ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
PolitikaNuomonės

Stanislovas Tomas po įvykio su nacių kolaboranto atminimo lenta: noriu, kad tautos gyventų taikiai(90)

Nacizmo nusikaltimų, Holokausto neigimas – vienas iš visuotinai sutartų nusikaltimų. Austrijoje vien už abejojimą Holokaustu ar jo aukų skaičiais numatyta 20 metų laisvės atėmimo bausmė. Panašiai, nors ir kiek švelniau, baudžiama Vokietijoje, Prancūzijoje. S. Tomas ragina jokiu būdu nemėgžioti jo poelgio, bet tokiais atvejais, kaip šis – tai buvo vienintelis būdas užbaigti begalinį kiršinimo procesą.

Stanislovas Tomas po įvykio su nacių kolaboranto atminimo lenta: noriu, kad tautos gyventų taikiai

2019 m. balandžio 8 d. advokatas profesorius, Sorbonos universiteto teisės mokslų daktaras Stanislovas Tomas vienu kūjo smūgiu užbaigė nesibaigiantį teisinį ginčą tarp Lietuvos valstybės ir žydų bendruomenės bei kitų nacių nusikaltimų netoleruojančių žmonių, nudaužydamas Jonui Noreikai (Generolui Vėtrai) skirtą atminimo lentą ant Vrublevskių bibliotekos sienos Vilniuje.

Žydų bendruomenė per ilgus metus teisiniu būdu nesugebėjo įrodyti, kad tokio asmens, kaip Jonas Noreika, viešas garbinimas kiršina lietuvius su žydais, o pasaulinės ir Europos Sąjungos teisės kontekste yra baudžiamosios teisės objektas.

Tuomet, kai ši lenta buvo pakabinta, Lietuva dar nebuvo Europos Sąjungos sudėtyje. Po to, kai mūsų valstybė įstojo į Europos Sąjungą, mes privalome laikytis ir taikaus sambūvio su kitomis valstybės pagrindinių principų. Vienas iš jų – vengti kiršinamo pobūdžio akcijų, temų.

Nacizmo nusikaltimų, Holokausto neigimas – vienas iš visuotinai sutartų nusikaltimų. Austrijoje vien už abejojimą Holokaustu ar jo aukų skaičiais numatyta 20 metų laisvės atėmimo bausmė. Panašiai, nors ir kiek švelniau, baudžiama Vokietijoje, Prancūzijoje.

Taikus sambūvis su kitomis tautomis neįmanomas, kai skirtingose valstybėse, kurios įeina į vieną sąjungą, yra toks skirtingas požiūris į vieną istorinį reiškinį ar nusikaltimą, kokiu ir yra Holokaustas.

Teisininkas mano, kad iš pagarbos teisinei sistemai, už netradicinį ginčo išsprendimo būdą jis turėtų gauti piniginę baudą. Tačiau jos dydis neturėtų būti didesnis už 1 centą. Jeigu bauda bus didesnė – Stanislovas Tomas neatsisakys pagalbos padėti ją susimokėti Pasaulio žydų bendruomenės. O tokiu atveju reikalas atrodys taip, jog Pasaulio žydai prašomi susimokėti baudą, jog juos naikino nacių kolaborantai...

S. Tomas ragina jokiu būdu nemėgžioti jo poelgio, bet tokiais atvejais, kaip šis – tai buvo vienintelis būdas užbaigti begalinį kiršinimo procesą.

Laikas užbaigti nešvarius politikierių žaidimus ir pradėti spręsti reikalus civilizuotai.

„Noriu, kad Tautos gyventų taikiai“, – sako S. Tomas.

Viso interviu klausykitės čia:

Naujausi

Komentarai (90)

Rikiuoti
atsakyk,Nakai2019-04-20 18:25

Gal kas žino kur pradingo mongoloidinė žydiška beždžionė?Koks buvo austrų atsakymas kriminaliniam nusikaltėlui,prašančiam politinio prieglobsčio?gal jau žydai tyliai likvidavo savo beždžionę kad paslėpti užsakovus?Nakai,netylėk!

Nekenčiu Nakiku2019-04-17 23:26

Teisti tą žydbernį visu įstatymo griežtumu už vandalizmą ir už sukčiavimą renkant pinigus iš apgautų pensininkų.Klaunui cechanoviciui vieta durnyne,tikiu kad ten jis ir atsidurs :)

>85. rasa2019-04-17 23:24

todel katsapu niekas ir nepalaiko, o sis zmogus kovojo pries zmogzudzius atejunus, beje katsapai turetu atsiprasyti vokieciu kad juos zude, nes vokietys nebuvo uzemes ne kvadratinio metro katsapu zemes, tik ties stalingradu i jas isiverzes trumpam

>86. V. Ladas2019-04-17 23:10

blexa kaip gerai kad apvale Lietuva nuo okupantu zmogzudziu ir ju nuop1su atvykusiu apgyvendinti sias zemes ir amziams jas uzgrobti kaip padare su Naugardu, Mozhaisku, Smalensku ar Prusija...lasikas ir likusiu isgamu zmogzudziu atsikratyti

V. Ladas2019-04-17 23:00

Jei S. Tomas vandalas, tai ne vienintelis Lietuvoje. Tokių vandalų buvo tūkstančiai po 1991-jų, kada buvo naikinamos 1941 maisiais žudytų Lietuvos piliečių žudymo vietos ir atitinkami atminimo ženklai. Priminsiu tik 2, nes iš duobių jose išlipo po 1 dar gyvą žmogų. Tai Kruonio miestelyje prie Kruonės upelio ir Palomenėje prie Lomenos upės. Be jokio valdžios sprendimo, ar nurodymo, faktiškai neaišku kas, su žeme sulygino dešimčių žmonių (ne žydų, daugiau rusų) sušaudymo vietas ir sunaikino atminimo lentas. O Kaišiadorių mieste, buvusiam Ščebnicos km. stovi didelis obeliskas, berods 18-kai baltaraiščių nužudytų žmonių, kuriame stropiai išdaužytos betone išlietos atminimo teksto raidės, ir paminklas riogso iki šiol, kaip paminklas vandalizmui. Žiežmariuose, sunaikinta paminklinė lenta už duoklės neatidavimą vokiečių sušaudytiems valstiečiams. Štai iš ko galimai mokėsi S. Tomas. Tik tiems buvo galima, o jam - ne.

rasa2019-04-15 17:01

ir koks cia jums tas didvyris norkus,jei jo isakymu buvo zudomi zmones,nesvarbu kokios tautybes.Jis vertas tik paniekos ir tautos atsiribojimo,nes as zmogzudziu niekada nepaaikiau ir nepalaikysiu

matot2019-04-15 14:06

kai garbinami naciu koloborantai valstybeje valdomoje komunYstinio koloboranto Neseniai visaip kitaip giedojusio Tai tada jau galutinai visoms tautoms ir tarp paciu lietuviu smegenys su s..maisomos

g2019-04-14 21:22

jis suvare ir austreviciaus balsus su mazuroniu

To 752019-04-14 20:23

Gandai tokie: S. Tomo komanda į balsų skaičių suvarė ir balsus, kuriuos gavo K. Juraitis, kaip kandidatas į prezidentus. Juos atmetus, balsų neužteks, ir dangtis užsidaro. Žinoma, gaila...

lietuvis2019-04-14 19:03

o kad nesileist labai placiai i polemika apie karo nusikaltimus, prisiminkime, kiek buvo prazudyta lietuviu, latviu, estu, baltarusiu, rusu, ukrainieciu ir t.t.? ir visa tai tera ,,smulkmenele,,?

lietuvis2019-04-14 18:54

va, ir geriausias paaiskinimas-tarybiniai partizanai. tai anot jusu gaunasi, kad naciu bendrininkais galima laikyt visus, kurie gime, augo sioje zemeje ir tenorejo isgyventi karo metu(as nesneku apie tuos,kurie patys prisidejo prie naciu veiklos)? ir keistai atrodo jusu poziuris Dusanski kaip i zmogu,gaudziusi naciu nusikaltelius, o ne kaip i zmogu, itakojusi kitu zmoniu gyvenimus ir likimus. ir tokiu buvo ne vienas. p. s.. tad klausymas, kas labiau nukentejo karo metu, vis dar islieka

to 772019-04-14 18:35

Kalti nacistai ir jų šalininkai. Akivaizdu ir seniai įrodyta. Tam ir bando perrašyti ir iškraipyti istoriją, kad viskas - labai aišku.:)

Judenratas2019-04-14 18:33

Laukiam komentarų apie Kaniūkų kaimo žudynes

lietuvis2019-04-14 18:28

tad bukime objektyvus ir pripazinkime, kad kalti ir tie ir tie. o kurie labiau,mes mirtingieji, niekada nesuzinosime

to 752019-04-14 18:26

"Žydų partizanais" tu čia vadini tarybinius partizanus? Geras. :) Jie lietuvių nežudė, žudė nacių bendrininkus, o - tai esminis skirtumas. Apie Dušanskį savo nuomonę pasakiau vakar. Dušanskis gaudė nacių bendrininkus. Tai buvo jo darbas, be to, gal ir asmeninis kerštas už nužudytus ir nukankintus (bet čia jau emocijos). Trumpai sakant, Dušanskis - "nusikaltėlis" tiems, kad Noreika - "didvyris". Mano nuomonė - tokia, ir ji pagrįsta faktais, o ne "patriotiniais" sapaliojimais.

lietuvis to 732019-04-14 18:15

as nesakau kad masiskai, taciau tai faktas. jus nenorite prisimint netgi netolimos praeities. kokia moteri (zydu tautybes) Grybauskaite apdovanojo ordinu ir visa tai rode per visas televizijas? po ko kilo nedidukas ,skandaliukas,, kad ji dalyvavo kartu su zydu partizanais zudant lietuvius ir kaip puole ja visi issukineti. taciau kaip visada Lietuvoje, viskas labai greitai nutildoma. ir jus dar drystate sneket apie dokumentus... kaip ir KGB dokumentai... paviesinami tie, kurie labiausiai reikalingi. ir kurioje vietoje ta jusu 100% teisybe? o jeigu sneket placiau, tai kodel Vokietijoje karo dokumentai islaptinti berods 75 metams? pabaigai... ar galetumete issakyt savo nuomone apie toki Dusanski, kuris su Lansbergio pagalba pabego i Izraeli, o Lietuvoje turejo buti teisiamas uz nusikaltimus pries lietuvos gyventojus

gera šutvė susirinko2019-04-14 17:48

Klausimas ko tas sukčius žydbernis tomas nepasikvietė vanagaitės ir vinokūro?Ką darys nakas kai nepavyks prakišti į EP žydiško Trojos arklio,o iš pensininkų surinkti pinigai jau pasidalinti?

to 722019-04-14 17:02

Briedas. Toms pasakoms nėra nė mažiausio įrodymo. Kokie dar "žydų partizanai", masiškai žudę lietuvius? Kvailystės. O štai žydšaudžių "darbai" turi visus įrodymus - dokumentus, liudininkus ir net pačius nužudytuosius. Po karo visas duobes atkasė, atliko ekshumaciją, viską uždokumentavo. Taip kad viskas - ne tuščios kalbos, viskam yra įrodymai. Todėl ir esam 100 proc. tikri.

Lietuvis2019-04-14 16:55

Klausymas visiems čia susirinkusiems-lietuviai vadinami žydsaudziais. O kaip vadjnami žydai,žude lietuvius? Dabar pradesit rėgti, kad nusisneku, tačiau buvo tokie žydu partizanai, kurie išžudė(oficialiai) lietuvių valščių(ir ar vieną? ). Kaip tai pavadinti ir kkdėl apie tai tylima? Tad labai noriu iš jūsų visų išgirsti atsakymą-ar jūs 100% garantuoti, kad tai kas skelbiama-tiesa, ne suklastota istorija? P. s. aš nebandau nieko užtart ar pteisint,tik labai noriu žinoti tikrąją tiesą, kuri gali būti lbai nemaloni abiems pusėms

to 702019-04-14 15:54

Tu suvoki, kad kolaboravimas su naciais - karo nusikaltimas? Kaip dar galima išniekinti nacių bendrininką? Užknisot jūs savo bukumu.

nesupratau2019-04-14 14:36

Paleckis lig siol yra uzdarytas, o Toma jau paleido. Veikla gi ta pati. Stanislovas Tomas rinko informacija apie musu didvyri Noreikia ,jo darbus ir perdavinejo ja Mosadui. Ne tik rinko bet kaip supratau susitiko su Mosado agentu Kacu ir gavo instrukcijas kaip ivykdyti Noreikos isniekinimo akta. KUr ziuri musu VSD?

Pilietis2019-04-14 14:36

Kiek daug Lietuvoje nacistų....

už taiką2019-04-14 14:19

Stanislovai Tomai, man irgi labai norėtųsi, kad palestiniečiai pagaliau kada nors galėtų gyventi taikoje savo žemėje. Bet deja, įsigijo kaimyną... Tokį kaimyną, kuris visam pasauliui rėkia, koks nukentėjęs, o pats šiuo metu elgiasi taip pat su kitais.

Uz svaria Lietuva2019-04-14 11:44

Paskutinis Stanislovo sakinys viska keicia,is esmes.jis uz misrunu Lietuva,taigi cia musu keliai ir issiskiria.ar bus reitingavimas eo rinkimuose?noreciau Egidiju Baltusi reitinguoti i pirma vieta.

Čigonas namo2019-04-14 06:50

Tautos gyvens taikiai, kai Tomas mirs. Dabar čia aiškinama, kas ES valdo žydai, kurie ir Lietuvą PRIVERS klauptis prieš Taisykles. Išeina, kad žydai atsakingi už viską, t.p. ir už baltųjų europiečių tautų dabartinį genocidą. 20 metų už lochokausto neigimą? :) O gal geriau iki gyvos galvos už holohaukso TEIGIMĄ?

Eugenijus2019-04-14 05:07

Kaip gaila, kad Lietuvos piliečių sąmonė miega, kai juos mausto su pensijomis, minimaliais atlyginimais, o valdžia meluoja, mes tikime ir neturime jokio dėkingumo tiems, kurie mus gina...

Edis --- 63 Seniui2019-04-14 03:55

Aš nelaikau Tomo poelgį sudaužant lentą vandalizmu. Ir pritariu Tomo pasakymui ,kad tai įvykdyto nusikaltimo nutraukimas.

Senis Šaltis2019-04-14 03:45

60. Edis. Tiek to tai jau kažkokie išvedžiojimai. Matau nesupratai apie mokesčius. O priklauso viskas ne nuo Lietuvos, o nuo Lietuvos žmonių. Tą stanislovas ir apie pensijas kalba ir apie kitus reikalus. Todėl iš vienos pusės pasisakau prieš vandalizmą, bet pasisakau už jo tiesos ieškojimą.

Edis to 612019-04-14 03:42

Tai kad landzberginei valdžiagyvių chuntai nusispjauti į visus Lietuvos piliečius. Aš žaviuosi kai žydų tauta kovoja už savo tautiečius. Išgamos nepriims tokių įstatymų kad žydų turtą galima ir negražinti , kad žydų žudikai būtų garbinami nepaisant jų pilietybės. Aš šlykščiuosi parazitine Lietuvos valdžiagyvių landzbergine chunta kuri vienu metu gali smerkti lietuvių žudikus stribus , kitu žudikams miškiniams statyti paminklus ir lentas , vienu atveju heroizuoti lietuvius kolaborantus , kitu paniekinti. Vienu atveju lietuviui gražinti nusavintą turtą , kitu - ne . Aš žaviuosi žydu tauta kurioje nužudyti žydą tai pats baisiausias nusikaltimas. Ir štai kad Lietuvių tauta to neturi ir kad eina brolis prieš brolį , lietuvis prieš lietuvį.

Kiek2019-04-14 03:28

galima tampyti ta Žydų tema ? Ne Žydai buvo sušaudyti o Lietuvos piliečiai, raskite ir nuteiskite kaltus, vadovaujantis šalies įstatymais. Jei tas Tomas super juristas tai tegu ir inicijuoja toki teismą.

Edis to 58 Seniui2019-04-14 03:27

Čia Lietuva pati į tas privatizacijas - prichvatizacijas įsivėlė. Juk gražinamos žemės buvo , pastatai ir t. t. Landzbergio argumentuota kad Stalinas neteisėtai nusavino turtą. Bet čia apsižiūrėjo , kad nusavinto turto labai daug ne lietuviai turėjo , žydai , lenkai gyvenantys ne Lietuvoje ir tada sumanė jiems negražinti turto o tik Lietuvos piliečiams. Čia žydai rėkti pradėjo jei neteisėtai nusavintas tai gražinti REIKIA. Juk NETEISĖTAI . Tad žydams gražina ir vykdo teisingumą . O štai lenkus pasiuntė ant 3 raidžių. Lenkija per daug negali šokinėti , pati ant vokiškų žemių sėdi , tai ir tyli. Tad šlykščiai landzberginei chuntai su žydais neišdegė pasiusti ant 3 raidžių. Nors pats ožys tvartą atsiėmė . O kur dar išvis - skraidančios žemės.

Senis Šaltis2019-04-14 03:11

54. Respect (repeat) to 13. "Ir čia atėjo Tomas, kuris vienu smūgiu išsprendė visas problemas." --- Tomas tos problemos neišsprendė, o ją parodė ir paviešino.

Senis Šaltis2019-04-14 03:10

Už kažkokį turtą mokėjo? tas turtas neprižiūrėtas po tiek metų nieko nevertas ir jo greičiausiai nebūtų jau. O pala, per tiek metų visi mes mokame už viską už turtą, nesvarbu ar jame gyvename ar ne, už šiukšles pagal tą turto kvadratūrą. O dabar kažkam kompensacijas už turtą, o kodėl nepaprašius ir už visą laiką mokesčius susimokėti kol tas turtas kažkam priklausė ir kažkas jį saugojo ir mokėjo? Taiip vartant supranti, kad visiškai beprasmis tas ginčas ir jis neveda į susitarimą, o kažkokią grupą žmonių išaukština, o kasžkas vistiek liks nepatenkintas. Todėl reikia baigti tas spekuliacijas ir užsiimti šiandienos problemomis.

Edis2019-04-14 03:10

Ar daužytų kas nors Noreikai lentą jei joje būtų parašyta kad tai nacių kolaborantas holokausto vykdytojas , Lietuvos partizanas kovotojas už Lietuvos nepriklausomybę.

Senis Šaltis2019-04-14 03:06

55. 2-53. tamsta pats ką laikai idijotais? Taip galima bet ką čia išvartyti. Kad tada buvo smetoninė Lietuva, kad tada buvo kita Lietuva, kad tada buvo okupuota Lietuva, kad tada buvo visiškai kita Lietuva. Prie ko čia Lietuva šiandieninė? Kompensacijas kokiems piliečiams dabar mokėjo? Kokioms žydų organizacijoms? Kiek pamenu ten amerikos žydai tų kompensacijų paskutinį kartą reikalavo. Lygiai pačio stiliumi tada reiktų pačio klausti, prie ko čia JAv? Apskritai nesuprantu pretenzijų man, aš tų žydų nežudžiau, žudymams nepritariu, nei ką neigiu. Kalbu apie tai, kad užtenka kiršintis tarpusavyje ir žiūrėti kaip išbristi iš skurdo. Beje jei atrastume kokių nors aukso kasyklų Lietuvoje, neabejoju, kad vėl ši tema išlystų ir būtų pareikalauta: "va matot jūs jau turite, o pamenate kiek iš mūsų atėmėt, turit duoti greitai ir mums mūsų "dolę"". Ir taip kiekvieną kartą, kada tik atsiranda kažkokių lėšų LR biudžete, ar atsiranda koks šansas pasiskolinti.

2-532019-04-14 02:59

"Ir kompensacijas ne vieną kartą mokėjom, ir brazauskas net važiavo atsiprašinėti į izraelį. Ir šiaip išskirtinių sąlygų ir nuolaidų tai tautybei suteikti" Laikai visus idiotais ? Pasikartosiu, nukentėjo LIETUVOS piliečiai, ne Izraelio kuris neegzistavo !

Respect (repeat) to 132019-04-14 02:55

Konfliktas gimė tada, kai smetoninė Lietuva pradėjo fašistėti. Savo kruviną snukį "aktyvistai" parodė prasidėjus karui. O 1990 metais prasidėjo istorijos perrašinėjimas ir žudikų "didvyrinimas". Tomas tikrai išsprendė problemą, nes dabartiniai politikieriai tupėjo tarp kūjo ir priekalo - nei nukabinti, nei palikti. Nukabinsi - užpuls "patriotai", apkaltins "darbu Kremliui", nenukabinsi - pažeidinėji demokratinių Europos valstybių įstatymus ir nuostatas. Ir čia atėjo Tomas, kuris vienu smūgiu išsprendė visas problemas. :)Valdžiagalviai tyliai džiaugiasi, nors garsiai ir burnoja "apie vandalizmą". :)Bet dar liko labai daug visokių "lentų" ir "paminklų" karo nusikaltėliams. Ką darys su jomis?

Senis Šaltis2019-04-14 02:50

52. Lietuvos. o kas sakė, kad tam jau nėra duotas "tokiam įvykiui neduoti tinkamo teisinio įvertinimo arba dar blogiau, pamiršti"? --- niekas nepamiršo ir nemanau, kad daugelis pateisina žudymus (visada aišku atrasime tokių, kurie džiaugiasi). Ir kompensacijas ne vieną kartą mokėjom, ir brazauskas net važiavo atsiprašinėti į izraelį. Ir šiaip išskirtinių sąlygų ir nuolaidų tai tautybei suteikta. kam malti tą š nenustojant. Kada bus pabaiga? O pasikartoti ir gali būtent po tokio kiršinimo ir pastovaus kėlimo lygioje vietoje. Nes atsiminkime kada iškyla šis klausimas, kada Lietuva pabando kažką daryti savo naudai, kada pabando kažką pakeisti, pagerinti. Tada būtinai išlenda ir vis rėkia apie tuos įvykius. Na kažkada gi kažkam gali ir nerveliai neatlaikyti. Suprantu, kaip kokį birželio 14-ta, paminėta per metus vieną kartą. Ir viskas, tai nekeliama kaskart jei kas nepatiko.

Lietuvos2019-04-14 02:40

valstybėje buvo vykdomas genocidas Žydų tautybes Lietuvos piliečiu atžvilgiu. Jei tokiam įvykiui neduoti tinkamo teisinio įvertinimo arba dar blogiau, pamiršti, tuomet tokia valstybe gali tai pakartoti, pav. politiniu ar religiniu oponentu atžvilgiu.

KLAIKI NEKOMPETENCIJA2019-04-14 01:40

LNK Žurnalistė NEŽINO sugnataro Z.V. vardo ir vadina Zenonu, vietoj ZIGMO...

U-2>49. JUDENRAT saugojo GETUS2019-04-14 01:27

"SAVI saugojo SAVUS?" Kaip ir visi tvarteliniai degeneratai, tu siek tiek berastis. JUDENRAT buvo vidine geto policija ir buvo ginkluoti lazdomis. GETUS saugojo vokieciai ir noreikos. Jeigu tau taip patinka, tai sendienos JUDENRAT funkcijas Lietuvoje puikiai atlieka Landzbergis ir Grybauskaite. Tik seimininkas pas juos dabar kitas.

JUDENRAT saugojo GETUS2019-04-14 01:16

SAVI saugojo SAVUS?

Aprašykite kaip ARADAS žudė2019-04-14 01:13

KANIŪKŲ kaimo CIVILIUS gyventojus. Žydai jį gerbia.

Senis Šaltis2019-04-14 00:33

46. to 44. o man atrodo, kad "Nesistebiu, kad to paties Noreikos anūkė pašiurpo, kai pamatė tokią "apskaitą"." --- dabar manipuliuojant ta anūke, jei ji būtų pasakius atvirkščiai ir gynusi senelį, tai būtų lygiai toks pats minusas ir rėktumėte, kad dėl to kad ji anūkė, dėl to gina senelį. dabar tamsta kalbi taip, ir pabrėžį, kaip kokį rimtą argumentą`, kad ta anūkė pasakė va taip. Tai joks argumentas. Argumentas - dokumentai, įrodymai, liudijimai ir tt. Tamsta rašinėji pagal tuos ką tau pateikia, kada padarysi pats tyrimą, tai galėsi aiškinti kitiems. Tad būtų maloni tamstos nuomonė be tų primestų išvedžiojimų, kurių paprasti žmonės nepatikrins.

to 442019-04-14 00:27

Iš tiesų tai tas raštas - baisus. Baisus savo dalykiškumu ir lakoniškumu. Akivaizdu, kad - tai kasdienybė. Nužudyti žmonės skaičiuojami,kaip būtų skaičiuojami bulvių maišai. Nesistebiu, kad to paties Noreikos anūkė pašiurpo, kai pamatė tokią "apskaitą". O man kyla klausimas, kas pirmas tuos nužmogėjusius padarus jau dabartinėje Lietuvoje išdrįso "didvyriais" skelbti? Teisti reikia už tokius darbus. Nustatyti konkrečius asmenis ir teisti.

to 422019-04-14 00:13

O kam reikia žiūrėti tą interviu? Koks tikslas? Atvilko šluotą nacistų kolaborantui - visi matom. O ką jis ten pliurpia, koks skirtumas? Kam idomu, ką pliurpia politinis lavonas?:) O dėl Dušanskio jau rašiau. Jis - "nusikaltėlis" tiems, kam Noreika - "chierojus". Kas neaišku?

Atkreipkit dėmesį2019-04-13 23:58

Daug pasakantis atsakymas į Nr. 967. 44 pabėgo " Bolševikams traukiantis". Tai reiškia, kad tie, kuriuos gal ir galima būtų nubausti už bendradarbiavimą su pirmesniu okupantu, išvengė susidorojimo. Liko seniai, moterys, vaikai, tai juos sunaikino. Vėlgi, "atbėgusios dvi žydės". Yra aprašoma ir daugiau atveju, kai neradę, kur prisiglausti vargšai žydai savanoriškai prisiduodavo, kad pasidalintų lokimu su visais. Šlovė J. Noreikai?

> 42. rim to362019-04-13 23:46

Ilgas meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ožiu palikuoniui.

rim to362019-04-13 23:42

nematau cia su kuom diskutuoti,nes niekas neziurejo interviu iki galo o diskutuojate kaip tas profesoriu,nieko nematote toliau kaip savo nosi,todel ir kapstotes kaip vistos meslyne. Cia net atsirado tokiu gerbeju Dusanskio,slykstu. Niekas nekviete nei bolseviku nei fasistu,tai ivyko nes zydiskas auksas iskele Hitleri ir sPALIO REVOLIUCIJA IR DAUG KITO MESLO,O TAUTOS KENCIA NUO KATAKLIZMO JU SUKURTU. kOKS SAITAS TOKIE IR SKAITYTOJAI,PAGARBA 37 IR 39,O KITI TAI Bolseviku palikuonys

to 372019-04-13 23:19

Kas tau sakė, kad Dušanskis - nusikaltėlis? Jis - "nusikaltėlis" tik tiems, kam Noreika - "didvyris".

> 38. Genys2019-04-13 23:11

Atkaltos smegenys, cia geniu liga. Gerk Landsburgio zodzius kaip rytini slapima ir nesikeisk !

Nelaime2019-04-13 22:56

Reiktu pamineti,kas reme pinigais Hitlery ir sukure karus,kas okupavo valstybes ,tas ir antnese neapykanta del zydu,viskas is vakaru,butu neokupave,tas nebutu isvyke ir gyventu santaikoje po siai dienai! S. Toma palaikau Lietuva savinaika uzsiima,tukstanty metu! Kokia buvo kokia liko teritoriniu atzvilgiu! Lietuviai nenori buti laisvi,savizudziai,tai izgelbes kiti,bet tas kainuos,mes tapsim mazuma! Tomas padarys geru darbu ir ateity gali tapti lt. prezd. Ir lt. gyvens tie,kas ja isvadavo!

Genys2019-04-13 22:51

Šitas klounas dar nori atstovauti Lietuvą Europos parlamente. Tegul pirma smegenis išsigydo...

Vytas2019-04-13 22:37

Civilizuotai pasielgti šiuo atveju buvo galima tik kreipiantis į teismą. Daužymas kūjų ne sau priklausančių objektų nėra civilizuotas veiksmas. Man asmeniškai jo poelgio motyvas visai nesuprantamas. Ir dar nori, kad jis būtų išrinktas į ES parlamentą? Argi taip gali būti išspręstas bet toks klausimas? Holokaustas čia nė prie ko. Kiekviena valstybė sprendžia pati, kaip jai elgtis tokio laikotarpio, kaip Antras Pasaulinis karas, veikėjų atžvilgiu. Juk Izraelis neišdavė nusikaltėlio Dušanskio Lietuvai, t. y. pasielgė taip, kaip skaitė reikalinga, įvertinusi jo nuopelnus žydų tautai. O realiai J. Noreika gal daugiau nusikalto ne žydams, o lietuvių Tautai. Juk kaip tvirtinama D. Grybauskaitės 1993 m. disertacijoje, pokario partizanai Lietuvoje nužudė apie 13 tūkstančių civilių gyventojų.

to rim2019-04-13 22:32

O ko siekė tas pats "nieko dėtasis" J. Noreika, kada suvarė žydus į vieną vietą, iš kur jiems buvo vienas kelias? Ar tik "nekaltai" apsigyventi žydo name, ar ko daugiau? Visus iki vieno suskaičiavo, kad nurašytų...

Vadakste2019-04-13 22:14

Sutinku su tuo pasakymu , nereikia kelt i aukstumas , garbint , kas buvo per kara ir pokariu , nes viso0kiu nuomoniu yra , kad buvo tie "partizanai" gerieciu ir blogieciu. Kad to nepasikartotu zmonijai reikalinga taika.

vladas lukosevicius2019-04-13 22:11

Tai teroristams Liansbergui ir Tučkui irgi priklijuosite pilną Lietuvą atminimo lentų už paminklo sprogdinimą ?

rim2019-04-13 21:59

nusisneka ir nesusigaudantys pasaulio globaliname pasaulyje ir aklas ju vykdytojas.Klausiau ir tik girdejau kaip kitu problemomis nori sau daryti imidza ir patekt tarp isrinktuju.Per kitu zmoniu likimus vardan savo tikslo.Vilkas avies kailyje

V. Ladas2019-04-13 21:54

" Į Nr. 962". Būtų gerai, jei būtų parodytas raštas, į kurį atsakinėjo Žeimelio savivaldybės žydšaudžiai. Ko reikalavo iš jų "niekuo nesusijęs su žydų akcijomis" apskrities viršininkas? Kas rodo, jog žydų naikinimas nebuvo vien fašistų reikalas? O gi tai, kad netikra "Lietuvos vyriausybė" reikalavo ir gaudavo ataskaitas apie atliktą "darbą". Taip, Žaslių, Žiežmarių ir kitose Kaišiadorių apskrities valsčiuose, pasibaigus naikinimo akcijai viršaičiai tą pačią dieną siuntė "vyriausybei" džiugius raportus: pvz. "Žaslių valsčiuje neliko nė vieno žydo".

Cha2019-04-13 21:39

Saunuolis Tomas-gera,,kyle,, musu valdzia gyviams ivare!!!

Pala Pala2019-04-13 21:03

Strategai-programuotojai, šitos žurnalistės-roboto atminties diske perprogramuokite "Zenonas" į "Zigmas". Būsiu dėkingas, nes "ausį rėžia".

Nu jo2019-04-13 20:58

Est zydy i est evreji... zydai buvo saudomi, o jevrejus zmones gelbejo...

Senis Šaltis2019-04-13 19:43

Normaliai, kalbėdamas Stanislovas rodo dokumentą ir skaito iš jo, kad žydai turėjo pasiimti į getą būtinus daiktus, kelis šimtus reichmarkių... Aišku niekam nemaišo šablonų tokie skaitymai?

viltė 18 - am2019-04-13 18:35

Na , palojai , ar palengvėjo , jei taip - šaunu .

U-22019-04-13 18:30

Sužavetas ir vel kaip šlapiu b-ybiu per lupas žmogžudžiu anukams. O ideja, kad uz žmogžudžio lenta, Lietuvos respublikos prokurorams ir teismams sumoketu per klaida like gyvi žydai - geniali!

to 232019-04-13 18:16

Dar galiu pridurti, kad tie santykiai nebuvo jau tokie skaidrūs, kaip tu čia pasakoji. Užtenka tautosaka pasidomėti, rasi ten "imkit vaikai pagaliuką, užmuškit žyduką" ir kitokių "perlų". O "nemirtingos" legendos apie vaikų gaudymą, kraujo išsiurbimą? A? Ir iš kur - tūkstančiai žydšaudžių? Čia nuo "gražaus sugyvenimo" jų tiek priviso? Beje, ir tavo "gen. vėtra" dar Smetonos laikais rašė, kaip "žydai kenkia lietuviams". Jau tada jis buvo nacistas. Ištraukos iš jo knygos yra ekspertuose, gali susirasti.

to 232019-04-13 18:11

O kodėl tavo "gen. vėtra" dirbo su naciais? Kaip jis atsidūrė apskrities viršininko poste? Jis ten buvo prievarta įdarbintas? O kaip jis iš žydų atimtame name apsigyveno? Vokiečiai jėga apgyvendino, žadėdami sušaudyti? :)Beje, ir konclageryje jis nekentėjo, o už "nuopelnus" reichui turėjo ypatingąjį statusą. Kokie tie jo "nuopelnai" - gali pasidomėti. Nedarykit iš nusikaltėlių "didvyrių", nereikės teisintis ir prisigalvoti. Tavo Noreika - nacių kolaborantas, jų nusikaltimų bendrininkas. Taškas.

Karaliaus Vytauto kviesti2019-04-13 17:57

Gyveno Lietuvoje 400metu,su lietuviais taikiai ,kronikose nėra užfiksuotos nei vienos žydų skerdynių datos. Juos gelbėjo mūsų Karalius nes iš Europos žydai buvo išvejami,persekiojami. Tik Uzgrobus Vokietyjoje valdžia “Dievo išrinktiems “,prasidėjo tautiečių persekiojimai,getai su krištolo naktimis. Zydai iš Vokietyjos bėgo į Lietuva,o Lietuvoje dirbęs Japonijos ambasadorius talkinant lietuviams šimtams tūkstančių išdavė išvykimo vizas taip juos isgelbedami. Gen. Vėtra valdant Lietuva ketverta metu hitleriui dirbo h/p struktūros vadovu,jeigu butų neklausęs hitlerio tarnu įsakymu dėl žydų organizuotu skerdiniu butų pats su žydais sušaudytas. Gen. Vėtra sunsnukiams pasipriešino neorganizavo į reicho skerdynes lietuvių,todėl kentėjo koncentracijos stovykloje. Tamstai reiketu vykti į Jeruzalė ir ten stabdyti pusbroliu skerdynes kurios tesesi 70 metu,negadinant savo Tautiečių vardo ,kurių dauguma yra talentingi,dorus ,darbštus žmones,ziureti į ateiti ,o gal dar reikes zydus gelbėti nuo reptiloidu.?

Labai įdomu2019-04-13 17:44

stanislovas-tomas-profesorius-advokatas-poliglotas visi gi moka google naudotis

to 182019-04-13 17:41

Žydšaudžių palikuonys apsiputojo - jų "chierojui" plaktuku nosį numušė.:)

Edis ( Skaičiuojame )2019-04-13 17:41

Liberąstas šimašius kaip kokia prostitutė per parą keitė savo nuomones ir pažadėjo atstatyti lentą. Jau penkta diena kai lentos nėra. ( ir Įsitikinęs kad jos niekada nebus ) Landzberginė gauja kūjų nuo Tomo gavo per kiaušus.

to 172019-04-13 17:39

O prie ko čia - tas tavo buldozeris? Kalbam apie genocidą ir karo nusikaltėlių "sudidvyrinimą", paminklų jiems statymą. Prie ko čia Izraelio valstybės santykiai su kaimynais? Mes irgi, tarp kitko, nelabai kaip su kaimynais sutariam. Laimė dar, kad esam maži ir buldozerių neturim.:)Taip kad rašyk apie tai, kaip nacių kolaborantai tapo Lietuvos "didvyriais". Va čia - tema.

tas tomas apsišaukėlis smulkus sukčius2019-04-13 17:31

Jo vieta už grotų,kaip ir visų NKVD-distų palikuonių už tautų kiršinimą. Imkim pavyzdį iš kaimynų lenkų- už lenkų tautos tapatinimą su holokaustu -baudžiama byla ir 3 metai už grotų. Ir pasiputoję žydomasonai užkiš savo kakarines. Generolas Vėtra šmeižiamas siekiant žemų saujelės raudonųjų žydų NKVD-distų palikuonių siekiant kiršinti tautas. Važiuokit geriau į atseit jūsų Golano aukštumas,jums gi vis turto mažai ir žemės,nereikės iš pencininkų po 50eur rinkti ir dar nesurinkus juos dalintis. Benderių šaika su puspročiu,apsimetanęiu kuo nėra priešakyje. Man gėda dėl jūsų.

gerulis2019-04-13 17:26

Geriau pažiūrėkit, kas kursto neapykantą tarp žydų ir mūsų Tautos, o paskui darykit išvadas. Politinis vandalizmas tikrai yra blogis. O dabar linksmoji dalis, ką darytumėt jei į jūsų namą įvažiuotų didžiulis buldozeris ir lieptu jums išsikraustyti, kaip stovit (žydų nausėdijos)

to 152019-04-13 17:24

Juokinga, bet šiandien žmonės bijo būti antifašistais. Kas tai? Totalus smegenų nebuvimas?

Valdas2019-04-13 17:21

Kaip ir reikėjo tikėtis, praėjus pirmam išgąsčio šokui, S.Tomo draugų atsiras vis daugiau ir daugiau. Tai tik dar kartą įrodo, kiek nedaug žmonių turi aiškias vertybines nuostatas ir pasiryžę už jas kovoti.

Ko norėt2019-04-13 17:17

Kai Pašilis - Tulpių pašto statytinis.

to 11 Nu jo2019-04-13 17:08

Tu teisus. Konfliktas gimė tada, kai smetoninė Lietuva pradėjo fašistėti. Savo kruviną snukį "aktyvistai" parodė prasidėjus karui. O 1990 metais prasidėjo istorijos perrašinėjimas ir žudikų "didvyrinimas". Tomas tikrai išsprendė problemą, nes dabartiniai politikieriai tupėjo tarp kūjo ir priekalo - nei nukabinti, nei palikti. Nukabinsi - užpuls "patriotai", apkaltins "darbu Kremliui", nenukabinsi - pažeidinėji demokratinių Europos valstybių įstatymus ir nuostatas. Ir čia atėjo Tomas, kuris vienu smūgiu išsprendė visas problemas. :)Valdžiagalviai tyliai džiaugiasi, nors garsiai ir burnoja "apie vandalizmą". :)Bet dar liko labai daug visokių "lentų" ir "paminklų" karo nusikaltėliams. Ką darys su jomis?

Emigracijos priežastis2019-04-13 17:08

Tikroji emigracijos priežastis-klanai skirsto valstybės postus saviems. Po to dar saviškius klanas dangsto. O baudžiauninkai kaip asilai tipena į rinkimus. Emigracija-tai protestas prieš supuvusią santvarką Lietuvos-lai tas klanas verda ir suverda savo sultyse.

Nu jo...2019-04-13 16:55

Tas ginčas buvo ne tarp Lietuvos valstybės ir Žydų bendruomenės. Sunku su valstybe tapatinti tuos kas tapo kruvinos LAF'o ideologijos perėmėjais. iš esmės, tai tik saujelė be galo aktyvių klounų, apsiėmusių išbalinti kruviną LAF'o mundurą. O jei knistis giliau, tai šitas konfliktas yra net ne vietinis ideologijų konfliktas. Tai sistemio konflikto, kurį pagimdė smetoninis perversmas tąsa. Būtent smetoninikų ir voldemarininkų dėka gimė LAF'as, kuriuo taip didžiuojasi, visi garbinantys Noreikos, Barzdos, Krikštaponio, Norkaus ir kitų "iškiliųjų" nuveiktus darbus .

to 42019-04-13 16:55

Vien už tokį komentarą tau reikia iškelti bylą ir nuteisti - už genocido pateisinimą. Man idomu, prokurorai patys komentarų nebandė skaityti, kad išrankioti visus nacių užtarėjus? Negi kiekvieną komentarą jiems reikia persiųsti? Bet kokiu išsigimėliu reikia būti, kad taip parašyti - "pamanykit, sušaudė kelias žydes". Tai - ne karo aukos, išsigimėli tu. Tai - nekaltų žmonių tyčinis žudymas, karo nusikaltimas, už kurį net senaties nėra. O tavo "didvyris" - karo nusikaltėlis, nekaltų žmonių žudikas. Niekuo nekaltų, išsigimėli, NES TAUTYBĖ - NE NUSIKALTIMAS.

xjxj2019-04-13 16:53

nakas sunakejo, ekspertai patapo socialistinio liaudies fronto bloknoteliu. Griukit kryzium, prakeikti zydsaudziai!!!!!!!

viltė2019-04-13 16:50

Vykęs interviu .

to 3 BB2019-04-13 16:49

O kur tave genocidino? Skiedi ir pats nežinai, ką skiedi. Genocidas tau buvo.:) Tu bent žodyne pasižiūrėk žodžio "genocidas" reikšmę, prieš nesamones rašinėdamas.

> 4. Mano isvada2019-04-13 16:49

siaubas koks tu idiotas megztaberetinis.....

to 3. BB2019-04-13 16:38

tai snekek, rasyk, daryk veiksmus, ko tyli, jei zinai?

Mano isvada2019-04-13 16:34

pagalvok susaude kelias zydes, tarsi kare nebuna auku. o tas rastas nieko nereiskia, Noreika buvo virsininkas ir jam turejo raportuoti pavaldiniai kiek yra negyvu, elementari tvarka policijoje. taip kad burbuliukas kuris cia buvo megintas ispusti niekinant Lietuvos Didvyri susprogo. putleriai ir vel susimove, russofasistai kaip visada parode savo tikra veida.

BB2019-04-13 16:33

O kodel niekas nešneka apie GOJŲ genocidą??? Visi karai ir kruvunos revoliucijos buvo suorganizuotos "dievo išrinktųjų" per visą istoriją . Visų konclagerių ir gulagų viršininkai spėkite: kokios tautybės buvo??? Ar gojų "mėsa" mažiau vertinga,kap rašo Toroje ir Talmude???

ceslovas2019-04-13 15:58

Na ir ka dabar darys musu koloborantu teisininkai-pataikunai? Manau pats laikas reikalauti, kad butu priimtas personalines atsakomybes istatymas ir kad nesidangstytu visokie teisejai, prokurorai, valstybes pareigunai, seimunai.

Nu jo...2019-04-13 15:51

Užtai ir buvo paleistas Tomas. Nes LAF'o ideologijos perėmėjams rankos per trumpos. Ir ne tik dėl to...

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi