Kauno apygardos prokuratūra baigia ikiteisminį tyrimą dėl antstolės Sonatos Vaicekauskienės įžeidinėjimo ir trukdymo jai dirbti, pranešė dienraščių lyderis.

Iš viso byloje yra pareikšti įtarimai 35 Klonio gatvėje buvusiems asmenims, tačiau, pasak Kauno apygardos prokuratūros atstovės Vaidos Kibirkštytės, į teisiamųjų suolą sės tik apie 20 įžūliausiai besielgusių Neringos Venckienės šalininkų, kitiems įtarimus ruošiamasi panaikinti.

Tarp įtariamųjų šioje byloje yra ir ne vienas Garliavos aktyvistas, kurių veidus galima išvysti beveik visuose vadinamuosiuose violetiniuose piketuose: Evelina Paltanavičiūtė-Matijošaitienė, Juozas Valiušaitis, Gediminas Aidukas, Darius Kaminickas, Tautrimas Januševičius, Giedrius Okunis, Matas Morkevičius, Aušrinė Balčiūnė, Raimundas Čiegis, Violeta Milevičienė, Olga Girdauskienė ir kiti.

Iš viso gegužės 17-osios rytą Kedžių kieme buvo sulaikyta apie 50 žmonių, tarp jų ir N. Venckienės mama Laimutė Kedienė.

Kauno apygardos prokuratūros prokuroras Ričardas Gailevičius šią bylą teismui planuoja perduoti iki gegužės 17-osios.

Už įvykdytus nusikaltimus įtariamiesiems gresia laisvės atėmimas iki ketverių metų, informuoja dienraščių lyderis, kurio 34 procentai akcijų priklauso valstybei.

ekspertai.eu primena, kad prokuratūra nustatė, jog gegužės 17 dieną Garliavoje jokios ginkluotų pareigūnų pajėgos nevykdė jokio smurto prieš taikius ir nesipriešinančius žmones, o mergaitė klykė iš džiaugsmo, kad įgyvendinami "humanizmo ir demokratijos principai" (apie tai rašėme publikacijoje "Prokuratūra: mergaitė klykė iš džiaugsmo, kad užtikrinami humanizmo ir demokratijos principai").

P. S. Vaizdą, kaip L. Kedienė buvo pristatyta į policijos nuovadą, galite pamatyti čia:

Naujausi

Komentarai (86)

Rikiuoti
to Arnoldas Lukošius2013-05-07 04:04

tau nuobodu? Tai pažiūrėk gegužės 17d. siaubą - gal pasidarys linksmiau. Arba įsivaizduok tos mergaitės vietoje savo dukrą - gal net juoktis pradėsi....Bedvasis.

A.Lukosiui2013-05-04 05:14

Turguje unguriu padave, tavo sebrai jau pesasi, tau gali ir neblikti.

PЄTRVS2013-05-03 12:39

>85. Arnoldas Lukošius O tamsta gal gydytojas būsi?

PЄTRVS2013-05-03 12:37

Čia iš ciklo "duokite mums pilną Kedžių rėmėjų sąrašą, o BK straipsnius jiems pritaikysime, nepriklausomai nuo to kur jie buvo ir ką darė"

Arnoldas Lukošius2013-05-03 02:17

Matau ligoniai toliau serga. Ale, va, epidemijos mąstai mažėja. Linkėjimai, laikykitės - be tokių kaip jūs gyvenimas būtų nuobodesnis. :)

Pikasas2013-05-02 16:10

Net ir būnant kvalifikuota teisininke, gerai susipažinusia su "D. Kedžio istorija", manau, reikia nemažai laiko ir pastangų, kad visą tai išanalizuoti iš esmės bei teisiškai apibendrinti. N. Venckienės 327 psl. knyga "Drąsiaus viltis - išgelbėti mergaitę", atsiradus daugybei papildomų naujų faktų, gali tapti tik pirminiu juodraščiu. LR Konstitucinis teismas, spręsdamas net ir kokį nesudėtingą klausimą, aptaria bei paruošia sprendimą per ilgus laikotarpius. Ilgose nutartyse kartais būna tik keli prasmingi, su klausimu tiesiogiai susiję sakiniai. N. Venckienė tokios laiko prabangos neturi, tad jai gali tekti darbuotis neskaičiuojant valandų. Gal net pasitelkiant talkininkus, vertėjus ar pan. Toks, daug teisinių dalykų aprėpiantis darbas būtų nesuderinamas su visokiais pašaliniais trukdžiais. Todėl manau, kad kol N. Venckienė tvirtai nepasiruoš tolesnei įvykių procesinei eigai, ji neskubės pati pasiviešinti savo buvimo vietos. Nemanau, kad norėtų netikėtai sulaukti dviejų vyrukų, kurie liudininkų buvo pastebėti nusikaltimų vietose. Nemanau, kad ji, tiesiogiai nedalyvaudama Seimo darbe, gvieštųsi į Seimo narės atlygį. Keliamas dėl to triukšmas žiniasklaidoje ir tarp politikų - gerokai priešlaikinis. Peržvelgiau Youtube 2013. 05. 01 “Sąmokslo teoriją ” , kur Arno Klivečkos laidoje dalyvavo V.Stundys, V.Jurkevičius, V.Vasiliauskas ir P.Gylys. Manau, kad ši laida verta žiūrovų ir skaitytojų dėmesio. Laidos klausimas buvo toks: “Ar pateisinate N. Venckienės pabėgimą?” Ar tai koks pabėgimas ar tik laikinas pasitraukimas nuo galimo įvairaus susidorojimo, dar vertėtų atskirai aptarti. LR Konstitucijoje nurodyta, kad kiekvienas pilietis “gali laisvai ivykti iš šalies” ir kad ” negalima piliečiui drausti grįžti į Lietuvą”. Prokurorai jokių sankcijų N. Venckienei nėra pateikę, tad ji galėjo elgtis taip, kaip jai atrodė tikslingiau siekiant tiesos ir teisingumo. Tikėtina, kad tokios galimybės, gyvenant demokratinėje terpėje užsienyje, šioje situacijoje netgi geresnės. Manęs neįtikino V. Stundžio ir V. Jurkevičiaus bandymai pateisinti teisinio imuniteto panaikinimą ir netgi suėmimo galimą taikymą. Įpusėjus laidai skambinusių žiūrovų daugumos – taip pat. Santykis 2500 / 196. Galiu nujausti tik vieną dalyką. “Stovėjimas po medžiu” padarė didelę žalą Lietuvos politinei dešinei. Kadangi, iš kairės ar centro daug tikėtis gerinant sudėtingą situaciją teisėsaugoje didesnių vilčių niekad nebuvo tikimasi, tai galima teigti, kad politinė dešinė prarado puikų šansą pakovoti už tiesą ir teisingumą mūsų šalyje,pagerinti situaciją teisėsaugoje ir tuo pačių gauti daug viešųjų ryšių balų. Dar daugiau. Netgi ne tie balai svarbiausia. Dar svarbiau nenusižengti etinėms ir moralinėms, bendrai visuomenėje pripažintoms normoms. O juk tereikėjo nuosekliai toliau eiti 2010. 01. 21. Seimo sprendimo keliu, neigiamai vertinant teisėsaugos darbą “D. Kedžio istorijoje” ir žuvusių, tikriausiai, būtų gerokai mažiau. Jei N. Venckienė su savo turimais konkrečiais įvairiais duomenimis sugebės išeiti į platesnę viešumą, Lietuvos teisėsauga gali apsijuokti, kaip mano a. a. močiutė pasakytų, “prieš visą svietą”. Patikslinsiu – “prieš demokratinių šalių visuomenes”. Neįmanoma būtų dėl tokios situacijos apkaltinti pačią Neringą Venckienę, kurios ryžto ieškant tiesos sumažėjimo nepastebėjau per visą penkerių metų laikotarpį. Jos pilietinė teisė gintis visomis teisinėmis priemonėmis tam, kad tiesa ir teisingumas Lietuvoje laimėtų, o mūsų šalis galėtų būti vertinama kaip teisinė valstybė, kur yra LR Konstitucijos viršenybė bei galioja tiesos ir teisingumo principai.

Pikasas2013-05-01 22:06

Manau, kad Neringa Venckienė pasiryžusi "eiti iki galo". Tik ne tokio, kuris buvo dažnas "D. Kedžio istorijoje". Būtent tokio Seimo narės ryžto gali labiausiai prisibijoti tie, kurie net nesiruošė eiti tiesos ir teisingumo keliu. Gal kunigas J. Kelpšas sunkiai įsivaizduoja, kokį sunkų kelią tiesos paieškose Neringa jau yra nuėjusi? Pažįstu šį Čikagos dvasiškį asmeniškai. Net ir skandalėlis dėl lėšų, gautų iš senuko, asmeniniam automobiliui labai nepakenkė jo reputacijai. Tai senoka istorija, o tikintieji katalikai mato kunigo pastoralinę veiklą iš arti ir gali ją teigiamai vertinti. Jei N. Venckienė panorės, galės suteikti šiam dvasiškiui informaciją, kodėl jai teko palikti savo šalį. Manau, kad laikinai. Bent jau tam laikui, kada jai pačiai gresia gal ne tik teisinis - politinis, bet ir fizinis susidorojimas. Kai kurie epizodai tokią galimybę tik dar labiau paryškina. Jei tokį procesą, apskritai, galima pavadinti "teisiniu", kai plika akimi matosi labai keistų sprendimų ir veiksmų iš teisėsaugos pusės.

LT2013-05-01 19:41

CIA tai jau virs visko. Garbingo amziaus zmogu atveza kaip koke zmogzude kas slyksciausia tai ,kad jai net batu neleido pasimt ,na nors slepetes galejo paimt . Nu slykstu ziuret ,kaip I sibira ruostus istremt basa zmogu . Nu kur pareigunu savigarba ?!?! Mentas visiskas lopas !!!! Senole atvest basa !!!!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-05-01 03:30

Cituoju: "Iš viso gegužės 17-osios rytą Kedžių kieme buvo sulaikyta apie 50 žmonių, tarp jų ir N. Venckienės mama Laimutė Kedienė." ------------------ Taigi savo namuose is pacio ryto buvo sulaikyta L.Kediene. Tai reiskia buti savo namuose ryte yra NUSIKALTIMAS! Toks policijos aplinkybiu ivertinimas. O ka galima tada daugiau pridurti apie ta policija: kad plese Lietuvos veliava, kad parsiverte vyriski dauze jo lytinius organus,....

Tomas J.2013-04-30 19:22

Policija - Lietuvos gėda. 2012.5.17 Kaune Klonio gatvėje 240 policininkų smurtavo prieš taikius nesipriešinančius žmones. Matėme tiesiogiai per TV3. Matome internete įdėtuose video filmuose. Reikia būti labai kvailu arba labai aklu, kad nematyti tame smurto. Nė vienas Lietuvos policininkas po to viešai nepasmerkė tokio smurtautojų elgesio, todėl VISĄ Lietuvos policiją laikau niekšais ir niekada jiems nepadėsiu.

Darius2013-04-30 13:41

Lietuva neturi policijos kuri gintu zmones..... Bet Lietuva turi legaliai iteisinta bandytu gauja zaliom uniformom kurie kaip keista pavadino taip pat "policija".... Sioji "policija" tai iskripeliu ir bandytu esanciu seime, teisesaugoje, vyriausybeje apsauginiai bei smogikai skirti grobti vaikams kad butu galima juos "legaliai" perdavineti pedofilams, kita ju paskirtis bauginti paprastus Lietuvos zmones ir neprileisti ju per 72 metrus prie bandytu bustiniu....

Pikasas22013-04-29 14:51

RETRO " Tam, kad galima būtų vertinti dabartinį Seimo narės elgesį, reikia turėti nemažai informacijos apie dabartinę situaciją. Trauktis iš šalies, nepabandžius dar ir dar kartą įrodyti savo teisumą, verta tik tada, jei pajaučiama konkreti fizinė susidorojimo grėsmė. (Ar aprašytas kelių eismo incidentas ar automobilių rato varžtų iškritimas yra tokie konkretūs atvejai? - nepanorėta įdėmiau aiškintis. Kodėl? ) Teisminius sprendimus galima kvestionuoti net ir iki Strasbūro teismo, jei Lietuvos teisėsaugos institucijų sprendimai atrodo klaidingi ar nepatikimi. Dar būdama teisėja N. Venckienė skyrė nemažai pastangų ryškinant teisėsaugos sistemos darbo spragas ar netgi labai keistus sprendimus, kurie leidžia manyti apie atskirų pareigūnų angažuotumą. Gal net užsakyminį. Jei Neringa turi konkrečios informacijos, kurios viešumoje paskleisti neturi galimybių ar nedrįsta, tai tokia medžiaga gali kelti nemažai nerimo tiems, kurie šioje, eilę aukų nusinešusioje “byloje žudikėje” elgėsi nekvalifikuotai bei nesąžiningai. (Kokią konkrečią informaciją N. Venckienė galėjo pasiimti su savimi? - galima tik spėlioti) Susidaro toks įspūdis, kad netgi tarp Seimo politikų buvo panaudotas spaudimas iš jų politinių vadovybių. Tad ir tas 80 balsavusių už suėmimo galimybę skaičius yra gerokai abejotinas, pasiektas gal panaudojant aktyvų spaudimą. Tai, kad N. Venckienė kaip naujokė politikė nesublizgėjo – jau esu nemažai komentavęs. Bandymai ieškoti užtarimo tose politinėse formuotėse, kuriose kyšo ilgametės, konkrečios problemos su teisėsauga, nebuvo pakankamai moraliai motyvuoti. Tai gerokai pakenkė partijos “Drąsos kelias” reitingams ir pačios Seimo narės Neringos Venckienės įvaizdžiui. Jei į Seimo narę buvo žiūrima, kaip į politinę oponentę, kuri siūlinėja įvairias “nepatogias” įstatymų pataisas ir bando striksėti “burokinėse” gretose, tai tokio požiūrio, sprendžiant dėl teisinio imuniteto, nederėjo sutapatinti su keistokai atrodančiais generalinio prokuroro kaltinimais. Tai moraliniai niuansai, kurie visuomenei taip pat yra ganėtinai svarbūs. Esu įsitikinęs, kad ryški dauguma Lietuvos visuomenės “D. Kedžio istorijoje” nori tiesos ir teisingumo. Kol kas raginimai teisėsaugai to siekti etinėmis ir moraliomis priemonėmis nesulaukia reikiamos reakcijos ir tai jau negalima buvo nepastebėti. Netgi visa eilė teismų sprendimų kelia daug abejonių savo pagrįstumu ir todėl būna argumentuotai kritikuojami. Teisėjas ir teismai yra tik tada nepriklausomi, kada vykdo tik TEISINGUMĄ ir klauso tik ĮSTATYMO. Manau, kad būna visaip… Teisinėje valstybėje “visaip” neturėtų būti." P.s. Nemaža tikimybė, kad pedofilijos ir žudynių skandalas bus nagrinėjamas jau ne tik Lietuvoje. Pagal tą N.Venckienės kaip teisėjos, globėjos ir Seimo narės įdirbį galima spėti, kad ši atkakli, tiesos ir teisingumo siekianti moteris sugebės pasukti visą "D.Kedžio istorijos" eigą A.Ūso garbės ir L.Stankūnaitės interesų gynėjams nepalankia kryptimi. Yra keletas teisinių niuansų, kurie gali nusverti Temidės svarstyklių lėkštelę. Kol kas visuomenė tiesioginių įrodymų apie eilės asmenų žūtis neišgirdo, mergaitės liudijimas nepaneigtas, įtarimai D.Kedžiui ir N.Venckienei teisėsaugos nebuvo pareikšti. Vieno dėl Drąsiaus "nelaimingo atsitikimo", kitu atveju - neradus N.Venckienės. LR Konstitucija (31 ir 32str.) skelbia, kad "Pilietis (...) gali laisvai išvykti iš Lietuvos", "Asmuo laikomas nekaltu, kol jo kaltumas neįrodytas įstatymo nustatyta tvarka ir pripažintas įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu". P. p. s. Skaitau keistas Pikasiuko komentaro oponentų nuomones internete ir susidarau išvadą, kad jie nesupranta mano komentarų esmės. Beje, ne tik sietinos su "D. Kedžio istorija", bet ir su plačiu pluoštu kitų temų. Nesu gyvai matęs tos istorijos dalyvių ar mitinguotojų. Jau sekančią dieną po Spalio 5d. žudynių Kaune raginau nustatyti nusikaltėlius ir teisiškai jų veikas įvardinti bei įvertinti. Kol kas to nėra padaryta. Dar blogiau. Kyla vis daugiau įtarimų, kad žudynės "byloje žudikėje" buvo pratęstos. Tokio pobūdžio nusikaltimai negali turėti senaties termino. Manau, kad tokia nuostata turėtų būti pritaikyta ir pedofilijos atvejais, nes kartais tik suaugę nukentėjusieji išdrįsta pareikšti apie savo nuoskaudas, patirtas vaikystės ar paauglystės metais. Nuolat ir nuosekliai bandau ieškoti kelio tiesos link. Kartais pavyksta priartėti prie optimalios tiesos, kartais lieka daug neaiškumų. Sudėtingoje "D. Kedžio istorijoje" neatsakytų klausimų ratas yra labai platus. Tai, kad tikiu mažos mergaitės liudijimais, mokslo pirmūnės ir sudėtingame darbe nesusitepusios teisėjos nuoširdumu yra mano, kaip piliečio teisė. Ja ir naudojuosi. Kad buvusi mokslo pirmūnė organizuotų žudynes - būtų protu nesuvokiamas absurdas. Neringos perdėtas naivumas teisingumo sistemos atsinaujinimo galimybėmis, galimai, padarys ją netgi politine bėgle. Tai pakenktų mūsų šalies, kaip teisinės valstybės, įvaizdžiui. Argi Neringa Venckienė dėl tokios situacijos turėtų jaustis kažkuo nusikaltusi? Manau, kad netgi priešingai. Būtent jos pastangomis buvo atkreiptas rimtesnis dėmesys į sudėtingą situaciją mūsų valstybės teisėsaugoje. Jau prieš kelis metus esu išsakęs savo nuomonę, kad tai mūsų šalies savotiškas "Achilo kulnas". Pastarųjų metų procesai tokios nuomonės nepakeitė.

Gėda valstybei2013-04-28 17:02

"...kieme buvo sulaikyta apie 50 žmonių, tarp jų ir N. Venckienės mama Laimutė Kedienė."-visi matėm,kad Kedienė buvo namo viduje ir sėdėdama ant sofos,tikrai niekam netrukdė...Tiesiog reikėjo pašalinti visus liudininkus,nusukti kameras ,o paskui vykdyti mergaitės "savanoriško išėjimo"akciją...

Publijus2013-04-28 16:24

Mano manymu tai ji pati yra tikras monstras.Argi galėtu padorus žmogus,turintis bent krislelį sąžinės,imtis tokio teroro vykdymo prieš niekuo dėtus senukus ir mažą vaiką.Smurto,kad ir vydomo valstybės vardu,kurį mes patys matėme savo akimis ir verkėmė kartu su ten skriaudžiamais ir žeminamais žmonėmis.

baisu,baisu.2013-04-28 05:57

Basa mociute psichopatas veda!Gal ji ne motina pagimde,bet kokia rujojanti ziurke.

MANAU2013-04-27 22:34

kokia demokratija,lietuvoje ,jum galvos susisuke ,jos net su ziburiu nerasi ,tikra LTSR.

72 Julei ir kitiems komentatoriams2013-04-27 17:11

ir kada instaliuosite lietuvišką abėcėlę savo kompiuteryje?...

jule2013-04-27 14:37

truksta zodziu siems issigimeliams yvardinti. fasizmas ir daugiau nieko. kazin ar neringa issiveze visa filmuota medziaga? jeigu taip tai jau reikia pristatyt kalejime kameru nes ten atsidurs ne vienas is situ smogiku ir teisesaugininku. brudai daugiau nieko. prezidente mate sia filmuota medziaga tai ko tyli. atsakykit prezidente ekspertams eu. juk jie net rastu kreipesi y jus bet jus visvien tylite. kodel? ko bijote? va lektuve galite nusifotkint ziurint net juokas ima tupit kaip vista ant laktu galva iskisus tikrai prajuokinot visa lietuva. o svarbiais reikalais tiesiog gyvybiskais nenorite uzsiimti. kas jus laiko kas neleidzia? gal viena karta pasakykit lietuvai atvirai. degutiene tai bent jau pasake bet kazkodel viskas nutilo jus nepasakete ne zodzio del ko viskas taip vyksta. au.... prezidente ar jus dar esate?

copy2013-04-27 14:34

Gydytojas, Šiuolaikinė psichiatrija daug ką gali. Nuogastauju, jog tikrintojų vizito pas mergaitę metu, ji galimai yra psichotropinių vaistų poveikio būsenoje. Tokie vaistai įgalina pacientą padaryti visiškai priklausomą nuo gydytojo valios, su visom iš to sekančiom asmenybės sunaikinimo pasekmėm, t. y. nuolatinės euforijos būseną, kai myli visus ir tave supančią aplinką. Taip manyti verčia visi matyti video įrašai ir garso takeliai. Nebūna savaime, kad po patirto smurtinio ėmimo streso, staiga autobusiuke kyla keista euforija, su prasiveržiančia kalba apie 8 rankas ir staiga sutrikusios Stankūnaitės atsakymu, kad tai dėl lietaus ir t. t. Pats, kaip gydytojas, susidūriau, kad gydant depresiją, patyrus šoka, suleidžiami vaistai, kurie iš karto sukelia euforijos būseną, kai visa praeitis nugrimzta ir pacientas jaučia tik palaimą ir meilę tuo momentu jį supantiems žmonėms – net ir mažai pažįstamiems, nors ir tik ką smurtavusiam prieš tave patį advokatą Černiauską. Juk buvo policininko rankomis užmesta ant galvos antklodė ir advokatas padėjo nešti klykiančią mergaitę. O pagal teisines normas, nenaudojant prievartos, 8 metų mergaitė turėjo pati eiti, paėmusi už rankos mylimą mamą, o advokatas, kaip pašalinis asmuo, neturėjo teisės net prisiliesti prie vaiko. Kam reikalinga iš anksto paruošta ant galvos užmesti antklodė, prieš tai nusukus videokameras? Nes tuomet greit galima padaryti vaistų injekciją, o autobusiuke pratęsti panašius veiksmus. Kas dabar atsakys į šiuos klausimus? Toliau toks “gydymas” tęsiamas ir pacientas visad, be išimties, papuola į visišką priklausomybę nuo gydytojo, t. y. neturi savo valios, nuomonės ir visad priima tik tai, ką teigia jam gydytojas. O kai aplanko artimieji: sako, kad jam gera ligoninėje ir, kad nenori būti išleidžiamas namo, t. y. jaučia euforiją. Pats, savo akimis, ne kartą mačiau tokį žlugdantį ir ypač sunkiai luošinantį žmogaus asmenybę, dar KGB laikais įdiegtą ir ištobulintą, gydymo būdą. Tad, būkit budrūs. Reiktų, kad tokių vizitų metu kartu su tikrintojais būtų nepriklausomas, patyręs, doras psichoterapeutas, kuris kompetetingai nušviestų realią mergaitės būseną, ar tai ne dirbtinai sukelta euforija? P. S. Šį mano komentarą, kaip ir ankstesnius kitus pasisakymus, trina taip vadinama “laisva” Ūso garbintojų spauda. Visų nespės trinti, o jei kas padaugins kopijas – tai tam tariu didelį ačiū. Visiems linkiu sėkmės kovoje už prigimtinę vaiko teisę į gyvenimą nesmurtinėje aplinkoje!

Nuomone2013-04-27 14:11

Kokia sauni policija senukus ant ranku nesioja.

Pikasas2013-04-27 13:17

RETRO (Po pirmo "šturmo" Klonio gatvėje) KODĖL ANTSTOLĖ S.VAICEKAUSKIENĖ NEVYKDĖ SAVO PAREIGŲ? Gal jai iš tikrųjų reikia Psichologų sąjungos pagalbos? Juk į antstolės darbo funkcijas neįeina bandymas politikuoti, duodant interviu žiniasklaidos atstovams ir visuomenei. Jos aiškinimai, kaip mergaitę įvynios į antklodę, kaip ji gaus prievartą leidžiantį teismo sprendimą, kaip ji po nepavykusio bandymo vėl jau galutinai sugrįž ir sėkmingai “ims ” mergaitę ir t. t. Toks visuomenės kiršinimas galėjo būti netgi tyčinis veiksmas, kuris ne tik nerodė pareigūnės kompetencijos, bet ir paryškino jos, kaip tarnautojos, etikos suvokimo spragas. Antstolis nėra nei gėris, nei blogis. Jis – valstybės pareigūnas, tarnautojas atliekantis tam tikras teismo funkcijas. Vykdydamas teismo nutartį, jis negali viršyti joje numatytų įgaliojimų. Taip pat, antstolis privalo gerai žinoti įstatymus ir kitas teisines normas ir, jei teismo nutartis nesudaro teisinių galimybių ją įvykdyti, tai antstolis turi tai užfiksuoti ir kreiptis į teismą ar į savo antstolių asociacijos vadovybę dėl išaiškinimo. Antstolė S. Vaicekauskienė kažkodėl kreipėsi į Kėdainių teismą, tačiau jos prašymas “nurodyti kokią prievartą galima taikyti prieš mergaitę?” – nerodė tarnautojos teisinės kompetencijos. Juk ji turėjo žinoti, ką žino visi, kurie šia istorija nors kiek domisi: “Prievarta prie mergaitę negalima ir netoleruotina”. Be to teisėjas V. Kondratjevas ir esančios teisinės normos nurodo, kas konkrečiai turi atlikti vaiko perdavimą. Prievartos galimybė prieš mergaitę nutartyje nebuvo nurodyta. Antstolė privalėjo nutarties vykdymo laiką ir vietą suderinti su Vaikų teisių priežiūros tarnyba, nurodant ir prievartos negalimumą. Kaip dabar jau žinoma, niekas nesikreipė į mergaitę ir negavo jos sutikimo. Kreiptis galėjo ir antstolė, ir vaikų teisių gynėja, tačiau atlikti patį perdavimo aktą pagal teismo nutartį turėjo teisę tik vaikų teisių pareigūnė, prižiūrint antstolei , kad nebūtų panaudotas smurtas. Ir tai dar ne viskas. Vaiką atiduoti galėjo tik jos oficiali globėja, turinti vaiko priežiūros teises. Deja, apie jokią tokią akciją globėja – teisėja Neringa Venckienė ne tik nebuvo informuota, bet gal net žinota, kad ji tuo metu nagrinėja kitą bylą ir dalyvauti negalės. Be to, mergaitė buvo “imta” ne iš tų namų, kuriuose ji gyvena, o tuose, kur gyvena jos seneliai, kuriems globėja buvo palikusi laikinai mergaitę prižiūrėti. Kai tik tokiu nykiu lygmeniu suvokiamos teisinės normos, tai tampa visai aišku, kodėl mergaitė mokosi namuose, o ne mokykloje ir kodėl ji apskritai bijo palikti savo namus. Mergaitė jau nėra visai maža, ji per šiuos kelis metus netgi gerokai paaugo ir tikriausiai pati supranta, kad ji gali būti prievarta pagrobta iš tų vietų, kur ją negalės ištisai saugoti globėja. Matėm, kaip elgėsi ją saugantys pareigūnai. Netgi patys griebėsi smurto prieš mergaitę ir ją prižiūrinčius senelius. Be to, mergaitės atmintyje gal dar nėra išdilęs tas atvejis, kai ji, netgi nepranešant globėjai, buvo pareigūnės paimta iš vaikų darželio ir nuvežta į Vaikų raidos centrą. Ten ji buvo nuo kažko “gydyta”, liepiant jai nuolat gulėti lovoje. Globėjų Venckų šeimai neleido mergaitės net pamatyti ir tik po nemažų pastangų, po geros savaitės pavyko ją išvaduoti iš tos “gydyklos”. Mergaitė, kaip buvo teigiama, laikinai bei dalinai buvo praradusi atmintį, bet ji atsistatė. Gal be didesnių pasekmių mergaitės psichikai. Tenka konstatuoti, kad antstolė S. Vaicekauskienė š. m. kovo 23 dieną savo pareigų tinkamai neatliko. Ji privalėjo pirmiausia gauti mergaitės sutikimą išvykti, o pastebėjus prievartos veiksmus stengtis juos nedelsiant nutraukti . Ji sugebėjo tik duoti komandą, kuri paskatino kaukėtus apsauginius pulti prie mergaitės. Kuris vaikas nepradėtų tokiu atveju šaukti būdamas mergaitės vietoje? Antstolė S. Vaicekauskienė turi gerą pavyzdį, kaip elgėsi jos darbo kolega – antstolis, kuris užfiksavo mergaitės nenorą, jo priežastis ir savo misiją kultūringai baigė. Tas mergaitės aiškinimas jau prijungtas prie A. Ūso bylos, nežiūrint G. Ūsienės advokato A. Liutvinsko protesto. Peržvelgus į visą sudėtingą teisinę situaciją ir į S. Vaicekauskienės veiksmus, tampa aišku, kad ši pareigūnė privalo pati nusišalinti nuo Kėdainių teismo nutarties vykdymo arba tai turėtų padaryti Anstolių rūmų vadovybė, kuri , manau, tokią teisę turi, jei taip skambiai pasivadinusi. Prieš nusišalinimą būtų visai prasminga, jei anstolė raštu paaiškintų, kodėl ta teismo nutartis esamoje situacijoje neįvykdoma. Tai būtų šiuo metu garbingiausias antstolės veiksmas. Antstolių rūmai priklauso Teisingumo ministerijos kompetencijai. Jei ministras R. Šimašius per ilgą laiką nesugalvojo, kaip buvo žadėjęs, rasti būdą, kaip mergaitę perduoti “švelniai”, tai jis taip staigiai vargu ar padės. Bet kuriuo atveju teisėsaugos institucijų darbuotojams privalu laikytis teisinių normų ir nepamiršti teisingumo, kuris yra teisės pagrindas. Tada nereiktų antstolei taip keistai blaškytis ir net tapti tam tikru pajuokos objektu tarp mergaitės interesų gynėjų. Gerbkite savo darbą tiksliai pagal įstatymus. Tada ir visuomenė atitinkamai gerbs tokius pareigūnus.

kuku2013-04-27 06:35

vienas žodis BAISU , iki ko nusirito bobėsauga

Nijole2013-04-26 21:08

kai grysiu is uzsienio tai prisistatysiu pati ,pragyvenau amziu dar tokios nesamones neregejau ,idomu koks teismas teis ir as prie ju prisijunksiu,noriu paragauti kalejimo duonos,o kai sedi ir nuo mokesciu stleidzia..

Edvardas2013-04-26 18:10

Ne dienraščio lyderis, kurio 34 procentai akcijų priklauso valstybei, o dienraštis "Komjaunimo rytas". Reikia šį daiktą įvardyti tikruoju pavadinimu, nes naujoji karta nežino tokio "dienraščio lyderio."

:)2013-04-26 15:52

Ka cia gincytis? Labai noreciau , kad visa si byla nusikeltu i tarptautini teisma. Gales tada savo "gelezinius" irodymus Valys ten pateikti. Paziuresim, kokie tie irodymai "tikri". Manau 12 sekundziu vaizdelio ten neuzteks. O Kuzios straisniai "is fantastikos serijos" pasitarnaus Venckienei, kaip nuolatinis smeiztas. Labai noreciau, kad "teisinei" Lietuvai, tektu pries tarptautinius teismus stot ir "irodyt", tai ko irodyt neimanoma, nes neimanoma irodyt tai ko nebuvo. P. S. Labai noreciau, kad visa sita byla greiciau pasiektu "tarptautinius vandenis", dar pries pradedant Lietuvai pirmininkauti ES. Tegul ES pamato su kokia "demokratija" turi reikala.

antstolė tikrai2013-04-26 15:29

neteisi, nes ne kaldrelę reikėjo užmesti ant vaiko, o nusinešti vaiką, o tai advokatui teko ši ,,garbinga'' pareiga.

įdomu2013-04-26 15:27

o kodėl tik ekspertai paskelbė apie šitą beprecedentinį teismą? Kodėl neskalambija ,,garbingi'' Lietuvos laikraščiai? A, gal tuoj sulauksime Tapinienės ar Rūtos laidos, kur bus pakviestas Kaminskas ir Rūtelė galės pasistumdyti su juo? Tik dabar, tur būt, atsiprašys jo, kad ne taip suprato Klonio gyventojų, daužomų ir vežamų į policiją, kaltes. Viešpatie, kur mes atsidūrėme - 21-ame amžiuje ar baudžiavinėje Lietuvoje? Gal dar į rekrūtus nutars išvežti taikius žmones keturiems metams?

41 Ir dar2013-04-26 15:14

Matyt, tamstele, vis dar tebemiegi, kad tik tiek beižvelgi. Pritariu Jonui Ramanauskui ir manau, kad pirma reikėtų ištirti visus šiuos įvykius o ne tampyti žmones po teismus nustatinėjant kas kam įkando ar įspyrė

papildymas2013-04-26 15:11

Avinų banda,kuri reikalingi tik per rinkimus. Už ką balsuoti jiems pasako per radiją arba kunigai iš sakyklos. Nemažai vekėju prikišo nagus,kad tokia Lietuva taptu,prasigėrusi,jaunimas išvytas,kiti skurdinami,draskoma mūsų Lietuva Tėvynė stribų palikuoniu,kai kas piktinasi elitu kad tyli niekas nesipriešina,elitas pokario metais buvo sunaikintas ir ištremtas. Šitu dabartiniu veikėju dvasios ubagu elitu nepavadinsi, KGB rezervistai,stribu vaikaičiai tapo elitu ir gyvena mokesčiu mokėtoju pagalba,prasikrapštykit akis gal suvoksit kiokioje padėtyje LIETUVA atsidurė.

Romas2013-04-26 15:10

Kedienė, kaip Marytė Melninkaitė,per karą basa.

tas Vlad Mazelis Sr2013-04-26 15:00

turbūt VSD agentas,ar stribo vaikas tokiu veikėju pilna lietuva ir užsienis dirbantys juodus darbus.Puikiai atlieka JUDO vaidmeni

Patvorio linčas, tai - demokratija?2013-04-26 14:07

Nejuokinkit. Linčiuotojų minią TEISTI. Kvailių grupelė, kuri manė, kad gali sau leisti trukdyti teismo sprendimo vykdymui ir nepaklūsti pareigūnams, bus nubausti. labai laukiam rezultatų ir gana vekšventi, jei pareigūnas pasakė trauktis, TRAUKIS, o jei ne, gausi bananų su elektrošoku, būsi suimtas ir teisiams. Ačiū pareigūnams už sėkmingą vaiko išvadavimo operaciją, ir kvailių iniciatyva, bus įvertinta teisme.

Patvorio linčas, tai - demokratija?2013-04-26 13:56

Nejuokinkit. Linčiuotojų minią TEISTI. Kvailių grupelė, kuri manė, kad gali sau leisti trukdyti teismo sprendimo vykdymui ir nepaklūsti pareigūnams, bus nubausti. labai laukiam rezultatų ir gana vekšventi, jei pareigūnas pasakė trauktis, TRAUKIS, o jei ne, gausi bananų su elektrošoku, būsi suimtas ir teisiams. Ačiū pareigūnams už sėkmingą vaiko išvadavimo operaciją, ir kvailių iniciatyva, bus įvertinta teisme.

matyt2013-04-26 13:31

nenori mitingo geguzes 17 d.vilniuje,nes grybauskaites reitingai nekyla po jos gedingo pabegimo i amerika.

nieko nuostabaus2013-04-26 13:00

patys ir apsileidom,kad laiku neišmetėm KGB rezervistu,stribų isisiautėjo per 23 metus ir issišaknijo ,savi čekistai baisesni už svetimus.Netoli gyvenanti lapė vištas pjauna kada jai užsinori,tokia situacija ir lietuvoje mus pjauna po viena kaip vištas,o mes tik rėkaujam jokiu veiksmu.

vau2013-04-26 12:35

kokie čia nesąmoningi sapaliojimai, ypač J.Ramanausko. Matyt diedas labai nusikaltęs, kaip ir Venckienė,visaip šmeižia Lietuvą, bijodami TIESOS iškraipo faktus.Taigi - violetinių klano atstovas.Jau artėja viso šio farso galas. O kaip pyksta, nes TIESA, tikroji TIESA jau finiše.

norėčiau2013-04-26 11:57

kad gegužės 17d. sukiltų ant kojų visa Lietuva. Citata:" š viso gegužės 17-osios rytą Kedžių kieme buvo sulaikyta apie 50 žmonių, tarp jų ir N. Venckienės mama Laimutė Kedienė." O koks policijos teroristų pasididžiavimas - senyvą moterų išvilkti iš savo namų eštą ryto, kad ši savo akimis nematytų jų vykdomo nusikaltimo. Piliečiai, gerbiamieji, negi nesibaigia Jūsų kantrybė?

Bernadeta2013-04-26 11:10

Lietuva-tai Rusijos filialas.Ten taip pat sodinami ir teisiami niekuo nekalti zmones dalyvave mitinguose.Rusijos tarnybos konsultuoja musu policija ir teisesauga,nes nei vienoje demokratineje salyje tokio susidorojimo su taikiais zmonemis nera.Baisu ir nebesuprantama kas dedasi musu salyje kaip Stalino laikais ,zmones teisiami nei uz ka.Tai lietuviska laisve ir demokratija.

Iš Kanados2013-04-26 08:30

Mergaitė yra dabar labai nelaiminga, nes laikoma priverstiniame kalėjime.

< 244; Karvių apsėklintojai su baltomis guminėmis pirštinėmis iki alkūnių2013-04-26 08:20

pažadėjo, kad baltas autobusiukas ją atveš prie vieno turtingo ūkininko karvių tvarto, apsėklinti jauną telyčaitę, o atvežė į... teisininkų namus. Apmovė grynai. Kas norėtų demonstruotis prieš visą Lietuvą ir visą pasaulį su baltom guminėm pirštinėm iki alkūnių,skirtom karvių apsėklinimui? Reikia būti arba durnam, arba apnarkašintam, arba papirktam,... arba apmulkintam...

jo2013-04-26 07:23

anglija.lt/yra straipsnis Z.Cepaites/

nuomone2013-04-26 07:09

kur jus gyvenate zmones?

skandalas2013-04-26 05:01

Tai, kad emigruotų ES šalies teiseja,parlamento narys,partyjos lydere – tai yra precedentas. Valdžiagyviai to bijo. Išvyko Neringa, kaip ir šimtai tūkstančių kitų lietuvių išvyksta, spjaudydami į Lietuvos pusę. Tiesiog tai neviešinama, dėl kokių priežąsčių bėga iš Lietuvos žmonės. Važiuok kuo toliau Neringa, ir viešink visą medžiagą. Tavo tiesa tikrai laimės.

to 412013-04-26 04:32

ot tu demagogas, brudas, va tokie demagogai ir skandina Lietuvą melo liūne

Pranasas2013-04-26 04:10

Latviai-,,MES NEISARDEME ELITINIU PEDOFILU SISTEMOS,JEI PEDOFILINIAI CIUPTUVAI BUS NENUKIRSTI,TAI PO 2-3 METU JIE TAPS ZYMIAI GALINGESNI''. Ta pati matome ir Lietuvoje,ju ciuptuvai apraizge visas musu valstybes strukturas,teisine sistema,politikus,kai kuriuos psichiatrus,zurnalistus ir vienas Dievas tik zino kur ju nera. Todel valstybe ir jos valdymas yra paralyzuotas,o ka jau kalbeti apie tiesa ir teisinguma,kai teisine sistema sunkiai serga ir pasveiks ne greitai. Anot Edmundo Burke's :,,tam,kad isiviespatautu blogis,uztenka to,kad geri zmones nedarytu nieko''. Susimastykime,ar tai ne pranasystes ?

Žmogėdrų Klano Pirmininkas2013-04-26 03:35

Rukeliai, nusiraminkit. Vis tiek nieko nelaimėsit, mes jus visus suėsim kartu su jūsų vaikais.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-04-26 03:32

"39. Silpnai girdintiems (2013-04-25 22:54:36) (78.61.105.66) Parašė: Pati girdėjau advokato nufilmuotą įrašą(pirminį)tą dieną ir girdėjau, kaip mergaitė kalbėjo apie valandas, o ne apie rankas................" ----------------- Klausykite atidziai, yra mano pateikta NUORODA, galima ta irasa ir 10 kartu klausyti. Tai kokios ten 8 valandos, kai tai vyko gerokai anksciau! Bluda nesate i viesuma. Kiek kartu si irasa klausiausi, tiek kartu ta pati girdejau. Tagi tamsta atstovaji MELAGINGA PROPAGANDA! O dabar kvieciu tamsta pasitikrinti savo loginius sugebejimus is viso ka nors SUVOKTI. Darykime prielaida, kad tamsta sakai, kad mergaite kalba apie valandas, tarkim kodel 8 valandos,nors taip nera. O Stankunaite atsako: Todel kad lauke apsiniauke ir lyja! Tai jeigu klausia kiek valandu, tai ar toks turetu buti biologines moters atsakymas? Tai kvieciu tamsta pasitikrinti savo protinius sugebejimus. O tie kurie nori mane patikrinti ar as nemeluoju, tai kvieciu patiems pasiziureti ta nufilmuota medziaga, nuoroda yra mano komentare. Ir tada pamatysime, kokios BRUDNOS sielos yra 39 komentatorius! Kvieciu kiekviena ta padaryti, ir jei pajegiate, sudirbkite mane i sipulius, jei NETIESA kalbu. Vilku staugsiu, taciau TIESA priimsiu. Ta ir padariau analizuodamas ta Cerniausko irasa. FAKTAS turi buti ne siaip sau fiksuojamas, o su paciu didziausiu PEDANTISKUMU, o jokio pasigailejimo. Ne vienas zodelis negali buti iskreiptas.

Mes beteisiai runkeliai jiems2013-04-26 03:13

Mus laiko vergais,o vergą galimą ir sudoroti...Taip tai brutalus tautos išprievartavimas.

Ir dar2013-04-26 03:01

Ar turite vaikų? Mergaitė klykė bijodama minios, o aprimo pas savo mamą. Vaikas buvo iš miego pakeltas labai anksti ryte ir atrodė apsnūdusi. Nenormalu? Kodėl taip mulkinate žmones visais tais marazmais? Ar tik nenorite kenkti Lietuvai?

Suduvis2013-04-26 02:59

"Demokratiskas" teisesaugos susidorojimas teisiskais metodais su kitaminciais. Ar ne tokiais zodziais prasideda reportazai is Rusijos ir Baltarusijos po opozicijos mitingu isvaikymo tose salyse. Musu prokurorai perspjove lukasenkinius, cia keliamos bylos zmonems susirinkusiems privacioje valdoje kur policija net neturetu teises atlikti kokius tai veiksmus nukreiptus pries taikius savo salies piliecius, nepazeidziancius jokiu istatymu savo buvimu tam tikroje vietoje. Tas buvimas privacioje valdoje buvo leistas seimininku, o policija veike kaip isibrovele.

Silpnai girdintiems2013-04-26 02:54

Pati girdėjau advokato nufilmuotą įrašą(pirminį)tą dieną ir girdėjau, kaip mergaitė kalbėjo apie valandas, o ne apie rankas. Kodėl taip viską iškraipote? Kodėl kaltinate moterį mūvinčią riešines, kuri visiškai ne prie ko? Apie kaldrytę, juk tai buvo violetinių sugalvota provokacija. Kaip ir seneliams ir tetai Audronei gultis ant vaiko, kai pirmą kartą atvyko paimti mergaitę. Buvo taip sugalvota ir sukurtas toks planas pačių violetinių. Kokie jūs akli ir kurti. Ką norite, tą ir tauškiate. Begėdžiai!

birute2013-04-26 02:24

as apimta siaubo,kas pas mus darosi,protu nesuvokiu.

nuomone2013-04-26 02:12

atsiverskite Drasiaus kelias/simasiu galesite pamatyti tokioje kompanijoje/

teisybė2013-04-26 02:07

atleista iš darbo kaip negeneruojanti pinigų. Milijardinės bylos numuilintos (dėl atominės uždarymo, Leo afera, Stadiono statybos, Valdovų rūmų,valymo įrengimų, Alytos , kontrabandų ir t.t.)Užtat Venckienė gaus už viską : ilgą žiemą, pernykštį sniegą, nepateisintus komercinius lūkesčius ir t.t.

nuomone2013-04-26 02:07

dar pasedekite visi po medziais,tai dar ne to bus/

Senjora2013-04-26 02:03

Vakarykštėje Tapinienės laidoje buvo akcentuojama, kad visa Lietuva nuo Prezidentės, prokurorų visos teisėsaugos iki runkelių bijo violetinių keršto. Jie baisūs, kad net su stribais lyginami. Sadūnaitei ir tai ant senatvės stribo etiketę prikabino! Ūsas po išteisinimo jau nužudytu patapo. Kedžiai iš karto netikėjo ekspertais, prašė leisti skrodime dalyvauti nepriklausomam ekspertams. Išvada tikrino užsienyje. Iki šiol Ūso tėvus ir artimuosius tenkino ekspertų išvados. Dabar išeina, kad ir jie pareikš kaltinimus ekspertams dėl dokumentų klastojimo? Tiek baltų siūlų lenda šitoje byloje, kad Lietuvai ją ištirti nėra jokių galimybių. Už pavojingos, pasipriešinusios, violetinės, Kedienės nuvežimą išnešus iš namų basomis kojomis į priekį 4 metams pasodins į kalėjimą?! Mergaitė už tai niekada neatleis, jei tik dar jinai sulauks... Dori lietuviai nepamirš mergaitės klyksmo! Patarimas psichologams - parodykit mergaitei šį įrašą ir galėsit padaryti išvadą skriaudė ją Kedžiai ar ne? Tapinienė pilnai galėtų persikvalifikuoti į prokurorus. Labai tiktų. Ar ne ant teisėsaugos sąžinės, kad iki šiol neturi ramaus atilsio a. a. Mikutavičius ,Posiūnas, o kiek dar mįslingų mirčių nurašyta?

Vidmantas2013-04-26 02:00

Pritariu Dovanos ir esu tikras, kad tas filmas apie ,,demokratine Lietuva" bus parodytas su prierasu, kad ramiai stovejusius ir giedojusius pareigunus puole Kediene, Venskiene ir kiti 34 protestuotojai,draske veliava, neleido Deimantei paciai iseiti, o uzkele ant Cerniausko ir Stankunaites ranku, priverzdami juos nesti tokia pana. Uz tokius veiksmus iki gyvos galvos, kad kiti atsimintu ir nenaudotu prievartos pries taikos gynejus ir suprastu, kokie mes esame mazi ir bejegiai

kupris2013-04-26 01:55

kupreviciui kaip ir zalimui niekas negresia ,savu klanas neskriaudzia

to 272013-04-26 01:48

uzuojauta..

Jules2013-04-26 01:44

Kubiliaus vyriausybė pati humaniškiausia ir demokrati6kiausia iš visų buvusių vyriausybių per 20 - metį. Bet gal jis čia niekuo dėtas, gal tas jo amžinas draugelis J. Marazmas iš Seimo su savo kuosų kariauna Seime taip patarė pasielgti - humaniškai ir labai, labai demokratiškai pagal LR Konstituciją? Kalta aplinka, o ne draugai mokytojai, tokie kaip buvę Tiesos ministeriai drg. Ščerbakovas ar Ilja Ehrenburg'as su savo Sovietinių papročių įstatymu - The Fundamentals of soviet Law. Konservatoriai nekalti - kalta aplinka! Kubilius su Marazmu tikrai nekalti.

klausimux2013-04-26 01:34

O Kaip su Kupreviciumi , o tas tai tikrai soko i atlapus antstoliui.

O ko neparašei,2013-04-26 01:33

kaip buvo internacių nugalabyta virš 150 milijonų aukų pasaulyje XX amžiuje? Aprašei kažkodėl tik nacių nusikaltimus, kodėl toks šališkas ir neobjektyvus - vienpusiškas? Kartuvės kabėjo dieną naktį abiejose kariaujančiose pusėse, negi mokytoja ar tėvai šito pačiam nesakė?

Jis buvo ten2013-04-26 00:58

,,naktyje''memuaruose apie naciu koncentracijos stovykla antro pasaulinio karo metu Elie Wieselis pasakoja apie 3 kalinius,pasmerktus i kartuves. du vyrai del ginklu laikymo ir berniukas,kuris kankinamas atsisake atskleisti informacija. visi trys buvo pastatyti ant kedziu,ant kaklu buvo uznertos kilpos. viduryje stovejo jaunas berniukas,jo kunelis buvo lengvas. kedes buvo patrauktos is po auku koju,du suauge mire greit,bet ne berniukas. jis raitesi is skausmo letai dusdamas. kazkas susnibzdejo:,,kur yra Dievas?' 'niekas neatsake. veliau,kai kaliniai buvo vedami is bausmes vietos,tas pats klausimas buvo uzduotas vel:,,kur dabar yra Dievas?' 'Wieselis isgirdo atsakyma savyje:,,jis cia-jis kabo cia,kartuvese,,. (Dievo rustybe)

Darijus2013-04-26 00:52

Ale kokie humaniški - teis. Pažanga. Anksčiau tai prie sienos ir ugnis.

Česlovas2013-04-26 00:51

Ginkluoti pareigunai jokio smurto nevygde tiesiog jie ten "svente" su vaicekausku sonata, tik kad zmones kazkaip ju nesuprato.Kokia tamsi pasirodo liaudis ko nepasakysi apie prezidente,prokurorus,vsd, teisejus,policija, partines gaujas.

Dovanos.2013-04-26 00:46

"Filmą" apie visą įvykdytą smurtą būtina parodyti Europos Tarybos nariams, kai Lietuva pirmininkaus ir posėdžiai vyks Vilniuje.Būtinai!!!Ir dar kiekvienam padovanoti atminčiai po vardinį diską su filmo įrašais. Tegul Europa pasimoko "demokratijos" iš Lietuvos represinių struktūrų.

to manau2013-04-26 00:36

bet prezidente liepe be smurto,o ten buvo toooks ,,nesmurtas'',kad mergaite net nesapnavo ..

pensininkas2013-04-26 00:27

Balandzio 28 sekmadieni 14 val mitingas prie Seimo. Jeigu musu ten neateis bent keli t8kstanciai, galima bus sakyti "vamzdiec" Lietuvai.

manau2013-04-26 00:17

matyt bijo,kad vykstant pirmininkavimui visa ES SUSIPAZINS SU MUSU UOLIAISIAIS teisetvarkos sergetojais.Geda bus ne tik seimunams,bet ir prezidentei pasirasiusei isakyma,vykdyti nusikaltima pries taikius zmones,o baisausia pries maza mergyte,kuri visiems pasakojo,ka su ja isdarinejo dedes,kur ja pardavinejo ta,kuriai musu temides tarnai,atidave ir toliau su ja elgtis,kaip elgesi.Geda,geda geda

o2013-04-26 00:12

tai jeigu policininkai ir anstole pasipriesino humanizmo principams,o vaiku teisiu atstove blogai gyne mergaite ,tai ka juos visus sukis i kaliuze???kur jie ten visi tilps???o dar plius dirigentai visi,oho:/

Kazkas baisaus2013-04-26 00:04

Basa Kediene isvede is savo namu i policija ,uz ka ir kodel,ji gi sedejo ant sofos savo namuose ir niekam netrukde ,tai visi mateme filmuota medziaga,tai susidorojimas su Kedziais,kaip negeda,kodel taip daroma.

siaip2013-04-25 23:59

vinokuras dar slykstesniais zodziais izeide Lietuvos prezidente,bet man atrodo,kad jam byla dar neiskelta... Taip,vaicekauskienes garbe ir orumas auksciau prezidentes:(((

Senas zmogus ta kediene, serga diabetu ir pan ir tt2013-04-25 23:54

Isnesta buvo matant visam pasauliui gyva tik kojomis i prieki.... nese ne kas kitas, ne okupantai, ne ateiviai kokie, ne, nese ja tos pacios salies pilieciai! O tiksliau, pareigunai, kareiviai ar siaip statutiniai valstybes tarnautojai:) Tokiam isakymui paklusti buvo ju pasirinkimas. Is pasirinkimu susideda zmogaus gyvenimas. Po tokios darbo dienos sie zmones grio i namus, sveikinosi su artimaisiais ir ... kazkaip gyveno? Valge. Prausesi. Zinias ziurejo. Vaikus augino, kazkas gal net juos pradejo.... Gal net geru darbu pasidziauge? ... o juk Isnese sena ligota moteri kojom i prieki tik gyva..... ir basa... kas jums nutiko???!!!!!! "Kas neuzmus, padarys stipresniais? " ... Sekmes ir kantrybes!

joana2013-04-25 23:52

Jezau, Jezau atsitokek - ar tu matai kas darosi Lietuvoje, kas cia ? As netikiu savo sena galva, kad sitie teisejai ramia sazine, sviesiu protu, savo noru sitai daro - jiems yra spaudimas matomai, na negali buti kad jie tai darytu

Jie jau virpa iš nemalonumo,kad Venckienė paviešins.ir ,aišku2013-04-25 23:51

bandys ją sučiupti ar likviduoti.Geri Putino mokiniai.Kubilius ir Putinas ne tik išoriškai panašūs,bet jau ir vidumi?

Reikia įbauginti.2013-04-25 23:48

Kaip Afrikoje.Nieko,mes nepasiduodime.Juk ir Venckienei reikės bendrauti konspiruotai,kaip mano teta vienuolė kažkada iš Amerikos emigracijoje.Kaip kita teta platino "Bažnyčios kroniką",o aš buvau Garliavoje.Didžiuojuosi.

Adele2013-04-25 23:41

Kiek dar zmones kentes tokias patycias?! Kas toliau...?

Sakykit prasau, ar sulaikytoji Kediene buvo sulaikyta ant savo sofos lovos,2013-04-25 23:32

Kai kazkoks diedas purvinais batais uzsilipo ir sulauze kamera, cia tas pats sulaikymas? Siaip normalus zmones pasitikrintu savo sveikata...po tokiu pareiskimu. Ir negasdinkt zmoniu, gorbaciovas jau ta padare su visais burokeviciais....nei pikta, nei juokas, susiruoinimas sveikata

UK2013-04-25 23:31

O gal reikia TEISTI uz nusikaltimus Lietuviu tautai prezidentura, prokuratura, seima, vyriausybe, policija, vsd...su visais tu instituciju viduje tunanciais puliniais???

Baikit juokus, nusiimkit kaukes, kars prasitis ir gana tu nesamoniu!2013-04-25 23:30

Ir i kampa! Uzteks shuda malt, garbes zodis. Jei mamos neismoke padorumo...nieks nebepades...

Tauta2013-04-25 23:25

Mes stebim

Patariu2013-04-25 23:24

'Paleist nekaltus žmones, o tai pirmininkavimas es baigsis neprasidėjęs'

Baisu2013-04-25 23:22

Žmonės teisiami dėl tiesioginio Konstitucijos 3 straipsnio taikymo: '... Tauta ir KIEKVIENAS PILIETIS TURI TEISĘ PRIEŠINTIS BET KAM (ir gyviams su policijos uniforma), kas prievarta kėsinas į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, KONSTITUCINĘ SANTVARKĄ.' nu manau tie 'išsigimėliai' prieis liepto galą. Net negalvokit, kad šitos parodomosios bylos mus įbaugins. PRIEŠINGAI, baigiat įsiutint VISĄ TAUTĄ

Ona2013-04-25 23:13

cia Grybauskaites teisingumo statytiniai tyciojasi is Lietuvos piulieciu, nes esame iki zemes nusizemine.

och2013-04-25 22:46

Cia kaip Putino Rusijoj "bolotnoje delo" mitinguotojams gresia kalejimas.Absurdas.Kaip buvom TSSR ,taip ir likom...Kaip baisu....

jo2013-04-25 22:46

kaip vadinasi dabartine santvarka lietuvoje...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi