Atrodo, kad visi turėtume apsidžiaugti, kad Seimo pirmininkė Irena Degutienė ir Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Arminas Lydeka kreipėsi į Vyriausiąją rinkimų komisiją, prašydami sustabdyti piliečių registraciją Gedimino prospekto 24 namo 40 bute.

„Seimo pirmininkė įsitikinusi, kad fiktyvi registracija, rinkėjų, kurie jos galimai gerai nepažįsta, antplūdis yra ydingas reiškinys. Jis atveria kelią manipuliacijoms rinkimų metu. Bet VRK atsakė, jog toks yra savivaldybės sprendimas, ir rinkimų komisija negali jam padaryti įtakos“, – aiškino Seimo pirmininkės padėjėjas Juozas Ruzgys.

Jau ne pirmus metus tie, kurie nors retkarčiais išeina pasivaikščioti po Vilnių, mato brangius reklaminius stendus su vadinama „socialine reklama“. „Mano adresas – Gedimino prospektas“, – skelbia Vilniaus miesto savivaldybė. Ir ragina: „Tapk vilniečiu – deklaruok savo gyvenamąją vietą Gedimino prospektas 24-40“. Dar primenama, kad tai galima atlikti ir internetu.

Iš esmės tai yra antisocialinė reklama, suintensyvėjanti jau ne pirmą rugsėjį, kai į sostinę iš visos Lietuvos suvažiuoja studentai. Taip pirmuosius savarankiško gyvenimo žingsnius žengiantys jaunuoliai viešai mokomi ir skatinami apeiti įstatymus. Tačiau iki šiol nė vienas politikas, Seimo narys ar atsakingas valdininkas nepasidomėjo dar vienu „už gerus darbus“ teisto Vilniaus mero Artūro Zuoko „geru darbu“.

I. Degutienės ir A. Lydekos kreipimasis į Vyriausiąją rinkimų komisiją liudija kelis dalykus.

Pirma. Seimo nariai kreipėsi ne tuo adresu. Sunku būtų patikėti, kad patyrę politikai nežino, kaip valstybėje pasidalijama atsakomybe ir pareigomis. Tad lieka dvi galimybės – politinis spaudimas ir piktnaudžiavimas savo padėtimi arba viešųjų ryšių triukas.

Antra. Seimo pirmininkė ir Žmogaus teisių komiteto pirmininkas kažko išsigando. Kažkokios partijos ir jos kandidatės, už kuriuos, sociologų duomenimis, sostinėje ketina balsuoti vos vienas procentas? Gal jiems prieinami tyrimai rodo ką kitą?

Trečia. Į problemą jie atkreipia dėmesį ne tuomet, kai tai rūpi visuomenei, o tik tuomet, kai užkliudomi jų asmeniniai egoistiniai interesai. Seimo pirmininkė ir Žmogaus teisių komiteto pirmininkas kandidatuoja Naujamiesčio rinkimų apygardoje.

Nesinorėtų, kad ši istorija liktų rinkimų vajaus paraštėje. Gyvenamosios vietos deklaravimas yra keista iš sovietmečio paveldėta Lietuvos problema, į kurią politikai atkreipia dėmesį ir ja piktnaudžiauja tik tuomet, kai jiems to reikia. Toks registravimasis, kokį siūlo Vilniaus savivaldybė, atskleidžia kelias liūdnas problemas, kurias galima spręsti tik švariomis rankomis.

Pirma – nemažėjantį ekonominį šešėlį. Jeigu butas nuomojamas be sutarties, jeigu nemokami mokesčiai, tokio buto šeimininkai visai nenori, kad toks šešėlinis nuomininkas praneštų valdžios įstaigoms savo tikrąją gyvenamąją vietą. Gyvenk, bet nedeklaruok... Miestui nedeklaruoti gyventojai taip pat grynas nuostolis: jie naudojasi viešosiomis paslaugomis, tačiau iš šalies biudžeto savivaldybė už tai lėšų negauna.

Antra – toks savęs apgaudinėjimas veda į teisinį nihilizmą, kurį, tiesą sakant, paskatino mūsų teismai. Gal pamenate, kai rengiantis 1997 metų prezidento rinkimams buvo prisiminta Konstitucijos nuostata, reikalaujanti, kad kandidatas į prezidentus turi pastaruosius trejus metus būti gyvenęs Lietuvoje.

Tuomet teisme nuspręsta, kad gyvenimas ir gyvenamosios vietos deklaravimas nesiskiria. Vadinamoji būsimojo prezidento šlepečių istorija – puiki tik šiandien nerimą Seimo pirmininkei sukėlusios situacijos iliustracija.

Trečia – tai moko, kaip nedera neteisėtomis priemonėmis spręsti problemų. Kodėl Vilniaus savivaldybė skatina į sostinę atvykusius žmones apgaudinėti? Ką darys miesto meras, kai prestižiniu adresu Gedimino 24-40 pradės keliauti šaukimai į teismą? O gal net pasibels antstolis su dviem šimtais keturiasdešimčia policininkų...

Naujausi

Komentarai (57)

Rikiuoti
Pikasas2012-10-01 16:04

Žinoma, kad N. Venckienė galėjo nusivilti TS LKD, kurios tik pavieniai politikai bandė užstoti ją ir jos globotinę. Jei balsavimas dėl teisėjos imuniteto buvo kažkoks susitarimas, tai tas susitarimas taip pat buvo klaida. Būtent klaida vertinau tai tuomet ir dabar. Tik Neringos Venckienės politinės nuovokio trūkumu galima vertinti tai, kad ji nori atsiremti į V. Mazūronio, R. Žemaitaičio ar G. Songailos petį. Tikėtis, kad tokie "kadrai" padės Lietuvai pasiekti TIESOS ir TEISINGUMO, gali tik visiškas naivuolis, kuris nesugeba suvokti kokiame lizde šie "paukšteliai" išperėti ir kas juos šeria. "Drąsos Kelio" politinė partija iš neokomunistinių grupuočių elektorato balsų beveik negaus. Ji bando juos atiminėti iš politinės dešinės. O kas toliau? O toliau, jei jos pačios nesuspės užkapoti "teisėsauga", tai liks vieniša kovos lauke be jokios reaslių pokyčių ar net pergalės tikimybės. Tie "Drąsos kelio " gerbėjai, kurie tikisi, kad naujokai laimės Seime daugumą yra arba dideli naivuoliai arba apsimetėliai. Konkretu yra tai, kad "DK" žymesni kandidatai pasirinko tas apygardas, kuriose bolotiruojasi TS LKD lyderiai. Rado didžiausius priešininkus ne lietuviškų ir "burokinių" neokomunistinių darinių vadų tarpe, o tarp tų, kurie potencialiai yra artimiausi tolimesniuose teisėsaugos švarinimo procese. Taip užkertamas kelias bendram bendradarbiavimui, esant panašiems tikslams. Vienas dalykas, kai buvo, yra ir bus kovojama už TIESĄ ir TEISINGUMĄ "D. Kedžio istorijoje" ir visai kitaip situacija atrodo, kai vystosi politinė kryptis, "Drąsos kelio" partijai linkstant "burokinių" formuočių link. Vis dar tikiuosi ,kad bus suformuota aiški politinė linija, kuri nesutaps su N. Venckienės nerealiomis svajonėmis. Kol partijos taryba ar bent sąrašo kandidatai nepaviešino savo pozicijios čia aptariamais klausimais, tol sudėtinga galutinai vertinti. Buvau ir esu įsitikinęs, kad TS LKD turi didžiausią politinę jėgą ir galimybes pakovoti prieš neokomunistinę slinktį šalyje. Viena kita klaida, susijusi su moraliniais aspektais, viso to, jau buvusio įdirbio nubraukti negali.

Kaip čia bus?2012-10-01 00:37

Jei būtų susijungusios visos pažangios jėgos:Už Lietuvą Lietuvoje,Lietuvos sąrašas,Drąsos Kelias,tai ir apie daugumą būtų buvę galima galvoti,O dabar su Pakso partija?Juk tai dar ne tikrasis kelias.Ir mergaitę kaip išvaduoti iš nelaisvės?

nepraleidžia komentaro2012-09-30 14:55

bet pritariu buvusiam konservatorių rinkėjui. Šitaip konservatoriai susiliejo su klanu, kad gėda net klausyti mūsų vadų kalbų, kurios jau nieko nebereiškia. Kalba viena, o tęsia socdemų ,,darbus''- jokių prošvaisčių , giriasi pagerėjusia ekonomika, o kam ji pagerėjo- ar minimumą gaunantiems, ar gal prasigėrusiam kaimui? O gal jauniems absolventams atsiranda darbų? O gal prokurorai ( aišku ne visi) pradėjo tirti rezonansines bylas, ypač tas, kuriose iššvaistyti milijonai( be to, skubos tvarka)? Gal Pikasas galėtų atsakyti?

taigi2012-09-29 23:11

turetu ivykti stebuklas,kad butu galima opozicinems partijoms gauti nemazai balsu. Taciau zinznt musu zmoniu mentaliteta - iskyla daug abejoniu,kad prarstos Valstybe sjau nebesusigrazinsime. Kadangi matome kokios nelygios jegos dabar rinkimuose! Ka gali vargses naujos partijos pries toki galinga tandema-socemus,konservatorius,liberalus,darbiecius? Kokie plakatai,kasdienines laidos per TV ,Uspaskich vaises-kur ten prilygti kitiems!? Praktiskai niekas nuo nieko nebesiskiria. Todel manau,kad ir tarp ju koalicija imanoma,nes jau is anksto konservatoriu buvo pareiksta,kad galimai bendradarbiaus su Darbo partija ir socdemais. Na,prof. Landsbergis lyg ir protestuoja,taciau jau mateme,kad jo niekas nebeklauso. Todel aima vis niuresnes mintys,kad jau viskas prarasta,gal paskutiniai rinkimai,kuriuose dar bandoma konkuruoti dabarties valdziai. nebera skirtumu tarp tu partiju nariu- visi pasireme oligarchais,matomai,jiems ir tarnauja. taip iseina ,kad ir nevaldo,nes valdo tie,kurie jiems pinigus duoda. Nieko naujo siam pasauly. Ir paikasui ner ako nervintis. Jo brangieji konservatoriai isliks ,gal ne valdzioje,o kas zino,juk jie pasiruose viskasm,tai mateme dabartiniame seime-visos vertybes parduotos,kad tik islikti poste.

optimistas2012-09-29 20:19

Nustok vaidinti Daryti tai kas reikalinga bet kurioje situacijoje ir nesusitapatinant su vaidmeniu yra pagrindine meno gyventi,del ko mes cia kiekvienas ir esame,pamoka. Labiausiai veiksminga ir efektyvi jusu atliekama veikla buna tada kai jusu veiksmai yra skirti labaiu tam ka darote nei tam,kad prisitaikyti,apsaugoti,sustiprinti savo vaidinama role. Kiekviena role yra netikras saves jausmas ir per ja viskas suasmeninama ir proto sukurtas "mazas as" viska iskraipo ir prisitaiko sau. Daugelis valdzioje esanciu zmoniu ,tokiu kaip politikai,TV asmenybes,varslo ir religiju lyderiai,yra visiskai susitapatine su vaidmeniu kuri vaidina ir yra tik keletas issiskirainciu isimciu. Gal jie mano esa VIP,bet jie yra ne daugiau nei nesamoningi ego zaidimo,kuris atrodo toks svarbus,bet yra visikai nutoles nuo tikrosios paskirties. Kai tu nieko nevaidini,tai yra kai tame ka darai nera saves(ego),tuomet nera antrinio tikslo:savisaugos ir saves itvirtinimo . Jusu veiksmai to pasekmeje turi daug didesne galia. Jus visiskai sutelkiate demesi i situacija. Jus tampate viena su ja. Jus nesistengiate kazkuo buti. Jus esate stipriausias,esate labiausiai efektyvus kai esate visiskai savimi. Bet nesistenk buti savimi. Tai kita role. Ji vadinama "naturalus ir spontaniskas as". Jei tu bandai buti tuo ar kitu,tu vaidini vaidmeni." Tiesiog buk savimi",yra geras patarimas,bet jis taip pat gali buti klaidinantis. Protas tuo isiterps ir pareiks"Na paziurim. Kaip man buti savimi?" Tada protas sukurs tam tikra strategija:"Kaip buti savimi". Tai yra kita role." Kaip as galiu buti savimi?" yra is esmes neteisingas klausimas. Jame jau yra uzsimenama,kad tu turi kazka daryti,kad butum savimi. Bet kodel tau reikia kazka daryti jei tu jau esi savimi? Tiesiog nustok "krauti" papildoma bagaza prie to kas tu jau esi." Bet as nezinau kas as esu? As nezinau ka reiskia buti savimi?" Jei tu gali visiskai gerai jaustis nezinodamas kas tu esi,tuomet tai kas lieka ir yra tai kas tu esi-uz zmogaus esanti BUTIS,nesuterstos potencijos laukas,-labiau tai nei kazkas apibrezta. Nustok apibudinti save sau ir kitiems. Ir nesirupink kaip kiti apibudina tave. Kai jie apibudina tave,jie riboja save,o ne tave. Kai bendrauji su zmonemis,nebuk pirmiausia tik funkcija ar role,buk lyg samoningas "cia ir dabar" laukas. Kodel ego vaidina roles? Del vienos nesuvokto troskimo,del vienos esmines klaidos,del nesamoningos minties. Ta mintis:As nesu pakankamas. Kita nesamoninga mintis seka sia:As turiu vaidinti vaidmeni,kad gauti tai kas papildytu mane;As turiu gauti daugiau ir tada manes bus daugiau. Bet taves negali buti daugiau nei tu esi,nes po fizine ir psichologine formetu esi viena su paciu Gyvenimu,su Butimi. Formu lygmenyje tu esi ir visada busi neprilygstantis kazkam ir pranasesnis uz kazka. Tikrasis pasitikejimas ir tikrasis kuklumas kyla is sio supratimo. Ego akyse pasitikejimas ir kuklumas yra priesingybes. Bet faktiskai tai yra vienas ir tas pats. Eckhart Tolle

optimistas Pikasui2012-09-29 19:23

"Kas tada beliktų Neringai? Gal kažkokiu būdu a lia "tautininkas ir patriotas" G. Songaila seimūnu taps, tačiau kažin ar jis panorės su Neringa šaškėmis žaisti. Su jos globotine Klonio gatvėje prisižaidė, tad tikriausiai turės kitų, gal vėl užsakytų naujų tikslų. "................................... Ar pastebi,kad tampi valdomas savo ego? Tu pradedi kazka blogo iziureti tame ko anksciau nematei. Niekaip neiziuriu bloga tame, kad Songaila zaide su Mergaite sachmatais. Greiciau atvirksciai,as linkes tiketi tuo zmogum kuris neliko abejingas mergaites likimui.

Pikasas2012-09-28 22:03

Jei Neringa Venckienė, kaip labai tikėtina, taps Seimo nare ir tikrai, kaip žadėjo, bendradarbiaus su jai "idėjiškai artimais", savitai per korupciją ir kontrabandą "tvarką ir teisingumą" suvokiančiais paksoidais, tai galės tada gal ir į šilutiškio Remigijaus Žemaitaičio petį atsiremti. Prisimenant kaip jis skeryčiojosi ir koneveikė LNK V. Gaivenio laidose N. Venckienę, gautųsi labai įdomi pora. Tiesa, tuomet Remigijui tektų apversti savo nutrintą plokštelę į kitą pusę. Bet tai galėtų būti tik tuo atveju, jei LSDP -DP -TT trijulė rinkimų nelaimėtų. Priešingu atveju, kam jiems dalintis postus dar su ta "Drąsos Kelio" partija? Kas tada beliktų Neringai? Gal kažkokiu būdu a lia "tautininkas ir patriotas" G.Songaila seimūnu taps, tačiau kažin ar jis panorės su Neringa šaškėmis žaisti. Su jos globotine Klonio gatvėje prisižaidė, tad tikriausiai turės kitų, gal vėl užsakytų naujų tikslų. Laukiu nesulaukiu, kada "Drąsos Kelio" kandidatinio sąrašo aktyvistai išsakys savo poziciją. Ar jie pritaria tokiems N. Venckienės numatomos koalicijos siekiams ar kitaip, nesiglaudžiant su marginalinėmis struktūromis, suvokia savo partijos tikslus ir priemones juos pasiekti. Kai kurie iš sąrašo gali nesivarginti. Jie patys žino - kurie... Tačiau matau tame sąraše politiškai aistringų asmenybių, kuriems tokio surogatinio faršo neprakiši. Tai kaip bus? Ar išgirsime nors kokį jų pyptelėjimą?

Pikasas2012-09-28 16:23

Galima tvirtai teigti, kad Lietuvoje kova tarp tiesos ir melo tęsiasi visą Nepriklausomybės laikotarpį ir jos galo nematyti. Jei labiau konkretizuoti, tai fašizmas gerokai pastumtas į istorijos vadovėlių puslapius, o komunizmas savo įvertinimo dar nesulaukė. Net ir “blogio ašis” Pasaulyje išliko. Likimas lėmė, kad esame Rytų imperijos pašonėje ir mūsų tautai tenka kovoti tai už laisvą spaudą ar žodį caro patvaldystės metais, tai sukandus dantis po poros laisvės dešimtmečių kęsti bolševikinės – komunistinės prievartos pasidargstymus. LSSR buvosios kolaboravimui skirtos komunistų ir komjaunimo organizacijos, pasitelkdamos į talką imperines prievartos struktūras, penkis dešimtmečius alino mūsų sielas ir protus. Tam, kad tai daryti būtų lengviau padaryta viskas, kas įmanoma, kad prie to prisidėtų sovietinės teisėsaugos institucijos ir sovietinių kličių perpildyta žiniasklaida. Taip, mes tapome vizualiai laisvi ir laisvą žodį gan atsargiai jau galima išsakyti. Tačiau teisinė sistema liko kietu monolitu, nenorinčiu jokių permainų. Jos tampa sunkiai įmanomos, nes neokomunistinės jėgos nenori prarasti ryšius su ja dengiančia bei patarnaujančia teisėsauga. Kvalifikuotus teisės specialistus, kurie panoro eiti tarnauti laisvėjančiai visuomenei, galima buvo ant rankų pirštų suskaičiuoti. Po “dainuojančios revoliucijos” visų nebūtų prireikę. Situacija per dvidešimtmetį pasikeitė neryškiai, o atraminiuose teisėsaugos valdymo postuose vis dar matome to pačio sovietinio raugo pareigūnus arba tuos, kurie buvo teisės specialybių fakultetuose tokių paruošti, naujos kartos atstovai. Ir tik vienas kitas teisininkas, dažniausiai toks, koris buvo nukentėjęs “nuo savų” išdrįso raiškiau pasireikšti “D. Kedžio istorijoje” nepalaikydamas A. Ūso garbės ir L. Stankūnaitės interesų. Kova dėl dviejų mergaičių likimo dar nesibaigė, tačiau tikėtis, kad ji pasibaigs tiesos pergale – vilčių išlieka vis mažiau. Šios kovos eigoje atsitiko dar kai kas svarbaus. Negalint pasiekti tiesos ir teisingumo įprastomis teisinėmis priemonėmis, buvo nutarta kurti politinę partiją ir su ja bandyti Seime įtakoti pozityvius tiesos ir teisingumo siekiančius procesus. Manau, kad dauguma eilinių šalies piliečių suprato tokius siekius ir nemaža dalis jiems pritaria ir šiandien. Tik aukščiausi šalies politikai ir jų aplinka to suprasti nenori dėl aukščiau paminėtos pagrindinės priežasties. Politiniai žaidimai šios istorijos tėkmėje taip įsisiūbavo, kad buvo pamiršti moraliniai bendražmogiškiški principai ir dėmesys tapo supauptas tik pragmatiškiems valdžios pasidalinimo interesams tenkinti. Kokie tie interesai, kas juos inspiruoja ir kaip tame fone atrodo mūsų teisėsauga ir žiniasklaida dar vertės atskirai padiskutuoti .

bernardinuose2012-09-28 12:56

geros V.Radžvilo mintys.Vis dėlto,jei pažangios jėgos būtų apsijungusios į bendrą frontą,būtų galėjusios išvaduoti mergaitę.Dabar tik opozicijos vaidmuo.Liūdna dėl neišmintingumo.Nors dabar vienykitės moraliai.Morliniu paktu.Bus spalio 6 dieną mitingas,kviečia Medalinskas.Dalyvaukite.Venykitės.Kitaip kyla nusivylimo jausmas dėl mergaitės.

Rinkėja2012-09-28 11:18

Man neatnešė balsavimo lapelių. Kur kreiptis?

Pikasotyrininkas™2012-09-28 07:02

Re: «Problema gal tame, kad Pikasiuko komentarus skaitant tenka suprasti jų prasmę.Būsiu atviras - jums nepavyko...» Jau greit bus 10 metų, kai ir man, tyrinėjančiam Pikasiuko® komentarus, niekaip nepavyksta suprasti jų prasmę...

Pikasas > 40nr liūdna2012-09-28 02:46

Problema gal tame, kad Pikasiuko komentarus skaitant tenka suprasti jų prasmę.Būsiu atviras - jums nepavyko...

Buvęs konservatorių rinkėjas.2012-09-28 01:34

Pikasai, nurimk, išgerk valerijonų ar ko panašaus. NEBERINKSIU konservatorių dėl vienos vienintelės priežasties - IŠDAVYSTĖS. Negaliu pamiršti, kaip buvo išduoti VSD pareigūnai, nepamiršiu kaip jie išdavė FNTT vadovus ir nepamiršiu to, kaip jie stovėjo po medžiu Garliavos istorijoje. Nors manau, kad visos kitos partijos blogesnės už juos. Apie DK partiją dar nieko nežinome, aišku tik viena, kad joje jau turime infiltruotų "kirminų". Bet kirminų nė kiek ne mažiau ir pas konservatorius, pavyzdžiui ką ten veikia visokie šedbarai?

liudna2012-09-27 23:55

bet ka darysi,skaitant p.' Pikaso' komentarus Venckienes atzvilgiu. Ir dar pribloskia aiski netiesa -'konservatoriai gyne Vejau nckiene". Na,tokios netiesos negalima toleruoti. Juk ar ne Sedbaro iniciatyva ir buvo isuktas tas teismu ir persekiojimo maratonas ? Ar ne konservatoriai balsavo uz imuniteto panaikinima,ar ne ju premjeras ir jo vadovaujamas vidaus reikalu ministras atsiunte tuos 240 policininku i Garliava? Na,kaip taip netureti sazines ,rasant tokias nesamones,kad Venckiene butinai turi buti su konservatoriais? Jei taip padarytu-isduotu dauguma zmoniu,kurie zadame balsuoti uz DK. Tokio konservatoriu cinizmo pries vaika -neimanoma pamirsti. Ir ka jus. Pikasai galvojate,zmogu gniuzde,pjude,muse ir persekiojo ,o jis privalo tam budeliui buti dekingas ,kad liko gyvas? Tik ar viskas jau praeity? Ar konservatoriu atakos pries Venskiene jau baigesi? O kaip Degutienes,Juknevicienes isstojimai? Gal manote,kad Venckiene turi visiems konservams rankas isbuciuoti,atsukti savo kita zanda dar vienam smugui. Taip,aciu prof. Landsbergiui,bet kiek girdejome, profesorius prase TS-KD ,kad balsuotu uz komisijos sudaryma Garliavos ivykiams istirti? O kaip pasielge frakcija? Taip buvo dar 3 nariai,jie dabar suDk arba bus palaikomi zmoniu. Juk matome kas yra kas. Kas turi zmoniskumo,o kas mato tik nauda sau ir savo prieteliams,kas paprasciausia besirdis. O tai konservams labai budinga. Kaip ir Juknevicienes pazadas eiti i koalicija su Darbo partija. Taciau pamastykim ,o jei pateks tik nedaug DK nariu ir vel bus balsuojama uz Venckienes imuniteto panaikinima,tai manote,kad konservai pakeis savo plokstele? Deja, kaip sakoma'kirminu gimes,ereliu neskraidysi'.

Dere2012-09-27 22:15

visada balsuodavau už konservatorius. Šį kartą -ne. Balsuosiu už DK. Nebalsuosiu už konservatorius ne todėl,kad 2 metus buvo sumažintos pensijos ,algos ir t. t. Tai ,nors nemalonu,bet suprantama-buvo krizė. Pripažįstu ir A. Kubiliaus didžiulį įdirbį,suvaldant krizę. Bet bėda tame,kad konservatoriai prarado ŽMOGIŠKĄSIAS vertybes. Negaliu be pasidygėjimo prisiminti jų elgesio FNTT skandalo metu. A. Kubilius iš pradžių tada skrido ,kaip erelis,o nusileido,kaip šlapia višta. Buvo pašalinti iš darbo V. Gailius ir V. Giržadas. Beveik visi Seimo konservatoriai balsavo už N. Venckienės imuniteto panaikinimą. Ypatingai įstrigo kvaili Degutienės žodžiai,kad ji balsavo už imuniteto panaikinimą ir tuo suteikė N Venckienei teisę pačiai teisme apsiginti. Lyg nežinotų kokie pas mus teismai. Konsevatoriai, su mažom išimtim,kaip buvo taip ir liko abejingi mažosios Garliavos mergaitės likimui

Pikasas2012-09-27 21:32

Esu dėkingas visiems, kurie atkreipė dėmesį į čia ir kitur pateiktą Pikasiuko komentarų ciklą N. Venckienės politinio apsisprendimo tema. Tie kurie mano, kad "burokiniai" dariniai yra tinkami kompanionai "Drąsos kelio" politinei partijai - galėtų nuosekliau pagrįsti savo nuomonę. Jei žvelgti į netolimą perspektyvą, tai turiu tokią nuomonę, kad galima "Drąsiaus kelio" frakcija būsimame Seime turės tendenciją suskilti į nuoširdžius tiesos ir teisingumo siekėjus ir užsislaptinusius "kremlinų" ar dar kokių neaiškių jėgų statytinius. Išsaugau viltį, kad Neringa Venckienė sugebės savo aplinkoje atsirinkti kas yra kas ir nenukeliaus į valstybės kenkėjų gretas "su visais batais". Kaip mename, Arūnas Valinskas nesuvaldė savo margalypio darinio, nes ir padaryti to negalėjo. Didesnė jo dalis gal net nemanė būti kitur, kaip su kairiaisiais. Atsiskyrėliai, visokie "diniai", "sacharukai" ir panašūs perbėgo į kairiųjų valdomą opoziciją, o Arūnas Valinskas porą metų dar išsaugojo savo "samurajus", kurie vėliau "in corpore" su vadu sugūžėjo pas laaabai pragmatiškus A. Čapliko ir R.Palaičio valdomus liberalcentristus. Kai kas bando Pikasiuką graudinti, klausdami maždaug, kodėl neminiu mergaitės. Paminėjau ir ją ir šiuose puslapiuose. Turime sugebėti politiškai atskirti "D. Kedžio istoriją", kurią aptariau savo komentaruose gan plačiai ir N. Venckienės pasirinktą kelią su "idėjiškai artimesniais" paksoidais ir songailiniais. Priminsiu, kad Tautininkų partija tapo tautininkų frakcija ir yra TS LKD dalis ir darbuojasi "Vardan tos..." Atskilusi G. Songailos tautininkų grupė reiškė ne ką kitą, o TS LKD partijos apsivalymą. Jis, galima sakyti, buvo užprogramuotas dar tada, kai konservatoriai sutiko tautininkus priimti ir Songaila būtent su jais pateko į Seimą. Vėliau šis save pristatantis dideliu patriotu politikas padarė tai, kas ir buvo jam užprogramuota. Nenorėčiau tikslinti programistų adreso, nes galiu tiksliai nepataikyti. Pakaks, kad mostelėsiu ranka, kaip mėgstama sakyti, "Latvių gatvės link..."

to xxxx2012-09-27 20:03

pritariu jums del pikaso..manau ,kad tu paklodziu greit niekas nebeskaitys..

Ar gi ne keista?2012-09-27 19:44

Ar gi ne keista, kad degutienė, ir nei vienas kitas iš valdžiažmogių niekaip nereagavo į teisės normų pažeidinėjimą , daromą Zuoko ir viešinamą reklamose, bet kai tik buvo paleista antis apie DK šalininkus, staiga sureagavo??? tai gal visgi Zuoko ir jo "taip" rinkimus reikėtų pertikrinti ir pripažinti neteisėtais???

PLATINAM!!!2012-09-27 18:51

Kitą šeštadienį, spalio 6 d. 14 val. prie Seimo rūmų Nepriklausomybės aikštėje įvyks visuomeninio judėjimo Už Teisingumą pradininkų, Sąjūdžio pirmeivių ir judėjimą Už teisingumą remiančių kitų visuomeninių, politinių jėgų vieša protesto akcija:“ Už Teisingumą. Prieš valdžios korupciją ir savivalę“. Renginys su Vilni aus savivaldybės Renginių komisija ir policija sutartas bei suderintas. Grįšime prie to, nuo ko pradėjome pavasarį, kai ėmėme laužti neteisingumo įšalą mūsų valstybėje ir, kai šis judėjimas daugeliui mums netikėtai buvo imtas paversti jau kitų įvykių: Garliavos tragedijos įkaitais, taip nustumiant nuo pradinio šio judėjimo tikslo: nuo Lietuvos žmonių pakilimo prieš aukšto lygio korupciją ir valstybės grobstymą. Prašau platinti informaciją apie šią protesto akciją iki pat spalio 6 d. , nes judėjimo iniciatoriai neturi finansinių galimybių plačiai informuoti apie tai per žiniasklaidos priemones, kuriose vis tvirčiau diktuoja viską pinigų valdžia. O valdžios savivalę jau pajunta ir mokytojai bei moksleiviai. Perduokite šią žinią vieni kitiems iš lūpų į lūpas, kaip tai darėme ir Sąjūdžio metais.

optimistas2012-09-27 18:38

Tavo vidinis gyvenimo tikslas. Kai tu pakyli auksciau to,kad tik isgyventi,gyvenimo prasmes klausimas tampa paciu svarbiausiu tavo gyvenimo klausimu. Daugelis zmoniu jauciasi itraukti kasdienine rutina ir atrodo prarade gyvenimo dziaugsmo ju gyvenime suvokimo svarba. Kai kurie tiki,kad gyvenimas eina aplenkdamas juos ar kad ju gyvenimas jau praejo. Kiti jauciasi suvarzyti priklausomybes nuo darbo,tam kad islaikyti seima ar del finansines ar kitos gyvenimo situacijos. Kiti yra apimti stipraus streso,kiti visisko nuobodulio. Vieni apimti nervingo nesustojamo darymo;kiti pasimete ir sustinge. Daugelis zmoniu siekia laisves ir turtu,kuriuos sieja su klestejimu. Kiti jau dziaugiasi salygine laisve kuria suteikia klestejimas ir atranda,kad net ir tai nesuteikia prasmes gyvenimui. Tikrojo tikslo radimo negalima niekuo pakeisti. Bet tikrasis ir pirminis tavo gyvenimo tikslas negali buti rastas isoriniame lygmenyje. Nes nera svarbu ka tu darai,svarbu kas tu esi-taip sakant,tavo samoningumo busena. Taigi svarbiausias dalykas yra suprasti stai ka:Tavo gyvenimas turi vidine ir isorine prasme. Vidinis tikslas reiskia BUTI ir tai pirminis tikslas. Isorinis tikslas reiskia daryma ir tai yra antrinis tikslas. Vidinis ir isorinis tikslas yra taip persipyne,kad beveik neimanoma kalbant apie viena nemineti kito. Tavo vidinis tikslas yra prabusti. Tik tiek. Tu tuo tikslu daliniesi su bet kuriuo kitu zmogumi planetoje-nes tai zmonijos tikslas. Tavo vidinis tikslas yra dalis esminio visumos tikslo ir apsireiskiancio visatos intelekto dalis. Isorinis tikslas gali laikas nuo laiko kisti. Tai gali buti labai skirtinga kiekvienam asmeniui. Vidines prasmes atradimas ir gyvenimas su ja santarveje yra isorines prasmes uzpildymo pamatas. Tai tikros sekmes pagrindas. Be sios darnos,per dideles pastangas,nesklandumus,uzsispyrima,sunku darba ar apgaudinejima,tu tebegali pasiekti tam tikru dalyku. Bet tame pasiekime nebus dziaugsmo ir jis neisvengiamai baigsis kokios nors formos kancia. Eckhart Tolle

optimistas2012-09-27 18:38

1.Pokalbis apie gyvenimo prasme. Sis dialogas yra daugybes pokalbiu su zmonemis,kurie iesko tikrojo gyvenimo tikslo, kondensatas. Kas is tiesu yra prasminga,kas rezonuoja su vidine Buties israiska,kas sutampa su vidiniu tikslu? Todel anksciau atkreipiau demesi i vidini ir pirmini tiksla. ..................................................................................................................................................................................... As tiksliai nezinau ka konkreciai,bet noriu kazkokiu pasikeitimu savo gyvenime. As noriu pletros;Noriu daryti kazka prasminga,o taip pat noriu klestejimo ir laisves kuria jis suteikia. As noriu daryti kazka reiksmingo,tai kas kazka pakeistu pasaulyje. Bet jei tu paklausi ko konkreciai as noriu,as tureciau atsakyti kad nezinau kas tai. Ar gali man padeti atrasti gyvenimo prasme? ...................................................................................................................................................................................... Tavo tikslas yra sedeti ir kalbeti su manimi,nes tai yra tai kas tu esi ir tai yra tai ka tudarai. Tol kol tu iseisi ir darysi kazka kita. Tuomet tai bus tavo gyvenimo tikslas. .................................................................................................................................................................................. Tai mano tikslas dar 30 metu sedeti ofise iki pensijos ir tada numirti ar iseiti i ja? .................................................................................................................................................................................. Tu dabar neesi savo ofise,taigi tai nera tavo tikslas. Kai tu sedesi savo ofise ir darysi tai ka darai,tai ir bus tavo tikslas. Ne ateinancius 39 metu,bet dabar. .................................................................................................................................................................................. As manau mes nesuprantame vienas kito. Tau tikslas reiskia tai ka darai dabar;o man tai apima viso gyvenimo prasme,kazka didingo ir reiksmingo,kad tai ka darai suteiktu prasme tam ka darai,lemtu kazkoki skirtuma. Popieriu vartymas ofise nera tai. As tai zinau. .................................................................................................................................................................................. Tol kol tu nepaisai Buties,tu ieskosi prasmes tik daryme ir ateityje,tai yra laiko lygmenyje. Ir kokia prasme ar pilnatve tu berastum,ji isnyks arba pasikeis ir pasirodys,kad tai buvo klaidingas tikslas. Tai neisvengiamai bus sunaikinta laiko. Bet kuris tikslas kuri rasime siame lygmenyje,tiesa yra tik salygine ir laikina. Pavyzdziui jei vaiko auginimas suteiks tavo gyvenimui prasme,kas atsitiks tai parsmei kai vaikam nebereikes taves arba jie net neklausys taves? Jei pagalba kitiems suteiks prasme tavo gyvenimui,tai reiks kad tu esi priklausomas nuo to,kad kitiems turi buti blogiau nei tau,tam kad galetum gerai jaustis. Jei pletros,laimejimu ar sekmingumo troskimas vienoje ar kitoje tavo vekloje suteiks gyvenimui prasme,tai kas bus jei tu niekada nelaimesi ar tavo laimejimai viena diena pasibaigs,o juk taip ir bus? Tada tu ieskosi pasitenkinimo savo vaizduoteje ar prisiminimuose - labai abejotina pasitenkinimo vieta,kuri suteiktu tavo gyvenimui nors nedidele prasme." As tai padariau",kazkurioje srityje yra prasmingas tik tol kol yra tukstanciai ar milijonai kitu kurie to nepadare,taigi tau reikia kad kiti zmones "pralaimetu",tam kad tavo gyvenimas turetu prasme. As nesakau,kad pagalba kitiems,vaiku auginimas,ar idealumo siekis bet kurioje srityje nera verta daryti. Daugeliui zmoniu tai yra svarbi ju gyvenimo isorinio tikslo dalis,bet tik isorinis tikslas visada yra reliatyvus,nestabilus ir laikinas. Tai nereiskia,kad tu neturi isitraukti i tas vaiklas. Tai reiskia,kad tu turi jas sujungti su vidiniu,pirminiu tikslu,tuomet gilesne prasme isilies i tai ka tu darai. Negyvendamas santarveje su pirminiu tikslu,koks tavo tikslas bebutu,net jei tai butu noras sukurti roju zemeje,kils is ego ir laikui begant bus sunaikintas. Anksciau ar veliau tai nuves i kancia. Jei tu ignoruosi savo vidini tiksla,neziurint ka tu bedarytum,net jei tai atrodys dvasinga,ego iselins i tai KAIP tu darai,ir taip sugadins pabaiga. Zinomame posakyje"Gerais norais ir kelias i pragara grystas",butent ir minima si tiesa. Kitais zodziais,ne jusu siekiai ar veiksmai yra pirmiausia,bet samones busena is kurios kyla ta veikla. Pirminio tikslo pildymas yra pamatas naujai realybei,naujajai zemei. Kai tas pamatas bus ,tavo isorinis tikslas bus pakrautas dvasine galia,nes tavo siekiai ir tikslai sutaps su evoliuciniu visatos impulsu. Mastymo ir budrumo atskirtis,kas ir yra tavo pirminio tikslo serdis,nutinka del laiko neigimo. Mes aisku cia nekalbame apie laiko naudojima praktiniais tikslais,tokiems kaip susitikimo skyrimui ar keliones planavimui. Mes nekalbame apie laikrodini laika,mes kalbame apie psichologini laika. ,kas yra stiprus proto iprotis ieskoti gyvenimo pilnatves ateityje,kurioje neimanoma to rasti,ir ignoruoti iejima i tai:Dabarties momenta. Kuomet tu ziuri i tai ka darai ar kur tu esi kaip pirmini savo gyvenimo tiksla,neig laika. Tai suteikia milzininska galia. Laiko neigimas tame ka darai,taip sujungs vidini su isoriniu tikslu,sujungs Buti ir daryma. Kai tu neigi laika,tu neigi ego. Ka tu bedarytum,tu darysi tai isskirtinai gerai,todel kad pats darymas taps pagrindiniu tavo demesio centru. Tavo darymas tuomet taps kanalu kuriuo samone ateina i si pasauli. Eckhart Tolle

optimistas2012-09-27 18:37

.2.Dialogas apie gyvenimo prasme. Tai reiskia kad tai ka darai bus kokybiska,net labai paprastuose veiksmuose,tokiuose kaip lapu vertimas telefonu knygoje,ar ejime per kambari. Pagrndinis lapu vertimo tikslas yra lapu vertimas;telefono numerio radimas yra antrinis tikslas. pirminis ejimo per kambari tikslas yra ejimas;antrinis tikslas yra paimti knyga ir kai tu imi knyga tai tampa pagrindiniu tikslu. Gal tu prisimeni laiko paradoksa kuri minejau anksciau:Ka tu bedarytum tam reikia laiko,bet vistiek tai visada Dabar. Taigi kol tavo vidinis tikslas neigti laika,tavo isorinis tikslas nebutinai tures ateiti ir todel be laiko negales egzistuoti. Bet tai visuomet yra antraeiliska . Tuomet kai tu tampi neramus ir stresuotas,isorinis tikslas perima pirmenybe ir tu nebematai vidinio tikslo. Tu pamirsai kad tavo samones busena yra pirmaeiliska,o visa kita antraeiliska. .................................................................................................................................................................................. Ar tokiu budu gyvenant mane tai stabdys pasiekti kazka didingo ir svarbaus? As bijau,kad uzstrigsiu tu mazu dalyku daryme iki gyvenimo pabaigos,dalyku kurie neturi reiksmes,daryme. As bijau kad niekada nepakilsiu auksciau vidutinybes,niekada nepavyks pasiekti kazko didaus,neisnaudosiu savo potencialo. .................................................................................................................................................................................. Didybe kyla is mazu dalyku,kai juos atlieki su rupesciu ir demesiu. Kiekvieno gyvenima sudaro mazi dalykai. Didybe yra proto abstrakcija ir megstamiausia ego fantazija. Pradoksas yra tai kad didybes pagrinda sudaro pagarba maziems dalykams Dabarties momentu vietoje to,kad puoseletum didybes ideja. Dabarties momentas visada atrodo mazas ir paprastas,bet jo viduje slypi didele galia. Kaip atomas yra vienas maziausiu dalyku,bet savyje talpina milziniska energija. Tik tuomet kai busi dabarties momente tau bus prieinama si jega. Arba gal bus teisingiau pasakyti,tada si jega per tave gali pasiekti si pasauli. Jezus kalbedamas apie sia jega sake,"Tai ne as,bet mano tevas per mane atlieka tuos darbus". Ir "As pats negaliu nieko padaryti". Neramumas stresas ir negatyvumas uzkerta priejima prie sios galios. Iliuzija,kad tu esi atskirtas nuo jegos,kuri valdo visata,sugryzta. Tu vel jautiesi vienisas ir tavo pastangas kazka pasiekti,laimeti pradeda trukdyti nesklandumai. Bet kodel kyla neramumas,stresas,negatyvumas? Todel kad tu nusisuki nuo Dabarties momento. Ir kodel tu tai darai? Nes tu manai,kad kazkas kita yra svarbiau. Tu pamirsai pagrindini tiksla. Viena nedidele klaida,vienas paklydimas ir tai kuria kanciu pasauli. Per dabarties momenta,tu gali pasiekti gyvenimo galia,tai kas tradiciskai buvo vadinama" Dievu". Kai tik tu nuo to nusisuki,Dievas nustoja buti tavo gyvenimo realybe,ir visa kas tau lieka proto sukurtas Dievo apibrezimas,i kuri kai kurie zmones tiki,o kiti neigia. Net tikejimas i Dieva yra tik prastas pakaitalas gyvenimui Dievo realybeje pasireiskiancioje kiekviena tavo gyvenimo momenta. ........................................................................................................................................................................... Ar harmonija su esamu momentu,nereiskia visu veiksmu nutrukima? Ar negalimas dabarties momento sutrikdymas,o paskiau atstaymas jau aukstesniame,sudetingesniame lygyje, kai tikslas bus pasiektas? As isivaizduoju jauna medzio daiga,kuris negali buti visiskoje harmonijoje,nes iveikdamas dirvos pasipriesinima verziasi i pavirsiu,tai yra turi tiksla:Jis nori buti dideliu medziu. Gal but kai jis pasieks branda jis gyvens harmonijoje su dabarties momentu. .............................................................................................................................................................................. Daigas nenori nieko,nes jis yra visiskai su visuma ir visuma veikia per ji. Mes galime pasakyti visuma-Gyvenimas-nori,kad daigas taptu medziu,bet daigas nemato saves atskirtu nuo gyvenimo ir todel nenori nieko sau paciam. Jis yra viena su tuo ko nori gyvenimas. Stai todel nesijaudina ir nestresuoja. Ir jei jam teks mirti nesubrendus,jis lengvai numirs. Tai yra susitaikymas mirtyje kaip ir gyvenime. Tai jauciama kaip,nesvarbu kiek uzgozta,isisaknijimas Butyje,beformiame ir amziname viename Gyvenime. Kaip Taoistu isminciai senoves Kinijoje,kaip Jezus megsta atkreipti musu demesi i gamta,nes jie mato veikiancia jega,su kuria zmones yra prarade rysi. Tai kuriancioji visatos galia. Jezes sake,jei dievas paprastas geles aprede tokiu groziu,tai kokiu groziu esate papuosti jus? Galima sakyti,gamta yra nuostabiai grazi visatos evoliucijos impulso israiska,kai zmones susijungs su tame gludinciu intelektu,jie isreiks ta pati impulsa aukstesniu,labiau kerincio grozio lygmenyje. Taigi buk teisingas gyvenimui budamas teisingas savo vidiniam tikslui. Budamas Tikroveje ir visiskai panirus i tai ka darai,tavo veiksmai bus uztaisyti dvasine galia. Gal pradzioje ir nebus zymiu pasikeitimu tame. KA tu darai,pasikeis i tai KAIP tu darai. Tavo pirminis tikslas dabar igalins samone isilieti i tai ka tu darai. Antrinis tikslas yra tai ka tu nori pasiekti darant. Anksciau savoka,tikslo pasiekimas,visada buvo susijes su ateitimi,o dabar yra gilesnis tikslas kuri galima aptikti tik Dabartyje,neigiant laika. Eckhart Tolle

optimistas2012-09-27 18:36

Dialogas apie gyvenimo prasme. Kai sutinki zmones darbe ar kur kitur,buk pilnai dmesingas jiems. Tu pirmiausia ne asmuo,bet budrus Dabarties momento demesio laukas. Svarbiausia,pagrindine bendravimo su zmonemis priezastis - pirkimas ar pardavimas,informacijos teiravimasis ar informacijos teikimas ir t. t. ,dabar tampa antriniu tikslu. Si budrumo erdve tampa svarbesne uz tai apie ka kalbate,daug svarbiau nei fiziniai ar minciu objektai. Zmogaus Butis tampa daug svarbesne nei sio pasaulio dalykai. Tai nereiskia, kad tu nebeteiki reiksmes tam ka reikia daryti praktiskam lygmenyje. Faktiskai darymas taps ne tik langvesniu,bet veiksmingesniu kai paisoma Buties lygmens ir kai tam teikiamas pagrindinis demesys. Tarp zmoniu ,kylantis vienijantis budrumo laukas yra esminis santykiu naujojoje zemeje faktorius. ................................................................................................................................................................................ Tai savoka pasiekimas tera ego iliuzija? Kaip ismatuoti tikraji pasiekima? .................................................................................................................................................................................. Pasaulis tau pasakys kad pasiekimas yra darymas to ka turi daryti. Jis tau pasakys kad pasiekimas yra laimejimas kai ir klestejimas yra pasiekimo sudetyje. Visi anksciau paminetieji yra sekmes produktai,bet ne tikroji sekme. Tiesiogine sekmes savoka talpina savyje tai KAIP tai ka darai rezultatu. Kai kurie sako,kad pasiekimas yra sunkaus darbo ir sekmes kombinacija,arba pasisventimo ir talento,arba buvimas reikiamoje vietoje reikiamu laiku kombinacija. Nors bet kurie is ju gali nulemti pasiekima,jie nera esme. Tai ko pasaulis jums nepasakys-nes nezino-yra tai kad tu negali Tapti sekmingu. Tu tik gali Buti sekmingu. Kas gi tai yra? Tai yra kokybes tame ka darai,net paprasciausiuose dalykuose, pojutis. Kokybe talpina atiduma ir rupesti to kas ateina su budrumu. Kokybe reikalauja buti Dabartyje. Sakysim tu esi verslininkas ir po dvieju intensyviu stresu ir sunkumu metu,tau pagaliau pavyko sukurti paslauga ar produkta kuris turi paklausa ir daro pinigus. Pasiekimas? Salygine prasme taip. Realybeje tu praleidai du metus tersdamas savo kuna,o taip pat planeta negatyvia energija,darancia tave pati ir aplinkinius nelaimingais ir paveikiant daugybe kitu kuriu nebuvai net sutikes. Visu tokiu veiksmu nesamoninga nuostata yra,kad pasiekimas yra ateities ivykis ir tai lemia to darymo prasme. Bet pabaiga ir prasme reiskia viena. Jei darymo prasme nepraturtina zmogaus laime,tai nepraturtins ir pabaiga. Isorinis rezultatas,kuris yra neatskiriamas nuo veiksmu siekiant jo,yra jau tu veiksmu uzterstas ir kurs tolesni nelaiminguma. Tai karmine vaikla,kuri yra nesamoningas nelaimingumo kartojimas. Kaip jus jau zinote jusu antrinis arba isorinis tikslas susijes su laiko lygmeniu,kai tuo tarpu pagrindinis tikslas neatskiriamas nuo Dabarties momento ir butino laiko neigimo. Kaip jie atsiskyre? Suprask,kad visa tavo kelione sudaryta tik is zingsniu kuriuos zengi siuo momentu. Visada yra tik vienas zingsnis ir tu jam zengti sutelki visa savo demesi. Tai nereiskia,kad tu nezinai kur eini,tai tik reiskia sis zingsnis yra svarbiausias,o keliones tikslas antro svarbumo. Ir to ka gausi keliones pabaigoje,priklauso nuo to vieno zingsnio kokybes. Galima pasakyti ir taip:Tai kas laukia taves ateityje priklauso nuo dabartines tavo samones busenos. Kai darymas yra susijes su belaike Buties kokybe,tai ir yra sekme. Kai Butis isilieja i tai ka tu darai,jei tu tebeesi Tikroveje,tu prarandi save tame ka tu darai. Tu taip pat prarandi save galvojime,o taip pat reakcijoje i tai kas vyksta aplink. ............................................................................................................................................................................... Ka konkreciai turi omenyje sakydamas "Tu prarandi save"? ............................................................................................................................................................................ To kas tu esi esme yra samone. Kai samone (tu) visiskai susitapatina su mastymu ir pamirsta savo esmine prigimti,tai praranda save mintyse. Kai tai susitapatina su proto-emocine struktura,tokia kaip norejimas ir baime - pirminemis motyvuojanciomis ego jegomis - tu prarandi save tose strukturose. Samoningumas taip pat prarandamas kai susitapatinama su veiksmu ar reakcija i tai kas vyksta. Kiekviena mintis,kiekvienas troskimas ar baime,kiekvienas veiksmas ar reakcija,tuomet yra uztaisytas netikru saves jausmu,kuris nesugeba jausti paprsato Buties dziaugsmo ir todel siekia malonumo,o kartais ir skausmo ar kito pakaitalo. Tai gyvenimas pamirsus Buti. Sioje uzmirsimo kas tu esi busenoje,kiekvienas pasiekimas yra niekas daugiau nei ilgai netrunkanti iliuzija. Ka tu bepasiektum labai greitai tu vel busi nelaimingas,ar kokia nauja problema ar dilema visiskai okupuos tavo demesi. ............................................................................................................................................................................... Kaip as suprates kas yra vidinis tikslas suprasiu ka turiu daryti isoriniame lygmenyje? .................................................................................................................................................................................. Isorinis tikslas yra labai ivairus kiekvienam zmogui ir nesitesia visa laika. Tai laikui pavaldus subjektas,todel karts nuo karto kinta ir virsta kitu tikslu. Pasisvantimo vidinio tikslo,skatinancio prabudima, siekimui ir jusu gyvenimo aplinkybiu kaitos dydis yra labai ivairus keivienam zmogui. Vieniems tai staigus ar laipsniskas praeities nutraukimas:ju darbas,gyvenimo situacija,santykiai - viskas patiria esminius pasikeitimus. p. s. Bus tesinys. Eckhart Tolle

Grasilda, Pikasui2012-09-27 18:16

Manau, labai nesolidu lyginti tautininkus su paksistais.

alfa Kindziulis2012-09-27 17:58

Pritariu autoriui G.Aleknoniui, jo teiginiams. Na, o kovotojas už 3,14-derastų kapitalizmą Pikasas prie straipsnio "ne prie ko".

xxxx2012-09-27 17:48

nebeatpažįstu Pikaso. Kas taip jį užrūstino? Visada protingai rašydavęs, dabar drabstosi pravardėmis. Ar vien dėl to, kad Venckienė atsisakė bendradarbiauti su konservatoriais? O juk konservatorių sutikimu buvo mušami žmonės, trypiama Lietuvos vėliava, grobiama mergaitė. Juk jie paskyrė žiobienę, jie leido siautėti policijai, jie... Manau, jeigu Venckienė visa tai pamirštų, nuviltų daugumą ja patikėjusių žmonių.

optimistas2012-09-27 16:54

Kai zmogus neberanda jokios atramos,kai jis skesta,jis griebia ir siauda.

optimistas Pikasui2012-09-27 16:47

Beje Pikasai,kaip manai jei sakysim Kubilius butu UK premjeras,o tu Siaures Korejos. Kaip manai kuris is jusu geriau susitvarkytu su krize? Kuris geriau sugebetu itikinti gyventojus susiverzti dirzus? Manau neabejotinai tu,nes tai priklauso nuo gyventoju paklusnumo,nuo ju kantrybes arba baimes dydzio. Manau is Siaures Korejieciu gali atimti ir puse labai ir taip mazu pajamu,bet jie neprotestuoti,o toliau garbintu ir didziuotusi savo lyderiu,o va jei pabandytum anglams nors 10% sumazinti pajamas,tai greiciausiai tektu skubiai atsistatydinti.

optimistas Pikasui2012-09-27 16:37

Beveik visuomet musu nuomones apie tai kas vyksta Lietuvoje, buvo panasios,bet siuo atveju manau kitaip. Kaltinti Venckiene,kad ji nesusidejo su konservatoriais,gana nelogiska,juk jie jos nepalaike ir nepalaiko. Man tai asocijuojasi su tokiu vaizdu:Venckiene patoriniai, valdininkai ir tiesiog visa Lietuva stovi ant bedugnes krasto. Kazkuri grupe nori is jos isplesti daug zinancia mergaite ir numesti jon mergaite. Venckiene su Kedziais ir patvoriniais laiko susikibe rankomis ir neleidzia to padaryti. Taciau suorganizuojama didele jega kuri atplesia ir meta mergaite bedugnen. Pavyko. Dabar Venciekenes eile,ji jau kabejo desperatiskai isikibusi rankomis i bedugnes krasta. Ji melde pagalbos ir zmoniskumo,taciau niekas nenori girdeti,nes daugelis nori kad ji nukristu,ne tik nori,bet mindo jos pirstus kad ji negaletu issilaikyti. Bet vieni ju jai tuo metu snabzda:mes esame panasiu paziuru ir jei tu issilaikysi ir vel uzsiropsi i saugia vieta,mes turetume bendradarbiauti,nes nera aplink panasiau kaip tu mastanciu. Ten is bedugnes girdisi pragariskas zodziu duokit,duokit,duokit,gausmas..... ir tas triuksmas palaipsniu pazadina , gana abejingai stovejusius ir snaudziancius transe zmones, pagaliau jie pramerkia akis , hipnoze po truputi nustoja veikti,jie nustumia Neringos nedraugus ir tiesia jai pagalbos rankas. Visi kartu mes issigelbesim.

Pikasas2012-09-27 16:09

"Drąsos kelio" partijos kandidatinio sąrašo lyderės ir jos aplinkos persekiojimas gali ne tik švelnėti, bet ir būti nutrauktas. Prisiminkime, kaip kritiškoje situacijoje, Seimui balsuojant dėl Anatolijaus Sacharuko pašalinimo iš Seimo pagal KT priimtą vertinimą, staiga viskas apsivertė. Linas Karalius buvo išmestas, o A. Sacharukui, kuris net daugiau buvo "prisidirbęs", Seimo nario statusas išsaugotas. Pakako jam prieš pat balsavimą pareikšti, kad H. Daktaras, palyginus jį su premjeru A. Kubiliumi yra "šviesulys" ir Anatolijus liko Seimo nario kėdę trinti iki šiandien bei, aišku, iki kadencijos pabaigos, išsaugant visas išeitines kompensacijas. Didelė dalis visuomenės gynė N. Venckienės poziciją, siekiant tiesos ir teisingumo kraupioje jos šeimos istorijoje. Buvau jų tarpe ir to visai nesigailiu. Gavus jai po šio rudens rinkimų Seimo nario mandatą, panaikinti jos teisinę neliečiamybę galės tik Seimas. Jei jo daugumą sudarys LSDP - DP - TT trojkos atstovai, tai jie neleis skriausti tokios kolegės, kuri "į šuns dienas" ir toliau dės konservatorius. Jau dabar ji viešai pareiškė, kad "koalicija su jais neįmanoma, kad valstybės nuskurdinimas ir valstybės sklola yra konservatorių valdymo nuopelnas". Tai kaip tik toks vertinimas, kurio labai laukė neokomunistinės jėgos. Gaila, kad N. Venckienė labai pasitikėjo šių jėgų lopatologijos "klakeriais" ir nepanoro pasigilinti į situaciją giliau ir plačiau. Atvykęs Vengrijos premjeras išsakė A. Kubiliui savo "baltą" pavydą Lietuvai, kad turime tik 40 procentų metinio BVP skolą, kai tuo tarpu pačioje Vengrijoje ji siekia 80 procentų BVP. Apie 80 šalių turi didesnius įsiskolinimus, kaip Lietuva. Panašias nuomones reiškia ir kiti ES šalių ekonomikos specai. Dabar mūsų šalies ekonomikos augimas yra vienas didžiausių ar net didžiausias tarp ES šalių ir siekia virš 6 procentų. Pasitikėjimas Lietuva užsienio finansinėse rinkose taip pat labai išaugo. Dabar Lietuva gali pasiskolinti tik su 2 procentų metinėmis palūkanomis, kas daugeliui ES šalių būtų tik svajonė. Jau nekalbant apie tas Pietų Europos šalis, kurios socialistų arsocialdemokratų valdomos buvo taip melu pridengtos ir išporceliuotos, kad dabar beliko joms tik atkišta pašalpai ranka ir demonstracijos, susigrumiant su policija. Prisiminkime, kaip kirto per savo išlaidas ir atlygius Latvija, kai Lietuva išsaugojo savo lito stabilumą, o atlygiai jau grįžta į prieškrizinį laikotarpį. Būkim supratingi ir dėl to, kad Estija sugebėjo atidėti juodai dienai 5 mlrd litais atsargą, kai Lietuvos institucijose SODROJE ir kitur žiojėjo kraupios, "kirkilinių" paliktos finansinės skylės. N. Venckienė savo gelbėjimosi kelią pasirinko. Jis gan pragmatiškas ir, manau, toli grąžu ne visiems patrauklus, tačiau galintis žymiai pagerinti ir apsaugoti N. Venckienės situaciją jos konflikte su teisėsauga. Jei kai kurie TPP "šoumenai" mus bent jau pralinksmino, tai vargu ar šių politikos naujokų veikla sukels kokį nors džiugesį dėl įveiktų konkrečių darbų. Esu jau anksčiau teigęs, kad be rimtų kompanionų ši partija bus pasmerkta politiniam vegetavimui. Liks tik vieša populistinė raiška be didesnių pozityvių rezultatų. Manau, kad paksoidai ir songailiniai, kovoje už tiesą ir teisingumą buvo ir yra su minuso ženklu. Tegul pirmiau savo "apsitsapšnojusį erelį" apsiplauna ir baigia vaidinti šalies patriotus, tempdami ilgą, juodą praeities šleifą.

Tomas J. -> Pikasas2012-09-27 15:14

Pikasai, tu apsišvietęs žmogus ir turi nuomonę visais klausimais, gal tu man paaiškinsi. Mane vakar vakare suglumino TSKPisto ir KGBisto A.Čekuoliuo kalbėjimas TV, kad VAE būtų statoma "ne už mokesčių mokėtojų pinigus". Ar tiesą sako šis kolaborantas?

Venckienei2012-09-27 15:12

Kaip ir tikėjausi,Jus maišo su purvu.Visdėlto rinkimų kompanija eina.Nenusiminkite.Svarbiausia akcentuokite,kad paskutinį ŽODĮ tars RINKĖJAS.Priminkite kaskart,kad jei gausite 51 proc. balsų ,tada neisite į jokias koalicijas ir tik tada įvykdysite TIESOS programą pilnai,pirmiausia suteikdama TAUTAI teisę Referendumo būdu pakeisti Konstituciją.

JURGA2012-09-27 14:08

Pagarba prof. G. Aleknoniui ir AČIŪ už norą išlaisvint Lietuvą iš korompuotų valdžiažmogių sveikatos Jums ir ištvermės

Pikasas Tomui J.2012-09-27 14:05

Visi komentatoriai nori daryti įtaką skaitytojams. Jūs taip pat.

Pikasas22012-09-27 14:04

RADAU: Trigrasis - Pikasui: "Butu idomu suzinoti, kuo gi caplikiniai liberalcentristai, su kuriais sia kadencija taip nuolankiai bendradarbiauja konservatoriai, yra vertingesni uz paksoidus." ATSAKAU: Tas, jūsų įvardinamas konservatorių "nuolankus bendradarbiavimas" su liberalcentristais jau kelis kartus buvo ant valdančios koalicijos suskilimo ribos. Premjerui tekdavo rinktis ar atlikti kokį vidinės reikšmės kompromisą, ar koalicijai išsivaikščioti. Manau, kad A. Kubilius labiau vertindavo pagrindinius šalyje vykstančius ekonominius krizės įveikimo procesus, nenorėdavo, kad jie nutrūktų ir todėl pasirinkdavo kompromisinį stabilumą. Lygiai taip pat jis elgėsi ir su valinkiniais iš TPP. Šie skilinėjo, griuvinėjo, kol nusileido pas čaplikinius liberalus. Gal ten jiems ir vieta. Kita buvusios TPP dalis su Žiemelio ir Vagnoriaus "krikščionimis" dabar mojuoja kirviu prieš Lietuvos energetinį savarankiškumą. Gal ne veltai tą daro... Skirtumą tarp LiCs ir TT partijų įžvelgiu tame, kad akivaizdžiai liberalcentristai labiau nešvariai tarnauja mūsų šalies oligarchams, o paksoidai - Rytų imperijos. Be to, TT politikai ar valdininkai, manau, labiau ir dažniau būna susipainioję korupcijoje, kontrabandoje ir pan. Jau pats faktas, kad R. Paksas ne tik šiurkščiai sulaužė priesaiką valstybei, bet ir išdavė tuos buvusius bendražygius iš TS (LK), kurie liko išdurti jo, kaip LUK'oilo lobisto, slaptų kėslų. Todėl dabar tik ir belieka paksoidų "ereliui" šaukti, kad su konservatoriais jis tikrai niekada nebendradarbiaus. Panašiai, kaip tą padarė ir N. Venckienė TV laidoje, pirmiausia paminėdama konservatorius. Kurie , beje, daugiausiai jai ir padėjo "D. Kedžio istorijoje" ir mergaitės gynime. Nebuvo tokių daug TS LKD Seimo frakcijos gretose, bet buvo. Beje, TS LKD Seimo nariai tai dar ne visa partija. Manau, kad netgi dauguma eilinių TS LKD narių suprato sudėtingą situaciją teisėsaugoje ir užjautė tuos, kurie minėtoje istorijoje nuo teisėsaugininkų veiksmų ar neveikimo nukentėjo. Kažin ar galima būtų teigti, kad pedofilijos ir žudynių skandalas buvo pradėtas tirti iš esmės. Bendras įspūdis - priešingas. Prisiminkime kaip atkakliai, nuo 2009m rudens gynė mergaitės iš Klonio gatvės interesus TS LKD partijos politinio komiteto pirmininkas ir partijos garbės narys V. Landsbergis, kiek vėliau - Seimo nariai N. Puteikis, S. Stoma, R. Kupčinskas, A. Stancikienė. Kai kurie jų dėl įvairių priežasčių pasitraukė išpartijos ir yra "Drąsos kelio" kandidatiniame sąraše, tačiau tai jų politinio dešinumo niekas nepanaikino. Ar N. Venckienė suderino tokią poziciją su savo bendražygiais? - nežinau. Sunkiai galėčiau tai įsivaizduoti... Tik po kelių laidos vedėjo paraginimų, N.Venckienė paminėjo kitas partijas su kuriomis DK koalicijos nenorėtų sudaryti. Išskyrė iš tokio sąrašo tik kaip "idėjiškai jai artimesnius" paksistus ir G.Songailos tautininkus. Apie pastarasias dvi politines grupuotes, manau, teks dar kartą priminti išsamiau. Dabar kai kas jau skuba reikšti, kad nusivylė Pikasiuku dėl tokios nuomonės. Niekada man nerūpėjo ir nerūpi jokie reitingai, nes nebuvau ir nesiruošiu būti politiku ar valdininku. Man rūpi tiesos kelio paieškos. Visada stovėjau, mano supratimu, neteisingai paniekintųjų ir nuskriaustųjų pusėje ir todėl neatsiimu nei vieno teiginio iš tų komentarų, kurių gan daug "D. Kedžio istorijos" metu esu pateikęs skaitytojų dėmesiui. Raginau N. Venckienę giliau pažvelgti į politinius procesus, perspėjau dėl galimų povandeninių akmenų, nes mačiau kokios odiozinės figūros, kaip musės prie medaus, aplink sukasi ir kad jos gali perimti iniciatyvą "Drąsos kelio" partijoje. Gal toks procesas jau vyksta? Kai vakarykštėje LNK TV laidoje N. Venckienė gan šauniai rungėsi su E. Masiuliu, TV operatorius dažnai nukreipdavo savo kamerą į drąsiečių trijulę, kurios centre sėdėjo Vytautas Matulevičius. Gal tai naujas augantis politinis lyderis. Jei taip, tai galiu visai nesunkiai nujausti kur jis "palaiminimą" ir nurodymus galėjo gauti. Esu apie tai diskutavęs... N. Venckienės oponentams M. Kuprevičiui, A. Vinokurui teisė pasisakyti laidoje buvo suteikta. E. Masiulis nuo konkretaus jam oponavimo buvo apsaugotas. Nieko naujo mūsų žiniasklaidoje... Niekada neslėpiau savo nuomonės, kad tik politinėje dešinėje, kurios pagrinde yra TS LKD, matau jėgą, kuri gali rimčiau priešintis neokomunistinei slinkčiai Lietuvoje. N. Venckienės galimų partnerių paminėjimas ir koalicijos su jais įgyvendinimas išbrauktų naujokus drąsiečius iš tokių pajėgų. Su "prisidirbusiais" paksistais ir jų ryškiausiu demagogu V. Mazūroniu kovoti už tiesą ir teisingumą? Betgi tai - politinio anekdoto lygmuo... Songailinių tautininkų "patriotiškumas" Lietuvai gali būti ne mažiau pavojingas, nes jų lyderis, manau, to pačio lizdo paukštelis. Jo pirmtakas kažkada buvo toks Rimantas Smetona, dirbęs 10 LSSR dokumentikos vadovu. Prieš kiekvieną meninio filmo demonstravimą žiūrovai matydavo tuos kolaborantinius "šedevrus". Net nepamenu, kaip jie vadindavosi "Tarybų Lietuva" ar "Sovetskaja Litva". Pagaliau,koks skirtumas... Tuo tarpu skirtumas tarp prieškario tautininkų ir G. Songailos grupelės labiau panašus į gilią prarają. N. Venckienė netgi liepto per ją nesiruošia statyti. Deja... Esu išsakęs savo nusistebėjimą, kad TS LKD partijos lyderiai nesugebėjo rasti pozityvių kontaktų su nauja, tiesos ir teisingumo reikalaujančia jėga. Gal tokių pastangų būta. Gal tos minėtos "musės" pirmos supėjo Neringai ausis išūžti. , kokie jie "geriečiai" ir kokie "patriotai". Jei N. Venckienė bus nuoširdi, tai, supratusi tikrąją padėtį, suvoks kaip ji buvo "išmaudyta" po tokių "patriotų" šaltu dušu. Tam būtina išmokti žiūrėti į visus politinius procesus išplėstomis, nuoširdžiomis ir nesavanaudiškomis akimis. Verta to palinkėti...

Tomas J. -> Pikasui2012-09-27 13:59

Tavo labai neigiamas nusiteikimas Tvarkos ir teisingumo bei Tautininkų partijų atžvilgiu yra žinomas. Kyla tik toks klausimas: kai tamsta čia lieji tulžingas emocijas šių partijų atžvilgiu - kokio sieki tikslo? 1. ar tik nori išvemti eilinę tulžies seriją, 2. ar nori daryti įtaką skaitytojams, kad jie tavo komentarų pasiskaitę nusisuktų nuo šių abiejų partijų? Jei teisingas atsakymas 1 - komentarų neturiu, vemk toliau, tai nedraudžiama nors ir nemalonu matyti. Jei teisingas atsakymas 2 - tuomet duosiu patarimą: paveikti skaitytojus tau žymiai geriau sektųsi, jei rašytum trumpiau, bet konkrečiau - vardink šių partijų blogus darbus, pakenkusius tautai. O tai, kad savo oponentą aplipdai etiketėmis "paksoidas, burokinis, songailinis, kremlinis" - tai skaitytojo neįtikina, neverčia susimąstyti, keisti nuomonę. Konkrečiais faktais gali paveikti žmones.

o2012-09-27 12:59

tai Degutiene irgi pensininke. Tai gal laikas ir ilsetis, o ne triuksma kelti?

Ačiū2012-09-27 12:50

Didžiausia pagarba prof.Aleknoniui už teisingas įžvalgas!

silvija2012-09-27 12:47

arteja konservatoriu agonija islindo ir sukcelkos degutienes uzmacios i pavirsiu tik uz drasos kelia!

jums2012-09-27 03:53

niekada neišeis sutepti gerb. teisėjos Neringos reputacijos, pažeminti, suniekinti jos garbės, tai didi moteris, kovojanti už visus. Jūs net jos batų dirželio neverti.

Pikasas2012-09-27 02:51

“Drąsos kelio” lyderė Neringa Venckienė pagaliau, po daugkartinių raginimų TV laidos metu išsakė savo siekius ir galimus politinės koalicijos partnerius. Kalbėti apie tiesą ir teisingumą, kai “DK” partija po rinkimų apsisprendžia bendradarbiauti su “burokiniais” paksoidais ir “songailiniais tautininkais”, būtų labai naivu. Tad nori ar nenori tenka mintyse išbraukti “Drąsos kelio” partiją iš potencialių kovotojų prieš Lietuvoje plintantį neokomunizmą sąrašo. Tokia eiga gali nustebinti nemažą dalį to elektorato, kuris tikėjosi, kad “Drąsos kelias” niekada netarnaus “kremlininių” jėgų siekiams. Tenka pripažinti ir tai, kad mano nuoširdžios pastangos rasti politinei dešinei naujų partnerių pasibaigė nesėkme. Neringa Venckienė ruošiasi dirbti kartu su vienu iš “trojkos” LSDP, DP ir TT nariu “Tvarkos ir teisingumo” partija ir G. Songailos atskilusiais tautininkais , t. y. tapti dar vienu “trojkos” valdomu UAB’u. Būtent dėl tokio tolimesnio scenarijaus esu išreiškęs savo nuogastavimus ir anksčiau. Perspėjau, kad visuomenė tada dar kartą visiškai nusiviltų, kaip ir dėl ankstesnių “tautos gelbėtojų”. Nesitikėjau, kad tokie planai bus paviešinti netgi prieš rinkimus. Sunkiai galiu įsivaizduoti, kaip vienoje komandoje su V. Mazūroniu ir kitais “paksoidiniais ereliais” kartu dirbs kai kurios, gan padorios asmenybės iš “Drąsos kelio” partijos kandidatinio sąrašo. Bet visa tai kur kas svarbiau rinkėjams žinoti prieš rinkimus, negu suvokti konkrečią situaciją po jų. Labai tikėtina, kad apie tokį N. Venckienės tikslą jau anksčiau sužinojo TS LKD vadovai, kuriems,atseit, metį iššūkį “DK” aktyvistai. Tampa visai nebenuostabu, kodėl “Drąsos kelio” partija buvo be jokių kabliukų užregistruota Teisingumo ministerijoje ir kodėl taip palankiai atrodo jos paskutiniai “Vilmorus” agentūros reitingai. Nebesistebiu ir tuo, kad dešimtuke atsirado ir toks paksoidinio filmo “Pilotas scenariajsu autorius V. Matulevičius, kurio žurnalistinės karjeros pagrindas buvo dar “Pravdoje” padėtas. Gal net ir tie dabartiniai teisiniai persekiojimai yra tik parodomoji viešųjų ryšių akcija? Nesunku buvo pastebėti, kad kai kurie teisėsaugos veiksmai kėlė “Drąsos kelio” partijos reitingus. Dabar pradeda aiškėti, kodėl taip galėjo būti elgiamasi. Beje, laidoje dalyvavęs V. Mazūronis kur kas didesnis politinis manipuliatorius. Tad jis tiesaus atsakymo N. Venckienei ar “TT” bendradarbiaus su “DK” nedavė. Manau, kad jis tikisi, kad ir minėtos “trojkos” seimūnų pakaks sudaryti valdančią koaliciją. Tada “Drąsos kelias” galėtų likti tik apsauginio “buferio” vietoje. t. y tokio, kokių matėm nemažai LDDp sukurptuose politiniuose UAB’uose. Tuomet dešinėje ieškoti N. Venckienei atramos taškų bus net neverta. Gal nebent kokio paksoidinio lobisto S. Šedbaro asmenyje. Jei N. Venckienė būtų labiau patyrusi politikė, ji iki pačių rinkimų būtų slėpusi savo siekius, o gal ir politinius susitarimus. Šis jos interesų pasiviešinimas gali būti labai prasmingas signalas tiems TS LKD partijos elektorato atstovams, kurie šį kartą gal net ruošėsi balsuoti už N. Venckienę, kaip už tiesos ir teisingumo siekiančią kandidatę. Dabar paaiškėja, kad ji to teisingumo sieks su “Tvarkos ir teisingumo” “ereliais”, kurie labai esmingai atsižymėję ne tik savo ‘kremlininėse” pozicijose, bet ir kontrabandinio bei korupcinio “verslo” nuotykiuose, ne kartą labai “švelniai” konstatuotuose mūsų teisėsaugos. Taip “DK” ruošiasi sustiprinti V. Mazūronio ir G. Songailos komandas. Žemiau nebėra kur kristi… Kai teisėja Neringa Venckienė kovojo už mergaitę, nebodama nieko ir drąsiai priešindamasi A.Ūso garbės ir L.Stankūnaitės interesų gynėjams, tai susilaukė visuomenėje nemažai užuojautos ir pritarimo. Gynė mažylės teisę į apsisprendimą nematyti daugiau “plikų dėdžių” kaip kas sugebėjo. Problemos teisinėse institucijose išryškėjo “visu gražumu”, todėl ta jos kova, manau, buvo vertingas indėlis į demokratijos kūrimą Lietuvoje. Dabar Neringa Venckienė yra “Drąsos kelio” rinkiminio sąrašo lyderė ir jos statusas ta prasme yra visai kitas. Manau, kad niekam nebuvo didelė paslaptris, kad teisėje padoriai išprususi teisėja politiniuose verpetuose jaučiasi nejaukiai ir neužtikrintai. Mačiau, kokie “niekados nebūnantys buvusieji” kadrai apie jos Klonio gatvę sparną rėžia. Tokią, potikoje nesubrendusią naujokę apvynioti apie pirštą patyrusiems kadrams – juokų darbas. Bandžiau ją komentaruose įspėti apie įvairius pavojus ir galima viliones. Turėjau vilčių, kad N. Venckienė sugebės praplaukti tarp Scilės ir Haribdės ir išliks ori bei nepažeista. Išvengusi Scilės ji dabar puola į Haribdės glėbį ir tolimesnis jos likimas tampa daugmaž aiškus. Nežinau, kaip partijos lyderė pajėgs “idėjiškai suvienyti” savo aplinkos kai kuriuos padorius kandidatus su paksoidų ir marginalinių tautininkų aktyvistais? Kai kuriais atvejais nematau jokių jų politinių ir dorovinių sąlyčio taškų. N. Venckienės išsakyta totali kritika TS LKD patrtijos atžvilgiu labai primena “mazūroninius” ar “songailinius” pasimaivymus ekonomikos ar a lia patriotizmo temomis. Lietuvai “burokinės” politinės grupuotės valdžioje būtų didžiulis šuolis atgal. Gaila, kad kandidatė į Seimą to nesuvokia, ar suvokti nenori. Nepamirškim jau paviešintą LSDP, DP ir TT koalicinį suokalbį apie jų susivienijimą po rinkimų. Ką toje “trojkoje” veiks drąsiečiai? Gaus teisę duris atidarinėti, o kitu laiku vėl galės šaukti kad tiesai ir teisingumui pasiekti konservatoriai kliudo? Ar tikrai tik tam pasiruošę DK pirmininkas Varkala, A. Patackas, A. Stancikienė, A. Nakas, S. Stoma ir kiti panašūs “DK” kandidatai? Sunkiai tokia nesąmone galėčiau patikėti. Apie paksoidų “žygdarbius” informacijos žiniasklaidoje pilna, apie a lia tautininkų “patriotiškumą – taip pat netrūksta. Tai iš kur tos nesusigaudymo problemos pas N.Venckienę. Seniai jos užprogramuotos ar tik ekspromtu atsiradę? Šypsojosi TV laidoje pašnekovas V.Mazūronis. Gal pagalvojo: “Na, štai. Apsireiškė. Turime kovotoją, kuri į kompanionus siūlosi”. Kristi iš juoko galima… Graudaus juoko…

Robertas2012-09-27 02:50

Džiaugiuosi ,kad ilgamečiai "lyderiai" rimtai svarsto savo pralaimėjimo galimybę.Niekingi,žemos prabos bandymai paniekinti p.Venckienę - tik demonstruoja jų silpnybę ir desperatišką "siekimą šiaudo". Ačiu profesoriui už straipsnį ir aktyvią visuomeninę veiklą.

Zenonas2012-09-27 02:37

Geras straipsnis. Mūsų valdžiai, atrodančiai ant visko nusišvilpt, pasirodo labiausiai bijo jiems nepalankių rinkimų. Pagarbiai

lietuvis2012-09-27 02:16

cia galimai spastai Venckienei,siuksles sugalvojo dar viena afera.TIK UZ DRASOS KELIA.

kauniete2012-09-27 01:28

Labai gerbiu prof.Aleknoni ir dekoju,kad ivede aiskuma istorijoje ,suristoje su Gedimino 24-40

dina2012-09-27 01:20

šiaip visur pensininkai nepageidaujami, ypač jų kratosi firmų savininkai; o kiek seime pensininkų? Viena net 76-ių dar kandidatuoja Kaune, kol baigsis kadencija, jau ir 80 bus. O kiek tokių, kurie jau seniai perkopė pensinio amžiaus ribą? gal pakaks? Užsidirbot solidžias pensijas ir ... lauk.

To manau2012-09-27 01:09

Matyt rasydamas komentara pats suki ta iranki,o ir esi kompostuoto proto sutverimas panasus i zmogu

pensininke2012-09-27 00:03

Visus seimo pensininkus su marsu reikia islydeti i pensija! Tegu jaunimas dirba, entuzijazmo ir sveiko proto jie turi daugiau. Seniai ir BIL o BIL gerdami pamirsta ka zada, daro atvirksciai. Tegul ilsisi, juk vilu prisistate...

va2012-09-26 23:48

kaip bijo Degutienė Neringutės. Ar jai ne gėda skleisti tokias paskalas? tokia kieta seimo narė išsigando drebančios žemės po kojomis. Dar ne tiek visų melagių laukia.

to manau2012-09-26 23:12

manyk ir toliau-mums tikrai "dzin"

kielė2012-09-26 23:11

Ačiū autoriui, griebėt giliau- už sąžininės, kas dabartiniams seimūnams jau seniai užmiršta

manau2012-09-26 23:10

Ekspertai eu.=šūdmalė, tipingas masoniškas proto kompostavimo įrankis.

ruta2012-09-26 22:00

Apie ponios Degutienes morale ir padoruma jau galejome spresti ne tik 'Snoro' istorijoje , bet ir su juos proteze ponia Ziobiene , visur selektyvinis teisingumas ...

jonas22012-09-26 21:49

tai ar seimo nariai ipensija neina? kiek gegutiene gali tam seime vargt? isleiskit moteriske tegu pailsi.

Rita2012-09-26 21:25

Seime istatymai sukuriami taip ,kad valdzia sau traktuoja vienaip,o eiliniams zmonems istatymai veikia kitaip,ir teismai sprendzia taip kaip reikalinga valdziai .Kazkokia iskreiptu veidrodziu karalyste ,o ne Lietuvos valstybe.

vilte2012-09-26 21:08

puikus straipsnis,parodantis,kad susirupinama tada,kai palieciami kazkieno asmeniniai interesai. Taip ir visoje Lietuvoje. Kai tik paliecia koki valdanciosios koalicijos nari,problemos pradeda sprestis. Taciau mazo zmogaus reikalai nepajuda desimtmeciais i prieki. Kaip ir gatviu duobes. Kol miesto tarybos nariai savo masinos neapdauzo kokioje duobeje-ji stovi keleta metu. Kada valdininkai susirupins zmonemis ne tik pries rinkimus ir ne tik savo naudai?

nuomuone2012-09-26 21:04

labai geras straipsnis...DEGUTIENEI_NE...LAIKAS JAI I PENCIJA

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi