Valstybė neturi jokios prasmės, netgi jokios teisės egzistuoti, jei jos piliečiams – čia gimusiems ir augusiems žmonėms – lengviau ir saugiau išgyventi einasi svečiose šalyse, nei toje, kurios pasą jie dar tebeturi. Žinoma, kalbu apie Lietuvą, tėvynę mūsų...

Po to, kai ekspertai.eu paviešino Irenos Degutienės – primenu, ji dabartinio Seimo pirmininkė!

- pokalbio įrašus, kuriuos Andrius Kubilius – primenu, jis dabartinės vyriausybės pirmininkas! – pavadino „juodosiomis technologijomis“ (tikriausiai tai laikytina specialisto komentaru), nebeliko nė to rūko sluoksnio, kuris dar dengė tai, ką savo kailiu beveik kiekvienas jautė ir anksčiau.

Taip, šiandienos Lietuvą jau yra kiaurai persmelkusi sekimo, pasiklausymo, šantažo ir šmeižto dvasia, kurios literatūrinę išklotinę geriausiai atspindi Dž. Orvelo makabriškasis romanas „1984-ieji”.

Piliečiai taip įbauginti ir užguiti, o jų valia taip palaužta, kad beliko tik formalizuoti baudžiavą... Na ir kas, kad turime bene visus demokratinės valstybės atributus, jei nėra nei pačios demokratijos, nei realiai savo piliečiais besirūpinančios valstybės?

Yra tik butaforija, „sistema“, aptarnaujanti pati save ir mintanti tautos kūnu. Parazitas užvaldė donorą ir dabar juo maitinasi.

Ne kartą ir ne du komentaruose po mano straipsniais rasdavau maždaug tokius žodžius: „tai, ką jūs rašote, teisinga ir seniai žinoma – tačiau parašykite, ką daryti?“ Sutinku, šiandien tai pagrindinis klausimas, tačiau jei norime išlikti, jau rytoj jis turėtų tapti klausimu – kaip?

Audrius Nakas labai akivaizdžiai parodė, kad ir vienas lauke karys – parodė veiksmu, primenančiu biblinę eilutę „ir žodis tapo kūnu“. Visiškai palaikydami tokį jo poelgį, šio straipsnio autoriai atkreipia dėmesį į tai, kad pats A. Nakas buvo kryptingai stumiamas kuo toliau nuo „Drąsos kelio“ politinės linijos formavimo ir šis procesas tikrai negalėjo būti atsitiktinis – kalbu apie laikotarpį, kai DK atsirado Valdas Vasiliauskas, netrukus tapęs rinkimų štabo vadu, iš esmės lankstančiu šią partiją pagal kažkur kitur nubraižytą schemą.

Šiandien turime situaciją, kai tampa akivaizdu, jog demokratiniai mechanizmai Lietuvoje neveikia ir jei norime galutinai neprarasti Lietuvos, turime peržengti ribą, skiriančią mandagų pezėjimą, kuris, deja, nieko nebegali pakeisti, nuo realių veiksmų, galinčių prikelti tautą iš letargo, gresiančio išnykimu. Užvis blogiausia, kad tie, kurie išrenkami mus atstovauti ir ginti, pasirodė tokie dvasiškai neįgalūs, jog šiandien ir patys tapo užguiti bei įbauginti taip, kad ne tik nebegina mūsų, bet net ir patys nebedrįsta viešai prisipažinti, kad ginti reikia juos.

Skaitydami šį tekstą toliau, rasite pakankamai argumentų, galinčių padėti apsispręsti, kaip elgtis ir kaip gyventi. Arba jau ne...

Prieš pradėdamas eiti Seimo nario pareigas, išrinktasis atstovas prisiekia tautai tokiu tekstu: “Aš, (vardas, pavardė), prisiekiu būti ištikimas (-a) Lietuvos Respublikai; prisiekiu gerbti ir vykdyti jos Konstituciją ir įstatymus, saugoti jos žemių vientisumą; prisiekiu visomis išgalėmis stiprinti Lietuvos nepriklausomybę, sąžiningai tarnauti Tėvynei, demokratijai, Lietuvos žmonių gerovei.

Tepadeda man Dievas!”

Tačiau tai, ką išgirdome iš paskelbto Seimo pirmininkės I. Degutienės įrašo, atskleidžia, jog tapo normalu šią priesaiką laužyti ir valstybės bei konstitucijos neginti, ją išduoti, pasiduodant Prezidentės ir saugumo pareigūnų šantažui.

I. Degutienė kalbėjo: „Jeigu jūs visą tą eigą matytumėt, kaip vyko, pavyzdžiui, dėl pareigūnų atleidimo <kalbama apie Finansinių nusikaltimų tarnybos direktoriaus Vitalijaus Gailiaus ir jo pavaduotojo Vytauto Giržado atleidimą – red.

past. >, ir kokie buvo daromi veiksmai – mūsų jie buvo sudėlioti vienokie, bet tu nueini į “Baltuosius rūmus” <prezidentūrą – red.

past. > ir tu gyvenai šantaže“.

Kol kas palikime nuošalėje Prezidentės veiksmus, apie kuriuos kalba Seimo pirmininkė, ir sutelkime dėmesį į Seimo narius. Kaip matome, Seimo nario priesaika įpareigoja asmenį visomis išgalėmis stiprinti nepriklausomybę, sąžiningai tarnauti Tėvynei, demokratijai, Lietuvos žmonių gerovei.

Tačiau jei Seimo nariai, užuot deramai atstovavę rinkėjams, pasiduoda kokiam nors šantažui ir gyvena baimėje, tuomet jie iš esmės laužo savo priesaiką tautai – Lietuvos žmonių gerovės nebegina, valstybingumo nestiprina, sąžiningai netarnauja demokratijai, ir Dievas tokiems, akivaizdu, jau nepadeda. Savaime suprantama, kad toks Seimo narys privalo atsistatydinti ar būti atstatydintas, nes Seimas – ne ta vieta, į kurią išrinktas atstovas patenka tam, kad drebintų kinkas.

I. Degutienės pasakojimas atskleidžia, kad Seimo nariai jaučiasi esą išrinkti atstovauti ne rinkėjams, o Prezidentei: „Todėl kad taip, mes patys kalti, per trejus metus užsileidome ant galvos.

Tai čia irgi reikia savikritiškai pripažinti. Skambutis – padarykit tą, skambutis – padarykit tą.

O mes kaip žiopliai viską darėm. Viską darėm. Kiek “veto” buvo, kurie buvo nu, tokie – sakykim, migloti. Bet kaip tu – panika Seime iš karto.

Veto? Reikia pakeist!

Ir tie patys žmonės, kurie prieš mėnesį balsavo vienaip, staiga balsuoja kitaip – šimtu aštuoniasdešimčia laipsnių. Visi gyvena bai-mė-je“.

Žinoma, priežastys ir būdai, kaip Seimo nariams Prezidentė ar kas kitas įvarė tiek baimės, reikalauja išsamaus tyrimo. Vis dėlto Seimo nario statusas nustato jam pareigą spręsti laisva valia ir nevykdyti to, kas, jo įsitikinimu, prieštarauja Lietuvos interesams.

O čia, Seimo pirmininkės vertinimu, nuolat vyksta procesai, kuriems Seimo narys yra įsipareigojęs priešintis visomis išgalėmis: „Man didesnis rūpestis yra žinai kas? Kad yra valstybės užvaldymas ir mes einam ne demokratiniu keliu, o Lukašenkos keliu.

Autoritariniu keliu“. Kitaip tariant, Seimo narys, kuris visomis išgalėmis nestabdo autokratinių procesų, išduoda savo pareigas ir negali būti Seimo narys.

O dabartiniai seimūnai, kaip žinia, net nesiteikė apie susidariusią padėtį informuoti visuomenės. Tai jau, mano vertinimu, yra ne tik akivaizdus priesaikos sulaužymas, bet ir Tėvynės išdavimas. Tas, kuris tautos valia išrinktas puoselėti ir ginti mūsų valstybingumą, gyvena „bai-mė-je“ ir apie valstybės užvaldymą net nesiteikia pranešti tautai.

Kodėl tai galima vertinti kaip Tėvynės išdavimą? Seimo nariai ne tik negina pamatinių valstybės vertybių ir santvarkos, bet savo nuolankiu tylėjimu dar ir padeda stiprinti antikonstitucines tendencijas.

Žinia, jog nusikaltėliui tik to ir tereikia, kad visi jo be galo bijotų ir persigandę lindėtų krūmuose. Jei seimūnai, užuot vykdę savo pareigas, vaidina palaužtą auką, nesipriešindami vykdo neteisėtus nurodymus, tai ko trūksta, kad pripažintume juos nusikaltimo bendrininkais?

Kas tokioje situacijoje belieka mums, piliečiams? Jei Seimo nariai yra valstybės išdavikai, padedantys griauti įstatymo viršenybę, tuomet mums tenka pasirinkti – elgtis kaip mūsų išrinktieji ir savo pasyviu elgesiu bei neteisėtų įsakymų vykdymu įteisinti perversmą valstybėje, arba stoti ginti Konstitucijos.

LR Konstitucijos 3 straipsnis suteikia piliečiui teisę priešintis neteisėtiems veiksmams: „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką“.

Konstitucijos straipsnis nepatikslina, ar baimės sukėlimą jau reikėtų laikyti prievarta, tačiau psichologinės prievartos sąvokos apibrėžimą toks elgesys neabejotinai atitinka. Nors mes šiuo metu net nežinome, ar Seimo narius iš tiesų kas nors mėgino bauginti – gal jie net nebauginami persigando?

Taigi, kiekvienas turime pasirinkti – tylime ar priešinamės. Jei tylime – esame tokie pat antikonstitucinio perversmo bendrininkai, kaip ir mūsų Seimo nariai, o skirtumas tik tas, kad dažnas nedavėme priesaikos ginti savo valstybę.

Jei taip, tuomet galbūt jau visai netrukus kareivis savo kerzinio bato padu prispaus mums žandą, ir tik tada mes pagaliau atsitokėsime. Deja, jau bus per vėlu.

Jei priešinamės – tai negalime vaizduoti, kad nieko ypatingo neįvyko ir bendrauti su Seimo nariais, Prezidente ir kitais antikonstitucinius veiksmus atliekančiais pareigūnais kaip su teisėtais valdžios atstovais. Tokiu atveju mums reikia burti valstybės gynimo tarybą, kurią sudarytų LR Konstitucijai ištikimi pareigūnai ir kuri nušalintų nuo pareigų Konstitucijai nelojalius asmenis.

Šio slenkančio perversmo iniciatoriai, sprendžiant iš I. Degutienės liudijimo, yra šalies Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir VSD viršininkai.

Šie asmenys turi būti patraukti baudžiamojon atsakomybėn už LR Seimo narių ir aukštų valstybės pareigūnų bauginimą siekiant įvykdyti valstybės perversmą, bei sistemingą Konstitucijos pažeidinėjimą siekiant jų įgaliojimus viršijančios valdžios. Kaip pamename, I. Degutienė tvirtina, jog yra slapta klausomasi jos ir jos artimųjų telefoninių pokalbių. LR Konstitucijos 22 straipsnis draudžia tai daryti be motyvuoto teismo sutikimo: „Asmens susirašinėjimas, pokalbiai telefonu, telegrafo pranešimai ir kitoks susižinojimas neliečiami.

Informacija apie privatų asmens gyvenimą gali būti renkama tik motyvuotu teismo sprendimu ir tik pagal įstatymą. Įstatymas ir teismas saugo, kad niekas nepatirtų savavališko ar neteisėto kišimosi į jo asmeninį ir šeiminį gyvenimą, kėsinimosi į jo garbę ir orumą“.

Galiausiai mums laikas susimąstyti, kaip tokia situacija galėjo susiklostyti. Mūsų valstybė, galima sakyti, buvo statoma atsisakant visko, kas šventa ir moralu. Visi tie dalykai tapo nieko nereiškiančiomis fasadinėmis iškabomis, turinčiomis bent kiek pridengti nežabotą materializmą ir nesveiką egoizmą. Nuo to ir turėtume pradėti daryti išvadas, o tada eiti ginti savo ir savo vaikų ateities.

Lietuvos pilieti, Lietuvoje ar bet kuriame kitame pasaulio krašte šiandien būdamas, išgirsk ir suprask, kas atsitiko su tavo Tėvyne – šalimi pačiame Europos viduryje, kuri turi visus išorinius civilizuotos valstybės atributus, bet yra išvogtu turiniu ir merdinčia viltimi – ir nelik kurčias ir abejingas!

Naujausi

Komentarai (58)

Rikiuoti
Marta dar2012-10-26 20:57

beje, kopdėl nerašote apie tuos 17 milijonų skirtų rinkiminei agitacijai ir referendumui, kurie įplaukė anot Skvernelio iįš Rusijos? Kas jais pasidalino?

ir dar2012-10-26 20:55

Jei skaitysite ADL portalą - defendinghistory.com ten rasite suregistruotas visas Lietuvos ir "Pribaltikos" "nuodėmes". O taip pat kuom raudona spalva pranašesnė už rudą, nors abilabai draugavo kai dalinosi Europą Ribentropo-Molotovo paktu. Tai dabar mums įteiginėti, kad tie, kas nemėgsta raudonos yra rudi, yra visiška kvailystė. Taigi, palikite ramybėje ponaiti navicki ir Landsbergį ir Grybausklaitę, nes tik Lietuvos išdavikai ar jos priešai gali versti mūsų teisėtą valdžią. Neleisime, kad mūsų prezidentę ištiktų Timošenko likimas. Jums nepavyks.

to Marta2012-10-26 20:36

o ką pani prezidentė veikė iki 1991 m rugpjūčio pučo, ar tik ne su burokiniais trynėsi, tais kumunistais ant platformos. tik kažkaip vėliau po pučo labai greit atsidūrė Lietuvos ambasadoje, Amerikoje, o dar vėliaq konservos paėmė į finansų ministerija viceministre. na jau po to karjera su AMB ir šuolis į EU komisarus. tai kas valdo aš už komuniagas jų išperas niekada nebalsuoju ir jų neginu... ar karts tamstelė ne iš tos pačios šutvės būsi

Marta2012-10-26 20:01

Šitiek daug pavaryta propagandos prieš mūsų visų demokratiškai išrinktą prezidentę. Pabandykim panagrinėti - kam ji pavojinga, a? Jau per pirmuosius Kuyolio rengtus mitingus pastebėjau, kad Garliavois judėjimą Nakas, Barovskis ir Medalinskas bando pakreipti PRIEŠ PREZIDENTĘ. Jau prieš tai, kai BIELINIS išleido knygą "Prezidentė" ant kurios viršelio prezidentė pavaizduota su Lietuvos vėliavos raiščiu toje vietoje kur naciai rišdavo svastiką, supratau, kad bus "internacionalistų" pradedamas organizuotas puolimas prieš mūsų prezidentę, turinčią didelę įtaką Europoje ir pasaulyje, kaltinant ją "nacizmu", nes rūpinasi tautos, o ne "internacionalistų" interesais. Ilgai laukti neprireikė. Kas visa tai vykdo? Nesunku atspėti - tie, kurie labai nepatenkinti Prahos deklaracija (Prague Declaration on European Conscience and Communism), kurią pasirašė iškilūs Europos žmonės Havelas< Joahim Gauk, Sarkozi, Lukaz Kaminski, Zyanon Pzniak, Bzežinsky, Landsbergis, Zingeris ir daugelis kitų. Štai kokia Lietuvos NUODĖMĖ PRIEŠ RUSIJOS NKVD. Šie žmonės totalitarinio komunizmo nusikaltimus prtilygino nacizmo nusikaltimams. Europa prabudo. Istorikai jau nebeuždarinėjami į kalėjimus. O kgb nebegali slėptis po "antisemitizmo" įstatymu ir daryti ką nori, ypač susidorojant su savo politekonominiais konkurentais.

PAGALBA KLANUI2012-10-26 17:21

Šis straipsnis tai PAGALBA NUSIKALTĖLIŲ KLANUI siekiant nuversti Prezidentę, kuri atseit skriaudžia "vargšę" konservatorę Degutienę ir kitus prasivogusius valdžiažmogius, kaip Matuzas ir t. t. ir iš kitų partijų. Konservatoriai puola Prezidentę, o kitos partijos trina iš pasitenkinimo rankas-tegul anie varo juodą darbą, bus ir mums ramiau. Pagrįstai nejaučiu pagarbos nei vienai "tradicinei" partijai. Ir nuoširdžiai užjaučiu tuos dar išlikusius patriotus (kaip A. Patackas ir kt. ) ,kurie nuoširdžiai stengiasi kažką veikti ir pakeisti į gera. Juos gniuždo įvairiausiais būdais infiltruodami klano ruporus ir vykdytojus, apsimetusiais "nekaltais avinėliais".

netikiu2012-10-26 03:25

kad ka nors sau ant galvos uzsileistu pone Degutiene, manau ir jai norisi ne tik vadovauti ,bet ir turteti,ko negalejo daryti.....

Romas2012-10-25 21:09

Tai ką, bręsta revoliucinė situacija? Kas vadovaus revoliucijai? Leninas tai seniai miręs! Po galais, pribrandinom revoliucinę situaciją, o vado nėr! Visi tik žiūri televizijas, skaito laikraščius, kritikuoja konservatorius, o vado daryti nėra kam! Baisus apsileidimas! Būtinai reikia išjungti elektrą(atsakingas Sekmokas) ir visi marš į lovas (gėjai su lesbijietėm taip pat). Revoliucijos vado gamyba, tai ne koks prezervatyvų plėšymas, o rimta maksimali akcija su šimtaprocentine nuolaida įsigyjant revoliucijai reikalingus ginklus; dažus, teptukus, šepečius. Revoliuciją reikia nudažyt. Rusijoj buvo nedažyta ir žinom prie ko tokia revoliucija privedė. Dar revoliucijai reikalingas nepriklausomas metraštininkas. Manau geriausiai tam tiktu Nakas, kuris jau dabar rašo būsimos revoliucijos scenarijų.

dar2012-10-25 20:31

Pasigailėtini visi kartu su stukačiumi Naku. Tokiam net rankos paduoti nenorėčiau, palaukė rinkimų ir driogstelėjo. Neapykanta TS dega. Net žiūrėt į tokį nemalonu. Jis gi jums į miegamąjį pro skylutę įlis.

Pazvelk i veidrodi2012-10-25 18:31

Matyt Prezidente kazkam stipriai uodega prispaude, kad tap stengiamasi su ja susidorot. Idiotai.

Saule2012-10-25 18:26

Kvailas straipsnis. Baugink kiek nori seimo narius, o vogti jie nenustos. O kai reikia savo pareigas vykdyti, tai jie issigando. O iki Prezidentes jums dar augti ir augti, palikit jus ja ramybei.

Tomas J.2012-10-25 14:37

"Valstybė neturi jokios prasmės, netgi jokios teisės egzistuoti, jei jos piliečiams – čia gimusiems ir augusiems žmonėms – lengviau ir saugiau išgyventi einasi svečiose šalyse" (Š.Navickis) Š. Navicki, tu gerai rašai, mintys teisingos, tačiau stenkis nenusišnekėti nė viename sakinyje, nes kartais ir vienas durnas sakinys sugadina bendrą įspūdį, ypač kai tai PIRMAS sakinys. Ne visose valstybėse vienodai lengva ir saugu išgyventi; vienose lengviau, kitose sunkiau - galima pagal tai visas pasaulio valstybes sustatyti į eilę, nuo - iki. Kažkurios šalys bus tos eilės priekyje, o likusios apie save galės taip kaip tu, p. Navicki, pasakyti: " lengviau ir saugiau išgyventi einasi svečiose šalyse". Tai ką, tos likusios neturi "jokios teisės egzistuoti"?!

Donatas2012-10-25 12:46

Šaunuoliai! Mąstantys žmonės seniai matė ir baisėjosi demokratijos, teisės, teisingumo būklės raida valstybėje. I. Degutienės atviravimo paviešinimas akivaizdžiai parodė kur esame, o jos pačios ir svarbiusių "valdžiažmogių" bandymas nuo to atsiriboti kelia dar didesnį pasibaisėjimą. Manau būtina nedelsiant atnaujinti šalies demokratinių jėgų konsolidavimo procesą, prasidėjusį Lietuvos sąrašo formavimo pradžioje. Reikėtų suformuluoti keletą svarbiausių, daugumai priimtinų tikslų, suburti platesnį benraminčių branduolį, strukturizuotis apimant visą Lietuvą, kuo plačiau įtraukti visuomenę ir organizuoti antrąją Sąjudžio bangą atsikovojant savo valstybę.

JJV2012-10-25 03:00

Komentaruose siuloma laukti. Nerekia laukti, o reikia veikti. Interpeliacijos Prezidentei nera kam pareiksti, Todel tauta turi reikalauti atsistatidinti ,nes, kaip matome, visos blogybes is Prezidenturos. Zmones veikime ir daveskime ,kas pradeta, iki galo.

sajudininkas2012-10-25 01:47

Siulau kurti naujaji sajudi siekti Lietuvos Nepriklausomybes.Juk Mes galime,mes tai jau padareme karta,nepabuge sovietiniu kerzu ir kalasnikovu.Lietuvos Jaunime,intililigentija,darbininkija,ukininkija vienykimes,vardan Tautos ir ateities.

wėdras2012-10-25 00:37

Gaila, kad jie nesupranta žodžio valdžia ir kas juos valdo iš tikro :) Su jais tik žaidžia ir juokiasi iš jų :) Nori ar nenori teks šiltus krėslus jiems palikti :) Ir kuo stipriau spurdės tuo prasčiau prisitaikys :)

Jonas2012-10-25 00:17

Autoriai rašo: "Mūsų valstybė, galima sakyti, buvo statoma atsisakant visko, kas šventa ir moralu. Visi tie dalykai tapo nieko nereiškiančiomis fasadinėmis iškabomis, turinčiomis bent kiek pridengti nežabotą materializmą ir nesveiką egoizmą. Nuo to ir turėtume pradėti daryti išvadas, o tada eiti ginti savo ir savo vaikų ateities". Na, ką gi. Galima pasveikinti, kad dar 2 žmonės Lietuvoje suprato, ko reikia, kad gyvuotų verslas, laimingos būtų santuokos, patenkintas būtų pilietis ir sėkmingai galėtų dirbti valdžia. Dar 2 žmonės suprato, kaip galima statyti Lietuvą ir koks tam reikalingas pagrindas. Klausimas dabar: kaip tai padaryti, kad šitą paprastą dalyką suprastų mažiausiai 2 milijonai Lietuvos piliečių? Tai galima padaryti per Švietimą. Tačiau pas mus demokratija. Ir parazitai nė už ką neleis, kad iš jų būtų atimta teisė parazituoti ant mokesčių mokėtojų pinigų. Demokratija pagal Platoną, blogiausia valdymo forma, kadangi valstybė padalinta į tris sluoksnius: turtingieji, piliečiai arba liaudis ir parazitai. Kodėl yra demokratija blogai? Todėl, kaip aiškina Platonas, kad parazitai tiesiog okupuoja visus valdžios postus. Kalbėdamas apie Oligarchų valdymo modelį, Platonas pažymi, kad parazitai ten nevaidina tokio vaidmens, ir nėra gerbiami, kadangi jie nesugeba padauginti turtų. Oligarchinė valdymo sistema yra paremta prekyba ir paskolomis, todėl visuomenėje pradeda vyrauti žemos moralės principai. Oligarchai negailestingai eksploatuoja vargšus, ko pasekoje kyla revoliucija. Geriausia valdymo forma, anot Platono, yra Aristokratinė Respublika, kurioje pagrindinis vaidmuo atitenka valstybei. Joje egzistuoja pinigai, nuosavybė, šeima. Tokioje valstybėje, pagrindinį vaidmenį vaidina teisingumas. Be teisingumo veikimo jokia valstybė neįmanoma. Jeigu panagrinėti, kaip buvo vertinamos šitos Platono idėjos apie Idealią valstybę, tai galima pamatyti, kad būtent parazitai labai tai mėgsta pabrėžti, kad tai yra utopija. Būtent komunistai labai mėgo akcentuoti apie Platono utopijas. Belieka tik išsiaiškinti, kokiam valstybės valdymo tipui, pagal Platoną, jūs priskirtumėte ikikarinę Lietuvą ir kokiam TSRS? Jeigu kalbėti apie TSRS, tai pas Platoną yra ir dar vienas valstybės valdymo modelis - tai timokratija, kai valdžia kelių žmonių, pagrįsta karine jėga. Tai žmonės, tokios vidutinės moralės, kurie dažniausiai tampa kariais. Tokia valstybė pastoviai kariauja. Kariaudama ji prisigrobia turtų, o prisigrobus žemių ir turtų, atsiranda Oligarchija, kuri po truputį perima valdžią. Kadangi Oligarchai sustoti negali, tai jie iššaukia revoliuciją, kurios metu gali atsirasti demokratija. Bet demokratija, kuri yra blogiausia valdymo forma, dėl parazitų ��sigalėjimo, galų gale pagimdo tironą. Įdomus faktas yra tame, kad Aristokratinė Respublika, kurioje ĮSTATYMAS turi didžiulę reikšmę, dauguma atveju yra vadinama utopine valdymo sistema. Tuo tarpu nei Timokratija, nei Oligarchinė, nei Demokratinė valdymo sistemos nevadinamos utopinėmis, nors jos yra labiausiai iškrypusiomis ir tikrai neatstovauja daugumos interesų. Taigi, galima teigti, kad Lietuvos Didžioji Karalystė buvo Timokratijos valdymo sistema, kur Garbės Kodeksas turėjo didžiulę reikšmę. Ir ji vėliau nusirito iki Oligarchijos, o toliau žemyn iki demokratijos, tiek teritorijos atžvilgiu, tiek skurdo atžvilgiu.

Apokalipse2012-10-24 23:02

Tos visos priesaikos - tai groteskas! Tiek Hipokrato (tiek Degutienes, balsavusios uz pensiju ir pasalpu sumazinima patiems socialiai silpniausiems, tiek juo labiau Juknevicienes, gydytojos balta chalata ismainiusios i automata, atzvilgiu), tiek nauju seimunu priesaikos. "Moderniam" pasauly visokios priesaikos, pasirodo, yra bereiksmes ir net juokingos! Tarp kitko, seimuno priesaikos galima ir nepriimti... kaip tai padare Grauziniene, atseit, nualpusi priesaikos priemimo metu...

Viena aišku2012-10-24 22:54

Balsuoti turime eiti visi .Tada nepavyks konservatoriams jokios aferos.

Labai tikslus2012-10-24 22:54

Ulos komentaras. (6.Ula)

Lt2012-10-24 22:46

Visada zinojau , jog grybauskiene zaidzia dviguba zaidima. Greiciau baiktusi jos kadencija !!!!

,2012-10-24 22:40

Taip, viskas tiesa. Bet kodel i Seima pateko tik Drasos kelias? Kur gerokai pries rinkimus issivaiksciojo pirmieji taikaus pilietinio pasipriesinimo saukliai?

algirdas2012-10-24 22:24

Jei butu mano valia,as nebeleisciau pirmininkauti Seimui tokios Pirmininkes ir stai del ko:1. Jei Degutiene sako tiesa -labai bloga padetis Lietuvoje/nebekontroliuojama/2. Kodel jau keli menesiai kaip Degutiene kazka tai zino ir tyli? Isvada-Seimui vadovauja nekompetetingas zmogus ar chameleonas -kitaip negali buti. Jau laikas viesai isgirsti Prezidentes ivertinima ir Degutienes kalbos teisingumo ivertinima is Teisingumo ministro ir Seimo teises ir teisetvarkos komisijos pirmininko sio incidento atveju.

Steponas2012-10-24 22:23

Ir vėl turiu pripažinti, kad 6. Ula 2012-10-24 15:17:46 savo komentarą parašė tiksliausiai ir taikliausiai. Ačiū! Taiklius ir pamąstyti kviečiančius komentarus parašė: 12. Neviltis 2012-10-24 16:01:42,(tik labai gaila, kad mama ir tėtis jai nesuteikė Vilties vardo) ir 13. gytis 2012-10-24 16:07:34. Vertingas pastabas ir patarimus dėl ateities veiksmų pasiūlė 24. ruta 2012-10-24 16:48:11. Žinių sklaida šiuo momentu yra svarbiausias dalykas. Informacinės technologijos ir turimas techninis parkas tai daryti leidžia. Vardan pagrindinio tikslo – apsaugoti Lietuvos valstybę nuo autoritarinio užvaldymo, privalome nustoti save vadinę neviltimi, XXX, S.V., nuomone, kgb sugrįžimais ir panašiai. Už tokių pravardžių nepasislėpsime nuo naikintojų rūstybės, o bendrauti, tartis, teisingai suprasti vieni kitus, spręsti problemas yra ženkliai sunkiau. Gytis yra teisus –„ nėra dar revoliucinės situacijos, o masės gyvena "gerai"“. Tai viena medalio pusė. Yra ir kita, su kuria susidūriau asmeniškai: Doras žmogus yra šventai įsitikinęs, kad demokratinėje ir laisvoje valstybėje teismas negali priimti neteisingo sprendimo, o teisės akademikas ir buvęs Konstitucinio Teismo pirmininkas –meluoti... Doras žmogus negali įsivaizduoti situacijos, kad motina vardan suknistų kelių dešimčių tūkstančių gali pardavinėti savo kūdikį. Jam lengviau suprasti, kad teta suinteresuota žuvusio brolio paliktais turtais... Doras žmogus negali įsivaizduoti, kad Prezidentė tylėtų, jeigu žinotų, kad Konstitucija ir Valstybės Vėliava tikrai buvo sutryptos. Ji tikrai žino kažką, ko mes nežinome, tik negali viešai apie tai kalbėti... Doras žmogus negali patikėti, kad Lietuvos Valstybėje teisėtai dirbantis advokatas galėtų viešai išniekinti savo profesinę priedermę ir veikti kaip elementarus teroristas 240 oficialių Lietuvos Valstybės pareigūnų akivaizdoje... Doras žmogus tik suabejoja, ar tikrai teisėtai milijonai litų iki šiol metami saugoti vienut vienutelaitę „mylinčią mamytę“ nuo nežinia ko nekreipiant jokio dėmesio į tūkstančius prasigėrusių mamyčių ir tėvelių, jų prigimdytų ir likimo valiai paliktų valkataujančių, vagiliaujančių ir net plėšikaujančių vaikų. Tačiau: kad ir kokia būtų motina vis tiek geriau... Lavonai? Kiek jų – keturi, šeši, jau dešimt? Taip, čia kažkas ne taip. Kažkas... Bet gal dar nėra dešimt... Kur pagrobta mergaitė? Taip, kur pagrobta mergaitė?... Bet Drąsos Kelias vis tiek vienos bobos ir pakvaišusio kunigo išmislas... Argi neskaitei ką rašo laučius, valatka, jovaiša, jurkynas, o šiandien ir špakauskas... Doras ir tikintis kad „taip negali būti“ žmogus yra tikra atgaiva Valstybės naikintojams. Deja, taip yra... Todėl pritariu - tikslios ir aiškiai pateiktos informacijos bendravalstybinė sklaida yra pirmo būtinumo reikalas. Sėkmės ir stiprybės kovojantiems už TTT.

manau2012-10-24 22:06

diena kada kada pasibaigė demo_kratija-2012-05-17 d.

aha2012-10-24 21:51

"Tas, kuris tautos valia išrinktas" ...juokingas teiginys .............tautos valia išsibaigė, kai kompiuteriai pradėjo užlūžinėt da per prezidento rinkimus, .... sistema tokia, sistema, žmonės daugelio neišrinko, bet jie vis tiek sėdės seime, nes taip REIKIA, o tie naujieji kovotojai-seniau buvę, bando savo šansą vėl prie lovio grįžt, naujais šūkiais apsikaišę

Maria2012-10-24 21:45

Ir as kaip idiote balsavau uz DG...

Geriausias priešinimasis-2012-10-24 21:40

malda.galima melstis ir viešai,-klonyje,Daukanto aikštėje.Dabar artėja VISI ŠVENTI.gera proga.Labai veikia.

Vilija2012-10-24 21:40

labai teisingas rutos 24 komentaras. Visi mąstantys suprantame, kad baisu, kad reikia kažką daryti, bet dauguma, kurie už bambalį ėjo balsuot, nė piršto nepajudins - jiems gerai. Inteligentija turėtų susitelkti, gelbėtis,- jei dar įmanoma.

Prezidentė2012-10-24 21:39

jau grasina anuliuoti rezultatus rinkimų,kad tik drąsos kelias nepatektų....

Pagal autorių arba arba..?2012-10-24 21:39

Citata: "Taigi, kiekvienas turime pasirinkti – tylime ar priešinamės." Taip suprantu agituojama eiti į gatves ar dar kaip? O jeigu Stulpinas priešindamasis buvo 'nuimtas'.? Tai Jūs ekspertai siūlote vis vien eiti, kad ir vienam prieš sistemą? Gerbiu Jus, bet ar viskas gerai Jums su mąstymu (aišku pats gal blogai interpretuoju Jūsų teksto eilutes) ?? Bet esu įsitikinęs, kad geriausia dabar 'tyliai priešintis'. Nes prieš sistemą galima kovoti tik kita sistema. Pavieniai asmenys tik 'įmes kibirkštį, kurią sistema greitai užgesina'. Esu įsitikinęs, KAD GERIAUSIA DABAR LEISTI SUSIPJAUTI DVIEMS SISTEMOMS - TAI LANDZBERGIO SU MONOPOLIJA IR RUSIJOS ATSTOVAUJAMAI. Todėl raginu Jūs apsvarstyti sprendimą agituoti už Darbo partiją, kad būtų kova. O per tuos 4 metus, kai DP valdytų Lietuvą Jūs sukurtumėte savo sistemą ir stiprią partiją, kuri ateitų ir tas dvi jėgas nušluotų. ŽINOMA, NETIKIU, KAD JUMS UŽTEKS PROTO.. Nes jau pastebėjome, kaip gavosi su Venckienės partija reikalai - infiltravo pas juos statytinius ir VALIO Drąsos kelias laimėjo vietų. Bet nieko jie nelaimėjo, kai tik 2 iš 7 yra normalūs asmenys.. Žodžiu netikiu Jūsų tokiais lengvabūdiškais šūkiais.. Nebetikiu Jūsų protiniais sugebėjimais, nes Jūs ltvnews. online ne iki galo panaudojote savo tinklalapio žinomumą.. Žinoma paskutinis sakinys turbūt daugiau emocijos, kurios yra vedamos alogiško rinkimų balsavimo rezultato.. Bet šiuo momentu nebetikiu gerųjų jėgų Lietuvoje PROTINIU POTENCIALU pakeisti padėtį iš esmės į geresnę!

Jie pardavė pamatines vertybes ir moralų2012-10-24 21:31

mąstymą.Jie pardavė valstybės pamatus.Tauta išsivaikšto.Valstybė-tai sovietinis prievartos aparatas,kuris bus pakeistas moraliu vertybiniu mąstymu gyvenančių žmonių.Ir taip bus.

Prezidentė ir jos sarginiai2012-10-24 21:29

šunys?Šiaip prezidentei Lietuvoje užtektų kuruoti moralinę sritį.Nereikia dviejų ponų tautai ant galvos.

nuomone2012-10-24 21:17

tik viešumas gali išsklaidyti abejones kas yra tikra tiesa. Manau, kad seime yra ir daugiau drąsių žmonių kurie gali pasakyti dar įdomesnių dalykų.

Ačiū kad esate2012-10-24 21:01

Fantastiškų mes turim žmonių Lietuvoje: drąsių, laisvų, išmintingų, garbingų. Ačiū, kad rodote mums kelią ir mes pasiruošę eiti su jumis ginti savo laisvių ir žmogiško orumo, bet mūsų tik apie 100 000. O visi kiti? Rinkimai parodė, kad TIESA jiems nelabai rūpi, o gal ji jiems nepasiekiama. Žinoma jie turi širdį, bet kai visa žiniasklaida pila melą, labai sunku atsilaikyti pavieniui.

ruta2012-10-24 20:48

Beda tame , kad pilietines visuomenes yra minimumas , na nemiegsta lietuviai aukoti savo asmenine gerove , geriai laukti gero caro ... Net taikus mitingai parodo - zlugus tauta , mes vaziavome is gilios provincijos i mitinga tiek Kaune , tiek Vilniuje ir ka , sedi zlobai kavinese , eina gatvemis ir nesupranta , kad giname ne tik maza mergaite , bet ir ju interesus . Tik idiotai gali nesuprasti , kad kritine riba Valstybes gyvenime jau atejo ! Rinkimai . Isrenka vieno zuliko partija , na kaip tai imanoma ? Ar jau paskutinius proto likucius tauta pamete ? Ka galima pakeisti tokioje Valstybeje su tokiom butybem ?

NUOMONE2012-10-24 20:41

LIETUVOS PILIECIAI NIEKO NEISGIRS ,KAIP NEISGIRDO PER 22METUS NIEKO!!! DEJA....

Raimundas2012-10-24 20:40

"Na ir kas, kad turime bene visus demokratinės valstybės atributus, jei nėra nei pačios demokratijos, nei realiai savo piliečiais besirūpinančios valstybės? Yra tik butaforija, „sistema“, aptarnaujanti pati save ir mintanti tautos kūnu. Parazitas užvaldė donorą ir dabar juo maitinasi." Tad kur jūs visi buvote 22 metus?

Tai KGB sugrįžimas2012-10-24 20:27

Paanalizuokime pavardes, naujųjų išrinktųjų -"pranašų"ir jų rėmėjų.Tai KGB-istai. Jų siekis -grąžinti Lietuvą atgal, kur ji buvo prieš 22 metus.O ką mato valstybės gynimo taryba?

baisu2012-10-24 20:21

Suviduriavot visai, jau opradedu tikėti kai kurių pasakymai, kas ši partija yar putininių projektas. Niekingas Nakas prisibrovė prie naivios Degutienės ir fdabar skleidžia smarvę. O jam netinkančius komentarus ištrinat. Gėda. Su tokia teisybe daugeliui)( tikiu) nepakeliui. Patys purve murgdotės ir kitus purvais drabstot.

Zina2012-10-24 20:20

Dabar visi supratome kodel gerb Venckiene negali dasikasti iki TIESOS. Netgi su Seimo Pirmininke nesiskaitoma. Saunuolis Nakas, kad susiprotejo padaryti irasa, kitaip nebutu buve irodymu,kad musu valstybeje betvarke, valdo klanai...

Dana2012-10-24 20:19

valdziazmogiu kaukes-dirbtines sypsenos, tiesiog koktu jas matyti.

Jonas2012-10-24 20:19

straipsni perskaicius susidare ispudis: Degutiene - auka, Prezidentura- santazuotoja. Manau cia sventu nera. Jei prezidenturai yra kaip Degutiene santazuoti (jei tai tesybe), jei ji bijo telefoniniu pokalbiu klausymosi, jie ant jos yra kompromatas- reiskia nera ji tokia svari ,reiskia turi "lavonu rusyje".

Didelis klaustukas2012-10-24 20:18

kodėl tik DABAR visa tai paviešinta? DABAR, kai vyksta rinkimai?

Untanas2012-10-24 20:16

Už tokią padėtį Valstybėje turi būti iškeltos baudžiamosios bylos visiems seimo nariams ir priesaiką davusiems teisėsaugos pareigūnams.Tik klausimas,kas tai padarys?

Aistė2012-10-24 20:10

AČIŪ už gerą straipsnį. Teisingas ir ryžtingas požiūris.

gytis2012-10-24 20:07

autoriai menkai ismano istorija - paskaitytu bent lenino rastus - nera dar revoliucines situacijos, o mases gyvena "gerai", balsuoja noriai ir šokiu projektus per TV ziureti megsta...belieka rodyti pavyzdi atliekant efektingus pilietinius veiksmus tikslu pagreitinti bendrapilieciu samonejima ar panasiai, to ir linkiu :)

Neviltis2012-10-24 20:01

Jau po Garliavos šturmo buvo aišku, kad seimas, prezidentūra, žodžiu, visa valdžia in corpore sulaužė duotas priesaikas ir Lietuvos pilietinė visuomenė turėjo juos išsiųsti, švelniai tarint, "šieno ravėti". Tačiau ,deja, Lietuvoje nėra pilietinės visuomenės, o yra tik chuntos ir jų nusikalstamas siautėjimas...

Ačiū2012-10-24 19:53

už gerą straipsnį. O iš tikrųjų – kas toliau?

nieko nebus2012-10-24 19:42

Kas sulauze priesaika,o kas ne,pas mus sprendzia Kurys ir Co,o visu kitu nuomone...до лампочки...

Poli2012-10-24 19:35

Pritariu Ritai. Didžioji dauguma žmonių gauna informaciją tik per TV valstybininkų kanalus, kur jiems viskas piešiama rožinėm spalvom, o tikroji padėtis nenušviečiama jokiu būdu. Kovotojai su neteisybe ten apdrabstomi puvais, pažeminami, o valdžiagyvisi visaip aukštinami. Viskas išvirkščioje formoje. Todėl daug žmonių tiesiog net neįsivaizduoja tikrosios padėties.

Rita2012-10-24 19:30

Matote gerbiamieji viska labai teisingai rasote kalbate,bet ta skaito ir supranta tik maza dalis tautieciu.Dauguma ypac provincijose neturi interneto,nieko nemato isskyrus TVpirmus kanalus,kur i galvas kalamos visai kitos kalbos.As jau seniai rasiau,svarbiausia tokius ir panasius straipsnius reikia laikrascio forma platinti provincijose,kad zmones galetu suzinoti kas is tiesu vyksta Lietuvoje.

xxx2012-10-24 19:27

o valdininkai lt tarnauja tevynei ar zmoniu gerovei, kaip skelbia konstitucija? nejuokinkit. jie juk valdzia - jie valdo savo pinigines musu visos tautos saskaita. tai kam tas farsas ir tos priesaikos. zmones nebetiki jumis. reik pakeisti priesaika - prisiekiu grobti is tevynes ir tevynainiu savo ir savo seimos labui, neatsizvelgiant i jokias morales ar teisingumo normas, visaip zeminti, engti ir isnaudoti pilecius, kurie mums nesa turtus iki ismus ju mirties valanda. vardan mano ir mano vaiku socios dabarties ir ateities. p. s. jus tik pasiziurekit i ziniasklaidiniu nuotrauku snukius - kokie visi prisidirbe ir susirupine savo riebaluotom kisenem - zmogisku veidu cia nematyt

Ula2012-10-24 19:17

"Slapta įrašinėti pokalbius -niekšiška ir žema...." - pereiškė Balsas. lt ponia Baltraitienė... Įrašo turinys tos amžiaus seimunės nejaudina..... Ją jaudina įrašinėjimo faktas O mus, žmones ,atvirkščiai , jaudina ne "niekšiškas" įrašinėjimas, o jo turinys .... Rašote... ,gal būt , greitai kareivis kerziniu batu prispaus mums žandą..... Gegužės 17d. ne kareivis , bet apie 300 nusikaltėlių spaudė mums žandus, trypė vėliavas, gąsdino dujomis ir šunimis.... ir tie nusikaltėliai tai darė VALSTYBĖS VARDU . O, tai ir yra baisiausia. Ir nei pirmam Valstybės asmeniui, nei antram , nei trečiam nesuvirpėjo nė vienas raumuo , matant siaubo vaizdus iš Klonio ,tarytum jie b, tie asmenys būtų akmeniniai . Ir nė vienas iš jų nepasakė STOP terorui..... Šis teroras ir pagimdė Naką, Venckienę, Drąsos kelio partiją, žmonių neapykantą visiems Lietuvos pūliniams ir pakėlė žmones į taikią kovą.... Bet, kol bus tokios prisitaikėlės degutienės, baltraitienės, aleknaitės, ...... tol kova bus ilga, ilga.... Linkiu kantrybės ir susitelkimo

jURGA2012-10-24 19:04

Mano nuomone ,kuo greiciau burti Valstybes gynimo taryba ir gelbeti uzgrobta Lietuva >

IŠ KANADOS2012-10-24 19:02

Pritariu autoriaus mintims. Bet kuo mes galim prisidėti prie Lietuvos Teisingumo, jei mums atimta Teisė balsuoti - atimta Lietuvos pilietybė? Ir tai padarė komisarė grybauskaitė!!!! Ar tai ne griovimas Lietuvos????? Mes tik galim (ir darom) savo uždirbtais užsieny pinigėliais gelbėti skurstančius savo atrimus skęstančioj Lietuvoj.

uz tuos2012-10-24 18:56

kurie zodi vercia kunu..

Poli2012-10-24 18:53

Žiūrint, kas vyksta šalyje, tikrai ima baimė... Kad ir tas vaidybinis pedofilijos teismas, kuriame matosi, greit nukentėjusieji bus padaryti nusikaltėliais!!!

S.V.2012-10-24 18:49

Bravo autoriams, spaudžiu dešinė :-)

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi