Aplinkos ministras Valentinas Mazuronis sako, kad radus skalūnų dujų, didžiausią naudą pirmiausia neva pajustų vietos gyventojai, o galiausiai ir visa Lietuvos valstybė. „Būtent todėl proceso stabdymas gali būti naudingas tik nedraugiškoms užsienio valstybėms ir yra nukreiptas prieš regionų, kuriuose būtų ieškoma dujų ar naftos, gyventojus bei pačią Lietuvos valstybę“, – teigiama V. Mazuronio pranešime.

Ministras primena, kad skalūnų dujų ir naftos žvalgybos ir išgavimo konkursas buvo paskelbtas 2012 metų birželio 25 dieną Vyriausybės nutarimu. Konkurso būdu esą buvo planuojama atrinkti finansiškai ir technologiškai pajėgiausią kompaniją (ar kompanijas), investuosiančią į skalūnų dujų ir naftos išteklių paieškas ir gavybą Šilutės-Tauragės ir Kudirkos-Kybartų plotuose.

Anot V. Mazuronio, Geologijos tarnybos paskelbtame tarptautiniame konkurse galėjo ir buvo kviečiamos dalyvauti visos pasaulio kompanijos, norinčios užsiimti skalūninių angliavandenilių paieška ir gavyba, tačiau norą dalyvauti konkurse esą pareiškė tik viena kompanija iš JAV – „Chevron“.

Seimo patvirtintoje Nacionalinėje energetinės nepriklausomybės strategijoje pabrėžiama, kad Lietuva skatins skalūnų dujų žvalgybą šalyje ir „ekonomiškai pagrįstą, su aplinkosaugos principais suderintą skalūnų dujų gavybą“. Pranešime pabrėžiama, kad vykdant skalūnų dujų žvalgybą ir gavybą, turės būti užtikrinti valstybės, žemės savininkų ir šią veiklą vykdysiančių kompanijų interesai.

„Reaguodami į vietos gyventojų bei politikų nuogąstavimus dėl galimo poveikio aplinkai ar sveikatai, Seimas ir Aplinkos ministerija sugriežtino įstatymus ir poįstatyminius aktus, reglamentuojančius dujų žvalgybą ir gavybą, įkūrė specialų dujų gavybos darbų priežiūros padalinį“, – rašo aplinkos ministras.

V. Mazuronio teigimu, įstatymais taip pat buvo įtvirtintas žvalgybos ir gavybos derinimo su vietos gyventojais būtinumas ir procedūros, kaip tą derinimą reikia vykdyti.

„Neabejoju tuo, kad bet kokių gamtos išteklių žvalgyba ar gavyba turi būti vykdoma nepakenkiant gamtai, žmonių sveikatai ir tik sutarus su vietos gyventojais. Įstatyminė bazė užtikrinanti tokį procesą yra parengta“, – sako Aplinkos ministerijos vadovas.

am.lt“, „ekspertai.eu“ inf.

Aplinkos apsaugos ministras Valentinas Mazuronis, ypač po vizito Pensilvanijos valstijoje JAV, sistemingai ir beatodairiškai bruka Lietuvos visuomenei mintį apie skalūninių dujų paieškos ir išgavimo saugiausias gamtai Chevrono bendrovės technologijas ir būsimą naudą Lietuvai bei numanomą išganingą energetinę nepriklausomybę nuo vieno dujų tiekėjo iš Rytų kaimyno.

Jei tokias idėjas skleistų energetikos ministras, galima būtų jį suprasti, tačiau aplinkos apsaugos ministras turėtų gultis skersai sovietinės gelžkelio vėžės bėgių, gindamas viešąjį interesą ir palaikydamas Vakarų Lietuvos bendruomenes, priešindamasis galimai Žemaitijos ir Vakarų Lietuvos gamtos taršai bei landšafto naikinimui.

Šis ministras, panašiai kaip ir buvusi ūkio ministrė Birutė Vėsaitė, matyt, dar nesusivokė, kokiai ministerijai – Aplinkos apsaugos ar Energetikos, vadovauja.

Ministras blefuoja, kalbėdamas apie kažkokius suderinimus su Žygaičių ir kitomis regiono bendruomenėmis dėl būsimo skalūnų projekto vykdymo, kaip blefavo kartodamas mintį, kad neva sutartis su Chevrono rangovais bus tik dėl skalūninių dujų paieškos.

Dabar jau žinome ir konkrečią datą, kada ta sutartis bus pasirašyta su vieninteliu ( sic !) konkurso dalyviu Chevronu, neįvykdžius pagrindinės sąlygos – projekto suderinimo su vietos bendruomenėmis, kurios šiam buldozeriu vykdomam projektui priešinasi iš paskutiniųjų.

Premjeras Algirdas Butkevičius sykiu su aplinkos apsaugos ministru arogantiškai groja seniai nugrotą propagandinę plokštelę. Pirma jos dainuška skamba apie tai, kad visi, kas priešinasi tokiam išganingam projektui, yra tamsuoliai retrogradai, nieko neišmanantys apie modernias švarias technologijas ir į jų nuogąstavimai dėl landšafto taršos yra visokių atskalūnų žaliųjų pakurstomi.

Tenka pasakyti tą patį ir apie Premjerą (architektą) bei premjerą (inžinierių), kurių kompetencijos irgi nieko bendra neturi nei su geologija, nei su technologijomis, pagal kurias bus vykdomi šie abejotini projektai. Šios srities mokslininkų bendruomenė irgi yra radikaliai skilusi į dvi stovyklas, nelygu kas ir už kiek papirktas. Beje, sprendžia ne mokslininkai, o politikai.

Antroji dainuška yra dar labiau nugrota, kad visi, kas priešinasi skalūninių dujų gavybai, yra Gazpromo slaptas projektas, tarnaujantis kitos valstybės monopolistui ir neva veikiamas neįvardytų kitos valstybės slaptųjų tarnybų.

Jei yra iš tikro taip, ką veikia mūsų VSD tarnybos ir kodėl neišsiaiškina tų slaptųjų kanalų bei konkrečių agentų, kurie Žygaičių ir kitose Vakarų Lietuvos bendruomenėse slapta vykdo antivalstybines provokacijas ir kursto vietos gyventojus veikti prieš Lietuvos valstybės interesus. Lygiai tas pačias melodijas girdėjome ir per prievartą stumiant pragaištingas LEO LT , ir Visagino naujos atominės statybų avantiūras.

Nepavyko, nes, anot šių politikų, mūsų tauta tamsi. Gal ir tamsi, bet gerai jaučia ir nepraradusi uoslės, kieno ilgos ausys iš už krūmų kyšo ir į kieno dideliausias kišenes už tuos projektus pinigėlis srauniomis upelėmis rieda.

O dėl neviešo konkurso „iš vieno vienas“ turėtų tautai išaiškinti Konstitucinis Teismas. Kiekvienam kalbininkui savaime aišku, kad žodis „konkursas“ reiškia visai ką kita.

Naujausi

Komentarai (133)

Rikiuoti
Arvydas Damijonaitis2013-11-03 22:17

Dėl investicijų sabotažo: 1. Atsimenu kandidatų į prezidentus televizijos debatus ,iš vienos pusės Stasys Lozoraitis, iš kitos - nupudruota mėlyna nosim Algirdas - Mykolas Brazauskas. S. Lozoraitis pabrėžė, "SVARBIAUSIAS TIKSLAS LIETUVAI - INVESTICIJOS IŠ UŽSIENIO,DARBO VIETŲ KŪRIMAS,KITAIP LIETUVIAI EMIGRUOS,PALIKS TĖVYNĘ ". Pirmasis komunistų partijos sekretorius A. M. Brazauskas į tai demagogiškai atsakė - "NEREIKIA, IŠPARDUOSIT LIETUVĄ"... Mes visi supratom, kad šis nomenklatūros statytinis, kolaborantas, demoralizuos Lietuvą, tapsime emigracijos kloaka. Nužudyto Stasio Lozoraičio žodžiai pasitvirtino. Likus mažiau nei dviem mėnesiams iki kovo 11-osios A. M. Brazauskas atvirai pasisakė prieš okupacinės Rusijos kariuomenės išvedimą iš Lietuvos: “Mes viską vertiname tik vienu požiūriu: kad tik lietuviai tarnautų Lietuvoje ir – lauk okupacinę kariuomenę. Atsakykite man į paprastą klausimą: kas gins Lietuvą?“ Apgailėtina, gėdinga Kremliaus klapčiuko logika. 2. Šiandien, dėl Gazprom marionečių Lietuvoje „veiklos“, perspektyvi skalūninių dujų paieškos ir gavybos bendrovė atsisako dirbti Lietuvoje. „Koalicijos“ chebrytė „pakeitė įstatymus“, tuo sustabdė Chevron investicijas, kas Lietuvai kainuos 2 milijardus litų. Tai didžiulė Kremliaus klapčiukų pergalė, suformuotas pasibaisėtinas Lietuvos įvaizdis - nestabili verslo aplinka, vyriausybė keičia įstatymus kaip rusų zombiai, Lietuvą valdo Gazprom interesai. Investicijų sabotažo politika triumfuoja – butkevičiūkai – bradauskiukai atkakliai vilkina ir japonų firmos atominio reaktoriaus programos vykdymą. Klausimas – kodėl Kremliaus klapčiūkai nebaudžiami kenkia Lietuvai? Ar tai NEPRIKLAUSOMYBĖS PABAIGOS PRADŽIA? Pagarbiai Arvydas Damijonaitis

Vaidas2013-09-16 21:30

Nesenai buvo priesai, kurie priesinsis renovacijai ir sildys ora savo kiaurais langais ir sienomis :( (Kubilius porino rimtu veidu)

kaip greitai2013-09-16 21:27

mazuronis pasikabino. anksciau gerbiau si zmogu

Audrone2013-09-16 16:28

Atsimenu M.Lucinas sake,kad tam Mazuroniui bus labai blogai.

Gelbekit !!!!!!!!!!2013-09-16 03:18

,,RYTOJ, pirmadienį, rugsėjo 16 dieną angliavandenilių komisija Chevrono kompaniją skelbs konkurso nugalėtoja angliavandenilių žvalgybai ir gavybai Šilutės -Tauragės plote. Taip, pažeidžiant Lietuvos Konstituciją, bus sudaryta galimybė užteršti MŪSŲ ŽEMĘ IR VANDENĮ dideliu kiekiu nuodingų medžiagų. Todėl rugsėjo 16d. 10 valandą piliečiai renkasi į Kudirkos aikštę ( prie vyriausybės rūmų) Vilniuje išreikšti savo pilietinę nuomonę. Buldozeris įjungė aukščiausią pavarą... LAIKAS ATLIKTI PILIETINĘ PAREIGĄ''(STOP skaluninems dujoms Lietuvoje Chevron Go Home)

vaje2013-09-16 02:02

o kaip kitaip valdžia kalbės, jei juos valdo popierius, pavadintas pinigu? pažvelkime į Laisvūno Šopausko str. „Chevron“ korporacija perka Lietuvos ministrus ir partijas?": "Kad Valentinas Mazuronis aršiai gina skalūninių dujų žvalgybą ir gavybą Lietuvoje, be jokių argumentų atmesdamas visus aplinkosaugininkų pateikiamus įrodymus, tarsi pats būtų ne aplinkos, o energetikos ar ekonomikos ministras, stebino nuo pat pradžių. Tačiau pastudijavus partijos „Tvarka ir teisingumas“ rėmėjų sąrašus, paskelbtus Vyriausiosios Rinkimų komisijos svetainėje, toks ministro, einančio ir šios partijos pirmininko pirmojo pavaduotojo pareigas, elgesys jau nebeatrodo neracionalus. Spręskite patys – štai keletas skaičių iš partijos „Tvarka ir teisingumas“ finansinių ataskaitų. 2006 metai Partiją „Tvarka ir teisingumas“ parėmė: Thomas Miles Haselton – 37 500 Lt Natalja Haselton – 37 500 Lt 2007 metai Partiją „Tvarka ir teisingumas“ parėmė: Thomas Miles Haselton – 37 500 Lt Natalja Haselton – 37 500 Lt 2008 metai Partiją „Tvarka ir teisingumas“ parėmė: Haselton Thomas Miles ir Natalja Haselton – 35 000 Lt Natalja Haselton – 39 000 Lt UAB „Minijos nafta“ – 39 000 Lt Valentino Mazuronio kandidatūrą 2008 metų Seimo rinkimuose parėmė: UAB „Minijos nafta“ – 10 000 Lt Iš viso vien 2006–2008 metais UAB „Minijos nafta“ bei ponia ir ponas Haseltonai oficialiai „parėmė“ būsimąjį aplinkos ministrą Mazuronį ir jo partiją visai nekuklia 263 000 litų suma. Kas gi šie „dosnūs“ ponai? Visiems, kurie domisi skalūnų žvalgybos ir gavybos Lietuvoje perspektyvomis, šių žmonių pristatyti tarsi ir nebereikia. Visiems kitiems – trumpai, bet svarbiausia: Thomas Milesas Haseltonas yra UAB „Minijos nafta“ generalinis direktorius, o jo žmona Natalija Haselton – UAB „LL investicijos“ direktorė; 50% „LL investicijų“ akcijų valdo JAV kompanija „Chevron Global Energy“, o 50% – Lietuvos įmonė „TanOil“; kompaniją „Chevron“ į Lietuvą atvedė ne kas kitas, o būtent T. M. Haseltonas, Lietuvoje „Chevron“ interesams atstovauja būtent UAB „LL investicijos“. Taigi, šitų ponų ir UAB „Minijos nafta“ interesai yra akivaizdūs – laimėti Lietuvos vyriausybės paskelbtą skalūninių dujų žvalgybos ir gavybos konkursą. Ar dar reikia paaiškinimų, kodėl jų interesus taip uoliai gina V. Mazuronis, partijos „Tvarka ir teisingumas“ deleguotas į koalicinės vyriausybės aplinkos ministrus? Ar dar reikia kokių kitų įrodymų, jog prieš mūsų akis – akivaizdus ministro ir visos partijos interesų konfliktas, vertintinas kaip politinė korupcija? Beje, „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje ir LRT laidoje paklaustas apie „Chevron“ paramą partijai ir jam pačiam, V. Mazuronis apsimelavo: ne tik neigė esant kokį nors interesų konfliktą, bet ir tvirtino jokios paramos sau negavęs."

kuku2013-09-15 16:45

CHEVRON , GO HOME

Tai2013-09-14 15:13

Melo prisiklausėme pakankamai, iš visų buvusių valdžių. Buvusi sovietinė nomenklatūra, savo neūkiškumą, nori spręsti paprastų žmonių sąskaita, jie gali juos ir išnuodyti, jiems tai nusispjaut. Įteisinamas vogimas valstybiniu lygiu, per didelius objektus, per bankų griūtis, per 23 metus nei vienas didelis aferistas nesėdi ,už padarytą žalą valstybei. Į konstituciją šluostomos kojos, nei valstybinės pencijos nei rentos, niekam nepriklauso, bet jos mokamos 110 tūkstančių asmenų, valstybė praskolinta, gręsia bonkrotas, kad išvengti atsakomybės už visas savo neūkiškas veikas, valdžiagyviai nieko nesibodi, nei anūkų svekatos, nei Lietuvos ateities. Garliava buvo tik repeticija, patikrinti, kaip ginasi visuomenė, isitikinta, kad ji beveik nesigina, tada stumiamas buldozeriu, dar vienas pragaištingas Lietuvai "verslo projektas", kad išvenkti atsakomybės už šiuos nusikaltimus prieš Lietuvą

analfabetas2013-09-12 23:43

Ministro pozicija - keista. Užvakar, antradienį, jo partijos vadovas per "Žinių radiją" išsakė labai atsargią, neigiamą nuomonę dėl skalūnų Lietuvoje.

Kritikas Pikčiurna2013-09-12 15:02

"Ministras" reiškia "tarnas". Kam tarnauja nupirktas ministras Valentinas Mazuronis? Žiūr. (goo.gl/ZCG3wf).

Mazuronis nupirktas2013-09-12 03:23

Naftininkai būsimąjam aplinkos ministrui Mazuroniui ir jo partijai yra sumokėję visai nekuklią 263 000 litų sumą.

Žydu2013-09-11 16:53

teroras vykdomas nepertraukiama žiniasklaidos srove

omg2013-09-11 12:50

labai trumparegiškas požiūris - matyti tik ašį JAV-ES vs Rusija. ir ypač teiginat, kad ES-JAV kritikai ilgisi TSRS – nebent kokie pasenę situacijos nebesuvokiantys senukai ar KGB darbuotojai – mano aplinkoje žmonių, teigiamai atsliepiančių apie Rusiją, ar jos besiilginčių, nėra. tai, mano nuomone, šitas “Rusijos baubas” ir yra tik baubas, turėsiantis “išvežti” JAV ir ES interesus. o šių plėšikų interesų ginti nėra reikalo – šios visos šalys/sąjungos – blogis, tik vienas blogis šiuo metu reiškiasi aktyviausiai – JAV. štai pacituosiu D. Stanciko straipsnio ištrauką- turėtume visi labai atidžiai įsiklausyti: “Naivuoliai, besitikintys, kad po tokio konkurso nugalėtojo patvirtinimo „Chevrono“ kompanija užsiims labdaringa veikla, ištirs išteklius, o po to iš naujo tarsis dėl jiems mažiau palankių verslo sąlygų ar galimybių jas išgauti, tegu pasiskaito Ekvadoro laišką Skandinavijos ir Baltijos valstybių parlamentams, kuriame rašo, kad „daugiau nei tris dešimtmečius vykdžiusi naftos gręžimo veiklą Ekvadoro Amazonės regione, „Chevron“ bendrovė atogrąžų miškuose išleido daugiau nei 18 mlrd. galonų toksinių nuotekų, taip priversdama vietos gyventojus kęsti vėžio susirgimus, persileidimus ir apsigimimus. Teismo procesas truko beveik devynerius metus. Bendrovė „Chevron“ taikė (ir vis dar taiko) atidėliojimo taktiką, siekdama neleisti priimti sprendimo dėl jų ieškinių. Įrodymai Ekvadoro pirmosios instancijos ir apeliaciniame teismuose aiškiai parodė, kad bendrovė „Chevron“ (a) beatodairiškai vykdė standartų neatitinkančią veiklą Ekvadore, siekdama sumažinti produkcijos kaštus iki minimumo, taip sukeldama, ekspertų nuomone, didžiausią ir daugiausia žalos padariusią su nafta susijusią nelaimę istorijoje; (b) akivaizdžiai pažeidė daugelį Ekvadoro įstatymų, savo pačios sutartinių įsipareigojimų bei tuo metu galiojusių naftos pramonės standartų ir taip (c) padarė didelę žalą aplinkai, kurios teritorija dydžiu prilygsta Rod Ailando valstijai, JAV, dėl kurios per kitus dešimtmečius kils be galo daug sveikatos pavojų tūkstančiams atogrąžų miškų gyventojų, jei nebus imtasi veiksmų visapusiškai ją išvalyti. Įrodymus prieš bendrovę „Chevron“ pateikia ne tik ieškovai, bet ir pačios bendrovės „Chevron“ ekspertai ir aplinkos apsaugos auditoriai bei nepriklausomi trečiųjų šalių šaltiniai. Sprendime dėl žalos atlyginimo taip pat yra numatyta ir baudžiamoji dalis, pagal kurią bendrovė „Chevron“ turi būti nubausta už bandymą kenkti teismui ir grasinti teisėjams kalėjimu, jei šie nepriimtų sprendimo bendrovės naudai.“ tai kur čia Rusijos interesai? JAV gyventojai irgi ginasi nuo “Rusijos interesų”? Lenkija- taip pat? kiti?.. tokie argumentai ne tik neatlaiko menkiausios kritikos, bet yra tiesiog absurdiški. manau, pirmiausia reikėtų rūpintis mūsų – Tautos ir valstybės interesais. kas to nedaro, išduoda Tėvynę ir jokia priedanga ir gąsdinimas bet kokiais baubais nepadės.

Česlowas2013-09-11 02:24

reikia referendumo, jame balsuosiu už Lietuvą ir Landsbergį.

Česlovas2013-09-11 01:14

Mazuroni, sakai pries Lietuva? O Lietuva tai tu? Padaryk referenduma ir pamatysi Lietuvos valia, pasiputes teslagalvi.

is dainos zodziu...2013-09-10 11:21

Lietuva yra tevonija, kvepianti svieziai pamelztu pienu, sienu darzineje ir merginos putka ant to sieno.

Lietuva NEPARDUODAMA,,mazuroni2013-09-09 22:57

,,23 Nepriklausomybės metai... 24 nesekmingi bandymai surinkti 300'000 Lietuvos piliečių parašų Referendumui skelbti - išsakyti TAUTOS VALIAI... 25 žūtbūtinis parašų rinkimas šį rudenį... – tam, kad: 1# Įveikus reikiamą parašų kiekį, sumažinti nuo 300 000 iki 100 000, nes Tautos beliko tik 1,9 milijono... atmetus vaikus ir labai senyvo amžiaus žmones, negalinčius dalyvauti parašų rinkime... Šį rudenį reikia surinkti neįmanomą įveikti 20% šalies gyventojų parašų skaičių... Ko nėra jokiose kitose valstybėse... Jei šito nesuvoksim ir netikėsim, nepasitikėsim vieni kitais... – Prarasim visą ko pagrindą po kojom. Verksim kartu su mūsų broliais latviais. Nebūkim apkvailinti, nekartokime tų pačių klaidų. Vengrija susitvarkė, Islandija susitvarkė, Bolivija susitvarkė – galim ir mes. 2# Privalome susigražinti 47 Konstitucijos straipsnį į '92 metų redakciją, kuriame buvo aiškiai parašyta, kad: "Žemė, vidaus vandenys, miškai, parkai nuosavybės teise gali priklausyti tik Lietuvos Respublikos piliečiams ir valstybei." – šis sakinys dingės 2003 metų redakcijos Konstitucijoje. Beliko tik: "Žemę, vidaus vandenis ir miškus įsigyti nuosavybėn Lietuvos Respublikoje užsienio subjektai gali pagal konstitucinį įstatymą." 3# Gelmės, gamtos ištekliai, tauta sprendžia ką su jais daryti. Kalbos apie norimą privatizuoti gelmėse vandį (kuriuo esame turtingiausia šalis Europoje), pumpuojama nafta (kurios Lietuvoje nėra. ), durpės (už kubinį metrą anksčiau po 35 ct. , vėliau 64 buvo... dabar jau lygtias po 2 lt. , su kitom iškasenom panašiai... ), anhidritas, skalūnų dujos... – atiduodam "Shevron'ui" ir patys susimokam 100 milijardų su rizika dar ir gamtai neatstatomos žalos pridaryti – spręskime patys, mes – Tauta, ką su savo turtais daryti. Tegul mūsų vaikai jas naudoja išgaudami ekologiškais budais... Ar duodam laidoti dabar toksines atliekas su mutageninem medžiagom... Ar yra prasmė tokiai rizikai ir nėra kitos išeities ? 4# Ką Tauta nusprendžia referendumu, keičiama tiktais referendumu. Ir valdžia, galimai per "neapdairumą", nesamonėm nebeužsiiminėja. „Tautos valia, neparduokim žemės Lietuvos, išsaugokim savo turtą, neleiskim užteršt“ – Už vaikų ateitį, suteikiant ir paliekant jiems galimybę rinktis...''(zemesvardu.lt)

to 1072013-09-09 21:16

O ką? Idėja įdomi, bet mes ir patys be kitų pagalbos sieksime tiesos.

Kažin2013-09-09 20:06

Ar sukil Žemaičiai, ar apgins savo protėvių žemę nuo okupantų? Kaip čia atsitiko, kad be karo tapome vergų kolonija? Kaip drįso Tautos neriktieji (dauguma praslido per partijos sąrašą, aišku eiliškumas tai už nuopelnus partijai, o ne Tautai) atiduoti be pasipriešinimo mūsų žemes ir žemės resursus. Juk Konstitucijoje aiškiai parašyta, kad svarbiausius Valstybės klausimus sprendžia Tauta, o ne neišrinktieji.

>gandonui nr 1082013-09-09 02:27

parazite, tave lietuviška žemelė nešioje ,o tu čia loji ant jos kaip pasiutęs šuo. Ir kvailai loji.

d32013-09-09 00:45

todel ir visiski zombiai esat

109-am komentarui2013-09-09 00:39

Priešingai negu jūųs, mes Amerikoje informaciją gauname iš New York Times, Washington Post, Chicago Tribune, CNN, ABCNews, NBCNews, CBSNEws, BBC ir pan. solidžių, pasaulyje pripažintų informacijos šaltinių, o ne iš Garliavos patvorio portalų.

109 komentarui2013-09-09 00:36

Siūlote informaciją ne tik teisės bet ir mokslo klausimais semtis iš patvorinės runkelinės spaudos?

jaras2013-09-09 00:17

idomi sita vireusybe.ministrai nesusigaudo kokiai ministerijai vadovauja.mazuronis manosi esas energetikos ministras.premjere gal ir jus nezinot kam vadovaujat?

Žemaitis2013-09-09 00:17

Mauzuronis musiet ir yr agents nedraugišks šalies...

d32013-09-08 23:58

kas sugriove kolukius? kas sugriove pramone? kas uzdare AE, kas parase konstitucija? kas padare is Lietuvos amerikos kolonija? taip, kolonija nieko savo neturi. is jos semiami gamtos ir zmoniu resursai, nieko nepaliekant vietiniams. o taip! paliekant uztersta gamta ir skolas! ar ne litwine?

108 komentarui2013-09-08 23:56

Sakot nėra informacijos? Ogi čia paskaitykit: Tikroji „Chevron“ veiklos kaina: 2010-ųjų metų metinė ataskaita kitu žvilgsniu.

Litwinas parazitas2013-09-08 23:33

Ei Europa, ei pasauli, duokit mums pinigų, nes mes norime gerai gyventi. Jokių iškasenų neturime, savo energijos neturime, savo pinigų neturime, užsieniečiams į nieką investuoti neleisime, dujų ieškoti nemokame, tiems kas moka - ieškoti neleisime, atominės elektrinės statyti nenorime ir neleisime, žemės užsieniečiams neparduosime, geriau tegu dirvonuoja. Norime tik pinigų ir pigios energijos! Pinigų mums, pinigų!!!

Šizorunkeliams2013-09-08 23:20

Organizuokite referendumą kad būtų siunčiama delegacija į Maskvą ir prašoma Lietuvai atnešti Rusijos saulę iš rytų. Jau supratome iš jūsų rašinių ir komentarų, kad tik Motina Rusija gali mus išgelbėti iš oligarchų, korumpuotų prokurorų, galingo pedofilų klano, Chevrono, Hitachi ir kitų imperalizmo siaubų. Prašykite Rusijos kad įvestų savo kariuomenę ir išgelbėtų Lietuvą nuo visų jūsų dažnai aprašomų baisybių.

to 1o32013-09-08 23:05

oje, koks totalus kliedesys, manau tamstelei reikia rimtos pagalbos.

104-am2013-09-08 23:05

Kur ta medžiaga? Kas ištyrė? Kur paskelbta? Ieškojau ir neradau absoliučiai jokių mokslinių įrodymų apie skalūnų dujų paieškų žalą ar nuostolius.

89 brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr2013-09-08 23:03

na, jeigu jau moki naudotis kompiuteriu ir kiek pramokai rasyti, tai gal nauidinga butu pasimokyti ir saityti. Nereikia tapti nei mokslininkais, nei ekspertais, viskas jau yra padaryta, surinkta medziaga, visas pasaulis zino, kad Ekvadore Sevrono padaryta zala gamtai siekia 18 milijardu doleriu, Pansilvanijoje zmones palieka savo namus taip pat del Sevrono 'dziaugsmo'. Na, bet as cia be reikalo varginuos, kas nori tas zino, o kai kas zino tik du'baisius' zodzius rusai ir Gazpromas. Ne tu vienas toliau uz savo nosi nematai, tai nusiramink ar tapk ekspertu.

Šizorunkeliams2013-09-08 23:01

Jums ištisai peršama mintis, kad jūsų kelias ne su Europa, ne su Amerika, bet su Rusija. Tik Rusija padės jums nugalėti jūsų oligarchus, jūsų pedofilų klaną, išgelbėti jūsų šalį nuo šėtoniško Chevrono ir atiduoti ją angeliškajam Gazpromui. Nes dabar tai viskas blogai, viskas supuvę. Taigi, verskite savo valdžią, griaukite savo valstybę ir glauskitės prie savo Motinos Rusijos! O dabar spauskite minusus šitam komentarui ir šaukite “Ura!”

Darijus2013-09-08 22:27

99-jam: o kuriai daliai priskirtum save? O Tautos išdavikas ir amerikonų agentas negali spręsti, kas veikia prieš LT.

to jonas2013-09-08 22:22

Jei gali dujas pigiau pirkti iš skandinavo, tai kodėl dabar perki brangias rusiškas?

Litwinas parazitas2013-09-08 22:19

Protestuojame prieš savo energijos šaltinius, nenorime savo žemės turtų, nenorime savo atominės elektrinės, nenorime nieko iš vakarų, iš Amerikos, viską ko mums reikia pirksime iš Rusijos. Chevronui ne! Gazpromui Taip! Vakarų investicijų nepriimsime, žemės jiems neparduosime, tegu geriau dirvonuoja tuščia. Iš Europos ir Amerikos norime tik daug pinigų dovanų pavidalu, nieko daugiau. Už tuos pinigus nieko neparduosime, nieko jiems neleisime daryti, tik paimsime ir viskas. Patriotai, už tai ir balsuokime referendume!

Apie komentarus2013-09-08 22:10

Nemažiau kaip 90 procentų komentarų, ir ne tik šiame, bet praktiškai visuose laikraščiuose ir prie visų straipsnių yra rašomi seksualinių maniakų, psichinių ligonių ir visiškų kvailių. sveiki žmonės neturėtų nei skaityti tų komentarų, nei mėginti su tomis visuomenės išmatomis diskutuoti.

jonas2013-09-08 21:49

nesuvokiu ir niekas kol kas nepaaiskina,kokia is to nauda? taip pat nesuprantu,kokia nauda, mes eiliniai pilieciai,turim is mazeikiu naftos perdirbimo imones. jei,o taip ir bus,amerikonas dujas pardavines rinkos kainomis,kam man reikalingos tos neaiskios isgavimo technologijos,jei as,be jokios rizikos savo teviskes gamtai,tas dujas galiu pirkti is ruso,skandinavo ar kito tiekejo. paaiskink mazuroni,kokia saule mums nesi su sevronu. grupe draugu savaime aisku pasipelnys,kas mums liks,burbuliuojantis ir dujoms smirdintis vanduo? drasus mazuroni esi,kas bus ,jei atsitiks blogiausias variantas?

ar2013-09-08 19:53

mazuronis jau tapatina save su Lietuva? Šitas blūdas tikra Lietuvos nelaimė.Geriau apsimestų šlanga ir dingtų iš politikos.Ir bijoti nėra ko,dar nė vienas, ką gavo ar pavogė,nebuvo priverstas atiduoti.Taigi nusipirkų dvariuką, lexusą,dar leidimą žvejybai,ir tūnotų kokiam užkampy, negadindamas sveikos nuvokos žmonėms nervų.

V.Ladas- Brrr2013-09-08 15:35

Lengviausia yra apšaukti rusų samdiniais, tada nereikia argumentų. Tuo ir naudojasi, tie kas tingi veikti, įskaitant VSD, ir neišskiriant mazuronio, kuris man iš veido panašus į beprasigeriantį, o iš elgesio- į parsidavusį, iš minčių eigos - į vaikėjantį, o gal jau ir suvaikėjusį. Kiek Paksas dar laikys jį rinkiminių sąrašų priekyje? Tauta jį per rinkimus ignoruotų vien už baudas šunų savininkams...

mazuronis-Lietuvos isdavikas2013-09-08 12:48

Lietuva SVARI Lietuva PALAIMINTA ISDAVIKAI VON tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/pradejes-dirbti-chevrono-atstovu-spaudai-premjeras-a.-butkevicius-grasina-z

DIDYSIS LIETUVOS BOMZAS2013-09-08 12:04

KAS NE SU MAZURONIU TAS PRIESAS-O KAS ZINO KAS TAS MAZURONIS KAD AS JUOM TURIU TIKETI ???????????????????????????

mazuroniui2013-09-08 11:57

tu pats esi aršiai veiki prieš Lietuvą, nes nori sunaikinti jos gamtą, užteršti pažeminius vandenis ir gruntą, o pačią Lietuvą paversti gyvenimui nebetinkančia dykyne.

LIUDNAS2013-09-08 11:54

LIUDNAS VAIZDELIS ZIURINT I MAZURONI

Daiva2013-09-08 03:35

tauta priestarauja mazuronio pinigines padidejimui....skalunu saskaita...

Benas2013-09-08 00:15

Pastwebejus kaip Mazuronis gina svetima imone, kyla naturalus klausimas kiek sumokejo ,,chevronas" ???? Jus paziurekite kokio mentaliteto valdo Lietuva zmones. Vienas Tautos nemato tik sunauja ir kirmelyna, kitas jei zmones priestarauja gamtos tersimui ir vandens nuodijimui tu eini pries Lietuva? Kitas ministras is vis lyg chamas studentus pavadines provinsialais be uzsienio studentu. Pagal sita ministra negrai, arabai mus islaisvins is provincealo. Cia panasei kaip tie ped... ja Jei esi ped... tai tu pazangus ir ,,europietis" jei ne tai tu atsilikes muzikas. Galetume ir daugiau tokiu pasisakymu parinkti. As jau nesneku del prezidentes, kuri is vis ne prie ko? Tai ar galimas Lietuvos Valstybes progresas su tokiais vadovais ir tokiu valdymu?

Brrr...2013-09-07 23:46

Iš kur tiek žinovų, expertų!? Rašykit mokslinius darbus, siųskit pasaulio mokslo žurnalams. O gal tiesiog - susmirdę rusų samdiniai?

.lt2013-09-07 23:31

DJ gerbiami ekspertai, ar jums neatrodo, kad ministras dirba ne savo darbą? Kokio demono jis veikia aplinkos ministerijoj? Ar Lietuvos gamta ir potencialių pavojų jai eliminavimas labausiai turėtų Mazuroniui rūpėti?

Mazuronis taip pat stebina2013-09-07 19:39

Jeigu valdžios žmonėms nepatinka tautiečių pasipriešinimas bet kokiu klausimu, jie taria, tarsi burtažodį: "esi Rusijos šnipas", arba "veiki prieš Lietuvą" ir pan. Tai grynai sovietinių laikų reliktas, kaip už nepalankų sovietams elgesį buvai apšaukiamas buržuaziniu nacionalistu, tėvynės(suprask sovietų sąjungos)išdaviku. Visos Lietuvos valdžios - buvę ir esantys mano, kad yra pateptieji, neklystantieji, nors jau baigia visą Lietuvą nustekenti, tūkstančius tautiečių išginė duoneliauti po pasaulį,tačiau vistiek jie teisūs. Tai Lietuvos nelaimė.

egilija2013-09-07 19:31

as dar skaiciau kad vienas is protingesniu bet pasirodo kad kaip ir visi seimo nariai yra supuves zmogus

Putinoidas2013-09-07 17:47

Mauzroni, sekate Reigano keliu. Pirkdami amerikonu dujas ir vystydami skalūninių dujų gavybą neleisite atsitiesti Tarybų Sąjungai. Tada pamirškite mūsų paramą per vertaliočiką ir išsikaskite politinę kapo duobę skalūninių dujų sluoksnyje.

Fui!2013-09-07 16:56

Kvailiausi tie, kurie kreipiasi i prezidente... Juk kolaborantei tas pats, su kuo kolaboruoti - ar su kremliniu Burokevicium, ar su briuseliu, ar su Obama ir reiksmingai tyleti (kaip sedint salia Obamos, kai tas desto savo karo plana pries Sirija), o Lietuvoje, reiksmingai gestikuliuojant, oratoriskai destyti pries TV kaip savo teorijas...

Mazuroni,2013-09-07 16:50

pirmas zingsnis - pozeminiai sprogdinimai. O ar tamsta numatei antra zingsni po sprogdinimu - t.y. - is kur importuosi vandeni i Lietuva??? Gal is Rusijos? O gal is Gruzijos kaip "borzomi"??? O gal is USA?

to Žygaitiškis2013-09-07 16:40

Na, bet draugai, žemaičiai gi taip myli paksoidus ir patį Paksių, tiesa? O gal jau durnystė praėjo? Nebepalaiko Paksiaus? Nebemyli žemaičiai Borisovo?

Jonas2013-09-07 16:40

Mazuroniui reiketu pakeisti Paksa ir partija butu isgelbeta nuo isnykimo.

vasia2013-09-07 14:55

Radus tų suknistų dujų ,didžiausią naudą pajustų ševronas ir mazuronis su kompanija.

rasi2013-09-07 14:37

Visi kas stipresni apgyne savo Zeme neleido niokoti savo Zemes , nes visi zino , kas sugriauta neatstatysi . Labai liudna iki asaru , kad bus leidziama niokoti Zeme , nes apie tai yra daug informacijos . Svetimi sugadins anuku , proanukiu Zeme ir isvaziuos , o tautieciams reiks gyventi , ir kaip del jos nekovoti ? Neleiskite niokoti nieekam savo tokios grazios gamtos , neatsisakykite savo proteviu tokios brangios neikainuojamos dlovanos . Dabar tokiame nusikalstamame pasaulyje kur ziurima sau tik naudos pinigu pasitiketi negalima niekuo . Kai pavasari paziuri pempes lizde kiausinius jie nuo savo lizdo vos neatsimeta , palieka . Pauksciams nepatinka kai i ju valdas lizda kazkas kesinasi . Zmones turi buti taip pat tokios grieztos nuomones . Niekam nevalia liesti svetimos Zemes , tegu ten byra ir milijardai ? Gamtos uz jokius pinigus nenusipirksi , tai neikainuojama . Taskas.

chi chi chi2013-09-07 14:36

SHREKAS rupinasi VANDENIU.

prezidentei2013-09-07 13:58

taip,skaluniniu duju isgavimas ir Lietuvos uztersimas yra visos TAUTOS reikalas,todel reikalaujam REFERENDUMo!!!

Uz Lietuva2013-09-07 13:53

,,Siomis dienomis Lituvoje du dalykai svarbus: 300 000 parasu rinkimas kad ivyktu referendumas ir visi kiti pilietiniai judesiai, nukreipti i Tautos gyvybingumo ir imuniteto stiprinima. Del to kvieciu visus, kuriu resursai leidzia, dalyvauti visuose visuomeniniuose judesiuose su savo veliavomis, temomis ir plakatais. DABAR LAIKAS PASAKYTI: MES LIETUVOJE TURIME SAVAS VERTYBES IR BRUKAMU SVETIMU MUMS NEREIKIA MES TURIME SAVO VALSTYBE IR SVETIMU SEIMININKU MUMS NEREIKIA MES TURIME SAVO ZEME IR NORIME JA TURETI SVARIA MES ESAME SENIEJI CIABUVIAI LIETUVOJE IR NORIME, KAD LIETUVA ISLIKTU LIETUVIU KRASTAS NORIME ISLIKTI - LAIKAS KURTI SAVA LIETUVOS IR PASAULIO PROJEKTA!''

Publijus2013-09-07 13:33

Tiek del AE statybos,tiek del skalūninių dujų su tauta elgiasi kaip su bydlom.Kiek kainuos statybos,kiek po to kainuos elektra ar dujos,kokias pasekmes gamtai tai turės?Visa tai neatsakyti klausimai.manau jie net patys to nežino,o del pasėkmių atsakomybės nejaučia.Manau kertinė nuostata turi būti tokia,mes nepaveldėjom gamtos iš savo tėvų,bet pasiskolinom ją iš savo anūkų.

Žygaitiškis,2013-09-07 13:25

Ne žemaičiai,bet pats Mazuronis veikia prieš Lietuvą.Tačiau šis "patriotas"tuo kaltina kitus. Kaip tokius nešioja šventa Lietuvos žemelė ?

Justinas2013-09-07 12:59

Nereikia čia piktintis ir gėdinti visokių mazuronių. Jiems tai kaip vanduo nuo žąsies, kadangi atėjus naujiems rinkimams ramiausiai vėl įslinks valdžion per partijukių sąrašiukus. Esant tokiai situacijai, normalioje šalyje turėtų būti absoliutus rinkimų boikotas - nė vieno rinkėjo. Ir kas tada?

?2013-09-07 12:33

Aplinkosaugos ministras turetu griuti pries tokias "zvalgybas" kaip Matrosovas ant ambrazuros. O Mazuronis elgiasi priesingai. Mazuroni, negi laikai mus visus idiotais, kad nesuprastume, kas yra kas, ir kas cia tevynes isdavikas.

Artas2013-09-07 11:54

mazuronis siuo savo poelgiu ieis i Lietuvos istorija kaip "Judas", tai yra kaip parsidevelis.

Untanas2013-09-07 11:49

Klausimėlis žmogėlams kurie pritaria Mazuroniui- Ar mažiau mokėjome ar mokame už elektrą,degalus kai turėjome atominę,turime Orleną? Mokėsime brangiau kaip visi kaimynai,o pinigai plauks į.......

Vienareikšmiškai2013-09-07 05:29

ŠITAS žodis mane veda į depresiją - kur KALBININKAI? JIEDINOZNAČNO - vienareikšmiškai... kažkoks proto guzas išvertė tiesiogiai iš rusų kalbos vairavimo taisykles, jos pilnos to ........... nenoriu kartoti žodžio.... BET VISŲ JUOKINGIAUSIA , kada koks nors tipo elitas, pasako žodį - - ir taip reikšmingai tipo duoda suprast , kad JIS yra labai labai :)

skorpas2013-09-07 04:50

Mazuroni Mazuroni - gėda pelėda, kaip tau negėda...?

uz referenduma2013-09-07 04:04

kaunieciams ir sveciams.Šį savaitgalį, nuo penktadienio iki sekmadienio Kaune, Laisvės alėjoje, vyks tradicinė „Rudens gėrybių ir bendruomenių amatų mugė”. 6,7 ir 8d. prie fontano bus renkami parasai del referendumo(tureti pasa ar kortele)

Uz Lietuva2013-09-07 03:54

,, Visi, kurie dar pasitiki demokratija, jau sutartinai kartoja (įskaitant net grupę Seimo narių), kad Konstitucijos reikalavimas surinkti 300 tūkstančių piliečių parašų, norint referendumu spręsti „svarbiausius Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimus“, neatitinka nei dabartinių mūsų galimybių nei bendros užsienio šalių patirties. O tai reiškia, kad šis dabar pačios pilietinės visuomenės organizuojamas referendumas jau yra paskutinis eksperimentas – Jis turi pasiekti tai, kas neįmanoma. Tiksliau sakant, iki šiol tiek parašų surinkti niekam nepavykdavo. Vadinasi, čia yra paskutinis ir maksimaliai parengtas pilietinės visuomenės, t. y. mūsų pačių brandumo, išbandymas. Lemtingas patikrinimas, ko mes patys sau esame verti. Viltis padidina žymiai sustiprėjęs žmonių solidarumo jausmas(! ). Reikia tikėtis, kad žmonių nuovargis, tarpusavio nepasitikėjimas ir abejingumas bus įveikti. Esame priėję ribą – privalome šokti. Arba – arba. Trečio kelio nėra. . Jeigu pavyks surinkti 300 000 parašų, mes turėsime galimybę „svarbiausius Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimus spręsti referendumu“, jeigu nepavyks, Lietuvoje demokratijos bus tik tiek, kiek jos duos pati valdžia, o teisingiau – valdanti partija ir jos satelitai. Kam patinka šita priklausomybė – tas, žinoma, toliau „diskutuos“, kai kiti jau apsisprenė veikti. Bet mes jiems jau nepriklausome.' 'daugiau: akcentai. info''ar pribrendome solidarumui? parodykime....' '

Bronius>63.2013-09-07 03:16

Ačiū Jums,kad atsiliepėt, nes čia dauguma tik y-aauojančių asilų banda, kuri nei girdėt, nei diskutuot nenori, galgi nesugeba. Tai va, apie tai, kad turim žinot, ką turim savoj žemėj, mūsų nuomonės išsiskiria.

d32013-09-07 03:05

taip, tegul dar pasisveria ir klizma pasistato

61 broniui2013-09-07 03:01

is tu asilu tu pats asiliskiausias, toliau savo nosies nematai, o del supratimo tai gal nueik pas daktara ir persisviesk galva gal ten nieko nera. Negi niekas cia nesuraukia, kad amerikonams ne skalunai galvoj, o strategines reiksmes zemes plotai, pasidairyk galu gale toliau savo nosies ribu patriote sumautas.

Suvalkas2013-09-07 02:35

Ko gero tai bus paskutinis kartas kai parduoda Lietuva, nes po sio pardavimo Lietuvos paprasciausia neliks.Tai kuo uzters musu zeme ir jos gelmes bus baisiau nei dvokiancios danu kiaulides ir radiacija uzterstas Cernobilis.

Bronius2013-09-07 02:30

asilų ausys užkimštos, o akys užristos. Nesupranta, kad kalba eina apie žvalgybą, o paskum tik gali būti kiti sprendimai. Bet, ne, nereikia mums čia tų amerikonų tyrimo, geriau pirksim brangiai viską iš buvusių(?) okupantų ir bliausim, kad neįmanoma pragyvent, susimokėt mokesčių ir, kad "prie ruso buvo geriau". Y-aa.

d32013-09-07 02:01

ne pries Lietuva, o pries JAV, kuriai murziuronis actovauja.

lorenzo2013-09-07 01:57

mazuronis isijaute i vaidmeni,toks jo samprotavimas yra niekas kita kaip grasinimas visuomenei uz jos alternativine nuomone del valdzios veiksmu

kas nežinojo2013-09-07 01:56

bet ir šlykštus tipas tas Mazuronis , kartais susidaro įspūdis ,kad jis dirba Gazprome ,taip jis gina seime Gazpromo interesus, o čia staiga - Chevrono advokatu patapo , aplikos ministras o už Lietuvos gamtos sunaikinimą eina ,šlykštu

V.Ladas-to 522013-09-07 01:48

Aš tai supratau ekspertų-eu dalyvavimą pirkime, kaip "prikolą", kaip žurnalistinę provokaciją, siekiant demaskuoti nešvarią konkurso eigą...

u2013-09-06 23:34

Dabar belieka pagal seną, patikrintą tvarką priešininkus Ševronui paskelbti liaudies priešais ir nuteisti,bei ištremti į kokią Portugaliją.

propagandai2013-09-06 23:00

o kas sako, jog taip vadinami vakarai nevaro propagandos? Kuo gi skiriasi vakarai nuo rytu? Niekuo. Abu varo propaganda, o man, kaip skaitytojui, kur kas svarbiau matyti vaizdus is abieju pusiu, o ne is vienos. Va tada, skaitydamas abieju pusiu spauda, aisq susidarau man priimtina vaizda, kuris yra kazkur per viduri. Tavo pasakymas taip pat propaganda, nes neturedamas irodymu, ju nepateikdamas, nenurodydamas nuorodas i saltinius... propaganda. Visi rasome propagandas, kurios paremtos is kazkur istraukta info, isgirsta, isskaityta... svarbiausia, jog zmogus suprastu, jog ne vien vakarai, ar vien rytai yra teisus. Yra zmones, kurie nori valdyti mus. Nesvarbu is vakaru jis ar is rytu. Visi jie drebti is to pacio molio. Nori pinigu, galios, todel daugiau laisves, maziau valdzios. Gyvenkim sau. Valdzia tai kaip erke. Siurbia is musu krauja ir gyvena gasdindama zmones ir aiq, nori vis daugiau. Maziau skaitykit ir tikekit juju paistalais. Daugiau uzuojautos ir supratimo.

propaganda - smegenų plovimas2013-09-06 22:06

Puikus verslas ta propaganda. Pagaliau ir “ekspertai” išsidavė. Tituliniame vakardienos straipsnyje skundžiasi, kad Gudelis (Vainausko draugas? ) perka už 30 milijonų “Lietuvos Ryto” akcijų ir galimai laimės konkursą, nors ką tik iškepti “ekspertai. lt pasiūlė kur kas daugiau. Senai įtariau, kad jie turi ypač turtingus rėmėjus. Greičiausiai iš Rytų šalelės:) Nes varo kasdien prieš mūsų vyriausybę, ypač Prezidentę, kaip užsukti. Nejau nei mūsų Prokuratūrai, nei FNTT neįdomu iš kur tokie pinigai pas “ekspertus”? Iš reklamų? Ten jų beveik nėra. Citata: “Šią savo nuomonę ltvnews. online grindžia savo pačių patirtimi: VšĮ „ltvnews. online“ dalyvavo UAB „Snoras Media“ akcijų pardavime ir pateikė įpareigojantį pasiūlymą nupirkti šias akcijas už sumą, gerokai didesnę už tą, kurią žiniasklaidai nurodė B. Gudelis. Tačiau įmonė net nebuvo informuota, kad šis pasiūlymas atmestas. Savaime suprantama, nenurodytos ir tokio atmetimo priežastys. Šie ir kiti dalykai leidžia pagrįstai teigti, kad akcijų pardavimo procesas akivaizdžiai prieštaravo sąžiningumo, protingumo ir teisingumo principams, o B. Gudeliui buvo suteiktas neteisėtas pranašumas kitų potencialių pirkėjų atžvilgiu. Kitaip tariant – konkurencija buvo tik imituojama, o tikrasis pardavimas vyko „po stalu“, visiškai nesirūpinant gauti kuo daugiau pinigų, kurių laukia „Snoro“ kreditoriai.” (iš alkas. lt)

Isdavikai2013-09-06 22:03

Ten kur laimejo rinkimus ta partija,ten ir ieskos tu duju :) .Rinkejai bus laimigi :D .Politiniai lavonai jau.

Tikiuosi2013-09-06 22:00

kad tokiu mazuroniu uspaskichu paksu ir butkevičiu daugiau LIETUVOS VALDŽIOJE NELIKS po sekančiu rinkimu. Maža to kad yra debilai bet dar Lietuvos PRIEŠAI

Mazuroni, atsipeikėk2013-09-06 21:11

Mazuronis, atkakliai siekdamas negrįžtamai apnuodyti Lietuvos žemę, vandenis, aplinką, gelmes ir tokiu būdu pasmerkdamas naikinimui ateities kartas, prisiėmė Lietuvos BUDELIO pareigas, Lietuvos GALVAŽUDŽIO titulą. Šis cheminio terorizmo prieš Lietuvą organizatorius dar drįsta kitus vadinti Lietuvos priešais. Pagal šio MELAGIO mąstymą 600000 amerikiečių su protesto parašais prieš chevrono piktadarybes yra JAV priešai, Penslvanijos valstijos žmonės, priversti kreiptis į teismą - JAV priešai? Prancūzijos prezidentas,saugodamas savo atėvynę ir žmones - Prancūzijos Priešas? Vokietijos aplinkos apsaugos ministras, pasisakęs prieš hidraulinį draskymą ir nuodijimą -Vokietijos priešas? Šis korporatokratų šiknalaižys, taip vadinamos tvarkos ir teisingumo išgama nusikalsta žmoniškumui ir turi būti teisiamas.

Na ka...2013-09-06 20:48

Kur pasirasyti uz Zemes gyneju Referenduma? Kaip gaila,kad Lietuvos Saraso ideja buvo pes jauna,kad butu igyvendinta.Noriu rinkti zmones,o ne bandas.

Lietuva bus laisva2013-09-06 20:46

Chevrono JivraSojūzini agentas M.z.r.ni lauk su visu Jivrasojūzu ir Jevru! Gana pedofilint Lietuvą, jau prisipedofilinot kad ateina laikai kai reikės nešdintis.

Antanas2013-09-06 20:28

Ponas V. Mazuroni, pavažinėki po rajonus ir patikrinki gyventojų šulnius. Tada kai iš lėktuvų barstė Chruščiovo chemizaciją ( Dėl aukštos komunistinės kultūros ir derliaus)ant galvų, daržų, šulnių, reikėjo pasakyti, kad negalima, tai nuodai, tai būtum ėjęs prieš Tarybinę Lietuvą. Išvalyki kaip ministras užnuodytų šulnių vandenį ir tada galvoki kaip visos Lietuvos neapnuodyti su rizikingais gręžiniais?

Pabaisa2013-09-06 19:51

Kas pastatė šią pabaisą? Tas ir kaltas. Nėra TT partijos padorių žmonių, tikiu tik Petru Gražuliu, visi kiti - patys matote kas, net įvardinti nereikia.

Na ir2013-09-06 19:29

Parsidavėlis melagis.

Benai,2013-09-06 19:18

ar tu marsietis, ar žmogus, kad nesuvoki, kad tokios pramonės, kokia buvo, nebėr nei čia, Lietuvoje, nei Rusijoje? Rusijoje milžiniška bedarbystė, nežinojai ar apsimeti nežinąs, kas dedasi Rusijos "glubinkoje"? Negi esi koks tai paksoidas, medžiojąs tuos nabagus runkelius?

Xerprom2013-09-06 19:15

Tas bukas kipšas Mazurke yra tautos priešas

Audrone2013-09-06 19:09

Kadaise labai pasipiktinau Jakelaiciu,kai jis televizijos laidoj Paksui prikiso kazkoki sasaji su terorizmu.Siandien suprantu,kad klydau.Tai siaubinga partija,su siaubingais vadovais.

Nelaimė2013-09-06 19:04

kai tokie mazuroniai isiveržia į valdžia. Pirmiausia jokio išsilavinimo neturi. Dirba prieš Lietuva. Yra teroristai ......

ša2013-09-06 18:55

kiekvienam verslo planiukui susidarai pesimistinius ir optimistinius vertinimus...O kur čia skaičiai, gaunama nauda koknkrečiais skaičiais, koks % Ševronui, koks % Lietuvai...koks planuojamas dujų pigimas, kiek padidės biudžetas.... Tada pasverti ar tokia nauda atsveria gelmių taršą..

net jei tai butu padaryta ekologiskai ir neuztersiant Lietuvos2013-09-06 17:51

esu kategoriskai pries skalunus, net jokios naudos tai Lietuvai neatnes. Ponai valdziazmogiai, jus jau irodete su lietuviska nafta, su Mazeikiu naftos perdirbimo gamykla, su Visagino atomines uzdarymu, su Vilniaus energija, parduota svetimiesiems... Kas is to laimejo? Vienareiksmiskai- tik valdziazmogiai otkatu pavidalu ir tie, kuriems buvo leista legaliai isvogti. Mes, paprasti gyventojai, tik praradome.

Benas2013-09-06 17:28

Pagal Mazuronio pastringavima, mano nuomone Lietuvos priesai valdo Lietuva 23m. Sunaikinta Lietuvos pramone, isvogta ir praskolinta Valstybe, istremta apie milijonas zmoniu!!!!!!!!!!!!!! Ponas Mazuroni ar gali taip elgtis Lietuva mylintis zmogus???????????? Mazuroniui svarbiau yra ne vietoje pagautas kilbukas ar sunelio kakute nei visos Lietuvos gamta, zmoniu sveikata ir gelas vanduo. tai vot zmones ka jus renkate i seima.

uz referenduma2013-09-06 16:37

kaunieciams ir sveciams.Šį savaitgalį, nuo penktadienio iki sekmadienio Kaune, Laisvės alėjoje, vyks tradicinė „Rudens gėrybių ir bendruomenių amatų mugė”. 6,7 ir 8d. prie fontano bus renkami parasai del referendumo(tureti pasa ar kortele)

jo2013-09-06 16:28

ponas Mazuroni jei laiduojate savo asmeniniu turtu ,kad Lietuvos gamtai nebus padaryta žala ,tada aš už. Jei ne tęsate demagogas ,neišlaikęs išbandymo valdžia. Beje ką ir už kieno pinigus veikėte JAV ? Ar prisiėmėte asmeninių įsipareigojimų šiai kompanijai ?

Audrone2013-09-06 16:20

Mazuroni,labai kenki savo partijai.

>25. hm2013-09-06 16:19

Yra seime Linas Balsys. Sėkmės šiam sąžinės dar nepraradusiam vyrui.

rym2013-09-06 16:05

ka jus renkate I ta seima lietuviai??kada prabusite?

Dainius2013-09-06 15:53

Konservatoriai, jų remiama prezidentė vienareikšmiškai palaiko skalūnų gavybą. Manau visi kas abejoja naudingumu bus įtikinti kad reikia tų dujų.

omg2013-09-06 15:41

paklausai ir pagalvoji - taigi neparsidavę iki paskutinio siūlo nenurimsime, ar ne, p. Mazuroni?

to: 262013-09-06 15:39

gal but... taip buvo... bet as gimusi esu po ta Stalino saule.... kai jau Stalino nebebuvo.... ir man buvo visiskai gerai, tai ka as dabar turiu daryti? saukti, kad man BUVO BLOGAI? Bazigiau moksla, turejau ir dirbau darba... nereikejo istiesus ranka prasyti ismaldos socialinei pasalpai, nes vyrui mirus gavau stabilia pensija vaikams nuo uzdirbto darbo iki ju pilnametystes ir mokantis toliau... ir ji nebuvo lieciama kokiems svarbesniems valstybes reikalams... Kaip sakoma NEDEJUOKIME VISA SAVO GYVENIMA, NES KUPRA NESIOTI YRA LABAI SUNKU... as visada sakau GIMIAU PACIU LAIKU.... visame pasaulyje yra blogu dalyku, net dar blogesniu.... Svarbiausia del ko esame sioje zemeje tai - myleti vienas kita... o mes jau seniai to nebemomame ir pamirsome, todel pyktis ir neapykanta vienas kitam yra uzvalde musu valstybe. Nebera nei Stalino, jau seniai esame nepriklausomi, o vis visi kalti, tik ne mes patys...

Pikasas2013-09-06 15:38

Su nemažu nerimu stebiu pastarųjų metų demagoginę Valentino Mazūronio veiklą. Ji man netgi kėlė daug abejonių jo lojalumu laisvai Lietuvai. Po eilės populistinių pasimaivymų, pagaliau matau atvejį, kai V.Mazūronio pozicijai galima tik pritarti. Šiaip ar taip, tai teikia vilčių, kad šis politikas nėra visai beviltiškas.

Rolandas2013-09-06 15:03

Komentaruose perskaiciau,kad reikia si ministra teisti uz tevynes isdavima as noriu jusu paklausti,ar TIK si ministra???O ka daryti su tais kitais del kuriu kaltes LT tai yra mes praradome manau ne viena milijarda. Pamirskit sprendimas jau prijimtas.!!!

10 komentatoriui-kremlinui2013-09-06 13:37

tokie kaip tu plojo, kai parvežė Stalino saulę, tokie kaip tu plojo kai "liaudies priešus" vežė į Sibirą, tokie kaip tu plojo kai Lietuvoje sėjo kukurūzus, tokie kaip tu pritarė visiems TSKP planams. Tokie kaip tu dėl visų socializmo sukeltų vargų ir negerovių kaltino užsienio imperializmą. Dabar pasikeitė šeimininkas, pasikeitė tokių kaip tu priešas, mąstymas liko tas pat.

hm2013-09-06 13:34

manau, šis ponas arba tikrai yra kenkėjas, arba visai nesusipaiso ką daro. Nejaugi Seime taip ir neatsiras nors keleto išrinktųjų, kurie gintų Lietuvos interesus? Jei taip, tai kam jie visi atstovauja, jei visai neatstovauja rinkėjų. Baisu, kas darosi Lietuvoj...

Faktas2013-09-06 12:48

Tikroji veikla prieš Lietuvą yra Aplinkos ministerijos prastumtas naujas Teritorijų planavimo įstatymas, pagal kurį visuomenė iš esmės nušalinta nuo dalyvavimo teritorijų planavimo procese

ruta2013-09-06 12:11

Sis demagogas taip susireiksmino , kad pamirso ka jis turi atstovauti .Susidaro labai aiskus ispudis , kad atstovauja 'Chevron' interesams .Ar otkatai tokie dideli , kad jau prarado blaiva prota ? Ar aferos su 'Mazeikiu nafta' , Butinges Naftos Terminalu , Geonafta , Minijos nafta , LEO ,Lietuvos Dujos neduoda jam ramei miegoti , irgi nori milijonus praplauti ?

uzspaude2013-09-06 09:14

Aiskiai is mazuronio reikalaujama rezultatu uz paimta atkata,tai dabar,kaip tas katinas prisikes i miltus,net nezino ko griebtis,_ar kaltinti ji isrinkusia tauta,ar naglu snukiu parduoti lietuva.

Visada2013-09-06 05:17

visada tai buvo priešiška Lietuvai veikla, tik nevykėliai politikai tik dabar pradeda tai suprasti.

Jolita2013-09-06 04:40

Kažin ką jis pasakys savo vaikaičiams, kai už judo grašius parsidavusį senelį, anūkėlius pirštais mokykloj užbadys (jei tos personos nenulinčiuos žygaitiškiai)...Papuls į istorijos šiukšlyną šis menkų smegenų žmogėnas, besidedantis labai homo sapiens...Vieni dėl savo praeities, kiti dėl ateities, esminio skirtumo nematau jokio kokiam istorijos šiukšlyne pūti.

galima2013-09-06 02:22

sakyti,kad Mazuronis-tautos išdavikas ir priešas,nes veikia prieš tautos valią,kai tauta aiškiai sako NE.Tokį reikia teisti už Tėvynės išdavimą

mazuroni,2013-09-06 02:19

tavo galvoj smegenys,ar tryda?Nepamiršk,kad davei priesaiką Seime,ranką padėjęs ant Konstitucijos.Be visuomenės valios tu esi niekas!!!Darau išvadą,kad būdamas už Atlanto,gavai atkatą,nes plėšaisi dėl tų dujų,kurios ne tavo asmeninėj žemėj ir ne tavo turtas,o tautos.O TAUTA SAKO -NE!!!-kvailas politikieriau

Mazuroniui2013-09-06 02:10

Ar Tamsta pasiryžęs gerti vandenį iš užnuodytų šulinių??

raudonsnuki Mazuroni,2013-09-06 01:59

ar ne per daug susireiksmini, zmones, kuriems rupi Lietuva jos zmones ir gamta eina pries tave. O TAVYJE lIETUVOS NULIS.

Nu jo2013-09-06 01:55

Sneka kubiloido tarme. Mazuroni, uz kiek parduosi Lietuva?

V. Mazuronis prarado pasitikejima2013-09-06 01:49

Kazkada dar tikejau siuo zmogum.

Ups pakvipo kysiais2013-09-06 01:46

Kazkas matyt jau parsidave ir tai panašėja į veiklą prieš Lietuvą. Skalunu duju isgavimo asisako praktiskai visa europa.

vienareiksmiskai2013-09-06 01:46

kai pasaulyje yra tiek informacijos apie skaluniniu duju gavybos gresmes ir pavojus. Kai yra tiek informacijos apie prazutingas pasekmes Pensalvanijoje ir Ekvadore ir sitaip i maza sali stumiamas tas monstras, tai visi sito stumimo dalyviai yra idiotai ir isgamos, kuriuos reiketu uzdaryti i kalejima iki gyvos galvos. Per dvidesimt metu musu salyje atsirado nelieciamuju kasta - nebaudziami valdziazmogiai, kurie issigime iki tokio idiotizmo,kad savo kliedesius vadina tautos gerove. ANT ju snukiu israsyti nepakaltinamumo zenklai ir jie tuo naudojasi. Tai parazitai ant Tevynes kuno.

Kuo pats kvepi tuo kitus tepi2013-09-06 00:13

Mazuroni kodėl veiki prieš savo tautą ir Lietuvos vertybes-gamtą ir vandenį?

kremlinai.eu2013-09-05 23:56

Puolimas prieš Landsbergį, Grybauskaitę, priešinimasis savo energijos ir dujų turėjimui... Viskas sutampa su Kremliaus norais. O Mazūronis - šaunuolis. Turbūt protingiausias ministeris. Tikiuosi, pasibaigus ministravimui pereis į normalią partiją. Dar yra panašus leidinys "Laisvas kremlinas".

Raigerdai2013-09-05 23:24

nera pasauly tokios kompensacijos,kuri atlygintu Chevron zala,tai yra auksciausio masto teroristai.

Irena2013-09-05 23:16

Pasirodo, as esu savo RESPUBLIKOS priesas!Jau ir tas visuose, kurie nori, kad mes turetume grazu savo mazos zemes lopineli, svaru vandeni, zalius laukus, zalius miskus, mato tik priesus.Sita jau mes kazkur girdejom.Na ir politikai!

Gražina2013-09-05 22:38

Apie Mazuronį galvojau geriau, bet dabar keičiu nuomonę - jam Lietuva ir Lietuvos žmonės nerūpi!

Benas2013-09-05 22:27

Jeigu ruai butu buve tokio mastymo kaip Mazuronis tai butu mano nuomone apdergta visa Lietuva. reikia dekoti Rusijei, kad ji issaugojo musu zemes ir gamta tai tabar yra ka naikinti. Lietuva padovanojo ir dar damokejo Mazeikiu nafta jav, naftos isgavimas vos nenuostolingas? Su tokiais vadovais galima rasti ir aukso klodus, Lietuvai geriau nebus tik daugiau zmogzudysciu.

Benas2013-09-05 21:47

Lietuva gyvens rojuje taip reke sovietiniai politrukai jei stosime i ES ir NATO. Nubalsave uz ES, galingieji globalistai, marksistai, spaude Lietuva uzdaryti AE. I valdzia ropstesi zmones, kurie nelabai orentavosi aplinkoje ir pradejo naikinti Lietuvos pramone taip kovodami pries Rusija. Visi reke vakarai pades, gausim ES pinigu ir viskas suzaliuos. Po 23m suzaliavo Lietuva, istremta is Lietuvos apie milijonas zmoniu. Puse skursta kas dar liko. Viskas isvogta ir praskolinta. Ir kai tokie kaip Mazuroniai pliurpia apie nauda tai tegul sis zmogelis nuvaziuoja i Amazones sleni kur mano nuomone chevrono barbarai, paliko nuodu juras ir milziniskus nuostolius. Tokie kaip Mazuroniai mano nuomone reke komunistai uz sviesu komunizmo rytoju.

mazuroni,nebandyk2013-09-05 21:30

nuodyt Lietuvos

Raigerdui2013-09-05 21:03

Labai taikliai parašyta. Šaunuolis.

Raigerdas2013-09-05 20:53

Ponas V. Mazuroni, graikų mitologijoje buvo toks karalius Edipas. Jis taip pat ieškojo kaltų, bet kaip vėliau išaiškėjo, kad pats buvo kaltas labiau, ne tie, kuriuos jis įsivaizdavo kaltais. 1)Kad neieškoti priešų, tai kodėl jums nepaimti ir nepasižadėti tai visuomenei, kuri yra prieš "Chevron", parduoti visą savo asmeninį turtą ir kompensuoti kiek įmanoma maksimaliai gyventojams tą žalą, kurią gali padaryti "Chevron" Lietuvos gamtai ir ten gyvenantiems gyventojams. bet jūs šito nedarysite, nes norite, kad už bet kokias jūsų klaidas, milijoninius ar net milijardinius nuostolius Lietuvos žmonėms ir gamtai kompensuotų tie patys žmonės, kurie kovoja prieš tai, kad nebūtų padaryta žala. 2) Kodėl jūs, jeigu jūs save laikote kvalifikuotu žmogumi, tinkantis eiti ministro pareigoms, nepadarėte paprasto, net abėcėlinio žingsnio, kas yra privalomas net žemiausio lygio administratoriui, o būtent: nesurašėte tų klausimų, kuriuos jums užduoda visuomeninės organizacijos, ir neatsakėte į juos, paskelbdamas viešai. 3) Kas jums davė tokią teisę, - apkaltinti visuomenines organizacijas, kad jos, neva, eina prieš "pačią Lietuvos valstybę"? Tuo pasižymi daugiau politikai, o ne visuomenininkai. Ne visuomenininkai pasiskolino virš 40 milijardų, o politikai. Nuo jūsų skolų žmonės bėga į užsienį, tuo tarpu tie, kurie skolinosi Lietuvos vardu, pasistatė ir statosi namus ir yra privilegijuotų asmenų sąraše. Buvo tokie politikai, kaip Stalinas ir Berija, kurie daugelį žmonių apkaltino TSRS priešais, todėl sušaudė juos arba išsiuntė į Gulagą. Taigi, jie buvo politikai, o ne visuomenininkai. Jeigu paimsite mūsų politikus ir paskaičiuosite jų padarytą žalą Lietuvai, tai ji bus milijardinė, jau nekalbant apie emigracijos žalą Lietuvai, bedarbystę ir kitus dalykus. Todėl visuomenės nepasitikėjimas yra naturali reakcija, nes Lietuvos politikai yra praradę pasitikėjimą visuomenės akyse, kadangi dauguma politikų, jeigu jie daro tokius sandėrius, tai galutiniame rezultate visuomenė pamato, kad tai buvo daroma savanaudiškais tikslais. 4) Klausimas jums: ką jūs, asmeniškai esate padaręs, kad suteikti visuomenei galimybę įsitikinti, kad jūs esate tas atsakingas politikas, kuris, jeigu būtų Lietuvai ar ten gyvenantiems žmonėms padarytą žala, nebėgs į krūmus ir nepradės aiškinti visuomenei, kad tai "atsitiko netyčia", "mes nežinojome", "mes negalvojome", "mes tikėjomės, ko kito", "nėra žmonių, kurie neklystu", "klysti yra žmogiška", "mes esame jauna demokratija, todėl klaidos yra neišvengiamas dalykas" ir t. t.

566 ip2013-09-05 20:20

kviečiamos dalyvauti visos pasaulio kompanijos, norinčios užsiimti skalūninių angliavandenilių paieška ir gavyba, tačiau norą dalyvauti konkurse esą pareiškė tik viena kompanija iš JAV – „Chevron".jums nieko neprimena.............man tai primena musu salies privatizavima.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi