ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Valstybė pavojuje: konservatoriai ir liberalai kviečia telktis ir pasirinkti vienintelį teisingą variantą(189)

Žmonės, kurie dar neapsisprendę už ką balsuoti, arba neteisingai apsisprendę balsuoti už neteisingą kandidatą, raginami suprasti: jei prezidente netaps D. Grybauskaitė, galima sakyti, kad Lietuvos likimas jau nulemtas, ir tik laiko klausimas, kada mes būsime prijungti prie Rusijos.

Valstybė pavojuje: konservatoriai ir liberalai kviečia telktis ir pasirinkti vienintelį teisingą variantą

Visi, kas galime, prisijunkime prie tikrųjų patriotų – konservatorių ir liberalų fronto, ir neleiskime, kad mus valdytų galimas Kremliaus parankinis, toks, kokį matome šioje nuotraukoje

Konservatorių ir liberalų veikiantis neformalus tikrųjų patriotų frontas su šūkiu „Kas ne su Dalia, tas Maskvos tarnas“ rimtai ruošiasi antrajam Prezidento rinkimų turui.

Šios jėgos pagrindinis rūpestis – žūtbūt poste antrajai kadencijai išsaugoti dabartinę šalies vadovę Dalią Grybauskaitę.

Pasak šio fronto narių, tai vienintelis žmogus šalyje, galintis ryžtingai pasipriešinti Maskvos agresijai ir deramai apginti Lietuvos nepriklausomybę.

Žmonės, kurie dar neapsisprendę už ką balsuoti, arba neteisingai apsisprendę balsuoti už kitą kandidatą, raginami suprasti: jei prezidente netaps D. Grybauskaitė, galima sakyti, kad Lietuvos likimas jau nulemtas, ir tik laiko klausimas, kada mes būsime prijungti prie Rusijos.

Kad netaptume Rusijos dalimi, visi fronto nariai be atokvėpio pluša socialiniuose tinkluose ir visur kitur, kur tik įmanoma, kad rinkimų antrasis turas baigtųsi šiai jėgai, vadinasi, ir visai Lietuvai, sėkmingai. Tam pasitelkiami agitaciniai tekstai, vaizdinė medžiaga ir net eilės ar kitos meninės išraiškos priemonės.

Kad geriau pajustume šias skleidžiamas nuotaikas, pateikiame kelių ryškesnių šio patriotinio fronto karių pasisakymų, kurie tikrai padės daugeliui susivokti klastingoje realybėje ir ateinančiuose rinkimuose pasirinkti vienintelį teisingą variantą – D. Grybauskaitę.

  • ••••••
  • ••••••
  • ••••••

O socialinį ekspertai.eu plakatą, skirtą teisingam piliečių pasirinkimui 2014 m. Prezidento rinkimuose, galite pasižiūrėti ar atsisiųsti čia:

Naujausi

Komentarai (189)

Rikiuoti
Tušti pažadai2014-05-20 17:49

Kas ne su DALIA, tas ir ne su Kubiliumi! A.Kubilius tapęs ministru pirmininku, badu išmarins žmones, nes suruoš antrą "naktinę reformą". Pasak A. Kubiliaus"pensininkai kantrūs- iškentės"... Gyvas žmogus į kapą nelįs, bet kartą jau prievarta apvogtas(pavogtos pensijos neatsiklausus pensininkų sutikimo), nebegali pasitikėti šitokiais melo pažadais... Ne tokie "durni tie senoliai",kad aklai tikėtų tuščiais pažadais. ir

Atsiprašymo šablonas „mailiaus“ byloje2014-05-19 21:18

Visiems netikros „mailiaus“ bylos gamintojams ir jų padėjėjams, kurie 5 metus vykdė neteisinį „teisinį“ persekiojimą „mailiaus“ akvakultūros projektų dalyviu atžvilgiu ir kurie turėtų atsiprašyti visų akvakultūros projektų dalyvių, siunčiame galimą atsiprašymo pavyzdį – šabloną, kad palengvinti ir pagreitinti atsiprašymo procesą prieš 9 asmenis. Teismai visus akvakultūros projektų dalyvius išteisino. Šis atsiprašymo pavyzdys – šablonas turėtų paskatinti visus veikėjus, kurie 5 metus melavo, apgaudinėjo, mulkino visuomenę, blefavo, persekiojo, tyčiojosi, šmeižė ir „kaltino“ „mailiaus“ projektų dalyvius, sukaupti visas savo jėgas, pasisemti ryžto, įkvėpti oro ir viešai per žiniasklaidos priemones atsiprašyti ir gailėtis už savo veiksmus ir (ar) neveikimą ir prižadėti, kad daugiau taip nedarys kaip padarė prieš p. E. Gesevičių, p. V. Petrušonį, p. R. Visokavičių, p. M. Gesevičių, p. I. Dagytę – Riškę, p I. Jasonienę, p. J. Jacunską, p. S. Miškinį, p. A. Brinkį. Atsiprašyti (reikėtų paskubėti, nes pirmiesiems skelbiantiems atsiprašymus žiniasklaida gal taikys nuolaidas? ) turi (turėtų): 1. Žemės ūkio ministerija, Žuvininkystės departamentas (prie ŽŪM), Nacionalinė mokėjimo agentūra (prie ŽŪM), kurie visuomenei išsigandę kalbėjo netiesą ir be jokio pagrindo atmetė labai gerai paruoštus 7 akvakultūros projektus (tą ir patys pripažino teisme) ir taip padėjo persekioti projektų dalyvius, skleidė demagogiją ir padėjo gaminti netikrą “mailiaus” bylą ir apgaudinėti visuomenę, žlugdė projektus, nukreipiant dėmesį nuo galimos korupcijos ES paramos skirstyme Žuvininkystės srityje. 2. FNTT ir Generalinė prokuratūra už įžūliai, galimai pagal užsakymą pagamintą netikrą „mailiaus“ bylą, vien tik melą ir blefą ir net už visiškai be jokio pagrindo pradėtą ikiteisminį tyrimą (ką įrodo pačios FNTT dokumentas) 3. Seimo nariai ir politikai: p. R. Žemaitaitis, p. K. Komskis, p. V. Mazuronis, p. R. Palaitis – už tai, kad įžūliai skleidė demagogiją, šmeižė, blefavo norėdami kelti savo ir savo partijos autoritetą žemindami kitus ir taip padėjo FNTT ir prokurorui gaminti netikrą „mailiaus“ bylą, persekioti nekaltus žmones ir žlugdyti verslą ir galimai tuos blogus darbus darė organizuotai, iš anksto susitarę su „teisėsauga“. 4. Žiniasklaida, už visuomenei tyčia (o kiti gal nesupranta ką daro) paskleistą melą ir blefą apie “mailiaus” projektus ir jų dalyvius, pagal FNTT ir prokuroro (o vėliau ir ŽŪM) tyčia paskleistą dezinformaciją ir pagal pačios žiniasklaidos darbuotojų fantazijas ir už pasiryžimą dėti dideles pastangas padėti gaminti netikrą “mailiaus” bylą ir įžūliai, be jokios sąžinės graužaties trukdyti, neleisti pasisakyti kitai pusei – projektų dalyviams, galimai veikiant organizuotai ir išvien su „teisėsauga“. Žiniasklaidos atstovai: TV3, Lietuvos ryto televizija, LNK, LRT televizija, Lietuvos ryto laikraštis, Lietuvos ryto portalas Internete, Delfi portalas, Valstiečių laikraštis, “Respublika”, įvairios radijų laidos ir kiti. Minėti veikėjai buvo labai drąsūs... „kaltinti“, na o dabar ar užteks drąsos atsiprašyti? Ir ar užteks atsiprašymo? Ar atitinkamos valstybinės institucijos gali apsaugoti žmones nuo persekiojimo ir užtikrinti teisingumą Lietuvos valstybėje?.

Kodel parduodam zeme2014-05-19 15:28

newscom.md/rus/sekretnaya-deyatel_nost_-eliti-pered-gryadushim-kollapsom.html

štai2014-05-18 11:32

O lygtai is neliberalai ir nekonsedvatoriai nekviečia telktis ir pasirinkti vienintelį teisingą variantą???? Drmagogija čio straipsnio tik negalvojantiems. Atseit socdemai su DP , Uspaskiu, Paksu , kokiu Vaišvila, Stanciku, Balsiu , Zuoku, Kuoliu, Puteikiu, Valatka, ir visais kitais NEKVIEČIA, NESIBŪRIA??? Ar ti kaip Rusijoj Putininiams geliam, kiti gi fašistai. Atviras Putininis portalas.....

Vikis2014-05-17 20:00

Kaip mus valde , valdo ir valdys. Valdo tas kas savo rankose vado propagandos ir teroro tarnybas t.y. ziniasklaida prokurora teisejus VSD.Pirmieji mulkina, kurie apmulkinami nesiduoda darbo imasi teroro tarnybos.Norint valdyti Lieruva pigiausia valdyti viena zmogu kuris valdo sias tarnybas.Tas zmogus- Prezidentas.

Juozapas--Liepai2014-05-17 14:13

Labas rytas. Na va, berods ir sutarėm. Radom konsensusą. Kas nori visada randa. Ką galėtume reziumuoti? Nesureikšminkime pralaimėjimų. Kaip ir pergalių. O ir iš viso- gali būti kad priešo "pergalė" viso labo yra tik dar vienas jo žingsnis į krachą. Kokias išvadas galėtume padaryti iš pastarojo meto įvykių? Kol kas stovime nuliniame taške. Nors suvokiančių ir kalbančių visuomenėje kiekio augimas jaučiams, nors atsiranda ir kokybinių poslinkių į gera, tačiau šių procesų atspindžio bendrame kontekste nesimato. Rinkimų rezultatai, net ir atmetus tikėtinus balsavimo kląstojimus, vis tik rodo kad plačioji publika yra paveikta chuntos propagandos ir elgiasi pagal kryptingai formuojamą modelį. Taigi, mano metų senumo postulatai bei pastabos ir šiandien atrodo šviežiai, yra aktualūs. Ne kandidatai, ne programos šiandien lemia visuomenės pilietinę kokybę ar tos kokybės stygių. Viską lemia informacijos sklaidos intencyvumas ir prieigų prie informacijos pasirinkimas. Viešosios nuomonės formavimas kaip buvo, taip ir lieka režimo rankose ir yra pagrindinis šios chuntos ramstis. Lig šiol viešosios nuomonės frontuose nepadarėm jokių ženklesnių iniciatyvos rodymo judesių. Belieka tik konstatuoti režimo nuosekliai vykdomą laisvo žodžio dusinimo politiką. Nebuvo sukurti nei laisvą žiniasklaidą vienijantys instrumentai, nesugebėta ir toliau nieko nedaroma, kad laisvas žodis pasiektų tuos kurie neturi galimybių ar nemoka naudotis interneto teikiamomis galimybėmis. Nebuvo ir nėra ieškoma būdų apjungti visas antirežimines pajėgas. Nepadarytas nei vienas žingsnis visuomenės pilietinio nepaklusnumo, pilietinio pasipriešinimo pradmenų ugdymo linkme. totalus užsiciklinimas vienadieniais ir neesminiais klausimais nematant strategių tikslų, neteisingai dėliojami veiklos prioritetai. Daug garo išleista į švilpuką - kažkokie iš esmės nieko nelemiantys "prezidentiai" ir europarlamentiniai rinkimai visiškai užgožė Referendumo reikalus. Niekams sugaišta daug laiko ir energijos. Tas mums kainuos. Tikimybė kad šis referendumas yvyks sumažėjo iki minimumo. Kad jis laimės - beliko teoriniame lygmenyje. Po rinkiminio kvitulio pagirių, dar bus sugaišta bent pora savaičių rypavimams. Tuomet gal kai liks kokios dešimt dienų iki referendumo, tuomet bus pradėta "veikti". Vaikų zabovos smėlio dėžėje. Kokie esame tokio gyvenimo ir esame verti. ///Ar dėl to reikia nuleisti rankas? Žinoma ne. Reikia vieną kartą labai aiškiai atsakyti visų pirma sau - kad lig šiol buvome nemokšos, kad tai kaip veikėme toliau nebegalima tęsti. Privalu ieškoti ir rasti kitus kovos metodus, surasti kitokius, realius visuomenės pilietinio aktyvumo skatinimo svertus. Vienžo, teks viską pradėti nuo pradžių.

Liepa-Juozapui2014-05-17 13:19

Druska yra gerai. ;) Dabar labai daug visokių rūšių: reikia tik deramai pasirinkti,- geriausiai nevalytą, nerafinuotą. Mat tokioj druskoj yra natrio, kalio, magnio,kalcio ir pan. // O lietuviams trūksta stiprių širdžių ir tvirtų kaulų, ypač stuburo.. ;)Aišku, visur reikalingas saikas: ir su druska, ir su meile. Visais laikais buvo vertinama, kai pasakoma "į akis". Bet dabar taip viskas pudruojama, maskuojama, apveliama, pasukama, kad nesąmonės pateikiamos už normą, o melas tampa.. tiesa. Pavyzdys: tautiškumas atgyvena, o kosmopolitizmas, globalizmas - siekiamybė; kapitalas betkokia kaina, o sąžinė, moralė, žinote, tik kažkokios dimensijos iš akmens amžiaus. // Vat tokių nesąmonių kūrėjams, tiksliau nusikaltėliams, ir reik tarkuot sėdynes ir barstyt druska,-šimtaprocentinis pasveikimas garantuojamas... ;)Tik tokioms akcijoms reikia jėgos ir geros strategijos. Tikėkimės, taip ir bus. :)

Liepa-Nr.1812014-05-17 12:05

Ale jau vėl užkliuvom kažkokiam pupuliukui: tai iš kur čia ta netolerastija, pilieti, ką? Norim, tai ir rašom, mintimis apsikeičiam,"dimakratijų"pažaidžiam.// Tamsta nors porą nosinių savo rašliavoj užkabinkit- mažu kartais irgi pajusit malanumų,- lietuviškai, savo smegenų vingius pademonstruosta..//Nenorit, a ne? Tai kurių galų čia braidot,-kibo vooojeristas būste?Fu, kaip negražu..

kartais2014-05-17 03:24

'ieinu' i Ekspertu komentarus. Tai čia kaip apsesti savo 'išminti' rodo Liepa, Juozapas, Publijus,Pikasas ir kt. Prisipažinsiu, neskaitau tu ilgu 'paklodžiu', bet kartais pagalvoju, kad tie mieli rasynetojai, greičiausiai tokiu budu patiria orgazma nuo savo protingumo, nes kaip kitaip galima skirti tiek laiko dalykams, kuriuos visi žino ir tos temos jau nutrintos iki blizgesio...

jei atvirai,2014-05-17 03:15

man nerišli pasirode Danilevičiaus 'ode', tuo labiau, kad neaišku kam ji skirta. Tai jis piktinasi, kad teviške už tris skatikus nori kažkas parduoti, tai jis piktinasi, kad kažkas kažkam / gal jam/ nori neleist prekiaut žeme. Taip ir neaišku, kas tos chienos ir kt. gyviai. Kaip žmogus išmanantys literatura, patarčiau Danilevičiui savo mintis destyti proza, nes betaikant i poezija išejo toks nevalgomas jovalas, kad ir pati poezija pradingo.

Juozapas ---Liepai2014-05-17 01:47

Taip. Be meilės nebus nieko. Bet vat, kas kaip Meilę traktuoja, va čia bėda. Aš myliu savo gentainius. Ne kaip auksą, ne kaip deimantus ir ne kaip medų. Aš juos myliu kaip... druską. O kam gali patikti tokia neskani meilė. Mažai kam. Bet jeigu Dievas turi vietos po saule tokiems kaip aš, vansi kad ir nedaug, bet mandig tos druskos, kartais net ir ant žaizdos beriamos vis tik reikia. Antraip gyvenimas būtų žiauriai prėskas. Nūnai žmogai drąskosi ieškodami dieviškosios dalelės. Ilgiausius tunelius po alpėmis išrausė bazonus besivaikydami. Tuo tarpu kai Dievo dalelę kožnas gaunam užgimdami. Turim po nosim, ale kasamės po Pragaro vartais beieškodami ... Ta mūsų Kūrėjo duotybė yra trys mažulės žarijėlės -Meilė, Laisvė ir Sąmonė. Mistiška yra tai, kad dieviškumas pasireiškia tik esant visai trejybei vienoje vietoje. Nei meilė, nei laisvė, nei sąmonė atskirai nėra ko vertos . Meilė ir laivė be Sąmonės? Samonė ir laisvė be meilės? tokių dalykų pilna, bet tas neturi nieko bendra su tuo kas Nuo dangaus. O kas yra tai kas ne nuo dangiškojo Tėvo? Nosferratus. Ar žinote kodėl yra sakoma: "Kaip danguje taip ir ant žemės"? šiame pasakyme ne nuodėmė turėta omenyje. Dievas yra mūsų Tėvas. Tėvas, be abejo, myli savo vaikus. Ar aš kaip tėvas bausdamas, ar bardamas aibę iškrėtusį vaiką mažiau jį myliu? Ar būčiau geru tėvu nekreipdamas dėmesio į vaikų paklydimus? Juk ne. Va taip... Sakau jums visiems -myliu jus kaip druską. Jeigu tokiu prisipažinimu kažką užrūstinau, vansi kažko neišmanau Viešpaties Tvarkoje... Nėra nieko tobulo ašarų pakalnėje. Tobulas tik Dievas. Nieko nepadarysi.... ;)

Liepa-Juozapui2014-05-17 00:17

Mes esam, Juozapai, nevienodai"užaugę", nes kažkam tik po kelių kartų "dašus", kas yra žmoniškas gyvenimas . Atsiprašau, kad ir aš anksčiau tamstos iniciatyvos negirdėjau :(, - savarankiškai gadinau balsalapius... ;)// Na taip, pykstu ant nemąstančios masės- gudrūs raudoti, skųstis, o pirštelio nepajudins, kad ką pakeistų. Daug baimės, prisitaikėliškumo, savigarbos nebuvimo mūsyse. // Oi, dar negreit ištrūksim iš to samsaros rato ir teks pasikankint, kol Laimės žiburį išvysim - bo daug visokių aukštų ir žemų"kalnų"užstoja... Juozapai, moki pykti - visai kaip skorpionas: pamatei, supratai, įkandai ir pamiršai. ;)Betgi pats puikiai žinote, gerai pamenu,jog rašėt -"be meilės nieko nebus". Asmeniškai dar nelabai moku mylėt ir atleist tiem"brangiem LT žmonėm".. Žodžiu, yra, ką veikti. Siūlau nenusiminti- iš principo! Vis tiek prasiveršim, tegul pasiunta neprieteliai.. ;)*

Juozapas---įsižeidusiam anonimui2014-05-16 23:22

Ponų valia. Viso gero. Ale jeigu išeidamas pasakytum kur tokius kultūringus ruošia, eičiau ir aš pasimokint:)

Juozapas--Liepai2014-05-16 23:19

Gerai. Kai maloni moteris gražiai prašo, sunku atsilaikyt. :) Mano kakta kieta, bet ne širdis. Tvarkoj - dedu ragus į tumbočę, spylius sukleidžiu. Jeigu kažką nepelnytai aptalžiau- A T S I P R A Š AU. Dėl balsavimo "prieš visus". Miela Liepuže, ak kad žinotumė, kiek aš kažkada aušinau burną, kiek rašiau -padarom akibrokštą, sumetam į urnas kokį pusę milijono biuletenių su "palinkėjimais". Juk taip faina būtų žiūrėti, kaip ponų ausys kaista meluojant jog yr gavę Tautos Mandatą. Ale kur tau, Niekas, niekas tokios iniciatyvos nepalaikė. Ar manot kad per desėtką metelių musyse daug kas pasikeitė? Nereikia puoselėti iliuzijų -šios teritorijos gyventojai dar neturi žalio supratimo apie pilietinį pasipriešinimą. Jeu būt blogai argi beveik pusė balsuotojų būtų tupėję namie užuot balsavę už Puteikį? Apie 47 procentai bezdalių jei būt balsavę už Naglį plius tie 9 proc kuriuos gavo rinkimuose -kiek būtų? Būtų pergalė pimame ture. Būtų, būtų. Jeigu šuva būtų nešikęs būtų zuikį pagavęs. Vienžo, realybė tokia, kad nepalaikys mudviejų, miela Liepuže - nebus masinio biuletenių gadinimo. Dą nedašuto. Arba jau peršuto, nupušo suvisai "brangūslietuvosžmonės". Greituoju būdu čia nieko nepadarysi*...

Juozapui- 160-tas2014-05-16 23:05

Kadangi pats mane pakrikštijai 160-tu, tai dabar neišsisukinėk, nesvarbu Tu Juozapas, Pranciškus, Jurgis ar dar koks. Tai joks privalumas. Privalumas kultūra. Kadangi jos pas Tamstą nė su žiburiu... tai aš maloniai atsisveikinu, tikėdamasis daugiau nebesusitikti.

Liepa-Vyrams2014-05-16 23:01

Būkit žmonės, nesipykim. Ir taip mūsų gretos retos. Gal ne taip ką supratom - laiškai yra laiškai. Nematau nieko blogo 160 komentare. O iš kur tos stiprybės pasisemt, jei ne iš praeities? // A. Smetona buvo tikras patriotas, nesilankstė net vokiečiams, išlaviravo sudėtingose situacijose tuometinėse. Taip, pabėgo, išgelbėjo gyvybę savo, bet dūšią jam skaudėjo dėl Lietuvos iki paskutinio atodūsio. // Esam staigūs kažką iškelt, kažką pasmerkt. Stiprybė vienybėj, o ne individualizmo puoselėjime.

Liepa-Juozapui2014-05-16 22:54

Ai, labiausiai tai ant savęs pykstu, Juozapai. Nei aš čia tamstą atakuosiu su puodais, nei ką... O balsadėžėn įmest proklomacijų reikėtų- gera mintis. // Aišku, kad klastoja balsavimus - nuo stojimo Jevropon įtarinėju. // Visos sisteminės partijos man šlykščios. //Šiaip ryškiai matyti, kad valdžia bijo betkokios iniciatyvos - jei keletą tautininkų su plakačiukais dabojo kariūnai, ginkluoti automatais... Vat pasvajokim - įvyksta stebuklas ir ateina Nebalsuojantys , ir sumeta sugadintus biuletienius. Tai iki ausų ponai valdžiasėdžiai apsi... Jokie pampersai neatlaikytų tokio proveržio. ;) Jūsų valia, Juozapai, negi mudu su Dieduku Jumis kankinsim. ;)

Juozapas ---bilobilui.2014-05-16 22:54

Nepamiršau. Skaityk žemiau ką neseniai parašiau. Neturint piliečių valdžios namie, europose esame tik paprasti plikašikniai. Nesureikšminkim tos vietos kol ten nedarom pagados. Europarlamento nariai ten turi svori tik tuomet, kai namie yr tvarka. Daba namie yr bordelis ir dar užtruks kol apsikuopsim.

Juozapas šimtas velniai žino kelintam bevardžiui anonyyymui2014-05-16 22:50

Žmogėne, tu vardą kokį turi? Gal ant ankaklio bent kažkas parašyta, ar tiesiog benamis brisius? Tiek to, nenori nesakyk. Bet gi nelabai tau sekasi kelti klausimus. Kažkoks ribotas esi. Ar suvoki, kad tavo "filosofija" yra iš esmės ... bolševikiška? Rėkauji, prakaituoji kaip koks sovietukas, na i ką? Manai mane kažkuo bukai apšaukęs patapsi mandresniu? Misliju, kad esi tipiškas liumpenas. Ir dar nekantruolis. Darykim bele ką, bile tik kad būt darymo vaizdas, a ne? A po to kas? Aš tau pasakysiu kas po to bus. Pagirios. Skaudės ir ne tik galvą. Beje, ar žinai kad nuo pernelyg garsaus rėkavimo gali hemarojus išsivystyti? Jo, jo...

Juozapui2014-05-16 22:46

25d.ne vien prezidento rinkimai,nepamirskim r.i EP.

Juozapas---Spiečiui2014-05-16 22:40

Sveiki. Liepa, Jūs tokia miela kuomet pykstat. Geras žmogus net pykdamas išlieka gražus. :) Taigi, kur čia mes sustojom? Aha, "eiti-neiti". Beveik hamletiška dilema. Matot, nesu iš tų kurie mykia, kaip Jūs sakot, kad nuo manęs nieko nepriklauso. Atkūrus Nepriklausomybę į rinkimus eidavau. Paskutinį kartą "Už" balsavau už S. Lozoraitį. Po to visad balsuodavau "prieš visus", (biuletenyje suraitydavau juozapinį palinkėjimą. Ilgai mislijau -gal ir daba teip pat daryt? Visgi, nuspręndžiau, kad švikas iš viso šito reikalo. Laiko marudinimas. Pirma: rinkimų kląstojimas vyksta "valstybiniu lygiu". Jau praeituose seimelio rinkimuose vyko žiauriai bjaurūs dalykai. Dabar tai jau iš vis kaip pas putiną. Kląstoja beveik nesidangstydami. Masiškai. Gal kas nors tuo abejoja? Manau visa raudonėlio baltučio kova su muchamorkina yra gryna imitacija. Chunta jau seniai yra paruošusi krėslą polikarpovnos šikynei įtupdyti. Visas rinkiminis farsas yra tik priedanga režimo legitimizacijai. Ką sako pagrindinis pilietinio pasipriešinimo dėsnis? -Nebendradarbiauk, nevykdyk režimo potvarkių, rodyk kad nepripažįsti režimo legitimumo. Eini dalyvauti farse -remi režimą. Demokratinę santvarką galime sukurti tik atėmę valdžios galias iš chuntos. Tikėtis kad nubalsuosim ir atiduos yra naivu. Net referendumas ne išeitis. Chunta tiesiog neleis rengti referendumų arba juos totaliai žlugdys. Referendumai veiks, kuomet būsime padarę pirminius namų darbus. Tie darbai yra visuomenės švietimas stiprinant nepriklausomo laisvo žodžio sklaidą, pasipriešinimo grupių steigimas ir apjungimas koordinuotiems veiksmams, paraleliai Laisvos Lietuvos konstitucinės sanklodos pamatų kūrimas bei ruošimas realių planų vykdymui. Visa kita yr plepalai ir musių gaudymas burna. Europarlamentinai rinkimai? Neslėpsiu -tautininkai man patinka, kartu sujais žygiuoju Kovo 10-sios eitynėse. Bet tuo pačiu nesu linkęs fetišizuoti euro parlamento reikšmės. Ta "reikšmė: yra tik tol, kol ČIA, Lietuvoje valdžioje sėdi Tėvynės pardavikai. Nuvažiavę ing briuselyną nei 11 nei 22 parlamentarai nieko ten nenuveiks. Pirma -išrinktieji prieš išvykdami neduoda priesaikos. Antra - eurojūzo Komissija nelabai ima į galvą ką papeza koks pavienis provincijos atstovas. Bet,... europonai labai suklūsta, ima blaškyti kuomet kažkuri sąjungos valstybė savo viduje išsiaugina stuburą. Madjarai, vėliau kroatai parodė nedviprasmiškai, kad peederalizmas pas juos nepraeis. Daugeliu kitų atvejų, ypač madjarai aiškiai ir nedviprasmiškai pasaė, kad į jokią federalizaciją jie nesišūdins. Iš pradžių sojūzninkai grąsino, bet nieko nepavykus įbauginti, daba tik plekšnoja ausimis per veidus ir bejėgiškai laukia laikų kuomet kada nors kažkada gal būt madjarai išprotės ir valdžion pririnks kolaborantų. Išgrauš. Vienžo aš tautininkams palinkėčiau likt namie, bo Lietuvėlėje raudonos utėlės jau per akis lipa. Dideli pinigai, "darbelis" be jokios atsakomybės ir kontrolės labai tvirkina. Dykas buvimas komfortuose silpnina stuburą. Aš UŽ tai kad J. Panka ir G. Songaila liktų namie ir darbus darytų čia, o nepavirstų turistais. Aj, tik nereikia šnekėti kad nepavirs... Netokie pavirsta. O kai Lietuvą atkursim, kai turėsime SAVO valdžią, kuomet paskirsim atstovų į Europą siuntimo tvarką, (su priesaika Tautai , su įsipareigojimu ginti tradicines vertybes) -va tuomet, tuomet prašom. Ir išrinksim, ir buterbrodų kelionei įdėsim. Daba tegul daro namų darbus antraip amžinai pasiliksime "Neišmoktų pamokų šalyje" kaip kokie "perstukinai".

Juozapui - 160-tas2014-05-16 22:04

nesinorėtų koliotis, bet jeigu pradėjai, tai šiek tiek... Ką bekalbėtum, kaip bedangstytum, kaip beraitytum, bet pats, prisidengęs supergrynuoliu, agituoji už muchomorovną. Lyg ir negražu antisovietčikui agituot už burokinę kolaborantę. Kodėl taip sakau? Todėl, kad konservai, liberastai ir kiti zombiai balsuos, nors ir akmenimis lytų, o po to padėkos Juozapui už "ploną"agitaciją.

Prašalietis2014-05-16 21:23

Kam dar durnių laive neaišku kas buvo ir liko tikri komunistai, Lenino ir Stalino pasekėjai....

KLAUSIMELIS2014-05-16 21:21

KODEL GRYBAUSKAITE IR KUBILIUS NESISKOLINO IS TARPTAUTINIO VALIUTOS FONDO? OGI TODEL, KAD IS TEN "OTKATU" NEGAUSI !!! O IS SVEDU BANKU SKOLINESI BRANGIAI - VISADA PRASOM, "OTKATAI" BUS!!! O JEI DAR IR SKANDINAVU BANKAMS NEPARANKU KONKURENTA JU PRASYMU - BANKA SNORAS TYCIA SUZLUGDAI!!!

Liepa-Spiečiui2014-05-16 20:59

Kai balsavau pirmame ture, kabinon ėjau vien tam, kad užfiksuočiau savo biuletenį. Pasirodo, taip darė daugelis.. Vadinasi, kažkokiu mums nežinomu būdu"susišnekam"... ;)Visada einu balsuot- niekada nepalieku galimybės klastot man skirto"popieriuko". Kaip apmaudu, kad tokių bjaurių būtybių vis dar per mažai. // Juozapai, mielai tau trinktelčiau su moteriška amunicija: dabar vėl madoj ketaus keptuvės - net ir tavo kakta neatlaikys, o ir keptuvei atrakcija. ;) Diedukas teisus- savo ragus reikia nuleisti, kad vėliau nusitaikius prismeigtum tai, kas mus kankina. // Pažįstu ne vieną, kuris išdidžiai gieda -" neinu balsuoti,neinu balsuoti". Labiausiai degradavusi nebalsuotojų kasta yra tie, kur "niekada neinu balsuoti". Bepročiai ir ne kitaip. //Man gėda prieš Lietuvos vyrus, kurie išėjo į miškus po karo kovoti. Jie puikiai žinojo, kad žus, bus marinami,niekinami,kankinami,tremiami, kad neteks savo tėvų, vaikų, draugų, kad bus palikti vienui vieni. Ir iš kur jie turėjo savy tiek šviesos ir jėgos?.... Mes per daug sau leidžiam išskysti, netikėti, nedaryti ir ieškoti tam milijono pateisinimo priežasčių: "netikiu, kad kas nors pasikeis, neturiu laiko, bijau dėl darbo, nenoriu atsisakyt kažko.." // Kokia dabartinė situacija? Chaosas. Ką turim? Sakot, Ropė, Naglis unaravi? Tai kad Zigmukas toks pat. Per Ropę valstiečiai pasidarė reklamą - matyt,gaspadoriškai paskaičiavo, kad atsipirks. // Puteikis paskutiniu metu visai neblogai būrė žmones. Zigmas, deja, labiau vienišius- tai labai blogas bruožas valstybės atkūrimo reikale. // Jei kuris būtu gudresnis, padarytų taip, kad suvienytų jėgas. Deja... // Dieduk, Mahatma Gandis atėmė savo Tėvynę iš britų kolinistų kone per tris dešimtmečius: sunkiausiai sekėsi paveikti vietinius ponus. Mes tokio šventojo net neturim. // Gal esam tik priešaušryje?... Kaip ten bebūtų, aš prie saulėlydžio neprisidėsiu: balsuoju už poną B- tegul atidirba savo šūkius. Balsuosiu už tautininkus, nes geriau už juos dabar nėra. Bendram reikale reikalinga disciplina,- liberalizmams čia ne vieta.

Juozapas--- Diedukui2014-05-16 19:56

Ilga šneka. Parašysiu vakare.

Juozapas 160tam2014-05-16 19:15

Blogybė visada yra tik blogybė. "Geresnė" blogybė yra tik saviapgaulė. Toks "pasirinkimas" yra tik pasiteisinimas, figos lapelis impotencijai pridengti. Vytautas Didysis? Negyvenau tais laikais, o lig šių dienų atkeliavę pasakojimai dažniausiai yra tik mitai. Neneigiu valdovo didybės, tik matau ir daug VD klaidų. Pvz. laimėtas Žalgirio mūšis, apsupta ordino irštva, o paskui pasitraukta. Algirdas tris kartus ėmė Maskvą, bet vis išeidavo nepribaigęs kacapų. Valstybės kalba buvo pasirinkta gudų kalba, ja tvarkyta raštvedyba,todėl mūsų tautinė raštija, literatūra turėjo laukti savo valandos dar keletą šimtmečių. Vytautą gerbkim, mylėkim, bet - nesudievinkim. Sakai kol Baltalytis aklimatizuosis, mes turėsim čėso zbitkas krėst? Šventos Agotos duonelės valgytojų naivumas... Tas maumas kal ir atrodo priplėkęs bei lėtas, ale jo draugeliai partirčiai yra bistri. Pažiūrėk, kaip socdemai aršiai šiepia dantis prieš bet kokius referendumus. Kaip bus liepta tam baltašikniui, taip ans ir darys. Vykdys Politbiuro valią. Neturėk iliuzijų. Savo kietakaktiškumo nesisarmatiju. Sarmatyčiaus būti minkštakiaušiu, ar eunuchu. Bet ačiū Diev, čia viskas tvarkoj. O tu pasičiupinėk klyną, bene būsi pro kiškas iškratęs bešokinėdamas. Ramiau biškelį. Pirma mislyk, paskui daryk.

P.S.2014-05-16 19:15

Taipogi, pakartosiu seną marsiečių patarlę : - "Tikras karys gali keisti ginklą, bet negali keisti tikslo".

Diedukas Juozapui2014-05-16 19:11

Sveiks gyvs, bičiuli! Stipriai parašei. Aš irgi esu senas antisovietčikas ir gerbiu Tavo poziciją. Būčiau ir nerašęs, bet perskaitęs 160 - ą (Juozapui) komentarą pagalvojau, ogi razumnai žmogus paporino. Atiduok Tu tą savo balsą (užsimerkęs) ir nieko nevalgęs (kad neapsivemtum). Esu rašęs, kad šitaip sutrukdysim jam iškeliaut į europarlamentą. Tuo pačiu atimsim galimybę toliau balsuot už nestandartinius. Ir apmažinsim atlyginimą. Ir darbo daugiau gaus. Liks čia "pod prismotrom". Matai, yra šiokios tokios racijos... Gausim ramaus laiko referendumo įgyvendinimui. Įsivaizduok, kad balsuoji prieš jį. Ir spiečiui vieną balsą pridėsi. O gal jis bus lemiamas? Tuo labiau nesi apsisprendęs ką veiksi "rinkimų" dieną. Parašei, jei nelįs eisi šieno pjauti... Ir nors esu ant "bruko" gimęs tikrai žinau, kad tokio darbo dirbt neįmanoma. (Joke! ) Gal mano balsas ne į tyrus? Jei tuščiai parašiau, suprasiu. Kaip ten bebūtų tikslą turim vieną... Metodai visada gali skirtis.

Juozapui2014-05-16 18:18

labai gražiai parašei, brolyti, bet matau, kad vis tik esi kietakaktis, ką ir pats pripažįsti. Kas atsitinka su kietakakčiais? Visvien atsiranda taburėtė, kuri tą kaktą praskelia. Ar mums ir Tau to reikia? Manau, kad ne. Šiandien reikia kitokių. Kodėl Vytyautas buvo vadinamas Didžiuoju? Ogi todėl, kad visada iš dviejų blogybių pasirinkdavo mažesnę. Ir visada darė tai, kas naudinga Lietuvai. Dabar palyginkime blogybes, prieš tai aptarę rinkimų boikoto ar nebalsavimo naudą ar žalą. Jei tas vyktų bent kiek didesniu mąstu, dėl ko abejoju, tai būtų didelė parama konservams ir jų statytinei. Pažiūrime rezultatą: nuo pat puirmos dienos gerai sustyguota nusikalstama korupcinė sistema pradeda veikti pilna jėga. Nieko nereikia keisti, visi tupi ant užpakalinių kojų prieš dresiruotoją, visi korupcinės mašinos dantratukai sutepti litais, eurais, doleriais ir t. t. Dar likę laisvi leidiniai ir portalai uždaromi, o tokie komentuotojai kaip mes, susodinami. Visur gražu, ramu, nieks nepypteri, necypteri. Tinką? Palyginame antrą blogybę: nuo pirmos dienos po rinkimų, prasideda pralaimėjusių karštligiškas landų ieškojimas, kad išlikti korupcinėje sistemoje ir galų slėpimas. Laimejusieji ne mažiau spėriai stengiasi įtvirtinti savo laimėjimą sustatydami savus žmones į reikiamus postus. Kailių vertimas, postų prichvatizacija ir kiti savisaugos triukai užtrunka kokius 2-3 mėnesius. Per tą laiką mus palieka ramybėje ir galime visas jėgas skirti referendumui. Toliau jau galima ir kai ką daugiau nuveikti. Tai kuri blogybė mažesnė, Juozapai, jeigu žiūrėtume iš Vytauto Didžiojo aukštumų?

Jonas2014-05-16 13:36

Smagu paskaityti Tamstos mintis, Juozapai. Ramiai, nuosekliai ir su trupučiu aštraus jumoro. Dėkoju

Juilius2014-05-16 12:47

Gal šiai temai būtų užtekę tik "poemos" - eiliuotas žodis kažkodėl tai visada gražiau parodo idėjinių eiliuotijų smegenų vingių tiesumą...

liberastams2014-05-16 12:23

reikejo i prezidentus pasiulyti Simonko ar pedofila Aida .

stasys2014-05-16 12:20

Na plepius tas Juozapas ..:) bet stubura turi.

Liepa-Juozapui2014-05-16 10:16

Labą rytą, Juozapai... Perskaičiau ir nenustebau. Su daug kuo sutinku. Na, bent jau mūsų plano B galėjai "nesujibitint":). Tikrai, nes kažkaip jau per žiauriai,- kažkam atėmei ilgai saugotą popieriuką nuo saldainio.. ;)Mano nuomone, tai pagrindiniai plano"bl" vykdytojai yra Nebalsuotojai. // Kokia šventė būtų Lietuvai ir "normaliam" pasauliui, jei ta nepajudinama, tūkstančio nevilties priežasčių užkrimsta Nebalsuotojų kasta pakeltų savo užpakalius ir solidariai sumestų į balsadėžes sugadintus biuletenius !!! Tikrai ta proga padaryčiau tai, ko niekad dar nedariau... ;) Sėkmės, Juozapai, visuose darbuose. ;) "Susitiksim", kai šienas gulės klaime,o lakštingalos emigruos ten, kur šilčiau. :)*

man svarbu2014-05-16 04:04

Lietuva be koloradų ir vagių melagių! Kai po 5 metų bus rinkimai, ir Puteikis per tą laiką nebus rusų nupirktas, bus Jisai. Nors Adomėnas išaugs irgi. O dabar - tik Dalia. Brazauskiniai ir pats AMB įvairiais būdais apvogė Tautą, ir mane. Aš nesu dundukas, kad apgautų ir antrą kartą. Dundukai,jei norit balsuokit už jus apvaginėjantį. Aš — pass.

Juozapas---Spiečiui (apie "Planą B, arba "Operacija Ы"2014-05-16 02:36

Sveiki mielieji. Pastaruoju metu nieko nekomentavau. Iš vienos pusės- pavasarį visada taip jau man nutinka. Neturiu laiko. Anei kad tu ką. Kita vertus- o ką čia komentuoti? Scenarijus parašytas iš anksto ir jokių nukrypimų nenusimato. Mmmm,taigi.... Bet arčiau kūno, kaip sakė Gi de Mopasanas: pasibaigus I-ąjam turui mūsų stovykloje kilo nemenka sumaištis." - Kū daryyyyyt!" , gvoltu šaukia ne viens mūsiškis. Pratrūko aimanos ir verksmai, ant neprietelių galvų pasipylė prakeiksmai, iki horizonto girdimas dantų griežimas... Iš vaikų atėmė saldainius. ajajai kokie negeri tie blogiečiai. Blogiečiai yra blogi. Tačiau šis, rodos trejų metų vaikui aiškus dalykas, tapo neįkandamu rebusu ne vienam pralaimėjimo kartėlio ašaromis springstančiam mūsiškiui. Vajėėėėėė, taigi tą muchomorkinę , tą komunistinę lervą išrinks! Gelbėkit, ratavokit! Vienžo- matau didelę desperaciją. Mielieji, jeigu perskaitę lig šios vietos nespjovėte, tai dėkui ir tuomet bandykite skaityti toliau. Taigi vat mat... Dabar tikriausiai mano kaktos link skrenda taburetės formos tiesmukiškas klausimas - Juozapai, žaltį, ką tu po velniiais pats siūlai?!!!??? Mano kakta kieta, tad neišsisukinėsiu. Pirma: apsiraminkite. Antra, .... apsiraminkite. Atlikite keletą kvėpavimo pratimų, atsikelkite nuo kompų, išeikite pasidairyt į lauką. dar neišėjote? (kai perskaitysite, išeikite, deguonis smegenims nepakenks). Trečia: o dabar mano mieli blaiviai įvertinkime situaciją. Vyksta "grybauckaitės rinkimai". Ne Prezidento. Grybauckaitės. Viskas sustyguota. Ar jūs šokinėsite ar ne šokinėsite , bilietai į šį cirką au seniai išparduoti, ložėse sėdi tie "kurie yra prie ko". O visi kiti yra tik statistai anapus tvoros. Maršą grojant girdim, bet diriguoti negalim, o ir orkestrui apie mus nieko nėra žinoma. O ir orkestras ... Orkestras dresuotas - groja tik tiems kas muziką užsako. Ką normalus žmogus daro tokioje padėty atsidūręs? Viens ima plaukus laužyti ir rankas grąžyti. Kits puola lakstyti ieškodamas būdo įšokti į išvažiavusį traukinį. O trečias nusispjauna ir eina užsiiminėti prasmingesniais dalykais. Erzinu Ezopo kalbomis? Dar galite pakentėti šiuos "juozapavimus"? Dėkui. Taigi: Kuomet Zigmas pasitraukė iš prezidentinio vajaus, ašai suklusau - ne tik dėl grąsinimų šeimos nariams Zigmas atsitraukė, oj ne tik ... Per protingas ir per daug principingas Zigmas yr. Nesudreifavo jis. Tiesiog realiai įvertino situaciją ir sužaidė kaip didmeistris. Juk aišku buvo - vieningo kandidato nepavyks iškelti. Tiek Rolandas Paulauskas, tiek Ropė, tiek Naglis - niekas nenorėjo būti prastesni už Zigmą. Unaras. Lietuviškas plikbajoriškas unaras kadaise pražudęs LDK... Tuomet- pasitraukė Zigmas. Nežinau, ar kas nors bepamena, kad Zigmas paragino neužsiciklintį dėl tų suknistų rinkimų. Juk pralaimėti mūšį ne tragedija. Tai gali būti taktika , strategijos dalis siekiant laimėti karą. O karas vyksta tikrų tikriausias. Nereikia a nei Ukrainos. Valdžios chuntos karas prieš Lietuvą. Totalus, begėdiškai iškrypėliškas ir bukai bejausmis karas. Kas blogiau , kuris niekšas yra geresnis. Raudonaa bolševikė ar ružavas komunistpalaikis genderlupsinis neo europėnas? Tai kurį renkam - stierwą ar parazitą? Davai, pulkim kurt planų kaip "laimėti" rinkimus. Juk auso puode du grynuoliai - šūdas ir mėšlas. Tai kuris geresnis? Katruo tepsim sau rankas, šūdinom ar mėšlinom rankom glostysim po rinkimų savo vaikų ir anūkų galvas? A?! ;(_____-----_ Aš, Juozapas, štai ką visiems pasakysiu - aš nerinksiu nei tos čiučiundros, anei to dolbačioso. Todėl, kad man jie abu yra šlykštūs. Esu senas antisovietčikas ir matyt tokiu liksiu iki smerties. Niekad Juozapas nebalsavo už komunistus. Niekada. Ir dabar nesiterliosiu išmatom rankų. Esu nuoseklus ir nesutaikomas to brudo priešas. Panašiai kaip mano idėjinė bendramintė Valerija Novodvorskaja. Aš nesutinku eiti į kompromisą su velniu. Tiesa, manimi abejojantiems paskysiu atvirai - pirmame ture balsavau už Puteikį. Tai buvo didžiausias kompromisas kurį dar galėjau sau leisti. Bet agituoti už kažkokį pašvinkusį balčytį-gerderlytį, pardon - tai jau virš mano jėgų. Apsivemčiau. Į antrą turą neisiu, farse nedalyvausiu. Ieškosiu ryšių, bendraminčių raginsiu eiti tuo keliu ką ir Zigmas siūlė - labai rimtai ruoštis referendumui, inicijuoti kitus referendumus, ugdyti pilietinio nepaklusnumo pagrindų abėcėlę ir t. t. Dirbti darbus kurie yra ne Mesijo stebuklingu parėdymu už mus svajojami kad būt padaryta. Niekas už mus mūsų darbo nepadarys. Suverenitetas priklauso Tautai tiek kiek ta tauta jaučiasi Tauta, tiek kiek rodo ryžto tam teiginiui pagrįsti. Joks "geras" prezidentas, ar caras mums ant torielkos neatneš nei laisvės nei gerovės nei pagarbos. Pagarbą reikia užsitarnauti, laisvę išsikovoti, o garbę brivalu ginti. Savęs negerbiančių negerbia niekas. Nebūkime kaip mažvaikiai iš katrų negeriečiai atėmė saldainį, juk kiti blogiečiai besisiūlydami mainais už balsą atimti iš ano banditėlio jūsų ledinuką jums net nesiruošia duoti garantijų kad atėmę cukierką iš niekšo atiduos ją ... jums. Norėtumėt... Neatiduok savo balso prachodimcams. Neatiduok savo balso bele kam. Atiduosi balsą negalvodamas- likusį gyvenimą tu ir tavo palikuonys nugyvens kaip vergai. Nebeturėdami jokio balso. Galvokit. Galvokit, po paraliais! .................. Ką aš veiksiu "rinkimų " dieną? Na, jeigu neliks, pjausiu šieną. Po to vietoj to kad tuščiai gaišęs laiką vaigaucko pritonuose tarsi koks buratinas durnių šalyje - aš prisėsiu prie naujos Konstitucijos matmenų pasiūlymų ir idėjų rašymo. Tas darbas yr reikalingas, nes be jo tik aklai klaidžiosim. Reikia žinoti labai aiškiai kur ir ko einam. ... Nabažinau ar greitai vėl turėsiu čėso ką rašyt. Bent greitomis navynas ir bičiulių komentarus daugmaž perskaitau. Būna dienų kad ir tam nėr laiko. Nieko nepadarysi*:) Iki. Visiems sėkmės. Renkant ir atsirenkant grūdus nuo pelų. Ir... nebūkim kaip maži vaikai: nesileiskime padaromi vaikiškų emocijų ir ambicijų įkaitais. Ak, kad tik ne grybauckaitė! O juk tokia jūsų reakcija buvo numatyta, išskaičiuota ir su kaupu pasitvirtino. Apsiraminkite. Perskaitėt? Išeikit laukan. Gegužis. Šilta naktis. Alyvose čiulba lakštingalos... Oro. gryno oro įkvėpkit ir palegva iškvėpkit. Atia. Labanakt. Juozapas. :)

Beta to 149. Justina2014-05-16 02:35

Kuodytė liberastų atstovė, jeigu ką. Tačiau Grybauskaitė jau tiesiai- šviesiai sako, kad jei ją perrinks premjeru bus Kubilius. Brrrrrrrrrr

137-as Liepai 1382014-05-16 02:31

Vieni turi laiko, bet neturi minčių. Kiti turi minčių bet neturi galimybių joms įgyvendinti. Nepasirašinėju patekdamas mintis idant išvengti išankstinių simpatijų-antipatijų, autoriaus atžvilgiu, poveikio minčių įvertinimui. Jei kur kas nors nutartų paredaguoti panaįias mintis, duokite žinoti, pagal galimybes prisidėsiu.

Balsuotojas2014-05-16 02:31

Jei tie straipsnio autoriai ir taip toliau "varys" nesamones, tikrai balsuosiu už Balčytį.

Justina2014-05-16 01:03

106 - ajam. Bet jei uz Z. Balcyti, tai uz Paviloniene, Kuodyte, Salaseviciute ir pan. Ar sitos poniutes geresnes? Probleminis pasirinkimas...

nuomone2014-05-16 00:08

ta rasele tai nusisneka.Apie koki nuvertima prezidentes ji kalba???Tai jai Grybauskaite jau monarche???Rinkimai tai pagal Rasa tai kazkoks samokslas???As tai nesuprantu musu tautos.Kodel jie balsavo uz grybauskaite,jei ja remia konservai??Jokios logikos.Bet si vergo mentaliteto tautoje logikos nera.Jie kaip versiai varomi i skerdykla....

oglasite požalalsta ves spisok :)2014-05-15 22:17

neišsamu,sakyčiau... Juk alkas.lt vyr.redakt. irgi "už",signatarė oželytė taip pat...

TOmas2014-05-15 22:11

konservatorių kalės vis loja,kada joms užteks visko ir nebereikės vargti.

Antanas2014-05-15 21:46

Pasirodė kur tas Kubiliaus kremlius yra Lietuvoje? Kas balsavo už vienintelį kandidatą ne komunistą N. Puteikį, jau yra konservatorių priešai ir išduoti Maskvai? Ruoškime sukorius.

terapiautas2014-05-15 21:30

Dieve Dieve iki kokio lygio nusirito Lietuvos visuomene.Kas pabus mandresnis ,kasnors ir nezinodamas tisos ,atsistojas ant backos pus migla i akis liaudziai,o paskui vaidins ,"as daug zinau ziurekit koks as gudrus" tikrai yzombinta karta uzaugo aisku, taikau ta ne visiems bet...

Zenonas Jurgelevičius2014-05-15 21:24

"Še tau boba ir devintinės" - tie "blogi rusai" ims ir atims mus iš NATO...

ilda2014-05-15 20:44

tik uz Balcyty ir kas per velniai tie koncervatoriai jiem tie rusai ir rusai slykstu ir skaityt

Beta Liepai2014-05-15 20:41

Ale prašom. Nereikėjo net klausti. :)

Beta Pikasotyrininkui™2014-05-15 20:40

Vardan Lietuvos. :) Tik manau neprarasite. Pikasas kovos prieš neokomunizmą iki paskutinio atodūsio. Net jei neliktų neokumunistų kovos su... vėjo malūnais.

kuku2014-05-15 20:39

tai kad ABU kandidatai raudoni. Aš GADINSIU BIULETENĮ -tai mano , rinkėjo teisė ir pareiga.

Nr.137-am2014-05-15 19:58

Mielas Nr.137, pasivadinkite Jums patinkančiu lietuvišku pseudonimu ir padovanokite iniciatyvai "Planas B" savo keletą minčių. Iš anksto dėkoju. Sutinku su Jūsų mintimis. ;) Liepa

dar galima2014-05-15 19:53

Siūsti Balčyčiui laiškus, efektyviau kolektyvinius, su išdėstytais argumentáis kodėl balsuojama už jį ir nurodyti savo pageidavimus būsimam Prezidentui - pvz. , dėl žemės, dėl šeimos, dėl parašų skaičiaus referendumams sumažinimo, dėl lito išsaugojimo, ... . Aišku, suprantama jog jie daugumoje visi cinikai ir mažai kreipia į žmones dėmesį, bet visi veiksmai vienaip ar kitaip turi poveikį, net pasamonei. Zigmanto elektoratas apie 181 000 , trūkstamų balsų apie 450 tūkst. . Suteikiant tokio dydžio avansą neiko už tai nepareikalauti paprasčiausiai neprotinga.

Liepa-Pikasotyrininkui2014-05-15 19:51

Ar Jūs patirsite didelį sukrėtimą, jei netektumėt savo tyrimo 'objekto'?;) Būkite toks malonus ir prisidėkite prie mūsų akcijos "Planas B"...Žiūr. nuo šimtojo šio straipsnio komentaro...

Liepa-Betai2014-05-15 19:46

Miela, Beta,ar galėtume abu Jūsų komentarus "paimti" ? ;)

Betai2014-05-15 19:36

Taip išeina, kad balsuodamas už Balčytį - prarasiu tyrimo objektą®? _Pikasotyrininkas™

Pensininkas2014-05-15 19:35

Šlykštu kuo užsiima konservai ir liberalai. Konservatorių šunauja negali neloti, jau jų tokia prigimtis. Manau, kad tautiečiai šį kartą balsuos už Balčytį, nes mes ir toliau būsime pasmerkti melui, teisingumo ir teisės nebuvimui ir kitom nesąmonėm, kurios buvo vykdomos prie šios Damos: Snoras, mergaitės pagrobimas, reikalavimai atleisti nekaltus pareigūnus, telefoniniai pasiklausimai ir t.t.

Beta2014-05-15 19:29

Būtent. Balsuosi už Balčytį, nušausi du zuikius iš karto: neišrinksi Grybauskaitės ir pakenksi konservams tiek, kad jie vargu ar po tokio smūgio atsigautų. Skandink konservus. :)

pensininkas2014-05-15 19:20

Balsuodamas už Balčytį - balsuoji prieš konservatorius. Matyt išrinkus Balčytį konservatoriams bus hana.

konservai nusirito2014-05-15 19:18

iki to, kad garbina per sausio 13 kitoje barikadu puseje buvusia |Grybe ir del lozungu, kad ji dabar ko0vos su Rusija, galvoja, kad ji ir bus ta kovotoja. Arba trumparegiai arba buve komunistai tie konservai, beje ir viena ir kita konservu bobeles buvo dideles komjaunimo aktyvistes,o Landsb marksizmo destytojas, tad ko noreti. Tai ir tuzta,kad tauta dar atsimena kai kuriu veikeju praeiti, nori visiems smegenis istrinti ir pasinaudpoti neramumais Ukrainoje. Neisdegs

Beta2014-05-15 19:09

Tai ir aš sakau: Kaune klastojami rinkimų rezultatai. Socdemai, jei nori, kad laimėtų Balčytis, turi į kiekvieną apylinkę pasiųsto stebėtojus ir, kad jų būtų ne mažiau nei konservų stebėtojų.

XXX2014-05-15 19:04

Kol nėra rimtos balsavimo biuletenių apskaitos ir užtikrinimo, kad tikrai tas biuletenis, kuris rinkėjo įmestas pateko suskaičiuoti, tol nieko rimto nereikia tikėtis iš visų valdžių. Jiems tai patogu. Kažin kodėl per I rinkimų turą Kaune didžiosios daugumos apylinkių balsai net 23 val. dar nebuvo suskaičiuoti? ir daugumoj apylinkų...Na gal skaitliukai kitokie Kaune....

Beta2014-05-15 19:02

Mano argumentas: Lietuva su Grybauskaite, Lietuva be ateities. Todėl balsuosiu už Balčytį. :)

Raigerdas Darijui2014-05-15 18:47

Čia labai svarbi informacija, kuri parodo iki kokio lygio nusirito Rusijos masinės informavimo priemonės. CCCP laikais egzistavo Maskvoje vienas iš KGB skyrių - Dezinformacijos skyrius. Tai Rusija, galimai, atgaivino šitą dezinformavimo skyrių. Čia Lietuvoje jūs matote Rusijos juodosios propagandos propagandistus. Todėl tikslinkite informaciją, kurią skleidžia šitie Rusijos juodosios propagandos propagandistai: "ЛОЖЬ на телеканалах ОРТ(первый) и РОССИЯ 24 про расстрел". Ukrainiečiai yra labai dideki šaunuoliai. Galimai, jie visiškai nuplėš nuo Rusijos kaukę, kuri vaizduoja kovą su "GLOBALIZMU ARBA SU ŽYDAIS". Už šitos "kovotojų" kaukės slepiasi tie tipai, kurie nori pratęsti NKVD ir KGB praktiką ir atgauti savo prarastą valdžią tyčiotis ir mindžioti ŽMOGAUS TEISES. Darijau, kodėl neparašai, kaip tau patiko dainelė apie Staliną? Nejaugi nepatiko? Tikrai netikiu.

Liepa-Raigerdui2014-05-15 18:28

Ačiū, Raigerdai. Tu tikras bičiulis ;). Gal kai kam tai atrodo lyg žaidimas, bet ar yra kitų iniciatyvų? Kol kas nematyti....

Liepa- Diedukui2014-05-15 18:25

Juodraštinio varianto pradžia. Planas "B". Kodėl balsuosim už Z. Balčytį? // 1." Balsuokiva už zigmantą povilą. Vienas dalykas - pašik.... m konservam (kažkur čia praslydo toks šūkis - "Skandinam konservus!" ). Antras dalykas - pašik... m balčyčyčiui, neis į europarlamentą (gaus per kišenę), negalės ten balsuot už pedikus. Turėsim visad matomą šitą pilietį ir galėsim toliau rutuliot Vaišvilos - Puteikio kovos strategijas. Dabar kito varianto nematau..." Diedukas 2. "Balsuokime už Balčytį- padėkime pagaliau socdemams tapti Tikrais socdemais ir vykdyti ne laukinio kapitalizmo, o socialios ekonomikos politiką ". Liepa(Dar irgi koreguosiu - paimsiu iš B reklamos porą šūkių" ;)

Darijus2014-05-15 18:22

Raigerdai, kada eisi dusinti koloradus?

Raigerdas Spiečiui2014-05-15 18:20

Mielieji, aš visada palaikau bet kokią žmonių iniciatyvą. Jeigu ji nėra nukreipta prieš Žmogaus Teises, jeigu nėra nukreipta prieš Lietuvą arba kenkimui kokiai nors pažangiai grupei, tai aš visada pritariu tokiems veiksmams.

Rysard Maceikianec2014-05-15 18:18

Tai d.Gryb. marksizmo - leninizmo specjaliste, parasusi Maskvoje "mokslini darba" apie kolukiu pranasuma -labiau promaskvietiska.

Nuostoliai2014-05-15 18:15

tiems, kurie čia sako kad gryb. nuostolių nepadarė, paaiškinu: dėl to, kad per savo ambicijas, ar dar kažką Gryb privertė kubilą per krizę 30 mlrd skolintis iš komercinių bankų už 8-10 proc palūkanų, o ne iš TVF, kaip latviai už 3 proc., tai mes kasmet papildomai sumokame bankams apie milijardą. Tai čia ne nuostoliai?

Diedukas Liepai2014-05-15 18:11

Gerai skamba - "Planas B (Už Balčytį!)" Mano "argumentai" 94 - ame komentare. Tik reikia suliteratūrinti. Ba tep nepraeis...

Kvailiai2014-05-15 18:07

konservatoriai ir liberastai tokiu būdų parodo ypač žemą kultųrą ir moralę, tokiu būdu patys to nenorėdami agituoja už Balčytį. Socdemai turėtų jiems padėkoti.

Kvailučiai,2014-05-15 18:05

socialdemokratai - tai stambiojo kapitalo partija, stambesnio nei Konservatorių partijos atstovaujamo kapitalo. Eiliniams žmonėms nėr kam atstovauti.

Liepa-Diedukui2014-05-15 18:03

Gerai.Supratau. Darom.Pakartokit savo komentarą, bus man greičiau. Mano "argumentas" : "Balsuokime už Balčytį- padėkime pagaliau socdemams tapti Tikrais socdemais ir vykdyti ne laukinio kapitalizmo, o socialios ekonomikos politiką ". Gal pavadinkim savo iniciatyvą "Planas "B" "?

Išgalvotos grėsmės2014-05-15 17:57

Kada baigsis tos nesąmonės apie rusų grėsmes? Kokio velnio į tą Ukrainą- lendama? Ko tie konservatoriai-liberalai lenda ten, kur nereikia lįsti? Dabar, dūmų užsklaida-žmonėms akis uždūminti- Ukraina,prieš Ukraina-Garliavos įvykiai... Sukasi,ir sukasi "juodi darbeliai" pridengti keistais, pramanytais kliedesiais. Kada tai baigsis?

P.S.2014-05-15 17:35

Ar naujai reikia parašyti?

Diedukas Liepai2014-05-15 17:27

Šauni idėja, pas visus (turiu omeny išvardintus 110 - am komentare + Juozapas + visi kiti, blaiviai mąstantys) komentaruose "žybsėjo" perliukai. Betgi tai globalus darbas išrankioti juos. Nemanau, kad kas nors priešinsis šiam kilniam minčių savinimuisi. Tuo labiau, teisingai Raigerdas pastebėjo, kad komentarai neturi autorinių teisių. Avanti Liepa! Vienas neaiškumas. Tą straipsnelį pataisyti nesigaus, jei autorius ne vienas, nebent komentarais... Nors redaktoriai matys, ar verta publikuoti. Ta prasme, ar sklandžiai sudėliotos mintys...

Liepa-Raigerdui2014-05-15 17:04

Aš turiu tą mintį, kad iš gyvų, betarpiškų , šiandieninių komentatorių nuomonių sukurti kvietimą palaikyti Balčyčio kandidatūrą. Aš apsiimu sudėliot tuos komentarus "tvarkingai" ir nusiųst ltvnews. online. Tai gera proga mokytis, Raigerdai, mums ne tik pavieniui nuomonę išsakyt, bet mokytis APSIJUNGTI. Mūsų reiktų bent dešimties pradžiai. //Paimt, išrinkt- paprasta. Bet turi PATS žmogus pasisiūlyti prisidėti prie visomeniškos akcijos. Raigerdai,ar Jūs asmeniškai prisidedat? Gali būti itin rimti argumentai, galima ir su sarkazmu ar humoru parašyti - juk mes esam "gyvi" liaudies atstovai ir stengiamės ne dėl valdžios, o dėl savo interesų. Ar aš suprantamai paaiškinau? O gal mano siūlymas atrodo kvailai?....? ;)

Raigerdas Liepai2014-05-15 16:37

Miela Liepa, čia yra komentarai. Jie neturi autorinių teisių. Žmogus, prieš rašydamas komentarą, jau turi įvertinti tą faktorių dėl iš ko nors pasisavintų autorinių teisių. Taip, kad didžiai gerbiamas Diedukas gali laisvai naudotis bet kuriais komentarais. Suteikite jam tokią galimybę išsakyti savo nuomonę. Jis gi už tai jokio honoraro negauna. Tai yra jo geranoriška pagalba ltvnews. online. Pasidalinkite su juo savo sukaupta medžiaga ir tame bus ir jūsų indėlis Dieduko straipsnyje.

Liepa-Diedukui2014-05-15 16:20

Be jo leidimo negražu būtų skolintis mintis.. // Juozapas paskendęs darbuose, manau. Bet prieš Kalėdas atsiras. Gal.. ;) // Mes galim, Dieduk, padovanoti naują žanrą internetinei žiniasklaidai: kai straipsnį rašo ne vienas, o daug autorių. Toks suneštinis draugiškas rašinėlis gautųsi. Jūs parašot, kodėl balsuojat už B - kad konservatorių projektą sugriaut ir draugui B neleist snaust ES "parlamentariume-akvariume". Aš - kad padėtume pagaliau socdemams tapti Tikrais socdemais ir vykdyti ne laukinio kapitalizmo, o socialios ekonomikos politiką ir pan.. // Paprašysim šauniosios Betos, Raigerdo, gaudy, Rūtos, galim juk ir alkiečių paprašyt prisijungt. //Dieduk, būkite žmogus, palaikykite mano iniciatyvą,prašau - man reikia Jūsų palaikymo... ;)Nors kuo nors prisidėkim. Ačiū.

kaunas2014-05-15 16:10

as nebalsuoju ,man nesvarbu kas bus,juk niekas nesikeicia,cia savi interesai susiduria,o Lietuvoje niekas nesikeicia ir nesikeis kol globalistai valdys.

Diedukas Liepai2014-05-15 15:53

Laba! Kadangi Juozapas stebi ir tyli, pažiūrėk savo archyve jo minčių ir idėjų. Kad nereikėtų daug galvoti ir kurti. Gal susidėlios į kokį trumpą straipsnelį su šūkių, pvz. : "Už Balčytį (laikinai)! Komentaras pasimes....

stepas2014-05-15 15:06

Valstybė atsidūrė tikrai realiame pavojuje ,pritariu TSKP ( Tėvynės Sąjungos Konservatorių Partijos-toks jos pirminis originalus pavadinimas buvo iki dabartinio pervardinimo)susirūpinimui dėl valstybės likimo ,tačiau įžvelgčiau čia gilesnes Rusijos"minkštojo veikimo" technologijas, kurių neįžvelgė, o gal įžvelgęs nepasidalino Tautos Patriarxas Nr. 1 ir dar pasisakys pataupęs minčių vėliau. O svarbiausia yra tai , kad Rusija čia nesiruošia veikti tiesiogiai per Balčytį,o aplinkui per Baltarusiją , per Aliaksandrą Lukašenką ,kurį su prezidente sieja šilti santykiai ir kuris yra skolingas už A. Beliackio ir opozicijos nukenksminimą, taigi per Lukašenką būsime įtraukti į eurazijos sąjungą t. y. tiesiogiai į pačios Rusijos glėbį.

jeigu2014-05-15 14:48

ragina balsuoti už prezidentę Abramikienė, Juknevičienė, reiškia reikia balsuoti priešngai. Šitos poniutės siaubingos. Dabar reikia gintis ne nuo rusų, o nuo tokių demagogų.

Hildegarda2014-05-15 14:43

Prezidentė nėra blogesnė už A.M.Brazauską - LKP CK Pirmąjį sekretorių, o ir žalos jokios nepadariusi. Už LKP CK Pirmąjį sekretorių beveik visi lietuviai balsavo, tai ko čia ant prezidentės varote? O, Darijau, nepersistenk su grasinimais, kad pačio kartais nepagaučiau.

Besė2014-05-15 14:36

O gal taip- Dalia, dabar arba po vienos minutės, bet ne vėliau gegužės 17 d, kad Mergaitė būtų parvežta namo, pas senelius, teisingiausi teismai nustatė, kad pedofilijos nebuvo, tai dėlko gi vaikas ištremtas ir paslėptas?

UK2014-05-15 14:30

Gal taip tiktų - KAS UŽ DALIĄ, TAS VALSTYBINIŲ PEDOFILŲ RĖMĖJAS!

Sima2014-05-15 14:18

Bet kodel visi seimo nariai bijo Grybauskaites ,bijo jai padaryti apkalta . As manau kad visi yra prisivoge ,uztai ir sedi ramus ausis suglaude ,jiems viskas gerai . Cia reikia seimo narius keisti ,isvaikyti ,tada ir prezidente bus gera . Kam reikalingi bailiai arba vagys .

Rita2014-05-15 14:12

Ne Valstybe pavojuje bet vagys koncervatoriai pavojuje nes jeigu nebus isrinkta ju gyneje ,jie visi atsidurs kalejime .

Liepa-Diedukui2014-05-15 13:57

Mes vėl minam ant to paties grėblio: kiekvienas sprendžiam tik už save, kaip balsuosim. Ar negalėtume parašyti bendro komentaro-kviečiančio, raginančio šio portalo lankytojus, paremti milimetru mažiau blogesnę kandidatūrą? Vat Jūs už kandidatą B, Beta,aš- Liepa, net gaudy, atrodo, sutinka. Juk kompanijoj smagiau.// Po rinkimų gyvenimas nesustos. Gal ką kartu sugeneruosim? ;)

Žiauru2014-05-15 13:57

Galvojau, kad antrame ture nubrauksiu abu ir parašysiu Puteikis, bet matau, kad reikės balsuoti už Balsytį.

xxxx2014-05-15 13:33

gera agitacija. Norėjau neiti į rinkimus, bet dabar supratau, kad reikia stabdyti tą nevaldomą pykčio, šmežto ir demagogijos srautą. Balsuosiu už Balčytį

Darius2014-05-15 12:57

vytautai danileviciau atmata nelaimingas, pagausiu as tave iskrusiu ir be dantu paliksi...

Dalia2014-05-15 11:53

jau valde sali ir mes matem kaip,todel nors nesinori teks balsuoti uz Balcyti,nenoriu,kad Lietuva pirmautu pagal korupcija Pasaulyje,mano nuomone

vakar2014-05-15 11:52

diagnoze valdzia,Dalia pasirode visu grazumu,vedeja jai uzduoda klausima,ji sako nesakysiu ir vien lozungais snekejo,mano nuomone

Diedukas2014-05-15 11:49

Balsuokiva už zigmantą povilą. Vienas dalykas - pašik....m konservam (kažkur čia praslydo toks šūkis - "Skandinam konservus!"). Antras dalykas - pašik...m balčyčyčiui, neis į europarlamentą (gaus per kišenę), negalės ten balsuot už pedikus. Turėsim visad matomą šitą pilietį ir galėsim toliau rutuliot Vaišvilos - Puteikio kovos strategijas. Dabar kito varianto nematau...

klausimas2014-05-15 11:02

ar 88 komentatorius ir yra šio portalo veidas - nematote skirtumo tarp fašistinės putlerio rusijos, grobiančios kaimynų žemes, žudančios žmones ir Lietuvos??? Tai normaliam žmogui šitame kremlinų bezdalyne nėra kas veikti.

labai gera uzsklanda2014-05-15 10:36

Maskva reikia stabdyti, tai faktas, nes jai negalioja jokios normos

nežinau,2014-05-15 06:51

bet JAUČIU...

nežinau2014-05-15 06:40

1. Galvoju, kad ABUDU KANDIDATAI yra NEKOKIE, švelniai tariant... 2. NEŽINAU, ką daryti per RINKIMUS... Gal balsuoti už ABUDU "gražuolius"? (ypač jei dar abudu: Maivysis [arba Slapukaus] antro rinkimų turo "debatuose") ?? 3. Su EUROPARLAMENTU - kiek lengviau - KAIP LIEPS SĄŽINĖ:)

nežinau2014-05-15 06:17

NEŽINAU...

perfrazuojant2014-05-15 05:48

Kas balsos uz Dalia tai amerikieciu leokajus.Kokia nauda is to Lietuvai?Be to nematau skyrtumo tarp nedemokratines Rusijos ir tokia save laikancios Lietuvos!

Vytautas2014-05-15 05:20

Svarbi išvada: bet kuriuo rinkimų baigties atveju, minint Lietuvos nepriklausomybės nuo Sovietų Sąjungos atkūrimo 30-etį, valstybei vis dar vadovaus buvęs totalitarinės, komunistinės nomenklatūros atstovas (tiesa, ir šiuo aspektu D. Grybauskaitė ryškiai pranoksta Z. Balčytį). Šis faktas svarbus ne tik simboliškai ar istoriškai, jis parodo ir Lietuvos gyventojų demokratijos suvokimo ir vidinio išlaisvėjimo laipsnį. Demokratijos požiūriu svarbu ir tai, kad už D. Grybauskaitę balsavo 242 tūkstančiais mažiau, nei pasisakiusių referendume prieš naują atominę elektrinę. Tai įsimintina todėl, jog Prezidentė siūlė (matyt, ir tebesiūlo) nekreipti dėmesio į šią daugumos balsavusiųjų nuomonę, nes neva tai sudaro tik trečdalį visų sąrašinių rinkėjų. Tuo tarpu pati D. Grybauskaitė po pirmojo turo negavo nei ketvirtadalio visų rinkėjų paramos – tik 23,9 proc. Bet, kaip supratau iš D. Grybauskaitės „advokatės“ rinkimų naktį R. Juknevičienės, susitapatinimas su valstybe neišnyko – taip tvirtai įsišaknijusi komunistinė „demokratijos“ samprata, kad ją išrauti pajėgi tik itin smarki politinė vėtra. Ir dar keli svarbesni pastebėjimai. Antrasis prezidento rinkimų turas žymiai naudingesnis kairiesiems nei dešiniesiems dėl Europos Parlamento rinkimų, nes, pagal daugiametę praktiką, kuo didesnis rinkėjų skaičius ateina į rinkimus, tuo mažiau mandatų atitenka beveik nekintamą elektoratą turintiems konservatoriams ir liberalams, o štai kairiesiems vėl atsiranda galimybė pasidalyti tuos plaukiojančius kelis šimtus tūkstančių. Pvz. , 2009 m. Europarlamento rinkimuose Tėvynės sąjunga pirmavo ir gavo net 4 mandatus, tačiau rinkimuose tuomet tedalyvavo tik 21 proc. rinkėjų. Dabar jų turėtų būti vėl apie 50 nuošimčių. Nepaisant to, taps Z. Balčytis ar netaps prezidentu, socialdemokratai labai sustiprino savo politines pozicijas tiek būsimuose vidiniuose pasistumdymuose su prezidente, tiek išlaikydami kairiąją valdančiąją koaliciją, tiek tapdami nepasiekiamu lyderiu kairiajame flange (prisiminkime, kad dar prieš pusantrų metų daugiamandatėje apygardoje jie gavo 20 tūkst. balsų mažiau nei Darbo partija).

TIKRA TIESA2014-05-15 05:13

kur buvo ponia Grybauskaitė SAUSIO 13 , KODĖL NEGYNĖ lIETUVOS?

tarp kitko2014-05-15 05:06

"Tai ar D. Grybauskaitė čia vėl „ne prie ko?“ Lietuvos pirmininkavimas Europos tarybai Ukrainoje privirė tiek košės, kad dabar Briuselis smarkiai gailisi, suteikęs Lietuvai teisę derėtis jos vardu su Kijevu. Pilietinis karas Ukrainoje, žuvę šimtai žmonių. Rusijos užgrobtas Krymas, vis stiprėjanti neapykanta tarp rusų ir ukrainiečių – dar vienas Dalios Grybauskaitės vykdytos užsienio politikos rezultatas. Šią košę ES srėbs dar ilgai, dabar į Kijevą siunčia jau Vokietijos užsienio reikalų ministrą."

TO 83 IS TIESU2014-05-15 04:56

O as nesutinku su jumis. Tamosevskiui nebuvojokiu sansu i Prezidentus ir niekada nebus. Jam atviras kelias tik i Europarlamenta. O meistras isnaudoti Ukrainos krize savo partijos reitingams tai TATA. Pasakysiu savo nuojautas: Konservatoriai kaip partija yra prarade labai didele dali elektorato. Jei ne liberalai tai jiems isvis "kirdyk" butu. Kiek teko skaityti apie manipuliavima masemis, tai dazniausiai pasitelkiamas toks triukas- PRIESAS. Radus priesa, vel sutelkiamos mases kovai pries ta priesa. Cia pasitaike istorine proga konservatoriams :) Vien ko verti visi gasdinimai ir jau atviru tekstu sakoma- neisrinksi Dalios, tai Lietuvai "kapai",Rusija tikrai ja okupuos :)Nes tik konservatoriai ir Dalia gali apsaugoti Lietuva. Idomiausia, kad yra tikinciu ha ha ha . Bet toliau bus dar graziau- po rinkimu TATAI reikes patvirtinti savo izvalgas, taigi reikes, kad Rusija "pultu", o jie "gintu". Nesakau, kad bus III Pasaulinis, taciau koncervai tikrai darys viska, kad TATOS kalbos virstu kunu. Cia mano nuomone. Pagyvensim, paziuresim ar taip bus. P. S Kolkas manes nuojautos nepaveda. Dar neprasiliejus kraujui maidane, rasiau, kad UA neteks Krymo ir greiciausiai skils kaip salis..... ne del to, kad taip norejau, tiesiog as maciau tuos ivykius netaip kaip kiti-savaip.

IŠ TIESŲ2014-05-15 04:21

Ukrainos krizė ir karo eskalavimas D. Grybauskaitę remiančioje žiniasklaidoje buvo naudingas ne jai, o su Georgijaus juostele besifotografuojančiam V. Tomaševskiui, kurio elektoratas – rusai ir lenkai dar labiau susivienijo ir V. Tomaševskis gavo rekordinį veik 110 tūkst. balsų skaičių (prieš pusantrų metų Seimo rinkimuose jo koalicija surinko 80 tūkst. ). Svarbus momentas prieš kitų metų savivaldos rinkimus: V. Tomaševskis Vilniaus mieste gavo net 45 tūkstančius, t. y. vos ne dvigubai daugiau nei A. Zuokas (! ). Vilniaus rajone V. Tomaševskis surinko 25 tūkst. , Šalčininkuose – 12,5 tūkst. , Klaipėdoje – 9 tūkst. , Visagine – 4 tūkst. , Kaune – 2 tūkst. Šių rinkimų staigmena – be partijų paramos ir praktiškai be pinigų dalyvavęs Naglis Puteikis buvo net ketvirtas, nedaug atsilikęs nuo milijonus išleidusio, prezidento rinkimų veterano A. Paulausko. N. Puteikis surinko 124 tūkst. balsų, t. y. maždaug tiek pat, kiek prieš pusantrų metų Seimo rinkimuose „Drąsos kelias“ (109,5 tūkst. ) ir tautininkai (13 tūkst. ) kartu sudėjus.

tiesiog2014-05-15 04:19

"Gyvename labai atsakingu metu. Mes privalome neužmiršti, kad materialusis pasaulis pagrįstas gėrio ir blogio priešprieša, reikalinga mūsų dvasiniam augimui,- tam, kad žmogus teisingai ir sąmoningai pasirinktų vieną iš dviejų- dvasinį tobulėjimą arba nuosmukį". (John Favors)

pastabus2014-05-15 04:18

Tas plyšelis į Daukanto rūmus taptų realybe, jei antrajame rinkimų ture valdanti koalicija išnaudotų tai, ko kažkodėl nedarė pirmajame – jei parodytų savo rinkėjams, kad D. Grybauskaitė yra tikrų tikriausia dešiniųjų kandidatė, tai slepianti už devynių užraktų, kaip ir savo biografiją. Atkreipikim dėmesį: per visus rinkiminius debatus šalia Prezidentės nesėdėjo nei vienas konservatorius ar liberalas, nors būtent šios partijos surinko jai būtinus kandidatų parašus, jos atliko visą nematomą agitacinį darbą, būtent jų stebėtojai dirbo apylinkėse. Ar savo tikrųjų favoritų slėpimas nėra rinkėjų apgaulė? Kad kairieji neišnaudojo šio svarbaus kozirio, rodo akivaizdūs skaičiai: per penkerius prezidentavimo metus D. Grybauskaite nusivylė maždaug trečdalis 2009 m. ją palaikiusių rinkėjų: nuo 950 tūkst. iki 611 tūkst. Atsižvelgdami į tai, kad šįkart rinkimuose dalyvavo 60 tūkst. rinkėjų mažiau, o už konservatorius ir liberalus per Seimo rinkimus balsavo 324 tūkst. , gaunam, kad D. Grybauskaitę palaikė dar veik 230 tūkst. ne dešiniųjų rinkėjų. Kaip tik panašaus skaičiaus trūksta valdančiajai kairiųjų koalicijai, jei palyginsime visų jos kandidatų į prezidentus (Z. Balčyčio, A. Paulausko ir V. Tomaševskio) bendrai surinktus balsus su valdančiųjų partijų gautais balsais per Seimo rinkimus. Tuos plaukiojančius apie 200 tūkstančių balsų galėtume pavadinti „kairiųjų protesto“ elektoratu, nes labai tikėtina, kad dauguma jų (187 tūkst. ) 2008 m. Seimo rinkimuose balsavo už A. Valinsko partiją, taip keršydami kairiesiems už jų dviejų kadencijų valdymo klaidas, tačiau Tautos prisikėlimo partijai susidėjus su dešiniaisiais nuo jos visiškai nusisuko ir 2012 m. vėl sugrįžo pas kairiuosius. Už D. Grybauskaitę stipriausiai balsavo pastovios konservatorių apygardos: Kaune – 61 proc. , Kauno rajone – 58 proc. , Klaipėdos rajone – 55 proc. , Panevėžyje – 54 proc. , Palangoje – 53 proc. ir netikėtai Akmenės rajone – 59 proc. Taigi antroji rinkimų išvada būtų ta, kad už D. Grybauskaitę balsavo apie trečdalis kairiųjų elektorato ir tai sutrukdė Z. Balčyčiui ir A. Paulauskui surinkti jų planuojamus 20–25 proc. Tai gali būti slaptas ir lemiamas kairiųjų ginklas antrajame rinkimų rate, tačiau labai abejotina, kad jie sugebės juo pasinaudoti.

IŠ TIKRŲJŲ2014-05-15 04:14

Grybauskaitė bijo klausimų apie SNORĄ !!! Todėl ir nadalyvauja debatuose.

pasirodo2014-05-15 04:13

kad Burokevicaus koloborante, nesakanti ,kur prakeidusi 1991 sausio 13-osios nakti Dalia Grybauskaite, ne tokia ir "kruta prezydente", o verkslenanti valdziazmoge besigviesianti Lietuvos Prezidento kedes, bet kokiomis ,net ir istatymus pazeidziamomis priemonemis. Skandinavu banku caraites pasirodo kilnkos sudrebejo po sekmadieni patirto fiasko rinkimu 1-ame ture. Siandien galiu lazintis, kad Lietuvoje turesime Nauja Prezidenta, nesakau, kad geresni, bet tikrai neprastesni ... ir Nauja. Sveikinu dar karta Nagli Puteiki isgelbejusi Lietuva nuo Valdzios uzurpavimo dar ateinanciam penkmeciui.

KONSERVATORIŲ LIŪDESYS2014-05-15 04:11

Po prezidento rinkimų konservatoriai nesugrįš į Vyriausybę, kaip planavo Dalia Grybauskaitė ir Andrius Kubilius. Tokia būtų pagrindinė išvada po pirmojo rinkimų turo. Nors Prezidentė subtiliai nutylėdavo, tačiau A. Kubiliaus nekantrumas nuolat išduodavo, kad D. Grybauskaitei laimėjus jau pirmame ture bus daroma viskas, kad naujos, septynioliktos, vyriausybės branduolį sudarytų konservatoriai ir socialdemokratai, galbūt pasitelkę liberalus, gal „Tvarką ir teisingumą“, o gal juos abu, atsisakant lenkų, – čia jau aritmetinės detalės. Akivaizdu ir tai, kad nenorėdami likti šio plano užribyje liberalai prarijo nuoskaudas ir ambicijas kelti savo kandidatą ir parėmė D. Grybauskaitę.

gaudy to 76. 74-am2014-05-15 04:11

tai pasiūlei matematiškai nsudėti tai ir sudėjau. O šiaip nežinosi, nes grybei iš vis trūkotik pekių procentų, tai tokia dalis galėjo ir prabalsuoti.

74-am2014-05-15 03:57

Na, Puteikis rankiojo tikrai ne Grybauskaitės balsus. O jeigu manote, kad jam nedalyvaujant tie dešimt procentų būtų balsavę už Dalią, tai parodytų kokio elektorato vertas anas kandidatas.

64-am2014-05-15 03:43

Dėkoju, Vytautai, už informaciją. Rinkimų rezultatų klastojimai nekėlė abejonių ir anksčiau. Tik yra nežinomi mastai ir būdai. Matosi, kad tai labai stropiai saugojama.

gaudy to 71. Grybės fiasko2014-05-15 03:27

ne visai taip jei pridėti Puteikio apie 10 procentų grybei tai būtų tikrai praėjusi.

65 komentaras yra labai svarbus2014-05-15 03:22

65 komentaras yra labai svarbus

Konservuotam Dašos Polikarpownos Grybowskos rinkėjui2014-05-15 03:14

Dalia Grybauskaitė pirmajame ture gavo 23,93 proc. registruotų rinkėjų balsų. Skirtingai nei Rasa Juknevičienė, nedrįstu tvirtinti, kad tik šitie 24 proc. yra tikroji Lietuvą mylinčių žmonių grupė. Pačios kandidatės kalbos, kad už ją nebalsuojama todėl, kad ji yra rimta politikė, nepataikaujanti masėms ir daranti tai, kas reikia, bent man geriausia paaiškina, kodėl vis dėlto už ją nebalsavau ir nebalsuosiu. Kaip bežiūrėsi, ji nesugeba paaiškinti, kodėl tai, ką ji daro, yra geriausia, ką gali gauti Lietuva. Net Europos Komisija Lietuvą Europos Sąjungoje išskyrė kaip valstybę, kuri krizės naštą perkėlė tiesiogiai ant eilinių neturtingiausių gyventojų pečių. Pati Prezidentė per tuos sunkius, kaip ji sako, krizės metu praturtėjo 850 tūkst. litų. Gal turiu suprasti, kad sąžininga politika yra ta, kur vis didesnė atskirtis ir vis didesnis žmonių, sunkiai prognozuojančių savo ateitį, skaičius? Jūs tuo tikite? Aš ne. Prezidentė aiškiai demonstruoja, kad esama padėtis ir per jos valdymo metus prarastos 200 tūkst. darbo vietų yra rimta nepopulistinė politika. Priešingai nei teigia daugelis ir pati prezidentė, manau, kad tokia politika nėra „ta, kurios pirmiausia reikia Lietuvai ir jos žmonėms“, o yra totaliai nevykusi.

Grybės fiasko2014-05-15 03:13

Visi apžvalgininkai ir politologai "varo" į lankas. O vertėtų pastudijuoti skaičius. Lyginant 2009 ir 2014 balsus už D. Grybauskaitę, matyti, jog jei 2009 už ją balsavo 67 proc. , tai dabar 45 proc. Jei visoje Lietuvoje D. Grybauskaitės gerbejų skaičius sumažėjo gana proporcingai, išsiskiria keli rajonai, kur kritimas didesni. Didžiausias kritimas Šalčininkuose - nuo 21 proc iki 5 proc. , Švenčionyse - nuo 52 iki 22 proc. (abu rajonai V. Tomaševskio dėka), Visagine - nuo 32 iki 10 proc. - Tomaševskio ir Zuoko nuopelnas, Ignalinoje - nuo 73 iki 31 proc. , Zarasuose nuo 65 iki 33 proc. - Ropės dėka, Elektrėnai, Trakai, Neringa - Zuoko įtaka. Todėl politologai, kliedintys, kad D. Grybauskaitei neleido pirmame ture laimėti N. Puteikis ar A. Paulauskas - susipykę su matematika. Nei vienas iš šių dviejų kandidatų matematiškai neatėmė jokių Grybauskaitės balsų. Tuo pačiu reiktų pripažinti, kad šokiruojantis skaičius, bet mažiausiai savo gerbėjų D. Grybauskaitė per 5 metus prarado A. Butkevičiaus tėvonijoje - Vilkaviškio rajone – jei 2009 metais už ją balsavo 43 proc. , 2014-aisiais - 41 proc... Antrasis pagal išlaikytą lojalumą rajonas - Radviliškis, tačiau ir čia gerbėjų sumažėjimas ryškus - nuo 57 iki 43 proc... Gerbiami, politologai, nesijauskite tokie protingi. Matematika ir skaičiai – visad padės Jums pasitikrinti savo įžvalgas. Tad, neskleiskite, erezijų, vertinkite, bet ir skaičiuokite....

demesio2014-05-15 03:08

,Gegužės 15 diena, 12 val., Vilniuje, S.Daukanto aikštė, priešais Lietuvos Respublikos prezidentūrą Tautininkų Sąjunga rengia akciją „Prezidente, apgink laisvą spaudą!“. „Susikompromitavusi sisteminių partijų valdžia užsimojo uždrausti laisvą, nepriklausomą spaudą. Tautininkų Sąjunga visada ir visur pasisako už laisvės ir demokratijos vertybes, bei žmogaus teises. Teisė į nešališką, valdžios aparato necenzūruojamą informaciją yra labai svarbi sąmoningos Tautos egzistavimui. Todėl raginame visus neabejingus Lietuvos piliečius ateiti į S. Daukanto aikštę ir pasakyt NE – laisvos spaudos žlugdymui!“ , – sako Tautininkų Sajungos pirmininkas Julius Panka. Primename, kad gegužės 13 d. dienraštis „Respublika“paskelbė, kad yra priverstas užsidaryti.'alkas.lt

kuku2014-05-15 03:04

abu labu raudoni...

Grybauskaitė pralaimeėjo Tomaševskiui2014-05-15 03:04

Nuosekliai nuo pat 2008 metų rinkimų auganti V. Tomaševskio įtaka. 2008 metais LLRA gavo 59224 balsus (4,79 proc. nuo dalyvavusių). 2009 metais prezidento rinkimuose kandidatas surinko 65255 (4,68 proc. ) balsus, iš jų Vilniuje 23577 balsus (10,28 proc. ) ir Vilniaus rajone 49,94 proc.. Klaipėdoje per 2009 metų Prezidento rinkimus jam savo balsą atidavė 1298 rinkėjai (arba 1,95 proc. ). Po penkerių metų situacija pasikeitė iš esmės. 2014 metų prezidento rinkimuose p. Tomaševskis gavo 109627 balsus, iš jų Šalčininkų rajone 73,19 proc. , Švenčionių rajone – 17,56 proc. , Vilniaus rajone – 53,48 proc. Palyginkime: Vilniuje 2009 metais – 23577 balsai, 2014 metais – 45182 balsai, t. y. prieaugis – 21605 balsai arba beveik du kartus daugiau. Dar įdomesnė padėtis Klaipėdoje. Prie 2009 metais buvusių 1298 balsų prisidėjo 7941balsas, ir jau turime 9239 rinkėjus, kurie norėjo šalies prezidentu matyti Lenkų rinkimų akcijos vadovą (o tai 13,93 proc. šio miesto rinkėjų). Rinkėjų skaičiaus augimas Klaipėdoje – per 7 kartus. Sakyk, ką nori, bet kurios partijos vadovas turėtų kuo didžiuotis.

->632014-05-15 03:03

pagaliau išsiblaivė po rinkimų :)

konservatoriai2014-05-15 02:59

ir liberalais su tokiais gebelsiniais pareiškimais, eilėraščiais, plakatais tiesiog gausinte gausina Z. Balčyčio elektoratą.

Kaune buvo ir toliau bus klastojami rinkimų rezultatai2014-05-15 02:55

Nusiperkame bilietą į kino teatrą, bilietas turi numerį,autobuso,troliko,traukinio, lektuvo,laivo keliones bilietai turi numerį. Perkant prekes parduotuveje išmuštas kąsaos čekis taip pat su numerių. Rašant sąskaitas juose yra sąskaitų numeriai. Numerių tiktai neturi Lietuvoje rinkiminiai biulioteniai. Padave popiergalį jį įmetei į balsadežę ,o ten mokslo daktaras apsigines mokslo daktaro disertaciją ,net Maskvoje ir turintis balsų skaičiavimo patirtį ,kuri arteja prie 20 metų ribos, žinos ką su juo daryti. LR Pilietis neturi teises pasitikrinti VRK savo biliutenį,ar jo balsas yra teisingai užskaitytas. Privaloma per LR Prezidento rinkimus sunumeruoti 100% biuliotenius,kad norintis LR Pilieičiai balsavusieji ir užsirašiusieji savo balsavimo biuletenio numerį galetų sukontoliuoti su dalyvaujančiomis VRK bustineje visuomenes,bendruomenes organizacijų atstovais ar jo balsas teisingai užskaitytas. Be rinkimų kontroles sulauksime nuostabaus rezultato kaip ir gerais laikais 99,9%. Balsų biuliotenių apskaitą,kontrolę turi reikalauti kandidatai į Lietuvos Prezidento postą,siekiant TIESOS.

Vytautas Bacevičius /copy iš LL/2014-05-15 02:53

Kodėl pyko kandidatė į Prezidentes D. Grybauskaitė??? Kandidatė į Lietuvos Respublikos Prezidentus Dalia Polikarpovna GRYBAUSKATĖ per televiziją Po I-o prazidento rinkimų turo buvo pikta iki pažaliavimo,per LRT pareiškė,kad per ilgai truko rinkėjų balsų skaičiavimas. Jos gerbėjai tikrai pritas,kad balsų tvarkytojai balsavimo rezultatai tyurėjo būti pasiruoštų dar nepasibaigus balsavimui. Pilnai suprantu ponios D. Grybauskaitės nepasitenkinimą,kad jos norai būti išrinktai dar nesibaigus rinkimams,visai panašūs kaip draugo Stalino. Gyvenu Kybartuose,pats pasisiūliau dalyvauti N. Puteikio rinkiminėje kompanijoje ,kaip stebėtojas Kybartų rinkiminėje apylinkėje Nr 5,Basanavičiaus Nr. 90 Kybartuose. Gegužės 11d. atvykęs į rinkimų apylinkę,paprašiau rašytinės instrukcijos apie rinkimų stebėtojo teises ir pareigas. ,nors prieš rinkimus iniciatyvinės grupės N. Puteikiui remti vadovas Jonas Kazalupskis mane įspėjo,kad stebėtojas neturi teisės liesti rinkiminių biuletinių. Tai mane nustebino,todėl aš to ieškojau Rinkimų stebėtojo atmintinėje,patvirtintoje Lietuvos Respublikos vyriausiosios rinkimų komisijos 2014 m. balandžio 30d. sprendimu Nr.. Sp-146,deja ten neradau nieko panašaus,-ten akcsentuojama,jog negalima trikdyti rinkiminės komisijos darbą. Man kilo noras patikrinti važtaraštį,kiek apylinkėje gauta rinkiminių biuletenių ,deja komisijos pirmininkas VAITKEVIČIUS man to nepateikė,mane domino dokumentacija apie rinkiminės komisijos narius,deja to irgi negalėjau pamatyti,nes kiek supratau ,-tai irgi paslaptis kabutėse. Toks priekabus stebėtojas buvau kviečiamas papietauti,bet mandagiai atsisakiau.. Tikriausiai šito pakako,kad man būtų pakviesta policija. . Apie 20 vzal. dabar tiksliai negaliu pasakyti minučių tikslumu,atvykę du policininkai man prisistatė kaip; Krapaitis Aidas vyr. patrulis ir Slavinskas Dainius inspektorius,mane auklėjo grasinimais ,jeigu nepaklusiu rinkimų apylinkės pirmininkui. ,tai būsiu areštuotas už viešosios tvarkos pažeidimą-tai už trukdymą dirbti rinkimų komisijai.. Na žinote šituos jaunus vaikinus aš perspėjau,kad jie tokių nesąmonių neišdarinėtų,nes aš esu VRM pensininkas buvęs vidaus tarnybos majoras. Šiems jaunuoliams išvykus mane puolė auklėti rinkiminės komisijos pirmininkas ir dalis jo komandos,nors pavardėmis neprisistatė,tačiau pagal auklėjimo toną jautėsi,kad tai į penktą dešimtį įkopusios pedagogės. Buvau baramas,kad drįstu negerbti Vyriausios rinkiminės komisijos pirmininko Z. Vaigausko,pasirašytos atmintinės jį pavadinęs KGB generolo broliu. Vien už tai aš turįs būti nuteistas ne mažesne nei 10000litų bauda. Aš pilnai supratau,kad trukdau balsavimo bizniui. Mane 45 metus pragyvenusį Vilniuje stebina toks provincijos „politikų“ noras pasireikšti,būti matomais apie reikalą nieko nesuprantant. Aš pilnai suprantu pretendentės į prezidentus D. Grybauskaitės pasipiktinimą,kaip išleidus didžiulę sumą pinigų rinkiminei kompanijai ji negavo jai reikalingų truputį virš 50 proc. rinkėjų balsų,kai už tokius pinigėlius ji galėjo tikėtis 120 proc. balsų.. Tikrai suprantu poniosc pyktį,tačiau jai niekuo negaliu padėti. Na žinote,minėta Z. Vaigausko instrukcija Kaune už pinigėlius tikrai galėjo būti paaiškinta,kaip buvo aiškinta man.. Na žinote jeigu rinkimų stebėtojai nesidomi rinkimų procesu,tai nutraukus balsavimą 20 val belieka pasižiūrėti,kas nedalyvavo rinkimuose ir jų vardais užpildžius dokumentaciją galima pasiekti,kad už norimą asmenį,-šiuo atveju už kandidatę į prezidentus D. Grybauskaitę galėjo prabalsuoti net 120 proc,Kauno rinkėjų. Suprantama,kad tai jau būtų juodas humoras,tačiau tariamos teisinės demokratijos Lietuvoje tai tiktų. ,štai čia ir praėjo tas laikas vykdant užduotį,todėl rinkiminių apylinkių ataskaitos vėlavo,o pretendentė į prezidentus labai pyko.. Aš dabar tikrai supratau,kad savo veiksmais trukdžiau rinkimų komisijai Nr. 5 vykdyti kandidatės į prezidentus štabo užduotį,o juk vietoj 353 balselių ji privalėjo gauti 895 balsus..

sos sos sos2014-05-15 02:48

Pikasas atsirado komentaruose...vel plaus smegenis.

48 jules komentarui2014-05-15 02:45

Kiek jus galite agituoti balsuoti u ta Dalia/?

gaudy2014-05-15 02:42

Na ypač gerai atspindi liberaso danilevičiaus prakeiksmai tik va danilevičiau aš tau tuos prakeismus grąžinu su dideliu džiaugsmu ir meile. Štai mano palinkėjimai tau: - dėkoju vytukui, ir visiems Tautos priešams, neprieteliams, vrk ir seimanariam už Tautos emocinį ir fizinį engimą, pyktį, neapykantą, agresiją. Ir prašau Aukčiausiojo ir Lietuvos Dievų bei Lietuvių Tautos egregoro ir Tautos karių ir visų patrijotų sudėjusių galvas už Lietuvos žemelę, vėlių ir vėliavų atlyginti vytukui ir kitiems melo mylėtojams, visiems vrk nariams, ir seimanariams ir kitiems valdžiagyviams už visa tai. Ir dėkoju už Tautos budinimą ir vienijimą. Ir, kad būt jums atlyginta tuo pačiu ką jūs Tautai darėte ir ruošėte ir dabar darote, ir kad jūs pajustumėte visą ką pajuto, tie kuriuos skriaudėte ir žeminote, žudėte, niekinote ir naikinote. Dėkoju ir su dėkingumu linkiu, kad jums ir jūsų visų giminės ir gentys pajustų ir pergyventų visą jūsų pačių sukauptą nepykaną ir agresiją. Te visa tai grįžta jums su šimteriopa jėga…su meile dėkoju...

o seube2014-05-15 02:38

(straipsnio neskaičiau nėra kada kai tokie dalykai vyksta) pasitaisau-ačiū raselei

o seube2014-05-15 02:36

tai aš neteisingai būsiu prabalsaves.ačių masiuliui atvėrė man akis

Prasta preke!2014-05-15 02:34

Niekada gyvenime neperku reklamuojamos prekes!!!!!!!!Siulau ir Jums to nedaryti!

Rinkimai22014-05-15 02:26

Jei balsuočiau už mažesnę blogybę, tai VRK suvestinės rezultatas būtų, kad balsavau už blogybę, o ne protestavau prieš didesnę blogybę:).

Rinkimai2014-05-15 02:23

Ir vėl mes raginami rinktis mažesnę blogybę. Bet taip ir neaišku, kuri blogybė mažesnė. Šiap tai tokia taktika nusibodo. Bent jau morališkai geriau jausiuosi, jei išbrauksiu abu, nes tarp kandidatų kilmės jokio esminio skirtumo.

Tomas J.2014-05-15 02:22

Besibaigiant prezidentės kadencijai galima įvertint rezultatus. Pagrindinės prezidentės funkcijos - vadovavimas užsienio politikai ir įtaka teisėsaugai per VISŲ teisėsaugos įstaigų vadovybės formavimą. Užsienio politikoje jokių Lietuvos laimėjimų nežinau, teisėsaugoje - TSKPistė pati pripažįsta savo nepasitenkinimą ir Generalinės Prokuratūros ir VSD darbu, pati kalba apie būtinumą daryti keitimus šių įstaigų vadovybėje. Taigi laikas prabėgo tuščiai, netinkami vadovai nepadarė reikiamų reformų. Prezidentas yra žmogus, kuris turi valdžią, t. y. savo tikslų pasiekia per TINKAMUS žmones, kuriuos parenka į atsakingus postus. Prezidentė D. Grybauskaitė į teisėsaugos vadovus ir pavaduotojus pasirinko ką norėjo – ir kokie rezultatai? Ar nuteistas kas dėl stambaus MILIJONINIŲ lėšų grobstymo VEKS bylose, Valdovų rūmų statybos bylose, Vilniaus stadiono byloje? - NE. Tai apie ką byloja ši situacija? TSKPistės D.Grybauskaitės neprileisčiau prie prezidento posto nė už ką, nes dabar ji yra teisėsaugos neįgalumo garantas.

Valdas2014-05-15 02:13

Taip/už ŠUNGRYBE Vilniaus partinės mokyklos,ar už buvusi komuniaga-jokio skirtumo.

Respublika2014-05-15 02:06

, už ką balsuoti? Atsakau: jeigu norite, kad jus nutautintų ilgai ir nuobodžiai – balsuokite už socialdemokratų Zigmą Balčytį, o jeigu norite ilgai nesikankinti – atiduokit savo balsus už konservatorių Dalią Grybauskaitę. Rinkitės, kol dar galit rinktis, kol dar šiokia tokia demokratija. '

Jules2014-05-15 02:01

Tauta pati viena savaime nei atsikurti, nei apsiginti negali – tam reikia rimto padėjimo iš šalies, palankios geopolitikos. Anksčiau padėjo Brest-Litovsko taika, nors Versalis ir Rygos sutartis amžinąją mūsų sostinę Vilnių, nemažą Tėvynės teritoriją, Lenkijai atplėšė ir dar prigrasė, kad nebandytume jo susigrąžinti, o prieš beveik 25 metus be JAV iš mūsų būtų buvęs šnipštas, žinoma, be Gorbio ir Jelcino taip pat ne kas būtų buvę. Tai turime suvokti kartą ir visiems laikams, kol esame tokie, kokie esame suluošinti ir serga mūsų siela.

Anupras2014-05-15 01:49

O jei ES dėl savanaudiškų paskatų LIETUVĄ išduos RUSIJAI ką darysite ;elite;? Tik suveneri TAUTA GALI IŠSAUGOTI VALSTYBĘ.Reikėtų prisimint istoriją.

gaudy to 46. UK2014-05-15 01:44

Tai balsuok prieš musmėrę, o ne už balčytį. Tuo pabrėši savo įsitikinimus.

Darijus2014-05-15 01:39

O tai kada ir kaip tručinsim koloradus?

Jules2014-05-15 01:39

Juk žinot, abu, tiek Prezidentė Dalia, tiek Balčytis yra praeities, bolševikinės-okupacinės praeities atstovai, abu buvę LK(bolševikų)P CK Pirmojo sekretoriaus drg. A. M. Brazausko ministeriais – abu gėdingos kolaboravimo praeities atstovai. Tai viena. Kita – šįkart tauta turėjo pasirinkimą ir tegu žmonės nei dejuoja, nei skundžiasi, kad jų gyvenimas ne gerėja, o blogėja ir galimai naujos okupacijos atveju elitas, valdžia ir auksiukai greit išsilaksto arba duoda priesaiką okupantui, nesvarbu kokiam – Maskolijai ar Žečpospolitai, nes turi tam patirties. Aš, žinoma, dantis sukandęs renkuosi Taleiraną su sijonu, Madame la Présidente, nors jokio esminio skirtumo tarp jų abiejų ir nematau. Vaizdelis nekoks, tautos mentalitetas tragiškas, tautos siela luoša. Kaunas nors ir lietuviškas, bet proneobolševikinis. Už tokią beviltišką padėtį, žinoma, atsakingi Kubilius su Razma ir jų kuosų Seime ir už jo ribų kariauna. Tauta renkasi nunykimą ir išsilakstymą po užsienius ir, manau, kad pabėgę į užsienį lietuviai pradės kurti Naująją Lietuvą, privers Vokietiją padėti Lietuvai susidoroti su tuo baisiu skurdu ir totalia korupcija. Lietuvą, kuri nebesisems stiprybės iš gėdingos kolaboracionistinės, bolševikinės-okupacinės, praeities, o kol kas, prieš savo valią, reikia antrame ture rinktis mažesnę blogybę – Prezidentę Dalią. Tauta, atstūmusi tokią gražią Puteikių šeimą, labai serga ir yra suluošintos sielos ir nežinau, kas ją galėtų pagydyti? Tauta, kuriai šeima, sąžinė, garbė, solidarumas, vienybė, ištikimybė Tėvynei, brolybė-seserybė, lygybė nebėra vertybės. Tauta, kuri savo valia renkasi nunykimą, nebent pabėgę į užsienį ir ten išsigelbėję lietuviai ją bandys prikelti, atgaivinti - gydyti sielą. Šiandien mes vėl švenčiame „Le sacre de Néosoviétisme Européen“. Graudu, maudžia širdį, bet taip. Į žvalgybą Maskolijon su tokiais lietuviais, sakykime, su Kubiliumi ir Razma, eiti pavojinga – nepatartina, nesvarbu, kad jų vadas ir Taleirano su sijonu prototipas. Raginu antrame ture balsuoti už lietuviškąjį Perigorą(Talleyrand-Périgord), bet... Žinoma, Raudonasis Paulauskas būtų buvęs pavojingesnis Prezidentei Daliai. Taigi iš dviejų blogybių, kaip visada, esame priversti rinktis mažesnę. Nuo to ji gėrybe netampa, bet visgi suteikia viltį, kad gins mus ne tik nuo Maskolijos, bet ir Žečpospolitos, todėl renkames Prezidentę Dalią, tschüß!

bronius2014-05-15 01:28

norėjau kažką parašyti,kas nepatiktų visokiem vagim ir koloradam, bet pamačiau senai bebuvojusio Pikaso kom. ir likau užganėdintas. Pačiam taip sklandžiai ir kokybiškai neįšeitų. Tai – ačiū.

UK2014-05-15 01:26

Nekenciu Komuniagu,bet dabar tikrai balsuosiu uz Balcyti!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-05-15 01:18

Zemiau parasytas mano komentaras buvo su neteisinga citata ne is sito straipsnio. ATSIPRASAU. Kaip galima suprati toki pasakyma: "jei prezidente netaps D. Grybauskaitė, galima sakyti, kad Lietuvos likimas jau nulemtas, ir tik laiko klausimas, kada mes būsime prijungti prie Rusijos", nors abu yra tos pat valstybės gyventojai, vienos tautos atstovai.' --------- Toki pasakyma, toki deviza galima suprati taip, kad ponia Dalia JAU YRA rusu pastatyta prezidente, ir jei ji sio posto neteks, tai darbo imsis rusu kariauna ir propaganda, kad atstatyti padeti, kad Lietuvoje butu rusu pastatytas prezidentas. Istorija ta patvirtina, kad ir su suomiais. O dabartiniu metu tai jau itikinamai patvirtinta Ukrainoje. Kai rusu pastatytas prezidetas "pabego", tai rusai emesi priemoniu uzgrobti Kryma ir visa Ukraina ir pastatyti savo paslemeka tarna. Kadangi akivaizdu, kad Lietuva valdo KOLOBORANTAI, tai jokio nekoloboranto NEPAKES!

Pikasas2014-05-15 01:15

Jei ta kova vyktų tik tarp kandidatės D. Grybauskaitės, kaip niekam neįsipareigojusios bet remiamos konservatorių ir liberalų, ir LSDP atstovo Z. Balčyčio, tai būtų galima pagalvoti, kad tiesiu taikymu po Putino kojomis kairieji nepuls. Tačiau, verta nepamiršti kokias jėgas socdemai šalia savęs į kompaniją užsiaugino, matomai, su Rusijos imperijos agresyvių jėgų parama. Nei darbiečių, nei paksistų tikrai didele meile savo šaliai neapkaltinsi. Nebent V. Uspaskicho... savo šaliai. Jų žarstomos populistinės ir demagoginės kalbos - vanduo ant Kremliaus sukamo imperinio malūno. Liūdina tai, kad R. Paksas nuolat sugeba rasti pažeidžiamas mūsų suvokimo ir mąstymo vietas ir sugeba kai kieno akyse suvaidinti didelį patriotą. Guma, kurią tempia Viktoras iš Kėdainių anksčiau ar vėliau trūks... Verta to tikėtis. Apie tomaševskininkus, Ukrainos fone susiliejusius su Lietuvos rusais trypiamos Ukrainos fone atrodo labai išraiškingai. Tik pamąstykime, ko virkavo po pirmo turo A. Paulauskas. Atseit, jo rusakalbius V. Tomaševskis nuviliojo tai ten, pajūry, tai dar kur. Toks paatviravimas Artūro apie savo elektoratą savaime yra vertingas mūsų pamąstymams, o iš kitos pusės šis ryškėjantis Kremliaus projektas jau pereina į "kolorado vabalų" stadiją. Ir ką mes matom prieš antrą turą. Susitelkusius kairiuosius, pasimetusius, N. Puteikio populizmą pamėgusius, kurie gali pasidalinti, bet mažesniu aktyvumu ir taškas. Kitoje pusėje vis ryškiau vedanti Lietuvą NATO ir ES saugumo link kandidatę. Kokius epitetus jai jau siunčia kai kas iš Rytų? - neminėsiu. Toks ten lygis... artėjantis prie lavrovinio, žirinovskinio ir duginiško. Rinktis teks mums, tad ir mąstykime, ko mes siekiame. Rizikuoti būti įsiurbtiems į "meškos glėbį" kur jau buvom ar bandyti vytis Europos grandus? Tai ir yra visas pasirinkimas...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2014-05-15 01:14

Kaip galima suprati toki pasakyma: "Lengva pasakyti "štai rusas, o štai ukrainietis", nors abu yra tos pat valstybės gyventojai, vienos tautos atstovai.' --------- Toki pasakyma, toki deviza galima suprati taip, kad ponia Dalia JAU YRA rusu pastatyta prezidente, ir jei ji sio posto neteks, tai darbo imsis rusu kariauna ir propaganda, kad atstatyti padeti, kad Lietuvoje butu rusu pastatytas prezidentas. Istorija ta patvirtina, kad ir su suomiais. O dabartiniu metu tai jau itikinamai patvirtinta Ukrainoje. Kai rusu pastatytas prezidetas "pabego", tai rusai emesi priemoniu uzgrobti Kryma ir visa Ukraina ir pastatyti savo paslemeka tarna. Kadangi akivaizdu, kad Lietuva valdo KOLOBORANTAI, tai jokio nekoloboranto NEPAKES!

cia idomu2014-05-15 01:10

politikosaktualijos.lt/archyvas/man-iskelta-byla-yra-istisas-teisinis-loginis-ir-literaturinis-nesusipratimas Gal bades apsispresti.

cia idomu2014-05-15 01:08

politikosaktualijos.lt/archyvas/man-iskelta-byla-yra-istisas-teisinis-loginis-ir-literaturinis-nesusipratimas

Stasys2014-05-15 00:54

Didžiausias pavojus valstybei yra liberalai su konservatorių kgbistais.

O kodel2014-05-15 00:29

Poeta danileviciu vycka studijuoja teise nuo 2003m.? Negi sikasius nepadeda iveikti susidariusiu sunkumu? O vycka uz tai sukurtu keturraciu, su lavoniena, palydovui, paslovinanti ketureili. Paskui visa tai galetu atsvesti valdovu rumuose( ant Gedimino kalno jau buvo. Atsizymejo. Nebeidomu).

stasys2014-05-15 00:21

KGBistinio-grybauskistinio-lansbergistinio-liberastinio-neofašistinio-neostalinistinio režimo mafija su Grybauskaite ir Landsbergiu priešakyje nori pakartoti prezidento rinkimų metu jau naudotą scenarijų, kuris pasibaigė Pakaunėje saujelės „savanorių“ maištu (lansbergistų gajos vadas-Maskvytis). Kiekvieno piliečio pareiga reikalauti, kad už organizuotus ir įvykdytus kriminalinius nusikaltimus: tautos genocidą, gegužės 17-osios pogromą Garliavoje, psichologinį terorą, Bankų plėšimus, FNTT vadovų neteisėtus atleidimus iš pareigų, Darbo partijos šmeižtą ir t. t. kgbistei-AMBo mokinei-oligarchų statytinei būtų iškelta baudžiamoji byla. Nusikaltėliai turi būti teisiami, kaip Pinočetas, Timošeko ir sėdėti kalėjime, o ne Prezidentūroje.

Ko gero...2014-05-15 00:20

Grybauskaitei likus poste,kas balsavo uz Balcyti bus suserti sunims,kaip S.Korejoje! Kazkokia baisi situacija ,referendumai,nepriklausoma spauda uzdraudziami ,o varge,kas laukia Lietuvos...

paradoksas2014-05-15 00:13

O paradoksas tame, kad tokie tariamai patriotiškai pamišę elementai ir pridaro daugiausiai pretekstų tariamam priešui vekti. Net patys pačiausi pamišėliai nesigaudo situacijose sulygindami Ukrainos Maidaną su Sausio 13 įvykiais Lietuvoje. Na gal ir galima būtų sulyginti, tik jei tada jedinstveninkai būtų perėmę valstybės valdymą. Vienu žodžiu. Vargšai saujelė "teisuoliausiųjų" apsupti priešų kurių nei galo nei krašto nematyti. Kaži. Ar, jei taip būtų nutikę, kad kokia Raselė netyčia suoponuotų Daliai Daliausei, katra iš pastarųjų taptų kremliaus agente?

Už Balčytį2014-05-15 00:11

Jis neriečia nosies prieš paprastą žmogų.Konservai tik vieną dainą temoka-bauginti rusais,o mes jų nebijome,todėl balsuosime tik už Balčytį.

Jules2014-05-14 23:57

Deja, realybėje ir vaikai atsako už tėvus, ir tėvai už vaikus, baikit čia tas liberalias tolerastų nesąmones.

Jonas2014-05-14 23:55

Konservatoriai dekit daugiau tokiu nesamoniu, uz Dalia tikrai niekas nebalsuos

TAU TO2014-05-14 23:42

teisingai rasai ,kad vaikai neatsako uz tevus.Tik pamirsai,kad tevai irgi neatsako uz vaikus,kurie pralenke savo tevus visais atzvilgiais.

juras2014-05-14 23:20

Blogiausia yra tie buve nezinomi kaip konservatoriai liberalai prisidengia perestroika isdygo kaip grybai po lietaus ir naikina LIETUVA.Todel siuo metu turime rinkti BALCYTI.

stasys2014-05-14 23:20

Stebiuosi kad pamiršta apsilankyti ir musų kontorinėsę šiukšliadėžėsę .. butų tikrai daugiau medžiagos pasirinkę,.. tam dantų skausmui imituoti.

baisu2014-05-14 23:19

man baisu, kad II ture nugalėjus Grybauskaitei, bus suiminėjami rinkėjai, balsavę už Balčytį, kas gali paneigti? Juk čia kalba Seimo nariai, kad visi tie rinkėjai yra Maskvos samdiniai, vadinasi, jie žino, juk skaito slaptą informaciją, kuri jau nebenuteka...Visas Ignalinos kraštas tapo Maskvos parankiniais, taip iįeina pagal Abramikienę, Landsbergį ir kt.

erty2014-05-14 23:05

Ekspertai, į savo socialinį plakatą reikėjo įkomponuoti realų Abramikienės veidą, o ne tą padailintą fotošopu ir pajaunintą keturiasdešimčia metų. Vis tik moteriai realiai yra šešiasdešimt metų ir kvaila slėpti senatvines raukšles bei pamėlusius paakius.

Diedukas Betai (19 kom.)2014-05-14 22:58

Jeigu moteriškė rašo, kad sedėjo štabe patempusi lūpą, tai tikrai parodo tam tikrą lygį. Dažniausiai taip elgiasi zvonkės-bunkės, pikulytės ir pan. Vilija irgi prie muzikantų...

liaudies priešas2014-05-14 22:43

Didžiuojuos,kad konservų ir liurberastų skalėje esu 0,5 Kremliaus agento,nes mano balso negaus nei vienas finalininkas,o biuletenį gadinsiu. :)Tik nepaliauja stebinti,jog etiketes klijuojantieji patys kuo ramiausiai gyvena iš dirbtinai susikurtų priešų kišenės ir nesimato jokios sąžinės graužaties jų fizionomijose dėl to. Tai jau parazitizmas,o Vladimiras Šlykštusis ir pasvajoti negalėjo apie tokius savinaiką propaguojančius "oponentus" Lietuvoje. Jo agentūrai Lietuvoje nereikia ir piršto į pirštą suduoti,visą kenkėjišką darbą rafinuotai atliks va tokie konservai ir liurberastai patriotizmo lozungais prisidengę.

berta2014-05-14 22:39

nebalsuosiu uz burokeviciaus kolege grybauskaite niekada. niekas neprivers. niekada.

Mimiras2014-05-14 22:39

Taip valdė Grybauskaitė su konservatoriais Lietuvą, kad šimtai tūkstančių žmonių išvyko, šeimos skursta, o Kremlius neva už durų stovi. Reiškia - valdė, neturėdama jokios kompetencijos, valdė, kaip Kubiliaus moterų aktyvas...Ne žmonių gerbūvis rūpėjo, o kaip kam į sriubą prispjaut, ne mergaitės likimas, o kaip ją atimt su karinėmis pajėgomis...

Beta2014-05-14 22:37

Račas visu 100 procentų teisus. Žmogaus psichologija jau taip surėdyta, kad įkyrus, perteklinis, o tuo labiau iosteriškas ko nors teigimas ar reikalavimas, iššaukia atstūmimo reakciją. Ir nieko čia jau nepadarysi, taip yra.

Jooo2014-05-14 22:35

Siaubas

hm2014-05-14 22:31

dėl račo nieko nuostabaus, jis visada buvo paxoidų/borisovų? dainius.

Beta2014-05-14 22:26

Artūras Račas " Verslo pasiūlymas LSDP ir Z.Balčyčiui. Jei jie iš tiesų nori laimėti" Gegužė 12, 2014 "(...) Išnaudoti konservatorius ir jų isteriją Siekiant pergalės, būtina išnaudoti ne tik šalininkus bei potencialius rėmėjus, bet ir aršiausius priešininkus. Mūsų aptariamu atveju tokie yra Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partjos nariai. Jų pagalba siekiant pergalės yra neįkanuojama, nes kaip ir visi iniciatyvūs durniai, jie dirba nemokamai. Todėl taktika turėtų būti labai paprasta: ne tik leisti jiems toliau siautėti ir kelti isteriją, bet ir visaip juos skatinti tai daryti. Ypač didelį dėmesį reikėtų skirti pagrindiniams TS-LKD pagalbininkams – R.Juknevičienei ir M.Adomėnui. Jie abu nemokamai socialiniuose tinkluose jau yra paskelbę tiek Z.Balčyčiui naudingos agitacinės medžiagos, kad daugiau jau beveik ir nebereikia. Pakanka viską surinkti ir tinkamai apiforminti, išskiriant tikslines rinkėjų grupes. Ir darbas bus padarytas. O dar jei pavyktų už 30 sidabrinių ar pasinaudojant jų durnumu į rinkimų agitaciją įtraukti A.Užkalnį su A.Ramanausku, tai rezultatas bus geresnis nei per referndumą dėl atominės elektrinės. (...)" :)

Beta2014-05-14 22:18

Kas yra "eksintelektualas". Kaip tai suprasti? Būna eksministras, eksmelžėja net gali būti, bet eksintelektualu tapti neįmanoma. Taip ir Viliją Abramikiebę galima pavadinti eksprotinga ir tegul ponia įrodo, kad tai netiesa. :)

Norite paradų2014-05-14 22:14

su vaivorykštine vėliava, tai ir nestenėkite , o išsirinkite kas labiausiai jaudina ir prie širdies, nes tas durnas kriuksėjimas komentaruose vistiek neužsibaigs.

to 10 Antikoloradininkas2014-05-14 22:12

Tu- melagis. Vienintelis, kuris pasisake pries lenkiskus rasmenis pasuose yra Puteikis.Pasisake ir pries angliskus "pay post" ir t.t. O tavo Grybauskaite issisukinejo nuo klausimo ir vaidino "ne prie ko" Tipo kaip lt. komisija nuspres taip ir bus.

Pagalvokit2014-05-14 22:06

Zmones, pagalvokit patys. Kokiu reikia buti beprociu, kad parasytum toki brieda!!!! Nu nesu as uz komunistus socdemus, nu, bet cia jau virsune!!!! Koncervatoriai ir liberalai visiskai susipyko su protu. Na negi Lietuvoje sitiek nukvakusiu zmoniu, kurie tuo tiki? As dabar labai dziaugiuosi,kad Naglis Puteikis i 2 tura neisejo, juk butu dabar jo pavarde vietoj Balcycio- 100% P. S. Supratau, kad gyvenu tarp silpnaprociu ir man baisu. Lietuvai nematau jokiu sansu.

danileviciui2014-05-14 21:46

pasiimk kartu ta dale ir ate!

,rusai puola aaaaaaaaa!!!!!!!!!!2014-05-14 21:44

antram turui ta pati plokstele.

Megzta Beretta2014-05-14 21:41

Buvau ir aš koncervatorijus. Bet laimė, kažkas akis atkrapštė. Tegul šis klanas ir toliau lukoilo pinigais maitinasi ir varo žydišką gešeftą. Tik be manęs.

Darijus2014-05-14 21:41

Pritariu aksiomai: Lietuvoje kvailių skaičius begalinis.

stepas2014-05-14 21:39

Reikėtų skubiai sušaukti Valstybės Gynimo Tarybą ir stabdyti rinkimų antrajį turą ,kol praeis pavojus valstybei, arba tol kol piliečiai susivoks kaip reikia teisingai balsuoti, o tam laikotarpiui įvesti tiesioginį Prezidentinį valdymą(detales galėtų patarti Baltarusijos Prezidentas).

Antikoloradininkas2014-05-14 21:39

Balsuosiu už D. Grybauskaitę. Priešingai negu Z. Balčytis, D. Grybauskaitė gana griežtai pasisako ne tik prieš rusiškus, bet ir prieš rusiškai lenkiškus kolorado vabalus.

Alio,2014-05-14 21:35

ekspertai, nemanot kad karo metu ironiją reikėtų riboti? Pavojinga, nedaug kas supranta. Žiūrėk kas nors išsitrauks popierinį šautuvėlį pabajeruot, gaus kulką iš tikro. :)

Nevarkit2014-05-14 21:26

Vistiek balsuosime prieš stogą pačios korumpuočiausios valstybės ES. Mes norime permainų, o ne toliau murkdytis purvo, melo, baimės ir skurdo baloje. Balsuosime už Zigmą Balčytį.

Žmonės,2014-05-14 21:25

gelbėkit, nes tas Balčytis neprieštaraus, kai konservai bus teisiami už milijardus, išeikvotus energetikos aferose, baisu, gali ir teismai įvykti ir visi didžiausi vagys gali būti teisiami, kurie iki šiol ramiai gyveno, nes nei vienam matuzui nei plaukas nuo galvos nenukrito. Baisu, baisu konservams - nebus globėjos dalytės, nebus mylimo valiuko, oi kaip baisu...

Lida2014-05-14 21:24

Pritariu ekspertams, visi turime balsuoti uz Dalia Grybauskaite, tik taip atsilaikysim pries Maskvos agresija. Aciu kad esat.

to ha ha ha2014-05-14 21:21

nesupratau taves ha ha ha, taigi ekspertai ir ragina balsuoti uz grybauskaite? o kodel tu pries dalia nusiteikes? del to kad jos tevas nkvd tarnavo? vaikai negali atsakyti uz savo tevus. tau nepatinka kad grybauskaite pasirinko jedinstvos puse ir buvo pries lietuva? kas buvo tas prazuvo, nereikia prisiminti praeities. svarbiausia kad ji dabar patriote ir isrinkta geriausia europos politike, mums jos nemaza dalis pasaulio pavydi. todel visi normalus lietuviai balsuos uz ja.

iš šono2014-05-14 21:21

kas čia per portalas, kas jo tikrieji šeiminikai ir nuolatiniai komentatoriai, jei čia dešinioji visuomenės dalis, nuosekliai kovojanti už nepriklausomybę (kaip ir visi kartais klystanti) yra baisesnė ir labiau koneveikiama nei ryškūs kremlinai, raudonoji prichvatizatorių mafija ir putlerio saulės propaguotojai? KAS JŪS?

ha ha ha2014-05-14 21:16

O ekspertai.RU, žinoma paragins balsuoti už juoduosius buhalterius, lenkiškus koloradus, raudonąją nomenklatūrą ir kitus kremlinus? Net smagu žiūrėti, kaip dega apsimetėlių uodega, prieš parodant savo tikrąjį veidą ir tikrus rėmėjus.

zero2014-05-14 21:07

TS/KP chorinė daina: gav gav av av au au aūūūūūū ..... Pastaba: dainuojama be sustojimo dieną naktį, turėti ant subinių pritaisytas portatyvines gamtinių atliekų surinkimo priemones, nes dainos negalima nutraukti iki pat rinkimų pabaigos ir dar penkias dienas po to.

suvalkiete2014-05-14 21:05

Niekada nebalsuociau uz Grybauskaite vien del to , kad to labai noretu Jukneviciene

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi