Žalieji valstiečiai konservatoriui, du kartus nusipelniusiam Lietuvos Tarybų Socialistinės Respublikos (LTSR) meno veikėjui bei du kartus LTSR valstybinės premijos laureatui, įvairių tarybinių laikų privilegijų savininkui, Auštrevičiaus (Laisvės) prizo iš antro karto nugalėtojui Vytautui Landsbergiui ruošia išskirtinę jubiliejaus dovaną.

„Parlamentas jau ruošia ir staigmeną, ir dovaną Vytautui Landsbergiui jo artėjančios sukakties proga – buvusiam Aukščiausiosios Tarybos (Aukščiausiojo Sovieto – red. pastaba )-Atkuriamojo Seimo pirmininkui vėl bus mėginama oficialiai suteikti valstybės vadovo statusą“, – skelbama lrytas.lt straipsnyje „Šalies valdžia Vytautui Landsbergiui ruošia išskirtinę jubiliejaus dovaną“.

Pranešama, kad „Seimo rengiama staigmena buvusiam konservatorių lyderiui nebus netikėta“.

Su konservatorių patriarchu V. Pranckietis buvo susitikęs praėjusią savaitę ir apie šiuos planus papasakojo pačiam V. Landsbergiui.

„Kai ką norėjau jam priminti, ir tiek“, – V. Pranckietį cituoja lrytas.lt .

Pasak V. Pranckiečio „yra neteisinga iki šiol nepripažinti to, ką žmonės puikiai supranta, kad profesorius V. Landsbergis buvo šalies vadovas“.

Skelbiama, kad V. Landsbergis liko labai patenkintas tokia V. Pranckiečio pozicija ir pasakė, kad „šis Seimas yra normalesnis – neturi tiek daug senų kompleksų, kažkokių nesuprantamų neapykantų“, nors kuklindamasis teigė, kad „to nereikia“.

Ankstesni bandymai konservatorių oficialiai prilyginti valstybės vadovui patyrė nesėkmę.

V. Pranckiečio teigimu, „kad, jei Seimo dauguma bus palanki V. Landsbergiui, siūlymas dėl naujojo šio politiko statuso parlamento plenarinių posėdžių salę galėtų pasiekti jau rudens sesijoje“.

„Artėja profesoriaus V. Landsbergio jubiliejus. Tai būtų gražu atiduoti jam skolą. Tokie žmonės yra kaip simboliai. Jie turbūt yra dovana mums. Tai šita mūsų dovana jam yra tik tam tikra kompensacija“, – išaiškino V. Pranckietis.

Lietuvos politikos mokslininkų teigimu, tokios skolos sugrąžinimas V. Landsbergiui ištaisytų ankstesnių politikierių istorines klaidas, sutvirtintų teisingumą Lietuvoje ir būtų dovana ne tik pačiam konservatoriui, bet visai lietuvių tautai.

PAPILDYTA

Naujienų agentūra BNS skelbia, kad pats žaliųjų valstiečių lyderis R.Karbauskis teigia, jog „asmeniškai tokio siūlymo nepalaikantis ir pabrėžė, kad tai išskirtinai V.Pranckiečio iniciatyva, nederinta su frakcija“.

„Tikėtis, kad mūsų dauguma ar kokia nors dalis tikrai remtų šitą sprendimą, aš nebūčiau tuo tikras“, – BNS pasakė R.Karbauskis.

Politikos mokslininkų teigimu, tokia R. Karbauskio pozicija, gali būti jo kerštas visiems, kas sutrukdė jo santykiams su buvusia Seimo nare, šiuo metu rašytoja Greta Kildišiene.

„Kildišienė gali būti tas pagalys Landsbergio titulo ratuose. Karbauskis turi ilgą atmintį, rankas taip pat netrumpas“, – teigė šaltiniai.

Naujausi

Komentarai (159)

Rikiuoti
Dzūkija2017-08-26 18:11

Išties...labai simboliška,kad Vytautas Landsbergis tapo simboliu ir dovana Lietuvai tuo metu,kai Daukanto aikštėje nerasdami teisybės žmonės dalyvauja bado akcijoje...

alius2017-08-26 16:22

Oi ne tą medį sodini pirminike Pranskieti,iš tiesų ne tą.

Nu jo... submarinui (151)2017-08-26 15:51

O ką...? Visai smagiai žiūrėtūsi, nors vaizdas būtų ir ne silpnų nervų auditorijai.. :D:D:D

Gedimino stulpai ir salia barzdele-prajuokinsim pasauli2017-08-26 15:42

Pranskietis pavadino Lansbergį simboliu.Siūlau vyriausybei pagaminti vėliavą su tatos portretu ir išleisti įsakymą,kad per amžių amžius per valstybės šventes ,vėliava kabotų kartu su trispalve.O kam tas prezidento vardas,tai tik poajuoka būti tuo kuo nebuvai ir negali būti.

Dzukas > 154. O2017-08-26 15:41

O koks skirtumas? Kas pasikeis? Bus Pranckietis № 2, paskui №3 ir taip bus begale tokiu pranckieciu. Ne individus reikia keisti, o sistema.

O2017-08-26 15:31

kieno zadanijas vykdo pranckietis,ar nelaikas butu jam atsistatydinti.

pasakė2017-08-26 13:59

”Jis turbūt yra dovana mums” ir nepaaiškino, ar tuo ”turbūt” suabejojo dėl dovanos kokybės, ar dėl jos adresato

Linas2017-08-26 11:03

Konservatoriai patys to nepadarė, jie gudriai pasinaudojo valstiečiais, kam rankas teptis....

yel“l“ow submarine to 150. Lancbergis simbolis?2017-08-26 05:48

tipo ožys vietoj vyčio ant žirgo ? :)))))

Lancbergis simbolis?2017-08-26 05:38

Tai gal sukurkime naują vėliavą su Lancbergio portretu (tai ir bus simbolis)ir išleiskite įstatymą,kad ta vėliava būtų privaloma iškelti per Lietuvos šventes kartu su trispalve.Prezidentu vadinamas asmuo ėjęs arba einantis tas pareigas.Gana juokinti svietą.

yel“l“ow submarine to 145. aurimas2017-08-26 05:36

sunku susilaikyti nuo keiksmažodžių , replikuojant tokį beretozoidinį briedą :))) - kaip supratau, tie 3,5 LTSR piliečių ir pati Lietuva, į 1991-uosius pakliuvo beveik “supuvę tam sovietų kalėjime“ :))) -tik, man regis, ne kurie buvo realiai ir ypač perpuvę, tarp kurių ir minimimas šiukšlė :))); - negana to, supratau, kad tas pats šiukšlė, tipo užkūrė ir visą tą geopolitinių ir socialinių virsmų pragarą posttarybinėje erdvėje , kuris tapo milijonų žmonių gyvybių ir likimų krematoriumu, t. y. sumokėta kaina už tą abejotinos vertės laisvę, kuri litchuanijos atveju atsiėjo ypač brangiai ? - šiaip jau, pagal moralinės smarvės indeksą, gen. beretmeisteris tiktų tokiam vaidmeniui, bet realiai jo vaidmuo tebuvo nominalus, jei ne minimalus, nekalbant jau apie visą jo kgbistinį šleifą, kuris tapo šantažo presu minėtam šuns kakučiui, suinteresuotų naujųjų šeimininkų rankose :) - neįmanoma atsistebėti litchuaniškų veršių bukumu ir tamsumu - tikriesiems veršiams, karvių vaikučiams, net nėr ką lygintis :))))

skorpe2017-08-26 04:35

youtube.com/watch?v=5-qAtFnZa7E ///ФИЛЬМ ПРО КОСМОС, КОТОРЫЙ ХОТЯТ ЗАПРЕТИТЬ! ВОТ ТАК НА САМОМ ДЕЛЕ УСТРОЕН КОСМОС

romačius2017-08-26 02:54

Pranskietis būtinai turi imtis žygių, kad batonai nuo šiol būtų komplektuojami su kondensuotų pienu, žymimi nacionalinio kulinarinio paveldo ženkleliu, ir privalomi vartoti kiekvienam tikram patrijotui bent kartą per savaitę. O ir jis pats, portfelyje, šalia vazelino, turėtų nešiotis šį davinį,kaip lojalumo profesoriui įrodymą.

>>aurimas2017-08-26 02:48

ką čia tauški mažameti piemenėli? Matosi nematei nieko ir tik pasakų prisiskaitęs. Nepriklausomybė atiteko lietuviams beveik dovanų, o jie ją ir vėl prarado parsiveždami Briuselio saulę ir dar naujus ponus iš Vašingtono.

aurimas2017-08-26 02:32

o as manau kad landsbergis nors ir ne be minusu, griezciau galejo vykdyti privatizacija, taciau jei ne jis, mes seniai butume supuve sovietu kalejime arba emigrave kas sugebetu i vakarus.... todel nesmerkime vytauto, o palaikykime, ismokime ivertinti kitu skausma, ne tik savo, maziau egoizmo

jonas2017-08-26 02:31

NUSIVYLIAU PRANSKIECIU KURIS BE MUILO BANDO ILYSTI NA VISI ZINO KUR GEDINGAS SIULIMAS PO TO KAI LIETUVOS ZMONES PASAKE KAD JIS NEBUS LIETUVOS PREZIDENTU.TAI NEPAGARBA LIETUVOS PILIECIAMS.

Jau 90-aisiais visa tauta ,susirinkusi ginti Seimo2017-08-26 02:19

paskelbusio Naepriklausomybea Akto atkurima, skandavo-suteikit Lansbergiui isskirtines privilegijas-jis 13-ka kartu zuvo prie televizijos boksto,sustabde kriminalini privatizavima,suteikit kriuksiukui Lietuvos Respublikos Prezidentini Statusa Atgaline Tvarka ir spjaut ant teises aktu,Lietuvos Konstitucijos ir vis dar sazine tebeturinciu Lietuvos pilieciu..

Audrius Butkevičius2017-08-26 02:10

„Aš tuo metu buvau faktinis valstybės gynybos vadovas, bet aš neprašau, kad man suteiktų maršalo laipsnį atgaline data. Aš buvau tas, kuris kūrė kariuomenę, vedė derybas su priešininku, išvedinėjo svetimos valstybės kariuomenę, bet jei mane norėtų skelbti maršalu – mane tai žemintų. Tegu mus pristato istorijai mūsų padaryti darbai, o ne titulai atgaline data“, – kalbėjo A. Butkevičius. Jo teigimu, faktinė Lietuvos vadovė buvo K. Prunskienė. Užsienio valstybėse ji ir buvo priimama kaip Lietuvos valstybės vadovė. Be to, tarp V. Landsbergio ir K. Prunskienės buvo nuolatinis konfliktas ir jau vien tai rodo, kad vienvaldžio lyderio nebuvo. Pasak A. Butkevičiaus, V. Landsbergis niekada nebuvo valstybės vadovas – nei de jure, nei de facto. Kai Vyriausybei vadovavo Gediminas Vagnorius, V. Landsbergis nuolat konfliktavo su Aukščiausios Tarybos – Atkuriamojo Seimo prezidiumu, taigi irgi nebuvo vienvaldis lyderis. Esą tai rodo ir tai, kad 1992 metais V. Landsbergis buvo priverstas skelbti pirmalaikius rinkimus. „Tai – bandymas iškraipyti istoriją. Žmonės, kurie tuo metu dirbo vyriausybėje tarsi nubraukiami į šoną, jų nesimato. Nors visi supranta kad vienas žmogus valdyti valstybės negalėjo. Tas vienas žmogus sėdėdavo Aukščiausios Tarybos kambarėlyje, valgydavo batoną su kondensuotu pienu ir skambindavo fortepijonu. Nesakau, kad jis nieko nedarė. Bet bandymas ignoruoti visų kitų darbą, ypač K. Prunskienės, kuri šiuo metu negali apsiginti, man nepriimtinas. Aš neleisiu, kad iš sergančio žmogaus būtų bandoma atimti jos istorinis vaidmuo“, – sakė A. Butkevičius lrytas. lt portalui.

Prašalietis2017-08-26 01:58

Technikos mokslų dr.Liudas Dambrauskas teigė: „Lietuvai reikalinga ne desovietizacija, o delandsbergizacija, kuri iš tikrųjų yra sovietizacijos tąsa, tik dar sparčiau ir platesniais mastais griaunanti Tautą ir žmogų!..“

Progresas2017-08-26 01:56

Uz Tvartoves Kreivio kampo, "Karvedys" Anuka tampo : "Va ten - sunauja,vaikeli. Pinigas jiems - viska gali! Uzuot pakore uz kampo - duos man renta prezidento! Paziurek i kirmelyna! Sitie - isbuciuos man klyna! Kiti butu pakabine, Na o sie - laizys sikine! Ir tave,jeigu klausysi,prezidentu padarysiu! Busi tu sunaujai sventas, Ubagai - mokes tau renta!"

tvartelio balsas2017-08-26 01:55

Sutarta su "Maxima" ir "Rimi". Pirkėjams su beretėmis perkant Kondensuota Pieną ir Batoną taikoma 50% Nuolaida! Kol Tvartelis stovės-Lietuva klestės!

O2017-08-26 01:54

pranckietis lai gydosi kol dar nevėlu, nes jei susirgs konservuotų grybų liga niekas nepadės. tokio brudo kaip jis, reikia gerai paieškoti.

Visiškai teisingai!2017-08-26 01:51

Juk Konstitucinis teismas jau isaiskino ,kad "Atkuriamojo seimo vadovo statusas neatitinka Prezidento statuso".Tai kas dar neaisku? Ir penkiu metu vaikui tai butu aisku,o musu padlaizunams valdzioje ir komentaruose vis neaisku. "Ir sviesa,ir tiesa mus zingsnius telydi..."

Jo2017-08-26 01:49

Tai , kad ponulis V.Landsbergis 2 kartus kandidatavo prezidento rinkimuose ir tauta jo neišrinko, nieko nereiškia??? O gimtadienio proga, kažkoks ,,proto bokštas,, sugalvojo dovanoti titulus bei privilegijas. Tai gal kas nors gali pasakyti į kokią santvarką čia mes linkstam?

Antanas2017-08-26 01:48

Jei pagal Pranckiečio samprotavimus JIS Valsybės galva, tai kodėl Laisvos Valstybės VYTĮ iškeitė į rusišką neužmirštuolę? Tą patį Seime pademonstravo ir Bažnyčios "galva" arkivyskupas S. Tamkevičius. Tad už VYTIES išdavystes manau ne pagarba o tik didelė atgaila prieš TAUTĄ.Arba pagal Pranskiečio samprotavimus,tai manau, kad Lietuvoje toks blūdas, kad nežinai kas Dievas, o kas Judas?

Valstybės Vadovas2017-08-26 01:47

visada buvo Brazauskas. Lensbergis tik snargliavosi aplinkui ir šnypstė...

Sakau2017-08-26 01:44

Kuo toliau nuo to brudo Lansbergio ir oras taps švaresnis.

CINIKAS2017-08-26 01:43

rūpestingas senelis :) jaučia, kad greitai teks kanopas užverst, tai stengiasi būsimas laidotuvių išlaidas suverst ant mokesčių mokėtojų pečių, kad Anūkėliui nereikėtų patuštint piniginės :))

Nu jo...2017-08-26 01:42

Sunaikino valstybę ir nepasidalina garbės, kas prisidirbo daugiausia. Išmirštanti Lietuva praeina senatvės stadiją: Parduotuvių kasininkes ir automobilių vairuotojus jau pakeičia robotai. Kodėl apie kasininkes ir vairuotojus rašau? Nes šiandien tokiais darbais dauguma Lietuvoje uždirba duoną. Ateities darbuotojams reikia išsilavinimo. Žmonių su išsilavinimu skaičius Lietuvoje katastrofiškai greitai mažėja. Šiemet stojantieji į aukštasias mokyklas iš viso sudarė 21 tūkst. 448 studijų sutartis, pernai jų buvo 23 tūkst. 663. Skirtumas yra 2 tūkst. 215 studentų. Jei taip ir toliau tvarkomės Lietuvoje, tai po dešimt metų nelieka nė vieno studento Lietuvoje. Darbo jėga pradeda dar greičiau senti. Ore pakimba mirties kvapas, kuris visada atsiranda ten, kur gyvena žmonės, nelaikantys šlapimo. Daugiau apie tai - vis guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

huuu2017-08-26 01:37

jeigu buvo pulkininkas,tai megali vadintis generolu...che,che,che

muuu2017-08-26 01:31

volodko,tai tikras kokolas/.kas tarnavo cccp kariuomeneje prisimena juos...

Prašalietis2017-08-26 01:29

Nebuvo Lietuvos istorijoje ir bet kurioje kitoje pasaulio valstybėje tautinio veikėjo taip iš vidaus suvokusio tautinio Šū..do prasmę iš vidaus, kaip"dovanotas"tautai šiandienos"simbolis"V.Lansberbis.

To "Barada iz vaty"2017-08-26 01:27

O mūsų nuomonės apie vienas kitą stebėtinai panašios...

Siūloma V.Landsbergio gimtadienį paskelbti šventa diena2017-08-26 01:23

Seimo narys „tvarkietis“ Petras Gražulis siūlo paskelbti „spalio 18-ąją atmintina Prezidento Vytauto Landsbergio diena“. Jis taip pat siūlo, kad ši diena būtų nedarbo diena. Tai numatančius Atmintinų dienų įstatymo ir Darbo kodekso pakeitimus šis politikas įregistravo Seimo posėdžių sekretoriate. „Pastaruoju metu Seimo pirmininkas iškėlė klausimą dėl Vytauto Landsbergio jubiliejaus įprasminimo, suteikiant minėtam asmeniui prezidento statusą. Nors tauta net kelis kartus V. Landsbergio į prezidentus nerinko, jis nenuleido rankų dėl šio ypatingo statuso. Kaip rodo istoriniai faktai dėl Laisvės premijos, V. Landsbergis pasieks ir šį prezidento statusą suteikiantį tikslą. Toks atkaklus tikslo siekimas ir svarbus V. Landsbergio jubiliejus turi būti įprasmintas ne tik prezidento statusu, bet ir nedarbo diena Lietuvos piliečiams, kurie turės progą švęsti kartu su vienu nepopuliariausių asmenų Lietuvoje“, - aiškinamajame rašte teigia P. Gražulis. Jis taip pat tvirtina, kad V. Landsbergis „yra Lietuvai brangus politikas, kurio išlaikymas kasmet mokesčių mokėtojams kainuoja 272 tūkst. eurų“. „Suteikus V. Landsbergiui prezidento statusą, minėta suma apsaugai bus pagaliau įteisinta ir politikai nebeturės dėl ko ginčytis“, - sako P. Gražulis. Konstitucinis Teismas dar 2002 metais yra paskelbęs, kad 1990-1992 metais dirbusios Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo pirmininko statusas nėra tapatus 1992 metais Konstitucijoje įtvirtinto prezidento - kaip valstybės vadovo - statusui.

Prašalietis2017-08-26 01:18

Ką apie visa tai mano pats V.Lansbergis.Iš jo"Santykis yra viskas":Šūdas yra faktas, todėl klaida būtų vengti šių santykių – apeiti, neliesti ir neuostyti. Vadinti šūdą tik slapyvardžiais. Manoma, kad šūdas nuo to tik dar labiau šūdėtų.

Senis Šaltis2017-08-26 01:08

121. V. Ladas, ar reiktų vadinti jonu, gal geriau jau nekomentuok.

Nu jo...2017-08-26 00:51

Debilai. Neturiu ko daugiau pakomentuoti.

U-22017-08-26 00:35

Net nepasitares su savo kolchozo pirmininku, V. Pranckietis nutare ysidarbinti Tvartelyje, zootechniku...

V. Ladas2017-08-26 00:29

Reikia prisiminti, kad AMB laimėjus rinkimus, net maištas kilęs buvo, galimai siekiant pasodinti į valdžią šitą "simbolį". Įdomu, kas tą agronomą "kusina" tokias idėjas skleisti? Ar jis derino jas su koalicija? R. Karbauskis viešai abejoja, ar koalicija priims tą siūlymą. Tai šiek tiek ją reabilituoja. Bet gali neatlaikyti, juk tikriausiai vyksta nematomas spaudimas, gal šantažas?

che2017-08-26 00:29

tokie žmonės tai dievo bausmė tautai

O as2017-08-26 00:24

siulau nesitycioti is konstitucijos.

Mindaugas2017-08-26 00:08

siulau nesitycioti nei is pranskiecio nei is lanzbergio

kokie dalykai2017-08-26 00:01

Ne veltui Lietuvos ryto zurnalistai ciokino Ispanijoje turtus .Iki kur net takelis atvede . Gerai , kad niekas neateme turtu , nes dabar siaucia pavojingai turto prievartavimo saika .

taip2017-08-26 00:01

tuscia vieta ir valstieciu partija.Balsavome uz valstiecius,o jie pasirodo"slaptieji"konservatoriai.

ceslovas2017-08-26 00:01

O as manaiu, kad prezidentas renkamas Lietuvoje, o pasirodo, kad sauleje nevisprociu ruosiasi nusizengiant Konstitucijai paskirti nukriosusi sena ozy prezidentu.

žopa2017-08-25 23:52

Tik Lietuvoje gali gimti ir gyventi tokie asilai,kaip Landsbergis.

va2017-08-25 23:43

Pranskiečio tai dabar visiškai negerbiu, tuščia vieta.

L. prezidentu?2017-08-25 23:40

ne, ne ir dar daug kartų ne , neee...

trumpai2017-08-25 23:20

Buvęs Krašto apsaugos generalinis direktorius, vėliau – Krašto apsaugos ministras Audrius Butkevičius tikina 1992 metais buvęs tarp tų, kurie siūlė V. Landsbergiui skelbti jį Lietuvos prezidentu be jokių rinkimų – kaip Esijoje, bet šis esą atsisakęs ir paskelbęs priešlaikinius rinkimus. A. Butkevičiaus manymu, jau vien tai įrodo, kad V. Landsbergis nesijautė valstybės vadovas. REKLAMA „Teiginys, kad V. Landsbergis buvo faktiškasis valstybės vadovas, neatitinka tiesos. 1990-ųjų kovo 11–ąją mes atkūrėme parlamentinę valstybę, kurią valdė Vyriausybė, o Vyriausybei tuo metu vadovavo Kazimira Prunskienė“, - lrytas. lt teigė 56-erių Audrius Butkevičius, šiuo metu – privatus politinis konsultantas užsienio valstybėse.

merf2017-08-25 23:17

o pono ožio, tvartelio prezidento titulas netenkina..?

alius2017-08-25 22:23

Ar greitai išgirsime gerają naujieną:valstiečių ir konservatorių partijos praneša apie susijungimą ir bendrą darbą vardan tos...

alius2017-08-25 22:21

Kažko nuojauta sako,kad balsuojant 100 proc.už,prieš, susilaikiusių nebus.

alius>tikras patriotas2017-08-25 22:07

"Tik nuslavus Rusijai tarnaujancius komunistus nuo Lietuvos, mes gyvensim kaip belgai ar svedai",o tave paskirtume imperatorium,kalifu ir ajatola viename asmenyje.

alius>Svajone2017-08-25 21:53

O iš kur tu žinai,kad"Visa tikra Lietuva neabejoja tokio sprendimo butinumu"?Kas tau Conchita Wurst į ausį pašnabždėjo ar jūs savo LGBT būrelio susirinkime nustatėte?

Komentatorius2017-08-25 21:43

Didžiausia nesamonė, kad "KGB kompromitavo Landsbergį". Niekada to nebuvo. KGB visą laiką rėmė V.Landsbergį ir juo rūpinosi.

sc2017-08-25 21:26

youtube.com/watch?v=lA2yK6L3fuA ///Закон есть закон (1958)//// Daryk kas teisinga , tai bus ir naudinga....... tegu valstieciai su ISTATYMU LIEKA, su KONSTITUCIJA, o ne su savo interpretacijosm... !

nuomonė2017-08-25 21:14

LŽŪA jau seniai buvo sakoma "eik tu, agronome". Per daugelį metų "agronomas" reiškia tą patį-nepasikeitė. Nebūčiau patikėjusi, kad iki tokio nusirito???

Na2017-08-25 21:12

Susimetė pernai beretiniai ant premijos, kaip kompensaciją už negautą "Auštrevičiaus". Šiemet gavęs "Laisvės", "Širdies" turbūt grąžino, sąžinės etalonas. Gali būti beretinių valdovu, imperatoriumi, prezidentu, karaliumi. Tie, galimai, kasmet ant premijos susimes, organų pavadinimų dar daug liko. Tik tegul nelenda tautai į akis, "prezidentas", atsiprašant. Nenusipirks ramaus gyvenimo valstiečiai, eilinį kartą nusileidę, turėjo jau pasimokyti. Turėtų pagaliau apsispręsti, ar kartu su tauta, ar su propesoriumi lieka.

sc2017-08-25 21:12

youtube.com/watch?v=BFZUwqlLNms ///Дядя Адольф, по прозвищу Фюрер (1978)/// PATVORINIU ir SUNAUJOS prezidentu- jam butu buti , per didele garbe :)

Yra2017-08-25 20:58

Yra visokių prezidentų.Pvz. šunaujos...

skorpe2017-08-25 20:55

Landsbergio pripazinimas prezidentu pasauliui butu zenklas, kad Lietuvoje VISISKA ANARHIJA... laaabai idomu kaip pakomentuos TOKI REISKINItikrosios DEMOKRATINES VALSTYBES :) :) :) ? Manau tai bus dar vienas zingsnis i EUROPOS SAJUNGOS ZLUGDYMA :) nes tokios sajungos su tokiais papuasais niekas nenores :)

Svajone2017-08-25 20:53

Visa tikra Lietuva neabejoja tokio sprendimo butinumu, norint atkurti istorini teisinguma. Kremliaus praplautu smegenu savininkams - bekite i savo Rusija, tarnaukite Putinui, bet palikite ramybeje Lietuva ir Landsbergi. Ciulpkite Putino kaulus ir dziaukites, vatinukai, o Lietuva toliau eis i prieki.

Mergele su dalgeliu ant peties2017-08-25 20:52

Vytukai.labai greit dvesi,nekurk globaliniu planu...patikek manim,laabai greitai bus svente Lietuvoje :)

O tautos nuomonė neįdomi, nereikia išgirsti?2017-08-25 20:50

Prezidentai renkami tautos. Landsbergis nebuvo rinktas ir čia taškas. Galima per artimiausius rinkimus, 2019.05. prezidento rinkimai, žmonėms pateikti ir Landsbergio klausimą. kaip žmonės pasakys taip ir bus.

skorpe2017-08-25 20:46

83 PATRIOTUI//Landsbergio pripazinimas prezidentu pasauliui butu zenklas, kad Putino dienos suskaiciuotos.////////////// p a s i g y d y t u m, TU PATRIOTAS!!! :)

Buvo kaip buvo, kam istoriją keisti?2017-08-25 20:45

Lietuvoje prezidentus renka žmonės. Tad nereikia kelti klausimą ta tema ir istorija buvo ir yra bei nereikia atbuline data priimti įstatymus. Žmonės įvertino ir įvertina kas vyksta. Geriau valdžia pagalvotų apie padorumą, o ne visokie susitarimai dėl kažko.

Vytas2017-08-25 20:44

Nesutikti su seimo pirmininko teigimu, kad V. Landsbergis yra simbolis, sutinku. Tik visai simbolis visai kitoks. Tai simbolis dviveidystės, simbolis savanaudiškumo, simbolis piktnaudžiavimo valdžia. Tai KGB statytinis Lietuvoje. Tai neįvykęs "prezidentas", nes lietuviai teisingai įvertino jo charakterį. Lietuvių liaudies patarlė skelbia: ne veltui Dievas nedavė ragų kiaulei. Pavojinga tokiems žmonėms duoti valdžią. Tai, ką turime šiandien Lietuvoje, tik patvirtina šią nuostatą. O p. Pranckiečiui galėčiau tik paklausti, kad gal Landsbergiui suteikti ne valstybės vadovo, o Dievo vietininko Lietuvoje titulą? Ir priminti, kad jokio atkuriamojo seimo Lietuvoje nebuvo. Tai Landsbergio ir kompanijos išmislas, siekiant suteikti Landsbergio asmenybei prezidentines privilegijas. Gėda, seimo pirmininke!

SC2017-08-25 20:43

jis jau pavadintas - lanzbergiu :) :) :) ... lENINAS IRGI IS l RAIDES :) :) :)

Mano Nuomonė2017-08-25 20:43

Paklauskit Lietuvos žmonių, ar jie nori pripažinti Landsbergį savo prezidentu. Manau konservai nemaloniai būtų nustebinti.

skorpe2017-08-25 20:42

Pala pala , dar GIMTADIENIS lanzbiergio BUS paskelbtas SVENTE- galesim palei tvoras ta dienA laisvai pasivaikcioti su LANZBIERGIO PLAKATAIS :) dagyvenom !!!

skorpe2017-08-25 20:40

youtube.com/watch?v=aANqvVuW8zQ ///Три толстяка (1966)////////////////////////STORULIU PARTIJA :) ir STORULIU prezidentas :)

LAIMA2017-08-25 20:38

TAI TADA IR K. BRAZAUSKIENĘ PRIPAŽINKIT KAIP PREZIDENTO NAŠLĘ IR JA PASIRŪPINKIT, PONE PRANCKIETI.

Niekaip nesuprantu pranckiecio2017-08-25 20:36

agranome pranckieti,susikišk tą dovaną sau į sufinę ir nešiokis debile. Ramūnai, laikas tą pranckietį pasodint ant paprastos kėdutės,jau nebesupranta dėl ko jisai seime,ir kam turi dirbt,gana tų išsdirbinėjimu,juk nesenai prastumė oŽIUI lenino premiją,sulauksim kai tas durnelis skelbs šventuju KGB-pistų agentą.

gytis2017-08-25 20:35

karbauskis dar jaunas politikas, karstakosis, nusiramins ir pritars pranckieciui, nes jei landsbergio neisrinks prezidentu apsijuoksim pries visa pasauli o rusija rankom plos. politika ne vaiku zaidimai, karbauskis dar tik mokosi

Milda D.2017-08-25 20:33

Man gerbiamas Landsbergis buvo ir liks Vilties Prezidentas. Jei komunistai neisrinks Landsbergiui Prezidento titulo, tai bus dar vienas irodymas, kad Maskva iki siol karaliauja musu zemeje. Salin rankas nuo Lietuvos, pakankamai jau prizudete Ukrainoje!

piktas2017-08-25 20:31

dievaži, ar mūsų valdžia gyvena 'paralėliniame' pasaulyje? Nesprendžia rimtų problemų - kaip mažinti skurdą ir pan., o diskutuoja dėl mėgintuvėlių, alkoholio, dabar šios personos - nu suteikite jam visatos karaliaus titulą, o tai niekaip pas kūrėją nesusiruoš.

tikras patriotas2017-08-25 20:28

Lansbergiui suteikus prezidento statusa nueitu suniui ant uodegos visos KGB ir nomenklaturos pastangos kompromituojant Nepriklausomybes patriarcha. Kompromituojant Lansbergi i valdžia ilgiems metams atsisedo Brazauskiniai. Tik nuslavus Rusijai tarnaujancius komunistus nuo Lietuvos, mes gyvensim kaip belgai ar svedai. Landsbergio pripazinimas prezidentu pasauliui butu zenklas, kad Putino dienos suskaiciuotos.

ozkele2017-08-25 20:22

o ka jei LANDSBERGI pavadinti marsalu? gal jam dar labiau patiktu toks titulas? visa degutieniu ir kubiliu partija reikia tituluoti kazkaip, ka cia viena zmogeli

592017-08-25 20:11

Supuvusio elito prezidentas.. Tauta jam garbes nesuteike..

SC2017-08-25 20:08

...ir susijusioms garantijoms Vytautui Landsbergiui, pirmam Lietuvos faktiniam .... /// JUOKESI, kad sovietai PIKTNAUDZIAVO GARANTIJOMIS , o dabar ... PATYS !!! :(

skorpe2017-08-25 20:05

Seimas renews discussion about granting president's status to Landsbergis ===Parlamentas atnaujina diskusijas dėl prezidento statuso suteikimo Landsbergui/// DELFI :) /// A new attempt will be made to grant the status of a former president and associated guarantees to Vytautas Landsbergis, Lithuania's first factual post-Soviet leader who held the post of the speaker of the Supreme Council–Reconstituent Seimas. ===Naujas bandymas bus suteiktas buvusio prezidento statusui ir susijusioms garantijoms Vytautui Landsbergiui, pirmam Lietuvos faktiniam posovietiniam lyderiui, kuris užėmė Aukščiausiosios Tarybos-Atkuriamojo Seimo pirmininko pareigas. ///// sekantis tekstas susilieja... idomu, ka raso DELFIS uzsienieciams - MUMS NERODO ?!

skorpe2017-08-25 19:55

Apie Gulbiną, visų muzikuojančių, šokančių ir dainuojančių Vilniaus menininkų „kuratorių“ su KGB leitenanto, vėliau ir majoro, antpečiais pasakojamos istorijos yra tapusios vyresniosios kartos Vilniaus menininkų tautosaka. Pavyzdžiui, jei Gulbinas važiuodavo drauge traukiniu į gastroles, dėl ataskaitų palankumo patys garsiausi Lietuvos tenorai ir sopranai su juo broliaudavosi visą kelią... Jam dainuodavo, drauge gerdavo. Gulbinui, kiek jį pažįstu, turėjo patikti, kad pasaulinį vardą turintys menininkai jam rodo išskirtinį dėmesį. Suprask, kiekvienam talentui yra stogas su KGB majoro antsiuvais. Tačiau kai pradėjau aktyviau reikštis kaip žurnalistė, Gulbino saulelė jau buvo vakarop. Poreikis atsigerti liko, o štai žvaigždžių dėmesys atslūgo. KGB majoras pats piršdavosi į kompaniją dabar jau politikams, žurnalistams vis siūlydamas papasakoti pikantiškų istorijų apie buvusius ganomuosius, kurių atsivertimas į didelius nepriklausomos Lietuvos patriotus jį linksmino. Labiausiai jis mėgdavo pasakoti apie bendravimą su Valstybinės konservatorijos profesoriumi Landsbergiu, o ypač su jo žmona – Operos ir baleto teatro akompaniatore Gražina Ručyte. Apie ją tuomet žurnalistai žinojo mažai. Tik kartais kaip anekdotą pasakodavo, kokia griežta būdavusi savo vyrui. Žinoma, kol profesorius nenuėjo į valdžią. „Vytuk, cigaretę...“ – velionis Algis Žukas, žurnalistas, šitą frazę pasakydavo kaskart, kai Landsbergis parlamente imdavo rodyti valdžią. Ta frazė neva iliustruodavo pirmosios valstybės poros santykius sovietmečiu. Cigaretės būdavusios būtinai „TU-134“, sovietinio keleivinio lėktuvo markės pavadinimo. Landsbergiai sovietmečiu buvo dideli keliauninkai – Prancūzija, Australija, Indija jiems buvo pasiekiama taip pat kaip visiems likusiems – sovietinis Taškentas. (... ) Istorija man žinoma. Netrukus Gulbinas eis pas Zvezdenkovą ir tremtinei Ručytei prasivers geležinė Sovietijos uždanga į Australiją... 99,9 proc. Sovietų Sąjungos gyventojų sąmonėje Australija, Amerika, Prancūzija buvo tokios pat nepasiekiamos kaip Alisos stebuklų šalis anapus veidrodžio. Rusiškai – „zazerkalje“, pasaulis už veidrodžio atspindžio. Ar jis išvis yra? Landsbergiai turėjo galių į tą pasaulį įžengti. Posovietiniam žmogui, kuris kasdien interneto portaluose mato kelionių agentūrų reklamas, Landsbergių kelionių geografija nedarys įspūdžio. Dabar jau tik turėk už ką. Tuomet vien pinigų neužteko. Ištisos kartos gimė, užaugo ir mirė taip ir negavusios įsitikinti, kad gyvybė už geležinės uždangos egzistuoja. Ten pasiganyti būdavo išleidžiama nenoriai, ir tik įrodžius lojalumą bei sovietinių pažiūrų tvirtumą. Mano mėlynajame lagamine buvo toks dokumentas, kuriame išvardytos Gražinos ir Vytauto Landsbergių, senolio Žemkalnio kelionės sovietmečiu. Daugybė kelionių: į Lenkiją, Čekiją, Vokietiją, Australiją, Angliją, Indiją... Jie patys surašinėjo savo maršrutus visokiose anketose – jas radau prie įslaptintų dokumentų, pagrindžiančių būtinybę jiems skirti dar daugiau sovietinių privilegijų. Garbės vardai ir mokslo laipsniai, garantuojantys didesnes algas ar pensijas. /// Visa tai zinant - kam ateitu mintis ji pakrikstyti Prezidentu ir dar atbuline data, be pilieciu rinkimo ???

skorpe2017-08-25 19:49

Skandalą sukėlusi žurnalistės Rūtos Janutienės knyga „Dinastija. Landsbergių išgyvenimo istorija“, išleista rekordiniu Lietuvai 16 000 egzempliorių tiražu, jau išnyko iš knygynų lentynų. Kas sukėlė tokį susidomėjimą, kodėl skaitytojai knygynuose susirašydavo į eiles, kad atėjus naujai knygų siuntai, būtų tikri, jog ją gaus? Knygos autorė sako, kad jai pačiai buvo netikėtas toks knygos populiarumas. „Manyčiau, kad kalčiausias čia pats Vytautas Landsbergis, kurio patriotinis šventeiviškumas labai kontrastavo su jo sovietmečio gyvenimu, kai jis buvo gerai prisitaikęs, patogiai įsitaisęs ir valdžios popinamas.“ R. Janutienė spėja, kad daug prie knygos populiarumo prisidėjo ir tai, kad Landsbergiai, nepaisydami gyvų jų gyvenimo liudininkų, gana įžūliai kraipė tikruosius savo biografijų faktus, labiausiai – nutylėdami tai, kas svarbu. „Pavyzdžiui, niekada nebuvo sąžiningai papasakota V. Landsbergio-Žemkalnio grįžimo iš Australijos A. Sniečkaus asmeninėn globon epopėja“, – svarsto R. Janutienė. Jūsų dėmesiui – įdomiausios šios istorinės knygos ištraukos. REKLAMAKas bus, kai mirs Landsbergis? ///// Pranckietis , su sitais nuotraukoje--- TURETU perskaityti sita knyga, man patiko :)

Turbūt2017-08-25 19:48

Jei nežinai, pasiklausk tautos, paaiškins, kokia jis dovana.

Šiaip klausiu2017-08-25 19:46

Pagrindinės problemos išspręstos, liko Lansbergis. Įdomu kiek reikės dešimtmečių kol išnyks homo - sovietikai?

Nuomone2017-08-25 19:44

Prezidentu negali buti zmogus,kuris Lietuvos zmones pavadino SUNAUJA. Jis net neturi teises buti lietuvis.

U-22017-08-25 19:36

"LTSR nusipelnęs meno veikėjas, du kartus LTSR valstybinės premijos laureatas, butas Žvėryne, spec. privilegijos, kelionės po kapitalistines šalis, o ir pedagoginis profesoriaus vardas ( dėstė Marksizmą - Leninizmą) be daktarinės disertacijos apgynimo – tai vis vaisiai iš tos pasirinktos krypties"(V. Andriukaitis).

Dzukas > 23. Daina2017-08-25 19:22

Nuliudinsiu jus... Lansbirbis yra stabas tik Lietuvos senmergem ir davatkom. Pasaulis net pavardes tokios nezino. Putinui visiskai px... kas vyksta durnyne. Tiesa, norejau paklausti - Gal ka praleidau? Nuo kada Putinas Lietuvos seimo narys, kad jam tai turi buti idomu ir dar priesintis kazkokiai nesamonei? :DDD

skorpe2017-08-25 19:17

skaitykit laisva laikrasti.... man patiko :)

skorpe2017-08-25 19:10

o antzmogis tai = laaaabai zmogiskas ??? :) :)

yel“l“ow submarine to 68. To skorpe2017-08-25 19:01

antžmogis, tipo Nyčės “išradimas“ (Übermensch/) visada turėjo ir turės neigiamą prasmę - tai tam tikras fašisto/nacisto analogas - t.y. besąlygiškai iškeliantis save virš visų ir pretenduojantis į dievo vaidmenį ..., - taip kad skorpe čia ne prie ko :)

To skorpe2017-08-25 18:45

Norėjote pasakyti - nežmoniška. Nes antžmogiška yra daugiau nei žmogiška.

skorpe2017-08-25 18:44

Šitaip turėtų būti įprasmintas V. Landsbergio 85-asis jubiliejus. Nors tauta net kelis kartus V. Landsbergio į Prezidentus nerinko, tačiau jis nenuleido rankų dėl šio ypatingo statuso. Kaip rodo istoriniai faktai dėl Laisvės premijos skyrimo, V. Landsbergis pasieks ir šį, Prezidento statusą suteikiantį tikslą. Mano nuomone, toks atkaklus tikslo siekimas ir svarbus V. Landsbergio jubiliejus turi būti įprasmintas ne tik Prezidento statusu, bet ir nedarbo diena Lietuvos piliečiams, kurie turės progą švęsti kartu su vienu nepopuliariausių asmenų Lietuvoje. Kadangi, V. Landsbergis yra Lietuvai brangus politikas, kurio išlaikymas kasmet mokesčių mokėtojams kainuoja 272 tūkst. eurų, suteikus minėtam asmeniui Prezidento statusą, beveik milijoną litų per metus siekianti suma apsaugai bus pagaliau įteisinta ir politikai nebeturės dėl ko ginčytis. Ta proga šiandien užregistravau dvi įstatymų pataisas (Darbo kodekso ir Atmintinų dienų įstatymo), kurias priėmus, kasmet spalio 18 d. lietuviai (per V. Landsbergio gimtadienį) galėtų neiti į darbą ir švęsti prezidento V. Landsbergio dieną. Juk garbės niekada nebus per daug... PRANEŠIMĄ PASKELBĖ : SAULĖ EGLĖ TREMBO, LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO KANCELIARIJA//////////////// apsivemsiu .....

skorpe2017-08-25 18:40

youtube.com/watch?v=lTiM9wty3DY&feature=youtu.be&app=desktop ////INIT TV ŽINIOS 2017-08-21 ====MILICINE VALSTYBE ...anra Grybauskaites prezidientavinimo kadensija :( laaaabai blogai !!! Jau nekalbant apie Drasiaus ir Mergaites NESIMA!!!!

skorpe2017-08-25 18:35

PREZIDENTAS tipo= sedi studijoje ir sako...nu ka tie kurie isvaziavo , he he , auksiniu karstu , he he ........ jus juokaujat!!!!!! Cia toks Prezidento mastymas????? Cia tokios frazes besirupinant zmonemis????.... cia yra antzmogiska!!!!

V. Ladas2017-08-25 18:32

Na, nenori tie (politiškai)žalieji "valstiečiai" patekti į Seimą antrą kartą gyvenime: daro viską, kad grįžtų prie žagrės ir nueitų politinėn užmarštin. Bent jau Pranskietis to nenori. Kitaip, kam tas knisimasis praeityje, vėlimasis į nevienprasmius dalykus? Arba, kas jį spaudžia taip mušti sau ir valdančiai partijai per reitingus?

Valstiečiai“ nori Vytautą Landsbergį paskelbti šventuoju, nors jo vieta jau labai seniai – kalėjime2017-08-25 18:30

štai tokiu pavadinimu yra puikus straipsnis laisvamelaikrastyje.

skorpe2017-08-25 18:29

SLYKSTU...kas darosi!!!!!!

s2017-08-25 18:28

IR NEJAUGI NEATSIRAS NE VIENO LIETUVOJE SVEIKO PROTO, kuris PASAKYS, kad balkoneli- nesvaik!!!

SC2017-08-25 18:26

Jeigu sitas CYRKAS atbuline data, be zmoniu RINKIMO IVYKS! BUS DIDELE DIDELE GEDA < KADA REIKES SITA NETEISETA VARDO suteikima = PAGAL KONSTITUCIJA ANULIUOTI..... tegu pasivadina ... vistiek viena grazia diena , ISTORIJA pavadins visus TIKRAISIAIS VARDAIS.

skorpe2017-08-25 18:21

Pasak V. Pranckiečio „yra neteisinga iki šiol nepripažinti to, ką žmonės puikiai supranta, kad profesorius V. Landsbergis buvo šalies vadovas“. ==============as atsimenu , koks buvo Lanzbiergio nepasitenkinimas, kada ne ji , o GERB. Brazauska isrinko PREZIDENTU... trulikuose net maciau plakatus = musu prezidentas Lanzbergis1+++ kad ji kur, jis kaip kokia pavydi mergele, jau eile metu pavydi BRAZAUSKUI, ir kitiems... JEIGU jau skelbia , kad taip MYLI LIETUVA - Tai koks skyrtumas , ar tu slavejas , ar Karalius = MYLEK ir tiek.... bet sitas po teismus mirusius zmones tasantis tipo- PREZIDENTAS, neturi mano nuomone, nei GARBES , nei SAZINES!!!

skorpe2017-08-25 18:17

TAIGI - RENKA PILIECIAI..... o ne kazkokie seimunai susirinks ir nutars !!!??? JUOKAUJAT???

SC2017-08-25 18:16

Prezidentą rinksime penktą kartą 1990 m. Lietuvai atkūrus nepriklausomybę, prezidentą rinksime penktą kartą. Pirmuoju atkurtos valstybės vadovu 1993 m. buvo išrinktas Algirdas Mykolas Brazauskas, 1997 m. prezidentu tapo V. Adamkus, 2002 m. valstybės vairą perėmė Rolandas Paksas, kuris įpusėjus kadencijai nuo pareigų buvo nušalintas apkaltos tvarka. Tai lėmė, kad 2004 m. balandį-liepą prezidento pareigas laikinai ėjo Artūras Paulauskas, mat, remiantis Konstitucija, pavaduoti prezidentą gali tik Seimo pirmininkas. Tų pačių metų birželį Lietuvoje buvo organizuoti neeiliniai prezidento rinkimai, kuriuose nugalėjo V. Adamkus. Tarpukario Lietuvoje valstybės vairą į savo rankas buvo gavę 3 prezidentai – Aleksandras Stulginskis, Kazys Grinius bei Antanas Smetona, kuris šias pareigas ėjo dukart – vieną kartą laikinai, antrą kartą po perversmo. Valstybės vadovu, kuris faktiškai ėjo prezidento pareigas jau okupuotoje Lietuvoje, neseniai pripažintas Lietuvos laisvės kovos sąjūdžio (LLKS) tarybos prezidiumo pirmininkas, partizanų vadovas Jonas Žemaitis-Vytautas.

SC2017-08-25 18:15

Balsavimas rinkimuose Prezidentas gali būti išrenkamas arba pirmame, arba antrame ture. Gegužės 17 d. Lietuvoje organizuojamas pirmas prezidento rinkimų turas – jame šalies vadovas bus išrinktas, jeigu už vieną iš kandidatų balsuos ne mažiau nei 1/2 visų rinkimuose dalyvavusių rinkėjų balsų, o iš viso prie balsadėžių turi ateiti ne mažiau nei 1/2 visų Lietuvos rinkėjų. Kai rinkimuose dalyvauja mažiau nei ½ visų Lietuvos rinkėjų, tuomet išrinktu laikomas tas kandidatas, kuris gavo daugiausia, bet ne mažiau nei 1/3 visų rinkėjų balsų. Jeigu šios sąlygos nebus patenkintos, tuomet birželio 7 d. , kartu su rinkimais į Europos Parlamentą (EP), bus organizuojamas antrasis prezidento rinkimų turas. Antrajame ture dalyvauja tik 2 daugiausia balsų anksčiau surinkę asmenys – išrenkamas tas, kuris surenka daugiau balsų. Balsuoti rinkimuose gali tik 18 metų sulaukę Lietuvos piliečiai, kurie nėra teismo pripažinti neveiksniais.

SC2017-08-25 18:14

Dėl reikalavimų kandidatams kartais ginčijamasi Nors visos kandidatams keliamos sąlygos surašytos Konstitucijoje bei įstatymuose, tačiau kartais reikalavimai asmeniui, kuris gali būti keliamas prezidentu, interpretuojami skirtingai. Kaip žinoma, 1997 m. kilo neaiškumų, ar iš JAV parvykęs aplinkosaugininkas Valdas Adamkus išties atitinka reikalavimą pastaruosius 3 metus gyventi Lietuvoje, mat pretendentas dalyvauti rinkimuose formaliai buvo registruotas Šiauliuose, tačiau viešai buvo žinoma, kad gyveno JAV. Kilus ginčui, leisti ar neleisti V. Adamkui dalyvauti rinkimuose, buvo kreiptasi į teismą, kuris, remdamasis registracijos Šiauliuose faktu, priėmė aplinkosaugininkui palankų sprendimą. Viešai juokauta, kad Šiauliuose „gyveno“ V. Adamkaus šlepetės, todėl istorija buvo praminta V. Adamkaus „šlepečių byla“. Formalūs reikalavimai skirtingai interpretuoti registruojant pretendentus varžytis dėl prezidento posto ir šiais metais, mat svarstyta, ar rinkimuose gali dalyvauti Lietuvos lenkų rinkimų akcijos pirmininkas Valdemaras Tomaševkis, kuris turi vadinamąją Lenko kortą. Kaip jau buvo minėta, asmuo, kuris nori dalyvauti rinkimuose negali būti susijęs priesaika ar pasižadėjimu kitai valstybei. Paprastai tai reikšdavo, kad kandidatas į valstybės vadovus negali turėti jokios kitos valstybės pilietybės, tačiau praėjusių metų pabaigoje buvo suabejota, ar priesaikos užsienio šaliai nereiškia ir toks dokumentas kaip Lenko korta, kuri dalijama lenkų tautybės asmenims iš buvusios Sovietų Sąjungos teritorijos ir žymi asmens tautinę priklausomybę.

SC2017-08-25 18:13

Reikalavimai kandidatams Tapti kandidatu į prezidentus nėra taip lengva – tam reikia atitikti visus teisės aktuose numatytus reikalavimus. Visų pirma, prezidentu gali būti renkamas asmuo, kuris yra Lietuvos pilietis pagal kilmę, iki rinkimų dienos jis turi būti ne mažiau kaip pastaruosius 3 metus gyvenęs Lietuvoje, o iki rinkimų jam turi būti suėję 40 metų. Sąvoka „Lietuvos pilietis pagal kilmę“ interpretuojama taip, kad žmogus, kuris nori būti renkamas prezidentu, privalo turėti Lietuvos pasą ir kartu arba būti gimęs Lietuvoje, arba išlaikyti tautinę sąsają per tėvus – tokiu atveju vertinama, ar tėvai buvo Lietuvos piliečiai, ar jie gimę Lietuvoje. Konkretų sprendimą, ar asmuo gali būti laikomas Lietuvos piliečiu pagal kilmę, priima Vyriausioji rinkimų komisija (VRK). Prezidentu norinčiam tapti asmeniui keliami ir kiti reikalavimai: jis negali būti susijęs priesaika ar pasižadėjimu kitai valstybei, privalo būti atlikęs bausmę pagal teismo paskirtą nuosprendį bei negali būti teismo paskelbtas neveiksniu. Bandyti laimės valstybės vadovo rinkimuose negali ir asmuo, kuris šiukščiai sulaužė Konstituciją arba sulaužė priesaiką ir kurį Seimas apkaltos tvarka jau yra pašalinęs iš šio posto. Tačiau šie reikalavimai dar ne vieninteliai, mat visus juos atitinkantis žmogus dar turi įrodyti, kad turi bent dalies rinkėjų palaikymą ir atitinka kitus formalius reikalavimus. Be jau paminėtų reikalavimų, pretendentas užimti valstybės vadovo postą turi sumokėti 5-ių vidutinio mėnesio darbo užmokesčio dydžio užstatą (šiais metais tai sudaro 11,6 tūkst. Lt) ir surinkti ne mažiau nei 20 tūkst. jo kandidatūrą remiančių piliečių parašų. Svarbu pažymėti, kad kandidatus į prezidentus gali kelti ir politinės partijos, išsikelti savo kandidatūrą gali ir pats asmuo, kuris atitinka visas įstatymų keliamas sąlygas.

skorpe2017-08-25 18:11

O Lanzbergio fondai- tai nuo LIETUVOS ZMONIU pavogti pinigai... va ===o Patapo Lanzbiergio :(

skorpe2017-08-25 18:09

Siaip tai Prezidenta renka TAUTA.... bet Lanzbergis issirinks pats save ir savo subinlaiziams duos komanda tai parupinti.... ISTORIJA TO NEPAMIRS , o teisiskai - AR GALIMA PADYOTI I TEISMA UZ TOKIUS NETEISETUS SUTEIKINEJIMUS ?????????

>>>Daina2017-08-25 18:07

tamsta tik nusenusi ir jau su pasireiškiančiais Alzheimerio ligos požymiais moterėlė. Kaip galima garbinti žmogų, kuris šventą nepriklausomybės idėją pavertė afera ir jo įtakoje sukurta santvarka, baisesnė nei TSRS? Juk iš Lietuvos pabėgo trečdalis gyventojų, o dar tiek pat bėgtų jei galėtų! Tiek aukų nepareikalavo nei karas nei tremtis. Lietuvoje žmonės realiai bijo net menkiausių protesto formų, nes prievartos baudžiamasis aparatas juos tiesiog gali sunaikinti. Teisėsauga, policija ir kariuomenė - darniai palaiko valdančią viršūnėlę, o šie paramstyti JAV karo vanagų, kuriems čiabuvių žemėje reikia savų bazių ir poligono galimam ateities karui su Rusija. Ir visa tai jie gauna per savo CŽV statytinius politiniame šalies elite.

trumpai2017-08-25 18:06

Truputis tiesos-.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/liko_skirtingose_barikadu_pusese/

skorpe2017-08-25 18:05

NU VA - rykavo rykavo is balkonelio, taip stiepesi- pagaliau ATBULINE DATA suteiks prezidento statusa....tik vistiek nei garbes nei ORUMO JAM TAI NEPARUPINS, kaip buvo......taip ir liks ! Nerodysim pirstais ir nevadinsim epitetais, nes per daug garbes is vis apie si ------ kalbeti.

aAlgirdas2017-08-25 17:59

patarlė - kuprotą tik grabas ištiesins, nuostabiai tinka po Landsbergio pasakymo

Ar tas pranckietis turi nors kiek savigarbos?2017-08-25 17:54

Manau neturi nei savigarbos, nei proto, tik kaip muiluotas šiužas lenda ten, kad poną pamaloninti. Tfu, na ir išsirinko valstiečiai fruktą, nejaugi ir jiems veidai neraudonuoja? Dabar jau tvirtai galima teigti, kad valstiečių-žaliųjų "gelbėtojų" partija sukurta kaip konservatnykų projektas Tautai akims dumti. Jau vien švarkelio prastūmimas viską pasako.

alius>Daina2017-08-25 17:47

Ir iš kur šita Baba-Jaga išlindo.Matyt šluotą susilaužė,kad tokia įniršusi,o tai šiais laikais remontas brangus.Kreipkis į propiesoriaus V.Lendsbergio fondą.Tikrai padės.Juk visiems padeda.

suldu2017-08-25 17:43

Tebunie, tie garbes ordinai, kai jie tik tiek ir tereiskia, taciau, kai su neuztarnautu statusu, zmogus dar gaus ir renta, privilegijas, tai jau kvepia korupcija,o ne pagerbimu uz nuopelnus. Butent Lanzbergis, tapes tarybos pirmininku, norejo iteisinti sovietine konstitucija,o ne lietuvos konstitucija. Lansbergis yra lietuvos isdavikas,o ne gelbetojas.

alius>Na2017-08-25 17:42

Žodžio pasakyti jie nebijojo.Vieni dėstė mokslinį komunizmą,kiti ugdė partinius kadrus partinėse mokyklose,dar kiti sėkmingai kilo karjeros laiptais KGB struktūrose,puošėsi gražiais tarybiniais ordinais,nusipelniusių veikėjų vardais,dalinosi valstybines premijas už ištikimybę partijos idealams.

yel“l“ow submarine to 33. Daina2017-08-25 17:37

reiktų suprasti, kad tamstelė neseniai iš maskvos, ir nerealiai išbadėjęs(usi) “laisvės“ ? :))))) - tik sekantį kartą, prieš viešai vartodama(s) tą žodį, susimąstyk, ar tikrai supranti, ką jis reiškia, nes panašu, kad tamstelei laisvė yra laisvė nuo mąstymo :()

kaunietis2017-08-25 17:37

Prisimenu ,kaip žmonės naktimis budėjo prie Seimo ,Vyriausybės ir televizijos bokšto. Pasirodo,Nepriklausomybę mums iškovojo V.Landsbergis .Būtų juokinga ,jei nebūtų graudu...

Na2017-08-25 17:33

..tie zmones yra beda!!!!!karjeristai...pirmieji saukliai buvo tie kuomet dar Sajudzio nebuvo.Tuo metu sie veikejai bijojo ir zodi viesai pasakyti......

yel“l“ow submarine to 33. Daina2017-08-25 17:31

tu, “irštvų“ eksperte, nepritrūksi moteriškų vardų ? - negi iš tikro manai, kad tuo pačiu vardu nuolat kartoti tą patį beretozoidinį briedą , ne kamilfo ? :)))

yel“l“ow submarine2017-08-25 17:26

įdomu kolūkiečių tarpe yra bent vienas protiškai apysveikis ir bent kažkuo besiskiriantis nuo konservatų ? - jei tikėt litchuanijos reitingais, suminis konservatų ir kolūkiečių reitingas yra apie 30 proc. ..., - šitai veršidei batai ...

senis2017-08-25 17:17

bukim realistai. Dedule realiai valde ir valdo Lietuva. Kazkada sis bardakas baigsis ir reikes is Dedules ir jo uzslaptintu kgbistu pareikalauti atsakomybes. Kodel viena is turtingiausiu valstybiu Europoje tapo juodziausia Ketvirto Reicho kolonija? Kur dingo rubliai? Aiskinti, kad jie nuvertejo ir isnyko, kvaila. Pinigai yra tik popierinis turto ivertinimas. Taigi is Lietuvos rusai jokio turto neateme, paliko ir visa visasajungini turta, tuo metu buvusi Lietuvoje. Isivedus lita santaupos turejo buti atstatytos pagal buvusia perkamaja galia. Klausimu kils labai daug, nespes atsakyti Lansbergis, atsakys jo chalujai, tame tarpe ir Pranckietis.

Senis Šaltis2017-08-25 17:13

Daina, o aš visada galvojau, kad žmonės iškovojo laisvę. O čia pasirodo vienas Lanzbergis. Su amžiumi pasirodo viskas ne taip, kaip galvojau anksčiau.

U-2 to 33. Daina2017-08-25 17:12

Su viskuo sutinku, Daina. Tavo nelaime yra tik tai, kad kartu su "tiesos zodziu", cia pasklido konservatnykiskai surugusios, senos p-zdos kvapas. Dazniau prauskis...

Nu jo... Dainai2017-08-25 17:05

Jow...Kokie mes galingi... Nuo mūsų net kalnas bėga... Nors šiaip manau, kad kalnas bėga iš durnyno, kurį kuriant, kupriukas muzikantas grojo vienu pirmųjų smuikų...

juokiuos iki asaru2017-08-25 17:01

nuo kada ozys yra simbolis :)

Daina2017-08-25 16:50

Labai gerai matosi, kaip po mano tiesos zodziu sujudo Kremliaus irstva, isitvirtinusi cia. Geda, nevertinate to, kuo kiekviena diena naudojates, laisve. Vaziuokite i Maskva ten ir gyvenkite, neniekinkite Lietuvos, taip kaip bandote suniekinti Vytauta Landsbergi. Gedimino kalnas susiguzia ir byra nuo tokiu jusu ispuoliu.

na2017-08-25 16:49

tą reikalą šiaip jau sprendžia tauta. Jei seimas nutars tą daryti, kitas seimas gali tą ir atimti. Klausimas - ar seimas neturi kitų reikalų.

Nu jo... 29-am2017-08-25 16:46

Aišku, kad laukia. Naujasis titulas bus bilietu prie vartų... :D

zuzis2017-08-25 16:43

Be abejo Daina teisi. Lietuva tikrai garsi dėl V. Landsbergio. ir net ne nuo 1990-ųjų, o nuo 1959-ųjų, kuomet LTSR vėliavą nešė jis išdidžiai.

Negaliu patikėti2017-08-25 16:31

Net velniai Tatos prie pragaro vartų nelaukia?...

vo tep2017-08-25 16:25

Lietuvai nuo tokiu pirsonu reikia saugotis kaip nuo bado maro...

U-22017-08-25 16:20

Viskas cia gerai. Tarp yvairiu satanistiniu sektu ir apokaliptiniu kultu, kuprotojo Ozio pauodegio buciavimas, taip isreiskiant istikimybe šetonui, buvo laikomas visai normaliu dalyku. Kas del didzio pokstininko V. Pranckiecio cia minimo "simbolio", tai milijonas lietuviu nuo nuo jo bego, kaip nuo mirties.

Egidijus Baltušis> daina2017-08-25 16:13

Daina, nepervertink savo mąstymo ir intelekto, kada pas pačią sifilio apimtos smegenys, nepiršk garsiai savo iliuzijų. Tavo pagrindinis ligos simptomas, kad Putinas priešinsis, čia kaip iš dainos -Koška brosila katiat, ėto Putin vinovat..... tu kaip akvariumo žuvelė, kur ėdi ten ir šiki...

tai Daina2017-08-25 16:11

aš suprantu, kad konservatnykų smegenys gerokai išdžiūvę, nes dažnas jų garbigo amžiaus. Landsbergiui dovana jau vien tai, kad jis iki šiol ne kalėjime už asmeninį indėlį į Mažeikių naftos aferą ir Lietuvos telekomą. Reikia nepamiršti, kad konservatnykų partija Seimo specialios komisijos pripažinta turėjusi ryšių su terorizmu įtariamais asmenimia, o toks tūlas Petrusevičius net buvo už ginklų prekybą ir gamybą nuteistas, bet sugrįžus į valdžią kubilui patyliukais paleistas. Savanorių maištas, tilto per Bražuolės upelį sprogdinimas, Juro Abromavičiaus susprogdinimas, geležinkelio bėgių varžtų išsukimas prieš atvykstant traukiniui Vilnius - Maskva - visa tai konservatnykų sumanytos provokacijos siekiant destabilizuoti padėti valstybėje ir niekas nevyko be senio žinios. Jei ir nusipelnė ko jis - tai viešai atsiprašęs būti amnestuotas.

Dzukas2017-08-25 16:06

Neisitikines, kad toks durnynas imanomas net kokioje nors Afrikos gentyje.

Daina2017-08-25 15:55

Lietuva pasaulyje garsi del Vytauto Landsbergio, o ne del komunistuojanciu socdemu ar panasiu Kremliaus tarnu. Landsbergis simbolizuoja Lietuva nuo Kovo 11. Brazauskas buvo komunistas. Zinoma, Putinas priesinsis tokio titulo suteikimui, agresija Ukrainoje, Moldovoje, Gruzijoje ta irodo. Imperines Rusijos ambicijos svieciasi per kilomentra, teroro kurstymas irgi zaidzia Maskvai naudinga zaidima. Analizuokime situacija ir pamatysime, kad Landsbergis ne tik vertas Laisves vardo, jis tolygus Lietuvai. Mastykime, ponai, o ne niekus kalbekime.

Gerausia2017-08-25 15:38

dovana, manyčiau, būtų padovanot tą Lietuvą jo anūkėliui.

Egidijus Baltušis2017-08-25 15:33

Šitie dvaro pataikūnai, šitą smirdančią šūdo kruvą ruošiasi apdovanoti, tegul tautos paklausia, ar turėjo šitas šūdo gabalas galimybę kada nors per 26 metus tapti rinkimuose Lietuvos vadovu? Jie sau tegu suteikia smirdančiam patriarchui buvusio vadovo regalijas, prieš tai tegul paklausia, ką šitas šūdo gabalas veikia pamaldų metu katalikiškoje katedroje išpažindamas judaizmą. Toks smirdantis niekšelis tesugeba tik apsimetinėti. Suteikčiau jam išdaviko sertifikatą kaip istorinį priminimą apie sugriautą mūsų šalį ir karo kurstymą.

Šposas2017-08-25 15:31

Per sekančius rinkimus tokie šposen šposen valstiečiams pasijaus manyčiau.

Va dabar laikysiu2017-08-25 15:24

valstiečius visiškais tautos priešais. Aš nežinau nei vienos valstybės pasaulyje, kur Prezidento titulas būtų suteiktas niekada neišrinktam žmogui. Jūs tik paklausykite iki ko nusiritome, kad kaip dovaną jubiliejaus proga, ruošia Lansbergiui Prezidento titulą! Totaliai sugrįžtame į Leonido Brežnevo laikus. O dar to "nusipelniusio" biografiją paskaitykite, ką ir kaip jis nuveikė priešindamas ir kiršindamas tarpusavyje lietuvių tautą, keldamas konfliktus su kaimynais ir tiesiog išstumdamas iš politikos buvusius bendražygius.

alius2017-08-25 15:10

Pagaliau bus įvertinti propiesoriaus žygdarbiai.Tik ar tinkamai?Valstybės vadovas,tokiam nusipelniusiam respublikai žmogui,aiškiai per mažai ir skamba,kaip pasityčiojimas.Suteikti Ciecoriaus titulą ir nemažiau.Tik taip galėsim pagerbti propiecoriaus išmintį,atliktus žygdarbius ir nenuilstamą rūpinimas tautos gerove,jos klestėjimu ir paprastu,eiliniu žmogumi.

Ne neabejoju, kad2017-08-25 14:58

Pranskietis nebuvo su Sajudziu, kovojo savus karus. Nebuvo Baltijos kelyje, nebus jo prie Auksciausios Tarybos - jei butu buves su Tauta, tai tokiu "dovaneliu" nereiketu dovanoti. Tai viena, o antra - Prezidento institucija atsirado su LR KONSTITUCIJA 1992 m. Tik nuo tu metu Tauta renka PREZIDENTA. RENKA, bet nedovanoja PAVADINIMA. .

> 13. Woland2017-08-25 14:43

Ir kas čia blogo? Geri pavyzdžiai užkrečiantys. Brežnevas buvo keliskart didvyriu, bus ir mūsų dukart, triskart Lietuvos valdovu. Kad tik jubiliejų būtų, o suteikiančių visada atsiras.

SSaulius2017-08-25 14:23

Pagal patriarchą-ne Tarybų,o sovietų sąjunga,-taigi jis buvo Aukščiausio sovieto pirmininkas.Be to -atkuriamojo seimo nebuvo-tai vėliau sugalvota(ko gero jo paties).Be to-Prezidentą renka visa Tauta....norėčiau dabar ne keiksmų savo adresu,o kontrargumentų,mieli koncervatoriai

Nu jo...2017-08-25 14:21

Jei Pranckietis kažką skolinosI iš kupriuko muzinkanto, tai tegu ir grąžina savo skolą pats. Prie ko čia visa likusi Lietuva? Gal siekiama, kad ir visa likusi Lietuva taip pat pareikalautų grąžinti skolą iš Lansbergių... ? :d

Woland2017-08-25 14:18

Kada šitaip it buldozeriu bandoma "prastūmti" - pradžioje vadinamą "Laisvės" premiją, dabar "titulą" - tai ko verti visi šitie atributai ir pats nominantas? Ir tai bandoma "prikabinti" prie Landsbergio-senojo jubiliejaus - it kažkada eilinis ordinas L.Brežnevui - kaip blizgutis. Na o Pranckiečio tokie ditirambai Landsbergiui - labai kompromituoja patį agro-profesorių. Kažin ar po to už jį balsuos taip, kaip prieš šio Seimo rinkimus.

karolis2017-08-25 14:14

Prezidenta renka TAUTA! Taskas!.Jokie seimai ,juolab Pranskietis negali !!! to daryti.Gerbkit Konstitucija ,tautos tarnai...

Koks jis valdovas2017-08-25 14:08

Jei jau norite atbuline data paskelbti valdovu tai organizuokite tautos referendumą, o šiaip tai mano nuomone kvepia pataikavimu ir apsišaukėliškumu. Pranskiečiui reiktų nusileist iš padebesų ant žemės

kaip panasu2017-08-25 14:06

pranckietis pirmas tatai laisvespremija pasiule, dabar dar giliau i atatinkama vieta lenda ,, siaip sau??? netikekim netikrais pranasais ,isduotai , parduotai , okupuotai , paniekintai ,isprievartautai , sukirsintai , apkvailintai , nuolankiu avinu , bei spygaujanciu karingu idiotu palata paversta lietuvelei sparcai ruosamas sahas ir matas ,, inykimas bei indenu likimas ,, greit tik duokim garo laidom galesim turistus linksmint ,, klanui jau visvien ,, tauta nieko nebereiskia ,, balsas nebegirdimas ,, vis dar mastantiem , pasiulymas , tiurma arba avino role ,, palaikant palana b vykdancio tik valdzia perimancio klano valdoma mase ,

deja2017-08-25 13:37

Kokiu tikslu Lietuvoje atgaivinamas susipriešinimas? Kiek mes dar skolingi Landsbergiui, ar neužtenka, kad anūko startui L raidę ištraukė panašiu būdu? Apgailėtini reikalai. Padlaižiavimas kaip viduramžiais. Žlugusios rinkėjų viltys, kad žalieji bus kitokie. Galiausiai Konstitucija Prezidentus pripažįsta tik išrinktus, o ne Pranckiečio privilegijomis apdovanojamus.

suprast2017-08-25 13:26

Tautos naikinimo simboliai ?

lyžtelėjo, kad net galva sulindo2017-08-25 13:24

šefas yra šefas.

Nu jo2017-08-25 13:10

Landsbergis nebuvo šalies vadovas. Ir taškas. Patinka jam tas ar ne, bet jis NEBUVO vadovas. Man primena tarybų kgbistus, kurie ant juodos sakydavo raudona, o jei tu "ne taip matai", tai tave į psichuškę įkišdavo... Tai dėdulė pats ir išsiduoda... O ko kiti jam šikknonn lenda, man kol kas paslaptis...

Prašalietis2017-08-25 13:08

V. Pranckietis: „Tokie žmonės yra kaip simboliai. Jie turbūt yra dovana mums“...Iš šių Durnių laivo visų"simbolių ir dovanų"parodytų nuotraukoje,didžiausias"simbolis ir dovana"yra Lansbergių Vytautukas.Jo duotas visko"tautinis apibrėžimas" ir "palinkėjimai"dar neišsivaikščiojusiems tautiečiams yra vaizdžiai išreikštas jo"filosofiniame traktate"Santykis yra viskas""Viena svarbiausių nūdienos užduočių – tai santykių gerinimas su šūdu. Šūdas yra faktas, todėl klaida būtų vengti šių santykių – apeiti, neliesti ir neuostyti. Vadinti šūdą tik slapyvardžiais. Manoma, kad šūdas nuo to tik dar labiau šūdėtų". Šiandieniniame durnių laivo"simbolis"ir KGB-sąjūdžio perestroikai ir GOrbačiovui remti"padovanota"tautai"dovana",nežinomų ar užslapstintų mokslų"propiesorius",parodė savo"genialios tautinės minties filosofiniame traktate"SANTYKIS YRA VISKAS, kas yra Seimas ir visa kita kas jį šiandiena durnių laive supa ir kas jis yra pats... Galima palinkėti"propiesoriui"V. Lansbergiui jo jubiliejaus proga ir toliau"neprasčiau",o dar"ryškiau simbolizuoti"šiandieninę Lietuvą,nei jis simbolizavo Tarybų Lietuvą būdamas Nusipelinęs Tarybų Lietuvos VEIKĖJAS. Kukliam komunistinio mokslinio komunizmo specialistui,KGB dėka pasidaręs Sąjūdžio perestroikai ir Gorbačiovui remti vadu V. Lansbergis ir pasidaryta"buvusiu Lietuvos vadovu,niekados juo nebuvus,"nesiliautiaus simbolizuoti"Lietuvą,tą jis visą savo gyvenimą ir daro,iki paskutinio išsivaikščiojusio šiandieninio tautiečio... Skurde merdinčiuose durnių laivuose vis eina ir eina genijai ir vėl išnyksta,atėjo Leninas,"propiesoriaus"V. Lansbergio"simbolio ir dovanos"tautai pavidalu,VISIEMS LAIKAMS.

Albas2017-08-25 13:01

Tegu Pranskietis išsitrina galvą muilu ir lenda landsbirbiui šiknon nors ir kas antrą dieną - abu patirs neapsakomą malonumą, bet tai mes čia prie ko? Mums "dovanų" liks nebent triperis...

xxl2017-08-25 12:54

Kam tokios brangios dovanos šalies pensininkams, mokytojams, kultūrininkams,...? Jiems gal geriau grynais. Kad vėl nebūtų nesusipratimų (o jei Seimas nesutiks) tokius siūlymus reikėtų teikti ne jubiliejų proga, o pvz. kas mėnesį, kas savaitę. Gal kaip nors tada ir pavyktų...

EJ2017-08-25 12:38

"Si dovana VLandsbergiui sutvirtintų teisingumą Lietuvoje ir būtų dovana ne tik pačiam konservatoriui, bet visai lietuvių tautai." - nubraukes asara noriu tarti: reiktu dar viena medali atlieti is tauriausiu metalu ir iteikti V. Landsbergiui, jeigu nuo to sutvirtes Lietuvoje teisingumas ir lietuviai, pavarge nuo valdininku savivales, susuks "valio!" .... Bet, vargu ar sis stebuklas ivyks..... - V. Pranckieti, tai tik tamstos nesibaigiantis optimizmas ir noras pagerinti labai bloga teismu bukle vercia jus tiketi, kad tai imanoma. Teisingumas prasideda nuo Istatymu laikymosi. Nuobaudu taikymo Visiems Vienodai, be isimciu. Istatymo pazeidejas turi buti nubaustas pagal istatyma, nepriklausomai nuo uzimamu pareigu, partines narystes, turimos saskaitos banke, nepriklausomai nuo odos spalvos ir tautybes. Tai nuo to reiktu ir pradeti igyvendinti jusu svajone, ponas Pranckieti.

g.l.2017-08-25 12:10

visai nemazai nuo tos dovanos mums is Lietuvos pabego...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi