Lietuvių tauta ne kartą savo istorijoje rinkosi Drąsos kelią. Tai 1794, 1831, 1863 metų sukilimai. Lietuviai niekada nenorėjo gyventi priespaudoje. Drąsos kelią žymėjo ir 1918 metų vasario 16-osios Nepriklausomybės aktas, 1949 metų vasario 16-osios partizanų vadų Adolfo Ramanausko-Vanago, Vytauto Gužo-Kardo ir kitų pasirašyta Deklaracija.

Drąsos kelias jungė ir Baltijos kelyje stovėjusius žmones, ir pasirašiusius tautos vienybės aktą 1991 metų sausio 13-ąją. Išsilaisvinimo idėja, gimusi žmonių širdyse ir protuose, netruko materializuotis ir svajonės išsipildė – Lietuva tapo nepriklausoma.

Tačiau kas atsitiko, kad šiuo metu lietuviai bėga iš savo Tėvynės, o pati Lietuva tapo nykia, pilka ir niekam neįdomia ES ir NATO pasienio valstybėle?

Jeigu 1918 metų Nepriklausomybės akto signatarai svajojo apie laisvą, demokratinę Lietuvą, tai 1949 metų Deklaracijos signatarai aiškiai suvokė Nepriklausomybės praradimo priežastis. Tai valdžios sugyvulėjimas, atitrūkimas nuo savos tautos, „kabinetinė ir telefoninė teisė“ bei „švogerių kultas“.

Ar neina dabartinė Lietuva tuo pramintu keliu? Ar neveda mūsų išrinktieji į tragišką 1940 metų vasarą?

Istorija kartojasi. Valdantieji nuo savo tautos atitrūkę per šviesmečius, teisėsauga negina piliečių, o juos persekioja.

Rašau ne apie save ir savo artimuosius, o apie tūkstančius neleistinai pasiklausomų telefoninių pokalbių, apie kuriamus „teroristus“, apie totalų, tiesiog orvelišką visuomenės sekimą ir norą ją kontroliuoti. Apie vėl atgimusią, iš sovietmečio prisikėlusią telefoninę teisę ir kabinetinę tiesą.

Visa tai veda į Nepriklausomybės praradimą. Jeigu tarpukario Lietuva turėjo bent kariuomenę, dabar net jos nėra.

Yra tik 11 generolų, 80 pulkininkų ir garbės sargybos kuopa. Visą šią „armiją“ galime pamatyti Šiluvos atlaiduose.

Kilus grėsmei, mūsų išvis nebūtų kam ginti. Mūsų vyrai ir moterys miškuose vėl liktų vienui vieni.

Milžiniška socialinė atskirtis, nesaugumo jausmas, bedarbystė ir panieka paprastam, sąžiningam žmogui verčia lietuvius bėgti. Tai ir yra permanentinis Nepriklausomybės netekimas. Valstybė gali būti be miestų, bet negali būti be žmonių. Statomi valdovų rūmai, jiems ištaškomi šimtai milijonų. Bet kam tie rūmai, jeigu tuoj neliks lietuvių, kurie juos lankys? Kam skirtas brangiausias Gedimino prospekto grindinys, jeigu jį mindys nebe lietuvių pėdos?

Tomas Akvinietis savo traktate „Apie valdžią Kipro karaliui“ („De regno ad regem Cypri“) pabrėžia, jog „Karalius privalo siekti, kad visuomenė gyventų gerai“. Valstybė yra ne saujelė sintetinio elito, bet visuomenė. Visuomenė, susikūrusi saugią valstybę. Socialiai teisingą valstybę. Valstybę, kuri sugeba ginti ir saugoti. Valstybę, kurioje norisi gyventi, kurioje norisi gimdyti vaikus.

Mes turime teisę rinktis. Turime teisę norėti.

Ar norės rinktis Lietuvos žmonės, lietuvių tauta gyventi saugioje, teisingoje valstybėje? Jeigu taip, tai reikia rinktis dar vieną Drąsos kelią.

Drąsos kelias – tai kelias į šviesesnę, į teisingesnę Lietuvą.

Lietuva turi būti gera mama mums visiems.

Todėl mes sakome: Broliai ir sesės, išdrįskime keisti Lietuvą!

Naujausi

Komentarai (75)

Rikiuoti
Stulpinas2012-08-26 16:23

Stulpinas, 2012-08-25 11:36 Jeigu Tauta tikrai nori, kad būtų atkurta teisinė valstybė, jei ji tiki savo Valstybės ateitimi, jeigu ji nebegali pakesti valdžios melo, apgaulės ir klaninės korupcijos, veidmainiavimo, jei ji nori, kad visa valdžia TARNAUTŲ TIK SAVO TAUTAI, KURI IR YRA AUKŠČIAUSIOJI VALDŽA--tai ji negali likti abejinga, o privalo VIEININGAI dalyvauti rinkimuose ir balsuoti už DRĄSOS KELIĄ, nežiūrint į tai, kad yra padarytą klaidų formuojant jos rinkiminį sąrašą.KITO PASIRINKIMO NĖRA. Kitos tokios progos-ATSTATYTI TEISINGUMĄ VISAI LIETUVAI VISOSE GYVENIMO SRITYSE GALI NEBEBŪTI---IR BŪSIME PATYS KALTI

virginija2012-08-24 02:57

Aš tikrai balsuosiu už DK, mano šeimos nariai taip pat :-), tikiu, kad tokios Lietuvos nori ir daugiau žmonių ir tai parodys rinkimai.

rimas -722012-08-24 02:41

tu viską pasirinkai. Tik nedaryk tiek klaidų sąmoningai . Atrodo nekaip. Smagenys - liūnas...

audra > alfai Kindziuliui2012-08-24 02:06

As nei su viena mergaite > nesusijes ! O tureciau ? Mano asmenine nuomone nesusidare seip sau > as VISADA remiausi, ir remiuosi FAKTAIS , kuriuos skaitau spaudoje ! Ir nereikia asmeniskai pazinoti vienos, ar kitos " barikados " puses, kad susidaryti nuomone ! Visa kita > pilstymas is tuscio i kiaura ! Ypac, kai abi blondines , kazkaip nerealiai ima vis labaiu " sirgti " kiekvieno kvietimo i Prokuratüra isvakarese , kas akivaizdziai leidzia manyti , ne TIESOS abi nori, o MELO keliu patekti i Seima ! Kas labai juokingai atrodo , kaip ir " klano " egzistavimas, kuris atseit vis bando " susidoroti " su "santomis " ! Kvietimas i Proküratüra > reiskia " susidorojima" ?? Hmm.. Dar niekur neskaiciau tokio BK ! Mergaites > laisvos, turi savo TIKRUS globejus, o kuo baigsis 6 metu patvorio paranoja > reikia tiketis , greit parodys laikas ! Demokratija > kiekvieno teise rinkti(s) !

rimas2012-08-24 01:04

dar pamenu vakar abramikienę per teliką rodė... Šiurpas perėjo ... ? Jeigu partijos iš moterų padaro gyvius, tai ko norėti iš vyrų ? Galiu pridėti, kad šitas gyvis niekada nebuvo pas Deimantę. Jis - gyvis. Kitas gyvis - mirksi akimis. Bažnyčia turi daryti išvadas....

rimas -66 -652012-08-24 00:50

Taip nusmukti girnos samdiniui - gėda girnai.

alfa Kindziulis2012-08-23 15:28

Ponia, AUDRA. Jūs labai energingai kovojat prieš a.a. Drąsių Kedį, bet kovojat iš Vokietijos netoli Ginsheim miesto,t.y. iš šalies, į kurią buvo išvežta antra tragedijos mergaitė. Kaip Jūs susijęs [susijusi] su ta mergaite?

xxxxxxxxxx2012-08-23 14:21

taip pat norejau priminti visiems, jog VRK duomenimis, 2008 m rinkimuose balsavo 10 000 Lietuvos pilieciu diplomatinese atstovybese. Manau, kad sis skaicius yra sokiruojantis ir tam tikra prasme yra geda tiems simtams tukstanciu lietuviu emigrantu. Pati gyvenu salyje, kurioje i rinkimus ateina 80 proc pilieciu, todel pasirupinau balsavimu tik atsiradus informacijai apie tai delfi ir ambasadu puslapiuose. Ir man tikrai nesuvokiama, kodel emigrantai nesugeba nusiusti anketos i ambasada ir paskui issiusti laisko su biuleteniu. Kur tas puse milijono emigrantu? Juk ne visi pilietybe pakeite???

emigrantas2012-08-23 04:59

tautieciai, pasirupinkime balsavimo anketomis ambasadose ir dalyvaukime rinkimuose! Daugiau manau, nera ka ir aiskinti. Balsuokime patys, o ne laukime, kad uz mus ir musu artimuosius kazkas nusprestu. sekmes

Pikasas2 tęsinys2012-08-23 04:07

Prisimenant kraupų 2009 spalio 5 d. rytą, verta savęs paklausti, kam galėjo prireikti įmituoti baltą autobusiuką užrašu "Kauno keliai" ,koks buvo naudojamas D. Kedžio darbovietėje (UAB "STD-1)ir kodėl tą patį rytą D. Kedys rado, kaip teigia liudininkai, prie V. Naruševičienės panašųjo paties , tokios pat raudonos spalvos automobilį? Ar tai, kaip ir numesti pistoletai prie žuvusiųjų kūnų neįrodo, kad buvo ruoštasi D. Kedį pakišti, kaip potencialų įtariamąjį. Kai 2010 balandžio mėn. nusižudė klestinčios įmonės savininkas pasikardamas ant kėdės atlošo ir jo kūnas buvo skubiai sudegintas, neatlikus žadėto išsamaus tyrimo, gaėjo taip pat kilti panašios mintys. Gal ir teiginys, kad lipdukų atėjęs atsiimti vyras buvo visai nepanašus į Drąsių - ne iš piršto laužtas. Gal visai neatsitiktinai "KK" redaktorė Gorienė pasiuntė į Garliavą Marių Kuprevičių, kuris vėliau pezėjo, kad mergaitės jis negina, o gina jos senelius ir t. t.???? Jei visa žudynių istorija buvo suplanuota paraidžiui , tai gal prireikė ir "laaabai gero, bet nežinomo Drąsiaus draugo" D. Žalimo paslaugų. Dabar aiškinama, kad jis informavo apie D. Kedžio, atseit, planuojamas keturių asmenų, kurių dalis net nesusijusi su mergaitės skriauda, žudynes prieš pat smurtinį aktą. Gal tai taip pat buvo tam tikro plano dalis? Tokiu atveju visiškai aišku, kodėl taip nerimastingai dabar kalba pats D. Žalimas ir kodėl jis yra saugomas, kaip žiniasklaidoje teigta, visą parą. Po labai keistų teisėsaugininkų veiksmų abejonės visuomenėje ne tik nebuvo išsklaidytos, bet jų dar kur kas padaugėjo. Dauguma jų sietinos su netgi Seimo pripažinta pareigūnų nekompetencija ar net keistu užsiangažavimu. Susidaro toks įspūdis, kad nebandama ieškoti kelio tiesos link, o tik norima užtrinti pėdsakus ir paskandinti visą pedofilijos ir žudynių skandalą. Nemanau, kad toks kelias tinkamas valstybei, kuri privalo siekti teisingumo, kaip teisinės valstybės pamato.

Pikasas2012-08-23 03:06

Keistas Prezidentūros kanceliarijos atsakymas, kad "mergaitės sveikatos būklė nėra sunki". Jis toks užapvalintas ir slidus, kad jį galima suprasti įvairiai. Medicininiais terminais toks apibūdinimas reiškia, kad mergaitei mirties pavojaus šiuo metu nėra. Galima spėti, kad ji nėra gydoma reanimacijoje, tačiau nėra patikinta, kad ji negydoma kokiama "Vaikų raidos centre", kur patalpinti stengėsi N. Venckienė dar tada, kai mergaitė pradėjo dalintis savo įspūdžiais apie tris plikus dėdes ir kai jos tėtis Drąsius dar buvo kartu su ja. Visa mergaitės, kaip svarbios bylos liudininkės istorija, yra tokia šiurpi, kad tikra, nuoširdi ir kvalifikuota psichologinė pagalba jai galėtų būti reikalinga. Vien ką galėjo reikšti mažai mergaitei kovo 23d. ar gegužės 17d. "šturmai" Klonio gatvėje, kai ji matė išnešamą močiūtę Laimą Kedienę ir kaip buvo laužomos jos globėjos, teisėjos Neringos Venckienės rankos. Ar gali reikiamą pagalbą pasiūlyti Žiobienės, Slušnio, Pūro ar panašių vaikų teisių "gynėjų" ir specialistų komanda? - tenka rimtai suabejoti. Kaip mename, tik didžiulių Venckų pastangų dėka tą kartą mergaitė buvo išleista iš Vaikų raidos centro tik dalinai praradusi atmintį. Jai paprasčiausiai pasisekė, kad turėjo tokius teisininkus, kurie pajėgė ją nukelti nuo tos palatos lovos, kurioje buvo verčiama nuolat gulėti toje gydymo įstaigoje. Tik susimąstykite - maža, sveika ir judri mergaitė buvo priversta savaitę gulėti gydoma neaiškiais vaistais nuo slogos. O gal ne nuo slogos, o nuo atminties buvo "gydoma"? Kaip patyčios skamba keliami keltinimai mergaitės seneliams ir tetai, kai tuo pat metu mergaitę ir teisėją prievartavę asmenys pripažįstami elgesi teisingai. Betgi juk tai priešįstatyminiai veiksmai ir juos būtina teisiškai įvertinti. Tie veiksmai prasilenkia netgi su Kėdainių rajono apylinkės teismo sprendimu. Tenka tik apgailestauti, kad Seimas nepasinaudojo galimybe politinėmis priemonėmis išsiaiškinti situaciją ir pritarė Generalinio prokuroro prašymui suspenduoti teisėjos N.Venckienės teisinio imuniteto statusą. Tokie keisti teisėsaugininkų ir politikų veiksmai suteikia daug šansų "Drąsos kelio" partijai sėkmingai dalyvauti šį rudenį vyksiančiuose Seimo rinkimuose. Teisėsaugos neįgalumas skandalingų bylų atvejais pagimdė naują jėgą, kuri žada kovoti už tiesą ir teisingumą. Kas bus jos potencialūs ir pozityvūs sąjungininkai dar pamatysim.

pilietė2012-08-23 03:01

As uz DK! Bravo Neringa ! Kazkaip-TIKIU JA!

Audrai2012-08-23 02:20

Pasibjauretina rasliava, puikiai apibudinanti pati rasinetoja.

enka2012-08-23 01:16

Tik uz drasos kelia!!!

weelt belt2012-08-22 23:56

Neringa jus teisi mes per arti rytu, uztat musu isrinktuosius ir toliau valdo rytai

A2012-08-22 21:12

Kol neturėsit rimto portalo ir laikraščio, dauguma Lietuvos apie jus nesužinos. Ir aiškiai pasisakykit ar darysit liustraciją ir jei taip, tai kokio masto.

tauta2012-08-22 20:54

turi ne reikalauti, o pasiimti.

xxxxxxxxxxxx2012-08-22 20:15

Noreciau patikslinti visus sunerimusius del balsavimo uzsienyje. Pati gyvenu Prancuzijoje, todel jau seniausiai issiunciau anketa del balsavimo pastu Prancuzijoje. Beje, is ambasados net ir po to gavau du raginimus nusiusti anketa. Ambasada labai rupinasi balsuotojais. Taip pat pasidomejau kitomis ambasadomis (UK,Airijos), tai ambasados puslapyje yra informacija del to anketos uzpildymo ir nusiuntimo, del to visus kvieciu nueiti i savo ambasados puslapyje ir turi buti informacija Seimo Rinkimai 2012. Ten rasite anketa, kuria reikia uzpildyti ir ten isaiskinta, kaip jus galite balsuoti (ambasadoje, pastu). Ir viskas labai paprasta. SIaip visu ambasadu puslapiuose privalomai kaireje meniu puseje apacioje yra informacija, tad sekmes balsuojant!

to Neringai2012-08-22 19:44

papildysiu, butinai paziurekit, sioje latviu radijo laidoje dalyvauja profesionalas, labai aiskiai pateikia, kas po galais darosi: youtube.com/watch?v=fDroOmZMCyk O cia dok.filmai anglu k. sia tema : youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA ir youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis

Esminis2012-08-22 18:32

Tauta turi ne prašyti kažko pas nuosavą valdžią, tauta turi reikalauti

jurga2012-08-22 16:40

zmones balsuokite tik uz pazistamus pirmuosius esancius sarase nes yra prisiplakeliu kurie neverti kad butu sarase vieta turi buti psichuskei labai teisingai komentavo gerb, stulpinas ,aisku neringai yra labai sunku pazinti zmoes ,o yra kaip sliuzai siulosi padeti dirbti darbus bet bekite nuo tokiu zmoniu nes tokie yra velnio nesti ir pamesti

Laura2012-08-22 15:05

Siulau blokuoti Audros komentarus, kaip menkinancius ir izeidziancius kitus zmones, kurstancius nesantaika.

Giedrius2012-08-22 15:05

Pirma mintis perskaičius: šviesios atminties Kęstučio Genio - "pabudome ir kelkimės", nes Lietuvos kelias gyvas ir su neatsikėlusiais, ir su išsikėlusiais ... iš Lietuvos dėl išgyvenimo. Išsikėlimas įmanomas ir naudžia "Drąsos kelio" iškaba; tačiau iškabos maža. Už tokią iškabą kaip čia surašyta... bent 3% rinkėjų rinks(is). Iškaba yra pati idėja (pagautas smurtinio (pa)ribio mirksnis), kelianti, kelsianti ir galbūt vedanti prie Valdžios atskiedimo Tiesa ir Drąsa. Teises turėdami, turime ir galių; jas įjungti teks įšjungiant VIENINTELĘ PRIEŽASTĮ BEI palikimą, - sovietbolševizmo "demokratiškąjį liekį" valdžioje rink-ĖJŲ dėka be-si-gai-va-liojantį. "Va-LIOjimasis" išliks jei NERINGA ir visų mūsų neįtikėtinai aukštai-graudžia pastanga įtakojamas/sudaromas Drąsos kelias panašiai gražiai skambiais, bet ..... pakankamai tuštokais sviediniais pleškins. Tai rašau DRĄSIAI, nes 1926 m. gruodžio 17 d. tuščių sviedinių ir betikslio pleškinimo nebūta. Žinom. Pavyzdys ir ligi to, ir iki 1940 m. , ir po 1944 m. Šaulių sąjungos, Mato Šalčiaus bei Pūtvio bajoro VALSTYBINGUMO APSAUGOS IDĖJA išugdytų darinių, atskiro vieneto - kiekvieno teisę į ginklą turėjusio patrioto sudaryti laisvės kovos būriai... 1988-1990 m. Laisvę pasiekę. Tad dabar užtaisas ir ginklai kiti, - lietuviškosios dvasios, paprotinės teisės, tarptautinės įtakos asmeninis užtaisas! Lietuviškai saugomas ir... GRYNINAMAS nuo sovietbolševizmo teroristinio užtaiso, jų pakalikų ir už anuometinius nusikaltimus "dėl šventos ramybės" paliktųjų (deja ir valdžioje). Drąsos kelias keliu bus, taps tik būtinąją pakopa IŠSIGRYNINIMUI valdžioje (Lietuvai), jei pats išdrįs pakviesti į būtinąjį atsinaujinimą. JEI APIE TAI PRABILS. Byla nuo šiol kita, buvusioji teisėja šią BYLĄ pasirinkusi, į ją jau sukvietusi visus 84 kas tik pajėgūs SAVIMI. Taigi, - byloti kviečiu Neringą DRĄSIAI, tada ir reikiami 5+% išgirdusiųjų prisidės. Rinks. Manau: metas pradėti kelią. ** Kur, kada, su kokiais įrankiais galim rinktis Į TALKĄ. Kelias laukia.

skorpionas2012-08-22 15:03

Remiu Neringos Venskienės pastangas suburti sveiką visuomenės dalį ir rinktis dar vieną Drąsos kelią. Grybauskaitės, Kubiliaus, Čapliko ir kt. mafijinių grupuočių kėslams, smurtui, melui ir išsigimėliams valdžioje NE!..

Neringai2012-08-22 14:55

ką manote apie ekologiją, nuodus? Įdomu pažiūrėti šia tema video – skambutį į oro užterštumo tarnybą š.m.liepos 26: youtube.com/watch?v=SSZsactosfE Plačiau apie baisią “velniavą” virš galvų yra atoveiksmis.lt Žmonės miega, nieko nežino, netiki, kad nuodai pilami pastoviai: peticijos.lt/6048

suomis2012-08-22 13:35

Na, štai, pagaliau, Va dabar matau, kad ponia Venskienė pamažu tampa tikra politike. Pradeda mąstyti globaliai. O jeigu ji dar prisėstų prie derybų stalo su aljansu "Už Lietuvą Lietuvoje", tai iš vis būtų puiku. O tada, netoli būtų, kad ir Kuolys prisijungtų. VIENYBĖJE MES JĖGA. Tik taip mes galime laimėti kažką.

xxx2012-08-22 12:55

Skaitant gerb. Neringos straipsnius, visada jauti, kad tai, ką ji rašo, eina iš pačios širdies. Todėl net neabejojame jos noru patekti į seimą ir linkime Neringai ir jos partijai kuo didesnės sėkmės.

kovotojas2012-08-22 11:47

balsuosim uz drasos kelia

audra to 26 skaitytojui2012-08-22 04:48

Ojeijuuuu.. kaip krenta "patvorio " srütos.. net " grazu skaityti " ! Bet as trumpai, man per zema i tokius textus atsakineti ! Patvori galejai kartas nuo karto " apglebti ", cia nepaglebsi ! KIEKVIENAS turi TEISE, jeigu esi apie tokia girdejes, pareiksti SAVO NUOMONE ! Cia jau per silni tavo vizitai kazka " leisti " ar " neleisti " ! As taves nepazystu ir nevadinu " prostitutu ", taip kad spjoviau as i tavo emocijas ! Balsuok, kas tau neleidzia, bet neprimeska tos mados VISIEMS > lipnia juosta klijuoti burnas, kaip kad " gelbetoju " vaikams uzklijavot .. O TIESOS kaip nera, taip nera.. Taip kad, pavartyk dar ir kita spauda, ten susipazinsi su REALYBE is arciau , ir gal but savo paskutini balsa atiduosi uz TIESA, ne uz slykstzodziavima " santos" garbei !

audra to 27 Joneliui2012-08-22 04:36

Prajuokinai iki asaru ! Seniai taip besikvatojau.. Kokius cia pakratelius nupaistei ? `Gal neissipagiriojes esi, tai bük budrus, kad su tuo Bumerangu rytoj galveles neskaudetu ! Va cia mes ir skiriames > tu violetinis subinlaizys, as > matau FAKTUS, kurie KASDIEN rasomi spaudoje , Teismu pagrystomis isvadomis, na atleisk " ne violetineje ", bet VISOJE Lietuvos spaudoje ! Tu tegali tik düsauti, kaip vencieke, kai reikia TIESA papasakoti, arba " susirgti "o kitu , is nevilties atveju, eilini karta , kaip " tikras " patvorio sargybinis > pagasdinti ! Maciau as tokiu gasdinanciu visa patvori, kuris baigesi blauzdeliu drebejimu Geguzes 17 d. Balsuok uz ta savo a la " drasa " ir jos kelius ir nepavark taskytis zonos kerstais, ir zonos " broliais",ar dar kokiais nepasitenkinimo blyksniais, nes ka tu atseit gali > as galiu jau seniai ! Ziurek kad Teisme nesusitiktume, kai teks man uz grasinimus savo raudona pinigine pakrapstyti.. ,nes jau kas antras patvorinis per " santa " ubagais nuejo, o reziume > ji NETURI JOKIO MENKIAUSIO sanso patekti Seima ! Taip kad, pailsek, jegu pasikrauk , nes po rinkimu teks gryzti i atgalini taska A ! O kai venckiene su visom blondinem papasakos TIESAAAA, nes jau stuksena Prokuratüra i Klonio tvoras > tada bük budrus, ir stiprus kelionei i Lukiskes ! Per silnos tavo blauzdeles mane uz mano asmenine nuomone ibauginti kazkokiais anekdotais ! Prajuokinai Durniau !

Puiku2012-08-22 03:49

Drąsos Kelias, DK skamba kaip Didžioji Karalystė. Puiku. Bet dalis žmonių pasimetę šioje užsitęsusioje, daugiau klaustukų nei atsakymų pateikusioje neišaiškintoje byloje. Tikrai vienintelis kelias dabar būtų drąsiai, protingai ir išmintingai, bet be isterijos ir kaip ne vienas pastebi "šeimos klano". Skaidrumas yra patraukliausia korta šiandien. Sėkmės DK.

As2012-08-22 03:47

As balsuosiu uz DK ir kitus raginsiu atsibusti!

Darijus2012-08-22 03:07

Mes su žmona specialiai planuojame parskristi į LT ir balsuoti už DK Vilniuje. Užsienis ir taip prabalsuos už Neringą. Reikia padėti ir kitiems kandidatams.

Vida2012-08-22 02:51

mes su Tavimi.

Tikiu Neringa2012-08-22 02:40

tik uz drasos kelia

Jonas >37. >As2012-08-22 01:52

Pritariu šiai minčiai: "Ekspertai galetu skirti daugiau demesio tautieciu informavimui rinkimu klausimu!!!" ltvnews. online galėtų paskambinti į lietuvių bendruomenes. Iš tikrųjų įvairiose šalyse įvairiai. Bet yra ir tokių šalių, kur lietuviai net nesiruošia balsuoti, kadangi nežino kur. Būna ir tokios ambasados, kurios neteikia jokios informacijos, o pasakoja tik apie kliūtis, kad jūs negalite balsuoti. Čia iš tikrųjų reikalai labai blogi, nes vis gi tai būtų apie pusę milijono balsuotojų. Kai kurie gyvena už 700-800 km nuo ambasados, tai jie tikrai nesiruošia balsuoti. Lietuviai užsienyje Lietuvai tikrai nereikalingi. Jie reikalingi tik tam, kad siųstų į Lietuvą pinigus.

Gražina2012-08-22 01:43

Puikus straipsnis. Ačiū, Neringa.

Arvydas2012-08-22 01:19

vis sunkiau sekasi samdomiems komentatoriams bandyti atsverti teigiamas nuomones dėl DK. Atrodo, kad kuo toliau tuo sunkiau jiems bus, nes žemas komentarų lygis ir trykštanti neapykanta pasitarnauja kaip reklama DK. Audaces fortuna juvat - Drąsuolius lydi laimė.Audentes Deus ipse juvat - Drąsiems pats Dievas padeda. O romėnai žinojo ką sako.

>>>As2012-08-22 00:56

...nelaukit, nes nieko nesulauksit, o kreipkites i ambasadas! Pav. Vokietijos ambasadoje registracija del balsavimu pastu iki rugsejo 1! As pav. nezinau, ar rinkimu diena nuvykus i ambasada gali buti itrauktas i sarasu ir balsuoti ar ne? Ekspertai galetu skirti daugiau demesio tautieciu informavimui rinkimu klausimu!!!

Robertas2012-08-22 00:51

JEI NE DABAR TAI JAU IR NIEKADA. Nes bus susidorota su lyderiais, intelektualais. Bus skubiai priimti įstątymai apribojantys visuomenininkų galimybes pakeisti sistemą. Teismai įtvirtins "teisingumą". Ir tai nepanašu į fantastiką. TIK PER RINKIMUS MES REALIAI VALDOME ,O NE MUS VALDO. Todėl tik dabar turime istorinį šansą pakeisti ,norma tapusį ir nieko nestebinantį reiškinį, kai mūsų likimus sprendžia apgailėtini moraliniai degradai, neturintys jokių vertybių(tik materialines),milijonieriai atėję "pakovoti už varguolius", kontrabandininkai,marionetes,,niekšeliai ir tiesiog nepakaltinami. Jie mėgsta kartoti- nebūkit naivūs ,kad taip buvo ir bus. O ar bus priklausys TIK NUO MŪSŲ (naivumo? ).

Benas2012-08-22 00:33

Kiekvienas kuris orentuojasi aplinkoje, turi aiskinti zmonems, kad balsuotu uz DK Turi aiskinti zmonems, kad tik taip galima pakeist nusikalstama sistema, kuri tesiasi nuo 1940m. Negalima balsuoti ne uz viena dabartine partija, kurios pritare vaiko pagrobimui. Ar gali zmogus balsuoti uz tokias partijas, kurios vykdo Tautos genocida? Lietuvoje nera jokiu desiniu ar kairiu yra tik dolerio partija o ju tikslas sunaikinti viska kas yra tradiciska

Juli2012-08-22 00:10

dėkoju Jums P.Neringa.Mes už JUS, mes su Jumis.

Algutis2012-08-22 00:04

Tik už Neringą.Išniekinta brolio duktė,pats brolis nužudytas.Kuris iš mūsų tokį smūgį atlaikytų.

Jūratė2012-08-21 23:40

Miela Neringa, palaikau Jus visa širdimi, tikiu, kad tiesa nugales melą. Dievulis palaikė Lietuvą jos kovoje už laisvę, manau, Jis ir dabar nenusigręš nuo mūsų.

ISVYKUSI2012-08-21 23:26

mums atrodo ,kad sudarytos salygos laisvai isvykti is salies,ka mes ir padarem,kad nebutu apkaltinti tremimu.

As2012-08-21 22:59

ir mano vyras,draugai - visi balsuosime uz Neringa! Bet isidemekit VISI, gali buti visai ne taip kaip mes norim.Daug pazistamu turiu,su daug kuo bendrauju-zmones negave registracijos lapu.As nezinau ar nuejus i rinkimine apylinke leis balsuoti.Sakys,kad jusu nera sarasuose...Taip gali buti...Konsulatas,manau,nebus uz Neringa...

audrai2012-08-21 22:51

"Mefistofelis NET savo Siela Velniui pardave" ------------------Is kur tokias nesamones istraukei??? Kuriam velniui Mefistas pardave siela, jei jis pats yra velnias!

Bildukas2012-08-21 22:46

Mes kiekvienas turime savo tiesą, ar ji artima tai visuotinei tiesai? O kas yra ta visuotinė tikroji tiesa? Teoriškai: gali klysti vienas iš tūkstančio, gali klysti tūkstantis, o tas vienas būti teisus. Laikas, tik laikas geriausias arbitras, jis ir parodys kiekvieno mūsų asmeninės tiesos vertę. Sava tiesa tikėdami mes patys ir rizikuojame - arba sakysime: na va, o ką aš sakiau, arba - oi, einu slėptis po pernykšte žole. Taigi gindami savo įsitikinimus, mes rizikuojame, bet toks gyvenimas. Savo gyvenime laikausi kelių asmeninių taisyklių, viską sieju su logika, tikiu informacija iš pirmų lūpų, kai matai pašnekovo akis ir kūno kalbą, visada apie žmogų sprendžiu tik iš jo darbų, veiksmų, nes kalbos yra kalbos, jos ne visada materializuojasi. Taigi Neringos atveju logikos ir nuoširdumo tikrai daugiau, nei valstybę atstovaujančių pareigūnų veiksmuose ir kalbose. Kokia bebūtų galutinė tos tragiškos istorijos baigtis, aišku viena tikrai, mūsų valstybėje yra totali betvarkė. Kas sekantis kandidatas į tos betvarkės mėsmalę? Tai gali būti ir tu, ir tavo artimas, ir aš, ir mano artimas. Todėl aš rizikuosiu, jei suklysiu, tada save ir kaltinsiu, bet aš neturiu šiandien kito pasirinkimo.

Jonas poniai 19.Audrai2012-08-21 22:40

Matosi, kad jūs norite įkąsti p. Neringai Venskienei. Jūs norite "užmušti" visą DK savo nežabotu cinizmu, tokia yra nesveika jūsų svajonė. Bet jūsų tikslas yra nepasiekiamas ir jūsų tie palojimai ir pasikandžiojimai jums kainuos labai brangiai. Problema yra tame, kad jūs nežinote šitos kainos. Jeigų jūs ją matytumėte, tai savo tuos žodžius pultumėte užkasti į tokį gylį, į kokį yra užkasomos atliekos nuo atominių reaktorių. Bet dar būtų problema su konteineriais, nes tų nuodų, kuriuos jūs paleidžiate kitų žmonių atžvilgiu, neatlaiko net storiausios ir tvirčiausios konteinerių sienos. Šitie žodžiai visada sugrįžta autoriui. Tai vadinasi bumerangas. Lietuvių tautoje, tai vadinasi Aido efektas. Štai jūs rašote: "Galima koki nors patvirtinanti " akta " gauti , kaip garanta, kad suspeciau " rinktis " "kuda padadtsa", ar koki VEL "X pazada " gauti, kad tame " Rojuje " nebus nei skausmo, nei asaru, nei vargsu.. , kad " klano " nebebus ir mes VISI ilgai, ir laimingai gyvensim po venckienes sparneliu..." Rojaus jūs nematysite ne tik visą likusį gyvenimą, bet ir po jo. Ir jums nėra jokio reikalo brautis į tą Rojų, nes jis išskirtinai yra skirtas tik sąžiningiems žmonėms arba norintiems tapti tokiais. Nėra reikalo brautis taip toli ir į Lietuvą. Vokietijoje, kur jūs dabar gyvenate, yra specialiai jums skirtos programos. Ten jūs atrasite savo kolegas. Jeigu reikia aš galiu parekomenduoti, kad su jumis padirbėtų koks nors buvęs kriminalinis nusikaltėlis, kuris padės jums atsikratyti šitų idėjų fix, nuo kurių jūs priklausote ir būtent dėl tos priežasties jūs negalite gyventi kam nors nekenkusi. Jis jums gali padėti atgauti jūsų seniai prarastą garbės jausmą. Na, net jeigu jums tektų atsėdėti Vokietijos kalėjimuose, tai čia taip pat nieko baisaus. Atsėdėsite ir sugrįšite, bet už tat turėsite viltį, kad pateksite ne į Rojų, o elementariai į Žemę, kur dauguma žmonių nori vienas kitam padėti. Ir tik nusikaltėliai turi šią jiems vieniems suprantamą ligą - kenkti kitam žmogui, daryti jam žalą arba gyventi kito žmogaus sąskaita. Tad Lietuvoje jūsų niekas nelaukia, o Vokietijoje kaip tik egzistuoja specialiai jums sukurtos perauklėjimo programos. Tad pasinaudokite jomis.

Skaitytojas2012-08-21 22:31

Labai slyksti komentatore audra. Ji pastoviai visuose laikrasciuose, kur tik rasoma apie Neringa, DK partija, apie jos seima, visur sita slyksti pedofiline audra loja, kaip kale. Tu tos neringos net purvo po padu neverta. Nieko ji nezada, jokio rojaus. O tau,kale, tik lot. Matyt, kad gerai kazkas moka, arba esi stankes drauge. Nudzius liezuvis. Viskas tau sugris, oi sugris. Lazda turi du galus, kuris viena karta atsigres i tave. Dievo akivaizdoj prasysi atleidimo, bet b us velu. Sliundra kazkokia.

Algis2012-08-21 22:07

Balsuosiu už DK partiją, nes iki šleikštulio tąso nuo kūbilpedoliberastinio režimo, gaudančio vaikus kaldromis, šaudančio demonstrantus, apvaginėjančio senelius, teisiančio signatarus ir vejančio jaunimą iš Lietuvos. Prireiks didelės drąsos, kad iškuopti seimą nuo periodiškai besirokiruojančių vagių gaujų, bet kito kelio nėra.

audra > Bildukui2012-08-21 22:02

Grazi tamstos vizija..Net sakyciau panasi i " tiesa "..BET > Mefistofelis NET savo Siela Velniui pardave, kad taptu visagalis ! Tai spresk pats..! Kiekvieno teise rinkis > cia tai TIESA ! Tik vieni mato ja vienokia, o kiti > per " rüzavus akinius " ! Paskui stebimes, kad vienaip ar kitaip klydome..ir baksnojame pirstu i smilkinius..Bet tai > irgi zmogiska !

Kur dingo kindziulis?2012-08-21 22:00

Ačiū p. Neringa, gerbiu Jus ir Jūsų šeimą, bet dabar noriu parašyti apie kitką. Visada skaitau ltvnews. online straipsnius ir komentarus. Po tos garsios konferencijos, kai buvo pristatytas Drąsos kelio partijos kandidatų į seimą sąrašas, pasigendu aštresnių straipsnių ir labai aštrių komentarų. Labai daug rašinėjo tūlas alfa-kindziulis, kuris kiekvienam komentuojančiam įkyriai, o kartais labai nekultūringai komentuodavo. Dabar, po tos konferencijos, tiksliau, po dešiniųjų jėgų suskaldymo, dingo. Kur dingo kindziulis iš ltvnews. online? Gal kas žinot?

Bildukas2012-08-21 21:50

Labai gerbiu šią moterį ir tikiu kiekvienu jos žodžiu. Pasakysiu kodėl. Ji paaukojo viską, kad išgelbėtų brolio vaiką, ramybę, pareigas, santykius, sveikatą, net savo ateitį... Taip, tai asmeninė vienos lietuviškos šeimos tragedija, bet raskite pavyzdį, kur vienas žmogus net ir palaikomas savo šeimos, giminės, kaimynų, bendruomenės ir visai svetimų žmonių imtų ir šitaip drąsiai stotų prieš milžinišką galią turinčią sistemą. Nemažai didvyriško pasiaukojimo vardan tiesos istorijų esame skaitę knygose, realiame gyvenime tai labai reti atvejai, bet jų yra buvę ir mūsų, ir kitų tautų istorijose, tokių atvejų pagrindu gimsta legendos, istorijos, filmai. Todėl aš manau, kad būtent tokie žmonės gali ir turi atstovauti tautą, nes jie įrodė ko yra verti, labai gaila, kad šitokia kaina. Iš visos širdies linkiu Jums ir Jūsų komandai sėkmės šiuose rinkimuose, tikiu, kad galite pakeisti Lietuvą, kad stengsitės mūsų neapvilti, ir visada išliksite dora, drąsi, teisinga savo tautos dukra.

Provokatoriams-bildukams2012-08-21 21:46

Kurie aukstina prokurorus. Is viso to,kas vyksta Lietuvoje,labai aiskiai matyti,kad prokurorai yra paristi ,,triusiai'',kuriuos itakingai valdo pedofilu klanas ,butent del jo jie taip stengiasi,perzengdami bet kokias ribas. Akivaizdu,kad nesaziningu ir bailiu prokuroru yra nemazai ir jie vienas su kitu tampriai susije,todel ir reikalinga didziule pertvarka teisetvarkoje,kad isardyti sita postkomunistini ,postKGBistini voratinkli,kuris giliai iaugo ir isisaknijo visose valdzios strukturose. Tai pavojingas pulinys musu valstybeje,kuri reikia operuoti ir kuo skubiau. Matome,kad ten kur tikrai reikia paskubeti-jie neskuba,o ten,kur neskubu ir sukurta-jie skuba. Kur kalti jie nesuima,o kur nekalti-jie persekioja ir nori suimti,todel ir pasitikejimo jais nera ir negali buti. O imant konkreciai,buvusios teisejos N. Venckienes atveji,musu nuomone,jeigu ji nebutu taip placiai zinoma visame pasaulyje,jie susidorotu su ja taip,kaip buvo ir yra susidorojama su sistemai neitinkanciais zmonemis ar liudininkais (Pociunu,Kiesumi,Furmanaviciumi,Naruseviciene,Kedziu ir daugeliu kitu). Kad prokurorai dirba nesaziningai i vienus vartus,rodo tai,kad jie ped. byla tyre aplaidziai,neatsizvelge i Vilniaus Apygardos teismo neskundziama nutarti 2009 spalio 6 d. del itarimu pareiskimo Stankunaitei, itarimu jai nepareiske nors viskas vyko jos nuomojamame bute ir su jos zinia,vilkino ir neapklause svarbiu liudininku,kaip daktares-onkologes,kurios liudijimai galutinai irodo,kad pedofilija nera nei isgalvota,nei sukurta. Galu gale ,mergaite buvo nusikalstamai ir teroristiskai pagrobta is saugiu namu, ir VSD pakaliku islaptinta. Kyla klausimas ,kodel skubeta,kodel ir nuo ko ji slepiama,kodel ped. byla vilkinama,kodel is baimes suserga teisejai(Cininas)teismo metu,kodel meluojama,kad Stankunaite buvo atvykusi i teisma ir tt. Visa tai demonstruoja,kad teisingumu cia ir nekvepia,todel ir sakome,kad prokurorai kazko bijo-bailus triusiai-slykstu nuo melo-norisi vemti. Salin rankas nuo N. Venckienes-nedoreliai !

Jonas2012-08-21 21:45

Paprastai, kai perskaitai straipsnį, matai prieštaravimus, netikslumus ir autoriaus poziciją, kuri kelią abejonių. Šį kartą straipnis parašytas nepriekaištingai ir gana aiškiai išdėstyta DK pozicija ir motyvai. Belieka pasveikinti su tokia pozicija ir palinkėti sėkmės, keičiant tą amoralų okupuotą Lietuvą į Lietuvą, kurioje visuomenei butų suteikta galimybė gerinti tos visuomenės gyvenimą. Jeigu žmonės moka mokesčius, o tai yra savos valstybės palaikymas, tai jie privalo žinoti, kas gero buvo padaryta už tuos surinktus iš gyventojų pinigus. Dabar gi mes turime reikalą su reketininkais, kurie surenka mokesčius tik, kad linksma ir gera būtų gyventi prie lovio prikritusiems. Paklausykite, kaip jie giriasi, kokiose turkiškose pirtyse jie maudėsi, kokioje egzotiškoje šalyje jie pabuvojo, kokią naują mašiną nusipirko ir t. t. Taigi, mokesčių mokėtojai išlaiko nepilnaverčių ir nusikaltėlių, sulindusių į valdžios krėslus, susijungusias grupes. O jie juos reketuos iki tol, kol tie negriebsis šakių, kad išgainioti juos nuo lovio. Tad nubalsavus teisingai už DK, manau, nereikės net šakių griebtis. Na, netikiu, kad DK, atėjusi į valdžią, taptų nauju Drakonu, ir pakeistų savo poziciją 180 laipsnių, nors kai kurių tokių požymių ir yra, bet jie yra tik atskiri epizodai. Kad to neįvyktų, turi būti padėti kertiniai akmenys į mūsų Konstituciją, kurie leistų realiai dalyvauti valstybės valdyme pačiai visuomenei. Turi būti priimtas referendumo įstatymas, kuris atitiktų tikrovėje egzistuojančias gyventojų galimybes įtakoti valstybės gyvenimą.

audra2012-08-21 21:40

O kai venckiene bus Seime, ji VISUS TAIP " myles " kaip " mylejo " globotine !? Ahaaa... Tai VISI galesime neiti i darbus, jei nenoresime, VISI gales koncertus savo kieme iki paryciu rengti, o uz pora blynu , pasiskelbe internete savo sasakaitas > gausime tükstantines sumeles visiems savo keliams ir klystkeliams apsimoketi ! Suzinosime TIESAAAA, uz ka gausime visi po kilograma MESOSSS .. dykai... Niekas jau tada " nebesirgs ".. Ojeiju.. Nu ne Lietuva bus, o tikras Rojus ! Galima koki nors patvirtinanti " akta " gauti , kaip garanta, kad suspeciau " rinktis " "kuda padadtsa", ar koki VEL "X pazada " gauti, kad tame " Rojuje " nebus nei skausmo, nei asaru, nei vargsu.. , kad " klano " nebebus ir mes VISI ilgai, ir laimingai gyvensim po venckienes sparneliu, ir koja - kojon zengsime Drasos keliu, kaip paklusnüs avineliai paskui " sventaja " Lietuvos" gelbetoja "? Duokite daug, daug garantu, kad spetume VISI " atlekti " prabalsuoti uz " santa " ! Dekui ! :-)

Venckienei2012-08-21 21:40

Per vėlu kreiptis į tautą, Neringa! Drąsos kelio partija privalėjo dirbti rajonuose, bendrauti su piliečiais visais įmanomais būdais, t. y. , būti pastoviai su savo tauta, o gavosi, Neringa, kad net 141 kandidato į Seimą nesurinkot, ir iš tų pačių nemaža dalis keliantys abejones. Tai automatiškai reiškia, kad nesurenkat didžiosios persvaros Seime, tai reiškia, kad teks su kai kuo eiti į koaliciją. O su kuo galės eiti Drąsos kelias, kai visų atsisakėt, kad netektų per 7% barjerą žengti? Ir ne tik atsisakėt, bet ir paskleidėt piktų paskalų apie tuos, kurie ne vienus metus buvo su jumis: nesvarbu, kad ne „patvory“. Jie buvo su jumis širdyje, jie švietė, agitavo savo draugus, savo gimines eiti išvien. Pirmas aiškus abejonių signalas pasimatė, kai buvo pristatytas sąrašas iš dešimties žmonių. Antras, kai Neringa pradėjai pratęsinėti biuletenį, kad prokurorai „nesupakuotų“. Gyvenimas nestovi vietoje, vis tiek teks pasveikti ir prokurorai galės „supakuoti“ paskutinę minutę arba nuims imunitetą ir „supakuos“ Seime, kadangi neturėsit daugumos. Paliks tik žmonėse abejonė, jog švariai, be „kombinacijų“ Seiman atėjot, ne taip, kaip vienas prezidentas su šlepetėm „susikombinavo“. ------------ „Поздно пить боржоми, когда почки отвалились“.

to eilinis2012-08-21 21:09

labai pritariu..kiekvienas is musu turi kviesti savo draugus,pazystamus balsuoti uz DRASOS KELIA...

nijole2012-08-21 20:59

as tik visa sirdimi uz neringa ir drasos kelia

Vienam komentarui2012-08-21 20:50

DK partija yra naujai susikurusi , apie veikla informacijos yra partijos tinklalapyje, o laikrasciams ir kitoms reklamoms reikia lesu, kuriu , naujoms susikurusioms partijoms, neskiria vyriausybe. Tad nebijokime vienu kitu litu paremti partija, vardan tos Lietuvos.

Balsuojam2012-08-21 20:45

uz sazininga, tvirtai ryztinga moteri - Neringa. Dieve , suteik jai stiprybes. Uztenka pilti purvo ant saziningu zmoniu, kitaip musu valstybe baigs issivaikscioti ir ismirti.

Taip2012-08-21 20:43

sakome modernių laikų Lietuvai ir Drasos keliui Lauk visus teismų pūlinius su sam samyčiumi vyr pūliniu ir jo prokurorinėmis šarkomis

Pagarba Neringai2012-08-21 20:40

Jus teisi Neringa,lietuviai nuo seno garsejo,kaip drasus zmones,todel ir dabar mes renkames Drasos Kelia,nes jame bus daug pilietisku,drasiu zmoniu. Kurie,jeigu pavyks gauti dauguma Seime,parodys drasu kelia,kuriuo turime eiti,kad atkurti teisinguma,istatymu leidziamosios galios nepaperkamuma ir skaidruma,atskaitomybe pries rinkejus ir pagarba zmogui (vaikui ar suaugusiam). Viskas priklausys nuo rinkeju samoningo pasirinkimo,tik tuomet galutinai isaiskes ,ar nori zmones sulaukti pokyciu teisetvarkoje ir valstybes valdyme ,ar jiems patinka gyventi ,,nepriklausomoje''melo,kysiu,rysiu,klanu ir oligarchu (chuntos)valdomoje respublikoje. Manau,kad zmones pabudo,praregejo ir atvers kelia naujoms jegoms i Seima,nes be sito-jokie pokyciai yra neimanomi. Tad nuspreskime ar norime gyventi geriau ir oriai ?

Stasys2012-08-21 20:35

Ir as balsuosiu. Paskui bus is ko pasijuokti.

Audronė2012-08-21 20:19

Pirmas autorės straipsnis,kurį perskaičiau iki galo,nes parašytas ne teisėjos, o jaunos,gražios ir protingos moters, nes suprantamai išdėstyta, kad šiandien kito kelio nėra,kad turime,"galų gale" rizikuoti ir rinkti sąžiningus žmones,nors ir kaip sunku bus tai padaryti 22 metus palaikius konservatorius(čia aš sau pasakiau).Linkiu visiems gerai pagalvoti ir sąžiningai nuspręsti

eilinis2012-08-21 20:09

Nepriklausau jokiai partijai,visą laiką balsavau už konservatorius, dabar jau nebebalsuosiu. Balsuosiu ir kviesiu balsuoti už drąsią moterį Neringą Venckienę , kunigą Juozą Varkalą, Signatarą Algirdą Patacką.

A2012-08-21 20:08

Viskas taip, bet sukurkit gyvesnį ryšį su visuomene. Sukurkit gyvą internetinį portalą, gal ir laikraštį.

Koks dar2012-08-21 20:06

Drąsos kelias, kai nuo prokurorų slapstosi kaip įbauginti kiškiai...

antanas2012-08-21 20:02

Neringa palaikom tave ir ieškom tiesos kartu su jumis, o į švogerių komentarus nekreip dėmesio, nes jie iš pavydo nerisi iš kailio pildami purvą, kol patys jame pasprings.

Iš kaimo2012-08-21 20:02

Už Drąsos Kelią .

Garliava2012-08-21 19:59

Balsuoju už NERINGA

Lietuvos piliečiai2012-08-21 19:58

Tiesa, Balsuosime

saunuole2012-08-21 19:49

Neringa palaikom ir ieskom tiesos kartu su jumis

o2012-08-21 19:37

apie svogerius tai labai gerai uzlenke - susikure tvirta seimynine partija kurioj visi svogeriai, tetos,dedes,pusseseres ir pusbroliai kuria kersto planus jiems neitikusiems

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi