSLO SRITĮ, TIEK Į POLITIKĄ IR TAPKIME PAVYZDŽIU, KAIP REIKIA VALDYTI VALSTYBĘ, KURIŲ PAGRINDAS YRA DORA, RACIONALUMAS IR TEISINGUMAS. Tokiam valstybės valdymui visi instrumentai yra, juos tik reikia pasiimti ir išmokti jais naudotis. O Europa tegul žiūri į mus ir tegul mokosi iš mūsų. Gi negaila... Kalbinkime savo darugus, savo pažįstamus ir netgi atsitiktinai sutiktus žmones balsuoti už Zigmą Vaišvilą, kuris burią tautą į vieną didelę ir LAIMĖS IR GEROVĖS SIEKINAČIĄ PILIETINĘ BENDRUOMENĘ. Pergalė bus mūsų, jeigu kiekvienas iš jūsų bus pakankamai aktyvus šiuo klausimu. Pasakysiu jums vieną iš ganą didelių paslapčių - vien aktyvumu, vien energija mes galime laimėti rinkimus. Jeigu būtų toks matuoklis, tai jūs po Prezidentų rinkimų pamatytumėte, kad laimėjo tie, kurie daugiau atidavė energijos ir pastangų siekinat šito tikslo. Tad pirmyn, mielieji! Ir tegul pagaliau į Lietuvos valdžią ateina ŠVIESĄ, DARNĄ, DORĄ, RACIOLALUMĄ IR PAŽANGOS FAKELĄ NEŠANTIS MŪSŲ LIETUVOS PREZIDENTAS! KOVOKIME UŽ TAI, KAD VISA TAUTA PAGALIAU SUSIRINKTŲ Į VIENĄ BŪRĮ IR DRAUGIŠKAI PRADĖTUME SPRĘSTI VISUS SVARBIAUSIUS VALSTYBĖS KLAUSIMUS IR PIRMIAUSIA - PRADĖTI PAGALIAU ATVIRAI SPRĘSTI MŪSŲ VALSTYBĖS VYKDOMĄ SĄMONINGĄ SKURDINIMO PROBLEMĄ. DURNIŲ LAIVUI MES PRIVALOME PASAKYTI - STOP! KURO J8S DAUGIAU NEGAUSITE - TEMPKITE ŠĮ DURNIŲ LAIVĄ PATYS, KAIP TAI DARĖ VOLGOS BURLIOKAI.

Darijus2014-02-20 19:56

Vyrai nesusitars. Čia D.Kuolio variantas per Seimo rinkimus. Negi VSD sėdi rankas sudėjusi.

kas zino2014-02-20 19:44

kaip prisidėti prie p. Zigmo kampanijos? siūlau pasirupinti, kad nesisteminiai susitartų dėl vieno kandidato. p. Zigmas nesisteminis buvo jau seniai. kiti naudojasi ir nugliaudo balsus. labai gaila, kad kiti pasinaudos tuo įdirbiu, o rezultatas bus nulinis. kas žino, gal p. Puteikis ir kiti to ir siekia. nesitiki, bet... Vyrai, susitarkit dėl vieno kandidato. bent jau po diskusijų rinkiminėse laidose.

Raigerdas2014-02-20 19:42

Labai gera konferencija. Gintaras Songaila čia teisingai pasakė, kad V. Landsbergis provokuoja neteisėtiems veiksmams žmones, kurie pasirašė referendume. Aš norėčiau jums priminti, kad LENINAS BUVO GENIALUS PROVOKATORIUS. Bet, kai jam reikėjo realiai valdyti valstybę, tai jis rado tik vienintelį sprendimą - diktatūrą. Prisiminkite, kaip V. Landsbergis išprovokavo mūsų kareivius bėgti iš TSRS armijos? O kas buvo vėliau? Juk daugelį šitų kareivukų suluošino? Ar V. Landsbergis jiems padėjo atstatyti jų sveikatą? Niekas, deja, apie tai nekalba, bet tai buvo V. Landsbergio provokacija. Dabar vis akyvaizdžiau matosi, kad tik dėka šito klastingo ir visiškai neturinčio jokių vadovo sugebėjimų žmogaus, bet turinčio visus būtinus charakterio bruožus, kurie yra būdingi provokatoriui, Lietuva atsidūrė klaikioje situacijoje, t. y. ties išnykimo riba. Labai puiki, netgi įkvepianti kalba buvo pasakyta ponios Zitos Šličytės. Tai geriausia kalba, kokią man teko girdėti paskutiniu metu - aiški, nedviprasmiška, labai aiškiai pereteikianti savo idėjas ir labai aiškiai išdėstanti savo poziciją, kas yra teisinga, ir kas yra neteisinga. Poniai Zitai Šličytei norisi padėkoti už šią labai išmintingą kalbą.

****2014-02-20 19:42

uz ZIGMA VAISVILA

Darijus2014-02-20 19:28

Vienintelis realus kandidatas.

tik2014-02-20 19:18

uz ZIGMA VAISVILA

Vytautas2014-02-20 19:14

Kada žlunga valdžios?Kai ciniškai meluoja ir pučia arabus į akis liaudžiai.Palaikau Zigmą.(Ką labiausiai dergia '' e l i t a s''-tie ir yra mūsų žmonės)

Zigmui Vaišvilai2014-02-20 18:55

Gerbiu jus ir pritariu jūsų požiūriui į Lietuvos aktualijas. Tačiau noriu pasakyti mažą savo pastabėlę. Kandidatui į Prezidentus, juo labiau Lietuvos Prezidentui (kuriuo manau jūs tapsite, jei ne dabar, tai vėliau), derėtų atkreipti dėmesį į savo mimiką kalbant. Jūsų gniaužomos lūpos po kiekvieno sakinio labai primena Brežnevo lūpų žiaumojimą, jums tai netinka ir darosi sunku žiūrėti.Linkiu jums tapti ne tik protingu, bet ir gražiu Prezidentu.

gytis2014-02-20 18:49

mano balsas Zigmui, pagarba...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi