Aktyviausias prezidentės Dalios Grybauskaitės rėmėjas, konservatorius Vytautas Landsbergis lapkričio 22 d. TV3 žinių laidoje pasisakė aktualiausiais politikos klausimais.

Naujausi

Komentarai (74)

Rikiuoti
tu tu ti ta2013-12-03 21:58

REiks balsuot uz Chuck Noris :D

to 712013-11-26 23:59

Pačiam nepatinka Lietuva? Žinai Ženevos konvenciją vieną? Jei taip - tada lauk...

Pritariu ozebarzdziui danoscikui2013-11-26 13:50

Beabejo Dedulei rinkimai i prezus patys svarbiausi, nes neduok dieve laimetu koks Vaisvila, tai tiems suskiam tautos isdavikam ir snipam reiktu dziovinti sucharikus, paciu geriausiu aTVEJU polikarpovna voveruska airijoj karves melztu, todel dedule sukciaus morda sugalvojo pasipergyventi ne bereikalo, kad tik jis lastu anksciau nesuklijuotu nesulaukias atpildo:))

>702013-11-25 21:45

O tu labai myli Raudonąją Blonde ir muzikanta -ozy, slapyvardžiu Tata-Dedule ??!

Jules Mildai2013-11-25 20:11

O ko jau taip myli kagebistų Banką, gražuole? Bilderberg'eriai labai patinka, ane?

Milda2013-11-25 20:06

Isleksi daukantine ponia is posto ir nepajusi, kaip būsi teisiama uz banko SNORAS tycini suzlugdyma!!

o, je, tai bent ivykis...2013-11-25 11:55

nebent patiems pretendentams. Visi zmogeliai tupteleje i prezidenturos kede irode, kad eina tvarkyti savo reikalu. Brazauskas be visu kitu finansiniu aferu, padovanojo ir puikia dovana meiluzei -viesbuti, Adamkus- Viljamsui- naftos gamykla, o Grybauskaite is pusantros sveikatos stume Sevrona, vadindama ta 'energetine nepriklausomybe',o is tiesu zinodama, kokia zala tai padarys Lietuvos zmonems ir gamtai. Manau, kad Lietuvos politine sistema visai nepasiteisino- neigalus nei prezidentai, nei seimunai. Va, kostitucinis teismas algas dalija, tai patys ir ismokes ir visus kitus reikalus sutvarkys... bravo vagys ir biurokratai.

53komentarui2013-11-25 02:48

pritariu jums.

o zinote ka2013-11-25 01:59

man susispjauti i visus rinkimus - prezidento, seimo ir kitokius. Ten visada susirango savanaudziu bezdetoju sutve. Paskutinis konstitucinis teismas be skrupulu, gedos ir sazines, ciniskai irode, kuo rupinasi musu valdzizmogiai. S A V I M I. O kai reikia is krizes gelbetis diria kailius maziausiai uzdirbantiems ir vos gyviems pensininkams. Jie privalo tuos parazitus maitinti ir temti uz savo skatikus. Kad jie kur begedziai, kad perkunas i juos trenktu.

6o tam2013-11-25 01:48

ALE ponas tamsta esat toks naivus, nieko nesupainiojo ir tamstos dydziai gerbiamas propesorius, koks buvo toks ir pasiliko - gudrus ir paslaptingas, ne kiekvienam zinoti, kokiais keliais jis vaiksciojo ir tebevaiksto iki siol.

svarbiausias ivykis, kuris dabar vyksta,2013-11-25 01:44

tai keliu seimo bobu-monstru -A.Povilionienes, R.Salasaviciutes, O Valiukeviciutes, G.Purvaneckienes ir kitu gyviu bandymas iteisinti prekyba musu vaikais, prisidengiant 'kilniu' tikslu 'vaiku teisemis. Supukit jus vietoje bjaurybes.

Klausimas2013-11-24 22:45

O lietuvių kilmės oligarchai leidžia prieiti prie jų nuosavybe tapusių ežerų, upių, gražiausių Lietuvos žemės vietų?

keista2013-11-24 22:43

negi tik vienas ant Lietuvos komunistas buvo Burokevičius kuris atsėdėjo, o kur kiti jo draugeliai,turbūt tupi seime ,VSD,teismuose,biudžėtinėse įstaigose.Niekur mes nenuėjom per šitiek metu išdvikai ant kiekvieno kampo.

Myra2013-11-24 22:41

Kodel zmogus ,kuris ragina uzsienieciams parduoti Lietuvos zemes, su lietuviska tautine juostele?Kodel sis seniukas remia ir guldo galva uz KGB-iste?Kam jis pats tarnauja?

Profesoriau,2013-11-24 22:12

ar vis dar laikai save KONSERVATORIUMI? Nejaugi į senatvę supainiojai konservatizmą su šunuodegiavimu? Ar dabar geriniesi Grybei? Juk už liustracijos (komunistų pašalinimo iš valdžios ilgiems metams) neįvykdymą Sąjūdis nepasmerkė, tai dabar prieš Grybę esi švarus. Ar tavo iš anksto buvo numatyta, kad teks dėtis su komunistais į krūvą?

to 58. to 522013-11-24 19:30

ale ir vis kiti kalti o vytukas kaipcielka taip cielka net su lomu negalima pramust

to 522013-11-24 19:27

Pasitikslink, nes Tėvynės Sąjunga buvo suskaldyta į tris partijas - į Andrikienės - Žiemelio šeimyninės rangos partiją, į Vagnoriaus partiją ir į likusią dalį nuo buvusios partijos su Kubiliumi ir Razma priešakyje. Suskaldžius partiją Landsbergis prarado įtaką ir vairą į savo rankas paėmė Kubilius su Razma. Kažkas va tokio.

>532013-11-24 19:12

Pritariu jums.

Vargšeli "pikasai", pateisinantis Lietuvių Tautos laidotuves...2013-11-24 17:58

Vargšeli "pikasai". Nesu nei nuskriaustas, nei koks kitoks. Kaip ir tamsta, buvau eilinis ir , deja, naivus, vienos sisteminės partijos narys, tikėjęs tos partijos vadų patriotiškumu ir bent minimaliu sąžiningumu. Ilgai stebėjausi, kokie savanaudžiai ir nesąžiningi žmonės ten užgrobė valdymo postus, kokie yra tikrieji jų tikslai, slepiami po veidmainiškomis frazėmis. Kaip ir daugelis sąžiningų tos partijos mąstančių eilinių narių, jaučiausi kaip pakliuvęs į siautėjančių maitvanagių tarpą jų puotos maro metu. Bėgau kuo toliau iš ten. Dabar jaučiuosi laisvas ir šimtą kartų geriau, negu tada. Nes netarnauju jokiems niekšams, kurie faktiškai žudo ( ar gal jau pražudė) Lietuvą ir Lietuvių Tautą.

ome2013-11-24 17:56

Toks jau Pikaso darbas, skleisti TS-LKD propaganda bei remti bet kokias globalistu iniciatyvas, o tuo tarpu menkinti ir demonizuoti lietuviu iniciatyvas.

Pikasas to 532013-11-24 17:39

Jei tik taip suprantate gyvenimą Lietuvoje, tai esate labai nuskriaustas...

Vargšeli "pikasai" ...2013-11-24 17:33

Vargšeli "pikasai", baik kliedėti. O gal tu sąmoningai skiedi savo idijotiškas dezinformacijas. Nesu jokios partijos gerbėjas, nes visos "sisteminės" partijos (partijų viršūnės) tėra tik nusikaltelių gaujos, begėdiško melo, šantažo, apgaulės priemonėmis įsitvirtinę valdžios postuose. "Vory v zakone". Tai tikroji MAFIJA. Jie rūpinasi tik išimtinai savo kišenėmis ir kaip ilgiau išsilaikyti valdžioje. Jie jau pardavė Lietuvos valstybę ir Lietuvos žmones globalistams sunaikinimui. "pikasai", savo veikla neprisidėk prie LIETUVIŲ TAUTOS NAIKINIMO. Nesusidėk su šėtonu. Dievas tau neatleis.

to 50. Jules2013-11-24 15:34

Meluoji kiek atmenu 1997 m. seime konsstitucinę daugumą turėjo konsevai su krigdemai berots apie 85 ar 89 semo narius tokios daugumos niekas daugiau neturėjo, Štai šio įstatymo rekvizitai: PILIEČIŲ NUOSAVYBĖS TEISIŲ Į IŠLIKUSĮ NEKILNOJAMĄJĮ TURTĄ ATKŪRIMO ĮSTATYMAS priimtas 1997 m. liepos 1 d. Nr. VIII-359

SVARBIAUSIAS2013-11-24 13:35

įvykis - gegužės 17d. pogromas.

Jules to 45. Beta2013-11-24 12:15

Beta, Jūs gal girta, apsigraibykite? Tą žemės "skraidymo" įstatymą priėmė LDDP, nežinojote? Kam elgtis negarbingai ir medžioti tuos vargšus runkelius? O kita vertus, jūs norite Vilniją jau dabar atiduoti Lenkijai, ar atspėjau? O žemę neosovietiniams oligarchams, tiesa?

Jules2013-11-24 12:07

Ar girdėjote, Paulausko gerbėjai ir rinkėjai, norintys matyti jį Prezidento poste, kad Jums į pagalbą ateina viso pasaulio superžvaigždė, kuri valdo jaunimo protus ir sielas, reguliuoja ne tik mąstymą, gyvenimo būdą bet ir visas mintis. Ir ne tik mints, bet ir pasirinkimą per rinkimus, kad reikia rinkti tik gražuolį bolševiką. Ir dar svarbu, kad jis būtų riebus. Tam reikalui įgyvendinti buvo viešai pranešta, kad Lady Gagos šlapimas specialiai paverstas kvepalais - afrodiziaku, per artėjančius Prezidento rinkimus padėsiantis rinkėjus suvilioti ir pritraukti prie balsavimo urnų už drg. Paplauskį. Vien labai garsių konciervų, tokių kaip draugai Paksius ir Žiemelis ar Vagnorka su savo buvusiu ginklanešiu J. Marazmu gi nepakanka runkelių subalamutinimui, tiesa? Konciervų partijoje esantys "istrebitelių" labai mokyti ženteliai ir marčios ne kažin ką gali. O ir Kubilius demaskuotas, berods, kaip Uspaskio kišenės atvaizdas ar kaip ten? Vienintelis veiksnys, galintis padėti tapti drg. Paplauskiui Prezidentu, belieka tik Lady Gagos šlapimas. Pranešė apie tai BNS ar dar ne, aš šito nežinau, o Jūs? Gal dar VSD jiems neleidžia apie tai painformuoti runkelyną?

Silva2013-11-24 11:56

Labai tikėtina, kad profesoriaus pasirinkimas "garbinti" Grybauskaitę ir stumti ją antrai kadencijai yra "kerštas" už tai, kad jo neišrinko prezidentu. Mano nuomone, jis buvo vertas šių pareigų. Dabartinis jo "ėjimas žirgu" yra nesuprantamas ir labai žalingas Lietuvos valstybingumui. Man nesvarbu Grybauskaitės praeitis, bet jos dabartinis nesąžiningumas, nematymas teisėsaugos daromų nusikaltimų, bei politinis žaidimas "rusų puolimu" yra nusikalstamas ir negali būti pateisinamas. Aš kviečiu nebalsuoti už gudrutę.

Pikasas2013-11-24 11:45

„Tvarkiečiai“ rinks parašus, kad Seimas svarstytų referendumą dėl euro” KOMENTARAS RAŠINIUI Nesunku pastebėti, kad aršiausiai ir įžūliausiai Rytų imperijos interesus gina “burokinės” darbiečių ir paksoidų grupuotės. Atakos prieš Lietuvos laisvę įvairiais būdais vykdomos nuolat, tačiau ypač jos išryškėjo artėjant LR Prezidento rinkimams. Nors šių minėtų politinių darinių lyderiai supranta, kad pakeisti LR Konstitucijos nuostatas jie nėra ir nebus pajėgos, tačiau daroma viskas, kad būtų parodytas jų, kaip “valstybės vaduotojų” įvaizdis. Darbiečiai, iki ausų paskendę politinėje – finansinėje korupcijoje, ėmėsi Generalinio prokuroro posto, o paksoidai – Euro neįvedimo. Abiem atvejais galioja konstitucinės normos, tad tie bandymai beviltiški, bet kvailinti visuomenei gal net labai tinkami. Lygiagrečiai vykdomos atakos ir prieš energetinius Lietuvos projektus, galinčius užtikrinti Lietuvos energetinę nepriklausomybę nuo Rytų kaimyno diktato. Kada Lietuva imperijai visaip atakuojant vis dar yra pavojingoje situacijoje, kiekvienas suartėjimas su Europos Sąjungas yra pliusas šalies Laisvei. Kiekvienas aukštas postas postas, atitekęs neokomunistinėms jėgoms yra minusas mūsų demokratijos kūrimui ir teisinės valstybės siekimui. Dalį kaltės dėl sudėtingos situacijos teisėsaugoje turi prisiimti ir teisėsaugos institucijos, kurių pareigūnai pernelyg dažnai nedemonstruoja reikiamos kvalifikacijos ir atsidavimo visuomenės daugumos siekiams. Už kitą dalį turėtų atsakyti neokomunistams patarnaujanti žiniasklaida, o trečią -mes patys – rinkėjai, nesugebantys išsirinkti į valdžias pakankamai politiškai brandžius ir sąžiningus politikus. Prezidento Rolando Pakso gynėjai dažnai mėgsta pasišaipyti, kad kažkas bijo jų “apsitapšnojusio erelio” ir kad jo “garbei” priimami KT sprendimai ar net norima keisti LR Konstituciją. Jei ir verta ko nors Lietuvos visuomenei bijoti, tai tikrai ne R. Pakso. Turime nerimauti dėl to, kad mūsų kaimynės Rusijos dabartinė vykdoma politika stengiasi vėl įtraukti mus į imperines erdves, tai yra ten, kur penkis dešimtmečius buvo okupuota Lietuva. Tokiems tikslams pasiekti naudojamos įvairios šiurkščios politinės ir ekonominės priemonės. Liūdina tai, kad Lietuvoje nebuvo pasmerkti savi kolaborantai ir net po dvidešimt Nepriklausomybės metų jie gali laisvai reikštis politikoje, atstovauti Lietuvą Europarlamente ir, netgi padarę veikas, turinčias baudžiamosios kaltumo prezumpcijos požymių ar net sulaužę duotą valstybei priesaiką, bandyti įteisinti tokius savo siekius. Konstitucinio teismo sprendimas buvo labai aiškus. Asmuo, sulaužęs priesaiką valstybei negali prisiekti antrą kartą. Čia galima būtų padėti tašką. ES teisininkai teigia, kad bausmė neadekvati. Už priesaikos sulaužymą – gal ir taip. Tačiau jokio taško padėjimo negalėjo būti LR teisinėse institucijose. Asmuo, mano nuomone, daugybę kartų kenkęs Lietuvai, jos politikai ir ekonomikai, padaręs savo asmeniniais veiksmais milžiniškus finansinius nuostolius privalo būti įvertintas pagal galiojančius LR įstatymus. Pirmoje eilėje pagal LR Baudžiamojo kodekso nuostatas. Paruošiamąjį tiriamąjį darbą privalėjo atlikti tą dirbančios teisėsaugos institucijos , bylos patekti į teismus ir t. t. Esu įsitikinęs, kad tada R. Paksas nebeturėtų jokių galimybių tyčiotis iš Tautos, užimdamas netgi aukštesnes negu Seimo nario pareigas Europarlamente. Teisėsaugos neįgalumas labiau paryškėjo tik paskutiniu metu. Tačiau ligos simptomai buvo akivaizdūs jau ilgą laiką ir niekas rimtai gydyti tos situacijos net nebandė. Štai kas gali kelti bene didžiausią nerimą. Štai, kur gali atvesti mūsų teisėsaugininkų neįgalumas. Kaltumo prezumpcijų pas šį “erelį” nors vežimu vežk, o jie žaidžia, kaip ir su Kėdainių “kniaziumi” kol gal visi “senaties terminai” išseks. “Kiek kainuoja Seimo nario vieta Lietuvoje?” Štai koks klausimas domina Rytų šalelėje. Kad paksoidai ir darbiečiai turėjo ir turi daugiausiai lėšų rinkimams, turbūt mažai kas abejoja. Jei, kaip buvo teigiama, V. Uspaskich vienas mandatas Seime kainavo po milijoną litukų, tai R. Paksas galbūt tą sėkmę pasiekia mažesnėmis sąnaudomis. Tam tikram rinkėjų elektoratui jis gal ir šiandien “vaduotojas nuo oligarchų”, nors pats įvairiuose neskaidriuose dar šlykštesniuose sandėriuose apsitapšnojęs iki ausų. Nuvažiuoja su savo kavalkada kur į kokią salę provincijoje p rezidentas Rolandas, iškelia du pirštus į viršų ir paskelbia: “Sėdės jie visi”. Močiutės net apsiverkia iš laimės. Jo aplinkos “ereliukai” išdalina lydintiems baikeriams “ant benzino” ir vėl pirmyn… Smagu dalinti, kai tie pinigėliai dosniai “lietumi palyja”… Žiniasklaidoje teko matyti pakankamai daug informacijos apie R. Pakso veiklą. Tos, kuri į tualetinį popierių suvyniota. ESu pateikęs tą šiek tiek sušvelnintą variantą, kurį surinko A. Sakalas, vykdęs “jaunėlio prezidento” nustūmimo nuo “otkatinių” vaišių stalo politiką. Jau ko jau ko, o jau šito socdemų vaduko tai niekas meile demokratijai neapkaltins. Ne tik pasaulyje pripažintai, bet ir R. Pakso skleidžiamos “demokratinės diktatūros” paistalams tik paskutinis kvailys gali pritarti. DEŠIMT R. PAKSO VEIKLOS EPIZODŲ galima nesunkiai rasti archyvuose. Visai net nesvarbu, kad R. Paksas palaidojo savo galimybę tapti prezidentu kartu su “almax’ais” ir “tualetiniu popieriumi”. Net ir tie keli procentai specifinės rinkėjų dalies balsų, gali padėti atsirasti antram rinkimų turui, kurio labai siektų socdemai su savo lyderiu yra reikšmingi. Šitai ir gali būti viso šio pasistumdymo esmė. Jau nekalbant apie visą paksoidinę propagandą, kuri plautų piliečių smegenis atkakliai ir nuobodžiai visos rinkiminės agitacijos metu. Kaip anksčiau sakė R. Paksas: “Lėšų bus, kiek reikės” . Argi tas šaltinis jau išdžiuvo? Jei kas taip mano, tai yra gan naivus. Pažvelkime kokį ryžtą dėl SSRS buvusių pakraščių pastaruoju metu rodo imperijos režimas. Kas dar kam gali būti neaišku? Manau, kad tik ne tiems, kurie stebi visuomenę pasiekiančią informaciją. Tvirtai tikiu, kas “saulės atvežimui” ryžtųsi tik visiška mažuma, net jei ji daugumą (bolševikus) panorėtų suvaidinti. Demokratijoje mažumos nevaldo, jei jos daugumos neapgauna ar jos aktyvo nesunaikina.

Kai2013-11-24 08:56

Kai veikėjas suvaikėja kai važiuoja stogas bando vis mundurą lopyt, nors karalius nuogas

Beta 37-tam2013-11-24 07:37

Tik jau nereikia eskaluoti to absurdo "be V. Landsbergio nepriklausomybės nebūtų"- juokinga! Sutinku, gal Lietuvai jis nieko blogo nelinkėjo, bet savo asmenybę, savo interesus (taip pat ir materialius)visuomet kėlė aukščiau Lietuvos. Prisiminkime, kad ir jo inicijuotą, antikonstitucinį ir gėdingą, niekur pasaulyje negirdėtą neregėtą žemės skraidymo įstatymą! Plius prisiminkime, kad turėdami absoliučią daugumą Seime, konservatoriai neįvykdė liustracijos ir desovietizacijos proceso. Kodėl? Tas "kodėl" ir yra atsakymas į kitą "kodėl" Landsbergis remia Grybauskaitę. Ogi todėl, kad juos vienija bendra ir labai labai tamsi praeitis. Yra tokia sąvoka "miegantis KGB agentas", manau abu tokie, tik jau nemiegantys, bet prikelti iš vidaus sugriauti mūsų Tėvynę Lietuvą. Kad Grybauskaitė griauna- plika akimi matyti. Sunaikink valstybės institucijas- neliks pačios valstybės. Kuri, Grybauskaitei pavaldi institucija dar nesugriauta? Atsakymas- visos sugriautos. Landsbergis (skirtingai nei Grybauskaitė) nekvailas, jis tai mato, bet vėl palaiko Grybauskaitės kandidatavimą. Štai tamstai ir "nelinki nieko blogo". Linki ir dar kaip!

Nu jo2013-11-24 02:02

Abu vagys - abu...

Jules2013-11-24 01:47

O balsus skaičiuos stalinistas, kuris vienodai patinka tiek bolševikams, tiek konciervams ir kitiems jųjų išperėtiems liberalams.

joo2013-11-24 00:51

Balsuok uz ka nori o laimes tas kas balsus skaiciuos

Jules2013-11-24 00:47

Paskutinis Banko ėjimas arkliu: komentarai Delfyje greitai sensta, todėl neberodomi. Įdomu, kaip bus čia? Man, kaip senam delfistui, labai gaila, kad taip demokratai pabūgo daugumos - tautos.

tam 372013-11-24 00:44

Jei nebūtų buvę Landsbergio, būtų buvęs kitas Landsbergis.

VĖL PASAKŲ SENELĮ RODO... :)2013-11-24 00:43

Kai pamačiau Grybauskaitę besiglėbeščiuojant su PONU L. - supratau............................. :(

37 am.2013-11-24 00:34

Nereikia taip svaigti ir ieskoti 'netikru pranasu'. Musu nepriklausomybe, o tiksliau TSRS griuti, sugalvojo ir ivykde globalistai zydai, o Landsbergis buvo tik ....

Jis nenusipelnė paniekos, gerbkime save2013-11-24 00:24

Pripažinkim, kad be V. Landsbergio nepriklausomybės nebūtų, nes kiekvienai kovai reikalingas toks lyderis, koks buvo Landsbergis. O jis kaltas tik tuo, kad tikėjo žmonėmis, nes kaip sakoma jei pats nesi vagis, nepagalvoji, kad kiti tokie gali būti, o tokių pasirodo buvo begalės ir jie dabar sėdi valdžioj. Kažkodėl nebeatsiranda lyderio kuris suburtų žmones naujai kovai. Kodėl jis palaiko Grybauskaitę, tai jau kita istorija, kurios deja kol kas niekas nesupranta. Tikiu, jis gali klysti, bet blogio Lietuvai niekada nelinkėjo.

Delfistas2013-11-24 00:18

Komentaras per senas, todėl neberodomas

Svarbiausias2013-11-24 00:02

Įvykis yra Deimantės pagrobimas.

sapnininkas2013-11-23 23:46

prasymas auksinei zuvelei-dar 4-5 meteliu palaikyti isgimdyta partkudikeli saugioje pazastyje. Iki siolei pastoge penketa meteliu praverte,-turejom sirma ir uzuoveja. Buvo silta ir saugu, dainavome sutartines, net sykiu pasiskiepijome. Gal dar syki pavyks ? Bo kitaip yra rizika, kad sunkmeti isgyvenantis partkudikelis ilgam bus nutrintas nuo politzemelapio. Jei nupus bevalius, tai gal ir po teismus tampys koki desimtmeti,uz nieka. Del savo "kudikio" ko tik nepadarysi, galima net akis uzmerkt del kazkokio pogromo, nutekejimo ar baltu demiu... Viskas yra niekis. Turim issilaikyt balne. Rinkimai yra svarbiausias ivykis.

UK2013-11-23 22:06

Klausimas visiems,koks gordijaus mazgas suriso sias abi personas?

Artojas to 202013-11-23 21:40

Tai gal Paleckis, Sniečkus, Dušanskis, Salomeja Neris, Cvirka ir kiti raudonieji "drasuoliai"- 1941 metais , nuo vokiečių, kelnes pridėje dūmė į Rusijos gilumą, Drąsuoliai ?

Pikasas2013-11-23 21:29

Visi politikai, valdininkai ir žiniasklaidos atstovai privalo ne tik žinoti konstitucines nuostatas, bet ir suprasti straipsnių logiką. Tada nereiks Konstituciniam teismui nuolat, kaip kokiems mokinukams aiškinti, ką konstitucinės nuostatos reiškia ir kad negalima jų pažeisti. Netikiu, kad minėtų pareigybių pareigūnai to nežinojo. Tai kodėl sukeltas toks didelis šurmulys, jei ir drambliukui aišku, kad nepakeitus konstitucijos nei viena LR Prezidentui suteikta teisė nebus iš jos išbraukta? Manau, kad visas tas aršus mūšis prieš Generalinį prokurorą D. Valį neturi tvirto teisinio pagrindo. Bent jau jokių asmeninių priekaištų jam asmeniškai nebuvo suformuluota per jo prokuratūros darbo ataskaitą. Nesakau, kad trūkumų, D. Valiui vadovaujant prokuratūros darbe, nebuvo. Tačiau, turime prisiminti ir tai, kokį skandalingą palikimą jis iš buvusio gen prokuroro A. Valantino ir jį laikinai pavadavusio Petrausko jis perėmė. Nesušvito saulė virš to juodo kubo kreivais langais, bet kai kurių prošvaisčių būta. Tą taip pat derėtų pastebėti. Net ir konkrečios kritikos Generalinės prokuratūros darbui nebuvo išsakyta. Nepatiko ataskaita ir viskas... Na, nepatiko tai nepatiko, tačiau be konkrečių nuorodų prezidentei nelieka nieko kito, kaip tokią įstatyminę iniciatyvą atmesti, kaip prieštaraujančią Konstitucijai, nes įstatymo pataisos būtent kėsinasi į jos konstitucinę teisę skirti ir atleisti Generalinį prokurorą. Jei prezidentė savo teise pasinaudos, tai Seimas taip pat galės savo teise pasinaudoti - atleisti esamą arba nepatvirtinti naujo, prezidentės pasiūlyto kandidato. Galima numanyti, kad situacija Darbo partijos byloje bei prasidėjusios tam tikros kadrinės pertvarkos netenkino dalies pareigūnų, kuriems galimai turi įtaka neokomunistinės jėgos. Tad ir šis užsitęsęs mūšis dėl teisinių institucijų vadovų kėdžių yra labiau sietinas su prezidento rinkimais. Gal manoma, kad jei ir nelaimėsime, tai bent apšilsime". Lengva apšilinėti, kai paslaugi žiniasklaida nuolat eksponuoja panašius rašinius. Sunku pasakyti, kiek piliečių bus tokiomis priemonėmis suklaidinta, tačiau neigiamo įtakos visiškai išvengti nepavyks. Turime neseną pavyzdį. Paverkšleno žurnalistai, kad jie labai skriaudžiami ir žiniasklaidos reitingai kiek pakilo. Atseit, reikia užjausti nuskriaustus. O kur tie nuskriaustieji? Pasirodo, kad BNS žurnalistai, kuriuos apklausė STT pareigūnai. Tie patys pareigūnai apklausė ir prezidentūros darbuotojus, bet tarp jų jokių verkšlentojų nematėm. "Klakerių" terminas kilęs, kai tetre buvo pasamdomi plojikai, kad pagarbstytų spektaklį ir artistus. Matėme "klakerių" pulkelį ir po STT langais. Žinoma, tokiems "valdžios galiūnams" - visos teisės. Net ir tos, kurių įstatyme nerasim. Taip ir "žaidžiama į vienus vartus". Ar nėra nuobodu žiūrovams? - atskiras klausimas...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-11-23 20:31

Mano nuomone profesorius V. Landsbergis teisingai pastebi, kad Lietuvoje jau vyksta prezidento rinkimai. Aisku tai akivaizdu ir mintis teisinga. Jau kas tikra, tai tikra.... na Rusija tikrai nori Lietuvoje, kaip jie supranta satelitineje teritorijoje? , tureti savo prezidenta. Ir ka pasakysi? O gi tai, kad jos pastangos akivaizdziai matomos. Is ko? Pirmiausiai is to, kad JE Preidente D. Grybauskaite siekia paversti "arsia antisovietike", kad tolygu siekiui vel antra karta ja prastumti i Lietuvos prezidentes. Toliau ponas Paulauskas, na tas pats, kuris kgbista rezervista nedelsdamas paskyre VSD vadovu.... irgi cia jau aktyviai "pergalei" ruosiasi, ir taip arsiai ruosiasi.... kad Polikarponva butu ISRINKTA! Negali atsipurtinti nuo minties, kad tai to pacio Rusijos projekto sudedamoji dalis. Taciau... kaip suprasti pono V. Landsbergio remima... galima suprasti.... kaip jo visiska nesusigaudyma kardu politikoje, ka jis isimtinai ir daug kartu IRODE! Nu megsta sis gerbiamas Lietuvos istorinis zmogus perrista garbes juostele nors tu ka, ir ta zino visa burokeviciska komunistine ruja su partskola priesakyje. Tai neigiama sio asmens savybe.

>Bernadeta2013-11-23 19:43

tipiškas baudžiauninko mentalitetas.Jei V.landzbergis pasakytų kokią kvailystę,jie vis vien linguotų su palaima veide į taktą.Sudievinote ir pradėjo gesti Profesorius.Vaidindamas,kad tame skandale jis "nė prie ko".Primena Leniną ir visas inteligentijos gerąsias ir blogąsias avybes galima rasti jame.

spontaniskas komentaras, besiklausant profesoriaus2013-11-23 19:28

... visi kiti moko, tik Landsbergis ne... o, jei kalbant apie buvima uzkulisiuose - tai butent Grybauskaite ir buvo uzkulisiuose ant Burokeviciaus platformos sausio-13 ir lauke, kaip ten pasisuks ivykiu eiga Lietuvoje!

Henrikas2013-11-23 19:27

ko bijo KGB MAJORE, AR PRISIPAZINTI, KAD POLIKARPAS NKVD-ISTAS, O JI PATI KOMUNISTINĖ IŠPERA, NUSLĖPUSI SAVO BIOGRAFIJĄ?

kokia nesamone,2013-11-23 19:23

siandien svarbiausias ivykis, kuris dabar vyksta, tai parsidavusiu isgamu stumiamas juvenalinis istatymas, prisidengiant skambiu pavadinimu ''vaiku teisemis''. Tai didele tragedija seimu, kurias paliete tas isgamiskas istatymas, nes tai yra pridengta kraupi prekyba vaikais. Jokio rupesciu cia net nekvepia, tai yra ziaurus antihumaniskas biznis, pries kuri reikia visomis isgalemis kovoti. Kas yra prezidento rinkimai ir kam reikalingas prezidentas jau pamateme, visi jie iki siol bezdejo i silta kresla ir neturejo jokiu reikalu su tauta.

Vis2013-11-23 19:20

kalta seimo pirmininkė?Ar jai reiktų tylėti? Valstybinės paslapties nevalia atskleisti.Lyg visi tai supranta?Ar pati pažyma svarbiau kaip daiktas,ar jos turinys-valstybinė paslaptis,kurios nevalia atskleisti?Lyg ir aišku.Nesupratau profesoriaus ką norėjo pasakyti.?

19 myrai2013-11-23 19:16

todel, kad yra jos kolega.

Nida2013-11-23 19:00

GRYBOŠENKOS NUOPELNAI LIETUVAI, SNORO UZGROBIMO IR SUBANKROTINIMO ATVEJU VISU ŽULIKU "STOGAS" IR YRA GRYBAUSKAITE ! JI ASMENISKAI DAVE KOMANDA KUBILIUI, VASILIAUSKUI, SIMONYTEI VYKDYTI "OPERACIJA"PRIES BANKA SNORAS, DAVE KOMANDA "KISENINIAMS " PROKURORAMS VALIUI IR RAULUSAICIUI SUFABRIKUOTI BYLA SNORO AKCININKAMS, JI DUODA NURODYMUS TEISMAMS, KAIP PRIIMTI SPRENDIMUS ŠIUO KLAUSIMU, JI ASMENISKAI DANGSTO AFERISTUS IR SUKČIUS VASILIAUSKA, MAZINTINE, FRIKLI, COPERI !

Benas to 212013-11-23 18:45

Parasei nesamone ir jauciu pats juokiesi ka parasei. Kai man kas nors pasakys kad lensberdis padare ka nors gero del Lietuvos Valstybes as ji pradesiu garbinti ir nesiosiuosi zenkliuka su jo atvaizdu kaip seniau kai kas nesiojo su lenino galva.

Bernadeta2013-11-23 18:32

Suprantamiau manau niekas kitas negalėtų paaiškinti "nesuprantančiai" laidos vedėjai, kaip gerbiamas V. Lansbergis.Paprasčiausiai dar ir dėl to, kad mažai kas gali jam prilygti.Džiaukimės, kad turime tokią asmenybę kuri sugeba paaiškinti kas yra kas mūsų Lietuvos žmonėms.Paaiškinti tiesą.Mano nuomone ir spauda,ir televizija deja aiškina kitaip.Kodėl?Ar galvoja, kad daug kartų pasakytas melas virs tiesa?

to 17. stasys2013-11-23 17:17

smetona be visa ko dar ir bailys.

Myra2013-11-23 17:02

As nesuprantu,kodel profesorius KGB majore gina?Kazkaip labai kvailai atrodo...

10- tam2013-11-23 16:55

jus kliedit tikriausiai.Kur tai matyta kad reiketu keist viena NKVD isto ispera i kita.Paulauskas greiciau jusu draugelis ,vaizduojantis konkurenta.Zmones rinkdami prezidenta ,tikisi teisingumo ir teisetai tikisi,o sitas jusu draugas arturas pucia i viena duda su likusiais bolsevikeliais.Ir jusu ziniai,niekad nesimpatizavau ne vienam jusu paminetam bolsevikui.O paulauskas,mano nuomone,sedi mesle iki apatinei lupai

stasys2013-11-23 16:47

šitam politikui teko sunki politinė našta, ir vertins jį matyt taip pat kritiškai kaip ir Smetona.. vieniems Jis pirmasis Prezidentas..kitiems be viso to dar ir diktatorius .

Prašalietis2013-11-23 16:42

Kaip gražiai tinka ir žiūrisi du bendraminčiai suprantantys vienas kitą iš pusės žodžio ir negalintys nuslėpti didžiausių simpatijų vienas kitam. Taip gali būti tik pas asmenius turinčius bendras šaknis. Tarybinių mokslų profesorius "sugriovęs" Tarybų Sąjungą ir socialistinių mokslų daktarė "sėkmingai kurianti" savo tautai "šviesų tautinį rytojų",kuri pagal aptarnaujančių valdžią propagandistų sapaliojimus pasirodančius spaudoje, bus ateityje, mažų mažiausiai, eurokomisijos pirmininke arba Jungtinių Tautų generaline sekretore. Taip sakant kur jei pati panorės ir jei pasaulis labai "paprašys", nes kitaip pasiliks, jei nebus dar nusibodę, prezidente Lietuvoje... Ko tik vertas žmonijai buvęs premjeras Kubilius "sutvarkęs" pasaulinę krizę ir pasigrąsinęs parašyti šia tema knygą, kitiems pasauliniams veikėjams pasimokyti,o kur dar tautinės moralės, padorumo, "ištikimybės" tauriems tautiniams idealams ir žmogiškosioms vertyubėms simbolis Patackas. Yra dar ir daugiau tokių kitų taip vadinamos dabartinės "tautinės elitos" atstovų." Durnių laive" atėjo laikas, kai kvailumui ribų jau nėra... Ir ateityje, esant tokioms palankioms sąlygoms kvailumui viešai reikštis, jame dar atsiras daug Napoleonų, Didžiojo Vytauto palikuonių, pasaulinio lygio "veikėjų", pranašų, ir aiškiaregių. Tam Lietuvoje rimtesnių mokslų,įpatigesnių sugebėjimų ir t. t. nereikia...

Darijus2013-11-23 16:28

Lietuvos nusikaltėlis Nr.1.

Petras2013-11-23 15:45

Šito nukriošusio Lietuvos naikintojo ir žemės išpardavinėtojo "palaikymas" nepridės dividendų Grybauskaitei, net atvirkščiai. Gal ir gerai, nes 0+0=0.

is ko rinksimes2013-11-23 15:15

skiepytojas nr.1: is pirmo skiepo - stribo vaiko ar antro skiepo - stribo vaiko. gerus cia skiepus isiule laisvai saliai-prokurora ir prezidenta is kgd palikimo. gal visdelto su konservatorija kazkas negerai?

JO2013-11-23 15:02

Na sitas jau sugrioves ir ispardaves LIETUVELE,ir amerikonam ir rusam.Dabar perduos estafete Burokeviciaus aukletinei,uolejai komunistines desertacijos gynejai,LIETUVOS tautos engejai ir ignorantei.UNARAVAI nieko svento gyvenime nesukurusei tik intrigavusi griovusi ir plesusi ir padejusi alinti,stai tokia Lietuvos prezidente D.GRYBAUSKAITE-POLIKARPOVNA.

pensininkui 1am2013-11-23 14:29

Niekada jis man nebuvo stabas- perdaug gerai zinojau tatos charakteri ir nemazai zygdarbiu.

Įdomu tam Nieko keisto2013-11-23 14:28

Jūsų taip mylimas ir geidžiamas Paulauskis labai įdomu, iš kokio lizdo? O Juršėnas, Paleckiai, Kirkilas, Bradovskis, Paksius, Zigmutis, "Šatrijos"..., Bieliniai...? ir t.t., be pabaigos.

gaudy2013-11-23 14:20

diedas prieš eidamas į tv eterį galėtų bent galvą išsiplauti ir susišukuoti ir padoriai apsirengti, o tai atrodo kaip driskius išlindęs iš šiuklyno. O šiaip diedukas vėjus šneka...

Che che che2013-11-23 14:15

Daktaras SKIEPAS suleido ne tą vakciną ir ne į tą vietą.Pacientei prasidėjo viduriavimas ir anoreksija.Prognozuoju kaput.

nieko keisto2013-11-23 13:55

"patriarchas"is to pacio lizdo kaip ir bolsevike.Uztenka zinot jo tevelio ,nusipelniusio LTSR ,istorija ir tiems kas turi smegenis tiems jokiu abejoniu nekils.

nieko nuostabaus2013-11-23 13:54

Nieko nuostabaus - oligarchinei mafijai dega uodega - žmonės bunda ir dalykai gali pasisukti ne taip, kaip planuota gaujos. Pamatysime dar ne tokių Lietuvos Pardavėjo ir gaujos salto. Neabejokime- jie lengvai nepasiduos - juk tam dirbo nuo Nepriklausomybės atkūrimo - užgrobė ją ir sugadino. Nieko, mūsų daugiau:)

honorava uspaskio gelbėtoja2013-11-23 13:37

jei “honorava” loreta opozicijai jau dabar išjungia mikrofonus, ko dar nebuvo nei vienam parlamente, net Žirinovslis taip neišdrįstų, tai opozicijai jau tikriausiai į seimą reiks greit ateiti su tais didžiuliais puodais, garsiakalbiais vadinamais:) Kiek mūsų vakarietiško mąstymo Prezidentė garsina Lietuvą savo unikalia išmintim ir drąsa, tiek ši honorava uspaskio “priemonė”, stato mūsų seimą visų pajuokai. Kokia gėda. Na ką, turim savo žirinovskį. Oligarchija, bekovodama su demokratija, paprastai pasibaigia TIRONIJA. Tai pastebėjo dar Aristotelis su Platonu. ar galit įsivaizduoti? jei honorava graužikė jau dabar pažeidžia žodžio laisvę, neleidžia kalbėti opozicijai, tai kas bus tada, kai ji pasistatys savo prokurorą? Tupdys bet kokį savo kritiką į kalėjimą? Juk ir taip aišku, kad einama Putino statytinio Janukovičiaus pėdomis, siekiama kaip ir anas kad patupdė opozicijos lyderę Timošenko į kalėjimą… KGB metodai jau jau atidirbti… Ir nereikia visuomenės apgaudinėti, kad Paulauskas išstatytas pagądinimui. Argi Paulauskas ragintų “liaudies partiją” (rusų partiją”) kuo greičiau rinkti parašus referendumui, kuris yra Uspaskio interesas. (žr lieudiespartija. lt...

ar norim būt mafijine valstybe?2013-11-23 13:32

ar kas nors gali paaiškinti - ką tas Uspaskichas veikia mūsų seime? Ar jį iš Europos Parlamento jau išmetė? EP žino jo ryšius su organizuotu nusikalstamumu, mafija, bet mūsų seimui toks žmogus tinka? Kodėl jis yra paskirtas SEIMO RYŠIŲ SU RUSIJA KOMITETO PIRMININKU? Kodėl jis gali kone kasdien važinėti į Maskvą? už mūsų pinigus? Ką gero nuveikė būdamas tokio komiteto pirmininku? Susitarė dėl PIENO KARŲ? Kad paspaustų Prezidentę? Kad pakenktų Lietuvos pienininkams, bet ne mėsininkams, nes pats turi dešrų gamyklą? O gal Rusija greitai paskelbs agurkų karą? Padėjo Gaspromui išvaryt Chevroną? pasitelkęs žaliuosius? Sužlugdyt mūsų atominės statybą? O po to dar ir terminalą? Kodėl šis oligarchas naikina Lietuvos demokratiją? Ar mes norime oligarchijos? Juk paskui tokius pinigų maišus velkasi visas nusikalstamas pasaulis. O jei šis oligarchas turės ir savo prokurorą, tai ar įsivaizduojate kas mūsų visų laukia? Banditų - mafijozų valdžia? Ar šito mes norim?

ar norim būt mafijine valstybe?2013-11-23 13:31

tai, kad Uspaskichas turi ryšių su mafija, rašė dar Račo valdomas BNS. Deja tik anglų kalba. Kažkodėl nesiteikė tada išversti to interviu su “The Economist” redaktoriumi Edvardu Lucass;u į lietuvių kalbą nei vienas laikraštis. Kažin kodėl - niekam tai nebuvo įdomu ar tyčia toks info buvo slepiamas nuo tautos ? O E. Lucass šiaip tai nepaisto niekų, kaip mūsų žurnalistai, jei neturi tikrų faktų iš kokio Interpolo. Todėl ir EP neapgynė Viktoro neliečiamybės. O jeigu Interpolas jau ieško ir tokių nusikaltėlių žmonijai kaip pvz. enkėvėdistas Dušanskis, kuriems iki šiol buvo taip patogu slapstytis po “antisemitizmo ” įstatymu, įkurtu dar Trockio -Lenino (tai buvo pats pirmas bolševikų išleistas dekretas) vadinasi Europoje pagaliau vyksta tikras išsivadavimas nuo stalinistų kontrolės. Tai kam tas labai nepatinka. Ir dėl to kai kas ėmė labai inirtingai agituoti prieš ES ir prieš Prezidentę, kuri, kaip pasaulinio lygio lyderė, yra labai įtakinga ir dabartinėje ES politikoje. Tą pastebėjome ir iš Kinijos komunistų baimės… po Prezidentės susitikimo su Dalai Lama. Pasirodo, Z. Vaišvilos, R. Janutienės, D. Kuolio ir kt. raudonai tepliojama Prezidentė yra tikras baubas komunistinėms valstybėms, kurios tikėjosi savo “perestroikomis” apmulkinti Vakarus, tam, kad galėtų žaisdamos pagal “kapitalistines taisykles” tuos Vakarus okupuoti. Neišdegė tai siunta.

ar norim būt mafijine valstybe?2013-11-23 13:30

Tai, kad pats Putinas kontroliuoja į pasaulį paleistą “zbrodą” savają 300 000 mafijos kariuomenę, rodo ir pavyzdys su Timošenko, kai mafijos bosas Semion Mogilievič buvo panaudotas tam, kad atsikeršyti Timošenko už “Oranžinę revoliuciją” ir pasodinti ją į kalėjimą. Mafijinė Rusijos valstybė tikisi ir kitas Nacionalines valstybes panašiu būdu jėga parklupdyti kaip kad pasitvarkė su Ukraina, Rumunija, Armenija… Dabar pajėgos mesto į Lietuvą. Tą liudija Darbo partijos susitikimai su Rumunijos ambasados darbuotojais. Interpolas atidžiai stebi šiuos judesius. Net neabejokit.

pensininkas2013-11-23 13:18

Ką galiu pastebėti? Patriarchas iš mano garbinamo Stabo virto Niekšu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi