Vakar vakare Seimo pirmininkė Loreta Graužinienė dalyvavo pirmojoje savo, kaip parlamento vadovės, specialioje Lietuvos televizijos laidoje.

Laidos įžangoje žinomi politikai Andrius Kubilius, Viktoras Uspaskichas, Eligijus Masiulis ir Gediminas Kirkilas su žurnalistais Rita Miliūte ir Edmundu Jakilaičiu aptarė L. Graužinienės tapimo Seimo pirmininke aplinkybes.

Šį kartą nekomentuosime diskutavusių politikų pasisakymų turinio ir lygio, tačiau atkreipsime dėmesį į vieną iškalbingą detalę.

Diskutuojant apie politinio gyvenimo virtuvę, trumpam tarsi buvo pamirštas faktas, kad laidoje dalyvauja ne bet kas, o ką tik išrinktas antrasis valstybės asmuo, naujoji Seimo pirmininkė.

Parlamento vadovė tylėdama klausėsi kitų laidos dalyvių diskusijų apie save, tarsi atliktų interjero detalės funkciją.

Visa tai truko „tik“... 12 minučių. „Prisiminę“, kad laidoje dalyvauja ir Seimo pirmininkė, LRT žurnalistai suteikė jai teisę pasisakyti. Tačiau, vos pradėjo kalbėti L. Graužinienė, jos pasisakymą turėjo nutraukti reklama.

Įdomu tai, kad iš karto po reklamos valstybinio transliuotojo vedėjai žodį suteikė... vėl ne parlamento vadovei.

Ką tokie iškalbingi akcentai byloja, turbūt nereikia išsamiau aiškinti.

Naujausi

Komentarai (180)

Rikiuoti
Gudas2013-11-05 11:56

Visu pirma ta melzeja ne antras o trecias asmuo. Antra ka gali melzeja pasakyt issilavinusiu zmoniu pokalbyje? Geriau patyletu...

Labai2013-10-21 13:31

teisingi klausimai buvo uzduoti,nevynojant ju i silta suda,o atsakymu ,deja, neteko isgirsti.Kad ir i klausima: Kas dar is Darbo partijos parlamentaru turi inicialus LG,kuriems reikalinga juodosios ,,buchalterijos parama?

Otata2013-10-20 00:40

Susiede valdziazmogiai su savo subinlaiziais-geras spektaklis liumpenams.Zinokit viena-ir vieni ir kiti neseniai isbride is kolchozu meslo,kur neturejo laiko rupintis savo intelektais ir saviaukla.Be to,turi aptarnauti ir globoti valdziapedgyvius,sociai juos seriancius.Linksminkites!

Audra2013-10-18 11:13

Na, Graužinienė pati kalta. Nei vienas padorus žmogus jau seniai nesilanko Miliūtės ar Jakilaičio laidose. LRT dabar surinktas žurnalistikos mėšlas. Niekas pirmos LRT nebežiūri

hitas2013-10-12 02:03

ohohoho prasigere ruskiu pakalikai, varykit iskarto i maskva ;)

ŠAUNUOLĖ2013-10-10 15:06

GRAUŽINIENĖ, JI VISA GALVA AUKŠTESNĖ UŽ TUOS BAISIUS ŽURNALISTUS. PAMAČIUS TĄ LAIDĄ PAKRAUPAU MILIUTĖS JAKILAIČIO ŠLYKŠČIU ELGESIU.

Įdomu2013-10-10 04:45

"LRT vedėja R. Miliūtė kandidatuos artėjančiuose rinkimuose?" straipsnis Tomo Stamulio 2012 09 18 dienos

km2013-10-10 03:41

LRT, tai ne valstybinis transliotojas,tai zemo lygio susireiksminusiu veikeju kontora,stumenti savo zema mentaliteta i eteri !

to 1712013-10-09 23:37

lrt.lt/mediateka/irasas/43820/speciali_laida._tema_kokius_zaidimus_zaidzia_v._uspaskichas_kaitaliodamas_figuras_lr_seime_ved._edmundas_jakilaitis

R2013-10-09 17:31

Pagarba zurnalistams Miliutei ir Jakilaiciui! ir didziule geda tureti tokia seimo pirmininke bei ja uz virvuciu tampianti Kniaziu Viktora LR Seime... :(

Jurgis2013-10-09 16:23

Alia jau ta LRT siaurusevičiaus dėka tapo tokia siaura, kad net žiūrėti nenoriu... Vienas cholujažas valdžios senbuviams.

Taip2013-10-09 14:58

Jau daug kas šitos chamės ir Jakelaičio jau senai niekas nežiūri, lauk abu tuos chamus ir dar tapinienę Tegu jie dar 10 metų etikos pasimoko ''žurnalistai''

darius2013-10-09 14:46

kur galima vaizdo įrašą peržiūrėti.

165-ajam2013-10-09 05:10

Varyk iš čia pas savus!

menesis2013-10-08 04:38

Tai kad naujoji Seimo pirmininkė išsisukinėjo iš visų nepatogių klausimų, ir kartojo tą patį – nieko ypatinga neatsitiko, sveikinu visus su nauju etapu, turėsiu savo nuomonę. Į laidos pabaigą išvis tik Uspaskichas siautėjo. Elgėsi kaip girtas.

kurgi ne2013-10-08 00:56

Vos Miliūtė išsižioja-perjungiu kanalą. O Kur Jakilaitis,neverta net žiūrėti.

Apie2013-10-08 00:08

visokias miliūtes neverta net burnos aušinti, o tas faktas, kad LRT laiko tokius nepraustaburnius žurnalistus, tai dar kartą įrodo kad nacionalinės tv neturime.

Taip, Loreta,2013-10-07 20:37

Nepasoduok- jų toks neišauklėtas stilius- pasikviečia o po to demonstruoja savo paistalus

Landsbergio Hebra Zudo Paprastus Zmones Vardan Savo Geroves2013-10-07 20:11

http: //chelovek-online.ru/zakon/article/rassledovaniya/programma-chelovek-i-zakon-rasslelduet-sobytiya-1991-goda-v-vilnyuse/

Anupras2013-10-07 13:56

Aš Miliūtę prisimenu nuo prezidento Pakso apkaltos. Nesuprantu, kaip galima savo elgesiu tokiai bjauriai moteriai būti.

nuomonė2013-10-06 22:49

Prisiminkime,kaip Miliūtė ir Jakilaitis "savo" televizijose puolė (!) Kubilių, kai anas anuomet laimėjo rinkimus.Šiandien analogiškai puola (?)dabartinius rinkimus laimėjusią DP. Man tos abi-"Miliūtės" ir "Jakilaičio"-televizijos jau seniai atrodė valdomos vienos rankos.Dabar,kai Jakilaitis išėjo,gal,sakau,LRyto TV -išties bus "kitokia"...

klaipeda2013-10-06 22:31

Po to, kai Valdovu rumu statymo rangovu sarase pamaciau ofsorine kompanija, manes jau niekas nebestebina....

AISKU,2013-10-06 22:25

kam tarnauja visokie pikasa-Lietuva net"pagiriama"-ir asilas zino,kokia tai buvo kaina-paciu paciausiu vargsu,ir dabar,kai pensininkai net vaistu neiperka-atstatoma algos teisejams,mat jie is bado dveia ir siukslynuose,bedziai,kapstosi-ir aisku,kad skirtingomis idejomis partijeles net nekvepia-o iki Raud.aikstes-kaip pikasa aiskina-tai dabartiniams socdemams kaip iki Menulio.Idomu,ar didelis ,galimai,"otkatas" tokiems rasliavetojiems?!

to "Aha"2013-10-06 21:59

esate nuostabus! Apogejus-daugiau tokiu komentaru... visokios miliutes,jakiai,ets,senai zinoma-teigiamos salies,priesai,galimai net esesininku nevertos isperos...

lrt stebetojas2013-10-06 21:55

LORETA-GAVĄ AUKŠTYN IR PIRMYN.NEPASIDUOK .................

Sekmes2013-10-06 21:41

Grauzinienei! Butu gera matyti,kaip Jusu ismintingo darbo vaisiai inesa gaivaus kvapo i sita jau metu metais nebevedinama ir sunkaus kvapo pritvinkusia jauja..

ta laida2013-10-06 20:12

atrode,kaip chuliganeliu santykiu aiskinimasis. O ju autoritetas sedejo ir sypsojosi. Jam yra del ko sypsotis. Jei,taip vadinamos,dvi didziosios partijos sugebetu,noretu ir valdytu sali bent patenkinamai,tai neatsirastu tokiu partijeliu su vadais nemokanciais rasyt valstybine kalba. Dabar politikai,save laikantys garbingais,tiek yra nuvare valstybe (valstybe-tai jos zmones),kad juos kaip avinelius vedzioja uz nosies ir juokiasi is ju. Vaizdas apgailetinas,graudu ziuret,kaip sedi socialdemokratas nukabines nosi arba liberalas savimi nepasitikintis ir kuno kalba issiduodantis,kad jauciasi nejaukiai nuo priesais sedincio ismeigto zvilgsnio. Naujoji Seimo pirmininke jauciasi saugi salia tvirto vyro,o du vedejai ir opozicijos du atstovai bando nurungti viena "eilini Seimo nari" suvienytomis jegomis ir jiems labia sunkiai sekasi. Kada lietuviai issivaduos is vergo mentaliteto?

IŠ TORONTO2013-10-06 19:55

Poniai Graužinienei linkiu STIPRYBĖS

146-tam Tadui2013-10-06 02:31

Neižeidinėkit mėšlo...:)

leta2013-10-06 00:16

Visada sakau ir sakysiu, kad DP yra tik pasirinkta auka, todel kad puikiai visi žino, kad visos partijos turejo "juodaja buhalterija" Juk ne vienas partiju lyderis prisipazino, kad vazinejo su pluoštu pinigu i Maskva.Antra , net ir pirmokas žino , kad Lietuvoje mokesciai slepiami ir valstybe gauna tik maža dali.

na,2013-10-05 20:33

ar šita laidos vedėja, pusę gyvenimo studijavusi žurnalistiką, taip ir neišmoko etikos? Chamiškesnio elgesio televizijose dar neteko matyti.

Leninui2013-10-05 20:03

visai sutinku, nes kas musu nevalde, taciau pasakyciau, kad TIKRA MEZEJA, jei tokia isdygtu...valdytu tikriausiai geriau uz visus...bert, deja, tikriausiai nesulauksime...

O2013-10-05 20:00

NEZIUREJAU LAIDOS, TACIAU LABAI ISIVAIZDUOJU JA, KAI DALYVAUJANTYS YRA JAKELAITIS IR MILIUTE ...::)) NEBEZIURIU...

Leninas2013-10-05 16:45

Valstybe valdyti gali kiekviena melzeja:)

Klausytoja2013-10-05 16:26

Ką sako naują statusą prieš kelias valandas įgijusio asmens kalbėjimas apie save trečiuoju asmeniu ir apie save sakymas:"L...Gr...nė, kaip Seimo pirmininkė, visada buvo ištikima demokratijai..." ir t.t. Asmenybės psichologijos teorijoje tai - daug pasakanti detalė...

Stanislovas2013-10-05 13:22

Is laidos supratau kas musu valstybe nuskandino.. Zurnalistai matyt nesupranta,kad gindami konservatorius, kurie labai daug padare netinkamu sprendimu Lietuvai. Kas del to atsakys? Manau vertetu apie tai pagalvoti A.Kubiliui.

tadas2013-10-05 13:09

Miliūtė,Jakilaitis,Masiulis cha,cha,cha...mėšlo krūvos

.Taškas2013-10-05 11:40

SKYDININIų EROS PABAIGA. RAIVOSI PRIEŠ GALĄ.TAŠKAS

Saulyte2013-10-05 08:41

Niekada nebalsavau uz DP,bet po sios laidos apsisprendziau balsuoti tik uz juos.LRT -geda!Konservatoriai-bukumo virsune!

Laura2013-10-05 08:25

Sekmes p.Grauzinienei!Labai daug zmoniu Jumis tiki!Sekmes ir visai Jusu partijai!Geda opozicijai,pasirodete kaip paskutiniai kvailiai!

Cinizmo viršūnė2013-10-05 07:34

Svyla padai ponams sukčiams todėl griebiasi paskutinio šiaudo - viešų ryšių manipuliacijų. Laidą žiūrint galima pamanyti, kad pirmieji asmenys Lietuvoje yra R. Miliutė ir E. Jakilaitis... Dabar artėja laikas, kai Loreta egzaminuos Dalią, kaip ji žino Konstituciją, nes ko ne kasdien ją ir Priesaiką pažeidinėja... Sunkus bus egzaminas, nes socdemai prižadėjo dar prieš egzaminą Loretą sušukuoti... Turbūt pareikalaus persidažyti į blondines jei Tauta nepadės...

tik dabar pastebėjot?2013-10-05 06:33

man regis, kad šie du "žurnalistai" visuomet būdavo kaip tyčia pakišami ten kur reikia

Darijus2013-10-05 05:33

P.S. Stebiu, kur tarp palečių, jie deda kojas? Fūrų vairuotojai galėtų patarti.

Darijus2013-10-05 05:25

Esmė ne ne kubiliuje, jis su prielipu masiuliu, jau nurašyti, atidirbo. Dabar visa "stavkė" ant kirkilo ir Co. Darbiečiai čia tik "pieškės" su žirgu. Cirkas šeria ponius. O tuo metu išeina klounai. O norintys pyragaičių ir alaus - tegu žiūri LRT, nes bilietai į areną neparduodami.

ko jus2013-10-05 04:19

piktinates.Juk neivyko nieko netiketo.Sitie du Sarikovai tik vykde kas jiems liepta.Jiems jau pasirinkimo nera ,jie sitam sude lig apatinei lupai

nuomonė2013-10-05 04:11

Lenkiu galvą prieš L.Graužinienę.Nepaisant tokio Miliūtės ir Jekelaičio tardymą, Loreta išliko rami ir mandagi.Tokio baisaus žurnalistų puolimo tikrai neteko matyti.Nuo šiol LRT man mirusi.Milūtei reikėtų dirbti darbą ,kurį ji sugeba dirbti.

tikrai2013-10-05 03:31

pasibaisėtina laida.Miliūtės,Jakilaičio ir Kubiliaus netakto ir Kubiliaus demagogijos prigrūsta.Pagarba Graužinienei, taktiškai ir oriai atlaikiusiai tokią pasigailėtiną puolimą,paįvairintą Miliūtės grimąsom.Gėda LT. Niekad šia parlamentare nesidomėjau,bet po šios laidos darau išvadą,kad ji tikrai verta seimo pirmininkės posto. Sėkmės sunkiame darbe.

AŠ BALSAVAU UŽ VENCKIENĘ ir tuo didžiuojuosi, kubiliau ...ar girdi?2013-10-05 03:26

MILIŪTEI su Jakilaičiu - tardytojais dirbti, o ne žurnalistais...ne ten atėjo netyčia......

Šita KRYŽMINĖ apklausa - rodo , kad konservai prisidirbo :)2013-10-05 03:23

JEIGU VISI SEIMO NARIAI , 23 metus ,BŪTŲ buvę - kaip GERBIAMA GRAUŽINIENĖ, tai LIETUVA DABAR vietoj VOKIETIJOS temtų visus atsilikėlius iš DUODĖS...nes KIEK MŪSŲ TALENTINGŲ ŽMONIŲ kubiloidai išvarė iš TĖVYNĖS, va tokios MILIŪTĖS padėjo...... KAIP GERA GIRDĖTI- iš NAUJAI IŠRINKTOS ASMENYBĖS PROTINGĄ IR ATVIRĄ...ŽODĮ :)

na,2013-10-05 03:17

ko noreti is juodosios VSD nasles...... Nera jai nei kelio nei takelio atgalios. O p. L.Grauzinienei - stiprybes ir ramybes.

Sveikinimai Loretai2013-10-05 02:56

isrinktai i seimo pirmininkes posta. O Nemeiliute pasveikinsiu, kai taps kalejimo priziuretoja.

As2013-10-05 02:48

Šitaip šlykščiai ir tendencingai vedamos laidos, pradedant replikomis ir išėjimais į reklamą, dar neteko matyti.Šlykšrūs sutvėrimai Miliūtė su Jakilaičiu.

uzsienyje gyvenantys lietuviai2013-10-05 02:34

NERINGA VENCKIENE jei skaitote ,tai norime jums pasakyti ,kad nekreiptumete demesio I ta zema zmogu miliute ,kuri dryso sitaip isvadinti jus/jus esate stipri moteris ir tik tvirtybes jums ir dar karta tvirtybes/palaikysime jus visados! tokiu laidu neturetu buti ,bet bananu respublikoje viskas imanoma/ Lietuva ant bedugnes krasto -auksiniai jusu zodziai ,bet troliai trolino ,kad jus dergiate Lietuva/nu atbukusi audotorija ,ka cia daugiau pridesi/net nesprato ka jus rasete/gal suprato ,bet ziniasklaida ,tai purvasklaida/sekmes! tegul jusu vaikas auga demokratinej saly!

Norge2013-10-05 02:08

Geda buvo ziuret ta laida.

IDA2013-10-05 02:06

tokią kyžminę ugnį senai regėjau Gėda buvo stebėti surengtas šunu pjautynes.Ką jie norėjo suvaidinti detektyvus,tardytojus-nesupratau.Apie profesionalumą nekalbu,bet nors paprasto padorumo reikėt prigriebt.Siūlau pasimokyti iš jaunesnės kolegės Skamarakaitės

nesuprantu2013-10-05 01:41

Kokiu būdu buvo perpasuotas demagogas iš komryčio į valstybinę? Gal kas paaiškins.

Aha2013-10-05 01:36

Siauro elektroskydinės šunys "apsišyko" juodai...blogai įvykdė komand�� "FAS".Kažkokie nervininkai pasitaikė...genai matyt.Mišrūnai,teip sakant,dresuok nedresavęs.Teks migdyt...

dalia2013-10-05 01:25

Iš Miliūtės pusės tai mažų mažiausiai nemandagu. Net prasčiausias žurnalistas taip nepasielgtų, kaip ši ponia, ilgametė TV laidų vedėja.

Seimui2013-10-05 01:23

Pakeiskite LRT įstatymą.Mes nenorime išlaikyti tokios TV.

ir dar2013-10-05 01:21

...didžiausios stiprybės Loretai. Šaunuolė.

taip2013-10-05 01:19

Miliūtės jau seniai nesiklausau..... Nemalonu, nemiela jos klausytis. Visada -į vienus vartus.

IKX2013-10-05 00:54

Slyksti ir tendencinga kiaule, kitaip jos jau vadinti neiseina uz jos profesionalu elgesi, kaip miliute , neturetu matytis tv is viso, bet jei kita girta kiaule gali sklaidytis el. skydineje ir tai yra normalu tai vadinasi viskas tvarkoje. Tik man neaisku kodel jie islaikomi is valstybes t. y. mokesciu moketoju pinigu, kai ten nera ka ziureti ir negana to kam leidziami pinigai nesuzinos niekas :) ??? Sitas slamstas vadinamas ltv reikalingas kam, konservam , pirzidentei ar vsd ??? Ar cia kiekvienas liurbis desto savo nuomone kuri yra niekam neidomi :) Tik prie ko cia biudzeto pinigai ???

manau2013-10-05 00:30

atsiras bžmogus -kuris Miliutę pastatys į vietą....nes LTV yra išlaikoma iš mokesčių mokėtojų pinigų...seniau girdėjau,kad labai NUSTEBTUME MILIŪTĖS ALGA,JEI NEKLYSTU DIDESNĖ ,NEI PREMJERO ,AR PREZIDENTės

P.S2013-10-05 00:19

Muiliūtės įžūlumui nėra ribų.Galvoju,ar ne tyčia ji taip kiauliškai elgėsi su Graužiniene,kad sąmoningai sukelti žiūrovų gailestį ir simpatijas Graužinienei? VSD netrūksta niekšų,bet jie nėra idiotai.Į viską reikia žvelgti bent porą ėjimų į priekį.Bent jau stengtis pažvelgti reikia!

pigiai nuperkama auditorija2013-10-05 00:13

Dažnam Grybauskaite ir konservais pasišlykštėjusiam komentatoriui staiga atšilo labai intymūs jausmai Darbas parcyjai.Ir tai tęsis kurį laiką,kol atšils jausmai kad ir Čaplikui.Dėl to ir malamės prakeiksmo rate jau daugiau kaip 20 metų.

Benas2013-10-04 23:41

koks vadovo lygis tokie ir vedantieji. Ar normalioje Valstybeje galetu dirbti alkacholikas, kuris girtas slapstosi skydinese ir cia skaitosi Valstybine tv??????

arturas2013-10-04 23:36

jakilaitis su miliute buvo uzsiundinti sudirbti grauziniene bet isejo atvirksciai va jums ir nevykele kubilius sedejo issziojes tarsi vaikiukas klausdamas fokusininko - kaip tai padarei darbieciai pademonstravo aukciausia politikavimo pilotaza

nuomonė2013-10-04 23:34

Vakarykštėje "Miliūtės ir Jakilaičio" laidoje man tiesiog pagailo... Miliūtės. Net Jakilaitis - bent man taip pasirodė - tarpais nejaukiai jautėsi dėl savo kolegės nesugebėjimo susitvardyti. Tikiuosi,po laidos jis išaiškino jai,jog ne viskas gyvenime turi vykti(tame tarpe-ir Seimo pirmininko rinkimai) taip,kaip ji nori. Ir dar,tikiuosi,išaiškino jai,jog svečius reikia gerbti,o ne tyčiotis iš jų. O Loreta šaunuolė - nepasidavė provokacijoms... Atlaikė "ataką" ir nenusileido iki Miliūtės lygio...

Prieš 12 metų2013-10-04 23:18

Kaime - aukšto saugumo pareigūno mirtis (atnaujinta) (14) "Lietuvos rytas" 2001 m. liepos 28 d. 16:57 Netikėtai mirusio Valstybės saugumo departamento Vilniaus apygardos skyriaus viršininko Valdo Kvaraciejaus kūną pirmasis aptiko jo tėvas Juozas Kvaraciejus. V. Kvaraciejus - žinomos žurnalistės, Lietuvos televizijos direktorės Ritos Miliūtės vyras. Aukšto saugumo pareigūno kūnas buvo rastas druskininkiečiui "Lietuvos" sanatorijos direktoriui Algimantui Šiaučiuliui priklausančios kaimo turizmui skirtos sodybos kieme. Teigiama, kad naktį V. Kvaraciejus pasijuto blogai ir išėjo į lauką pakvėpuoti grynu oru. Vyriškį lauke ištiko priepuolis, ir jis mirė dėl sustojusios širdies. Kūnas gulėjo tiesiai po antrame aukšte esančio kambario balkonu, tad neatmetama versija, kad pareigūnas galėjo iškristi. Pirminiais duomenimis, V. Kvaraciejus mirė nuo ūmaus epilepsijos priepuolio, kurį sukėlė smegenų auglys. Teigiama, kad jis buvo labai mažas ir anksčiau nebuvo pastebėtas. V. Kvaraciejaus kolegos teigė negirdėję, jog jis skųstųsi sveikata. Įvykį tiriantys Varėnos rajono apylinkės prokuratūros darbuotojai aukšto saugumo pareigūno mirtį vadina nelaimingu atsitikimu. Pasak jų, jokių smurto žymių ant mirusiojo kūno nerasta. Name, kuriame su draugais buvo apsistojęs V. Kvaraciejus, neaptikta jokių grumtynių pėdsakų. Į savo draugo sodybą, kurioje buvo lankęsis ir anksčiau, V. Kvaraciejus su jos šeimininkais, žmona Rita ir savo 15 metų sūnumi atvyko penktadienio vakarą. V. Kvaraciejus su R. Miliūte susituokė prieš kelis mėnesius. Abiem tai buvo ne pirmoji santuoka. "Lietuvos rytui" vakar pavyko telefonu susisiekti ir trumpai pakalbėti su tragediją išgyvenančia R. Miliūte. Ji atsiliepė labai prislėgtu, tyliu balsu. R. Miliūtė patvirtino, kad su vyru Valdu kartu viešėjo draugų sodyboje, tačiau apie įvykusią nelaimę nieko daugiau nenorėjo sakyti: "Dabar ne laikas kalbėtis". Gedulo drabužiais apsirengusi R. Miliūtė vakar buvo prie Druskininkų Atgimimo mokykloje pašarvoto V. Kvaraciejaus karsto. Šioje mokykloje jis mokėsi nuo trečios klasės. Sunkiausiomis minutėmis našlei padėjo jos buvęs bendradarbis Edmundas Jakilaitis. Kartu su juo R. Miliūtė dirbo LNK televizijoje ir rengė žinių laidas. Prieš kelis mėnesius Lietuvos radijo ir televizijos generalinis direktorius Valentinas Milaknis LNK žinių tarnybos vadovę R. Miliūtę pasikvietė vadovauti Lietuvos televizijai. "Po baisios nelaimės šeštadienį Ritą nuvežiau į Vilnių pasiimti drabužių, kitų daiktų. Paskui grįžome į Druskininkus, kur buvo pašarvotas Valdas", - "Lietuvos rytui" vakar sakė E. Jakilaitis. "Lietuvos rytas"

Lietuvis2013-10-04 23:15

Žurnalistai,vedantys bet kokias laidas su politikais,privalo būti nešališki.O vakar Jakilaičio ir Miliūtės vedamoje laidoje,aiškiai matėsi nepakantumas L.Graužinienei,ko nėra kitose Europos sąjungos valstybėse.Tai nedaro garbės nacionalinio radijo vadovybei.

AU U U2013-10-04 22:57

KALBA ELEKTROS SKYDINĖ.................BAIKIT PEIKTI ...........L R T ................A UUUUUUUUUUUUUUU.

Eziukas ruke2013-10-04 22:56

Blin, gerbiami komentatoriai, gal neskubekime iskart buciuoti koju Grauzinovai Viktarovnai. Vafliute yra bjaurus daiktas, bet nereikia pulti nuo vieno krastutinumo prie kito. Turekime bent kiek kantrybes ir savigarbos

žiūrovas2013-10-04 22:33

Tiesiog gėda už visuomeninį transliuotoją. Jau esame įpratę matyti kaip ladų vedėjai akivaizdžiai palaiko vieną ar kitą pusę, bet šioje laidoje jau buvo peržengtos visos ribos. Nusiristi iki tiek, kad nepatinkantį asmenį laidos vedėjui pavadinti "nutrija" ... Žemiau pulti jau nebėra kur.

to2013-10-04 22:32

Reikia tik palinkėti stiprybės naujai išrinktai seimo pirmininkei.sunku bus doram ir principingai žmogui tarp tokių degradavusių žmonių.Bet norisi tikėti, kad nepasiduos silpnumui, nebent pradės giminėms grasinti.visada šlykštu klausyti kubilių, miliutę, masiulį, jkolaitis toks pats

O2013-10-04 22:30

kodėl niekas nerašo apie dabar vykstantį teismą Londone? Ogi, todėl, kad banko SNORAS tyčinio sužlugdymo organizatoriai GRYBAUSKAITĖ, KUBILIUS, ŠIMONYTĖ, VASILIAUSKAS gauna ten į vienus vartus! Londono teismo sprendimas bus šių "veikėjų"karjeros pabaiga !!!

V2013-10-04 22:27

Vakarykštė LRT laida parodė ant kiek nekultūringi mūsų žurnalistai R.Miliūtė ir E.Jakilaitis,gėda už juos.Tokie žurnalistai negali dirbti valstybinėje televizijoje...

Vaidotas2013-10-04 21:44

Per rinkimus nebalsavau už DP. Dabar tikrai balsuočiau.

nieko2013-10-04 21:42

nuostabaus ,kalbėtų koks iš WSIO ZAKONO gvardijos,net pasižiūrėjau kur Miliutė gimusi...niekas neįskiepijop etikos......

Žinot2013-10-04 21:38

po tokių laidų, kai vedančioji ima kalbėti stankūnaitės žargonu, vargu ar konservatoriai ką nors laimės.Atvirkščiai, net nemėgę DP ims palaikyti daugiau juos negu konservatorius bei liberalcentristus.

Zita2013-10-04 21:34

Is tiesu, sioje diskusiju laidoje tiesiog geda buvo ziureti i kvakilaiti ir riliute. Idomu, kaip jiems negeda. Ta riliute elementarios kulturos neturinti, pastoviai pertraukinedama Seimo Pirmininke, parode toki akivaizdu savo supuvima, kad net baisu. O kvakilaitis-taigi matyt, kad per mazai uzdirba, nes laksto is vienos tel i kita, o jau kvaila pseudozinovo retorika, na baisu...

Pikasas2013-10-04 21:27

Prezidentė jau yra sakiusi, maždaug, kad ji nemato partijų veiklos prasmės valstybės gyvenime. Toks politinio neraštingumo pabrėžimas negali jos visiškai atjungti nuo partijų valdžios siekio ir tos valdžios pasidalinimo. Nors Seime frakcijos ir jų politikai save deklaratyviai bando sieti su savo nesavanaudiškais tikslais Lietuvai ir jos visuomenei, tačiau tikrovėje tam tikra politinė kova yra užkoduota partijų pozicijose. Nors kai kurie politologai, apsimetę visiškais nežiniukais. ima aiškinti, kad visos partijos yra panašios, tačiau iš tikrųjų taip nėra. Esmė Lietuvoje tarp dviejų neokomunistinio ir demokratinio frontų išlieka. Sunkiai apibrėžiamas liberalus centras, paprastai pasirenka pelningesnę pusę, o "burokiniams" darbiečiams ir paksoidams centras, sakyčiau Raudonojoje aikštėje. Jei pastariesiems pasiseka apkvailinti dalį elektorato vaidinant Lietuvos gelbėtojus, tai kaltės dalis tenka ir tokiam elektoratui, kad jis visokiomis demagoginėmis jų manipuliacijomis patiki. Galėjo kai kam nepatikti Vyriausybės politika juodžiausiu krizės periodu. Taip galėjo būti. Tačiau, dabar jau aiškėjo, kad tas kietas pragmatizmas valdant valstybė finansus pasiteisino ir Lietuva dėl to kitų šalių specialistų yra nuolat pagiriama. Negalima teigti, kad ta vyriausybė labai skatino pozityvias permainas teisėsaugoje. To taip pat nepastebėjau, nors kai kurios struktūros buvo jos dispozicijoje. Dėl prezidentės "kietos rankos", tai čia nuomonės gali išsiskirti. Rinkėjai norėjo tokios, tai ir turi. Juk jos būdo bruožai nebuvo didelė paslaptis. Kai kas ir dabar mano, kad prezidentė galėtų kai kam "kiečiau vožtelti". Atseit, ir juodą diržą turi ir teisių nemažai. Kairieji buvo pripratę, kad visi Lietuvos prezidentai juos tik glostė. Ši kitokia. Ji bando pas politikus bei valdininkus ieškoti veiklos prasmingumo. Gal ne visada tiksliai viską vertina, gal mažai su kuo tariasi. Gal ir taip. Tačiau kai kurie baltųjų rūmų patarėjų siūlymai buvo dar kreivesni už prezidentės žingsnius. Prezidentė anksčiau yra pareiškusi, kad patarėjai jai nereikalingi. Tikrovėje, manau, taip nėra. Tiksliau, jei reikalingi išskirtinai kompetentingi ir sąžiningi patarėjai. Reikalavimai aukšti ir jei koks patarėjas pradeda savo asmeninę liniją vystyti, tai tam duris parodo ar pats susipranta išeiti. Kai kam gal nepatinka, kad prezidentė mato realias grėsmes iš imperijos pusės. Gal tokie panorėtų kelias paras su "fūra" pasienyje pastovėti? Gal prasišviestų kokia mintelė, kai maisto produktai pas tokį sugestų. Tai tik mažytis pavyzdėlis. Akivaizdu, kad V. Putino vykdoma politika skelbia antrą ekonominę blokadą Lietuvai. Ankstesnę lengviau galima buvo suprasti. Pabėgome iš "rojaus". Tačiau, dabar kur priežastys? Negrįžtam į glėbį? Gal tada reikia paspausti? V. Žirinovskis branduolinių bombelių kol kas nevaldo. Tai ir lieka ekonominiai, labiausiai energetiniai svertai. Pamatė Maskva , kaip nauja Lietuvos kairioji valdžia trepsi apie VAE projektą, niekaip nesiryždama pradėti statybas. Argi tai ne signalas:"Spauskim ir pasiduos"? Prezidentė tokiam spaudimui bando prieštarauti. Reiškia - ir ji negera. Atseit, šalin ją, kad su kokia Ukraina nesitartų, nes Kremliui ir tai nepatinka.

pagaliau2013-10-04 21:19

nors tikra gyva MOTERI išrinko... o ne kalbančia lele kaip konservatoriu ir socdemu part..k..vos gera prezidente butu... musu lietuviška mammy...

Vidmantas2013-10-04 20:56

As, kaip Lietuvos pilietis uz tokius zurnalistus (miliute ir janulaiti) jauciu geda. Vyti juos kartu su seurusevicium is televizijos, nematau kitos iseities. Kaip tokie siuksles gali sitaip elgtis su seimo pirmininke.

o Jakilaitis-slamstas2013-10-04 20:53

Miliute yra brudas, o ne moteris

2013-10-04 20:34

Gaila, kad jie nemato savęs iš šalies. O gerb. seimo pirmininkei L.Graužinienei nebuvo lygių jų tarpe. Tai doras žmogus ir gaila, kad ne visiems lemta tai suprasti. Labai džiaugiuosi jos laimėjimu ir tikiu, kad ši asmenybė tikrai gins Lietuvą nuo neteisybės, melo ir apgaulės.

teleskydinė2013-10-04 20:30

O nupušę teleskydinės vadai bent supranta,kad taip persistengdami jie pasiekia visiškai priešingą efektą-gerą reklamą Uspaskicho lėlei Graužinienei?

Laukimas2013-10-04 20:30

Šaunuolė Loreta Graužinienė, pradėjusi tiesos ir teisingumo kelią nuo pat pirmo jos pasisakymo kaip Seimo pirmininkės. Tikime, kad žodžiai nesiskirs nuo darbų. Dėl gerb. N. Venskienės apkaltos pasakė "pirmiausia savo darbą turi atlikti prokurorai". Taip, kad skubos tvarka , prokurorai,pateikit prašymą dėl ekstradicijos Neringai Venskienei šaliai, kurioje ji gyvena, to laukia visa Lietuva. O mes Lietuvos piliečiai su nekantrumu lauksime tikros tiesos. Tikiu,kad melas Lietuvos teismuose bus išaiškintas, o kaltieji nubausti.

Pikasui2013-10-04 20:13

o kieno tie pirsteliai? PS dauguma Jusu komentaru idomus ir jiems pritariu.... bet ne visiems

Taigi2013-10-04 20:09

Valstybinė televizija,antivalstybinė ir tai jau nuo Siaurusevičiaus atėjimo. Pritariu Vladui. O gerb. seimo pirmininkė L.Graužinienė - kaip tyro oro gurkšnis toje dvokiančioje parazitų kloakoje.

mode2013-10-04 19:44

Nėra net ką kalbėti, kad ši laida buvo transliuojama nacionalinio transliuotojo tiesioginiame eteryje, na ta prasme tokio lygio, kokia ji gavosi taip laidą vedant žurnalistikos profesionalams... Jeigu dar Jakilaitis ir bandė išlaikyti bent minimalias padorumo ribas, tai jau miliūtė... Jeigu taip netyčiom kada tektų sėdėt per rankos atstumą, tai pasirodyčiau daugumai baisiau, kaip Patackas su vandens stikline.. Tikrai "traukčiau naliestniką" šitaj šlykštinei! Kas ji jaučiasi esanti, sraigė šliaužiojanti, jeigu po pertraukos ji ramiausiai sau leido iškvožti tokį sakinį:- Na, viena iš kolegų versijų čia per pertrauka nuskambėjo, kad atstatydintas Seimo pirmininkas iš kelionės po Ameriką neparvežė į Lietuvą nutrijos..." Ir po to p. Graužinienės ramiai paklausė apie apkaltą Venckienei... Na, nebežinau ką ir pasakyti, bjaurastis ta miliūtė neeilinė..

Tadas2013-10-04 19:42

Valstybinė televizija,antivalstybinė ir tai jau nuo Siaurusevičiaus atėjimo.

xxx2013-10-04 19:39

Vakarykste LRT laida su seimunais ir naujaja seimo pirmininke buvo siaubinga. Teisingai cia vienas pasake, kad jei vedejai butu tureje akmenu neabejotinai butu uzmete p. Grauziniene. Jokios etikos, jokios pagarbos tiesiog zmogui, moteriai, o ne kaip seimo pirmininkei. Vienu zodziu - BAISU.

to Jules2013-10-04 19:34

kiek pamenu,darboidus spasspaskiho asmenyje i politika atvede padlauskas,o dabar cia šie shmikiai rasineja sau liaupses

Pikasas2013-10-04 19:29

RADAU 67. 33PIKASAS komentarui (2013-10-04 11:58 "Atsibodot su tom demagogijom/ jums Venckiene ne politike,Grauziniene vel bloga/eikite ilsetis jau/" ATSAKAU: 1. Niekur nerašiau, kad "Venckienė ne politikė" ir kad "Graužinienė bloga". Nesinaudojau tokiomis kategorijomis niekad. 2. Pažvelgiau į "Delfį". Ten prie to paties mano komentaro tokie "piršteliai" - 44/6. Vadinasi,kai kas mano apmąstymams pritaria. Jei turite kitokią nuomonę, tai siūlau ją paviešinti. Sėkmės.

33-am2013-10-04 19:27

geras komentaras,labai taikliai parasyta,o ekspertai ,ar tikrai gina ir aukstina DP

Benas2013-10-04 18:11

Sita lada ir vedantieji, primine pasakecia, devyni vilkai viena bite pjauna. Jokios kulturos, jokios savigarbos, betruko duoti akmenu ir Loreta mano nuomone butu uzmetyta. Ir tokie zmones papuola i seima ar tv. Lietuva gyvena liune ir jei gali padeti is bristi is to liuno, nebent revoliucija.

fui2013-10-04 18:08

bjauru buvo klausytis tu ale zurnalistu puolimo

Liucija2013-10-04 18:06

Grauziniene tarnauja pirmiausia VU, o tik paskui Lietuvai....jei aišku lieka laiko tam...

tiek2013-10-04 17:54

O kur buvo autorius ,kai čia proteguojama Graužinienė Maskvoje su Uspaskichu niekino Lietuvą ??? O jus Prezidentę niekinate pastoviai. Ji minima Uspaskio nusikaltimų byloje .

Untanas2013-10-04 17:39

Kieno valstybės transliuotojai?

(-;2013-10-04 17:36

O ko jūs tikėjotės iš laidos,kurią vedė VSD "juodoji našlė" (jos vyras Kvaraciejus (iš VSD),tyręs įdomius reikalus,staiga pasimirė.Gal nebe M pagalbos?) O Džakilaitis yra VSD ruporo Komsomolkės plikas pitbuliukas.Ryškiai Agurkas užmynė ant VSD biznio mazolio ir kai kam čia labai maišo dalintis LT ir ES pinigus.Beje,jo gerbėjas irgi nesu

Teresė2013-10-04 17:36

Atsiprašau už korektūros klaidą - turi būti "sutikdama".

vytas2013-10-04 17:24

Ta laida parode kokio zemo mentaliteto zmones yra vedantieji ir ju uzsakovai

Teresė2013-10-04 17:23

P. Loreta Graužinienė, surikdama prisiimti antrojo asmens valstybėje pareigas ir būdama tik ištikima V. U. ginklaneše ir savo intelektualiniais ištekliais labiau tinkama būti gimnazijos buhaltere, taip pasityčiojo iš Lietuvos, kad jokie jakilaičiai ar Miliūtės, kurie yra tos pačios Lietuvą užvaldžiusios klikos kitas padalinys, negali jos labiau pažeminti.

J-52013-10-04 17:17

Kada ant Lietuvos atsiras normalių žurnalistų,gebančiu vesti politinio pobūdžio laidas?Blyn,patinka tau politikas,ar nepatinka,sugeba sklandžiau kalbėti,ar ne,nesipuikuok,kad gali įvaryti aną žmogų į kampą.Reiktų toms dviem "asabom"priminti,kad reikia mokytis kiekvieną akimirką ir neužmigti,manant,kad esi pats kiečiausias.Atsiras smarkesnių ir tapsit antrarūšiai,arba varysit į 'pensiją"...

Antanas2013-10-04 17:16

Po VAKARO ŽINIŲ reikia visiems išjungti televizorius,( tiems kurie supranta žiniasklaidos "subtilybes") tai jų aparatinėje manau "šoktels" įtampa keletą voltų, tai supras, kad šio kanalo nežiūrima. Reikia objektyvių žurnalistų tarnaujančių Lietuvos žiūrovams.

stiprybes2013-10-04 17:12

Loretai pries tuos sunis

Tuomet2013-10-04 17:11

tai tik parodo zema laidos vedeju profesini lygi, taip pat ir elementarios bendravimo kulturos neturejima. Kad ir kaip gali nepatikti oponentas, bet tam tikra pagarbos lygi pasnekovui pademonstruoti yra tiesiog privalu. Kadangi pagal ranga tarp studijoje pakviestuju auksciausia buvo Seimo Pirmininke, tai nuo pokalbio su ja ir derejo pradeti laida, tuo paciu islaikant derama pagarba pasnekovui. Laikas butu isisamoninti kiekvienam, kad bandydamas pazeminti kita, pazemini tik pats save. Mano patarimas p. Grauzinienei: Jei dar karta patektumete i panasia situacija, kur jums tendencingai neleistu pasisakyti, tai paprasciausiai atsistokite ir iseikite is tokios laidos, pasakiusi kad tokiam pasisedejimui studijoje nenorite gaisti savo brangaus laiko.

QWA2013-10-04 17:02

Jakilaitis ir Miliūtė žemiau jau nekris - parodė visą savo "išmintį ir kultūrą".Belieka jiems priminti: "duskit pavidolei"....

kartoju2013-10-04 17:00

L.Graužinienė vienintelė iš 5-ių praeitos kadencijos Seimo komiteto vadovių į kurią kreipęsis gavau normalią pagalbą, o ne biurokratinius atsirašinėjimus, tad kas varo ant Loretos yra paprasčiausias durnius.

pikasui2013-10-04 16:45

ir koncervatoriu ir socdemu ir liberalu partijoms gali but iškeltos tokios pat bylos. pagal pikaso komentarus maniau kad tai mąstantis (duren nevidna) asmuo. galejo suprast kad VU buvo sutvarkytas kai valdžios senbezdos pamatė kad ateina asmenybė-patraukli, už jį balsuoja daugybė. sistemos senbezdos nedaleis naujų asmenybių-Valinskas puikus pavyzdys, pykusai

vilte2013-10-04 16:42

Pagarba L. Grauzinienei , nesvarbu ka dabar visi loja ir nori ikasti , laikas juk geriausias politologas...ir kada gi atsistatydins visa siaurasmegenio sutve !?

Keistai2013-10-04 16:04

pasirodė pasirodė šios laidos vedėjai.

Jules2013-10-04 16:02

Jau ne vienam ir eiliniam Konservatorių partijos nariui Kubilius atrodo kaip tipiškas, apgailėtinas ir nesąžiningas diedų diedas, privedęs runkelyną prie tokio lygio, prie tokio nuosmūkio ir nuopuolio, kad Lietuvoje rinkimus gali laimėti tik bolševikai, KGB rezervistai, transformuotas Centro Komitetas su bufetu, žodžiu, Maskolija. Tiesiog koktu, šlykštu ir baisiai nemalonu visa tai, kas šiandien vyksta neosovietinėje Lietuvoje. Manau, kad, jei šalis būtų normali, kubiloidų klano lauktų tribunolas už Tėvynės išdavimą, už išdavikų peryklą ir šalies išparceliavojimą, už slaptą sąjungą su bolševikais(internaciais). Lenkomanai kubiloidai svaigsta nuo Čerčilio sindromo, kad galima būti aljanse su bolševikais, kaip anuomet su Stalino Rusija, ir spjauti į alkstančią Eilinę Lietuvą. Kuo daugiau bus prigaminta būsimų "istrebitelių" - tuo geriau bus kam? Manau, kad patys geriau žinote kam? Kubilius vienas prasčiausių politikų. Tipiška Neosovietinės Oligarchijos marionetė, tiesa? Greit greitieji ir išliberalėję konciervai nuspręs, kad teisėtai bus galima alkiu marinti eilinius piliečius ir ypač nepaklusniuosius, kaip stalinoidai Ukrainą buvo nusprendę atviru, dirbtiniu badu numarinti - sunaikinti. Arba kaip tas Sir Arthur Harris išbombinti visus nekaltus Vokietijos civilius gyventojus per karą – sudeginti gyvus vaikus, moteris ir senius miestų bombardavimo metu – tiesiog iškepti viską kas gyva ugnies audrose. Mes gi puikiai žinome, kaip liberalūs Vakarai šlovino ir į padanges kėlė Stalino nuopelnus žmonijai, tiesa? Kubiloidų dėka pagrindiniu šeimininku šiandien Lietuvoje tapo Uspaskis, o Pipynienė - LR Seimo Prezidente, aukščiausia pareigūne šalyje. Lietuva yra parlamentinė respublika, todėl parlamento vadovas, o ne prezidentas yra aukščiausias pareigūnas valstybėje. Pirmas iš trijų, anot Čiupakabros, buvusio Seimo Prezidento - politikos pajaco, Oligarchijos juokdario.

33PIKASAS komentarui2013-10-04 15:58

Atsibodot su tom demagogijom/ jums Venckiene ne politike,Grauziniene vel bloga/eikite ilsetis jau/

nuomone2013-10-04 15:49

Siaubas net ir televizijoje mafija kazkokia /miliutes su jakilaiciais uz ka tie atidirbineja?tai ko tylite zmones del to kanalo LRT /Tai darykite ka nors!bet visiems viskas yra ok /visi kazkokie ibauginti ...nu baisu /nepriklausomo kanalo nera Lietuvoj/miliute tai puliniu pulinys!

TTT2013-10-04 15:48

Kažkaip padvelkė naftalinu. Labai jau panaši laida į laidas, kurias LTV transliavo per Pakso vertimą iš posto. Istorija kartojasi?

sol2013-10-04 15:35

siek tiek humoro savaitgaliui - teledebatai pas kaimynus :)): youtube.com/watch?v=VGV25M2kpfM

Klaipeda2013-10-04 15:24

Miliūtė su Jakilaičiu yra LRT pūliniai. Ar pastebėjote vakar kaip tie du "vedėjai" susimirksi tarpusavyje akutėmis. Tikrų tikriausios žurnalistikos prostitutės. Uolūs mafijos šuneliai. Jei LRT vadovybė leidžia jiems taip išsidirbinėti, tai ir pati tiek teverta. Bet žmonių jau neapgaust.

šaunuolė2013-10-04 15:22

seimo pirmininkė ir apgailėtini vedėjai,apie konservatorių lyderį jau nėra ką ir bekalbėt...

Tik2013-10-04 15:21

taip ir turi elgtis seimo Pirmininkė! Ramiai ir išmintingai klausosi oponentų turgaus lygio kalbų, nenusileidžia iki jų lygio, kultūringa, toks ir turi būti vienas iš valstybės vadovų. Tikrai nebalsavau už Darbo partiją, tačiau už p.Graužinienę balsuočiau.

Pikasas22013-10-04 15:20

Keistos tradicijos,kai romano herojaus "Ostapo Benderio" tipo aktyvistai kviečiami į laidas ar net vykdomos politikos "organus" jau gana senos. Prisiminkime tą periodą, kai V. Uspaskich nebuvo nei Seimo ,nei Vyriausybės nariu, tačiau buvo sudaryta antikonstitucinė keturių taryba - lyg kokio "pokerio karieta" iš AMBrazausko , . Uspaskicho, K. D. Prunskienės ir A. Paulausko. Ji spręsdavo netgi Lietuvos biudžeto klausimus. Keistai toje karietoje atrodė V. Uspaskich, tačiau matyt buvo svarbi persona toje "karietoje". Kai netgi nuteistam asmeniui yra suteikiama tribūna žiniasklaidoje, tai kaip vertinti tada pačią žiniasklaidą? Argi tai ne pasityčiojimas žurnalistinės etikos ir Konstitucijos. Ne šiaip sau politologai jau spėlioja, kaip ir iš kur valdys V. Uspaskich po Vilniaus apygardos nutarties patvirtinimo Apeliaciniame teisme? Ar jis, pabėgęs nuo bausmės, kalbas sakys ir mokys mus gyventi , tradiciškai Kremliaus fone ar iš lietuviškos cypės vadovaus? Gal ir čia nuolat dalins interviu, kaip Audrius Butkevičius, kuriam net įkalintam 1996m. ilgam laikotarpiui Seimo nario teisių bendraminčiai net ir 1999m nepanoro atimti. Beveik kas savaitė kalbas į mikrofoną iš cypės rėždavo. Netgi už tą 400 tūkst. litų aferiūkšte, sumąstyta ant kameros gulto, jam atsakyti neteko. Dabar specifinės jėgos stebisi, kodėl N.Venckienė negrįžta apsiginti į Lietuvą. Negi nesimato, kad čia ji beveik visas galimybes išsėmusi, o išlikti sveikai ir gyvai ir jai norisi. L.Graužinienei slapstytis nereiktų, jei V.Uspaskich ją į Maskvą iškviestų. Tai tik politikei Mikutienei tai nelabai padoru atrodė. Ši netgi prezidentui V.Adamkui bylą dėl jos įžeidimo iškėlė, aiškindama, kad būtent toje konferencijoje ji nedalyvavo, o į Maskva kitu laiku važinėjo. Tačiau, kai peržvelgi tuos komentarus, kur yra sudėlioti žali ir raudoni piršteliai, tai susidaro įspūdis, kad L.Graužinienę palaiko netgi mažiau skaitytojų, negu remia L.Stankūnaitės interesų ir A.Ūso garbės gynėjus. Su tokiu, jos pačios susikurtu įvaizdžiu dirbti Seimo pirmininke gali būti sunku, bet jei partija, tiksliau, jos tikrasis "bosas" liepia..

BLOGAI2013-10-04 15:13

NEKOKS VAIZDELIS BUVO...

VAKAR2013-10-04 15:09

MILIŪTĖ SU JAKELAIČIU VOS GYVŲ L.GRAUŽINIENES SU VIKTORU VOS NESUVALGE,GERAI,KAD DAR PUMPRICKŲ NEMIROS NEBUVO

nesupratau2013-10-04 15:08

Vakar nesupratau tos laidos temos. O apie zurnalistus ir ju vedamas laidas, net nera ko komentuoti. As nesu darbo partijos gerbeja, net atvirksciai , bet si karta man p. grauziniene patiko. Gal ji ir kaimo moteriske, ar kaip kas rase uosviene virtuveje, taciau visa galva auksciau atrode uz 4 zmogenus sedinciu ( ale inteligentus) kitoje barikados puseje.

q2013-10-04 15:00

Kai nieko gero Lietuvai nesugeba nuveikti, tai vieną žmogų pradeda pulti, mafijos valdoma žurnalistų ir politikų šunauja...

Basakojė2013-10-04 14:56

Suės Klanas Graužinienę... kaip ir kitus, nepriklausančius Klanui... jau matosi, kaip vyksta nuodų pylimas.

Raminta2013-10-04 14:46

Grauziniene buvo visa galva aukstesne uz zurnalistus ir priesais sedincius....Saunuole..

skaitytoja2013-10-04 14:39

Miliūtė skaitė , kad kažkas parašė,jog Venckienė nutrija ir tai pacitavo ...O,aš kažkur skaičiau , kad Miliūtė -skydininko meilužė.Kas gali paneigti , kad dėl to ji yra drąsi,įžūli ir gali niekinti Seimo pirmininkę.

Akivaizdu.2013-10-04 14:38

LRT TV yra oligarchines mafijines jėgas Lietuvoje remiančios Maskvos ruporas.

nuomone2013-10-04 14:38

Lauk is LRT pumprickaite, miliute ir jekilaiti

Pone Pikasai,daug klaustukų kelia2013-10-04 14:38

ne tik Viktoras,bet ir matuzas.Abu labu tokiu.Tokie tokius tavrko...Ir baikit avansu diegti mintį,kad jie kol kas blogiausi,nors jų klaidos nesibaigia.Baikit...

Šį kartą nepritariu Pikasui.2013-10-04 14:37

D.Grybauskaitė taip pat skaito iš lapelio.Vakar rodė.Ir Kubilius skaito...geriau paskaityti ir pasakyti daug gero...O Kubiliaus neparašytas įniršis buvo siaubingas ir pavojingas.

rima2013-10-04 14:36

tai kad ji nepagarbiai norėjo viena tauškėti. O uspiskas , nu bl... baisu baisu baisu

2-am tiesa2013-10-04 14:35

Didesnio buroko už tave nėra. Tu taip išsipūtęs, kad ir ekspertai eu savame portalę tau trukdo. O kad įžvelgtum žlungantį "projektą",kaip sunaikinti Venskienę,ne tokam burokui kaip tu. Gedvilas jau buvo laužiamas tai daryt,tik ta rokiruotė sumaišė įvykdyt. Užtat ir mestos pajėgos miliūčių,kubilių,jakilaičių,masiulių asmenyje kaip nors sugrąžint "projektą" į pradinę padėtį. Tik toks tikslas ir jokie "kremliai",kaip čia kai kas meta tokius argumentus,nei prie ko. Šaunuoliai Uspatskis,Graužinienė,Kirkilas,puikiai atsilaikė prieš pseudo žurnalistus ir pseudo politikus. tik taip tegalima įvertint šią laidą.

AAA2013-10-04 14:30

Jakelaičio tęsiama vieno įžymaus LTV siauro veikėjo tradicija - pasikviesti vieną žmogų ir visiems likusiems jį daužyti, padedant ir pačiam vedančiajam. Ir tai vadinti "objektyvumu". Tai kaip tokius vadinti? Menkystos.

Arvydas2013-10-04 14:26

Nereikėtų čia dūsauti, kad Graužinienei neleido kalbėti - reikia turėti ką pasakyti, o Graužinienės kalbų aš kasdien prisiklausau virtuvėje - lygiai taip šneka mano uošvienė, arba turguje bobos.

ja ja2013-10-04 14:25

kas susideda su grauziniene - yra tik dar viena grauziniene. Amen.

q2013-10-04 14:23

LRT su miliūtėmis, pumprickaitėmis ir panašiais propagandistais, su temomis apie nieką, su to paties alaus gėrėjų klubo nariais tapo tikru atliekų savartynu, liūnu....

Ir2013-10-04 14:22

ko tikėtis iš valstybinio transliuotojo, jei valstybės jau nebeliko...

Jules2013-10-04 14:20

Kubilius apgailėtinas ir nesąžiningas diedų diedas, privedęs runkelyną prie tokio lygio, kad Lietuvoje rinkimus gali laimėti tik bolševikai, KGB rezervistai, žodžiu, Maskolija. Manau, kad, jei šalis būtų normali, kubiloidų lauktų tribunolas už Tėvynės išdavimą ir išpaceliavojimą, už slaptą sąjungą su bolševikais(internaciais). Lenkomanai kubiloidai svaigsta nuo Čerčilio sindromo, kad galima būti aljanse su bolševikais, kaip anuomet su Stalino Rusija, ir spjauti į alkstnčią Eilinę Lietuvą. Kuo daugiau bus prigaminta būsimų "istrebitelių" - tuo geriau bus kam? Manau, kad patys geriau žinote kam? Kubilius vienas prasčiausių politikų. Tipiška Neosovietinės Oligarchijos marionetė, tiesa? Greit greitieji ir išliberalėję konciervai nuspręs, kad teisėtai bus galima alkiu marinti eilinius piliečius ir ypač nepaklusniuosius, kaip stalinoidai Ukrainą buvo nusprendę atviru, dirbtiniu badu numarinti - sunaikinti. Mes gi žinome, kaip į padangęs kėlė Stalino nuopelnus žmonijai liberalūs Vakarai, tiesa? Kubiloidų dėka pagrindiniu šeimininku šindien tapo Uspaskis, o Pipynienė - LR Seimo Prezidente, aukščiausia pareigūne šalyje. Lietuva yra parlamentinė respublika, todėl parlamento vadovas, o ne prezidentas yra aukščiausias pareigūnas valstybėje. Pirmas iš trijų, anot Čiupakabros.

Povilas2013-10-04 14:18

Man taip pat buvo šlykštu žiūrėti tą laidą. Gaila mūsų nacinalinio transliuotojo. Tačiau kita vertus, ar mes verti ko nors geresnio? Teisus Pikasas, kuris stebisi: kokiu pagrindu laidoje dalyvauja V.Uspaskichas? Tai - elementarus tyčiojimasis iš mūsų ir iš mūsų valstybės. Tačiau argi tai vienintelis, išskirtinis aatvejis? Tai jau tampa kasdienybe.

Romas2013-10-04 14:18

Gėda, kad turime tokį "nacionalinį" transliuotoją. Tai jau ne profesionalumo ar moralumo stoka. Tai - patyčios iš valstybės

Nuomone2013-10-04 14:16

Man vienam vedejui truko odines striukes ir nagano prie sono, kitam mesos gabalo pries nosi, labai jau buvo panasus i alkana liuta....jokios pagarbos ramiai ir protingai kalbanciam zmogui.

LT kanale sudo malejai2013-10-04 14:13

.... del to nesipiktinkit,kokia valstybe toks jos ir kanalas,tokie jos ir atstovai.O kaip seimas iskops siukslyna uzvaldziusiuju sali, tada pasikeis ir kanalo vedantieji...kantrybes

Pritariu 27 Jo2013-10-04 14:07

Prieš tepdami kitus tegu pasižiūri į save. Konvervatoriai man baisiau už marą

Dėda buvo žiūrėti2013-10-04 13:56

Tokius žurnalistus reikėtų pasiųsti šieno ravėti, o Loreta šaunuolė, patiko jos požiūris.

Baisi laida, ypač jos vedėjai2013-10-04 13:55

Vakarykštė laida buvo baisi. Nesuprantu vieno, kaip valstybinis kanalas leidžia savo laidos vedėjams miliūtei ir jakilaičiui tyčiotis iš Seimo Pirmininkės. Buvo baisu žiūrėti. Žurnalistų pareiga užduoti klausimus ir įdėmiai klausytis atsakymų, o ne komentuoti, tyčiotis, mėtyti replikas, nutraukti pašnekovus. Beje, nutraukiami reklamomis ar replikomis buvo tik DP ir Socdemų partijų lyderiai, bet gink Dieve tik ne kubiliniai su liberastais. Kodėl mes turime išlaikyti tokią Valstybinę televiziją, kad ji dergtų mūsų pirmus valstybės asmenis? Kas valdo TV? Kodėl niekas tuo nesidomi?

Pikasas2013-10-04 13:45

Vajėėė, L. Graužinienei kalbėti beveik neleido? Kaip čia taip atsitiko? Kas klausėsi Seimo narės Loretos Graužinienės, kaip Seimo pirmininkės kandidatės prisistatymo kalbos, galėjo dar kartą įsitikinti, kad ši moteris nelabai jaučia savo asmeninių dalykinių savybių visumą. Kaip sakoma, bando sėsti ne į savo roges. Neimponavo jos skaitymas iš lapelio , kurį prelegentė susirašė naktį bibliotekoje, kaip sakė, apgalvodama kiekvieną žodį. Žinoma, tai atrodė geriau, negu kad caro Petro I-ojo bojarinai skaitydavo savo raštininkų surašytas gražbylystes. Ne veltui Rusijos caras uždraudė tą daryti ir liepė kalbėti savo žodžiais, kad kiekvieno kvailumas matytųsi. (čtob duren každovo byla vidna). Lietuva ne Rusija ir čia dabar kiti laikai. Nors ir aiškino L.Graužinienė apie autoritarizmo pavoju, bet noras klausytojams suvokti kalbančiojo gebėjimus nekvepia jo negerbimu. To labiau, kad Seimo pirmininko - spikerio darbas reikalauja ekspromtinės orientacinės raiškos. L.Graužinienė netgi po savo perskaitytos kalbos pabrėžė, kad jos kalbos esminis sakinys buvo – kad ji "kviečia Lietuvą valdyti kitaip". LR Konstitucijos ir įstatymų nuostatas dera gerbti visiems. Žinant, kad "Respublikos Prezidentas yra valstybės vadovas" (iš 77 str. ) verta suvokti ir šio posto asmens atsakomybę prieš visus ir už viską. Jei prezidentė D. Grybauskaitė žiūrėjo su didesniu nepasitikėjimu į teismo procesę įklimpusios Darbo partijos vadovus ir šios partijos siūlomus kandidatus į ministrų postus, tai toks požiūris taip pat yra šalies vadovės kompetencijoje. L. Graužinienė buvo ir yra ne šiaip eilinis tos partijos narys, o viena iš V. Uspaskich partijos artimos aplinkos. Ilgą laiką ją buvo galima laikyti netgi "dešiniaja ranka", kol tos pozicijos neužėmė "jaunėlis" V. Gapšys. Manau, kad daug kam buvo gėda stebėti tą spaudos konferenciją, kuri įvyko "Komsomolskaja pravda" redakcijoje ir kur L. Graužinienė nepagarbiai kalbėjo apie mūsų šalį. Panašių įtartinų pavyzdžių buvo ne vienas. Gėlės sugrįžusiam partijos lyderiui - gražu. Tačiau tas gražumas nublanksta, žinant, kad V. Uspaskich, apsimetęs politiniu, Lietuvoje persekiojamu disidentu,prašėsi Rusijos pilietybės Maskvoje. Kiek teko susipažinti su vieša informacija, V. Uspaskichui paskelbtas nuosprendis ne politinėje, o kriminalinėje byloje už sukčiavimą. Teismo nutartis nesustabdyta, todėl labai keistai atrodo, kad V. Uspaskich, jau neužimdamas jokio svarbaus posto Seime , Vyriausybėje ar Darbo partijoje, kviečiams į TV laidą taip, lyg jo statusas būtų nepasikeitęs. O gal taip ir yra, kaip liaudis šneka: "partija vienoje Viktoro kišenėje, o jos akcijos kitoje". Gal ir laidos vedėjas taip manė, kviesdamas į laidą su Seimo opozicijos lyderiu A. Kubiliumi. Kaip ten kas bevertintų, V. Uspaskich yra nuteistasis, laukiantis galutinio Apeliacinio teismo sprendimo. Šiaip jau, dažniausiai, nuteistieji to sprendimo laukia nelaisvės vietose. Netgi kalinio dalyvavimas Apeliaciniame teisme nėra būtinas. Vėlgi liaudies išmintis sako, kad "anksčiau sėsi, anksčiau išeisi". Jei byla nebūtų buvusi kelis metus vilkinama, tai šiuo metu V. Uspaskich gal jau būtų galėjęs rašyti prašymą paleisti iš nelaisvės anksčiau teismo nuosprendžio termino už gerą elgesį. Pasaulio šalyse yra įvairių atvejų. Vienur, koks S. Berluskoni, būdamas ir stambiu žiniasklaidos magnatu, laikosi iki paskutiniųjų, o kitur ilgiems metais nuteisiami ir atlieka bausmes buvę prezidentai ar premjerai. Gyvenimas dėl to ten nesustoja... Tikėtis, kad L.Graužinienė nebus labai paklusni "toje kišenės priklausomybėje" - vargu ar galima. Manau, kad nuolankusis V.Gedvilas buvo šia prasme šiek tiek laisvesnis. Sunku net patikėti, kad taip tenka išreikšti nuomonę apie kai kuriuos Lietuvos politikus po 23 Nepriklausomybės metų. Net nežinau ar jau pradėta rišti ta šluota, kuria savo kiemą šluosime. Jei liksime po vieną žagarą, tai sulaužys mus ir į pakurą sumes šalnoms prasidedant. O tada kaip? Vėl teks naujo ledonešio laukti?

ruta2013-10-04 13:41

Viskas butu normalu , jeigu ir kitiems valdzios atstovams butu uzkurtos tokios pirtis , bet , kaip ir viskas Lietuvoje - selektyviai , pagal uzsakima .Manau visuokie mazuroniai , olekai , barakauskai , bernatoniai nusipelne tokiu nekorektisku interviu , BET ... Todel tokius 'zurnalistus' reikia vyti lauk , kartu su siauru - skydininku ! Labai prastai smirdi tokiu 'zurnalistu' 'laidos' , geda !

pensininke2013-10-04 13:29

Ne tokie jau mes runkeliai, kokius nori mus matyti. Kultūringą, argumentuotą diskusiją skiriame nuo organizuoto žeminančio pliurpalizmo.

Robertas2013-10-04 13:29

Prie tokio baldų dizaino ir tokios kompanijos puikiai tiktų ant stalo pastatytas lovys...

Nepaneigė2013-10-04 13:24

Sutinku, kad naujajai Seimo pirmininkei nebuvo parodyta išskirtinė pagarba, bet ir p. L. Graužinienė, ir ypač p. V. Uspaskis į žurnalistų klausimus neatsakydavo. Visi matė, kaip V. Gedvilas buvo skubiai išspirtas kartu su savo pirmuoju pavaduotoju, gelbstint smunkančių reitingų partiją, tuo tarpu visai Lietuvai buvo ciniškai meluojama. Jei į klausimą "Kuo nusikalto V. Gedvilas?" yra atsakoma: "O kiek darbo vietų jūs sukūrėte savo kadencijos metu?" , - tai ne politinės diskusijos pavyzdys. Panašiai į konkrečius klausimus atsakinėjo ir naujoji LRS pirmininkė. Pavyzdžiui, klausimas: "Kada Jūs sužinojote, kad būsite siūloma į Seimo pirmininko postą"? Atsakymas (aišku, pateikiu ne pažodžiui): "Aš esu tiesus žmogus, jokių nusikaltimų nepadariau, jokių išmokų iš Darbo partijos juodosios buhalterijos negaudavau"... ir t. t. V. Uspaskicho visi postringavimai buvo ištisas melas. O jau veido išraiška(! ), tiesiog nepakartojama! Žiūrovas pasijuto tarsi gyventų sovietmečiu, kai visa vidaus ir užsienio politika buvo pagrįsta tik melu, kai buvo mulkinama ir spaudžiama liaudis, garsiai šaukiant, kad visi yra lygūs, visi laimingi (tuomet "laiminga" liaudis stovėdavo didžiulėse eilėse, kad nupirktų vaikui varškės, kiaušinių, sviesto, šlapdešrės ar miltų, o nomenklatūra turėjo savo atskiras slaptas parduotuves, lūžtančiomis nuo užsienietiškų prekių lentynomis). Dabar liaudis praregėjo. Ir gerai, kad p. A. Kubilius kalbėjo tiesiai šviesiai. Nei Seimo pirmininkė, nei p. Viktoras jokiais argumentais šito nepaneigė.

Jo2013-10-04 13:23

labai bjauri laida. Štai kodėl Jakilaitis buvo pakviestas į šią televiziją. Susudvejinę veikėjai televizijos darbuotojai ir Kubilius su Masiuliu. Kad ir kaip norėjote sumenkinti Graužinienę su Viktoru , gavosi atvirkštinis variantas. Nors niekada nebuvau už DP,net smerkiau ją,dabar man žymiai geriau darbiečiai negu kubilinė kompanija. Negi Kubilius nesupranta, kad jie privedė prie to, kad žmonėms tapo visiškai nesvarbu, kas bus Lietuvoje. Jie prie to privedė. Buvau ir konservatorių partijoje kažkada, bet po Viljams aferos išėjau. Jų jau net virškinti nebegaliu. Ir nesuprantu vieno, kaip žmonės dar gali remti tą konservatorių partiją.

www2013-10-04 13:21

ekspertai, ginat DP?

stebiuosi2013-10-04 13:20

vedeju nepagarba Seimo pirmininkei. Neskanu buvo klausytis.

Lyskit2013-10-04 13:19

i skydine...ir ta boba dar pasiimk-linksmiau bus.Nes abu esat metu pora-miliute irjakilaitis...

TIESOS2013-10-04 13:18

Nustokime vergauti darbo partijos skleidziamam MELUI! VU - eik velniop!

gėda tokių žurnalistų2013-10-04 13:18

Miliutės fizionomija bei Jakilaičio pasimetusi mina tik patvirtino,kad jie gerbia ir išpažįsta tik tam tikros grupės tiesą.Kitos nuomonės jie netoleruoja nes patys jaučiasi neklystančiais ...Buvo labai nemalonu žiūrėti į juos.Šaunuolė,Loreta.Parodyk šitiems pasipūtėliams jų vietą ir išlik išdidi ,ori,nešokanti pagal jų pageidavimus.Sekmės darbuose.

Jakilaitis ir Miliūtė2013-10-04 13:16

atvirai žemino L.Graužinienę...Aukštai kilę,žemai kris.Iš tiesų ,tai jie žemino save...bet jūs pagalvokit ,artėja pedofilijos bylų atnaujinimas.Krachas daug kam.Ir taip bus...Tik jie gali griebtis smurto.Seksime.

Miliute-2013-10-04 13:15

gaila ir slykstu.Saunuole ponia Grauziniene.

Palinkėjimas L.Graužinienei,o ir visiems.2013-10-04 13:14

Žymus XXa. vidurio dvasininkas W. Boetcker rašė:"Niekada nepaisykite,ką vadinamieji "žmonės" mano apie jus. Jie gali jus pervertinti ar įvertinti per menkai. Prabėgs nemažai laiko,kol jie atras tikrąją jūsų vertę. Iki tol jūsų sėkmė priklausys nuo to,ką apie save manote patys ir ar patys tikite savimi. Jums gali pasisekti ir tada kai niekas jumis netiki,tačiau fortūna niekuomet nenusišypsos,jei trūks tikėjimo savimi"... klausykite savo širdies kuždėjimo ir juo pasitikėkite,-jei tai kirsis su nemoraliais įstatymais apie tai bent pasakykite... Prisiekusiuosius į teismus. Sekantis referendumas turi būti toks.

asw2013-10-04 13:07

Bet Loreta per viena nakti perversmo budu tapus seimo pirmininke, nemazai izulumo , is karto pradejo nurodineti ir mokyti ir kai argumentais pasake, kad jau buvo alternatyviniai rinkimai is dvieju, ji nenurejo nusileisti, ,,bet vis tiek as....". Tai daug pasako , praeis du men. ir pamatysime kas ko vertas. Viktoro komandos nekelkite, nes ji neaiski ir su kvapu..... .

nuomonė2013-10-04 12:59

šlykštu buvo žiūrėti vakar Jakilaičio ir Miliūtės laidą,jų išsišokimus,galiu tik tiek pasakyti ,kas negerbia kitų,tas negerbia ir savęs.

šaunuolė2013-10-04 12:59

Loreta, gražiai atsilaikei.

Nu jo2013-10-04 12:51

O tai ko jūs tikitės iš laidų "iš skydinės"? Negaiškit laiko, geriau knygą paskaitykit...

Vilius2013-10-04 12:51

+neseniai ekspertai.eu paskelbė verikšlenantį Tomaševskio opusą... Kur čia siejasi DP ir LLRA???

lr2013-10-04 12:43

Jau senai pasibaisejus Miliute,kodel ja laiko vienasiliska,kaprizinga,pagiezinga. Senai neziuriu jos laidu,bet vakar norejau isgirsti nauja SP. Tokia nepagarba zmogui is paprasciausiu vadinamu"zurnaliugos",ka jie sau leidzia ar durni,dauguma zmoniu pamate kas yra kas... Juokinga "sunesiot" Loretai isejo net du klausinetojai,bet nieko jiems neisejo tik save pasizemino. Rekia,mojuoja rankom,nutraukia kalba,juk kaimo bobute daugiau ismano,kad kalbancio zmogaus negalima nutrauk ir t. t. Nekreipk demesio gerb. Loreta,LT zmones pasiilgo permainu,taip testis negali.

nuomone2013-10-04 12:40

Tokie chamiski zurnalistai .GEDA........

O aš2013-10-04 12:39

žiūrėjau į Uspachiko veido išraišką - ji tiksliausia atskleidė jo tikslus.

Nuomonė2013-10-04 12:34

LRT vedėjai Miliūtė ir Jakilaitis visada nepagarbiai elgiasi su kitokią nuomonę turinčiu asmeniu. Nesvarbu ar tai aukšto rango ar paprastas žmogus. Žurnalistai TV ekrane turi išlaikyti pagarbą asmeniui ir neutralumą. Gaila, bet to pas mus nėra. O Miliūtės laidų senai nežiūriu. Jos vedamos laidos tendencingos ir su tais pačiais žmonėmis, matyt kitą nuomonę turintys žmonės jos laidos vengia, nes vis tiek neturės galimybės išsakyti savo pozicijos. Ir tai ne tik mano nuomonė.

pavarotti2013-10-04 12:25

L.Graužinienė vienintelė iš 5-ių praeitos kadencijos Seimo komiteto vadovių į kurią kreipęsis gavau normalią pagalbą, o ne biurokratinius atsirašinėjimus, tad kas varo ant Loretos yra paprasčiausias durnius.

siualiai2013-10-04 12:13

nu ir kas ta grauziniene kad ja cia kalbint turi? suprasciau jei grybauskaite butu seimo pirmininke, tada taip. pries rasant tokias keverzones reikia skirti asmenybes nuo eiliniu partieciu

2Juozas2013-10-04 12:10

Tikra tiesa, ypac matosi puldinejimas teisetai, visu Lietuvos zmoniu isrinktos prezidentes, opoziciniu partiju ir t.t. Ko siekiate kremlinai?

Ciukcia tu tiesa2013-10-04 12:07

O gal gerai, kad ekspertai nori isplauti "runkeliams" smegenis nuo to meslo, kuri "elitas" ten sukiso :)

Juozas2013-10-04 12:06

bet kokiam zmogui matyti, kad ne tik valstybeje vyrauja chaosas, nepagarba kitam zmogui, bet ir valstybes vadovui. Kol Grybauskaite su savo beValiu sedes kedese, tol sunku bus ka geresnio pasiekti. Vien Miliutes vedamos laidos nedaro garbes valstybiniam transliuotojui, nes ne tik jos ivaizdis, bet ir kapojancios kalbos maniera piktina zmones.

GEDA2013-10-04 12:03

GEDA LRT IR ELEKTROS SKYDINEI................

papildau2013-10-04 12:02

ne darbo partijos - maskvos kremliaus. ir tas faktas jau seniai nustatytas

tiesa2013-10-04 11:58

Sitas straipsnis ir sitie paverkslenimai tik dar karta parodo, kad ekspertau.eu yra darbo partijos sukurtas projektas runkeliu smegeninems plauti.

GEDA LRT2013-10-04 11:50

Dabar visi pamatem ,kam dirba LRT zurnalistai Miliute ir Jakelaitis

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi