Lietuvos, Latvijos ir Estijos ambasadoriai Vokietijoje naujienų portalui ZEIT ONLINE adresuotame laiške pranešė, kad Baltijos valstybės Sovietų Sąjungoje atsidūrė ne savo valia, bet buvo okupuotos ir aneksuotos, o dauguma Vakarų valstybių, tarp jų ir Vokietija, niekada nepripažino sovietų įvykdytos Baltijos valstybių okupacijos.

Laiške sakoma, kad Baltijos valstybės nesusikūrė iš naujo žlugus Sovietų Sąjungai, bet atkūrė sovietinės okupacijos nutrauktą nepriklausomybę ir taip deklaravo savo valstybių tęstinumą.

„Todėl Baltijos valstybės nėra Sovietų Sąjungos valstybingumo ir teisių perėmėjos ir grynai teisiškai, ir politiškai negali būti vadinamos buvusiomis sovietinėmis respublikomis“, – skelbiama Užsienio reikalų ministerijos pranešime.

Baltijos valstybių ambasadorių nuomone, „Baltijos valstybių, kaip „Sovietų Sąjungos valstybingumo perėmėjų“, apibūdinimas nėra istoriškai teisingas ir taip pat netikslus tarptautinės teisės prasme“.

Pranešama, kad parengti kreipimąsi inspiravo portale ZEIT ONLINE publikuojama rubrika „Sovietų Sąjungos palikimas“.

Informuojama, kad naujienų portalas ZEIT ONLINE operatyviai ir geranoriškai sureagavo į šią pastabą, pažadėdamas nebenaudoti tarptautinės teisės požiūriu netikslios sąvokos.

Šaltinis: urm.lt

ekspertai.eu atkreipia dėmesį, kad nuo šio nebegalima buvusių TSRS komunistų partijos narių (LTSR ribose) įvardyti buvusiais Tarybų Sąjungos komunistais, o Visasąjunginės Lenino komunistinio jaunimo sąjungos buvusių narių (VLKJS, rus. Всесоюзный Ленинский коммунистический союз молодёжи, ВЛКСМ), kitaip – komjaunuolių, vadinti buvusiais tarybiniais komjaunuoliais, nes toks apibūdinimas nėra istoriškai teisingas ir taip pat netikslus tarptautinės teisės prasme.

Todėl, pavyzdžiui, kalbant apie buvusį Kauno miesto Panemunės rajono komjaunimo sekretorių, LLKJS CK skyriaus vedėją, dabartinį Lietuvos diplomatijos vadovą Liną Linkevičių nereikėtų naudoti tarptautinės teisės požiūriu netikslių sąvokų ir sakyti buvęs „tarybinis komjaunuolis“.

Reikia sakyti – buvęs Lietuvos jaunuolis.

Ir apskritai – visi buvusios LTSR komunistai ir komjaunuoliai turėtų būti vadinami nukentėjusiaisiais, o kolaborantai – neteisėtos okupacinės valdžios aukomis.

Todėl kolaborantė Dalia Grybauskaitė nuo šiol bus vadinama auka, kurią vėliau ketinama pakelti į šventųjų luomą, kai Lietuvos šventikai sutvarkys reikalingus formalumus.

Naujausi

Komentarai (89)

Rikiuoti
francuz2020-10-04 11:46

Iki 1989 metų liko komunistų labai mažai. Dauguma išsigimė į liberastus. Jie ir sugriovė TSRS. Ir visus tuos, kurie turėjo partinius bilietus, vadinti komunistais yra mažų mažiausia kvaila. Komunistų ideologija, nors ir utopinė, bet nukreipta gerinti darbo žmogaus sąlygas, o liberastų ideologija tik pinigai...

Vytas2019-05-07 20:05

Na o ko čia stebėtis, juk pagal V.Landsbergį Lietuvos nepriklausomybę atkūrė ne Lietuvos Aukščiausioji Taryba, o Atkuriamasis Seimas, buvo ne Lietuvos Aukščiausios Tarybos pirmininkas, o Faktinis valstybės vadovas V.Landsbergis, atėjęs visiems laikams. Kas nesutinka, tas paskutinis "vatnikas."

Melissa Anderton2019-05-07 18:11

„Google“ šiuo metu moka $ 17,000 iki $ 22,000 per mėnesį namuose. Prie šio darbo prisijungiau prieš 2 mėnesius ir per pirmuosius savo darbo mėnesius uždirbau $ 20,544. Galiu pasakyti, kad mano gyvenimas visiškai pagerėjo! galite jį patikrinti >>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m

- 85. Ceslovas2019-05-07 16:04

"Priešu"

Ceslovas2019-05-07 16:01

O jeigu as tarnavau tarybineje armijoje tai kaip tureciau vadintis?

Juodosios mišios2019-05-07 13:39

Renegatų mimikrija.

aAlgirdas2019-05-07 10:35

niekaip negaliu suprasti ---- kas dabar vyksta Lietuvoje. Išeidama ponia Grybauskaitė ir jos ginklanešys Linevičius pradėjo ISTORIJOS perrašinėjimo procesą. KAS VYKSTA ?

nuomonė2018-02-09 00:31

labiausiai nepasitikiu -prezidente ir teisėsauga...... gaila lietuvos valstybė jiems moka algą,paskutinė europos sąjungoje.... AR GALIMA BUVO PATIKĖTI,KAD 27 METUS NUO NEPRIKLAUSOMYBĖS,KAI VAIKAI KREIDELĖM PAPAIŠĖ- T I E S O S ... BIUVO TAMPOMI .... ponai buvusieji -AR TAI BAISIAUSIAS -NUSIKALTIMAS -KREIDELĖM PARAŠYTI -TIESOS... lietuvoje kurios - n ė r a nei su ž i b u r i u..... MAN NUSIKALTIMAS-kai valstybė totaliia ištratinta,ir nei vienas valstybinis vagis nepasodintas........

Man patinka2017-11-21 12:16

Kaip komentatoriai rašo. O Linkevičiui?

vladas lukosevicius2017-11-15 22:23

Šitas kiaulius nutarė paremti Afrikos jaunimą , bus užkeltas ant palmės ir skaitys paskaitas apie komsomolcų žygdarbius sovietmečiu ir kaip Liansbergą kartu su motiną išvadavo raudonoji armija . O paskui kartu su žydu Liansbergu organizuos ,,,AFRIKOS KELIĄ,,,.

suldu2017-07-26 23:35

Ekspertai jau pradeda hiperbolizuoti...

x2017-07-16 18:58

Ar šis kiaulius stovėjo Baltijos Kelyje?

Iš Vikipėdijos2017-07-16 16:17

1983–1989 m. Kauno miesto Panemunės rajono komjaunimo sekretorius, LLKJS CK skyriaus vedėjas. Dirbo su kūrybiniu jaunimu, jaunimo spauda, paskelbė publikacijų dienraštyje „Komjaunimo tiesa“.

Linkevičiau2017-07-16 15:38

taip, lietuviai reiskia gilia panieka kolaborantams. Nesvarbu, su kuo jie kolaboruoja- su Rusija ar su globalistais-liberastais-briuseliniais .

IŠ TIESŲ2017-07-04 03:55

LINKEVIČIUS KEISTAS MIŠRŪNAS=KIAULĖS KŪNAS+VIŠTOS PROTAS+ŠUNS LOJIMAS

Nu2017-07-04 03:44

Nu ir cirkininkas sitas Linkevicius,gerai praplauna jam smegenis girtoklis Potrosenka ir visa ukrofasistine valdzia:))))gerai linke dirba seimininkam uz burgeri ir cola:)))

Dzukas > 67. Jonis2017-06-24 11:37

O jus zinote "mamytes" Merkel biografija? Jeigu ne, pasidomekit.

ddd2017-06-24 09:28

Tikrai netapau ,nei komjaunuoliu ,nei komunistu ,nors buvau raginamas,bet jokios prievartos niekada nebuvo,buvo pasirinkimo laisve... visi kas to norejo dare samoningai ir savanoriskai... nezinau ar yra moraline teise po to valdyti sali ,jeigu komunistu partija lietuvoje uzdrausta ,o ant kai kuriu uzimanciu pareigas zmoniu aukstuju mokyklu baigimo diplomu uzdrausta sovietine atributika... juk tokio,net rodyti niekur negalima? kreivu veidrodziu karalyste ir tiek

Barnabas2017-06-23 01:48

Buve komunistai ir komsomolcai, tai politines prostitutes, bet kada galintys persidazyti i bet kokia politine spalva!!! Tai tautos pyktzaizdes!

Skeptikas2017-06-06 16:25

dar galima suprasti spaliukus, pionierius ir eilinius komsomolcus, bet sąmoningai dariusius komsomoliška kajerą... ar stojusius į kompariją dėl kajeros, pateisinimo nėra. Nes tai tikrai nebuvo prievartos taip elgtis, bent paskutinius 30 metų.

koncervuotas socdeme TESLIAU UZTINUSIOMIS AKIMS2017-05-19 21:27

Lojot sunimis kad rusija kisosi I amerikos prezedento rinkimus Ka dabartavo riepi morda daro? Nesikisa? Nes per riebi.

Jonis2017-05-08 22:52

Šiaip, tal LT Elitui NESVARBU, kad užtikris jų Asmeninę gerovę.

Jonis2017-05-08 22:41

'Štazi', vok. 'Ministerium für Staatssicherheit ' turėjo savo informatorius Šalies Partijos (Sozialistische Einheitspartei Deutschlands), Komjaunimo (Freie Deutsche Jugend) gretose. Todėl Bundes Republik į savo valdymo organus nepriėmė nei vieno šių organizacijų Veikėjo. Gi, pas mus į šį subtilų klausimą pažiūrėjo -Gal, Kiek ir Kitaip, bet savotiškai...

Skaitytojas2017-05-01 21:54

Tai jie, tipo, žertvos?!

buves komjaunuolis2017-04-24 13:56

as tai 1976m.gryzes is okupacines armijos antra vakara uzgeres pakisau komjaunimo bilieta su visom saknelem po degancia krosnim.ne suva nesulojo ir niekas jo niekur nepareikalavo,bet jeigu but suzinoje tada komunistai ir komjaunuoliai dabar tupintis valdzioj tai but kokiem 5 metams pasmardine pravieniskese.o gal todel dabar ir esu 62m.invalidas tegaunantis 128 eurus.ir darbo staza 39m.

Teisingai.2017-04-11 15:13

Negalima vadinti buvusiais,nes jais ir dabar tebėra.

Vytautas2017-04-07 00:11

Girdejote nors is vieno,kad butu atsisake duotos komunistu partijai priesaika,kad butu atsisakes???As negirdejau!!!Ka reiskai priesaika?Tarnauti iki mirties ir po jos!!!Komunistinis jaunuolis ir esa komjaunuolis!

???2017-03-24 23:11

Kaip atsitiko, kad konservu partijoje isrinktoje i seima 1996 metais is 78 seimo nariu(kartu su KD) 72 buvo komunistai tame skaiciuje ir buves Lietuvos TSR generalinis prokuroras?

juokas2017-02-28 12:25

cha...to reikejo tiketis zinant situ veikeju cinizma...kazin kas bus toliau? per info tv neseniai vienas jaunasis konservatorius pareiske jog jav su sajungininkais nugalejo hitleri...vedejui paklausus kas tie sajungininkai sis atsake,jav,anglija,prancuzija,ukraina,lietuva ir VOKIETIJA...

Zenis2017-02-23 20:09

Negalima sakyti buve nesjie ir dabar tokeis!!!!

?2017-02-21 01:21

tai gale esamais vadinti?

Pastbėjimas2017-02-21 01:16

3,14zdabolams, tvarteliniams ir beretninkams geriausias diplomatas yra prakaituotas paršas komsomolcas Linas Linkevičius.

Diplomatas su berete2017-02-21 01:08

Pradėjau stebėti savo šunį. Kai jo paklausiau, tu už ką? Jis nusisuko ir įtartinai nieko neatsakė. Sunerimavau. Jausmas toks, kad jis gali būti Kremliaus agentas. Reiks parengti provokaciją ir viskas išaiškės.

LINKEVIČIUS2017-02-20 22:45

KEISTAS MIŠRŪNAS=KIAULĖS KŪNAS+VIŠTOS PROTAS+ŠUNS LOJIMAS

DĖDĖ2017-02-11 19:35

Žemaičiai sekdavo pasakas: "Gyveno trys broliai. Du buvo protingi, o trečias - Juonis". O aš perskaičiau komentarus ir sakau: "o trečias - Linas".

Šito2017-02-11 19:30

ant šakos negalima, medį sulaužysim. Šitą reikėtų badu numarint

GRYBAUSKAITEI IR LINKEVIČIUI2017-02-11 14:30

DĖKOJA JUMS 9500 UKRAINOJE NUŽUDYTŲJŲ ŠEIMŲ NARIAI. BŪKIT PRAKEIKTI.

JOooo....2017-02-05 14:46

Atsidavusi karo kurstytojų marionetė - darosi vis šlykštesnė

Lietuvos Respublikos pilietis išmanantis istoriją2017-02-01 00:10

Lietuva tapo TSRS dalimi 1940 m. rugpjūčio 3 dieną ir nuo to laiko ji tapo TSRS dalimi, pripažinta TSRS dalimi absoliučios daugumos pasaulio valstybių. Okupacija negali tęstis amžinai, jei įvyksta tai įforminantys pokyčiai, ir gyventojai sutinka (o dauguma sutiko), tai nebegali būti vadinama okupacija. Ir čia ne mano žodžiai, tai istorikų, net lietuvių: Č. Kasperavičiaus, L. Truskos teiginiai. Linas Linkevičius tapo komjaunuoliu TSRS laikais, jis gimė TSRS laikais, TSRS piliečių šeimoje, nebuvo jokios kitos valstybės piliečiu iki tol, jo gimtoji vieta buvo TSRS dalis, tad tikrai taip, Linas Linkevičius buvęs tarybinis komjaunuolis. Tai nėra nei gerai, nei blogai. V. Landsbergis ir D. Grybauskaitė yra lygiai tokie patys buvę TSRS komjaunuoliai. Reikia žiūrėti ką jis konkrečiai tada veikė. Teigti, kad Linas Linkevičius nebuvo Visasąjunginės Lenino komunistinio jaunimo sąjungos (VLKJS) nariu (t. y. komjaunuoliu) tolygu meluoti.

Tik mąstantiems2017-01-22 22:08

O Masiulis, ėmęs kyšius ir įtakojantis įstatimus oligarchų naudai, tai šventasis? Įsitikinęs, kad visi pagrindiniai Liberalų partijos nariai viską puikiai žinojo. Veteranas Gentvilas, Masiulis, Steponavičius ir Šimašius. Šimašius buvęs Lietuvos Laisvos Rinkos Instituto ekspertas. LLRI nedirba su niekuo tik su privačiu verslu. Tabako, Alkoholio, Vaistų industrijos užsakinėja tyrimus pas juos. Verta tikėtis, kad niekas nesieja jų?

Atsimenu2017-01-11 17:34

Kaip 7 oje vid nerieme i pionerius ir visus gedino, siule lygiuotis i sita komsomolca, prisimenu sakydavo direktorius komunistas: va ziurekit i musu aukletini buvo pavyzdyngu spaliuku pionerium o dabar komjaunimo lyderis...

T0mas J.2017-01-10 15:46

Jei negalima sakyti BUVĘS - nesakykime BUVĘS. Sakykime "TSKP aktyvistė Grybauskaitė", "VLKSM aktyvistas Linas Linkevičius", Kaišiadorių raj. TSKP sekretorius Zenonas Vaigauskas ir pan.

Amber2017-01-09 16:37

Komunistai-išdavikai bijo Rusijos, nes ji su jais susidoros už išdavystę. Arba komunistai bijo visiems pripažinti, kad niekur nebuvo pasitraukę ir tebedirba tai pačiai valdžiai kaip ir iki Lietuvos nepriklausomybės.

Neteisinga vadinti buvusiais-2017-01-08 20:42

jie tebėra tebedirba ir puikiai ,kaip ir tada gyvuoja.

rsz2017-01-08 17:09

Šalčininkų meras Paleičik – buvęs Lietuvos jaunuolis.

SS2017-01-08 12:13

O Lietuvos ambasadorius nepasakojo kaip Lietuvą "įkišo" į ES? Kaip maxima darė poveikį rinkėjams, kaip po to maximai valdžia atsilygino už Lietuvos okupaciją? O Lietuvos ambasadorius neužsiminė, kad Lietuva būtų likusi be Vilniaus? Kažkaip Vilniaus sugrąžinimo tema "pamirštama".

Teisingai.2017-01-08 09:42

Buvome okupuoti(atrodo,kad ir dabar esame okupuoti,tik kitų valstybių). Todėl ir visokie moksliniai vardai,visokie sovietiniai apdovanojimai,-niekiniai. Jie turėjo būti panaikinti,vos atgavus nepriklausomybę. Bet, net rezidentas Nr. 1,neatsisakė savo propiesoriaus vardo,tai ką jau kalbėti apie kitus. Ir dar. Kadangi biudžete pastovus pinigų deficitas,siūlyčiau VMI surinkti duomenis apie asmenis,gavusius premijas,piniginius apdovanojimus,Sovietines valstybines pensijas,ir pareikalauti jas grąžinti valstybei. Juk OKUPANTŲ sumokėti pinigai už gerą darbą,t. y. už tarnavimą priešui,turi deginti ne tik ranką,bet ir širdį.

Ss2017-01-08 01:00

Mano nuomone, kad vadina buvusia sovietu buvusia ir parodo, kokioje apgailetinoje padetyje yra uzsienio pilitika

skorpe2017-01-08 00:34

NUO tilto nakti nueme statulas irodancias okupacija, dar kalna sulygins, Vilnele uzkas, ir visi galvos, kad visada stovejo tik DIdieji Gedimino rumai, jokiu piliu nebuvo... :) ka dar galima uzkasti nakti ???? :)

Tik mąstantiems2017-01-07 19:50

Grybauskaitės vedamas margas būrys, vadinamas Lietuvos elitu, pripranta nuo sovietinių laikų sakyti ir daryti tai, kas patinka Šeimininkui (šiandien - Obamai). Todėl pilamas purvas ant Rusijos, todėl įvesta prievartinė masinė jaunimo mobilizacija, todėl švaistome vis daugiau pinigų šauktinių auksinėms šakutėms (realiai - išgrobstome). Kai visa politika ir net vaikų darželiai bei mokyklos persisunkia lenktynėmis, kas daugiau pakenks Rusijai viso kito gyvenimo, dujų kainos, uždarbių, išsilavinimo ir t. t. sąskaita, tvarka pačioje Lietuvoje galutinai suyra, Lietuva tampa žlugusia valstybe (failed state, angl. ). Kai kurie tampa labai turtingais iš prekybos ginklais ir degtine, bet dauguma neturi iš ko gyventi. Tikra tragedija. Potencialūs programuotojai, paversti šauktiniais, krenta sunkiomis galvomis žemyn nuo dviaukščių lovų. Koks talentų švaistymas tiesiogine šių žodžių prasme...

Klausimai e-džiui2017-01-07 18:43

Kaip pasireiškė partizaninė komjaunuolių kova?Kas buvo jų vadas?Kokie jų didžiausi nuveikti darbai?Prašau atsakyk.Mano nuomone,komjaunuoliai vykdė žvalgybą iš vidaus t.y.be muilo sulindę į užpakalį okupantams.Keista,aš maniau,kad visi komjaunuoliai buvo politikoje ,vedė agitaciją Lenino nurodytu keliu.Dabar,kaip chameleonai persidažė spalvas ir tarnauja okupantams,kurie,pažeisdami Lietuvos Konstituciją kuria savo bazes mūsų Tėvynėje.

antanas2017-01-07 18:19

ikrite i suda smirdes iki gyvenimo pabaigos ,norejote nesmirdeti reikejo eiti su burokevyciumi kuris vertas pagarbos

Tam,kad melo neusprastum nuo vaikystes eini i mokykla institutus...2017-01-07 16:36

youtube.com/watch?v=mrGHgFjb7pI

Nu jo....2017-01-07 16:26

Buvusios nomenklatūros nebūna. Kai snukį prie lovio atėda, tai buvusiais tampa tik jau iškeliavę Anapilin. O šiaip idėjai, Landzbergį, Grybauskaitę ir kitus nusipelnusius gyventi geriau skelbti šventaisiais, pritačiau - per Atlaidus, bažnytines giesmes giedant, bus galima aplink bažnyčias jųjų abrozdėlius nešioti ir šlovinti įdėtas pastangas, atvedant Lietuvą į ten, kur ji šiandien ir yra.

Tru2017-01-07 16:21

O kaikurios Baltijos valstybes ir susikure deka neteiseto teroristinio-komunistinio 1917 metu perversmo Rusijos Imperijoje. Tai ka jos atkure? Traktuoju kaip noriu?

velesas>33. aAlgirdas2017-01-07 16:04

Ne idiotai jie. Darbas toks. Paėsti skaniau norisi, tai ir dirba tokį š***ną darbą. Atmatos.

aAlgirdas - E2017-01-07 15:53

ponuli ,atsiprašau, bet didesnio idijoto tikria nesu sutikęs

Žmogus2017-01-07 15:26

Linkevičiau, o kaip reikėtų vadinti dabartinę Lietuvos mamytę arba Rasą Juknevičiene ??? Kokius žodžius taikyti gerbiamasis?

senis2017-01-07 15:07

buve LTSR komjaunuoliai, komunistai ir kgbistai kencia pastoviai. Jiems netgi teko dar 75 metams uzsislaptinti nuo nepatikimos, kvailokos Tautos. Tik Putino deka, Kremlius leido 2 000 kgbistu, dabar uzimanciu svarbiausius postus Valstybes valdyme uzsislaptinti, kad kgbistai netrukdomi galetu vesti i taip kgbistams suprantama, mylima sviesu rytoju. Gerai, kad Rusija, issivesdama savo armija, paliko mums kgbistus. Tai Lietuvos elitas. Kitokio neturime. Inteligentija, suraukusi uzpakali, kazka labai atsargiai pakomentuoja, signatarai grauzia vogta desra, pasislepe po kaldra, jaunimas evakavosi, pensininkai nugyventi. Dedulei su Magnolija yra nebloga erdve daryti ekskrementus.

27 tam2017-01-07 14:57

Lietuvai nereike tokiu didvyriu kur myza atsitupe.

trumpai2017-01-07 14:03

BE-Nykstanti Lietuva: apsisprendę negrįžti emigrantai išsiveža tėvus ir išparduoda butus-PLACIAU DELFYJE

Untanas to E2017-01-07 14:02

Žiūrėkit E keičia orientaciją.

E2017-01-07 13:47

Gerbiamas Linas komjaunimui niekuomet nepriklausė, priešingai, jis buvo partizaninio jaunimo savanoris ir kovojo už laisvę ir ES. Vėliau pasirinko politiko kelią ir griovė sovietų sąjungą iš vidaus. Tauta privalo žinoti tikrą tiesą apie savo didvyrius.

TAS KOMSOMOLCAS UŽINTRIGAVO2017-01-07 13:34

O kaip tuomet vadinti JĮ ir TĄ LAIKOTARPĮ, kuriame jis taip neblogai, su perspektyva, buvo įsitaisęs?...Po karo sugėlėmis sutikome Tarybinę kariuomenę. Nuvažiavome į Maskvą su prašymu priimti į TSRS. Visai, kaip ir šiandien į Europos sąjungą...ne visų tai buvo nuomonė. O kad svetimos kariuomenės Lietuvoje daugiau nebūtų tai net į konstituciją įrašėme...Bet...kas iš to - vėl turime, tik iš kito kontinento...

trumpai2017-01-07 13:28

Jo kios sovietu sajungos nepamenu,pamenu tik tarybu sajunga dėja tik iš gerosios pusės,tad galit loti kiek norit o stalino periodo laikotarpio nereikia klijuoti visam laikotarpiui tuo metu buvo puikiu,nuostabiu ižimiu žmoniu, o tokie kaip berija i istorija ijėjo savaip bet tokie patys ir sušaudė, buvo dar ir tokiu kaip Feliksas Dzeržinskis Kilęs iš grynakrauju LDK bajorų Samsonų šeimos,tad istorija buvo ivairi,buta laikotarpiu labai geru,deja buvo ir tokiu kur žmonija atsimena su pasibaisėjimu,tad nereikia plakti visko i viena,ir kaltinti žmoniu kad jie gimė tuo metu.

Klemas2017-01-07 13:19

Jeigu sublogs vadinkime ji buvusiu storulim. ( atsiprasau visu zmoniu su antsvoriu, bet ne su komunistiniu antkakliu.

velesas>21.2017-01-07 13:13

Labai gerai pastebėta. Pagarba :).

velesas>19. U-22017-01-07 13:11

Kam ta "politkorekcija :))) "...dabartiniai ju vaikai grauzia afroamerikonams.." Čia apie _ afareamerokeonaaams_ :O))). Nebijokit, Kolega, žodis "negras(i)" tikrai nėra uždraustas. Bent jau pakolei kas. Taip kad galite drąsiai rašyti tiesiai, ką turite mintyje .:).

berasciui2017-01-07 13:03

ne "sovietu sajunga",o "tarybu sajunga"laikas jau nustoti jankiams laizyti ir vartoti savus zodzius ,o ne tuos kuriuos vartoja jankiu fasistai

aAlgirdas2017-01-07 12:30

tarybinio (Lietuvos) komjaunimo vedlys galėtų vis tik rimtai ir argumentuotai išsiaiškinti kas tai yra ANEKSIJA ir kas OKUPACIJA. Tai būtų žymiai rimtesnis užsiėmimas nei idėjos RUSAI PUOLA propagavimas

U-2 to 16. Stasiukasui2017-01-07 11:53

". p. s. U-duli .. užpakali bučiuoti irgi reikia mokėti." Nesidrovek, Stasiukasai, cia visi savi! Pas dabartinius konservatnykus, ju seneliai "mokedami" gruze kotus naciams, tevai - komunistams o dabartiniai ju vaikai grauzia afroamerikonams. Minty, kad gal but jie galetu apsieiti ir gyventi be svetimkuniu savo zabtuose, didzioji dalis konservatnykisku seimos tradiciju puoseletoju atmeta kaip visiskai eretiska. P. S. Ar tavo anukai jau ismokyti myleti Amerika, Stasiukasai?

velesas EKSPERTAMS:2017-01-07 11:44

Su visa reikiama pagarba, bet gi apie kokią čia "Panemunę" ar"Panemunės rajoną" kalbate??? Šis pOnas buvo pasiekęs ryškiai aukštesnes pareigas. T.y. vadovavo VISOS LTSR komjaunimui. Negali būti, kad taip jau nelaboji demensija surijo mano pilkąją substanciją, ir tiek nebeprisimenu. Taigi, Gerbiamas "commmentariaus" Autoriau, neskaudinkite (ne)gerbiamojo pOno ir išsitaisykit savo klaidą :)

Untanas2017-01-07 11:42

Patys lojaliausi, patys ištikimiausi šeimininkui tie, kurie praėjo komunistinę partinę mokyklą. Va todėl ir tapo kompartijos uoliausi mokiniai Lietuvos valdžia. O kas jų šeimininkas pamyslikit ,jei dar smegenėlių visai neišplovė.

re: Ir:2017-01-07 11:21

Žydai nesitaiksto su nei viena sistema - visos jų, todėl iš kiekvienos "griebia" tai ką gali paimti ir be skrupulų dalinasi tarpusavy, nors pasipyksta gal retkartėmis, bet greitai susitaiko, nes grobis iš Tautos (lietuvių) suvienija ... Ir žydui nesvarbu ar jis bus komunistas ar kapitalistas, "dirbs" ir jam nieko nėra šventa.

lr2017-01-07 10:20

Nieko nera baisiau,kaip keisti kaili... tokiu zmoniu reikia saugotis,nes jie gyvenimo siuksles ir nezinai kada jie gali ismeigti tau peili i nugara. Kadangi gyvenau tuo laikotarpiu ir nemaciau nieko blogo jai padorus zmogus buvo komunistu,nes si partija tikrai nieko blogo nemoke,reikejo laikytis 10 dievo isakymu ,aisku,buvo siuksliu,kurie perspaude,bet tai priklause nuo zmogaus. Baisesni dabar koncerliberalai,o visu virsune proamerikiniai komunistai,kurie toj partijoj,kurioj geriau uz lojima moka. Zmones ir nepyktu,jai sakytu buvau komjaunuolis,komunistas ,nes norejau geriau gyvent,o nelistu zmonem i akis labiau,nei zmones nebuve komunistais. Typo dabar iseina as lietuvos patriotas,gyvenu kaip lortas,o tu jai turi kita nuomone esi vatnikas ir pasmerktas buti ubagu. Taip neteisinga ir reikia juos kiekviena karta demaskuot.

patraukite žyda2017-01-07 10:18

kiek šitą litvaką rodysit?! >:€

tikras komunistas Burokevičius2017-01-07 09:41

kailio nekeitė.Pseudokomunistai tai padaeė.

Dėdė2017-01-07 09:23

Žemaičiai sekdavo pasakas: "Gyveno trys broliai. Du buvo protingi, o trečias - Juonis". O aš perskaičiau komentarus ir sakau: "Yra žmonės protingi ir yra komentatoriai"!

w2017-01-07 04:17

Nesuprantu,tai s-da pyragu reiks vadinti.

nėra istoriškai teisinga2017-01-07 03:30

Stai nauja Butkeviciaus istorija apie istorija

Egidijus Baltušis2017-01-07 03:14

Na mes nematėme, kad Linkevičius būtu prie seimo prismeiges savo komjaunimo bilietą, todėl jo virkavimai kaip mergelės kurią užtiko su kitu.. aš nekalta, jis pats atėjo..Pasikeitus politinei situacijai, Linkevičius ir ne tik Linkevičius išsitrauks savo apdulkėjusius partinius, komjaunimo ar kitus bilietus ir keliais iki Maskvos abiem rankom iškėle nuropos įrodinėti, kad jie liko tokie patys ir davė tik 1 tikrą priesaiką CCCP.

U-2 to 6. taskui2017-01-07 01:43

Mielas kretine, patikslink savo nuomone del buvusios LTSR komunistu ir komjaunuoliu Bestijos ir kiauLino priesaiku stojant y komjaunima ir komunistu partija beigi ju priesaikas LR. Kada tavo manymu jie melavo prisiekdami?

U-22017-01-07 01:24

Pritariu. KiauLino negalima vadinti "buvusiu" kiauLinu nes jis yra esamas ir niekada kitokiu nebuvo. Gerb. Bestija, apskritai ytra nepalankiai susiklosciusiu aplinkybiu auka ir jai priklauso pienas sveikatos taisymui.

.2017-01-07 01:10

Prorusiškas portalas kritikuoja Linkevičiu primesdamas jam savo politines pakraipas, keista vienok skaityti tokius komentarus .

o kas geriau2017-01-07 01:08

būti komjaunuoliu ar koloboreantu,o gal auka, nes aukos - tokios kaip Grybauskaitė tampa prezidentais,o paprasti kom - jaunuoliai - tik ministrais?

romačius2017-01-07 01:08

Reikėtų tikslumo.Tada buvo tarybiniai jaunuoliai, kurie buvo priversti gyventi pagal principą -iš kiekvieno pagal sugebėjimus, kiekvienam pagal darbą. Ir buvo KOMUNISTINIAI jaunuoliai, kaip šitas,kurie gyveno pagal principą -iš kiekvieno pagal sugebėjimus, kiekvienam pagal POREIKIUS.Šito amžino jaunuolio, kaip ir daugelio kitų, sugebėjimų ir poreikių sąntykis taigi liko toks pats.Ir komunizmas niekur nedingo.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2017-01-07 00:58

Pilnai pritariu, JOKŲ BUVUSIŲ KOMUNISTŲ NĖRA, jie dabar tik užsikonspiravę, tačiau ir toliau, kaip ir nuo 1918 metų naikina Lietuvos valstybingumą. Ar reikia papildomų įrodymų? Visi 7 LR Seimai yra išrinkti pagal antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą, todėl Seimo sudėtis yra neteisėta ir ju visi priimti sprendimai, nutarimai, įstatymai yra neteisėti, nes iš neteisės teisė neatsiranda. Apie tai skaitykite pasiguglinę 2016-9-11 straipsnį: ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo. Taigi buvusių tikrai nėra, jie yra esami užsikonspiravę.

Anfisa2017-01-07 00:41

Ai - jai - jai! Kaip skystai ambasadoriai apsizioplino. Gi nebuvo tokio susivienijimo "sovietu sajunga", buvo Tarybu sajunga. Nebuvo "sovietiniu respubliku", buvo tarybines respublikos. Taip pat nebuvo jokio "atkuriamojo seimo", bet buvo Auksciausioji Taryba. Suprantamas debiliskas noras pakeisti istorijos vertinima, faktus ir ivykius, bet gi zmones nera durniai, viska mato ir supranta. Mulkiai, tada vadynkit miestu tarybas - miestu sovietais, labai grazu ir labai patriotoska...

aaa2017-01-07 00:35

buvęs komunistų jaunuolis ?

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi