Esu nebejaunas, statistinis Lietuvos rinkėjas, visada jaučiausi esantis dešiniųjų pažiūrų.

Todėl su nerimu jau daugybę metu stebiu, kaip dešiniąja pasiskelbusi konservatorių partija labai aiškiai nukrypo visai į kitą pusę. Dar blogiau, kad jau ir plika akimi galima matyti, kaip ši partija tarnauja visai nebe Lietuvai, o rytiniam mūsų kaimynui.

Paradoksas – būtent ši partija labiausiai rėkia apie grėsmes iš Rusijos.

Man pasidarė akivaizdu, kad tie, kurie Lietuvoje labiausiai rėkia „rusai puola“, labiausiai tarnauja Rusijos interesams. Labai paprasta taktika.

Pateiksiu vos kelis pavyzdžius, susijusius su konservatore Rasa Juknevičiene (toliau ją vadinsiu Rasele). Taigi.

Dažnai Raselės „taškymasis man primena palyginti neseną istoriją, kai buvo šaukiama: „Neprileisim Ivano prie vamzdžio...O kas valdo lietuviškus vamzdžius?..

Beje, dar visai neseniai Raselė kiekviena pasitaikiusia proga Visagino AE priešininkams klijavo „rusų agentų“ etiketes. Pagrindinis argumentas buvo: „Jei nestatysime mes pastatys jie.“ Tačiau išėjo atvirkščiai: mes sustabdėme ir „jie“ sustojo, nes pasirodo, kad jų elektrinės ( Baltijskaja ) stabilumui būtina VAE.

Dar, anot Raselės, rusų agentai yra tie, kurie abejoja statomo dujų terminalo finansinių reikalų skaidrumu. Asmeniškai man atrodo, kad viskas daroma taip, kad dujos iš terminalo būtų kuo brangesnės, t. y. kad kuo mažesnė konkurencija būtų Gazpromo dujoms...

Aš vis dar galvoju, kad Raselė tėra tik tam tikros, Rusijos interesams atstovaujančios, konservatorių grupės ruporas, t. y. ji nežino, ką daro, ir nėra Rusijos įtakos agentė. Asmeniškai man viskas atrodo taip, kad tam tikros Lietuvos partijos atstovauja Rusijos interesams, o viena aktyviausiai tai dirbančių yra konservatoriai.

Prisiminkime kelis jų iš daugelio „nuopelnų“.

Brangiausios dujos (didžiausias Gazpromo pelnas) tarp šalių kaimynių. Nepagrįstai didelė tų brangiausių dujų dalis deginama Elektrėnuose elektros gamybai ( Gazpromo pelno užtikrinimas?).

VAE projekto stūmimas, neatsižvelgiant į referendumo rezultatus. Šiuo metu etikečių klijavimas visiems, suabejojusiems dujų terminalo projekto skaidrumu.

Beje, Raselės visiškai nesigirdėjo, kai INTER RAO, Rusijos valdoma elektros energijos kompanija, už 130 mln. litų įsigijo vėjo jėgainių parką. Tikriausiai Raselė tylės ir kai kokia Rusijos kompanija ar privatūs Rusijos asmenys pradės supirkinėti Lietuvos žemes.

Jei ne referendumo grupės darbas ir dėl to dabar stumiami apribojimai, tai tam Ivanui tereikėtų sukurti kokią atseit „europinę“ kompaniją, ir Lietuvos žemė...

Nepamirškime ir dabar labai aktualios krašto gynybos temos. Juk būtent valdant konservatoriams buvo sumažintas kariuomenės finansavimas, pritarus konservatorių remiamai prezidentei, kuri yra viešai pareiškusi apie nerašytą NATO šalių susitarimą – „kai nerašytos taisyklės, vadinasi, jų ir nėra“.

Daug, dar labai daug galima būtų vardinti konservatorių darbelių.

Kviesčiau visus, kam rūpi Lietuvos ateitis, susitelkti ir pasvarstyti, pradėti atviras diskusijas, ką kiekvienas iš mūsų galėtų nuveikti, kad tokia agresyvi ir labai žalinga Lietuvai ir kartu ypač naudinga Rusijai konservatorių partijos veikla pagaliau būtų pažabota.

Donatas (nenorėjusio skelbti autoriaus pavardė redakcijai žinoma)

Naujausi

Komentarai (130)

Rikiuoti
Irmis2017-04-12 21:05

Kremliaus informacines priemones aktyviai kemša Lietuvos žmonem mešla pilna melo,ko tai nestebina tokie straipsniai,nonenklatura valdziusi Lietuva 19m nuvariusi Lietuva iki to ka turim dabar niekam neuzkliuva,o koncervatoriai kurie vieninteliai "kalti" kad mes dar gyvi,ir vieninteliai yra saugumo garantai,kokiu reik but beprociu kad rasyt tokius straipsnius. Šlikštesnes propagandos uz kremliaus nebuna. Apsaugok Dieve Lietuva nuo tokiu niekšu kurie prisideda prie Lietuvos zmoniu smegenu plovimo. Rusijoje jau vel Stalina garbina tai nestebina kad sovietu intelekto pazeistieji nekeltu galvas ir pas mus.

Tai 128 Marija2017-04-12 20:59

Jus prootelis okupuotas .

saule2016-08-15 19:33

kalbiekyt apie gyvibe.ir posaulini 10 isakimu tvarka.tai yra plati tiema,ir kaip tai podaryt ir galvokit,bet ne urvus kurkit

Me2016-08-15 03:59

Vis apie ta pati...

Marija2016-06-29 16:56

Okupacijos nebuvo, nes užaugau ne okupuotoje lietuvoje o laisvoje darbinikų tai kad dabar jinai yra okupuota lanzbergio

Algimantas Končius2016-06-28 19:52

Okupacijos nebuvo, ji tebėra. Ją tesia okupantų statytiniai, kurie valdžios nebuvo palikę nė sekundei nuo sugryžimo 1944. Tai teismai, prokuratūra, policija, saugumas. Seimas tai ta ta pati aukščiausioji taryba, atliekanti melžėjų rankų kilnojimo vaidmenį. Tai tas pats jei Prancūzijoje, Norvegijoje visuose valdžios lygiuose tebedirbtu vokiečių statytiniai. Tikrą laisvę dar teks išsikovoti. Landsbergis puikiai suprato, kad Kremliaus statytiniai dirbs prieš Lietuvą, o ne Lietuvai, bet piršto nepajudino, kad būtu kitaip. Dabar moralizuoja: kokie negeri, to netiria ir ano netiria. Tas blogai ir anas blogai. Tarsi galėtu būti kitaip. Rūpėtu Landsbergiui iš tikrųjų Lietuva, pasakytu nestenėdamas, vyriškai: męs tebevaldomi okupanto pakalikų, uzurpavusių visų partijų vadovaujančius postus (konservatorių taip pat) ir kol jie sėdės valdžioje, Lietuva bus naikinama visais būdais. Laikas Deokupacijai, VSD panaikinti iš vis kaip po tokią, nes ji niekada nedirbs Lietuvai, o generalinėje prokuratūroje neturi likti net valytojos. Gen. prokuratūrą sudaryti iš visai naujų žmonių, geriausiai prašyti užsienio lietuvių. TAI BŪTU PRADŽIA, TIKRAI LAISVAI LIETUVAI.

Kas jiems turtus krauna?2014-04-18 02:36

Gal kada nors paaiškės Degutienės sūnaus pinigų atsiėmimas iš uždaryto Snoro bankoir ,kad jis pavoge juos, juk nesvarbu su kieno pagalba ? Labai įdomiai buvo užsiminta paskutinėje televizijos laidoje "Sąmokslo teorija". Degutienė yra praradusi pasitikėjimą po to, kai buvo demaskuota, kada dienraštyje "Respublika" pasirodė straipsnis: " Molėtų pašonėje, Malkėsto ežero pakrantėje, I. Degutienės vyras "ūkininkas", šiuo metu Santariškių klinikų Centro filialo vadovas Gediminas Degutis ketina plėtoti kaimo turizmo verslą, o šalimais taip pat sodybą turintis jų svainis plastikos chirurgas Kęstutis Vitkus - maždaug 102 hektarų ežerą pavertė veik privačiu".

O prokurorams pofik2014-04-18 01:37

Kubiliaus vyriausybė su prezidente yra tiesiogiai susijusi su šia tarptautine mafija, atvedusia Coperi į Lietuva ,nes Lietuvą praskolino kaip tik jo galvoms - goldmanSachsui už siaubingas palūkanas ir dar yra neskelbti skolintojai iš ten pat greičiausiai. Štai kodėl prezidentė klykavo prieš tvf, nes reikėjo greitai ir pigiai parduoti Lietuvą. Galima teisti už valstybės išdavystę.

Donatas2014-04-17 23:11

Labai gaila, bet iš oponentų komentarų neišgirdau nei vieno rimto argumento prieš, net nebuvo bandymo – argumentuoto paneigimo, kad tai melas. Apart kvailos populistinės tuščiažodystės ir etikečių klijavimo, daugiau nieko rimto. Kitas momentas, labai malonu, kad žmonės bunda ir pradeda skirti pelus nuo grūdų. Kad jų taip paprastai, kaip buvo prieš kokius 5-8 metus, dabar jų taip paprastai neapmulkinsi.

Is tiesu2014-04-17 21:40

Nuo pat nepriklausomybės pradžios KGB infiltruotas V.Landsbergis darė ir daro iki šiol, kad tik neegzistuotų teisingumas, kad kišeniniai prokurorai ir teisėjai "nematytų" kaip vagiami jau ne milijonai, o milijardai! O kas toliau? Manot kada nors pasodins Degutienę, Sekmoką, Visokavičių, Kubilių, Starkevičių ir kitus obervagis? N I E K A D A!

Senior2014-04-17 20:01

nenoriu zmoniu izeisti,bet konservai ir su velniu susides,kad tik prie lovio stumdytis.Geriau uz visus zino kas ta Dalia,bet susideda.Ir Butkevic.nori but svarbiu.Tai ir pagal A.Terlecka valdo K.G.B. ir Eligio liberastai tarnaut pasiryze.Nei garbes nei sazines todel lieka Nagliui tik alkoholi prikaisiot.Reikia baigt g r y b a u t !

praeivis2014-04-17 19:02

RAULISAITIS - "ne prie ko", PALAITIS- "ne prie ko", ULBINAITE- "ne prie ko".. Taip teisinguma supranta Ponia is Daukanto aikstes! Toki korupcijos lygi salyje sukure Grybauskaite per 5 metus savo kadencijos!

jeronimas2014-04-17 03:03

Donatai,as tai jau senai rasiau. Tik tu paminejai menka dali dalyku,kurie naudingi ir vykdomi koncervatoriu. Neturiu laiko ir noro as irgi vardinti,nes tiesiog nebesinori kartotis. O dabar,kai arteje rinkimai,koncervatoriai neresi is kailio del kgb majores kandidaturos. Protingesni partijos ziulikai puikiai supranta,kad neteke kgb majores pirmame soste,gali prasideti ju veiklos ir piktybisko kenkimo Lietuvai tyrimas. O tuomet gal teks ir atsakyti uz desimciu milijardu zalos Lietuvai padaryma. Todel kokios pastangos agitacijai metamos sios kupriuko partijos,kgb majores asmeniui.

Štai2014-04-17 02:42

Čia susirenka visi Putininiai. Ir pažiūrėkitkit ką jie smerkia nuolat. Valdo kiti, o smerkiami buvę ir tada ir dabar . Kaip Ukrainoje Banderovcai čia visi kruvoj. Tas jūsų portalas net neslepia, kad yra Putininis. Gale net sveikina jus tokius--- " Linkėjimai visiems eurazijiečiams!". Tik įdomu kodėl neįvardija VSD jų veiklos, nes, manau, čia yra ir to nesuprantančių, nors gal ir ne.

:D2014-04-16 04:32

bet tai kaip man primena sitas rasinelis lavrovo siandienini pasakyma kad nato taikdariu nereikia ukrainoj, nes rusija pasiruosusi atsiusti savo taikdarius... demagogija auksciausiam lygyje. butu juokinga jeigu nebutu graudu.

Netikiu2014-04-16 04:14

Nejau dar kas nors balsuos uz Grybauskaite,netikiu,netikiu,netikiu

Valstietis2014-04-15 23:48

Kiek dar daug liko okupanto mylėtojų (tikiuosi už 30 grašių)... Tik menkinti kitus, nesvarbu, kad jokių argumentų neturi, svarbu sėti nepasitikėjimo sėklas. Dar ilgai vaduosimės iš šitos bjaurasties. Su jais diskutuoti nėra prasmės - jiems nereikalingi jokie argumentai, jokia logika - svarbiausiai garsiai loti...

Atpildas2014-04-15 22:50

Atpilda politiniai nedoreliai jau uzsitarnovo...iki septintos kartos kaip sventame Raste parasyta.Parsidaveliai,isdavikai.Prunskienes likimo as visiems parazitams linkiu

Julius2014-04-15 17:49

tai va kokį proto ligonį pagimdė mama, dar ligonis bando užteršti smegenis ir kitiems, nieko keista, tas pats Ukrainoje, tokie patys taip pat dūrina galvas apie benderovcus, užuojauta autorėliui - ligonėliui

Raigerdas2014-04-15 17:34

Tai yra logiškas dalykas, kad visos Rytų valstybės buvo valdomos buvusių komunistų. Pirmoji dabar pabandė išsivaduoti Ukraina. Lietuvos valdžioje tokie pat Janukovičiai-Qubiliai-Landsbergiai ir, kaip čia parašė komentatorius Publijus, -"valytojos intelekto Raselė". Tai tikrai kažkokia tai zimagorų partija tie konservatoriai, nes ką nepaimsi, tai vis kažkokiu tai trenktumu atsiduoda. "Valytojos intelektas" yra būdingas ne tik Raselei, bet ir Razmai, o ką jau bekalbėti apie Adomėną. O ir V. Landsbergiui vaidenasi visokie Belomor-kanal agentai. Bet, kas įdomiausia, kad toje partijoje yra psichiatras Raimondas Alekna. Ir šita partija taip sėkmingai pavirto į tikrą durnių partiją. Tai, gal V. Petkevičiaus "Durnių laivas" ir pavadintas, vadovaujantis ten esančiais šioje partijoje durniais? Tad, vargu, ar kas nors sugebės paneigti, kad konservatorių partija, tai pati tikriausia DURNIŲ PARTIJA, naturaliame pavidale. Nors ir negražus pavadinimas, bet už tai atitinkantis tikrovę. Reikia plukdyti tą Durnių Laivą, kur nors toliau nuo Lietuvos politinio gyvenimo. Rusijai jie tikrai tiktų. Nes ten tokių jie turi irgi nemažai. Įsivazduojate, koks duetas būtų V. Landsbergis su Žirinovskiu vienoje Rusijos Dūmoje. Neišvengiamai kiltų mūštynės.

JOKIOS2014-04-15 17:22

Partijos Tėvynės sąjungos nėra,

O2014-04-15 17:19

TOKS TOKĮ PAŽINO.....

ruta2014-04-15 17:15

p.s. kai pakeisime istatyma del politiku sarasiniu 'rinkimu' , manau , neisvysime daug moraliniu issigimeliu , kuriu dabar pilna sisteminese partijose .

ruta2014-04-15 17:11

107 numeriui , Nereikia savo, partiniu reikalu / kuo ilgiau buti prie lovio / , tapatinti su Valstybes reikalais . Kaip sakant , savo vilna nemaisykite su Valstybes... Sistemines Lietuvos partijos jau senokai mutavo i UAB ,asmeniniams reikalams tvarkyti /Kaip 'garbingai' pasielge konservatoriu partijos vedlys Landsbergis - proteguoja savo anuka i EP , grazu , net raudona , tai tokia morale pas ju ? /. Konservatoriu partija dabar turi vieninteli tiksla -isparduoti Lietuva , ka ir sekmingai , pritariant kitiems moraliniams issigimeliams , vykdo! Apie komunistine -KGB -e/ komunistai neegzistavo be KGB strukturu/ liekana , tupincia soste ir nematancia , kad eiliniai pilieciai ne tik vos kvepuoja , bet ir baigia palikti si korupcijos roju , jau ne syki sakiau , nereikia Lietuvai sovietines ideologijos uoliu tarnautoju ir uz savo praeiti / gedinga/ reikia atsakyti !

top 107. ataka2014-04-15 17:05

nusiimk kibirą nuo galvos... konservuoti ir yra maskolių 5-ji kolona. ką nori apgauti. Pagal bibliją pažinsi juos iš vaisių. Pvz. sutartis dėl Klaipėdos naftos talpų, LEO afera, ir t.t. sąrašą pats gali papildyti

ataka2014-04-15 16:52

puolimas pries konservatorius ir pries prezidente tesiasi, maskva nori sunaikinti konservatorius, vienintele visuomenine jega. ka reikstu tevynes sajungos sunaikinimas? lietuvos kapituliacija pries komunistus

AJ2014-04-15 15:55

Jei eks pertai įsileido tokį straipsnį, tai reiškia jų naują kryptį.Ir aš manau labai pavojingą Lietuvai. Graudu....

Pikasas to 1012014-04-15 15:08

Jei norite oponuoti mano 93 nr komentarui, tai siūlau tą daryti argumentuotai. Sėkmės.

Publijus2014-04-15 12:53

Vemt jau norisi nuo jos pastovių užkeikimų. Aš manau,kad tai dalis žiniasklaidos sąmokslo prieš"švariarankius"konservus,kuo dažniau rodyti ir kalbinti pačius nepopuliariausius politikus. Tas jų primityvumas ir debilumas taip įsiėda į žmonių sąmonę,kad jie jau nieku gyvu nebalsuos už jų nusivažiavusį fiurerį,degradavusį patriarchą ar ta pačią valytojos intelekto Raselę. Jų smegenys jau taip atrofavosi,kad viską daro atvirkščiai,tartum patys sąmoningai žlugdo kažkada buvusią didžiausią ir populiariausią partiją. Partijos vadovu renka patį nepopuliariausią politiką Lietuvoje,"Tėveliui"leidžia eilinį kartą iš balkono išsivemti tulžimi ant tautos,už jos bandymą pačiai spręsti savo reikalus. Jie neaugina ir neugdo jaunų politikų ir nusigyveno tiek,kad jau antrus Prezidento rinkimus pasitinka be savo kandidato. Jie neturi nei vieno savo atstovo iš kurio rinkimuose tauta nepasityčiotų. Ir po visų tų nuopuolių dar drįsta lysti į viešumą ir vaidinti teisuolius ir moralios politikos skleidėjus. Jie jau senai neatstovauja tautos,nes vargiai surenka tuos 5 procentus balsų,leisiančių patekti į Seimą. Logiškas degradavusios šutvės galas.

to 98. tai stai2014-04-14 18:22

tai, kad ir Qbilas buvo su visašutve ir lenzbergis.... įsišovei sau į koją

Dags2014-04-14 18:12

rasinys kaip pirstu i aki-visa tiesa apie Bolsevikus-valdancius mus su savo NEO sukiais jau 23 metus. neisejo prie Breznevo susikurti Komunizmo-sukure-bet va paeme 320000 zmogenu ir parode ju geram komunizmui Spyga Taukuota-dabar sika britvom-neduok dieve Tauta prasivers valdyti-hana-ne tik Komunizma suzlugdys-bet ir uz aferas reiks sedet,uzgrobtas paezeres reiks grazint,vaikai liks be darbo,o juk turi tik jie prie lovio prisokti/lenzbiergo anukas jau ta bando/-vaje vaje kokie baisus laikai laukia,uztat reikia rekti kaip skerdziamom Kiaulem/beje tokios ir yra/-rusai puola-gal vel iseis makaronu fabrika susprogdinti ir tie makaronai uzkis Runkeliu ausis,kad negirdetu nei N. Puteikio nei kitu nusikaltimu,kuriuos paryskino Gerb Skardziaus komisija......

pikasui2014-04-14 18:00

gal baik internete pilt ta mesla Ir vel jam kazkokie klakeriai sapnuojas Brrr O straipsnyje labai aiskiai perduotos zmoniu nuotaikos nuo pavadzio visai nutrukusiai ir su tikrove nieko bendro nebeturincia nuo svetimu milijonu zarstymo problemu paklaikusiai valdziai Salyje daugiau nei treji metai tesias vis stiprejanti Konstitucine krize

virgis2014-04-14 17:36

Jo idomu kiek sumokejo ruskis autoriui. Vs cia tai ruskis dirba sveikinu sutoriu gerad kgb darbas esu uztikrintad nemaza viduomenes dalis uzkips

Vincas2014-04-14 17:34

Donatai,esi tikras ,parsidavęs ,aiškus penktosios kolonos narys.

tai stai2014-04-13 15:40

Grauzinienes vizitas buvo kremliaus uzsakymas.Tarytum benzino ipylimas i ugni buvo reikalinga atlikti sio vizito metu,sukelti kuo didesni chaosa,to sieke uspaskix.

kazkodel2014-04-13 02:25

Palaikyti Ukrainos pirma nuvaziavo isdavike L.Grauziniene...

keleivis2014-04-12 21:03

Nepamineta darbo partija,prunskienes isdaviku s.... virve ir simtai potencialiu peleckiu ir visokiu jedinstvininku-nera ne kvapo! Taip konservatoriai pridare daug klaidu,suliberalejo ir pasuko masiuliu nurodyta kryptimi. Bet sis straipsnis yra eilinio penktosios kolonos klapciuko rasinys. Tokie atejus rusams iskart taps stribokais ir uoliai kas masinias kapavietes. As esu nacionalistas ir tokius isgamas permatau ir uzuodziu. Noreciau pasikalbet su tavimi akis i aki.

re2014-04-12 02:58

2K sandėris, Leo Lt, kaip niekur kitur Europoje, sumažintos pensijos, 32 mlrd paimti skolon iš Skandinavijos bankų, net su 9 proc palūkanomis- viską parodė akivaizdžiai. Tą darę partijos ir vadovai turėtų būti teisiami Tautos tribūnolo.

Lina2014-04-12 00:20

Ypač atskleidžiantis tikro lietuvio vidinį grožį yra 91 Česlovo komentaras. Ramybės jums norisi palinkėti. Tikiu, kad jūsų vaikai ilgai ir laimingai gyvens.

Pikasas2014-04-11 12:45

Rusija stabdo Įprastinių ginkluotųjų pajėgų sutartį -------------------------------------------------- KOMENTARAS RAŠINIUI 2007. 09. 19 >>>>>>>>>>>>> Jau anksčiau esu minėjęs, kad terminai "rusai puola arba rusai puls " yra iš "kontorinių" terminų žodynėlio. Jei ką puola, tai tą daro Rusijos imperijos režimas, valdomas buvusio KGB karininko. Savo komentare bandžiau spėti Rusijos putiniško režimo geopolitikos dabartį ir ateitį, o jūs tik sugebėjote išleisti orą su specifiniu "kvapu". Šiuo metu jau vyksta informacinis karas visuose frontuose... ------------------------------------- Tai, kad Rusija stabdo sutartį dėl ginkluotės - pati blogiausia žinia iš blogio imperijos po "kremlinų" buvusio pučo. Tada dar gyveno toks ambicingas ir netgi tam tikru demokratu sovietinio mentaliteto jūroje galėjęs save laikyti Borisas Jelcinas, kuris nepabūgo atsukti vamzdžius į "kremlinų" "baltųjų rūmų" citadelę. Prezidento V. Putino noras išeinant (kaip jis tikisi - laikinai) iš prezidento posto pamaloninti savąjį generalitetą gali kaip tik ir būti tokios perspektyvos (netrukdomam sugrįžti) vaisius. Gerai būtų, kad būtų tik taip. V. Putinas negalėjo nejausti generolų nepasitenkinimo, kai visus atraminius karinės valdžios svertus buvo perėmę KGB generolai ir jų perėmėjai. Toks karinių viršūnėlių pamaloninimas yra kur kas pavojingesnis visam demokratiniam pasauliui, negu kokio M. Gorbačiovo sklypų generolams Pamaskvėje padalinimas ar jų algų pakėlimas. Kai Kremliuje išsigąsta stebėjimo ir gynybinių programų tęsimo , pasitelkiant ir buvusio sovietinio lagerio šalis, tai apie ką masto Rusijos generolai nesunku atspėti. Tam padeda ir Rusijos atkakli parama ir gynyba branduolines programas vykdančių šalių, kurių kai kurie lyderiai jau dabar grasina teroro aktais NATO šalims ir puolamaisiais veiksmais, grasinančiais nuošluoti atskiras valstybes. Tie Rusijos branduolinėmis techologijomis "žindomi kūdikiai", jau turi visą armiją kamikadzių, kurie ne tik nebepaleidžia iš rankų automatų, bet ir nešioja sprogmenų diržus ar važinėja jais pakrautais automobiliais. Pats juokingiausias pastarojo laiko Putino siūlymas Vakarams buvo siūlymas įrengti stebėjimo įtaisą Azerbaidžane esančioje Rusijos karinėje bazėje. Nežinau, kodėl Vakarų politikai nepradėjo iš karto dėl tokio siūlymo kvatoti. Gal jie pernelyg mandagūs ir nenorėjo įžeisti branduolinio ginklo galybę turintį Putino režimą. Iš esmės, Rusija niekada nesilaikė savo pasirašyto IGP susitarimo. Išsprūdę prezidento V. Putino žodžiai apie jų sukurto naujo ginklo erą kalba patys už save. ES verta ne "ieškoti sliekų" Bušo administracijoje, o susitelkti tiek pačioje Europoje, tiek ir derinant savo pozicijas su JAV. Neokomunistai supranta ir pripažįsta tik jėgos viršenybę. ------------------------------------- P. s. Manau, kad TS LKD partija visados aktyviausiai kovojo ir kovoja prieš neokomunizmo plitimą įvairiomis formomis Lietuvoje. Jos įdirbis ryškinant "penktą koloną" ypač tampa ryškus įtemptais mūsų šaliai momentais. Prasidėjus Rusijos intervencijai Ukrainoje sujudo ne tik Lietuva, bet ir ES bei NATO, kurių nariu mes esame. Sujudo ir "kremlinų" demagogijos klakeriai... Deja...

Letas Palmaitis Česlovui2014-04-11 03:11

Nėra nė vieno, kuris čia užsiliks, todėl linkėti kitam neprotinga. Tačiau "lenino idėjos gyvuoja ir laimi" - pagadą daro ne Kubilius, bet konservatorių palaikoma Briuselio kryptis pataikauti Maskvos Ordai, nes tai Vakarams vienintelis buferis nuo kinų. Landsbergis gali sau smerkti rusus kiek nori, bet konservatoriai niekad nedarys daugiau nei Briuselis. Su Baltija mažiausiai skaitomasi, tad norint pamaloninti Ordą, Baltija bet kada gali būti "krymizuota". Nebent putkinas visai pasius ir bandys rimtai kariauti su Vakarais (įdomu tik, kuo). Jis tačiau chuliganauja tiek, kiek jaučiasi nenubaudžiamas. Todėl įtariu, kad niekas dabar nesiruošia rimtai užtikrinti Baltijai karinio saugumo, rimtai aprūpinti kariuomenę, jau neminint civilių parengimo kovai. Sakiau: jei kas, "elitas" spruks į Vakarus ir dar įsakys kariuomenei nesipriešinti ir laukti atsako iš NATO. Jei taip, tai ir bus galutinė išdavystė. Tačiau Jūsų pasakymas "fašistai Lietuvos atžvilgiu" yra nesuprantamas, nes fašitsai - tai Musolinio sukurta partija, kurioje faši (fasci, romėnų fasces) - "ryšulys, pluoštas" (ir dar su kovos kirviu), o tai tautą drausminančios ir vienijančios valstybinės valdžios simbolis. Kaip jis gali būti prieš tautą, neaišku.

Česlovas2014-04-11 02:40

Taip. Konservatoriai tai tik likęs pavadinimas toje partijoje. Jie komunistai ir KGB-istai. Juos užvaldė begalinis melas, super aukšto lygio cinizmas ir fašizmas Lietuvos Tautos ir Piliečių atžvilgiu. Andrius Kubilius yra fašistuojantis sovietas ir fašistuojančios partijos lyderis. Tikiuosi , kad šis išgama greitai nusibaigs. Duok dieve, kad tai greičiau įvyktu. Laukiu to kalės vaiko mirties labiau negu kitų išgamų.

to2014-04-10 20:08

dideli pinigai viską padaro

rima2014-04-10 18:26

Komentatoriai vandeneli pilsto .o kai kas ir darba dirba. ieskokite Vaisvilos paskutines preskonferencijos.

kaunas2014-04-10 14:32

man konservai labai dauk kelia abejoniu,kazkoks samokslas yra tarp prezidentes konservu ir liberalu. Po rinkimu prezidente kratesi socialdemokratu ir darbo partijos,stengesi,kad valdzioje butu konservai ir liberalai,matyt reikejo pratesti neuzbaiktus darbus. Per tuos metus kas nuveikta ,nacalizuotos dais pensiju,sumazinti atlyginimas,sumazintos krasto apsaugai finansavimas,konstitucinis tenkina uzakovo valia. po rinkimu vel bus stumiami i valdanciaja konservai su liberalais,prezidente konservai ir liberalai tai branduolys veikti Lietuvojeir uz Lietuvos ribu,pagyvensim pamatysim,bent jau toks vaizdas susidaro .

Diagnozė2014-04-10 13:53

Į kovą kyla vis nauji kliedėsiai.

Skorpė2014-04-10 05:58

Tiesiog reikia visus vadukus - o pirmiausiai Kubilių pasodinti, kur jo tikroji vieta, o tada visus su juo už kompaniją ėjusius, be to ką pasakė teismas apie Prezidentę? tai ji pateiks kada nors apie svae teisingus duomenis ???

84komentarui2014-04-10 05:51

Tai ,kad ten visi slykstus ...isskyrus Drasos kelio partijos narius.

vai me2014-04-10 03:42

Sutinku,kad konservatoriai verti paniekos.Bet, tai zaidimas į vienus vartus.Mano nuomone ,socdemai ir liberalai, šimtus kartų,šlykštesni uz konservatorius.

Stanislovas2014-04-10 03:33

Taip, stipriausia 5-kolonininkų - vieta yra socialdemokratai. Jie, susidėję su Upakich, Tomašewskij ir Paxas, galėtų sugriauti valstybę. Bet godumas daro savo, ir už tai ačiū LT angelui sargui.

as2014-04-10 03:33

teisnigai rašo, o dižiausias konservų "nuopelnas ",kad remia tą kuri nuolat silpnina lietuvos kariuomenę, priešinasi jos finansavimo didinimui, yra prieš nato bazes ,su užsienio partneriais elgiasi kaip arogantiška boba,žodžiu už rytų statytinę kuri savo nusikaltamus veiksmus pudruoja gražiomis patriotinėmis kalbelėmis

rima2014-04-10 03:20

Jus cia kam?

kiek kainuoja2014-04-10 02:50

tipiška kremlino propoganda?

rima2014-04-10 02:34

Na per 5 val. isnagrinejote konservatoriu raida .Nesupratau, kas nuo to Lietuvoje pasikeite? Gal demokratijos padaugejo ? Gal referendumus leido? Supratau -konservatoriai susigedo ir visi pasitaise.Kas dabar gales pasakyti ,kad mes nieko nedarem vardan tos...

bibis2014-04-10 02:34

75. stasys - labai argumentuotai pasisakei. aciu tau stasy. labai megsti argumentus . geras tu stasys

Pritariu autoriui2014-04-10 02:28

Pats esu konservatyvuu paziuru, dar visai nesniai balsavau uz tslkd, deja. Po to isryskejo kazkas labai negero su jais. O ka jei tikrai penktoji kolona desineje - kongenialus kgb ejimas.

Megzta Beretta2014-04-10 02:01

Pagaliau nusimetė kaukes. Kitiems dar nuplėšime, koncervams.

stasys2014-04-10 01:49

Autorius tipiškas neišmanėlis, kuriam truksta drąsos pačiam prisipažinti kad Jis joks dešinių pažiūrų atstovas,o visi tie plepalai apie konservatorius verti sudilusios neargumentuotos figos. Juk kvaila save tapatinti su tuo, ko taip nekenti ir kas per 20 metų taip liko nepasikeites .. ar čia taip autorius bando teigti kad Rasa Juknevičienė,. o gal ir Jurgis Razma... kažkada buvo kitokios, nei radikaliai dešinioji pakraipa, atstovai ? na kiek save pamenu tie politikai visada grojo ta pačia gaida .. tik paskutiniu metų tos gaidos įgavo daug materialesnį pagrindą.. nei tik „Rusai puola“. Kalbant apie ekonominius argumentus, autorius ne tik painiojasi priežastyse,.. bet ir bando pasiremti niektauzio Skardžio argumentais... kas aplamai juokinga. Kaip geroje muilo operoje čia betrūksta tik ašarų ir padūsavimų apie nelaiminga meile Lietuvai ... bet kažkodėl randame sieki su kažkuo teistis ir kaltinti .. ar tas ponas Donatas tik nebus apsimuturaves Zuokas su pritemptomis kelnių šleikomis iki pažasties . :)?.

Jules Betai2014-04-10 01:39

Miela Beta, ką Jūs sakote? Tada Landsbergis buvo jaunas žmogus ir į dedulę nepanašus. Kagebistai nebuvo kvailiai kaip ir konservatorijos rektorius - negalėjo pianisto skirti Mokslinio komunizmo dėstytoju, nes kitaip būtų greit į psichuškę patalpintas. Mokslinis komunizmas tada buvo mokslų mokslu - labai rimtas mokslas. Žinoma, ne man, kaip ir Mokslinė oligarchija šiandien man ne mokslas, o mana runkelynui, besiklausančiam dabar kagebisto propagandos per LRT, gali įsijungti TV ir pažiūrėti kaip darbuojasi oligarchijos propagandistai ir "zampolitai" - plauna smegenėles prasčiokėliams ir VU studenčiokams.

rima2014-04-10 01:21

Pagaliau, cia jau rimtesne kalba. Nuo ko pradeti ? Turbut nuo idejos, tikslo, entuziastu, pagaliau -taiklaus pavadinimo. Siulykit, svarstom.

ach, piketai-2014-04-10 01:10

gražus demokratijos pavyzdys. Bet visgi reikia sukurti stiprų judėjimą, dešinesnį negu TSLK , kuriame būtų daug jaunimo. Va čia tai daug kam sujauktume ,,planus.''

rima2014-04-10 00:53

O ka pastatysime tusciais pliurpalais ? gal kurkime pliurpaliu partija ? Ar buvote nors viename pikete ? Paluakime ,kol keptas karvelis pats i gerkle ikris.

Rimai-2014-04-10 00:45

nagi parašiau,juk tie galvočiai -kritikantai daugiau nieko negali pasiūlyt..jie skirti tik tam-griauti, nors po teisybėj nedaug liko ką...

paukštis2014-04-10 00:45

Turime valdžios funkcionierius. “kad ir visos mergaitės, aš statau elektrinę (Kubilius)“ –moralumas arogantiškai niekinamas. Kada vienos valdžios institucijos tryps jus; kitos stovės “po medžiu (Landzbergis)“ mes jus sumindysim, paniekinsim, išsityčiosim –mes valdžia; ir jūs mums rūpit tik kada reikia balsų rinkimuose. Baltarusijos disidentą sodinam į kalėjimą “labai intelektualus ministras“ (–taip apie Šimašių atsiliepė Kubilius) –supraskit: bet koks prieštaravimas sisteminiam klanui, Lietuvoje vertinamas taip pat kaip Bielarusijoje. Kremliaus kagėbistų įleidimas į LR teritoriją, kad kankintų jauną merginą –koncervatoriam įprasta kankinti dar jaunesnes Garlevoj. Konservatorių vyriausias paukštis prakišinėja savo anūką į Briuselį –jam nusispjaut į senus patyrusius profesionalius veteranus –jis gi paukštis...

rima2014-04-10 00:38

Kiek galima pilstyti is tuscio i kiaura ? Siulote ka ?

toliau-2014-04-10 00:38

Užupskichas, Griaužiniene, Paksas- almaksas ,Kumisijus iŠ Min . tarybos ir Tomaševskij, -ura!

keitimas2014-04-10 00:35

žuvis genda nuo galvos galvos keitimas rinkimais

gudi giria2014-04-10 00:34

kubilas nyksta akyse,tik helovine dalyvauti arba su vaikais skyniuko zaisti,kazin ar jis uzmiega nakti sitiek pries lietuva nusizengta is paziuros,tai grabas I subine stuksi

rima2014-04-10 00:29

Taigi-konservatoriai yra nieksai- ta jau issiaiskinom. Dabar klausimas - kas toliau ?

Pensininkė2014-04-10 00:20

Sutinku su pono Donato straipsnyje išdėstytomis mintimis, nors kažkada, nuo pat partijos įsikūrimo pradžios 10 metų buvau jos nare ir veikli, bet pamačiusi jų negerus darbelius, išėjau. Nepasitikėkite konservatorais ir gerai enciklopedijoje įsiskaitykite kas yra per paukštis konservatizmas.Aš per vėlai perskaičiau. Sekmės pasiskaityti...

kad2014-04-09 23:49

esminis dalykas,kad konservatoriai prieš Lietuvos žmones,kiršina juos,nepasitiki,žemina. Valstybė-Lietuvos žmonės. Baltijos kelyje jie buvo subrendę,jie sovietmečiu save subrandino patys. Tai kas per tuos 23 metus,laisvoje Lietuvoje, juos išbrandino,sukiršino išjaukė ir net pradėta juos pravardžiuoti. Kas kūrė tokią politiką Lietuvos žmonių atšžvilgiu,kas juos nuskurdino ir suformavo tokią socialinę atskirtį? Kas vadovavo valstybei pasikeisdami ir tokia politiką vykdė? O sukiršinti žmonės,nusivylę,pragirdyti silpna valstybė ir tai patogu priešams. Taip kad nei Šliužas,nei Panka,nei Songauila čia ne prie ko. Ne jie buvo valdžioje ir vykdė žmonių nualinimo politiką, kai Baltijos kelio žmonės laisvoje Lietuvoje apšaukiami dirbantys rusams ar penkta kolona. Be pagarbos žmogui,dėmesio jam Lietuvoje stiprybės nesukursime.

58-tam2014-04-09 23:42

balsuok, raudonarmieti, uz ka tik nori, ir lai visas jusu Batoro 2 bunkeris balsuoja. Pas mus gi demokratija. Tik savo primityviu sablonelliu mastantiems zmonems nekisk, ka?

to 58. Balsuokim2014-04-09 23:38

uzmirsai prideti ,jei norim ir toliau taip gyventi

Balsuokim2014-04-09 23:29

už Grybauskaitę ir tik.

Vieninteliai2014-04-09 23:28

kurie dirba Lietuvai t,y.konservatoriai,vien energetinė programa paruošta kietai sunervino Rusija ir ekspertus.

54i tąm2014-04-09 23:12

tu paskaityk , ką parašiau, juk neturi jokių argumentų -tik šnypštimą, ,o juk iš tikro kas lieka , gal tu ,,patriote''?

susitelkime2014-04-09 23:07

Marijoa Žemės Kryžių kalno tauta garsėjo pasaulyje –atsilaikydama blogiui, melui. Iš praeities vienintelis Svarinskas nepraradęs žmoniškumo, iš dabarties vienintelis Varkala nepraradęs drąsos. Kuo skiresi koncervos nuo maskoliaus putino- pradė lankyt stačiatikių bažnyčią, ir pirmyn su tankais į Ukrainą. Tėvynės niekintojų partiečiai per religines šventes susikūprina bažnyčiose, ir leidžia nelaimėliam lytiniam nukrypėliam niekinti sostinės prospektą, gerb, Svarinską, prokuratūrai gasdinti jauną žmogų –Kusaitę, įduoti Baltarusijos disidentą Bieleckį, ką išdarinėjo Garlevoje, net Holivudas nesufantazuotų. Betgi Garlia tapo pirmuoju suklupimu rinkimuose į seimą- susitelkime- po mėnesio bus “skaičiuojami balsai“...

to: na, gerai2014-04-09 23:04

eik išsimiegoti, jei naktis buvo be poilsio. Ir nesakyk, kad tu ne konservų pupa išdygusi pro skardinę...Gali čia nesilankyti, tavo portalas aiškus – DELFI, eik ten ir malk š..ą. Jis dar Kubiliaus lopšinę tebesapnuoja...Gerai matyt tais laikais turėjo. O tauta nušvilpė juos kuo toliau per rinkimus. Jiems nebegrįžti...db atlieka tokį vaidmenį – opozicija. Tik neaišku kam ji opozicija?

Trumpiau pasakius2014-04-09 22:57

Konservatoriai veikia pries Lietuva!Puse tautos emigracijoje ar gali taip buti normalioje valstybeje?

na , gerai,2014-04-09 22:54

tarkim -nebus koservatorių. Kas tada lieka? Butkevičius, kuris sakė , kad iš krymo išvedama kariomenė ir nereikia ,,Patriot,, sistemų? Užpaskichas, važinėjantis į Mąskvą kas mėnesį? Paksas-almaksas,dosaafo lakūnas?Iš straipsnio darau išvadą ,kad ,,ekspertai- prorusiškas portalas ! Nesu konservatorių fanas , bet jūs man aiškūs...

dėkui2014-04-09 22:49

dėkui, Donatai. Seniai stebiu viską ir galiu pasakyti, kad tavo mintys labai teisingos.

Arvydui2014-04-09 22:38

žmogau,jei sakai ką žmonėms sakyk logiškai,nes bele ką nėra kada skaityti.Kiekvienas ieško įdomių idėjų,minčių,o apie bele ką galima ir su savimi vonioje pasišnekėti.

Beta >48. Arvydas2014-04-09 22:27

Kurioje straipsnio vietoje kas iškraipyta? Apšviesk.

Arvydas2014-04-09 22:22

Donatas skaitytojus laiko beviltiškais idiotais - politiką aiškina iškreiptu būdu, tačiau turi tokių pat netradicinės orientacijos bendraminčių. Dėl tokios netradicinės orientacijos galima iš Putino rublių gauti.

Beta >45. Betai2014-04-09 22:11

Tik tas jo paskaitas klausei ne Konservatorijos auditorijose.

Beta >44. Jules Betai2014-04-09 22:10

"Turėjome prezidentu LK(bolševikų)P CK Pirmąjį sekretorių ir net Matuškos čempioną drg. Paksių(Bolševikų partijos ne šiaip sau buvusį narį)", dabar turime nuo Burokevičiaus platformos taip ir nenulipusią asabą, kurią mums pakišo ir dar kartą kiša, žmogus slapyvarde "Dėdulė".

Betai2014-04-09 22:07

Na ir kam man eiti į tą Muzikos akademiją, kai turiu draugų, kurie jo paskaitas lankė, o ir pats esu girdėjęs anuomet ne vieną profesoriaus kalbą gyvai, taip, taip, gyvai anuomet ir tik ne iš Mokslinio komunizmo kaip Lauriukas Bieliukas ir kiti dabartiniai oligarchijos propagandistai kad skaito paskaitas studentams ir plauna smegenis su pagreičiu.

Jules Betai2014-04-09 22:03

Tos knygelės nėra panaikintos. Žinoma, jei pati į krosnį įkišai - tada kitas reikalas. Pavyzdžiui, aš tebeturiu. Keista, kai komentatoriai iš Kongo nori Lietuvos runkeliams įteigti, kad Fortepijonas yra Mosklinis komunizmas, nors, kita vertus, su lietuviais gerai padirbėjus gali ir arklį prezidentu išrinkti. Juk mes ko tik nerinkome prezidentais, tiesa? Turėjome prezidentu LK(bolševikų)P CK Pirmąjį sekretorių ir net Matuškos čempioną drg. Paksių(Bolševikų partijos ne šiaip sau buvusį narį)

Beta2014-04-09 21:55

Žalieji žmogeliukai, skant. :)

Beta> 39. Jules2014-04-09 21:50

O tai prajuokinote! Tos knygelės seniai sunaikintos. Kaip žinome, net iš jų archyvinių bylų lapai išplėšyti- kažkas pasistengė. Kad Landsbergis dirbo Mokslinio komunizmo katedroje, pirmas prabilo Vytautas Petkevičius. O Vytautas Landsbergis to nepaneigė. Bet, Konservatorijos (dabartinės Lietuvos muzikos ir teatro akademijos) archyvuose ta medžiaga tikrai yra. Jei netikite, nueikite ir pasitikrinkite.

Jules Betai2014-04-09 21:45

Ką jis ten dėstė yra daugybė studentų, kurie pas jį lankė paskaitas, laikė egzaminus ir pan. ir tik ne iš Mokslinio komunizmo, kaip dabar kad reikia laikyti iš Mokslinės oligarchijos arba prasčiokiškiau - Kapitalbolševizmo.

Mindaugas2014-04-09 21:44

kad koncervai veikia kitu valstybiu naudai jau matyti plika akimi. Kad ir lito panaikinimas. Lygtai kas cia tokio, turesim eura. Betgi jau nebeslapta kad europos sajunga su savo euru iki 2020 metu neisgyvens. o atspausdinti litai pasirodys paslaptingai kazkur dinge. ir tada bus pasiulytas isganingasis sprendimas: pereiti prie Rusijos rublio. negalite nesutikti jog tada tai bus protingas sprendimas, del jo ir priimamas "neprotingas" sprendimas lito panaikinimui.

Jules2014-04-09 21:42

Gal gali kokį patikimą dokumentą nurodyti ar išrašą iš darbo knygelės, kad būtent tuo ir dirbo, kuo jūs čia jį kaltinate? Būtų įdomu pamatyti. Su konkrečia data, laiku ir pan. ir kas, kur pirmąkart tai paskelbė, o tai gaunasi tik pilstymas iš tuščio į kiaurą ir runkelyno apgaudinėjimas.

ginte2014-04-09 21:25

pradedam diskusija nuo saves as balsuosiu uz Puteiki, kadangi aukstieji mus 320 000 "sutrype."

Letas Palmaitis2014-04-09 20:52

Nesutinku su autoriaus logika. Penktoji kolona yra ta, kuri užsibrėžusi tikslą veikia kitos valstybės naudai. Šitaip nėra, nes konsrvatoriai, kaip ir bet kuri kita iš "vidinių partijų" (o tai yra jų nepamainomos amžinos "tarybos") veikia ne kitos valstybės, bet tik SAVO naudai. Jei kokiu nors momentu naudinga dirbti Maskvai - būtinai dirbs. Jei Briuseliui - dirbs. Ir net jei kinai ateitų - dar kaip dirbs, tik kad išliktų prie lovio ir dešimtą ar šimtą kartų apsiverstų išvertę kailį. Žmonių galvose įstrigo praeities schemos ir ideologijos. Nebėra jokių ideologijų išskyrus sąskaitą banke. O ką, sakote, dabar reikia veikti? Pirmiausiai suvokti, kad nepriklausomybė ir laisvė - butaforinės. Toliau nekartosiu, nes niekas nenori girdėti. Pradedant nuo visų dievinamos parlamentinės demokratijos ir to, kas ji iš tikrųjų yra. Gal jei dar ne pabaiga ir žmonės (visi, ne tik "valdžia" ir jos nuskriaustieji) dar ne galutinai išsigimę, Ukrainos revoliucija sukels grandinę reakciją posovietinėje erdvėje ir susikurs bendras antiglobalistinis "Dešinysis frontas" (gerai, kad Dmitro Jarošas tokį sukūrė, kitaip turėčiau vėl minėti čečėnus ir salafitus, o tai jau "terorizmas").

Beta> 29. Jules2014-04-09 20:50

Kad Landsbergis dirbo Konservatorijos mokslinio komunizmo katedroje- faktas. Ką jis ten dėstė neaišku. Pikasas sako, kad etiką. Tik tokios nebuvo, buvo tarybinė etika, arba išvertus iš marksistų- leninistų kalbos- klasikinės etikos kritika.

To 292014-04-09 20:49

Dėstė Lansbirbis komunizmo idėjas,ir nėra ko čia tai neigti.Man jis,- tai pats didžiausias garbėtroška,kokį esu sutikęs ar skaitęs.Jam prie bet kokios valdžios būtų gerai.

va pasakysiu tep kaip man manau:2014-04-09 20:33

Pasakykite brangieji, kokioje partijoje yra bene daugiausiai tarybinių rajono vykdomojų komitetų pirmininkų? Argi ne konservatorių? Kodėl jie buvo priimti į tą partiją? Ogi todėl, kad partija sakė - "Dabar jų pozicija atitinka partijos poziciją" - o prieš tai atitiko ar ne KGB? Pasakykite brangieji, o jei ateitų tas nelabasis prie vamzdžio ir viskas apsiverstų? Ką tada jie sakytų? Manyčiau taip: "Nežiūrėkite, kad jie buvo konservatorių partijoje, dabar jų pozicija atitinka burokevičinę platformą - Nežiūrėkite į praeitį. Taigi, argi neturi ausų ar kas apsėdo, kad žmonės vėl ruošiasi balsuoti už buvusius burokevičininkus....

rita2014-04-09 20:30

Na ir kas ,kad jus cia piktinaties? Kas dar be jusu keliu Lietuvoje tai girdi ?

to jo jo2014-04-09 20:26

kad ir kursiokai ir "draugai" parduoda,išduoda ir Zigmą deja.

To 272014-04-09 20:25

Kur mes išeisim?Nebent iš tikro išsirinksim visiems teisingą prezidentą.O tai apšaudys,kaip per sausio 16 - ąją,arba su šautuvo buožę į tarpukojį.Čia tau ne Ukraina,kad galėtum savo teises demonstruoti.

Tik2014-04-09 20:18

Tik keista, kad jie dar per rinkimus iškopė į 4 vietą, balsus klastojo

Jules2014-04-09 20:15

Rūta, gal pablūdai? Kritikuoti reikia pagrįstai profesorių, o ne kagebistines mantras ir antis kartoti. Kokį Mokslinį komunizmą jis dėstė, jei tam buvo specialiai paruošti Mokslinio komunizmo daktarai, pavyzdžiui, kaip Lauriukas Maskvoje ir kiti dabartiniai oligarchijos propagandistai. Ką turi bendro Pianino klasė, muzikologija su Moksliniu komunizmu? Mes čia, atrodo, ne kolchoze kiaules pirminykui ganome?

ruta2014-04-09 20:11

Geras straipsnis , tikslus , aciu . Sudetinga konservatoriams ismazgoti ne tik prezidente su jos komunistine -KGB / komunistai be KGB neegzistavo / praeitimi /? /, bet ir savo sovietini 'propesoriu' tarnavusi moksliniam komunizmui ir puikiai pasinaudojusi visom nomenklaturinem sovietinem privilegijom /internete rasite/ . Kaip pavadinti 'Mazeikiu naftos' atidavima aferistams 'Willjams '? Kodel konservatoriai dar atidave Butinges naftos terminala / 1,2 milijardo lt/ plius Birzu naftoteki , kad Lietuvos pilieciai vel liktu be energetiniu resursu ? Kam pardave Geo nafta , Minijos nafta ? Kodel pritare Lietuvos duju isporceliavimu ? Kodel pritare LEO aferai ? Ar nemato , kad toks pats likimas lauke Lietuvos zeme ? Tai tada vienas is dveju , ar yra absoliutus idiotai , ar tarnauja KAPITALUI ? Kadangi jokiu argumentu konservatoriai neturi , o norisi viska parduoti , nes ir jiems nubyra , / nemanau , kad yra altruistai/ , tai ir saukiasi i pagalba Kremliu . Kodel per sios prezidentes kadencija Lietuva patapo 'pirmune' ES pagal korupcija , Kremlius kaltas , ar valdininkai su politikais ? Kad eiliniai pilieciai jau nesugeba issiversti is minimumo / ir nenori/ ir emigruoja , ar ne prezidentes ir politiku nusikalstamas abejingumas savo pilieciu buviu ? Kai Landsbergis balsuoja EP uz Estrelos rezuliucija , siulancia sviesti 0-4 metu vaikus apie lytini gyvenima , apie kai tai liudija ? Kad proto nelabai beliko !

L,O>2014-04-09 20:06

kai Lietuvoje prasidės streikai, kaip Graikijoje, kai piliečiai patys tvarkys savo valstybę, o ne oligarchų grupelė, tada ir teisėsauga ir valdžiukė pajutusi,kad braška kėdės - ims galvoti galva,tik mūsų abejingumas ir sukūrė visą šį chaosą...

xxx2014-04-09 20:04

Gerai čia užkabinta. Pilnai pritariu, net pats rėkimas „rusai puola“ tarnauja tik Putino nacionalinei idėjai, tai pagrindas pasakyti, kaip visas pasaulis susitelkęs prieš Rusiją.

Jo, jo,2014-04-09 20:04

pasiklausk Dubnos bankyrų? Beje, Kubilius su Zigmučiu ar kartais ne draugai iš praeities?

Beta2014-04-09 20:01

Visai natūralu. Konservų partija buvo sukurta KGB pagrindu, jų partijoje daugiausia buvusių partsekretorių ir šiaip tamsių figūrų. // Pačioje Sąjūdžio pradžioje Landsbergio nebuvo, jis ten atsirado kiek vėliau, galima nuspėti, pasiųstas KGB. Plačiau apie tai reikėtų klausti Zigmo Vaišvilos, jis tą Sąjūdžio perėmimą stebėjo iš arti, nors tada, matomai ir Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai nesuprato kas vyksta. Kaip ir mes visi. Kai susigaudėme, buvo jau per vėlu. Jie sau prisiėmė Neliustracijos ir Nedesovietizacijos įstatymus ir šeimininkauja Lietuvoje iki šiol. Mūsų nelaimei, ant mūsų biednų galvelių.

>22-am spameriui2014-04-09 19:50

Piktybiškai kartojami tekstai yra šalinami.

Komentarų blokuotojai2014-04-09 19:40

Delfi, Respublika, Alfa, Eks pertai.eu, Lietuvos žinios įvedė savas „taisykles“ ir cenzūrą ir neleidžia komentuoti „m a i l i a u s“ bylos tema. Kartais pavyksta šių komentarų blokuotojų kompiuterius apgauti, bet ne visada. Žodžio laisvės laikosi Lietuvos ryto, Karšto komentaro, 15 minučių, Kauno diena ir keletas kitų portalų, juos reikia tik su tuo pasveikinti.

suomis2014-04-09 19:36

Konservų darbelius Rusijos naudai būtų galima ir pratęsti, vien ministro Babiliaus veikla ko verta o dar broliai Garbaravičiai...

kubiliau2014-04-09 19:36

vaziuok i ukraina ir padek barikadas statyti.patirties turi...

algis2014-04-09 19:35

Šimtu proc. pritariu Donatui, labai jau panašu į penktą koloną. Ypatingi konservatorių nuopelnai yra Lietuvos žmonių supriešinime, ekonomikos griovime (valstybės skolą padidino tris kartus...) ir Lietuvos valdžios diskreditavime. Tauta nepasitiki, nei valdančiaisiais, nei teisėsauga, nei spauda ar televizija. Tikra kreivų veidrožių karalystė, jokio stabilaus atskaitos taško.

Primityvas2014-04-09 19:17

Putino pagalbininkas tas Donatas. TS-LK jau antri metai ne valdžioje, o utininiaii vis tebekaltina juos. Juk jusiškiai turi absoliučią daugumą seime. Ir jei ne TS tai Nato nebūtų čia. Todėl ir dergiat čia tuoe, kurie ir buvo ir yra už nepriklausomybę nuo Putininės. Čia šitame portale ir renkasi vis tokie. Šmeižia rezidentę, nes ji nedirba Putinui kaip jūs gerbiams Lietuvos šmeižikas.

ome2014-04-09 19:12

Kai gerai pagalvoji tai jo, ir jiems Prezidentė gerai su patriarxo palaiminimu "Tebūnie Dalia Lietuvos dalia".. oi cūdų cūdai toje Lietuvoje, ar ne Pikasai?

pilietis2014-04-09 19:12

Jei siuose rinkimuose busime vieningesni ir balsuosime uz N.Puteiki, tai jis su savo komanda valstybeje ines sviesos ir tiesos. Juokingiau negali atrodyti meluojantys, beletristiskai kalbantys is tuscio i kiaura pilstantys savo kalbas kiti kandidatai, o Grybauskaitei tai visur privilegijuotos isimtys, tai kaip prie komunistu- viena kandidatas- viena tiesa.

Laima2014-04-09 19:05

O ko tikintis iš buvusiųjų komunistų ir komjaunuolių..?

pensininkas2014-04-09 19:04

Sutinku, konservatoriai dirba Rusijos naudai. Tą patį daro ir Lietuvos dalia kartu su patriarxu.

Amazonės2014-04-09 18:44

baigia sunaikinti Lietuvą,pavertė bananine valstybe be moralės,doros,teisingumo,pagarbos žmonėms...Jų įgeidis aukščiau visko.O jei dar senatvinis marazmas ima kamuoti?

Dariui P. 4 komentatoriui2014-04-09 18:44

O iš kur pats taip gerai žinai, būdamas Prancūzijoje ? Ponaiti, prašau argumentuotai apie esminių vertybių ginimą, nes tušti žodžiai nieko nepasako.

to kremlinė2014-04-09 18:44

Kaip Rasa stiprino mūsų šalies apsaugą?Paporinkite:)

Albas2014-04-09 18:43

Ką dar turi padaryti koncervai, kad nekurie gerbėjai praregėtų? O gal čia tokia diagnozė?

S.V.2014-04-09 18:42

Puikios įžvalgos, pagarba autoriui...

Dariui p2014-04-09 18:41

Kur tos Konservatoriškos ginamos vertybės?Kur jas rasti? Didžiausia vertybė yra žmogus.Žmogaus vertybinė erdvė valstybė sava Tėvynė,kurioje jauties jaukiai. Žmonių kiršinimas,jnepasitikėjimas jais jų žeminimas silpnina valstybę.Žmonėms reikia pagarbos,kad jie jaustūsi reikalingi,gerbiami,su jais skaitomąsi ir išrinktieji valdžion supranta jų lūkesčius. Kaip jaučiasi Lietuvos žmonės?

Iki2014-04-09 18:37

Prezidento rinkimų bus dar ne vienas toks demagoginis straipsnis,nes Maskvai reikia savo prezidento.Todėl Grybauskaitė bus maudoma pamazgose.

Dariau2014-04-09 18:36

geriau prisipažink. kad pats esi "užsakytas", nes koservatorių ir paties (tikriausia) mylima prezidentė, brukama antrai kadesijai, yra pats tikriausias Rusijos-KGB produktas, (kur ji buvo 1990 kovo 11 ir 91 sausio 13), kartus su visais patriotais? Tad gal jau nereikia mums aiškinti, kas yra kas. Seniai yra žinoma, kad vagis garsiausiai rėkia - laikykit vagį. Per rinkimus turėsime statistiką - kiek Lietuvoje yra tarybinių praeities mylėtojų - tai visi tie, kurie balsuos už Grybauskaitę.

Kremlinė2014-04-09 18:35

ataka prieš pačią padoriausią Lietuvos partiją,naudojami įvairiausi metodai .Rasa nrįtiko todėl,kad stiprino mūsų šalies apsaugą ir suprato Rusijos kėslus.Nagi trirublinio apmokamo straipsnis,grynas melas ir demagogija.

DARIUS P.2014-04-09 18:23

SIS STRAIPSNIS AISKIAI UZSAKYTAS KREMLIAUS. MANAU TAS DONATAS YRA ELEMENTARUS AGENTAS. GERAI GRYBAUSKAITE SAKE KAD RUSAI IKI RINKIMU ATAKUOS INFORMATYVIAI VISA JEGA. ZMONES NEPASIDUOKITE PROVOKACIJOMS, VISOS PARTIJOS KORUMPUOTOS, TACIAU TIK VIENA GINA ESMINES VERTYBES, TAI KONSERVATORIAI, TODEL JUOS TAIP IR PUOLA MASKVA.

...2014-04-09 18:22

Yra dar,pasirodo, Lietuvoje mąstančių žmonių. O aš jau maniau, kad liko vien tik URA patriotai..

Raselė2014-04-09 18:14

Aš nekalta-aplinka kalta...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi