Kai kas vis bando man mesti priekaištus, kad ne taip rašau, kad ne tuos myliu, ne su tais draugauju, trumpai tariant esu neobjektyvi ir visais kitais žodžiais būnu pavadinta.

Pirma, prašau jūsų nevarkit, nes manęs tas anei kiek neveikia, nes turiu užsiauginus tokią „storą odą“, apie kurią jūs net nesapnavot. O antra, kai išgirsti/perskaitai etiketę iš vieno žodžio arba kažkokį emocionalų paviršinį vertinimą į mano pusantro/du lapus argumentų ir faktų, tai suima toks juokas, kaip juokiamasi iš nesubrendusio, aplinkoj nesiorientuojančio, spuoguoto paauglio, be jokio pykčio.

Jei turit kitus argumentus, kitą patirtį, kitas išvadas, tai padėstykite geriau, plačiau, aiškiau, išsamiau, nuginčykite mano pamąstymus, parodykite kokie jie nepagrįsti savais svariais, rimtais argumentais ir pateikite kitus faktus.

Pažadu, paskaitysiu. Ir netgi galbūt vietomis jums pritarsiu, jei įtikinsit.

O dabar apie esmę.

Gimiau tarybiniais laikais ir, beje, tarybiniais dar tebegyvenu.

Tarybiniais laikais gyvena ir tie, kurie niekad to nepripažins, nors renka: savivaldybės tarybą, stebėtojų tarybą, kultūros tarybą, Lietuvos tarybą, Europos sąjungos tarybą... sąrašas nebaigtinis.

Kai kas man papasakoja, kaip anuomet buvo blogai, kaip mes badavom, buvom engiami, skriaudžiami, kaip mes „nekalbejom“ lietuvių kalba (dabar „kalbam“), neturėjom Levis džinsų anei kramtomos gumos, negalėjom klausytis Jezus Chrise superstar , o be viso to argi galėjom jaustis žmogum? Iš dalies sutinku, nes paaugliškas maksimalizmas niekaip nesusitaikė su tuo, kad žmogus, negebantis ištarti ilgesnio žodžio, po insulto, yra tokios šalies number one ir kelia tik juoką , o daugybė anekdotų tai patvirtina.

(Dabar tą vaizdelį turim už Atlanto. ) Tačiau, kai išaušo Nepriklausomybės rytas, kai po pralaimėto pučo lietuviui atsibudo godaus „verslininko“ prigimtis, visai nejuokingai už vagnorkas ir investicinius čekius prichvatizuota buvo ne Smetonos tiltelis, lašininės kiaulės ar Laisvės al.

konkės, o milijoninės sąjunginės paskirties gamyklos, garsėjusios savo technologijomis pasaulyje, beje gaminome čipus. Tik kas dabar tai norėtų prisiminti, juk tookia gėda „elitui“, kuris nenustoja loti atsisukęs į rytus, sėdėdamas ant užgrobto turto su late kavos puodeliu rankoje ar eidamas per „vaivorykštės“ perėją.

Ne, sakysite?

Kai prasidėjus privalomai pareigūnų pajamų ir turto deklaracijai, 1993m. savo akimis pamačiau V. L. deklaracijoje 2 mln litų turto ir pajamų, galvojau kad sapnuoju, iš kur tokie pinigai?!

Koks aitvaras tai jam sunešė? Negi tarybiniais laikais tiek uždirbo, kai litas buvo lygus mažiausiai 100 rublių, o atlyginimas profesoriaus du trys šimtai.

Ir profesorium tai jį CK juk padarė ne nuo gimimo. O investicinių čekių gavo tik 5000 ir dar žmonos tiek pat.

Tad ir paskaičiuokim. Galai niekaip nesueina be tarybinio turto ir be tarnybinės padėties...

Bent man.

Dabar apie dabar.

Paskutiniu metu labai sutartinai unisonu susišaukia viena gaida – tai, kad rusai puls atominiu ginklu, tuoj tuoj, girdisi iš dviejų pusių: tai rusų liberaldemokratinis oligarchinis elitas ir vakarų KPK, kai kurie „žali“ politikai iš abiejų pusių, ES ursula bei soroso žiniasklaida. Iš kur tokia vienybė? kyla klausimėlis. Nematoma ranka – ne kitaip.

Pirma, Ukrainos žemes rusai laiko savomis, ten atominio ginklo nepanaudos, antra, Pabaltyjys irgi tarp jų Kaliningrado bei jų jūros, be kita ko ir vyraujantys vėjai 85% iš vakarų, tad ir pačios Pskovo bei Smolensko sritys, jau neskaitant Baltarusijos bus pašventintos ta pačia „energetika“. Taigi mąstyti reikia, o ir klausytis ką kalba viešoj erdvėj tie, kuriems leista/liepta pasakyti: pirmiausia nuo atomo(? ) ar višgarsinių bombų nukentės vakarų Europos sostinės, o Britų (amžinų Rusijos priešų) salos bus nuplautos nuo paviršiaus viršgarsiniais ginklais, kurių pavadinimų neminėsiu, bet to pilnas internetas. Dėl Vašingtono klausimas kol kas atviras, galbūt, su juo bus tariamasi dėl pokarinio pasaulio, priklausomai nuo jo laikysenos.

Vakarai viršgarsinius ginklus dar tik pradeda kurti, kaip nuo jų gintis – niekas nežino, net tie patys rusai, bet jie suras būdus, jei tokia būtinybė iškils. Nes Sibire jau statoma pirmoji elektrinių auto akumuliatorių perdirbimo gamykla, technologija, kuriai būtini tam tikri metalai, jau išrasta.

Štai jums ir rusai, kurie savo ginkluotei būtinai „naudoja“ skalbimo mašinas.

Jei per ateinantį rudenį pažabosim viešai besikeikiančią “geriausią, kas galėjo nutikti” buhalterę su anūku, tai išvengsim blogiausio, kas gali nutikt .

Skaitytoja Emilija S.

Naujausi

Komentarai (30)

Rikiuoti
Xxxx2024-08-30 03:03

Ačiū Emilijai S.. Gintaras.

Romas/Dzukas > 17>ai2024-08-29 16:17

Jus teisus, bet landsberginams, ypac Landsbergio spaliukams ir hunveibinams, labai sudetinga tai suvokti. Pilkos medziagos trukumas. Mikroelementu stoka organizme.

Romas/Dzukas > 15.ai2024-08-29 16:11

Is dalies jus teisus, kad didele itaka padare, salyginai uzdara, sistema. Zmones kure sau fantazijas ir svajojo apie kazkoki "vakaru roju" be jokio pagrindo. Bet jusu problema, kad tamstos zinios labai ribotos. Nieks TSRs negyveno uz jokiu spygliuotu vielu. Taip, judejimas po Pasauli buvo ribotas ir dideleis klausimas ar tai buvo neigiamas daiktas. Tai diskusiju reikalas. Siaip, virs 5 mln. TSRS gyventoju dirbo uzsienyje. Virs 50 mln. apsilanke uzsienyje. Ju tarpe virs 20 mln. , taip vadinamose, kapitalistinese vakaru salyse. Zinote, as gyvenau Vakaru Europoje tarybiniais laikais. Nors tais laikais buvo visiskai jauku, "roziniai akiniai" nukrito labai greitai.

Romas/Dzukas > 8.Brežnevas2024-08-29 15:58

Tam kad kad soc.tinkluose pabuti "patriotu", visiskai nebutina demonstruoti savo kvailuma. Jus ka nors zinote apie Brezneva?

Romas/Dzukas > 5.2024-08-29 15:53

Tamstos bukumas juokina. Taip, tautybes neturi jokios reiksmes ir ne apie tai kalba. Kalba apie tai, kad ne rusai kure TSRS, o daugelis tautu. Tame tarpe ir lietuviai. Tarp kitko, tas "raudonas skuduras" nieko nesiskiria nuo ivairiu trispalviu-dvispalviu. Tai tik simboliai. Zmonems reikalingi simboliai. Daugelyje Pasaulio saliu, tame tarpe ir Europos, galite pamatyti ta "raudona skudura". Kiek suprantu, tamsta serga chroniska rusofobijos liga.

Darijus2024-08-29 15:52

Realybė: jei gimei USA, esi amerikonas, jei gimei TSRS, esi tarybinis. Dauguma dabar Lietuvoje yra tarybiniai.

Romas/Dzukas2024-08-29 15:43

Tarybiniais laikais, po ilgo laiko, mums primine, kad mes lietuviai.

Emilijus2024-08-29 01:43

Ačiū Emilija, labai taikliai!

money money2024-08-28 19:28

o kur dar tvartelio šiferis? Sukauptą politinį kapitalą kas tik išgali verčia finansiniu. Ir t.t. Finansinį - vėl politiniu, o šį - vėl finansiniu

To 172024-08-28 17:32

Valdzia anuomet ir dabar uzgrobe misrunai ir jiems vienodai kaip gyvens tautos kuriu valdzia jie prigriebe,svarbu kad jie patys milijarduose maudosi

Kai žiniasklaida2024-08-28 16:45

su LRT & Co. dešimtmečiais per žinias, kaip kokioj bažnyčioj, aiškina tautai, kaip mažiems vaikams, ar debilams, kas yra gerai (ar geras) ir kas blogai (ar blogas), visada atsiras didžiulė krūva įdijotų, kurie nebesivargins sau užduoti klausimo, o kodėl dedamos tokios pastangos ir kapitalas ne tik informuoti apie Pasaulio įvykius/faktus, bet ir emociškai nudažyti juos vienomis ar kitomis spalvomis. Ar tikrai taip viskas ir yra, ir kur, bei kur šitas "gėrio" konvejeris išties važiuoja?

apie 162024-08-28 15:48

Ka burunduku vadeiva tik tiek sugebėjai išpersti, kremlinis chalujau o kaip ten jaučiasi tavo mylimas Putia?, vis dar laižai jam šikną kartas nuo karto monitoriaus ekrane...

17am2024-08-28 15:35

puikus pradinio teksto papildymas. ačiū :)

>ai2024-08-28 15:15

Lietuvoje yra dvi kategorijos patriotų. Vieni jų - liberal patriotai "puikiai žino" kad Lietuvos nepriklausomybės atkūrė "Atkūriamasis seimas", o kiti žino, ar patys prisimena, kad Lietuvos nepriklausomybę 1990-03-11, atkūrė LTSR Aukščiausios Tarybos dvylikto šaukimo deputatai, kurių absoliuti dauguma buvo komunistai. Vieni galvoja ir Wikipedijoje perskaito, kad Sąjudį įkūrė V. Landzbergis, o kiti puikiai žino kad tai apgailėtinas melas. Liberalieji fantastai, galvoja kad V. Landzbergis stūmė Lietuvos atsiskyrimą nuo TSRS, kiti tiesiogiai tame dalyvavę puikiai prisimena, kad pirmame LR Konstitucijos projekte Vilniaus Sąjudžio grupė su V. Landzbergiu priešakyje stūmė LR konfederaciją TSRS sudėtyje. Dar neišmirė tie, kurie iš ryto pasijutę blogai su temperatūra skambindavo į polikliniką, o po pietų apylinkės daktarė atvykdavo į namus diagnozuodavo ir išrašydavo vaistų, biuletenį.. Kurie pamena rentgeno autobusus prie mokyklų, kai kasmet būdavo patikrinami visi mokiniai ar neserga tuberkulioze. Tačiau tie kiti žino, kad viskas tais gūdžiais laikais buvo blogai, o gerai dabar, kai laukti gydytojo priėmimo tenka laukti mėnesių mėnesiais, o tuberkuliozė tapo realia sparčai plintanti liga... Tokių "žinojimo" skirtumų palyginimų sąrašą galima būtų tęsti ir tęsti. Ar verta su liberaliais svajokliais ginčytis? Ko gero nėra prasmės to daryti, kadangi reikalą turime su savotiška religinių fanatikų sekta, kuriems primityvus tikėjimas yra tiesiog patogesnė egzistavimo forma. Tokių buvo visada. Gal jų ir reikia, kas ten žino. Jie patys trypdami iš džiaugsmo sugraus į aklavietėje įklampintą valstybę. Ko gero, tik išvydus jos griuvėsius atsiras kritinis suvokimas, naujos įdėjos ir galimybės. Šį etapą turėsime pereiti. Taigi, liberal patriotai, pirmyn, griaukite. Restruktūrizuokit, optimizuokit, kirskit, privatizuokit, liberalizuokit, griaukite .. dar liko šio bei to neišparduoto, iš sukurto tais gūdžiais laikais. Taip sakant, inkluzyviai, įtraukiai, tvariai, pozityviai ir žaliai ... pirmyn! )

yell...NATO go NACHO apie 9.2024-08-28 13:55

nerealiai juokinga ir groteskiška, kai grynakraujis, iki užribio bukas tvarto nacistėlis, bando sulyginti ujobišką hitlerišką ultrašizofreniją su realiais "putios", t.y. rusijos pasiekimais globalinėje konfrontacijoje su nato(go nacho), urinokolchozu, pasauline finansine ir nomenklatūrine mafija, - t.y. su globaliu pindosynu :)))))))

ai2024-08-28 13:53

Jei prie komunizmo but buves laisvas vazinejimas po uzsieni visiems tai jis niekad nebut isibeginjas,bet deje ten tik saujele gyveno gerai o kiti uz spygliuotu vielu,tai suprantama kad visi ir isibegiojo

Buvo malonu2024-08-28 13:38

perskaityti. Puikus gebėjimas matyti bei sklandžiai ir vaizdingai perteikti. Atvirumas, nuoširdumas, išsilavinimas, humoro jausmas ir dar daug visko ... Šviesos spindulys tvarumo įliuzijų griuvėsiuose. Dėkui )

yell...NATO GO NACHO2024-08-28 05:41

refleksija apie ukrainiečius----https://youtube.com/shorts/9fmWq9Am_EU?si=5U5oVFxBPDnvjPcX

S2024-08-28 05:15

https://youtu.be/l5PhSiOXPdg?si=sellaEwANhIuifZL- kad visi satanistai isplauktu...

S2024-08-28 05:11

Ne ne ....varys iki paskutinio ukrainiecio ! Paskui iki lenko, latvio ir lietuvio.... visus balto gymio isnaikins...

Xxxx2024-08-28 04:05

>3. Palyginus su šiandienos skurdo dvasinio, moralinio ir fizinio Lietuva, LTSR buvo "svajonių ir galimybių šalis", kaip tada daug kas galvojo apie USA.

pagal2024-08-28 03:29

silpnaproti autoriu, putia jau kai issitrauks visus savo Wunderwaffe ir visus nugales.Teisingu keliu einate tovarisciai,Hitleris irgi taip svajojo...

Brežnevas2024-08-28 03:05

Brežnevas galėjo tik įversti bonkę vodkės ir daug šūdo į unitazą o ne nuversti Chruščiovą. Brežnevas buvo didelė ir nerangi,šlykšti lėlė. Ten viską valdė politbiuras ir dar...Suslovas. Taškas

U-22024-08-28 03:04

B-ybis y aky landzberginio Tvartelio skeltanagiams. Disputas zemiau rekte rekia, kad LTSR AT Pirmininko, kuprotojo Ozio Vyckos bandymas paversti pedoTS-LGBT Tvartely Lietuva ir pedofilu inkubatoriumi LR Seime, nepavyko. Kaip sako lietuviu liaudies patarle:-"Nudvese LTSR AT Pirmininkas, kuprotasis Ozys Vycka - nu i xuj s nim" Autore teisi 1000%..

CŽV2024-08-28 02:46

Brežnevas nuvertė Chruščiovą, nes pastarasis pradėjo pataikauti Vakarams, vykdydamas reikalavimus sumažinti ginkluotę ir armiją, sumažinti gimstamumą, pasmerkti Stalino kultą, atverti TSRS oro erdvę, kuo pasinaudojo JAV pasiuntęs žvalgybos lėktuvą U-2, nors rusai jį numušė. Pilotas katapultavosi ir buvo paimtas į rusų nelaisvę , berods, Pauersas pavarde.

>42024-08-28 02:21

Na,na,kokios tautybes buvo tas Breznevas? Pasidomek,demagoge. O ir koks skirtumas,visi jie buvo Kremliaus carai ir tiek. Jei Stalinas gruzinas,tai kodel jie dabar Stalino plakatu ir paveikslu po gatves netaso? Ir kodel Stalina aukstina,po gatves raudonus skudurus demonstruoja tik kacapyne? Pasidomek,demagoge,kokios ten tos tautybes buvo Breznevas.

>32024-08-28 02:10

i sovietmeti gristi nereikia , bet tas Breznevas kokios tautybes ? Hriusciovas kokios tautybes ? komunistu partijos grietinele kokios tautybes daugima buvo . dabar pasiklausius musu politiku mes visur lyderiai ir t.t.

kur tiek gausi?2024-08-28 02:00

Kur tu gausi tuos 200proc? Suprantu ,kad ir tu homo sovietikas ir ta tas visiškai ne problema. Kaip ir tam "number one" Brežnevui,kurio vergai kasmet vis daugiau prikuldavo ir įvykdydavo socnormas 200-250proc,kol parduotuvėse nei duonos nebeliko. Įtariu,kad per tokius,kaip tu mes visi Didžiąją Sovietų Tėvynę prašikom,kaip kad išsireiškė a la Emilija DDD

U-22024-08-28 02:00

Kaip kuju ir pjautuvu per nukarusius nukarsusio degenerato, kuprotojo Ozio Vyckos kiausus. Pagarba Autorei...

Xxxx2024-08-28 01:45

Pritariu, atitinka mano nuomonę (200 procentų).

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi