UAB „Monetų namai“ nukaldino paauksuotą medalį, skirtą Vytautui Landsbergiui, sakoma bendrovės pranešime: Medalio kaina tik 35 eurai (+ pašto išlaidos 3,99 €). Dalis pelno, kaip teigiama, bus skiriama V. Landsbergio fondui. Medalis nukaldintas iš bronzos ir padengtas grynu 999/1000 auksu, pristatomas specialiai kurtoje proginėje dėžutėje. Medalio tiražas griežtai ribotas.

Kitoje to paties UAB „Monetų namai“ pranešimo vietoje rašoma, kad medalis nukaldintas iš vario, padengto grynu 999/1000 auksu .

Kaldinimo metai: 2015. Medalio autorius: Elles Kloosterman (Nyderlandai). Nukaldintas: St. Pauls monetų kalykloje (Birmingemas, Didžioji Britanija). Skersmuo: 38,61 mm. Masė: 24 g. Kokybė: semi-proof (liet. pusiau tikras). Tiražas: 2500 vnt.

Medalio averse vaizduojamas profesoriaus Vytauto Landsbergio portretas. Palei briauną driekiasi užrašas „VYTAUTAS LANDSBERGIS ATKURIAMOJO SEIMO PIRMININKAS“.

Reverse pavaizduotas Lietuvos Respublikos herbas – Vytis. Palei briauną iškaldinti V. Landsbergio žodžiai, kuriais 1990 m. kovo 11 d. jis paskelbė Lietuvos nepriklausomybę: „LIETUVA JAU LAISVA. DVASIOJE, TEISĖJE LAISVA“.

Kartu su medaliu gausite autentiškumą patvirtinantį sertifikatą ir prabangią dėžutę medaliui laikyti.

O štai karalienei medalį ta pati bendrovė kaldino ne Birmingeme, o kažkokioje Niujės saloje. Taigi, Lietuva turi kuo didžiuotis.

Naujausi

Komentarai (80)

Rikiuoti
sekla2015-08-28 00:24

Komentarai parodo tikraja to medalio verte. Kazkaip sachmatininkas prasove sia partija...

Arvydas Brunius2015-08-18 20:25

Tik garbetroska gali sau nukaldinet medalius,arba jau jaucia gala?

Arvydas Brunius2015-08-18 20:17

Padarykit nuotrauka: paimkit tikra ozy (butinai su ragais) ir pakabinkit ta medali busit patys labiausiai skaitomi!

arvydas brunius2015-08-18 20:12

Kodel trinat?Ir jus su... atrodot! Negerai pagalvokit ar neteisybe dainuoju?

ruslanas2015-08-18 12:04

tam oziui reikia pora kulku i galva nukaldint o ne medali

ZENIS2015-08-16 04:46

KAI NUMIRS JAM MAUZOLIEJU KAIP LENINUI REIKIA PASTATYTI IRDAR LANBERGIO RASTUS ISLEISTI.DYDIBES MANIJOS VADAS!!!!!!

Jonis To 73.2015-08-14 03:00

Kazkaip nemaciau V.Landsbergio. Tik maciau rusu kariuomenes apsuptus Spaudos rumus, maciau A.Brazauska ir M.Misiukoni, einancius i rusu kariuomenes pozicijas Spaudos rumu aiksteje. Maciau kaip po derybu kariuomenes daliniai paliko Spaudos Rumus. TAI BUVO PRADZIA. Gal baikt ISTORIJOS "pertvarka". Juk praejo ne 100 metu, kad galetume vartyti istorija pagal uzsakovu igeidzius. Turekime sazines aprasant ivykius.

Atminkit2015-08-14 02:33

atminkit, kad V.Landsbergio pastangomis pas mus nebeliko teroristu okupacinės kariausnos.

Tai kad2015-08-13 00:07

beretkos ner. Tos megztos is poliesterio. Geda olandui.

pensininkas2015-08-09 14:04

duotu man ja veltui neimciau.dar moket?nesamone

LAIMA2015-08-01 18:18

KOKS "BRANGUS" LANDSBERGIS, TOKIA IR MEDALIO KAINA.

To 632015-08-01 16:50

V.L.-tai gal Vladimirą Leniną turėjai uomenį.Darbais prieš žmones tai panašūs.

vidas2015-08-01 16:17

ar uz skraidancia zeme

Lietuvis2015-08-01 14:31

Štai tokie medaliai, tai jau šlykštu. Kad šis žmogelis buvo garbėtroška ir arogantiškas, tai rodo jo visi veiksmai ir darbeliai. Šlykštu. Tai įgimtas bruožas. Tėvas subinę laižė fašistams ir komunistams. Kai medaliai kalami buvusiems agentams, tai šio medalio organizatoriams, matyt, su proteliu negerai. Medaliai turėtų būti nukaldinti Marcinkevičiui, Ozolui ir pan.

Vytas2015-07-31 20:02

Kam reikalinga istorijos klastotė? Nebuvo Lietuvoje Atkuriamojo seimo, buvo tik Lietuvos Aukščiausioji Taryba.Milžiniškas p. V.Landsbergio noras pasirodyti tuo, kuo nebuvo. Vienu žodžiu-neįvykęs prezidentas. o taip norėjosi...Įdomu, nuo ko jį ir dabar dar saugo?

algirdas2015-07-31 18:57

Dar gyviems paminklaiir medaliai-neapsakomas garbetroska

algirdas2015-07-31 18:53

Begaline Didybes manija ir tiekLabai susireiksmines.Gal geriau R.Ozolui butu nukale nors viena moneta.

Simas2015-07-30 16:22

Akys, kakta ir ausys brazausko.Nepanasus i V.L.

valentinas2015-07-29 15:59

Nukalė medalį...o gal kas nors jam ir kartuves pastatys?

Senjorui2015-07-28 16:53

Puikus komentaras!Aciu Jums!

oje2015-07-27 22:46

as to medalio ir uz dyka neimciau. nu kaip kam bus lengviau dabar gales spjaudyti ant tomedalio o ne tiesiog zmogui y veida. durniai lietuviai ar dedule jau visai pamiso?

Taigi jau sakiau2015-07-22 21:18

Pritariu 5 ,kad ausys lab.žemai.Nesižiūri nifiga.

yel“l“ow submarine to 10. tai-va2015-07-22 19:35

lygiai tiek pat, kaip į maironį ant 20 litų :)))))

juokas2015-07-22 19:31

tai kad sitas portretas ant monetos labai panasus i Brazausko veida...

Liandsbergui2015-07-21 14:08

O, piderastui medali nukale! Buk prakeiktas senas shudzhiau, kad parsidavei ES. Geriau tau bybi butu nukale ir subine sukise prie archikatedros! Von is Lietuvos, Landsbergai!

Senjoras2015-07-21 12:43

Ko čia pyksta ant tatos komentatoriai. UAB "Monetų namai" daro bizniuką. Medalio autorius - olandas, medalis nukaldintas D. Britanijoje. Taigi, ne lietuvių tauta ar valstybė nukaldino V. Landsbergiui medalį ir pripažino jį Atkuriamojo Seimo Pirmininku. Ir tegul tas ponas olandas, D. Britanijos kalykla ir UAB "Monetų namai" daro savi bizniuką. Kas liepia pirkti šį atminimo medalį ir palaikyti medalio autorių olandą , D. Britanijos monetų kalyklą ir UAB "Monetų kalyklos " verslą? Niekas. Tegul V. L. konservatorai ir beretės perka šį medalį ir džiaugiasi juo. O dėl "Atkuriamojo Seimo" tai lietuviai žino, kad tokio nebuvo, o dėl užsieniečių ir mūsų verslininkų tai bala jų nematė - juk verslo reklamoje niekas nesilaiko tiesos ir teisingumo. Juk jų didžiausia vertybė yra pinigai. V. L. sutikimas dalyvauti skleidžiant tą abejotiną informaciją medalio pavidalu tik patvirtina tą faktą, kad lietuviai ir Lietuva jam nelabai terūpi. O V. L. žodžiai pasakyti kovo 11 d. , kad Lietuva laisva Dvasioje ir teisėje yra niekiniai ir tušti, gal net įžeidžiantys laisvės kovotojus. Argi partizaninio karo laikotarpio Prezidentas V. Žemaitis ir kiti kovotojai bei juos palaikantys žmonės nebuvo laisvi Dvasioje? O rezistentai? Žinoma, kad buvo, tik be Landsbergių. O kaip suprasti žodžius "laisvi teisėje"? Juk buvome laisvi "de facto", o "de jure" t. y. teisėje tapome laisva Lietuvos Respublika tik po oficialaus kitų valstybių pripažinimo. O gal aš nesuprantu tarybinio profesoriaus logikos taip, kaip ją supranta V. L. partiečiai ir megztos beretės? Tuomet paaiškinkite. Beje, pone V. Landsbergi, klausimas Jums. Ar šiandien mes esame laisva, demokratinė Lietuvos Respublika, kurioje gera gyventi lietuvių tautai ir Lietuvos Respublikos piliečiams? Tai kur mus atvedėte p. tarybini profesoriau? Jūs paneigė net savo tėvą, atsisakydamas sulietuvintos Žemkalnio pavardės. Kodėl likote tiktai Landsbergiu? Juk galėjo likti Žemkalniu. Štai kaip Jūs branginote išsaugojote savo, kaip lietuvio, tapatybę, štai Jūsų požiūris į lietuvybę...

Mmm2015-07-20 15:23

Tai, kad šunauja vargingai gyvena, vargu ar įstengs išpirkti tuos medalius.

blin2015-07-20 01:37

jei kaina tik 35 jevrai, tai iš kur pelnas? p.s. rimtai nukaldino? ar čia šutka? jei rimtai, būtų įdomu sužinot, kas ją pirks? šešiolika feisų ar mažiau?

Arvydas Brunius2015-07-19 12:17

to51 isliko visi irasai klausyk youtubej idejes mano varda pavarde.Viena komentara neidejo rasau antra!Kas liecia kgb-istu sukurta sajudi. Reikia paklaust pulkininko Cekuolio kokius laipsnius turejo Cepaitis Dedule Satrija ir kiti kgb partizanai sajudi...Jis tikrai zino?

To Arvydas Brunius-nuo Ginto-Bebro(nekenčiu bebrų)2015-07-19 02:59

Jei Tu tas pats daininikas-gitaristas tai aš lenkiu savo per anksti pražilusią galvą prieš Tave.Žodžių į vatą nevynioji-puiku.Vadini daiktus tikraisiais vardais.Labai gaila,kad neišliko Tamstos dainų kasetės,bet aš jas atsimenu...

Kas dar?2015-07-18 22:39

Didybes manija.... Kuo ne Mao Dze Dunas?

Kiek galima2015-07-18 21:43

Brain wash

zenis2015-07-18 16:54

Reikia mauzolieju pastatyti kaip Leninui ir Lansbergio rastus isleisti,tada gal zmogui pasitenkins dydibes manija!!!!!

senis2015-07-18 16:49

o kodel paminkla statyti? Gal ji pati pakabinti?

kkkk2015-07-18 16:39

Dar Lukiškių aikštėje reikia "tetukui" paminklą pastatyti. Reikia paskubėti, kol dar nenumirė.

Arvydas Brunius2015-07-18 13:13

Gerai prisimenu Zemkalnis atvaziaves is Australijos buvo atvaziaves pasikalbet su mano tevu kuris jau buvo paleistas is Sibiro lageriu.Apie ka kalbejo nezinau tik zinau jog kgb-istai ir toliau persekiojo mano teva...

Arvydas Brunius2015-07-18 12:53

Perskaiciau Rutos knyga ir matosi jog abu Lansbergiai turi gauti po medali. Zemkalniui uz partizanavima Australijoje Vokietijoj o jo suneliui Vytautukui uz partizanavima konservatorijoj ir sajudi.Abu tarnavo Tarybu Lietuvai,Snieckui ir KGB-istam!Gerai prisimenu tuos laikus!

vasia2015-07-18 00:02

tegul susikisa ta medali....

tai tikriausiai2015-07-17 16:37

sarkofagą kaldins iš plieno, kad neišlystų....

pigus pilietis visada2015-07-17 16:23

trokšta garso ir garbės.

Dzūkija > 38. Silva2015-07-17 15:51

O gal atvirkščiai...negandų metais...ant kalno atsiranda mūrai...ir joja lietuviai...

Dzūkija > 32. reikejo2015-07-17 15:41

Pritariu...bet ne todėl,kad bus karalius...Tata "sugriovė" Tarybų sąjungą...anūkas prie kracho prives ES...abu Šėtono tarnai...

Silva2015-07-17 15:31

Kokie mes- tokia ir mūsų mūsų nepriklausomybė...(Perskaitykite komentarus).

mama iš kaimo2015-07-17 14:58

Visas šitas dalykas - kažkokia mistika. Atkuriamojo seimo niekada nebuvo. buvo ukščiausioji Taryba. Turbūt dabar, kai tarybas nuspręsta vadinti "sovietais", nenorima tiksliai vadinti ir šios. O portretas - su siaubu pamačiau, koks panašus į kilniojo Maironio. Pasipiktinau.

Skaitytojas2015-07-17 13:42

Uz ka jam tas medalis? Uz Lietuvos sunaikinima? Slykstu.

RRRR2015-07-17 12:45

suskis.Toks ir medalis

b2015-07-17 11:59

O kokia proga šis medalis pagamintas?

d32015-07-17 03:52

nesijuok, cia rimtas dalykas gali buti. isrinktuju galimybes labai dideles, gali ir popiezium tapti

reikejo2015-07-17 03:27

iškaldinti kartu su anūkų ir parašyti,''-tikiuos, kad gabrielius busimas Lietuvos karalius''....ha ha

Vertintojas2015-07-17 00:19

Juk veidas medalyje neturi jokio panašumo į tikrąjį veidą. Galėtų čia būti ir Juršėnas, jei taip būtų užrašyta.

Nu jo,2015-07-17 00:14

Nuo realybės dar niekas toli nepabėgo, - moneta brangi tik išore. Vidumi, visiška piguva... :D

roze2015-07-16 22:38

Tusciagarbiskumui nera ribu... Kuprota tik karstas istiesins. Jei galvotu apie kitus, o ne apie save,tai paciam medalio kaldintis nereiketu,zmones nukaltu...

26- am Antanas2015-07-16 17:47

Papašykite lietuvių, kad jums išverstų knygas, ne tas kurias parašė tik V. Landsbergis, nes manau jūs neskaitote lietuviškai, nes Sausio 13 Vakarų pasaulis apie visų paliktą vienui vienų Lietuvos kovą, tik ir sužinojo iš dviejų manau žodžių - LIETUVA ir LANDSBERGIS, bet dar tada nežinojo kas yra KGB. Tik vėliau pakrutinus KGB archyvys, atsirado "Šatrijos", "Dėdulės", "Berželiai," politkalinio - tremtinio L. Dambrausko knyga "Išeinančiojo dienoraštis." Verta paskaityti, kad kas nors jums jas išverstų ir manau ant laisvos komentatoriaus minties nereikėtų pykti.

Teisingai2015-07-16 17:17

Laisvės šaukliai visada pagerbiami, amžiniems vergams laisvė nereikalinga, tik sunku paaiškint kodėl.

juozui 252015-07-16 17:02

uzsipuoles profesoriu parodei kad esi kremliaus isgama. o mums patriotams profesorius visada bus vedlys. putinas todel ir dreba kai kalba profesorius, pagarba

Juozas2015-07-16 16:45

Pastoviai kartojamas "profesoriaus" titulas igrises iki gyvo kaulo. Rodos, kad jis tik vienintelis yra profesorius.Nemanau, kad rinmtu mokslu garbus ponas profesorius. Tikruju profesoriu titulus ziniasklaida daznai praleidzia.

Kažkodėl priminė2015-07-16 14:46

youtube.com/watch?v=8EmvLxljJQM

To 13-jam2015-07-16 14:16

Neduok dieve, dar sloga atsinaujins....:)

Arvydas Brunius2015-07-16 14:00

Reiketu medaly pazymet kad jo kriksto tevai ir mokytojai buvo Lietuvos priesai-Dusanskis,Slavinas ,Snieckus ir i juos panasus!!! Deka ju ir profesorium tapo!O sajudi sukure KGB-istai ir po 25m. matom kas valdzioj sedi ir koki gyvenima turim.Ar tokios - atseit laisvos mes norejom Lietuvos!

reiketu dar2015-07-16 13:50

ant Georgijaus juosteles medali pakabinti. Ir prezidentei iteikti.

NSO2015-07-16 09:20

Atsiverčiau 1990-1992 m. dokumentus. Niekur neradau tokio padaro kaip "Lietuvos Respublikos atkuriamasis seimas". Įstatymus leido LR Aukščiausioji Taryba. Tas "seimas", matyt, buvo kažkoks nelegalus pogrindinis darinys, apie kurį mes tada nieko nežinojome .

d32015-07-16 04:51

rotary dobileliai smaginasi

Galėjo ožį averte2015-07-16 03:19

pavaizduoti.

Andrius2015-07-16 03:19

O kas šį niekalą užsakė ir kieno pinigais???

Tylus2015-07-16 02:13

Jis man nėra autoritetas. Landsbergis yra pragmatikas ir karjeristas, ne daugiau.

lietuvis2015-07-16 01:37

tautos atminti vistiek isliks siknium

manau2015-07-15 23:06

Manau labai tiktų auksinis ožys.

Anfisa2015-07-15 21:03

Na,medali jau turi,liko tik nukalti auksini zieda i nosi...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2015-07-15 20:47

Atvaizdas yra jau pagyvenusio zmogaus, o kai buvo Atkuriamojo Seimo pirmininku, tai buvo tada jaunas, kitaip atrode.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2015-07-15 20:43

Manyciau, kad FALSIFIKATAS, nes V.Landsbergis ne slypsa nesioja, o tautine juostle! Taigi tuo konstatuojama atvaizdo NETIKRUMAS! Ir is kur aborigenams apie tai zinoti?

nesimato2015-07-15 20:20

dovydo žvaidždės.

u2015-07-15 19:15

Leninui tai pat kaldino ideologijos tasa. Marksas gyvas amzinai kai kuriu sirdyse

Darijus2015-07-15 18:47

Įdomu, kodėl jame nėra nieko lietuviško?

Jonis2015-07-15 18:38

O as galvojau kad cia feikas... Jeigu TIESA ?!!!

Dzūkija > 5. senis2015-07-15 18:21

:)))))))))))))))

senis2015-07-15 18:18

ausys labai zemai. Negrazu. Rodo intelekto lygi. Turbut specialiai rusu agentai padare. Vienoje nuotraukoje su akiniais, kitoje be akiniu. Pamete jodamas? Gal ne antarklio reikejo joti.

trumpai2015-07-15 18:13

Na matysim ka po dešimpmecio nukalsim.

hmm...2015-07-15 18:08

Keista - monetos autorius iš Nyderlandų, kaldino Birmingemo kalykla… Išvada - Lietuva karo, maro ir bado nusiaubta šalis, kurioje nėra nei dailininkų, nei kalyklų… Sakyčiau, labai banali "proginė" moneta, bet, kita vertus, daugelis UAB „Monetų namai“ monetų pasižymi išskirtiniu talentingų Nyderlandų Karalystės menininkų dizaino banalumu ;)

Dzūkija2015-07-15 18:08

Oooo čia...tai bent...Tokią dieną - Žalgirio mūšis - tokia naujiena!!!!!!!

U-22015-07-15 17:50

Budamas humanistu, labai nerimauju del musu jau ir tik pasalpinemis kruopomis mintanciu ir del to galutinai nudurnejusu konservatnyku. Bijau net pagalvoti, ka jie ris taupydami ant sito Ozio abrozdelio.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi