Europos Žmogaus Teisių Teismo (EŽTT) teisėjas Egidijus Kūris kreipėsi į EŽTT kanclerį informuodamas, kad jį į teismą už šmeižtą padavė advokatas profesorius Stanislovas Tomas.

E. Kurio teigimu, Pranzūcijos antstoliai jam įteikė šaukimą į teismą. Tačiau teisėjo nuomone, jis negali būti teisiamas, kadangi yra teisėjas.

Jūsų dėmesiui balandžio 16 d. „Aktualus skambutis“: [TgE:14467]

ekspertai.eu primena, kad E. Kūris šiuo metu yra pats garsiausias Lietuvos teisėjas, vykdantis pareigas EŽTT. Jis taip pat yra ir Vilniaus universiteto dėstytojas. Būtent šiame universitete, E. Kūris ir paskleidė šmeižtą, dėl kurio dabar jam teks bylinėtis.

Labiausiai E. Kūris pagarsėjo neteisėtai nušalinto prezidento Rolando Pakso apkaltos metu, kuomet viešai prisipažino, kad jam pavyko pabendrauti su Konstitucinėmis dvasiomis.

Keli susiję: „Aktualus skambutis“: kokia situacija dėl koronaviruso Panamoje, kokių kursų gali tikėtis DELFI vyriausioji redaktorė

Prancūzijos teismas leido patraukti baudžiamojon atsakomybėn Vilniaus universiteto darbuotoją Egidijų Kūrį

EŽTT teisėjo E. Kūrio nuodėmės Lietuvai garbės nedaro

EŽTT teisėjui E. Kūriui į teismą dėl jo paskleisto šmeižto reikia atvykti gegužės 11 d.

EŽTT teisėjas E. Kūris prisipažino, kad yra šališkas Lietuvos piliečių bylose prieš valstybę

Pedofilijos bylos griovėjai paaukštinti pareigose

EŽTT teisėjas E. Kūris dėl Lietuvos gėdos – slapto kalėjimo – pirštu bedė į R. Paksą

Prezidentės bendražygis E. Kūris garsina Lietuvą europiniu mastu

Naujausi

Komentarai (100)

Rikiuoti
Paprastai2020-04-19 16:33

Šitam tipo teisėjui, pragaras paruoštas, seniai velniai jo laukia, kol Dievas uždegs žalią šviesą,jo paėmimui. Tik gyli, tikra, su prisipažinimą apie visus juodus darbelius, atgaila gali išgelbeti šitą tipo teisėją nuo pragaro liepsnų.

...2020-04-19 06:16

dokumentus apie tai kas vaizdo įraše į studiją, prašome.

NUSIKALTĖLIŲ SĄRAŠAS - SU SNORO AFEROS AUTORIAIS2020-04-19 03:17

Vardiju tikruosius AB banko Snoras vagis : Grybauskaitė, Kubilius, Šimonytė, Vasiliauskas,Petrauskas, Geralavičius, Misevičius, Leika, Valiūnas, Sutkienė, Norkus, Burgienė, Rimšelis, Markevičius, Udrėnas, Ulbinaitė, Anušauskas, Razma, Dagys, Šedbaras, Auštrevičius, Bogušis, Glaveckas, Matuzas, Majauskas, Valentukevičius, Valys, Raulišaitis, Mikelionis, Stankevičius, Maciejevski, Mažintienė, Friklis, Cooperis, Adomonis ir Degutis.

Nuomonė2020-04-19 02:37

Raudonoji Dalia stengėsi iš peties, skaldyk ir valdyk, tai jau nuo seno žinomas metodas ir jis veiksmingas, kaip ne keista. Čia Lietuva, niekam jau nebeįdomu, kiek Raudonoji Dalia savo suorganizuotomis pažymomis suteršė žmonių vardų ir kiek sulaužė likimų, niekam jau nerūpi, tik jiems patiems. Galų gale ir “ji pati” jau niekam nebeįdomi, užmiršta kaip nudulkinta kalė, lakstanti po lauką dar ieškodama stambesnio kaulo, tai jau praeitis, tai tik dar vienas akmuo į Lietuvos daržą , tai tik dar vienas atidirbęs rusu projektėlis ...

T0mas J.2020-04-19 02:11

Egid.Kūris gimė 1961 m. spalio 26 d. Į TSKP įstojo 1983.06.22. Jam buvo 21 m., t.y. jis tapo komunistu jaunesnis nei Grybauskaitė. Karjeristas parsidavėlis ir tokio paties sūnus.

TIKROVĖ2020-04-18 17:53

Lietuviai vieni kitus žudo, bet nesižudo. Nei bade, nei kare, nei virusu apkrėsti. Žudikai nusižudymais juos žudo — šią tiesą slepia ir jos bijo Mirčių Užsakovas Valstybės vadovas V.Landsbergis.

Romas > 84. 20 Romui2020-04-18 01:25

Kokie jus visi "protingi". Kita karta, net "vemt vercia". Butent todel jus ir "dulkina i visas skyles", nuo "proto" pertekliaus. Patinka - i sveikata.

Romas > 83. Romui2020-04-18 01:21

Tai ir puiku, kad bent pas jus nera problemu su protu. :))) Bloga / gera, bet Lietuvoje yra teisesauga, bent jau de jure. Nebutu teisesaugos, seniai jau visi ispjautu vieni kitus. Nusiimkite rozinius akinius ir maziau "snargliu". Jus daug matete teisiniu Valstybiu? Paciu Valstybiu, ne tiek jau daug Pasaulyje. Visur savo problemos ir jos nevisada matomos svetimtauciams. Kaip sakoma - "svetimas" visada atrodo storesnis. :))) Busite pernelyg "protingi", nematysite teisesaugos dar 300 metu. Tiesa, jau nebus kam ziureti i ja.

T0mas J.2020-04-18 00:58

Norėčiau matyti TSKPistą E.Kūrį už grotų.. Man patiktų.

...2020-04-17 23:42

to 90 Palauk zoofile, laikas parodys. Gretai paaiškės, jog Ostapas eilinį kartą apsitriedė. Lenk "galvą" toliau :)

yel“l“ow submarine to 89. ...2020-04-17 23:32

“lenkiu“ galvą prieš tamstos “informuotumą“, prieš neprilygstamą “pranašystės“ talentą, ir prieš šunišką ištikimybę litchūaniškos veršidės zootechnikams :)))))

...2020-04-17 23:21

Nėra jokios bylos prieš Kūrį ir būti negali. Visa tai feikas ir liguistas kombinatoriaus piaras. Greitai viskas nutils kaip ir visi kiti jo "laimėjimai". Jeigu ir įvyktų "teisės genijaus" ir Kūrio bylinėjimasis- iš vunderkindo net ragų ir kanopų neliktų. :)

zinoma2020-04-17 18:47

Zmogus , kokia rupestinga butybe , be begimo i darba nezino kuo uzsiimti . Be begimo i darba kiek daug namuose yra graziu , net stebuklingu uzsiemimu . Visa tai apleista . Padaryki visus savo per begima i darba nebaigtus darbus , ispildyk savo neiveiktas svajones , nebus kada liudeti , nusiminti , isgyventi nuo vienatves . Perskaityki nebaigtas knygas , perziureki nebaigtus filmus , pasodinki kiekviename kamputyje geles , darza , soda pastebeki visa gamtos grozi , sustoki , atsiseski pasiklausyti pauksciu ciulbejimu meditacija , pamatyki bituciu darbstuma , isgirski misko osima , tai ne darbas , tai nesedejimas darbe patalpose , tai stebuklas , vos ne dievas , pajausti toki grozi musu Planetoje Zemeje . Nera laiko liudeti , nusiminti , gyvenimas duotas , kad absoliuciai viska pajaustum , pastebetum , isciupinetum , isuostytum . O kur dar namu silumoje virtuves maisto sedevrai . Viskam reikia laiko , kur Zmogus dirbdamas neturi galimybes viska apglebti . O kur dar artimiesiems sypsenos ir rupinimasis savo sveikata , groziu , sielos groziu . Zmogaus gyvenimas sunkus , nereikia nieeekada laikyti save nuraytu . Visiems sveikatos , geros gyvenimo mokyklos .

Politinė korupcija prie Grybauskaitės2020-04-17 18:24

Anksčiau rašė: "Vilniaus apygardos prokuroras J.Rėksnys užsiminė, kad į Prezidentūrą buvo nešiojamos bylos, kuriose narpliotas visą Lietuvą drebinęs vadinamasis Garliavos pedofilijos skandalas, akivaizdu , kad ir Snoro banko byla, taip pat galimai manipuliuojama tyrimais, susijusiais su dabartiniu Druskininkų meru Ričardu Malinausku."

Širdies nerimas2020-04-17 18:21

Pas D. Grybauskaitę. ES ja jau nurašė - nebereikalinga ES daugiau ta Melyna Šliurė. Todel ji puikiai supranta - ka reiškia buti "Nurašytai" - Pasinaudojo kaip Prostitute ir Numete - Nebereikalinga ji ES niekam daugiau. Nerimas ima ta Persidavele - o kas bus, jei jos "Stogas" - V. Landsbergis "Pades Šaukšta"? Del to ji ir nesirode visai keletą menesių... Lietuvos ISTORIJOJE jai bus vieta Istorijos Šiukšlyne, nes Lietuvos ŽMONES skaitys knyga "Red Dalia", Prisimins DAUGUMA - kodel jiems reikejo emigruoti is Lietuvos. Gal ir SNORO Bankas jai atneša Košmaru naktimis - "O jeigu reiks atsakyti už tas Afioras? ES jos daugiau nebenori, "Stogas" gali "Padeti Šaukšta" kiekvienu momentu - KAS JOS LAUKIA - Širdies nerimas......

šeštam2020-04-17 18:10

Jūs be abejo dirbate VSD, nes žinote, kas dirba Kremliui, kas Baltiesiems rūmams, kas Mosadui. Daugiausia vsažinių yra Vasaros gatvėje...

20 Romui2020-04-17 18:07

Teisėją galima paduoti į teismą ir apskųsti jo veiksmus, jeigu teisėjo veiksmai neteisėti-t.y. teisėjas atliko veiksmus, kuriuos atlikti draudžia įstatymus. Jūs, ponuli, neišmanote įstatymų, kaip jūs galite vertinti teisės principus, jeigu jokių principų nežinote?

Romui2020-04-17 17:59

Pas jus problema su proteliu. Kur jūs radote Lietuvoje teisėsaugą? Teisėsmauka yra, o teisėsaugos nėra kaip ir teisinės valstybės. Teisinėje valstybėje visos rezonansinės bylos būtų ištirtos, nusikaltėliai nuteisti, valstybei padaryta žala atlyginta. To mes trisdešimt metų nematome.

Romas > 81. V. Ladas2020-04-17 17:31

Jeigu jums, S. Tomo kompetencijos, rodiklis Deimantes byla, tai nera ten jokiu pasiekimu. Iskilti, bereiksmiais pareiskimais, neisprususios liaudies akyse, sunkumu nesudaro. Kame pasiekimai? Yra tik skundo padavimo faktas. Tam kad paduoti skunda JT komitetui, nereikalingas net teisininkas. Yra nustatyta elektronine forma, ja uzpildai ir issiunti. Tai kainuoja 0 centu. Jeigu tavo skundas priimtas, gauni atsakyma, kad jis priimtas ir uzregistruotas. Toks, siuo metu, ir yra rezultatas Deimantes byloje. Nieko kito nerasite. Viso to surmulio tikslas, sukurti, "gigantisko" darbo ivaizdi. Jus visi pernelyg itikeje S. Tomo "genialumu", todel kazka aiskinti beprasmiska. tai ta pati situacija su kuria jus pastoviai susiduriate kiekviena diena - beprasmiska aiskinti landsberginiui kas vyksta pasaulyje. Daugelis zmoniu taip sukurti - jeigu jam norisi i kazka tiketi, jo samone nepriima kitu variantu. Uzduokite sau klausima - kodel ne i viena prasyma nukreipti i dokumento originala JT komiteto ar EZTT, atsakymo niekada nebuvo. Ikeliamas tik skanas bereiksmio popieriuko. O viskas labai paprasta - nera JT svetaineje priimto sprendimo, arba tekstas neatitinka padaryto pareiskimo. Net ir siuo atveju - visiems pakiso metu senumo sarasa dingusiu vaiku, kur yra Deimante. As kapsciausi, praeitais metais, su kai kuriom S. Tomo "laimetomis" bylomis JTO svetaineje. Ne karto neradau patvirtinimo jo padarytu pareiskimu. Gal "nepasiseke". :))) Manau pamenate, kai pries metus jis pakele bangas - "As laimejau Deimantes byla"!. Kazkas ten privalo NEDELSIANT suteikti galimybe susitikti su Deimante. Visas "bylos laimejimas" pasibaige pigiu piaru. Zmones nepamirso ir periodiskai klausia - kaip ten su Deimante? Sugalvota "nauja Pergale №2" - apie paieska. Tiek to, patinka - tikekite toliau. Butent todel, izymiam gatves zaidimui "antpirsciai", jau virs 2000 metu.

V. Ladas -Romui2020-04-17 15:48

Kad S. Tomas turi pakankamai kompetencijos teisinėje sferoje, parodo tas faktas, kad su Deimante jis pakilo labai aukštai. Ir tai turės kažkokį rezultatą. Negi klanas ir JT taip apmaus, kaip tautą už nosies vedžiojamą?

Abdurdas2020-04-17 15:16

Tai teisėjai gali daryti nusikaltimus ir būti nebaudžiami?

Arvydas Brunius2020-04-17 14:55

Nuotraukoje Ta Dalyte ir Kuriukas jie vaikai stribuku!O pasekmes visi mato.

Tam 70 komentarui2020-04-17 12:20

Paties nuomonė žemiausio lygio tavo aprėminto žmogaus, kokia begali būti. Manai, kad baigęs mokslus užsieniuose įgyja proto, bet tik tokio lygio kaip paties. Kitam ir 10 Harvardų nepadės, daug pasiekė toks iš jų tarpo, nusiritęs nuo laiptų girtas iš pat ryto? Va toks lygis jiems tampa norma, ar čia gerai, sakysi?

vladas lukosevicius2020-04-17 11:05

Tai tokius teisėjus kaip Kurys reikia prilyginti iškrypėliams --- nes tik iškrypėliai Lietuvoje jaučiasi nebaudžiami ...

Dalius. 75ajam2020-04-17 01:51

Matyt savo neturi kojinių,kad juokiesi. Nusiųsiu švarių ,turginių,kojinių porų rinkinį ir tau ir nereikės pavydėti. svarbiausia nesidrovėk,nes kojinės gražios.

Trigrašis2020-04-17 01:29

Kaip gerai,kad Tu esi,basakoji Daliau.Kai tik perskaitau tamstos komentarą apie kojines,pusvalandį pasijuokiu.O tai tikrai į sveikatą.Ačiū Tau,rašyk dažniau.

Proletaras2020-04-17 01:10

Tai kaip čia suprasti. Teisėjai pas mus nepakaltinami.

stėrva2020-04-17 00:57

.. ale visai rimtai, kaip sakė anksčiau, kad jis yra tikrai debilas..

Dalius. To Romui ir Algirdui.2020-04-17 00:31

Baikit ginčytis kaip senos bobos. Geriau pasirupinkite kad į seimą rudenį nepatektų tokia dariniai kaip tėvynės sąjunga,čmilytes liberalai, śimašiaus liberalai ir tt.nes norisi kvėpuoti laisvų oru

Ceslovas2020-04-17 00:22

Ka, negi Kuris lygus arba auksciau Dievo, kad teisti negalima.

Visais laikais2020-04-17 00:22

Bedaliai,pavyduoliai,mažesnio intelekto individai patologiškai nekenčia talentingesniu ir gabesniu.. stengiasi įgelti,įkasti. kenkti. Ko pykstate ant advokato? kad baigė mokslus užsienyje,savarankiškai gali dirbti ir uždirbti? nereikia jam lįsti į sikna viršininkui,padlaiziauti,. juk yra jo dokumentai pateikti ne garbės jis profesorius,kam vėl meluoti ir smeizti? todėl ir pykstate menkystos,be garbės ir moralės degeneratų ant tvirtą moralinį pagrindą turinčio zmogaus

Romas > 66. V. Ladas2020-04-16 23:04

Visiskai nesutinku su jumis. Kas del Kurio, tai Kuris, del S. Tomo, jokiu problemu neturi. Kalba eina ne apie mokslo trukuma, tam kad tapti advokatu. Tam kad tapti advokatu, yra reikalavimai ir nepakanka tik diplomo. Be tu reikalavimu ispildymo, advokatu galima tapti tik visiskai bananineje respublikoje, nors neisitikines, kad visose. Jums niekada nekilo mintis - kodel jis nera pripazintas advokatas ne vienoje Europos salyje? Sakysim Lietuvoje jam trukdo visokie Kuriai, Vegeles ir kiti, gerai. O kaip reikalai Lenkijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Prancuzijoje ir t. t.? Ne siaip sau klausiu, nes pastoviai dirbu su ES advokatais. Kai jiems papasakojau apie toki "advokata", jie "virto is juoko". Nieko naujo jie man neatskleide, nes as pats turiu juridini issilavinima, bet tai buvo seniai ir as nepraktikuoju, todel suprantu, kad galiu kai ko nezinoti. kas del "profesuros" - taip jis yra garbes profesorius, bet nereikia tapatinti "profesoriu" ir "garbes profesoriu". 1961 metais, J. Gagarinas tapo "garbes pijonieriumi" vienos mokyklos pijonieriu organizacijos. Pvz. Geidaras Alijevas, buves Azerbaidzano prezidentas, buvo Maskvos universiteto garbes profesorius, nors visi jo mokslai - NRVD ir KGB. Ta pati varda turi dainininke Irina Archipova. Tokiu "profesoriu" yra begale - tai toks visuomenininko garbes vardas, ne daugiau. As pernai, Maskvoje teiravausi pas viena teises destytoja is "РосНОУ" apie ju universiteto garbes profesorius. Tulo S. Tomo jis neprisimine, o siaip pasake - yra kurie istikruju Garbes, izymus zmones, mokslininkai, o yra kas "del kolekcijos" deka pazistamu ir kt. paskatinimu. Paaukoja ka nors universiteto labui. Yra net buves kazkokios JAV valstijos gubernatorius, na ir savaime aisku, pakanka verslininku. Todel - garbes profesorius, tai ne mokslo profesoriaus laipsnis. Bet jeigu jums patinka vadinti S. Toma profesoriumi, tegu taip ir bus. As esu tradiciniu paziuru zmogus, ir turiu tam teise. Labiausiai mane juokina Kazimieras Juraitis vadindamas sekmingiausiu advokatu Pasaulyje. Puikus trolingas.

egiduka kurvi2020-04-16 22:41

susaudyti,ta valkata

Romas > 64. yel“l“ow submarine2020-04-16 22:07

Mano poziuris i S. Toma, niekaip negerina poziurio i ES vadovus. Istiesu jie mazai kuo skiriasi - tiesiog vieniems pavyko prasibrauti prie "lovio", kitam ne. Vat ir visas skirtumas. Neturiu jokio nusistatymo pries S. Toma. Jis nera nei advokatas, nei profesorius. Tiesa pasakius man tai neturi jokios reiksmes, bet kam mulkinti liaudi sprendziant savo asmenines problemas? Niekam nedraudziu juo zavetis, tik perspeju - be fanatizmo. Apie bemoksliskuma, tai ir perkeltine prasme, nes, kaip bebutu, issilavinima turi... bendra, socialiniu mokslu. Dabar tai madinga - visi, kas netingi, tapo P. h. d. Visi save vadina mokslu daktarais, nors istikruju tai "netraukia" net iki kandidato lygio. Toks siuolaikinis, eilinis issilavinimas. Profkes lygis buvo tikrai buvo aukstesnis. Apie teiseju nelieciamybe, jeigu pastebejote, as nesakau, kad ji amzina. To nera, bet tam yra tam tikros taisykles ir salygos. Koks bus rezultatas, neturiu jokiu abejoniu. Siaip, klausima galima ir uzdaryti. Gaisti tiek laiko niekams, pernelyg daug garbes bus.

V. Ladas2020-04-16 22:05

Na, kad S. Tomas kartais "iš didelio rašto išeina iš krašto," kad jis iš prigimties yra, galimai, avantiūristas ir narcizas, tai galima pripažinti. Bet išsigalvotai teigti, kad jis neturi reikiamo mokslo cenzo, tai irgi netiesa. Kūris jau turi dėl to problemų. Gal jis ir apsigins, bet kol kas turi šaukimą į teismą, ir jame privalės aiškintis. Teismas juk žino jo statusą, bet štai kviečiasi, vadinasi kažkokią teisę tam turi...

Romas > 60. aAlgirdas2020-04-16 21:33

Tingiu perrasineti jusu komentara. Paskaitykite savo 52 komentara ir nekils klausimu. Nepainiokite Seimo nario su Teiseju. Ir dar - kas jums sake, kad Kurys apsmeize S.Toma?

yel“l“ow submarine to 16. Romas2020-04-16 21:33

na, jeigu tomas bemokslis idiotas, tai kaip tada vadinti absoliučią daugumą litchūanijos ir eurokolūkio valdžiagyvių ? :)) - taip, jis nestokoja avantiūrizmo, bet žaidžiant tokius žaidimus su sistema, tai neišvengiama/būtina)... , - o akivaizdi ir sunkiai suvokiama tamstos antipatija tomui komentaruose įpainiota visiškai absurdiškai, juo labiau, kad realiais bemoksliškumo įrodymais, įtariu, tamsta nebagotas :) ----- ir kas dėl teisėjų neteisiamumo :)))) : - niekas nesako , kad teisėjų neliečiamybė yra nereikalingas ir yra beprasmis ar piktybiškas dalykas :) - vienok tai nėra indulgencija visiems gyvenimo atvejams ! ... , - tuo būdu, jei įtarimai/kaltinimai/skundai nesusiję su konkretaus teisėjo profesine veikla, neliečiamybės klausimas sveikoj/normalioj jurisdikcijoj traktuojamas atitinkamai :))) - o kaip bus šiuo atveju - netruksim pamatyt, jei kovidas nenuspręs kitaip ...

Ačiu už komplimentą2020-04-16 21:33

Niekas taip gerai nemato pasaulio grožio (ir arvirkščiai), kaip maži vaikai. Jüsų nevaikų pasaulis apgailėtinas, skurdus, nešvarus ir baigtinis

Romas > 59.2020-04-16 21:27

Galeciau jus pasiusti, bet gerau baigiam... jusu mastymas, vaikiskas ir dalinai neadekvatus.

Dalius2020-04-16 21:17

Teisingai. Reikia pasodinti ta Egidijų kurį už savo šmeižtą. O per gimtadienį atsiųsiu dovaną 15€tiek užteks nusipirkti kalėjimo valgykloje skanių pietų o parduotuvėje švarių kojinių.

aAlgirdas -Romui(58)2020-04-16 21:03

neperskaitėte citatos iš Konstiucijos, nes praleidote sakinį:"tačiau už asmens įžeidimą ar šmeižtą jis gali būti traukiamas atsakomybėn bendrąja tvarka." Todėl pasikartosiu-- kuo gali baigtis teismas (jis tarptautinis ir jie žino, kas gali Kūriui panaikinti imunitetą 0 nes ne pagl Lietuvos įstatymus įžeidimas ir šmeištas nereikalauja imuniteto panaikinimo. Laukime baigties. Sėkmės

Ar jūs2020-04-16 20:47

Durnas, ar naivus, ar bukas! "kriminalinis nuotykis" -budžiamas nusikaltimas. Kad nenubausti kriminaliniai nusikaltimai; tai nereiškia, kad nėra "kriminalinių nuotykių". Slidus kaip šliužas. Mąstymas ir logika nesibaigentis pamuilių putojimas, iliustruojantis menkaverčių žmogiukų moralinį, psichologinį regresą.

Romas > 52. aAlgirdas2020-04-16 20:41

Jus kazka supainiojote - as nematau jokios Kurio problemos. Nera pas Kuri problemos su S.Tomu. Pas S.Toma yra problemu su, net ne su Kuriu, o su Teisesauga Lietuvoje.

Romas > 51. Anfisa2020-04-16 20:35

Apie marskinius as perkeltine prasme. :))) Nei Konstitucijos, nei kitu istatymu laikytis bukai negalima, nes viskas ir bus bukai. Na yra, aisku, iseitis, bet labai sudetinga ir nepigi - kiekvienu, iskilusiu placiau, klausimu keisti Konstitucija. Tarp kitko, daznai Konstitucijos straipsniai priestarauja vienas kitam.

Romas > 492020-04-16 20:28

Na, absoliucios nelieciamybes nera. Savaime aisku, kad teiseja galima teisti, bet nera taip paprasta. Nelieciamybe panaikina Auksciausio teismo prezidijumas, arba panasi institucija. Supraskite - Teisejas, bent jau teoriskai, yra nepriklausomas. Bet koks ispuolis pries teiseja, skaitomas spaudimu teisejo atzvilgiu ir baudziamas. Negirdejau apie teiseju "atvirai kriminalinius" nuotykius, bet zinau atveji, kai teisejas buvo nuteistas uztai, kad parase nuosprendi be teismo posedzio ir liudininku apklausos. :))) Teiseja teise, buvo nuosprendis, atrodo, porai metu kalejimo, bet po keliu savaiciu jis buvo pakeistas i kita. Kuo pasibaige nezinau, nes neidomu.

Palyginkit teisėjus2020-04-16 20:26

Kurį ir Venckienę, tai kaip žemė ir dangus. Kurys pakso šmeižikas, o Venckienė tokių teisėjų apžmeižta.

Teisingai Kurys sako2020-04-16 20:22

Teisėjai negali būti teisiami, prisidirbę teisėjai turi būti be teismo sušaudyti.

Tai ne PERVERSMAS2020-04-16 20:21

Valdžia susinaikina pati -tuom ir valdomą darinį. Jūsų matymas ir mąstymas -stereotipinis, netgi tunelinis; pradedu suprast jūsų logines vingrybes.

aAlgirdas -Romui2020-04-16 20:21

gerbiamas Romai, siūlau baigti diskusiją apie teisėjus cituoju KNSTITUCIJĄ "Seimo narių, teisėjų, Vyriausybės narių patraukimo baudžiamojon atsakomybėn specifika yra įtvirtinta Lietuvos Respublikos Konstitucijoje, kurios 62 straipsnio 2 dalyje sakoma, kad Seimo narys be Seimo sutikimo negali būti traukiamas baudžiamojon atsakomybėn, suimamas, negali būti kitaip suvaržoma jo laisvė. Pagal Konstitucijos 62 straipsnio 3 dalį Seimo narys už kalbas ir balsavimus Seime negali būti persekiojamas, tačiau už asmens įžeidimą ar šmeižtą jis gali būti traukiamas atsakomybėn bendrąja tvarka. Konstitucijoje taip pat nustatyta, kad imunitetą turi Respublikos prezidentas, Ministras pirmininkas ir ministrai, teisėjai." Supratote? Kas gi dėl kitų privilegijuotų - tai kas paskyrė tas i panaikiną imunitetą, prokūrorams ir teisėjams naikina imunitetą Prezidentas o Prezidentui Seimas. Taigi netgi Kūrio problema nėra tokia paprasta kaip Jums atrodo

Anfisa2020-04-16 20:16

41-m. Tamsta su kazkuo mane supainiojot. Ne del ko neplesau marskiniu. )) Tuo labiau - del Pakso. Tik norejau pasakyti, kad , Konstitucijos straipsniu privaloma bukai laikytis visiems, arba nesilaikyti. Be jokiu interpretaciju ir "dvasiu". Tiesiog bukai, kaip parasyta... Ar ne?

Romas > 47. Romą sugriovė2020-04-16 20:11

Kas idomu - barbarai galvojo, kad romenai ir yra barbarai. Is kitos puses romenai patys kalti - dar niekam i nauda nebuvo valdzios perversmai.

> Romui2020-04-16 20:07

Apie teisę nelabai išmanau, bet pasidarė įdomu, kaip jei teisėjas įvykdo rimtą nusikaltimą (išprievartavimas, nužudymas ir t.t.) jo teisti remiantis Teisės principais negalima, kadangi yra neliečiamybė? O ar yra riba kokius nusikaltimus teisėjai gali daryti?

Romas > 45. -:-2020-04-16 20:07

Pasaulis nera tobulas, laikas butu suprasti. Juolab to niekas neslepia. Niekada nepatikesiu, kad cia susiriko naivuoliai ir atrado kazka nezinomo.

Romą sugriovė2020-04-16 20:06

BARBARAI "jau greitai"

Romas > 43. Trigrašis2020-04-16 20:00

As nesiputoju, putojates jus. As parasiau komentara, o toliau tik atsakau i komentaro reakcijas. As kalbu apie teise, o jus apie E.Kuri ir S.Toma. Patys veikejai man visiskai neidomus. Jeigu jie nepajegus bus save apginti, tai tokie jie ir teisejai su advokatais, nors uz "advokata" nepastatysiu ir surudijusio skatiko.

-:-2020-04-16 19:58

Nei teisė, nei tvarka; nei prie ko. Tiesiog teisinėje sistemoje dirbantys, laiks nuo laiko, akivaizdžiai parodo: -kad eiliniai kriminaliniai nusikaltėliai, kuriuos saugo, pati teisinė sistema (ir fašistai gali tik pasvajoti)

Romas > 40. -:-2020-04-16 19:50

Reikalaudami teisybes, pradziai ismokite gerbti ir paklusti istatymams, nepaisant, patinka jie jums ar ne. Nepatinka, rinkite iniciatyvine grupe ir keiskite, teiseta tvarka, istatymus. Fasizmo deklaravimas, tai butent jusu liberastinis anarchizmas.

Trigrašis > Romui2020-04-16 19:50

Ko Tamsta taip putojiesi?Jei Kūriui įteikė kvietimą į teismą,reiškia,jis įvyks.Nemanau,kad ten nežinojo,kad Kūris yra teisėjas.Todėl laikas ir parodys,ar Kūris teisus( o tuo pačiu ir Jūs,nes 16 komentare išsireiškėte,kad Tomas yra bemokslis),ar Tomas,kuris teigia,kad jis yra profesorius.

Romas > 39.2020-04-16 19:41

Apie visus. Jeigu Venckiene, tuo metu, buvo "veikianti" teiseja(as nezinau), jos atzvilgiu pazeistas istatymas ir pirmoje eileje reiketu kalbeti apie tai, o ne teisintis keliamais kaltinimais. Jus visi man bandote "irodyti" kokia bloga Lietuvoje teisesauga. As tuo ir neabejoju, as tik atkreipiu jusu demesi i Teises principus. Negalima sukurti Teisetvarka salyje naudojantis teises pazeidimais, remiantis tik savo simpatijomis. Tai ilgas ir sunkus kelais, bet kito nera.

Romas > 36. Anfisa2020-04-16 19:34

Neturi reiksmes kaip vadinasi istatymu rinkinys. Konstitucija toks pat istatymu rinkinys, kuriame neimanoma viska numatyti. Konstitucija skiriasi nuo kitu tik tuo, kad ji turi virsenybe pries kitus. Konstitucinis teismas nagrinedamas klausimus apie Konstitucijos pazeidimus, remiasi lygiai tokiomis pat nuostatomis, kaip ir,pvz. , kriminalineje praktikoje. Teisejams suteikta tokia teise. As neginu ir nesmerkiu esamos tvarkos, nors palaikau tokia tvarka, as tik konstatuoju fakta - taip yra ir teisejas turi tokia teise. Pasakykite man atvirai - jeigu, sakysim, E. Kuris ta pati padarytu ne Pakso atzvilgiu, o Adamkaus ar Grybauskaites atzvilgiu. Jus tap pat "plesytumet marskinius ant krutines"? Jeigu E. Kurys pareikstu, kad Grybauskaite jokia ne ekonomiste ir jos disertacija yra nulines vertes. Jus pultumet kaltinti Kuri smeiztu? Galite neatsakyti, nes atsakyma as zinau.

-:-2020-04-16 19:34

"Toks įstatymas... teisingas". Kas čia -fašizmo deklaravimas -daryti nusikaltimus, ir būti saugiam -tereikia būti teisėju -totalus nishilizmas

> 20. Romas2020-04-16 19:32

"Pas teiseja nelieciamybe." Jūs čia apie visus teisėjus, ar tik apie Kūrį? O teisėjos Venckienės neliečiamybė buvo kitokia?

Romas > 35. aAlgirdas2020-04-16 19:19

Dar karta pakartosiu - as negirdejau Kurio kalbos ir neskaiciau jo sprendimo, todel negaliu komentuoti ka turejo omeny Kuris, Pakso atzvilgiu. Jus teisingai pasakete - Konstitucija yra pagrindinis istatymas. Butent istatymas, kuriame neimanoma aprasyti visus galimus variantus. Cia kaip senas gincas su Ramanausku apie Pilitybe ir Konstitucijos 12 str.

Romas > 34.2020-04-16 19:13

Retai vaikams atsakau, bet tiek to - gal benamis ir nera kam paaiskinti. Kritikuoti, vertinti, viesinti ir analizuoti teiseju veiksmus galima. Teiseju, faktiskai neimanoma, paduoti i teisma. Toks istatymas, ir jis yra teisingas. Jeigu Kuris butu protingesnis ir turetu noro, jis galetu ikisti S. Toma i cype (geriausiu atveju nemaza bauda) ir begiotu ponas advokatas po Pasaulio uzkampius be galimybes pasirodyti ES. Metodikos neviesinsiu, gal ekspertus skaito ir Kuris. As nesu toks "kraugeriskas", nors ir uzkniso tas S. Tomas savo naglumu.

Trolis ir jo trolinimai2020-04-16 19:13

pigi, buka, demagoginė pastanga betkuria kaina apsaugot pūkuotą pažeidžiamą liguistai jautrę teisėsaugą

Anfisa2020-04-16 19:07

25-m. Nesutinku. Negalima lyginti baudziamojo kodekso straipsniu "interpretacijos" tam tikro teisejo, kai jis gali pagal save ir pagal aplinkybes spresti del nuobaudos; ir Konstitucijos, kuri veikia tiesiogiai, straipsnius - ju reikia arba laikytis, arba nesilaikyti. Ten nera jokiu "dvasiu". Ten nera jokiu nuobaudu. Tai yra tiesiog Konstitucija. Zmones sutaria, kad visi gyvens pagal jos nuostatas. Kurioj vietoj ten dvasios?

aAlgirdas -Romui(25)2020-04-16 19:00

šį kartą vėl paprieštarausiu. Kūrio sugalvota konstitucijos dvasia nieko bendro neturi su teisėjo galimybe spręsti teisminį ginčą pajungus savo patirtį ir intuicija. Kalbama apie KONSTITUCIJĄ, o tai jau ne patirties ar intuicijos klausimas. TAI VALSTYBĖS PGRINDINIS ĮSTATYMAS. Kūris gi vykdydamas kažkieno norodymą pašalinti Prezidentą R. Paksą ir sugalvojo Konstitucines dvasias tuo nusižengdamas KONSTITUCIJAI, bet pademonstravęs visišką lojalumą elitui už ką ir gavo vietą BRIUSElYJE . Tai štai tokios tokelės žvelgiant iš vidaus

Romukas2020-04-16 19:00

Eilinį kartą šlanga. Teisės, teismų, teisėjų nevale kritikuoti, vertinti, analizuoti, viešinti. Geras manipuliacijų mechanizmas taip aktualus visokio plauko nusikaltėlių dėmesio.

Romas > 24. aAlgirdas2020-04-16 18:56

Pernelyg nesureiksminciau Lietuvos teisingumo, jis nera isskirtinis. O ir ne taip jau lengva "Lietuvos teisingumui" - reikia laikytis ne tik savo interesu, bet ir svetimu.

pratęsiant2020-04-16 18:54

...jis norėjo pasakyti, kad yra neliečiamųjų kasta, na, gal ir pats viešpats dievas...

Bleka2020-04-16 18:53

1.Teisejas Lietuvoje turetu buti lietuvis,o kai zydas kalbasi su dvasiom lietuvio atzvilgiu...nelinkiu niekam ....dar kas slykstu...kalba Tavo kalba ,Tavo zemej...net pavarde lietuviska...ar ne partizaninis Valdymas!?

puiku2020-04-16 18:52

idomu,ar buve bendrininkai pades kuriui,ar bailiai ziures ...

Romas > 23. Darijus2020-04-16 18:50

Is esmes jus teisus, bet padorumo delei viskas, bet kokiu atveju, remiasi teises normomis.

Romas > 22. aAlgirdas2020-04-16 18:48

As niekada nesakiau kad imanoma viska zinoti, pasakysiu daugiau - zinoti viska neimanoma. Netvirtinu kad zinau viska siuo klausimu ir parasiau kad negaliu spresti apie Kuri, nes asmeniskai neseku jo veiklos. Galimas daiktas Kuris yra 100 kartu nieksas, bet mane juokina S. Tomo idiotizmas. Savo nuomone apie S. Toma suformavau jau seniai, panagrinejes jo veikla ir paklauses ivairias nesamones. Kuo toliau, tuo labiau stipreja mano neigiama nuomone apie S. Toma. Jo veiksmai man suprantami, bet tai jo problemos ir nereikia savo problemas spresti kitu saskaita. Tai tik tiek. Galu gale, as ir turiu teise savo nuomonei. Ar ekspertuose gal jau negalioja "zodzio ir nuomones laisve"?

tai2020-04-16 18:47

Ne gerb. Venskienę pririšta koja grandine reikia vežti, o Kūrį ir tiktai Kūrį.

Romas > 18. jeronimas2020-04-16 18:33

Negaliu pasakyti ka turejo omeny Kuris, kalbedamas apie "dvasias". Bet jegu jus paskaitysite izymiausiu, zmonijos istorijoje, teisininku veikalus, visur rasite, kad remtis reikia ne tik istatymo "raide", bet ir istatymo "dvasia". Turima omeny, kad negalima bukai sekti tik istatymu. Istatymuose neimanoma aprasyti visas situacija. Teisejui duota teise priimti sprendima ne tik istatymo pagrindu, bet ir sekant is savo patirties, intuicijos i zmogisku savybiu. Blogai tai ar gerai, ne man spresti. Pasakysiu tik viena - mums daug kas nepriimtina, bet tik iki tol, kol tai neliecia musu. Teisejui duota teise "bendzauti ir sun dvasiomis", priimant sprendima. As neginu Kurio, nes jis man visiskai neidomus. As nepazistu jo ir nezinau jo "darbu", bet as kalbu apie Teisejo teise, spresti paciam, koki sprendima priimti. Nereikia ciklintis Kurio atzvilgiu. Kuriai ateina ir iseina, tai ka? Kitoje situacijoje bus kiti reikalavimai? S. Tomas niekada nieko negyne ir neapgyne. S. Tomas gina tik save, savo nora, be pastangu gauti vieta "po saule". Visiskai nepriestarauju, bet tai jo asmeninis reikalas ir nereikia kirsinti Visuomene savo pigiu piaru.

aAlgirdas -Darijui(23)2020-04-16 18:32

šiam momentui Jūsų teiginys pilnai tinka Lietuvos teisingumui, bet diskutuojamu klausimu mes turime reikalų su tarptautiniu teismu. Palaukime ir rezultatą sužinosime (vienaip ar kitaip viena iš laimėjusių pusių BŪTINAI apie tai informuos visuomenę

Darijus2020-04-16 18:21

Nustokite pušinti apie teisines normas, jų seniai nebėra. Yra tik interesai, prie kurių ir pritaikoma teisė.

aAlgirdas -Romui(16)2020-04-16 18:17

mielas Romai, kiek suprantu Jūs kategoriškai laikotės savo nuomonės, bet ...... juk negali žmogus visko žinoti. Taigi net ir Jūs suabejojote - kodėl kancleris priėmė Tomo pareiškimą. Vadinasi tai ne visai paprastas klausimas. Iš kitos pusės pareiškimo priėmimo faktas ir Kūrio pretenzija padės lietuviams nuspręsti kas yra kas šioje teisės istorijoje. Kaip rašiau ----tai nuostabus testas išryškinant minimų asmenų kvalifikaciją ( ir ne tik jų ).

-18. jeronimas2020-04-16 18:17

Laikytis įstatymų? Visiems? Be išimties??? Nors... tiesą sakant, buvo tokia šalis. Ar žinote, kaip vadinosi ta valstybė?

Romas > 8. aAlgirdas2020-04-16 18:13

Teises atzvilgiu Kuris yra teisus. Jeigu kiekvienas galetu paduoti i teisma teiseja, nebutu kam dirbti teismuose, visi teisejai tik lakstytu po savo teismus. Butent todel, kaip sakoma - istatymas ziaurus, bet teisingas. Pas teiseja nelieciamybe. Galite pasidometi pas koki nors pazystama advokata. Niuansu yra, bet pas S. Toma nera nei sansu, nei smegenu tam. Sis atvejis tik parodo jo profesionalumo lygi. Gaila kad neimanoma suruosti totalizatoriaus, gerai uzdirbti galima butu ant S. Toma nesamoniu.

Anfisa2020-04-16 18:12

Kaip sake drg.Stalinas - "Mes su drg.Trockiu nesutariam tik del vieno klausimo - del zemes klausimo. Kas ka uzkas." .. Sekmes, Tomai...

jeronimas2020-04-16 18:04

Kolegos,juk Stanislovas Tomas kovoja ne su teismu ,ne su teismo pastatais,bet su teismo dvasiomis?? ir man visai nesvarbu kiek Stanislovas Tomas turi diplomu ,kiek issilaike ir apgyne disertaciju. Svarbiausia,kad laikosi teises normu ir jas propaguoja ,siulo visiems teisineje valstybe istatymu vienodai laikytis. ir nesvarbu ar tu vaikstai su baltu chalatu ,ar vaikstai su stringais,ar vaikstai su juoda sutana,ar pagaliau net be triusiku kokioj "pobiedoj" Kleboniskio miskeli vartais,istatymai galioje visiems lygiai ir privalu ju visiems ,be isimties,laikytis.

Darijus2020-04-16 17:59

Tada vienintelė išeitis - sušaudyti be teismo.

Romas2020-04-16 17:57

Patinka kam nors Kuris ar ne, tai neturi reiksmes. Istatymai rasomi ne kokio nors zmogaus atzvilgiu, jie rasomi tam kad salyse butu teises elementai. Kuris visiskai teisus - jis negali buti teisiamas. Asmeniskai man keista situacija, kad Paryzsiaus teismas prieme ta skunda, tai ne jo kompetencija. S. Tomas yra bemokslis idiotas ir neturi reiksmes kuo jis save vadina. Zinau kad komentaras bus nepopuliarus, bet tai mane ne kiek nejaudina. Man idomu kita - kiek dar prireiks laiko lietuviams, kad suprasti - kas istikruju yra tas S. Tomas.

> 62020-04-16 17:44

o is kur (kokio uzpakalio) tu istraukei ,kad ekspertai tarnauja Kremliui? Uz smeizta yra baudziamasa straipsnis - nepamirsk!

geras2020-04-16 17:43

Lietuviškam teisėjui negalioja jokie įstatymai, pats sau ponas

asku ,kad negalima teisti2020-04-16 17:40

Auksciausiojo teismo teisejams galima tik kysius nesti !!

SS2020-04-16 17:31

Kur parašyta, kad teisėjas neteisiamas? Ir taip teigia Kūris?

Nuomonė2020-04-16 17:20

Skaitai tokius straipsnius, bet jautiesi prastai. Atrodo pro šū.dus braidai

Vytautas2020-04-16 17:18

Kaip šlapiu apmyžtu skuduru šiandieninė situacija per snukį vožė Grybauskaitei ir konservatnykam...ne velti Europos Parlamentas nedavė jai jokio postelio, o tai norėjo išverstaskūrė pensininkė.

na ką jūs2020-04-16 17:13

palyginot čingischano anūką su dvasiomis kalbančiu dieviškuoju Kūrviu. Kas iš dievo yra dievo, ir ne žmonėms teisti

aAlgirdas2020-04-16 16:49

labai idomus testas .... kas teisus Tomas ir Kūris

> 6. i teisma tuos2020-04-16 16:49

Net neabejok_paduotų. Jei galėtų. O klausimas toks: esi idėjinis? Pareigas užimi? Ar kaip?

i teisma tuos niekselius2020-04-16 16:40

Kurio vietoje as paduociau i teisma ekspertus su visu stanislovu tomu. kiek galima leisti is saves tyciotis. be to, ekspertai tarnauja kremliui. kam dar kyla kokiu nors klausimu?

hahaha2020-04-16 16:36

teisėjas pamiršo, kad prieš įstatymus visi lygūs. Teismo šaukime nurodyta, kaip jūs kviečiamas: kaip liudytojas, kaip įtariamasis, kaip kaltinamasis. Negerbiamas Kūri, jus galima ne tik teisti, bet ir linčiuoti už tokias šnekas.

tautybė2020-04-16 16:31

kyla klausimų dėl jo tautybės

yel“l“ow submarine2020-04-16 16:20

vienas profesionaliausių sistemos klounų visada formoje :))) - ar jis norėjo pasakyti, kad teisėju tampama iki gyvos galvos ? :)

U-22020-04-16 16:15

Teisejo Kurio teisti negalima visai ne todel, kad jis yra teisejas. Teisti jo negalima todel, kad Kuris yra Landzbergio ir Grybauskaites eros Lietuvoje "teisingumo" apsepes veidas ir simbolis. Faktiskai, tai vienas ir tas pats, kaip nugriauti Tvartely, uzdaryti "tulpiu pasta" ar pasodinti Masiuly...

Nu jo...2020-04-16 15:53

Labai gerai, kad Kūris taip mano. Gyvename pliuralizmo eroje ir visuomet ateina metas, kai galime įsitikinti savo teisumu ar pakydimais. Kūris čia jokia išimtis. Kaip ir jankių "pasėta" visa "šušara" Lietuvoje...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi