Ši publikacija pradėta gruodžio 13 d., naujausia informacija – pabaigoje.

Gruodžio 13 d. 14 val. 06 min. Neoficialiais ekspertai.eu duomenimis, po kruopščių Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) patikrinimų išbrokavus dalį parašų dėl referendumo, liko 300 741 parašas.

Suvestinė su tokiu galiojančių parašų skaičiumi ketvirtadienį užfiksuota ant VRK pirmininko Zenono Vaigausko stalo.

T. y., parašų surinkta daugiau, nei reikia referendumui surengti.

PAPILDYTA 19 val. 56 min.

Naujausia informacija: penktadienį pavakare paaiškėjo, kad parašų iki 300 tūkstančių vis dėlto trūksta, jų yra apie 292 200.

Tačiau greičiausiai bus duotas laikas – 15 dienų – trūkumams ištaisyti.

Neįskaityta nemažai parašų, kai vienas šeimos narys savo ranka surašė visų duomenis – tokiu atveju neįskaitomas nė vienas parašas. Tačiau tokius parašus, ar bent vieną jų, turbūt dar bus galima „išgelbėti”, jei taip pasirašę asmenys patvirtins pasirašymo faktą.

Todėl šeimos, kurių duomenis surašė vienas šeimos narys, turėtų susisiekti su iniciatyvinės grupės nariais.

Šio veiksmo atidėlioti nereiktų, nes laiko nėra daug – į trūkumų taisymo terminą bus įskaičiuotas ir šventinis metas.

Kodėl penktadienio informacija taip skiriasi nuo skaičiaus, kuris ketvirtadienį buvo užfiksuotas ant VRK pirmininko Z. Vaigausko stalo gulinčioje suvestinėje, kol kas nėra žinoma.

PAPILDYTA gruodžio 14 d. 12 val. 16 min.

Šiuo metu vyksta VRK posėdis, kurio tiesioginę transliaciją galima stebėti čia: http://www.penki.lt/ott/vrk.aspx?stream=ott:vrkhigh

VRK pateikė oficialius duomenis.

Iš viso referendumo iniciatyvinė grupė lapkričio 29 d. pristatė 73 bylas su 313 425 parašais, daugiau nei 7 tūkstančiai parašų gauti elektroniniu būdu.

Po patikrinimo, atlikto remiantis Referendumo įstatymo 11 ir 13 str., atėmus visus parašus, kuriuos komisija laiko netinkamais, liktų 292 20 0 parašų.

Referendumo iniciatyvos koordinatorius Pranciškus Šliužas paprašė laikyti neesminiais trūkumais: nepilnai nurodytą gyvenamąją vietą, ypač kaimuose; nenurodytą ar netiksliai nurodytą pasirašymo datą (tokių parašų yra net 1312). Be to, jis paprašė įskaityti bent vieną parašą tais atvejais, kai vienas šeimos narys surašė visų šeimos narių duomenis (net jei parašai originalūs, tokiais atvejais jie visi neįskaityti).

Referendumo iniciatyvinės grupės narė, ekspertai.eu narė Eglė Valušytė perskaitė iniciatyvinės grupės prašymus: 1. prašoma įskaityti tuos parašus, kurie laikomi netinkamais dėl nepilnai nurodytos gyvenamosios vietos; 2. prašoma įskaityti parašus, kai rinkėjas pasirašė už neįgalų asmenį. Referendumo įstatyme nėra reikalavimo, kad tokiais atvejais būtinas trečiojo asmens dalyvavimas; 3. prašoma įskaityti parašus, kai nėra nurodyta ar netiksliai nurodyta pasirašymo data. Ją labai paprasta nustatyti pagal parašų rinkimo lapo pildymo datą.

4. prašoma įskaityti parašus, kai nėra nurodyta ar nepilnai nurodyta gimimo data.

5. prašoma įskaityti vieną iš parašų tais atvejais, kai vienas asmuo surašė visų šeimos narių duomenis, o parašai originalūs. Bent vienas asmuo tokiais atvejais savo valią išreiškė pagal visus formalumus.

6. prašoma įskaityti parašus, kai VRK nariai pažymėjo, esą neįskaitomas vardas ar pavardė. Kad išsiaiškintų asmens valią, VRK turi patikrinti gyventojų registre. Be to, referendumo iniciatyvinės grupės nariams, peržiūrėjusiems dalį tokių atvejų, VRK „išborkuoti” vardai ir pavardės atrodo puikiai įskaitomi.

7. prašoma suteikti papildomai laiko, kad iniciatyvinės grupės nariai galėtų susipažinti su visomis bylomis. Kadangi susipažinimui buvo skirtos vos kelios dienos, dalis bylų liko neperžiūrėta.

VRK buvo pasiūlyti keli sprendimo variantai: nuspręsti, kad reikiamas tinkamų parašų kiekis nėra surinktas; nuspręsti, kad dalies neįskaitytų parašų trūkumai nėra esminiai, ir skirti 15 dienų terminą jiems ištaisyti.

VRK diskutavo dėl to, kuriuos trūkumus galima laikyti neesminiais, t. y. tokiais, kuriuos leidžiama ištaisyti. Nuspręsta, kad prie parašo neįrašyta ar netiksliai įrašyta data bus laikoma esminiu trūkumu.

Po diskusijų VRK balsavo už sprendimą, kad neesminiais pripažintų trūkumų taisymui bus skirtas 15 dienų terminas. Už balsavo 11, prieš – nė vienas, susilaikė 4 VRK nariai.

Posėdžio metu VRK pirmininko Z. Vaigausko pateiktais duomenimis, parašų su trūkumais, kuriuos VRK pripažino neesminias, yra 10 481. T. y., ištaisius trūkumus, būtų surinkta daugiau nei 300 000 parašų.

Terminas trūkumų šalinimui skirtas nuo kitų metų sausio 6 iki sausio 21 dienos.

  • ••••••

PAPILDYTA konservatorės Rasos Juknevičienės komentaru, kuris buvo paskelbtas jos asmeninėje facebook paskyroje:

Gera naujiena – VRK iš karto nepareiškė, kad tvarkingų parašų referendumui trūksta. Tikriausiai sąžinė ir pilietinis aktyvumas neleido. Vadinasi, dar gyva demokratija Lietuvoje.

Bloga naujiena – referendumo iniciatoriai, žinoma, pasistengs ištaisyti visus trūkumus, bet toli gražu ne faktas, kad galiausiai VRK nuspręs, jog parašų pakanka, – ims ir pasakys, kad trūksta vieno iki 300 000.

Tačiau iš anksto smerkti Z. Vaigausko institucijos turbūt nereikėtų. Reikia atlikti „namų darbus“ ir tikėtis teisingumo. Dori piliečiai sulaikė kvėpavimą.

Naujausi

Komentarai (271)

Rikiuoti
Jūratė2013-12-23 12:58

Pilnai sutinku su 264. VDK pažeidė visas įmanomas žmogaus teises. Reikia juos teisti. Lietuviai turi tapti dar aktyvesni ir pasirašyti tie, kurie dar nepasirašė. Surinkti 500 000 parašų, kad tiems sukčiams nebūtų kur dingti...

Ema2013-12-20 11:28

pritariu 270

o gal dar galima2013-12-20 11:00

pasirasyti tiems (nepataisyti, bet pasirasyti) , kurie neturejo galimybes ir pavelavo....(buvo isvyke)...o tokiu yra dar nemazai

aras2013-12-20 09:51

Man patiko 6 punktas, kuris parodo, kad VRK nariai yra berasciai, nemokantys skaityti.

Benui2013-12-19 23:20

Čia tam kad tokie kaip Tamsta nelakstytų per senelių namus ir nepyškintų ten tų pritarimų ,..referendumui ..pasinaudojant senų žmonių naivumų bei jų negalia. O pas notarą Jūsų niekas nepriims jei atsivesite senole su norų persirašyti jos turtą.. ir nesvarbu kieno ranka bus pildomį dokumentai.

rasyte2013-12-18 14:50

O žemės pardavimas užsieniečiams atitinka kieno interesus? Kurios, priešiškos Lietuvai, valstybės?Izraelio?

Benas2013-12-17 17:42

Sito reikejo ir laukti, bet kodel nesikreipta i teisma o gal as nezinau? Jus man pasakykite kokiuose istatymuose yra parasyta, kad jei teksta ne tu rasai o tik pasirasai yra negaliojantis dokumentas????????????????? Taip iseitu visos notarines sutartys yra niekines?????????

Kaimo pilosopas2013-12-17 00:27

Yra kaip yra. Gal palengvintų parašų tikslinimą, lapų su tais parašais nuskanavimas ir patalpinimas internete, vienoj vietoj. Žmones patys pamatytų savo raštą, patys susirastų organizatorius, bei operatyviau patikslintų įrašą.

Juozas2013-12-17 00:13

žiūrėjau VRK posėdį internete. VRK kadrų klastojimo mastai, deja , viršijo sveiką protą. Kai padoriausia komisijos narė Danutė Merkeliūnienė siūlė pripažinti dalį pažeidimų neesminiais, ją puolė tildyti jos kolega Jonas Udris. Labai aktyviai reiškėsi Justinas Žilinskas. Brokavo viską iš eilės : jei neaiškiai parašyta pavardė - išmesti(nors pagal asmens kodą lengvai galima patikslinti); Jei nėra nurodyta gyvenamos gatvės pavadinimo-išmesti (čia daugiausia liečia kaimus - juk dažnai ten iš viso nėra gatvių! ), jei nėra pilnos datos prie paršo (nors biuleteniai išduoti ir surinkti pagal datą, o šalia visur surašytos datos),jei šeimos vardu įrašą padarė raštingiausias šeimos narys, o kiti tik pasirašė -išmesti. Šliužas prašė užskaityti bet tą įrašą, kuris pilnai rašė už save - atmetė. Primenu, kad rinkimuose visi įrašai daromi viena ranka ir niekam neužkliūna. Taigi ištisiniai teisiniai pažeidimai,ypač senyvų žmonių teisių ir invalidų. Galima būtų duoti ir į Žmogaus teisų teismą.

ar neaišku?2013-12-16 16:59

kieno tai kalė?

Klaipeda2013-12-16 12:58

Tokie parazitai kaip Rasa yra Lietuvos tragedija. Žiūrint į tą išsišiepusį savimi patenkintą snukį tiesiog kraujas užverda.

rb ...skambinti, kviesti, informuoti2013-12-16 11:52

...juk yra apie žmogų info. Kažkokiu būdu reikia su juo susisiekti... būtų gaila viso įdėto įdirbio...

Tadas2013-12-16 02:45

Manau referendumo pagalba reiktu ir liustraciją atgaivint,tada ir paleckiukui raukai susispaustu ir raselei šiaudas nelystu.

bronius2013-12-16 02:40

kažkokia kaka komentaruose. Bet pasirodo koks kom.251.ir jaukiau patampa.

tomas2013-12-16 02:21

dieve dieve,kokia nudukusi boba ta Rasa

Kaimo pilosopas2013-12-16 01:44

Pagal mūsų koncervus išeitų, kad mūsų šiauriniai kaimynai norvegai ir švedai irgi yra paleckiuko valdomi "nestabilūs" runkeliai? Bo vieni atmetė stojimą į Europos sąjungą, o kiti atmetė stojimą į NATO. Gal nestabilūs yra ir Belgai, kurie atmetė naują ES sutartį? Atmetė, nes visų pirma žiūri SAVO VALSTYBĖS INTERESŲ. Atmetė, nes turi "kiaušus", ne taip kaip mus 23 metus valdantys "kiauraklyniai". Mes visai Europai giriamės, kad kažkada Vytautas sukūrė didžiausią imperiją Europoje, tačiau lygiuotis į Jį BIJOME iki šiol. Jau vis garsiau girdisi rekomendacijos, kad nevertėtų per dažnai naudoti žodžio Lietuvis, esą gali užsigauti ponai tomaševskis ir dimitrijieva. Mūsų kiauraklynių pažiūris į Mus ir Mūsų Valstybę geriausiai matomas palyginus, kaip Nepriklausomybės Dieną šventėme mes ir mūsų kaimynai Latviai. Mes "šventėme" pakampėmis, apsupti šimtų policininkų, Latviai gi centrinėmis savo sostinės gatvėmis nešė DEŠIMTIS TŪKSTANČIŲ uždegtų fakelų ir pirmoje jų gretoje ėjo jų Valstybės Prezidentas.

Vita2013-12-16 01:34

Pamenat, į ES "stojom" kelias dienas, lygtai antrą dieną su alumi ir skalbimo milteliais!!!!!!!!!!!už parašą. Ar buvo pažeidimų tada?

Valdui2013-12-16 01:26

parašai rinkti viešuose vietose.Kaip tu surasi tą praeivį,kuris neteisingai kažką įrašėyra tarp tų,padariusių neesminę klaidą, yra tarpe tų 10 tūkstančių.Kaip tu jį surasi-susisieksi su juo,važiuosi į namus,gal jis buvo atvykęs iš kito miesto ar miestelio.Telefonų duomenų tai nėra.Patikslinti duomenis gali tik VRK,nes ji prieina prie duomenų bazės.

valdas2013-12-16 01:15

tiesos.lt portalas raso jog tuos trukstamus 8000 parasu per 15 dienu tures surinki is tu paciu pilieciu kurie neteisingai pasirase!!!!!!!!!!!!

konsrvbolševikų partijos CK biuras2013-12-16 00:51

Koks liepsningas komjaunuoliškas juknevičienės patosas. Bobytė jau paseno , o komjaunuolės stilius išliko gyvas.

Darijus2013-12-16 00:13

Dori piliečiai ne kvėpavimą sulaikytų, o giliai įkvėpę, trenktų kumščiu per stalą. Visi gi žino, kieno motina yra viltis.

249-am2013-12-15 23:53

Taigi seimą išrinko Tauta. Kaip jos pasirinkimas gali neteikti vilčių?

neesmines klaidos2013-12-15 23:51

turi buti neskaitomos, nes jos neesmines, turi buti pripazintas reikiamas skaicius ivykdytas. kazin kai stojom i EU ar tokios klaidos buvo pastebetos?

Laikas2013-12-15 23:07

Lietuvos žmonėms labai vertėtų pagalvoti kaipgi atnaujinti seimą. Tai ką turim dabar,neteikia jokių vilčių.

Juknevicienei2013-12-15 22:18

as irgi skaiciau, kad koncervatoriai yra patys didziausi ir isradingiausi provokatoriai.

Juknevičiene,2013-12-15 22:00

kiekvienas NEdoras liteuvis džiaugtųsi, kad referendumas neįvyktų. Bet jis įvyks. Tikėkimės, kad ateis kažkada laikas ir konservatoriams su profesorium vytautu gerbiamu landsbergiu priešakiyje atsakyti už Lietuvai padarytas niekšybes.

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2013-12-15 21:17

Man atrodo, kad juknevicienes komentaras atitinka visus bolsevikines komunistines propagandos KANONUS! Ir stai kodel! Ogi todel, kad nepaaikina rysio tarp Lietuvos valstybes zemes ir padleckio tikslu. Lietuva gali islikti kai tures savo teritorija. Prsiminkime Vytauta Didiji, kai jis uzdraude lenkams tureti nuosavybes teise zeme Lietuvoje.... Lietuva isliko.... lenkai jega grobe ir tebegrobia Lietuvos zemes. Lenkai yra OKUPANTAI Europos viduryje.... ponia jukneviciene to nemato. Pasislykstejau sios personos personaline pozicija.

nkn2013-12-15 20:42

O ka gi komunistai nuspres? Kadangi ju kailiai isversti, gal paprasys Lietuvos teritorijoj ikurdinti Vakaru karine baze.Juk kaimuose tuo tikslu mokyklos ir uzdaromos.

konservatoriai labiausiai naikina Lietuva2013-12-15 20:39

Kaip as pavargau nuo koncervu propagandos.Tai labiausiai prorusiska partija.Iseitu, jei pasisakai uz Tevyne, jos zemiu vientisuma (jei zeme bus parduodama uzsienieciams, ilgainiui jos bus atskirtos nuo Lietuvos)-tai tu esi "Latviu gatves nupirktas".Keistenybes kazkokios.

ZMONEMS2013-12-15 20:29

KK STR APIE N.VENCKIENES APKALTA

manyčiau2013-12-15 20:10

kad vaigauskis ten ir yra tam, kad visi būtų apgauti, o iš jų dar kartą pasityčiotų. O ką jie nuspręs, manyčiau jau žino ir dabar......Labai liūdni laikai!

ritas2013-12-15 19:51

Tuom niekas nesibaigs , tauta yra valstybes galia ir tauta nuspres. Zmones nebetyles, sekantis zingsnis bus daugiausia 71 seimo narys , zemes nepardavimas uzsienieciams ir dviguba pilietybe iskaitant ir trecios kartos lietuvius nesvarbu jie sneka ar nesneka lietuviskai, ir kai vienas is tevu buvo lietuvis. Lietuvai reikia svariu protingu zmoniu be sovietinio valdymo igudziu, kad pakeltu Lietuva is ES patvorio.

klausimas2013-12-15 18:12

ar ne 67 seimo nariai,tarp kurių V.Lansbergis,A Kubilius,R Juknevičienė teikė(pradinis) Konstitucijos straipsnio pataisas seime,ar ne po to netekome teisės įžemę?1992 Nr33-1014,1996 Žin.Nr64-1501.Ar gal dėlto taip dabar nenorima Tautos valios-referendumo?

Rasa,2013-12-15 18:04

nereikėjo pasirašyti sutarties su ES nepasitarus su tauta. Pasinaudojai TAUTOS Sąjūdžiu, įsitaisei Seime ir pamiršai, kad tu tik tarnas, o ne ponas? Negražu. Ar ES labai patenkinta, kad Deimantę pagrobė, suluošino, ją auginusius persekioja, tėvą nužudė? O kur tu buvai kai visos niekšybės buvo daromos? Ir kodėl tu, višta, manai, kad gali nuspręsti už tautą su kubilų ir profesoriumi (kuris jau susidėjo su komunistinę kuprą turinčią Grybę) kaip tik jums patiks. Referendume yra ir klausymas apie Seimo narius. Būtinai balsuosiu, kad tų veltėdžių, dykaduonių, sukčių ir melagių būtu ne daugiau 71. Ir kad jie būtu renkami ne pagal partinių gaujų sąrašus, o tiesiogiai.

daktaras2013-12-15 17:56

Raselę klimaksas labai blogai veikia. Tiesiai į SMEGENIS.

Raselė išlindo2013-12-15 17:18

Raudono Pakruojo partinė aktyvystė,lietuviškoji Olena Bondarenko,be įžūlaus plakimo liežuviu daugiau nieko nesugebanti,dėl to nuolatos verkianti dėl Seimo nario algos dydžio.Olena Bondarenko vakar naftalininiame "Antimaidane" išvis nusišnekėjo,apkaltindama V.Kličko,kad kai jis gyveno Vokietijoje ir ten mokėjo mokesčius,taip mokėjo pensijas Vermachto veteranams.Taip kad mūsų Raselė dar turi kur pasitempti. :)

Darijus2013-12-15 16:53

Žmonės, negi nesuprantate, kad sistema tyčiojasi iš Jūsų. Diskutuojate čia apie antraeilius, primestus kolaborantų dalykus, žaidžiate demokratiją ir tikitės, kad jie mąsto taip kaip Jūs, kad teismai teisingi. O jie kikena ir džiaugiasi.

to 234. bronius2013-12-15 16:44

jo adamcius... o jo tapkės pasirašė...

bronius2013-12-15 16:37

Protingi lietuviai nepasirašinėjo. Nesirašė Adamkus, prezidentė ir netgi melžėja Loreta nesirašė. Tikiuosi Lietuva pagaliau įmuš golą Rusijai. Kiek galima pralošinėti.

stasys2013-12-15 16:27

nevykęs ekspertų pokštas,..įdėti Juknevičienės komentarą ištraukus ji iš feizboko... jei tai tikslas pažaisti žaidimą "muškit muškit ta z..uka" tai jis pasiektas...o tikslas to ?

Antanas2013-12-15 16:14

Negerb. buvusi komjaunuolė Raselė. Jums lietuvių kalbos mokytoja-motina, draudė skaityti A. Gudaičio-Gudzevičiaus "Kalvio Ignoto teisybė." (Jūs taip paminėjote politkaliniams ) O dabar man atrodo lyg tai iš jo knygos komentarą cituojate

213komentarui2013-12-15 16:02

Rimtai nereikia atsitraukti ...nes tikrai zmones zino del Referendumo ,manau ,kad surinktumete ir dar daugiau parasu jei reiktu...svarbiausia nesustoti...jie negali sitaip elgtis pastoviai su zmonemis....kodel zmones turi emigruoti del ju??tai lai jie emigruoja ,ypac tokie ,kaip juknevicienes!

nuomone2013-12-15 15:57

Bijo ,kad zmones nori susigrazinti valstybe...tos visokios juknevicienes ,tai tik tokie nevyke zmogeliai ,kurie sedi daug metu tame seime ir nieko nedirba ,o tik algas ima...Lietuva degraduoja butent nuo tokiu zmoniu....butina zmonems viska daryti ,kad juos pradetu laikyti zmonemis...,kad nereiktu emigruoti masiskai is savo sallies ,del tokiu ,kaip juknevicienes ,landsbergiai ir dar tukstaciai tokiu ....

zska2013-12-15 15:56

GERO IMITIMO KOMUNEGA!

ŠITA2013-12-15 15:55

ponia konservatorė arba nevisai sveika arba labai myli rusus su Putinu , nes kiekviename pasisakyme būtinai pagąsdins mus rusų grėsme. Tom nesąmonėm taip ji nusibodo, ne koktu.

pensininkas2013-12-15 15:50

NEKENCIU isverstaskuriu, tokiu kaip rasa.Tai tavo deka tapome savo Tevyneje vergais, tai tu istremei po visa pasauli musu vaikus ir tevus.Nera blogiau, kaip is komunisto pasidaro davatka.Kodel as turiu liet asaras matydamas savo vaikus karta permetus, o tu dar sugebi tyciotis is Lietuviu Tautos.Ipardavet VISA LIETUVA, parduokit dar ir zeme, miskus.

ruta2013-12-15 15:45

Puiku , kad Tautai pasiseke issakyti savo valia !O kuo skiriasi ponia Jukneviciene nuo pono Paleckio , manau tik lytim .

ALGIMONTĖ2013-12-15 15:32

Butiewičius su savo šutve neatsitrauks nuo komunistų (bolševikų) nubrėžtos linijos - tik PARTIJA teisi. Liepė Waigauskiui: - Neleist Tautai dalyvaut referendume ir neleis. Kada nori mušt šunį, ta prasme nepartinį, lazdą visada rasi. O Raselė ir Andriukas - to pačio lizdo paukščiai - tovar-išči.

Kaimo pilosopas2013-12-15 15:28

Skubu. Alkas.lt tiesiogiai rodo mitingą prie seimo dėl referendumo.

Benas2013-12-15 15:11

Ar gali kas nors labiau pazeminti Tauta nei sie zodziai pasakyti is aktyvios komjaunuoles lupu??????? Aisku savo idejinio vado lensbergio dar nepralenke.

To 216 manau2013-12-15 15:10

Atmesta,kaip netinkamas! Todel,kad tie kas tikrins poligrafu,patys nusikalteliai!........

to Valdas2013-12-15 15:00

Remiantis įstatymais pasirašantysis pats parašų rinkimo lape įrašo savo vardą, pavardę, gimimo datą, paso numerį, adresą, pasirašymo datą ir pasirašo. Taip buvo visada. Ir jeigu parašai surinkti kitaip, tai čia jau parašų rinkiko problema, kurią reikia ištaisyti. Teko rinkti parašus kitiems referendumams ir rinkimams, pasitaikydavo kai žmogus sako - tu užpildyk, aš pasirašysiu. Tada aiškini, įrodinėji, kaip turi būti... Rinkiko toks darbas - kalbėtis su žmonėmis, o piliečių - teisingai užpildyti.

Ceslovas2013-12-15 14:57

Geda visai Lietuvai.Zmogus nebesiorentuoja kur gyvena.Isvaziuok tu rasa toliau nuo Lietuvos, lengviau atsikvepsim.

interesas2013-12-15 14:42

"rusijos interesai" "eu interesai" brudai jūs bl! o Lietuvos ir Lietuvos žmoniu interesu nebėra?!!!

helmet2013-12-15 14:32

tokiu padlu kaip r.j. pilnas valdzios "elitas",tai bandymas gelbeti savo rukstancia ir smirdancia subine.

klausimėlis2013-12-15 14:26

ar tamstos tėvas p. Urbonas Panevėžio krašte taip pat viduriuoja dėl teisės parduoti savo žemę užsieniečiams?

manau2013-12-15 14:17

Sekantis referendumas būtų aktualus dėl įtvirtinimo nuostatų, dėl kandidatų į valdymo struktūras atrankos, į kurią įeitų ir patikra poligrafu bei dvasinės sveikatos.

taigis2013-12-15 13:57

vis tik Petkevicius savo garsiojoj knygoj Durniu laivas klydo ir gerokai pervertino situos valdzia uzurpavusius dundukus Juk Juknevicienes pareiskimas kvepia atvira silpnaprotyse nes aiskiai priestarauja pagrindinems musu Konstitucijos nuostatoms Tokie zmones neturetu tureti teises is vis dirbti valstybini darba

pensininkas2013-12-15 13:46

Ponia Juknevičienė, iš jos komentaro matyti, yra daug nepadoresnė (ir nedemokratškesnė) lietuvė nei Paleckis. Rasa ciniškai džiaugiasi, o Tauta liūdi.

el2013-12-15 13:46

Boikotuotas referendumas suriinko 300 tukst, dabar apie referenduma zino jau daug daugiau zmoniu nei anksciau - reikes surinksim 500 tukst, pazesim ka tada s.ka juchneviciene ir bb vaigauskas pasakys

Zbignewas>209. NATO & EU2013-12-15 13:44

Jūs ne europiečiai, o eurazijiečiai. Lietuviai nepasirašinėjo.

valdas2013-12-15 13:40

pagal įstatymą referendumo iniciavimui turi būti surinkta virš 300 000 piliečių PARAŠŲ, o ne adresų, gimimo metų, pasų numerių ar batų išmierų. Todėl visi VRK išsidirbinėjimai yra visiškai neteisėti ir surinktų parašų visiškai pakanka referendumo inicijavimui.

Tik išgamos2013-12-15 13:13

nori parduoti Lietuvos kūną. Už šį veiksmą KARMA jų gimines ištrins iki paskutinės DNR spiralės.

NATO & EU2013-12-15 13:10

nuomone del g. RJ pasisakymo 1. Mes balsavom uz konservatorius 20 metu. Deja labai nusivylem ir daugiau niekada. Jus,konservatoriai, tik snekejot , bet nedaug europietiskai tedaret, o jei kas ir ivyko,tai pries Tautos Valia. Jus NEKALBEJOTE su Tauta,pamynete neuzmirsta referenduma del atomines, kaip norejote. Mes tikejom -bus Europa su jumis, Deja.. 2. Mes niekuomet nebalsavome ir nebalsuosim uz eks-komunistus ar ju atmainas. 3. Mes tikime tik Europa in NATO ir nei soviet Russia ,nei Belorussia, nei paleckiai mums ne draugai. 4. Mes irgi pasiraseme uz referenduma , nes tai yra musu valios isreiskimas. Jei neivyktu sitas referendumas, ivyks kitas. ...ir nereiketu mus,europiecius, mokancius 3-4 EU kalbas, turincius gerus issilavinimus ir saziningai dirbancius EU ,vadinti kazkokiais...agentais ?! Pagarbiai Europieciai

---2013-12-15 13:03

Juknevičienė,sovietinių laikų aktyvistė, rėkia apie Rusijos grėsmę.Juokinga moteriškė.Kai naujų įžvalgų,minčių nėra,reiia sukti seną plokštelę.Šiuo metu didžiausia Lietuvos grėsmė - patys lietuviai.Tie,kurie parsidavę užsieniečiams, nesvarbu ar iš Rusijos,ar iš ES. Jie pardavinėja ne tik savo ir savo vaikų ateitį,bet ir mūsų.

anūkėliai Maskvos2013-12-15 12:47

Štai viena konservatorių lyderių Rasa Juknevičienė (kairėje) gali didžiuotis, jog 1986 m. baigė Vilniaus aukštąją partinę mokyklą, 1976–1984 m. buvo Lietuvos komunistų partijos (LKP) Pakruojo rajono komiteto instruktore, o 1985–1991 m. darbavosi LKP Utenos rajono komiteto sekretore" - o ko Jūs norite, mieli tautiečiai ir bendrapatriotai, tikrieji europiečiai, kai "Perestroiką" pradėjo būtent CK ir KGB elitas, viršūnėlė, tiksliau, anūkėliai Maskvoje? Ne koks nors ten žemesnis visuomenės sluoksnis ar Tečiasis, ar Ketvirtasis luomas, kurio nebuvo, o bolševikinė - kagebistinė grietinėlė.

Rimantas Petrikas2013-12-15 12:34

Miela Rasa, kada Jūsų 240 - ties sužvėrėjusi ginkluota gauja pravalė tautos žmonių saugomą kelią, kad juodasis Čiarniauskas galėtų nekliudomas tempti už kojų pagrobtą mažąją lietuvaitę, nuo tos istorinės dienos, nepadės jums išsigydyti jokie rusų tankai ar patrankos. Šiandien Lietuva sprendžia savo problemas, tvarko savo rūpesčius, švenčia savo šventes. Šiandien Lietuva nepriklausomai nuo jūsų nesveikų kliedesių, rūpinasi savo vaikais ir savo tautos žemės klausimais. Ir... nėra šiandien mums jau labai svarbu, ar dar kartą pasityčios valstybės korumpuotas raštininkas iš Lietuvos žmonių valios ir interesų, ar dar kartą sužlugdys tautos viltį. SVARBU, kad parodyta Lietuvių tautos dvasinė vienybė, susitelkimas ir NEPRIKLAUSOMYBĖ nuo valstybę valdančio Kriminalo. Taip, tai puiku ir tai paskelbta - 300 tūkstančių parašų.

zzzz2013-12-15 12:19

Rasos J. pamintijimai kelia rimtu abejoniu jos mentaliniu adekvatumu. Artimieji ir partijos kolegos turetu susirupinti, nes vis dideja lemtingo skrydzio su riksmu "Rusai eina!!!" tikimybe. Dar isgasdins koki pro sal einanti pradinuka. Neestetiska kaip tai...

Romas2013-12-15 12:05

Taktinis Vaigausko manevras, mums runkeliams, kad jūs galit patėtį ištaisyt, taip jie nori amortizuot dorų Lietuvos žmonių pasipiktinimą, šiuo jo sprendimu, neleisti Lietuvos žmonėms išsakyti savo valią, labai svarbiais klausimais,dėl mūsų vaikų ir anūkų ateities.

zmoniu kalba sakant2013-12-15 11:59

VRK padare viska, kad tauta nedristu pareiksti savo nuomones.

konservatoriams2013-12-15 11:56

kinkos dreba kiek privire per kadensija

292 200?2013-12-15 04:23

Ar tai gali būti objektyvus skaičius? Pagal tikimybių teoriją tie du nuliukai gale nusveria tikrai ne į VRK pusę.

KLausimui2013-12-15 02:39

4. Kiekvieną tokį reikalavimą gali pasirašyti rinkimų teisę turintis pilietis. Piliečių parašų skaičius neribojamas, tačiau jų turi būti ne mažiau kaip 300 tūkstančių. Pilietis savo duomenis įrašo pats ir pasirašo. Jeigu pilietis dėl fizinio trūkumo negali pats įrašyti savo duomenų ir pasirašyti, jo prašymu tą padaro kitas pilietis. Šis faktas turi būti pažymimas atitinkamu įrašu piliečių parašų rinkimų lape bei patvirtinamas piliečių parašus rinkusio piliečio parašu.

Klausimas2013-12-15 02:36

Ar istatyme nurodyta, kad visus duomenis, isskyrus parasa, zmogus privalo irasyti savo ranka?

Skorpas2013-12-15 01:53

O dabar VAIGAUSKO skaičiavimą , patikrinkit PRAŠOM.... :)

protu nesuvokiama2013-12-15 01:26

kaip galima atmesti parasa del nenurodytos pasirasymo datos? Kam ta pasirasymo data is viso reikalinga? Juk parasu rinkimo lapai buvo isduoti trims menesiams ir per ta laika buvo surinkti visi parasai. Zodziu, chunta svencia pergale eilini karta. nepasiduokim, ateikim rytoj i mitinga 13 val prie seimo.

to 194. G.P.2013-12-15 00:44

nereikia pesimizmo, o aš manau, kad vrk pabūgo atvirai nepripažinti parašų o tai jau laimėjimas, o gerb. Šliužas padarė stebuklą, o patirtis įgyjama veikiant. Manau viskas į gerą. O jums irgi niekas nedraudžia patalkinti ir patarti.

G.P.2013-12-15 00:09

Nesuprantu tų, kurie džiaugiasi tuo, kad VRK suteikė dvi savaites "neesminių pažeidimų pašalinimui". Toks VRK sprendimas - tai pats didžiausias Referendumo iniciatyvinės grupės ir visų mūsų pralaimėjimas. Deja... Jau būtų žymiai geriau visomis prasmėmis, kad VRK būtų paskelbusi, jog parašų surinkta nepakankamai ir taškas. Tuomet bent būtų šansas mobilizuoti Tautą ir protestais pasiekti to, ko dabar niekaip nepavyks padaryti. Nes grubiai tariant, reikia "sutvarkyti" apie 8. 000 parašų iš 10. 000 esančių po grafa "neesminiai pažeidimai". Norėčiau būti neteisus, bet žinant kokia buvo stichiška ir visiems racionalios vadybos principams prieštaraujanti parašų rinkimo kampanijos organizacija, to padaryti nepavyks. Ypač turint galvoje, jog dabar VRK turi porą savaičių laiko sukurti "metodikai", kaip tas turi būti daroma :) Esminis pastebėjimas: labai blogai, kad referendumo iniciatyvinė grupė bendravime su VRK dirbo kaip palaida bala. Turėjo būti paskirti (įgalioti) du-trys nariai (labiausiai patyrę ir turintys diplomatinių bei derybininko įgudžių), o per juos - ir tiktai per juos - bendraujama su VRK. Antras momentas ateičiai: su VRK iš esmės neturi būti jokio žodinio bendravimo - viskas tik raštų, rašytinių pareiškimų ir protestų forma. Nieko neturiu prieš gerbiamą Pranciškų Šliužą ar kitus pasišventusiai dirbusius iniciatyvinės grupės narius, bet vertėtų suprasti, su kuo turime reikalą. O todėl reikėjo (gal ir dabar dar nevėlu) į talką (bent jau bendravime su VRK) pasikviesti patyrusių padorių žmonių, turinčių politinės ir diplomatinės veiklos patirties. Pavyzdžiui, tokie žmonės kaip R. Ozolas, Z. Vaišvila, buvęs ambasadorius V. Povilionis būtų labai rimta paspirtis. Jei artimiausiu metu referendumo iniciatyvinė grupė nepadarys esminių išvadų ir nepripažins savo strateginių bei taktinių klaidų bendravime su VRK, tai šitos referendumo akcijos, deja, laukia liūdnas finalas. Patyręs lapinas Z.Vaigauskas apvynios visus aplink pirštą ir tiek žinių.

187komentarui2013-12-15 00:00

N jei jei susirinktu I ta mitinga ,tai butu kazkas neitiketino.

191 Ceslovas komentarui2013-12-14 23:59

Visiskai jums pritariu...is tokios sallies ir zmones emigruoja masiskai...

Česlovas2013-12-14 23:35

Gerbiamieji, Ką aš Jums sakiau. zenonas vaigauskas niekada neturėjo teisės užimti VRK komisijos pirmininko vietos, kadangi nėra liustruota ir desovietizuota asmenybė. Jis kaip ir visas Lietuvos valdininkų klanas ( seimas,visa Lietuvos teisėsauga, ministerijos, saugumo struktūros, savivaldybės)užgrobė valdžia Lietuvoje melu ir apgaulės pagalbą, įslaptinę nuo Lietuvos Tautos Rusijos imperijos, Lietuvos KGB- istų ir stribų nusikaltimus, taip pažeisdami aukščiausią šalies įstatymą - LR Konstituciją. Jie netarnauja Lietuvos Valstybėj ( Tautai ir piliečiams), kadangi save pasivadino Valstybę. Tai neatitinka jokių demokratijos vertybių, bet už tai puikiai atspindi sovietines iškrypėlių normas. Viską darys zenonas vaigauskas, kad referendumas Lietuvoje neįvyktų, nes yra Lietuvos valdžios statinis, kuriai Tautos balsas visai nereikalingas. Visi jie, mano paminėti vaigauskai, yra didelė grėsmė Lietuvos nacionaliniam saugumui. Mane labai papiktino bedantės Lietuvos televizijos. Jos visos valdomos nusikaltėlių valdančių Lietuvos Valstybę. Tai toks svarbus įvykis, kai Lietuvos Valstybė išreiškia savo valią referendumo pagalbą ir sprendžiasi Lietuvos Tautos ir piliečių likimas. Tai svarbiau negu olimpinės žaidynės, svarbiau negu Rūtos Meilutytės iškovotas aukso medalis Lietuvai. Nei viena Lietuvos televizijos programa nieko nekomentuoja ir nerodo. Tai reiškia masinės informavimo priemonės yra kontroliuojamos Lietuvos nusikalstamos valdininkijos ir išsigimusios sovietinės oligarchijos. Jie bijo Lietuvos Valstybės ir nenori kad, Tauta sukiltu ir išvaikytu Lietuvos KGB-istinė valdžia, bei atkurtu nepriklausomybę , bei demokratija Lietuvos Valstybėje.

vAIGAUSKO ŠUTVĖ JAU PANAIKINO PILIEČIŲ VALIĄ...2013-12-14 23:30

Ten dauguma dorovinių konformistinių niekšelių ir ,,valdomos demokratijos” santvarkos patarnautojų. Sistemos valia ši gauja nurašė 29 tūkst. parašų…. Juos teisti reikėtų, o IG NAIVŪS NARIAI jiems dėkoja, nes mano ,kad per dvi savaites imanoma patikslinti duomenis… IG nariai dėkojo nuolankiai nors gauja įvarė juos į spąstus…:) Juk VRK neleis naudotis jos turimomis duomenų bazėmis (piliečių deklaruotais adresais ir pan…), o kaip be jų mes, rinkę parašus, patikslinsime fiziškai virš 5 tūkst. piliečių adresų? Žmogus parašė : Vilnius arba Radv. rajonas, arba Klaipėdos raj.. Kaip parašų rinkėjas jį suras , jei adreso nėra? Būtų stebuklas , jei mes patikslinsime dešimtIES tūkstančių duomenis.. Koks Saliamonas be duomenų bazių gali šiuos tūkstančius patikslinti ???? Tie niekšai įvarė mus į kampą, o IG to net nesuvokė… Reikėtų kreiptis į teismą pirmadienį jau vien dėl didžiulio kiekio parašų, tų niekšų išbrokuotų dėl neįrašytos datos ir dėl tos smulkmenėlės pripažinimo ESMINIU pažeidimu…VIEN TAS YRA TOS VRK SUPUVIMO IR NIEKŠIŠKUMO ĮRODYMAS…..

to 185. SAD2013-12-14 23:16

prisimyšk į klešnę, o dar geriau ant galvos, nusibezdėk ir eik miegoti...

.2013-12-14 23:09

Landsbergiukas pikasiukas kur buvęs kur nebuvęs jau ir čia :D

Senas Vilkas2013-12-14 22:51

Visi į lietuvišką Euromaidaną!!! Rytoj 13 val. Vilniuje Nepriklausomybės aikštėje bus rengiamas pilietinis mitingas siekiant priminti valdžiai apie Tautos balso svarbą. Sistema pati save saugo, naivu būtų tikėtis sistemą įveikti tik jos pačios suteikiamais įrankiais. Sisteminius pokyčius gimdo tik revoliucijos ir kraujas. Per visa žmonijos istoriją, nei viena sistema be to dar nebuvo pakeista, ar modifikuota, patobulinta. Jei aš klystu, pataisyk... Net kai kitoms galingoms išorinėms jėgoms buvo palankus sistemos pasikeitimas, net ir tai reikalavo revoliucinių sprendimų, masių pokylio, pasipriešinimo...

Daiva2013-12-14 22:44

Jeigu , vienos šeimos narys į referendumo lapą įrašė kitų šeimos narių duomenis ir kiekvienas šeimos narys pasirašė atskirai, tai pagal VRK prašymą grafologijos ekspertas atliekantis tyrimą , tai ekspertas vieną tos šeimos parašą palieka galiojančiu, t.y.įskaitomas į pasirašiusiųjų asmenų bendrą skaičių. Jeigu visi tos pačios šeimos parašus VRK pripažįsta negaliojančiais , tai manau ,kad VRK veikia neteisėtai.

SAD2013-12-14 22:41

Nu tai ka ponai runkeliai,sunauja,ir vel jums neisdege? Ar jus kada nors pabusite is letargo miego? ,kaip jus nesuprantate,kad jus nulis sioje Lietuvos zemeleje! Atsibuskite runkeliai,jus jau seniai nebe savo valstybes kurejai,jus niekas! Valstybe uzvaldyta nusikalteliu,Konservatoriu,kominiagu Liberastu darbo partcijos,tvarkieciu........ ,jus galvojate,kad renkate seimo narius,klystate,jus renkate potencialius nusikaltelius kurie jau 20 metu knysa jums prota,jie iki ausu korupcijos ir melo meslo kruvose sedi,Jus galvojate,kad teismai,prokuratura advokatura ne nusikalteliai? ,anaiptol,jiems visokie puliniai sekmingai vadovauja,o Daukanto aikstes seimininke,jau sitoms partijoms i uz[akali lenda,kad surinktu jusu runkeliai balsus per sekancius rinkimus. O ponas Vaigauskas(beje irgi nusikaltelis)sendiena,tiesiog pasityciojo is iniciatyvines grupes,dave 15 dienu viska sutvarkyti! ,tai juk tikru tikriausias nusikaltelis priklausantys valstybes nusikalteliu klanui,O dar nepaminejau nekaltu "berniuku" is VSD,taip taip tai jie visoms nieksybems vadovauja! Sekmes jums runkeliai ir toliau buti lojaliais Lietuvos valstybes pilieciais!

JONAS2013-12-14 22:20

KVAILIŲ KOMANDA VĖL MULKINA TAUTĄ KAD ITIKTU ES.O Į LIETUVOS ŽMONĘS VALOSI SAVO MURZINAS KOJAS.ATSISUKS DAZDA KITU GALU ATEIS LAIKAS.

Pikasiui2013-12-14 22:04

Esi provokatorius ir dirbi užsimaskavęs Kremliniams.

Benas 176-1772013-12-14 21:47

Jauciu ne jusu cia Tevyne ne jusu cia zemes ir jus galite nepergyventi. Bet kas juokingiausia tai negaliojantys parasai jei teksta parase kita ranka? Taip iseitu kas buvote pas notare, visos sutartys yra niekines nes jus tik pasirasete o tekstas ne jusu ranka rasyta. Dar kvailiau nurodytisavo atdresa???????? Koks skirtumas kur as gyvenu, mano nuomone svarbiausia, kad to zmogaus duomenys butu tikslus

Rasa2013-12-14 20:59

Žiūrėjau VRK posėdį tiesiogiai. Ačiū VRK narei Živilei Verbylaitei, kuri po posėdžio pasakė teisybę apie parašų (visos eilutės) tikrinimą, pateikė labai gražų pavyzdį ir išreiškė nuomonę, kad VRK turėjo pripažinti, kad 300 tūkts. parašų surinkta.

komunistai nepasiduos ir laimės2013-12-14 20:04

komunistai rusams perdavė dujas, energetiką, uostą, spaudą - parduos ir lietuvišką gimtąją žemę.

Zebediejus>177. d. bogulis2013-12-14 19:31

mūsų jėga - tylėjime. Ir dar tame... kas sunkiai nusakoma.

Klausimas2013-12-14 19:14

Ar Referendumo istatyme yra reikalavimas nurodyti pasirasymo data?

d. bogulis2013-12-14 19:08

sis referendumas ataka pries valstybe. ar atlaikysim? kodel konservatoriai nesaukia zmoniu i gatves, i mitinga ir neduoda zenklaus atkircio referendumo organizatoriams? kodel landsbergis pasislepes po krumais tyli? kiek leisime tyciotis ir tevynes ir saves su visokiais tokiais referendumais? gal dar musulmonu tikejima priimkime ir tylekime? elgiames kaip mazi vaikai, neatsakingai. siulau kviesti mitinga.

darius2013-12-14 18:53

Nesuprantu kas čia jums su ta žeme pasidarė? Patys nusipirkit ir niekam neparduokit. Jei neišgalit, tai dirbkit daugiau, stenkitės..o tai, čia kaip kokios davatkinės bobutės, sėdit ant suoliuko ir purkštaujat ant blogų žmonių.

nuomone2013-12-14 18:32

Bet Lietuvoj tik apie N.Venckiene ziniasklaida tik raso ,kokia ji nusikaltele ir t.t. ,o apie Referenduma tyla...kodel???ar ne todel ,kad bijo???juk zmones jau ruosiasi I mitinga...nes vel kazkokios nesamones darosi...kiek ilgai tai gali testis??Manau ,kad tie zmones ,kurie pasirase del Referendumo..tai tie zmones gali dabar padaryti viskas ,kad pakeisti ta seima ,kur ten kas darosi,tai isvis baisu...

140agne komentarui2013-12-14 18:17

Is kur tu tokia islindai su visiskai isplautom smegenim?

Bukit Geri,2013-12-14 18:16

Aciu , Jus - tikri draugai: youtu.be/zU_ijfX3zA4

Bukit Geri,2013-12-14 18:12

Pasidalinkit VRK posedzio iraso nuoroda, jei kur uzmatysit.

londonas2013-12-14 18:11

Ir vel tas vaigauskas..rimtai nebeisime balsuoti ,jei tas vaigauskas ir toliau sedes savo poste...nes per rinkimus dingsta emigrant balsai kazkokdel...ir dabar fdel to Referendumo..pasirase esame ..nu bet ir vel ,kai paskaitai kas darosi tai jau biaus ir negali buti..tik aciu svanoriams ir visiems zmonems ,kurie nemiega..o I ta mitinga butina eiti..gaila ,kad mes toli

Vaigausko gauja gudri ir kląstinga...2013-12-14 18:09

Ten dauguma drovinių niekšelių ir ,,valdomos demokratijos" santvarkos patarnautojų. Sistemos valia ši gauja nurašė 29 tūkst. parašų.... Juos teisti reikėtų, o IG jiems dėkoja, nes mano ,kad per dvi savaites imanoma patikslinti duomenis... IG nariai dėkojo nuolankiai,o gauja įvarė juos į spąstus... :) VRK neleis naudotis jos turimomis duomenų bazėmis, o kaip be jų mes, rinkę parašus, patikslinsime fiziškai virš 5 tūkst. piliečių adresus? Žmogus parašė : Vilnius arba Radv. rajonas, arba Klaipėdos raj.. Kaip parašų rinkėjas jį suras , jei adreso nėra? Būtų stebuklas , jei mes patikslinsime dešimt tūkstančių duomenis.. Koks Saliamonas be duomenų bazių gali šiuos tūkstančius patikslinti ???? Tie niekšai įvarė mus į kampą, o IG to net nesuvokė...

gaudy 166. Pikasas2013-12-14 18:00

pikasiau, eik šikti...užknisai juodai... atsirado mai leninas.

Lėja2013-12-14 17:27

Toks istorinis įvykis-nei tv nei radio net netransliavo. Per radio apie Ukrainą. Mat jiems visada svarbiau svetimi, nei savi žmonės

Lėja2013-12-14 17:26

Toks istorinis įvykis-nei tv nei radio net netransliavo. Per radio apie Kijevą. Mat jiems visada svarbiau svetimi, nei savi žmonės

Pikasas2013-12-14 17:04

Niekados dirbtinai nesiderinau prie kitų nuomonės. Išsakau tik savo. Jei kas nori argumentuotai oponuoti, tai kodėl gi ne?

airis2013-12-14 16:45

kazkada J.Stalinas yra pasakes..."Nesvarbu kaip balsuoja tauta, svarbu kas skaiciuoja balsus"

ogis van kanobis2013-12-14 16:31

Geriau mitinguokit kokiam nors miške.

trečias variantas2013-12-14 16:31

Iš trijų variantų priimtas vienas - leista per 15 d. ištaisyti klaidas. Manau, kad tai vis geriau negu būtų visiškai atėmę galimybę surengti referendumą.

Baugūnas2013-12-14 16:30

Išklausius ir pamačius VRK posėdžio transliaciją, tapo aišku: liaudies didžiuma atsilikusi, pakrikusi, pusraštė, tamsuoliška, užtat bet kokie referendumai nereikalingi, net pavojingi. Gal taip iš dalies yra dėl masinės emigracijos. Vaigauskas elgėsi mandagiai, korektiškai, net nuolaidžiai.

Lėja2013-12-14 16:04

Data negali būti esminiu trūkumu, nes gale lapo yra Data.

Svarbu2013-12-14 16:04

2013 m. gruodžio 15 dieną, sekmadienį 13. 00 valandą, prie M. Mažvydo bibliotekos (prie Seimo), įvyks mitingas – “APGINKIME ŽEMĘ IR TAUTOS VALIĄ“. Kaip jau daugelis, o greičiausiai, visi žino, kad parašų rinkimo metu buvo surinkta beveik 320 000 parašų, kuriuos dabar nuoširdžiai tikrina ir žymi VRK. Ir, kaip plaka pikti liežuviai, Z. Vaigauskas žada padaryti viską, kad tų parašų liktų mažiau nei 300 000. Nedaug mažiau, bet lygiai tiek, kad referendumo surengti nebūtų įmanoma. Neaišku kiek čia tos tiesos, tačiau, žinoma aiškiai, kad mūsų valdantieji yra kategoriškai prieš referendumo surengimą, o pats Z. Vaigauskas jau 20 metų visų valdančiųjų yra skiriamas VRK pirmininku, kas rodo, jog yra jiems visiems lojalus ir nepriekaištingai vykdo visus jų nurodymus, antraip tiek ilgai savo poste nebūtų išsilaikęs. Šiuo metu referendumo iniciatyvinės grupės nariai atkakliai sėdi VRK ir atidžiai stebi tuos, kol kas dar tik žymimus, parašų rinkimo lapus, tačiau naujienos ateinančios iš ten nėra džiuginančios. Kalbant su jais jaučiasi nerimas dėl mūsų visų parašų, o kartu su tuo ir dėl mūsų Žemės ateities. Mūsų savanoriai kovoja dėl kiekvieno parašo, garbė jiems. Todėl, siekdami išsaugoti tai, ką dar įmanoma išsaugoti ir padėti VRK apsispręsti – kurią visgi pusę ji palaiko – ar valdančiuosius norinčius sužlugdyti referendumą, ar savo Tautą , kurios žymi dalis (320 000) išreiškė savo valią pasirašydama parašų rinkimo lapuose, referendumo organizatoriai kviečia visus Lietuvos piliečius ateiti į mitingą ir palaikyti savo pačių tautiečių išreikštą valią. Kviečia: Mažiausiai 320 000 pilnamečių Lietuvos piliečių ir bent jau ketvirtadalis nepilnamečių, kuriems dar neduota teisė balsuoti už savo Tėvynės išsaugojimą. Bet, kurių balsus girdime aiškiai per savo valstybines šventes – Kovo 11,Vasario 16 bei kitų, svarbių lietuviams datų dienomis. 19. 00 valandos duomenimis trūksta apie 8 000 parašų. Už kuriuos teks kautis visomis prieinamomis priemonėmis. Mitingą organizuoja iniciatyvinė grupė, išreikšdama parašų rinkėjų ir pasirašiusių parašų rinkimo lapuose valią.

Pabusk lietuvi2013-12-14 16:01

2013 m. gruodžio 15 dieną, sekmadienį 13.00 valandą, prie M. Mažvydo bibliotekos (prie Seimo), įvyks mitingas – “APGINKIME ŽEMĘ IR TAUTOS VALIĄ“.

rb ...palaikykim 135 loginį mąstymą, t.y2013-12-14 16:01

...jeigu bus kitaip, t.y. PARAŠAS nieko nereiškia, tai vadovaudamiesi tokia logika pasiūlykim tiems kas paėmė iš BANKO PASKOLAS , išsižadėti savo parašų, nes juk REKVIZITUS PILDĖ ne jie, o BANKAI...

Lėja2013-12-14 15:59

Laukiame iniciatyvinės grupės konkrečių nurodymų (straipsnio)- KAIP PAŠALINTI TRŪKUMUS. KĄ DARYTI? Ar skambinti Pranciškui? Ar geriau jo netrukdyti? Kaip sužinot, ar mano lapuose yra tų trūkumų? Ar pačiai užklaust vrk? Ar tuos lapus su trūkumais turi iniciatyvinė grupė? Ar taisymai bus ant naujų lapų, ar ant tų pačių? Vienu žodžiu, KĄ DARYT? Laukiam skubaus atsakymo

skusime2013-12-14 15:52

europos komisijai vrk savivale.

RB2013-12-14 15:47

"... VISOS NEGEROV4S SKLINDA IŠ VALDANČIOS KASTOS, SAVE LAIKANČIOS ELITU. TAI TIK 10 PROCENTŲ BENDRUOMENĖS. JIE TURI GALIĄ IR VALIĄ DARYTI KĄ NORI IR ŽINOMA, TUO NAUDOJASI. TAČIAU TAI NEREIŠKIA, KAD BENDRUOMENĖ YRA NIEKŠAI. LIKĘ 90 PROCENTŲ PADORŪS PILIEČIAI. VIENINTE lė JŲ NELAIMĖ, KAD prievartinė valdymo sistema, tą daugumą pavertė klusnia vykdytoja ir pasyvia valdžios aferų liudininke. Tuo naudojasi elitiškiausi iš "elito" matydami savo tautiečiuose tik runkelius... TAUTA galvoja atvirkščiai, griežia dantimis ir ... kolkas tyli?..." iš Antano R. Jankūno knygos "Akademinės mantijos priedangoje"...

jogi2013-12-14 15:45

Kaip manot kas įsakė Vaigauskui sumažinti balsų skaičių kad nesiektų 300tuk ribos?

stasys to pikasui2013-12-14 15:38

Bent man patiko,jei nebūti politinių "mankurtu", vienu puslapių sunkų aprėpti visas Lietuvai aktualias problemas, sugebant dar jas ir pakomentuoti. Gal kažkam čia ir sunkų tokius ilgus rašinius skaityti, bet juk labai nereiktu tuo stebėtis kai aplinka skatina skubėti, nelieka laiko paprastam skaitimui įsigilinant.

Ačiū Pikasui2013-12-14 15:37

Dėkoju p. Pikasui už išsamius komentarus, kuriuos visuomet perskaitau. Po man aktualiu straipsniu ieškau, ar pakomentavo Pikasas. Taigi, komentuokite, aiškinkite įstatymus, švieskite, nes kartais Jūsų komentaras būna naudingesnis už kai kuriuos straipsnius. Ačiū.

Lėja2013-12-14 15:30

Kokia radio transliuoja komisijos posėdį?

to Pikasas2013-12-14 15:29

tu 'giedosi' giesmes apie demokratija, Konstitucija, Tautos valia ir as isrinksiu tave valdyti mane. Tada tu ateisi ant mano zemes su kokiu nors Kavronu ir imsi ten kasineti bei sprogdinti keliu km gylyje. Sakysi, as geriau zinau, ko tau reikia, kad butum laimingas. Visai kaip Stalinas. As,Tauta, noriu spresti pati, kur man gyventi, ka seti, ir ka pjauti.

Lėją2013-12-14 15:21

Į teismą tą komisiją už Tautos suvereniteto varžymą, Konstitucijos pažeidimus

svarbiausia2013-12-14 15:20

tauta neturi savo radijo ir televizijos. Butina issireikalauti laidos per LTV Tautos balsas, kuria vestu ne valdzios samdiniai, o tautos atstovai. Nepamirskime, kad LTV islaikoma mokesciu moketoju pinigais.

kalvartas2013-12-14 14:52

Pikasiaus neskaitau tai pavojingas ateivis, nes jo tevas po to ir jis mulkino per radija "iš už balos"Lietuvos partizanus meluodamas ,kad už menesio kito ateis su armija jų išvaduoti iš stalino lagerių. Klause bunkeriuose partizanai tikejo ,ejo kautis neligioje kovoje,šąlo žiemos šalčius , kentejo skodžiančią kaulus rudenio dregme įsikąse žemeje daugelui teko kovojant mirti ,o jų priskaičiuojama 300 000 jaunuolių,kiti pateko į mirties stovyklas ten buvo nukankinti. Netikekite netikrais pranašais...........

gal kas2013-12-14 14:51

primintumėt kas po paskutiniu rinkimu šitą skaičiuotoja paliko ir toliau skaičiuot? (atsimenu lyg jau norėjo baigt karjera?)

uola2013-12-14 14:32

Mokšos aiškina kad jau 2013 metai naujos eros pradžia jug matosi plika akimi,Rusija,Ukraina,Vidurine Azija,Vengrija ir žinoma Lietuva kila iš miego,kaip susitare,šalys surinkusi 320 tūkstančių referendumui skelbti reikiamų balsų,pirmą kartą LR istorijoje.Butina Lietuvai nusilenkti šio sunkaus darbo Tautos patrijotams ,pagrindiniam šio kilnaus žygdarbio kunigaikščui PRANCIŠKUI ŠLIUŽUI ,kuris ir bus išrinktas Tautos LR Prezidentu,jeigu būtu nutarta šį kartą neprileisti prie balsų skaičiavimo ketvirtį amžiaus esanti skaičiuotoją, išleidžiant jį į poilsį,o šiai operacijai atlykti kviestume visuomenines jaunimo organizacijas,juos išskirstant į LR kiekvieną rinkiminę bustinę akilais stebetojais.

to pikasas2013-12-14 13:32

Parašyt daug dar nereiškia kad gerai. Asmeniškai aš nustojau skaityt tamstos komentarus , nes kol daskaitau iki galo jau nesusigaudau apie ką buvo rašoma pradžioje.

to 140. agne2013-12-14 13:06

agnyte nesiruošiu nusiraminti, norės tu ką, ir ką man padarysi...aš ruošiuosi Vilniaus maidanui,,, ar uždrausi.

pikasai2013-12-14 13:03

eik velniop su savo paklodėm...pabučiuok referendūūūūūmui į kulę ir užkaifuosi...eik į delfį, kom tiesą... ir ten onanizuokis

Pikasas p.s.2013-12-14 12:47

Apie trečio klausimo formuluotę: "Kad bet kokią Lietuvos gamtos turtų (gelmių, vandens, miškų) pramoninio ekploatavimo sutartį būtina patvirtinti referendumu" diskutuoti , manau, net neverta. Tai visiškas ekonomikos vystymo nonsensas.

agne2013-12-14 12:27

parasai nesurinkti todel reikia nusiraminti. manau prezidente turetu atsizvelgti kad nemazai zmoniu pasirase, todel kai bus isrinkta antrai kadencijai turetu aktyviau stengtis, kad zeme butu grazinta savininkams. o dabar jau saukstai po pietu. is kitos pises referendumo salininkai turi gerai suprasti, kad referendumai is esmes yra pavojingi, ta pabreze konservatoriai, ta akcentavo ir landsbergis.

Pikasas2013-12-14 12:19

Šio trijų klausimų referendumo organizatoriai buvo išskirtinai aktyvūs ir jiems pavyko surinkti nurodytą būtiną skaičių parašų. Kiekvienas surinktas parašas yra vertybė, parodanti demokratijos galimybę Lietuvoje. Sutikime, kad įstatyme reikalaujamas 300 tūkstančių skaičius dabartinėje Lietuvoje neatitinka vykstančių permainų. Iš Lietuvos išvyko gal apie 20 procentų gyventojų, kurie emigravę nebūna labai aktyvūs rinkimuose ar panašiose akcijose. Be to, KT iškreiptu ir Konstituciją neteisėtai interpretavusiu sprendimu, iškreipiant žodžių prasmę bei atimant Seimo teises nurodytas Konstitucijoje, dar dešimtys tūkstančių lietuvių neteko Lietuvos pilietybės, nors antrą buvo gavę teisėtai, pagal to meto galiojantį LT įstatymą. Dėl viso to, verta Seimui apsispręsti ar nereikėtų atitinkamai sumažinti privalomų parašų skaičiaus. Kitas dalykas yra tikslus galiojančių parašų suskaičiavimas. Čia taip pat jokių abejonių neturi kilti. Neatitinkančius reikalavimų parašus tenka anuliuoti, o įtartinus patikrinti. Gal net kontaktuojant su konkrečiais asmenimis, dėl kurių parašų kilo įtarimų. Viskas pagal teisę ir ne kitaip. Konkrečioje, šioje parašų rinkimo agitacijoje galima buvo pastebėti kai kurių tikrovės iškraipymų ir klaidinimų. Lozungas "Pasirašyk už prigimtinę teisę į protėvių žemę" yra perteklinis. Niekas tokios teisės atiminėti nesiruošia. Ji yra užfiksuota galiojančiuose įstatymuose ir daugelyje atvejų paveldėta žemė yra gražinta ar kitaip už ją atsilyginta. Jei ta gražinta su nuosavybės teise, tai Konstitucijos 23 straipsnis gina nuosavybę, kaip neliečiamą ir nurodo , kad jos "teises saugo įstatymai". Todėl niekas negali nurodinėti,kaip asmeniui su savo nuosavybe elgtis, kaip ir už kiek ją kam parduoti. Tik įstatymo nustatyta tvarka ji gali būti paimama visuomenės poreikiams ir teisingai atlyginama (iš 23 konst. str. ) Klausimą dėl Seimo narių skaičiaus esu aptaręs anksčiau. Seime - 141 Seimo narys. Valdančioje koalicijoje jų paprastai būna daugiau kaip pusė. Manau, kad iš tą dalį reiktų dar perskirti į pakankamai kvalifikuotus ir nepakankamai tokiam sudėtingam įstatymdavystės darbui. O kur dar visokie "bačkos" politikai ar kokie panašūs į kenkėjus demokratijai? Įstatymų projektai aptariami komitetuose. Ten ypač reikalinga aukšta dalykinė kvalifikacija. Ar juose yra tokių narių pakankamas skaičius? - labai abejoju. Daug kas aiškina, kad toks didelis Seimo statusas per daug šaliai kainuoja. Turiu pasiūlymą: Atsiimkime iš Šveicarijos bankų "Snoro" veikėjų nugvelbtus milijardus ir daugiau visokių sukčių į savo šalies bankininkystę nesįsileiskime, tai ne tik socialinių reikmių klausimus išspręsime, bet ir dėl politikų atlygio galėsime neverkšlenti. Jei tokie įžūliai ir išskirtinai savo algas patys pasikelia, tai rinkėjai tokių iniciatorių neturėtų pamiršti. Kaip ir daug ko. Svarbiausia mokėti atskirti pažadus nuo realiai nuveiktų darbų. Na,o jei koks E. Masiulis aiškina, kad be 5000 litų atlygio net dirbti neverta, tai tegul pasiūlo, kaip tokias finansines galimybes pasiekti. Dėl Seimo bendro narių skaičiaus aptarinėti galima, tačiau, kol įstatymų leidyboje didžiulės spragos ir atsilikimas nuo gyvenimo,manau, verta nuo to susilaikyti. Kur kas prasmingiau reikalauti, kad Seimas užsiimtų pagrindiniais valstybės uždaviniais, o ne kokiomis nereikšmingomis smulkmenomis. Eiliniam piliečiui tokios "semkės iki lemputės", o nuteistam asmeniui vieta turi būti ne tokia, kokią matėm TV laidoje Vilniaus laikino sulaikymo kameroje. Ji tik šiek tiek geresnė, negu apteršta duobė, kai kurios ketvirtose šalyse. Problemų daug, o dabartinė Seimo dauguma net atraminius energetinės laisvės projektus vilkina. Nepasitikiu tokiais Seimo nariais, kuriems į tai nusišvilpt. RETRO REFERENDUMAS DĖL ŽEMĖS. KAIP JĮ VERTINTI? Referendumas – aukščiausia Tautos valios išreiškimo demokratinė forma. Šia forma naudotis būtina labai atidžiai ir atsakingai. Kol kas Lietuvoje referendumai skinasi kelią į privalomą teisę gan sunkiai dėl įvairių priežasčių. Kartais juos bando organizuoti tokios nepatikimos jėgos, kad norisi po jų gražių kalbų ir įtikinėjimų paklausti: “Ar kvepalai “Krasnaja Moskva” vis dar gaminami? Išimtis sudarė labai svarbūs referendumai dėl Rusijos kariuomenės išvedimo, LR Konstitucijos priėmimo, dėl LR narystės ES. Tam , kad visuomenė būtų aktyvesnė ir, nežiūrint kaip ji balsuotų, ateitų į pastarąjį referendumą pakankamas skaičius piliečių, buvo balsuojama dvi dienas ar net padalinama “prizinė” smulkmė. Iki dabar “penkta kolona” negali to atleisti. Minėti referendumai buvo gyvybiškai svarbūs ir sėkmingi, kaip ir apklausa dėl LR Nepriklausomybės. Šeši organizuoti referendumai pripažinti neįvykusiais dėl mažo piliečių aktyvumo. LR Konstitucija gal ir nėra idealiai tobula, nes tokių net nebūna, tačiau ji daug ką išsprendė teisine kalba. Jos aiškintojai – Konstitucinis teismas retai kada sublizgėdavo padoriais jos aiškinimais. Ši aukščiausia teisinė institucija bandė savavališkai keisti teksto žodžių prasmę, trukdė Seimui vykdyti net ir tas funkcijas, kurios surašytos tame teisiniame akte. Prisiminkime išprievartautas Lietuvos pilietybės įstatymo peripetijas. Mano, nuomonė ši struktūra sudaryta iš tokių kadrų nors kainuoja daug, tačiau nepasiteisino. KT bandymai kištis į kitų valdžios institucijų funkcijas kartais būdavo netgi šiurpiai nesėkmingi. Keletą rimtų, svarbesnių Lietuvai klausimų galėjo išnagrinėti ir LR Aukščiausias teismas. Lietuvos kairiosios jėgos pritarė dabartinei Konstitucijai ir manau greitai dėl to pasigailėjo. Jos greitai perėmė visą valdžią Lietuvoje ir galėjo sulipinti sau patogesnius straipsnius. Gal “Česiūnės štabas” kai ką pražiopsojo? Galėjo turėti nemažą reikšmę ir 1994m. referendumas dėl neteisėto privatizavimo bei pažeistos teisėsaugos. Įsatymuose tad švietė, berods, net 47 skylės, ryškiai skirtos šiai nusikalstamai veiklai. Nors 90 procentų piliečių , jame dalyvavusių pasisakė “už”, tačiau iš viso dalyvavo tik 32 procentai iš bendro jų sąrašo. Tada buvę valdžioje LDDpistai atkakliai pasidarbavo tam, kad visuomenės siekis neįsiteisintų. Prezidentas AMBrazauskas referendumo išvakarėse rėžė pusvalandžio kalbą, kuri ankstesnes jo aplinkos pastangas užviršavo. Po nepavykusio referendumo sekantį rytą TV žiūrovai pamatė atvykusį svečią JAV gamtosaugininką V. Adamkų, kuris labai pasidžiaugė tokia LDDp-istų sėkme. Lietuva toliau pasiliko murgdytis korupcijos ir savavaldžiavimo pelkyne… Gal dar labiau pasidžiaugė Rytų imperijos energetikos šeimininkai, kai Lietuvoje 2012m. įvyko “patariamasis referendumas” dėl IAE statybos projekto stabdymo.” Pseudožalieji” pirmą žodį nukanda ir jau grūmoja už “Tautos valios negerbimą”. O ar ta dalis, kuri pasisakė už didesnę priklausomybę nuo užsienio energetikos, turėjo visą reikiamą informaciją? IAE paruošė tekstą ,kurį perskaitė A. Čekuolis TV ir radijo laidose. Prisiminkime, kiek purvo ant šio patyrusio žurnalisto buvo išpilta. Drįsčiau teigti, kad specialiai užsakyto purvo. Tuo pat metu beveik visos informacinės priemonės buvo pajungtos Kremliaus interesams. Užsakovų ausys prie Lietuvos kelio krūmuose kyšojo. Kai kas jų nepastebėjo, o kai kas gal net nenorėjo matyti. Paminėjau skirtingų referendumų pavyzdžius. Šis referendumas dėl žemės pardavimo yra psichologiškai ne mažiau sudėtingas ir praktiškai taip pat labai atsakingas. VRK pirmininko paminėtas, organizatorių siūlomų formuluočių prieštaravimas yra tik smulkmė, palyginus su visa esme. Vertės ir apie tai padiskutuoti. Kalbant apie žemę, pirmiausia dera susitarti ar ji yra nuosavybės objektas? Jei taip, tai su savo nuosavybe kiekvienas pilietis gali elgtis kaip tinkamas. Tai yra atsisakyti jos, parduoti už rinkos kainą ar pats ja, ta žeme naudotis. Negalima nematyti tam tikro technologijų progreso žemės ūkyje ir dalyvavimo maisto produktų rinkoje naujų galimybių. Visa tai gerokai paspartina Europos Sąjungos parama, kuri žemės ūkiui, santykinai, yra bene pati didžiausia. ES politika turi kertinę nuostatą remti visų ES žemdirbius. Kol kas išmokos Lietuvos žemdirbiams nepasiekia ES išmokų vidurkio pagal įvairius parametrus. Skirtumas mažėja, bet jis išlieka dar ryškus. Tačiau, sutikime, kad moderniškai šeimininkauti žemės ūkyje mes dar tik mokomės. Progresui nemažai turėjo įtakos ir tie užsienio investuotojų į žemės ūkį pavyzdžiai, kada užsieniečiai savininkai su aukštomis technologijomis susieja ir didesnį darbo užmokestį. Ne visi kaimo gyventojai turi galimybių ir reikiamų žinių perimti tokią patirtį. Kai kas jau lyg ir norėtų atsisakyti žemdirbystės ar gyvulininkystės, nes konkurencija rinkoje tampa vis aštresnė. Tačiau, niekas nenori savo turimą turtą – žemę, parduoti pusvelčiui. Tokia situacija, kai žemės pardavimo galimybės yra labai ribotos, pasinaudoja turtingesni kaimynai, supirkdami iškreiptos rinkos kainomis didžiulius žemės plotus. Tokia situacija negali tęstis amžinai. Buvo numatyti terminai, kurie buvo suderinami ir su ES tokiam žemės užvaldymui mažomis kainomis. Kai kas gerai žino žemės rinkos kainas kitose ES šalyse ir tikisi savo turtą parduoti beveik pagal jas. Tad kur šio referendumo esmė? Padėti stambiems žemvaldžiams toliau pusvelčiui plėsti savo valdas? Ar atsižvelgti į mano minėtų žemdirbių siekius neprarasti savo turto pagal ispanų užkariautojo Korteso principą – mes jums stiklinius karolius , o jūs mums – auksą. Teisybė turi egzistuoti ir žemės rinkoje. Tai vienareikšmiška. Yra dar viena baimė, kuri skatino piliečius pasirašyti dėl referendumo. Atseit, žemę supirks užsieniečiai ir gali būti, kad Lietuvos valstybės identitetui bus suduotas rimtas smūgis. Pasaulyje tokį pavyzdį turime Izraelio valstybės formavime po II-o Pasaulinio karo. Masiniu genocido nuskriaustai tautai buvo leista atsitiesti, net sukuriant savo valstybę. Asmeniškai nemanau, kad Lietuvoje čia minima grėsmė yra išties reali. Rusijai dirbamos ar dar neįdirbtos žemės ryškus perteklius, pirkti žemę pasaulinėmis kainomis užsienyje jos piliečiai gali ir labiau išsivysčiusiose šalyse. Jei kažkas iš nostalgijos praeičiai panorės čia kurti verslą, tai laisva rinka savo sąlygas sudiktuos. Kur kas didesnė tikimybė, kad įsigyti žemės gali panorėti tų ES šalių žemdirbiai, kurie mato čia didesnes galimybes įsiterpti į žemės produkcijos rinką. Kol pakils samdomų darbuotojų atlygiai iki Vakarų šalių standartų, būtų tam tiks gal net labai palankus verslui laikotarpis. Jei ši mano paminėta baimė pas daugelį užgoš logiką ir protą, tai Seimo teisė yra numatyti įvairius papildomus reikalavimus, kurių pats griežčiausias galėtų būti nuoma nustatytam terminui, o pirkimas tik po to. Variantų yra visokių ir juos aptarti taip pat galima. Tačiau turime nepamiršti vieno, kuris svarbus visai ES. Jei mūsų 500 mln bendruomenė nori rimtai konkurencingai pakovoti su JAV ir Pietryčių Azijos regionais, bendri projektai ES viduje gali būti prioritetiniai. Niekas milijardų už gražias akis nedalina. Vakarų Europos šalys – turčiai gal tikisi, kad dabartinė parama sugrįš su bendros ES bei tuo labiau su Šengeno erdvės rinkos privalumais. Mes vis primename savo valdžiai, kad norime gyventi kaip pasiturintys vokiečiai , olandai ar suomiai. Geras noras ir siekis. Tada “nusipelnysime gyventi geriau”, kai mąstysime ne “kremlinų” pakištomis “idėjomis”, o savo galva. Lietuviai, kurių šioje šv. Marijos žemelėje dar yra trys milijonai, darbšti ir gabi tauta. Ne prastesnė už kitas. Tad viskas mūsų ryžte ir apsisprendimuose. Esu už kiekvieną prasmingą referendumą. Jei bus paskelbtas referendumas dėl žemės – būtina aiškintis apie jo galimas pasekmes. Lozungas “Lietuva – lietuviams” čia netinka. Lietuva – visiems šioje šalyje gyvenantiems ir savo šalį gerbiantiems piliečiams ir gyventojams. Vystykime toliau savo gebėjimus darbe, gerbkime savo šalies gyventojų tradicijų įvairovę, puoselėkime kultūrą ir pasikliaukime savo protu, kurio tobulėjimui ribų nėra. Sėkmės visiems, siekiantiems tiesos ir teisingumo. Toks lozungas, kaip "Pasirašyk už prigimtinę teisę į protėvių žemę" yra gan keistas. Niekas teisės į protėvių žemę nesiruošia atiminėti. Priešingai. Praktiškai visiems, kurie turėjo tokią teisę žemė buvo gražinta ar kitaip jos vertė kompensuota. Kaip galima elgtis savininkui su savo asmeniniu turtu apsprendžia LR Konstitucija ( 23str. ) ir kiti įstatymai.

ponui2013-12-14 12:15

vaigauskui,ar ne gėda parėjus namo pažiūrėt savo vaikams,anukams į akis,negi esi Lietuvos priešas?

Benas2013-12-14 11:56

Man tik gaila, tamsios, uzguitos pazemintos Tautos. Is ju tyciojasi 23m o jie saukia pone nepalik musu. Kaip sake tv vedantysis Klevecka. Lietuvis lyg mozachistas kuo jam blogiau tuo jam geriau. Jus man pasakykite kaip jums tautieciai pakyla ranka balsuoti uz tas partijas, zmones, kurie ir naikina Valstybe?

Benas2013-12-14 11:50

Bolsevikai mano nuomone darys viska, kad truktu parasu. Jus man pasakykite kokie niekseliai galejo priimti toki istatyma, kad netinka parasai jei raso vienas seimos asmuo, bet pasiraso tai atskiri zmones????????????????? Notaras tai pat raso visiems, bet galioja dokumentas tik tada kai zmogus pasiraso?

Jei parašas ORIGINALUS2013-12-14 11:45

pagal galiojančias BENDRĄSIAS juridines normas,piliečio valia PRIVALO būti užskaityta. Jeigu būtų kitaip,tai atsirastų daug gudručių,kurie PAĖMĘ PASKOLAS ,išsižadėtų savo parašų,teikdami,kad REKVIZITUS pildė BANKAS ir jie ne prie ko. Parašas yra VISKAS.

Tikra tiesa2013-12-14 11:26

Laimi ne kas balsuoja,o kas balsus skaičiuoja.Lietuvoj jau tai vyksta 23 metai

Romas2013-12-14 10:21

Jie tautą laiko kvaila, šitie išlaikytiniai mūsų,tik per rinkimus ji jiems tinka. Nori palikti ir toliau iteisintą baudžiavą (300000),kad visuomenė nebūtų šeimininkai, o liktų baudžiauninkais, taip jie kovoja prieš pilietinės visuomenės atsiradimą. Ugdoma vergo dvasia, žmogus turi būti paklusnus vergas. Visas tas valdžios nesiskaitymas, cinizmas su visuomene, apsprendžia būtent šie dalykai. Pagal mūsų konstituciją tauta turi būti šeimininkas, kitaip pažangos tikėtis šitoje valstybėje neverta.

Voldemaras Zacharka2013-12-14 09:59

Prasidėjo! Taip ir galvojau, kad išgamos nepasiduos! Svarbiausia jiems išvengti perversmo per sekmadienio mitingą. Nekurkit iliuzijų, kad per jų "nuolaidas" galima ką nors pakeisti. Beje, galima pakeisti, bet tik juos pačius!!!

Rytas2013-12-14 09:31

Pritariu 115 .Reikia kazkur kreiptis,turime tuos sukcius pastatyti i vieta!Pabudome,tai daveskime visus reikalus iki galo!Kiek jie is musu tyciosis!

ALGIMONTĖ2013-12-14 08:31

Visą Vaigausko kontorą su jiems diktuojančiais ir prijaučiantiems, teist kaip Tėvynės, Tautos išdavikus ir prie sienos. ir taip per ilgai terliojamasi su sikofantais.

kitaip buti negalejo2013-12-14 07:48

Be reikalo buvo bandoma patiketi stebuklu.Jau buvo aisku, kad Seimas, noredamas apgauti zmones, pasiulys savo referenduma-kad referendumui pakaktu ne 100000, o 200000 parasu.Nereikia buti naiviems.Lietuvos zeme-aukso gabalas, svieciantis komunistinei nomenklaturai.Jinai to aukso gabalo lengvai Tautai neatiduos

na2013-12-14 06:22

to reikejo ir tiketis....Pvz gal tevai senyvo amziaus ir prase ,kad uzpildytu vaikai...Kur yra parasyta ,kad negali uzpildyti vienas asmuo...? Ar nauji istatymai? Nuo kada tokie dalykai isigaliojo? Svarbiausiai ,kad gyvenamoji vieta ,pavarde ,vardas ir gimimo metai ,butu ne is lubu paimti....Kas cia per absurdas? Kada pagaliau ,liausites tyciotis is tautos...?

Kritikas Pikčiurna2013-12-14 05:59

Pagrindinė priežastys, kodėl neįskaityti parašai buvo viena ranka pildyti duomenys už šeimos narius ir VRK kategoriškai braukė visus tokius parašus, nors privalėjo vieną iš jų palikti - pirmasis pasirašė pats už save, arba neįrašė žodelių, kad pasirašo už antrą. Jei tie parašai būtų įskaityti, parašų būtų pakankamai. Kita priežastis, kad ne pilnai buvo įrašomas adresas, ypač esančiųjų užsienyje. Trečia priežastis, kad pasitaikė lapų, net skaudėjo širdį, kurie masiškai buvo pildyti viena arba keletu rankų, nors parašai yra akivaizdžiai originalūs. Tai - parašų rinkėjų aplaidumas ar perdėtas skubėjimas, nes VRK nebuvo priėmusi ir paskelbusi parašų tikrinimo metodikos tik pastabas, į kurias nebuvo pakankamai atsižvelgta. Tokio parašų brokavimo ir reikėjo tikėtis, nes VRK sudaro “sisteminių” partijų bei valdančiųjų institucijų atstovai, o visos jos pasisakė prieš referendumą “Tautos valia”, nes nenori pripažinti Tautos valios ir eilinį kartą siekia pasipelnyti iš spekuliacijos prisigrobtomis Lietuvos žemėmis. Dar taip istorijoje nebuvo, kad parašiuku pavyktų valdžią užgrobusius priversti ką nors gero padaryti - pasvarsto, papučia miglos ir vėl daro savo. Savo valią reikia reikšti, kaip Sąjūdžio laikais arba, kaip Ukrainoje Maidane. O šių dienų lietuviai pasėdi namuose prie TV arba išsibėgioja po svetimas šalis laimės ieškoti… Vis dar laukia “gerų dėdžių”, kurie už juos jų reikalus sutvarkytų. Valios paralyžius. Tauta verta tokio likimo, kokio nusipelno savo darbais.

pritarciau2013-12-14 05:42

pritarciau koment. 115- Dariui .

VAIGAUSKUI2013-12-14 03:59

KADA JUS PATS ATSISTADYDINSITES...JAU SENIAIPRIBRENDO..JUK JUS DAROTENUSIKJALTIMUS..YRA ZINIU,KAD IRGI RENKAMA APIE JUS PATI...ATEIS LAIKAS,,TEKS ATSAKYTI!!! ISEIKITE PATS-LEISKITE DORIESM SAZINOINGIMES ZMONES TA DARBA ! Nejaui JUS miegate ramiai,,kai zmoines saukiaisi..

Klaipėda2013-12-14 03:45

-pasirašant, būtinai reikėjo turėti asmens dokumentą (pasą ar tapatybės kortelę).Klausimas - iš kur atsirado tiek negaliojančių parašų???

bronius>119. lina2013-12-14 02:47

O iš kur tu taip viską žinai, o net be klaidų rašyt kaip nežinai?

98tam2013-12-14 02:23

o iskur tamstele taip gerai zinai kas ir kam naudinga.ar tik nesi is tu taip vadinamu Tevynes isdaviku ,tada slepkis .

vaigauskui2013-12-14 02:13

o pats ar pasirasei ?

kodel2013-12-14 02:08

alkas.lt neatsidaro???:/

lina2013-12-14 02:07

Kiekvienas tautietis turi zinoti , kad zeme kuria jis turi , tai nera jo nuosavybe , jis jos nepasigamino, tai yra proteviu dovana musu kartai. Proteviu zalioji, grazioji, vandeningoji zeme aplaistyta proteviu krauju ir apginta , kad isaugoti ja musu kartai. Ir ja musu karta turi taip pat apginti ir isaugoti kitoms kartoms kaip pavelda , kaip dovana. Kad mums dovanota zeme nebutu plesoma chemijomis, kad nebutu paversta radijaciniu kapinynu , ir plastiniu ar kitokiu siukslynu. Lietuvio pareiga svaria zeme isaugoti sekancioms kartoms , tai yra butina.

vat2013-12-14 02:02

abejoniu nebeliko ,, nieko nebus ,brangieji , tvirtinasi nuomone ,,, zvakelem, maldom ir dainom laikas praejo ,, kipsai ant altoriaus ,,, zvengia ,, dantim kalena ,, avinus uzsiaugine ,supjude, suriedine , saldainukus metydami , raudonom spalvom mosuodami paskutini prota praradusiais buliais paverte ,, polit saiku koduotais zombiais ,, ,, klaIKI REALYBE ,, vagia , parceliuoja , visvagiais milijardines aferas pridenge ,, draugai , vagys oligarhai ,, briuselio estrelos ir barosos ,, rubuiliukai ,, is to paties molio ir lovio esdami ,, zvakelem isgasdinsim , veliavytem mosuodami ,, ,, jau matosi sika ir tapsnoja ,, visiskai isitikine,, avinai patriuksmaus ir nutils ,, o ne ,,kameros laukia ,, uz neigima ir esreliniu ausriniu dorybiu nepripazinima ,, uz tai kad skalbimo ir alaus akcija nepakeiciamu istatymu patapo , velniop ,visa tauta , jos nuomone jau akiplesiskai pasiunciant , ,, dasigyvenom ,, belieka laukti arba stebuklo , arba paskutinio atodusio kaip ir pridera padoriem avinams ,,paruostoj skerdykloj ,, geriausiu atveju cigonu ir indenu likima kaip didziausia malone likusiem priimant ,,

Taigi2013-12-14 02:01

Jau aišku,kad bus stengiamasi visais įmanomais ir neįmanomais būdais pasiekti,kad parašų būtų mažiau negu reikia.

Nesigaudantis2013-12-14 01:51

O tai kas tą žemę pirks ? Gal rusai ?

darius2013-12-14 01:36

Visuomenininkai turi kviestis ar uzteks uzklausti tarptautinius eksprertus apie pasauline ar europine parasu rinkimo praktika . Nepriklausomi ekspertai turi padeti isaiskinti parasu surinkimo teisinguma

Lietuvis2013-12-14 01:30

Kaip jau daugelis, o greičiausiai, visi žino, kad parašų rinkimo metu buvo surinkta beveik 320 000 parašų, kuriuos dabar nuoširdžiai tikrina ir žymi VRK. Ir, kaip plaka pikti liežuviai, Z. Vaigauskas žada padaryti viską, kad tų parašų liktų mažiau nei 300 000. Nedaug mažiau, bet lygiai tiek, kad referendumo surengti nebūtų įmanoma. Neaišku kiek čia tos tiesos, tačiau, žinoma aiškiai, kad mūsų valdantieji yra kategoriškai prieš referendumo surengimą, o pats Z. Vaigauskas jau 20 metų visų valdančiųjų yra skiriamas VRK pirmininku, kas rodo, jog yra jiems visiems lojalus ir nepriekaištingai vykdo visus jų nurodymus, antraip tiek ilgai savo poste nebūtų išsilaikęs. Šiuo metu referendumo iniciatyvinės grupės nariai atkakliai sėdi VRK ir atidžiai stebi tuos, kol kas dar tik žymimus, parašų rinkimo lapus, tačiau naujienos ateinančios iš ten nėra džiuginančios. Kalbant su jais jaučiasi nerimas dėl mūsų visų parašų, o kartu su tuo ir dėl mūsų Žemės ateities. Mūsų savanoriai kovoja dėl kiekvieno parašo, garbė jiems. Todėl, siekdami išsaugoti tai, ką dar įmanoma išsaugoti ir padėti VRK apsispręsti – kurią visgi pusę ji palaiko – ar valdančiuosius norinčius sužlugdyti referendumą, ar savo Tautą , kurios žymi dalis (320 000) išreiškė savo valią pasirašydama parašų rinkimo lapuose, referendumo organizatoriai kviečia visus Lietuvos piliečius ateiti į mitingą ir palaikyti savo pačių tautiečių išreikštą valią. Kviečia: Mažiausiai 320 000 pilnamečių Lietuvos piliečių ir bent jau ketvirtadalis nepilnamečių, kuriems dar neduota teisė balsuoti už savo Tėvynės išsaugojimą. Bet, kurių balsus girdime aiškiai per savo valstybines šventes – Kovo 11,Vasario 16 bei kitų, svarbių lietuviams datų dienomis. 19. 00 valandos duomenimis trūksta apie 8 000 parašų. Už kuriuos teks kautis visomis prieinamomis priemonėmis. Mitingą organizuoja iniciatyvinė grupė, išreikšdama parašų rinkėjų ir pasirašiusių parašų rinkimo lapuose valią.

Kaimo pilosopas2013-12-14 01:24

Dabar bus labai puiki proga pažiūrėti, kaip carienė ir jos lenciūginiai reaguos į REALŲ pilietinį judėjimą. Siūlyčiau ekspertams pakelti carienės žodžius, pasakytus susitikime su šiuolaikiniais komsomolcais, kubiliaus ala pilietininkais.

jonas2013-12-14 01:23

zmones atsibunda , geras pavyzdys Ukraina

Tomas J.tomas J.2013-12-14 01:13

Z.Vaigauskas yra okupacijos laikų kolaborantas, TSKPistas, Vilniaus TSKP aukštosios partškolos dėstytojas. Padorus žmogus tokiu niekada nepasitikės. Realybė liūdna: jis yra geras ir nepakeičiamas ir buvusiems komunistams LSDP, ir jų tarnams – TS-LKD. Dabartinei kadencijai Vaigauskas yra pasiūlytas konservatorės Irenos Degutienės..

labai laukiam pavardziu2013-12-14 01:09

kurie negrazino lapu!!

oho kokia darbbinga diena!2013-12-14 01:06

per visas praejusias dienas isbrokavo tiek,kiek siandien per kelias valandas! ------------------------------

stebuklai2013-12-14 00:58

Tai kiek tukstanciu nubrauke? Vis Dar neprarandu vilties, kad apgins ta trukstama Dali parasu.

Juk visi puikiai2013-12-14 00:52

žinom kieno rankose valdžia raudonskūriu parsidavėliu Tėvynės išdaviku.Jie jau suplanavo ir daug igivendino savo planu ir jie nepasiduos.Baigia viska išdraskyti,praskolinti,išparduoti,nuskurdinti,kaip utėlės baigia LIETUVA pribaigti.

viskas normalu2013-12-14 00:42

Įprasta VRK praktika.Žinojau,kad taip paprastai jie nenusileis.Jiems negana net to,kad asmens dokumento numerį reikėjo įrašyti.Galima tik įsivaizduoti kokios skaičiavimo "paklaidos" dėka sulipdomos koalicijos Seime. :)

to 104. Hm2013-12-14 00:39

labai gera mintis

Hm2013-12-14 00:36

Vaigauskas čia tik medvarščiukas, jūs į jo sąžinę neapeliuokite. Būtų gavęs įsakymą - patvirtinti, pasirodytų, kad balsų daugiau, negu patys referendumo organizatoriai suskaičiavo... O dabar tik du keliai, lygiagretūs - teismas ir išsireikalavimas nepatvirtintų balsų kopijos ir nuorašai, o teisme tų nepatvirtintų balsų (pakaks ir 8000) sąvininkų patvirtinimai, notariškai patvirtinti...

Ho Lee Fuk2013-12-14 00:31

Kas žino, kodėl, pasibaigus dokumento galiojimui (nors ir vakar), nebegalioja ir žmogus?

Būtina gauti sąrašą išbrokuotų2013-12-14 00:18

Tada informuosi visus piliečius,kurių parašus išbrokavo RAŠTU,kad šie išsiųstų REGISTRUOTU LAIŠKU į VRK raštišką savo parašo ant Referendumo lapo patvirtinimą .

BINGO2013-12-14 00:14

Stojimo sutartis į ES yra NEGALIOJANTI,nes Referendumas vyko 2 DIENAS.

trumpai2013-12-14 00:09

Manau tam vaigauskui atsirugs tauta ji prisimins.

tai2013-12-14 00:03

kaip suprasti su bankais visos sutartys negalioja,nes spaustintos ir tik pasirašai? Dar vardą pavardę kitur įrašai? Tai finansinės sutartys ir to pakanka,čia tik renkami parašai referendumui inicijuoti,kur referendume balsuoja kiekvienas kas kaip nori. Ir tik iniciavimui,dažnai netinkamomsąlygom,turi būti daug duomenų surašyta savo ranka? Kaip kas geba,taip surašo,bet pareikšti savo nuomonę jam garantuoja Konstitucija. Ar nepažeidžiama Konstitucija taip braukant parašus?

Nieko nebus2013-12-13 23:59

Net jei ir užteks parašų, tikrai pusė rinkėjų neateis balsuoti, nes toks referendumas tik sumaišties kėlimas, jis bereikšmis, naudingas tik žemių spekuliantams. Už sprando bobučių nesutempsite, o dauguma studentijos Vilniuje eis į stebėtojus ir maklės padaryti nepavyks. Lietuvoje dar yra mąstančių žmonių, spjaus jie į beprasmį laiko gaišinimą ir sulauksit referendume mažiau balsuotojų negu surinkot falsifikuotų parašų.

Lėja2013-12-13 23:56

Pagarba neabejingiems!

zenonai2013-12-13 23:50

Nechuliganink !

Pritariu Lėjai2013-12-13 23:50

Kas paduos į KT dėl normos Referendumo įstatyme,kad privalo visi rekvizitus pildyti SAVO RANKA,nors niekur kitur tokio reikalavimo nėra. Netgi,atėję į rinkimų apylinkes balsuoti,tik padedame parašą,bet nepildome eilutės savo ranka.

d32013-12-13 23:42

komisija uzluzo kaip visuomet reikiamu momentu

simas2013-12-13 23:35

Tai ka, jei kompu atspasdinra sutartis,ne mano ranka rasyta, bet mano pavarde ir parasas, tai pagal vaigauska si sutartis suklastota?

gaudy2013-12-13 23:34

visi kas tik galit ryt ateikit ir raštu, dviem egz. vienas sau su vrk atspaudu, kad gavo. pareikalaukit vaigausko patvirtinimo, kad parašas užskaitytas. tegu dirba rupūžės.. privalo atsakyti, o po to dar asmuo turi teisę kreiptis į teismą

Letas Palmaitis2013-12-13 23:31

Viduramžiais? Kuriais? Gal Karolio Didžiojo laikų? Ačiū D-vui, demokratinio cirko tada nebuvo, o referendumų nereikėjo, nes Europa stiprėjo ir plito visuotinio palaikymo, tikėjimo JHS ir pasitikėjimo Karaliumi dėka. Duokdie tokių Viduramžių!

petras2013-12-13 23:29

Kol nebus saziningu visuomenes,pilieciu atstovu rinkimu komisijose visada nugales politine korupvcija...Uz demokratija reikia kovoti visuomeniai ,o nepalikti grazbyliaujancioms kiaulems ...

to 88. Lėja2013-12-13 23:28

mes patys ir paduosim

Lėja2013-12-13 23:27

Ir dar-Tos taisyklės (įstatymas), kurie asmens ( padėjusio parašą ir taip išreiškusio savo valią, tiesiogiai pasinaudojusio savo konstitucinėmis teisėmis, nors duomenis įrašė kitas asmuo), parašą leidžia išbraukti yra PRIEŠINGOS KONSTITUCIJAI, NEGALIOJANČIOS (K 6, 7 str. ). ASMENS VALIA YRA AUKŠČIAU UŽ TAISYKLES. Niekas negali VARŽYTI ar RIBOTI Tautos suvereniteto K3str. Tokie kaip tik ir yra varžymai ir t. t. KAS PADUOS Į KT TAS KVAILAS VIENOS RANKOS SAPALIONES?

Siaubas2013-12-13 23:20

kur gyvenam? Viduramžiuos...

VytautasV.2013-12-13 23:18

Manau, Vaigauskas ir negalėjo kitaip pasielgti - SISTEMA būtų jam neatleidusi. Vadinasi, moka kompiuterius „užlaužti". Būtinai dalyvaukime mitinge prieš Tautos niekintojus.

gaudy2013-12-13 23:13

aš asmeniškai raštu pareikalausiu, kad praneštų ar įskatytas mano parašas reiks ryt nuneštiv raštą vaigauskui, reikia rašyti dvi9em egzemplioriais. viena sau su antspaudėliu, kad gavo,

gaudy2013-12-13 23:06

reikia paraginti visus pasirašiusius raštu kreiptis į vaigauską, kad pagal viešojo administravimo įstaymą nurodytų ar parašas užskaitytas ar ne jei ne tai, tai turi nurodyti motyvus,po to kreiptis į administracinį teismą, ir per admin teismą į konstitucinį teismą dėl įstaymo normų neatitikimo proporcingumo, teisingumo ir protingumo kriterijams bei pažeidžiančius piliečių iniciatyvos teisę, o svarbiausia neteisėtai ribojančią tautos suverenių galių relizavimą.

keista2013-12-13 23:04

kodel nepaskelbe,kad surinkta299999parasai,butu taip,kaip anais"gerais laikais"-rinkimuose dalyvaudavo 99,9procento rinkeju

Privalo duoti neįskaitytų parašų2013-12-13 23:02

sąrašą.Juridiškai parašas galioja,jei parašą padėjo interesantas.Kas pildė rekvizitus visiškai nesvarbu.Galiojimo esmė PARAŠE.Netgi pase visus duomenis pildo ne pats pilietis.Jis tik pasirašo. Be gero teisininko čia neapsieit. Jei parašas originalus-atmesti piliečio valios neturi teisės niekas.

Temide2013-12-13 23:01

na, manau kilsiu i kova su vaigausku del kiekvieno paraso. Niekada netikejau nuo. Laikas patikrinti jo sazine

Lėja2013-12-13 22:49

Žaidimėliai turi baigtis. VRK privalo KIEKVIENO IŠBRAUKTO PARAŠO SAVININKĄ INFORMUOTI OFICIALAI PAŠTU. Kad jis galėtų atvykti is paliudyti faktą, kad jo valia yra UŽ REFERENDUMĄ. Čia ne žaidimai. Kaip dabar žinot, ar mano parašas išbrauktas ar ne. KAS ČIA PER TVARKA? KUR PASITIKRINT?

Petras2013-12-13 22:41

Tie naktiniai konservatorių veiksmai vemt verčia - niekaip negali be falšo

pensininkas>742013-12-13 22:39

sekmadienį 13 val ne piketas, o tūkstantinis mitingas.

Petras2013-12-13 22:35

Visdėlto Vaigauskas falšą padarė

pensininkas2013-12-13 22:35

Manyčiau, kad rytoj prie Vaigausko komisijos pastato nuo pat ryto, iki pat paskelbiant rezultatus, reikia piketuoti, kad padrąsinti narius elgtis protingai.

gaudy2013-12-13 22:30

nu ka reikia ruošti valdžiagyviams lietuvišką maidana...tai tik į gerą

skaitykite2013-12-13 22:29

Skaitykite Alkas - parašai išbrokuoti kaip ir įsakyta, kitaip ir būti negalėjo. Sekmadienį 13 val. piketas.

Kas gali paneigti,2013-12-13 22:21

kad vykdomas įsakymas ,rast mažiau nei 300000 parašų.

Vaida2013-12-13 22:03

Atsiimu savo žodžius dėl šventimo, pasirodo, VRK dar nepaskelbė jokios informacijos ir pagal vyraujančias nuotaikas iš kai kurių komisijos narių galima spręsti, kad skaičius buvo stipriai pakoreguotas referendumo nenaudai. Mitingas bus karštas.

Keista...2013-12-13 21:43

Sunku patiketi, nors viltis yra, kad ledai pajudes

Parašų rinkėjas2013-12-13 21:25

Sugalvojo kokį bajerį valdžia su ponu Vaigausku. Valdžia neleis įvykti referendumui. Referendumo JIE bijo kaip velnias kryžiaus. Būkime budrus ir per anksti nedžiugaukime.

Darijus2013-12-13 21:14

Ir alų su skalbimo milteliais.

Vaigauskui2013-12-13 21:11

Mes dar tau priminsime kodėl stojimui į ES Referendumas vyko DVI DIENAS?Įstatymas to nenumato.Reiškia kaltieji turi stoti prieš teismą.Senaties nėra.

Alkas skelbia kitaip2013-12-13 21:07

Būkite budrūs. Būtina gauti sąrašą parašų,kuriuos atmetė ir tada autobusais atvešime tuos žmones į VRK,kad pasižiūrėtų originalams į akis.

Darijus2013-12-13 20:55

O kodėl negalima grąsinti? Brudus reikia naikinti.

Na2013-12-13 20:55

suskaičiuotų ir užfiksuota tiek,paskui galimai sumažėja?Ar čia gal kokie juokai?Tai žmonių pasiaukojimo,vargo,nemigos,laiko aukojimo sąskaita surinkti parašai?Nesuprantu nieko?

DĖMESIO!!!!!!! MITINGAS gruodžio 15d. 13 val.2013-12-13 20:51

Neoficialiais Alkas.lt redakcijos duomenimis VRK jau yra apsisprendusi, kad atlikus parašų patikrinimą paaiškės, jog iniciatyvinės grupės surinktas paršų skaičius yra nepakankamas tam, kad būtų galima skelbti referendumą. Šią išvadą ketinama paskelbti gruodžio 14 d. 12 val. prasidėsiančiame VRK posėdyje. Gruodžio 15 d., 13 val. Referendumo dėl Lietuvos žemės ir valstybės susigrąžinimo iniciatyvinė grupė surengs mitingą „Apginkime Žemę ir Tautos Valią“, kuris vyks Nepriklausomybės aikštėje, greta M.Mažvydo bibliotekos, Vilniuje. Vienas iš iniciatyvinės grupės narių, Lietuvių tautinės jaunimo sąjungos (LTJS) Julius Panka teigia, kad gruodžio 14 dieną Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) turėtų paskelbti ir patvirtinti parašų tikrinimo rezultatus. „Šiandien prognozuoti šios komisijos sprendimą dar yra labai sunku. Iniciatyvinės grupės nariai ir savanoriai pagalbininkai pertikrino kiekvieną VRK patikrintų bylų lapą ir rado daugybę neteisingai išbrauktų parašų ir kitų diskutuotinų vietų. Ar VRK parodys gerą valią ir pataisys kai kurių neatidžių ar nesąžiningų savo narių padarytas klaidas, pamatysime jau labai greitai“, – sako J.Panka. Pasak mitingo rengėjų, jei VRK įskaitys Lietuvos piliečių parašus tuomet mitingas bus piliečių ryžto ir pasirengimo nemažiau sudėtingam tolesniam darbui, kad referendumas įvyktų, išraiška. „Jei VRK neįskaitys parašų, privalome garsiai ir drąsiai pareikšti – mes nesitrauksime, mes kovosime iki galo, nes mūsų visų tikslas yra vienas: Lietuvos žemė – Lietuvos piliečių nuosavybė. Kol šio tikslo nepasieksime kova nesibaigs. Šis mitingas – tai pirmas, taikus įspėjimas. Mes negrasiname, mes tiesiog teigiame, kad mes ne avių banda, mes Tauta. Tauta – vienintelis tikrasis Lietuvos valdovas ir jos privalu atsiklausti ir jos valiai privalu paklusti“, – sako J. Panka. Mitinge kalbės Iniciatyvinės grupės referendumui surengti nariai, parašus rinkę piliečiai, visuomeninių ir politinių organizacijų ženkliai prisidėjusių prie Referendumo rengimo atstovai.

StasysG2013-12-13 20:38

Nu, klasė

Aštrus2013-12-13 20:16

Butina VRK paskelbti spaudoje negaliojančius referendumui skelbti pavardes,o gal mano,mano vaikų,žmonos ,uošves balsas neužskaitytas,pagal LR Konstituciją tuomet pažeidžiamos mano šeimos teises.

gytis2013-12-13 20:10

pritariu...

stasys2013-12-13 20:07

Siūlau surengti totalizatorių ..ta tema.:)

Ekspertų duomenys atrodo patikimiau2013-12-13 20:03

Įsivaizduokite,kas darytusi prostitutaujančioje purvasklaidoje ir prisitaikėlių veidaknygėse,jei parašų neužtektų? :) Taip kad... galėjo ir per naktį įvykti "korekcija" prie stebuklingai išjungtų stebėjimo kamerų,arba laikmenoms nusprendus išsitrinti pačioms. :) Gal net pas Valį stalčiuje jau guli pradėtas ir baigtas ikiteisminis tyrimas dėl šio atvejo. :)

dėl duomenų tikrumo2013-12-13 19:51

Ekspertai eu paskelbė vakardienos rezultatus. VRK "per naktį" papildomai pasidarbavo. Todėl Alkas žinios yra jau, matyt, po šios "korekcijos"

pensininkas2013-12-13 19:27

Bet alke paskelbta, kad Vaigausko komisija išbrokavo parašų tiek, kiek reikia, kad referendumas nebūtų skelbiamas. Kuo tikėti?

Ho Lee Fuk2013-12-13 19:26

Egzzpertai - gal susiderinkit pozicijas su alku??? Kas teisesnis cia dabar?

Tiesos2013-12-13 19:21

Sekmadienį, gruodžio 15 dieną, 13.00 valandą prie M.Mažvydo bibliotekos Vilniuje įvyks mitingas „Apginkime žemę ir tautos valią“. Mitingo organizatoriai Tautininkų sąjunga kviečia atsinešti Lietuvos, savo judėjimų, bendruomenių vėliavas, plakatus.

Algis2013-12-13 19:19

Sveikinu visus Patriotus!

Algis2013-12-13 19:18

Sveikinu visus petriotus!

Voldemaras Zacharka2013-12-13 19:17

Žiniaspjauda tyli, nes įkrito į komą. Jei balsų skaičius tikrai viršytas, pagalvokit, koks spaudimas buvo daromas Vaigauskui. Jei duomenys pasitvirtins...

stasys2013-12-13 19:06

visa media tyli, tai kažkaip skamba komiškai ta žinia. ar tik ši žinia ne iš serijos " čia priėjo Kinziūlis ir tarė ".. ? :)

Skorpas2013-12-13 19:01

O dėl parašų - tai kitaip ir negalėjo būti... :) Dievulis vizdėlto YRA :)

lina2013-12-13 18:59

kiekvienas surinktas parasas yra aukso vertes , ir visuomenininkai privalo issiaiskinti ar teisingai vienas ar kitas parasas yra nepatvirtintas. Gal perziurejus tie parasai gali buti patvirtinti ir atstatyti vel

Tai2013-12-13 18:59

ko pats Vaigauskas to nesako,delsia,ar jis galimai nenori tokio skaičiaus matyti,gal negražus?Iniciatyvinė grupė niekaip iš jo neišklausė?Kodėl?

skorpas2013-12-13 18:58

KODĖL Vaigauskas nenušalintas....tiek laiko skaičiuojantis, praleido ir Valinsko parašus, kur po laiko buvo paskelbti klastoti....Tada kai lūžo kompai ir vietoj Prunskienės išniro adamkus, jau tada reikėjo keisti šį skaičiuotoją...bet nuo jo kaip nuo žasies vanduo.... ARTĖJA prezidento rinkimai - kas galėtų paneigti, kad vėl luš kompai ??? :)

Česlovas2013-12-13 18:56

Zenonu Vaigausku pasitikėti tikrai negalima. Jis tikrai nėra suinteresuotas kad Lietuvoje vyktu referendumai, kadangi visagalis sovietinis KGB sluoksnis dabar valdantis Lietuva ir pastatė Vaigauską su sąlygą, kad Lietuvoje nebūtu jokių referendumų, o rinkimai į seimą ar prezidento postą vyktu pagal Lietuvos oligarchų ir KGB-istų planą, nekreipiant jokio dėmesio į Tautos nuomonę.

ekspertai,2013-12-13 18:45

gal nebeklaidinkite žmonių?..

tai2013-12-13 18:44

reikia pasveikinti lietuvą-pagaliau

to: 33.2013-12-13 18:40

tai tikrai nėra Garliavos reikalų tęsinys. Negi dabar barsimės dėl to? Ir aš rinkau parašus ir surinkau labai daug:). Na prašau Jūsų, nekiršinkite žmonių, pasidžiaukime geriau :)

Tegul tik pabando2013-12-13 18:39

iš mano surinktų parašų išbrokuoti bent vieną parašą.

jei truks 1500 parašų2013-12-13 18:17

Tai bul duodamos dar dvi savaitės trūktamam skaičiui surinkti.

Dėmesio2013-12-13 18:15

Žmonės, nesidžiaukime. Paskaitykite alkas.lt. Ten visai kitaip parašyta. Kviečiama į mitingą.

koliazas2013-12-13 18:11

ekspertai sako tai kas užfiksuota vakar ant vaigausko stalo. alkas visiskai teisingai speja, kad vaigauskas ir co padarys viska, kad parasu butudar isbrokuotia tiek kiek reikia, padirbejo ar dar padirbes vyrai ir viskas bus tvarkoj, referendumas neivyks

is londono2013-12-13 18:10

Baisu net dziaugtis...reikia tiksliu ziniu ...

Ho Lee Fuk2013-12-13 18:07

Alkas rašo priešingai. Kas teisus???

jie zino ka daro2013-12-13 18:03

ekspertai tik paskelbe tai tas gulejo ant vaigausko stalo. jei ekspertai sugebejo isplatinti ir uzfiksuoti degutienes pasakojimus apie grybauskaites-vsd veiklas pries valstybe, tai manau jiems buvo nesudetinga ir uzfiksuoti dokumenta su pasirasiusiuju skaiciumi kuris vakar turejo vaigauskas ir nerangiai bande paslepti savo stalciuje

skaitykite Alke2013-12-13 17:57

skaitykite Alke: "Referendumo iniciatoriai kviečia į mitingą „Apginkime Žemę ir Tautos Valią“ ".

pensininkas2013-12-13 17:56

Jeigu jau patikrino, tai turėtų paskelbti rytoj. Ryt paskutinė diena. Patriarchą ir kubiloidus reikia pratinti prie to atsargiai - gali ištikti infarktas. Bet ar Ekspertai nepasiskubino tai paskelbti, valdančioji dauguma ir opozicija gali veikti Vaigausko komisiją ir išeiti į gatves.

to:14. prašau2013-12-13 17:28

Kaip tik Garliavos mergaites emimo ivykiai nutrauke juoda raisti nuo akiu, uzklijuotas lipnias juostas nuo burnu-zmones praregejo ir prakalbejo! Pasirasiau uz referenduma todel, kad Garliavos ivykiai tik patvirtino mano nuogastavimas, jog vyksta Lietuvos okupacija, nes ji, valdoma exkomuniagu, vedama i visiska Lietuvos sunaikinima. 110 tukst. parasu uz Neringa Venckiene tik nemastanciam zmogui gali ateiti i galva, jog uz Referenduma pasirase atsitiktiniai - tai tasa to, ka pradejo Drasos kelias. Apgailestauju, kad siuo metu jis toks paralyziuotas - to sieke infiltrantai ir pasieke. jei Varkalos pavaduotoja isrinkta tetule, tai tik parodo, kad abiems infiltrantai gerokai pripyle pagyrimu i smegenis, kurie migdo budruma, itikina, jog jie tapo nepakeiciamais. Blogai. Bet,svarbiausia, kad Referendumui surinkti parasai gasdinda valdzia, drebina jos pasitikejima savimi. Dar bus daug klastojimu, atmetimu - juk toks patyres komunistas Vaigauskas "skaiciuoja" musu parasus! Nepamirskime, kad jis skaiciavo AMB kelia i prezidentus, kai tauta balsavo uz Stasi Lozoraiti-Vilties prezidenta!!!

Valio!2013-12-13 17:26

Ka gi, grazi pergale.Politikai turi suprasti, kad jie ateina ir iseina, bet valstybe lieka.Lieka Lietuva.Jos ideja.Lietuviui slepininga zeme.

vakarykštės žinios2013-12-13 17:20

Tai kad niekas nelaimėta - čia vakar dienos žinios.

anksti džiaugtis2013-12-13 17:18

laimėtas tik mūšis prie pasienio, iki "Berlyno" dar toli... Kad referandumas įvyktu reikia jog balsuotu daugiau kaip 50 proc iš visų balsavimo teisę turinčių, ane?

Valio!2013-12-13 17:13

Ka gi, grazi pergale.Politikai turi suprasti, kad jie ateina ir iseina, bet valstybe lieka.Lieka Lietuva.Jos ideja.Lietuviui slepininga zeme.

ziurint youtube irasa,2013-12-13 17:10

Vaigauskas, kaip senas ir patyres komparteicas, suka uodega kiek tik gali - galimai gauta uzduotis is JE(su grifu ,,visiskai slaptai") -kuo daugiau neuzskaitytu parasu. Abu su JE mokesi, gyne disertacijas Maskvoje, Visuomeniniu mokslu akademijoje prie SSSR kompartijos. Netrukus, po kruvinųjų Sausio 13-osios įvykių jis vyko į Maskvą gintis filosofijos daktaro disertacijos apie sovietinės imperijos diktatoriaus Stalino politiką. Tuo metu senojo režimo šalininkai bandė surengti valstybinį perversmą, pasaulyje Lietuva dar nebuvo pripažinta laisva valstybe ir daugelis veikėjų svarstė, kokią kryptį jiems pasirinkti. Z. Vaigauskas rašė, kad valdant J. Stalinui Sovietų Sąjunga pasiekė įspūdingų ekonomikos laimėjimų, „buvo sukurtas galingas karinis potencialas, padėjęs SSRS tautoms išsaugoti savo nepriklausomybę nuo fašistinės Vokietijos užkariautojų“, o sovietų šalis tapo viena galingiausių pasaulio valstybių. Daugiau rasite pagoogline... Taigi, kas skaiciuoja Tautos balsus?!

...2013-12-13 17:09

nedžiūgaukite - ponia neleis, kad taip įvyktų, primakliavos ką nors per savatgalį.

mama2013-12-13 17:06

Palaukim, visgi, pirmadienio, kai paskelbs oficialiai. Tada jau džiūgausim... O kol kas gal tik tyliai palūkėkim....

arvydas2013-12-13 17:04

neatitinka tikrovės ši informacija(ar geriau būtų sakyt dezinformacija?), tik ką kalbėjau su iniciatyvinės grupės nariais,jokių tokių žinių nepranešė. Važiuoja toliau stebėti parašų braukymo.

NETIESA2013-12-13 17:04

Atrodo, kad ši informacija vakarykšė... dar nesidžiaukime, tautiečiai....

Vaida2013-12-13 17:00

Ir mano parašas ten yra. Šiandien galime pakelti po bokalą LIETUVIŠKO alaus, o ryt vėl prie darbo, nes tai tik pradžių pradžia. P.S. Ir neprošal būtų padėkoti iniciatoriams kas kaip gali.

er2013-12-13 16:59

mano parašas naudingas ,tik pradžia

Joana2013-12-13 16:49

Jeigu tai tikrai tiesa, tai begalinis džiaugsmas.

Petras Mureika: ekspol.pareig. ..eksavia...........2013-12-13 16:47

ir mano parašas yra šiuose skaičiuose..... džiaugiuosi....... svarbu, kad nesuklastotų referendumo rezultatų...... o tai pas mus galimai gali atsirasti specų šioje srityje.......

tulas2013-12-13 16:44

klano pabaigos pradzia.

gytis2013-12-13 16:42

gera zinia...

DAR2013-12-13 16:40

baisu džiaugtis...

Rita2013-12-13 16:40

Valio valio valio valiooooooooooooooo!!! Nuostabu, to ir tikejausi, bet kirbejo nerimas truputi, kad piktybiskai neuzskaitys parasu

Sveikinimai2013-12-13 16:39

Sveikinimai visiems žmonėms

prašau2013-12-13 16:35

tik neplakite šio švento REFERENDUMO su garliava. Tai visiškai skirtingi dalykai.

Apuokiukas2013-12-13 16:30

Kai 2012. 05. 17 žmonės Garliavoje pareiškė savo valią, į juos buvo ruošiamasi šaudyti ( kaip kad 1991. 01. 13 buvo šaudoma į trukdančius desantininkams ). Tokiu būdu Lietuvos valdžia de jure pradėjo pilietinį karą su savo tauta. 300000 parašų surinkimas buvo netiesioginis atsakas šiame pilietiniame kare. Tad klausimas, kiek ir ar Lietuvos valdžia pasiruošusi vykdyti taikius piliečių reikalavimus? ( Keliamus susibūrimuose arba referendume ). Ar su Lietuvos valdžia įmanoma kalbėtis taikiai ir civilizuotai ar laikas griebtis ginklo ir kas tam ryžtųsi?

jeigu2013-12-13 16:28

jeigu tai tiesa, laukia mirtinas mūšis, bet BENT JAU LAUKIA :) jėga, negaliu patikėti, kas nors greičiau patvirtintų...

Petras2013-12-13 16:27

Sveikinami šaunūs iniciatoriai ir parašų rinkėjai. Regis, ypatingai reikia būti dėkingiems P. Šliužui (apmaudu, tik jį įsidėmėjau). Atsiveria perspektyva liaudie demokratijai, o ne kvazi-, para-, pseudo- ar pluto- demokratijai. Nenuleiskite rankų: rasi pradidės valdžionių ir žiniasklaidos chaldėjų puolimas. Tik jis jau nebaisus - sunkiausia praeita.

ALGIMONTĖ2013-12-13 16:27

NUOSTABU! DAR YRA LIETUVA!

Vaidas2013-12-13 16:26

Jeigu tai tiesa, tai fantastika.

Pilietis2013-12-13 16:24

Sveikinam organizatorius. Garbė jiems. Tačiau ar neprigalvos kokios velniavos kita pusė. Organizatoriai turi žiūrėti tolimesnius VRK žingsnius, jei reiks kviestit, rinksimės savo nuomonę išsakyti.

2122013-12-13 16:22

dar nesidziaukim,jei sugebejo 19000 isbrokuoti,tai tiems likusiems 741 tikrai ras priezasciu isbraukyt.gal tusinuko spalva nepatiks o gal dar kazkas...

zlobas2013-12-13 16:21

netikiu kad vaigauskas taip gali apsizioplinti ir taip mazai isbrokuoti. manau dar pasistengs jei dar nesibrokavo ir tikrai isbrokuos. tikiu vaigausku, netikiu kad jau paseno

2013-12-13 16:18

Negi taip lengvai jie leis mums reikšti savo nuomonę. Juk mes "kvaili". Sunku patikėti!

neskubėkit2013-12-13 16:16

Dar niekur nėra patvirtinta.

gyntars2013-12-13 16:15

kalėdos tikrai stebuklų metas - kažkam sąžinė prabudo. Nes pagal tai kokie ėjo gandai apie masiškai braukomus parašus - nieko gero nežadėjo.

Vytautas2013-12-13 16:15

Valio. Garbė organizatoriams.

..2013-12-13 16:13

netikiu... dar netikiu.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi