Vis daugiau vaikų iš tėvų atimama absoliučiai be jokios priežasties. Šie procesai įgyja didžiulį pagreitį tiek kitose pasaulio valstybėse (ypač Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje, Švedijoje, Kanadoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir kitose vadinamosiose išsivysčiusiose šalyse), tiek Latvijoje.

Našlaičių teismo (skirianti našlaičiams globėjus, bet ne teismų sistemos įstaiga Latvijoje) ir Valstybinės vaiko teisių apsaugos inspekcijos (VVTAI) savivalė tampa vis įžūlesnė ir masiškesnė, tačiau to negana – Gerovės ministerija stumia vis naujas pataisas įstatymuose, kad akivaizdžiai padidintų našlaičių teismo galias atimti vaikus, bet sumažintų tėvų juridines ir praktines galimybes tam pasipriešinti. Ir visa tai yra taip lengvai pasiekiama todėl, kad Latvijoje, kaip ir kitur pasaulyje, vis labiau ryškėja tėvų kaltumo prezumpcija – principas, kai pagal numatytuosius įstatymus tėvus laiko kaltais, jei jie neįrodo priešingai.

Kaip tai veikia? Vienas svarbiausių, jei ne pats svarbiausias, humaniškos ir teisingos teismų sistemos pamatinių principų yra žmogaus nekaltumo prezumpcija. Tai reiškia, kad iki tos akimirkos, kol neįrodyta žmogaus kaltė, jis pagal bendrą principą laikomas nekaltu. Šis principas praktiniame sistemos lygmenyje geriausiai įgyvendinamas baudžiamojoje teisėje.

Baudžiamosios teisės sistema susideda iš: 1) tiriamųjų institucijų (tyrėjų), kurios atlieka operatyvinius veiksmus (kaupia, tvarko, analizuoja ir dokumentuoja informaciją), kad įrodytų konkretaus asmens kaltę; 2) prokuratūros (prokurorų), kuri prižiūri tyrimą, įsitikina, kad surinkta pakankamai daug įrodymų, ir palaiko kaltinimą teisme; 3) teismų (teisėjų), kuriems garantuota maksimali nepriklausomybė ir kurie, susipažinę su tyrimo medžiaga (įrodymais), prokuroro ir advokato argumentais, priima galutinį sprendimą dėl asmens kaltumo. Bet teismo sprendimą galima ir apskųsti.

Ir tyrėjai, ir prokurorai, ir teisėjai privalo būti atitinkamos kvalifikacijos ir, kas yra svarbiausia, jiems yra numatyta atsakomybė, įskaitant įrodymų klastojimą ir bylos sufabrikavimą.

Nutinka visaip – yra atvejų, kai bylos fabrikuojamos, kai paperkami teisėjai, prokurorai, kai nuteisiami nekalti žmonės, kaltieji išteisinami, teismo sprendimai sutariami iš anksto ir pan. Visa tai pasitaiko, ir visi apie tai žino, tačiau pati sistema (jos sisteminiai ypatumai) nekaltą žmogų gina.

Kad būtų sufabrikuota byla baudžiamojoje teisėje, reikalingos specialiosios žinios, organizaciniai gabumai ir resursai. Net jei dauguma šioje sistemoje yra paperkami, tai reikalauja daug darbo, užima daug laiko ir daug kainuoja.

Kiek kitokia situacija dėl nekaltumo prezumpcijos yra administracinius procesus reguliuojančiose įstaigose ir administraciniuose teismuose. Ten nekaltumo prezumpcijos principas nėra įtvirtintas sistemiškai, ir tai leidžia lengvai šį principą pažeisti.

Sprendimą iš tėvų atimti vaikus gali priimti savivaldybių globos ir rūpybos įstaigos – našlaičių teismai, jiems šioje srityje suteikti labai platūs įgaliojimai. Našlaičių teismų sprendimas įstatyme apibrėžtas kaip administracinis aktas, kurį galima apskųsti administraciniame teisme (bet per terminuotą laiką – per 30 dienų).

Ką tai reiškia praktikoje? Tai, kad savivaldybių globos ir rūpybos įstaigos, kurioms suteikti platūs įgaliojimai dėl vaikų atėmimo iš šeimos, vienu metu atlieka ir tyrėjo, ir prokuroro, ir teisėjo vaidmenį, bet jų sprendimas gali būti atšauktas tik administraciniame teisme (jei sprendimą spėjama apskųsti per nurodytą terminą) ar jų pačių sprendimu.

Tai reiškia, kad vaikų teisių apsaugos įstaigose, kaip institucijose, turinčiose didžiules galias, nekaltumo prezumpcija sisteminiu lygiu neveikia, nes nekaltumo prezumpcijos įgyvendinamą sistemiškai užtikrina tyrimo, kaltinimo ir teismo sprendimo vaidmenų atskyrimas. Taip pažeidžiamas ir objektyvumo principas.

Jei našlaičių teismuose dirba protingi ir sąžiningi žmonės, tai viskas gerai, bet jei ten dirba nekompetentingi, negarbingi ir įstatymo esmę ignoruojantys valdininkai, o taip labai dažnai ir yra, tai yra puiki vieta nekontroliuojamai ir nebaudžiamai savivalei.

Negana to, našlaičių teismų darbuotojams nėra numatyta specialioji atsakomybė už bylų sufabrikavimą, melavimą, nepagrįsto sprendimo priėmimą, kaip tai numatyta baudžiamojoje teisėje dirbantiesiems, kuriems kontroliuoti numatyti specialūs vidinės kontrolės mechanizmai. Našlaičių teismų darbuotojus galima tik atleisti, o tai gali padaryti tik pati savivaldybė savo iniciatyva ar VVTAI siūlymu.

Jei kalbėsime apie VVTAI, kuri pagal įstatymą turi kontroliuoti našlaičių teismų darbą, iš tiesų ji to nedaro ir elgiasi priešingai – dengia ir net skatina nepagrįstą vaikų atėmimą. Užuot apskundimo atvejais (ir ne tik) tikrinusi faktus, VVTAI tik peržiūri našlaičių teismų parengtus (dažnai sufabrikuotus) dokumentus ir formaliai atsirašinėja.

Ir nėra ko stebėtis, kadangi Gerovės ministerijai pavaldžioji Inspekcija vienu metu yra atsakinga už vaikų globos tarnybos darbo kontrolę ir už metodinį vadovavimą jai, o tai jau savaime absurdiška. Pirma, kontroliuojamąjį darbą turėtų atlikti visai kita institucija, antra, nuo politinės valdžios nepriklausoma struktūra (pavyzdžiui, ombudsmenas).

Tėvai, iš kurių našlaičių teismai atėmė vaikus ir kurie nesutinka su sprendimu, turi pateikti prašymą administraciniam teismui atšaukti našlaičių teismo išduotą administracinį aktą (t. y. našlaičių teismo sprendimą), ir šį prašymą reikia pagrįsti (įrodyti). Atitinkamai jei našlaičių teismas, o tai dažnai nutinka, kokią nors bylą sufabrikuoja ar atima vaiką per klaidą, tėvai turi įrodyti, kad jie nėra kalti.

Jei našlaičių teismas savo dokumentuose užrašo, kad žmogus, pavyzdžiui, yra kupranugaris, tai juridiškai jis kupranugariu tampa iki tos akimirkos, kol teisme nebus įrodyta priešingai. Žinoma, ir administraciniame teisme galima naudotis nekaltumo prezumpcijos principu, žinoma, galima nurodyti našlaičių teismų sprendimų trūkumus ir t.

t. Dažnai tai padeda, tačiau administraciniame teisme tai neveikia kaip savaiminis mechanizmas.

Be to, praktikoje teisena yra ilgai trunkantis procesas, nors įstatyme numatyta, kad bylos dėl vaikų turi būti sprendžiamos per maksimaliai trumpą laiką.

Administraciniame teisme veikia kitas papildomas principas – tas, kuris kažką teigia, tą teiginį ir turi įrodyti. Taigi, jei nukentėję tėvai mano, kad jie yra nekalti, nors našlaičių teismų dokumentuose rašoma priešingai, arba kad šiuose dokumentuose meluojama, tai šią nuomonę privalo įrodyti.

Našlaičių teismai, kaip atsakingos institucijos, atitinkančios gerovės principus, gali iškelti bet kokius teiginius, kurie pagal bendrą principą laikomi teisingais iki tos akimirkos, kai įrodoma priešingai, jei kas nors apskritai mėgina tai daryti (dažniausiai net nemėgina). Ir visa tai dar labiau įtvirtina daugelio teisėjų nekompetencija šiose srityse: šeimos teisės, pedagogika, šeimos ir vaikų psichologija, taip pat formalios VVTAI išvados, kad našlaičių teismų veikloje nieko antiįstatymiška nėra konstatuota.

Todėl administracinių teismų teisėjai dažniausiai yra nusiteikę palaikyti našlaičių teismų nuomonę ir sprendimus.

Administracinė teisena yra sudėtingas, daug laiko, darbo ir lėšų reikalaujantis procesas. Ir kiek gi yra tėvų, kurie, kai atimami jų vaikai, sugebėtų visus šiuos dalykus suprasti, ką jau kalbėti apie juridines kovas ir advokatų apmokėjimą?! Taigi didžioji dalis tėvų ar įtėvių yra beteisiai ir bejėgiai kovoti su našlaičių teismais. Ir šioms įstaigoms Gerovės ministerija ketina priskirti dar daugiau galių ir įgaliojimų!

Bet baisiausia, kad apskųstas našlaičių teismo sprendimas nėra atšaukiamas. Tai reiškia, kad jei iš tėvų vaikas atimtas nepagrįstai ir jie apskundžia sprendimą, vaikas laikomas atskirtas nuo šeimos per visą teisminį procesą, o tai gali trukti mėnesius ar net metus.

Ir nė vieno atsakingo tarnautojo nedomina, kokį šoką išgyvena vaikas ir koks psichologinis smurtas dėl tokio sprendimo yra vykdomas prieš vaiką, o tai dažniausiai palieka baisias pasekmes (frustracija, deprivacija, pakenkta tėvų autoritetui) tolesniam vaiko vystymuisi.

Kodėl taip yra daroma, kitas klausimas (yra globalios jėgos, kurios stengiasi sunaikinti šeimą kaip visuomenės institutą), bet visi šie veiksmai pridengiami ne kuo kitu, kaip... rūpinimusi vaikų saugumu, vystymusi ir „pačiais svarbiausiais vaikų interesais“ (šią frazę, atitrūkę nuo realybės, biurokratai kartoja kaip mantrą, ja pagrįsdami bet kokias savo veiklas).

Plačiai pasakojama, kiek daug vaikų interesams nepalankių šeimų, alkoholikų, prievartautojų ir panašiai, kurie muša savo vaikus, todėl reikia kažką daryti, reikia taikyti griežtas priemones ir t. t.

Rodoma žiauri statistika (kokia ji teisinga ir pagrįsta, kita istorija) ir prieinama prie išvados – tėvai ir šeima pagal bendrą principą yra blogi. Kad išgelbėtų tuos vaikus, kurie auga nepalankiose šeimose, sukuriama nekontroliuojama represinė sistema, kuri iš tikrųjų yra grėsminga visoms šeimoms ir visiems vaikams.

Negana to, ignoruojamas faktas, kad vadinamoji vaikų globa ne šeimose yra daugybę kartų baisesnis reiškinys, kurio totaliai išsigimusių grimasų Vakaruose jau neįmanoma paslėpti. Vaikai, atimti iš šeimų, mėtomi iš vienos globos įstaigos į kitą, paskui tampa įvairių prievartos būdų, prasigyvenimo ir prekybos objektais.

Juridiniai technokratiniai biurokratai, tarsi rūpindamiesi vaikų gerove, ignoruoja per tūkstantmečius patikrintą faktą, kad tikrieji tėvai yra daugybę kartų pajėgesni ir labiau suinteresuoti vaikų svarbiausiųjų interesų gynėjai, nei svetimi žmonės. Biurokratai ignoruoja faktą, kad vaikui nėra nieko svarbesnio už jo tėvus ir kad vaikui vystytis būtina stabili aplinka, ir kad kategoriškai neleistina vaikų mėtyti iš vienos vietos kitą, kas labai plačiai praktikuojama Vakaruose ir ką lygiai taip pat plačiai pradės praktikuoti ir Latvija, sustiprinusi įvaikintojų sistemą.

Ir politikai, ir biurokratai ignoruoja faktą, kad tikrai, normaliai šeimai, kaip naujų visuomenės narių atsiradimo institucijai, nėra visiškai jokių lygiaverčių alternatyvų, todėl bet kokias šeimos problemas būtina spręsti padedant ir stiprinant šeimas, o ne sukuriant biurokratines technokratines institucijas, kurios nepajėgia ir niekada nepajėgs nė per plauką taip gerai rūpintis vaikais, kaip tai gali tikrieji tėvai. Žinoma, tam tikros orientacijos darbuotojams, kurių suvokimas apie visuomenę ir šeimą yra totaliai suluošintas, ir pedofilams, ir principų neturintiems, amoraliems niekšams, kuriems tas pats, kaip įgyti naudos, tokių vaikų „globos ir rūpybos“ institucijų kūrimas ir įtvirtinimas yra naudingas, nes tai užtikrina laisvą priėjimą prie vaikų ir laisves elgtis su jais kaip tinkama.

Dėl klausimo, kuris susijęs su pačiu svarbiausiu valstybės ir žmonių gyvenime – vaikais: nekaltumo prezumpcija Latvijoje praktiškai neveikia, bet realiai veikia priešingas principas – tėvų kaltumo prezumpcija. Ir tai yra baisu! Ir tai būtina pakeisti bet kokiomis priemonėmis!

Parengė Erika Drungytė

Naujausi

Komentarai (38)

Rikiuoti
AHugToaouNKO2013-08-08 13:16

Hi Cia!Thank u so much for ur well-wishes :DYes its been a long journey... and an even loengr one to come.:)Thank u once again for ur support dearest, I wish u all the best too ~Comment more often! So we can 'talk'.Heheheh!

TAM>34. visi BUDULIAI KEDODUNAI2013-07-08 22:37

Štai tipiškas "34. visi BUDULIAI KEDODUNAI" komunistinis komentas. Reikia suprasti tautiečiai, kad jumis nori dar kartą išdurti: jeigu jūs paimsite Juvenaline Justiciją, Gender Loops ir homoseksualizmą, tai jūs atrasite tuos pačius komunistinius žodžius, tuos pačius komunistinius lozungus: laisvė, lygybė, brolybė. Visi jie stovi ant to pačio išsivystymo laiptelio. O kadangi šitai publikai yra būdinga ir klasta, tai jie žodį komunizmą pakeitė žodžiu homoseksualizmas. Bet visur jūs pamatysite tuos pačius metodus, kurie buvo bolševizmo atėjimo į valdžią pradžioje. SKIRTUMAS tarp Vakarų valstybėse gyvenančių piliečių ir mūsų yra toks, kad jie nežino, kas yra komunizmas ir nežino, kas yra komunistinė klasta, kai jie sako vieną, bet daro kitą. TSRS irgi buvo ir už taiką, ir už tautų brolybę ir t. t. O kas buvo daroma slapta? Viskas atvirkščiai. Taigi su Vakarais dabar psichiatrai nori atlikti panašų eksperimentą, kokį mes turėjome su "komunistiniu rytojumi". Ta pati pompastika, tas pats dirbtinis džiūgavimas, tas pats vaidinimas, kad jie baisiai laimingui, nors realiai, tai tikrai yra labai nelaimingi žmonės. Tai yra metodas, kad nukreipti viso pasaulio dėmesį nuo dirbtinai sukeltos finansinės krizės, kuri turėjo peraugti į dar vieną pasaulinį karą. Bet rusai suspėjo susitvarkyti savo karinę pramonę ir jų planai žlugo. Ir netikėtai išaugo Kinijos galia, ko jie tikrai nesitikėjo. Pasirodo, kad valdyti milijardinę valstybę užtenka ir vienos partijos. Bet nebūtinai komunistinės. Pasaulis eina link pasaulinės revoliucijos, todėl, kad sugriauti šitą žmonių vienyjimąsi, į darbą "skaldyk ir valdyk" yra paleidžiami amoraliausia visuomenės dalis.

>342013-07-08 04:36

IŠ KUR TOKIE NIEKŠAI KAIP PATS DYGSTA LIETUVOJE? TAIGI ESI TOTALUS DEGRADAS ,APIE KOKĮ INTELEKTUALUMĄ ČIA PAISTAI? KĄ APIE JĮ SUPRANTI?;

to 342013-07-04 14:35

tu tūpas kaip mano suplyšęs sandalas. gyveni matricoje ir vaidini, kad esi protingas...

visi BUDULIAI KEDODUNAI2013-07-04 14:01

bijo,kad nebegales dubasinti savo vaiku ! geda is vis del tokiu straipsniu! ka ginam, gerbiamieji? teise i tai,kad galima musti savo vaika ir vadinti tai auklejimu! jus esate strybai,kuriems pikta,kad jums neuztenka proto vaikus aukleti be smurto! jus pavydite intelektualesnioms seimoms ir kuriate fobijas,kad jusu vaikus atimines ir atidavines pedofilams. jus apgailetini!

+2013-07-04 04:40

Tai, kad visa mūsų politinė viršūnė taip darniai palaiko šį sodomitų puolimą, daugeliui atrodo kaip nesusipratimas. Betgi jau gana prirašyta, kad seniai, dar hipių revoliucijos ideologai Frankfurto mokyklos filosofai-komunistai, Markuzės gauja parengė šį pasaulio pavergimo planą. Ir sėkmingai jį vykdo. Gūščioti pečiais jau vėlu. Jie ateina!anot A.J.

Jo2013-07-04 03:40

to 7 Ǒ (2013-07-03 11:42:57) --- Čia tau ir faktas: "Gėjų pora prievartavo įsivaikintą berniuką ir „skolino“ jį kitiems" Iš delfi.lt 2013 m. liepos 3 d.

s2013-07-04 03:24

,,LIETUVOS VYRIAUSYBĖ PASKELBĖ LIETUVOS ŠEIMOMS KARĄ. LIETUVOS VYRIAUSYBĖ NET NELEIDŽIA SEIMUI BALSUOTI PRIEŠ ŠĮ NUTARIMĄ. TAI VIENAS NIEKINGIAUSIŲ POELGIŲ LIETUVOS ISTORIJOJE. ŽMONĖS, PLATINAM ŽINIĄ VISAIS ĮMANOMAIS KANALAIS. MOBILIZUOJAMĖS. JIE NORI KARO - JIE JĮ GAUS.''(stop skaluninems dujoms Lietuvoje) lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.dok_priedas?p_id=219544

fausta2013-07-04 03:13

Situacija yra ne visiškai tokia. Sutelktos pajėgos stiprinti šeimas, padėti rūpintis vaikais ir t. t. , ta��iau stebiu didesnę bėdą - šeimos narių tarpusavio ryšio nebuvimas, kitaip sakant - susvetimėjimas. Institucijos čia niekuo dėtos, kad šeimose tėvai neturi autoriteto ir negeba kontroliuoti bei įtakoti savo vaikų elgesio. Reiktų akcentuoti ne sistemos spragas, mano nuomone, o šios kartos spragas ir pereiti į kitą temą pvz. "laukinių" karta, arba "Abejingumo suvešėjimas šeimose" ar "Be ryšio..." Turime "didelių psichologinių problemų", tik nesugebame jų įvardinti, arba nenorime greičiau. Reiktų aktualizuoti šį susvetimėjimo fenomeną šeimose, bandančiose kaip nors išsilaikyti Lietuvoje.

wwwwww2013-07-04 01:37

Ganosi dvi karvės. Viena sako: "Žinai, man vis labiau atrodo, kad mus šeria tik todėl kad galėtų melžti. O paskui ir išvis į skerdyklą išveš". Kita: "Kaip man atsibodo tavo sąmokslo teorijos!"

Suvalkas2013-07-04 01:23

Mano nuomone tai tokia.Kol mes su vaiku atemimais realiai nesusidureme tai lietuviai patriuksmave ir nurims.Bet jeigu kas nors pabandytu atimti is mano vaiku mano anukus- tai tik per mano lavona ir jis nebutu pirmutinis, ju tikrai butu daugiau.Siaip as esu labai taikus bet...gyvenimas padare is bezdziones Zmogu, gyvenimas ji gali paversti ir Zverimi...

Ieškokite moters2013-07-04 01:04

Rusai kalti,kad vaikai atiminėjami ir Venckienė.Tie du yra pasaulio siaubai,o visi kiti angelai raguoti.

Laikas rinktis2013-07-03 23:33

ir budėti už šeimą prie seimo.Lietuviai turi tai sustabdyti.

shantaž2013-07-03 21:29

Įstatymų leidėjos ir kiti iš esmės dzin-tarę pritaria tam, kad grasinimas apskųsti šeimą našlaičių teismui gali tapti BET KURIOS ŠEIMOS ŠANTAŽO forma. Šantažuoti atimti vaiką vienu skambučiu dėl: pinigų, turto ir žemės dalybų giminėje, valstybės tarnautoją-dėl palankių sprendimų, seimo narį-dėl įstatymų, teisėja-dėl palankaus sprendimo, policininką ir t.t.t.t.

Benas2013-07-03 21:27

Vot jums ir komunistu, marksistu, globalistu, liberalistu kurinys. iteisinama mano nuomone aficiali vaiku prekyba. O ar Lietuva turi prezidenta???? Tai jei Valstybe negali apginti savo vaiku tai tokia gentis turi isnykti nuo zemes pavirsiaus kaip parazitine. O ghal cia ir yra dalytes issvajotas kazin koks europietis? Man tik viena keista kodel vergai tyli????? To nedare ne viduramziais laukiniai zmones.

Ǒ2013-07-03 20:27

Ką tik gavau Lietuvos žmogaus teisių asociacijos leidinį "Pozicija". Straipsnyje "Formalus rūpestis vaiko teisėmis" gerai išdėstyta pgr. mintis, kuriai 100% pritariu: "Kovodami dėl vaiko teisių, mėginame apsimesti nematą tikrųjų pažeidimų priežasčių. Valstybė nevykdo, o iš teikiamų Įstatymo pataisų matyti, kad ir neketina vykdyti savo konstitucinių įsipareigojimų piliečiams: per 23-ejus metus neparengtas įstatymas, reglamentuojantis valstybinę šeimos politiką ir paramą šeimai. Šalyje per 20 proc. gyventojų gyvena žemiau skurdo ribos. Dauguma jų – tai daugiavaikės, nepilnos, silpnai motyvuotos, prižiūrinčios neįgalius asmenis, auginančios mažamečius vaikus šeimos." Toliau: "Įstatymo pataisomis mėginamas įteisinti deklaratyvus rūpestis vaiko teisėmis ir griežtesnė tėvų elgesio kontrolė skamba kone ciniškai. Daugybė tėvų neturi darbo, pakankamai pajamų, kad galėtų tinkamai pasirūpinti vaikais. Tačiau valstybės atstovai, užuot mažinę skurdą, socialinę atskirtį, skatinę gyventojų verslumą, gelbėję daugiavaikes ir skurstančias šeimas, padėdami joms auklėti bei prižiūrėti vaikus, siūlo įstatymo pataisas, kuriomis supaprastinama galimybė atskirti vaikus nuo šeimų. Juk valstybės abejingumas šeimai ir yra esamos padėties priežastis. Vykdyta nuosekli ekonominė ir socialinė politika įtvirtino monopolijas, leido įsigalėti korupcijai ir nacionalinio turto grobstymui, bankų lupikavimui ir greitųjų kreditų dalintojams, į kurių pinkles patekusios žlugo dešimtys tūkstančių šeimų. Kryptinga politinė valdžios nuostata tiesiog skatino emigraciją, o savo neveiklumu valstybės institucijos leido išplisti bedarbystei, narkomanijai, alkoholizmui ir skurdui šeimose, nesirūpino vaikų sąlygomis, šeimų gerove ir jų klestėjimu."

To 16. Ǒ (2013-07-03 14:03:22) (78.63.224.64) Parašė:2013-07-03 20:05

Kokias šeimas? Ogi tokias, kokias reikia. Kad būtų taip, kaip turi būti! Ir čia jau mūsų bėda, kad jūs tiek įsigalėjote, kad sugebėjote išvystyti puolimą, o mums jau reikia gintis. Gintis, kad išsaugoti nors tai, kas dar liko.

hmm..2013-07-03 19:54

Gal niekas nesiginčys , kad vaikai užaugę globos namuose su mažomis išimtimis neprilygsta vaikams užaugusiems šeimose. Be to valstybė vieno vaiko išlaikymui išleidžia didelius pinigus, o rezultatas apverktinas. Matyt todėl nutarta naikinti vaikų namus ir vaikus išdalinti norinčioms įsivaikinti padorioms šeimoms. Kiek teko girdėti , užsienyje toms šeimoms keliami ypač dideli reikalavimai ir kontrolė. Nors, matomai , pasitaiko kaip ir visur,retų išimčių. Žinote kas patenka į vaikų namus- tai dažniausiai asocialų vaikai, kurie negali išaugti normaliais piliečiais. Dabar labai paplito aiškinimai, kad bus labai lengvai atiminėjami vaikai iš normalių šeimų, remiantis anoniminiais ar paties vaiko skundais. Manau, kad taip neturėtų būti. Reikalingas mechanizmas kuris užtikrintų teisingą procesą ir neleistų savivaliauti. Ir neturėtų būti įvaikinimas atiduotas privatininkams. Privatus verslas automatiškai skatina sukčiauti, jei tik tam yra palankios sąlygos.

Benas2013-07-03 19:19

As visada sakiau jei Lietuva nori islikti ne vienkimiu ar tamsia neidomia skyle, turi buti Rusijos itakoje kaip Baltarusija. Kuri sprendzia bent jau svietimo ar socialines problemas.

adolfui2013-07-03 18:40

Akivaizdu, kad Stankūnaitei čia irgi taikoma kaltumo prezumpcija.

Demesio tatieciams2013-07-03 18:40

Kas turit galimybe stebekit ausrinos marinos, shalavos ir onutes anukelius, jai pries juos bent psihologinis smurtas bus naudojamas, tai be jojkiu skrupulu reiks atimt ir atiduot pyderastams , tokiu analiniu justiciju steigejos juk turi rodyt pavyzdi.:)

adolfas2013-07-03 18:35

Manau pyderastam arteja brisiaus galas :)))

YY2013-07-03 18:15

NIEKSAI VALDO PASAULI , BAISU IKI KO DASIGYVENOM,, ATEIS , ATIMS VAIKA , BE JOKIO TEISMO, IR TU PASKUI IRODYK KAS KA BUDAMAS BEDNAS , BE PINIGU. MANAU MASISKAI ATIMINES IS SEIMU, KURIOS NETURES PINIGU TEISMAMS

Ǒ2013-07-03 18:03

Internetas pilnas visko. Nereikėtų labai džiaugtis, jei internete surandate kažkieno nuomonę, patvirtinančią jūsų nuomonę apie susapnuotus faktus. Straipsnis apie mokslinius tyrimus taip pat užbaigiamas pastraipa apie preliminarius tyrimo rezultatus, o tai reiškia, jog išvados yra nepatikimos. Greičiausiai, netinkamai buvo sukonstruota hipotezė ir suplanuotas tyrimas, dėl to rezultatuose stebima koreliacija, o ne nustatomas priežastinis ryšys. Tad, mielieji, pabandykit patys pareflektuoti, kokius tėvus ir kokias šeimas jūs bandote ginti. Linkiu jums gražių akimirkų.

Romas2013-07-03 17:50

Kuriama tiesiog tikrų tikriausia fašistinė santvarka, kur savivaliauja vaikų gestapas. Kai kurios šalys, kaip Olandija ar Norvegija, kurios ypač pasižymi vaikų teisių pažeidimais, turi net specialius įslaptintus "vaikų teismus" kur melavimas ir šmeižimas yra niekaip nebaudžiami, ir todėl vyksta nuolat. Vaikai atimami siekiant juos nutautinti, perduoti reikiamai lesbiečių porai, neretai taip vaikas apsirūpina bevaikės vaikų gestapui artimos poros, įskaitant ir gėjus bei lesbietes. Tai, deja, yra radikalaus feminizmo ir jį remiančių gėjų, lesbiačių ir pedofilų klanų, kuries būtina apsirūpinti vaikais savo poreikiams tenkinti, rezultatas. Vyksta tikriausia prekyba vaikais. Visa tai vyksta slaptuose "teismuose" už uždarų durų, tėvai persekiojami net už tokios savivalės ir vaiko žalojimo paviešinimą. Tai niekaip nesuderinama su vaiko ir žmogaus teisėmis ir pamatiniais teisės ir teisingumo pagrindais. Reikia visomis priemonėmis priešintis radikaliajam feminizmui, kuris yra iš esmės nesuderinamas su žmogaus teisėmis, vaiko teisėmis ir Lietuvos Konstitucija ir už kurio slypi pedofilų ir sutrikusios seksualinės orientacijos klanai.

SIMONA2013-07-03 17:23

Kažkoks marazmas ...nejau nesustabdomai tas blogis eis per pasaulį???Sustabdyti gali tik šeimos stipri institucija---kai kiekvienas gins savo šeimą kaip didžiausią vertybę ir neleis jokiems maištvanagiams valstybės kištis į šventą šeimos struktūrą.Tik tokią matau šeimos išsaugojimo viziją.

To 10. Benas (2013-07-03 12:24:08) (78.62.185.144) Parašė:2013-07-03 16:36

Matote Benai, Jūsų minimos "spec.tarnybos" čia jau nebe padės. Ir jos vykdys įstatymą. Tad visu aktualumu iškyla klausimas, kas valdo pasaulį??? Juk čia ne vien Lietuvos problema. Ir ji gilėja!

Jo2013-07-03 16:34

O 7-Ǒ pasirodo yra dar ir melagis, nes mano nurodytą straipsnį ir skaitė, ir komentavo. Tai ar nežinai, ar meluoji, ar apsimetinėji?

Benas2013-07-03 16:24

Mano nuomone kas Lietuvoje stumia toki istatyma, turi buti teisiami kai nusikaltimu pries zmonija o spec tarnybos turi susidometi ar tie zmones nera susije su zmoniu prekyba. Gyvulys ar zveris gali tureti patina ar patelia o vaikai negali? Ar nera cia zmonijos issigimimas kai blogis nugali geri???????? As visada sakiau, kad prezidentu, vaiku teisiu visokie ,,gynejei" negali dirbti tokiose institucijose jei nera vede ir neturi darnios seimos.

Jo2013-07-03 16:23

7-am Gali pasiskaityti ekspertuose spausdintą straipsnį "Moksliniai tyrimai įrodo "gender" ideologijos grėsmę vaikų psichikai".

To 7. Ǒ (2013-07-03 11:42:57) (78.63.224.64) Parašė:2013-07-03 16:17

Nežinai? Nesistebiu. Informacijos ta tema pilnas internetas. Bet tu nesugebi net tame pačiame puslapyje, visai šalia esančio straipsnio perskaityti...

Ǒ2013-07-03 15:42

Kalbant apie vaikų "atėmimą" reikėtų turėti omeny du dalykus. 1. Vaikas yra silpnesnioji pusė, kuri nepajėgi savęs apginti. 2. Liudyti prieš šeimos narį negalima. Sutinku, kad valstybei gelbstint vaikus nuo "tėvų" turi būti stipri visuomeninė kontrolė. Juk tai nėra paprasta administracinė procedūra. Tačiau autoriui (ar autorei) reikėtų pateikti konkrečių pavyzdžių, kai vaikai grąžinami vėl į šeimas ir kai homoseksualios šeimos yra blogis. Aš tokių pavyzdžių nežinau. O kalbėjimas abstrakčiai yra geriausiu atveju pasakos sekimas.

o kur2013-07-03 15:41

jaunos seimos....girdejau, ju daug tik facebook, o prie Katedros atejo kiek??? O tai reiske, to ziauraus ekspremento, Lietuva NEISVENGS?

PЄTRVS2013-07-03 15:05

>4. Eugenijus G. Visi tai supranta ir anksčiau niekam nekildavo net klausimo, kas yra šeima. Bet dabar mes išgyvename sudėtingą laikotarpį, kuomet per amžių amžius susiformavusias moralės normas, vertybes ir pasaulėžiūrą, apversti aukštyn kojomis gali net nedidelė grupelė žmonių, paprastu rankos pakėlimu. Manau, kad tik laiko klausimas, kada mokykloje mokys, kad žmogaus lytį apsprendžia ne anatominiai ypatumai, o pasirinktas "vaidmuo"... Ko gero terminai "tėvas ir mama" bus negailestingai ištrinti iš visų mokymo programų. Žiauru, bet reikia tai pripažinti, kad ko gero visas šitas brukalas prigis ne mums, o mūsų vaikų kartoms, aišku, jeigu žmonijos nesupurtys dideli kataklizmai ir nelaimės kaip karas, maras, badas ar potvyniai. Tik karo ir kitus sunkumus išgyvenę žmonės pradeda vertinti tai, kieno pagalba galima išgyventi. O mes jau amžių nesame matę karo, dėl to ir leidžiame bujoti kolaborantams ir kitiems prisitaikėliams ir padlaižiams, kurie už skatiką savo sąžinę pardavinėja...

Eugenijus G.2013-07-03 14:40

I seimos samprata niekaip negali ieiti homiku poros,nes seima kuria isskirtinai tik skirtingu lyciu sajunga.Zmones poruojasi-skirtingu lyciu atstovai kuria seimas,o homikai taip ir lieka porininkais.

to 12013-07-03 13:23

Ne tesiami o pakarti.

ruta2013-07-03 13:22

Kas atsitiko TIKRAI , moralei visuomenei , jeigu saujale patologiniu iskrypeliu gali vaidinti aukas ir manipuliuodami savo teisemis , diktuoti daugumai savo iskrypeliskas taisykles ? Negali sveiko proto zmogus kurti brutalius istatimus , nukreiptus pries vaikus , prisidengdamas ju gerove ! Ar kaz kas nori sunaikinti normalia visuomene , nes vaikai , normalus , isauge ne pedarastu seimose , tai pasaulio ateitis . Ir ta ateiti norima naikinti ? Padaryti juos psichologiskai nestabiliais / kas gali istverti , ziurint i dveju pedarastu gyvenima is arti , labai arti /,nesuvokenciais kas yra kas , ir VALDYTI!

PЄTRVS2013-07-03 12:06

Ar nepastebite, kad vaikų "konfiskavimo" iš visuomenės mechanizmas yra diegiamas lygiagrečiai homoseksualistų "šeimų" įteisinimo procesams. Štai vakar klausiau per Žinių radiją tūlo artūro račo postringavimus apie "homofobiją". Tas "žurnalistas" du susimetusius homikus jau vadina "šeima", nors LR konstitucijoje šeima įvardinta tik vyro ir moters sąjunga ir niekaip kitaip. Šis principas yra vadinamas "tūkstantąjį kartą ištartas melas virsta tiesa". Kitaip sakant, visiškas absurdas yra eskaluojamas daug kartų, apie jį kalbama visose žiniasklaidos priemonėse ir visuomenė po tam tikro laiko visą tai priima kaip normą. Kaip sakoma kokia šeima yra be vaikų? Kaip žinia šio stebuklo homikai dar neperkando, užtat vaikus galima atimti iš tikrų šeimų kaip žaislą ir atiduoti tiems, kas negali sukurti šio "atributo". P. S. Vykdomas žiaurus socialinis eksperimentas (nes žmogus nebeturi didesnio turto, kaip jo vaikai). Jam žlugus, to eksperimento kūrėjai turėtų būti teisiami...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi