ekspertai.euVienintelis priklausomas tinklalapis LietuvojePARAMADONATE
Politika

Slaptas prezidento V. Adamkaus kalėjimas yra išgalvotas, kaip kažkada buvo išgalvota pedofilijos ir žudymų istorija(101)

Ar nereikėtų Lietuvai svarstyti galimybę išstoti iš tų Europinių organizacijų, kurios priima tokius blefinius sprendimus Lietuvai, kaip šiuo atveju dėl neegzistavusio slapto prezidento Valdo Adamkaus kalėjimo? Kodėl visi Lietuvos žmonės dabar turės mokėti baudą, jei nėra nė menkiausių kaltės įrodymų?

Lietuvos žiniasklaida, pareigūnai, politkai susivienyję jau beveik įrodė, kad jokio slapto prezidento Valdo Adamkaus kalėjimo, kuriame už gerą atlygį buvo laikomi ir kankinami žmonės, nebuvo. O EŽTT sprendimas – tai tiesiog kažkoks nesusipratimas.
Lietuvos žiniasklaida, pareigūnai, politkai susivienyję jau beveik įrodė, kad jokio slapto prezidento Valdo Adamkaus kalėjimo, kuriame už gerą atlygį buvo laikomi ir kankinami žmonės, nebuvo. O EŽTT sprendimas – tai tiesiog kažkoks nesusipratimas.

Nepriklausoma Lietuvos žiniasklaida, pareigūnai, politkai susivieniję jau beveik įrodė, kad jokio slapto prezidento Valdo Adamkaus kalėjimo, kuriame už gerą atlygį buvo laikomi ir kankinami žmonės, nebuvo. O EŽTT sprendimas – tai tiesiog kažkoks nesusipratimas.

Vis labiau aiškėja, kad Europos žmogaus teisių teismo (EŽTT) šių metų gegužės mėn. sprendimas, kad esą Lietuvoje veikė taip vadinamas slaptas prezidento valdo Adamkaus kalėjimas, kuriame be teismo buvo laikomi ir kankinami žmonės, neturi nė menkiausio pagrindo.

Vieni Lietuvos politikai kategoriškai atsisako komentuoti teismo sprendimą, kiti teigia, kad tokio kalėjimo tikrai nebuvo (apie tai buvo skelbta publikacijoje „Paslydo visa Lietuvos teisininkų bendruomenė, todėl siūloma, kad baudą ši bendruomenė solidariai ir sumokėtų“).

Valstybės saugumo departamento direktorius Darius Jauniškis tarp tų, kurie nebijo pareikšti savo nuomonės šio kalėjimo klausimu. Jis įsitikinęs, kad joks slaptas kalėjimas mūsų valstybėje neegzistavo.

Spalio 25 d. LRTDELFI laidoje „Dienos tema“ D. Jauniškis informavo, kad nematė jokių įrodančių faktų, apie tokio kalėjimo egzistavimo apraiškas.

„Aš neturiu, man neatnešė niekas įrodymų, kad jisai ten buvo“, – pasakė D. Jauniškis.

Taip pat VSD vadovas pranešė, kad nematė jokių paslaptingų milijonų.

„Aš buvau pasikėlęs tam tikrą medžiagą, aš nemačiau ten kažkokių paslaptingų milijonų panaudotų“, – atskleidė Lietuvos saugumo vadovas.

Pareigūnas patikino, kad neturi „jokių įrodymų, kad tie milijonai būtų nutekėję į šoną“.

„Reikėtų pirmiausia rasti tuos įrodymus. Aš jų dabar neturiu ir kaip galiu tada teigti“, – išaiškino saugumiečių lyderis.

Atsakydamas į klausimą, kam tuos milijonus Lietuva skyrė, nes esą JAV senatas teigė, kad buvo tie milijonai, D. Jauniškis paaiškino, kad skyrė dėl bendradarbiavimo, nes matė, kokia apverktina Lietuvos žvalgybos situacija.

„Skyrė, ko gero, dėl bendradarbiavimo. Galima buvo skirti dėl tos padėties, kokioje tuo metu buvo VSD. Negi manote, kad partneriai nematė, kokia apverktina žvalgybos situacija. Supraskime, tuo metu buvo kaip tik žvalgybos kūrimosi etapas, nebuvo žmonės apiberti pinigais“, – 2005 metų sunkią Lietuvos ekonominę padėtį priminė pareigūnas.

Pasak D. Jauniškio, „tai buvo strateginių sąjungininkų parama“.

Ar nereikėtų Lietuvai svarstyti galimybę išstoti iš tų Europos organizacijų, kurios priima tokius blefinius sprendimus Lietuvai, kaip šiuo atveju, dėl neegzistavusio slapto prezidento Valdo Adamkaus kalėjimo? Kodėl visi Lietuvos žmonės dabar turės mokėti baudą, jei nėra nė menkiausių kaltės įrodymų?

Apie tų tarptautinių organizacijų kontraversiškus sprendimus drąsiai Seimo salėje yra prabilęs ir garsus anušauskinių KGB sąrašų skelbėjas konservatorius Arvydas Anušauskas.

ekspertai.eu primena siūlymą – kadangi Lietuva turėjo šią bylą laimėti 100 procentų, tiesiog nebuvo kito varianto, atsakomybę turi prisiimti visa Lietuvos teisininkų bendrija ir solidariai šiuo pinigus Lietuvos vardu pervesti tariamai tariamame prezidento Valdo Adamkaus kalėjime kankinto arabo advokatams.

Kitas dalykas, jei jau D. Jauniškis pripažino, kad tariamo kalėjimo kūrimosi metu „buvo strateginių sąjungininkų parama“, turbūt nėra nusikaltimas atskleisti, kokios konkrečios sumos atiteko Lietuvos žvalgybos kūrimuisi ir kokiom konkrečiai reikmėm?

Kad ir kaip ten būtų, po D. Jauniškio interviu dar labiau paaiškėjo, kad slaptas prezidento Valdo Adamkaus kalėjimas yra išgalvotas, amerikiečiai už tai pinigų nėra davę, be teismo žmonės tam slaptam kalėjime nebuvo laikomi ir kankinami.

Akivaizdu, kad šis slaptas prezidento Valdo Adamkaus kalėjimas yra išgalvotas lygiai taip pat, kaip kažkada buvo išgalvota pedofilijos ir žudymų istorija, kurioje gyvybės neteko vienas Kauno teisėjas bei dar nemaža krūvelė įvairių asmenų.

Kas už visų šių išsigalvojimų stovi? Kas šio išgalvoto kalėjimo scenarijaus autoriai? Nesunkiai galima spėti – visa tai greičiausiai suorganizavo Rusija.

Ar jūs, gerbiami skaitytojai, irgi tokios nuomonės?

P. S.

Naujausi

Komentarai (101)

Rikiuoti
Manau2025-07-10 03:07

Kad Lietuvą valdo padugnės, Sąjūdžio gaujos kriminalinė grupuotė suorganizavusi anuo metu sau patogią vietą iš buvusios LTSR ir dabartiniu metu sėkmingai vagia

birkinui2019-08-20 19:58

Visi supranta, kas stovi. Bet tik ne birkinas...

manau2019-08-20 19:56

Jauniškis blogai dirba, jeigu nežino, kas iš VSD vadų gavo kyšius. Visur kyšiai nėra įtraukiami į oficialią dokumentaciją, kad mokesčių inspekcijai nekiltų klausimų. Bet staigus Dabašinsko ir Jurgelevičiaus praturtėjimas turėjo sukelti dėmesį ne tik VSD, bet ir VMI. Čigonėlė nusipirko butąiškart apkaltino neteisėtu praturtėjimu,o šie du pizdukai ne tik namus Turniškėse nusipirko šalia prezidento Adamkaus apartamentų, bet dar ir Gruzijoje televizijas nusipirko. Už VSD algą? Nemanau.

Koks2019-08-20 18:41

Čia svoločius parašė???

Na ir debilai2019-08-20 17:05

Na ir debilai , jei kalejimo nebulous, tai uz kokius pinigus, ar ne uz CZV kalejimo statybai skirtas milijonus doleriu savo laiku pirko buves VSD direktoriaus pavaduotojas Darius Jurgelevicius Gruzijoje televizija???

Valdas2019-08-20 15:01

Šitie vyrai geriau išmano negu tas EŽTT . Tai gal tą teismą likviduoti reikia,kad toks nekompetetingas ?Kažkoks briedas.

lorenzo2019-02-09 21:40

penkiolika lavonu Kaune irgi išgalvoti

Dzionis2019-02-07 14:05

kad kalejimai buvo SV Marijos zemej niekAS EUROPOJ NEABEJOJA ,,BET KIEK IR KAS GAVO?= TAI BUVO DIDZIULIAI PIUNIGAI..

suldu ->92. kas męs2019-02-05 22:41

Koks skirtumas, kur mes einame, kai ne mes rodome kelia?

kas męs2019-02-05 22:39

ir kur męs einam? Niekam nekyla toks klausimas po tokių bajerių???

Pratesiant2019-02-04 14:38

O kaip po Europos Žmogaus Teisių Teismo sprendimo atrodome mes? Ar apie CŽV kalėjimą V.Adamkus tikrai nežinojo ir nemeluoja, ar prezidentas apie jį žinojo ir meluoja - vienas ir tas pats. Nes abiem atvejais tokia valstybė yra grybo vietoj.

Visi2019-02-04 14:33

pasaulyje žinojo ir žino, kad Lietuvoje CŽV kalėjimas buvo. Tik mes nežinojom. Šitiek tyrėm, įsiteikiamai šypsodamiesi vis klausėm CŽV kietuolių – ar tai kartais ne Jūs, gerbiamieji, mūsų bute kažką ten tamsiam sandėliukyje dubasinot? O tie nesako, kad ne, sako – nesakysim, ne tavo, šeiminykas, reikalas.

Edmundui2019-02-04 13:40

Pinigai nusėdo VSD vagių kišenėse, bet vistiek naudinga Rusijai...Kvailiau nesugalvotų net Linkevičius.

saulius2019-02-04 11:20

geda tokiais pasisakymais VSD vadovui viskas aisku jam tik niekas neatnese irodimu,reikia tirti o ne nosi krapstyti , kai state ta tipo kalejima ne vieno lietuvaicio neidarbino dirbo tik amerikieciai ir saugojo ta objekta kaip atomine bomba ir kad pinigus plove irgi jam neaisku

lorenzo2019-02-03 22:55

bravo maryte

arthur2019-02-03 21:47

Buvo ar ne tas kalėjimas,ne taip ir svarbu. Lietuvai tam tikrų Europos jėgų (ne paskutinių) siunčiamo signalo,kad pats laikas atšokti nuo JAV papo,idiotai sėdintys "lietuviškoje"valdžioje suprasti atkakliai nenori.... Supras per jėgą po 2020 m. O jankiai tai tikrai nepadės,nes jų pačių Senatas ir a p š i k o Lietuvą viso pasaulio akivaizdoje ! Atsiplauti nepavyks,nes pinigėlius už arabo kankinimą jau pervedė ir tai yra šimtaprocentinis kaltės pripažinimas! Su "rimtais" sąjungininkais taip niekas nesielgia,gal tik JAV valdžia,kuriai svarbiau vidinės rietenos nei kažkokia kolonija,apie kurią žino tik saujelė amerikiečių.....

ceslovas2019-02-03 21:35

Slapto kalejimo nebuvo, buvo neslaptas-tiesiog kalejimas.

vilnietis2019-02-03 17:24

Paramą gavo o kas ją pasiėmė nėra dokumentų --debilinis marazmas.

Vienas kelias2019-02-03 13:27

Paduoti išgalvota istorija apie prezidento kaleima į Giuneso rekordu knyga,kad net EŽTT priteisė bauda .Nors čia isgarsesime, paskelbdami teismo Ne teisingumą,nes toks atvejais niekada ,niekam ,niekur negirdėtas,be kompromiso bus paskelbtas

to 81. .2019-02-03 13:01

niekas nesugeba paraginti, neliko autoritetu

.2019-02-03 11:31

Kada pasibaigs Lietuvos liūnas? Kada žmonės pradės mąstyti balsuodami?

kas raktininkas2019-02-02 18:42

i ta paslapciu pasauli, nezino jau gal ir landsbergis, bet paslaptis reikia saugoti

Is marytes zemes stebuklu:2019-02-02 18:40

Išgalvojau lietų Išgalvojau giedrą Išgalvojau jūrą Ir kai ka daugiauuuuuu

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2019-02-02 16:53

„Aš neturiu, man neatnešė niekas įrodymų, kad jisai ten buvo“, - pasakė D. Jauniškis. *** Tai ir įrodo, kad "kokia apverktina Lietuvos žvalgybos situacija".

viltė2019-02-02 12:55

Taip taip...Išgalvojau lietų , išgalvojau giedrą , išgalvojau jūrą ir kai ką daugiau...

skaitytoja2019-02-02 11:29

vargšeli, tu vargšeli, galvoji žmonės tokie kvaili ir nesupranta, kad tamsta kalbi nesąmones. Tai ir visam pasauly pedofilijos nėra, ją mat garliavoje sugalvojo. labai pravartu būtų kad tamstos giminėje kas nors išgalvotų pedofiliją, gal tada tamsta patikėtum

VATNIKAS2019-02-02 11:08

Tegul bus taipkad kaleimas isgalvotas? Na bet ADAMKUS tai realus,ir bauda dusmanui reali.Kaip sita reiskini paaiskinti?

jeigu2019-02-02 11:05

kalejimo nebuvo, tai kam sumokejo pinigus

nuomonė2018-11-16 04:23

VISKAS IŠGALVOTA...NA JO manau išgaltota ,kad turim teisėsaiugą ,kurią paskiria" tulpė",manau ateis laikas ,kai TULPĖ bus išgalvota,pasakys ,kai kas "kad tokios prezidentės " nebuvo ,mes išsigalvojom....NES PASIRODO MARSIEČIAI VISUR TVARKĄ DARĖ...IR i š s i g a l v o j o m,kad kai kas u ž s l a p t i n o - K G B 75 METAMS,.....

to Tedderis2018-11-10 19:38

Googleriau tu googlieriau... Googlė tau moka. Tai tu dirbi žydams .Ar yra čia žydų kurie nori dirbti žydams? Beja tava duotas adresas byšky PHISHINGU kvep. O čia tu gerai nukreipei nuo straipsnio temos į šoną. Trys šūviai ir trys zuikiai.

Tedder802018-11-09 15:43

"Google" kasdien moka internetu nuo 837 iki 1258 euru. Mano praeita menesi gavau pirmaji menesi iš 24759 euru ir 35827 euru iš "Google", dirbu namuose 4 valandas per para. lengva užsidirbti 126-158 euru per valanda, o darbo užmokestis gali buti dar didesnis laikui begant ... Daugiau detaliu .. ========>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­j­­o­­b­­3­­3.c­­o­­m

ko tiketis2018-11-09 12:19

is Dalytes statytinio .

BIRUTE2018-10-29 18:10

Man geda ....

Vsio zakonno2018-10-29 15:41

Jau ne kartą skelbta kad ta suma svyruoja plius-minus 35 milijonai USD.Kai atvažiuos Jurgelevičius buvęs VSD pavaduotojas kuris nusipirko Gruzijoje privačią televiziją(!!!) išėjęs iš tarnybos-galit paklaust.Janušką Albinuką galit paklaust.Ar Šteino-Adamkiewicz labadaros fonde pažymos paprašykit.

Dzukas > 1. Edmundas2018-10-29 13:33

Protingas bando istaisyti savo klaidas, kvailys iesko kam naudingos jo kvailystes. Ieskoti galima visa gyvenima...

Dzukas2018-10-29 13:29

Visa tai tuscios kalbos, isgalvotas tas kalejimas ar ne, ir neturi tai jokios reiksmes. Lietuvos valdzia turejo ir laiko ir galimybe irodyti, kad to kalejomo nebuvo. Jeigu ji nesugebejo tai irodyti, tai nera ko verkslenti dabar, ir irodineti savo pilieciams tai, ka turejo irodineti Strasbure. Kai valdzioje esa nekompetetingos menkystos, kitu rezultatu negalejo ir buti. Siuo metu turi buti iskeltas tik vienas klausimas - kas personaliai atsako uz Konstitucijos pazeidima, ir kas pasisavino pinigus, uzmoketus uz leidima ikurti kalejima.

to Darijus2018-10-29 13:02

Liatuva - taip. Išgalvota žydomasonų. Tam ir pripiešė nežinia kam sukurtų trispalvių. O viskas buvo daug seniau, tik istorinė atmintis aktyviai trinama iš Jaunimo galvelių.

marta2018-10-29 01:25

Rusai bjaurybes visko prigalvoja ir kisasi i musu gyvenima. Pas mus pedofilu nera ir niekada nebuvo, musu zmones nepaimtu jokiu kysiu ir nekankintu Amerikos teroristu, mes tikime Adamkumi ir Landsbergiu, kaip Dievu. Kartais prisifantazuojam visokiu pedofilijos skandalu zmogzudysciu, nuostolingu laivu...

jo.....2018-10-28 23:23

Graudu ziureti i toki VSD vadova, kuris praktiskai pripazino, kad jo kontora ima kysius is JAV strukturu. JUs paklauskit bet koki suciupta kysininka ir jis jums pasakys, kad jam pagailo vargso valdininko gaunancio mizerna atlyginima ir jis tik suselpe vargseli. :) Idomu ir tai , kad ne tik EZTT kalba apie Kalejimus LT, bet ir musu draugai ir remejai is JAV. Senatas istyre ir nustate kad tokie Kalejimai Rytu Europoje buvo. Keista istaiga ta VSD. Jos vadovas praso pateikti irodymus , nors mano supratimu VSD pagrindinis darbas yra paciai rinkti informacija ir irodymus, o ne laukti malones. Skelbiasi , kad daug draugu turi tarp jAV senatoriu , tai kodel tada nepaklausete , kad ir senatoriaus Makeino gero lietuvos draugo, juk tikrai butu pasnabzdejes i ausi kaip su tais kalejimais ir nereiktu cia burti iskavos tirsciu. :)

nykstukas P-IV2018-10-28 22:34

Is VSD vadovaujancio menkystos samprotavimu galima suprasti,kad kai kurios asabos dar ir dabar gauna slamanciu ''zvalgybos''stiprinimui

nuomonė2018-10-28 22:13

ISIKLAUSYKIT,IR tai kalba VSD vadas... o nekia moteriškė pardavinėjanti semkas,o LIETUVOS RESPUBLIKOS VSD v a d a s.... nekyla klausymų???? AR LIETUVA TO NUSIPELNĖ,gal geriau pasamdyti iš vakarų valstybių ,kad apmokytų jaunimą kurie prisieks valstybei ir jos žmonėms..... klausymas ,ar 2004 m. buvo žvalgybos kurimosi etapas???? o LR tai nuo 1991 m. išsikovojo nepriklausomybę,o kas tada valdė,galk KGB????? KLAUSAUSI, G Ė D A ,ima juokas ,iš kur tas cirkas... juk galima amerikonus paduoti į teismą kad KALTINA NEBŪTAIS DALYKAIS "ŠVENTUOSIUS" lietuvos pareigūnus,net prezidentą,o jis gal net lietuvoje nebuvo????

Darijus2018-10-28 21:13

O tai Lietuva irgi išgalvota?

ak472018-10-28 16:41

Ne tai suprantam kam sito padpindoso kurvnishkio kalba skirta,bobutem tupom ir kitiems balvonams,bet yra lt ir analitiskai mastanciu nu gal5%,tai mums sitie supuve bazarai juoka kelia...ane jauniski...

Antanas2018-10-28 03:59

Buvo toks anų komunistų okupacijos metais Bronius Jauniškis, komunistinės "Žinijos draugijos" lektorius. Jis auklėdavo kunigus "Valstiečio laikraštyje savo ateistiniais "Akiratis" straipsniais

linas hermanas2018-10-28 03:15

gerai parašė

na jo2018-10-28 02:16

I S G A L V O T A S...nei verkti,nei juoktis,kokie negabus,juk ir PU -"ich tam nietu"...ponai tauta,ne debilai,jie labai k a n t r u s.....idomu iki kol kantrybe tesis......jAU SENIAI NUJAUCIAM IE KUR VEJAS PUCIA.....todel Lietuva pries paskutine europoje......bijau,kad Adanmkaus ,kai kas paskui neapkaltintu,ir nespetu pabegti nenubausti,kaip bankiriai....

Jauniškis beviltiškas2018-10-28 00:35

Jauniškis ir proto, ir dūšios ubagas. Jokios savigarbos. Nežinau, kas jį nuskriaudė, gal visą vaikystę per pedofilų rankas ėjo. Gal klystu, bet tikrai kažkas baisaus turėjo nutikti. Plentvolis taip baisiai nebūtų sužalojęs. Tikras Polikarpovnos "deimantas".

Dėlionė2018-10-28 00:33

Kadangi Adamkus buvo statytinis, tai ir dėl CŽV kalėjimo jis nebent kokius popiergalius (greičiausiai atbuline data) pasirašinėjo (jei net ir tai jam patikėjo, jau nekalbant apie sprendimų priėmimą). Kalėjimo reikalais rūpinosi, ir žinoma dolerius priglaudė, valstybininkų-pedofilų klanas. Ir jau žinoma tikrai ne be VSD dalyvavimo.

////////2018-10-28 00:25

chuntos uzvaldyta lietuva

Pilietė SS2018-10-27 23:51

Jauniški, kaip čia išeina? Taigi pats E. Kūris, buvęs AT pirmininkas, iš EŽTT aukštybių pasakė: "be jokios abejonės, violetinis kalėjimas Lietuvoje buvo! Adamkaus kalėjimo įsteigimui leidimą davė R. Paksas!" Bet Paksas ne tuo laiku... "Ša! Mes įrodėm, kad Kedys paskendo užspringęs nendrės lapu, po to išlipo iš marių, atsigėrė velnio lašų, numetė nedagertą butelį ir sausais bei švariais batais buvo rastas nebegyvas. Jūs negalite kalėjimo įsteigimo datos pritempti prie Pakso prezidentavimo laikotarpio? Jūs netikite Kūriu?! Oj, atsirūgs jums.

Vytis2018-10-27 23:21

Nu perskaičiau visus komentarus. Žinoma etatinių stasių ir birkinų įpatingai įdėmiai. Visada intigavo žmonės kurie stereotipus vadina „mintimis”,o demagogiją „mąstymu”. Tokių visuomet buvo. Bet ne tai nustebino labiausiai. Įdomiausia pasirodė komentarų paviešinimo laikas. Tiek stasys,tiek birkinas įpatingai aktyvūs ne per mėnulio pilnatį,kaip reikėtų tikėtis,o tuo metu kai normalūs žmonės dirba ir komentarams neturi laiko. Be kita ko stasys yr mėgėjas pamokyt darbštumo. Taigi,manau jog komentarų rašymas ir yra šių asabų pagrindinis darbas. Kiek tas jiems sekasi,spręskite patys. Mano kuklia nuomone darbdavio vetoj nemokėčiau nė cento. Bet tai mano nuomonė ir skirtingai nuo minėtųjų,per jėgą jos nepiršiu. Antroji keistenybė,kuri nustebino,tai kad šiems ponams viskas kas vyksta yra gerai. Bet palaukit,tie kuriems viskas valio,nięko ir nerašo. Tarpe tokių anei rašytojų,anei komentatorių nerasi. Išvadas manau gerbiamieji komentatoriai pasidarysit patys,juk jūs,kaip ir manau aš,iš tų kuriems ne vistiek,kur mes einam ir kas darosi.

žopa-472018-10-27 23:13

Stasy tu matyt prskaitei mano komentarą?

stėrva2018-10-27 22:34

Man ši situcuja priminė vieną seną anekdotą, kuris labai į šią tema. .... Atbėga Čeburaška pas krokodilą Geną ir sako jam: "Žinai, Gena, Šapokliak pagimdė.... Jis visas toks didelis, žalias ir su didelėm ausim.... Gena, juk tikrai mes čia nekalti?"...

>332018-10-27 21:46

Kalba, kad senais laikais dirbo, nu, spėk kieno apsaugoje?

Stasys2018-10-27 21:44

A, tai gal ir Lietuva išgalvota ? Nėra tokios Lietuvos ... Nėra ir nebuvo adamkaus. Jisai taip pat išgalvotas, ....., o ir černiauskas nenešė ... Vot, taip.

Vytas2018-10-27 21:32

Vaizdelis tikrai "nekoks". Buvo - nebuvo. Kam koks reikalas. Sumokės Lietuvos valdžia ir bus ramu. Iš kieno kišenės? Iš visų. O kam koks reikalas? O jei rimtai, tai visi tie, kurie tvirtina, kad JAV kalėjimo nebuvo, tegu susimeta ir sumoka. Nenubėdnies. Pirmoje eilėje Adamkus, Laurinkus, Anušauskas ir t.t....

velesas>44. Kazys2018-10-27 21:25

Ne, negali.

Kazys2018-10-27 21:21

Lietuva po kovo 11 tapo kažkokia mistine valstybėle, kur yra tik vienos partijos ir tik vieno pachano tiesa, o visi kiti tik runkeliai patrankoms arba gailiai kiauksianti šunauja verta tik "patriotų" išvogtoms sąskaitoms apmokėti su atimta teise net į savo vaikus net savus vaikus! Tai ar save gerbiantis žmogus gali čia normaliai jaustis?

Vytis2018-10-27 20:21

Teisybę sako jog net meluodamas,žmogus pasako dalį tiesos. „aš buvau tame CENTRE”. Kieno tai centras,mielas pone? „Buvo skiriami pinigai už bendrus projektus”Tad reikia atsakyti tik į du klausimus-kokia tarp valstybinė sutartis yra pasirašyta arba nepasirašyta leidžianti skirti milijonus Amerikos žvalgybos organizacijoms,Lietuvos atitinkamoms organizacijoms. Jauniškis duoda suprast jog tai buvo tam tikra labdara. Ką gi,net paskutinis idiotas CŽV labdaringumu neapkaltintų. Tad žvalgybininkas užima garbingą vietą už to paskutinio idioto. Sveikinu. Bandžiau rašyt„Lietuva”,susipratau jog Lietuva niekuo dėta,taigi SISTEMA. Sistema užėmė pačią kvailiausią poziciją-stručio,kai galva smėly,o su subine tvarkosi kaip kas nori. Bet gal nebuvo kitos išeities? Gal ištraukus iš rožinio,poną Adamkų,rožinys subyrėtų? Gal tas paukštis taip užgiedotų,jog „elitas” gautų sprukt už jūrų marių. Tuomet Jauniškio pozicija suprantama ir žodžius dėl idioto atsiimu. Tuomet SISTEMOS kekšė-stručio subinė kitaip tariant.

arthur2018-10-27 20:20

Myža jiems ant akių,o jie šiltas lietutis ir svarbiausia,tai mato!

dr. Jonas Ramanauskas [email protected]2018-10-27 19:40

Pasiklausius D.Jauniškio supranti, kad Lietuva NETURI VSD, pinigai skiriami ne veltui, o Lietuvos valstybės griovimui. Todėl galite pasiskaityti 2017-04-05 straipsnį "Okupanto žiurkės" (ht*tp:/*/ww*w.ekspertai.*eu/okupanto-ziurkes/).

Geras pasakymas2018-10-27 19:34

"...man neatnešė niekas įrodymų..."Tai VSD sėdi kabinetuose ir laukia,kad kas nors atneštų įrodymus,jeigu neatneša ,tai viskas ok,galiuma toliau ramiai snausti.Mano nuomone, jie turi patys sekti kas vyksta valstybėje.

T0mas J.2018-10-27 19:21

CŽV kalėjimas neišgalvotas - juk VSD vadovo pavaduotojas Darius Jurgelevičius USD milijonus tikrai gavo. Jei būtų išgalvotas - Lietuvos valdžia negerbtų EŽTT sprendimo.

Vytis2018-10-27 19:08

O pasauli,koks tu margas. Kam tas įdomu,buvo tas kalėjimas,nebuvo? Idomumo dėlei paveizėjau kiek žmonių skaito R. Paulausko,Z. Vaišvilos pasisakymus internete-žmonės įdomūs,kalba teisybę. Tai štai,bobutės morkų pyrago receptas nušluosto nosį tiek l. rytui,tiek ekspertams. Tad iš morkų pyrago pozicijų ir prezidentus rinksim ir apie kalėjimus spręsim. Norėčiau rusišką žodį pavartot lietuvių mentalitetą apibūdindamas. Tik kuomet jau suvisam sistema prispaudžia,tylai,tyliai žagsėt pradeda. Kas tokie? Baudžiauninkai-taip aniems ir reik.

trumpai2018-10-27 18:56

Cia nėra apie ka kalbėti kad buvo tai faktas ir pati pirma per žinisklaida prakalbo musu prezidentė kad kažkam už tai teks atsakyti,po keleriu metu prakalbo musu geriausi draugai amerikonai o vėliau taška padėjo europos žmogaus teismas,o kad Jauniškis nežino ir nematė tai cia nieko nuostabaus juk tuo metu kur buvo Jauniškis berods afganistane ažuoliukus sodino.

VERSLO PROJEKTAS2018-10-27 18:46

KAUNAS APKABINĖTAS SKELBIMAIS, KAD IEŠKOMI ASMENYS, KAS GALĖS PRIŽIŪRĖTI ATIMTUS VAIKUS. ŠTAI TOKIA QRVŲ PAGALBA ŠEIMOM, SKELBIMAMS IŠLEISTI TURI PINIGŲ, O ŠEIMOMS PADĖTI NEGALI.

Ekspertas2018-10-27 18:32

Buvo ar nebuvo, reikia pradėti aiškintis ar iš JAV pusės buvo toks pasiūlymas. Jeigu jis buvo, o jis buvo - tai ar mūsų subinlaižiai būtų pajėgūs suvokti, kad nereikia veltis į svetimus nusikaltimus? Visas ir atsakymas. O prokūrorai ką gali ar negali parodė Pociūno atvejas. Saugumietis šlapinosi per langą, paslydo, iškrito - už tai gavo medalį. Tai apibudina VSD veiklos sritį ir galimybes.

Nu jo...2018-10-27 17:47

Kolega, kaip visuomet sugebate laiku pataisyti tai, ką mano utriravimo nuodėmė vienu sakiniu supeckioja.. :D Ač... :)

Kas?2018-10-27 17:30

Kas jį, Darių Jauniškį, skyrė į tokį atsakingą postą?

alius>3. birkinas2018-10-27 17:26

"kad kalejimo nebuvo, supranta net neispruses tautietis..".Teisingai tvirtini pupuli.Kaip doras išprusęs pilietis puikiai žinai,kad jeigu kažkas tvirtina,kad kažkas buvo,ko realiai nebuvo ,teisine kalba tai vadinama šmeižtu.Kaip susipratęs beretinio flango birkinas turėtum ne guostis ir seiliotis,kad kažkokie negeri žmonės kalba netiesą,o ,už šmeižtą,EŽTT paduoti į teismą.Žiūrėk ir prisiteisi birkino skylutę.

zinoma2018-10-27 17:23

Keista , straipsnyje raso , kad Garliavos pedofilijos istorija yra isgalvota ,trukusi eile metu . Kokie rezisieriai, aktoriai surezge tokius spektaklius ,nekaltiems kaltes ?. Raso , kad CZV kalejimu nebuvo . Bet tarptautinis prekyba Zmonemis tinklas organizuotas susivienijimas tikrai veikia iki sios dienos . Prekyba Zmonemis kileriai labai pavojingi , ziaurus , jie isnaudoja , absoliuciai viska is savo vergo atima ir nuzudo . Prekyba Zmonemis mafija labai galinga , net auku is sio tinklo niekas negina . Kaip ir Klaipedoje aaDoviles ziauri istorija . Gali buti , kad aa Dovile buvo uzgrobta isnaudojama , pardavinejama tarptautiniu mastu .? Kaip pateko i vakareli tokie Zmones , kurie gali pagrobti nuziuretas aukas .? Jaunimas , uzgrobti isnaudoti kileriu neturi mirti , kad kileriams, suteneriams , narkodileriams butu ramu prabangoje gyventi . Kodel neginami Jaunuoliai nuo narko , pornografijos , pedofilijos , turto prievartavimo , eksperimentu , cazino vergiju ?. Ne taip seniai ir daugiau buvo pradingusiu merginu isejus is kaviniu . Turi buti isnarpaliotas tarptautinis prekyba Zmonemis tinklas , klanas , uzsakovai , organizatoriai , vykdytojai , stogai . Jokiu pateisinimu kileriams nera . Sugalvok tu man , pardavineti vaikus , merginas , vaikinus . Baisu , kaip aa Doviles atveju prekyba Zmonemis dalyvauja net gydytojas ?. Baiges mokslus , ispruses ir ka jis ten veike ?. Ar galimai CiPUOJA jaunima vergijai ?. Uzcipuotas jaunuolis sunaikintas , ji uzcipuoja vergijai per prievarta , kol sveikata leis . Kovoti reikia su terorizmu , kitaip jaunimui pavojus , kad nebutum apsvaigintas ir pagrobtas i vergija . Sekmes visiems sunkiuose darbuose ginant Zmonija .

Edmundas Trigrašiui2018-10-27 17:19

Teisingai parašei,pritariu, bet nesupratai sarkazmo.

Skorpe2018-10-27 17:08

Nu Adamkeviciui tai amnezija, his neprisimena......o motyvai jam reikejo isgalvoti? Pedofilu nera tik Lietuvoje! Tai ir kalejimu near tik Lietuvoje! Kai sias dvi istorijas sumeti Salia, tai VISKAS LABAI REALU - BUVO!

velesas>24. Nu jo...2018-10-27 17:06

Na, Kolega, Jūs mokate taip sklandžiai, gražiai ir suprantamai ir, svarbiausia, plačiai:). Aš, deja, taip nesugebu:((. Bet iš esmės. Taigi: "schema" man suprantama puikiai :), nes mačiau ir iki šiol matau eilę realių pavyzdžių, kurie labai aiškiai sako, jog tai tikrovė. Beje, prie Tamstos paminėtų "pirminių instinktų" pridėčiau dar vieną_ aprūpinti savo palikuonis iki nežinau kelintos kartos. Apie 90-uosius: tema tokia plati ir tiek sunki, jog šiuokart nutylėsiu... Nors buvau tikrai pačiame epicentre. Toliau , iš esmės, sutinku su Jumis. Išskyrus paskutinį sakinį. Paskutinis Jūsų sakinys, manau, padiktuotas emocijų. O emocijose, kaip žinia, išminties, racionalaus blaivaus protingumo maža.

Moze2018-10-27 17:04

Sitas straipsnis skyrtas kvailem kvailinti ! taip taip sitais "autpritetais " asilais "galima"tiketi ! :D

to 22.vladas lukosevicius2018-10-27 16:54

O tas 13-kametis ženkliai protingesnis už daugumą "ekspertų" komentatorių!

velesas>23. yel“l“ow2018-10-27 16:48

Tai Jūsų nuomonė. Mano, deja, kitokia :))) Svolačas ne būtinai yra durnius. :)

Nu jo... velesui2018-10-27 16:47

Gal ir taip... Sutiksiu su Tamstos išsakyta mintimi. Gal tik pridėsiu, jog žmogus netekęs sąžinės, tėra gyvulys gyvenantis tam, kad patenkintų savo pirminius instinktus, - priėst, pas*pist ir sukaupt atsargas, kad dar kart galėtų prisiėst... Sutikite ir pačiam, kaip protaujančiam individui, tokia schema sunkiai yra suprantama. O juk daugumai, tai gyvenimo prasmė ir tikslas. Ir dabar ta gyvuliškoji dauguma yra užtūpę isntitucinę, valstybinę valdžią ir daugumoje atvejų vykdomąją grandį. Šiaip sutikite, buvo verta 90-ais gultis po tankais, kad pamatyti kaip galima degraduoti per sąligiškai trumpą laikotarpį, iš žmonių virstant zmobiais... iš esmės prasidėjo paskutinis ir atviras valstybės naikinimo etapas, nes siekiama suanikinti pagrindinį valstybė egzistavimo garantą, - normalias šeimas. pabandykite įsivaizduoti: valstybė prekiaujanti vaikais, legaliai ir tą prekybą pridengusi įstatymais... O juk tai realybė, nes "... Kaune vaikų globėjai už darbą (priežiūrą) gauna apie 1000 eurų už vaiką..." (ldiena. lt), o į visą šitą prekybos vaikais jovalą yra įsivėlę ir Kauno pedofilijos (kurios nebuvo! ) bylos dalyviai ("VTAT direktorė. Alina Jakavonienė tai Alina Masel - Kauno pedofilijos bylos dalyvė" - ldiena. lt) Didelio proto nereikia, suivokti, kas laukia valstybės šiuo atveju. Vaikai, tai valstybės ateitis. Valstybė iš savo ateities daranti verslą. Kokios perspektyvos laukia Lietuvos, jei jos rytojus barnevernet vištinyko "verslinykų" formuojamas pasitelkiant psichologinį ir fizinį smurtą, o vykdomą nusikaltimą prieš žmogiškumą, pridengiant įstatymine baze, išdrąskant pagridinę visuomenės ląstelę Šeimą, už savo vykdomą nusikaltimą gaunant Judo atlygį ?... Krv matka, nervai nebelaiko nuo degeneratų. Viliuosi, kad garas sociume vis dėl to pasieks sprogimo ribą, nes ranka šakių jau tiesiasi pati...

yel“l“ow submarine to 21. velesas>19. Nu jo...2018-10-27 16:45

čia tik sąvokų klausimas :)) - o ir suvokti čia yra ne ypač ką :))) - žmonės su akivaizdžiu defektu - t.y.be sąžinės, ar nemokantys/negebantys ja naudotis, mano manymu, laikytini nepilnapročiais, arba tiesiog kvailiais :) - manau, visos kitos traktuotės , šiuo atveju, yra bandymas kažką pavynioti į vatą :)

vladas lukosevicius2018-10-27 16:35

RAUDONSKŪRIAI LANSBERGINIAI IŠNAUDOJA MAŽAMEČIUS ........ Paskaitykite L. rytas ,,, pedofilės-eidukologės Austėjos tvirkinto Lansbergiuko gauja išnaudoja net mažamečius , kad išsireklamuoti , kad išgirti KGB judą Lansbergį ir apšmeižti Karbauskį .... Ar papasakojo KGB judas Lansbergis šitam vaikeliui kai jis į komsomolą stojo ir su KGB budeliu Dušanskiu bendradarbiavo ? O gal papasakojo už kiek atidavė pedofilinti anūkėlį Gabrielių žemgrobio Čijausko dukrai Austėjai ? Ar papasakojo KGB judas Lansbergis kaip su Tučkumi organizavo teroro aktus ir nužudymus ? O gal Lansbergis papasakojo kaip per Konopliovo banką su rusais ginklų kontrobanda užsiiminėjo ir į kokias teroristines organizacijas pristatinėjo ? PASKAITYKITE ........ ,,,,,Politika besidomintis trylikametis Rytas turi tvirtą nuomonę ir apie R. Karbauskį ,,,,,

velesas>19. Nu jo...2018-10-27 16:23

Jūs klystate. Juodai. Tai ne kvailiai. Ir net iš tolo, ne debilai. Manau, tiek Jūs, tiek daugelis kitų Gerbiamų Komentatorių taip klystate, sakykim, spręsdami apie kitus pagal Save. T.y., tiesiog organiškai, jokiais būdais negalite (neprisiverčiate) suvokti, pripažinti, jog kaip kurie kiti žmonės gali būti tokiais. Be sąžinės.

yel“l“ow submarine2018-10-27 16:15

dėl litchūanijos saugumo visiškai nėra ko jaudintis, kai jis tokių kurbezdalių rankose, prilipintose kažkur palei subinę :) - o ir smegenų funkciją , tų unikalių moralinių grybelių atveju, atlieka kažkuris organas iš tos paties rajono :) - ko tik gamtoje nepasitaiko :))) - bet litchūanijoje, kažkodėl - ypač :D ... , - gal čia reiktų tuo didžiuotis, - ypač pornošimtmečio proga ? - generalinis grybas galėtų aiškiau nurodyti veršiams didžiavimosi gaires ir apibrėžti didžiavimosi koeficientus bei proporcijas :)))))))))

Nu jo...2018-10-27 16:07

Slėpkit jūs tuos bl debilus palatoje su minkštomis sienomis. Kaip tik savaitgalis taip, taip ligoniai budinčio gydytojo nepriežiūroje vėl pradeda smegenis p*sti apie tai, kad kalėjimų nebuvo, pedofilijos nebuvo, ekonomimka kyla, o vaikų interesus galima apginti tik ardant šeimas ar prieš vaikus naudojant psichologinę/ fizinę prievartą...

cha2018-10-27 16:06

Apšmeižė Lietuvą su visu Adamkum EŽTT.:)

U-22018-10-27 15:48

Kaip teisingai pastebejo Krašto apsaugos viceministras Jeglinskas(po ko daugelis jy laike nepavojingu idiotu): "grėsmė kuri ateina iš Rusijos – jinai apgula mus visus, apgula žmones, institucijas". Rusija apgule visus - Trumpa, CZV, VSD, Adamku, Pociu ir lyg siu auku jai butu maza, dabar galutinai apsedo Jaunišky ir Anušauska. Budami apsesti Rusijos, šie padugnes diskredituoja Lietuva ES, Europos žmogaus teisių teisme ir kitose tarptautinese organizacijose kuriu nare Lietuva yra. Jeigu taip ir toliau, tai netolimoje ateityje mes dar sulauksime apsestuju jauniškiu ir anušausku siulymo išstoti iš ES ir jungtis prie NVS. Gaila tik, kad Adamkus su Landzbergiu to gali nesulaukti.

NEGERBIAMI PONAI2018-10-27 15:26

neitikinsite ,nes ir kalejimai ir pedofilija BUVO. Ir tai zino kiekvienas Lietuvos pilietis ,bet mafija ant tiek stipri ,kad galvoja ,zmones runkeliai .

> 14. stasys2018-10-27 15:08

Kodėl jūs tuoj apie užpakalį? Nespręskite apie kitus pagal save.

stasys2018-10-27 15:05

Stėrvai ..kam užpakali bučiuoji to ir pasakos limpa , belieka nutarti kieno ?

stėrva2018-10-27 14:59

Iš tiesu kažkokie stebuklai darosi. Išvažiuoji iš Lietuvos ir, jo,... matosi, kad V. Adamkaus kalėjimas buvo. Įvažiuoji į Lietuvą ir... visiškai nesimato to kalėjimo. Fatastika... Gal per daug tos KGB landsberginės "košės" su sviestu čia?

To Ged2018-10-27 14:51

Pamiršai vieną raidę. Ne as, o ass. Dviguba s turi būti...

Neteisingai nuskriaustas2018-10-27 14:46

Apdrabste žmogų kuris net muses nenuskriaudės.Spauda kaltina ji ,kad jo gerieji tarnai pirko bakūžes laurų vienkiemyje,dar vienas pirko Gruzu TV kanalą ,dar vienas iš jų chebros desantavo pro langą.Argi šitaip grazu meluoti?

V .Ladas2018-10-27 14:46

Taip, Lietuvos žvalgybos padėtis buvo tokia apverktina, kad amerikonai nepatikėjo Lietuvai net arklidžių atremontuoti ir pritaikyti kitoms reikmėms. Vežė iš JAV statybininkus, įrengimus, ko gero ir plytos ar stogo danga ne amerikinė netiko, apsauga per statybų laikotarpį ir vėliau taip pat buvo iš JAV.

reikia tiketi2018-10-27 14:13

Reikia tiketi adamkumi, jis tikrai zino ka sako,juo tikejo musu biciuliai, jam patikejo ir svarbias uzduotis Ukrainoje. Pasitrauke i atsarga Adamkus - katastrofa Ukrainoje.

arabas2018-10-27 14:09

vienintelis,geriausias ir visiems gerai žinomas metodas sužinoti tiesą-tai akies išmontavimas.

mikas2018-10-27 13:58

Tarp kitko , ir statybų eiga , ir kas saugojo tą objektą ir kokios mašinos važinėjo , buvo aprašyti spaudoje.Buvo net parašyta ir kada apsaugą perėmė lietuviai.

stasys2018-10-27 13:48

Trigrašis ..protingas siūlymas . Gal kiek ankstyvas , bet visuomenės interesas daugiau žinoti apie kandidatus negali būti ribojamas keliais mėnesiais .

Trigrašis > Edmundui2018-10-27 13:40

Nusiš*kt tai Rusijai ant Lietuvos ir visokių tokių įvykių..Man įdomiau,nejaugi tie žmogeliai tokiais mus visus laiko durneliais,kad jau be jokio sąžinės griaužimo,žiūri į akis ir seka pasakas,kurias mes turime priimti kaip teisybę?Kas mus valdo,jei iš aukščiausios valdžios pareigūnų neatsiranda nei vieno,kas išdrystų kalbėti tiesą?Geras testas kandidatams į Prezidentus.Tegul atsako į klausimą,EŽTT apšmeižė Lietuvą,ar ne?

Ged2018-10-27 13:35

Pasimetė kažkur milijonai.Jai buvo tai gal ten parama buvo.Jai JAV sako kad buvo skirti milijonai tai gal pasimetė kur po stalu.Grįšiu į VSD pažiūrėsiu...Jaučiasi kad kalba tikrai Asa's.

birkinas2018-10-27 13:33

kad kalejimo nebuvo, supranta net neispruses tautietis.. bet kam sis triuksmas? maloniai nuteike tik tai, kad atrodo jau ir “ekspertai“ ateina i prota ir ima suvokti kas stovi uz viso to smeizto ant lietuvos

stasys2018-10-27 13:29

Gal nutrinkime tikėtinu aplinkybių argumentus, toje byloje, ir neteks taburetės tie kam labai maga daugiau pamatyti kaklus ištiesus . Ilgai žiūrint į viena tašką susitelkus ne tik ‚landsbergio velniai‘ ima traukti iš tamsiu pakampiu ar koks putinas tampa draugu , etatinis ekspertas pradeda galvoti kaip vienos nuomonės centras .. Gal paprašykime paviešinti įrodymus to EŽTT teismo sprendimus ir kol to nemato visuomenė , nei euro cento teroristu pakalikams į sąskaitas . Kaip ne kaip tai klausimas ne tik žmogaus teisiu bet ir valstybės saugumo kuriuos suderinti turi ne koks EŽTT.. labai tikėtinomis prielaidomis .

Edmundas2018-10-27 12:47

Iš kurios pusės bepažiūrėtum, vistiek naudinga Rusijai.

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi