Senokai berašiau, juo labiau ką nors parašyto viešinau. Galima sakyti, nepraleidau progos patylėti. Ir vėl nepraleisiu, o šis rašinėlis tebus laiškas tiems geriems žmonėms, kurie mane prisimena – ir man primena, kad tai, ką esu rašęs anksčiau, jie skaitė.

Lietuvoje nėra prasmės, kuri galėtų tapti bendruoju vardikliu. Nėra turinio, kuris galėtų būti bendras.

Yra pavienių padorių žmonių, vienas kitas dvasios milžinas (nebūtinai vyras), tačiau vienijančios idėjos – ne. Neatsitiktinumas tai.

Manau, kad tai ilgamečio ir kryptingo tautos savimonės naikinimo pasekmė. Naikintojai turėtų džiūgauti – kaip gerai pasisekė.

Juk net anekdotai kuriami apie kaimyno karvę... Sudėtinga būtų tiksliai – bent apytiksliai – nustatyti, kada įvyko tas baisus, klaikus, nedovanotinas ir – baisu sakyti – ko gero, nebeatitaisomas lūžis, kai žmonių pasaulėžiūroje noras tapti nugalėjusiu didvyriu buvo perkeistas į norą būti auka.

Taip taip – auka, galinčia dėl savo nesėkmių, dėl varganos būties ir visiškai sušiktos buities (istorijoje pilna pavyzdžių) kaltinti ką nors kitą, dažniausiai aukščiau esantį, pradedant brigadininku ar vadybininku – ir taip iki pat Dievo. Ir kaltina, ir burba, ir nieko nedaro, kad tai keistųsi.

Ir nedarys, nes jei imtų ir padarytų, paaiškėtų, kad šimtus metų leidosi durninama, todėl geriau ir toliau leisis, kad tik nereikėtų patirti to baisaus išblaivėjimo jausmo.

Ką daryti menkystai, priverstai suvokti savo menkumą?

Yra dvi galimybės. Viena – ryžtis nebebūti menkysta.

Tiesiog nebebūti – niekada, jokiomis aplinkybėmis. Nė už ką.

Lengva nebus. Pergalės su sočiu atpildu ir medaliu „Už nuopelnus“ irgi nebus.

Tačiau gali būti pergalė su erškėčių vainiku. Sakysite – bet juk tai irgi auka?

Taip, auka, kovotojo iki paskutinio atodūsio auka, tačiau ne skerdimui penimo paršo, „paaukojusio“ gyvenimą su visomis jo galimybėmis „dėl trupinio aukso, gardaus valgio šaukšto“. Taip, cituoju Kudirką.

Ir dar cituosiu: Lietuva, Tėvyne mūsų, Tu didvyrių žeme...

O dabar sugebėta „pasiekti“, kad didvyrių beliko gal tik šiose eilutėse. Visi kiti – jau tolerastai arba verčiami jais tapti artimiausiu metu. Sakote, ne? O kaip kitaip vertinti visus tuos pasiplyšojimus, esą koks baisus dalykas Lietuvoje yra būti lietuviu ir dar to nesigėdyti valstybinių švenčių proga? O jei dar ir Gedimino prospektu, mojuodamas (vis dar) valstybine vėliava, praeisi (pražygiavimas – sunkinanti aplinkybė), tada jau visai visai...

Šiandienė Lietuvos valstybė – puikus chrestomatinis pavyzdys, iki kokio laipsnio ir per kokį trumpą laiką gali išsigimti valstybingumas. Puikiausias pavyzdys – rinkimai, na, kad ir į Seimą.

Ar nors kas nors pasikeitė?! Pildosi juodžiausias iš galimų scenarijų – kalbu apie Garliavą, apie nužudytus „sava mirtimi“ žmones, apie neregėtą savivalę praėjusių metų gegužės septynioliktąją, apie tai, kaip „procesas tęsiasi“, apie...

Nes NIEKAS nepasikeitė, išskyrus statistus ant parlamentinių laktų. Struktūros ir tarnybos kaip darė savo, taip ir daro – ir toliau darys.

Priminsiu, anoji vyriausybė savosios kadencijos pradžioje guminėmis kulkomis IŠŠAUDĖ protestuotojus prie Seimo, o paskui dar ir bylos pasipylė – ne tiems, kas šaudė ir įsakymus davė, suprantama. Garliava nebuvo pirmas bandymas.

Dabar precedentų jau yra ir tiek uniformuota prievarta, tiek ir su ja sulipusi teismų karuselė suksis ir trins savo girnose visus išdrįsusius...

Ar yra alternatyva? Mano nuomone – nėra.

Ne todėl, kad nerastume nė vieno kilnaus žmogaus per visą Lietuvą – manau, kad rastume keletu daugiau – o todėl, kad visi galios svertai, technologijos ir gebėjimai (kitaip sakant, profesionali persvara) yra kitoje pusėje. Visi gudručiai jau seniai „įsiprosijo“ į teisiųjų gretas, o tie, kas ten nėjo ar nepritapo, sistemai yra nemalonumas, bet ne realiai pasipriešinti galinti jėga.

Na, maždaug kaip narsūs indėnai prieš reguliariąją kariuomenę.

Tačiau yra bent pora reiškinių – kitaip nepavadinsi, pagal požiūrį į kuriuos galime atskirti tuos, kurie dar tebėra žmonėmis, nuo tų, kurie jau ne. Vienas (chronologiškai) – tai Laikinosios Vyriausybės veikla ir jos vadovo perlaidojimas Kaune su viskuo, kas aplink virė. Antrasis – tai Garliava.

Ir dar yra didžiulė patirtis, kaip išgyventi tokiomis aplinkybėmis, kokios jau dabar yra Lietuvoje, nors ir kaip nemalonu tą pripažinti. Profesionaliai suorganizuotas melas vietoj Tiesos...

Naujausi

Komentarai (49)

Rikiuoti
d3-iam2013-04-03 22:32

O jums rimta visuomenė - tai tik turintieji valdžios svertus? Beje, valdžios svertai įgyjami rinkimų metu. Manau, kad per 20 metų rinkimai vyksta iš viso be jokios visuomenės kontrolės, stebėtojai - turėdami tokią teisę ja kažkodėl nepasinaudoja. Nesuprantu, apie ką čia supasakojot, prie ko Indijos visuomenei kontroliuoti rinkimus Anglijoje? Tai Anglijos visuomenės pareiga.

aba2013-04-03 06:33

Kam toks pesimizmas. Gal pasimokom iš kaimynų rusų opozicijos patirties. Pas juos su mitingais irgi nepavyko, tai jie po vieną deputatą tarkuoja. Reikalauja atsakomybės už turtus, žodžius, ir mokslinius laipsnius. Ir viešumas,viešumas. Nors internete, nes TV jau prarandame.

44marija komentarui2013-04-03 05:49

manau ir be jusu bus ji isrinkta antrai kadencijai/ta turejote isitikinti per rinkimus kas daresi/tik labai pikta ,kad dingo musu emigrantu balsai Anglijoje kurie balsavome uz Drasos kelia/tikrai musu balsu buvo dauguma uz Neringa/bet pareiske ,kad balsadezes buvo tuscios /jau tokia nedemokratija lietuvoj ,kad toliau niekur/jau finisas su viskuom/prie seimo raso ,kad del Neringos 9d rinktis/labai gaila ,kad mes negalime ten buti! bet visa sidimi mes kartu su Neringa uzsienyje gyvenantys ;lietuviai/mes zinome ,kad atims ta nelieciamybe,nes jau is anksto viskas suplanuota,tai matesi is to komisjos pirmininko ir kalbu ir manieru/kam jis atidirbineja idomu? biauru buvo i ji ziureti/tokiam uzsienyje atimtu teise isvis kur nors bedirbti/

d32013-04-03 03:34

mazai dar jum negrynaveisliu lietuviu priugdyta? --------------------------- Visame programos tekste nerasime žodžių etninė kultūra, nors būtent ji yra „tautos būties, išlikimo ir tvirtumo esmė,(...) tik savo etnine kultūra besiremianti tauta gali palaikyti savo visuomenės narių pilietinį brandumą“ (iš 1999 m. priimto Etninės kultūros valstybinės globos pagrindų įstatymo preambulės). Regis, šios sąvokos programoje vengta sąmoningai, nes bene pagrindinis programos autorius Pilietinės visuomenės instituto vadovas Darius Kuolys per šios programos projekto svarstymą Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitete gana originaliai įvardijo svarbiausią jos tikslą – programa skirta negrynaveislio lietuvio ugdymui. Ar tai reikštų, kad grynaveislis lietuvis – tai radikalus nacionalistas, keliantis grėsmę greta gyvenantiems kitų tautybių piliečiams? O gal už šių žodžių slypi dar kažkas? delfi: negrynaveisliu lietuviu ugdymas

d32013-04-03 03:32

mazai dar jum negrynaveisliu lietuviu priugdyta? --------------------------- Visame programos tekste nerasime žodžių etninė kultūra, nors būtent ji yra „tautos būties, išlikimo ir tvirtumo esmė,(...) tik savo etnine kultūra besiremianti tauta gali palaikyti savo visuomenės narių pilietinį brandumą“ (iš 1999 m. priimto Etninės kultūros valstybinės globos pagrindų įstatymo preambulės). Regis, šios sąvokos programoje vengta sąmoningai, nes bene pagrindinis programos autorius Pilietinės visuomenės instituto vadovas Darius Kuolys per šios programos projekto svarstymą Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitete gana originaliai įvardijo svarbiausią jos tikslą – programa skirta negrynaveislio lietuvio ugdymui. Ar tai reikštų, kad grynaveislis lietuvis – tai radikalus nacionalistas, keliantis grėsmę greta gyvenantiems kitų tautybių piliečiams? O gal už šių žodžių slypi dar kažkas? http://www.delfi.lt/archive/negrynaveisliu-lietuviu-ugdymas.d?id=9713525#ixzz2PNZLn36h

Marija2013-04-03 02:59

Labai teisingas pasiulymas - Kuoli i Prezidentus. Uztenka, kiek sita burokeviciaus mokine nuvare Lietuva. Jau zmones tiek ibauginti, kad bijo istart zodi TIESA. Visur melas, korupcija. Bijoma reiksti savo mintis, nuomone. Kol sita panele valdys Lietuva, tol mes grimsime tik gilyn i mesla. Valdziazmogiai pakabinti, atidirbineja klanui. Teismai cekistiniai, teisybes niekur neras paprastas zmogus. Baisu.

d32013-04-03 00:36

rimta visuomenės kontrolė rinkimuose be rimtos visuomenes (turincios valdzios svertus) neymanoma. kaip galejo Indijos "visuomene" kontroliuot rinkimus Anglijoje?

Birutei2013-04-02 21:09

Sakykite, o kodėl jūs manote, kad reikia rinkimus boikotuoti. Juk tuomet sisteminių partijų nariai bei jų šeimos, draugai ir giminės vieningai ir drausmingai prabalsuos ir vėl išsirinks save. Tai kam iš to nauda, jei jūs nebalsuosite? Ar ne geriau būtų rimta visuomenės kontrolė rinkimuose?

birute2013-04-02 19:45

Dėkoju Šarūnui,labai laukiu jūsų straipsnių,o taip pat komentatoriams,nes išsisakė bendraminčiai.Taip pat pritariu,kad reikia ignoruoti rinkimus.Su vyru net susibarėm,nes jis nenorėjo eiti balsuoti,tačiau perkalbėjau,o dabar gailiuosi.Jau 20 metų visą laiką balsavusi,išskyrus tarybinius laikus,tikėjau ,kad atlieku pilietinę pareigą.Tačiau vis užlipu ant to paties grėblio,vis lieku nusivylusi.

Puikus2013-04-02 18:36

Teisingas straipsnis, kažką radikalaus padaryti tikrai neįmanoma, kadangi demokratija tai ne revoliūcija, o ilgas varginantis kelias, kuriuo mažai kas eis, už Sąjūdžio idejas ėjo dauguma, nes bėgo iš kalėjimo, o laisvėje viskas kitaip, jau veikia BŪTIS, kuri ir apsprendžia daugumos SAMONĘ, ir kaip padaryti kad būtų kitaip atsakymo nėra.

Ačiū, kad prabilote2013-04-02 17:35

Gerb. Autoriau. Manau dauguma iš mūsų yra priblokšti to, kas vyksta mūsų valstybėje. Dar labiau priblokšti buvo po rinkimų, kai suprantom, kad daugumai piliečių į visą terorą yra tiesiog nusispjauti (kaip hitlerinėj vokietijoj), kai jų tas neliečia. Tada norisi tylėti, nes supranti kad šioje valstybėje nužmogėjusios personos jau turi per dideles galias ir būrius abejingųjų toleruotojų. Bet man jūsų žodžio reikia vien todėl, kad suprastum, jog esi ne vienas.

Šarūnui2013-04-02 16:54

Niekada NEBAIK su PESIMISTINE GAIDA.Niekas neprarasta.LAUKIME ,bet NESUGYVULĖKIME.Išmuš dar mūsų valanda.Žemė atiteks KANTRIEMS TEISIESIEMS.

varnas2013-04-02 14:03

Kas čia sudėta - VISKAS LIŪDNA TIESA. Rinkimų nėra, nes viską sudėlioja PARTINĖS GAUJOS, kurios "rinkimų" rezultatus įsivaizduoja kaip savo suktybių GROBĮ ir dėl to sunkiai pasidalinamo grobio plėšriai riejasi. Tai, žinoma, tik viena taktikos detalių. Strategija suformuota NAUJOS PASAULIO TVARKOS (ją vadiname miglotu žodžiu "globalizacija") galvažudžiai, kuriems padus laižo mūsų psiaudovaldžia ir pardavinėja mus kaip mėšlą bulvių laukui patręšti.

nuomone2013-04-02 03:25

jei niekas nieko nedarys ,tai lietuva tikrai isnyks/su tokiu emigracijos srautu tikrai isnyks/kodel niekas nieko nedaro nesuprantama/jau klanas uzvalde lietuva /o kas toliau? jei paskyre komisija nuspresti ar atimti teisine nelieciamybe Venckienei ,bet ir ten pravlas juodas/saulis kam atidirbineja??? atsiverkite Drasiaus kelias jau dabar/isgirsite saulio mela ,del Venckienes sunaus,atseit jo nebuvo vaiko STURMO METU/paklausykite saulio pokalbio su negerbiama pumprickaite!

Palūkėkim.2013-04-02 00:38

Balsavimas aiškiai parodys ką išrinkome į seimą - banditų bei pedofilų užtarėjus ir mafijos interesų gynėjus, ar padorių, sąžiningų, pilietiškų žmonių ir valstybės interesų atstovus ir gynėjus.Laukti liko labai nedaug.Taškai ant i bus sudėlioti.Tada jau galėsime kalbėti ir vienaip ar kitaip įvardinti konkrečias personas.

išeitis2013-04-01 22:34

Kuolį - į prezidentus

Šiandien2013-04-01 21:19

Rekia baksnoti pirštu,viešai juoktis iš degradavusių kgb prokurorų,sovietinių teisėjų,seimo valdininkėlių,rašliavų žurnalistų,politologų,kolaborantų,kolonistų(kurie pasidaugino palikuoniais ir finasiniais resursais) gatvėje,kavinėje,kine,teatre,parduotuvėje,kad bijotų išeiti iš patalpų,nes visų policija nepasodins ir nenužudys "balutėje". Imti Lietuvą į savo rankas ir užkart atlikti tikrą desovietizaciją ir deKGBizaciją. Ir gyventi Tėvynėje kur niekas nepravardžiuos lietuvio neonaciu ir negrobs mergaitės anksti ryte.

Vae2013-04-01 20:39

Vilnelia bek i Vilija, o Vilija i Nemuna, sakyk, kad laisve mylime brangiau mes uz gyvenima, kovas kovuoja kruvinas sugrysime, sugrysime zaizdas nuplausim vadeny zaliais silkais aprisime, tai dainavo, ir galvojo musu Seneliai proseneliai, o mes iskovuota ju tiesa isdaveme, Sventa Marijos zeme isnekinome, ispleseme, nuskriaustus vaikus isprievartavone, o dar meldziames, ar jus visi galite nueiti i Baznycia - nebijodami, kad neivyks stebuklas, ir Dievas visu akivaizdoje gali jus nubausti

Basa2013-04-01 19:57

Dėkui už straipsnį, jis atsiliepia į kiekvieną širdies tvinksį... Bet gal ir gerai, jog baisų Melą suvokia ne visi. Liumpenai ramiai srebia savo barščius, žiūri telešou ir jaučiasi normaliai. Jiems iš tiesų "indėnai" - violetinė pakvaišusi minia... Jiems gera gyventi. Jiems nerūpi nei tautos ateitis, nei lenkų uzurpacija, nei Klano vagystės, nei tai, jog Lietuvos valdžią užgrobė prokurorai...

BAISIAUSIA2013-04-01 19:43

kai ponai visagaliai teisininkai nieko neįsileidžia -tik patikimus savpo vaikus -MUMS NEREIKIA ŠVOGERIŲ VALSTYBĖS,mums reikia gabių vakarietiškos KULTROS MAČIUSIŲ ŽMONIŲ -IŠSILABVINUSIŲ GABVIŲ,O SAVO VAIKUS TEGUL PASILIEKA NAMUOSE-turi būti konkursas.. ne sovietinių valdininkų, taip nusibodo BREŽNEVINIO -SOVIETINIO MĄSTYMO ir išvaizdos VALDININKAI... juk 22 metai,kaip lietuva nepriklausoma,kiek GALIMA GYVENTI -STAGNACIJOJ...... kada jau tauta pagąsduinta prieš metus 240 smogikais,JUOS TEGUL PANAUDOJA PRIEŠ KONTROBANDISTUS,KURIE VARO FUROM,o ne prieš padorius lietuvos žmones-taip bijo sovietikai netekti privilegijų,juk netekus valdiško darbo lauks badas iš "algos"

27-tam turbo2013-04-01 19:32

Jūsų pateikto uždavinio sprendimas - galime kiek norint ūkiškai ir labai ūkiškai, ir labai labai ūkiškai mąstyti ar žiūrėti į tarpukario autoritetus, neturint valdžios svertų, jokių klausimų išspręsti negalima, nes juos sprendžia valdžia, ir mūsų mąstymas, koks jis bebūtų, tam jokios įtakos neturi. Taškas.

Besė2013-04-01 19:20

Ačiū už straipsnį, gerb. Šarūnai. Yra taip , kaip yra. Bet laikas nelaukia. Tos vienijančios idėjos išgryninimui, susivienijimui liko tik maždaug pusmetis. Artėja Prezidento rinkimai ir rinkimai į savivaldybes. Pats laikas vienytis ir dirbti. Keista, kaip sakoma, kad rinkimai klastojami. Bet nesuprantu, kodėl tai leidžiama daryti? Juk kiekvienoje rinkiminėje apylinkėje kvalifikuota kokių šešių stebėtojų komanda, manau, gali pilnai stebėti bei kontroliuoti rinkimų eigą, atlikti balsavimo biuletenių išdavimo, panaudojimo bei balsų skaičiavimo kontrolę, na, o esant dabartinėms technologijoms, ir viešai dubliuoti balsų skaičiavimą iš visų rinkiminių apylinkių. Tačiau, kiek man teko matyti stebėtojų darbą, tiesą sakant, nemačiau, kad jis būtų dirbamas ( sėdėjimą salės gale turbūt neišeina laikyti darbu).

turbo2013-04-01 18:56

panagrinėkite ponai gerbiami uždavinį: - Lietuvoje yra 80 tūkst. stambesnių ūkio subjektų, turime 150 bazinių ekonomikos sąvokų....kaip tvarkyti mokesčius, ką daryti su bankų saugumu, nes kaip buratinus privertė padengti 3,5 mlrd.Lt per SNORĄ 1,2 per ŪKIO. Galima postringauti apie teisininkų chuntą, tačiau be ūkiško mąstymo nieko nepadarysite. Pasižiūrėkite į tarpukario autoritetus: brolius Vileišius, Domą Secevičių...o dabar?

Nereikia cia2013-04-01 17:08

labai dideliu ismastymu - tiesiog valstybe uzgrobe teisininku chunta. Ji visuomet apsigins. Viskas teisiska, teiseta, viskas istatymiska. Nesvarbu, kad neteisinga. Prie stalino irgi buvo viskas pagal istatymus, prie hitlerio irgi viskas teisiska. Manau, kad atejo laikas pagalvoti, kaip nuo nauju valdovu(teisingu liaudies tarnu) apsiginti.

Benas2013-04-01 15:27

Teisingai rasoma. Jus man pasakykite kaip reikia isplauti zmonems smegenis, kad jie nemastytu ir neziuretu kas padaryta o ziuri ka zada daryti? Jus man pasakykite koki vergo gena turi tureti, kad vykstant Tautos genocidui, baisesniam nei stalino laikais, zmones balsuoja uz tuos pacius bolsevikus, marksistus, globalistus, kurie uzgrobe visas partiju virsunes? Jus man pasakykite kaip gali isplauti zmonems smegenis, kad ziuretu tas laidas per kurias ir plauna zmonems smegenis visokie ,,sou" ? O labiausia man gala tai politiniu kaliniu, tremtiniu, kurie nesuvokdami aklai balsuoja uz konservatorius, kuriu ideologijoje nera jokio konservatizmo. ar gali tokie kaip lensbergiai, zingeriai ir i juos panasus buti konservatyvus jei ju ideologija yra marksizmas? As tik noriu zmoniu paklausti del ko jus kovojote kai ejote i miskus del ko jus kovojote Sajudzio laikais jei jus renkate tuos pacius is tos pacios sistemos, kuri jus ir veze ir treme? O pats baisiausias dalykas tai nusikalstamas krikstas, kuris atnestas krauju. O ten parasyta dave i viena puse veido atsuk kita. Taip ir dauzo 600m Gaila man Tautos kuri pati save naikina. Mastantys jau netsveria nemastanciu. Liudna Tautieciai.

su 2 Sv.Velyku diena2013-04-01 15:21

,,visi galios svertai,technologijos ir gebejimai yra kitoje puseje''tol,kol mes nutole nuo Dievo ir ne vieningi,nes Dievui tie ju galios svertai -nulis, ir Velykos ta puikiai parodo-Galutine Dievo Sunaus Pergale pries mirti(setona). aciu uz straipsni ir sekmes.

turbo2013-04-01 15:02

ar neužteks verkšlenti, vieną kartą? Mokykitės ekonomikų – geo, makro ir micro, mokykitės valdyti bendrus pinigus, aiškinkitės kas yra Gerovės valstybė, jei dar ir šios abėcėlės neperpratote. ir reikia veikti, veikti, mokytis,galvoti ir veikti. Kike Jūsų nueina KAD IR PAS TUOS sEIMO NARIUS SUVALSTYBĖS REEIKALAIS? 0,00001. Gražbyliauti apie laktas paprasčiausia, o įstatymą, biudžetą ar strategiją su programomisaž sukurti – čia jau pasiryžimo reikia. Dabar gi tie patys 20 metų senumo pabodę plepalai su naftalinu

TIKRAI2013-04-01 14:28

TIESA. REIKIA PASIAUKOJANČIO VADO. TAUTA TIKRAI EIS DRAUGE.

NENUŠAUTAS...2013-04-01 14:26

''IŠŠAUDĖ''-man,stipriausias žodis šiame straipsnyje.Aš,žiurėdamas,į pareigūnus,susibūrusius ant upės kranto,prie Žvėryno tilto,galvojau:ar čia 1991 sausio 13?Parigūnas pakelia Šautuvą ir IŠŠAUNA į Žmogų, atėjusį prie savo PARLAMENTO,nei tau "bananais"mosuoti nei stumdytis.Tiesiog šaltakraujiškai nusitaikai ir "ply".Tada pademonstravo kokia gali būti"demokratija".

Ačiū2013-04-01 14:20

Teisingas straipsnis tik ką daryti. Jie perėmė LTSR kgbistinių struktūrų patyrimą: apriori uždrausti, aptverti, apstatyti ginkluotais policininkais, pasiklausymą telefonų, infiltruoti informatorius į bet kokias struktūras. To dar nepasiekė nei Graikija nei Ispanija, jie yra tikrai laisvi, o mes turim laikyti liežuvį už dantų, kaip ir buvo Stalino laikais

Žmogus2013-04-01 14:10

Gavau pasą naują be tautybės ir be gimtinės. Nuo šiol aš nebe lietuvė ir mano gimtinė Lietuvos respublika Cha Atėmė Adamkaus,Brazausko, Paulausko valdžių 2001.11.08 sprendimu

to Marija2013-04-01 14:02

provokatoriai jie visada bus minioje ir kiršins,pagaliau supraskite tie kas prieš lietuva jie niekada nemiega ir visada tarp mūsų stebi visus veiksmus.

ome2013-04-01 13:56

Bendras vardiklis butu supratimas kad esame ir vel OKUPUOTI ir nuo sio tasko pradeti issivadavima, musu valdziuke tik okupantu irankis kaip ir sistemos sukurtos teismams prokuraturai, masinems informavimo priemonems, bet tai turi prasideti elite, zmones seks paskui, bet jei sveikasis elitas sedi ausis suglaude, o liberastinis elitas buciuoja rankutes tam kas daugiau sumoka, tai ka eiliniams galvoti?

Grasilda2013-04-01 09:32

Marija, gal mokykitės rašyti be rusakalbiams būdingų klaidų. O jei nesate paveikta, tai turėtumėte žinoti, kad jei Kovo 11-osios eisena nebuvo leista, nebuvo už ją atsakingų - nebuvo kaip ir prašyti ką nors pasitraukti ar patraukti. Antra, kaip Sąjūdžio apyaušryje yra rašęs A. Saudargas: patraukus šituos, pakraštyje atsiras kas nors kitas. Ir kažkas vėl aiškins, kad reikia patraukti. Jie mūsų negausios išsivaikščiojančios tautos vaikai. Jie nori būti matomi. Gal įmanoma padaryti, kad jie būtų matomi kitaip?

Kiras2013-04-01 08:57

Tai dar tik pradzia...

Marija2013-04-01 08:06

Viskas labai teisinga, isskyrus viena. Ir tai be galo svarbu: gera ir teisinga didziotis savo tauta ir tautybe, bet reikia ATSIRIBOTI nuo MIRTIES zenklu: stilizuotu svastiku ir juodu veliavu su kaukuolemis. Kitaip, prarasite daugelio padoriu zmoniu pasitikejima.

d32013-04-01 07:53

taip, ignoruoti matrica - vienintelis kelias jos atsikratyti. tik ignoruoti, sedint namie - mazai pagelbes. reikia savo ignoravima DEMONSTRUOTI. mano variantas butu - rinkimu diena, visiems rinktis prie savo balsavimo apylinkiu, dar pries atidaryma, ir prastovet iki uzdarymo, neinant y vidu. elektroninis balsavimas - galas viskam

as manau2013-04-01 04:26

kad ir rinkimai yra klastojami, ir net siaubingai. Todel tie kurie taip patenka, privalo ir atidirbti. Apskaiciuojama, kad tokiu butu dauguma. Vadinasi kitus rinkimus reiketu ignoruoti. Nebutu ko klastoti.

vienybė2013-04-01 03:31

ir priešinimasis brutalumui, jėgai, korupcinėms struktūroms ir mafijai yra mūsų pareiga

tarp kunigu2013-04-01 02:55

kgb-istu buvo visa laika.Bet jus pasiziurekit i musu patriarkus tarp ju ir buve kunigai desidentai sedi siknas surauke arba loja valdziazmogiu pusej.Neduok dieve gins zmogu ,bolsevikai gi baznytinio turto negrazins.apgailetina

kgb visur infiltruoja savus kadrus2013-04-01 02:38

ką moka kgb, tą moka - į visus judėjimus, partijas infiltruoti savas žmogystas. Net į kunigų tarpą infiltruodavo.

Elena2013-04-01 02:32

Šarūnai, ačiū už tiesos sakymą į didelį prokurorų melą. Kaip nugalėti tą melagingą slibiną ir padaryti TIESOS RAŠYMĄ, bet ir sakymą, jeigu žmonės užkirčiuojami rimbais, kaip kad Garliavoje tų 240 įsiųtusių slibinų su raudonąja anstole. Juk pas mus nėra teisinės demokratijos, o tik fantazija ją išsikovoti, nugalint teisėsaugininkų brutalius puolimus prieš nekaltus žmones. O žmonės gyvena siaubingoje baimėje, nes su jais leidžiama susidoroti.

ttt2013-04-01 02:30

Priešintis reikia visiems, bent jau daugumai. Kaip prancūzai ar ispanai. Dabar gi dauguma stovi po medžiu, o priešinasi gal penki iš milijono. Tai tuos penkis sistemai labai nesunku išgaudyti. Dauguma gi tyliai džiaugiasi, kad jų šeimos kol kas neliečia, tikisi tyliai ramiai prasisukti. Tegu kovoja kas nors kitas, o aš protingai patylėsiu... Dauguma nesuvokia, o gal net bijo galvoti apie tai, kad išsisukti nepavyks, jau ateina ir jų eilė. Ir man tiesą sakant jų nebegaila. Kam pasauliui reikalinga tokia bestuburių, bailių tauta. Tegu nyksta, nes nusipelnė išnykti.

Robertas2013-04-01 02:25

Nepergyvenkit Šarūnai.Prisimenam jus ,kaip garbingą ir kūrybingą visuomenininką. Ačiū ir dabar už įžvalgų,nuoširdų tekstą...

...2013-04-01 02:22

Reikia vienytis ,kovo 11 eitynes parode ,kad visgi galima tik reikia vado

laukti2013-04-01 01:42

laukti ir nerinkti tos pacios prezidentes. Provincijos partiju skyriams mokytis stebeti busimus rinkimus, kad visi rezultatai butu zinomi zemiausiose grandyse, o geriausia, isstoti is partiju, tokiu, kaip tos didziosios partijos-isstoti visais skyriais, tegul jie lieka vieni, tie vadai vadukai.

JIE2013-04-01 01:34

gali buti, kad ir vada JIE mums pastatys.

Ačiū2013-04-01 01:26

Šarūnai

Gražina2013-04-01 00:56

Taip, tai tiesa! Blogis ima viršų... Ir, kaip sako Daiva Guobienė, reikia vienytis. Tik tada pavyks įveikti blogį! Mums reikia drąsaus ir ryžtingo vado!

Parašyti komentarą

Už komentarų turinį atsako patys jų autoriai. Įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Parazitinius komentarus redakcija šalina be komentarų.

Komentarai paprastai paskelbiami iškart. Įtartini keliauja patvirtinimui.

Naujausi