Trys mėnesiai nuo NKVD tradicijomis įvykdyto šturmo Garliavoje. Trys mėnesiai, kai nei visuomenė, nei artimiausi giminės nieko nežino apie kojomis į priekį iš gimtųjų namų išneštą mergaitę. Ir visą tą laiką pasakojama, kad „prievartos nebuvo“. Kur gi ne – juk „vsio zakonno“...

Tuo tarpu propagandinė mašina sukasi visu pajėgumu, pradedant kryptinga informacija žiniasklaidos oficiozuose ir tęsiant dar kryptingesniais komentarais po neįtinkančių autorių straipsniais, kai tokie pasirodo labiau nepriklausomoje internetinėje erdvėje. Vienas iš dažniau tokiu būdu kartojamų melų yra šis: „O kas pasikeitė?

Mergaitė ir anksčiau buvo izoliuota“ ir t. t.

O juk pasikeitė esminis dalykas – prieš tris mėnesius visi žinojo, kur ji yra ir kokiomis sąlygomis gyvena, jau nekalbant, kad ji buvo tuose pačiuose namuose, kuriuose augo. Bet kas šiandien gali pasakyti, kur ji yra ir kas su ja daroma?

Kryptingo melo mašina čia nesustoja. Bene pagrindinė jos dūzgimo srovė nukreipta ne į pabusti besirengiančios Lietuvos idėją, kuri ir yra didžiausias pavojus dabartiniams valdžiažmogiams, o į tą idėją nešančius asmenis.

Kuo toks asmuo pavojingesnis, tuo daugiau srutų ant jo pilama. Čia pravartu prisiminti taiklų posakį, kad „Didūs žmonės kalba apie idėjas, vidutiniai – apie reikalus, o menkystos – apkalba kitus žmones“.

Štai šituo keleliu mus stengiasi nuvesti valdžiažmogių samdiniai – profesionalai, turintys užduotį sumažinti mus visus iki visiškų menkystų lygio. Ar matėte – regėjote bent vieną ko nors vertą straipsnį ar nors komentarą, kuriame būtų išanalizuota ir pagrįsta, kuo yra bloga idėja siekti Tiesos?

O gal pastanga apsaugoti vaiką nuo prievartos yra kažkaip niekinga? Noras gyventi šalyje, kurioje teismai ir įstatymai yra visiems vienodi?

Pagaliau ir pagarba tautinėms vertybėms laikoma vertybe, o ne trukdymu labai įtartino plauko tolerancijai? Galiu įtarti, kad tokių straipsnių kažin ar apskritai būta.

Užtat kiek purvo išlieta ir tebeliejama ant Neringos Venckienės, ant Dariaus Kuolio – juos dergė taip gudriai, kad net pavyko supriešinti... Griauti lengviau, nei statyti.

Ir visą laiką naudojami tie patys menkystoms būdingi triukai – lendama į asmeninį gyvenimą, naudojami aiškią neigiamą atspalvį turintys apibūdinimai („sorošistas, iššvaistė, pasišildė“ arba „patvoriniai, žmogžudžio sesuo“ – žodžiu, nesibodima nieko).

Taip elgiantis menkiau susipažinusių ar nelinkusių patiems gilintis į situaciją žmonių protai yra tiesiogine žodžio prasme apkrečiami klaikiu nepasitikėjimo virusu, taip atimant jiems norą dalyvauti politinėje kovoje. Paprastai šnekant, žmonėms faktiškai atimama rinkimų teisė apie tai net neužsimenant, mat pradingsta pats noras.

„O ko aš ten eisiu? Vis tiek nuo mano balso niekas nepasikeis.

Ar tie, ar anie – visi jie sukčiai...“ Girdėta?

Paprastai dar profilaktiškai pakartojami užkeikimai „lovys, braunasi“ ir panašiai, o tada jau esantys prie to „lovio“ gali ir toliau ten kriuksėti nė nebesibraudami. Juk priešų pulkai buvo išformuoti dar prieš jiems išsirikiavus.

Stabilumas išsaugotas.

Šiandieninėje Lietuvoje stabilumas reiškia valstybės ir tautos praradimą. Tai nei daug, nei mažai – tai viskas. Ir jei gegužės 17- ąją mums dar neatsivėrė akys, jei ši kraštutinė savivalė mums dar nevirto paskutiniu lašu, perpildžiusiu išties begalinės lietuviškos kantrybės taurę, jei ir tai netapo kritine riba – tai kas tada ja gali tapti? Negi taip smagu būti amžinai skolingu ir lygiai taip pat amžinai išnaudojamu bei „durninamu“ vergu?

Ir jei tikrai taip – ar ne metas paklausti, dėl ko išties verta gyventi, jei nesvarbu tampa Tiesa ir Laisvė?

Naujausi

Komentarai (36)

Rikiuoti
Bildukas2012-08-23 01:02

o kaip tau Jonai faktas, kad autorius gelbėdamas verslą apsisprendė paskelbti nuolaidų akciją, kad tokiu būdu pritrauktų lėšų ir galėtų padengti bent dalį savo įmonės įsiskolinimo, bet pats rizikuoti nesutiko. Atsisakė pasirašyti asmeninį skolos vekselį ir pats nutraukė galimybę tartis ir dirbti toliau, nes pasiūlymas prisiimti atsakomybę solidariai su visais klubo lankytojais jam priminė alegoriją, kai žmogus užrašo velniui sielą. Jis pasielgė gudriau - bankrutavo ir išlipo sausas. O abonementus pusmečiui išsipirkusius klubo lankytojus švelniai tariant pasiuntė ... pas bankroto administratorių. Bent šiek tiek išsilavinęs supranta - pasiuntė ... Man gaila Jūsų visų, giriate suktą žmogų ir linkite jam sėkmės, todėl aš Jums palinkėsiu taip jums dundukai ir reikia, tegu bildina Jus visus Ostapai Benderiai ir toliau, dedu galvą pirmai progai pasitaikius jis ir vėl suorganizuos "nuolaidų akciją", tik tada nukentės dar daugiau žmonių. Tu pasiuostyk ar pats nesmirdi Jonai jei jau gini tokius sąžiningus tai matyt ir tavo sąžinė panaši.

JONAS IŠ KLAIPĖDOS2012-08-22 19:19

Užuodžiu blakių ir stukačių tvaiką.Tokią smulkią informaciją gali turėti tik jie.Reiškia, Navickas pavojingas, nes turi savo nuomonę. Šis žmogus vertas mandato.

Bildukas2012-08-22 16:08

Sveikinu Šarūnai, senai reikėjo tą padaryti. Labai lauksiu ir aš tos tavo išpažinties, nuo to ir reikėjo pradėti. O paskui jau matysim, viskas priklauso nuo to kiek nuoširdi ir teisinga bus ta tavo tiesa. Visiems mums ramybės ir daug išminties prieš labai atsakingą darbą spalio 14 d. Pagarbiai Lietuvos rinkėjas

Sarunas Navickis2012-08-22 15:01

Informacija mano gerbejams ir kritikams (paskalu nesiotoju tai neliecia): Parasiau ir issiunciau redaktoriams issamu ir zymiai atviresni teksta, negu iprasta Lietuvos ziniasklaidoje, su atsakymais is pirmu lupu (cia apie tuos ikyriai kartojamus klausimus). Taip pasielgiau visu pirma todel, kad gerbiu savo skaitytojus ir potencialius rinkejus ir noriu, kad jie turetu realia galimybe savarankiskai susidaryti savo nuomone visais klausimais. Kita vertus, po to, kai atsakymai bus publikuoti (tikiuosi, kad portalo redakcijai jie irgi pasirodys verti skelbti), tolesnis pamazgu pylimas skaitytojams i akis bus lengviau identifikujamas, kaip paprasciausias smeiztas, siekiant kiek kitokiu tikslu, nei kad deklaruojama sukiais "atsakyk i klausima savo rinkejui". Rinkejai, beje, nera anonimai, o tokie stai klausinetojai - tiesiog be isimties. Neturiu iliuziju, kad purvo srove sumazes ar liausis, taciau jau kuris laikas darosi vis aiskiau, kad jei siandienineje situacijoje ant zmogaus nieko "nepilama", tai ima kilti itarimas, kad tas zmogus arba pats yra klano narys, arba jo taip pakabintas ir valdomas, kad ir pilti nebereikia. Uztat jei zmogus dergiams issijuosus, jau galima tiketis, kad toks yra isties nepriklausomas ir gal net jiems pavojingas. Stai tokiame isvirkscios logikos pasaulyje gyvename. Beje, minima txt pavadinau "Pradedant nuo saves". Tuo tarpu tiek, laukiam pasirodant.

Jonui nuo Bilduko2012-08-22 07:02

kad žinotumėt gerbiamasis kaip man smagu nuo tokio Jūsų dėmesio, baigiu iš pasitenkinimo visai išprotėti :) :) O jei rimtai, TAI ATSAKYK ŠARŪNAI Į RINKĖJO KLAUSIMUS. Tokius straipsnius ai nai nai parašai, o į kelis klausimus negali atsakyti. Aš tai žinau kodėl, o kiti tegu paskaito tuos klausimus, tada irgi supras kodėl, vienas jau pats pagooglino, tas jau ramus, NES ŽINO TIESĄ. Ir tau Jonai rekomenduoju, bet įtariu, kad tu žinai viską, paprasčiausiai padedi Šarūnui kakučius užmaskuoti. Ai ir tau sėkmės žmogau, kiekvienas mes dirbam vardan tos Lietuvos taip kaip suprantam, o kas gausis pamatysim po rinkimų :) :)

Labas Klaipediete2012-08-22 06:47

turbūt būsi Šarūno žmona, nes 211 gale yra iš jo IP adreso. Labai džiugu kai žmona palaiko vyrą, vadinasi šeima darni, o tai jau pliusas. BET VISTIEK NESUTINKU SU ŠARŪNO UŽMAČIA, neik tu į tą Seimą, apsijuoksi pats ir kitus nuvilsi, reiks vėl teisintis, kaip dėl verslo bankroto. Asmens bankroto pasekmės skaudesnės, ar tau Šarūnai to reikia?

Pagooglinau2012-08-22 02:31

"Šarūnas Navickas" ir radau, kad Sarunas Navickas kandidatavo i seima 2008 metais naujoji sajunga sarase.Idomu kokiai partijai jis siuose rinkimuose atstovauja?

Jonas dar kartą 22. Bildukui2012-08-22 02:15

Bildukas-robotas rašo: "Pabildink savo smegenis, kodėl mano beldimas toks skausmingas Šarūnui, jo pasekėjams ir tau? " Jis niekam nėra skausmingas. Čia tau atrodo, kad jis skausmingas. O iš šono žiūrint, tai šis bildinimas yra neracionalumo, o tai reiškia kvailumo rodiklis. O be to, to tikslo, kurio tu sieki, neįmanoma pasiekti, nes tavo priemonės pasiimtos iš vaikų darželio. Matyt, tu buvai iš tų, kuris nukrisdavo ant žemės ir spardydavosi rėkdamas, kol koks nors praeivis nepradėdavo gėdinti. Yra ir kita bėda. Tu rašai apie TIESĄ, bet tu tos tiesos niekada nebuvai matęs. Tau tiesa yra kažkoks liguistas padaras, kuris mano, kad jeigu aš bildinsiu dieną naktį, tai Šarūnas neištvers. bet tokių tiesų nebūna, nes tai vargšo, su pažeista sąmone tiesa, kuri faktiškai nėra tiesa. Juk visus tuos reikalavimus tu galėjai paduoti į teismą. Kodėl tu šito nepadarei? Todėl, kad teismas, gal būt, nuo ligonių nepriima tokių pareiškimų. Yra ir kitas variantas, kad tau sumoka už tą bildinimą. Gal būt, už kiekvieną tokį komentarą po butelį alaus. O gal tu vartoji narkotikus. Tai, gal už pažadėtą dozę tu čia irgi atidirbinėji. O gal tu pyksti, kad Šarūnas padovanojo Kubiliui dviračio ratą, o tu norėjai, pavyzdžiui, gauti pompą, bet jis atidavė Kubiliui. Ir vietoj to, kad nueiti pas Kubilių ir paprašyti pasidalinti dovanomis, tai ne, tu pradedi bildinti. Daryk ką nors, žmogau, o ne idiotizmu užsiiminėk. Taigi matyti, kad esi žmogus be garbės, o tokių niekur nemėgsta.

pasiūlymas bildukui?2012-08-22 01:20

sekančiame komentare siūlau klausimyną papildyti kryžiažodžiu.Gal ką ir sudominsit.

Klaipediete2012-08-22 01:15

Dziaugiuosi, kad pagaliau Sarunas apsisprende kandidatuoti. Visada pritariau jo straipsniams, o sio zmogaus mintys man atrodo labai teisingos. Saunuolis. Palaikau 100%

bildukui?2012-08-22 01:14

jau pradedu įtarti ,kad bildukas tai pats Šarūnas,nes kuo dažniau bildukas transliuoja savo klausimynus į eterį,tuo daugiau gerbėjų susirenka.Aš ryškus to pavizdys.Sėkmės p.Šarūnui.

To Jonui nuo Bilduko2012-08-22 00:01

Pabildink savo smegenis, kodėl mano beldimas toks skausmingas Šarūnui, jo pasekėjams ir tau? Kaip jau supratau į mano klausimus atsakymų nebus, nes bijo TIESĄ parašyti, melą taip pat, nes nežino ką dar žino Bildukas. Todėl bildinsiu kiek galiu, kad tokie veikėjai kaip Šarūnas nepatektų į Seimą ir nebildintų Lietuvos žmonių.

Jonas 22. Bildukui2012-08-21 23:13

Nesupratau tavo pasikeitimų. Anksčiau tu buvai pasivadinęs "Bilduku" iš VSD. Dabar tik "Bildukas". Kodėl taip nubiednėjai? Ar šeimininkas pasikeitė? Bet šito gyvo roboto darbo tai tu išmokai VSD? Nes ten tokių robotų gali būti ir ne vienas. Bet šiaip robotų irgi taip lengvai netapsi. Tai, ar seniai tau tą implantą įtaisė? Gal tu esi čia, kaip eksperimentinis triušis? Ir tavo smegenys išbando naują implantų rūšį?

baisu2012-08-21 20:26

TOMAI, kaip būt puiku, kad daugiau būtų taip mastančių. LIETUVOS dvi nelaimės, tai teisėsauga ir žiniasklaida.

Bildukas2012-08-21 19:38

Radau šį komentarą po straipsniu (Kauno ateitį „laidoję“ protestuotojai apskundė miesto valdžią) Balso. lt portale : Jonas 2008-06-10 00:19:04 Šarūnas Navickis Klaipėdos Akropolyje beveik prieš metus įkūrė sporto klubą "Fitness Panorama". Paskutiniui metu buvo paskelbta daug akcijų - perkantiems abonementą pusei metų, metams ar "šeimyninį" buvo taikomos nuolaidos daugiau kaip 50 procentų. Ir štai, prieš porą savaičių, klubas pasiskelbė bankrutavęs. Apie tūkstantį sportininkų liko su ilga nosimi. Kai kurie turi išsipirkę abonentus pusei metų į priekį ir ilgesniam laikotarpiui, Ta čiau sutartys klubo nariams išduodamos nebuvo. Čia skiriu mielai Grąžinai, šis 2008 metų komentaras tikrai ne mano, nors ir pats asmeniškai nukentėjau per tą fitnesbiznismeną. Kaip sakant savo nepaskaičiuota rizika apgavo žmones ir tiek, bankrutavo ir "vsio zakonno", eikit kvaileliai ir reikalaukit iš bankroto administratoriaus savo varganų litų, o aš čia nekaltas, tiesiog man nepasisekė, nekoks iš manęs verslininkas. Todėl klausiu: ŠARŪNAI, JEI IŠ TAVĘS NEKOKS VERSLININKAS, TAI KOKS IŠ TAVĘS POLITIKAS. Negi mes turim patikėti ir rizikuoti, o jei po 4 metų tu ir vėl sakysi: Sorry, pabandžiau, atleiskit jei ką nuskriaudžiau to nenorėdamas, man paprasčiausiai nepasisekė. Tai aš manau, kad rizikuoti valstybės valdymo kokybe, mes neturime teisės, todėl rinkime sėkmingus, sąžiningus, gabius, moralius.... vienu žodžiu: RINKIME PAČIUS GERIAUSIUS SAVO ŠALIES PILIEČIUS.

Bildukas2012-08-21 19:23

Rugsėjo 10 diena svarbi ir pretendentams į kandidatus, nes būtent iki šios dienos jie turi surinkti tūkstantį gyventojų apygardos, kurioje kandidatuoja, parašų. Klaipėdoje yra šeši pretendentai į kandidatus. Baltijos vienmandatėje rinkimų apygardoje savarankiškai į Seimą patekti siekia Asta Baukutė, Šarūnas Navickis, Eitvydas Vaidaugas, Marių apygardoje – Gintautas Mieleika, Gediminas Paplauskas, Gediminas Pocius. Iš Klaipėdos dienraščio

talia2012-08-21 18:59

O kur Šarūnas Navickas kandidatuojasi, kurioj vietoj?

todėl2012-08-21 18:56

mūsų pareiga išmokti atsirinkti, kas yra kas. Visi aiškiai matė, kaip traiškytas vaikas ir žmonės kovo 23 ir gegužės 17, todėl belieka pasidaryti išvadas.

Gražinai, Zinai, Stasiui ir kitiem geriem žmonėm2012-08-21 18:36

Bilduko komentaras: mieli žmonės atrodo stengiausi kiek galima mandagiau išsakyti savo poziciją dėl Šarūno kandidatavimo į Seimą. Bet niekas neveikia, pagal trubadūro logiką apie šventąjį tiesos šauklį arba gerai arba nieko. Jei nuomonė jam nepalanki, vadinasi rašo KGB arba VSD pakalikas. Nu atleiskit šviesūs žmonės, bet juk gali būti ir kitaip, gali būti, kad į seimą lenda nevertas žmogus. Kažkas čia klausė o ką jis blogo padarė, tai aš net nedrįstu daugiau nieko čia teigti, todėl suformulavau tik klausimus būsimam seimūnui, nes aš turiu informacijos kuri jo nepuošia nei kaip eilinio žmogaus, juolab kaip pretendento į tokias garbingas pareigas. Mano vargai internete sulaukti atsakymų yra visiškai bevaisiai, o juk tėra paprasti klausimai, paskaitykit patys ir pamąstykit kodėl jis neatsako? Vietoje to toliau varo demagogiją, kad jis neva toks pavojingas sistemai, kad sistema meta didžiules pajėgas jo asmeniui sukompromituoti. Juokas tiesiog ima, jei žmogus rašinėja apie Lietuvos problemas ar tai ir yra tas nuopelnas suteikiantis teisę atstovauti tautą, su tokiu mąstymu mes ir išsirenkam čiulbuonėlius pažadukus, o kai reikia dirbti gaunasi šnipštas. Tada juokiamės kokie kvailiai sėdi Seime, didžiausi kvailiai yra tie kurie į tokias pareigas paskiria nieko gero savo gyvenime nenuveikusias personas, vėliau patys keikia ir niekina jau visus be išimties ir tikisi, kad kitą kadenciją atsiras padorių sąžiningų ir nusipelniusių žmonių, kurie ateis ir imsis jiems atstovauti. Atsibuskit ir pamąstykit, mes patys euforijos apimti išsirenkam netikrus pranašus, o paskui raudam, kai tie nesugeba nieko, nes ten atėjus ne kalbas reikės sakyti, ten reikės didžiulės išminties ir gyvenimiškos patirties, profesinio išmanymo priiminėjant šaliai svarbius įstatymus. Taigi pagalvokit gerieji žmonės kodėl jis vengia mano klausimų? : 1. Kelios santuokos buvo Jūsų gyvenime, klausiu tik todėl, kad mėgstate pabrėžti, jog esate labai gausaus būrio vaikučių tėtis? 2. Kiek kartų apturėjote bankrotą, internete po tamstos straipsniais labai daug žmonių rašinėja, kad juos apgavote, kad esate aferistas, kad dėl to pabėgote į Angliją? 3. Kiek Jūsų firma liko skolinga žmonėms ir koks tų žmonių skaičius? 4. Kokiai partijai priklausėte 2008 metais? 5. Kodėl nebekėlei savo kandidatūros Kaune su ta pačia partija kaip 2008 m ? 6. Įkūrėte sveikatingumo ir sporto klubus Kaune (1998 m. ), Vilniuje (1999 m. ) ir Klaipėdoje (2007 m. ) Čia 2008m. (iš Jūsų anketos praeitų rinkimų) koks tų klubų likimas? 7. Jūsų nėra Drąsos kelio sąrašuose, bet Jūs labai reiškiatės šia tema, gal DK Jūs remia šiaip? 8. Kokie Jūsų nuopelnai Lietuvai, jei manote kad esate vertesnis už kitus eiti į Seimą ir atstovauti kitus žmones? 9. Kodėl turėtume tikėti, kad būsite naudingas Lietuvai, jei šitokio amžiau sulaukęs dar pats blaškotės tarp verslo, rašymo ir politikavimo? Paklausiau todėl, kad niekada aiškiai taip ir nepasakote viešumoje, kokia jūsų profesija ir iš ko valgote duoną, manau tai labai svarbu, nes tai parodo asmens sugebėjimą tvarkytis su reikalus, nes pretenduojate tvarkyti visų mūsų reikalus. Pagarbiai Jūsų būsimas eilinis rinkėjas

Ko reikia?2012-08-21 17:05

Sovietmečiu lietuviai troško LAISVĖS. 1990 gavo. Dabar tauta trokšta TEISINGUMO. 2012 gaus. Tada paaiškės, kad TEISINGUMO palaikymui reikės visuotinos ATSAKOMYBĖS ir absoliutaus SOLIDARUMO. Tam reikės visiškai kitokios nei dabar žiniasklaidos.

Tomas J.2012-08-21 16:45

Autorius klausė: "ar ne metas paklausti, dėl ko išties verta gyventi, jei nesvarbu tampa Tiesa ir Laisvė?" Atsakau: verta gyventi, kad kovotum prieš TSKPistės Prezidentės remiamą nusikaltėlių klaną Generalinėje prokuratūroje, VSD, teismuose.

jau dabar2012-08-21 16:20

skaitykite Drasiaus kelias

Zina2012-08-21 16:08

Sutinku, melo masina pilnu pajegumu vaziuoja pirmyn...

xxx2012-08-21 16:00

teisingai parašyta, jeis šis išneštas vaikas iš savo namų paliko abejingais daugelį, tai kas tokio turi įvykti, kad žmonės suprastų, jog reikia tiesos.

Gražina2012-08-21 15:47

Žmogaus veikla prasideda nuo minties. Ji išreiskiama žodžiais, o toliau seka veiksmai. Straipsnis tikrai geras ir jis agituoja už gėrį ir tiesą. Tai jau vienas geras darbas, kurį atlieka Šarūnas. Kai kurie komentarai yra labai pikti... Nepažįstu Šarūno asmeniškai, bet nepžįstu ir tų žmonių, kurių komentarai nėra palankūs Šarūnui. Iš gyvenimo patyrimo žinau, kad kartais nuomonė gali būti neteisinga, nors žmogui atrodo, kad jis teisus. Ne veltui liaudis sako: `iš kurios pusės pažiūrėsi`. Tuo labiau, kad komentaruose nepasakyta, ką jis blogo gyvenime padarė. Mano nuomone, žmonės balsuodami patys atsirinktų jų nuomone geriausius. Bet aš nematau Šarūno DK sąrašuose. Gal jis pasirinko kitą sąrašą? Būtų gaila...

Basa2012-08-21 14:10

Puikus straipsnis. Bet man atrodo, kad tą sluoksnį žmonių, kurie nesugeba mąstyti, analizuoti, tyrinėti - jau niekuo nebepaveikti. Jiems užtenka LNK ir pedryčio propagandos, jie ją susivirškina ir daugiau nieko nebemąsto. Tokiems "paprastiems" žmonėms ir prie Stalino buvo gerai, jie ir "liaudies priešus" niekino, visiškai nesigilidami į esmę. Tai "oraliniai" bet kokios valdžios aptarnautojai. Na, o apie nupirktus Klano aptarnautojus - nėra ko ir kalbėti. Tokių buvo ir bus.

ona2012-08-21 14:08

Vakar Pumpreckaitės laidoje per LRT buvo agituojama balsuoti už esamu, bet ne naujus galimus kandidatus. Matyt, kad gyvename gerai ir geriau jau nebereikia...

Ramanauskui2012-08-21 14:08

Tai kur tie, kas jie, kuriais galima pasitiketi ?????????Jei Zmogus raso tai, ka galvoja siandien 100--ai Zmoniu tai jis soka pagal kazkieno duda.......,arba taikosi i Seima ????????? Man pvz. p.Sarunas ---protingas vyras,drasus, jam skauda taip pat ,kaip ir kiekvienam is musu ! Kol kas jokiu nesamoniu jo straipsniuose neperskaiciau !! Zmones patys atsirinks,kas teisus, kas ne !!!!

>Stasys2012-08-21 13:53

Gerai kad rašo. Nereikia kabinėtis. Reikia gerbti visus, kurie pasisako viešai prieš smurtą ir neteisybes, JEI MENKAS NIEKŠELIS SAKYS ,KAD DU KART DU YRA KETURI,NIEKAS TO NEGALĖS NUGINČYT,BET AR NUO TO NIEKŠELIS JAU TAMPA GERBTINU PILIEČIU.

Butina isaiskinti skaldytojus2012-08-21 13:00

tai kas tie priesintojai ir skaldytojai? Juk pagal nesenus staripsnius, veiksmus ir zodzius dabar nesunku juos issifruoti.tai ir imkites to. dar ne veleu .Iki rinkimu yra laiko susivienyti, o provokatorius-ismesti.

Stasys2012-08-21 12:50

Gerai kad rašo. Nereikia kabinėtis. Reikia gerbti visus, kurie pasisako viešai prieš smurtą ir neteisybes, kurios užvaldė. Kuo daugiau žmonių, pasisakančių prieš negeroves, prieš blogį, tuo geriau. Yra šansas nugalėti blogį. O jeigu šis žmogus nori eiti į seimą, nereikia jo apipilinėti paplavomis,- o gal jis iš tiesų yra sąžiningas ir doras ir nori Lietuvai tik gero. Ar labai svarbu, kad jis iki šiolei "nepadarė kažko tai stebuklingo". Gal dar padarys, gal labai gerai pasitarnaus Lietuvai ir jos žmonėms. Labai lietuviška - napasitikėti, pavydėti, kenkti aktyvesniems bei drąsesniems. Jeigu jis nori patekti į seimą, netrukdykim jam - rinkėjai tars savo žodį. Reikia žiūrėti labiau ar jis nepadarė kažko tai labai negero ar netarnavo blogio jėgoms. Mes keiksnojam, dergiam, šmeižiam gal tikrai sąžiningus žmones, o tuo pasinaudodami sulenda į valdžią visokie tarakonai ir lervos...

To Bildukui2012-08-21 11:00

Rašome ne propagandiniais tikslais. Rašome ,kad valdzios žmonėms parodytume ne klaidas, o niekšybes. Kad tiesiai jiems pasakytume :Šlikštynės. Vis dar tikimės, kad šalia godumo ir pasikėlimo liko valdziažmogių vaikystės kriterijus apie geriečius ir blogiečius. Tikimės kad ir Seime niekas nenori būti blogiečiu. Yra viltis. Rašome ne tau, stukinančiams profesionalui.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2012-08-21 10:47

Sarunas Navickis yra ne tas asmuo, kuriuo galima butu pasitiketi, nors ir graziai raso. Jo politika Kaune parode.....kad jis viso labo tik niekingas tarnas. Sorry ponuli, pagal kieno muzika soki ir ka nori apgauti?

Mielam Robertui2012-08-21 06:39

Užbėgsiu už akių ir paklausiu Jūsų: ar klausimai kandidatui apie jo nuopelnus valstybei yra šmeižto kampanija ar durnas smalsumas?

Bildukas2012-08-21 06:36

Šarūnas rašė "O gal pastanga apsaugoti vaiką nuo prievartos yra kažkaip niekinga?" Niekinga yra ne skriaudžiamą vaiką saugoti, niekinga yra naudotis kito nelaime, kad susirinktum sau rinkiminius taškus. Kodėl taip manau? Todėl, kad nepasitikiu tavim, todėl kad tavo asmeninis gyvenimas kardinaliai skiriasi nuo tavo kalbų, todėl kad išsižadi savo praeities, todėl kad sukioji bures pagal vėją, todėl kad valstybė valdoma ne lozungais, todėl kad sulaukęs tokio amžiaus negali pasigirti darbais, todėl kad šildaisi prie svetimo laužo ir lauki kaip koks šakalas, gal ir tau koks kąsnelis liks. Nori kelti žmonių dvasią, kelk garbingai. Moki rašyti, rašyk iš širdies. Nori kažką pakeisti, keisk nekenkdamas. Nori daryti, daryk bet jei sugebi. Atsakyk garbingai, ar tikrai esi vertas atstovauti tautą, ar turi tam sugebėjimų, ką tokio įpatingo esi nuveikęs, kad žmonėms galėtum garantuoti: štai aš toks pilietis noriu atstovauti kitus garbingame poste, aš esu nuveikęs tokius darbus, aš jau subrendau pasidalinti savo patirtim, aš esu vertesnis už aną štai tuo, jei pasirinksite mane aš būsiu pajėgus nuveikti tą ir tą. Negali kaltinti manęs puolimu, aš esu labai atidus ir atsakingas rinkėjas, aš esu dalelė tos tautos, kurią rengiesi atstovauti, todėl būk toks malonus ir išvardink nors kelis nuopelnus savo šaliai, kurie aiškiai atskirtų pilietį rinkėją nuo piliečio kandidatuojančio į vienas atsakingiausių pareigų valstybėje.

Robertas2012-08-21 04:56

Ačiu Šarūnui,budinant Lietuvą.Viskas teisinga. Tik matant visą tai sveiko intelekto individui noras priešintis turėtų ne pradingti ,o sustiprėti .O žemos prabos šmeižto kampanija tik dar labiau sustiprina tą norą.Tamstos,p.Kuolio ,p.Venckienės ir kitų neužmaskuotas dergimas yra juokingas ir apgailėtinas. O tiems daltonikams kurie Garliavos istorijoje nemato " nieko tokio", propagandinė mašina kažin ar pakenks.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi