ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Tautai paskelbtas karas. Ginamės(113)

Būtina ištirti kiekvieno vaiko – Lietuvos Respublikos piliečio – paėmimo iš šeimų pagrindus ir likimą, įvertinti atsakingų pareigūnų veiksmus.

Prezidentė D. Grybauskaitė ir vaikai – neatsiejamas naujųjų Lietuvos laikų simbolis.
Prezidentė D. Grybauskaitė ir vaikai – neatsiejamas naujųjų Lietuvos laikų simbolis.
Prezidentė D. Grybauskaitė ir vaikai. Nuotr. prezidentas.lt
Prezidentė D. Grybauskaitė ir vaikai. Nuotr. prezidentas.lt

2018 m. lapkričio 14 d. įvyko Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos, buvusio Seimo nario Audriaus Nako ir Lietuvos Visuomenės Tarybos steigimo grupės atstovų Kęstučio Eivos ir Tauro Jakelaičio spaudos konferencija, kurios įrašą galite žiūrėti čia:

Pranešimas spaudai

Tautai paskelbtas karas. Ginamės

Š. m. liepos 1 d. įsigaliojo Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pataisos.

Iš Lietuvos šeimų pradėti beatodairiškai atiminėti vaikai. Viešai skelbiama, kad per liepą iš tėvų paimta beveik 600 vaikų, rugpjūtį – beveik 500.

Tėvams keliamos baudžiamosios bylos. Kauniečių Kručinskų šeimos taip vadinamu smurtu prieš vaikus ir jų paėmimu toliau užsiima teisėsauga.

Kauno apygardos prokuratūroje jau baigti ikiteisminiai tyrimai prieš mamą ir tėvą. Mama Eglė Kručinskienė kaltinama panaudojusi fizinį smurtą prieš vaiką Panemunės parke ir įtariama ne tik sukėlusi fizinį skausmą mažamečiui, bet ir pažeidusi viešąją tvarką, piktnaudžiavimu tėvų teisėmis ir pareigomis, nesunkiu mažamečio šeimos nario sveikatos sutrikdymu.

Gręsia laisvės atėmimas iki dvejų metų ir kitos bausmės.

Įtarimai smurtavus buvo pareikšti ir tėvui Gintarui Kručinskui. Tyrimas nutrauktas nesurinkus pakankamai duomenų.

Liudytojų parodymai prieštaringi. Šeštadienį Lietuvos Visuomenės Tarybos steigimo grupė kalbėjosi su Kručinskų advokate.

Jos nuomone, tai – ideali šeima, gyvenanti dėl savo šeimos ir dviejų vaikų. Tikimės, kad prokurorai žino, jog šeima užaugino 800 g svorio gimusį kūdikį.

Nepasiruošimo įstatymo vykdymui ir jo spragas, sudarytas sąlygas piktnaudžiavimui š. m. rugsėjyje Šilalės rajono gyventojos Gintarės Butkienės terorizavimas ir privedimas prie savižudybės po jos 6 metų dukros paėmimo. Policija viešai patvirtino, kad vaiko paėmimas įvykdytas, nesilaikant įstatymo.

Vaiko paėmime nedalyvavo nei psichologai, nei vaiko teisių specialistai. Jie apsilankė tik kitą dieną, kai moters jau nebuvo tarp gyvųjų.

Šeima įrašyta į socialinės rizikos šeimų sąrašą, ir mergaitė paimta tik pagal anytos skundą. Viešai kaimynės tvirtina, kad G. Butkienė buvusi negerianti, kad patikėdavo jai savo vaikų priežiūrą. 28-ių metų a.

a. Gintarė Butkienė ruošėsi dukros ir jos šventei – pirmajai dukros gyvenime rusėjo 1-ajai.

Buvęs laikinasis Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos vadovas Jan Maciejevskij viešai paaiškino, kad ši tarnyba negali pateikti statistinių duomenų apie per tam tikrą laikotarpį iš tėvų paimtų ir negrąžintų vaikų likimą. Todėl yra pagrindas manyti, kad š.

m. liepos 1 d. įsiteisėjus Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pataisoms, šios įstatymo pataisos plačiu mastu naudojamos neteisėtoms ir galimai nusikalstamoms veikoms vykdyti, be įstatymu nustatyto pagrindo atiminėjant vaikus iš šeimų, juos perduodant nežinia kur ir kam. Viešai skelbiama, kad trūkstant globėjų paimti vaikai išvežami ir iš Lietuvos.

J. Maciejevskij viešai deklaravo, anot jo, „nulinę tolerenciją bet kokiems vaiko teisių pažeidimams“.

Tarnybos vadovas, deklaravęs tarnybos pasiruošimą įstatymo vykdymui ir nežinantis, kiek jo vadovaujama tarnyba paėmė vaikų ir kur šie vaikai yra, pats patvirtino savo neveikimą. Skelbiama, kad įstatymo vykdymui reikėjo 300 mln.

Eur, o skirta 22 mln. Eur.

Taip vadinami vaikų teisių gynėjai teismams teikia šablonines užpildytas „Grėsmių lenteles“, o teismai bylas dėl vaiko paėmimo masiškai nagrinėja rašytinio proceso tvarka, t. y.

nedalyvaujant bylos dalyviams, nors turi teisę tai daryti žodinio proceso tvarka. Dažniausiai jau po vaiko paėmimo per tris dienas, kada šoko būsenoje atsidūrę tėvai nebežino, ką daryti šitoje šalyje.

Įvairiausiais būdais vaikų atstovams pagal įstatymą – tėvams trukdoma dalyvauti teismo procese ir kituose procesiniuose veiksmuose.

Protestuojame. Surinkta per 35 tūkst. parašų dėl Seimo narės Dovilės Šakalienės apkaltos. 19 Seimo narių kreipėsi į prokuratūrą dėl grąsinimų šiai Seimo narei. Seimo narys M. Puidokas subūrė darbo grupę įstatymams , tačiau teisininkai jau mato maskavimą ir net tolimesnį šio karo prieš tautą stiprinimą.

Karas? Taip – karas. Mes ginamės. Tačiau vien pradėtų protestų akivaizdžiai nepakanka, nes valdžia ignoruoja viską. Kaip bent pristabdyti šį nuo kalno prieš mūsų šeimas paridentą volą? Būtina ne blaškytis dėl sistemos sraigtelių šakalienių, majauskų ir panašių. Juos paaukos, bet volas ir toliau mus traiškys.

Būtina susitelkti ir smogti atgal visa įmanoma teisine ir organizacine veikla, viešumu. Juos sustabdyti gali tik jų atsakomybės baimė . Todėl steigiamos Lietuvos Visuomenės Tarybos steigimo grupė kreipiasi į:

- Ministrą Pirmininką Saulių Skvernelį ir socialinės apsaugos ir darbo ministrą Liną Kukuraitį dėl skubaus išsamios informacijos pateikimo apie vaikus, paimtus iš tėvų 2015, 2016, 2017 metais bei iki 2018 metų lapkričio 1 d. ; kiek iš jų buvo grąžinti tėvams; kiek iš paimtų ir tėvams negrąžintų vaikų buvo patalpinti į valstybines globos įstaigas, šeimynas, perduoti globėjams ir įvaikinti; kiek iš paimtų ir vėliau įvaikintų vaikų yra įvaikinti Lietuvos piliečių ir kiek užsienio valstybių piliečių; nurodyti užsienio valstybių piliečių statistinius duomenis pagal jų pilietybės valstybes; kiek ir kokiu įstatymo pagrindu paimtų vaikų išvežti iš Lietuvos ar šie vaikų išvežimai fiksuoti kaip Lietuvos Respublikos piliečio išvykimas; kiek šiuo metu yra vaikų globėjo statusą turinčių asmenų; po kokių ir kiek trunkančių patikrinimų bei apmokymų, jų gyvenimo sąlygų patikrinimo jiemglobėjams suteikiamas šis statusas; ar Lietuva yra suteikusi vaikų globėjų statusą užsienio piliečiams ar jiems jau buvo perduoti paimti Lietuvos vaikai; po kiek vaikų vidutiniškai vienas šių naujai atsiradusių globėjų yra priėmę globai; kiek Lietuvos valstybė ir savivaldybės moka vaikų globėjams kiekvieną mėnesį už vieno vaiko globą ir kiek už jo išlaikymą ir kiek moka šeimoms kiekvieną mėnesį už vieno vaiko globą ir kiek už jo išlaikymą; kiek vaikų paėmimų iš šeimų nurodytu laikotarpiu įvyko pirmiau, nei teismas priėmė sprendimus dėl tokio paėmimo sankcionavimo; kiek vaikų paimta be teismo sprendimų dėl paėmimo; kiek teismo posėdžių dėl vaiko paėmimo vyko rašytinio ir kiek žodinio proceso tvarka; kiek teismo posėdžių dėl vaiko paėmimo įvyko nepranešus apie tai tėvams; kokiu būdu teismas pranešdavo apie teismo posėdį tėvams?

Taip pat prašoma skubiai patikrinti Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos darbą nuo š. m. liepos 1 d. ir, nustačius pagrindą, nustatyta tvarka iš užimamų pareigų atleisti šios tarnybos direktorę Aliną Jakavonienę bei įstatymo reikalavimus pažeidusius atvejų vadybininkus dėl vaikų atėmimo , o nustačius jų galimai nusikalstamas veikas pranešti prokuratūrai .

- Generalinį prokurorą Evaldą Pašilį dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo dėl Šilalės rajono gyventojos Gintarės Butkienės privedimo prie savižudybės ir nusižudymo po jos šešiametės dukros atėmimo, turinčio terorizavimo ir vaiko pagrobimo požymių, taip pat vadybininko dėl G. Butkienės dukros paėmimo, jei toks buvo paskirtas, arba Šilalės vaikų apsaugos skyriaus vedėjo, taip pat ir policijos pareigūnų piktnaudžiavimo tarnybos pareigomis ar tarnybos pareigų neatlikimo; taip pat dėl laikinojo Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos vadovo Jan Maciejevskij ar/ir šios tarnybos direktorės Alinos Jakavonienės tarnybos pareigų neatlikimo.

- Prezidentę D. Grybauskaitę ir Teisėjų tarybą dėl Jan Maciejevskij atleidimo iš teisėjo pareigų; rekomendacijų teismams bylas dėl vaikų paėmimo iš šeimų pateikimo nagrinėti tik žodinio proceso tvarka; dėl informacijos pateikimo, kiek teismo posėdžių dėl vaiko paėmimo vyko rašytinio proceso tvarka, kiek – žodinio proceso tvarka; kiek teismo posėdžių dėl vaiko paėmimo nurodytu laikotarpiu įvyko nepranešus apie tai tėvams; kokiu būdu teismai pranešdavo apie teismo posėdį tėvams; teismų darbo organizavimo taip, kad bylos dėl vaikų paėmimo iš šeimų nebūtų nagrinėjamos be paimamų vaikų įstatyminio atstovo, t.

y. tėvų ar kitų; skubos tvarka inicijuoti atitinkamas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo ir Civilinio proceso kodekso pataisas.

Svarbiausi reikalavimui – Seimui . Dėl nurodytos informacijos išreikalavimo. Dėl CPK 582 straipsnio 1 ir 5 dalių pakeitimo dėl žodinio vaikų paėmimo bylų nagrinėjimo. Dėl Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 43 straipsnio (vaiko laikinas apgyvendinimas) papildymo 4. dalimi – be teismo sprendimo vaiko negalima perduoti laikiniems globėjams. Įstatymų projektus Seimu pateikėme.

Kadangi susidariusi padėtis plačiu mastu naudojama neteisėtoms ir galimai nusikalstamoms veikoms vykdyti, be įstatymu nustatyto pagrindo atiminėjant vaikus iš šeimų, juos perduodant nežinia kur ir kam, taip pat viešai skelbiant, kad trūkstant globėjų paimti vaikai išvežami ir iš Lietuvos, taip pat tai, kad viešai skelbiant, jog šiam įstatymui įgyvendinti skirta tik 22 mln. EUR, nors privaloma buvo skirti 300 mln.

EUR (globėjui už vaiką per mėnesį valstybė moka beveik 1000 Eur, o šeimai – 50 Eur), vertintina kaip GRĖSMĖ NACIONALINIAM SAUGUMUI . Griauna Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintas mūsų valstybės pagrindas – šeima.

NIEKAS LIETUVOJE ŠEIMOJE IR ARTIMOJE APLINKOJE NEBESIJAUČIA SAUGUS.

Todėl prašome LR Seimą, Tautos atstovybę, skubiai sudaryti laikinąją Seimo komisiją šiai grėsmei ištirti ir pateikti rekomendacijas Seimui dėl vykdomo valstybės pamato – šeimos – griovimo . Būtina ištirti kiekvieno vaiko – Lietuvos Respublikos piliečio – paėmimo iš šeimų pagrindus ir likimą, įvertinti atsakingų pareigūnų veiksmus.

Tai padaryti galime tik susitelkę ir ryžtingai.

Kreipiamės į teisėjus, prokurorus, policininkus – negi Jūs manote, kad šis volas ir Jūsų vaikų, anūkų nepalies? Nustokite beatodairiškai vykdyti rašytas ir nerašytas akivaizdžiai neteisėtas komandas.

Kodėl mums reikia telktis? Todėl, kad tai yra mūsų tautos ir valstybės išlikimo klausimas. Todėl, kad tai nėra atsitiktinumas, o kryptinga ir nuosekli veikla ta kryptimi.

Šį mūsų šeimų naikinimo nuoseklumą patvirtina šie pamatiniai faktai: 1. 2016 m. sausyje prezidentė D. Grybauskaitė Alytaus rajono Rimėnų kaime aptarė, kokių veiksmų imtis siekiant padėti probleminėms šeimoms ir jose augantiems vaikams, smurto mažinimą įvardino vienu iš svarbiausių valstybės prioritetų. Tuo metu skelbta, kad socialinės rizikos šeimose gyveno 20 tūkst. vaikų, dar apie 3,5 tūkst. vaikų augo vaikų globos.

2. Po skaudžių įvykių viešu prezidentės D. Grybauskaitės nurodymu Lietuvoje pradėti naikinti vaikų namai.

3. 2017 m. sausyje prezidentė D. Grybauskaitė Seimui pasiūlė įstatymo pataisas, kuriomis griežtinama vaikų paėmimo iš šeimos tvarka, daug griežčiau reglamentuojamas vaiko paėmimas iš šeimos bei palengvinama įvaikinimo procedūra.

4. Įsibėgėjant Seimo priimtoms ir jos pasiūlytoms įstatymo pataisoms 2017 m. rugpjūčio 18 d. prezidentė Dalia Grybauskaitė, lankydamasi Gasčiūnuose, kovai su smurtu skirto projekto „Įkvėpk“ baigiamajame renginyje paaiškino, kad svarbiausia suvokti, kad smurtas yra ne vienos šeimos, o visos bendruomenės problema.

„Susitikimuose su atokių šalies miestelių gyventojais dalyvavo ir žinomi šalies žmonės: laidų vedėjai Zita Kelmickaitė, Arnas Mazėtis, Eglė Daugėlaitė, Bernadeta Lukošiūtė, Edvardas Kubilius, kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ambasadoriai Edita Mildažytė ir Algirdas Kaušpėdas.“ (Informacijos šaltinis – ELTA, 2017. 08. 18; 01:30).

5. Po Eligijaus Masiulio ir [email protected] laiškų paskelbimo ir VSD pažymų apie korupciją Seime aptarimo 2018 m. birželio 6-9 d. Lietuvos Seime vyko prezidentės D. Grybauskaitės globojamas ir genderizmo struktūrų bei Lietuvos valstybės finansuojamas Moterų Politikos Lyderių aukščiausio lygio susitikimas „Pats laikas! 100 priežasčių veikti!“

6. Lietuvos Seimui nedirbant šio Moterų Politikos Lyderių aukščiausio lygio susitikimo metu 2018 m. birželio 7 d. prezidentė D. Grybauskaitė dekretu Lietuvos Seimui pateikė ratifikuoti prieš ketverius metus Lietuvos pasirašytą Stambulo konvenciją dėl smurto prieš moteris prevencijos. Tą pačią konvenciją, kurią stumte stumia visi genderizmo apologetai, struktūros ir taip vadinami politikai bei politikės.

Matome, kad mūsų tautos suskaldymas, tarpusavio supriešinimas didinamas su įsibėgėjimu. Tauta jau atvirai naikinama visapusiškai griaunant jos konstitucinius pamatus – šeimą, kurią turi ginti Lietuvos Konstitucijos garantas Respublikos Prezidentas.

Tačiau mūsų prezidentė tai nedaro, o tęsia tautos naikinimą. Išdavystė ir veidmainystė dangstoma vis didinamu pseudopatriotiškumu ir karo grėsme, primestinėmis diskusijomis apie „nacionalines grėsmes“, apie tai, geri ar blogi buvo mūsų partizanai.

Ir mes pasiduodame tokiam skaldymui, mūsų supriešinimui.

Pradėkime nuo mažo, bet tvirto NE! Kviečiame tėvus, iš kurių atėmė vaikus ir kurie nežino, kur yra jų vaikai, kreiptis į policiją dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo dėl dingusio vaiko. Kreipimosi tekstą pridedame. Tedirba teisėsauga ir tautos labui. O mes – telkimės.

Naujausi

Komentarai (113)

Rikiuoti
Sakalas2019-05-29 01:03

Kodėl Zigmas nepasako tiesos, kad visa tas vaikų įstatymas tai dzordzo Sorašo planas, su Arūno Pemkaus rankom vikdoma

Ona2019-01-19 15:36

Jėjgu žmonėms nėra daugiau ką prarasti,jėjgu iš tėvų atima gyvenimo prasmę-VAIKUS, tai BUS karas!

LŽTSS TARYBA2018-12-27 10:08

AŠ MANAU ,KAD MATUKĄ NUŽUDĖ TIE KAS GAVO MILIJONUS-FINANSAVIMĄ VAIKU ,,GYNIMUI,,

GREIT TRISDEŠIMT METŲ TIPO NEPRIKLAUSOMI,2018-12-02 00:54

O LIETUVA PER TĄ LAIKĄ NEATSIKRATĖ NĖ VIENO JUDOLOGO, NEI GRYBŲ KARALIENĖS, NEI ŽEMOJO KALNO ŽYDO LANDSBERG, NEI DIDŽIAI SULINKUSIO IR SUSTORĖJUSIO LINKO, NEI PARTIJŲ ĮKŪRĖJO, RĖMĖJO BEI ATASKAITŲ RYŠKINTOJO KUKLAUS KURKLELIO IŠ TURTINGŲJŲ EGIPTO VERGŲ :)

s2018-11-17 05:19

youtube.com/watch?v=ZiIUQ_WuL8w ///Откровения Светланы Левашовой

s2018-11-17 05:18

youtube.com/watch?v=ZiIUQ_WuL8w ////Шинон и замок Н.В.Левашова

velesas -106. Ramūnas2018-11-16 23:14

Kam taip aukštai siekti. Laiptu žemiau, seime, yra tokia ponia , berods, Vingirienė. Ji vaikų turi, ir sąlygos dėl smurto juos atimti, visos buvo. Bet neatėmė, net iš tolo nieko panašaus. Taip kad tarp lygių yra ir lygesnių.

Ramūnas2018-11-16 23:04

kad būtų įmanoma atimti vaikus iš mūsų negerbiamos prezidentės, pajustu, ką jaučia žmonės, patyrę tą neteisybę, deja ji vaikų neturi

Paimtų jie iš mano šeimos2018-11-16 11:43

Tai būtų jų pirmas ir paskutinis paėmimas.

Antanas2018-11-16 11:17

Visi palaikykime seimas del vykstancios neteisetos vaiku politikos.Nesvarbu kad jusu vaikai jau uzauge ar dar jus nesukurete seimos ir ju neturite,Bukim visi vieningi ir stokime i kova pries valdzios savivale.Reiketu kuo skubiau pradeti rinkti parasus del seimo paleidimo ir ju skaiciaus mazinimo.Gyventoju 1 milijonu sumazejo o piemenu priziurinciu banda liko tas pats.Nebkime banda o parodykime kad esame Tauta su kuria reikia skaitytis.

Lietuvis2018-11-15 23:48

kas tai bergždžiai leido su vaikais fotografuotis

atsargiai2018-11-15 23:39

su PONIA e.kubiliene.......

Ner zodziu2018-11-15 21:40

Aciu Zigmui, Audriui, Mazintui, Antanui.... Laikykimes. Kaip nors.

stasys2018-11-15 21:39

Pramušė mažumėle 'trydos' temoje ..vargiai čia suprasi ko džiūgauja žmonės . Murmesys po nosimi , liežuviu klapsėjimas gal čia toks ritualas prieš užtraukiant 'vitaminu'. Iš esmės tai tik dar vienas bandymas pasišvaistyti ultimatumais ..visas darbas, jei toks bus, vis dar laukia ateityje ..

jo2018-11-15 21:28

prie ruso to nebuvo.kazkoks lietuvos holokaustas prasidejo.Manau atsibus ir tie bukasnukiai,kurie juokesi is venckienes,kai ji sake,kad ir ju vaikams taip bus...Atrodo laikas paleisti seima,nes dirba pagal iskrypusiu debilu instrukcijas.

viltė2018-11-15 20:47

Kaip trumpai pasakė gerb. J. Mažintas - per vėlai pradėjome , bet...geriau vėliau , negu niekad .Visiems stiprybės ir sveikatos !

Jana2018-11-15 20:03

Laisva Lietuva!!! Valgyk-ne noriu. Bijom gyventi, auginti vaikus... Baisesniu laiku nėra buvę. Muša per pati skaudžiausią vietą....

Rinkėjo nuomonė2018-11-15 17:50

Zigmai, stiprybės Tau kovojant su ta šuniška vadovybe. Jie Tautos balso negirdi, motinú nekaltú ašarú nemato.

U-2 to 93. Anfisa2018-11-15 14:45

Taip ir yra. Po norvegišku šakalieniu rupeščio ir pagyvenimo" novegisku peder-astu "šeimoje", Breivikas ėmė labai radikaliai nekesti visu socialpe-derastu. Nepersiauklejo...

Donda >89. Nu jo... U-22018-11-15 14:42

Tu Tatos paklausk, tau tata atsakys... :)

Anfisa2018-11-15 14:18

Berods, Breivikas irgi buvo "paimtas" is seimos ir gyveno su svetimais? Gal ir klystu... Bet kokiu atveju - : "Суровые годы уходят борьбы за свободу страны, за ними другие приходят - они будут тоже трудны."

as2018-11-15 14:13

kreipsis i metna pirminyka svarkeli :D :D :D :D ar ne juokinga?

zinoma2018-11-15 14:08

Padetis pavojinga . Grobiami is tevu ir suauge vaikai . Baisu , kad pavojingas organizuotas banditu susivienijimas nesusoktu, neapsmeiztu ir nepasodintu i kalejima ir dar nebe kaip , o iki gyvos galvos , kad niekada neiseitu ir nepasiskustu . Jeigu seima taikinys teroristai neleidzia bendrauti suaugusiems vaikams su tevais , isskirsto skaldo ir valdo . Terorizmu vadeivos privercia jaunuolius dirbti torpedomis ir nesti didziuli gaujai pelna . Jeigu neturi is kur paimti save parduok , bet banditui pinigu duok , kitaip zudo . Apart pinigu prekyba Zmonemis nusikalteliams nieko nereikia . Sitie grobiami vaikuciai gal bus ruosiami nusikalteliais , ka zinai ?. Pvz. rase , kad Breivikas buvo paimtas is mamos . Nes ju nebus kam ginti , net tevai savo vaiku negali apginti , stogai susoka ir apgina banditu gaujas . Susoka tam , kad niekas neisdraskytu tokio pelningo biznio gyvais Zmonemis . Turi buti isaiskinti vadeivos , stogai , bendrininkai nes prekyba Zmonemis be stogu , sasaju su terorizmu , giminystes , svogerystes rysiu nevyksta . Nuo cia ir pradeti reikia . Kiti tik teroristu vadeivu irankiai . Ar galimai kai leido ikurti violetinius slaptus kalejimus ir tuo paciu leido prekiauti vaikais , jaunuoliais , kad atsipirktu ismoketi pinigai ? Organizuotas susivienijimas kazkodel vienodai elgiasi , masto , vieni kitu nesudraudzia , kaip kokioj sektoj . Nera apie ka kalbeti ir jau stebetis neiseina . Ryztingo darbo kas turi galias , ginti savo Piliecius nuo mazo iki didelio .

Mindaugas2018-11-15 13:42

Svedijos kalaliene kalbejo svediskai. vertejas isverte "dėl pasiekimų vaikų teisių gynimo srityje Lietuvą sveikinu". as nelabai svediskai moku bet stai mano vertimas "degsit pargare angiu isperos uz vaiku grobimus, hagos teismas irgi laukia jusu"

Nu jo... U-22018-11-15 13:18

Kodėl neužkliuvo? Užkliuvo, nes jau senokai turėjau garbę pastebėti, kad iš esmės absoliučiai nęra jokio skirtumo kas seimelio durnyne gydosi. Juk visi klounai vieningai nubalsavo "už" norvegų NVO prastumtą projektą. Supranti, Karlai, VISI... O šiandien, norvegų NVO padarytų "investicijų" į šviesią Lietuvos vaikų ateitį, savo autoritetu stojo ginti ir Švedijos karalienė... Todėl man labai smalsu, kas tie, kurių gyvuliškai bijo mūsų seimelio klounai... Sorošas ar Wallenbergai...?

Mindaugas2018-11-15 13:15

del sakalienes: kremliaus troliai gavo pinigu kad pagrasintu sakalienei, gali but kad net pati sakaliene sumokejo. cia kaip rabinovicius - gavo sprogmenu i pasto dezute, bet ne tik rabinovicius bet ir pati pasto dezute nenukentejo. svarbu pusti visokius melo burbulus kad visuomene atsipalaiduotu ir nuleistu gara diskutuodma ar teisingai pasielge 19 seimo nariu ar ne. o faktas yra tas - kad ir ka kalebjo hitleris tribunoje, zmones naikino ne jis o nusikalteliu gauja, jis jai tik vadovavo. nera nusikalteliu - nera kam vadovauti. kai Lietuvoje nebelis nusikalteliu tai ir sakaliene bus rami grazi ir pukuota. sake gi Zigmas V. palikite sakaliene ramybeje, as visiskai pritariu.

U-22018-11-15 13:06

Nesuprantu kodel ne vienas garbusis komentatorius nezkliuvo ties cia paviešintu 19kos politiniu lavonu ir nusikalteles Šakalienes gyneju nuo vaiku keliamos gresmes sarašu? O sarašiukas tai tikrai vertas demesio - darniame orgazme susipyne transgenderiai-liberastai, komunistai ir konservatnykai, bei netgi, vienas, kitas, pilietis su visiškai neapibrezta orientacja. Sakyciau, Lietuvoje nera jokiu politiniu partiju, išskyrus ta, viena, kuri nori "pasirupinti" musu vaikais.

Donda>14. suldu2018-11-15 12:37

Prisidirbote, tamsta. Net visiškas Stasys nr. 83 prirašė Tamstą prie savo šalininkų :)) .Net bando visiems įrodyti, jog esate Ožio ir Magnolijos šalininkas, nes Lietuvoje vykstančius reiškinius bandote pateisinti užsienyje vykdoma politika. Kurios Lietuva neturi ir nebeturės.

Donda >83. stasys2018-11-15 12:14

Matau, taisaisi, net rytinės apžvalgos analizę pateikei. Tik premijos aš tau negrąžinsiu, greitai persiųsk analizus, kol nevėlu,savo šefui.. :))

Mindaugas2018-11-15 12:05

istatymas yra geras, bet kas privers nusikaltelius jo laikytis? jei VSD vadovas (buvusiuju ten nebuna) Zigmas V. sako kad karas vadinasi karas o ne kazkokia gresme ir laikas ginti sali. na o tanku zmoniu traiskymui jau privaziavo. bus linksma ir matysim kas yra kas.

stasys2018-11-15 12:05

Donda .. mėgstu paskaitinėti ka žmonės rašo ka rašo automatizuoti teksto copintojai .. kaip formuojama nuomonė tokiais klausimais šios problemos sprendimo užuomazgoje .. :)) man juk irgi reikės teikti 'ataskaita' .. kiek kas ko 'pribarbeno' į stalą .. Kaip pats sakai kalėdinės premijos ant eglių neauga :))) gaila tik kad informacijos mažoka .. senis šaltis vėl bandė velesa dresuoti ans priešinosi , J. Ramanauskas pasakė eiline savo aršia kalba .. suldu bandė esme užkabinti .. daugiau tai robotai mastė. balsu . :)))

Donda >81. Ona2018-11-15 11:48

Jei žmogų privertė nusižudyti įstatymas, tai kiek jų nusižudys po įstatymo pataisų? Gal pataisos ir kuriamos tam, kad savižudybių skaičius didėtų?

Ona2018-11-15 11:40

Gintarė Butkienė nusižudė ne 2018, o 2017 rugseji.Tada dar nebuvo įstatymo pataisų .Priimtos pataisoa š. m. liepa situacijos nepagerino. Vadinasi pats įstatymas blogas už kurį balsavo visi seimo nariai.Nežinau ar buvo kas susilaikė. Kaltė krenta ant visų

Donda 79-am stasiui2018-11-15 11:37

Ar tau nenubrauks premijos, jei tokiu aktualiu klausimu net parą pavėlavai į darbą?

stasys2018-11-15 11:11

Čia trūksta peticijos kurios pagrindu gal ir galėtu kalbėti tas visuomenės 'darinys' . Turint tik idėja ir didelį sąrašą reikalavimu, teisingu, bet neturint visuomenės palaikymo reikšmingu skaičiumi sunku įtikinėti . Iš to ka rašo Kukuraitis kitame str. matyti kad noras yra apsvarstyti problemas .. bet mielieji ka dėsite ant stalo kaip argumentą spausti- įtikinėti ? ar ne teisingiau buvo tos informacijos prašyti tiesiogiai iš ministro susitikus .? Gerai tai kad tos konferencijos pirmos dalies pašūkaliojimus atsveria antra dalis kuri buvo netgi labai teigiama su tais visais žmoniu siūlymais . O tie ultimatumai .. ir Grybauskaitė ,Grybauskaitė,Grybauskatė .. gal tik like isišakinyje įpročiai kuriu sunku atsisakyti kaip seno mikčiojimo . :)

Piksius2018-11-15 06:50

5. alsnob 2018-11-14 20:48:36)(90.142.183.141) Parašė: ' vaikai tai laisve, vaiku baudimas lygus tautos naikinimui, mes norime gyventi is siekti demokratijos, o ne ristis rusijon" norėčiau pridėti ' Vaikai be tautybės ir lities, žmonijos ateitis ir viltis '

Nelaime2018-11-15 04:40

Ruosiasi grybu karui!Kraujo reikes!Kokia bausme skirti reikes lt. teroristams!Uz bejiege siela pradedant gyventi vaikuciams,juos pasiuntusiems i dausas!teroristams pati ziauriause bausme visatoje!

velesas 74. Nu jo...2018-11-15 04:16

Kalbant apie tokius tragiškus atvejus, tai taip, kaip taisyklė atsitinka bičių nuodams alergiškiems. Pats tfu, tfu iki šiol dar tos "laimės" neturiu lyg tai :). Bet įsivaizduokim situaciją: vienas, pėsčias, keliolika km. iki mašinos ar žmonių, o jei dar naktis ir sugelia 24:))) "boingai". Kaip ir sakiau, daug šansų iškeliauti ten, iš kur dar nieks negrįžo.

Nu jo... velesui2018-11-15 04:08

Gerai... aijsiu ilsėtis... rytas jau ant nosies...:) Gero vakaro.. :)

Nu jo... velesui2018-11-15 04:05

Jow... bet čia laimės reikalas daugiau. "Laimingųjų" Lietuvoje per metus tikriausi koks pora trejetą gal bus... ne daugiau... aš asmeniškai nebeesu alergiškas bičių gėlimui, tai kažkaip nelabai aktualu. Bet stiklinė konjako ir klaritinas visuomet po rnaka... Maža kas atvažiuos ir nepatiks mano bitėms... O kartais reikia nedaug, - visai nesenai turėjau tokią šeimą, kad galima buvo palikinėti atrakintą trobą... :D:D:D

Skorpe2018-11-15 03:54

Indipindi afera....o CIA vaikai preke?

velesas 69. Nu jo...2018-11-15 03:52

Jūs teisingai sakote, bet jo majo, jo fa na ir ... ... Liuciferis tegu būna liudininku, kaip tas sutrauka lygioje vietoje, iš tolo apeinamas kaip dvokianti substancija, vis vien savo snukį pakiša. Aišku, protingiau š*do nuo tako nespirti_ jis niekur nenulėks, tik batą išmesti teks.

velesas 63. Nu jo...2018-11-15 03:46

Ir man kliuvo laimės spindulys :D))) Jo majo, vasarą, vidurnakty užmyniau basa pėda, iš lovos lipdamas pusiau miegantis... Vienžo, skausmas trenkė per ... galvą. Ir tai sakau visai rimtai. Likusi naktis ir kita diena praėjo koją glėbyje sūpuojant :D)))) Va, tuokart aiškiai supratau, kad ir ant lietuvos visai įmanoma lastus suglausti nuo vabzdžių.

velesas ligoniui:2018-11-15 03:37

Atsiknisk. Pabodai, paskutinis asile, su savo debilumu.

Nu jo... Seniui šalčiui ir velesui2018-11-15 03:37

Be reikalo ėdatės... Išmintingiau tiesiog nerašyti vienas kitam komentarų...

apie mazochistą:2018-11-15 03:34

Čmo puikiai iš graudžios patirties žino (o gal ir tam per durnas?), kuo baigsis kibimas prie žmonių. Raitymusi, purvą snukiu ariant. Ir vis vien lenda į akis. Matyt, tikrai jaučia "ką tai tokio", kuomet viešai prieš žmones ir pasaulį nuspiriamas kaip dvokiantis valkata šuo.

Nu jo.. Seniui Šalčiui2018-11-15 03:32

Šiaip puikiai pastebėta. Kalbėjom ne apie pakantumą, o apie "toleranciją". Sutikite, kolega,... yra šiek tiek niuansų, atsižvialgiant į laikmetį. "Pakantumas", - lietuviškas žodis. "Tolerancija", - lotynų kalbos svetimkūnis lietuvių kalboje. Sakyčiau labai simboliška...

Skorpe2018-11-15 03:30

Tai sudaryti reikia sarasa, ir visit su nuotraukom VAIKU, kuris Yuri melynes nuo gimnastikos, nuo jodinejimo, nuo ciuozinejimo....ant seimo Lentos kolidoriuje iskabinti ir taxa NEBIJOTI, KAD JAU ZINOS SEIMO NARIAI, KAD TAM VAIKUI MELYNE NE NUO MUSIMO :)

velesas2018-11-15 03:28

Bet tai akivaizdu, jog šalia kitų savo egzotiškų ypatybių asilėlis dar ir mazochistas. Eina na*** kokių padugnių esama.

Senis Šaltis2018-11-15 03:27

"Su visa tolerancija" ---> o kur kabutės dingo staiga? Patvirtinai mano komentarą. Tema labai svarbi, apie mūsų vaikus. O tu čia kažkokią savo "temą apie nieką" užvedei. Matosi, kad esi bekiaušis ir vaikai tau nesišviečia gyvenime. Man tavęs tikrai jau užteko šiandien, o veltis su tokiu į diskusijas, tikrai jau nežadu. Gero vakaro diskutante.

Nu jo... velesui2018-11-15 03:26

Buvo... Vos atvažiavus, į necivilizaciją, ta svolota įkalė geluonį šiek tiek virš kelio. Kelio nesulenkiau savaitę, 2 dienas laikėsi 40 tmeperatūra. Po to "atleido". Antihistamininių preparatų po ranka nebuvo, bet buvo nemažai samagono, - buvau pas prietėlių vienkiemyje tarp miškų, ir tuomet dar bovyjausi viskuo, kas dega... :D:D:D Nesakau, kad stiprus alkoholis gali pilnai pakeisti antihistamininius preparatus, bet kaip ten bebūtų, anafilaksinio šoko nepatyriau ir apturėjau šiek tiek moralinės kompensacijos... Šiaip neslėpsiu, - manoji biografija gana spalvinga. Gerai, kad pavyko laiku į reikiamas vėžes atsistoti... :D:D:D

velesas2018-11-15 03:25

Tikrai, geriau jau tarškalai nei tokie asilai.

velesas apie 59. Senis Šaltis2018-11-15 03:23

Su visa tolerancija: durnių iš jo elgesio/kalbos pažinsi. Bet šis atvejis dar egzotiškesnis. Isteriškas psichopatas.

velesas 54. Nu jo...2018-11-15 03:18

Manau, gerokai per plati/sunki/sudėtinga etc. tema, kad čia dabar vykusiai išdiskutuoti :)

Senis Šaltis2018-11-15 03:17

Įsukot temą apie nieką. Žmogus, kuris rašo "tolerancija", tą žodį ir turi galvoje, nors vaidina kažkokį labai jau patriotą. Nes akivaizdu, kad iš jo pateikiamo "tolerancijos" apibūdinimo, turinys atrodo absurdiškas. Kaip galima nemėgti "tolerancijos", kas lietuviškai reiškia pakantumas? Taigi vos ne kas antras jaučia tą pakantumą vienas kitam. Taip išeitų pagal to priedurnio veleso tekstą, kad jis apskritai yra tas, kuris suteikus jam laisvę išpjautų visus aplinkui, nes jis nemėgsta būti pakantus. Vien jo nesveiki priepuoliai prieš mane tai patvirtina. Vienas pavyzdys: jis rašo, ant manęs, kad psichinis ligonis, ir puola, kaip katinas apsirijęs valerijono. Taigi tik kvailys gali taip elgtis. Ir dar smagiai Donda užvažiavo ant veleso šeimininko. Tiksliai kaip pirštu į... Ginkluotasis mat anas džedajus. Taigi Dzūkas pareiškė, kad net dabar būdamas 70-ties vienas 10 banditų plikais kulokais sutvarkytų. Va tokie pas mus tarškalai ant žemės veisiasi.

velesas 51. Nu jo...2018-11-15 03:14

Bičių 24 štukos, aišku, nebloga atrakcija :D))) Bet ar žinote širšės/širšuolo (vespa crabro lot.) "skonį" ? Va, čia tai jau tikrai nu joo... kažkas tokio... :D)))))))

Skorpe2018-11-15 03:14

Nelsukiant kol duos duomenis atimtu VAIKU...siulsu pafaryt price SEIMO SIENA, ANT KURIOS VISI KAM ATIMTAS VAIKAS GALI ATNESTI NUOTRAUKA SU VARDU IR PAVARDE.....TEGU ZMONES PATYS ...KLAUSIA KUR VAIKAI? JUK PREZIDENTE SAKE, KAD VAIKU NAMAI MAZINAMI, STENGIASI MAZINTI VAIKU NAMUS!!!

Dzukas > 39. Donda2018-11-15 03:09

Panaudoti teko pakankamai, kai tam buvo reikalas. Visiskai galimas daiktas, tamstai to nesuprasti. Nieko neturiu ir pries pacifistus, tai laisvas pasirinkimas. Moterys nepripazysta kompromisu, galetumet ir zinoti tokius elementarius dalykus. Bloga taika geriau nei pergalingas karas, bet ne visada imanomas kompromisas, o ir ne visi prate keliaklupsciauti. Tamsta is kuriu busi, is uzkietejusiu kataliku? Tarp kitko - savo trigrasi atrodo ikisau ne tamstai, tai ko nepatenkintas?

Skorpe2018-11-15 03:07

O kur dingo Trezbylkos? Tai labai Gera priemone....isblaivinti ir sulaikyti pilieti, kuris nepareis gyrtas namo ir vaikai ta Siena bus saugus....beje ir gas gyrtas supras, kad jam su alkoholiu jis tikrai Yuri problems......... Is VI's , net tarybiniais laikais negirdejau APIE VAIKU ATEMIMA MASISKAI , KAIP APIE KAZDIENYBE !!! CIA genocidas!!!!!!!!!!

Nu jo... velesui2018-11-15 03:05

Nemėgstu "toleracijos", nes tolerancija realybėje reiškia bestuburio pirmuonio būseną. Tačiau kiekviena pozicija, mano asmeniniu įsitikinimu, turi būti grindžiama tautinškumu su sveiko proto ir racionalumo priemaiša nesinaudojant mąstymo šablonais ir atsižvelgiant į realias aplinkybes, nepamirštant per tūkstantmečius sukuptos patirties, kurią galima pasiekti per intuiciją bei instinktus. Šiaip ar taip mūsų protėviams ne 1000 metų, o taip 6-7 kart daugiau... kaip ir įpareigoja... :)

Nu jo... velesui2018-11-15 02:52

Jūs kaip visuomet detaliai skurpulingas. :D Pagirtinas bruožas, nes gyvenime smulkmenų nebūna... :)

Skorpe2018-11-15 02:51

Prezidente pasirase sita savivaliavima....tai ORGANAMS ISVEZA MUSU VAIKUS!?

Nu jo... Dondai...2018-11-15 02:49

Po šito pravalo, kai buvo tikėtasi, kad lietuviai, kaip ir visos Europos "vakariečiai" tylės, o realybėje kyla grėsmė išsilieti į priešsisteminį protestą ir net maištą, tą padaryti bus ženkliai sunkiau ir rizikingiau. Kartais net avinas ragais gali "perp*sti" taip, kad maža nepasirodys... :D Asmeniškai man netikėtas toks pasipriešinimas. Į kovą už savo šeimą pakilo visa Lietuva. Analogija su veiksmu kai neteisingai iš šeimos bandomas išimti medus... Rezultas panašus. O bitės įsiutintos būna piktos ir ataka masinė... Tokiu atveju apsauginis inventorius būna prakalamas kiaurai, - bitės prakala ir storas odines pirštines, ir suranda net mažiausią plyšelį nenaudėlio pasikėsinusio į medų rūbuose. Kai tik pradėjau bitininkauti, po pirmojo "krikšto", kai pasislėpiau namuose, esu radęs bičių net batuose... :) Šiandien prisimenu tą kartą su šypsena, bet tuomet juokinga neatrodė, nes gavau ~24 dūrius...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-11-15 02:49

to "25. Donda ". Ar tai čia save vyru laikai, kai net pavardės ir vardo nesugebi parašyti? Kas tave tokiu berasčiu užaugino?

100 0002018-11-15 02:42

Apytikriai tiek vaikų bus atimama per vienos kartos iki pilnametystės amžių. Dar tiek pat bus patyrę laikino atėmimo "gėrį"(1-as lygis). Po du tėvus, 400 000.žmogaus amžius 70-80 metų, atėmus nepilnametystę 50-60 m.. Trys kartos. 600 000 x 3 = 1 800 000. Taigi tokiais tempais represijų bus paliesta 2/3 piliečių. Gal būt kur nors suklydau, kad ir trigubai ar dešimtgubai, tai vistiek šokiruojantys skaičiai. Ar suvokiate savo užmojus, bepročiai?

velesas 46. Nu jo...2018-11-15 02:42

Nuo šios vietos pritariu "...Tuščia vieta niekados..." Pradžios siūlau toliau čia nebeaptarinėti(kodekso bijoti privalu). Ir dar juokais:)) Jūs ten apie patogenus kiek nuklydot :))Bet tai tikrai jokia problema. :)))

Skorpe2018-11-15 02:41

Dabar vyksta PATEISINIMAS viso kas vyko su Deimante, nes net uzsienis pradeda dairytis, kas CIA atsitiko su Neringa ir mergaites emimu su 240 plesiku.....as dziaugiuosi, kad spejau dar uzauginti Iki situ debiloidisku vaiku teisiu......

Nu jo... velesui2018-11-15 02:33

Žinau. Bet juk nesiūlote praktikuoti tai, ką praktikavo naciai??? Vadinasi visa kita yra tuščias oro drebinimas. Bet koks organizmas turi tam tikrą kiekį patogenų, kurie, sveikųjų lastelių yra reguliuojami ir todėl nesudaro realaus pavojaus organizmui. Šiuo atveju ženkliai pavojingesnis nukraujavimas. Tuščia vieta niekados nebus, ir ta tuštuma turės kažkuo užsipildyti. Globalios migracijos paktas - tai jau ne du ar trys žemaičiuojantys pypliai, kurių mamos padarė klaidą, už kurią teks mokėti pagal Dievų pateiktą sąskaita. Tikrasis pavojus yra ta sutartis, kurią atsisakė pasirašyti visos mažesnės (ir ne tik) Europos valstybės, ir apie kurią "tautinis" neoliberlus politikumas tyli įgaubęs subinę. Ji turės būti pasirašyta/ nepasirašyta gruodžio 10 d.

Donda >41. Nu jo2018-11-15 02:30

Atsiradus masiniam invaziškumui ir trūkstant donorų,pasiremiant avinėlių tylėjimu, nuo 2020 bus pradėta iš šeimų atiminėti organams pilnamečius..

velesas 41. Nu jo...2018-11-15 02:23

Kaltas:(. Gerai, laikykimės Jūsų minties vektoriaus. Klaiku, jog tas "reiškinys" primena sniego rutulį nuo kalno riedantį. O dar nepamirštam globaliųjų net ne tendencijų. Ir jau šioje vietoje savęs niekad nepriversiu prisilaikyti ""tolerancijos"" reikalavimų. Viskas gerai, kuomet beždžionė gyvena Afrikoje, aš į jos palmę nesibraunu.

Donda >31. E2018-11-15 02:16

"Arba dabar, arba niekada."Pirmą kartą susiruošei pridėti į kelnes?

velesas 40. Nu jo..2018-11-15 02:16

Pralenksiu lakoniškumu pats save:)) Rasė/s. Taškas.

Nu jo... velesui (papildymas)2018-11-15 02:14

Ir dar... Kolega, Jūs pacitavote tik dalį manosios minties. Obejktyvumo dėlei, reikia nepamiršti ir antrosios, nes ji yra esminė požiūryje "....Aišku jei tai nėra masinis reiškinys, nes atsiradus invaziniam masiškumui, yra iškreipiama bet kokia tautiškumo idėja..."

Nu jo.. velesui2018-11-15 02:11

Žmones priimu taip, kaip jie(manosiomis akimis žiūrint) to nusipelno. Tautosakoje sakoma, "...kaip šauksi, taip atsilieps...". O kad yra kas daro klaidų gyvenime, tai nieko nepadarysi. Svarbu, tik kad tos klaidos nepasiektų kritinio taško Tautos raidoje.

Donda >33. Dzukas2018-11-15 02:10

Vyruti, pastebėjau, kad mėgsti,kaip trolis, įkišti savo trigrąšį(полтынник?)tada, kai nori visus nukreipti nuo temos.Kiek kartų tamstai teko panaudoti "patikimą draugą-ginklą", kad iki šiol esi vyras, ir kiek kartų panaudojai kompromisą ir įtaigą, kad išeiti iš padėties, tapdamas boba?

velesas>33. Dzukas2018-11-15 02:08

... ... Armija i voienno morskoj flot. :))) Berods, dabar dar šį posakį papildo ir trečiu dėmeniu "i voienno kosmičieskije sily" ? :D)))

velesas>32. Nu jo...2018-11-15 02:03

Jūs iš tikro toks humanistidealistas ar kažko nesupratau: "... Man nesvarbu "įdegis", jei yra priimama mūsų kultūra, kalba, papročiai ir tradicijos" ??

Donda 26. uzknisote pliurpaliai2018-11-15 01:59

Esmė tame, kad prezidentas renkamas užsienio politikos vykdymui.Jeigu pateisinate tai, kad "ji kuruoja teismus ir prokuratura", Jūs automatiškai pritariate prezidentinei diktatūrai, valdomai iš užsienio, niekuo nesiskiriančiai nuo Čilės Pinočeto...

Nu jo... Dzūkui2018-11-15 01:58

"...as vyra yra tik vienas patikimas draugas - ginklas. Visi kiti - laikini partneriai...." ___________ Arba taikiniai... :)

Nu jo... Velesui (pataisymas)2018-11-15 01:56

Turėjo būti: " 1939 m. rugsėjo pabaigoje, Lietuva atidarė Lietuvos valstybinę sieną..."

Dzukas > 30. velesas2018-11-15 01:54

Baime is zmogaus daro gyvuli. Is kitos puses pastoviai vis ieskoma kazkokiu neaiskiu "draugu", kurie apgins. Nera jokiu draugu, nes tai didele retenybe. Pas vyra yra tik vienas patikimas draugas - ginklas. Visi kiti - laikini partneriai.

Nu jo... velesui2018-11-15 01:52

Nežinau, kaip čia atsakyti, nes pasirinkti reikėtų iš dviejų variantų . Pirmas: skubiai skųsti prastūmusiems Norvegišką vaikų "globos" modelį, nes tėvai nesukotroliavo vaikų įdegio ir tai turėjo ilgalaikių pasekmių vaiko raidoje. Antras: gyvenimas daro savas paklaidas bet kokioje teorijoje. Man nesvarbu "įdegis", jei yra priimama mūsų kultūra, kalba, papročiai ir tradicijos. Aišku jei tai nėra masinis reiškinys, nes atsiradus invaziniam masiškumui, yra iškreipiama bet kokia tautiškumo idėja. Save kotiruočiau sveiku protu disponuojančiu nacionalistu, kuris be savo šaknų paieškos dar žino, kas yra bendražmogiški principai ir sveikas protas. Kažkadaise juk ir Vytautas priėmė totorius, ir anys net tapo jojo asmenine apsauga, o nežiūrint į visai šviežias istorines Vilniaus krašto peripetijas, 1939 m. rugsėjo pabaigoje, atidarė Lietuvos sieną lenkų kariuomenei besitraukiančiai nuo vokiečių...

E2018-11-15 01:44

Arba dabar, arba niekada.

velesas>29. zinoma2018-11-15 01:38

Čia Jums pritariu: "...Pamate organizuota banditu gauja , kad lietuviai per silpni apsiginti nuo terorizmo , todel nebijodami visi joja ant sprando , kas tiktai netingi . Visi bijo banditu , niekas nieko negina..." Ir nuo savęs papildyčiau: Ir taip buvo nuo senų senovės... Gal iš tų laikų iki šiol su mumis kartu vergo sindromas.

zinoma2018-11-15 01:33

Problema kur kas sudetingesne . Niekas negina grobiamu , pardavinejamu , zudomu Pilieciu , ar jau visi okupuoti , uzvaldyti , pavergti ?. Pamate organizuota banditu gauja , kad lietuviai per silpni apsiginti nuo terorizmo , todel nebijodami visi joja ant sprando , kas tiktai netingi . Visi bijo banditu , niekas nieko negina . Isisiautejo nebaudziamumas, turto prievartavimas , baisi vergija . Turi visviena kas nors istirti kieno biznis toks baisus ir toks pelningas prekyba vaikais , paaugliais ,jaunuoliais , kas viska uzvalde , kas prabangiai minta is Zmoniu kanciu ?. Sios atsakingos moterys ir vyrai galimai tik irankis pavojingu prekyba Zmonemis banditu gauju , itakingu stogu letenose ? Geru darbu visiems ginti , gintis nuo agresijos .

Suldu ->Donda2018-11-15 01:28

U-2 , kaip ir as, raseme apie sakaliene, o raudonoji dalia, taip pat pasirase po naujaja istatymo redakcija. Taip kad, tai nera solo pasirodymas, tame dalyvavo visa respublikine sistema

velesas>22. Nu jo...2018-11-15 01:26

Iškart sakau aiškiai: nieko dar neskaičiau. Perskaičiau Jūsų mintis ir, kaip visuomet, trumpai:)). Taigi, čia Tamsta taip gražiai apie Protėvius... Apie mūsų palikimą ateities kartoms... Kelios dienos atgal Plungėje girdėjau gal kokių 5-6 metų vaiką tokia gražia tarme žėmatėšką rokoujanties su, matyt, savo senele; Krosnoje panašaus amžiaus vaikelis kuo puikiausiai marijepoolės tarme kalba... Viskas būtų gerai, bet. Bet jie taip nenormaliai smarkiai saulėje įdegę... beveik ruberoido spalvos... ...

uzknisote pliurpaliai2018-11-15 01:24

jei vyksta karas reikia ir kariauti iki pergales ,o ne siulyti kaip pakeisti koki straipsni kitu .sioje situacijoje kalciausia prezidente nes ji kuruoja teismus ir prokuratura .kaip ten galejo buti ,kad be specialistu pagalbos atvaziavo policija ir arestavo vaika ,ar jie nezino istatymu ,kad vaika apklausiant privalo buti tevai ir advokatas ,kad dar reikia sureti leidima suimti mazameti .vaikgrobiu tarnybu Lietuvoje neturi likti ne kvapo .

Donda >23. dr. Jonas Ramanauskas2018-11-15 01:17

Nesikišk, piemenie, kai vyrai reikalus aptarinėja.. :)

Donda >22. Nu jo... Dondai....2018-11-15 01:12

A.Patackas sbuvo kontraversiška asmenybė, tačiau aš jam pavydžiu vieno- sugebėjimo laiku ir vietoje trenkti į snukį tokiems "politmokslininkams", kaip Valkata. Regis, tiek nedaug trūksta- kad tokių būtų nors bent 141-as, ir tai darytų bent tris kart per dieną...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-11-15 01:08

to "20. Donda" Tai rašai: "...pagal jo verkšlenimą dėl pilietybės...". Tai kada ir kur verkšlenau. Nors vieną vienintelį pavyzdėlį.... nes taip atrodo, kad esi neadekvatus kaip ir ponia Rasa Juknevičiuenė. Tiesiog nesupranti ką kalbi.

Nu jo... Dondai....2018-11-15 01:06

Paskutinis Tamstos pacituotas sakinys - gyvųjų buvimo "čia ir dabar" esmė. Forma yra niekas. Gyviesiems kelio galo nėra. Mūsų protėviai savo darbais yra pelnę Nemirtingumą. Nemirtingumą, iš kurio, šiandien mes visi galim pasisemti Jėgos, Išminties ir Tikėjimo. Klausimas, ką pelnysim Mes? Labai noriu tikėti, kad neišnyksime kaip Tauta, iššvaisčiusi protėvių palikimą. Ačiū už gražias mintis...

Senis Šaltis2018-11-15 00:58

20. Donda. kad, spėju, jam grįžus, jis pasidarytų toks tylus ir romus, kad nieko apie jį nebeišgirstume. Tai bailys rėkaujantis iš už atlanto sėdėdamas, ir aiškinantis ką mes turime daryti. Kokią jis moralinę teisę turi aiškinti po šia tema apie spaudos konferencijos dalyvius. Jie bent kažką daro ir išdrįsta eiti ir daryti, o nesėdi užsienyje ir šiukšlėm užverčia savo niekalais žmonių elektroninius paštus ir dar burnoja ant kažką darančių.

Donda >17. Senis Šaltis2018-11-15 00:53

Kad Jormalūzas galėtų grįžti "daryti tvarką" reikia, kad gosdepas jam sukurtų įtikinamą naujų šlepečių versiją. Nes tas JAV pilietis, pagal jo verkšlenimą dėl pilietybės, kito varianto kaip ir neturi...

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-11-15 00:51

Jau seniai esu sugrįžęs, tik aklieji to namato.

Nu jo...2018-11-15 00:50

Na, pagaliau.... Susikūrė istitutas, kuris gali ne tik baimės įvaryti sorošinių pinigų skaičiuotojams, bet ir normaliai juos pagaidinti. Sisteminiai klounai, paskaitę Zigmuko išdėstytus reikalavimus, dabar kurį laiką turėtų būti afekto būsenoje, - suks galvas kaip kariauti su Tauta. Nepatarčiau rizikuoti, nes "runkeliai" šiandien yra įerzinti kaip bičių šeima, neteisingai išėmus medų, ir jei ką, - palauk nebus. Ir tai yra teisinga. Nes vaikai, - tai valstybės ateitis, o ginti savo šalį, yra ne tik garbė, bet ir kiekvieno sąmoningo šalies Piliečio pareiga. Todėl seimeriams dabar reikėtų rūpintis ne tiek kaip norvegišką vaikų grobimo modelį išsaugoti, o žiūrėti, kad gaisras nevirstų į visuotinį Priešsisteminį Maištą. Prielaidos tam yra visos: "runkelinė" Lietuva jau pavargo nuo Dievo "pateptųjų" vykdomų aferų, ir norvegiškos vaikų "globos" sistemos įdiegimas, gali būti tuo paskutiniu lašu "runkelių" kantrybės taurėje...

Senis Šaltis2018-11-15 00:38

15. dr. Jonas Ramanauskas jormalūzas.com, mums reikia tvarkos, todėl grįžk ir daryk tvarką.

Donda >14. suldu -> u-22018-11-15 00:38

Kodėl Ožį norite palikti ramybėje? Juk Stambulo genderizmo maras dar tik buvo projektuojams, kai dauguma iš 141 užsikrėtė kanopine liga, o Magnolija ėmė vietoj tankų fotografuotis su vaikučiais. Ar čia ne tvartelio užkratas, kurio šefas, kaip patyręs šachmatininkas, turi uoslę pelningiems projektams, įkinkydamas į juos ne tik Magnoliją, bet ir anūko broilerio žmoną? Teisus buvo a. a. A. Patackas, sakydamas: Nebenoriu pušų intymo Ir juodos į kalvą procesijos. Palinkėkit man oro tyro Ir šiltos saulutės poezijos. Kad prajočiau ant balno tymo, Pasakyčiau šakalams: Nestaukite, Jeigu jaučiate mano buvimą – Puotaukite… Mano broliai yra ne broileriai, Netupėjau su jais vištidėje, Sakalai yra mano broliai Aukštybėje… Ką galiu jums ištarti, troliai, Pakarti troleibuso ienų: – Buvot moliai ir liksit moliai, Esat jūs tiktai maistas hienų! Su brangiausiais – neatsisveikinu… Mes, gyvieji, niekad nemirsime, Mėnulveidžiai ir saulaveidžiai, Į tikėjimą tyrą pavirsime, Į tikėjimą, į tekėjimą, Į gaivaus dieviškumo srovenimą, Nes mes einame, kaip ir ėjome – Ne į mirtį, o į gyvenimą.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-11-15 00:25

Labai reikalinga ir aktuali spaudos konferencija. Aįarą išspaudžia. Tai ir klausiu paprastai visų: Kiek kartų Jūs norėdami kreiptis į ANTIKONSTITUCINĮ Seimą, praktiškai Seimą be garbės, be sąžinės, smarvių Seimą, tikitės kokio nors teigiamo rezultato? Rezultato nebus, kol Lietuva bus OKUPUOTA. Netikite? Tai klausiu dar vieno klausimo: kiek jums dar reikia tos netvarkos, to nežmoniškumo, kad patikėtumėte, kad Lietuva dabar yra okupuota slaptosios kariuomenės, kuri pasiliko, kai Lietuva paskelbė nepriklausomybę ir sovietų kareiviai buvo išlydėti? Supratau, kaip tylėjote, taip ir tylėsite. Ar nesuprantate, kad dabar Lietuva yra pastatyta ant antidemokrtainių antitesinių, antikonstitucinių pagrindų. O Jūs kokius klausimėlius sprendžiate? Kuo toliau tuo blogiau, nes nenorite matyti PAGRINDO. Ar tik ne specialiai tai darote? Atrodo, kad labai specialiai ir reikšmingai nenorite matyti esmės- okupuotos Lietuvos valstybės. Tylite ir tylėsite. O kaip buvo, yra taip ir bus. Seimas dabar nėra tautos atstovybė, o okupantų, kolaborantų IRŠTVA. Paskutinių NIEKŠŲ irštva.

suldu -> u-22018-11-15 00:13

palikite jus ta atpirkimo ozy ramybeje. stambulo konvencija pasirase URM vadovas, ratifikavo seimas, kaip ir istatymus priime. kokia role atliko tas atpirkimo ozys?

U-22018-11-15 00:09

19 politiniu lavonu iš LR Seimo, kurie maldauja Generaliny prokurora apsaugoti Dovile Šakaliene nuo jos pagrobtu vaiku tevu ir paciu vaiku: Julius Sabatauskas Vitalijus Gailius Agnė Bilotaitė Rima Baškienė Juozas Olekas Algirdas Sysas Viktorija Čmilytė Gabrielius Landsbergis Bronislovas Matelis Rasa Budbergytė Algimantas Salamakinas Aušrinė Armonaitė Rimas Andrikis Gintarė Skaistė Gintaras Steponavičius Dovile Šakaliene Stasys Šedbaras Monika Navickienė Ona Valiukevičiūtė

kuo blogiau dirba Vaiku teisiu tarnybos2018-11-14 23:47

tuo daugiau isplesia vaiku is seimu.

V. Ladas2018-11-14 23:35

Tėvai ir seneliai, kiti giminaičiai turi burtis ir taikiai demonstruoti, kitaip taikiai burtis, kad būtų sustabdytas pragaištingų tautai įstatymų ir jų pablogų, vadinamų "pataisomis, veikimas, paskelbta amnestija pagal visus sprendimus dėl vaikų atėmimo, grąžinant vaikus tėvams, ar patikimiems giminaičiams. Vaikų atėmimas iš šeimos turi būti vykdomas tik esant neatidėliotinam būtinumui, tik teismo keliu, žodinio proceso tvarka. Pasikartosiu: tėvams, ar vienam iš tėvų nusižengus smurtavimu, pirma turi eiti įspėjimas. Esant būtinumui jį paimti iš šeimos, reikia ištirti, kas iš vaiko giminių gali perimti vaiko globą, ir tik tokių nesant, atiduoti jį "valdiškam" globėjui. Patikėkit manimi, nuo pusės metų netekusiu Motinos, po 11-kos metų ir tėvo: tik giminaičiai gali užtikrinti našlaičio tapimą normaliu visuomenės nariu. Aišku, valstybė privalo jiems padėti. Gal būt, bent dalinai ir nusižengusių tėvų sąskaita, jei iš jų atimta teisė auklėti vaikus. O dabar Lietuvoje vyksta ir vaikų ir tėvų genocidas.

Donda >A.Nakui2018-11-14 23:32

Tamstos komentaras 34:17 apie Juknevičienės "politinę archeologiją" man pasirodė neišbaigtas arba "politkorektiškai" nutylėtas. Leiskite papildyti Tamstos neužbaigtą mintį: archeologija- tai nepriklausomas nuo politikų mokslas, sugebantis iš atkapstytų segmentų atkurti TIKRĄ istorijos raidą.Juknevičienė gi, dėl savo asmeninių materialių tikslų tikru istorijos radiniu pripažins nebent atkastą suakmenėjusį ožio šūdą...

internete2018-11-14 23:19

internete Trys vinys į Lietuvos karstą: Globalus migracijos paktas, vaikų grobimas ir homoseksualistų "santuokos". 3 dalis""

Albinas2018-11-14 23:19

Nepriklausomybės deklaracijos autorius Amerikos Prezidentas Tomas Džefersonas pareiškė:"Kai neteisingumas virsta teise, tuomet pasipriešinimas virsta pareiga."

Nesamone2018-11-14 23:12

Xucpa Lietuvoje - gerai kai atimtiems vaikams blogai, gerai kai atimtu vaiku tevams blogai, gerai kai atimtu vaiku globejams mokami mokesciu moketoju pinigai, gerai kad lietuviai Lietuvoje bijo gyventi, gerai kad lietuviai emigruoja, gerai kad lietuviai bijos gimdyti vaikus. Ir kas laimina Xucpa Lietuvoje?zydelka KGB valiutine prostitute su KGBistu stogu ir sociopatais valdzioje?

Darijus2018-11-14 22:57

Geriausias problemos sprendimo būdas - 240 baudėjų vienam vaikui pagrobti.

alsnob2018-11-14 22:48

vaikai tai laisve, vaiku baudimas lygus tautos naikinimui, mes norime gyventi is siekti demokratijos, o ne ristis rusijon

saude tu saude2018-11-14 22:40

kreiptis i policija del paimtu vaiku?na juk jus grybai.....kam priklauso mentai?teismai?kalbekit tiesiai.....burkimes i kruva,nes po viena sudauzys.strategai bleee

Nelaime2018-11-14 22:20

Kur Deimante!? "Nepriklausomybes" paskelbimas,tai buvo vietiniai klastunai informuoti,vakaru siaubunu! V. Landzbergas jau pradzioje kalbejo apie zemes pardavima,iltis parode per zemes referenduma,kam neaisku,kad "nepriklausomybe",tai NATO placdarmas,pries Rusija! Pakso nuvertimas,tai galutinis nieksu isitvirtinimas Lietuvos naikinimui! Palaikau Zigma ir visus esancius! Ziuresim,ar jungsis kiti pogrindininkai,nors man kirba mintis lt. teritorija gali likti laisva Rusijai ir JAV susitarus.

Senis Šaltis2018-11-14 22:10

Labai gera ir savalaikė spaudos konferencija. Net urbai-Turbo neturiu priekaištų, neišsiplėsdamas nusakė prasmę. Ir labai geras Nako paskutinis klausimas prieš pat išeinant. Įdomu ar sužinosime atsakymą.

ceslovas2018-11-14 21:50

Kadangi niekas nenori fotografuotis su koloborante, belieka vaikai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi