ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Ukrainos gynėjas kviečia kuo skubiau pakeisti Salomėjos Nėries mokyklos pavadinimą(180)

Jei duodama suprasti, kad kolaboravimas „nieko tokio“, tuo labiau jei esi talentingas, tai einama labai pavojingu keliu ir šiandien, kaip ir kadaise, stovime prieš itin sudėtingus, gal ir brutalius, iššūkius.

Švedijos pilietis J. Ohmanas (stovi pirmoje eilėje antras iš dešinės). Nuotr. facebook
Švedijos pilietis J. Ohmanas (stovi pirmoje eilėje antras iš dešinės). Nuotr. facebook

Dera žinoti, kad 2023 m. gegužės 1 d. įsigaliojo LR Draudimo propaguoti totalitarinius, autoritarinius režimus ir jų ideologijas įstatymas, priimtas per 2 minutes. 2022 m. gruodžio 13 d. už kurį balsavo 103 Seimo nariai iš 109 dalyvavusių, 6 susilaikė.

Naujai įsisiūbuojant kalboms, kad reikia kuo skubiau vykdyti desovietizacijos įstatymą, atgijo kalbos dėl Salomėjos Nėries mokyklos Vilniuje pavadinimo keitimo.

Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės vadovaujamas valstybinis transliuotojas 2023 m. rugpjūčio 29 d. šia tema paskelbė analitinę analizę „Šnipštas įvyks, ir viskas“: desovietizacijos įstatymui – istoriko kritika, spėjama, kad aštriausios ietys lūš dėl Nėries“.

Šia proga ekspertai.eu primena archyvinę 2016 m. publikaciją „Ukrainos gynėjas kviečia kuo skubiau pakeisti Salomėjos Nėries mokyklos pavadinimą“.

ekspertai.eu 2023 08 29

Susiję: „Desovietizacija“ – Lietuvos naikinimo priedanga

Ukrainos gynėjas kviečia kuo skubiau pakeisti Salomėjos Nėries mokyklos pavadinimą ( 2016-12-13 )

Tik kokybiškos informacijos portalas 15min.lt , dar kartą kviečia Lietuvos visuomenę susimąstyti ir pakeisti Salomėjos Nėries mokyklos pavadinimą.

Viršesnis nei Lietuvos įstatymai ne vienerius metus mūsų šalyje laisvai veikiantis Švedijos pilietis Jonas Ohmanas primena, kad jau yra „ne kartą viešai pasakęs, kad reikia keisti Salomėjos Nėries mokyklos pavadinimą“, nes kad ir „kokia bebūtų nuostabi poetė ir kokie bebūtų sunkūs jos pasirinkimai, ji įdavė Stalinui Lietuvos išdavystei reikalingą „meninį prieskonį“.

„Tiesiai šviesiai, nesuprantu, kodėl valstybingumo išdavikės vardą turi puoselėti viena sostinės mokyklų“, – lietuvius gėdina švedas, kurio organizacija „Blue/Yellow”, kaip kad jis pats teigia, faktiškai tiesiogiai dalyvauja kare Ukrainoje.

Salomėjos Nėries mokykla Vilniuje.

Pasak J. Ohmano, „jei duodama suprasti, kad kolaboravimas „nieko tokio“, tuo labiau jei esi talentingas, tai einama labai pavojingu keliu“ ir „šiandien, kaip ir kadaise, stovime prieš itin sudėtingus, gal ir brutalius, iššūkius“.

„Istorija į mus nuolat žiūri, mes – į ją“, – atkreipia dėmesį specialistas siekdamas, kad lietuviai pagaliau pradėtų galvoti.

ekspertai.eu primena, kad karo draskomoje Ukrainoje desantininkas, specialiuose daliniuose Švedijoje tarnavęs J. Ohmanas užsiima karo logistika, turi kontaktų su įvairiais Ukrainos kariuomenės daliniais, brigadomis, batalionais ir teikia jiems humanitarinę pagalbą, dalina šalmus, neperšaunamas liemenes, drabužius, medicinos priemones, maistą, organizuoja jų pristatymą iš Lietuvos ir kitų ES valstybių.

Švedijos pilietis J. Ohmanas save vadina hibridu. Nuotr. facebook.com
Švedijos pilietis J. Ohmanas save vadina hibridu. Nuotr. facebook.com

„Mes siunčiame optiką, kitus prietaisus, kurie naudojami gerinti ginklų efektyvumą<...> Turime ir kitų projektų. Pavyzdžiui, slaptą projektą „333“ – negaliu pasakyti, kas tai yra“, – yra atviravęs Švedijos pilietis.

J. Ohmano teigimu jis daro tai, ką turėtų daryti įvairios ES ar NATO struktūros, tačiau nedaro. Paramą į karo zoną Ukrainoje J. Ohmanas gabena visaip – lėktuvais, mikroautobusais, kitais būdais.

„Būna ir komercinių, būna ir karinių“, – neslepia švedas.

Pasak J. Ohmano, už jo veiklą „Lietuvos saugumas didelių priekaištų neturi“.

„Mes ant kariavimo ribos ta prasme, kad patys nekariaujame, bet jau pakankamai prisidedame prie karybos“, – teigia J. Ohmanas informuodamas, kad Lietuvoje rengia instruktorius kariaujančiai Ukrainai.

Desantininkas negali kritikos žodžių karo skeptikams.

„Kai visokiausi skeptikai manęs klausia, kodėl mes tai darome, nes daugelis, ypač Vakaruose, ką nors daryti bijo, aš jų noriu paklausti – ko jie bijo? Ar jie nemato, kad Putinas neadekvatus? Ar jie nemato, kad „separus“ reikia „dusinti“? Kas jiems neaišku?“, – yra viešai piktinęsis pilietiškumo pamokas Švedijoje išėjęs Jonas.

Švedas tvirtina turintis dvigubą tapatypę.

„Turiu dvigubą tapatybę. Supraskime – tokiame kare, kaip šis (Ukrainos – Rusijos, red. pastaba), labai daug gali padaryti žmonės, panašūs į mane – turintys dvigubą tapatybę: Lietuvos – Švedijos, Ukrainos – Kanados, Vokietijos – Ukrainos. Mums konflikto sąlygomis veikti kažkaip lengviau, paprasčiau.

Putinas pradėjo hibridinį karą, jam ir priešinasi hibridai. Aš irgi esu hibridas.

Mes irgi kažką mokam “, – neleidžia abejoti savo sugebėjimais jaunystėje karo mokslų ragavęs J. Ohmanas.

ekspertai.eu kreipiasi į Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininką Eugenijų Jovaišą, prašydami pakomentuoti, kaip greitai būtų įmanoma įgyvendinti švedų desantininko siūlymą ir pakeisti aukščiau minimos mokyklos pavadinimą į tokį, kuris nesisietų su tautos išdavikais.

Taip pat ekspertai.eu kreipiasi į Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto (NSGK) pirmininką Vytautą Baką, prašydami plačiau pakomentuoti, kokius kriterijus turi atitikti svetimos valstybės pilietis, kaip pavyzdžiui šiuo atveju švedas J. Ohmanas, kuris turėtų galimybę nekliudomai veikti perkopdamas galiojančius Lietuvos įstatymus.

NSGK pirmininko taip pat klausiama, ar lietuviai, norintys užsiimti panašia veikla kaip J. Ohmanas, rinkti ir siųsti ginkluotę į trečiąsias ne NATO ir ne ES šalis, tai galėtų daryti bet kurioje ES valstybėje be problemų?

Naujausi

Komentarai (180)

Rikiuoti
Lietuvis2023-11-21 23:33

reikia gerai atvanot tą trolį iš skandinavijos.

Ania2023-11-21 20:29

Tegul tas asilas vaziuoja pas xaxolus kariauti, o tai jiems nelabai sekasi.

pensininkė2023-11-21 18:51

varykit tą ochh....iš Lietuvos, nes nuo jo jau verčia vem..... MUMS REIKIA RAMYBĖS, o tas ko čia trinasi.

Gal nebegaišuokim2023-11-21 17:52

Su tais persivadinimais. Tiesiog uždarykim mokyklas, nes būsimai patrankų mėsai mokslas nereikalingas jug. O patalpas tegu užims visokios ten brigados; pasipraktikuos laisvu laiku kokiose pabradėse; paskum pabendraus su banderovcom, masiškai atvykusiom į LT ; ant palangių kanaplios derlių viena kitą užaugins, - su laisvės parcijos " progresyviuoju" jaunimėliu kai eis susitikti, gastinčiaus bus ką nusinešti.

Skaitytojas2023-11-21 11:27

Liaudies rauda2023-11-21 11:25

Goodbye Blue Sky - Pink Floyd ... https://www.youtube.com/watch?v=rKBz5_pbdzM&ab_channel=PinkFloyd4K ... Viso, mėlynasis dangau! Mamyte, žiūrėk, ten, danguje aeroplanas! O-o-o-o-o-o-o-o-o-o-O-O-O-O-O-o [3 kartus] Tu-Tu-Tu matei išsigandusius žmones? Ar girdėjai, kaip krenta bombos? Ar kada nors susimąstėte, kodėl mums reikia bėgti į bunkerį? Kai po giedru mėlynu dangumi Atsivėrė naujas nuostabus pasaulis? ...

Skaitytojas2023-11-21 11:23

vladas lukosevicius2023-08-30 15:38

Vaikapisio Žyderos Bartosevičiaus vardu pavadins .

zuzis2023-08-30 15:15

Reikia ir Selmą Lagerlef nustoti garbinti, nes ji buvo lesbietė ir propagavo valkatavimą.

na2023-08-30 03:14

Ir ko čia tas Ohmanas blaškosi po Lietuvą? Nori padėti Ukrainai- tai automatą į rankas ir į frontą. Va, gerbti ar negerbtdaryti, tą panaikinti, tą atimtii poetę S. Nėrį gali nuspręsti tik Lietuvos žmonės, o ne kažkokie bastūnai. Už ką jam buvo suteikta Lietuvos pilietybė? Atsibeldžia patys ar kažkas juos tokius atsiunčia, ir tada prasideda nurodymai, kad tą uždaryti, tą panaikinti, tą nukabinti, tą uždrausti.... Tegu važiuoja į savo gimtąją Švediją ir ten nurodinėja. Mes gimę, augę Lietuvoje ir Lietuva yra mūsų vienintelė Tėvynė. Tai gal galim mes patys nuspręsti be tokių "patarėjų", ką kaip vadinti?

PAGARBA PUTINUI2023-08-30 02:56

Pagarba Putinui. Vienas stipriausių pasaulio lyderių. Tik pagalvokit, Putinas prijungė prie Rusijos Krymą ir Rusijos teritorija padidėjo 27 tūkst. kv. km, po to prijungė Donecko ir Lugansko liaudies respublikas, prijungė Zaporožės ir Chersono sritis, ko pasiėkoje šalies teritorija padidėjo dar 108 tūkst. kv. km, o visai neseniai į Rusijos teritoriją prijungta Azovo jūra su visa ekvatorija, – tai papildomai dar 39 tūkst. kv. km. Tik Putinas gali pasigirti tokiais laimėjimais!!!

arthur2023-08-29 23:15

Taip, nedelsiant mokyklą pervardinti į zelenskio vardo mokyklą ir leisti joje laisvai uostyti kokainą.....

PAGARBA PUTINUI2023-08-29 22:55

Pagarba Putinui. Vienas stipriausių pasaulio lyderių. Tik pagalvokit, Putinas prijungė prie Rusijos Krymą ir Rusijos teritorija padidėjo 27 tūkst. kv. km, po to prijungė Donecko ir Lugansko liaudies respublikas, prijungė Zaporožės ir Chersono sritis, ko pasiėkoje šalies teritorija padidėjo dar 108 tūkst. kv. km, o visai neseniai į Rusijos teritoriją prijungta Azovo jūra su visa ekvatorija, – tai papildomai dar 39 tūkst. kv. km. Tik Putinas gali pasigirti tokiais laimėjimais!!!

Tarybinės dainos Suomijoj2023-08-29 18:34

Osoitteeni on Neuvostomaa / Мой Адрес - Советский Союз .... https://www.youtube.com/watch?v=6dTMrCpETiU&ab_channel=Ninya%2FNinjaBrifsanovichtheSaiyan

Tarybinės dainos Suomijoj2023-08-29 17:42

YKSINÄINEN HARMONIKKA / Одинокая гармонь (Б.Мокроусов) ... https://www.youtube.com/watch?v=qxHu-KNtHL8&ab_channel=Dallape30

nieko gero2023-08-29 17:15

Neris,Gira, Korsakas, Venclova ir kt. buvo kalaborantai.

Lora2023-08-29 16:13

"ekspertai.eu kreipiasi į Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininką..." ir kitus veikėjus. Koks yra atsakymas?

Suomijos policija2023-08-29 16:04

Rakastan sinua, elämä ..... https://www.youtube.com/watch?v=zxLRpw0_xcA&ab_channel=%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%A2%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2

lithuanija2023-08-29 15:54

tai vaisokio meslo surinkeja,kotlietcica islaiko,sitas urodas laksto naip suva nutrukes nuo lenciugo,kada klumpiai pakels galas ir pasakis:gana

to socialistas2023-08-29 14:23

tautu tėvas padovanojo Klaipėdą ir Vilniu ne tam,kad mes butume jam amzinai dėkingi,o tam,kad tikėjosi,jog iš musu dar gali išaugti zmonės ir kad mes dar galime sugebėti buti šalis,o ne palaida bala.Deja,deja.Reikia dar suprasti,kad Stalinas buvo ne tik ziaurus diktatorius,bet ir toli matantis politikas

To socialistas2023-07-23 23:32

Memelį pamiršai, kitaip, Klaipėdą ir visą Klaipėdos kraštą...

Nesavas2023-07-23 23:25

Tas numanomai Švedijos žydelis, kažkodėl toje šalyje netelpantis, dėl vieno teisus; Salomėja - didi Lietuvos poetė. Lietuvai to užtenka. Ne Jos didžiausia kaltė, kad ją pasiuntė 'saulės parvežti'. Tais laikais ji neturėjo pasirinkimo.

Akyla2023-07-22 22:28

Matyt,Švedijoje dėmesio negavęs ohmanas atsibastė Lietuvon ir čia kišasi ne į savo reikalus. Ateis laikas,kai jam bus parodytas kelias NAMOLIO. Deja,jis išvyks galimai turtingas. Bet su abejotina reputacija.

Taigi, taigi2019-10-30 16:46

Kad ne Salomėja, sovietų valdžia į Lietuvą nebūtų atėjus. Siknon ta visa parsidavus smetonlaižių vyriausybė, Salomėja pasakė - ir baigta.

Socialistas2019-08-22 16:15

Tautu tėvas J.V. Stalinas grąžino Lietuvai Vilniu. Už tai visos kartos privalo rodyti dėkingumą ir pagarbą šiam žmogui.

Tegul nenurodinėja2019-08-22 13:49

Karinis intrigantas. Tegu rūpinasi savo šalies reikalais.

vladas lukosevicius2019-08-19 18:22

KODĖL mūsų spauda nutyli , kad LT draugui Porošenkai iškelta net 11 baudžiamųjų bylų , dėl pinigų plovimo ir finansinių aferų . Ko tyli Lansberginiai ir KGB prostitutė Grybauskaitė užsidariusi savo bunkeryje be langų . O Porošenko pabėgo , atsisakė apsaugos ir dingo su šeima …... Nejaugi ir mes leisime pabėgti KGB prostitutei Grybauskaitei ir išvengti atsakomybės už finansinius ir kriminalinius nusikaltimus ? Куда уехал Порошенко. Время покажет. Выпуск от 30. 07. 2019.............. youtube.com/watch?v=NUxUx1xoG08

Proletaras2019-08-19 17:12

O kas jie tokie, kad kišasi į Lietuvos vidaus reikalus.

Socialistas2019-08-19 17:06

Man gėda, kad mes toleruojame tokį švedo įžūlumą. Būtu mano valia tas švedas savo gavnostupais nevaikščiotu Lietuvoje ir nedrįstu įžeidinėti lietuviu tautos.

V. Ladas-145 Antanas2019-08-19 15:04

Šie Poezijos milžinai žinoma, kad sugretinami. Tik gal Salomėja ne prastesnė, bet paprastesnė, tai daugiau jos eilių buvo tautoje dainuojama. Neturiu galimybės svečiuotis Kaune, tai nežinau, ar dabar kas bedrįsta Jos eiles dainuoti, bet tarybiniais laikais mano kartoje taip buvo. Gal todėl Ją ir puola dabar atitinkamos jėgos...

ohmanas2019-08-19 13:16

yra zmogus-kuriam vaikysteje arklys ispyre i galva.....tegul varo i savo svedija braskiu skint-gynejas mat atsirado....tokiu suskiu Lietuvoje -o juo labiau Ukrainoje neturi būti.jo vieta -prisijungti prie zydu genocido Palestinai.....tai jo ir tu isrinktu/tik neaisku kas rinko/Veidas....

yep2019-08-19 10:02

tai dar sito "gynejo" nepadejo y vieta...labai gaila....

francuz2019-08-19 06:41

Būkim biedni, bet teisingi... Ohmanas joks Ukrainos gynėjas. Jis etatinis ukrainiečių su rusais kiršintojas. Bjauru žiūrėt, kaip jis džiūgauja sakydamas, kad ukrainiečiai eina žudyt rusų...

dabar paviesino dokumentus2019-08-19 05:37

Donbase ukrajinos kareiviai prievartavo, grobe,zude! O ohmanas turi Lietuvos pilietybe!

francuz2019-08-19 04:48

Jau ir Švedijos žydai pradėjo nurodinėt ką mes privalom gerbt, o ką smerkt... Įsileisk kiaulę į daržą...

Antanas2019-08-19 02:28

Vakar koncerto metu per televiziją, Maironio muziejaus direktorė, S.Neries poeziją netgi prilygino Maironiui. Taip kaip čia taip vis svetimtaučiams užkliūva Lietuvos piliečiai? Petras Kristaus išsižadėjo ir jį per atgailą padarė Kristus bažnyčios vadovu, o S. Neries atgaila prieš mirtį netinka? Kas be nuodėmės meskite į nusidėjėlę akmenį.Ir visi fariziejai pasitraukė su savo akmenimis nuo svetimoterės išgirdę tokius Jėzaus žodžius.

to 352019-08-18 23:14

ką čia meluoji. Gal ir nesimokė kas norėjo užsienyje, bet gavo puikus mokslus čia Lietuvoje. O ir užsienyje studijavo - pažįstu bent du studijavusius nuo 1972m. Ir pavardės mano bei visų giminių, draugų, bendramokslių pasuose buvo lietuviškai rašomos...

To 141 Vytas2019-08-18 23:04

Tas nekrikščionis jau taip suįžulėjo, kad net sprendžia kokiu vardu mums savo mokyklas vadinti, o kokiu ne. Čia reiktų demonstruoti, manifestuoti, ar kaip kitaip krapštyti jį iš Lietuvos. Karo veiksmai, pilietinis karas Ukrainoje vistiek baigsis taika, žibalo pylėjai nereikalingi...

V. Ladas- 139 a Algirdas2019-08-18 22:53

Pasaulis, jei senais terminais kalbėti, reakcingėja, o gal ir, tiesiai šviesiai, fašistėja. Jau kad tai parašyti, reikia gudrauti, kerta per prisijungimą...

Vytas2019-08-18 22:14

Dėl adekvatumo dar reikia gerai pažiūrėti, kas gi tokia nelabai gera liga, kaip noras žudyti tam tikros tautos žmones, serga. Manau, kad tokių "adekvačių" asmenybių, kaip J.Ohmanas, Lietuvai visai nereikia. Tegu švedas mokyti žudyti rusus važiuoja į Švedija, nėra čia ko apsimetinėti lietuviu.

Bus dalios grybauskaites mokykla2019-08-18 19:03

Yra brazausko, adamkaus gimnazijos .reikia pagerbt

aAlgirdas2019-08-18 14:41

kazkokia keista salami tapo Lietuva --- svetimsalis karo kurstytojas tampa Lietuvos pilieciu ir nera sodinamas uz grotu kovotojas uz socialini teisinguma A.PaLECKIS jau beveik metus be teismo, bylos isnagrinejusio teismo sprendimo uz grotu

111-tam2019-08-18 14:31

Taip.Juozas Lukša Daumantas buvo paruoštas anglų žvalgybos MI-6 ir pasiųstas į Lietuvą kaip diversantas, kovai prieš rusus, o ne Lietuvos išvadavimui. Anglijai buvo nnusispjauti į Lietuvos nepriklausomybę. Nelygink koloboranto su tėvynės išdaviku.

Įdomu2019-08-18 14:23

ar Ohmanas dar nepasodintas už prekybą ginklais ir tarptautinių konfliktų provokacijas?

ceslovas2019-08-18 13:59

Kodel nepavadinti DUROHMANIO vardu? Tai butu dovana svedisku bankiniu plesiku garbei.

pas Ochmana ideja2019-08-18 13:52

pavadinti mokykla Stepano Banderos vardu?! Kodel tas nacistas dar ne deportuotas swedmagriba?

FAKTAS, KAD SALOMĖJOS NĖRIES MOKYKLA2019-05-07 18:38

BUS PERVADINTA ŽYDELKOS KOJINIŲ PARDAVĖJOS IR PUSLENKIO BEI PUSKELNIO GRYBELIO BENDRO KŪRINIO VARDU - DALYNA GRYBOWSKA - KORSAK, JUODOJO DIRŽO TURĖTOJA :)

ŠITĄ PONĄ PIRMOJI IŠREKLAMAVO2019-05-07 18:35

DIDŽIO TEKSTŲ PERKŪRĖJO JUOZO ŠORIO PIRMOJI ŽMONA MUNĖ ŠORIENĖ, UŽ KĄ NUSIPELNĖ BŪTI DABAR KUNIGO MYKOLAIČIO PUTINO FONDO DIREKTORE :) AR GAILA GERIEMS ŽMONĖMS PINIGŲ :)

supratau2017-04-23 12:34

Prasidėjo hibridinis karas Lietuvoje, rusai infiltravo Lietuvoje dar vieną karo kurstytoją iš Švedijos.Prieš tai buvo Švedijos, Izraelio ir Lietuvos pilietis-klounas Vinokuras..

Tas svedas2016-12-25 11:39

tegu varo i savo svedija ir ten tegu integruoja arabus ,o ne verda pekla ukrainoj ir dar Lietuva prisidenges.

Plieno Kalavijas2016-12-23 11:13

Apšerkšniję mūsų žiemos, balta balta kur dairais, Suragojęs smirdą Ohmenas, Ukrainoj vakarais... Neliesk kas ne tavo Vaiduokli, mes tave prakeiksim - kad tave šikantį sutrauktų utėle tu Europos piderų.

z2016-12-23 03:04

Lietuviai plesiniuose kitaip sakant "cilinoj" tris derlius nuimines.Dabar vyrai pasiruose vaziuoti su traktorium I dombasa plugu prisikabinti,nes tik ten juos gamina.Atsargiai su tais traktorais negerkit sukrinio,nes labai daug uzaria ir negrizsta namo!

T0mas J. -> Joniui2016-12-23 01:20

Diskusija yra tada, kai žmonės kalbasi, kai vienas atsako į kito paprastus klausimus. Tu manęs nieko neklausei, o aš tau uždaviau kelis klausimus. Tu neatsakei, tu nenori diskusijos. Diskusija gali būti tik laisvanoriška. Gal tu pateikei šaltinį, kuris neatitinka mano nuomonės?! Gal tu pateikei šaltinį, kad Čiurlionis ne Lietuvoje gimė, o kur kitur? Ne.

Jonis To 125. T0mas J.2016-12-22 22:46

Jūs neskaitote ką jums rašo, jums neįdomūs kiti šaltiniai, neatitinkantys Jūsų nuomonės. Komentaruose Jūs skaitote tik tai, ką Jūs PARAŠĖTE. Vienas žmogelis užgožė visą Diskusija. Tokio tipo padarai turi savo apibrėžimą, bet tai psichologijos dalykai. Diskusija beprasmė.

manau..............2016-12-22 22:37

kad ir sitam "svedui" suras kas nors taikikly.....ATA

T0mas J. -> Joniui2016-12-22 22:31

Nesuprantu kam tu čia man nevalstybine kalba varai, yra wikipedijoj Čiurlionio biografija LIETUVIŠKAI. Ar tu ne lietuvis? Ar pripažįsti, kad nesąmonę parašei 119-ame komentare kad būktai Čiurlionis gimė Lenkijoje? Kodėl neatsakai į klausimą "Kokios šalies priešui okupantui tarnavo Čiurlionis, kad tu jį kolaborantu vadini?". Esi neįgalus atsakyti?

Jonis To 1212016-12-22 22:25

Praplėskit savo akiratį. Išsiveskit iš WIKI

Jonis To 1222016-12-22 22:22

Mikalojus Konstantinas Čiurlionis was born in Senoji Varėna, a town in southeastern Lithuania that at the time was in the Russian Empire. He was the oldest of nine children of his father, Lithuanian Konstantinas, and his mother, Adelė née Radmanaitė (Radmann), who was descended from a Lutheran family of Bavarian origin. Like many educated Lithuanians of the time, Čiurlionis's family spoke Polish, and he began learning Lithuanian only after meeting his fiancée in 1907. [3] In 1878 his family moved to Druskininkai, 30 mi. (50 km) away, where his father went on to be the town organist.

trumpai2016-12-22 22:11

>120. T0mas J.-tavo tėvai irgi tarnavo ir dirbo koloborantams tarybiniai valdziai tarybiniais laikais tai ka dabar darysi.

T0mas J. -> Joniui2016-12-22 22:03

Kokios šalies priešui okupantui tarnavo Čiurlionis, kad tu jį kolaborantu vadini?! Tamstai visai ne pro šalį sužinoti, ką ši sąvoka reiškia. Ne gėda nežinoti, imk ir sužinok, parašyk Google lt atsidaręs - "kolaboravimas 120 straipsnis" ir sužinosi. Ir biografija Čiurlionio pasidomėk, sužinosi kad gimęs jis tikrai ne Lenkijoje, o Varėnoje.

T0mas J.2016-12-22 21:57

Buvimas menininku nepadaro žmogaus nepakaltinamu, neatleidžia nuo atsakomybės padarius nusikaltimą. Kolaboravimas pagal Baudžiamąjį Kodeksą (120 str.) yra nusikaltimas.

Jonis2016-12-22 21:11

Diskusija beprasmė. Tai tas pats, kaip laikyti Čiurlionį (Mikołaj Konstanty Czurlanis) kolaborantu iš Lenkijos : gimė Lenkijoje, šeimoje kalbančioje lenkiškai, nemokantis lietuvių kalbos, bet pilnai tikintis ir skelbiantis, kad atstovauja lietuvybę. Meno atstovus BEPRASMIŠKA inkliuzuoti į politiką. Laikas pagaliau suprasti ir suvokti, kad Menas - yra viso Pasaulio vertybė, o ne atskiro chuliganėlio išvedžiojimai. O mes toliau laužiamės į atviras duris.

T0mas J. -> SS2016-12-22 20:22

Salomėja Bačinskaitė - TSKP narė, o TSKP atsakinga už Lietuvos okupaciją ir lietuvių trėmimus į Sibirą bei daugybę visa tai sekusių mirčių. TSKP yra žudikų organizacija, o Žemaitis-Vytautas ir jo bendražygiai gynė Lietuvą nuo TSKP maro.

tikrai2016-12-22 20:11

šią mokyklą reikia pervardyti taip"Ochmano vardo teroristų ruošimo mokykla"

na2016-12-22 20:08

ochmano kapišone vėl pliušinis meškiukas sėdi,vėl skris baltarusiams meškiukų mėtyti. O ar atsėdėjo tiurmoj šis švedas už praėjusį kartą?

trumpai2016-12-22 19:46

Vziuok i savo švedija ir keisk ka nori.

T0mas J., Darijui2016-12-22 19:43

Okupanto valia šūdo verta. Išviję okupantus lietuviai turi teisę pakeisti bet kuriuos okupantų sprendimus.

SS2016-12-22 19:33

>>>>> 111. T0mas J. Tu nesveikas. tavo žmogžudžiui Žemaičiui net neįmanoma lygintis su Nerimi. Neris - poetė, o tavo Žemaitis - žmogžudys. Tavo pasaulis - banditų pasaulis, tokių kaip Žemaitis, Bendera ir kiti. Jie žudė nekaltus žmones, kaip ir tu pats Ukrainoje žudai niekuo dėtus civilius gyventojus. Į Lietuvą negrįžk.

Darijus2016-12-22 19:28

Kas pastatė mokyklą, to ir teisė suteikti vardą. Pastatykit patys ir vadinkite savo vardais.

T0mas J.2016-12-22 19:25

Ohmanas kaip asmenybė man nepatinka, bet kolaborantų vardais vadinti mokyklas ir taip tvirkinti jaunąją kartą aišku yra negerai. Salomėjos Nėries mokyklai reikia kito pavadinimo. Mes turime daug šaunių žmonių, kurių vardais galima pavadinti mokyklas: a) Jonas Žemaitis-Vytautas (g. 1909 m. kovo 15 d. Palangoje – m. 1954 m. lapkričio 26 d. Maskvoje, Rusija) – Lietuvos karininkas, rezistentas, partizanų vadas, dimisijos brigados generolas. b) Juozas Lukša-Daumantas (g. 1921 m. rugpjūčio 10 d. Juodbūdyje, Marijampolės apskritis – m. 1951 m. rugsėjo 4 d. Kauno rajonas) – Lietuvos partizanas, rezistentas. c) Adolfas Ramanauskas-Vanagas (g. 1918 m. kovo 6 d. Niu Britene, JAV – m. 1957 m. lapkričio 29 d. Vilniuje) – Lietuvos pedagogas, žurnalistas, karininkas, rezistentas, kovotojas už Nepriklausomybę, partizanų vadas, brigados generolas.

Idomu.2016-12-22 12:58

O ar nevertetu kam nors is lietuviu aiskint Svedijoj kad jie irgi,kazka privaletu pakeisti!

Baltagvardietis2016-12-21 22:59

slykstu daugiau nieko ner ka sneketi apie dabartine padety zinesklaidoje ir patlaiziavima ukrainai i avmerikai./..... geda mums

jonas2016-12-21 21:31

Seniai šį švedų pyderastą reikėjo išvyti iš Lietuvos...

Toks2016-12-21 12:07

Dėjau an to samdinio hibrido nuomonės, o Salomėja Neris buvo puiki poetė, tiesiog tada buvo sudėtingi laikai. Manau kad visokie užsieniečiai šunsnukiai neturėtų aiškint lietuviams kaip gyvent

bobute_nuo_peciaus2016-12-20 08:37

ukrainos gynejas tegu lyti pasikeicia dabar labai madoj

prietranka svedas2016-12-18 22:22

tai ir upes pavadinima pakeiskit

to matui2016-12-17 00:07

o man labiausiai Spjaut ant tokiu kaip Tu-kurs esi ne nuomones ir suzombintas.... kogero manau esi neispruses,konservatnyku suzombintas tipelis... o kad nebutu minciu i mano puse-tai man ne vatnikai svarbu/nes jei esi kitokios nuomones nei rasele durnele ar broileris/o svarbu realija-bet putino veiksmai man irgi netinka-bet as nesaukiu-kad spjaudysiuos-tai nekulturingas elgesys jusu ziniai.... U. K. -ir as cia-kad nepatinka beretozoidu/kubiloidu/ teisybe.....

to Demokratijai2016-12-16 23:58

jiems reikia susirupinti tais-ka jie laabai gerbia-tai REFUGES-jie net nesupranta kad sitie degradai ateina i ju sali imti PASALPAS-bet jokiu gyvu-ne dirbti-va jam ne ukrafasistiniais reikalais uzsiimti-bet svedorefuginiais-nes ima ne tik pasalpas-bet sekmingai ju ponias gvaltavoja-o policajai slepia-tai idomu-ar tai ne savo salies Patrijotu darbas apginti savo Tauta-bet sitam sizofrenikui-Tauta-tai-svetimi.... na arba babkes-na jos tai savo pinigineje..... kaip moka taip ir gieda....

weilas/uk2016-12-16 23:48

islindo dar vienas ZOMBINTOJAS..... kas man ta ukraina -kai savo LT Tauta yra niekinama,is jos juokiamasi is balkonelio,didieji vagys taip pat juokiasi-tik is iskreipto teisingumo-vok milijona-busi sveiko proto Lietuvis ir t. t.... va toki spygiska snuki reiketu ne tik kad deportuot-pirmiausia jis turetu atsedeti vien us LT poeto/koks jis bebutu-bet jis ne svedsudis/izeidima.... gaila,o U. S. A ji nuteistu-vien us veikima salies teritorijoje-jau neskaitant izeidima kaip salies-taip ir ju zmoniu-turiu galvoje poetes vardu pavadintos mokyklos mokiniu,kolektyvo,seimos nariu,kurie mokosi.... svedui butu basta-ne iki Ukrainos.....

ddt2016-12-16 18:55

Lietuva rengia instruktorius pilietiniam karui? O tai nėra nusikaltimas tarptautine prasme? Jau nekalbant apie tai, kad remiami fašistuojantys banderos. Kaip tai atrodo Europoje?

Matas2016-12-16 18:39

Pritariu Ochmanui,spjaut ant vatnyku...

Koloradas > 98. V. Ladas2016-12-15 15:07

Kada? Kai grąžins alų ir skalbimo miltelius. Ir primą. :)

V. Ladas2016-12-15 14:26

Iš kur tas jo įžūlumas kištis į Lietuvos reikalus? Ar neužteko to, kad nebaudžiamas "meškiukais" gadino santykius su kaimynine Gudija? Kada Lietuva bus laisva?

Suvalkas2016-12-15 02:56

Kazkokio apsisaukelio super duper patrioto kliedesiai ar Lietuvos lakstingalos dainos ir eiles, ar dar gali kilti klausimas kas Lietuvai brangiau?Jeigu jis giriasi prekiaujas ginklais si veikeja reiketu deportuot i Svedija ten gal juo ir susidometu atitinkamos tarnybos uz karo ir smurto propoganda...

Vardan tos Lietuvos Vienybė težydi!2016-12-14 16:29

Šis tinklalapis tikrai neprisideda prie lietuvių vienybės...

Rytis2016-12-14 12:29

Žmonės žiūri Ohmano filmą apie pacifistus "Žalieji muškietininkai". Ar nors vienas susimąstė, kad režisierius - militaristas ir propaguoja priešingą ideologiją nei filmo herojai? O p. Ohmanas ar žino bent vieną Neries eilėraštį be tų ideologizuotų?

taskas2016-12-14 12:07

fasizmui ne ir basta hitlerjurgeno pasekejam nesidzaugt matant ju gebelsiskiem anukam knygas aikstese deginant ,, S. NERIS P . , CVIRKA , ZEMAITE , VENCLOVA ,TILVYTIS ,, ox, kaip noretu gebelsiukai viska supleskinr ,atminti istrint , klasikus apart, nices ar adolfo,, main kamf ,, bibliotekose matyt ,,, benderu palkuonis , mat , musu ,, teisuoliais apsimetusiu zydsaudziuku bei miskiniuku draugais patapo ,, ,,, sarmata ponai ,,i prieskarines vokietijos lygi stumiamai salelei invazija jau ir i klasiku palikima gviesintis ,,

Nepasirašysiu2016-12-14 09:18

26 metai po nepriklausomybės atgavimo. Lietuviai vis dar tiki nežinia is kur atsiradusiais, Švedijos banku ir Švedijos žiniasklaidos Lieruvoje interesus ginančiu veikėjų pažadais.

Агасфер2016-12-14 04:15

Странные вы люди : значит Охману нельзя высказывать свое мнение и кидать дров в огонь гражданской войны в украине , а литовцам можно ? В фейсбуке был объявлен сбор "гуманитарной" помощи пронацистской украине , включая камуфляж и приборы ночного видения . Места сбора : квартира депутата сейма и кинотеатр Пасака . Организаторами были именно литовцы

Go home Ohman2016-12-14 03:39

jei aš asmeniškai nepažinočiau Ukrainos karių, jei nesuprasčiau (kaip ir daugelis grįžusių iš ATO), kad šis žmonių žudymas yra abiejų pusių susitarimo reikalas - karu to vadinti negaliu - sakyčiau - OHO KOKS DIDIS ŽMONIŠKUMO ĮSIKŪNIJIMAS YRA OHMANAS! deja po šio straipsnio galiu drąsiai sakyti - Ohmanas yra mūsų, lietuvių, kultūros paveldo naikintojas. AŠ ESU UŽ TAI, KAD TOKIE OHMANAI BŪTŲ DEPORTUOJAMI IŠ LIETUVOS RESPUBLIKOS.

Darius2016-12-14 03:23

Kaip kazkas senais laikais pasake: kokiu tiktai neprigimdo ( cia apie ohmana )...

Ko jūs čia „parinatės“2016-12-14 00:06

dėl dugno klozeto?! Turinį gi krauna kiti!

Sahra-mahra2016-12-13 23:46

Aš jį pavadinčiau degeneratu

nafig2016-12-13 23:27

ta ohmana...

yel“l“ow submarine2016-12-13 23:22

įdomu ar šitas superstukas kada nors kuria nors ausim yra girdėjęs apie moralinę teisę, kaipo tokią ? kvietėjas, jopšikmat, kad jį kur kliurka skystoji - f*u*c*k you , ohman !

U-2 to 83. Nu jo...2016-12-13 23:09

Ne visada, mano drauge. Visai ne visada, bet siuo atveju maita ir yra maita, dargi lojanti. Dvieju nuomoniu siuo klausimu buti negali.

Ss2016-12-13 23:00

O koks skirtumas sitam atejunui kas vyksta Lietuvoje? mano nuomone tik neissiauklejas zmogus gali uzejas pas kaimyna, mokinti ka kaimynas turi myleti ar nemyleti. Taip manau elgiasi tik bolsevikiniu, liberalistiniu, globalistiniu paziuru zmones.

Nu jo...U-22016-12-13 22:55

Kolega, ahoij!Esu lыbai nustebintas, - net labai ilgai, nuo pat gimimo, kalbėdamas lietuvių kalba, net nežinojau, kad iš žodžio "malta" reikšmės galima ekstrahuoti, reikšmę "maita". Jūs tikras virtuozas. Turiu tą pripažinti... :D

jooo2016-12-13 22:49

lauk sita svediska nuokrusha is Lietuvos

ohmanas2016-12-13 22:39

tegu pabando savo kaimynams norvėgams taip taukšti apie Knutą Hamsuną - tie sumaltų jam snukį.

žopa2016-12-13 22:38

nuvarė Lietuva.Toliau nėra kur.Ne valstybė,o subinės skylė.

skorpionas2016-12-13 22:32

Landsbergandonijos kūrėjai bičiuliaudami ir remdami ukrfašistus sutapatina save su bandėromis- Hitlerio sąjungininkais.

U-2 to 76. maita2016-12-13 22:30

Gerb. maita, su viskuo sutinku bet kodel "pigus" ir "kodel parduos uz dyka ir dar primokes"? Cia gi, tipiskas konservatnyku biznio planas. Visai kai su "Mazeikiu nafta".

romačius2016-12-13 22:25

Čia jau sunervino. Jau vietinių vidutinybių, puolančių šitą reto talento poetę, užtenka.Dažniausiai tokie, kuriems vaikystėje perskaitė vienintelį eilėraštį ir kurių turbūt bene vienintelis sugebėjimas šiame gyvenime tai perdirbti maistą.O kokiais talentais apdovanotas šitas svetimšalis šnipas, mirties prekeivis? Užkalniams nurodinėk, sūneli, ir daukantynės pavadinimą keisk.

malta2016-12-13 22:18

ekspertai EU yra RU. tai pigus putino tarnai, parduos tevyne uz dyka ir dar primokes

Nereiketu2016-12-13 21:54

tam biznieriui drumsti musu vandens...

Svedas2016-12-13 21:51

geriau rupiuntusi svedu kolaborantais ir isdavikais,kuriu istorijos begyje netruko.Ne jam nurodineti,kaip pavadinti mokyklas ar kaltinti izymiaja poete isdavyste...

apie kiauksėjimą2016-12-13 21:44

Jei imtume šunis tai hibridai - mišrūnai šunes, be veislės tai geriausia tinka kiauksėt ir laikomi ant grandinės, už kiauksėjimą ėst gauna - toks šunų mišrūnų darbas

Tas Ochmanas2016-12-13 21:39

svetimkūnis ir tegul nurodynėja švedams.

>702016-12-13 21:37

Rasyti reikia ne i lietuvos institucijas,o tesiai musu sales vadovui-JAV ambasadoriui!

paprastas klausimas Lietuvos VADŽIAI2016-12-13 21:29

Kodėl LT atitinkamos institucijos nereaguoja, kad ginkluotės prekeivis, kažkoks švedų šnipelis, prisidengęs VALSTYBINE LIETUVOS VĖLIAVA, LIETUVOS VARDU, užsiima ginkluotės kontrabanda, skleidžia karo propagandą. Kodėl šią veiklą neorganizuoja Švedijoje po Švedijos vėliava? Kodėl šis karinis nusikaltėlis fašistukų rėmėjas neišgrūstas iš Lietuvos?

Raskyla2016-12-13 21:19

sitas pydryla tikrai degs pragare..

to"592016-12-13 21:12

to"59. nuomone." O ką čia žiūrėt? Hibridas yra mišrūnas : lot. Hybrida – mišrūnas. Jei kalbėtume apie gamtą tai grynaveisliai labiau vertinami nei mišrūnai pvz. grynaveisliai žirgai, grynaveisliai šunes, o mišrūnai mulai net nesidaugina - motina gamta neleidžia.

jeronimas2016-12-13 21:02

Pirmiausia reiketu vyti lauk is Lietuvos ta Ohmana. Nes kas jis ,kokie jo tikslai,kuo jis istikruju uzsiima Lietuvos vardu,niekas nezino. Kodel sis svetimkunis Ukrainos kariuomenei ginklus pristato kaip lietuvis is Lietuvos? Kodel ne kaip Svedas is savo Svedijos? Cia turetu valstybes saugumas tais dalykais uzsiimineti. Bet jeigu Lietuvoje gali visi sikti ir Lietuva statyti i pirmas karo linijas,kurti slaptus kankinimo ir zudimo kalejius uz maisa doleriu,tai kasgi uzsiims siuo karo propaguotoju ir kurstytoju. Nesakau,kad Salomeje Neris cia buvo kokia tai nusipelniusi ar kaip . Tiesiog kiek skaiciau tai buvo eiline dulkinama sliundra,kuria pasitiesdavo tiek stalino sebrai,tiek hitlerio parankiniai.

U-22016-12-13 20:51

Manau, kad sis nezinomo didvyrio komas labai tinka svediskos kales sunui Ohmanui. "Jums, pydarai Ožio tvarto, visi banditai yra didvyriai - ir IV, ir čečėnų teroristai, ir jūsų proproseneliai, šaudę beginklius valstiečius. Taip yra todėl, kad jūs graužiate amerikonišką makačiolą ir reikalui esant, kaip ir rusiškas pyderastukas Morozovas, parduosite savo tėvą ir motiną. Nes esate beretpyderastinė šutvė. Tik neužmirškite, kaip baigė gyvenimą tas rusiškas nuopisa Morozovas - patys valstiečiai tą kūrvą uždaužė kuolais."

to61.2016-12-13 20:42

to61, nu jo pastatytume kaip lietuviai dalgiais galvas kapoja reptiloidui, o viršuje S. Nėrį kaip šauklį į kovą su atėjūnais

kaip kažkada sakė Ž. Širakas2016-12-13 20:42

"-praleido progą patylėti..." Praleido Omanas progą patylėti. Tik va, gaila ir giliai liūdna, kad tokie įtartini padarai pas mus viešiosios erdvės herakliai ir juos kaip kokius "ala didžiavyrius a la patriotus a la mąstytojus kviečia į savo laidas aleksandravičiai (IQ presingas) ar kiti medijos kanalai.... Ir suvis, kas jam leidžia būnant varganu užsieniečiu nurodinėt ką mums daryt su viena geriausių savo tautos poečių ir jos garbingu atminimu??? Sic !!!!

Na2016-12-13 20:34

tas Ohmanas - šaunus vyrukas,tik nakui jis labai nepatinka, nes rusai nieko nepuuola, nepuolė ir nepuls. O pašalinti reikėtų ir Cvirkos paminklą.

Rasa2016-12-13 20:25

Kokio velnio tas susiktas svetimtautis kisasi i Lietuvbos reikalus ir smeizia musu poete.Buvo toks laikmetis ir visokiu poemu parase,tai juk Lansbergis irgi deste marksizma,tai ir ji pagal ta durniu reiketu saudyti.Kur ziuri valdzia spec.tarnybos,kad leidzia visokiem durniam,o gal ir prekeiviams ginklais smeisti iskilius zmones,nurodineti kokiu vardu vadinti mokyklas.Lauk is Lietuvos toki bruda

Tauta nori paminklo!2016-12-13 20:11

Salin rankas nuo S.Neries!Ohmane,vaziuok namo,ne tavo reikalas ,tai musu salis ir musu poete!!!

Debilas ir tiek2016-12-13 19:54

Nuo kada besmegeniai nė Lietuvos piliečiai kišis į Lietuvos reikalus.

nuomone2016-12-13 19:47

pasižiūrėkit google,ką reiškia žodis-hibridas ir taps aišku,kas čia per veikėjas

nika2016-12-13 19:40

35tautiečiai ,gal nemeluokit pase pavardė ir vardas buvo ir lietuviškai ir visi dokumentai buvo dviem kalbom

nika2016-12-13 19:33

Gal dar ir Banderos vardu pavadint

to522016-12-13 19:31

to52, ir Lietuvoje galėtų nupjaustyti lietuvių priešų kryžiuočių kryžiaus karų laimėjimo simbolius iš pagarbos protėvių sudėtoms aukoms ginant Lietuvos žemelę nuo atėjūnų kryžuočių. Už Lietuvą vyrai.

U-22016-12-13 19:03

Sup-istas svedu teroristas ir gal net prekeivis ginklais daro geda Lietuvai o jos valdzia tapatina su Islamo Valstybe.

Darijus2016-12-13 18:14

Ei ten, Durnių laive, visiems jums šimtą metų šūdais plaukti iki Salomėjos Nėries.

Darijus2016-12-13 18:09

Nr.37-am: Jakimavičius - Sorošo atstovas, Vilutis - koncervatnikas, Rubavičius iš Universiteto, tad valgo už valdžios pinigus, o kas tokia Kalinauskaitė? O tai kuris iš jų spaudė klavitūrą? Gal čia stasys darbas?

50 papildant2016-12-13 17:56

Nepuostos eglutes tai cia smulkmena sveduose. Jie jau zada kryzius nuo baznyciu nuimineti. Nes anie gali muslimeri papiktinti..:)))))

kuo skiriasi Selomeja Neris2016-12-13 17:54

nuo Grybauskaites Abi koloborantes.Skirtumas tik vienas viena pasitaikius progai isverte kaili.Kita nesuluke tinkamu laiku

girdejau2016-12-13 17:33

Svedijoje jau kai kur ir elutes puosti draudziama?! Gal ten Ohmanas padirbetu del europetisku vertybiu?

kas nežino2016-12-13 17:08

tai S. Nėries personažas Eglė - net savo vaikų hibridų nepagailėjo kad hibridai Lietuvoje nesiveistų ir nelaimių neneštų, o atėjūną lietuviai dalgiais užkapojo toje pasakoje. O pasakos tai filosofija. S. Neriai tai paminklus reikėtų statyti

Gerbiamieji2016-12-13 16:48

kaip jums atrodo kai šitas mirties prekeivis veikia praktiškai Lietuvos valstybės vardu ir atvirai tiekia ginklus nusikalstamam, po perversmo užgrobuisiam valdžią režimui Ukrainoje? Ir jis ima net mums nurodinėti kaip keisti savo kultūrą? Juk tai tipiškas saldafonas, vykdantis nusikalstamą veiklą, bet turintis tam marionetinių vyriausybių leidimus. Didžiosios valstybės pačios šito nedaro, bet paveda vasalams ir duoda joms tokius tarpininkus kaip šis.

apie Eglę žalčių karalienę2016-12-13 16:04

S. Neris parašė pasaką " Eglė žalčių karalienė" apie atėjūną reptiloidą Žilviną ir kas būna atėjūnams reptiloidams ir hibridams vaikams Lietuvoje. Tai kaip hibridas gali atleisti S.Neriai?

> 37. ar dar kam kyla klausimu kam tarnauja ekspertai?2016-12-13 15:46

Nekyla. Kaip, kad ir nekyla klausimu ar jus, su koncervatnyku publika, laizote tas pacias subines.

senis 352016-12-13 15:44

Pederastas esi. Gydykis.

37ajam2016-12-13 15:41

sneki, lyg gyventum 1970-80 m., kai veike KGB informatoriai, zmones buvo uz savo isitikinimus persekiojami (pvz. Sacharovas, Solzinycinas irtt)......Mes jog is anos sistemos begom, kurem valstybe su demokratija, zodzio laisve...tik tokia salis turi ateiti...

švedui2016-12-13 15:41

ne švedo reikalas kišti savo trigrašį. Senai reikia deportuoti. Ar dirba dar tarnybos?

Dzūkija2016-12-13 15:39

J.Ohmanas teigia : - "...Aš irgi esu hibridas..." . Ką tai galėtų reikšti ??? GMO ???

hmmm...2016-12-13 15:36

Jeigu šis tipelis teigia, kad turintis dvigubą tapatybę, tai galėtų nesikuklinti ir deklaruoti asmenybės susidvejinimą - nes kaip kitaip jis nustatė Putino neadekvatumą ir Salomėjos Nėries išdavystę...

polas2016-12-13 15:23

susiktas prekeivis mirtimi, fking teroristas pandukas

Vadakste2016-12-13 15:17

Del vienos S. Neries nereiketu cia tek daug pergyventi , o kaip tada yra, kai buvo komunistu partija , tai pakeistas , tik partijos pavadinimas, o zmones yra tie buve patys partiniai , o kaip tie buve uzsislaptino 75 metams KGB darbuotojai. Manau , kad nereiketu kistis mums tiek daug Ukrainos reikaluose , nes tokia didele valstybe su daug milijonu zmoniu gali rupintis ir patys , nes kazkaip jau girdisi , kad lietuviukai perdaug isijaute del tos Ukrainos , kad paskum nepavardintu kas , kad padedam kelt sumaisti toje salyje. Ohmanui reikia pasisakyt , kad jis asmeniskai nuo saves viska daro , o as nenoreciau , kad kokiu mano vardu keltu karus , sumaisti svetimoje valstybeje. Ukrainos zmones tegul patys sprendzia ,kaip jiems reikia gyventi. S. Neris buvo ir liks musu mintyse, tik nebent apie ja nieko nezino ,kam neidomi musu praeitis.

labai2016-12-13 15:07

gerbiu ohmana, tai provokatorius profesionalas bananu respublikoj

ar dar kam kyla klausimu kam tarnauja ekspertai?2016-12-13 15:04

Mes, buvę tinklalapio ekspertai.eu apžvalgininkai ir bendradarbiai jau senokai stebime tendencijas, kad portale skelbiamos medžiagos dažnu atveju įtartinai sutampa su Rusijos vykdomo propagandinio karo prieš ES, NATO ir ypač JAV tikslais ir siekiais. Liudvikas Jakimavičius, Vygintas Vilutis, Vytautas Rubavičius, Rasa Kalinauskaitė

> 35. tautieciai2016-12-13 14:59

"Ir nereikia rasineti nesamoniu , kad grazus eilerasciai gali atsverti Tautos kancias." Bet nors nereikia nusisneketi apie naikinama tauta ir kalba. Tai vyksta dabar ir cia. Zmones emigruoja, gatvese anglosaksiski pavadinimai, politikai greitai pamirs lietuviu kalba. O kaip buvo prie Tarybu Sajungos ? O visa tai iskeiteme i teise isvykti vergauti kitur, bandeles, spalvotas revoliucijas, valdzios nepailstama nora laizyti kapitalistu subines ir i vargstancia Lietuva su senais zmonemis besikapstanciais siukslynuose, bei nauja , uzzombinta karta kurios atstovas atrodo ir esate. Salomejos Neries atminimas pergyvens ne viena kiauliu karta.

tautieciai2016-12-13 14:41

Kazin ar pats graziausias eilerastis atsvers tai ka Lietuviu tauta iskentejo per keturiasdesimt penkis metus. Tauta neturejo teises net pase tureti vardo ir pavardes irasa lietuviu kalba , masiniai tremimai pagal istorikus vienas milijonas vienaip ar kitaip nukenteje , ir daugybe zuvusiu. Like Lietuvoje uzdaryti kalejiman tai yra uzdarytos sienos , nei studijuoti uzsieniuose , nei dirbti uzsieniuose , nei muzikos klausytis vakarietiskos. Lietuviai buvo "islaisvinti" keturiasdesimt penkis metus , kad neigyti pasaulietisko issilavinimo , neuzdirbti pinigu ir kad nepaliesti naujausiu ir auksciausiu technologiju. Ir nereikia rasineti nesamoniu , kad grazus eilerasciai gali atsverti Tautos kancias.

Aristot2016-12-13 14:30

Pagal Aristotelio filosofiją arba atėjūnai išnaikina vietinius arba vietiniai atėjūnus. Atėjūnai keliaukit lauk iš akirčio zonos.

V.B.2016-12-13 14:29

P.S. o tam Ohmanui,karo kurstytojui,čemodan-vokzal-Kijev.Žodžiu,pėndelį į šikną...

V.B.2016-12-13 14:24

Taip taip,pervadinkime,siūlau suteikti karo lakštingalos,nenuilstančios rusofobės,R.Juknevičinės vardą.

AS2016-12-13 14:20

Manau švedui laikas namo, kur tegul pats sprendžia, ar į Švediją, ar į Ukrainą. Ir ten tegul keičia pavadinimus, tikrai ras ką keisti...

vanda2016-12-13 14:15

Visose salyse kolaborantai kolaborave su naciais ar sovietais turi buti deramai ivertinti, kaip padare nusikaltimus pries zmonija ir demokratija .

apie įbridusius2016-12-13 14:15

gamta neperneša hibridų - mulai nesidaugina. Gamta neša ziko virusą.Kai pabėga protas tai ir protui patalpinti indas nereikalingas - su gamta nepakovosi. O (h)ibritas tai įbridęs atėjūnas į kitą rūšį.

Asta R.-R.2016-12-13 14:13

Šitas Švedijos pilietis organizavo Ukrainos pilietinį karą, dabar jau telkia lietuviškus maidaunus kitai karinei užduočiai... Tai tikras karo kustytojas! Lauk jį iš Lietuvos!

Galėtų Ohmanas2016-12-13 14:00

Purvą nuo tanko vikšrų nuvalyti.Vikšrai prišals ir tankas negalės pajudėti,o jeigu tuo tarpu rusai puls...

tai2016-12-13 13:52

prigyvenome, kad kažkokie ochmanai kišasi į mūsų reikalus. VELNIOP tokie patarėjai . S.NERIS yra tarp mūsų šviesuolių, o buvę paklydimai ne nuo jos priklausė.

xxxx2016-12-13 13:51

baisu, juk kilus neramumams Lietuvoje, toks dvigubas pilietis be jokios graužaties naikintų lietuvius, kurie neatitiktų jo pažiūrų. BAISU.

klumpe2016-12-13 13:49

svedas rimtu snukiu atvirai tyciojasi is lietuvos, o neigalus saugumas miega arba talkina jam

Mindaugas2016-12-13 13:49

tas svedas nusprende padaryti maidana Lietuvoje. maidanai - labai pelningas verslas.

Pavadinimas nekelia grėsmė2016-12-13 13:28

Salomėja Nėris rašė nuostabias eiles ir jos talento niekas nepaneigs.O kas pakeis kolaborantus dabar esančius valdžioje?Tai jie kelia grėsmę Lietuvai,nes yra nesavarankiški.

Keisti krypti reiktu2016-12-13 13:22

Desantininkui Jon Åhman. Nes jo gimtoji Svedija pavirto i didziausia siaures pusrultulyje viesnami musulmonams. Bet gal jam tai patinka?

Egidijus Baltušis2016-12-13 13:20

Kas gali būti blogiau, kada tokie Ohmanai tampa skurstančios šalies šalininkais, tas pats liečia ir mus ne tik Ukraina. Ohmanas yra košerinis Švedijos saugumo agentas, kuris kaip ne keista, yra karštas NATO įdėjų retranciliatorius, tyčia pamiršdamas, kad jo šalis Švedija nėra NATO narė. Jei turėtume normalią valdžia ir valstybės saugumo tarnybas, tokie Ohmanai bijotu ne tik pyptelti kokios mokyklos turėtu pasikeisti pavadinimą, jis prieš išvykdamas iš Švedijos, pasitikrintu ar Lietuvoje jis nebus suimtas kaip karo kurstytojas ir be leidimo užsiima ginklų prekyba. Tikrai, ateis laikas, kada reikės tarptautiniu lygiu atsakyti už tokių šaliu kaip Ukrainos, Afganistano, Irako, Libijos, Jugoslavijos sunaikinimus, žinoma, bus įvardintos konkrečios pavardės, o mes globojame ir padedam siauteti puspročiui karo nusikaltėliui iš Švedijos.

you2016-12-13 13:17

youtube video: auau tv

ETN2016-12-13 13:12

Tiesiai šviesiai - Ohmanai, ne Tavo reikalas!

pažiūrėkite į jo veidą2016-12-13 13:09

GUDRUS TARPTAUTINIS ŽYDAS

jurginas2016-12-13 12:59

Tarptautinė prekyba ginklais - pelningas verslas. Tokiems prekeiviams reikia karo, kuris vieniems - nelaimė baisiausia, kitiems - motina mieliausia. Švedijos pilietis tai daro Lietuvos vardu. Spauda ji daro didvyriu. O jis kaip chamas Lietuvą kritikuoja ir gyventi mokina. Tokį reiktų paskelbti "persona non grata". Tačiau jis greičiausiai kokios CŽV ar prekeivių ginklais mafijos statytinis, agentas. Neišvarysi iš Lietuvos.

spjaunu2016-12-13 12:42

as ant sito beprocio kaskozs opmanas mat prades aiskinti tpfu

Klemas2016-12-13 12:41

Tiesiai sviesiai. Uzkniso sis provokatorius. Kokiu pagrindu jis cia veikia, uz kieno pinigus ?

V.Ladas2016-12-13 12:39

Na, dėl to keisto švedo, tai nieko keisto, kad jis kiša kreivą nosį ne į savo reikalus. Toks jau jo būdas. Iš tikro, tai įtartinas tas jo lindimas į Lietuvos konfidencialius reikalus, jo provokacija su meškiukais. Bet įsiminė tokio mūsų nuosavo, mano nuomone, psichopato, chamo ir degenerato Algio Greitai kartą "Žinių radijuje" pareikšta "nuomonė", kad S. Nėris yra niekam tikusi poetė, netalentinga, ir panašiai. Jei jau smetoninis režimas negalėjo nepaskirti jai, kairuolei, literatūrinės premijos, tai šis faktas viską pasakė. Poetė buvo ne vienintelė pasaulyje ir Lietuvoje susižavėjusi komunistinėmis idėjomis, nežinojo, koks jų "pamušalas", kai sužinojo, ir patyrė, buvo per vėlu. Būtų mano valia, uždrausčiau viešinti kūrėjų biografijas, nes jų būtis kartais labai nesiderina su jų kūryba. Pavyzdžių - kiek nori...

?2016-12-13 12:38

Jei Lietuvos vėliava gali dangstytis švedai,tai ja, taip išeina, gali dangstytis bet kas, tarkim ir islamo teroristai? Įdomu, ar valdžiažmogaiai jau nebeįgalūs valdyti šalies ,ar iš tos betvarkės kažkokia asmeninė nauda ar svarbu,kad man dabar gerai,o po manęs nors tvanas?

Nu jo...2016-12-13 12:35

Kokia ironija: Šitas klounas gyvena lietuvių k. instituto rūsiuose tarp jankių parūpintos karinės amunicijos ir vietiniams čiabuviams p1sa protą ką reikia daryti su lietuvių k. klasikais? Daunas gal? MAnyčiau, jog svetimšalis ir svetimtautis Ohmanas gali drasiai eiti nx, bo būdamas svečiuose pradėjo nurodinėti ką reikia daryti. P. S. Asmenims susidvejinusia tapatybe reikia ne ginklus duoti, o skubiai gydyti, nes susidvejinimas yra vienas šizofrenijos požymių...

Demokratija2016-12-13 12:35

Idomu, kaip patys svedai i tai reaguotu, jei pvz kas nors is musu nuvyktu i Svedija ir pareikalautu pakeisti kokio Svedijos miesto gatves ar ju mokyklos pavadinima...

Bajeris2016-12-13 12:31

Baikit juokus, uz ta " tikslinga veikla" Lietuvos valdzia tam individui su meskiuku ant kupros moka didelius didelius pinigus.

Geriau2016-12-13 12:27

tas švedas pasižiūrėtų ne į tą Nėrį, o į savo Švediją . Tą pačią Švediją , kuri taip puikiai ir taip pelningai kolaboravo su Hitleriu . Be to švedų biznio ( rūda, miškas ir t.t. ) Hitleris nebūtų sugebėjęs net labai trumpai pakariauti .

Virš visko2016-12-13 12:23

Prisigyvenom iki to, kad svetimi šeimininkauja mūsų šalyje, nurodinėja kam kaip elgtis, ką daryti...

Tru2016-12-13 12:11

Tai aiskiai parodo, kad Europoje i Lietuva ziurima kaip i bananine sali, kurioje uzsienio spectarnybos turi daugiau valdzios negu tikroji ... bendrai kokia ji tikroji? Marionetine valdzia...

taigi2016-12-13 12:04

Šitas "veikėjas" ginklų kontrabandos štabą įsirengė mūsų tautos šventovėje - Lietuvių kalbos institute. Kodėl jis kontrabanda neužsiiminėja Švedijoje? Švedijoje, kuri Lietuvos aukso atsargas atidavė Rusijai. Dabar Švedijos šnipas tarnauja ukrofašistams - korupciniams sukčiams.

Woland2016-12-13 11:57

Tegul p.Ohmanas pas save Švedijoje daro tvarką ir aiškina kaip ką tenai geriau daryti, o mes gal patys pas save susitvarkysime ir spręsime - ką ir kieno vardu vadinti. Nes visada atsiranda niuansai keičiantis santvarkoms, okupaciniams režimams, kurie svetimšaliui nesuprantami; na ir mūsų senis Lansbergis, prezidentė - TSRS laikas nesėdėjo, švelniai tariant, kur miške bunkeryje...

Patarejui is ukrainos2016-12-13 11:57

Keistai atrodo, kai ne LT pilieciai ragina kazka keisti ar daryti. Gal reiktu daugiau rupintis savo salim.

projektas 3332016-12-13 11:54

- kieno didesnė tryda ir kas už ją nukirs daugiau babkių. Išdaviau valstybės paslaptį :))))))))

viltė2016-12-13 11:42

Ką šitas parazitas veikia mūsų šaly ?Kas jam davė tokią teisę kištis į mūsų reikalus ???!!!Kas jis toks , pagaliau ?Nejau niekas valdžioje nemato šito parazito išsišokimų ?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi